Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Piratebay is tiltakozik a magyar médiatörvény ellen

Blackout for Hungary

2011. január 05. 10:40 szabóZ 231 komment

A PirateBay is csatlakozott a Blackout for Hungary akcióhoz, amely a december 21-én megszavazott új médiatörvény ellen tiltakozik szerte az interneten. Úgy tűnik, hogy a világ legnagyobb torrentoldala nem sötétül el teljesen, csak a a kezdeményezés angol nyelvű bannerét helyezték el a főlapjukon, de így is az egy napon át tartó akció során legalább hárommillió emberhez juthat el, hogy valami nincs rendben a magyar médiatörvénnyel.

A Blackout for Hungary ötlete a berlini 27c3 kongresszuson merült fel hackerekben, a kezdeményezés oldalán számos technikai megoldást találhatnak azok, akik csatlakozni szeretnének a kezdeményezéshez. És nem hackerek, sőt talán még a html-kódokat sem értik. A svéd torrentsite-on kívül pár blog, például a Kettős Mérce vagy éppen az Örülünk Vincent csatlakozott az akcióhoz. És persze az szdsz.hu, ami egyben azt is jelzi, hogy valahol, talán az egykori pártszékház alagsorában még van valaki, aki tudja az adminisztrátor jelszavait, és fizeti a domain és a szerver fenntartásának költségeit.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyehehe 2011.01.05. 10:55:24

irigylésre méltó a libbant kapcsolati háló. De talán akkor kellett volna szolidárisnak lenni, amikor magyarok ezrei tüntettek a kormány ellen...

richardz 2011.01.05. 11:01:11

Akkor most valaki magyarázza el nekem mi van a média törvényben ami akkora felháborodást kelt.

Én már Ice-T-t se értettem miért kellett felkapni. Nem az volt hogy valami 1996-os(!) törvény miatt kellett volna egy figyelmeztetést bemondani, hogy kiskorúakra ártalmas tartalom következik? Erre meg mindenhol azt olvasni, hogy betiltották ICE-t dalát, meg kicenzúrázták. Eléggé árnyékra vetődésnek érzem az egész ügyet.

pcland-hu · http://www.pcland.hu 2011.01.05. 11:07:55

"for Hungary" -- miért gondolja valaki is hogy ő ezzel küzd a magyarokért. szánalmas.

papoppe 2011.01.05. 11:08:33

kurva egyszerű: ne baszogasd az újságírót mert visszabasz. a magánnyugdíj sokkal nagyobb genyóság, ott mégsem hőzöngött ennyire a sajtó..

valódi dj érdekvédelem 2011.01.05. 11:09:35

ICE-T esetében nem az a lényeg, hogy mikori törvény alapján járnak el, hanem az első eset az új hatóság égisze alatt, és a bizonyítási eljárás, az érveik teljesen tükrözik azt a dilettantizmust és hozzá nem értést, ami ott uralkodik. Olyan ez, mint a KEH és a helyesírás.

Thunderbird 2011.01.05. 11:13:49

Na hát ezek se tudna sokat az itthoni állapotokról. Az előző 8 évben sokkal súlyosabb problémái voltak az országnak, mégse állt ki a magyarok mellett senki...úgyhogy ennyit is ér a nyugati Liberális média..

LuciFerko 2011.01.05. 11:14:15

@nyehehe: így van. Mikor ártatlan tüntetőket vertek és hurcoltak el otthonról, miért nem volt ez a hisztéria? Én sem értek egyet a médiatörvénnyel de inkább kussba maradok mert AZOKKAL nem akarok egy plattformon szerepelni.

Lorp 2011.01.05. 11:14:31

Egy kósza gondolat fogant meg a fejemben. Ha ekkora gépezetet tudnak valakik beindítani,miért csak ilyenkor lendülnek be? Esetleg valami gazdasági hasznot nem lehetett volna ebből húzni az elmúlt évek során? Tudom naiv vagyok.
Azért arra kíváncsi lennék hány külföldi szabadságharcos tudja elmondani mi is a baja a törvénnyel. Mert az szép hogy felhergeljük a zeurópai közvéleményt, de a következményeit közösen fogjuk cuclizni. Tudom lerágott csont, de egy hasonló kiállás jól esett volna 2006-ban is. Bár az tök mááás volt. Ott egyik hatalmi ág képviselői sem érezték veszélyben a seggüket.Szép is ez a demokrácia, olyan következetes, elfogulatlan...

Inventor Admin 2011.01.05. 11:16:18

Szánalmas ez a nagy jajveszékelés.

Will McAvoy 2011.01.05. 11:17:12

@richardz: Az a baj, hogy én sem értem, és igazság szerint konkrét példa vagy intézkedés sincs még, ami miatt tüntethetne az ember, csak egy törvény, amit elvileg rosszindulatúan is fel lehetne használni.

Azzal én se értek egyet, ha az RTL Klubot októberben mutatott képsorok miatt baszogatják, de tényleg ne kelljen már 18.30-kor rituális gyilkosságok véres felvételeit néznem. Oké, hogy a gyerekek már megnézhetnek nagyjából bármit a neten, amit akarnak, de ez nem jelenti azt, hogy főműsoridőben tolják is a pofánkba.

titok84 2011.01.05. 11:19:05

Ritkaság, hogy itthon nagyobb a józanság, mint külföldön, de most ezt látom. A szocikat azért nem kell temetni, ezt a kampányt pl. ügyesen elindították. Persze ha elolvassák majd a törvényt, nehezebb lesz kötekedni, de megoldják majd azt is.

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.05. 11:19:38

@richardz:

Egyetlen dolog van benne ami miatt felháborodtak sokan, és az a politika.
Az NMHH ugye egypártrendszerű felállású, tulajdonképpen korlátlan hatalma van, büntethet, vizsgálhat, titkot sérthet, betilthat, megmondhatja, mit szabad meg ilyenek. Az ilyesmit eddig a rendőrség meg a bíróság tette, ahogy azt kellene szerintem is. Ha lassúnak találták a bírósági gyakorlatot akkor felgyorsíthatták volna és kész. De nem az volt a cél. Érdemi változást nem hozott a törvény és nem is tudta eddig senki, hogy meg kellene változtatni a régit, nem, hogy teljesen újat csinálni.
De ez csak szerintem.

papoppe 2011.01.05. 11:20:58

jaj szegény ártatlan kocsikat gyújtogató, térkővel dobálózó csőcselék.. aki meg korpa közé keveredik...

titok84 2011.01.05. 11:22:04

@cckgb: Csodálkozol?
Én a nyugdíjhisztérián jobban kiakadtam.
"Nyugdíjpénztári veszteségszámláló"????
Vicc az egész. És az Index sír a kiegyensúlyozott tájékoztatásért...
Simán benne van a pakliban, hogy pénzt (hirdetést) is kapnak a Stabilitástól.

nub!an 2011.01.05. 11:22:09

@Thunderbird: örülj neki, h legalább most kiállnak mellettünk. Ugyanis egy alapvető szabadságjogunk korlátozása elsősorban nekünk kellene, hogy fontos legyen.
De hát a birkák népe...

il_ 2011.01.05. 11:22:31

Én ebben a nagy picsogásban egyébként csak azt nem értem, hogyha tényleg annyira über rettegni való a médiatörvény és mindenkit agyonfenyít, aki olyat ír ami a köcsögfidesznek nem tetszik, mert ők diktatórikus nyilaskomunisták, akkor hogy lehet tele a törvénybeiktatás óta is minden média a fidesz szünetnélküli mocskolásával elsősorban pont a médiatörvény kapcsán

Devil 2011.01.05. 11:24:51

@il_principe: Tehat csak azutan vedheti meg magat a sajto miutan mar felszamoltak. Gratula.

Lorp 2011.01.05. 11:26:47

@papoppe: Jajj szegény ártatlan, független, mindig objektíven a tényeket közlő újságírók....
Ennyi erővel...

ewfuns 2011.01.05. 11:27:50

Én meg azt nem értem, hogy lehet a külfödieknek valami olyan ellen tiltakozni, amit nem is ismernek, mivel még csak most készül a fordítás. Fel van fújva! De tény, hogy az Mszp jobb ellenzéknek, mint kormánypártnak.

richardz 2011.01.05. 11:29:15

@rotfl: "Az NMHH ugye egypártrendszerű felállású, tulajdonképpen korlátlan hatalma van, büntethet, vizsgálhat, titkot sérthet, betilthat, megmondhatja, mit szabad meg ilyene"

Hát szerintem erről korán sincs szó...

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.05. 11:29:16

@il_principe:

Szerintem ez olyasmi, hogy hozok egy törvényt, hogy, hogy ha akarom, akkor bekamerázhatom a lakásod, megpofozhatlak, elolvashatom a postád, de megígérem, hogy nem csinálok ilyet ha nem adsz rá okot.

De addig sem foglalkozol azzal, hogy a borítékodban kevesebb pénz van esetleg, pedig azt mondták, hogy kevesebb nem lesz.

il_ 2011.01.05. 11:29:46

@Devil: hagyjuk már ezt a kamut. Senkit nem fog felszámolni senki. Ez a 21.század, meg az Európai Únió. Meg szerintem a társadalmat sem kéne olyan hülyének nézni, hogy egyáltalán azt feltételezi bárki is, hogy ha ez egyszer az előre bepicsogott módon megtörténne, akkor azt hagyná.
Az igazság az, hogy mindenki előre hisztizik egy olyan dolog miatt, amiről tudják, hogy be sem fog következni.
Dehát a különadó bejelentése óta nem is számíthat nagyon másra a fidesz. Aki egyszer a multikat megpiszkálja, az számíthat rá, hogy neki esik az összes kiskatona

Csődör Johnny 2011.01.05. 11:30:24

következő blogban/postban valaki foglalja már össze hogy mégis mi bántja az embereket a média törvénnyel kapcsolatban? KONKRÉT pontokat szeretnék látni a médiatörvényből.

Pong 2011.01.05. 11:30:44

Nyehe, már megint itt vannak FIDESZ/KNDP botok, akit baloldalira festve az egész nyugateurópai sajtót égetik le magukat és zországunkat paranoid hülyeségükket.

Hát ezért tartitt a zország.

Papichulo 2011.01.05. 11:37:17

"Túlságosan kiterjedt vizsgálati jogkörei vannak (155. §). Bárhol, bármilyen adatot, még „törvény által védett titkot is” követelhet, megtekintheti, lemásolhatja, sőt bárkit, azt is, aki az ügyféllel, vagy az eljárás egyéb résztvevőjével (pl. tanúval) kapcsolatban áll, adatszolgáltatásra, „adatoknak az általa meghatározott, összehasonlításra alkalmas formátumban való szolgáltatására, továbbá egyéb felvilágosítás adására kötelezheti.” Ha ez nem lett volna teljes, a következő szakasz biztosítja, hogy ezeken kívül „más személyt vagy szervezetet is adatszolgáltatásra” kötelezhet. A tanú meghallgatható üzleti titokról akkor is, ha nem kapott a titoktartás alól felmentést. Az így megszerzett adatok más eljárásban is felhasználhatóak – ami ellentétes az adatvédelmi törvény célhozkötöttség elvével. De még ezzel sem érezte úgy a jogalkotó, hogy biztosította az adatszolgáltatás gördülékenységét, ezért még egy új címet is alkotott: Adatszolgáltatás néven (175. §). Ez megismétli, hogy a Hatóság bárkitől, bármilyen adatot bekérhet, továbbá, a vállalkozásokat „a helyszínre vagy a hatósági nyilvántartáshoz telepített, illetve folyamatba épített ellenőrző rendszerből történő táv-adatszolgáltatásra kötelezheti.” A határozatban elrendelt adatszolgáltatás nem vagy nem megfelelő teljesítése esetén a Médiahatóság adatszolgáltatási bírságot szabhat ki, amelynek mértéke ötvenmillió forintig terjedhet (175. §. (8)). "

szabóZ · http://comment.blog.hu 2011.01.05. 11:37:29

@Pong: de hogy jobban értsd, a nem éppen baloldali és liberális Magyar Hírlap szerint ez a baj a médiatörvénnyel: www.magyarhirlap.hu/online/nyilt_level.html

xtolzig 2011.01.05. 11:39:13

@Pong: az ország azért tart itt mert anyád nem vágott falhoz kiskorodba míg még lehetett.

A libsi sajtóhoz meg annyit, hogy hányom kell, ennyi az egész országot és népét külfölről lejárató és szarral dobáló """"""""magyart""""""", ennyi opportunista köpedelmet, aki bármit bárhogy és azonnal megtesz az egész ország tönkretételéért és lejáratásáért ha a belpolitika helyzet nem tetszik neki, szerintem egy nemzet sem tudhat magáénak. Legyünk rá büszkék... köpnöm kell(arcon), pfejj.

Pikk Dáma ♠ 2011.01.05. 11:39:24

olvasom a kommenteket... és szomorú leszek. elképesztő néhol a sötétség

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.05. 11:40:07

@richardz:

Konkrétan melyik az az "erről", mert nem szeretném a fél törvényt bemásolni ide.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2011.01.05. 11:40:58

@il_principe: Előbb olvass, aztán találj ki összeesküvés-elméleteket. A fenti két linkkel érdemes mondjuk kezdeni.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2011.01.05. 11:42:06

@xtolzig: olvasd el a magyar hírlap tiltakozását, és akkor talán te is megérted miről van szó. Segítek még egy picit: index.hu/belfold/2011/01/05/feljelentettek_bayer_zsoltot_a_mediahatosagnal/

westbalcan 2011.01.05. 11:43:25

a teljes törvényszöveget légyszi vki belinkelné mostmár elolvasom ha már ennyien sírnak miatta:)
ez a piratebay-es szolidaritás elég gáz:)

Will McAvoy 2011.01.05. 11:43:32

@szabóZ: Ez valóban csak kezdetnek jó.

"Ráadásul egy internetes sajtóterméket – mondjuk egy blogot [4] – akár huszonötmillió forintra is meg lehet büntetni a szabályok megsértésért"

Mivel a cikk is csak annyit ír, hogy bünti, bünti, bünti, de azt sehol sem részletezi miért kaphat pl. egy blog büntetést.

Pong 2011.01.05. 11:44:40

@szabóZ:

Igen, de azért olvasd el mit irtam, s gyakorold a szövegértés müvészetét, hiszen ugy pont erre utaltam. Ami érdekes, az az, hogy a Jobbik ugye együtt támadta a törvényt a kurucinfójuk miatt, de ugyanitt judeolibsikommunista konpirációval is egyetértenek a médiatörvénnyel szemben.

Vagy az is lehet hogy senki nem közölte velük a párt direktiváját, vagy a másik opció, hogy Fideszbotok színt vallva paranoizálnak.

@xtolzig:

Egy szinte tökéletesen klasszikus bot, net reméltem, hogy ilyennek futok össze..:)

Pikk Dáma ♠ 2011.01.05. 11:46:29

@netfox: ez a lényeg. senki nem tudja, miért kaphat büntetést.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2011.01.05. 11:46:33

@netfox: mert a törvény sem írja. szerepel hogy miért lehet bírságolni, de hogy a többség megsértése vagy a közerkölcs megsértése mit jelent, azt az nmhh találja majd ki. és ugye akkor jön be, hogy oda nem éppen független emberek kerültek. így már világosabb?

Pong 2011.01.05. 11:46:47

@Pong:

"Nem reméltem, hogy ilyennel futok össze."

Könnyű grammar nazism.

Will McAvoy 2011.01.05. 11:46:48

@szabóZ: Na, viszont a Bayer ellen a felháborodás teljesen jogos! Jobb oldali szimpatizáns vagyok, de pl. az ilyen mocskolódást teljesen felháborítónak tartom. Lehet az újságírónak véleménye, de azt kultúráltabb formában tegye közkincsé.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2011.01.05. 11:47:23

@Pong: értem én a szöveget, csak rossz névre böktem a válaszban.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2011.01.05. 11:48:26

@netfox: Szerintem meg nem. Ha a cikkben szereplők sértve érzik magukat, hajrá, pereljék be, remélem nyerni is fognak. De szerintem hülye baromnak lenni is szabad.

magyar bucó 2011.01.05. 11:48:59

Nem olvastam a törvényt. Ahogyan a tiltakozók sem.

Viszont, ha veszélyben lenne a sajtószabadság, akkor nem ez folyna még a vízcsapból is.
Tehát nincs igazuk a tiltakozóknak.

Will McAvoy 2011.01.05. 11:49:21

@szabóZ: @Pikk Dáma ♠: Aha, na végre kezdem érteni, de egyszerűen képtelen vagyok elhinni, hogy ez így tud működni és nem támadható meg akármelyik bíróságon.

ivrilider 2011.01.05. 11:49:32

hogy jöttetek rá, hogy az szdsz is..??

lupetto 2011.01.05. 11:49:51

@szabóZ: elolvastam és azon kívül hogy a törvény pontosításra szorul nem jutok más konzekvenciára. Komolyan mondom, hogy még mindig nem értem mire fel ez a nagy hiszti, de persze érthető hogy mindenki félti a seggét

Pong 2011.01.05. 11:50:28

Most halgassátok meg ezt a majmot itt:

index.hu/tech/2011/01/04/100_milliard_forint_kell_a_digitalis_megujulasra/

Figyelem egykéthá:

"Ezért a digitális írástudás(LOL) terjesztésével kapcsolatban nagyon fontos a mentorok(MI?) szerepe, akik meg tudják mutatni a környezetükben élő embereknek, hogy mit jelent az internet(az internet, vajon mit jelent, LOL), milyen újdonságot és hasznos szolgáltatásokat képes nyújtani.(pornó) Most az e-Magyarország pontoknál körülbelül ezerhatszáz mentor visz képzéseket, ami nem kevés. De a jövőben fontos szerepe lehet az egyházaknak(LOL) is, úgy látom elég nyitottak ebben a kérdésben."

Azt sem tudom, hogy sirjak-e, vagy nevessek, már látom magam előtt megboldogult Tádé atyát, hogy ott üldögél, és "mentorozgat"(seggbekuki) valami ministránsfiút.

Will McAvoy 2011.01.05. 11:50:41

@szabóZ: Akkor holokauszt tagadni is lehessen már.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2011.01.05. 11:50:56

@netfox: de megtámadható. De mivel az NMHH-nak az alkotmány módosítása miatt rendeletalkotási joga is van, a bíróságok meg a törvények és rendeletek alapján döntenek, nem lesz sok esélye senkinek az nmhh-val szemben. na bezárult a kör, érted már?

fran7 2011.01.05. 11:52:29

Azt gondolom, hogy nem véletlen, hogy a Nyugat sír a médiatörvény miatt, s nem a magyarok. Mert a nyugat nem olvasta, nem kell, hogy olvassa a magyar sajtót, nekünk meg igen. S mi úgy érezzük némi szabályozás nem ártana. Az, hogy jó-e ez a szabályozás? Én néhol a KRESZ-szel és annak alkalmazásával se értek egyet. De igyekszem betartani és elvárom, hogy a jogalkalmazók korrektek legyenek.

Pong 2011.01.05. 11:52:45

@szabóZ:

Ok csekk. Majd küldök valami mentort az e-hangeri pontokból..:) háw ken áj riplí poszt?

szabóZ · http://comment.blog.hu 2011.01.05. 11:53:53

@netfox: Szerintem a magyar politika egyik legnagyobb cikije, hogy egy liberális párt utolsó döntése volt a holokauszttagadás büntethetőségének megszavazása. Baszdmeg, hülyének lenni alapjog, a kormány küzdjön felvilágosítással az ilyen hülyék ellen, de ne csináljon belőlük mártírt. És amúgy is, kit zavar, ha valaki szerint soha nem is volt holokauszt? Ha valaki szerint az Osztrák-Magyar Monarchia nem létezett, meg az Aranybulla is hamisítvány, akkor ő csak barom, de nem kell elítélni? Persze, a holokauszt tagadása veszélyesebb lehet a társadalomra, de annyi más eszköz van a kivédésére a tiltáson kívül: felvilágosítás, államilag támogatott kutatóintézetek, bármi.

Papichulo 2011.01.05. 11:55:48

Ismetelni tudom csak magamat. Ebben van reszletesen leirva minden: blog.juditbayer.com/2010/12/27/mi-a-gond-a-m%C3%A9diat%C3%B6rv%C3%A9nnyel.aspx

Most mar csak olyanok probaljanak meg itt okosak lenni, akik ezt elolvastak.

Will McAvoy 2011.01.05. 11:55:53

@rotfl: Büntetlenül? Nem sok országban. Nyilvánvaló hülyeségeket ne írjunk le (hova lett a tényeken, egyértelmű bizonyítékokon alapuló újságírás?), vagy legalább ne menjenek bele az újságírók egymás burkolt sértegetésébe, csak mert ők megtehetik, kaptak hozzá publikus, netán nagy látogatottságú játszóteret.

De ha már itt tartunk a bulvármédiát büntetném először, mert ott van a legtöbb mocsok :)

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.05. 11:57:48

@fran7: Én nem vettem már vagy tíz éve egyetlen újságot sem, tv-ben is azt nézem ami érdekel. Van valami törvény, hogy kell olvasni sajtót?

szabóZ · http://comment.blog.hu 2011.01.05. 11:58:07

@netfox: ne olvasd! Erre még nem gondoltál, mi? Ősi magyar szokás szidni valami, és közben két pofával zabálni is.

Browning 2011.01.05. 11:58:14

Amikor ártatlan emberek szemeit lőtték ki a férgek és nyomorítottak meg egy életre embereket, valamint amikor a súlyosan emberellenes szlovákiai nyelvtörvényt elfogadta a szlovák parlament, akkor miért nem volt ekkora összefogás a demokráciáért? Hol volt akkor ez a sok huhogó?

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.05. 11:58:36

@netfox:

Én nem mondtam, hogy büntetlenül.

titok84 2011.01.05. 11:58:41

@szabóZ: Figyelmesen elolvastam.
Szerinted ez ugyanolyan kritika, mint amit a nemzetközi sajtó egy része és pl. az Index művel?
Őszintén!
Ez teljesen konkrét kifogás, ráadásul normális stílusban. Amennyire belelátok az ügybe, jórészt igaza is van.
És még valami. Amikor beterjesztették a gyűlöletbeszédes törvényt, akkor is felemeltétek a szavatokat? Így?
Nem lehetne, hogy normális beszélgetés, vita alakuljon ki erről? Kizárólag konkrétumokkal? Tudom, hogy pont Te vagy, aki erre viszonylag nyitott vagy, de talán érted, milyen érzés a lufikat nézegetni, olvasni, amelyek jórészt üresek. De komolyan: négy svéd fiatal két torrentezés között a magyar médiatörvényt olvasgatja -- eredetiben? Életszerű...

Lorp 2011.01.05. 11:59:56

@szabóZ: Te mint újságíró egyébként szükségét érzed a médiaszabályozásnak, vagy jó ahogy eddig volt?

a rekettyés 2011.01.05. 12:00:51

Thunderbird

Felháborito hogy most tiltakoznak bezzeg mikor az ártatlan békés tüntetök felgyujtották az mtv-t csöndben voltak! Békésen törtek zuztak kocsikat borogattak akkor persze csöndben voltak.
Nyomorult liberálisok!

exlex 2011.01.05. 12:00:51

Lófaszt a seggetekbe pirate bullshit.

Pong 2011.01.05. 12:01:02

@Browning:

Mivel mindakettő egy dezintegrációs provokatív kisérlet volt OV részéről, csak ezt valaki elfejtette megmondani neked.

Az, hogy hamarosan csövön nyomják le neked az infót, és az ennek a Berluszkónia előérzetét nem nevezném huhogásnak, de persze akinek eddig is ez volt, annak nincs oka aggódni.

Lorp 2011.01.05. 12:01:31

@szabóZ: Te mint újságíró szükségét érzed a médiaszabályozásnak, vagy jó ahogy volt?

mizrolist 2011.01.05. 12:01:49

@richardz: pedig pontosan ez a helyzet.

Lorp 2011.01.05. 12:02:20

Bocs, nem türelmetlen vagyok, csak figyelmetlen.

Will McAvoy 2011.01.05. 12:05:06

@szabóZ: Ugyan már, ez sztereotípia. Olvasni meg azért olvas az ember, mert képes rá. Ez a "ne olvasd, ha nem tetszik" a legnagyobb védekezési kamu. Ami van, az van, elolvasom, mert nincs más, de nem biztos, hogy annál nem lehetne-e szebbeket és jobbakat olvasni.

Balt 2011.01.05. 12:05:32

... és mikor lesz olyan akció, hogy "Blackout for Copyrigt"?!

Thunderbird 2011.01.05. 12:06:07

Egyértelmű, hogy a mostani nyugati kirohanások mögött a multik megadóztatása van, csak mivel az adózás tagállami hatáskör ezért kellett vmi mást találni amibe beleköthettek.. Az rtl klubot, tv2-t korábban is büntették már az előző média hatóság, sokszor kaptak elsötétítést is.. Nagyon álszent dolog a nyugattól a demokráciára és szólásszabadságra, a mi érdekünkre hivatkozni.. miközben a szabadság jogaink addig nem voltak fontosak míg az előző kormányok kiárusítottak nekik bármit amit csak kívántak.

Lorp 2011.01.05. 12:07:08

@a rekettyés: Ha azokat verték volna szarrá akik az általad felsorolt dolgokat tették, nem is nyavajogna senki. De szimpla kormányellenes tüntetőket vertek szarrá. Persze akkor, és sokaknál azóta sem, fontos a vélemény nyilvánítás szabadsága. Vagyis csak most fontos! Nah ez az undorító.

Gabbesz 2011.01.05. 12:07:14

Basszátok már meg! Ezt a nem is ismerik dumát minden reggel elmondják nektek a pártközpontban eligazításkor?

Papichulo 2011.01.05. 12:07:40

@Thunderbird: Es regen is volt mindenre kiterjedo nyomozati jogkore az ORTT-nek? Ugye, hogy nem?

gigabursch 2011.01.05. 12:08:08

Ha majd a PirateBay azon fog ilyen nyíltan hisztizni, hogy mennyi szerzői jogot sértett meg, és ez milyen felháborító - nos akkor lehet, hogy érdekel a hisztijük.

Ez az igazi kettős mérce... zsenik...

2011.01.05. 12:08:45

Sajnos, az Index egyre inkább eltolódik olyan irányba, amely már nem felel meg az ízlésemnek. Hogy miért vagyok mégis most itt?
Mert a kommentek nagy része meggyőz arról, hogy vannak még hazánkban NORMÁLIS felfogású emberek!

Papichulo 2011.01.05. 12:08:50

"Olyan ügyeket vizsgálhat, amelyek nem jogellenesek, és a Hatóság jogkörébe nem tartoznak (140. §), ez ellentétes a jogállamiság elvével (mely szerint, amit törvény nem tilt, azt szabad).[2] Gyakorlatilag kiterjeszti a Hatóság hatáskörét a törvény által nem szabályozott esetekre, tehát bármire – ez ellentétes az Alkotmánnyal is, különösen az 1/2007. AB határozattal. A Biztos hivatalból is eljárást indíthat, ami végképp nevetségessé teszi a fogyasztók érdekeire hivatkozást. "

neutreality 2011.01.05. 12:11:41

@fran7: pont ez lenne a lényeg: a KRESZ pl nagyon világos szabályokból áll, és nem egy (azt most hagyjuk, hogy mennyire felkészült vagy objektív, habár az eddig történtek alapján is lehet következtetni) csoport dönt arról, hogy ki és mikor szegett szabályt.

Emellett furcsállom azt az általános vélekedést, hogy időt kell adni a törvénynek, hogy mégis hogyan működik majd a gyakorlatban. Elvégre a kormánypárt ráér 1, 2 vagy 3 év múlva bezáratni a vele egyet nem értő sajtóorgánumokat, illetve ellehetetleníteni legnagyobb ideológiai ellenfeleit, miután lenyugodtak a kedélyek. (Habár a Tilos és az RTL azonnali megtámadása nem erről a higgadtságról árulkodik.)

titok84 2011.01.05. 12:13:16

@Pong: Próbálom értelmezni a gondolataidat. Szerinted az egyházakban nincs kompetencia ahhoz, hogy az internet használhatóságának felismerésében segítsenek. Ezt komolyan gondolod? Van olyan 70 éves pap barátom, aki levelezőlistákat vezet, több nyelven blogol, s valószínűleg ketten együtt nem használunk annyi netes alkalmazást, mint ő egyedül. De legalább hat különböző hazai egyház, gyülekezet lelkészei közül tudnék több ilyet is mondani. Ez már nem a középkor, és nem is a szocializmus.
A pedofilos célzásodra nem reagálnék, egy szint alá nem mennék le.

währenßhöhleigkeitigchen 2011.01.05. 12:13:18

@richardz: csak az, hogy ők sem értették meg a szöveget. Vagyis min. a vak tyúk is talál szemet esete forog fent, az pedig minden, csak nem jogbiztonság. Viszont a hatalmuk így is megvan. NMHH azt csinál, amit akar.

( rec.postr.hu/madanigafaka/
neuromancer.freeblog.hu/archives/2010/12/30/Ice-T__Tilos_radio__jozan_esz__nyelvtudas_vs_Nemzeti_Media-_es_Hirkozlesi_Hatosag_szovegelemzessel/ )

Papichulo 2011.01.05. 12:15:37

"Rendkívüli állapot, szükségállapot, stb. esetén „egyes közlemények, műsorszámok közzétételét megtilthatják” (az Országgyűlés, a Honvédelmi Tanács, a köztársasági elnök és a Kormány, 15. §). Tehát nem csupán kötelezhetik egyes, a fennálló állapottal, helyzettel kapcsolatos közérdekű közleményeknek az általuk meghatározott formában és időben történő ingyenes közzétételére, hanem be is tilthatnak műsorszámokat – erre vajon mi szükség van? Rendkívüli állapot árvíz idején is fennállhat."

borisz 2011.01.05. 12:16:31

@rollerpig: hetivalasz.hu/itthon/itt-az-uj-mediatorveny-34245/

@il_principe: ok, akkor azt mondd el, miért hoznak törvényt olyan dolgokról, amiket nem akarnak betartani

Balt 2011.01.05. 12:17:02

@Pong: "Igen, de azért olvasd el mit irtam, s gyakorold a szövegértés müvészetét"

Ahogy megaszondva vagyon: "kettőn álla vásár", tehát ha többen is félreértik a kristálytisztának és pengeélesnek látszó mondandódat, lehet, hogy a kóderben a hiba és nem a fogadóknál...

emerich75 2011.01.05. 12:17:28

@Pong: Tán dezintegrációs provokatív kísérlet volt Gyurcsány Feriék részéről,hogy felmérjék,mennyire mer majd a lakosság lázadozni ellenük,és ha nem letolnak az arcukba még vagy 15 megszorító intézkedést.Ne vidd túlzásba már az agyalást,mert lehet,hogy te mondod a magadét,más meg az igazat.Pffff....

fran7 2011.01.05. 12:18:31

@rotfl: Sajnos engem is leszoktattak az újságolvasásról, sőt bizonyos értelemben ha a médiát tágan vesszük, elborzaszt, hogy egy Esterházynak milyen színvonaltalan a publicisztikája, hogy Fejős Évák, Müller Péterek az olvasott írók, míg nincs normális olvasható írónk. Tehát a média írott része színvonaltalansággal küzd. Ezen nem segít a médiatörvény. De engem a legfelső szinten elkövetett média igénytelenség is zavar és hatása van az élet részére. Ezért nem tudod elkerülni a médiát.

bigthereal 2011.01.05. 12:20:25

az örülönk vincent blog nagyon büszke lehet magára, a liberális sajtósuabadság élharcosa.
jellemző módon, csak a sajátjukéval egyező véleményt tűrik meg.

tegnap azért moderáltak, és tiltottak ki teljesen, mert azt írtam, hogy a blog egyoldalú...

szánalmas idióták!

csgabor 2011.01.05. 12:25:24

@netfox: az egyik gond az, hogy egy gumiszabály határozza meg, hogy miért. Pl. mert politikailag kiegyensúlyozatlan. Ez meg mégis mi a fenét jenent?

2011.01.05. 12:26:06

@LuciFerko:
Ártatlan tüntető az a személy, aki a tömegoszlatás előtt a rendőri felszólításnak nem tesz eleget? Le kellene már jönni a földre.

fran7 2011.01.05. 12:26:25

@neutreality: Olvastad a KRESZ-t valaha, értelmezhetetlen az átlag ember számára, mint a legtöbb jogász, ha abból akarnád megtanulni a közlekedést, akkor elég hosszú idő lenne mire egyáltalán beülhetnél egy kocsiba vezetés céljából Épp ezért ráhagyatkozol azon oktatókra, akik értelmezik a számodra azt. S a rendőrök megbüntethetnek olyan szabályok alapján, amit te nem is ismerhetsz mert a rendőrök közlekedésére kiírt szabályok ellen vétettél, amiről még csak nem is hallottál, de ők számonkérik tőled. Emellett olyan emberek tehetik ki a közlekedési táblákat a faludban, akiknek még jogsijuk sincs, ezért a KRESZ-szel ellentétes táblákat raktak ki fölöslegesen. Sőt kihelyeznek olyan táblát, ami nem létezik a KRESZ szerint. Ne mond nekem, hogy nem a jogalkalmazón múlik, hogy mikor büntet meg. Épp ezért korrektséget várok el tőlük és nem mindig a törvény betűjéhez való ragaszkodást.

papoppe 2011.01.05. 12:28:16

@tálca nélküli miniszter: az index tényleg kormány baszogatós oldalra állt, de nem ok nélkül. alkotmány bíróság megkerülése, magánnyugdíj államosítása, médiatörvény 9évre választott teljhatalmú fideszes hatósággal, hogy sp elnökségéről ne is beszéljünk. miközben nem csak a magyar nemzet és hír tv de még a közszolgálati adók is elbagatelizálják a kritikus hangokat. ilyenkor talán jó is, hogy van egy ellenpólus...

Will McAvoy 2011.01.05. 12:28:20

@borisz: kösz a linket, ha a médiatörvény valóban arról szól, amit a Heti Válasz összefoglalt, akkor részemről egy-két kivételtől (pl. nyilvántartás, több magyar zene, díj ellenében kategorizálás) eltekintve továbbra sem értem a hisztit.

Ráadásul az, hogy mi számít szabályellenesnek világosan ott van:

"(..) ha az megszegi a médiatörvényt, vagy a november elején elfogadott médiaalkotmány rendelkezéseit. Így például gyűlöletet kelt személyek, nemzetek, nemzetek, közösségek, nemzeti, etnikai, nyelvi és más kisebbségek vagy bármely többség, valamely egyház, vallási közösség ellen, illetve az általa közöltek alkalmasak valamely közösség megsértésére, kirekesztésére."

lyesmith 2011.01.05. 12:30:10

Csak hogy tiszta legyen. Jelen esetben a mindenkori kormány álltal támogatott intézmény dönt a médiák bármilyen okból történő akár többször 25 millió forintos megbírságolásáért.

A bármilyen okból pedig ténylegesen minden lehet még az újságíró szeme színe is. Ugyanis a törvény olyan gumi módon van meghatározva hogy bármire rá lehet húzni ha akár egy szóval is eltér attól amit a kormány hírnek tart.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2011.01.05. 12:30:46

@netfox: elolvasol, ami van? valami kenyszerbetegseged van talan?

Will McAvoy 2011.01.05. 12:30:46

@csgabor: Benne van az egyensúly szóban, túlzottan jobb- vagy bal oldali a vélemény. Igaz, az megkérdőjelezhető, hogy ennek a mértékét pont jobb oldali személyek döntik el.

Fideszman 2011.01.05. 12:31:23

@bigthereal: A véleményvezér ahova csak idióták járnak szerinted nem moderál? pedig csak elküldeném őket a kurva anyjukba. Hozzáteszem teljesen békésen, hiszen én is ott voltam 2006 őszén a forradalmi tüntetésen, ahol szintén békés voltam, hiszen nem molotov koktéllal dobáltam a gyurcsánybérenceket csak macskakővel és stoptáblával.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2011.01.05. 12:32:26

@netfox: te most viccelsz? mi számít megsértésnek? bármely többség megsértésének? meg lehet még sérteni bárkit?

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.05. 12:33:08

@Browning:

Ne haragudj, de ezt a dolgot ízekre lehet szedni. Kezdve a tüntetések módjaitól, az abban résztvevők viselkedésétől és arányosságától egészen a beígért elszámoltatásig. Vizsgálják ki az eseteket, büntessék meg a bűnösöket, kérdezzék meg tőled például vagy a jobboldali sajtót, hogy miért nem indítottatok ekkora összefogást.
Elszámoltatást ígértek és nem ilyen NMHH dolgokat. Hol van? Mire hatalmazta fel a 2/3 a Fideszt? Gondolom, a választási programjuk végrehajtására és nem mindenre ahogy hiszik. Mennyi idő kell hozzá, hogy észrevedd, hogy egy csomó okos dolgot mondtak ellenzékből amit ma már elfelejtettek, sőt "másképp gondolnak"?
Itt mindig mindenki azt hazudik amit akar? Igen.

emerich75 2011.01.05. 12:33:28

@papoppe:"Az index tényleg a kormány baszogatós oldalra állt" huhh,milyen izgalmas,akkor nem váltottak,mert előtte is őket baszogatták,nem pedig Feriéket.:)

Will McAvoy 2011.01.05. 12:33:52

@szabóZ: Én nem szóltam be neked, de te mégis úgy érzed be kell :) Idézd már vissza kérlek melyik hozzászólásom miatt érezted úgy, hogy hangnemet kell váltanod. Ha pedig az idegesít, hogy leginkább veled folytatok párbeszédet, kérlek szóljál és abbafejeztem.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2011.01.05. 12:37:55

@netfox: épp ellenkezőleg. gyorsan, sallang nélkül válaszolok, de beszólni nem szeretnék. azt hittem ezt már megengedhetem :)

Will McAvoy 2011.01.05. 12:38:07

@szabóZ: Feltétlen úgy kell szerepelnie a törvényben, hogy cigányozni és zsidózni tilos? Nem értem mit nem értesz.

Will McAvoy 2011.01.05. 12:38:41

@szabóZ: Ja, bocs, akkor még nekem is szoknom kell a stílusod :)

papoppe 2011.01.05. 12:38:49

@emerich75: 2010 elején nem nagyon húzták le a fideszt ha visszaolvasol. mikor hülyeségeket beszéltek persze megkapták a kritikát.. De ha jól tudom sukoró ügyben is elég jelentős szerepe volt az indexnek, és ott sem a fidesz baráti köre lett elsősorban támadva...

bigthereal 2011.01.05. 12:39:21

@nagymagyarmagyar:

nagyon vicces vagy...
már a neved is az, sejteti, mi várható tőled.

Lorp 2011.01.05. 12:41:55

@Kilo166: Ártatlan tüntető az a személy, akit a rendőrségen nem rendszeresített, vagyis törvénytelen kényszerítő eszközzel, a törvényben előírt azonosíthatóság elmulasztásával vertek agyon. Az meg hogy kit és hányszor szólítottak fel, inkább hagyjuk. Kicsit neked is le kéne jönni.

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.05. 12:42:06

Ezt be is idézem, annyira jó:

"De nem tetszettek a hatóságnak azok a képek sem, amelyeken a ház tornácának, udvarának és kerítésének részletei láthatók. Ezek ugyanis a hatóság szerint „ kiábrándító és nyomasztó hatást keltettek, megteremtve ezzel a mind nagyobb érzelmi bevonódás lehetőségét. (…) "

Will McAvoy 2011.01.05. 12:44:31

@rotfl: :) Pont az RTL-nek ott van a "további részletekért keresse fel az ertéelhiradoponthuperhirek weboldalt" eszköz a kezében és akkor nem feltétlen véres vágóképekkel sokkolnia. A Szellőt meg ki veszi komolyan ilyen névvel meg a jófiús arcával? :)

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.05. 12:46:33

@netfox:

És benne van a médiatörvényben, hogy mi a "kiábrándító és nyomasztó hatás", vagy mikor nem szabad olyat kelteni? Ezt komolyan kell venni? :)

papoppe 2011.01.05. 12:48:06

@Lorp: ami a székháznál volt, nem csodálom hogy ártatlan arrajárók is kaptak, pedig még én is aki csak egy fotós ismerősömre vártam, csak nem tudtam hogy rossz helyen.. az októberi dolgoknál a fidesz nagygyűlés a huligánok mellett meg kb olyan volt, mintha afganisztánba vinnéd a családodat nyaralni...

emerich75 2011.01.05. 12:51:20

@papoppe: tán 2010 előtt is nézelődni kéne.De mindig a ballib volt pozitívabb elbírálásban,még ha egy rakás szar is volt,amit csináltak.

Pong 2011.01.05. 12:51:31

@ titok84

"Szerinted az egyházakban nincs kompetencia ahhoz, hogy az internet használhatóságának felismerésében segítsenek."

Egyszóval: Igen. Ha feltünt neked, a zinteretezés már a 2.0-ás szakaszába ért, és a blogolás, meg a levelezőlista vezetés sajnos nem tartoznak ide. Ezt próbáld meg +1x. Mellesleg biztos vagyok benne, hogy több netappot használok, mint az itt kommentelőkés pap ismerősöd 90%-a.

A pedofilos célzás az ingatlanokra utal, amit a keresztény templom a pedofilok miatt vesztett el, de a saját hülyesége is szerepet játszott, tessék olvasni, és szényenkezi/imádkozni:

www.huffingtonpost.com/2010/12/11/wikileaks-vatican-pressur_n_795334.html

@ Balt

Ennek azért fuss neki mégegyszer, mivel értelme kevés volt...:)

@ emerich75

Valójában, bevallom, hogy leszarom, ugyis megyünk a levesbe mindannyian á la NWO.

2011.01.05. 12:53:04

@Lorp: Nem a rendőri azonosíthatóságról volt szó. Az egy külön történet és abban sem látom, hogy megszülettek volna felelősségrevonások. Magyarán az igazságszolgáltatás csak ott létezik, ahol az adott politikai rendszer szeretné. Érdekes módon több millió ember nem lett szemkilőve, ártatlanul megverve, igaz nem is ment ki az utcára ámokfutást rendezni. Esetleg próbáljátok meg most. Menjetek ki megint, dobáljatok a rendőröket, az épületeket, gyújtsátok fel az autókat. Ha most is elvernek a rendőrök, akkor bennetek lesz a hiba. Ha nem akkor én kérek elnézést és repülőjegyet egy civilizáltabb országba.

neutreality 2011.01.05. 12:53:37

@fran7: van benne igazság, én csak továbbvittem az általad felhozott példát. (Egyébként olvastam a KRESZ-t :)) Azért abban egyetértünk, hogy ritkán történik meg az átlagemberrel, pl. hogy az általad említett, rendőröknek írt szabályzat megszegése miatt marasztalják el (a többi példával nem foglalkoznék, a dilettantizmus, sajnos, az élet minden területén jelen van).
Az viszont mindennapos egy újságíró életében, hogy egyes személyeket vagy csoportokat, vagy azok érdekeit - bizonyos szempontból - sértő írást "követ el", ez gyakorlatilag csak nézőpont kérdése. És amíg a fenti esetben, ha bírósághoz fordulsz, jó esélyed van objektív jogorvoslatra, addig a médiaperek szükségszerűen át lesznek itatva politikával, hiszen pártpolitikusok (ráadásul ugyanahhoz a párthoz tartozók) kezdeményezik majd az eljárást, pontosabban állapítják meg a törvényszegést, amit esetleg meg lehet támadni a bíróságon.

Prostatikus Vogon Jeltz 2011.01.05. 12:55:04

Jópofa dolog ez a tiltakozás, de úgysem ér semmit.
A Vezér nem tévedett, mert nem tud tévedni; akár az egész EU-val szemben megvédi azt a jogát, hogy mindent ő és hívei kontrollálhassanak.
Olyan ellenzék meg nincs momentán, aki tömegeket vinne az utcára bármiért és vandálokat fizetne némi gyújtogatásért.

Kemény hely Franciaország, mindig is mondtam.

Lehet sopánkodni, meg sötétíteni, meg összekacsintani, ez már lejátszott meccs és a bíró nem oda fújt. Azt viszont még szeretném megélni, hogy a következő forradalom utáni bukást követően ugyanezeket az eszközöket azok ellen használják fel, akik létrehozták.
Bár azzal kapcsolatban erős kétségeim vannak, hogy lesz-e egyáltalán lehetőség forradalomra.

Fideszman 2011.01.05. 12:56:50

index.hu/kultur/media/2011/01/05/jobbra_tolodott_az_mtv/

Most végre helyreállt a rend, nem úgy mint az elmúlt 8 évben, ahol az igazi magyar emberek, a fideszesek meg sem szólalhattak.

Sang Lee 2011.01.05. 12:57:06

@neutreality:
én arra tippelnék, hogy az RTL-ék megtámadása épp azért kellett ilyen hamar-gyorsan, hogy az átlagpolgárba azt sulykolják bele, hogy a médiatörvény lényege az lesz, hogy a csúnya-erőszakos-pornográf-mittudoménmilyen tartalmakat tiltsák (a való világ mehet? - este 8kor 3 kis folttal kitakart full pucér ribancok...), hogy a szegény naiv ártatlan polgárnak ne kelljen csúnyaságokat néznie. Ebbe azok bele is nyugodnak, hiszen csak nekik akarnak jót.

Aztán amikor szükséges lesz, bármi-bárki ellen felhasználhatják majd a törvényt. Itt mondjuk a következő választásokra gondolok.

Will McAvoy 2011.01.05. 12:58:29

@rotfl: Nem tudom, de számomra, ami jelenleg a tv-n kívül megy az is általában kiábrándító és nyomasztó hatású :)

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.05. 13:01:49

@netfox:

Nem is értem mi bajod van, a közrend 2 hét alatt megjavult, versenyképesek leszünk Kínával, és végre lassan megdobogtathatja mindenki szívét az új Alkotmány! Kell ennél több?!

Lorp 2011.01.05. 13:01:55

@Kilo166: Értem. Vannak akik ellen minden megengedett, a demokrácia nagyobb dicsőségére. És ez rendeben is van amíg ti mondjátok meg kik azok. Világos.

emerich75 2011.01.05. 13:02:11

@Pong: már rég a levesben vagyunk,csak most más kavargatja.8 év alatt puha porhanyóssá,saját gondolat nélkülivé.

porquenotecallas · http://antiblog.blog.hu 2011.01.05. 13:03:31

Összenőtt, ami összetartozik...
Akik gátlás nélkül és büntetlenül írnak mindenféle hazugságot, rágalmat, személyeskedést, ostobaságokat a nívótlan blogjaikon, s féltek ezt a privilégiumukat egy, egyébként teljesen normális szabályozástól.
És azok, akik gátlás nélkül lopják el mások szellemi munkáját, teszik azt elérhetővé, és hihetetlen pofátlanul - de persze a birkanyáj egyetértő bégetésével - a szabadság bajnokainak tüntetik fel magukat. (Az, hogy a bloggerek még mindig éljenzik, hogy a kalózpárt bejutott az előző választáson a svéd parlamentbe, pedig azóta volt már még egy választás, ahol 1%-ot kaptak, és repültek, mint a huzat, már említésre sem érdemes.)

Lorp 2011.01.05. 13:07:00

@papoppe: Téged is megértelek. Mindenki hülye volt , hiszen tudhatta volna hogy elfogják verni, a sok csőcselék meg csak azért is kiment 56 50. évfordulóján az utcára. Sok mucsai magyar, még mindig nem érti mi is az a demokrácia. De majd most a piratebay megmutatja:).

a rekettyés 2011.01.05. 13:13:14

Ebben igazad van de azért ugy szervezni egy tüntetést hogy tudod elölre balhé lesz és minél nagyobb a balhé annál jobb. Na ez is gusztustalan. Amugy abban tökéletesen igazad van hogy valami ellen tüntetni véleményt nyilvánitani alapjog.
Akkor is az lett volna.

papoppe 2011.01.05. 13:14:30

@Lorp: hidd el Orbán sejthette, hogy balhé lesz. elég közel van a deák és az astoria, mehettek volna valami távolabbi helyre, pl Bem tér... na de befejezem az értelmetlen offolást, a ti véleményeteket már csak egyvalaki tudja befolyásolni.

neutreality 2011.01.05. 13:14:31

@Sang Lee: annyira logikusnak tűnik, hogy egy kicsit el is szégyelltem magamat. :)

neutreality 2011.01.05. 13:18:22

jó gyors ez a motor :)

2011.01.05. 13:18:24

@Lorp: Nem, nem érted. Az eljárás legyen szabályos. A gyújtogató tüntető legyen letartóztatva függetlenül attól, mi ellen tüntet.
Példa: Az utcádban állítanak egy Orbán Viktor szobrot. Ez nekem nem tetszik és elkezdek tüntetni. Ez odáig fajul, hogy egy rosszul irányzott molotov-koktél berepül a lakásodba, majd rögtön utána az azonosító nélküli rendőrök engem elvernek és letartóztatnak. Akkor én most az olvasatodban ártatlan tüntető vagyok? (Szerintem nem, de Fidesz felőli megnyilatkozások szerint igen.)

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2011.01.05. 13:24:01

Ni csak? Miért kell két blog-ot is kitenni, így a címlapra? Nincsen más téma? Kíváncsi vagyok, hogy ez a poszt például mennyit hoz ennek a commentcom blognak? Tipp: a hirdetések kattintásai után összesen kb. 80-100 ezer fog összegyűlni, de szerintem ez csak minimális összeg, de ezt biztos.

Fideszman 2011.01.05. 13:37:05

"Amugy abban tökéletesen igazad van hogy valami ellen tüntetni véleményt nyilvánitani alapjog. "

Így van, ezenkívül jogom van féltéglákat dobálni, jogom van kirakatokat beverni, autókat felgyújtani, kukákat borogatni, közlekedési táblákkal frizbizni és jogom van a rendőr lábát eltörni, főleg ha azt gyurcsány bérelte fel ellenem.

Fideszman 2011.01.05. 13:38:50

És jogom van az ország fővárosában több százmilliós kárt okozni tüntetés címszó alatt, amit az adófizetők fizetnek ki utánam. Aki ezt a jogomat kétségbe vonja az rohadt maszopos libsibérenc.

gábor- 2011.01.05. 13:45:07

@magyar bucó:
de buta vagy! külföldi médiumokban folyik ez, amit nem tudnak befolyásolni a fideszesek. ne keverd mára szezont a fazonnal. Két legnagyobb Mo.-i ker.csatorna egyikénél dolgozom, a 2/3 és a médiatörvény "eredményét" a saját bőrömön tapasztalhatom, és hidd el nem jó.

pizsama 2011.01.05. 13:46:23

Nagyon nagy OFF:

Valaki az Index-től megmondaná Király Andrásnak, hogy a korábbi címlapos cikkében tévesen állítja azt, hogy Craig Ferguson teljesen ismeretlen Magyarországon, mert pl. ezen a oldalon is számtalanszor foglalkoztatok már vele, de a sorozatjunkie blog is tele van róla szóló posztokkal. Kevesen ismerik, ez igaz, de "teljesen ismeretlen"-nek titulálni azért túlzás!

Fideszman 2011.01.05. 13:46:29

@gábor-: ne hazudozz, nem dolgozol te sehol, nyuggerbérenc

gábor- 2011.01.05. 13:47:39

@nagymagyarmagyar:
gondolom ezt csak viccből írtad.

csgabor 2011.01.05. 13:50:01

@netfox: aha, akkor most szerinted meg fogják büntetni a köztévét?
Mert ez lenne logikus, nem?

index.hu/kultur/media/2011/01/05/jobbra_tolodott_az_mtv/

gábor- 2011.01.05. 13:51:28

@nagymagyarmagyar: retardált vagy alapjáraton nem baj, az annál inkább, hogy ennek ellenére a te szavazatod ugyan annyit ér, mint az enyém. ennek láthatjuk most az eredményét.
Magyarország nem kért sem az EU-tól sem az IFM-től tanácsokat gazd.-i helyzet miatt, mert ugyan már nemhogymár, de most a csudajó médiatörvényt konkrétan mindenki szidja, külföldön is, és csak a fideszesek mondják, hogy ez így jó. Mindenki buzi csak a kapitány nem. Nyilván az a huszonvalahány külföldi ország a hülye, nem pedig a magyarok.

Fideszman 2011.01.05. 13:54:53

@gábor-: A hozzád hasonló judeobolsevik kommunistabérenc idegenszívűek uszítják a külföldöt Magyarország ellen. Az egész lejáratási kampány mögött a maszop szdsz páros áll, mert nehogy azt hidd, hogy az szdsz eltűnt. Ott vannak mindenhol és azon dolgoznak, hogy eltüntessék az országunkat a térképről. Remélem az rtl-t székházát lebontják és helyén Orbán Viktor szobra fog állni. Erre szeretnék ébredni 15 év múlva.

Csabiq 2011.01.05. 14:13:31

Ha lett volna idáig médiaszabadság, akkor most tiltakoznék is.

A szomorú helyzet az az, hogy eddig sem volt. A félnótás kurucosok baszogatása a tipikus példa. Milliókat ölt az állam abba, hogy helyi jófej csávók internetes portálját fél évre megbénítsa. Arról nem is beszélve, hogy a "ki a legantidemokratikusabb csákó" szavazást Gyurcsány hekkerei feltörték. A Jobbik választási kampányfilmjének elhallgattatása már csak hab a tortán.

Adtunk egy jó nagy pofont a szarnak.

Ha idáig volt médiaszabadság, akkor én a Dalai Láma vagyok.

gfz 2011.01.05. 14:26:42

A Piratebay azt sem tudja, hogy hol van Magyarország. Hagyjuk má'! Furcsa ez a nagy lobbi kis hazánk ellen.

Fideszman 2011.01.05. 14:27:03

Pontosan, 8 évig egy kommunista terror állam volt itt. Van néhány cimborám, egy amatőr náci újságot üzemeltetnek és nem engedték leadni a cikküket az egyik legnagyobb magyar hetilapban. Pedig egy komoly tényfeltáró riportot csináltak, amiben leírják és bebizonyítják, hogy akarja kisemmizni, eladni majd felszántani az egész országot egy bizonyos idegenszívű csoport (bár lehet nem így volt pontosan, előbb eladják és csak az után semmizik ki). Akik mellesleg az egész világot uralják és ártatlan öngyilkos merénylőket irtanak ki. Ennyit a médiaszabadságról ami itt volt az elmúlt 8 évben.

Fideszman 2011.01.05. 14:28:55

@gfz: Erről van szó, te, vagy mi pl tudjuk hol van a piratebay vagy Svédország? Nem. Akkor meg miről beszélünk. Szerintem valamelyik szdsz-es van e mögött.

harpo 2011.01.05. 14:29:07

4 svéd fiatal? már rég túladtak a PB-en, az már nem az övék, ők mennek a börtönbe és fizetik a bírságot. :)

Fatal Error! System Halted! 2011.01.05. 14:38:07

@gfz: a Piratebay az csak egy internetes oldal, nem élőlény, nem rendelkezik tudattal, tehát nyilván nem tudja hol van Magyarország.
Ellenben az üzemeltetői tudják. Svédország nem USA, ahol az átlaguser azt hiszi Mo-ra, hogy valaki éhes.

Ne magadból indulj ki.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2011.01.05. 14:44:03

@Pong: retardáció
hátráltatás, lassítás, késleltetés. Te ki a pin@ vagy?

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.05. 14:48:04

15 év múlva?! Most csalódtam benned, te kishitű! :D

Pong 2011.01.05. 14:51:07

@Kozmokrator:

Kérdéseiddel meg is adtad a választ.

@nagymagyarmagyar:

"Pedig egy komoly tényfeltáró riportot csináltak, amiben leírják és bebizonyítják, hogy akarja kisemmizni, eladni majd felszántani az egész országot egy bizonyos idegenszívű csoport (bár lehet nem így volt pontosan, előbb eladják és csak az után semmizik ki). Akik mellesleg az egész világot uralják és ártatlan öngyilkos merénylőket irtanak ki."

Ezt a tényfeltáró riportot már olvastam pedig a http://www.alufóliakalap.hu oldalon...:)

Csabiq 2011.01.05. 15:00:21

@Fatal Error! System Halted!: Részben egyetértek veled.

Multinacionális cégnél dolgozom és a külföldiek 2006-ban röhögtek azon, hogy Magyarország orrba-szájba veszi fel a hiteleket. Egy olyan kormány tette mindezt, aki a statisztikák meghamisításával és az állampolgárok megtévesztésével jutott hatalomra.

Röhögtek rajtunk. Azt nem értem most, hogy mitől lett hirtelen a magyar demokrácia ennyire fontos? Mi változott, hogy most nem röhögnek? Gyurcsány nem okozott éveken át tartó felfordulást külföldön. Slota még meg is dícsérte, hogy igazi államférfi (megfelelően nyomorgatja a magyarokat).

A szabad magyar média asszisztált a Pannon Pumának, minden újság hazugságot írt (2006). Aki szót emelt a folyamatok ellen, azt automatikusan maradinak, elszállt magyarkodónak titulálták. Az egész Jobboldal hivatalosan hülyék gyülekezete volt, akik álproblémákon csámcsognak.

Végül eljött az igazság pillanata, nem lehetett tovább hazudni, az SZDSZ és az MSZP kinyírták magukat.

Ilyen hazug bagázs még nem volt. Horn Gyulát utáltam, de ő nem hazudott ekkorát, pusztán a szart virágillatúnak nevezte, de statisztikákat nem hamisított.

Demokratikus államban lehetséges volt mindenkit átverni fokozott média segítséggel...

gábor- 2011.01.05. 15:05:59

@nagymagyarmagyar: mérhetetlenül debil vagy! Egy szélsőjobbos, náci cikket jóhogy nem engednek ki.

gábor- 2011.01.05. 15:08:02

@nagymagyarmagyar: az, hogy te nemtudod hol van svédország az csak a saját balfaxságod, ezzel nem kellene általánosítani.

Fatal Error! System Halted! 2011.01.05. 15:12:57

@gábor-: igen én is azt hittem, de ne ítélj elsôre:)

@Csabiq: Értem én, de szerintem nem nekem akartad írni. Sajnos véleménybeli nézeteink különbözôsége, ütköztetése egyikônk oldalválásztását sem befolyásolná érdemben.

Fideszman 2011.01.05. 15:16:27

@Csabiq: "Egy olyan kormány tette mindezt, aki a statisztikák meghamisításával és az állampolgárok megtévesztésével jutott hatalomra."

Erről van szó, végre valaki ki meri mondani az igazságot, persze ez fáj a libsibolsevik buzibarát szociknak. Ők már elfelejtették azt amikor milliárdokkal teli szlovák rendszámú kamionok hagyták el a nemzeti bank udvarát a sofőrfülkében maszopos politikusokkal. Fico jó haverja volt gyurcsányinak, két valódi hazudozó, tolvaj, magyar népellenség mindkettő.
Én nem felejtem el azokat a hamis számlákat amiket az EU kapott az országunktól, meghamisított adatok, elcsalt választások, a 2006-os őszi mészárlás, ahol ártatlanok ezrei vesztek oda és aki túlélte az is csak egy szemmel tud kacsintani azóta, szóval borzalmas, hogy ennyi feledékeny ember van ebben az országban. Még borzalmasabb, hogy ezek a gyűlöletkeltő mocsadék maszoposok még ott lehetnek a parlamentben, azok akik egymásnak uszították a magyar embereket és kirekesztették a határon túli magyarokat a határon túlra.

vasziljevics 2011.01.05. 15:20:33

@nagymagyarmagyar: miattad olvasom a kommenteket :)))

gábor- 2011.01.05. 15:24:09

@vasziljevics: aszongya hogy mészároltak :D

Pong 2011.01.05. 15:26:58

@Kozmokrator:

Najó elmondom, azért retardált, mert megkérdezed miért van 2 alkalommal is, nos azért, mertha lesz a jó törvényünk a zembereknek a zinterneten, akkor nem lesz 1 sem.

@nagymagyarmagyar:

Uram, ez igazi, hamisithatatlan hisztérikus magyar valóság, kalap.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2011.01.05. 15:44:47

Ebben semmi törvénytelen sincsen, csak látszik, hogy kik vannak többségben, kedves (Ping) Pong

Pong 2011.01.05. 15:48:21

@Kozmokrator:

Igen, tudod Kozmo, neked már neved alapján is ismerernek kellene, hogy a demokráciának eléggé szerves része a kissebbségek védelme, még akkor is ha:

1. Világuramomra törnek(judocionistakonnunistakonpiráció)

2. Nácikolnak és lolokausztolnak, azaz kurucolnak

Ez most egy olyan játék ami mindenkiről szól.

Ezért hoznak majd Jobbikoson és LMPsek (persze külön) virágot a Szólásszabadság sírjára.

Kismacska (BELLA) 2011.01.05. 15:49:07

@papoppe: az "CSAK" a magántulajdon szentségébe való beavatkozás, ez azért jóval komolyabb.

A szólásszabadság egy olyan fájó pont (illetve a nemléte) Magyarországnak és ezzel együtt persze említem az egész világot, hogy ez sokkal gázabbnak tűnik, mint a MANYUP pénzek lenyúlása. Nemzetközileg jóval nagyobb felháborodást vált ki.

Tévedésben van mindenki, aki azt hiszi, hogy az Ice-T -féle történetet cenzúraként kell felfogni. Simán röhej, simán gáz, simán adtak a fekáliának egy olyan pofont, ami után igen sajnálatos módon a java az ő arcukba fröccsent. (Ti.: nyilvánvalóan nem volt szándékukban, hogy a doksit nyilvánosságra hozzák, viszont így a kiskorúak is tanultak egy kis angol szlenget, de úgy, hogy a dokumentumban konkrét tükörfordítások voltak perjellel szépen egymás mellé írva.)

Nekem legalábbis ez volt annak az oka, hogy ezt nagyon viccesnek találtam. Nem az, hogy esetleg cenzúráznak, de lássuk be, ciki. :)

Kismacska (BELLA) 2011.01.05. 15:50:19

@Thunderbird: ENNÉL súlyosabb?
Most komolyan beszélsz, lefizettek vagy agymostak?

Az első a legterhelőbb rád nézve...

dr kíváncsivagyok 2011.01.05. 15:52:22

"Egyértelmű, hogy a mostani nyugati kirohanások mögött a multik megadóztatása van, csak mivel az adózás tagállami hatáskör ezért kellett vmi mást találni amibe beleköthettek..".....
Ja, ja .. a húsvéti nyuszit meg a Mikulás tojja.........

ezmegmi?? 2011.01.05. 15:56:01

annyira jót tudok röhögni ezeken a turbómagyarkodókon :D közük a valósághoz semmi, unatkozó 16 éves kis pöcsök.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2011.01.05. 15:56:46

@Pong: Minden törvényhozásnak, így vagy úgy, de vannak elszenvedői. Nyilván neked is akadhat ebből hátrányod (esetleg a családban valakinek). Semmi sem fog változni. Amíg az össznépnek nem lesz kevesebb a pénzre évről-évre, úgy hiába pattognak itt az egy ezrelék.

ezmegmi?? 2011.01.05. 15:57:00

témához: igen, a "válságadó" miatt kerültünk leginkább képbe. a probléma az, h át fogják hárítani, akármennyire is mondja a szent magyar népnemzeti kormány, h nem.

Kismacska (BELLA) 2011.01.05. 15:57:01

@titok84: bizony, ezek mögött mind mögött a szocik, sőt, Gyurcsány maga áll. Ő bizony lefizette az összes külföldi lapot, de bizony annyira nagy a hatalma a pacáknak és olyan sok pénze van (persze lopott milliárdokból), hogy még Merkelt is le tudta fizetni!

Hű, most nagy igazságot mondtatok. Az az MSZP, ami szinte 100%-os súlytalansággal van jelen a magyar politikában, mozgatja a világsajtót.

Nem tudtam, hogy ekkora hatalmuk van, kezdek félni tőlük!

Mert ugye TŐLÜK kell félni, nem Orbántól, aki el akarja lopni több millió ember megtakarítását, hogy egyéb dolgot ne említsek? Ők a szupermenek, a szuperigazságos és hihetetlen szabadságharcosok, Viktor pedig maga a SZALEFORELÉNER NEMESZ.

A franc, már megint elfelejtettem!!!!
Kösz, hogy emlékeztettetek.

dr kíváncsivagyok 2011.01.05. 15:57:33

@nagymagyarmagyar: Igen , ...és most végül is csak visszamenőlegesen tüntet és tiltakozik mindenki a szoclibek 8 éven át tartó média-elnyomása miatt.....

Fatal Error! System Halted! 2011.01.05. 16:01:32

@Kismac: én bazmeg 13-15 évesen sok ice-t, meg rapet hallgattam bazmeg. és bazmeg faszom tök rendes, illemtudó ember lettem, geci.
Akkor nem érettem mirôl vakerol az a nigger bazmeg, most, hogy tudom, belátom bazemg, jó hogy nem vágtam, mer' lelkileg bazmeg, meg erkölcsileg is geci, káros hatást gyakorolt volna bazmeg gyermeki, lelki világomra, az a nigger, faszom.

Kismacska (BELLA) 2011.01.05. 16:08:03

@Fatal Error! System Halted!: tényleg, ahogy most mondod... a RAP (főleg a gengszter rap) akkor kezdett begyűrűzni, mikor kamasz voltam (15), a Vanilla Ice-szal meg a többiekkel, akik valóban két album között sitten ültek.

Néhányat közülük meg is öltek (2Pac, Notorius B.I.G).

Mégsem érzem, hogy hátrányos lett volna a lelki fejlődésemre... lehet, hogy mert nem értettem? :DDDDDDDDD

collateral collector (törölt) 2011.01.05. 16:11:16

na mi van fidesz-szopók? milyen érzés, hogy mi lettünk Európa hülyegyereke?

én csak ahhoz szeretnék hozzászólni, hogy milyen vicces ez a kollektív emlékezet. ha ez így megy tovább, ahogy az itteni kommentekből lejön, 2 év múlva úgy fogtok emlékezni 2006-ra, hogy Gyurcsány a parlamentből lövette az embereket, tízezrek haltak meg a Kossuth téren, és vöröslött a Duna vize a vértől. "Gyurcsányék kiirtották a családomat" - LOL! ez lesz.

hihetetlen. egy-két ártatlan tüntetőt valóban pofánvertek akkor (azóta kártalanítva is lettek), de azért a sok "ártatlan" tüntető mégiscsak felgyújtotta/ lerombolta a fél belvárost, és kórházba juttatott több száz rendőrt. és ki vezényelte az utcára az embereket? ki hergelte, uszította az embereket a rendőrök ellen? na ki? hát az a köpedék, aki most a miniszterelnök, és akit az EU-ban is kezdenek a helyiértékén kezelni.

Petykabá 2011.01.05. 16:12:08

@kíváncsivagyok: nem tudom, nekem az idézett szöveg reálisabbnak tűnt a hasonlatodnál.

Pong 2011.01.05. 16:27:14

@compound interest:

Az ugyanilyet mér elmondta nagymagyarmagyar sokkal szebben megfogalmazva.

@Kozmokrator:

Én leszarom, mivel TV nincs több mint 10 éve, interneten meg próbáljanak csak megtiltani valamit..:)

borisz 2011.01.05. 16:38:30

@netfox: édes, drága szerelmem, mindössze az hiányzik csak ebből a "világos" szövegből, hogy mik "alkalmasak valamely közösség megsértésére, kirekesztésére"
mert az rohadtul nem világos.

Kismacska (BELLA) 2011.01.05. 16:38:48

@compound interest: úgy volt a Fidesz naggyűlés szervezve, hogy túl közel a szélsőjobbosokhoz. És persze sajnos egybeterelték az embereket.

Az édesanyám mindig óva intett a tömegrendezvényektől, főleg a tüntetésektől. Mert ott bármi megtörténhet. Például egy ilyen is.

Két éve talán, elmentünk katasztrófa turistáskodni a Bazilikához, beültünk ott egy kávéra és néztük, hogy az egyik szélsőjobbos sikertelenül próbál embereket toborozni, hogy meghallgassák. Nem is tudom, ki lehetett, ha nem a kanmacska (Tomcat), akkor valamelyik haverja. (Ez külön megérne egy litániát, az az autó meg az arra felépített "színpad"! :D)

A lényeg: a végén kimentünk a tér végéhez, hogy megnézzük a tüntetést (esetleges balhét - mondtam: katasztrófa turista). Ott voltak a kemény legények, akik kitereltek onnan, az örjöngő tömeg FELÉ!! Nem hittem a szememnek, nem tudtuk kikerülni sem őket. Végül egy kis utcába mentünk be, úgy úsztuk meg, de nem sokon múlt.

Szóval: ha ilyen helyekre mész, számolj ilyenekkel. VISZONT hozzá kell tegyem, hogy azért 2006 előtt ilyen nem volt. És hozzá kell tegyem, hogy nem sejtettem, hogy a csőcselék FELÉ fognak terelni, ki a tér széléről. De ettől még nem gondolom rendőri túlkapásnak ami akkor történt. Honnan tudhatta volna a rendőr, hova húzok? Volt egy rendőri kordon, amely egy irányba ment - sajnos a csőcselék felé. Ennyi. A székháznál töketlenek voltak és - nézetem szerint - nem léptek fel elég keményen később sem (mármint október 23-án).

Valamelyik kommentelő társ szedett össze békés polgárokról képeket (ironizálva), akik gyújtogattak (talán nagymagyarmagyar?).

Viktor épp annyira benne volt, mint a Jobbik. Épp annyira hergelte a népet, sőt jobban. Ugyan már, a Jobbik a Fideszből nőtt ki, egy polgári kör volt (ha a fiatalabbak nem emlékeznének)!

borisz 2011.01.05. 16:42:47

a fent már belinkelt szuperballiberális (idézőjel) magyar hírlap tiltakozásából itt egy finom részlet a lustáknak:

"A jövőben előfordulhat tehát, hogy mondjuk egy oknyomozó újságcikk egyetlen tényállítása miatt a sértett egy időben kezdeményez sajtó-helyreigazítási eljárást, indít pert a polgári bíróságon a személyhez fűződő jogainak sérelmére hivatkozva, több millió forintos kártérítést követelve, majd tesz feljelentést a rendőrségen, vagy indít magánvádas eljárást rágalmazásra hivatkozva a büntetőbíróságon, és új elemként bejelentést tesz a Médiatanácshoz is a huszonötmillió forintos bírság kirovását kérve, amely ha elmarad, a jogvitát (immár negyedik eljárásként) szintén a bíróságon folytatja majd."

political ideology 2011.01.05. 16:45:31

Kelemen Anna meg a korai szüzesség elvesztése ellen tiltakozik....

political ideology 2011.01.05. 16:47:25

...amúgy meg mi voltunk az utóbbi 8 évben európa debiljei a felvett kölcsönök miatt..szóval nem történ t nagy változás.

political ideology 2011.01.05. 16:48:02

..akkor is kellett vóna idnítai egy "cikk" hadjáratot..

Csabiq 2011.01.05. 16:51:30

@compound interest: A nyugat nem jótékonysági szervezet. A saját érdekeiket nézik és leszarják azt, hogy Magyarország felfordul-e, vagy sem. Tőlük halomra is ölhetik is a magyarokat, 1 perces néma felállással meg fognak emlékezni rólunk.

Ennek szellemében gondolkozz a média törvényről. Számomra nem tiszta jelenleg, hogy kinek hol mivel léptünk a tyúkszemére.

Ennek az egyik olvasata az, hogy a válságadók miatti bosszú ez a cirkusz. Persze még sok más egyéb motiváció lehet ezen kívül a háttérben, de az biztos, hogy nem minket sajnálnak, hanem önmagukat...

Csabiq 2011.01.05. 16:57:00

Persze az is lehetséges, hogy a Fidesz önmaga is gerjeszti a cirkuszt, azért, hogy másról elterelje a figyelmet.

Gyurcsány Ferenctől sokat lehetett tanulni szarkeverésből.

Mindenesetre nem a szegény ártatlan magyarok szólásszabadságát sajnálják, arra mérget vehetsz.

papoppe 2011.01.05. 17:00:42

@Csabiq: Magyarország elég öles lépéseket tett olyan irányba, hogy mindenhol Orbán akarata érvényesül, e felől nem lehetnek kétségeid. Nos ez valahol rokon szálakat mutat egy diktatúrával, ha (még) igen messze is állunk attól. A nyugatnak egyszerűen nem tetszik ez az irány, ahol egy jelentős mérföldkő a médiatörvény.

Thunderbird 2011.01.05. 17:02:59

@Kismac: Még szép hogy komolyan gondolom amit írok, az meg kifejezetten röhejes, hogy a hozzád hasonlók mennyire nem képesek a dolgok mögé nézni.. MO -nak aztán most marha jó, hogy Moszkva helyett Brüsszelben akarják megmondani mit kell csinálnunk a saját országunkban. Persze nektek szolga lelkűeknek az a szent amit a külföld mond.

papoppe 2011.01.05. 17:05:26

@Thunderbird: pénz beszél. inkább brüsszel mondja meg a tutit, mint peking. bár fene tudja..

whiterose 2011.01.05. 17:05:41

szdsz.hu is? Ez a legjobb :)))))

sanyix 2011.01.05. 17:08:10

piratebay sem a régi, ezt már tapasztaltam... indok nélküli feltöltés törlés, account törléssel, és ugyanarról az ip-ről hozzászólások blokkolása "database error" címszó alatt...

Csabiq 2011.01.05. 17:09:23

@papoppe: Eddig demokrácia volt?

Mert idáig nem vettem észre. Magyarországon látszat-demokrácia volt, de Orbán Viktor nem sokat ad már a látszatra sem (szemben a "demokrata" Gyurcsánnyal.)

Orbán szimplán csak törvénybe foglalja azt, ami Gyurcsány és Medgyessy számára természetes volt, csak papíron nem volt leírva.

Ha értelmes törvény születne, hidd el, én is örülnék neki. Nem a sajtószabadság megszüntetéséért kellene tiltakozni, mert az sosem volt, hanem magáért a sajtószabadságért.

Ez viszont azzal jár, hogy a tényeket el kellene ismerni, hogy a jelenlegi rendszer rossz, ez pedig egyesek érdekeit súlyosan sérti.

Thunderbird 2011.01.05. 17:10:20

@papoppe: Az a helyzet, h nemsokára Brüsszelnek is Peking fogja a tutit mondani, már felajánlották, hogy megvásárolják a bajos eus tagállamok papirjait. Ez már folyamatban van, aztán elég egy enyhe célzás arra, h ha nem viselkedünk jól ,akkor piacra öntik a papirokat ezzel bedöntve egy egy országot... ez pedig nem lesz érdeke senkinek, igy inkább majd azt csinálják amit kina mondd.... Az igazság az h az eu, de usa se versenyképes már velük...15 év és beérik usát 30 év és nagyobb lesz gazdaságuk mint eu+us együttvéve...

bőrmók 2011.01.05. 17:12:00

@Lorp: "Azért arra kíváncsi lennék hány külföldi szabadságharcos tudja elmondani mi is a baja a törvénnyel."
Ki ne értené, miről van itt szó? Van egy teljhatalmú, egypárti hatóság MO-on.

papoppe 2011.01.05. 17:13:50

@Thunderbird: akkor atomot nekik még időben :) de viccet félretéve, lehet ők csinálják jól..

Thunderbird 2011.01.05. 17:16:13

@Kismac:
"Néhányat közülük meg is öltek (2Pac, Notorius B.I.G).

Mégsem érzem, hogy hátrányos lett volna a lelki fejlődésemre... lehet, hogy mert nem értettem? :DDDDDDDDD "

Lehet, hogy nem veszed észre, de a hozzászólásaidból jól lejön, hogy bizony nyomokat hagytak benned :)

Thunderbird 2011.01.05. 17:19:47

@papoppe: A kinaiak frankon nyomatják a gazdaságot, egy kis yüan árfolyam gyengitéssel export támogatás, egy kis korlátozás külföldi tulajdonban, média szabadság nulla, béke nobeldijas a börtönbe, de ez átlag polgárt nem érinti, mert az egyre jobban él, és a végén csak ez számít... :)

bayard 2011.01.05. 17:48:43

az a nagy büdös helyzet, hogy hiába a sajtószabadság, ha a média nem tud felelős, független, de mindenképp: ERŐS hatalmi ág lenni. Ameddig egy politikus röhögve dob vissza egy nekiszegezett kényes kérdést, vagy el sem megy az interjúra ha tudja, hogy ott neki nem tetsző kérdéseket tesznek fel, ameddig nem félnek, kushadnak, hogy mikor derül ki valami mocsokságuk, ami miatt le kell mondaniuk/börtönbe kerülniük stb, addig értelmetlen az egész. Mert egy dolog, hogy bármit és bármennyit beszélhetsz, de ha semmi hatása,akkor lószart sem ér az egész.
Csak a Fideszt nem értem, ismétli az összes arrogáns hülyeségét, ami a bukását okozta 9 éve...

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.01.05. 17:52:54

@szabóZ:

miért ez a fidesz nyalízós, azaz szdszre mutogatós beszari hangnem ?

bocs, de engemet ez b@szott fel.

Kismacska (BELLA) 2011.01.05. 17:53:10

@Thunderbird: már bocs. Honnan gondolod, hogy nem találom alapból cikinek, saját magam kútfőjéből véve is ezt a törvényt? Honnan veszed, hogy azok, akik ugyanígy gondolkodnak, mint én, szintén a külföld mondja meg, mi a jó?

Szolgalelkű-e az a CHF hiteles, akinek jópár százalékkal megnőtt a törlesztője, jópár 10 ezerrel, mert Viktorék pofáznak? Jól jár-e az ország azzal, hogy "ezek" ennyire egyeduralmat akarnak, nincs jogbiztonság?

Önállóan is meg tudtam állapítani, hogy gáz, ha el akarják venni a megtakarításomat, aminek a felét vagy több mint felét azonnal megsemmisítik. Képzeld el, hogy valaki ilyen értelmes tud lenni, hogy meglátja ezeket a dolgokat. Meglátja a médiatörvény nevű gumiszabályban annak veszélyét, hogy iszonyú méretű hatalmat kaparintanak a kezükbe KORLÁT NÉLKÜL, mert se az AB, se semmilyen más demokratikus ellensúly nem létezik. És mi, aki végigéltük Viktorkirály "uralkodását" 1990 óta, követtük, miből mi lett, akik láttuk 2002-ben is, tudjuk, hogy ő nem él a hatalommal. Ő VISSZAél vele. (Értsd: élni a hatalommal azt jelentené, hogy valóban olyan országot teremt - mert megtehetné!!!!! - ami tényleg NYUGAT-nak számít, de ő mit csinál??)

Figyelj, a helyzet az, hogy hiába magyarázna neked bárki bármit, nem látsz semerre a szemed elé lógatott narancs zászló miatt. Vagy amiatt, hogy ez az egész igazából nem érdekel, megakadt a lemez 2006-nál a gyurcsánytakaroggy skandálásánál, a székház felgyújtásánál, amit szabadságharcnak hívtok...

Kismacska (BELLA) 2011.01.05. 17:55:10

@Thunderbird: WOW. Sőt, lefordítom: hű meg ha.
15 évesen alig fél-alapfokon beszéltem angolul. Akkor tudat alatt megértettem a szövegeket? :OO

Á, már értem!
Viccelni akartál. Aha.

Jót nevettem.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2011.01.05. 17:56:16

@Pong: Hát interneten nem is fognak tudni :)

Csabiq 2011.01.05. 18:01:07

@Le Fay: azért nem mindent csesztek el.

Nézd meg Romániát. Sokkal kisebb adóssága van, mint Magyarországnak és mégis hogyan nyomorgatja őket az IMF. Folyamatosan csökken a versenyképességi mutatója, nő a munkanélküliség, durva megszorítások, 3 éve egyfolytában gazdasági visszaesés, a politikusai meg gondolkodás helyett Orbánt gyalázzák.

Magyarország kurva nagy szart került el azzal, hogy az IMF-nek búcsút mondtunk.

A gazdaság árúcserén alapul, aminek alapja a pénz. Ha van pénz, az asztalos farag, a festő fest, ha nincs, akkor mindkettő munkanélküli, ül és vár. Évente 400 milliárd forintot lapátoltak ki a magánnyugdíjpénztárak az országból!

Szemét dolog államosítani az MNYP-ket, de ha nem tették volna, akkor a népet kellene adóztatni, aki még kevesebb gyermeket nevel emiatt és ahelyett, hogy kimásznánk a szarból, még mélyebbről fogjuk szagolni.

Thunderbird 2011.01.05. 18:08:28

@Kismac: Egyrészt a kötelező magán pénztáras pénzek sose voltak a tieid, mert egyrészt nem rendelkezhettél szabadon velük, másrészt minden évbe hitelt kellett az államnak felvenni hogy odaadja ezt a pénzt, ugyanis annyi pénz nem folyik be járulékból, mint amennyi nyugdíjra megy. Harmadrészt ny euban ( francia német ) nincs is 2. pillér, bizony minden kötelezően befizetett járulék az államnak megy...

2002ben 55 % volt államadósság, mindenki éltanulónak nevezte az országot, ezt azóta hála a ballibeknek sikerült jól ledolgozni.
Persze ha neked nem tetszett 1998-2002 az a te dolgod, de a gazdaság sokkal jobb helyzetben volt.

Taligamajom 2011.01.05. 19:26:35

@Kilo166: Tökre egyetértek...
Tudjátok, 2006ban itt a ház előtt csaptak össze a rendőrök és a huligánok. Éjjel fél 1kor rohantunk le (lakók) és vittük el az autóinkat, hogy ne legyen baja.
Nem érdekel ha valaki tüntet az elveiért. De ennek az árát ne nekem kelljen fizetni.

Csabiq 2011.01.05. 19:43:08

@Taligamajom: Ezt Gyurcsánynak mondjad.

Az ő csőcseléi és provokátorai verekedtek 2006-ban. Bajnai/Orbán alatt már nem voltak.

papoppe 2011.01.05. 19:59:17

@Csabiq: a magánnyugdíjpénzek jelentős részét magyarországon fektették be, pl állampapírba

Táskás Tóni 2011.01.05. 21:16:36

@Csabiq: Sajnos mára már kiderült ,amit eddig is tudott mindenki,hogy Orbán nagyon ott volt a szélsőjobbos szervezkedésekben. Ha pedig ez nem igaz, akkor miért ujjongott a HIR TV a székház felgyújtásakor, hogy itt a forradalom és miért védte meg a székházrombolócsőcseléket a fidesz parlamenti képviselője Wittner Mária. Nemhogy eszed, de semmi logikád nincs. Te csak Gyúrcsányozni vagy képes oszt jónapot.

Táskás Tóni 2011.01.05. 21:22:19

@Csabiq: 400 milliárd ft-ot vittek ki szlovákiába a nagy magyar hazafias polgárok decemberben. Ha már a magyarok sem bíznak a kormány gazdaságpolitikájában , akkor mit vársz a külföldi befektetőktől? Nagyon rosszul tette Orbán, hogy nem tudott olyan gazd, pol-át mutatni, ezért az IMF és az EU felállt a tárgyalóasztaltól. Az ország drágább finanszírozása és a leminősítések sajnos többe kerülnek, mint amennyit a mnyp-i megtakarítások elvittek. Reformok pedig sehol.

Rowar Atkinson 2011.01.05. 21:53:01

Elvtársak, van miért félnünk, már a Piratebay is tiltakozik!

Mokker 2011.01.05. 22:06:41

Megvetem a véleményét, de az életemet adnám, hogy megvédjem a jogát, hogy elmondhassa.
Nem is tudom ki mondta, de nem egy jöttment ismeretlen, mint én...

Csabiq 2011.01.06. 09:48:52

@Táskás Tóni: Ha te úgy gondolod, hogy az IMF Mikulás bácsi és szegény nemzetek boldogságáért küzd, akkor nincs miről beszélgetni.

Mi van, ha nem fizetsz vissza semmit az államadósságból? 5-10 évig rossz, de ha kifizetsz mindent, akkor 40-ig.

Lehet, hogy a Jobbiknak van igaza és nem kellene fizetni. Erőltessék meg magukat a hitelezők, ha pénzt akarnak látni, az IMF meg kinyalhatja a seggünket.

Taligamajom 2011.01.06. 13:52:19

@Csabiq: Hát ugye ennek a ténynek most ellentmond a Wikileaks (tudom ők is MSZPbérencek!) távirat, de amugy fosom le Gyurcsányt is és az Orbánt is. Én nem megyek ki más tulajdonát széjjelbaszarintani bármi bajom is van a világgal.
Kiváncsi lennék te mit szolnál ahhoz, hogy szétverem a kocsidat, aztán az arcodba mondom hogy azért mert nem tetszik mondjuk a Martonyi János. És neked nem fizetne egy centet se a biztositó, hanem neked kellene ujra összekereni a pénz a kocsit javitására.
Haragudnál rám? Vagy elfogadnád szó nélkül hogy Taligamajom igy tiltakozik? Nem hiszem... Ennek semmi köze a politikához.

Csabiq 2011.01.06. 15:06:47

@Taligamajom: Igazad lenne, de sajnos a valóság sokkal árnyaltabb.

Az autókat nem a tüntetők gyújtogatták, hanem provokátorok. Felismerték, hogy egy MSZP-s polgármester arra buzdítja az ottállókat, hogy támadják meg a parlamentet is.

Akik kinn voltak a tüntetésen láthatták, hogy a randalírozók busszal jöttek, a rendőrök meg másokat vertek meg helyettük. Emellett mindig választások, vagy más fontos esemény előtt randalíroztak, kizárólag Gyurcsány Ferenc alatt.

Gondolkozz el azon, hogy melyik oldal profitált a randalírozásból. Amikor valami teljesen szövevényes, senki nem tudja, hogy ki, vagy mi van a háttérben, akkor azt kell megnézni ki nyer vele, ki veszít.

A Fidesz vesztett szavazókat, az MSZP meg nyert.

Csabiq 2011.01.06. 15:15:41

@Taligamajom: Gyurcsány mestere volt a szövevényes ügyeknek (ahogy Orbán is).

Ha Gyurcsány jobbra akart menni, időnként balra indult el, hogy az események láncolata jobbra húzza őt.

Orbán Viktor dettó ugyanez. Azért képes a nagyvállalatokat adóztatni, mert kijátssza az EU-s széthúzást és a tehetetlenséget. Egymás után eteti meg a békákat az uniós államokkal, azok meg tűrnek és hallgatnak.

Ahogy Gyurcsány számolt azzal, hogy ki veszít, ki nyer, ha püfölik a népet az utcán, ugyanúgy számol Orbán, hogy hogyan képes az unióval szórakozni és olyan határokon megy keresztül, amiről más állam álmodni sem mer, mindenféle következmények nélkül.

Taligamajom 2011.01.06. 16:05:35

@Csabiq: Cuki falat vagy, de mondtam hogy fosok rájuk. Nem érdekel a politikai konspiráció.
Úgy rendeztem be az életemet, hogy ez a majomparádé ne érintse a mindennapjaimat. Dolgozom, gyereket nevelek. Nem gondolom hogy a politika jobbá tenné az életemet. Viszont rosszabbá se tegye (és ne verjék szét amiért dolgoztam). Nem tekintem őket a vezetőimnek, nem példaképeim, nem tekintem az ideologiájukat a magaménak és szavazni se voltam... Az adómat befizetem, a kötelezettségeimet ellátom, de ezen túl nem foglalkozom ezekkel a faszkalapokkal. A politika maradjon meg a nyomorékoknak, akiknek nincs saját élete és szájtépésben élik meg a boldogságukat...

Ghabryyl 2011.01.06. 16:13:44

@nagymagyarmagyar
magyarország erröl szól: gyurcsány szar, cigányok szarok, orbán jó
az a gond h ez több helyen nem stimmel, csak az agyilag visszamaradottaknak, mivel ha jól tudom orbán eredeti neve orsós viktor... orsós...
ha jól tudom ti bohócbakancsos ősmagyarok némileg rasszisták vagytok

Csabiq 2011.01.06. 18:04:02

@Taligamajom: át kell gondolni, hogy kire szavaz az ember, mert a tetteknek következménye van, azt pedig az egész ország viseli.

Nem függetlenítheted magad attól, hogy 8 év alatt 2.5-szörösére nőtt a magyar államadósság. Sajnos hiába, hogy nem érdekel mindez téged, de legvégül te és a gyermekeid fogod megfizetni.

Nem mondom, hogy kötelező a Fideszre szavazni, de az MSZP-t már az ország egyszer kihányta. Csúnyán tönkretettek mindent, szóval lehet tőlem bárkire szavazni, akár a kétfarkú kutyapártra is, de az MSZP-s gárdát mégegyszer megszavazni balfaszság.

Ha utálod a Fideszt, akkor más pártra kell szavazni (ez így helyes). Ha nem szavazol senkire, akkor meg ne sírj, ha azt csinálnak veled, amit akarnak.

gtc376 2011.01.06. 18:31:00

"judeobolsevik kommunistabérenc idegenszívűek,
libsibolsevik buzibarát szocik,
rohadt maszopos libsibérenc"
Nem semmi. :D

Taligamajom 2011.01.06. 22:44:11

@Csabiq: Pont ezt irtam, hogy nem tudnak azt csinálni velem amit akarnak mert függetlenitettem magam a rendszertól.
Nem a demokrácia az egyetlen forma. Ha ezzel én nem értek egyet, akkor nem fogok benne müködni tevőlegesen, csak elviselem, mert ez van.

TarpiBp. 2011.01.07. 09:03:35

Sajnos a külföld már sokszor bebizonyította, hogy teljes sötétségben nyilatkozik és visít a Magyarországi események kapcsán. Ez az egész hajcihő inkább látszik innen kiküldött anyagoknak mint valódi külföldi nyilatkozatoknak.
Kicsit olyan mint a zámolyi romák kimenekülése Strassburgba. 1 év múlva 80% börtönben volt fémlopás miatt. Mindig visítanak mint a malac a demokráciára való hivatkozással. Pl. a franciák akik 30000 romával nem bírtak.
Érdekes a kettős mérce.
Nyugaton el sem tudják képzelni mi van itt.
Nem értik, hogy az az önkontroll, ami náluk természetes az nálunk nem működik. A kereskedelmi tv-k gondolkozás nélkül vágtak be egy való világ vagy big braner összefoglalót egy disney rajzfilmbe, még választást sem adtak, hogy nézheti-e a gyerek vagy sem.
A magyaroknak ki kell lépnie a bocs, hogy élek szindrómából. Igenis van önálló véleményünk.
A világ nagy felfedezéseinek jó része ebből a régióból került ki. (nem csak magyar, szerb, örmény, zsidó stb.) Sokszor mutatott irányt a magyar régió a világnak. Nyugatról eddig a századok során errefelé csak háborúk és pusztítás jött. (XX. század) A francnak akarnak mindent ők eldönteni.

Csabiq 2011.01.07. 13:58:26

@Taligamajom: akarnak mert függetlenitettem magam a rendszertól.

Ezt hogy csinálod meg? Külföldön dolgozol és nem fizetsz itthon adót?

Ez is egy megoldás, csak a jelenlegi magyar nyugdíjasok/gyermekek éhen fognak dögleni.

Be kell látni, hogy a jó megoldás az, ha nem függetleníted magad a rendszertől, hanem együttműködsz vele, de ennek sajnos ezer feltétele van:

- például, hogy megbecsülnek
- például, hogy nem lopják el az adódat
- például, hogy nem élősködnek mások a munkádból
- például, hogy felelősen gazdálkodnak a befizetéseiddel

Az elmúlt 20 év szemétkedései odáig vezettek, hogy leromlott az adómorál. Az emberek nyomorognak, aki jól élhetne, annak a pénzét erőszakkal elveszik, hogy az is nyomorogjon, így magas adó befizetése helyett kiviszi a pénzt az országból.

Be kell látni, hogy a függetlenedés nem oldja meg a problémát. Az olyan, mintha azt mondanád, hogy akinek van pénze, az semmi adót ne fizessen, pénzért kapja az orvost, iskolát,... a többi ember, akinek nincs meg megdögölhet.
süti beállítások módosítása