Míg a múlt héten egymásnak esett az RTL Klub és a TV2 azon, hogy ki nyerte a vasárnap estét, a Frizbi második adásáról nincs mit vitatkozni, Hajdú műsora fel sem került a 18-49 évesek TOP50-es listájára.
Úgy látszik, hogy másodjára nem adtak esélyt a nézők Hajdú Péter TV2-s műsorának, a teljes lakosság körében a Heti hetes (1 millió 115 ezer néző) a betegségéről visszatérő Bajor Imrével együtt 330 ezer nézővel vert rá a Frizbire (783 ezer néző), amiben Damu Roland, Verebes István és Cicciolina volt a vendég. De a reklámozóknak fontos 18-49-es korosztályban is csúnya az RTL Klub előnye: 31,5 százalékos közönségarány a TV2 16,9-ével szemben.
Pedig minden esélye meg lett volna a győzelemre a TV2-nek, ugyanis az új talkshow ezen a héten 25 perccel hamarabb kezdődött a Heti hetesnél. Kiváncsian várjuk, hogy a nagy melldöngetés után Hajdú most miket fog nyilatkozni.
Az utolsó 100 komment: