Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Pilotok górcső alatt

Évadeleji megmondóposzt

2009. október 06. 14:00 sixx 24 komment

Hülye egy cím, de nem jutott eszembe semmi jobb - arról lesz itt most szó, hogy szigorúan szubjektív szempontokból kiindulva (tehát nem elsősorban a nézettséget szem előtt tartva), milyennek tartom a 2009/10-es tévés évad kezdetét az USA-ban, különös hangsúlyt fektetve az újoncokra. 

Az évad legbátrabb adójával, az ABC-vel kezdjük, ők ugye nem szarral gurigáznak, és menten úgy indították az évet, hogy a szerdai lineupot lecserélték öt újoncra (négy sitcom és egy dráma), a FlashForward nevű agyonsztárolt sorozatukat betolták a csütörtök nyolcórai sávot 2001 óta uraló Survivor ellen. A szerdai kísérlet felemás, nekem a Modern Family eddig bejön, (a meleg párnak saját spinoffot írnék AZONNAL) a Cougar Town is kapott még egy esélyt, és a Middle-ben is mocorog valami, de a Hank és az Eastwick nem nekem való. A FlashForward egyértelműen a kötelező programok közé került, a the forgottent meg azonnal elfelejtettem, szóval hét újoncból négy megfogott valamilyen szinten. (A Shark Tank-ot nem láttam, és nem is érdekel.)

A CBS óvatos duhajként nem bolygatta meg nagyon a műsorrendjét (minek tenné), csak apróbb változtatásokat eszközölt, melyek közül a TBBT elmozgatása bejött, a Mentalistáé meg annyira nem de ez egy ilyen műfaj. Az újoncok közül a Good Wife az, ami azonnal a nézős sorozatok közé került, mert a főszereplő Julianna Margulies nagyon jól alakítja a szerepét, és az ilyet néha többre értékelem egy sablonos nyomozós sorozatnál - lásd még a Miért nem nézem az NCIS-t és annak spinoffját? fejezetet. A Three Rivers című sorozat az Accidentally on Purpose című sitcomhoz hasonlóan borzasztónak tűnik elsőre, az utóbbinak az első része alatt háromszor aludtam be, pedig csak 22 perc volt ugye. 

Az NBC a Jay Leno Show-t benyomta minden hétköznap este tízre, ezzel öt potenciális sorozat helyett egy talkshow-val tudja le a programot, ami anyagilag lehet, hogy jó döntés, de engem hidegen hagy. Újoncok terén kaptunk két kórházasat (Trauma, Mercy), melyeket a pilottal le is lőttem - nincs nekem időm ennyire átlagos sorozatokra, ez van. A Community című sitcom engem kifejezetten idegesít, így ezt is hanyagolom, azaz a pávás csatorna újoncai úgy hullottak ki a listámról, ahogy jöttek.

A CW célközönsége nem én vagyok, hiszen nem vagyok 18-34 közötti nő, és a vámpírok szenvelgését sem bírom, ezért a Vampire Diaries a pilottal hasalt el, a The Beautiful Life-ot meg el sem kezdhettem gyűlölni, máris kaszát kapott. Marad a Melrose Place-remake, ami guilty pleasure-ne kiváló, különösen úgy, hogy a negyedik részben visszatért Josie Bisset szart kavarni, és visszahozott valamit az eredeti sorozat bájából - Heather Locklearrel kiegészülve a MP stabilan marad a kötelező rovatban.

A Fox egy sitcommal (Brothers), egy animációs sorozattal (The Cleveland Show) és egy zenés dramedyvel jelentkezett (Glee), ezek közül az első nagyon rossz, a másodiknak az eredetijét sem néztem, mert a South Parkon kívül nem érdekelnek az animált karakterek, a Glee viszont nagyon hamar az egyik kedvencemmé vált, mert jó a zenéje, a közepesnél jobbak a szereplők, és benne van Jane Lynch, akinek a kedvéért talán még a Szex és New Yorkot is képes lennék nézni, pedig. 

A kábeladókon eddig két újonc tűnt fel, a kissé nyomott hangulatú Bored to Death (HBO) és a SyFy-féle Stargate Universe, ezeket nézni fogom, mert az előbbi vicces, az utóbbi meg komor, és ez így van jól. A kommentekben szívesen venném, ha a nyájas olvasótábor is megosztaná a webkettővel saját pilot-tapasztalatait. A képeken mindenféle sorozatszereplők láthatók, tök véletlen, hogy mind nő.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sélli_ 2009.10.06. 14:05:14

Flash Forwardot láttam csak eddig, de az elég satusnak tűnik. Remélem jól gombolyítják majd a szálakat, és maradnak a kliffhengeres záróperceknél, mert nagyon bejön! 8/10
Amibe biztos belenézek majd a MP 2,0-a,a Trauma és a Cougar town.

nadivereb 2009.10.06. 14:16:35

Nézős a Bored to Death és a FlashForward. Megnéztem a Modern Familyt, nem jött be, Cleveland Show-t, ami kifejezetten rossz volt, pedig nagy Family Guy rajongó vagyok, az SgU-t meg csakazértis lecsekkoltam, pedig se időm, se kedvem nincs ilyesmit nézni, nem volt rossz, de nem fog hiányozni az életemből...

Flankerr 2009.10.06. 14:38:33

Tök véletlen, persze...:)
FlashForward azonnal nézős lett, a 2. rész megtekintése után is, bár mintha picit túl "gyorsan" szaladnának előre, szájbarágósan, reméljük ez utóbbit hamar levetkőzik.
Cougar Town már az író és a főszereplő miatt kötelező nálam, és csak ajánlani tudom, az eddigi 2 részen nagyon jókat nevettem, mert vicces, élvezem minden percét.
Cleveland Show: a 2. rész még csekkolásra vár. Az elsőben picit csalódtam, hatalmas FG rajongóként picit untam, ez vigjátékszerű animációs sorozat esetén nem jó jel. akik nem ismerik a Family Guyt, inkább azzal próbálkozzon (Na ANNAK a 2 új része ütött mint a sixx által javasolt kalapkúra..:)
Middle: az itteni kritika és a Janitor miatt bepróbáltam, elsőre elment, van benne potenciál, meglássuk hová fejlődik
A többi sorozat nálam kimarad, az idei termésből a V és a Human Target rajtjánál leszek még ott.

Moe Szyslak 2009.10.06. 14:52:11

A Bored to Death-ben csalódtam egy kicsit a kritikád után, de a második rész javulni látszott, remélem George karaktere több teret kap, meglátjuk. A FlashForward nagyon tetszik eddig, csak aztán el ne rontsák. Részemről ennyi. (Amúgy ezek a pilot-kritikák marha jók lettek általában.)

A William Fichtner - Joel Surnow-féle sorozatról lehet tudni már valamit?

Donnie_ · http://www.donnie.blog.hu 2009.10.06. 15:01:46

Úgy tűnik az idei felhozatal kapcsán hasonló a véleményünk :) Tán csak annyiban tér el, hogy nálam az Eastwick ma/holnap kap még egy második résznyi esélyt, míg az MP azonnali kasza lett, a többi nagyjából ugyanaz.

A legnagyobb csalódás eddig az NBC, a Mercy gyenge minőségére ugyan számítottam, de a Trauma-ban nagyon bíztam, és a Community is jónak tűnt...előbbi a pilot után, utóbbi két rész alapján lett kasza.

A CBS-es Good Wife és az ABC-s Middle viszont kellemes meglepetés volt, rajtuk kívül a többiek nagyjából az előzetes elvárások szerinti minőséget hozták.

2009.10.06. 15:23:09

Nagyjából egyetértünk.

Viszont én maradtam Mercy második részére és kellemesen szórakoztató volt. Inkább vicces, mint komoly. És itt el is válik az emlegetett Nurse Jackie-től, meg annak komor világától (ami nekem nem jött be). Mercy-ben inkább egy kis 'lúzerek vagyunk, de legalább kínunkban röhögünk magunkon' hangulat van, ami tetszik.

Egyelőre folytatom.

Kit_Kat 2009.10.06. 15:40:22

Ezek közül pillanatnyilag össz-vissz kettőt követek, mégpedig: FlashForward és Glee.
Előbbi ugyan egy kicsit szájbarágós, de ezt leszámítva eddig bejön, a Glee pedig nagyon szórakoztató, heti egyszeri kikapcsolódásnak pont megfelel.

A többi nem keltette fel a figyelmem egyelőre, meg a kritikák sem győztek meg, legfeljebb majd nyáron vagy ha több időm lesz nekiállok bepótolni.

Robin Scherbatsky 2009.10.06. 15:41:30

Nekem a Flash Forward a Glee és a Melrose Place marad, a Cougar town-on két rész alatt egyszer mosolyodtam el, az lelőve. A Good wife-ba belekezdek, ha a commantek alapján szinten marad a minőség, a többi max dara a téli szünet alatt.

Zacskós tej 2009.10.06. 15:51:00

Én idén a Flash Forwardot próbáltam be. A tizedik percnél elmosolyodtam és kikapcsoltam :D

Magócs Dávid · http://geekz.blog.hu 2009.10.06. 16:12:04

SGU, Flash Forward, Bored to death ezek nálam nézősek de érdemes megemlíteni az FX új animációs sorozatát bár tudom említetted hogy nem vagy oda ezekért és ahogy láttam a blogon sem esett még róla szó azért szerintem érdemes csekkolni.
A sorozat címe Archer anyuci pici fia dolgozik anyuci cégénél mint kém..
Aki többet szeretne tudni róla az 1 rész már kint van.Tessék nézni.

mentalistagenya 2009.10.06. 16:13:19

Hmm, nem mindent sikerült még bepróbálnom, de akkor szigorúan az újoncok:

ABC: az FF-t még nem próbáltam be, de kell mert mindneki hájpolja mert amúgy is...a szitcomok nem érdekelnek, az Eastwick pilot jó volt, de még nem maradtam nézője (majd kiderül mennyire hájpolják,a viszhangok alapján eldöntöm).

CBS: simán nézős az NCIS: LA, már-máer jobban mint a sima NCIS (de persze az is), a The good wife pilotja nagyon bejött, de idő híján ez szerintme dara marad nekem.

NBC: Trauma nézős lehet, a pilot nagyon jó..de nincs még kapacitásom hogy hétről hétre kövessem...Mercy az nem...

CW: egyedül a 90210-t folytattam mint guilty nonmeg az MP-t elkezdtem de megrekedtem (idő híján).

Fox: Glee, imádom, annyira más mint a többi...

A SG:U az nagyon nézős lett!

és ugye ezek mellett a régi visszajött ekdvenceim is itt vannak: NCIS, SupNat, The Mentalist, Castle, Heroes (bár ez darára ment...), Criminal minds...

összeségében kurvajó az idény, de sajnos csak 168 óra egy hét :(

ElPadre 2009.10.06. 17:01:42

GLEE! GLEE! GLEE! GLEE! GLEE! legjobb új sorozat, pont.

modern family még jónak tűnik (bár a 2. részt már kissé untam, úgyhogy rezeg a léc). flashforward eddig érdekes, meglássuk, mi lesz belőle. bored to death nem annyira rossz, hogy abbahagyjam, de nem is annyira jó, hogy biztosra mondjam. sg:u-t meg "márkahűségből" nézni fogom még pár részt, de a pilot egyelőre nem győzött meg. (az atlantis is elcsépelt volt, de legalább volt benne mckay és emiatt néha némi jópofaság, az universe viszont mintha egy kicsit izzadtságszagúan akarna komoly lenni, a fordulatok előre láthatóak stb.)

vuck 2009.10.06. 17:10:56

szvsz a modern family második része klasszissal jobb, mint a pilot. persze ízlések és...de a brothers rettenetes és a cougar town sem jött be.

littleprincess 2009.10.06. 17:15:17

ABC: FlashForward -nézem-
Eastwick pilotig jutottam, majd egyszerre több részt
sitcomok kihagytam
Modern Family szintén nézem (és egyetértek, hogy a meleg párnak spinoff kell :D)
CBS: Good Wife még várat magára, a többi nem is érdekelt
NBC-ről semmi, kórházas próbálkozásokból már elég.
CW: Merlose Place :D
Fox: Cleveland Show
valamint Stargate-et majd megnézem

teddike · http://teddike.blog.hu 2009.10.06. 18:26:50

A legtöbb újoncot bepróbáltam, de még nem állok biztos lábakon azt illetően, hogy mi marad, vagy megy.

Ami eddig biztos, hogy a Three Rivers, Forgotten, NCIS: LA, Hank megy a kukába. A TBL-t megoldotta az élet, igaz az első két részt megnéztem.

A Middle és a Community van még veszélyben, igaz előzőt csak a kiccsávó miatt nézném, utóbbiba pedig egyáltalán nem szimpatikus a főszereplő.

Az eddigi kedvencek a FlashForward, igaz ha sokat ismételnek majd részen belül, és nem engedik meg a nézőnek, hogy kombináljon, akkor kukázom azt is. Másik bejövős sorozat eddig a The Good Wife, nyugodtan mondhatom, hogy "szerelem volt első látásra".

A többiről még nem nyilatkoznék, vannak még kérdések bennem. :)

TorrenteXY 2009.10.06. 19:20:08

Nézzük sixx sorrendjében:

ABC eddig a legnézősebb!
Modern Family: fura a humorérzékem, én egyre inkább végigröhögöm! Azonnal nézős!

Cougar Town: Nem győzött meg, mást és jobbat vártam, de pár részt biztos maradok aztán meglássuk.

Middle, Hank, Eastwick, Forgottent nem láttam. Ezekből csak a Middle érdekel egy kicsit, Janitor miatt.

FlashForward: Akarom szeretni, de nem annyira bilincsel le mint annak idején a Lost. Pedig jön a WTF momentum, mégis közben 10szer megnézem a mailem, msn, twitter. Maradok, de...

A CBS újoncokat egyenlőre nem láttam, majd bepróbálom őket 3-4 rész után, ha jókat olvasok róla.

NBC: Orvos sorozatok nézés nélkül kasza. Nem érdekel.

Jay Leno: Premiert láttam, alig poénos. Kaszaaaa. Ha ilyesmit nézek akkor inkább Daily Show, Colbert Report.

Community: Láttam, de annyira nem érdekel. Kiszámítható poénok, nem nevettem igazából.

CW-ről jelenleg egy sorozatot se nézek. Se új se régi. :/

FOX:
Brothers: nem érdekel!

Glee: Talán bepróbálom, nem vagyok egy musicales típus.

Cleveland Show: imádom a Family Guyt, American Dad-et, de ide már nem jutott poén. Nézni fogom, legalábbis egy ideig, mert ha ugyanazok csinálják csak nem lehet olyan rossz.

Kábel:

Bored To Death: Abszolút nézős, vicces, maradok amíg adják szerintem.

Stargate Universe: SG rajongóként ez biztos nézős. Csak azt nem értem minek kellett BSG-t csinálni belőle, én az alap poénos SG1-t imádtam.

Cadaver!! 2009.10.06. 19:34:01

NBC: egy az egyben veled vagyok, sixx.

CBS: nagyon nem érdekeltek az újoncai, és hiába dicséri mindenki a Good Wife-ot, akkor se adom be a derekam.

ABC: FF kötelezően ezzel indul a péntek, Modern Familyt, Cougart untam, a többit meg se próbáltam, mert minek.

FOX: Family Guytól hányok, márpedig nem szeretek hányni, szóval Cleveland Showból soha 1 másodpercet nem leszek hajlandó megnézni. Brothers halva született, minek vesződni vele akkor, Glee-t 10 perc után kikapcsoltam, nem vagyok musical fan. (Christen Chenoweth-est azért megnézem :))

CW: emo vámpíroktól szintén hányok (ld még Twilight), MP unalmas cselekmény, érdektelen események, kasza. TBL nálam igazi guilty pleasure volt, egész élveztem, már majdnem hiányzik.

SG kurvára nem érdekel.

Gyike 2009.10.06. 20:09:28

Glee hamar egyik kedvenc lett nekem is,fantasztikus!

Melrose Place remake..nézem a régi miatt,Katie Cassidy az egyetlen igazán jó karakter,na meg azért tény,hogy Josie Bisset hozott vissza valami old feeling-et.meg persze várom Heather Locklear-t.

Cougar Town abszolút nézős,már csak Courteney Cox miatt is,nekem valahol a közepes és a nagyon király között mozog,mondjuk 4/5.

Accidentally on Purpose még nézős,bár erősen rezeg a léc..

plusz tervezem bepróbálni a FlashForward-ot,hamár a hype..

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.06. 20:33:34

Flash Forward,Glee,SG-U,Modern Family,Bored to Death-nézős,mégpedig hétről-hétre.

Fidel! 2009.10.06. 21:34:21

1. flash forward - elég közepes, de az ilyen misztikus baromsággal engem meg lehet venni. 2. cougar town - elég közepes 5 rész után fogom eldönteni, hogy nézem-e tovább
3. glee - jó nézni, nem kell sokat gondolkodni rajta
A többit be sem próbáltam. Az első szűrő a comment.com (most jól benyltam) :D

Lilibeth 2009.10.06. 23:08:58

Ezekből csak az SGU-t láttam, azt is csak azért mert hát ugye SG. Azt hittem, hogy a pilot után rá sem bírok majd nézni, mert a spolierekből már tudtam, hogy nagyon más lesz, de basszus, nagyon tetszik. Remélem, hogy most rendesen kidolgozzák a karaktereket és a háttérsztorikat (az SGA-ból nagyon hiányzott, az SG-1-et meg nem amiatt kezdtem el nézni), nemcsak egy mézesmadzagot húznak el.

A FlashForward-ot és a Good Wife-ot még megpróbálom, de a többihez sem időm, sem kedvem nincs nagyon.

Még nyár végén elgondolkodtam azon, hogy a Vampire Diaries-nek adok egy esélyt, mert hát ugye vámpírok vannak benne, de aztán láttam egy-két képet és rögtön elment tőle a kedvem. Úgyhogy inkább előveszem a régi Buffy és Angel DVD-ket, ha már nagyon vámpírokat szeretnék nézni.

MP remake? Nincs az az isten, aki rávenne, hogy még egyszer belekezdjek. Az eredetit végigszenvedtem, a remake már a halálom lenne.

Gabaládé 2009.10.06. 23:16:41

Nekem a Glee elsőre nagyon tetszett, és továbbra is szórakoztatónak érzem, a Bored to Death-ből a pilot nem tetszett, de a második résztől annyira jó kedvem lett, hogy most nézni fogom. A Flashforward meg már alaptörténetre is olyan, hogy nézni kell, és a pilot alapján úgy tűnik, rendben is lesz.
A többi nem érdekel, meg időm sincs rájuk.

Neocon 2009.10.07. 01:12:20

Glee es a The good wife bejovos, a Flashforwardnak adtam egy eselyt, de annyira gyenge volt, hogy kasza lett a sorsa.

Flankerr 2009.10.07. 01:32:28

Cleveland show: FG rajongók adjanak még egy esélyt neki, a 2. rész egész jó lett. ha ezt a szintet hozza, nézős lesz
süti beállítások módosítása