Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Piratebay is tiltakozik a magyar médiatörvény ellen

Blackout for Hungary

2011. január 05. 10:40 szabóZ 231 komment

A PirateBay is csatlakozott a Blackout for Hungary akcióhoz, amely a december 21-én megszavazott új médiatörvény ellen tiltakozik szerte az interneten. Úgy tűnik, hogy a világ legnagyobb torrentoldala nem sötétül el teljesen, csak a a kezdeményezés angol nyelvű bannerét helyezték el a főlapjukon, de így is az egy napon át tartó akció során legalább hárommillió emberhez juthat el, hogy valami nincs rendben a magyar médiatörvénnyel.

A Blackout for Hungary ötlete a berlini 27c3 kongresszuson merült fel hackerekben, a kezdeményezés oldalán számos technikai megoldást találhatnak azok, akik csatlakozni szeretnének a kezdeményezéshez. És nem hackerek, sőt talán még a html-kódokat sem értik. A svéd torrentsite-on kívül pár blog, például a Kettős Mérce vagy éppen az Örülünk Vincent csatlakozott az akcióhoz. És persze az szdsz.hu, ami egyben azt is jelzi, hogy valahol, talán az egykori pártszékház alagsorában még van valaki, aki tudja az adminisztrátor jelszavait, és fizeti a domain és a szerver fenntartásának költségeit.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorp 2011.01.05. 13:07:00

@papoppe: Téged is megértelek. Mindenki hülye volt , hiszen tudhatta volna hogy elfogják verni, a sok csőcselék meg csak azért is kiment 56 50. évfordulóján az utcára. Sok mucsai magyar, még mindig nem érti mi is az a demokrácia. De majd most a piratebay megmutatja:).

a rekettyés 2011.01.05. 13:13:14

Ebben igazad van de azért ugy szervezni egy tüntetést hogy tudod elölre balhé lesz és minél nagyobb a balhé annál jobb. Na ez is gusztustalan. Amugy abban tökéletesen igazad van hogy valami ellen tüntetni véleményt nyilvánitani alapjog.
Akkor is az lett volna.

papoppe 2011.01.05. 13:14:30

@Lorp: hidd el Orbán sejthette, hogy balhé lesz. elég közel van a deák és az astoria, mehettek volna valami távolabbi helyre, pl Bem tér... na de befejezem az értelmetlen offolást, a ti véleményeteket már csak egyvalaki tudja befolyásolni.

neutreality 2011.01.05. 13:14:31

@Sang Lee: annyira logikusnak tűnik, hogy egy kicsit el is szégyelltem magamat. :)

neutreality 2011.01.05. 13:18:22

jó gyors ez a motor :)

2011.01.05. 13:18:24

@Lorp: Nem, nem érted. Az eljárás legyen szabályos. A gyújtogató tüntető legyen letartóztatva függetlenül attól, mi ellen tüntet.
Példa: Az utcádban állítanak egy Orbán Viktor szobrot. Ez nekem nem tetszik és elkezdek tüntetni. Ez odáig fajul, hogy egy rosszul irányzott molotov-koktél berepül a lakásodba, majd rögtön utána az azonosító nélküli rendőrök engem elvernek és letartóztatnak. Akkor én most az olvasatodban ártatlan tüntető vagyok? (Szerintem nem, de Fidesz felőli megnyilatkozások szerint igen.)

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2011.01.05. 13:24:01

Ni csak? Miért kell két blog-ot is kitenni, így a címlapra? Nincsen más téma? Kíváncsi vagyok, hogy ez a poszt például mennyit hoz ennek a commentcom blognak? Tipp: a hirdetések kattintásai után összesen kb. 80-100 ezer fog összegyűlni, de szerintem ez csak minimális összeg, de ezt biztos.

Fideszman 2011.01.05. 13:37:05

"Amugy abban tökéletesen igazad van hogy valami ellen tüntetni véleményt nyilvánitani alapjog. "

Így van, ezenkívül jogom van féltéglákat dobálni, jogom van kirakatokat beverni, autókat felgyújtani, kukákat borogatni, közlekedési táblákkal frizbizni és jogom van a rendőr lábát eltörni, főleg ha azt gyurcsány bérelte fel ellenem.

Fideszman 2011.01.05. 13:38:50

És jogom van az ország fővárosában több százmilliós kárt okozni tüntetés címszó alatt, amit az adófizetők fizetnek ki utánam. Aki ezt a jogomat kétségbe vonja az rohadt maszopos libsibérenc.

gábor- 2011.01.05. 13:45:07

@magyar bucó:
de buta vagy! külföldi médiumokban folyik ez, amit nem tudnak befolyásolni a fideszesek. ne keverd mára szezont a fazonnal. Két legnagyobb Mo.-i ker.csatorna egyikénél dolgozom, a 2/3 és a médiatörvény "eredményét" a saját bőrömön tapasztalhatom, és hidd el nem jó.

pizsama 2011.01.05. 13:46:23

Nagyon nagy OFF:

Valaki az Index-től megmondaná Király Andrásnak, hogy a korábbi címlapos cikkében tévesen állítja azt, hogy Craig Ferguson teljesen ismeretlen Magyarországon, mert pl. ezen a oldalon is számtalanszor foglalkoztatok már vele, de a sorozatjunkie blog is tele van róla szóló posztokkal. Kevesen ismerik, ez igaz, de "teljesen ismeretlen"-nek titulálni azért túlzás!

Fideszman 2011.01.05. 13:46:29

@gábor-: ne hazudozz, nem dolgozol te sehol, nyuggerbérenc

gábor- 2011.01.05. 13:47:39

@nagymagyarmagyar:
gondolom ezt csak viccből írtad.

csgabor 2011.01.05. 13:50:01

@netfox: aha, akkor most szerinted meg fogják büntetni a köztévét?
Mert ez lenne logikus, nem?

index.hu/kultur/media/2011/01/05/jobbra_tolodott_az_mtv/

gábor- 2011.01.05. 13:51:28

@nagymagyarmagyar: retardált vagy alapjáraton nem baj, az annál inkább, hogy ennek ellenére a te szavazatod ugyan annyit ér, mint az enyém. ennek láthatjuk most az eredményét.
Magyarország nem kért sem az EU-tól sem az IFM-től tanácsokat gazd.-i helyzet miatt, mert ugyan már nemhogymár, de most a csudajó médiatörvényt konkrétan mindenki szidja, külföldön is, és csak a fideszesek mondják, hogy ez így jó. Mindenki buzi csak a kapitány nem. Nyilván az a huszonvalahány külföldi ország a hülye, nem pedig a magyarok.

Fideszman 2011.01.05. 13:54:53

@gábor-: A hozzád hasonló judeobolsevik kommunistabérenc idegenszívűek uszítják a külföldöt Magyarország ellen. Az egész lejáratási kampány mögött a maszop szdsz páros áll, mert nehogy azt hidd, hogy az szdsz eltűnt. Ott vannak mindenhol és azon dolgoznak, hogy eltüntessék az országunkat a térképről. Remélem az rtl-t székházát lebontják és helyén Orbán Viktor szobra fog állni. Erre szeretnék ébredni 15 év múlva.

Csabiq 2011.01.05. 14:13:31

Ha lett volna idáig médiaszabadság, akkor most tiltakoznék is.

A szomorú helyzet az az, hogy eddig sem volt. A félnótás kurucosok baszogatása a tipikus példa. Milliókat ölt az állam abba, hogy helyi jófej csávók internetes portálját fél évre megbénítsa. Arról nem is beszélve, hogy a "ki a legantidemokratikusabb csákó" szavazást Gyurcsány hekkerei feltörték. A Jobbik választási kampányfilmjének elhallgattatása már csak hab a tortán.

Adtunk egy jó nagy pofont a szarnak.

Ha idáig volt médiaszabadság, akkor én a Dalai Láma vagyok.

gfz 2011.01.05. 14:26:42

A Piratebay azt sem tudja, hogy hol van Magyarország. Hagyjuk má'! Furcsa ez a nagy lobbi kis hazánk ellen.

Fideszman 2011.01.05. 14:27:03

Pontosan, 8 évig egy kommunista terror állam volt itt. Van néhány cimborám, egy amatőr náci újságot üzemeltetnek és nem engedték leadni a cikküket az egyik legnagyobb magyar hetilapban. Pedig egy komoly tényfeltáró riportot csináltak, amiben leírják és bebizonyítják, hogy akarja kisemmizni, eladni majd felszántani az egész országot egy bizonyos idegenszívű csoport (bár lehet nem így volt pontosan, előbb eladják és csak az után semmizik ki). Akik mellesleg az egész világot uralják és ártatlan öngyilkos merénylőket irtanak ki. Ennyit a médiaszabadságról ami itt volt az elmúlt 8 évben.

Fideszman 2011.01.05. 14:28:55

@gfz: Erről van szó, te, vagy mi pl tudjuk hol van a piratebay vagy Svédország? Nem. Akkor meg miről beszélünk. Szerintem valamelyik szdsz-es van e mögött.

harpo 2011.01.05. 14:29:07

4 svéd fiatal? már rég túladtak a PB-en, az már nem az övék, ők mennek a börtönbe és fizetik a bírságot. :)

Fatal Error! System Halted! 2011.01.05. 14:38:07

@gfz: a Piratebay az csak egy internetes oldal, nem élőlény, nem rendelkezik tudattal, tehát nyilván nem tudja hol van Magyarország.
Ellenben az üzemeltetői tudják. Svédország nem USA, ahol az átlaguser azt hiszi Mo-ra, hogy valaki éhes.

Ne magadból indulj ki.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2011.01.05. 14:44:03

@Pong: retardáció
hátráltatás, lassítás, késleltetés. Te ki a pin@ vagy?

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.05. 14:48:04

15 év múlva?! Most csalódtam benned, te kishitű! :D

Pong 2011.01.05. 14:51:07

@Kozmokrator:

Kérdéseiddel meg is adtad a választ.

@nagymagyarmagyar:

"Pedig egy komoly tényfeltáró riportot csináltak, amiben leírják és bebizonyítják, hogy akarja kisemmizni, eladni majd felszántani az egész országot egy bizonyos idegenszívű csoport (bár lehet nem így volt pontosan, előbb eladják és csak az után semmizik ki). Akik mellesleg az egész világot uralják és ártatlan öngyilkos merénylőket irtanak ki."

Ezt a tényfeltáró riportot már olvastam pedig a http://www.alufóliakalap.hu oldalon...:)

Csabiq 2011.01.05. 15:00:21

@Fatal Error! System Halted!: Részben egyetértek veled.

Multinacionális cégnél dolgozom és a külföldiek 2006-ban röhögtek azon, hogy Magyarország orrba-szájba veszi fel a hiteleket. Egy olyan kormány tette mindezt, aki a statisztikák meghamisításával és az állampolgárok megtévesztésével jutott hatalomra.

Röhögtek rajtunk. Azt nem értem most, hogy mitől lett hirtelen a magyar demokrácia ennyire fontos? Mi változott, hogy most nem röhögnek? Gyurcsány nem okozott éveken át tartó felfordulást külföldön. Slota még meg is dícsérte, hogy igazi államférfi (megfelelően nyomorgatja a magyarokat).

A szabad magyar média asszisztált a Pannon Pumának, minden újság hazugságot írt (2006). Aki szót emelt a folyamatok ellen, azt automatikusan maradinak, elszállt magyarkodónak titulálták. Az egész Jobboldal hivatalosan hülyék gyülekezete volt, akik álproblémákon csámcsognak.

Végül eljött az igazság pillanata, nem lehetett tovább hazudni, az SZDSZ és az MSZP kinyírták magukat.

Ilyen hazug bagázs még nem volt. Horn Gyulát utáltam, de ő nem hazudott ekkorát, pusztán a szart virágillatúnak nevezte, de statisztikákat nem hamisított.

Demokratikus államban lehetséges volt mindenkit átverni fokozott média segítséggel...

gábor- 2011.01.05. 15:05:59

@nagymagyarmagyar: mérhetetlenül debil vagy! Egy szélsőjobbos, náci cikket jóhogy nem engednek ki.

gábor- 2011.01.05. 15:08:02

@nagymagyarmagyar: az, hogy te nemtudod hol van svédország az csak a saját balfaxságod, ezzel nem kellene általánosítani.

Fatal Error! System Halted! 2011.01.05. 15:12:57

@gábor-: igen én is azt hittem, de ne ítélj elsôre:)

@Csabiq: Értem én, de szerintem nem nekem akartad írni. Sajnos véleménybeli nézeteink különbözôsége, ütköztetése egyikônk oldalválásztását sem befolyásolná érdemben.

Fideszman 2011.01.05. 15:16:27

@Csabiq: "Egy olyan kormány tette mindezt, aki a statisztikák meghamisításával és az állampolgárok megtévesztésével jutott hatalomra."

Erről van szó, végre valaki ki meri mondani az igazságot, persze ez fáj a libsibolsevik buzibarát szociknak. Ők már elfelejtették azt amikor milliárdokkal teli szlovák rendszámú kamionok hagyták el a nemzeti bank udvarát a sofőrfülkében maszopos politikusokkal. Fico jó haverja volt gyurcsányinak, két valódi hazudozó, tolvaj, magyar népellenség mindkettő.
Én nem felejtem el azokat a hamis számlákat amiket az EU kapott az országunktól, meghamisított adatok, elcsalt választások, a 2006-os őszi mészárlás, ahol ártatlanok ezrei vesztek oda és aki túlélte az is csak egy szemmel tud kacsintani azóta, szóval borzalmas, hogy ennyi feledékeny ember van ebben az országban. Még borzalmasabb, hogy ezek a gyűlöletkeltő mocsadék maszoposok még ott lehetnek a parlamentben, azok akik egymásnak uszították a magyar embereket és kirekesztették a határon túli magyarokat a határon túlra.

vasziljevics 2011.01.05. 15:20:33

@nagymagyarmagyar: miattad olvasom a kommenteket :)))

gábor- 2011.01.05. 15:24:09

@vasziljevics: aszongya hogy mészároltak :D

Pong 2011.01.05. 15:26:58

@Kozmokrator:

Najó elmondom, azért retardált, mert megkérdezed miért van 2 alkalommal is, nos azért, mertha lesz a jó törvényünk a zembereknek a zinterneten, akkor nem lesz 1 sem.

@nagymagyarmagyar:

Uram, ez igazi, hamisithatatlan hisztérikus magyar valóság, kalap.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2011.01.05. 15:44:47

Ebben semmi törvénytelen sincsen, csak látszik, hogy kik vannak többségben, kedves (Ping) Pong

Pong 2011.01.05. 15:48:21

@Kozmokrator:

Igen, tudod Kozmo, neked már neved alapján is ismerernek kellene, hogy a demokráciának eléggé szerves része a kissebbségek védelme, még akkor is ha:

1. Világuramomra törnek(judocionistakonnunistakonpiráció)

2. Nácikolnak és lolokausztolnak, azaz kurucolnak

Ez most egy olyan játék ami mindenkiről szól.

Ezért hoznak majd Jobbikoson és LMPsek (persze külön) virágot a Szólásszabadság sírjára.

Kismacska (BELLA) 2011.01.05. 15:49:07

@papoppe: az "CSAK" a magántulajdon szentségébe való beavatkozás, ez azért jóval komolyabb.

A szólásszabadság egy olyan fájó pont (illetve a nemléte) Magyarországnak és ezzel együtt persze említem az egész világot, hogy ez sokkal gázabbnak tűnik, mint a MANYUP pénzek lenyúlása. Nemzetközileg jóval nagyobb felháborodást vált ki.

Tévedésben van mindenki, aki azt hiszi, hogy az Ice-T -féle történetet cenzúraként kell felfogni. Simán röhej, simán gáz, simán adtak a fekáliának egy olyan pofont, ami után igen sajnálatos módon a java az ő arcukba fröccsent. (Ti.: nyilvánvalóan nem volt szándékukban, hogy a doksit nyilvánosságra hozzák, viszont így a kiskorúak is tanultak egy kis angol szlenget, de úgy, hogy a dokumentumban konkrét tükörfordítások voltak perjellel szépen egymás mellé írva.)

Nekem legalábbis ez volt annak az oka, hogy ezt nagyon viccesnek találtam. Nem az, hogy esetleg cenzúráznak, de lássuk be, ciki. :)

Kismacska (BELLA) 2011.01.05. 15:50:19

@Thunderbird: ENNÉL súlyosabb?
Most komolyan beszélsz, lefizettek vagy agymostak?

Az első a legterhelőbb rád nézve...

dr kíváncsivagyok 2011.01.05. 15:52:22

"Egyértelmű, hogy a mostani nyugati kirohanások mögött a multik megadóztatása van, csak mivel az adózás tagállami hatáskör ezért kellett vmi mást találni amibe beleköthettek..".....
Ja, ja .. a húsvéti nyuszit meg a Mikulás tojja.........

ezmegmi?? 2011.01.05. 15:56:01

annyira jót tudok röhögni ezeken a turbómagyarkodókon :D közük a valósághoz semmi, unatkozó 16 éves kis pöcsök.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2011.01.05. 15:56:46

@Pong: Minden törvényhozásnak, így vagy úgy, de vannak elszenvedői. Nyilván neked is akadhat ebből hátrányod (esetleg a családban valakinek). Semmi sem fog változni. Amíg az össznépnek nem lesz kevesebb a pénzre évről-évre, úgy hiába pattognak itt az egy ezrelék.

ezmegmi?? 2011.01.05. 15:57:00

témához: igen, a "válságadó" miatt kerültünk leginkább képbe. a probléma az, h át fogják hárítani, akármennyire is mondja a szent magyar népnemzeti kormány, h nem.

Kismacska (BELLA) 2011.01.05. 15:57:01

@titok84: bizony, ezek mögött mind mögött a szocik, sőt, Gyurcsány maga áll. Ő bizony lefizette az összes külföldi lapot, de bizony annyira nagy a hatalma a pacáknak és olyan sok pénze van (persze lopott milliárdokból), hogy még Merkelt is le tudta fizetni!

Hű, most nagy igazságot mondtatok. Az az MSZP, ami szinte 100%-os súlytalansággal van jelen a magyar politikában, mozgatja a világsajtót.

Nem tudtam, hogy ekkora hatalmuk van, kezdek félni tőlük!

Mert ugye TŐLÜK kell félni, nem Orbántól, aki el akarja lopni több millió ember megtakarítását, hogy egyéb dolgot ne említsek? Ők a szupermenek, a szuperigazságos és hihetetlen szabadságharcosok, Viktor pedig maga a SZALEFORELÉNER NEMESZ.

A franc, már megint elfelejtettem!!!!
Kösz, hogy emlékeztettetek.

dr kíváncsivagyok 2011.01.05. 15:57:33

@nagymagyarmagyar: Igen , ...és most végül is csak visszamenőlegesen tüntet és tiltakozik mindenki a szoclibek 8 éven át tartó média-elnyomása miatt.....

Fatal Error! System Halted! 2011.01.05. 16:01:32

@Kismac: én bazmeg 13-15 évesen sok ice-t, meg rapet hallgattam bazmeg. és bazmeg faszom tök rendes, illemtudó ember lettem, geci.
Akkor nem érettem mirôl vakerol az a nigger bazmeg, most, hogy tudom, belátom bazemg, jó hogy nem vágtam, mer' lelkileg bazmeg, meg erkölcsileg is geci, káros hatást gyakorolt volna bazmeg gyermeki, lelki világomra, az a nigger, faszom.

Kismacska (BELLA) 2011.01.05. 16:08:03

@Fatal Error! System Halted!: tényleg, ahogy most mondod... a RAP (főleg a gengszter rap) akkor kezdett begyűrűzni, mikor kamasz voltam (15), a Vanilla Ice-szal meg a többiekkel, akik valóban két album között sitten ültek.

Néhányat közülük meg is öltek (2Pac, Notorius B.I.G).

Mégsem érzem, hogy hátrányos lett volna a lelki fejlődésemre... lehet, hogy mert nem értettem? :DDDDDDDDD

collateral collector (törölt) 2011.01.05. 16:11:16

na mi van fidesz-szopók? milyen érzés, hogy mi lettünk Európa hülyegyereke?

én csak ahhoz szeretnék hozzászólni, hogy milyen vicces ez a kollektív emlékezet. ha ez így megy tovább, ahogy az itteni kommentekből lejön, 2 év múlva úgy fogtok emlékezni 2006-ra, hogy Gyurcsány a parlamentből lövette az embereket, tízezrek haltak meg a Kossuth téren, és vöröslött a Duna vize a vértől. "Gyurcsányék kiirtották a családomat" - LOL! ez lesz.

hihetetlen. egy-két ártatlan tüntetőt valóban pofánvertek akkor (azóta kártalanítva is lettek), de azért a sok "ártatlan" tüntető mégiscsak felgyújtotta/ lerombolta a fél belvárost, és kórházba juttatott több száz rendőrt. és ki vezényelte az utcára az embereket? ki hergelte, uszította az embereket a rendőrök ellen? na ki? hát az a köpedék, aki most a miniszterelnök, és akit az EU-ban is kezdenek a helyiértékén kezelni.

Petykabá 2011.01.05. 16:12:08

@kíváncsivagyok: nem tudom, nekem az idézett szöveg reálisabbnak tűnt a hasonlatodnál.

Pong 2011.01.05. 16:27:14

@compound interest:

Az ugyanilyet mér elmondta nagymagyarmagyar sokkal szebben megfogalmazva.

@Kozmokrator:

Én leszarom, mivel TV nincs több mint 10 éve, interneten meg próbáljanak csak megtiltani valamit..:)

borisz 2011.01.05. 16:38:30

@netfox: édes, drága szerelmem, mindössze az hiányzik csak ebből a "világos" szövegből, hogy mik "alkalmasak valamely közösség megsértésére, kirekesztésére"
mert az rohadtul nem világos.

Kismacska (BELLA) 2011.01.05. 16:38:48

@compound interest: úgy volt a Fidesz naggyűlés szervezve, hogy túl közel a szélsőjobbosokhoz. És persze sajnos egybeterelték az embereket.

Az édesanyám mindig óva intett a tömegrendezvényektől, főleg a tüntetésektől. Mert ott bármi megtörténhet. Például egy ilyen is.

Két éve talán, elmentünk katasztrófa turistáskodni a Bazilikához, beültünk ott egy kávéra és néztük, hogy az egyik szélsőjobbos sikertelenül próbál embereket toborozni, hogy meghallgassák. Nem is tudom, ki lehetett, ha nem a kanmacska (Tomcat), akkor valamelyik haverja. (Ez külön megérne egy litániát, az az autó meg az arra felépített "színpad"! :D)

A lényeg: a végén kimentünk a tér végéhez, hogy megnézzük a tüntetést (esetleges balhét - mondtam: katasztrófa turista). Ott voltak a kemény legények, akik kitereltek onnan, az örjöngő tömeg FELÉ!! Nem hittem a szememnek, nem tudtuk kikerülni sem őket. Végül egy kis utcába mentünk be, úgy úsztuk meg, de nem sokon múlt.

Szóval: ha ilyen helyekre mész, számolj ilyenekkel. VISZONT hozzá kell tegyem, hogy azért 2006 előtt ilyen nem volt. És hozzá kell tegyem, hogy nem sejtettem, hogy a csőcselék FELÉ fognak terelni, ki a tér széléről. De ettől még nem gondolom rendőri túlkapásnak ami akkor történt. Honnan tudhatta volna a rendőr, hova húzok? Volt egy rendőri kordon, amely egy irányba ment - sajnos a csőcselék felé. Ennyi. A székháznál töketlenek voltak és - nézetem szerint - nem léptek fel elég keményen később sem (mármint október 23-án).

Valamelyik kommentelő társ szedett össze békés polgárokról képeket (ironizálva), akik gyújtogattak (talán nagymagyarmagyar?).

Viktor épp annyira benne volt, mint a Jobbik. Épp annyira hergelte a népet, sőt jobban. Ugyan már, a Jobbik a Fideszből nőtt ki, egy polgári kör volt (ha a fiatalabbak nem emlékeznének)!

borisz 2011.01.05. 16:42:47

a fent már belinkelt szuperballiberális (idézőjel) magyar hírlap tiltakozásából itt egy finom részlet a lustáknak:

"A jövőben előfordulhat tehát, hogy mondjuk egy oknyomozó újságcikk egyetlen tényállítása miatt a sértett egy időben kezdeményez sajtó-helyreigazítási eljárást, indít pert a polgári bíróságon a személyhez fűződő jogainak sérelmére hivatkozva, több millió forintos kártérítést követelve, majd tesz feljelentést a rendőrségen, vagy indít magánvádas eljárást rágalmazásra hivatkozva a büntetőbíróságon, és új elemként bejelentést tesz a Médiatanácshoz is a huszonötmillió forintos bírság kirovását kérve, amely ha elmarad, a jogvitát (immár negyedik eljárásként) szintén a bíróságon folytatja majd."

political ideology 2011.01.05. 16:45:31

Kelemen Anna meg a korai szüzesség elvesztése ellen tiltakozik....

political ideology 2011.01.05. 16:47:25

...amúgy meg mi voltunk az utóbbi 8 évben európa debiljei a felvett kölcsönök miatt..szóval nem történ t nagy változás.

political ideology 2011.01.05. 16:48:02

..akkor is kellett vóna idnítai egy "cikk" hadjáratot..

Csabiq 2011.01.05. 16:51:30

@compound interest: A nyugat nem jótékonysági szervezet. A saját érdekeiket nézik és leszarják azt, hogy Magyarország felfordul-e, vagy sem. Tőlük halomra is ölhetik is a magyarokat, 1 perces néma felállással meg fognak emlékezni rólunk.

Ennek szellemében gondolkozz a média törvényről. Számomra nem tiszta jelenleg, hogy kinek hol mivel léptünk a tyúkszemére.

Ennek az egyik olvasata az, hogy a válságadók miatti bosszú ez a cirkusz. Persze még sok más egyéb motiváció lehet ezen kívül a háttérben, de az biztos, hogy nem minket sajnálnak, hanem önmagukat...

Csabiq 2011.01.05. 16:57:00

Persze az is lehetséges, hogy a Fidesz önmaga is gerjeszti a cirkuszt, azért, hogy másról elterelje a figyelmet.

Gyurcsány Ferenctől sokat lehetett tanulni szarkeverésből.

Mindenesetre nem a szegény ártatlan magyarok szólásszabadságát sajnálják, arra mérget vehetsz.

papoppe 2011.01.05. 17:00:42

@Csabiq: Magyarország elég öles lépéseket tett olyan irányba, hogy mindenhol Orbán akarata érvényesül, e felől nem lehetnek kétségeid. Nos ez valahol rokon szálakat mutat egy diktatúrával, ha (még) igen messze is állunk attól. A nyugatnak egyszerűen nem tetszik ez az irány, ahol egy jelentős mérföldkő a médiatörvény.

Thunderbird 2011.01.05. 17:02:59

@Kismac: Még szép hogy komolyan gondolom amit írok, az meg kifejezetten röhejes, hogy a hozzád hasonlók mennyire nem képesek a dolgok mögé nézni.. MO -nak aztán most marha jó, hogy Moszkva helyett Brüsszelben akarják megmondani mit kell csinálnunk a saját országunkban. Persze nektek szolga lelkűeknek az a szent amit a külföld mond.

papoppe 2011.01.05. 17:05:26

@Thunderbird: pénz beszél. inkább brüsszel mondja meg a tutit, mint peking. bár fene tudja..

whiterose 2011.01.05. 17:05:41

szdsz.hu is? Ez a legjobb :)))))

sanyix 2011.01.05. 17:08:10

piratebay sem a régi, ezt már tapasztaltam... indok nélküli feltöltés törlés, account törléssel, és ugyanarról az ip-ről hozzászólások blokkolása "database error" címszó alatt...

Csabiq 2011.01.05. 17:09:23

@papoppe: Eddig demokrácia volt?

Mert idáig nem vettem észre. Magyarországon látszat-demokrácia volt, de Orbán Viktor nem sokat ad már a látszatra sem (szemben a "demokrata" Gyurcsánnyal.)

Orbán szimplán csak törvénybe foglalja azt, ami Gyurcsány és Medgyessy számára természetes volt, csak papíron nem volt leírva.

Ha értelmes törvény születne, hidd el, én is örülnék neki. Nem a sajtószabadság megszüntetéséért kellene tiltakozni, mert az sosem volt, hanem magáért a sajtószabadságért.

Ez viszont azzal jár, hogy a tényeket el kellene ismerni, hogy a jelenlegi rendszer rossz, ez pedig egyesek érdekeit súlyosan sérti.

Thunderbird 2011.01.05. 17:10:20

@papoppe: Az a helyzet, h nemsokára Brüsszelnek is Peking fogja a tutit mondani, már felajánlották, hogy megvásárolják a bajos eus tagállamok papirjait. Ez már folyamatban van, aztán elég egy enyhe célzás arra, h ha nem viselkedünk jól ,akkor piacra öntik a papirokat ezzel bedöntve egy egy országot... ez pedig nem lesz érdeke senkinek, igy inkább majd azt csinálják amit kina mondd.... Az igazság az h az eu, de usa se versenyképes már velük...15 év és beérik usát 30 év és nagyobb lesz gazdaságuk mint eu+us együttvéve...

bőrmók 2011.01.05. 17:12:00

@Lorp: "Azért arra kíváncsi lennék hány külföldi szabadságharcos tudja elmondani mi is a baja a törvénnyel."
Ki ne értené, miről van itt szó? Van egy teljhatalmú, egypárti hatóság MO-on.

papoppe 2011.01.05. 17:13:50

@Thunderbird: akkor atomot nekik még időben :) de viccet félretéve, lehet ők csinálják jól..

Thunderbird 2011.01.05. 17:16:13

@Kismac:
"Néhányat közülük meg is öltek (2Pac, Notorius B.I.G).

Mégsem érzem, hogy hátrányos lett volna a lelki fejlődésemre... lehet, hogy mert nem értettem? :DDDDDDDDD "

Lehet, hogy nem veszed észre, de a hozzászólásaidból jól lejön, hogy bizony nyomokat hagytak benned :)

Thunderbird 2011.01.05. 17:19:47

@papoppe: A kinaiak frankon nyomatják a gazdaságot, egy kis yüan árfolyam gyengitéssel export támogatás, egy kis korlátozás külföldi tulajdonban, média szabadság nulla, béke nobeldijas a börtönbe, de ez átlag polgárt nem érinti, mert az egyre jobban él, és a végén csak ez számít... :)

bayard 2011.01.05. 17:48:43

az a nagy büdös helyzet, hogy hiába a sajtószabadság, ha a média nem tud felelős, független, de mindenképp: ERŐS hatalmi ág lenni. Ameddig egy politikus röhögve dob vissza egy nekiszegezett kényes kérdést, vagy el sem megy az interjúra ha tudja, hogy ott neki nem tetsző kérdéseket tesznek fel, ameddig nem félnek, kushadnak, hogy mikor derül ki valami mocsokságuk, ami miatt le kell mondaniuk/börtönbe kerülniük stb, addig értelmetlen az egész. Mert egy dolog, hogy bármit és bármennyit beszélhetsz, de ha semmi hatása,akkor lószart sem ér az egész.
Csak a Fideszt nem értem, ismétli az összes arrogáns hülyeségét, ami a bukását okozta 9 éve...

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.01.05. 17:52:54

@szabóZ:

miért ez a fidesz nyalízós, azaz szdszre mutogatós beszari hangnem ?

bocs, de engemet ez b@szott fel.

Kismacska (BELLA) 2011.01.05. 17:53:10

@Thunderbird: már bocs. Honnan gondolod, hogy nem találom alapból cikinek, saját magam kútfőjéből véve is ezt a törvényt? Honnan veszed, hogy azok, akik ugyanígy gondolkodnak, mint én, szintén a külföld mondja meg, mi a jó?

Szolgalelkű-e az a CHF hiteles, akinek jópár százalékkal megnőtt a törlesztője, jópár 10 ezerrel, mert Viktorék pofáznak? Jól jár-e az ország azzal, hogy "ezek" ennyire egyeduralmat akarnak, nincs jogbiztonság?

Önállóan is meg tudtam állapítani, hogy gáz, ha el akarják venni a megtakarításomat, aminek a felét vagy több mint felét azonnal megsemmisítik. Képzeld el, hogy valaki ilyen értelmes tud lenni, hogy meglátja ezeket a dolgokat. Meglátja a médiatörvény nevű gumiszabályban annak veszélyét, hogy iszonyú méretű hatalmat kaparintanak a kezükbe KORLÁT NÉLKÜL, mert se az AB, se semmilyen más demokratikus ellensúly nem létezik. És mi, aki végigéltük Viktorkirály "uralkodását" 1990 óta, követtük, miből mi lett, akik láttuk 2002-ben is, tudjuk, hogy ő nem él a hatalommal. Ő VISSZAél vele. (Értsd: élni a hatalommal azt jelentené, hogy valóban olyan országot teremt - mert megtehetné!!!!! - ami tényleg NYUGAT-nak számít, de ő mit csinál??)

Figyelj, a helyzet az, hogy hiába magyarázna neked bárki bármit, nem látsz semerre a szemed elé lógatott narancs zászló miatt. Vagy amiatt, hogy ez az egész igazából nem érdekel, megakadt a lemez 2006-nál a gyurcsánytakaroggy skandálásánál, a székház felgyújtásánál, amit szabadságharcnak hívtok...

Kismacska (BELLA) 2011.01.05. 17:55:10

@Thunderbird: WOW. Sőt, lefordítom: hű meg ha.
15 évesen alig fél-alapfokon beszéltem angolul. Akkor tudat alatt megértettem a szövegeket? :OO

Á, már értem!
Viccelni akartál. Aha.

Jót nevettem.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2011.01.05. 17:56:16

@Pong: Hát interneten nem is fognak tudni :)

Csabiq 2011.01.05. 18:01:07

@Le Fay: azért nem mindent csesztek el.

Nézd meg Romániát. Sokkal kisebb adóssága van, mint Magyarországnak és mégis hogyan nyomorgatja őket az IMF. Folyamatosan csökken a versenyképességi mutatója, nő a munkanélküliség, durva megszorítások, 3 éve egyfolytában gazdasági visszaesés, a politikusai meg gondolkodás helyett Orbánt gyalázzák.

Magyarország kurva nagy szart került el azzal, hogy az IMF-nek búcsút mondtunk.

A gazdaság árúcserén alapul, aminek alapja a pénz. Ha van pénz, az asztalos farag, a festő fest, ha nincs, akkor mindkettő munkanélküli, ül és vár. Évente 400 milliárd forintot lapátoltak ki a magánnyugdíjpénztárak az országból!

Szemét dolog államosítani az MNYP-ket, de ha nem tették volna, akkor a népet kellene adóztatni, aki még kevesebb gyermeket nevel emiatt és ahelyett, hogy kimásznánk a szarból, még mélyebbről fogjuk szagolni.

Thunderbird 2011.01.05. 18:08:28

@Kismac: Egyrészt a kötelező magán pénztáras pénzek sose voltak a tieid, mert egyrészt nem rendelkezhettél szabadon velük, másrészt minden évbe hitelt kellett az államnak felvenni hogy odaadja ezt a pénzt, ugyanis annyi pénz nem folyik be járulékból, mint amennyi nyugdíjra megy. Harmadrészt ny euban ( francia német ) nincs is 2. pillér, bizony minden kötelezően befizetett járulék az államnak megy...

2002ben 55 % volt államadósság, mindenki éltanulónak nevezte az országot, ezt azóta hála a ballibeknek sikerült jól ledolgozni.
Persze ha neked nem tetszett 1998-2002 az a te dolgod, de a gazdaság sokkal jobb helyzetben volt.

Taligamajom 2011.01.05. 19:26:35

@Kilo166: Tökre egyetértek...
Tudjátok, 2006ban itt a ház előtt csaptak össze a rendőrök és a huligánok. Éjjel fél 1kor rohantunk le (lakók) és vittük el az autóinkat, hogy ne legyen baja.
Nem érdekel ha valaki tüntet az elveiért. De ennek az árát ne nekem kelljen fizetni.

Csabiq 2011.01.05. 19:43:08

@Taligamajom: Ezt Gyurcsánynak mondjad.

Az ő csőcseléi és provokátorai verekedtek 2006-ban. Bajnai/Orbán alatt már nem voltak.

papoppe 2011.01.05. 19:59:17

@Csabiq: a magánnyugdíjpénzek jelentős részét magyarországon fektették be, pl állampapírba

Táskás Tóni 2011.01.05. 21:16:36

@Csabiq: Sajnos mára már kiderült ,amit eddig is tudott mindenki,hogy Orbán nagyon ott volt a szélsőjobbos szervezkedésekben. Ha pedig ez nem igaz, akkor miért ujjongott a HIR TV a székház felgyújtásakor, hogy itt a forradalom és miért védte meg a székházrombolócsőcseléket a fidesz parlamenti képviselője Wittner Mária. Nemhogy eszed, de semmi logikád nincs. Te csak Gyúrcsányozni vagy képes oszt jónapot.

Táskás Tóni 2011.01.05. 21:22:19

@Csabiq: 400 milliárd ft-ot vittek ki szlovákiába a nagy magyar hazafias polgárok decemberben. Ha már a magyarok sem bíznak a kormány gazdaságpolitikájában , akkor mit vársz a külföldi befektetőktől? Nagyon rosszul tette Orbán, hogy nem tudott olyan gazd, pol-át mutatni, ezért az IMF és az EU felállt a tárgyalóasztaltól. Az ország drágább finanszírozása és a leminősítések sajnos többe kerülnek, mint amennyit a mnyp-i megtakarítások elvittek. Reformok pedig sehol.

Rowar Atkinson 2011.01.05. 21:53:01

Elvtársak, van miért félnünk, már a Piratebay is tiltakozik!

Mokker 2011.01.05. 22:06:41

Megvetem a véleményét, de az életemet adnám, hogy megvédjem a jogát, hogy elmondhassa.
Nem is tudom ki mondta, de nem egy jöttment ismeretlen, mint én...

Csabiq 2011.01.06. 09:48:52

@Táskás Tóni: Ha te úgy gondolod, hogy az IMF Mikulás bácsi és szegény nemzetek boldogságáért küzd, akkor nincs miről beszélgetni.

Mi van, ha nem fizetsz vissza semmit az államadósságból? 5-10 évig rossz, de ha kifizetsz mindent, akkor 40-ig.

Lehet, hogy a Jobbiknak van igaza és nem kellene fizetni. Erőltessék meg magukat a hitelezők, ha pénzt akarnak látni, az IMF meg kinyalhatja a seggünket.

Taligamajom 2011.01.06. 13:52:19

@Csabiq: Hát ugye ennek a ténynek most ellentmond a Wikileaks (tudom ők is MSZPbérencek!) távirat, de amugy fosom le Gyurcsányt is és az Orbánt is. Én nem megyek ki más tulajdonát széjjelbaszarintani bármi bajom is van a világgal.
Kiváncsi lennék te mit szolnál ahhoz, hogy szétverem a kocsidat, aztán az arcodba mondom hogy azért mert nem tetszik mondjuk a Martonyi János. És neked nem fizetne egy centet se a biztositó, hanem neked kellene ujra összekereni a pénz a kocsit javitására.
Haragudnál rám? Vagy elfogadnád szó nélkül hogy Taligamajom igy tiltakozik? Nem hiszem... Ennek semmi köze a politikához.

Csabiq 2011.01.06. 15:06:47

@Taligamajom: Igazad lenne, de sajnos a valóság sokkal árnyaltabb.

Az autókat nem a tüntetők gyújtogatták, hanem provokátorok. Felismerték, hogy egy MSZP-s polgármester arra buzdítja az ottállókat, hogy támadják meg a parlamentet is.

Akik kinn voltak a tüntetésen láthatták, hogy a randalírozók busszal jöttek, a rendőrök meg másokat vertek meg helyettük. Emellett mindig választások, vagy más fontos esemény előtt randalíroztak, kizárólag Gyurcsány Ferenc alatt.

Gondolkozz el azon, hogy melyik oldal profitált a randalírozásból. Amikor valami teljesen szövevényes, senki nem tudja, hogy ki, vagy mi van a háttérben, akkor azt kell megnézni ki nyer vele, ki veszít.

A Fidesz vesztett szavazókat, az MSZP meg nyert.

Csabiq 2011.01.06. 15:15:41

@Taligamajom: Gyurcsány mestere volt a szövevényes ügyeknek (ahogy Orbán is).

Ha Gyurcsány jobbra akart menni, időnként balra indult el, hogy az események láncolata jobbra húzza őt.

Orbán Viktor dettó ugyanez. Azért képes a nagyvállalatokat adóztatni, mert kijátssza az EU-s széthúzást és a tehetetlenséget. Egymás után eteti meg a békákat az uniós államokkal, azok meg tűrnek és hallgatnak.

Ahogy Gyurcsány számolt azzal, hogy ki veszít, ki nyer, ha püfölik a népet az utcán, ugyanúgy számol Orbán, hogy hogyan képes az unióval szórakozni és olyan határokon megy keresztül, amiről más állam álmodni sem mer, mindenféle következmények nélkül.

Taligamajom 2011.01.06. 16:05:35

@Csabiq: Cuki falat vagy, de mondtam hogy fosok rájuk. Nem érdekel a politikai konspiráció.
Úgy rendeztem be az életemet, hogy ez a majomparádé ne érintse a mindennapjaimat. Dolgozom, gyereket nevelek. Nem gondolom hogy a politika jobbá tenné az életemet. Viszont rosszabbá se tegye (és ne verjék szét amiért dolgoztam). Nem tekintem őket a vezetőimnek, nem példaképeim, nem tekintem az ideologiájukat a magaménak és szavazni se voltam... Az adómat befizetem, a kötelezettségeimet ellátom, de ezen túl nem foglalkozom ezekkel a faszkalapokkal. A politika maradjon meg a nyomorékoknak, akiknek nincs saját élete és szájtépésben élik meg a boldogságukat...

Ghabryyl 2011.01.06. 16:13:44

@nagymagyarmagyar
magyarország erröl szól: gyurcsány szar, cigányok szarok, orbán jó
az a gond h ez több helyen nem stimmel, csak az agyilag visszamaradottaknak, mivel ha jól tudom orbán eredeti neve orsós viktor... orsós...
ha jól tudom ti bohócbakancsos ősmagyarok némileg rasszisták vagytok

Csabiq 2011.01.06. 18:04:02

@Taligamajom: át kell gondolni, hogy kire szavaz az ember, mert a tetteknek következménye van, azt pedig az egész ország viseli.

Nem függetlenítheted magad attól, hogy 8 év alatt 2.5-szörösére nőtt a magyar államadósság. Sajnos hiába, hogy nem érdekel mindez téged, de legvégül te és a gyermekeid fogod megfizetni.

Nem mondom, hogy kötelező a Fideszre szavazni, de az MSZP-t már az ország egyszer kihányta. Csúnyán tönkretettek mindent, szóval lehet tőlem bárkire szavazni, akár a kétfarkú kutyapártra is, de az MSZP-s gárdát mégegyszer megszavazni balfaszság.

Ha utálod a Fideszt, akkor más pártra kell szavazni (ez így helyes). Ha nem szavazol senkire, akkor meg ne sírj, ha azt csinálnak veled, amit akarnak.

gtc376 2011.01.06. 18:31:00

"judeobolsevik kommunistabérenc idegenszívűek,
libsibolsevik buzibarát szocik,
rohadt maszopos libsibérenc"
Nem semmi. :D

Taligamajom 2011.01.06. 22:44:11

@Csabiq: Pont ezt irtam, hogy nem tudnak azt csinálni velem amit akarnak mert függetlenitettem magam a rendszertól.
Nem a demokrácia az egyetlen forma. Ha ezzel én nem értek egyet, akkor nem fogok benne müködni tevőlegesen, csak elviselem, mert ez van.

TarpiBp. 2011.01.07. 09:03:35

Sajnos a külföld már sokszor bebizonyította, hogy teljes sötétségben nyilatkozik és visít a Magyarországi események kapcsán. Ez az egész hajcihő inkább látszik innen kiküldött anyagoknak mint valódi külföldi nyilatkozatoknak.
Kicsit olyan mint a zámolyi romák kimenekülése Strassburgba. 1 év múlva 80% börtönben volt fémlopás miatt. Mindig visítanak mint a malac a demokráciára való hivatkozással. Pl. a franciák akik 30000 romával nem bírtak.
Érdekes a kettős mérce.
Nyugaton el sem tudják képzelni mi van itt.
Nem értik, hogy az az önkontroll, ami náluk természetes az nálunk nem működik. A kereskedelmi tv-k gondolkozás nélkül vágtak be egy való világ vagy big braner összefoglalót egy disney rajzfilmbe, még választást sem adtak, hogy nézheti-e a gyerek vagy sem.
A magyaroknak ki kell lépnie a bocs, hogy élek szindrómából. Igenis van önálló véleményünk.
A világ nagy felfedezéseinek jó része ebből a régióból került ki. (nem csak magyar, szerb, örmény, zsidó stb.) Sokszor mutatott irányt a magyar régió a világnak. Nyugatról eddig a századok során errefelé csak háborúk és pusztítás jött. (XX. század) A francnak akarnak mindent ők eldönteni.

Csabiq 2011.01.07. 13:58:26

@Taligamajom: akarnak mert függetlenitettem magam a rendszertól.

Ezt hogy csinálod meg? Külföldön dolgozol és nem fizetsz itthon adót?

Ez is egy megoldás, csak a jelenlegi magyar nyugdíjasok/gyermekek éhen fognak dögleni.

Be kell látni, hogy a jó megoldás az, ha nem függetleníted magad a rendszertől, hanem együttműködsz vele, de ennek sajnos ezer feltétele van:

- például, hogy megbecsülnek
- például, hogy nem lopják el az adódat
- például, hogy nem élősködnek mások a munkádból
- például, hogy felelősen gazdálkodnak a befizetéseiddel

Az elmúlt 20 év szemétkedései odáig vezettek, hogy leromlott az adómorál. Az emberek nyomorognak, aki jól élhetne, annak a pénzét erőszakkal elveszik, hogy az is nyomorogjon, így magas adó befizetése helyett kiviszi a pénzt az országból.

Be kell látni, hogy a függetlenedés nem oldja meg a problémát. Az olyan, mintha azt mondanád, hogy akinek van pénze, az semmi adót ne fizessen, pénzért kapja az orvost, iskolát,... a többi ember, akinek nincs meg megdögölhet.
süti beállítások módosítása