Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Bajor szénné verte Hajdút

A számok makacs dolgok

2010. február 15. 12:58 barb 132 komment

Míg a múlt héten egymásnak esett az RTL Klub és a TV2 azon, hogy ki nyerte a vasárnap estét, a Frizbi második adásáról nincs mit vitatkozni, Hajdú műsora fel sem került a 18-49 évesek TOP50-es listájára.

Úgy látszik, hogy másodjára nem adtak esélyt a nézők Hajdú Péter TV2-s műsorának, a teljes lakosság körében a Heti hetes (1 millió 115 ezer néző) a betegségéről visszatérő  Bajor Imrével együtt 330 ezer nézővel vert rá a Frizbire (783 ezer néző), amiben Damu Roland, Verebes István és Cicciolina volt a vendég. De a reklámozóknak fontos 18-49-es korosztályban is csúnya az RTL Klub előnye: 31,5 százalékos közönségarány a TV2 16,9-ével szemben.

Pedig minden esélye meg lett volna a győzelemre a TV2-nek, ugyanis az új talkshow ezen a héten 25 perccel hamarabb kezdődött a Heti hetesnél. Kiváncsian várjuk, hogy a nagy melldöngetés után Hajdú most miket fog nyilatkozni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bejgli 2010.02.15. 13:33:52

Isten bizony nem értem... a Heti Hetesnél azt hittem, nincs gyengébb műsor - ezek szerint van :)

ave 2010.02.15. 13:39:49

Gyenge musor? Ha 1 millioan nezik, hogy lenne gyenge, eszleny? Csak a nezettseg szamit.

simon says: 2010.02.15. 13:40:00

langyos fossal mar nem lehet nezoket szerezni, az emberek mar annyira igenytelenek, hogy valami egetrengeto szarsaggal lehet csak oket a megszokott katatoniabol kirangatni.
ime nehany pelda:

1. hardcore gruppen a parlamentbol eloben, kepviselokkel a foszerepekben (legalabb 2-3 miniszter es frakciovezeto, valamint egy tucat "ismert arc" is szerepel)

2. on-line live kozvetites az ordastaknyadi ciganysorrol, ahol rejtett kameraval kovetik az "atlag" roma mindennapjait a deli ebredestol kezdve a kora delutani kabellopason, keso delutani "tescozason" keresztul az esti jol megerdemelt bebaszasig, asszonyveresig, keselesig, majd az ejszaka elozetesben

3. ennek spin-offja lehetne egy valosagshow, ahol egy jol szitualt kozeposztalybeli broker/marketinges/sales-es helyet es csaladot cserel az elobb megismert roma program fohosevel 1 honapra es vegigkovethetjuk mindkettojuk viszontagsagait az altaluk nem ismert vilagban

4. Anettka kilovese az urbe egy agyugolyoban, a lovedek elo kovetese, majd a visszazuhant kapszula keresese, reklamblokkokkal megszakotott lassu felnyitasa, mindez eloben es persze mar a kiloves elott promozhatnak a temetes elo kozvetiteset

Bejgli 2010.02.15. 13:51:16

@ave: attól a Heti Hetes még gyenge. igazad van, általánosítottam. Nekem gyenge

Mitya Ivanov 2010.02.15. 13:53:36

már nagyon vártam a nézettségi eredményeket, és így jöjjön be minden jóslatom: bár nem volt nehéz dolga annak, aki a hajdu péter szar szereplését vizionálja, maga a műsor szar, HP fos, + a TV2-n van a műsor, ahol a jó ötlet is szarrá válik, hát még a Frizbi.
na ennyivót

goes 2010.02.15. 14:02:15

Hát igen, ismét arattak a TV2 marketingzsenijei. Az RTL még a hihetetlen ócska heti hetest is el tudja adni. Borzalom.

cukikaanyucika 2010.02.15. 14:02:54

Simon S.! LOL!!!! Köszi szépen! Már régen nevettem ennyire!

gunsmoke (törölt) 2010.02.15. 14:02:54

Remélem elkaszálja a Frizbit a Tv2 és visszatér a filmek vetítésére, mert a Jó, a Rossz és a Csúfot inkább néztem volna, mint ezt a "műsort".

Pedig a Heti Hetes is ritka szar volt. De hát mit nézzen az ember, ha a többi adón meg pl a Csak szex és más semmi és Spangol 152-id ismétlését adják.

DDolce 2010.02.15. 14:04:27

Nem lehetne ezt a szerencsecsomag HP gyökeret levenni a műsorról?
Szerintem egyetlen néző sem sértődne meg ha akkor látná amikor a háta közepét.Bocs ha valakit megsértettem de vérlázító.

cacibgyőztes 2010.02.15. 14:05:20

Érthetetlen. Nálam speciel ezeken kívül van 30 csatorna. Időt fecsérelni egy MTV-ből szakmai alkalmatlanság miatt eltanácsolt HP-re, vagy az egyértelműen faji(vallási?) alapon kiválogatott Heti Hetesre?

Csibefogó · http://www.isitchristmas.com/ 2010.02.15. 14:09:13

Ebben az a legröhejesebb, hogy 22:50-kor kettő adó (a grafikon alapján nem beazonosítható, de gyaníthatóan a Viasat és a M1) is azonos szinten voltak a TV2-vel. Konklúzió: a Frizbi húzóműsora lett a TV2-nek.

Hümüzhümümüz 2010.02.15. 14:09:51

Könyörgöm! Ki gondolta azt, hogy egyáltalán nézni fogja valaki HP barom arcát és a fosh frizbijét?
Már a műsor indulása előtt borítékolta itt mindenki, hogy meg fog bukni.
Az első adás is csak azért volt nézett, mert perverzek vagyunk és mert másnap úgy akartunk kommentezni róla, hogy legalább 5 percet belelestünk. :D:D:D

Kedves HP! Szokd meg a mélyrepülést! Utálunk! Csókolom. :D

tidel 2010.02.15. 14:10:44

Hajdú régi/új műsoráról már a múlt héten le lehetett venni, hogy ez is csak a celebek futtatásához kell, bemennek, mosolyognak, elmondják, hogy "most jelent meg az új cd/dvd/könyv, meg lesz koncert/bemutató", meg új szerelem. Amit a pletykalapok ontanak magukból egyébként is. A vasárnapi felhozatal meg amúgy is gyenge volt. Damu Roland, Cicciolina(így kell leírni?:) ), Verebes. Hajdú műsora anno nem volt rossz, néha belenéztem, ha elkaptam. A magánéletével meg folyton a címlapon van, és ezért sokaknak ellenszenves. A tv2 megvette a műsort, Hajdúból "Bólogató Jánost" csináltak, és mivel egy adás után rájön a néző, hogy itt akkor se tesznek fel zavarba ejtő kérdést, ha lila hó esik, másodjára már nem ül le megnézni. Akinek nincs kábeltévéje, annak meg marad a Heti hetes. Azon is nagyon jót lehet aludni, ezt tapasztalatból tudom:) A tegnapi elejét láttam, az a jelenet, mikor azt próbálták illusztrálni, hogy a piaci kofák az interneten vallják be naponta, hogy hány kiló paprikát adtak el, nem is volt rossz:) Bár tény, hogy eléggé ellaposodott a műsor az utóbbi néhány évben, az első részek még kifejezetten jók voltak, bár a politikát már akkor sem szerettem:)

Taurus SMS 2010.02.15. 14:13:36

Ott volt a "Csak szex..." a Viasaton, és nem sokkal később kezdődött a Filmmúzeumon az "Éjszakai Rohanás" de Niro-val. Volt alternatíva. Nem kell megszokásból ezeket a szarokat nézni. Meg ugye lehet könyvet is olvasni...

pizsama 2010.02.15. 14:14:49

HP nálam egy szinten van Anettkával. Mindkettőről hallottam már (sajnos), de egyikük műsorát sem láttam még (szerencsére).

Sajnos az NFL idénynek vége, így kénytelen vagyok más program után nézni vasárnap esténként, de szerencsére mindig találok valami érdekeset (tegnap pl. a Spangolt néztem az AXN-en), kertévék közül max. a Viasatot nézem.

Smacika 2010.02.15. 14:15:57

Én is úgy gondolom mint az előttem szólók többsége. Az a nyálas faszkalap bármilyen műsort haza tud vágni. Ha az rtl "sikersorozatában" feltűnne, elveszítené az összes nézőt. Akkora gáz az a faszi, hogy a mátészalkai betlehemesek jobb műsorra képesek. El kéne már ismernie, hogy nem való ő a tévébe. A csaja is csak akkor, ha nem szólal meg és nincs rajta ruha, csak 2-3 pornószínész.

sorozatmania 2010.02.15. 14:17:08

"Pedig minden esélye meg lett volna a győzelemre a TV2-nek, ugyanis az új talkshow ezen a héten 25 perccel hamarabb kezdődött a Heti hetesnél. "

vagyis akkor, amikor ment a film? persze. nyilván elkapcsolnak arról az emberek. volt esély, haha :)

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2010.02.15. 14:17:57

Észrevételek:

1. gondolom a tv2 se gondolta, hogy majd egy heti késő esti beszélgetős műsorral odacsap a rtl-nek. Ennyire nem hülyék.
Most viszont van egy kevésbé nézett műsora és egy lehetséges per a nyakukban.

2. Ez a megosztó személyiség dolog (RTL-nél anno Győzike volt ilyen) nem jött be eddig.

3. Sokan mondják: a felvezetésen sok múlik (csekk a Heti Hetesét). LOL.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.02.15. 14:17:59

hajdú péterrel az a gond, hogy egy végtelenül unszinpatikus, tenyérbemászó pofa. és szerintem ez emberek többsége így van vele. az ő "személyiségével" még egy jó műsort sem lehetne eladni, nemhogy ezt a szart.
a heti hetes tegnapi része ráadásul még a jobbak közé tartozott, szórakoztató volt még a bajor visszatérése ellenére is...

rudi zoli 2010.02.15. 14:19:58

még szerencse, hogy nálunk nem fontos a nézettség. :-)

csabsz13 · http://www.fcstpauli.com 2010.02.15. 14:20:48

annyira, de annyira örülök ennek! :)
amúgy meg hogy gondolták, hogy ezt a majmot majd vasárnap késő este el lehet adni. talán ha este 9-10 között kezdene, nézné még valaki, de hát akkor ugye a "szupermozik"-nak nem lenne hely...így vagy úgy, nem fog megmenekülni malacpofa a süllyesztőtől. majd jön a HetiHetes utáni időpont, aztán a hétfő majd a szerda éjjel és aztán a FEM Tv:)

Dave985 · http://siparadicsom.reblog.hu/ 2010.02.15. 14:21:56

Először még az újdonság varázsa érvényesült, mostanra megbizonyosodott, mire való ez a semmittelenség.

vagye1 2010.02.15. 14:22:31

A múltkor az emberek leültek dühöngeni, hogy a csapból is a zsírdisznó folyt, és , hogy lássák megégni. Ezzel fel is tornázták a nézőszámot, de egyszer volt Budán kutyavásár.
Egy szar műsor, egy gyenge műsorvezetővel, aki ráadásul önfuttatása révén a széles nézőrétegnek unszimpatikus- ezt futtatja a gagyiadó a másik ellen.
A múltkor síránkozott a zsírdisznó, hog :" el akarják venni a sikerem". Pedig csak annyi volt, hogy az emberek kíváncsiak voltak, vajon a szart is be lehet-e futtatni? Egy alkalommal lehetett. Ennyi volt.

2010.02.15. 14:22:50

naponta többször beletolják az arcomba a Frizbi beharangozóját, fel kellene keltenie az érdeklődésemet, ehelyett tömény hányingerem lesz. van még lejjebb TV2?

jog-ász 2010.02.15. 14:24:26

kurva jó könyveket lehet kapni!! olvassatok!!megéri.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2010.02.15. 14:24:52

@tidel: kernt nem szabad beengedni a studioba

Layer Cake 2010.02.15. 14:28:41

Sziasztok!

hát... egy tökéletes vélemény lesz! Hajdú péter... nem kritizálni akarom, csak egy tök általáns vélemény... szóval.. aFriderikusz 10-15 évvel ezelőtt csinált ilyen msort.. csak az volt a külömbség, h volt alanya akitől tudott kérdezni és a díszletttt egy fokkal jobb volt..
na de kérem! 15éve volt!!!! 1995körül... nem 2010-ben... tiszta szánalmas volt a cicoliiina, azzal a szar olaszképű palijával, ilyet akárhol találnak
tök szar ruhában... és a ináját mutogatja.. ciki!!!! nem?? őszintén!!
Verebes- no problem..
de a Damu... mindenkinek van anyagi problémája, sajnáljuk, de mit izgatja magát ki mit ír róla... utánna meg az R-go.... pf.... hát 5évesen hallgattam a ballag a katona című számot... kritikán aluli volt! én csak azért néztem h mennyire lesz szar s szerintem nem csak énm vltam így... a jó filmre meg elaluudtam annyira elfáradtam ettől a szartól...
szóval ezt a színvonalat 2010-ben... elnézést!! de erre olyan nagy arcúnak lenniii, és még énzt is kapni érte...

kitikati 2010.02.15. 14:29:50

Lehet, hogy most nekemestek, de viszonylag jó volt a 10! c. műsor azokkal a görény halatortános beszólásokkal. Azzal mi lett?

lecsó73 2010.02.15. 14:32:19

@Taurus SMS: Taurus, szerinted a "Csak szex és más semmi" komoly alternatíva? Nohiszen...
Az olvasás marad, barátaim, semmi más...

eznemisénvagyok 2010.02.15. 14:33:25

De könyörgöm: miért pont a Bajor? Egy vicces szava sem volt vagy 5 éve. Hajós, Kern, no ők igen. De Bajor???!!

csabsz13 · http://www.fcstpauli.com 2010.02.15. 14:34:15

@buppi: az is ment a süllyesztőbe, mert bár megvett/lopott ötlet volt az is (én legalább is a németeknél láttam ilyen műsort - ami nem volt rossz), itthon sikerült gagyi műsorvezetővel gagyi témákkal gagyi beszólásokkal elcsesszenteni.

sn00py 2010.02.15. 14:34:47

Most miért nem nyilatkozik a kiafa**omazaHajdú Péter?! Múlt héten nagyon verte magát, hogy lekörözték a H7-et, most meg nagyon hallgat. Ha jól láttam, ezen a héten már később adják a műsorát, amit általában biztos jele annak, hogy rövid időn belül meg is fog szűnni.

nabazzmeg 2010.02.15. 14:34:52

a heti hetes egy szarul megkomponált, általános iskolai felovasóműsorra emlékeztet, még a főzelékszagot is érezni, ahogy az étkező felől beáramlik a terembe. talán a kicsihuszárnak meg a gálvölgyinek van (?) (régebben volt) egy-egy kósza, spontán és még humorosnak is nevezhető böffenete. Ja és annyira kommernyalók, hogy sugárban kell hánynom tőle, nem is nézem.
A hajdú pedig - ez az én személyes véredényem - egy tenyérbemászóan ellenszenves, nagyképű kis gyökér. Komolyan, elég, ha csak meglátom, rettentően viszket a tenyerem. Foglalkoztatása a médiumokban és futtatása számomra ugyanolyan rejtély, mint szemöldökkirálynő Tüncié és a Schobert-házaspáré. Kinek van ezekre szüksége, de most komolyan?

lecsó73 2010.02.15. 14:35:41

@Layer Cake: szerintem azért sem szabad megnézni, hogy megtudjuk mennyire szar. a nézettségi adatok nem mutatják, hogy ki milyen motivációból nézte meg, a fostalicska HP meg még azt hiszi, hogy milyen sok embernek tetszik...

2010.02.15. 14:35:59

@Layer Cake: nem akarlak megbántani, de Fridit szerencsétlen dolog összehasonlítani a zsírdisznóval.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2010.02.15. 14:36:10

@buppi: Elkaszálták több mint fél éve. Már ősszel se volt.

Manyizga (törölt) 2010.02.15. 14:40:39

De jó, hogy nem néztem tévét már megint... :)

labi 2010.02.15. 14:41:24

Olvasni drága. Főleghogy megszűnt az útbaeső könyvturkáló... két-három naponta 3000 egy könyvért sok. :)
No meg ugye a hetuhetes mag HP "rajongók" nem is az a nagyon olvasós tipusok... :)

Thomses 2010.02.15. 14:41:51

Szerettem volna nézni a Sergio Leone filmet de hát 23.50-kor már pizsamaosztás, másnap reggel munka van.

Vad.Korte (törölt) 2010.02.15. 14:43:37

@labi: Könyvtár...?

Amúgy egy műsor első részét sokan nézik, akármilyen, mert sokan kíváncsiak, hogy milyen lesz. A második meg megmutatja, hogy hogy tetszett... Amit meg a HH is megver, annak régen rossz!

Kotkodus 2010.02.15. 14:46:44

jó példa arra, hogy hogy lehet egy átlagosan szar műsort egy átlagon aluli műsorvezetővel nagyon elcseszni
azt hittem, hogy a tv2 mélypontra jutott... ezek szerint van még lejjebb...

Kármentő 2010.02.15. 14:46:55

Ültessék be a cipóképű HP-t a heti7-esbe és akkor nem kell két műsort nem nézni...

orient 2010.02.15. 14:49:22

Régóta vártam egy ilyen statisztikára!
Mintha összehasonlítanánk a FOST a SZARRAL. Melyik szebb, ízletesebb?

namnam 2010.02.15. 14:50:29

A múlt héten nem láttam a Frizbit, na, mondom, most belenézek. Nem mintha jót vártam volna, de csak arról szeretek írni, amit ismerek...
Ez valami penetránsan sz*r volt!! Komolyan, csak néztem, hogy ezt komolyan gondolják?

Annyira gyenge volt, hogy inkább átkapcsoltam Heti Hetesre, ami megintcsak nagyon gyengére sikerült, Kern két nagyon-nagyon gyengusz írásával (annyira nem volt vicces, hogy az elmondhatalan...), szerencsére Hajós valamennyire meg tudta menteni a műsort. Bajor meg még pihenhetett volna, ezért kár volt ilyen gyorsan visszajönnie...

namnam 2010.02.15. 14:51:36

Na, mi van? Sehol, amit írtam... de nem írom le újra, mert majd biztos megjelenik... egyszer csak...

Vad.Korte (törölt) 2010.02.15. 14:52:11

@Layer Cake: Őszinte részvétem, hogy egy ilyen szart végig kellett nézned. :...-(

namnam 2010.02.15. 14:52:44

Na, mondtam, hogy majd megjelenik :P

Vad.Korte (törölt) 2010.02.15. 14:53:46

@namnam: Na de akkor ugrott volnaegy heti gázsi, hoppá!

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2010.02.15. 14:57:02

A Csak szex is még jobban agyonveri a tv2-t, ha nem csúsznak negyed órát a kezdéssel.

Az nem szúrja senkinek a szemét, hogy a Csonthülye 2. részére 41,7% volt kíváncsi? Ez másfél millió ember!!!

perrymason 2010.02.15. 14:57:30

Én Hofit néztem a CC-n, aztán kapcsolgattam a Heti hetes és a Frizbi között, de valameyiken elaludtam :D Szar műsor mindegyik!

orient 2010.02.15. 14:58:10

@namnam: örülök hogy feltünt a Kern.
Fel kellett volna ismerni már rég hogy Kern Művész Úr színészi tehettsége = 0 humorérzéke pedig még ennél is rosszabb. Behívni egy műsorba ahol viccesnek kéne lenni és jön a gyerekes semmitmondó pocsék szar poénjaival...miből él ez meg? Miért van elismerve mint színész vagy humorista egyáltalán? A többieknek akadnak mókás mozzanataik(nem a heti hetesben hanem saját produkciókban) de legalább viccesek néha. Kern egy béna, mindíg is az volt...

öregmogyi 2010.02.15. 14:58:17

a Heti Retkesnek talán nagyobb lesz a nézettsége ha győz a Fidesz. -és végre be tudnak lendülni a gyalázásba. Gondolom ők is oda fognak szavazni titokban.

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.02.15. 15:00:27

én várom már hogy a tv2 mikor veszi meg a pársó és névsor nevű opuszokat... :-)

namnam 2010.02.15. 15:01:36

@orient: Kern a HH-ben már régóta nagyon nem vicces, de a tegnapi nálam kiverte a biztosítékot... főleg a Dávid szoborról írt látlelete... az mi a frászkarika volt? És mindig figyelem a többiek reakcióját, az arcuk tegnap is sokmindent elárult...

atko 2010.02.15. 15:03:43

A Comedin Hofi, Sarah Silverman volt, és az sp 13 évad ismételt része.
A 77 meg csak akkor volt jó, amikor ellenzékben voltak. Az elmúlt? két ciklus nem igazán tudták kezelni. Ettől viszont az elkövetkező? ciklusok nem lesznek hitelesek. Tökön rúgott ember és az ő mosolya...

zsoltix 2010.02.15. 15:04:29

Az elozo sem lett dontetlen. Annyi promo utan, amennyit Hajdu musora kapott, a dontetlen is vereseg.

ratman_ (törölt) 2010.02.15. 15:05:11

de mégis kit érdekel ez, hogy két utolsó ótvar lepra műsor közül melyiket nézi több nyálcsorgató zombi? évek óta nincs tévém, és csak javasolni tudom mindenkinek, hogy szabaduljon meg tőle.

RL 2010.02.15. 15:05:14

Kedves Hajdú Péter,

Őszintén gratulálok, hogy a műsoránál még a végnapjait élő Heti Hetes is népszerűbb. Most
menj haza és életetben először vegyen elő egy könyvet hátha az a fejében lévő - fekete lyukat sarokba parancsoló - sötétség kissé eloszlik s véletlenül rájönn, hogy soha, de soha többé nem szabad képernyőre kerülnie, mert botrányosan rossz műsorvezető és
sokkolóan visszataszító ember.

Üdvözlettel,
RL

dermedwe 2010.02.15. 15:18:23

Semmi gond Péter, te is tudod. Gondolom már gyerekkorodban szóltak, hogy irritáló egy legény vagy, de mi alapján kerültél a médiába, az nagy kérdés.

Néha én is rád kapcsoltam, - mint néhány előttem szóló - azonban hamar következtettem, ez egy fos. Régen volt ennyire rossz heti hetes, de mi lett volna, ha esetleg még jó is?

Már várom a nyilatkozatot, vajon ki volt rajtad kívül az oka, hogy ennyire vacak a műsor? (Talán kéne helyetted egy műsorvezető nem? Ott a Fásy haverod, ti egy kategóriák vagytok. Ő nem tud énekelni, te meg nem vagy "fotogén"....van nagyon jó kőtörő állás, ha érdekel írj ...)

Vad.Korte (törölt) 2010.02.15. 15:21:32

Egyet nem értek. AH ennyien nézték, mer azé valaki csak nézte, azok hol vannak? Senki nincs itt, aki megvédje Pétert? A 19-49 korosztályból is volt, aki nézte, jellemzően ők netezenek sokat. Senki de senki nincs? Vagy csak nem mer megszólalni? Mondjuk azt nem csodálom...

Grigorij 2010.02.15. 15:26:25

Szerintem úgy a legegyszerűbb ilyen statisztikákat közölni, ha olyan grafikonokra hivatkozunk, melyekről csak az azonosítás hiányzik...

Ilyenért páros lábbal bszták ki korábban a hallgatókat bármely suliból...

" De a reklámozóknak fontos 18-49-es korosztályban is csúnya az RTL Klub előnye: 31,5 százalékos közönségarány a TV2 16,9-ével szemben."

Aha...

Egyetlen helyen látok egy 31,5-ös értéket, de a 16,9 sehol sem szerepel.
És csak feltételezem, hogy a piros a RTLK...

Viszont az egész értékét nullára csökkenti az a "tény", hogy egy minősíthetetlenül bugyuta és ostoba baromság a rajz szerint fényévekkel ver egy kellemes romantikus szirupot!

Magyarország 2010 - közízlés!

Grigorij 2010.02.15. 15:28:07

Én láttam a fritzbit pár percig, amíg a kamuroland pofázott!

Szenzációs volt, ahogy - JOGOSAN - szapulta a korrupt és hazug blikket, miközben ugyanazon szennyen HP PR cikkei mennek kilószámra!

Magyarország 2010 - közízlés!

Olizatriznyák 2010.02.15. 15:29:39

:) Már egy hete megmondtam...
hp nem hozza, hanem viszi a nézőket.
A HH olyan, amilyen, de ott legalább arcok (egyéniségek) ülnek és beszélnek! Megint megnyugodtam, hogy azért még nem annyira hülye a nép, mint amennyire szeretnék, hogy legyen sokan!

Grigorij 2010.02.15. 15:31:50

És ha EZ a H7H verte a másik szemetet, az is kérdőjeles, mert tegnap csak azok az ostoba és unalmas "levelek" meg önjátszások voltak...
Önmagukat szórakoztatták, humor nélkül.

Magyarország 2010 - közízlés!

tíz szálat egy huszasé' (törölt) 2010.02.15. 15:33:50

orient: nagyon fiatal lehetsz... evtizedek ota a kornyezetemben keringenek kern poenjai mint szalloigek. pl. az "en csak weiner elvtarsra varok" vagy az "egerke, maga csak aztassa inkabb.." es a boltokba is rendszeresen hallom a "jonapot kivanok erdeklodni szeretnek"-re adott ndk turmixgep valaszokat :DD
szoval ennyit arrol hogy kern mit tud vagy nem tud.

haopepe 2010.02.15. 15:33:52

hajdúnak papírja van róla, hogy alkalmatlan a műsorvezetésre, és nagyjából bármire, aminek a magyar nyelvhez egy kicsit is köze van
inkompetens

nem kell csodálkozni, neki sem

Kotkodus 2010.02.15. 15:36:36

érdekes, hogy 1 db pozitív hozzászólást sem olvastam ebben a blogban (amely egyébként jóval szórakoztatóbb és szellemesebb, mint a tegnapi műsor)...
kiváncsi vagyok meddig tart ki a tv2?

gastro vazze 2010.02.15. 15:39:03

@buppi: a 10! szerintem is magasan a legszórakoztatóbb műsora volt a TV2-nek, kár érte...

Gestas 2010.02.15. 15:40:04

@namnam:
Tegnap, pont Kern, Dávid szobros monológjánál kezdtünk el veszekedni az asszonnyal, azon hogy mi a retkes picsát nézünk mi ezen a szaron.
Minden idők leggyengébb Heti Hetese is simán alázta Hajdút.

Wuff 2010.02.15. 15:44:56

@nyomasek_bobo: De. Csonthülyék. Bár Győzike után már mindent elhiszek.

2010.02.15. 15:46:21

"Bajor szénné verte..."???!
Már nem azért a két forintért, de ő a leggyengébb láncszem az egész csapatban, kivéve az időnkét beugró tökéletleneket.
Néha ugyan humoros, de csak úgy az alpáriság szintjén, intellektuálisan sehol sincs, pedig ennek a műsornak az lenne a sava-borsa.
Igaz, az Bajort leszámítva is kicsit elsótlanodott mára.

introspection 2010.02.15. 15:47:12

@Kotkodus:
Nekem például tetszett, hogy a bejövő damu roland nem esett el. Aztán HP nem ülve fogott kezett vele.

Biztosan más is tetszett volna, de itt már elkapcsoltam.

cirkof 2010.02.15. 15:47:16

Körkapcsolás közben fennakadtam 1 pillanatra Verebes fekete napszemüvegén, de mivel alig értettem hogy mit beszél, hát rögvest tovább is kapcsoltam a Film+ ra ahol is békés mély álomba szenderültem... ahol se Peti se Kata.

introspection 2010.02.15. 15:52:25

@koopal: Egyetértés.

Igazán szellemes megjegyzései - szerintem - csak Hajósnak vannak. Gálvölgyi néha villan egyet, de "olyan rutinos poénokkal". Farkasházyban az a jó, hogy hülye. A nagy "tárgyi tudásán" látszik, hogy előző nap szedte össze az internetten.

Brawn1 2010.02.15. 15:54:27

Én rohadtul undorodom a Heti Hetestől, ugyanis ezt a műsort egy konkrét párt kampányműsorának tartom, indulása óta.

De most szívből szurkoltam azért, hogy verje agyon nézettségben ezt a nyálas, szánalmas, mindenhova magát benyaló Hajdut. Ennél szánalmasabb médiageci nincs, a múltkor talán itt volt egy post arról, hogyan verekedte fel magát erre a szintre (Medgyessy nevelt lánya, stb). Ez az ember tipikus pédája annak, hogy Magyarországon csak tehetségtelen, dilettáns, faszkalap barmok kerülhetnek képernyőre.

Brawn1 2010.02.15. 15:57:26

@haopepe: Bizony ám, a Magyar Televízió Anyanyelvi és Képernyő Bizottsága szerint ő és Dömdsödi zsírdisznó, szintén übertehetség spanja totálisan alkalmatlanok képernyőn szereplésre! index.hu/belfold/kepernyo0711/

indahouse7 (törölt) 2010.02.15. 16:09:13

Nézzétek az OLIMPIÁT!
Az itt szóba hozott 2 fos versenyében egy igazi verseny nyer nálam...

Sealco (törölt) 2010.02.15. 16:20:27

Még a műsor beharangozójába mondta a Hajdu,hogy "majd meglátják".Hát megláttuk,remélem a héten kidobja a Tv2 ezt az unszimpatikus pöcsöt.Ja és bízom benne,hogy olvassa ezeket a hozzászólásokat és magába néz.

soprano 2010.02.15. 16:21:01

Két fos egyszerre.
Csupa díszbiboldó szánalmas fasztarisznya.

Spielberg 2010.02.15. 16:22:30

nagyon meglepődtem...
az első adás is gusztustalan volt, de ez... vagyis, nincs igazam. hiszen a jó műsor az, aminek már a bemutatója alapján el lehet dönteni: nem nézem meg. és ez mindkétszer bejött. a dolgok mindig a helyükre kerülnek.

immobull 2010.02.15. 16:35:24

Cicciolina mint beszélgetőpartner? Hova süllyed még a magyar média??? Ezek ketten ugyan miről beszélgettek? Cicciolina bugyingójáról, vagy mi?

MesésKrémes (törölt) · http://www.sutemenystylist.blog.hu 2010.02.15. 16:46:03

A TV2 csak az RTL majmolásához ért.volt nekik egy Hetihetesük,hát a TV2-nek is muszáj volt vmit kitalálni.ugyanígy anno,amikor meglátták,h milyen népszerű a Barátokközt,gyorsan kitaláltak egy szappanoperát ők is.ugyanígy a vetélkedőkkel,főzőműsorokkal,stb,stb,stb.a TV2-nek egy önálló gondolata nincs,de mint látható,sorra el is bukik minden próbálkozást.kíváncsi vagyok,mikor fogják végleg lehúzni a rolót,de sztem erre már nem kell sokat várni.

poteka 2010.02.15. 16:46:16

A két műsor színvonalával nem foglalkoznék érdemben.
Amúgy nézettségileg az első adás (legalábbis ilyen, eseménynek számító műsorindulások esetén) nem mérvadó, mivel azok a számok nem a műsor vonzerejével, hanem a promóhadjárat mértékével van összefüggésben.

Másodikra-harmadikra derül ki, hogy valami bukik-e vagy sem. Ami persze nagyon szar, ott elsőre is látszik, pl.: XXL (TV2), Szellemvasút vagy mi (RTL Klub). De a Frizbinek adtak egy esélyt a nézők. Ez volt a múlt heti majdnem-győzelem.

Mitya Ivanov 2010.02.15. 16:49:49

@MesésKrémes: volt nekik önálló ötletük: a buzera, az XXL, a 10!, de el is bukott mind szépen.

Eric_Cartman 2010.02.15. 16:56:05

Ha valaki olvasná ezt a tv2-től, kérem mondja meg, hogy mégis mi volt a terv azzal, hogy Hajdú p. Damu Rolanddal beszélget. Tehát, hogy miként képzelték el azt az embertípust, aki ezt nézi ?
"gyere mama, ma később fekszünk le, Damu Roland interjú lesz." vagy mi ?
Vagy hogy egy 30 évvel ezelőtti pornószínésznőt (egyébként tróger módon a "lovak nagy barátja"-ként promózva) nézzünk, mert van vmi új faszija.
Vagy, ha már elvették a vasárnap reggeleinkből, akkor legalább most megnézhetjük újra a zalai Darth Vadert.
Bazmeg, ébredjetek már fel ! Vagy inkább mégsem, hagyjuk a malacot szép lassan kimúlni. Remélem pár hét alatt meglesz. De a 70 milliót azért ne felejtsétek kifizetni neki. A kutyámat nem bíznám rátok, nemhogy csatornát. Pedig még kutyám sincs.

zsoltix 2010.02.15. 16:56:11

En is az olimpiat neztem inkabb, a toksok helyett. A treveketton meg semmit, kiveve a Jo, a Rossz es a Csuf cimu westernklasszikust. Nemileg zavaro volt, hogy idonkent bazi nagy UFOk porogtek a sivatag felett, aztan rajottem, hogy ez a BL meccs beharangozo animacioja.

Lovastengerész 2010.02.15. 17:00:29

min csodálkozunk?

nyilván egy esély mindíg van az ujdonság varázsával élve, de ki gondolta komolyan h szerencsétlen balfék majd leveri 7 profi médiabohóc jólmanagelt produkcióját?

Csibefogó · http://www.isitchristmas.com/ 2010.02.15. 17:15:03

Beszéljünk tisztán és higgadt fejjel. Hajdú Péter egy tehetséges, de most még csak a huszadrangú médiajelenség, tele hurráoptimizmussal, agresszióval, kisebbségi érzéssel és tapasztalatlansággal, aki a bulvárt, mint műfajt autentikussá próbálja tenni, totálisan visszataszító eszközökkel. Az országosan nem fogható zsebtévéken lehet, hogy király volt, de ahhoz minimális hitelesség kellene, hogy egy mainstream tévén is jól fusson a szekere, de belőle a szikrát sem látjuk. Számomra a 80-as évek italo disco sztárja jut eszembe, Dan Harrow. Örök tehetség volt, hallgathatatlan közhelyes számokkal, amik állítólag slágerek voltak. Nekem Hajdú Péterrel is az a bajom, hogy a mögötte való teljesítményt nem látom. Hozott valami olyat a mai magyar televíziózásába, amire valaki is felkapta a fejét? Nem. Ráadásul, ha valaki a magánéletét is felhasználj a karrierje érdekében, akkor az nagyon visszás hangokat von majd maga után.
Ott tart ma Hajdú Péter, hogy már az iwiw.hu-n is klubbot alapítottak azok, akik utálják. Én kívánok neki, hogy a Frizbi bukása után vonuljon vissza egy kicsit, gondolja át az egészet médiáskodását, és valami hitelesebbel rukkoljon elő.

villamos alóli kacaj 2010.02.15. 17:16:15

2 napja olvastam, hogy meghalt a frizbi feltalálója. Elszomorodtam.
Erre hallom, vasárnap -hál' Istennek- Petya frizbis műsora sikerrel lement.
Akkor nem ő találta fel a frizbit?
Át vagyok én verve??

lues 2010.02.15. 17:20:55

Hajdu frizbije saját magát pofán találta, a heti gennyes tovább tagad, ráférne lassan egy punkció.
E két kanálisból ömlik a szarlé , lassan itt az ideje elrekeszteni.

Thomas Dantes 2010.02.15. 17:24:41

@nabazzmeg: Nekem meg az ilyen véleményektől kell sugárban hánynom.
,,és annyira kommernyalók," hogy például Hajós annak idején a Hír TV-n ami nem éppen ,,kommernyaló" mondta Gyurcsánynak, hogy mondjon le.
Az a szép, az ilyen emberekbe,hogy a trágya tud folyni a szájukból, de más nem.
Esetleg ismerni a tényeket, ha már pofázunk valamiről? Ugyanmár!
Kommernyalók, oszt ' jó napot!

Olyan nagyon unalmas már, hogy minden hír, minden dolog kapcsán, jön a politika, és ilyen minősítetlen hangnemben.

A stílus maga az ember, hallottad már ezt?

De ezt nagyon sok más embernek is mondhatnám .
Legutóbb is ezért reklamáltam, de miért nem lehet viselkedni ,végre a politikai szemellenzőt?
Tanuljatok már meg viselkedni meg gondolkodni!

Ha, egy műsor nem tetszik, ne nézd. A Heti Hetesben, 7 ember a véleményét mondja el.
Másnak meg más a véleménye, és van úgy, hogy ők heten se értenek egyet.
Ettől szép a világ, hogy nem mindenki egyforma.

Érdekes, én eltudom fogadni a jobb oldali humort, és véletlenül se mondok olyan hogy mondjuk Fidesz-nyalók, vagy Orbán-fanok.
Sőt, olyan műsort is megnézek ami inkább jobb oldali, és nem kezdek el ocsmány módon ordibálni!

Nem értem, a normális viselkedés, mióta lett ilyen különleges? És hülye bunkó viselkedés mióta lett divatos?

Ajtony 2010.02.15. 17:27:18

@ave: Az AGB szerint nézik annyian. Az AGB módszere (simlije) csúfosat bukott a foci VB döntőjén(ez akkor történt, amikor az M1-en ment a VB).
Az RTL gagyi sorozatát hozták ki jobbnak, pedig a focit kerülők is a döntőt nézték. Akkor egy kontroll kutatás teljesen más eredményt hozott ki. Annyira más számok szerepeltek benne, hogy bennem felmerült a Magyarországon "ismeretlen" (kéz, kezet mos) korrupció gyanúja is.
Az AGB igazgatónője nem győzött magyarázkodni.

Vader nagyúr 2010.02.15. 17:32:33

@Cartman: kikérem magamnak! :)

Hej, fiúk, mennyi igazat írtatok! Biza, a szar vs. fos, gané vs. trágya versenyt nehéz megnyerni... A szomorú tényleg az, hogy vagy valóban ilyen a közízlés, vagy ilyennek gondolják a tisztelt hozzáértők. A fura csak az, hogy ez elvileg a versenyszféra, ahol ha nincs teljesítmény, mehetsz a p....-ba. Sebaj, itt legalább nem az én adópénzemet barmulják el.

Hej, magyar média - mi az? HP? Vagy a szebb napokat megért H7? A már említett Bors? Retekklub? TV2 negatív hatványa? Csőd á lá M1? Aligha... Mégis megélnek! Miből?! Őrület!

Amúgy tisztelt kertévék, el kellene gondolkodni, vajh miért nem jön be szinte egy külföldi kaptafára licenszelt műsor sem! Érdekes, Hofi még mindig jó...
TV2: ha HP (uram! irgalmazz!) helyett az utána jövő filmet nyomtátok volna, talán még esélyetek is lett volna. A képírók sorozat jó! Miért kell nézhetetlen időben adni?
Éljen a könyvipar, csak nincs rá pénzem! (A könyvtárat sajna nem szeretem...)

Ajtony 2010.02.15. 17:34:31

@labi: Szerintem a szereplők se (Farkasházy kivételével)

Scagnetti 2010.02.15. 17:36:30

A TV2 műsorainak 99%-a egy hónap alatt megbukik. Csodálom, hogy még nem csődölt be a csatorna, de azt még inkább, hogy nem rúgták ki a teljes vezérkart.

Ajtony 2010.02.15. 17:41:39

@Vader nagyúr: Bookline antikvárium. Olcsó, korrekt minőség, és a nappaliból lehet "túrni" a könyvek között.
Mostanság szedjük össze Zola műveit. Ezerért már a drágábbak mennek, az átlag 4-500 közötti. Két villamosjegy se jön ki ennyiből.

rexter 2010.02.15. 17:44:14

jezusom vki meg nez heti hetest?? miota nem a fidesz uralkodik egy jo poen se volt. teljesen ertelmetlen az egesz musor.

Szabó Patrícia 2010.02.15. 17:44:21

De az Éjszakai rohanás még mindig mekkora! Ki az a barom, aki a püfit nézi, mikor Jóarosszésacsúf meg DeNiro van a másikon???

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2010.02.15. 17:45:11

@Ajtony: Rosszhelyen szidod az AGB-t, mert itt egyesek úgy hisznek benne, mint a legmélyebb vallásukban :)

Amúgy egyetértek, egy halom dolog van, ami azért megmutatja, hogy mintha ez a felmérés nem működne jól...
Én nagyon nem bírom, mikor itt simán dobálóznak milliókkal, hogy ennyien nézték..mint az idióta amerikaiaknak. Nem az a baj, hogy tippelnek és azt a tippet próbálják jól csinálni, hanem, hogy úgy tekintenek rá, mintha ez szent és sértehetetlen lenne.

Jobb lenne, ha netes közvéleménykutatás lenne és azalapján fizetnék a reklámpénzeket. Mert akkor mindenkinek meglenne az esélye, hogy megmutassa, hogy "na én néztem ezt a műsort, egyefene, adhatjátok nekik a reklámpénzt".

A témához: Kevés gusztustalanabb médiaszajhát tudok elképzelni, mint Hajdú és most látva, hogy kik voltak a vendégek..hát nevetnem kell. AGB ide vagy oda, valószínűsíthető, hogy tényleg többen néztek az emberek bármi mást, mint ezt a figurát.

sanya64 2010.02.15. 17:50:38

Ha a tv2 képes a Hajdúval büntetni a nézőket, akik pedig semmi rosszat nem tettek, akkor ne csodálkozzon, ha így jár...

tolsztoj 2010.02.15. 17:52:30

mosléktévé mindakettő, az is idióta aki ilyen adókat néz - vagyis magyarországon jó sok idióta van - de hát hülye népnek hülye tv....

Thomas Dantes 2010.02.15. 17:55:10

@labi: Tévedsz. Én is nézem a Heti Hetes, és igen sokat olvasok. A klasszikus regényektől fogva , a fantasztikus irodalomig, minden félét elolvasok, ha jó, értékes, érdekes.

Ezen kívül már csak az ismeretségi körömben is, sokan vannak olyanok mint én.

Mi lenne, ha nem általánosítanál?
Hm?

Azt gondolod, hogy te valami erkölcsi magaslaton trónolsz, ahonnan megmondhatod, hogy aki X műsort nézi, az már bunkó, és úgyse olvas?

Elképesztő milyen primitívek tudnak itt lenni néhányan.

GMT+ 2010.02.15. 18:03:49

Hajdú úr kikapott! HEHE!
Játsza mindenki a nagy Heti Hetes ellenest, (egy-két barom még náci szöveget is beír) de mégis megnézte 1,2 millió ember!
Igen 1,2 millió ember, ráadásul 49év fölött is viszonylag sokan nézik.

Tibike15 2010.02.15. 18:06:06

Ha jól tudom, a Fábri kap ilyen 70 milla körüli összeget, mint amennyit most a HP kap, persze ezek csak állítólag.

A különbség az, hogy az egyik talk show messze ver mindenkit a főműsoridőben, amíg a HP féle show? műsor talán csak éjfél után tudná legyőzni a konkurenseket.

Ajtony 2010.02.15. 18:20:35

@sanche: Szia! Nem Hajdú miatt "ragadtam" billentyűzetet. :-)
Be kell valljam, kb. egy éve nem láttam 7i7-est, és Hajdúról is csak annyit tudok - hülyét kap attól is, ha megnézik a "csaját".
Igazán az bosszant, hogy messze nem igaz a közvéleménykutatások eredménye. Ma, a kábeles, vagy műholdas ellátottság miatt ötven körüli adó (magyar nyelvű) jelenti a választékot.
A férfi nézők komoly része a sportadókat részesíti előnyben. Sokan sorozatfüggők. Mások háttérként ismeretterjesztő adókon parkolnak, és rengetegen nézik a politikai adókat állandóan (Hír, ATV, Echo). A fiatalok egy komoly része egyáltalán nem, vagy alig néz TV-t.
Lehetne még sorolni, de azt tartom lényegesnek, hogy az AGB szerint egy évtizede alig változtak a "médiafogyasztási" szokásaink, holott az akkor jellemző három földi adó helyett közel hússzoros a kínálat.
Lehetetlennek tartom a fent közölt számokat, különösen úgy, hogy viszonylag kiterjedt ismeretségi körömben(nem homogén) szinte senki sem nézi az említett műsorokat.
Másik érvem, hogy a két csatorna nézőinek jó része korán tér nyugovóra. A "baglyok" meg nem a "köldök alatti" dolgokra kíváncsiak - többnyire. :-)

GabeszBabesz 2010.02.15. 18:22:01

Leon Shuster 2010-re már nagyobb sztár, mint Bud és Terence!!

Tibike15 2010.02.15. 18:30:50

@GabeszBabesz: A Csonthülye2 egy zseniális film. Tudom, nincs benne mély tartalom, de szarrá röhögtem magam az idióta poénokon. Én ezt várom egy filmtől és végre egy olyan film, amin öszintén tudtam nevetni sőt röhögni, hogy a könnyem kifolyt.

Na ilyen soha nem történt a heti hetessel, ott maximum a sírástól jöhetne ki a könnyem, ahogy látom, hogy szenvednek, annyira szánalmasak a humor "nagyágyúi". De a HP a legnagyobb király, se nem humoros, se nem szórakoztató, maximum ha szorulásom van, akkor nézném, mert egyből mennem kell a wc-re ha őt látom

Thomas Dantes 2010.02.15. 18:41:45

@Tibike15: Én meg a Csonthülyén nem tudtam még csak mosolyogni se. Ennek ellenére se Leon Shustert nem szidom, se azokat akik nézték .

Számomra nem humor, az hogy bele esik a papagáj egy vödör vízbe.
Vagy, hogy szemérmetlenül másolják Jean Reno időutazós filmjét.

Ajtony 2010.02.15. 18:58:48

@GMT+: Én azért szeretnék annyi HUF havi fizetést, amennyivel kevesebb volt a nézettségük 1.2 milliónál. :-)

2010.02.15. 19:26:22

@Ajtony: Érdekes, hogy ez írod, én is erre a következtetésre jutottam pár éve, csakis manipuláltak lehetnek a nézettségi adatok!
Az utolsó ember a családban, aki még a 3 földi adót nézte, édesanyám volt, Karácsony óta műholdja van, azóta egyszer sem nézte sem a TV2-öt, sem az RTL-t.

Csibefogó · http://www.isitchristmas.com/ 2010.02.15. 20:56:22

Az objektivitás arany mércéjéhez azonban hozzátenném:
- A régi Frizbik kilométerekkel magasabb színvonalúak voltak, mint ez a kettő. Abban még volt még valami irónia csíra (Röme + meg nem szólaló szerkesztő), mostaniak csak spontán humortalanok.
- Azt a tévékettős főembert, aki szerződtette, azt nagyon elővenném. Magyarázza má’ meg, hogy miért jó az, hogy ennyire röhög rajta az az ertéeles főmanus, aki csak feldobolta az árát, és nem szerződtette. Tudják mennyi budspenceres filmet lehetett volna kapni ennyi pénzért?

vectorworkshun 2010.02.15. 21:51:13

@Csibefogó: Szerinted az a TV2-ős ember aki szerződtette, egy fillért sem kap ebből a 70 millából ? :))

Der Beste 2010.02.15. 21:53:40

@beebeer: Az édesanyák ilyen angyalok. Még füllenteni is képesek, hogy a gyermekük lelkivilága ne sérüljön.

Ratttatattta 2010.02.16. 00:39:52

már látom, hogy pár hónap múlva HP kuncsorog a Story tv-nek, hogy vegyék vissza:D

aztán Hal a tortában lehetne Tv2-n megbuktatott műsorok sztárjai hét is, Vágó, HP, Jakupcsek stb
az legalább nem bukna el egyből:DD

HetiHetes azért érdekes, hogy nyert, mert ők annyira nem promóznak, az előző részből 1-1 jelenetet szoktak mutatni, a Ribizli-Frizbi meg drámákkal készült a vásárnapra
(Jimmy halála, Gesztesi pszichodráma, Ciccolina bugyija)
(ilyen logikával elvileg több lenne a HH nézettsége is, ha azzal menne hétfőtől a vasárnapi rész, hogy Hernádi villantani fog, Jáksó leveri Hajóst:D)

ejj ha jövőhéten felére csökkenne megint:D

csak azért érdemelné meg HP is, mert a story tv-n még egy vállalható műsor volt, belterjes, de még elment szódával, és voltak jó részek
de ebben most semmi jó nincs, túl erőltetett, túl szar

az XXL jut eszembe, háttérben ment a TV éppen akkor, néha ránéztem, Kern mesélt vmi baromságot,Áron szólózott:D

egyetlen csoda, hogy a BL meccseket nem tudja megbuktatni a Tv2, bár ki tudja

a néma szerkesztő gyerek pedig most is csöndben ül valahol biztos:D

Ratttatattta 2010.02.16. 00:45:49

mondjuk annyira még nem géz, mint a Szar a tortán vagy a Vacsorablama

ahol már a a komolytalan celeb világunk összes 4 és 5 fős kombinációja megfordult, a comment.com nem tudna csinálni egy ranglistát, hogy ki hányszor főzött már ?
Szőke András legalább 6-szor kellett már hogy legyen, Harsányi Levi 4-5-ször biztos volt, legkényesebbek persze a csatornához kötött sztárocskák, ők nem váltogathatnak

érdekelne egy ilyen megélhetési-főzőcske ranglista

na jó annyira azért nem:D

Megdobbent 2010.02.16. 08:20:04

Naigen, es gondoljunk bele, ez a

Damu "ha holgy vagy, meg a mentoben is utlek, jo cigany modjara" Roland

meg a csucsszuper tevekettes sztarok egyike. Es van meg vagy 2 ilyenjuk. Utana majd tosibaurtol hivnak at torolmetszett suldoparasztokat, azoknak legalabb van egy kis kozuk a disznokhoz, ugy szakmailag.

sertésmájkrém 2010.02.16. 10:20:57

@gunsmoke: Mi lenne veletek tv nélkül, bakker. :) Ijesztő egy hozzászólás volt.

sertésmájkrém 2010.02.16. 10:25:39

@beebeer: Minek nézed a tv2-t? Máshogy nem nagyon tudják az arcodba tolni ezt a gyöngyszemet.
Rettenetes szar egyébként a tv2 promotálási szokása.

sertésmájkrém 2010.02.16. 10:58:12

@tíz szálat egy huszasé': Igen, ez a generáció a gátja mindenféle fejlődésnek.

sertésmájkrém 2010.02.16. 11:08:26

@Thomas Dantes: Én meg rajtad nem tudok mosolyogni, pedig jobb lenne, ha csak viccelnél.

pavor nocturnus 2010.02.16. 13:39:10

Vicces, ahogyan az emberek itten buzgón örömködnek azon, hogy a két hitvány csatorna egymással versengő két hitvány műsora, valamint azonos színvonalú hitvány szereplői viszonylatában az egyik szemét fölibe kerekedett a másik szemétnek, s az milyen pompás érzés... Egészségetekre váljék...

gébence · http://soraim.blog.hu 2010.02.16. 13:48:50

Van ez így. :)
Nem tom ki emlékszik még, a műsorban Verebes egyenesen kimondta, hogy "Mi most a HetiHetest kívánjuk leverni, ugye?" :D

Shaddam ' 2010.02.16. 14:59:13

TV2 Szenvedélyünk a szórakoztatás:Nézhető filmek éjféli időpontban?A Heti Hetes és ez a hajdú valaki megtehetne egy szívességet...

GGG77 2010.02.16. 20:49:53

Hajdúnál nincs förtelmesebb állat...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.02.24. 19:30:43

Adtam neki egy esélyt. Ez a pogácsaképű egy marha ellenszenves merev zombi. Mintha a TV1-en láttam volna régebben egy ilyen fazont, de azt nem hagyták egyedül kűzdeni. Itt nem tudta betölteni a teret. Rögtön Frej Tamás és Vutyi Trutykó után következik az antipatikus listámon.
süti beállítások módosítása