Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az MTVA fegyvere: a hangfal

2011. december 29. 13:44 vl 162 komment

Tizenkilencedik napja elképesztő fordulatokkal zajlik az éhségsztrájk az MTVA épülete előtt a Kunigunda utcában, de arra nem számítottunk, hogy az MTVA vezetője, Böröcz István egy dolgot szeret, bosszantani másokat.

Még karácsony előtt reflektorokat irányítottak az éhségsztrájkolókra, illetve kiakasztottak a fejük fölé egy hangfalat, amit ma lefotóztunk, mert ezt a megoldást magunk sem hittük el.

A képen jól látható, ahogy ügyesen leengedték a hangfalat, majd egy másik irányból a zsinórt is elvezették. Az éhségsztrájkolókat, akik blogot is vezetnek, ez már nem nagyon zavarja. A cd-válogatás borzalmas, de most már legalább halkan szól, mert Karácsonykor például nagyon hangos és idegesítő volt. Ha valaki vinne nagyobb hangfalakat és még jobb zenét, akkor remek bulit lehetne ott csapni szilveszterkor, úgyis már zajlik a készülődés.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aha, persze 2011.12.29. 15:54:05

@Thresher: Nem sikerült elcsípni a lényeget. Ugyanolyan értelmetlen dacból nem enni 20 napig, mint dacból sziklát mászni.
Nekem rossz, és még tovább sanyargatom magam? "Nóóórmális, Margit?"

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.12.29. 15:54:08

@KopaszMercis:

"56-ot is a reform kommunistak kezdtek."
Ez nem igaz. A megelőző légkört valóban ők kezdték, de 56 alatt a forradalmat értjük, és azt nem nagyon tudni, ki kezdte. Azt tudni, ki halt meg elször, mikor lőttek először. A kiszabadult bűnöző rétegek pedig csak 26-a körül jelentek meg, akik kijöttek a börtönök megnyitásakor. A fegyveres harcokban pedig sztahanovista kommunistáktól kezdve, szélsőjobboldaliig minden fajta ember részt vett. Volt köztük hős, volt mocskos gazember.

XZoli 2011.12.29. 15:55:15

Az ember kínzás más demokratikus országokban emberiség ellenes büntetnek számít.

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.12.29. 15:56:20

@KopaszMercis:
A TV székház ostromlóit és kifosztóit is nagyon el kell verni kormos péklapátta. Attól, hogy ezt az éhségsztrájkot nem tartom értelmes dolognak, miért kell feltételezni, hogy a 2006-os események közül bármelyket is igazolom, vagy egyetértek velük? Az is egy nagyon mocskos bűnöző akció volt.

KopaszMercis 2011.12.29. 15:56:37

@Urban Gorilla:
"... valóban ők kezdték"
Koszonom.. egyi volt relevans tortenelmi teny a kommentedbol.. a tobbi az mar az emlegetett procukor..

Segithetek masban is, vagy most mar kicsit helyre billentel?

Thresher 2011.12.29. 15:57:03

@aha, persze: De te se érted, az éhségsztrájk se arról szól hogy ülsz a konyhában aztán odabaszol egyet az asztalra, hogy akkor, na, most nincs kaja.

Az éhségsztrájkban a sztrájk a lényeg, transzparenssel-sátorral, az éhezés csak egy kandírozott meggydarab a tetején.

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.12.29. 15:57:34

@XZoli:
Senki nem kínoz senkit. Ha egy hangszóró alatt akarok éjszakázni, akkor azok kínoznak engem? Haza kell menni, és aludni. Ott nincs hangszóró.

KopaszMercis 2011.12.29. 15:57:50

@Urban Gorilla:
Nem csak kerdezem, mert mint irtam szerintem mind a ketto szanalomra melto.. leirtam, hogy tiltakozni hogyan kell. Meg egyet lehet, kibelezi azt akit nem tetszik.. az nem tul kulturalt, meg demokratikus.. de ehhez is ahhoz is kevesek vagyunk.

Szerintem.

aha, persze 2011.12.29. 15:58:02

@wilson77:
Nekem van: Lángol az MTV székház körül minden, bent megy az MTV műsora, kint egy TV-társaság tudósít (tegyük félre, hogy kik, nem ez a lényeg). Ez nem hellye-közzel bemutatás, ugye?

aha, persze 2011.12.29. 15:59:57

@Thresher: Te viszont értsd már meg végre, hogy egy ilyen országban ennek semmi értelme. Ez nem ágyúval verébre, hanem megymaggal repülőgépre.

KopaszMercis 2011.12.29. 16:00:18

@Urban Gorilla:
A modszer szempontjabol teljesen mindegy, hogy onkentes az elszenvedo, vagy sem..

Ez olyan, mintha azt mondanad a nemi eroszakra, hogy az nem is szeksz, mert ott valaki nem akarja.

Probald meg errol meggyozni azokat akiket ilyenek miatt szexualpszihologusok hadai kell, hogy kezeljenek, azert, hogy egy ilyen esemeny atszenvedese utan, ujbol allni tudjon/nedvesedni a szerszam.

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.12.29. 16:00:35

@KopaszMercis:
Sajnos a többi is releváns történelmi tény, az 56-os forrdalom eseményeit igen jól ismerem, kutatom is, és ráadásul nem a jobbos kutatók írásaival értek egyet. Kifejezetten a baloldali, szociológiai szemmel kutató szerzők írásait tartom hitelesnek.

johevi 2011.12.29. 16:01:25

Ha igazán ki akartak volna tolni a sztrájkolókkal, akkor egy kivetítőre kitették volna a Szomszédok összest. Sírva mentek volna haza enni a tüntetők.

Thresher 2011.12.29. 16:01:49

@Urban Gorilla: És hogy a rákba lehet sztrájkolni úgy, hogy ha állandóan hazamész a legkisebb igényre?

Elegem van mindenből, kimennék sztrájkolni, de majd holnap, mert esik az eső? :D

KopaszMercis 2011.12.29. 16:02:14

@Urban Gorilla:
Lenyeget ertsd.. magyar jobboldali nem lesz bator soha, egy esetet kiveve. A gyerekmolesztalast. Abban kemeny arcok..

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.12.29. 16:02:44

@KopaszMercis:
Hogy lenne mindegy, hogy önkéntes e vagy sem? Kínzásról akkor beszélünk, ha kényszer alatt teszik.

wilson77 2011.12.29. 16:03:22

@aha, persze:
Kedves aha, persze!
Igen, ez valóban hiányosság volt.
De azért talán érdemes megemlíteni, hogy azért az egy vis maior helyzet volt: nem voltak rá felkészülve.
Élő egyenes adást közvetítőkocsival (mint a hírtv, amely különös módon tudta, hova kell menni még az akció elkezdése előtt) vagy kábelekkel lehet megoldani -a technikai személyzetről nem szólva.

Egy sem volt akkor ott az MTV-ben.

üdv: wilson

KopaszMercis 2011.12.29. 16:04:47

Magyarorszago a jakso meg a fabri a kozszolgalat kremje...
Azert most nezem a bolygonk a fold cimu remekmuvet, es nem kicsit kalandozott el a gondolatom, hogy bazd meg ott meg a David Attenborough.

Van hova fejlodjunk.

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.12.29. 16:05:13

@KopaszMercis:
Nekem ezt hiába magyarázod, én nem szeretem a magyar jobboldalt. Persze azért nyilván a jobboldaliság nem egyenlő a gyerekmolesztálással. Én még nem olvastam olyan kimutatást, hogy a pedofilok között a jobboldali politikai nézet lenne túlsúlyban. Nyilván a papokra gondolsz, de a pedofil papoknak jobban érdekli a pedofília, mint a politika. És azért nincsenek olyan sokan, mert a pedofilok jórésze családos ember, de ez egy más beszélgetés témája.

Thresher 2011.12.29. 16:06:02

@aha, persze: Miért ilyen országban mivel lehet felkelteni a figyelmet??? Hogy nem iszol pálinkát meg nem lovon mész vécére?

Etiópiában valóban nem nagy dolog az éhségsztrájk...

De kérdezem, akkor minek a megvonásával lehet felhívni magadra a figyelmet?

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.12.29. 16:06:22

@Urban Gorilla:
Félreérthető voltam. Más országok jobboldalát, főleg szélsőjobboldalát sem szeretem.

aha, persze 2011.12.29. 16:07:19

@wilson77: Ugyan kérlek :) Egy TV nincs felkészülve? Mint a MÁV, ami minden évben "nincs felkészülve" rá, hogy esni fog a hó.
MIért nincs felkészülve, hogy hirtelen tudósítania kell egy olyan dologról, amit jóval előre lehetett tudni? Mert nem akart. Ha akarja, odaküldi egy operatőrét az ablakhoz, és bentről tudósít.

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.12.29. 16:07:57

@Thresher:
Most ők magukra akrják felhívni a figyelmet? Én azt hittem, hogy van valami ügy, és arra.

Thresher 2011.12.29. 16:08:55

@aha, persze: Ja még valami, ha sztrájk baromság, akkor mi a megoldás? Dobáljunk macskaköveket? Mert ez tényleg hasznos.

KopaszMercis 2011.12.29. 16:09:41

@Urban Gorilla:
Te a modszerrol beszeltel... hogy nem ugyanaz, en meg probalom veled megertetni, hogy nem arrol szolt a beszamolo, hogy
"ugy szenvednek pontosan ezek az ehsegsztrajkolo majmok, mint a szerencsetlen istenfelo nogyulolo latenshetero terroristak guantanamon"
hanem ugy, hogy
"azokat a modszereket probaljak alkalmazni, amikkel kinoznak guantanamon"

Ez meg akkor is igaz lenne, ha minden ehsegsztrajkolo ingyen malaj kurvakat, francia pezsgot, orosz kaviart es egy 3 kivansagot teljesito aranyhalat kapna... felteve, ha guantanamon ilyen dolgokkal probalnak "kinozni" a terroristakat...

Ez nemi absztrakt gondolkodast kivan, kerlek eroltesd meg magad.

Meg1x:
Nem ugy szenvednek a sztvájkolók
Hanem olyan modszereket probal bevetni az MTVa.

Nem ott van a parhuzam, ahol te feltetelezni veled... a tobbi amugy tokre stimmel. Ezert irtam a kopaszsagi peldat, ami valakinek leesett..

Ez olyan, mintha azt mondanad, hogy az akinek eroszakkal vagjak le a hajat az kopaszabb lesz, mint aki maganak vagja le.

Nem errol van szo, te arrol beszelsz, hogy akinek eroszakkal vagjak le azt velhetoleg rosszabbul erinti..

En nem lattam semmilyen pszihologiai hatastanulmanyra valo hivatkozast, hogy a faszomtudja melyik ehsegsztrajkolo ugyanugy szenved, mint Oszama Bin Laden Szijjartopetije gunatamon...

aha, persze 2011.12.29. 16:10:04

@Thresher: Milyen pálinka, meg ló? Tudsz te értelmesen is beszélgetni, vagy inkább hagyjuk?

Olyan országban lenne értelme, ahol nem haveri, üzlettársi érdek alapján történnek a kinevezések, ahol mindig adnak a közvéleményre, nem csak a négy évenkénti választásokat megeőző 1-2 hónap.

KopaszMercis 2011.12.29. 16:10:40

@Urban Gorilla:
Nezd akar hogy is, nekem gyanus, hogy a jobboldal allandoan tiltakozik az ilyen liberalis torvenyek ellen, ahol age of consent valtozasok stb vannak.. Nyilvan nem szeretik a konkurenciat ok sem ;)

Thresher 2011.12.29. 16:11:07

@Urban Gorilla: Ezt most komolyan kérdezed? Persze hogy magukra hívják fel a figyelmed, hogy minél több embernek eljusson az üzenetük... 'tod, hallgatóság-növelés.

aha, persze 2011.12.29. 16:11:22

@Thresher: Csak szélsőségekben tudsz gondolkozni?

KopaszMercis 2011.12.29. 16:13:06

@aha, persze:
Masban nincsen ertelme, de gondolom ezt magyarazhatom napestig...

Thresher 2011.12.29. 16:14:02

@aha, persze: "Olyan országban lenne értelme, ahol nem haveri, üzlettársi érdek alapján történnek a kinevezések, ahol mindig adnak a közvéleményre, nem csak a négy évenkénti választásokat megeőző 1-2 hónap."

Jó baszki, kérdezem megint, akkor mi legyen? Gyújtsam fel magam? Vagy minek van értelme, mert ha meg nem csinál senki semmi, akkor meg az a baj.

Éhes_ló 2011.12.29. 16:14:07

Ezerszer izgalmasabb volt a harákoló verebest hallgatni szobatonként nem is szólva többi hihetetlenül közszolgálati napkeltést éveken át.
Akkor ki éhségsztrájkolt?
Ki emelt szót a sajtószabadságért?

Segítsetek már pár hivatkozással, forrással légyszi...

Thresher 2011.12.29. 16:14:58

@aha, persze: Még mindig várom a te elképzeléseidet erre a szituációra...

aha, persze 2011.12.29. 16:16:38

@Thresher: Hú, de eltaláltad :D Épp ezt írtam másik buta példaként. Megy ez neked.
Hagyjuk, mert indulatossá váltál. Gyorsan egyél valamit, miközben együttérzően megemlékezel szegény éhező sztrájkolókról. Talán megnyugszol. Ennek legalább lesz eredménye.

aha, persze 2011.12.29. 16:17:39

@KopaszMercis: Ezt máshová akartad, mi eddig nem beszélgettünk.

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.12.29. 16:18:24

@KopaszMercis:
""azokat a modszereket probaljak alkalmazni, amikkel kinoznak guantanamon""

Ez igaz, és nyilván értem, mi a különbség a módszer és eredmény, vagy cél között. Viszont azért ezek a módszerek igen harmatosak a guantanamóihoz képest. És azért, - bár a hanggal zavarás - kínzásnak is használható, a guantanamoi párhuzam erős. Ha az én lakásom előtt valaki letelepszik, az én magánterületemen, aki ellen erőszakot nem tudok, vagy nem is akarok alkalmazni, és ezért én zenét bömböltetek, hogy menjen már onnan, akkor guantanamoi modszereket alkalmazok? Nyilván lesz, aki azt mondja, hogy igen, de azért nyilván mégsem, hiszen a dolgok ennél árnyaltabbak. (Ezzel az erővel sok olyan cseleményt lehet keresni, ami más esetben kínzás lenne. Pld nem engedem a fiamnak, hogy zenét hallgasson, mert nem tudok aludni, akkor észak-kórai módszereket alkalmazok, ahol lekapcsolják a rádióadást, ha olyan dal megy, ami véletlenül átcsúszott a cenzúrán?)

Thresher 2011.12.29. 16:18:52

@aha, persze: Nem válaszoltál, de köszönöm, ez is egy válasz.

purehetero 2011.12.29. 16:18:59

@Éhes_ló: Mert ha akkor nem sztrájkoltak, akkor már soha többé nem is lehet? Vagy mindig vagy soha?

aha, persze 2011.12.29. 16:20:50

@Urban Gorilla: Teljesen megegyezik a guantanamoi viszonyokkal, mert emberek voltak/vannak ott is. Hát nem érted? :D

Thresher 2011.12.29. 16:24:35

@Urban Gorilla: Kb... azt ne mond hogy ebben a szituációban ez nem hatásos, főleg ha az "ellenfél" tolja alájuk a lovat. :)

De mindegy, csak szeretném mindenkivel tudatni, hogy nem vagyok szimpatizánsa a sztrájkolóknak, csak kérem ne mondjuk olyanokat már hogy az éhségsztrájknak nincs értelme, mert az a másiknak nem fáj.

Nyilván van értelme ha csinálják...

aha, persze 2011.12.29. 16:25:10

@Thresher: Kaptál választ:
2011.12.29. 16:16:38

KKKKKKKKK 2011.12.29. 16:27:08

Amúgy nem értem mi a szaron kell pörögni. A közszolgálati lófaszok mindig az aktuális kormányt szolgálták. Hazudnak? Hamisítanak? Napkelte? Rémlik még?

Éhségsztrájk? LOL.

Nem kell nézni azt a szar a csatornát aztán kész. Hamisítgassanak kedvükre, mikor melyik kormány megbízásából.

Thresher 2011.12.29. 16:28:08

@aha, persze: És ez melyik kérdésemre válaszol? Legyél már oly kedves megkeresni, én valahogy nem találom...

Thresher 2011.12.29. 16:29:40

@KKKKKKKKK: És ha jobberek anno nem sztrájkoltak, akkor a balosoknak most nem szabad? :)

KKKKKKKKK 2011.12.29. 16:29:49

@Thresher:

"Nyilván van értelme ha csinálják... "

Na itt egy vicc az érvelésedről:

A télre készülődnek az indiánok egy hétig vágják a fát és elküldik a kisindiánt a városba, hogy kérdezze meg az emberektől, mennyire lesz hideg a tél!
Az elmegy, és kérdezi a falusiakat::
- Milyen hideg lesz télen?
- Nagyon hideg!
Az indián visszamegy, s még egy hétig vágják a fát! Elküldik ismét! Megkérdezi:
- Milyen hideg lesz a tél?
- Borzalmasan hideg lesz!
Az indián visszamegy a hírrel, s még egy hétig vágják a fát, hogy biztos elég legyen a télre, utána elküldik ismét.
- Milyen hideg lesz a tél?
- Nagyon, borzalmasan hideg, iszonyú kemény telünk lesz! Az indiánok már 3 hete csak a fát vágják!

wilson77 2011.12.29. 16:30:55

@aha, persze:
Kedves aha, persze!
Egy élő közvetítést összehozni azért nem egy perces dolog.

Azt hogy előre lehetett tudni a tévészékháznál történt dolgokat, azért így nem állja meg a helyét. Lehet, hogy egyesek tudtak a dologról, ezt nem vitatom.

Én úgy tudom, nem vagy nagyon kevesen voltak bent az épületben azok, akik képesek lettek volna egy élő adást lebonyolítani, közvetíteni.

De ettől függetlenül lehet, hogy nem is akartak közvetíteni, de szerintem inkább nem tudtak.

Annál nagyobb kérdés, hogy a ker.tévék, akiknek a mozgását és felszereltségét nem korlátozták, hol voltak?
üdv: wilson

aha, persze 2011.12.29. 16:31:22

@Thresher: Erre: 2011.12.29. 16:14:02

KKKKKKKKK 2011.12.29. 16:31:49

@Thresher: Úgy rémlik, hogy a jobberek konkrétan megrohamozták tévét. (Jójó, nem ugyanaz volt az indíték, de alapvetően politikai célú hazugság lelepleződése mindkét esetben.)

Thresher 2011.12.29. 16:35:10

@aha, persze: Értem, szóval erre a kérdésre hogy

"Jó baszki, kérdezem megint, akkor mi legyen? Gyújtsam fel magam? Vagy minek van értelme, mert ha meg nem csinál senki semmi, akkor meg az a baj."

arra az a válasz hogy:

"Hú, de eltaláltad :D Épp ezt írtam másik buta példaként. Megy ez neked.
Hagyjuk, mert indulatossá váltál. Gyorsan egyél valamit, miközben együttérzően megemlékezel szegény éhező sztrájkolókról. Talán megnyugszol. Ennek legalább lesz eredménye."

Mondd, nem vagy te kicsit kabbefaszom? :D

Thresher 2011.12.29. 16:37:47

@KKKKKKKKK: ÖÖö... a jobberek anno megrohamozták a székházat, most meg a balosok előtte sztrájkolnak...izé, akkor mi is itt a gond?

aha, persze 2011.12.29. 16:39:37

@wilson77:

Nem egy percük volt rá :) Ha nem is udták előre, azért egy "ügyeletes csapat" csak akad, aki kiszalad, ha UFO-k vagy az oroszok megtámadnának minket.
Az épületben voltak, élő műsor ment, ha jól emlékszem. Meg sem említették, hogy odakint balhé van.
Ha akarok közvetíteni, akkor tudok. De legalább felvételeket készítek, amit másnap megvágnak majd.

Az, hogy a kertévék hol voltak, az a legkevésbé sem lényeges, teljesen kívülállók.

Amúgy mellékszál ez...

aha, persze 2011.12.29. 16:41:25

@Thresher: Csak összeraktad :D A kabbeafaszom-on vitáznék, de nem ez most a vita tárgya :)

KKKKKKKKK 2011.12.29. 16:43:16

@Thresher: Nem tom, te problémázol.

Én annyit mondtam, hogy balfaszok az éhségsztrájkolók, és nevetséges, amit művelnek. Ugyanezt elmondhatom a székházat ostromló fradidrukkerekről is, csak ők még kártékonyak is voltak, de ugye a fenti cikkhez szóltam hozzá, nem egy 2006-oshoz.
Úgy vélem a helyzet igazolja, mennyire értelmetlenek ezek az akciók, hiszen semmi de semmi nem változott ezek hatására.

Még egyszer: NEM KELL NÉZNI AZ MTV-T. Annyi más hírforrás van még.

Thresher 2011.12.29. 16:45:58

@aha, persze: Hát ez zseniális, ha lelocsolom magam benzinnel, majd játszok egy kicsit a gyufával, attól annyira beszar mindenki, hogy megszűnik az a dolog, ami miatt égek mint a Reichstag.

Fantasztikus, tényleg. És mondd, milyen öngyilkos lépésektől javul a szólásszabadság?

Thresher 2011.12.29. 16:49:07

@KKKKKKKKK: Igazad van, de akkor meg erre a szituációra meg az a megoldás hogy kussolsz? Mert így csak teret nyer az agyatlan szavazógép kifejezés.

aha, persze 2011.12.29. 16:52:24

@Thresher: Nem olvastad el a hozzászólásomat, amire utaltam. Épp arra céloztam benne, hogy ugyanolyan marhaság éhségszrtájkolni, mint felgyújtani magad.
Ess neki légyszives a hozzászólások elolvasásának, hogy tudd, hogy mire reagálsz.

KKKKKKKKK 2011.12.29. 16:54:49

@Thresher: Az a megoldás, hogy nem a megszokott módon reagálsz. Tüntetni értelmetlen. A fogyasztásra épül minden a társadalmunkban. Az egyetlen megoldás a fogyasztás leállítása, ezzel lehet egyedül nyomást gyakorolni. Esetünkben a fogyasztás a tévé releváns tényezőként való kezelését jelenti. Amint feltűnik, hogy a nézettsége hibahatáron belül nulla, a hitelessége hasonlóan, értelmetlen lesz energiát feccölni a kamuba. És meg is oldódik a probléma.

Most tegyük fel, hogy esetleg leváltják akiket akarnak. És ki lesz helyettük? A mikulás lesz a tévéelnök? Vagy mire számítanak ezek?

De ugye maguk a tüntetők is hiteltelenek, hiszen pont ugyanezt művelték csak a másik oldal megbízásából. Ez a tüntetés tehát közel sem a sajtószabadságról szól nyilvánvalóan, mint ahogy a millás tüntike sem.

wilson77 2011.12.29. 16:57:59

@aha, persze:
Kedves aha, persze!
Vélhetően, ha az ufók vagy az oroszok, vagy bárki megtámadna, bizonyára lenne egy ügyeletes csapat, és elvárható lenne, hogy közvetítse a közszolga. (Bár a mostani állapotokat tekintve inkább gondolom, hogy akkor is dicshimnuszokat zengene dicső kormányunkról a televízió).

Egyetértek: a műsorban (Az este) legalább meg kellett volna említeni, vagy kitérni arra, mi zajlik az épület előtt. -nem tették, az emlékezetem szerint sem.

Úgy emlékszem, felvételeket készítettek, amelyeket leadtak. Ha rosszul emlékszem, és ilyen irányú törekvés nem volt, akkor az több mint bűn: hiba.

Én azt gondolom, hogy nem véletlenül csak a második-harmadik eseménykor tudták megszervezni a kertévék az élő közvetítést.

üdv: wilson

Thresher 2011.12.29. 17:04:46

@aha, persze: Jézusfasza, és kinyögöd végre hogy ha ennek nincs értelme, akkor minek van? Az egész szájtépésnek nem lenne semmi értelme ha normálisan tudnál válaszolni ködösítés helyett. De ha fingod nincs, akkor meg mond azt.

@KKKKKKKKK: Najó, de nézettségi mutatók eleve nem mért, hanem számított értékek. Másrészt aki meg ad magára, az már elkerülte a TV-t, akinek meg mindegy, annak eleve felfoghatatlan az egész sztrájk. Azért az sem jó levezetés, hogy nincs értelme valami ellen felszólalni, mert odaát sok hülye, belőlem meg kevés van.

digitime 2011.12.29. 17:05:32

Pár éve (tán a nagy kordonbontás idején) szeretett vezérünk Viktor azt találta kérdezni mosolyogva az akkor regnáló bandáról, hogy "ezek akarnak minket kioktatni demokráciából?"... Nos szükség lett volna arra az oktatásra.

EsteeSatmary 2011.12.29. 17:12:06

@ftxpmj: Te melyik bolygón élsz? Mert hogy a megboldogult Nap TV-t sose nézted az biztos. Igy szilveszter előtt valószinű látomásod van, vagy megkaptad az ukázt, hogy valami hülységet irnod kell. A Fidesz többek között nekik is köszönheti, hogy most 2/3-ra hivatkozhat. Ugyanis sokkal nagyobb teret/időt kaptak mint az ellenfeleik.

KKKKKKKKK 2011.12.29. 17:29:32

@Thresher: Az a baj, hogy az is hazudik, aki ellen felszólalnak és az is, aki felszólal. Hadd boxolgassák csak egymást pofán. Üljenek csak ott, amíg kék nem lesz a seggük, a másikok meg tolják csak rájuk a kiskarácsonyt fullhangerőn. Én meg röhögök a cirkuszon.

Gyééépéééé haaarc!

KKKKKKKKK 2011.12.29. 17:32:12

@EsteeSatmary: A Fidesz konkrétan bojkottálta a Napkeltét.

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2011.12.29. 17:34:08

Láttam egy éhségsztrájkos összefoglaló videóban, hogy a Demszky család hordja minden nap nekik a levest, messze földön híres a cékla és a sütőtökkrém levese a Demszky családnak! Van Isten, már ezért megérte éhségsztrájkolni, hogy ezt megtudja az ország népe!

Mellesleg jobban örülnék, ha inkább kedves férjüknek hordanák azt a levest valamelyik rácsos intézménybe, megérdemelné a pár ciklus után amit végiggürcölt a budapestiekért!

Ronda_kövér_öregedő_pasi 2011.12.29. 17:45:15

Most gondoljatok bele, ha valami hipermarketben vagy plázában éhségsztrájkolnának ahol nonstop szól a karácsonyi zene novembertől dec végéig...

Minden plaza egy amcsi kínzótelep...

Kassian 2011.12.29. 17:45:31

@nemzetikonyves: én inkább az orbán családot és a vezér sleppjét látnám már rácsok mögött.

KKKKKKKKK 2011.12.29. 18:04:17

Amúgy mi az, hogy MTVA? Mármint mi az az A? (ennyire leszarom azt a csatornát, hogy még ezt se tudom.)

KKKKKKKKK 2011.12.29. 18:05:36

Jaaaa, hogy aki közszolgálatit néz, az nem is tévét néz, hanem vagyonkezelő alapot? Áhhhháááá!

neuromanc 2011.12.29. 18:13:23

@Ronda_kövér_öregedő_pasi: " Minden plaza egy amcsi kínzótelep... " XD
Én se nagyon értem ezt a Guantanamo - hasonlatot. Az egy fogolytelep, ahol akaratuk ellenére tartják fogva az illetőket.
Tudtommal Navarroék saját szabad akaratukból dekkolnak az épület bejáratánál... bármikor szabadon távozhatnak, ha már nem bírják a "kínzást" :))
...szóval hangzatos, de baromság ez az egész kínzás - dolog.
Az épület bérlője/üzemeltetője/ tulaja pedig biztonsági megfontolásból nyugodtan megvilágíthatja a bejárati részt.
Ami a zenét illeti, erősen gondolkodom, hogy büntetőfeljelentést teszek a szomszédom ellen, aki hétvégenként hangos, de igénytelen zenével "kínoz"...

angyalföldi partizán 2011.12.29. 18:14:36

@becsoccsent: én meg úgy érzem elég pitiáner kis szobapartizán lehetsz.

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2011.12.29. 18:39:58

@neuromanc: Jól látod! Ez is ugyanannak a színháznak a része, hogy Magyarországon kőkemény diktatúra van (jobboldali k*rmány = diktatúra, baloldali k*rmány = haladó, euróéper, stb.) Megjegyzem abszolút látható az, hogy a fidesz mindent igyekszik kőkeményen irányítása alá vonni, de azért ez elég messze van mondjuk Észak-Kóreától meg aminek nemzetközi szinten igyekeznek beállítani azok, akik 2006-ban mondjuk úgy "visszafogottabban" aggódtak.

A leginkább azon röhögtem, hogy már nemzetközi szintre hörögték fel a dolgot és közben pont azzal a Gyurcsánnyal paroláztak, aki már az LMP piknik első 10 percében paprikagázzal meg gumilövedékkel oszlatta volna fel az "agresszív kisebbséget" amennyiben még ő lett volna hatalmon (hiszen megmondta anno, ne vigyük az utcára a politikát!).

XZoli 2011.12.29. 19:57:05

@Urban Gorilla:
Az én adómból fenntartott közintézmény ne pazaroljon, este csak jó pofiból ne égessen több száz wattos halogén égőket, plusz fellegesen ne zajongjon. És ez akkor is ember kínzás

Éhes_ló 2011.12.29. 20:12:47

@purehetero: nem erről írtam.
Sokkal inkább arról, hogy kussolt a ma ajvékló "mértékadó" tábos, amikor a ballib mocsok ömlött és jobbereknek gondoltakat vágtak ki úgy, mint manapság viszont...

BalaT 2011.12.29. 20:21:16

A régi TV székházat szépen kiprivatizálták, és amennyiért eladták, annyiért vissza is bérelték, így pár éven belül megkapta az új tulajdonos... Érdekes, hogy a szakszervezet nem lázadt akkor, hogy lopás történt... Sem akkor amikor baloldali beállítottságú volt a TV. Vagy az új TV székházat horribilis pénzekért bérlik...
Valójában mennyien dolgoznak egy MTV-nél, és mennyien egy kereskedelmi TV-nél? Mennyi embert kell még leépíteni?

GGG77 2011.12.29. 20:35:38

Semmiképp nem nevezhető hatástalannak a sztrájk.
Élő Gábort kirúgták, Pappot felmentették (őt is ki kellett volna dobni, legkésőbb a Cohn-Bendit kamuriport után). Nap, mint nap egyre több ember jön rá, hogy ez bizony itt újra az 50-es évek, Orbántól (és bértollnokaitól, persze) meg kell szabadulni.

Ahogy Plankó Gergő írta ma az Indexen:
"ezt a kormányt utálni már nem politikai véleménynyilvánítás, egyszerűen az ember természetes életösztönének kifejezése és annak, hogy törődik a saját és családja jövőjével."

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2011.12.29. 20:53:43

Elég sok kommentet generál ez a tüntetéstéma, ha bármely posztban is előkerül.

Hogy ez az egész már egy lassan 20 napos sztrájkká fajult (értsd: 2 (most már ex) dolgozó éhségsztrájkol), arról az MTVA tesze-toszáskodi, gyerekded módszerei tehetnek.

A kormányváltás után a kormány új embereket hozatott a tv vezetésébe. Olyanokat akikbe megbízik. Ez itthon minden egyes kormányváltás után így van. A magyar közmédiának van egy olyan tulajdonsága, hogy függetlennek mondják, miközben nem is az (sosem volt az). Most ezeket halljuk: új médiatörvény, centralizáció, ésszerűség, átszervezés.
Minden úgy megy ahogy az elmúlt 20 évben is.
Egyik este azonban egy embert kisatíroznak. Tökmindegy kit, nem bűnügyi hír volt. Hogy kinek a javaslatára az már szerintem soha nem fog kiderülni. Az addigra se népszerű intézkedések hatására(kirúgások - szükséges, de egy részük tényleg ésszerűtlen: egyik riporter az őszi sajtótájékoztatón nyilatkozik, hogy utána bekerüljön a második elbocsájtási hullámba)
egyszerűen fogja magát Navarro Nagy és elkezd sztrájkolni másodmagával.A stábot megfedik, végül a hírigazgatót elküldik, főszerkesztőt máshova rakják.
Én egy petákot se tettem volna, arra ebből ilyen "nagy" mozgalom kerekedik belőle. Úgy látszik ez a satírozás lett a magyar közmédia őszödi beszéde. Bár az nem világos számomra hogy mi ellen sztrájkolnak: az eset miatt vagy a közmédia függetlenségéért és az objektív hírszolgáltatásért (utóbbi kettőre aztán várhatnak).
MTVA amatőr kommunikációs húzásai (kordon, zenék, idegen fazon üzenetet ad át, gyúlásveszélyes koszorú, stb...) eléggé aláásták nálam az MTV amúgy sem magas tekintélyét.
Ahogy az kormány anno, az őszödi beszéd utáni eseményekkel, úgy a köztévé vezetése a sztrájkot követő nyilvánossággal nem tud mit kezdeni.

Ugyanakkor nekem úgy tűnik, hogy ez egy elkeseredett tv-s utolsó reakciója egy jobb tv-ért (nem politikai értelemben persze).

Végezetül álljon itt Navarro Nagy véleménye a közmédiáról még júniusban:
www.youtube.com/watch?v=lx0ddv-CHbM

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2011.12.29. 21:25:56

@Urban Gorilla:

Pedig van hasonlóság. Az a közös, hogy ez az eszköz itt is, ott is az érintettek akaratának megtörését célozta.

Különbség is van. Míg Guantanmóban ez a köz érdekében történt, terror elhárítás céljából, nálunk magánérdeket szolgált, a közérdek – demokratikus viszonyok fönntartása – ellenében. Vagyis Guantanamóban még mindig sokkal elfogadhatóbb a módszer, mint ahogyan nálunk alkalmazták.

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.12.29. 21:39:47

@ByA:
Ezzel az erővel a duda is guantanamoi módszer, ha valaki leáll előttem egy egysávos utcában, mert meg akarom törtni az akaratát, hogy menjen onnan.

A guantanamoi módszer attól guantanamói módszer, hogy magatehetetlen, sorsukról irányítási jogával nem rendelkező, szabadságuktól megfosztott foglyokkal szemben, fizikai terrorral alkalmazták, és nem volt esélyük kibújni alóla. Ettől az eseménytől hívják guantanamói módszernek. Az amerikaiak kegyetlensége előtt csak zenével való idegesítésnek hívták. Ha az amerikaiak nem kínozták volna ezzel a foglyokat, akkor senki nem vonna párhuzamot eközött, és humanitárius bűnök között.

Mérges 1234 2011.12.29. 21:47:03

Ez csak azt bizonyítja, hoigy midnen diktatúra, törvényszerűen hülyékből áll, aminek következmányei a nevetségesebnél nevetségesebb lépések.

Most mi a fasznak kellett kitakarni azt az embert. Beteg hülyék ezeke, ráadásul, aki ilyet csinál bármelyik politikus parancsára örömmel megteszi..

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2011.12.29. 22:01:33

@Urban Gorilla:

Azt hiszem a vonatkozó kérdéseket annyira más megközelítésben nézzük, hogy nem érdemes megpróbálni eldönteni.

Lehet érzelmi manipulációval úgy beállítani, hogy azok a nagy százalékban kétségtelenül tömeggyilkosok, vagy annak készülők magatehetetlen áldozatok voltak, és úgy is, hogy a nálunk békés eszközökkkel igazságot keresők majdnemhogy agresszorok, de legalábbis okvetetlenkedő zavarkeltők, de én nem így nézem.

Hadd áruljak el valamit. Fogalmam sincs igazuk van-e az éhségsztrájkolóknak. De abban biztos vagyok, hogy az ellenük bevetett eszköz demokráciában (ami ugyan szerintem utoljára 1956-ban volt esetleg nálunk néhány napig) ez tűrhetetlen, méltatlan és fölháborító. Nyugati demokráciákban egészen biztos hogy ha bármilyen intézmény ilyesmire is vetemedne ilyen helyzetben, ami rkizértnak tekinthető, csak a példa kedvéért mondom, annak nagyon komoly következményei lennének arra nézve aki ezt elrendeli/lehetővé teszi. Ez az intézmény részéről szovjet mentalitást mutat. Végülis a kérdés annyi, volt-e joguk éhségsztrájkot folytani ott ahol folytaták. Ha nem, akkor a rendérség dolga eltávolítani őket. ha igen, akkor az ilyen termslézetű zaklatásuk, kapaszkod: zaklatás, vagyis bűncselekmény. meg kellene tanulni Magyaroszágon is szolidérisnak lenni egymás jogai tekintetében akkor is, ha valaki nem ért egyet a jogát egy konkrét esetben gyakorlóval, ha nem is egy párton állnak. Ez nemzeti érdek.

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.12.29. 22:23:31

@ByA:
Én is érzek súlyos morális problémát abban, hogy hangszórókon adott irritáló zenével próbálják megötrni őket. Valóban iagazd van abban is, hogy ez civilizált államban elfogadhatatlan. (Szerintem sokkal inkább gyerekes módszer, mintsem antihumanitárius). Azonban nagyon rossz marketingnek vélem, hogy az LMP emberiségellenes bűnözéshez (mert a quantanamói kínzás szerintem az), hasonlítja. De nyugodj meg, értem, mi vele a morális probléma. Európában elfogadhatatlan. Ugyanakkor az események interpretálása, az éhségsztrájk túldimenzionálása is elfogadhatatlan. Én azt szeretném, hogy azért érezzük a különbségeket, és a túlzásokat mindkét oldalon.
Én sem tudom, mi a sztájk célja. Azt mondta itt valaki, hogy magukra akarják felhívni a figyelmet. A sztrájk (támadás, ellentámadás) ugyanakkor rendelkezik egy stratégiai végcéllal, amit jelen esetben nem látok. Mivel nem hangsúlyozzák, mit akarnak elérni, nem látom, mikor fognak enni. Én úgy érzem, hogy a felelősök (nem kis emberek, hanem fő emberek) elbocsájtása után felesleges hiszti. Ha látnám a nagy feliratokat, hogy "Addig sztrájkolunk, míg ez vagy az nem történik", akkor jobban érteném.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2011.12.29. 22:45:12

@Urban Gorilla:

Na kezdünk közelebb kerülni, remek!
Nekem az LMP mindegy. Símán lehet igazad abban amit túldimenzionálásról mondsz. A karácsony előtti tüntetés undorított. Jellegzetes műbalhé. Hát még a csatlakozóké.

Úgy tudom az éhségsztrájknak az a célja, hogy egyes szerintük felelősöket vonjanak felelősségre, de, hogy ebben mi hogyan van, nem értek hozzá. Csak ez a módszer nem tetszik, hogy el akarják zaklatni őket onnan. Ez egyebek között önkényesség, amivel a legkülönbözőbb szinteken vannak nálunk teli a dolgok. Mintha az lenne az egyetlen erkölcsi mérce, hogy „megtehetem?” és akkor a válasz, ha igen, akkor „megteszem”. Ennek az azonnali végét szeretném látni, mindenben.

Yasashi Tanuki 2011.12.29. 23:02:48

@Urban Gorilla: "Attól, hogy ezt az éhségsztrájkot nem tartom értelmes dolognak, miért kell feltételezni, hogy a 2006-os események közül bármelyket is igazolom, vagy egyetértek velük? Az is egy nagyon mocskos bűnöző akció volt."

Egy közös azért volt a két dologban: mindkét eseménynek a a forgatókönyvét baloldali politikusok írták és rendezték.

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.12.29. 23:16:48

@ByA:
De azért nem szabad elfelejteni, hogy ahol ezek az emberek jelenleg a saját akaratukból vannak, és ahol az MTV a zenét adja, az magánterület. (Szerintem) teljes joggal vitethetné ki őket onnan a rendőrökkel, vagy a biztonsági szolgálatával, de nem teszi (pedig elbocsájtotta őket). Helyette irritáló zenét ad. Valóban nem tudom, hogy a kettő közül melyik a megoldás, melyik rossz és a jobb megoldás. Szóval azért ez a guantanamo sztori kicsit összetettebb dolog. Persze a módszer maga az, amit az előzőben írtam.

@Yasashi Tanuki:
Sok közös van benne. Mind a kettő nagy kárt okoz a társadalomnak, mind a kettő feleslegesen ront az amúgy is rossz társadalmi közérzeten. Ha valós és jobb alterntívához vezetne, akkor érteném, de nem oda vezet.

Tila. 2011.12.29. 23:24:30

ebből a böröcz istvánból kiváló pártkatona lehetett volna az átkosban az andrássy út 60-ban...

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.12.29. 23:29:36

@Tila.:
Az átkosban nem volt államvédelmi szerv az Andrássy út 60-ban, egyszerű irodaház volt. Az "átkos" a Kádárrendszer gúnyneve. A kádárrendszer alatt az Andrássy utat Népköztársaság útjának hívták.

kvpsgb (törölt) 2011.12.30. 04:41:16

A kutyát nem érdekelné az egész éhségsztrájk, ha az MTVA nem bunkóskodna velük.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2011.12.30. 10:09:06

@Urban Gorilla:

Kér, hogy visszatérsz az „akkor is megvédem mindenáron mert vele vagyok” megközelítéshez. Üres és logikátlan spekuláció az, hogy csupa jóakaratból nem a rendőrséggel intéztetik el. Ennek semmi értelme, és jobb is lenne ha azzal intéztetnék. Nyilván nincs rá módjuk: a maximális rosszindulatukat nem tudnák jobban demonstrálni. Beszélgetés vége. Így nem érdemes, sajnálom.

Ritchard Börtön 2011.12.30. 12:54:18

@ByA:
Hidd el, hogy nem védem meg. Én nem azért mondtam, mert "milyen rendesek, hogy nem hívnak rendőrt, hanem csak hangszóróznak", hanem valós kérdésből, hogy vajon miért nem hívnak, írtam is, hogy nem tudom, melyik a jó megoldás. Szerintem már nagyon késő volt, és nem jól értetted, amit mondtam. Lehet, hogy én sem fogalmaztam tisztán.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2011.12.30. 13:10:59

@Ritchard Börtön:

Jé, közben átlényegültél? Reggel volt, nem késő este, de ez mindegy. A Guantanamó ügy is mindegy ha nagyon megnézzük, legalábbis most a mi szempontunkból. Ami mégsem mindegy, az, hogy mi a „jó megoldás”. Számomra itt az első kérdés az, miért, mi van ebben megoldanivaló? Megoldása minek? Nem számít, hogy neked, vagy nekem tetszik-e a sztrájk, illetve nem tetszik-e. Számít, hogy ez törvényellenes valahogyan, akár a tény, akár a helyszín értelmében. Ha az, semmi kétség, hogy a rendőrség dolga eltávolítani a törvénysértőket, más szóba sem jön. Ha nem az, jogi kérdés, hogy nem szabad őket sem így sem úgy bántalmazni, zaklatni.

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.12.30. 15:23:19

@ByA:
Igen ez én vagyok, csak tévedésből egy régebbi nicket használtam, amit már nem használok. Elnézést a kétszínűségért. A "jó megoldás" nyilván annak a szemszögéből értendő, aki ellen az akció folyik, és feltett szándéka, hogy felszámolja. Nyiván, ha ellenem zajlana egy hasonló megmozdulás, én is keresném a megoldás. A "Megoldás minek?" feltevés azért nem jó, mert a sztrájkolók is megoldást várnak, illetve egy olyan eseményt, ami véget tudna vetni a sztrájnak. Nyilván ez az ő részükről annak a célnak az elérése, amit (egyelőre nem ismerünk), és ami miatt az egész eakciót csinálják. A célpont szemszögéből pedig az, hogy lehetőleg ennek nem csinálásával véget vetni az akciónak. Ez nyilvánvalóan egy harc, amiben mindkét fél a saját stratégiai célját kívánja elérni. Igen, valóban az a kérdés, hogy törvényes e (rendőrségi beavatkozás, vagy sem), illetve ha nem az, miért nem tesznek valamit törvényesen? Itt elérkeztünk egy ködös ponthoz, amin én már nem látok át. Engem nem a kötekedés hajt, hanem abbéli bosszankodásom, hogy egy ködös és tejfölös dolgot nagyon konkrétnak állít be a média, a blogok és kommentelők, mindkét oldalon.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2011.12.30. 16:37:00

@Urban Gorilla:

1. Hát, megoldása minek-et írtam, ami nem ugyanaz.

2. Nem vagyok semmilyen oldali. Lehet, hogy fura, de tényleg.

Azt hiszem tényleg kimerítettük.

Üdv.

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.12.30. 16:52:12

@ByA:
Én sem vagyok semmilyen oldali. Lerepültem a bal és a jobboldalt összekötő villamoskébelről, és körülötte repkedek, mint egy madár.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2011.12.31. 19:20:37

@Urban Gorilla:

Majd ha ezt csinálja az elsöprő többség, akkor fog elkezdeni föltámadni Magyarország.
süti beállítások módosítása