Ilyen beszélgetést utoljára 2002-ben láttunk. Akkoriban volt egy parlamenti párt, úgy hívták, hogy MIÉP. Amikor a pártelnököt, talán emlékeznek még Csurkának hívták, arról faggatták a választások éjszakáján, hogy na most akkor mi van és mi lesz (kiestek, na), akkor végig a riportertől elfordulva és maga elé nézve motyogott. A mai Mokkában fordított volt a helyzet, a riporter fordul el az interjúalanytól, Csiszár fölveszi a kagylóember pózt, magára húzza olvasószemüvegét és papírjaiba bújva fölolvassa sorban, szó szerint a kérdéseket, miközben egyszer sem tekint partnerére. Persze Árpa próbálkozik a szemkontaktussal, de a rideg és kegyetlen Csiszár nem enyhül.
Na, de miért utálja Csiszár ennyire Árpát, egyébként is miért magázza, amikor valószínűleg a legutóbbi Tv2-s partin még Árpikám volt a megszólítás? Csak nem azért, mert Csiszár Jenő így akart elhatárolódni attól az emberből, aki még egy halálos motorbalesetből is reklámot csinál? Meg azoktól a szerkesztőktől, akik hagyják ezt az egészet, mert hogy „persze Árpikám, gyere csak be, beszélgetünk majd a sebességkorlátozás eltörléséről, nekünk is jó, mert addig is megy a műsoridő, meg neked is, mert fizet a médiamegjelenésért az az energiaital, tudod, amelyik nem a Red Bull”.
Mert hogy a sebességkorlátozás eltörléséért küzdő No Limit-mozgalom egy elbaszott gerillamarketing-kampány, Árpa Attila már tanítja is a reklámkonferenciákon, pedig tavaly tíz perc alatt hülyét csinált magából, hiába nyomta a Fókusz, meg az Aktív is. Mint a Bumcsika-kampány, csak ebben még szilikonmellek sem voltak.
Hogy miért melegítették ezt fel pont most, amikor meghalt egy motoros? Lehet, hogy új ízzel áll elő az a bizonyos energiaital-gyártó?
Tekintsük meg a videót itten.
Az utolsó 100 komment: