Fischer Gáborral, a TV2 (egyelőre még) programigazgatójával interjúzott a Marketing és Média (nekünk nem ad, ötször kértem), és az online elérhető rövidített verzióból úgy ugrik ki egy kérdés, és az arra adott bullshit válasz, mint Bayer Zsolt a rászorulóknak szánt önkormányzati lakások bérlői közül.
Az elmúlt egy év tapasztalatai alapján nem bánjátok a Spíler2 elindítását? Nem lennétek előbbre, ha a sportjogokra fordított pénzt inkább saját gyártású tartalmakra költöttétek volna?
Ezek a kérdések kívülről logikusnak tűnhetnek, de belülről látva a számokat, a bevételi és kiadási oldalon, az összefüggésekkel együtt már más látszik. A Spíler2-nek is nagyon fontos szerepe volt abban, hogy a TV2 Csoport minden kategóriában piacvezetővé váljon, így egyértelműen jól döntöttünk.
Bullshit.
A TV2 saját mérése alapján a Spíler2 főműsoridőben elért, 18-59-es korcsoportra mért közönségaránya 0,7 százalék, egész napra levetítve 0,6 százalék. A teljes lakosságban 0,6 és 0,5-ös adatokat tud a tévé. A Spíler1 nincs benne az első ötven csatornában, azaz nem érte el a 0,3 százalékos közönségarányt sem, a két tévének összesen nincs 1 százalékos közönségaránya.
ace05 2019.04.15. 13:01:18
kelemen12 2019.04.15. 13:42:59
"Nagyon örülök, hogy a nézők ennyire megszerették, sikerének köszönhetően több RTL-es műsorváltozást is el tudtunk érni, és elmondhatjuk, hogy három RTL-es programmal is méltón versenyez."
1. "méltón versenyez" - ó, eufemizmusok gyöngye! vagyis nem nyer. vagyis vereséget szenved. szorosat, de vereséget szenved
2. "több RTL-es műsorváltozást is el tudtunk érni"
és akkor most minden újságíró keresse vissza a postaládájába azt a 10+ tv2-es mailt, ami műsorváltozásról adott hírt, kezdve a maival. az rtl klub tényleg változtatott műsort - például rögtön azután, hogy a tv2 változtatott, amit követően a tv2 megint változtatott. az exatlonnak vagy 4 játékideje volt.
finisz 2019.04.15. 20:29:24
R O B I 2019.04.18. 16:43:32