
Ma indul útjára a magyar FOX (ez lett a végleges neve, és nem Fox Magyarország vagy Fox Hungary, hálistennek), első blikkre nagyszerű műsorkínálattal és olyan műsorstruktúrával, ami hosszú távon is sikeres lehet. Ezt nem benyalásból mondjuk, hanem mert mind az ismétlések (Így jártam anyáddal) mind a premierek (The Walking Dead, The Crazy Ones, Sleepy Hollow, 24: Live Another Day, The Bridge, stb.) erős, kifejezetten fanfavorit tartalmak. A marketingigazgatóval a FOX budapesti irodájában beszélgettünk.
Mennyire fontos Magyarország a Fox International Channels számára? Feltörekvő piacként emlegetik, ez mennyire helytálló?
Közép-Kelet Európa egy nagyon fontos fejlődő terület a Fox International Channels számára. Nem „fejlődő piacoknak" tekintjük őket, hanem sokkal inkább fejlett piacoknak, ahol még sok lehetőségünk nyílik a televíziós tartalmaink terjesztésére. Ennek egyik bizonyítéka, hogy el tudtuk indítani a FOX csatornát, a zászlóshajónkat Magyarországon. Végre, hiszen a FOX Európa számos országában megtalálható.
Végre elhozhatjuk a sorozatainkat és egyéb tartalmainkat a magyar nézők számára is. Olyan nagy nevekről van szó, mint a The Walking Dead, a Da Vinci démonai, a 24: Live Another Day, A híd vagy A Simpson család új évadai, amelyeket először a FOX műsorán láthatnak Magyarországon. Reméljük, hogy a közönség körében sikert aratnak ezek a sorozatok, és bízunk benne, hogy viszonyítási ponttá válhatunk a jövőben.