Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Hárfapop és sikoltozás A Dal második elődöntőjében (UPDATE: nem a Group 'n' Swing volt nagyképű)

2016. január 31. 09:14 sixx 75 komment

2016_01_30_a_dal_masodik_elodonto-010.jpg

A Dal második elődöntője pont olyan volt, mint az első. Jó, ebben a műfajban nehéz újat hozni, énekesek vannak meg zsűri, miniinterjúk a lihegőben és sztárfellépő, nettó 130 percben. Akár a kertévék hétvégi műsorába is bekerülhetett volna, látványvilágban nem volt semmivel sem rosszabb, mint a Hungary’s Got Talent vagy a Sztárban sztár, sőt, a technikára láthatóan több pénz volt, Vásáry Andé előadása végén, amikor már nem a férfihangján énekelt, hanem fejhangon sikoltozott, még tűz is volt, ami első ránézésre azt sugallta nekem, hogy a pali azért vinnyog ilyen elképesztően a színpadon, mert a pokol tüze emészti éppen el, de ez csak egy villanásra ugrott be az agyamba. Szóval a külsőségek stimmeltek, Tatár Csilla már rutinosan vezet le egy élő műsort, bár én a helyében ragaszkodnék ahhoz, hogy ne olyan ruhát adjanak rám, amiben egy hetvenéves svéd hercegnőnek tűnök, (ja, és a függönybojtot is levetetném a nyakamból) Harsányi Levente meg pont olyan kellemetlen látvány, amilyen egész pályafutása alatt volt, simulékony és tenyérbemászó, viccesnek viszont csak a legnagyobb jóindulattal nevezhető.

A belbecs sem nagyon tért el a kertévés felhozataltól, hogyan is térhetett volna el, ha a tíz indulóból minimum hat a TV2 és az RTL tehetségkutatóiból került ki, onnan, ahol ugye népbutító értéktelen szemetet gyártottak, egészen addig, míg A Dalba be nem kerültek, mert onnantól a Nemzet Reménységei lettek mind. Ez a skizofrén helyzet A Dal első évada óta fennáll, lapozzunk, nincs itt semmi érdekes. A múlt heti főcímből kikerült a nagyzenekaros rész, amit ugye vagy vettek, vagy loptak valamelyik skandináv tévétől (erre rákérdeztem az MTVA-nál, valamiért a kérdést közérdekű adatigénylésként értelmezték, és 30 nap múlva válaszolnak, ügyes), maradt egy táncos felvezetés és a meglepődött műsorvezető, akit valami más tevékenységből rángatnak a színpadra - megjegyzem, ez is a lopott/vett főcím része volt, ahogy a lassított felvételben az énekesekre hulló konfetti is, kíváncsi vagyok, jövö hétre eltűnnek-e ezek is.

d_noe20160130032.jpg

Azért lehet ilyen sokat feleslegesen pofázni az ilyen marginális dolgokról, mert addig sem kerül szóba a műsor lényege, az a tíz szám, amiből 6 továbbjutott a következő körbe, és még mindig esélyes arra, hogy Stockholmban, az eurovíziós döntőben is elénekeljék. És azért kerülöm a forró kását, mert nem nagyon lehet mit írni az előadásokról. Ahogy az első adásban is voltak tipikusan eurovíziós dalfesztiválra írt dalok, itt is előkerültek, Vásáry André háromésféloktávja vagy az utolsóként fellépő, de a legtöbb ponttal továbbjutó Kállay Saunders András nótája pont olyan, amilyenekből 22 legalább van a dalfesztiválon, de mindkettőből hiányzik valami, amitől emlékeznénk rájuk - reggel írom a posztot, de nem jut eszembe egyik dal sem, míg a hasonlóan eurovíziókompatibilis Freddie Pioneerját simán el tudom dúdolni, pedig múlt szombaton hallottam utoljára.

Volt aztán a műsorban tök átlagos tinipop (Patay Anna), hamiskás, bizonytalan hárfapop (Passed), unalmas James Bond-főcímdal-kópia (Group n’ Swing), és rémesen kínosan hamis elektropop (CET) is, egyikre sem fogunk emlékezni, talán a Group n’ Swingre, akik jóelőre megsértődtek, és úgy mentek el a műsorba, hogy a nótájukról azt nyilatkozták MÉG A MŰSOR ELŐTT, hogy majd mindenki azt mondja rá, hogy James Bond-főcímdal-kópia, PEDIG NEM IS. De, baszki, az, Pierrot is sík ideg lett tőle. És ha már Pierrot, személyében megvan minden idők legfaszább magyar zsűritagja, aki nagyon hosszan tud beszélni a zenéről olyan szakszavakat használva, amiket sem a Duna TV nyugdíjas törzsközönsége, sem a műsor célcsoportja, a 18-49-es korcsport nem ért, de annyira kurva jól és tök szakmainak hangzanak, hogy kérdés nélkül elfogadjuk a véleményét. És humora is van, a Vásáry André giccsére beígért tíz pont, majd az ironikusan megszavazott kilenc is ezt sugallja.

d_noe2016013051.jpg

A továbbjutók közül nekem Oláh Gergő dala tetszett a legjobban, mert más volt, mint amit vártam tőle (nagyívű refrén, összeszorított kéz, szenvedés, pusztulás, de a végén remény), és a tradicionális roma elemek, amikre őszintén bevallom, azt hittem, arab vagy perzsa eredetűek, nagyon jót tettek a dalnak. Hogy a mennyezetről minek kellett homokot szórni szegény Gergő és táncosai fejére, azt nem tudom, de azon jót röhögtem, amikor Tatár Csilla jelezte, hogy nyugi, nem arany. Nem mintha nem futná erre is a nyócvanmilliárdból, de mindegy. Gáspár Laci tud énekelni és tud bőgőzni is, most ezt a kettőt művelte egyszerre, és tolta a tőle megszokott funkys soult, jó is volt, de ezzel nem lehet Eurovíziót nyerni. A Dalból valamiért kikopni képtelen Karmapolis idén Szécsi Böbével közösen indult, ami nagyon jót tett nekik, mert az elviselhetetlenségi hányadosuk nagyban csökkent, Böbének meg olyan egyedi hangszíne van, hogy hiába unalmas az alap, és liftzenés a produkció, akkor is emlékezni fogunk a nótára.

d_noe20160130058.jpg

Személyes kedvencem sajnos nem jutott tovább, érthetően, hiszen nem nyerhet soha, sehol, már csak azért sem, mert az ilyen hosszú nevű zenekarokat sehol nem szeretik a tévések, de ettől még nekem tegnap a Maszkura és a Tücsökraj + Siska Finuccsi ellazult hiphopja jött be a legjobban, a cilinderes Maszkura pont annyira szuggesztív előadó, hogy akarjam nézni, és leszarja, hogy olyan pontatlanul énekel, mint én, amikor azt hiszem magamról otthon, hogy én vagyok Lemmy. 32 pontot kaptak, amivel esélyük sem volt, a továbbjutók:

  • Kállay Saunders Band 41
  • Vásáry André 39
  • Oláh Gergő 39
  • Gáspár Laci 37
  • Karmapolis és Szécsi Böbe 36
  • valamint a vigaszágas Passed.

Jövő héten még egy kör, aztán középdöntő, amiben megint meghallgatjuk a továbbjuttatott nótákat, majd döntő, amiben ismét.

UPDATE: Nem a Group 'n' Swing volt nagyképű a műsorban, jelezte nekünk a zenekar versenydalának zeneszerzője:

Az történt, hogy a szöveg, amit Pierrot idézett (vagy az ő hibája, vagy pedig szerkesztési hiba miatt) egyáltalán nem a zenekar, hanem a zeneszerző, vagyis az én szavaim voltak, amit amúgy - arcoskodó, vagy nem - teljes mértékben vállalok is, az adás napján délelőtt posztoltam: "Szerintem eredeti lett, ezért mosolyogva hallgatjuk majd a "James Bond főcím nyúlás" kritikákat az önjelölt zeneértőktől, akik a szóban forgó filmzenén kívül még életükben nem hallottak nagyzenekari unisonot."

Ezt Pierrot a zenekar szavaiként idézte, ezzel kárositva a zenekarnak, nagyképűnek állitva be őket. Már felvettem a kapcsolatot a TV-vel.

Kérlek szépen, belátásod szerint módositsd légyszi a cikkedet, nagyon hálásak lennénk.

Köszi szépen,
Üdv,

Áron

Címkék: tv mtva a dal 2016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RTB 2016.01.31. 09:24:05

"Tatár Csilla jelezte, hogy nyugi, nem arany. " .....közben azt gondolta magában: Nehogy ellopd.
Tehát megint rasszizmus, mint egy hete.

schanc 2016.01.31. 09:46:45

Oláh Gergő dalában nem véletlenül hitted azt, hogy arab vagy perzsa, mert az is. Autentikus roma zenét majd jövő héten fog a Parno Graszt játszani.

Fehérlapos 2016.01.31. 09:51:53

Valamit csináljanak már André angol kiejtésével, mert egy kész katasztrófa. Miért van, hogy Gáspár Laci, vagy Oláh Gergő, Ibolya tudnak "angolul" énekelni, Andréról meg először azt hittem, hogy magyarul nyomja. Nem andörsztend édes Istenem!

F1expert 2016.01.31. 09:54:20

A Maszkura féle borzadmány ismét bebizonyította, hogy a magyar underground a szar zene szinonímája. Jogos volt, hogy csak 4 pontot kaptak.

na__most__akkor 2016.01.31. 10:20:20

@RTB: "Olah ibolya?"

Nem.
Oláh Ibolya.

OLÁH...
Mondom "á". "Á".

Magyar-e vagy?
A dehogy...

RTB 2016.01.31. 10:28:41

@na__most__akkor: a mobil nem mindig akarja az á-t

Drde 2016.01.31. 10:28:42

Oláh Gergő többször is használta a "cigány" kifejezést. Ezt a rasszistát pfejj...

Teshow 2016.01.31. 10:30:55

Megnéztem a dalokat a műsor saját honlapján. Így 130 perc helyett tartott 15+ percig.
Hozzá is szóltam volna, de megjött "Állat Tilda" és ement a kedvem... hát igen, a normális magyarok többnyire már nem itt élnek. Ha nem lennék öreg hozzá, akkor én sem...

Teshow 2016.01.31. 10:42:37

Ha az előzmény (hilda) törölve lett (nagyon helyesen) akkor moderáljátok ki az én ehhez kapcsolódó kommentjeimet is, mert így nem érthető. Utána írok majd "rendeset" ;)

p.o.p 2016.01.31. 10:47:40

Harsányi annyira unja az egészet, hogy legszívesebben odamennék és nyakon vágnám, hogy "szedd már össze magad"! vagy húzz el vagy bármi, csak ezt ne kelljen néznem.

Teshow 2016.01.31. 10:52:30

Szerintem ezek a dalok a mainstrem szintjén teljesen rendben vannak. Van ami tetszett és van a mi nem, de ez innen már ízlés dolga. Az Eurovíziós dalok pár éve amúgy is a poénos-meglepő/zenei közhelyes/James Bond nagyívű szentháromságban mozognak, Conchita győztes dalánál bondosabb bondos dalt nem is kellene keresni (én tuti neki adtam volna a Spectre főcímzenét, jobb is lett volna)
Gáspár Laci funkyja tökéletes, csak persze tényleg nem juthat be. Maszkurát bírom nagyon, de ez a dala híg, tudna ennél ütősebbet, akkor simán őt küldeném! Oláh Gergő meglepően jó dalt tolt, persze közhely ez is, de kellemes volt. Kállay-Saunders nekem sosem jött be, a dala profi, de kb ennyi...
Amin meglepődtem, az Zséda pár közeli képe volt. Csak a monitor csal, vagy tényleg botox/plasztika? :(

kapuka 2016.01.31. 10:53:12

A Karmapolis daláról csak nekem jutott eszembe Sting és az English Man in New York?

Never Surrender 2016.01.31. 10:53:50

A magyar könnyűzene már régóta megmérettetett és könnyűnek találtatott. A Petőfi Rádió meg tévé, meg a 30-40 pesti lábszagúnak nyomatott alternatív zörejek egyenesen - ahogyan Lóránt mondta a P. Mobilból - zenei környezetszennyezés. Bár szerintem Lóri tévedett, mert egész szimplán zajszennyezés. Persze a közpénz, tehát a miénk, a gyártó haverok zsebébe megy, biztosan sokszorosára túlszámlázva. A gond ott van, hogy nem tartozom közéjük, ezért kénytelen vagyok dolgozni a megélhetésért. Szóval az egész rohadtul nem a zenéről szól, újfent.

"Nem azt kapod, nem azt kapod, átverés az egész
Nem azt, kapod, nem azt kapod, üvölts, legyen elég!"

Aki ezt megfejti, hogy az idézet honnan van, az 1. zeneileg sokoldalú 2. vendégem egy sörre a zenekar koncertjén. Google használat nem ér!

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2016.01.31. 10:55:41

Hiányoltam az esti élő közvetítést az Indexen, a szavazással.

Teshow 2016.01.31. 10:57:16

Ez még kimaradt:
"Vásáry Andé előadása végén, amikor már nem a férfihangján énekelt"
Nix bántás meg beszólás, de azért ez a FÉRFIhang, lol... :)
Patai Anna meg tök jól tolta a pont semmilyen, japánban európainak gondolt pozenét, és be kell ismerni, ebben teljesen profi a kislány! Le a kalappal, ez egy szakma, jól csinálja!

saul fika 2016.01.31. 11:00:20

@p.o.p: pont ez tűnt fel nekem is, és még arra sem képes hogy amíg a másik műsorvezető és a zsűri percekig beszélget megjegyezze ki következik, sőt, azt sem ki lesz a ún. "SZTÁR" fellépő a műsor végén mert mindig a füzetébe nézegetett hogy kit kell felkonferálni.
a milliós fizetéséért, a parasztja.

Never Surrender 2016.01.31. 11:10:16

Itt az igazi zene, igazi zenészekkel, kíváncsi vagyok, hogy a 30 éves évfordulóról méltóztatik-e a pocakos véleményvezér szerző írni, ne adj' Isten, interjút készíteni.

hammerworld.hu/2016/01/31/ossian-interju-paksi-endrevel-a-keszulo-albumrol/

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2016.01.31. 11:27:34

A Dunán megy az ismétlés, eddig a Passed és a Group n'Swing ment le, hát, mindkettő refrénje erős nyúlás, és ha hozzáveszem az előző adásból az agyonsztárolt Fehérvári Alfréd Gábor dalának erős Imagine Dragons utánérzését, az egész Dalt nem tudom hová tenni. A zsűrinek az előválogatón ki kellett volna szűrnie ezeket a számokat.

Előbb fejezte be Britney Spears, nem is tudtam, hogy ő is nevezett a dalba! :-)

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2016.01.31. 11:30:48

@sixx: Ne legyél ilyen gonosz, a nincs mákhívó című dallal hatalmasat tarolnának az Eurovízión :-)

Stenonis 2016.01.31. 12:19:54

A műsor borzalom...
Több zenénél is olyan érzésem volt, mintha már hallottam volna korábban ezeket a dalokat. Szóval jó nyúlások voltak.
A cigány kislányt sürgősen tessék fogszabályzásra küldeni.
Harsányi egy irritáló fasz.
Zséda meg olyan buta, mint hat pár rendőrcsizma.

kontratenor 2016.01.31. 12:27:58

@Droli: én még csak a múlt hetiekbe mertem 20-20mp erejéig belehallgatni
nyúlás terén az tűnt fel, hogy ha
a Csókkirály alapjára
www.youtube.com/watch?v=a4pQSCVBJSM
ráteszed a The Winner Takes It All refrénen kívüli témáját
www.youtube.com/watch?v=92cwKCU8Z5c#t=35
hipphopp kijön véletlenül Fatima (downtempósabb) refrénje
www.youtube.com/watch?v=wm7wg1dFrTc#t=43

Pandacsöki_Boborján 2016.01.31. 12:40:34

A tegnapi elődöntő dalai még a műsor mércéjéhez képest is kimondottan gyengék voltak, egyedül Oláh Gergő produkciója volt valamilyen szinten váratlan, kellemesen progresszív dolog, ami egy kicsit felkavarta ezt a langyos lábvizet.

Pierrot viszont aranyat ér, kötelező jelleggel beültetném mindenféle zenei műsor zsűrijébe. Olyan szinten elegánsan és intelligensen el tudja küldeni a nem idevaló embereket a picsába, hogy az egy brit gentleman dicsőségére válna. Bravó!

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2016.01.31. 12:59:12

Szóval így végignézve a következővel tudnám jellemezni az egészet: a sztárvendég Ocho Macho magasan verte a mezőnyt.

A 3. elődöntő ennél rosszabb nem lehet. Ezt képtelenség alulmúlni.

kontratenor 2016.01.31. 13:17:58

@Droli: Fú, én nem tudom.Ocho Macho nekem valahogy nagyon nem. Sok ismerősöm bírja, oké, rézfúvós, oké ska meg oké vidámság, oké kis rapbetét. Értem, azt is értem, kinek mi, de nekem ők valahogy még mindig csak egy vállrándítás.
A Jó nekem meg végképp nagyon nem. Egy jól hangszerelt zenekar és egy jó hangú énekes nagyon semmilyen dala.

ifjú padavan 2016.01.31. 13:41:17

Nekem az tűnt fel, hogy mennyi csúnya ember volt a versenyzők között. Jó, tudom, nem szépségverseny. De olyan sokan voltak, hogy szemet szúrt.

MrMundr 2016.01.31. 13:51:52

@schanc: miért nem meritek leírni, hogy cigányzene? főleg ha autentikus. ez a romázás 1-2 évtizedes dolog

ani58 2016.01.31. 13:56:17

Ez a műsor pont annyit ér, amennyi energiát Harsányi Levente szán rá. Viszont itt nagyon kedvelt Pierrót vagy ki fenét, én legszívesebben szájba vágnám egy szív lapáttal. Irritáló, okoskodó, nagyképű f.... Sajnos a dalok borzalmasak, viszont a reklámozást már átvették a kertévétől Sixx megint szart az egészbe, olyan is lett.

F1expert 2016.01.31. 13:57:44

@Teshow: Az a Tilda, amelyik Kállay Saunders és Tolvai Renáta s*ggét nyalja 24/7?

hollario 2016.01.31. 14:01:23

A Baszkura és a Bélricsaj a kedvenc? Hát az annyira volt hamis, hogy el kellett kapcsolnom kínomban. Gunatanamóról már érdeklődtek utána...

F1expert 2016.01.31. 14:01:25

@Droli: A 3. elődöntő erősebb lesz.

Rébusz 2016.01.31. 14:03:16

A Passed-t sajnálom, egyrészt mert csak gyerekeknek nézik őket, másrészt tavaly mehettek volna inkább ők, ha nem lettek volna olyan lámpalázasok. Amit csinálnak, meg kellene mutatni Európának valamikor. Rajtuk kívül csak Oláh Gergő tetszett, az ő produkciója is eurovision kompatibilis, a homokkal meg főleg:-). A többi fájdalmasan tucatzene vagy hallgathatalan vagy nagyon magyaros underground. A pontozásokat megelőző hosszas filozofálgatás engem zavart, gondolom, ha a dalhoz nem tudnak mit hozzászólni, muszáj valamit mondani.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.01.31. 14:20:34

@RTB: Vagy csak te nem is mered az Aranyeső c. roma mulatóst, amire poénból utalt...

dr. mesterséges színezék 2016.01.31. 14:40:50

@Never Surrender: Bárkié is, utánanézhetne a rím fogalmának. Mármint ne az Országos Vőfélykonferencián érdeklődjön, mint eddig!

semmiextra 2016.01.31. 14:43:19

Az nem baj, hogy Maszkura konkrétan érthetetlenül énekel mert olyan beszédhibás? Ja és hamis is...

Roppantó 2016.01.31. 14:46:29

én a Passed-et sajnálom, hogy nem a tavalyi dalukkal (Mesmerized) versenyeznek, ebből a mezőnyből most simán lenne esélyük kijutni. Ami tavaly gond volt, hogy az énekesük nem elég jó élőben, az most érezhetően feljavult, de a mostani zenei produkció nem olyan ütős, szóval átlagban maradtak ugyanott, kár értük...

dr. mesterséges színezék 2016.01.31. 14:46:51

@ani58: Pierrot zeneileg képzett, emberileg beképzelt - ha figyelmesen olvasol, a beszámolóban se szerepel más.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2016.01.31. 15:07:49

@Roppantó: Én nem rajongtam a tavalyi dalukért, de szerintem is simán nyertek volna azzal idén.

...

A 2014-es szériát meg ne is említsük: Bogi - We all, New Level Empire - Last one, Szécsi ikrek - Born to fly, Honeybeast - Legnagyobb hős, Dér Heni - Ég veled, na meg a győztes Kállai Saunders dal, ezek közül bármelyik simán vinné ezt az évet, és ezek a dalok nem merültek feledésbe, ma is játsszák a rádiók. Talán az volt a legerősebb év eddig.

Rébusz 2016.01.31. 15:12:32

@dr. mesterseges szinezek: Pierrot véleményére teljesen lehet hagyatkozni, őszinte, nem részrehajló, nem affekta, de legfőképpen igaza van, profi. A pontozása az más.

Szabinho 2016.01.31. 17:12:09

Az első 5 amatőr előadó volt, aztán jöttek a profik, akik tovább is jutottak. Elég nagy volt a különbség az előadók között.

_Ske_ 2016.01.31. 17:24:05

Bocs, hogy ezt írom, de ennyi színvonaltalan borzalmat sehol nem hallottam eddig. Komolyan ezek voltak a legjobbak? És komolyan Pierrot véleménye a mérvadó? Egy kiöregedett vaskalapos színvonaltalan senki...

Borzasztó Károly 2016.01.31. 17:38:46

Maszkura és a Tücsökraj + Siska Finuccsi volt a legjobb. Sokkal többet érdemeltek volna. Rendelek is a lemezeikből.
Viszont azt nem tudom eldönteni, hogy harsányi levente vagy both volt az irritálóbb.

Hülye aki elolvassa! 2016.01.31. 18:01:48

Ez az egész euroviziló egy zenés ajándékkosár az NDK-ból szerű, dögletes tömény unalom. Még háttértévézésre sem alkalmas. Halva született.

2016.01.31. 20:19:42

Az megvolt, amikor Zséda okoskodott, hogy a sztárok mindig kiválnak a csapatból, hogy szólóban érvényesülhessenek?

2016.01.31. 20:23:25

Ezt a Dalt már nem Simicska gyártja? Patainak ezért van agyara.

takingsider 2016.01.31. 20:40:56

OFF
Az egy doilog, hogy – saját bevallása szerint –  T. Csilla minden álma egy gyerek volt, és elment a dalba bohóckodni. Oké, hat alkalom. Most meg látom, hogy ez a remek páros beállt a Jakupcsek helyére. (Félreértés ne essék, Jakupcsek bőven túl volt fizetve eddig, de egyébként a Ridikülben és a Szeretlek Magyarországban is jó volt, bőven jó a köztévé átlaghoz képest. Csak el tudnám felejteni, amikor hányinger kerülgetett a Mokkát nézve anno 2010 előtt, amikor feszt a ballibek hátsófelét fényezte. Most meg a másik oldalra megy. és nem az a gáz, hogy az is vállalhatatlan alakulat, hanem, hogy ilyet újságíró nem tesz.)
T. Csilla legjobbjam nekem, tegnap, 2x a Passed-nek: Lányok!

Dorsz 2016.01.31. 20:48:27

@kapuka: Inkább a "Shape Of My Heart", és a Sugababes-szel közösen, mert Böbe hangja totál olyan, mint az egyik cukorcsajé.
Ettől függetlenül nekem nagy kedvenc lett a daluk.

Borzasztó Károly 2016.01.31. 21:02:23

@Roppantó: pedig a passed driftin'-je pont olyan unalmas tré f.s, mint a mesmerized

Borzasztó Károly 2016.01.31. 21:13:12

@Droli: Én részben egyetértek veled, Bogi, Szécsi ikrek, Honeybeast, Dér Heni dalai tényleg jók voltak, és most is játszák a dalaikat. Bogit, vagy a Honeybeast-et akárhányszor hallom a rádióban, mindig feltekerem a hangerőt.
Az idegesítő kállai saunders és a New Level Empire viszont szerintem vállalhatatlan.

2016.01.31. 21:29:38

@Rébusz: a Passed pontosan ugyanolyan dögunalmas és hamis nyekergés, mint tavaly. Ehhez semmi köze az életkornak. Ha egy év alatt ennyit sikerült "fejlődni", azon mit kellene értékelni?

Figyuzzka 2016.01.31. 21:35:42

Ki volt az az idióta, aki a Sztárban Sztár után szabadon, ide is kitalálta a pluszban bőségesen alákevert közönség zajt, miközben a nézők közötti nyugdíjasok nem ovációztak még fele ennyire sem?! :D

Rébusz 2016.01.31. 22:03:08

@gwr: Nem kell egyetértenünk. Szerintem egyértelműen jobbak voltak most, csak a daluk volt kevésbé izgalmas a tavalyihoz képest. Látszik rajtuk, hogy magukénak érzik azt, amit csinálnak (ami egyébként tényleg így is van, szövegírás, zene..), egyediek, nem másolnak senkit. Tavaly is utalgattak rá mindig műsor közben, hogy milyen fiatalok, idén is. Csak megjegyeztem. Volt nyekergés is, de nem náluk.

_Neville 2016.01.31. 22:20:33

Vajon miért hiszi azt a legtöbb, hogyha angolul vernyákolnak, akkor jobb lesz nekik? Ebben ugye az a vicces, hogy a legjobb magyar helyezések magyar nyelvű dalok voltak... na mindegy. :D

évisokk 2016.01.31. 23:37:16

Nem értem a Passed-fikázókat. Fiatalok, lelkesek, egyediek!! Az egyetlen Eurovízió-kompatibilis formáció és dal - már tavaly is! A tucatdaloknak esélyük sincs, pedig pedig még pénzt is hozna 1 jövőbeni budapesti fesztivál...
Tatár Csillára borzasztó ruhát adtak. Zsédát eddig se bírtam, és nem is fogom. Vki megmondja, ki ez a beszédhibás Both?

lukacstoncsi 2016.01.31. 23:55:55

Elmész te a jó picsába Sixx már bocsánat.Mi az hogy Vásáry vinnyog?lehet szeretni vagy sem rajta kívül alig fél tucat férfinek van hasonló hangja a világon kb.Szerintem övé az egyik legjobb dal az eurovizióra.Kállay ne menjen tavaly volt és a dal sem annyival jobb.Oláh gergő dala nem tetszett bár más volt mint a többi de attól még nem tuti.volt benne némi török és zsidó zenei motívum a roma mellett.szét volt esve a dal sajnos.sláger kell a fesztiválra ez van.lehet hogy kicsit tucatszámra hasonlító de ez van.én díjazom hogy sokan nem a szokványt képviselik de attól még nem lesz sláger egy dal.

lukacstoncsi 2016.01.31. 23:59:03

a youtubeon sokkal jobban szólnak a dalok mint élőben.szar a technika?a zsűri egy fokkal jobb volt.zséda is kezd felébredni.pierrot azért nagy franc ő csak ne dumáljon zene terén ganxtáéknak segített be ami elég ciki és vállalhatatlan szerintem de ez a pénzről szólt csak.

miszlik 2016.02.01. 06:12:10

Ez egy kritika? Honnan szalajtottak el téged? Ha a kormányt akarod kritizálni menj a magyar narancsra, gyökér.

miszlik 2016.02.01. 06:17:59

@miszlik: Gondoltam,hogy az Oláh Gergő tetszett neked,de biztosan még jobban tetszett volna egy szír vagy afgán migráns, bármilyen szarul énekel is. Csak magyar ne legyen,mert az bizti az Orbán spanja

2016.02.01. 08:20:03

@Rébusz: nyilván ízlésen felesleges vitázni, meg őszintén szólva szarok rá, ki kerül az eurós esztrádműsorba, tehát ettől függetlenül mondom:

1. a kiscsaj egy év alatt sem tanult meg nem hamisan énekelni. Ha megtanulna, az sem javítana sokat, mert erőtlen és tökéletesen jellegtelen a hangja.
2. Hárfa és egyéb klasszikus hangszerek tinglitangli-popzenében való jórészt látványelemként való alkalmazásáért mindenkinek kijár a bünti. Persze gyerekek még, így nem látják annyira, hogy milyen modoros és giccses az egész, de valaki azért szólhatna nekik. Ez kb olyan, mint amikor a Kárpátia felrángat maga mellé egy hegedűst, és onnantól az Ossián-féle Sörivó vagyok-szintű tahórockjukat nemzeti rockként tudják eladni az autentikus népzenét soha nem hallgató, de magukat nagyon magyarnak érző rockereknek.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.02.01. 08:53:35

@miszlik: mutassad csak gyorsan a kormánykritikát ebben a posztban!

évisokk 2016.02.01. 09:06:02

Honnan a picsából vettétek(tavaly)-veszitek(idén), hogy hamisan énekel a kislány??? Ez az ő daluk, ők írták, ők hangszerelték... Ha esztrád műsor, ha nem, akkor is csak érdekességgel, egyediséggel van esély nyerni. A korábbi indulók közül egyedül Rúzsa Magdi ütötte meg eddig a mércét.

cukkmukk 2016.02.01. 10:43:13

@évisokk: Tudod. Vannak az egész hangok, meg a fél hangok. szám szerint 12. Amit ezen kívül kornyikál, az hamis. Csúszkál összevissza. :) Ha nem hallod, miért az, azért ne minket hibáztass...

Nordbright 2016.02.01. 13:51:50

"cukkmukk - szám szerint 12. Amit ezen kívül kornyikál, az hamis."
Bakker, akkor ezek feltaláltak valami "új fajta" hangokat, amelyek eddig nem léteztek a hangskálán?

neduddki21 2016.02.01. 14:02:17

@lukacstoncsi: "rajta kívül alig fél tucat férfinek van hasonló hangja a világon kb." Hogy te mekkorát tévedsz! André egyszerűen falzettben énekel, nem jól. Csak Magyarországon sokkal jobb énekesek vannak pl. az Operában, a barokk repertoárban, Andrénál sokkal erősebb és tisztább falzettal, nem véletlen, hogy André szegény legnagyobb igyekezettel sem tud oda bekerülni. Világviszonylatban pedig? Ne viccelj, rengeteg van. Nem operában is sokan nyomulnak, ajánlom pl. Vitast, nézd meg a tubuson, hogy kellene igazából szólnia. André hamis volt és teljesen erőtlen.

Nordbright 2016.02.01. 14:07:41

@gwr: De azt azért fogtad, hogy elektromos hárfát használnak és nem a klasszikusat.
gitár <> elektromos gitár (pl. népzene <> rock)

2016.02.01. 16:10:07

@Nordbright: tökmindegy. Látványelem.

noszty 2016.02.01. 16:32:31

Azt mondja meg nekem valaki, hogy mi a xarért teszik be az összes szám alá a "nézői taps" effektet???? Qvára idegesítő, elb*ssza a hangzást és még szánalmas is...

évisokk 2016.02.01. 17:29:28

@cukkmukk: Értem én, hogy nem zeneiek a füleim, és hangsúlyozom, hogy zeneszerető és nem zeneértő vagyok, de a daluk hangzása nekem tetszett "anblokk". Így nem érdekel, hogy hány hangot énekel. Akik szavaznak majd a döntőben (a hazaiban és az európaiban is) többségében nem vájtfülűek.
De felesleges is vitáznunk, mert azt gyanítom, le van már zsírozva előre, ki lesz a kijutó. Így az egész műsor csak bohóckodás. :-((

Rébusz 2016.02.01. 19:53:29

@gwr: szerintem azért jár bünti, ha valaki a 21.században egy hangszert csak a saját közegében tud elképzelni. A hárfa ráadásul egy ősrégi hangszer, ősrégi kultúrákban ott volt, rengeteg fajtája és különböző előadásmódja lehet világszerte. Téged zavart, hogy láttad (nem látványelem, mert tudatosan használják, fontos zenei elem), de ha egy dj bekeveri valahol, talán észre sem veszed. Engem az sem zavarna, ha jó. Vagy egy jó festményt még mindig csak olajfestékkel lehet csinálni? Meg lehet nézni a tavalyi Dalhoz képest, milyen sokat fejlődtek.

2016.02.01. 23:16:25

@Rébusz: "fontos zenei elem" :))
süti beállítások módosítása