Változások lesznek a Turner Broadcastinghez tartozó csatornáknál, név szerint a Cartoon Networknél, Boomerangnál és az Adult Swimnél. Utóbbi tavaly remek számokat produkált a 18-34 éves korosztálynál, ezért egy órával meghosszabbítják a Cartoon Network esti műsorsávjaként funkcionáló csatorna adását. A kieső műsoridőt a CN digitális platformon pótolja, a terveik szerint egyre több saját gyártású produkciót terveznek kizárólag az internetes felületeikre. A csatorna azért is tervez nagyobb hangsúlyt fektetni a saját gyártású sorozatokra, mert a decemberben debütált Rick and Morty epizódjai nagyon jó nézettséggel futnak, a legutóbbi részt például 0.8%-a nézte az amerikaiaknak a 18-49 éves korosztályban.
Az Adult Swim nézettsége 14%-kal nőtt 2013-ban, éjszakánként átlagosan 768 ezer embert ültetve a tévé elé. Eközben a Boomerang nosztalgiacsatornán nemsokára megjelennek a reklámok. Az adó értékesítési igazgatója szerint hirdetői igény van arra, hogy az eddig szinte teljesen reklámmentes Boomerangon megjelenjenek az első termékvideók, kifejezetten a családdal tévéző nézőkre targetálva. A rendszert még idén bevezetik a Boomerangon, az Adult Swim pedig két hónapon belül kezdi el a hosszabb idejű sugárzást az Egyesült Államokban.