Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Megint egymilliós nézettségről mesél a közmédia

2014. február 03. 17:07 sixx 63 komment

A_DAL_masodik_elodonto_adaskepek_20140201_fotokredit_MTVA_Galos_M_Samu-58_resize-1024x682.jpg

Hihetetlen, milyen pofátlanul kozmetikázza a tényeket és mossa azokat össze a közmédia, amikor végre van egy olyan műsoruk, amit valóban néznek is az emberek. Miért nem elég azt a nézettséget közölni, amit össze lehet hasonlítani a többi csatornáéval is? Miért nem lehet leírni, hogy a szombati A Dal a 18-49-es korcsoportban 13,1-es közönségarányt ért el, ezzel elverte a TV2-t, de kikapott az RTL Klubtól? Vagy azt, ha már itt tartunk, hogy ez nézettségben (még mindig 18-49-ben) 255 494 főt jelent? Vagy akár azt, hogy 4+-ban, azaz a teljes lakosságot nézve az m1 volt szombat este 7 és 10 között a legnézettebb, A Dal 805 730 főt érdekelt, és 16,6-os közönségarányt hozott, amivel verte a TV2-t és az RTL Klubot is? (forrás: Nielsen közönségmérés) 

Miért kell ehelyett kinek nagyobb a pöcse versenyt játszani, és olyan baromságokat leírni a közleményben, hogyaszongya

Az M1 és egyben a közmédia legnézettebb műsora az elmúlt héten a szombat esti A Dal 2014 második elődöntője lett (az M1 és Duna World csatornán együtt) 1 millió fővel (...) A műsor közönségaránya a teljes népesség körében 20,9%, a 18-49 évesek körében 16,7% lett (M1+Duna World). A kétórás élő közvetítésbe az előző hetihez hasonlóan több mint 2 millióan - a két csatornán együtt összesen 2 millió 250 ezren - kapcsolódtak be. 

Kit érdekel az összevont közönségarány? Ilyet épeszű csatorna nem számol sehol, mint ahogy azt sem szokás közzétenni, hogy hányan kapcsolódtak be a közvetítésbe, hiszen az utóbbiról azt sem tudjuk, hogyan, milyen korcsoportra és időtartamra mérték? Egy perc? 23 másodperc? Mindenki? Csak a vidékiek? Eszem megáll, ha már elértek valami sikert, kedves közmédia, akkor miért nem lehet szimplán csak a melleteket verni, és nem hasba akasztani a sajtót valami bombasztikus számmal?

Azt bezzeg nem írjátok le, hogy az adásonként húszmillió forint közeli közpénzből készített Fábry 18-49-ben 66 000 főt érdekel és már a nyugdíjasok sem szeretik annyira (378 552 fő)? Ezzel is lehetne arcoskodni, ha már.      

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eMJe 2014.02.03. 17:23:48

inkább csinálnák meg az online közvetítést, botrányos, pedig a két adást két különböző lakásból néztem

Gyorgy Nagy 2014.02.03. 17:25:36

Nézi még valaki a " termelési hireket dicsöitő" hir elhalgató,hireket meghamisitó tehetségtelen nyaló Obersovszkikkel telitüzdelt köz tv-ket ?

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2014.02.03. 17:28:22

Teljesen jogos
lenne, ha korábban nem közöltetek volna például Sport1-es sajtóközleményeket, ahol szintén a reach adatokat szajkózták az illetékes sajtómunkások.

Egyébként a sajtóközlemények minden csatornánál a csúsztatásról szólnak.

h0mbr3 2014.02.03. 17:31:13

köszönöm. szeretlek.

Tompó 2014.02.03. 17:33:50

Lehet 100 milliós a nézettsége akkor is: fos az egész!!!

funfun 2014.02.03. 17:37:11

Nem értem, a kereskedelmi tévék tehetségkutatói gagyi, népbutító, liberális szemét műsorok, míg a köztévé hasonló műfajú műsora, zömmel a kertévék tehetségkutatóiból kinőtt szereplőkkel, viszont színvonalas nemzeti érték.

Unbiased 2014.02.03. 17:53:40

Nem értem ezt a felháborodott kritikát. Ha két adó ugyanazt a műsort adja, miért ne lehetne összevonni a nézőszámot? Az mutatja, hogy igazából hány embert érdekelt.

Blogger Géza 2014.02.03. 18:09:42

"Kit érdekel az összevont közönségarány?"

Pl. engem. Miért ne érdekelhetne? De érdekelheti azt az énekest is, aki ott fellép, azzal a tudattal, hogy most 1 millióan nézik.

Ennyi erővel azt is lehetne követelni, hogy adja meg azt, hányan nézik tetőantennával, hány kábelről, és össze ne merjék adni a két adatot, mert...Mert miért is?

Blogger Géza 2014.02.03. 18:10:55

@sixx: Te viszont nem érted egy csatorna és egy műsor nézettsége közötti különbséget. Sajnálatos.

csab2 2014.02.03. 18:12:03

Az egész közmédia szánalmas, úgy ahogy van. Politikától függetlenül kérdezem: mi a jó istennek van a Duna World csatorna? Azért, hogy ismételjen, meg azért, hogy ugyanazt adja amit valamelyik másik közmédium?
Arról most nem beszélek, hogy gátlástalanul hazudnak, hamisítanak, elhalgatnak. Unforító!

én már a fény gyermeke vagyok 2014.02.03. 18:40:38

Orbán utolsó, március 15-i beszéde 25 milliós nézettséget fog hozni csak a Kossuth rádiónál.

Ómacicka Bábó 2014.02.03. 18:46:33

@Blogger Géza: Remélem benne voltál a kétmillióban!! Neked kötelező mint a békemenet!!! ; ))

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.02.03. 18:49:02

@Blogger Géza: Géza, te világ esze, a nézettségi adatokat azért közlik, hogy a hirdetők össze tudják hasonlítani a csatornák nézettségét egy időben. Ha összevonod az egy tulajdonosi körhöz tartozó csatornák nézettségét, azt csak az összes, egy tulajdonosi körhöz tartozó csatorna összevont nézettségével érdemes összehasonlítani. Ebben csalt az MTVA. Az énekest meg lehet, hogy érdekli, hogy most egymillió ember nézi, de a hirdető leszarja, ő nem az énekes képéért fizet, hanem azért, hogy hány embert ér el a csatorna a releváns célcsoportban.

Te miért szólsz bele, de tényleg?

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.03. 18:55:36

@Blogger Géza: az a sajnálatos, Gézukám, hogy a te logikádat követve a Jóbarátok 134. részének kb. 230 milliós nézettsége volt, de lehet 500 millió is, attól függően, hogy a kínai ismétlések hol tartanak. érted már mi a baj az érveléseddel (egy műsor nézettsége, nem egy csatornáé)?

AlexWolf 2014.02.03. 18:57:39

@Kettes: vigyázz van nekije blogja is!

Blogger Géza 2014.02.03. 19:02:08

@Kettes: A hirdető - veled ellentétben - nem hülye, és pontosan tudja, hogyha mondjuk az célja, hogy el akar jutni ahhoz az egymillió nézőhöz, akkor ebben az esetben mind a két csatornánál le kell, hogy menjen a reklámja. A közmédia beszámolója teljesen korrekt ebből a szempontból, semmi kozmetikázás nincs benne.

(Hozzáteszem, hogy itt nincs is műsor közbeni reklám, és a közszolgálati tévének nyilván nem az a legfontosabb célja, hogy minél több reklámbevétele legyen. Nehogy már a közszolgálati közlemények kizárólag annak a törpe kisebbségnek szóljanak, aki esetleg ott akar reklámozni. A te szinteden megfogalmazva: Én meg leszarom a hirdetőt.)

Minek írsz ilyen hülyeségeket, de tényleg?

Blogger Géza 2014.02.03. 19:06:58

@sixx: Hehe, most meg összemosod az egyidejű adás össznézőszámát az ismétlésekével. Ne haragudj, de a közszolgálat közlemény ezerszer korrektebb ennél.

Ha az RTL és az RTL II egyszerre adná a legújabb Barátok közt részt, és az egyik csatornán 2 millióan, másikon 1 millióan néznék egyszerre, jogosan írhatná az RTL Klub hogy 3 millióan nézték a legújabb Barátok közt epizódot.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.03. 19:09:29

@Blogger Géza: jól van Géza, elolvastam ezt (bloggergeza.blog.hu/2012/06/22/ujabb_alterantiv_elmelet_a_magyar_ostorrtenetrol), mindent értek, és soha többé nem fogok veled vitatkozni.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.02.03. 19:09:37

@csab2: Szerintem nem hülyeség. Pl a lengyeleknél is van ilyen csatorna a külföldön élő lengyeleknek TVP Polonia.
Az más kérdés, hogy elég lenne, ha csak műholdon sugároznák, mert itthonra tényleg teljesen felesleges.

Amúgy a SHR-eket szokták összegezni heti/havi/évi szinten, de nem műsort hanem csatornákat portfólió-SHR szintjén (pld. TV2-csoport, RTL-csoport).

Itt mint a műsort teljesen felesleges volt, hiszen M1 szinten tényleg egy nagyon nézett műsor, talán 1 éve volt utoljára ilyen jó nézettsége.
Elég lett volna ezt publikálni.

Giedi 2014.02.03. 19:12:40

Véleményem szerint az lenne az eredmény, ha az ilyen műsorok nézettsége a statisztikai hibahatár alá mozdulna ...

an-dee 2014.02.03. 19:15:05

Ez olyan mint a választás, nem nagyon van ismerősöm aki a jelenlegi bandára szavazott, pedig a nagy számok törvénye alapján az ismerőseim 2/3-nak, illetve hazugságok nélkül kicsivel 50% feletti aránnyal kéne rendelkezni. A statisztikában az a legszebb hogy bárhogy lehet kommunikálni :)

Giedi 2014.02.03. 19:16:37

"Csak abban a statisztikában hiszek, amit magam hamisítottam" by V. A. Lacky

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.02.03. 19:16:52

@Blogger Géza: Gézám, gyöngyvirágom, vettél te már valamit az életedben, ami drágább volt egy doboz gyufánál?

AlexWolf 2014.02.03. 19:24:34

@sixx: én is azt olvastam, de gyorsba leszedte, még szerencse hogy mr. gugli megőrzi az utókornak :D

campobaszo 2014.02.03. 19:38:00

Németországban minden csatorna minden műsorának nézettségét egy nappal később mindenki megnézheti,nálunk meg olyan szarkeverés megy ezen a területen,hogy na...

­DezInf 2014.02.03. 19:46:42

Meggyőződésem hogy a nézettségmérő intézetek vadul torzítanak a kereskedelmik javára.

Az összes haverom, és családtagom között legfeljebb a fele néz egyáltalán kereskedelmi műsort.

A politika buzik Hír-TV-t, vagy ATV-t, a többieknél vagy nem néznek semmit, vagy Duna M1, vagy gyerekműsor (Minimax, Cartoon) megy.

A Kereskedelmik nézhetetlenek voltak mindig, és egyre inkább azok.

­DezInf 2014.02.03. 19:48:47

@Unbiased:

Egyszerű komcsi tempó ez.

A CommentCom felcsapott MSZP propagandistának.
Néha szórul szóra megeggyezik a kritikájuk a Török Zsocáéval.

Tapogatott Kukorica 2014.02.03. 20:11:30

Jobb lett volna, ha a Nemzeti Kozonsegarany-mero Intezet vegzi el a felmerest a nyugati hatszelu Nielsen helyett. Mert szerintem kozelebb voltak a 3 milliohoz, mint a 2-hoz. Bar ha belevesszuk a hatarontuliakat, talan a 4 is megvolt. Van egy olyan sanda gyanum, hogy a liberalisok es Gyurcsany allnak emogott.

Egy polgár aki kővé dermed a hülyeségtől 2014.02.03. 20:24:25

@sixx: elmesélhetnéd, hogy mit írt médiatudós blogger úr a saját blogján, mert valószínűleg ugyanannyi értelem volt benne mint az itteni hozzászólásaiban, így aztán ijedtében törölte is.
Persze lehet, hogy ő lesz a tiszteletbeli orosz konzul Pakson.

Egy polgár aki kővé dermed a hülyeségtől 2014.02.03. 20:26:38

@Tapogatott Kukorica:

Obersovszky megszámolta. 9 millióan nézték . Ne vitatkozzatok légyszíves mondom, hogy megszámolta na!

izellajos 2014.02.03. 20:27:26

ki nem szarja le, hogy hányan nézték? komolyan ettől függ egy műsor minősége? pont egy kritikus akad ki egy ilyenen? hát hol élünk?

2014.02.03. 20:30:23

Mi a problema? Igaz a kozlemeny? Igaz. Akkor mi a gond? Hogy teged nem erdekel? Van ez igy, akkor ne irj rola! Nem erdekli a hirdetoket? Nem ertek hozza, de gyanitom, hogy ok nem sajtokozlemenyekbol tajekozodnak, tehat oket akkor se erdekelne, ha a te elvarasaidnak megfelelne.

Amugy emlekeim szerint azt is szoktak kozolni, hogy vilagszerte hany csilliard ember nezte az olimpia nyitounnepseget vagy a foci vb dontojet. Arrol is szoktal posztot irni?

Egy polgár aki kővé dermed a hülyeségtől 2014.02.03. 20:42:28

@­DezInf: Nehogy azt hidd, hogy a te ismeretségi köröd a magyar átlag. Itt VVország van. Senkinek nincs semmi más szórakozásra pénze és sajnos általában esze sem mint a agymosó beteg állatokat kiteregető agyhalottgyártó műsorokon kívül.

plommer 2014.02.03. 20:52:31

Ott van a közleményben, hogy m1 és Duna együtt. Miért ne tehetné közzé, hogy mennyien néztek összesen a Dalt szombat este? Nem hiszen, hogy van elő ember sixx en kívül, aki ezen komolyan képes kiakadni.

Lasombra 2014.02.03. 21:31:31

én azt hallottam, hogy ezt a színvonalas és nemzeti szórakoztató műsort az egész országban mindössze huszonhárman NEM nézték.
az egyik én voltam.
sajnos épp ütközött a Tree Channel vörösfenyők életéről szóló reality showjával, és azt érdekesebbnek találtam.

Kámasuka 2014.02.03. 21:32:07

A müsor közönségarámnyát írja a közlemény, nem az M1 csatornáét, és azt pedig korrekten.

El sem tudom képzelni mire ez a gusztustalan fröcsögés.

Sherlock20 2014.02.03. 21:35:46

Tippre ez a közlemény nem a reklámozóknak ment. Ha nekik menne, nyilván nem mosnák össze, hisz azt nem szokás.
Ami le van írva, teljesen korrekt. Ki van hangsúlyozva, hogy a két csatornán egyszerre ugyanakkor ugyanazt a műsort nézte ennyi ember.
Ha az lenne írva, hogy az m1-en ért el ekkora nézettséget, az lenne blamázs. De nem arról írt. A műsor közönségarányáról szól a cikk, nem az m1-éről...
Komolyan nem értem miért kell abba is belekötni amibe tök felesleges.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.03. 21:40:33

@Sherlock20: na, mi az a kozonsegarany? Lehet guglizni is, rajta.

Kámasuka 2014.02.03. 21:45:03

@sixx: A müsor közönségaránya, nem a csatornáé.

Persze nem vagy te ekkora hülyeparaszt, bár lehet hogy valaki elhiszi...

Unbiased 2014.02.03. 21:46:50

@sixx: Nem fogod beismerni, de nagyon melléfogtál ezzel az írással. Nagyobb sikered lenne, ha magát a műsort szidnád.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.03. 21:59:27

@Kámasuka: a kozonsegarany egy musorszamot mer, pont ugy, mint a nezettseg. Egy musor egy csatornan megy. Ha egy masik is adja, azzal egydoben akar, az mar egy masik musorszam. A kettot nem mered kozosen, mert komolytalan, semmitmondo adat, parasztvakitas, arra jo, hogy a melled verd vele. Felfogtad?

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.03. 22:00:06

@Unbiased: nem, nem fogtam melle. Tessek utanaolvasni, nem art az meg a kis agyadnak.

Kámasuka 2014.02.03. 22:13:30

@sixx: 'a kozonsegarany egy musorszamot mer, pont ugy, mint a nezettseg. Egy musor egy csatornan megy.'

- Nem, 2 csatornán megy mint a közleményben olvasható. De gondolom szerinted nem elég ezt kiírni világosan, hanem új szót kell kitalálni a közönségarány helyett..:DDD

WérMiki 2014.02.03. 22:15:30

a mocskos nácikok :(

szerencsére itt az igazmondó index, és tényfeltáró újságírói, és így 2014-ben demokrata dopemanék biztosan 4/4-el nyernek választásokat, és bezárhatják ezt a fasiszta propaganda köztv-t vagy olyan korrektté teszik, mint amilyen a napkelte idejében volt ^^

ezekre több a bizonyíték, mint az evolúció elméletre, tehát sziklaszilárd tény **

WérMiki 2014.02.03. 22:17:31

@Unbiased: azt már szidta tegnap
a dal közelébe se ér a nagyszerű, indexes szám 2014 versenynek

amit szintén szellemi példaképük, demokrata dopeman fog nyerni... pedig el se indult rajta **

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.03. 22:32:35

@SmittyB: no comment, az egik pontban lleirjak, hogy a kozonsegarany egy adott csatornara vonatkozik, utana meg hozzateszik, hogy osszeadhato. Bravo.

kovacstamas1123 2014.02.03. 23:15:50

@sixx: eddig én nem tudtam, hogy ez valójában miafasz, de a pdf alapján te most melléfogtál.
"b) ugyanazon idősáv és célcsoport esetén több csatorna SHR értéke összeadható
c) különböző célcsoportok és/vagy idősávok SHR értékei nem adhatóak össze"
Szóval amit felhoztál példának, tökéletes, csak pont tökön rúgtad vele magad.

Bazzeg... oda a példaképem :)

Egyébként meg ki az a barom, aki ezt nem szarja le? Kit érdekel, hogy a Megasztárt, milyen kurva sokan nézik , mikor egyik vastagcsaba rajongó tinipicsa sem fog mondjuk Tondach cserepet venni, mégis ott hirdetik
Ráadásul kicsi/nem reprezentatív minta alapján kamu/fals adatok születnek, ugyanis csak a Taigetosz-pozitívak engedik be a plusz távirányítót, a macerát, meg a kicsi-kémet a nappalijukba egy AGB-s bögréért, meg egy ingyen tollért. Ezért olyan kurva nagy a közönségaránya a Valóvilágnak és kicsi a sündisznók BDSM szokásait bemutató dokufilmeknek.
Ellenben a cikkek kommentszámait nem értem, hogy még a neten is a trash műsorok a népszerűek. Bár ahogy elnézem a legtöbb és a legaktívabb facebook felhasznál mind Borsod megyei hyperpigmentált.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.04. 04:05:48

@kovacstamas1123: ez az nmhh irománya. nem nézettségmérő szakembereké.

ewfuns 2014.02.04. 09:02:17

Hogy miért csinálják ezt? Hát, amiért az RTL és a TV2 is kozmetikáz egy kicsit a nézettségen: a hirdetőkért és a pénzért. :D Ugyanezt egyébként mindkét kereskedelmi csatorna eljátszotta már. A közszolgálati meg átvette a módszert. :D

2014.02.04. 10:25:49

@sixx: Na szerintem ez az a helyzet, amikor mindenkinek igaza van és senkinek sincs igaza. Nem mi értelmezzük túl szabadon a nézettséget, hanem a csatornák. Decemberben volt ugye a Bonnie és Clyde minisorozat ami az A&E-n, a Historyn meg a Lifetime-on egy időben ment le és szinte mindenhol az össznézettséget kommunikálták le. (Valami 9 millió volt talán, de már nem emlékszem). De nem is kell olyan messzire menni a kérdésig, hogy akkor mit kommunikál le az RTL az RTL3-mal, amikor az RTL3 nézettségéről beszél. Ez ugye a Cool a Film+ meg az RTL2, ahol csak a reklámidő azonos, a műsoroknak semmi köze egymáshoz. Nálam mondjuk ez az utóbbi idők legnagyobb hazai parasztvakítása, de ja Sixxnek igaza van, jó lenne egyszer már olyan SK_t olvasni, amit nem szépítgetnek és nincsenek benne olyan mondatok, mint a legutóbbi RTL-esben, hogy a "TV2 a múlt héten fizetett hirdetésben kommunikálta eredményeit".

sien 2014.02.04. 10:37:01

annyit vitatkoztok itt feleslegesen. aki magyar az nézte, aki nemnézte az nemmagyar. bonyolítjátok itt a dolgokat számokkal meg összeadásokkal.

2014.02.04. 13:02:19

@sixx: Akárhogy is van, engem meglepett, hogy ennyien nézték, a 2 millióban benne vagyok, 3 percet bevállaltam.

2014.02.04. 13:16:04

Szerintem az egész mérés kozmetikazott hablaty, humbug.
Kizárt, hogy 800 ezer embernek ne lett volna jobb dolga, mint azt a fos TV műsort nézni.
Értelmes ember nem néz ilyesmiket. Kizárt hogy ennyi agyament legyen ebben az országban. En ezt nem hiszem el.

csabsz13 · http://www.fcstpauli.com 2014.02.04. 14:04:21

nagy a sötétség. ezek a mérőszámok arra vannak, hogy megmutassák a hirdetőknek, hogy egy idősávban EGY CSATORNÁN (mindegy, hogy a műsor közben vagy azelőtt/azután közvetlenül) hány embert tud elérni és hogy a többi CSATORNÁHOZ képest ez sok vagy kevés.
az M1 külön CSATORNA a DUNA World is külön CSATORNA, ugyanis ha hirdetni akarsz rajta, akkor külön-külön kell fizetned. tehát ha összeadod a nézettségeket és jobb lesz, mint az RTL-é, attól még nem biztos, hogy hirdetőként jól jársz, mert ott x forint a hirdetés, itt meg mondjuk 2x (persze ennyire ez nem egyszerű).

És sixx ezen van jogosan kiakadva - azaz a szóhasználat az ami hamis a közleményben. Írják le azt, hogy 2 millióan nézték a két CSATORNA adását összesen, de ne írják le azt, hogy ez SHR-ben mennyivel több az RTL meg a TV2 ellenében.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2014.02.04. 15:05:13

Megy itt nagy technokrata szájkarate, ami egy átlagos tévénézőt kábé semennyire sem érdekel. Viszont valaki magyarázza el nekem, de tényleg, és érthetően, hogy egy közszolgálati tévénél miért számít(ana) a 18-48-as korosztály? Ott nem épp az a lényeg, hogy ne a reklámozók kedvéért adjanak műsort, hanem az összes tévénéző korosztálynak? Odáig OK, hogy 0-12-nek -elvileg- az M2 van közszolgálatilag. De a 48+, ha nem érdekli a WS Teleszop, meg a Nóta tévé, akkor már rögtön Bástya elvtárs, aki le van szarva? Legalább a közszolgálatinál ne legyen szempont ez a kurva 18-48!
(Mondom úgy, hogy benne vagyok a 18-48-ban, és M2 kivételével nem nézek közszolgálatit.)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.02.04. 15:13:48

Mondjuk nem tudom, hogy a Duna World mennyi vizet zavar nézettségileg, de a kérdés jogos...

Mercel 2014.02.05. 00:11:30

Hülyék:D

Komolyan nekiálltatok vitatkozni egy bloggergézával?:D

Más, a köztévé már csak ilyen, inkorrekt, és képes csak azért festeni/festetni magáról egy képet, hogy utána arra verje.

Mondjuk megkérdezhetném,hogy ki a ...szom néz 2014-ben köztévét, de ennyi erővel kérdezhetném azt is, hogy kiafszm néz csigatévét és retekklubbot.
Aztán kiderülne, hogy kva sokan.
Úgyhogy inkább nem is teszem.

"Frigyes"

Mercel 2014.02.05. 00:18:11

@­DezInf:

Baszki Sixx-et lehet szeretni meg nem szeretni, de lekomcsizni valakit csak azért mert nem jön be a véleménye akár sorozatban sem az már igencsak a gerinctelen kategória.

"Frigyes"

Mercel 2014.02.05. 00:53:20

@­DezInf:

Baszki Sixx-et lehet szeretni meg nem szeretni, de lekomcsizni valakit csak azért mert nem jön be a véleménye akár sorozatban sem az már igencsak a gerinctelen kategória.

"Frigyes"
süti beállítások módosítása