Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az X-Faktor még hisz a könnyekben

2016. október 24. 09:35 sixx 84 komment

vlcsnap-00020.png

Túl vagyunk a táboron, aminek ugye a jelentősége a nyáj további, drámai ritkítása, illetve, legalábbis a vasárnapot tekintve mindenképpen, hogy sikerült-e egy az egyben megverni a Sztárban sztárt, mert az évben először, de nem utoljára ténylegesen is egymásnak feszült a nézettségi lista első két helyezettje, tök izgi. És ha már az izgalmaknál tartunk: kell is, hogy pár szám miatt az ember vérnyomása kicsit megemelkedjen, mert sajnos az X-Faktor két táboradása erre nem volt képes, felidegesíteni viszont annál inkább sikerült a nézőt, vagyis inkább engem.

A hagyományok és a forgatókönyv drámát ígért, ehelyett parasztvakítást kaptunk, és IGEN, TUDOM, hogy ez csak egy tévéműsor, de komolyan, tényleg azt hiszik, hogy bárki is bekajálta a műbalhékat? A Tóth Gabi vs. Gáspár Laci egymásnak feszülést? Gáspár Laci "felmondását?" Puskás Peti idióta énekesválogatását? A középszerűnek is csak az elfogultság határán túl, becsukott szemmel és füllel nevezhető Balogh Eszter körüli balhét? De tényleg, itt van ez a csaj, aki szegény valamikor, valamiért elhitte, amit mondtak neki, és elindult mindenféle tehetségkutatókon, mint kiderült, Tóth Gabival egyszerre, ami elég frusztráló lehet neki, hiszen az a csaj (is) dönt a sorsáról, akivel együtt vihogtak valami tévéstúdióban vagy 15 éve, ráadásul az előző X-Faktorban már kis híján továbbjutott a mentorházba, de akkor ugye felállították a székből.

vlcsnap-00002_2.png

Emelje fel a kezét az, aki nem tudta előre, hogy most is fel fogják. Hogy ő azért van itt, hogy ez a drámai vonal ki legyen pipálva, az első táboradásnak meg meglegyen az a drámai csúcspontja, ami heves érzelmeket vált ki a nézőből, és aki emiatt majd vasárnap is leül a tévé elé. Bejött, leül, de nem azért, vagy nem feltétlenül azért, amiért az RTL gondolja, hanem dühből. Balogh Eszter semmivel sem volt jobb vagy rosszabb, mint 2014-ben vagy az idei válogatón, meg is kapta a széket (ha valaki nem tudná, a táborszakaszban immáron második alkalommal azt játsszák, hogy a hat továbbjutó helyet reprezentáló székek ott vannak a színpadon, és oda ültetik le a mentorok azokat, akiket továbbvinnének, DE ha már betelt a hat hely, és mégis jön egy jobb énekes, akkor valakit felállítanak), és ott szorongott szegény, mert ő TÉNYLEG úgy éli meg ezt az egészet, mint az élete fordulópontját.

screenshot_2.jpg screenshot_3.jpg
screenshot_4.jpg screenshot_5.jpg
screenshot_6.jpg screenshot_7.jpg

És akkor jött egy csaj, aki jobban énekelt mint ő, és a 25 felettieket mentoráló Gáspár Laci szépen felállította, mert ehhez neki joga van, mert mondták is a fülébe, hogy na, most baszd ki az Esztert. És Eszter felállt, és nem tudta, hol van, és majdnem kapott egy infarktust, és közben a közönség őrjöngött, és Tóth Gabi megigazította a bóti csöcsről folyamatosan leugrani kívánó felsőt, és a kezébe vette a dolgokat, amik ekkorra már úgy elszabadultak, hogy a folyosóra kimenekülő Gáspár Lacit a csaj szülei zsarolták érzelmi síkon, te, Laci, ez a lány öngyilkos alkart lenni a múltkor, és amikor minden veszni látszott, és már nagyobb vízhozamú patakokban folyt a könny, mint A csillagainkban a hiba bármelyik jelenetében, akkor Tóth Gabi felvitte a színpadra a lányt, és tán toppantott is egyet, nem, és nem, én nem engedem, ez a lány idevaló, Lacikám, válassz mást!

vlcsnap-00001.jpg vlcsnap-00005.jpg
vlcsnap-00006.jpg vlcsnap-00007.jpg

És az egyik széken pont ült egy nyugdíjas hölgy, aki kellemes kocsmahangon énekelt sanzonokat, és akit kurvára senki, se a mentorok, se a szerkesztők, se a nézők, se ő maga nem akar az élő adásban látni, és köteleségszerűen felállt, ölelkezett a fiatalabbik énekestárssal, és méltósággal magasra tartott fejjel kivonult (a méltóság nem tudom, benne volt-e a szerződésben, lehet). És mi ezt kajáljuk be, ugye? Nyilvánvaló, hogy Balogh Eszter nem fog bejutni az élő adásba, mert a hat várományos között legalább öten vannak, akik jobbak nála, és azért sem, mert ezt a drámai szopórollert csapágyasra fogja hajtani az RTL. Hogy aztán ez Gáspár Lacinak jót tett-e vagy sem, a hitelét mennyire játszotta el a csatorna, az hamarosan kiderül.

A második tábor napra maradt három mentor és a csapataik, a csajok (Tóth Gabi), a fiúk (Puskás Peti) és a zenekarok (Bye Alex). A legizgalmasabb és végre valami újat mutató a zenekaros kanyar volt, aminek kisebb szépséghibája, hogy nem 30 banda közül kellett hatot kiválasztani, hanem ránézésre tízből, így azért könnyebb volt ByeAlex dolga. A hat továbbjutó között van sima rockzenekar, glam rock zenekar, grindcore zenekar, bulis duó, hard soult játszó zenekar és egy akusztikus stílben nyomuló hatodik - sajnos a glam és a grindcore zenekarok kiesése szinte tuti a mentorházban, mert hiába mondja ByeAlex, hogy ő a saját feje után megy, a szerkesztők meg a nézettségre hallgatva, és ugyan én reggelig elhallgatnám (na jó, addig nem) az A-Ha slágerek hörgősmetál feldolgozását, de ha van elkapcsolási faktor, akkor ez az, ez meg egy tévéműsor, amit el kell adni. Écska és hard soul zenekarát, és a nagybőgős-gitáros Dynamite Duót tuti továbbjutónak gondolom, a harmadikat majd meglátjuk.

A csajok között igazán nagy hang nem sok van, a szintén nem először erre kolbászoló Jáger Kinga hangja jó, de annyira nem izgalmas, a többiek között én nem látok olyan formát, akire két nappal később emlékeznék. Erre a szegmensre is jutott dráma, a klasszikus, több kiadásban már látott, "a mentor kiborul, mert az énekesek nem veszik komolyan a dolgot és ki kellett hajítania hatot gyorsan, ezért bemegy a többiekhez és lebassza őket, hogy szedjék össze magukat" panel, Gabi jól eladta, egy pillanatig el is hitem, hogy ő is elhiszi. A fiúknál van jó hang, olyan, amit majd bevisznek az élő adásba, pl. az ukrán szobrász srác, akit viszont megnéznék már egy olyan nótában is, amiben nem melankolikus önmarcangolónak kell lennie.

vlcsnap-00028.png

Aztán ott van ez a Kristóf nevű aktmodell gyerek, akiről azt kellene hinnünk, hogy micsoda öntörvényű, lánglelkű, tehetséges előadó, pedig csak egy idegesítő kis ripacs, aki eddig az üvöltözésen túl nem mutatott semmit - azaz, ha az eddigi forgatókönyvekből indulunk ki, a mentorházban majd hoz egy érzelmes nótát, amit úgy ad elő, hogy Puskás Petinek spontán kioldódik a csokornyakkendője, és könnyek között viszi tovább az élő műsorba.

Jövő héten két mentorház, és jöhetnek az élő műsorok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozsdamentes arcél 2016.10.24. 09:47:52

Meg fog bukni ez is mint a star academy, hiába próbáljátok főoldalon promózni...

endugu40 2016.10.24. 09:55:25

Lacit Gabi befolyásolta, a nénikét Laci le sem akarta ultetni:(((utána meg mit művelt Gabi eszterért. háááát

The man without a nickname · http://www.imdb.com/title/tt0107501/ 2016.10.24. 09:58:41

@rozsdamentes arcél: Mivel minden adás elé leül 1M+ néző, ezt erőteljesen kétlem.

Benke S. 2016.10.24. 10:03:32

A szombati Eszter-műbalhé nálam is kiverte a biztosítékot. Ennyire hülyének nézni a nézőket.... vagy lehet, hogy tényleg ennyire hülyék a magyarok????

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2016.10.24. 10:06:00

Annyira jó, hogy vannak még emberek, akik átlátnak az X-faktor megrendezett show-ján. Igaz nem láttam egy percet sem a hétvégi őrületből, de minden oldalon erről írtam és már akkor tudtam, hogy ez semmi más, csak műbalhé. Ráadásul a nőszemély hangja, akit Gabi majdnem lepippantott a selejtezők során, nem volt jobb annál a pukinál, amivel indítottam a reggelt...
Tudom, hogy kell a reklám, a show, a könny... de miért kell beleerőltetni mindent, mindegyik adásba? TV-t már tényleg azért sem merek nézni, mert ahol valódi, mély és őszinte pillanatokat vélnék felfedezni is mögöttes tartalmat látok... néha talán rosszul!

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2016.10.24. 10:06:52

*írtak (elírás), elnézést!

Samott 2016.10.24. 10:19:06

@endugu40: igen en is erre figyeltem fel, a tothgabi vegig ott duruzsolt, keverte a sz.rt. Pedig az oreglanynak semmi keresnivaloja nem volt az eloshowban, de azert leultettek, meg amikor a gasparlaci ot akarta elkuldeni csak mert a gyozkodes, hogy ot ne. Igy most mindenki rosszuljart: Laci hulyet csinalt magabol, a fiatal csajt megalaztak ahogy az oreglanyt is. Szep volt.

Ami tragikus, hogy nem tudok felidezni egy pordukciot se, nincs egy kiemelkedo karakter, hang.

Gilberto 2016.10.24. 10:23:20

Rohadt szánalmas húzás volt. Remélem ez az önelégült p***a nem jut tovább a mentorházból.

Doles 2016.10.24. 10:23:33

Sixx! Ez nem egy politikai vitaműsor, ahol fontos (lenne) a hitelesség. Ez egy szórakoztató műsor, ahol beleférnek a megrendezett jelenetek. Olyan, mint a színház. Tudjuk, hogy nem igaz, de ha a színészek jól játszák el a szerepet, akkor jót szórakozunk. És szerintem az X-Faktorban jól játszották el. De ha ezzel nem is értesz egyet, az biztos, hogy a Barátok köztnél sokkal jobb volt. :)

Samott 2016.10.24. 10:29:51

@Doles: de engem peldaul egyaltalan nem szorakoztatott ez a mubalhe. En az enekesekre lettem volna kivancsi, a dalokra, esetleg a mentorok cinkelesere. A mubalhe nem szorakoztat.

furious ewok 2016.10.24. 10:29:51

Legnagyobb nézettség az esti sávban? Emberek, vegyetek tv előfizetést, azt nézzetek inkább valami értelemeset, vagy ha mást nem akkor a youtube-on vannak fent vicces esős-kelős videók, azok is tartalmasabb szórakozást jelentenek ezeknél a műdráma műsoroknál. Én öt percre tévedtem a zikszfaktorra, éppen egy olyan nő vernyákolt hogy a kutya is majdnem vonítani kezdett tőle, köszöntem szépen nagy élmény volt. Sixxnek meg respekt, hogy ennyi év után is van ereje ezeket a blődségeket nézni és írni róluk, így legalább valami befogadható formátum is készül ezekből a műsorokból.

véleményM 2016.10.24. 10:31:00

Annyira szomorú, hogy az ilyen vetélkedőket megfinanszírozni képes csatornák lezüllesztették ezeket a műsorokat ilyen szintre mint a S. Academy vagy ez az X. Kimondottan szerettem nézni az évekkel ezelőtt induló különböző formátumokat. Szívesen hallgatok zenét és kíváncsi voltam/vagyok az esetleges potenciális feltörekvő előadókra. Viszont ami most itt történik az egyszerre gyomorforgató és siralmas. Középszerű jelöltek és óriási műszínház. Komolynak gondolt emberek eladják a hitelüket és belemennek ilyen átlátszó, a nézőt teljesen hülyének néző, Izaura sorozat szintjét alulmúló műdrámázásba. Ilyen koncepciót és munkát tényleg kiad a kezéből olyan, akinek a szerződésében az áll, hogy producer, meg adásrendező, meg dramaturg és főleg akik ezt a nyílt színen meg is csinálják, az ismert énekesek? Bűn hiteltelen és elszomorító. Az egész sz@rkupac tetejére akkor került fel a korona, amikor P.Peti beválogatta a csapatba Kristófot. Akkor kapcsoltam el és döntöttem úgy, hogy bármennyire kedvelem a műfajt ezt sem fogom már nézni.

hollario 2016.10.24. 10:33:23

Az nem hörgősmetál volt, hanem konkrét disznóvágás, ha nem nézted, csak hallgattad.

Doles 2016.10.24. 10:35:08

@Samott: Én is meglettem volna műbalhé nélkül, csak mondom, hogy ennél a műsornál nem elvárás a hitelesség. Csak jó éneklésekből nincs annyi, hogy eladható legyen a műsor. Egész egyszerűen nincs annyi énekes tehetség, hogy évi két-három műsort meg lehessen velük tölteni. Mivel szórakoztatni kell, ezért kell egy kis dráma, de sajnos abból sem terem olyan sok organikusan, ezért kreálni kell. :)

>Oaszt6atlan 2016.10.24. 10:36:18

Azé örüljünk egy kicsit a Grindcore-osok beválogatásának. Szerintem ez nagy húzás volt, még ha igaza is lesz Sixx-nek, és enm megy tovább (amit lehet borítékolni) Mi a nevük xx. Slaughterhouse? Naymi volt..Mintha lett volna már ilyen feldolgozás, de azért nyami.

Garin 2016.10.24. 10:40:50

SIXX: szerintem halál jól csinálják, ennyire jó X-Faktort még nem láttam. Ez a négyfős zsűri versenyzők nélkül is remekül szórakoztat és ez nekem bejön. Alexről mindig is tudtam, hogy intelligens fickó, de arra nem számítottam, hogy ennyire jól kiegészítik egymást a Gáspár Lacival, amikor gegeket kell előadni. Az énekesekre csak azért van szükség, hogy ők négyen műsort tudjanak csinálni, mert végül is énekes már annyi van a piacon, hogy Dunát lehet velük rekeszteni, jó zeneszerző meg alig akad, aki jó nótát írna nekik. Ha mégis feltűnik egy-egy jó hang (mert azért akad itt is), az csak hab a tortán. Szóval szerintem ne fanyalogj, ez a műsor szórakoztat, méghozzá egész jól és ezzel már be is teljesítette a feladatát. Akinek csak egy fél ponttal is 100 felett van az IQ-ja az úgyis pontosan tudja, hogy mi a színjáték és mi az, ami esetleg igazi. Nem hinném, hogy volt valaki, aki az öreg dizőz megjelenését és továbbjutását egy pillanatig is komolyan vette vagy netán elhitte, hogy a csaj szülei tényleg számon kérték a Gáspár Lacit. :-)

body_andras 2016.10.24. 10:42:24

Puskás Petya még mindig borzasztó. Nem az amit csinál (cirkusz és show a népnek a producerek előírásai szerint) hanem ahogy beszél és amiket mond. Az év bullshitje ez a fickó.

Ronald 2016.10.24. 10:42:30

"pl. az ukrán szobrász srác, akit viszont megnéznék már egy olyan nótában is, amiben nem melankolikus önmarcangolónak kell lennie."

Talán Leonard Cohen sem tudná elénekelni a "Csavard fel a szőnyeget" című műdalt - de azért elég sokáig jól bírta enélkül is.
.

Mrs.Columbo 2016.10.24. 10:42:49

Azért jó lenne ha lenne egy csatorna, amelyik be merné vállalni, hogy csak olyanokat válogatnak be, akikről azt gondolják a válogatón, hogy nem érdekli a nézőket. Szerintem meglepődnének.

Annak idején pont Bye Alex is ezért nyert itthon és ért el kint olyan jó helyezést. A jó hang barmira senkit nem érdekel már.
Legyen érdekes. A bejutók közül fiú és lány kategóriában egy llyet nem tudok mondani. Esetleg a szemüveges lány, aki a gitárjával jött. És ő pont azért nem fog bejutni, ami miatt kíváncsi lennék rá, mert nem lehet ráadni a tucat jelmezt és kiadni neki a Beyoncé meg Rihanna slágert.
Nálunk soha nem lesz pl. egy Susan Boyle (nem stílusom, de nem ez a lényeg). Még az élő adásig sem jutna el, mert hogy nem érdekli a nézőket.

Amúgy ahogy @Garin is írja, szerintem is ez eddig a legjobb X-faktor, még akkor is jól szórakozom rajta, ha végig tudom, hogy mű az egész.

Hokunda 2016.10.24. 10:47:40

Medve Balázs (Dynamite Duó) tényleg jó volt abban, amit eddig mutatott. Elhallgatnám hétvégenként.
Az viszont a végére már tényleg fárasztó volt, hogy koreográfia szerint a legjobb két énekes az utolsó két ember volt. Mondjuk a szobrász gyerek egy nagy kakukktojás nekem, de hát kötelező a külföldi vonalat hozni és szerencséjére ebben nem volt nagy a verseny.
Hogy ki esett ki és ki maradt bent, abban nem tudtam összefüggést felfedezni az ének tudásukkal és a produkciójukkal. Az maradt bent, akinek megengedte a forgatókönyv. Ennyi.
Kingát biztos beviszik az élő showba, mert cuki és még énekelni is fog, tehát jó lesz a nézettsége. Én a hörgős metál bandát is hallgatnám hetente. Még akkor is, ha Laci, mint a rádióhoz szokott nép szócsöve hosszasan ecsetelte, hogy ez azért kevés embernek tetszik. Meghallgatnék tőlük pár hörgős feldolgozást cukormázas dalokból...

molymoly 2016.10.24. 10:50:42

Akkor csak én vagyok olyan nagyon-nagyon naiv, hogy mindent bevettem úgy, ahogy kipakolták elém...
Gáspár Lacit nem nézem olyan grandiózus színésznek, hogy ezt a totális kiborulást ilyen élethűen előadja, Tóth Gabit meg tartom akkor olyan hülye p***ának, hogy tényleg úgy pattogjon, mintha csak ő tudná, minek hogy kell működnie ebben a műsorban.

Szóval én ezt másképp látom és határozottan utáltam, ami történt. :)

Netuddki. 2016.10.24. 10:53:44

De jó, hogy nem nézek ilyeneket!

Doles 2016.10.24. 10:58:15

@Ronald: :D Leonard Cohen sem jutna tovább. Tóth Gabi ízekre szedné, hogy mennyire vértelen szar és nem a nyuggereket kell megszólítani. :)

endugu40 2016.10.24. 11:05:04

@Garin: egyetértek!!! Alex és Laci szuperek!!!

Sulopest 2016.10.24. 11:20:19

Eddig ami a leginkább szembetűnő (és írtad is), hogy végre hanyagolták a klasszik fiúbandákat meg spájz görlöket de legalább Sixx megkapta a napi mennybemenetelét a keményebb műfajjal. Pacsi a szerkesztőknek. Aktmodell gyerek meg... Ennyire extrovertált amúgy még a Király L. Norbi sem volt, ő még talán viccesnek is tűnt de ez a gyerek meg odáig van magától mintha ő fingta volna a passzát szelet pedig egy nagy felfuvalkodott p5ts.

Sulopest 2016.10.24. 11:21:07

Eddig ami a leginkább szembetűnő (és írtad is), hogy végre hanyagolták a klasszik fiúbandákat meg spájz görlöket de legalább Sixx megkapta a napi mennybemenetelét a keményebb műfajjal. Pacsi a szerkesztőknek. Aktmodell gyerek meg... Ennyire extrovertált amúgy még a Király L. Norbi sem volt, ő még talán viccesnek is tűnt de ez a gyerek meg odáig van magától mintha ő fingta volna a passzát szelet pedig egy nagy felfuvalkodott p5ts.

micropixel 2016.10.24. 11:33:14

@rozsdamentes arcél: Van egy kis gond az elméleteddel! Vasárnap a Sztárban Sztárt is megütötte rendesen...

rockjano 2016.10.24. 11:41:17

Az ember persze tudja hogy az egész szinház és ez önmagában rendben is van, és csodák-csodájára még mindig van néhány jó hang az országban csak az van hogy a szinházat is lehet jobban és rosszabbul csinálni... ez most nagyon idegesítőre sikerült...

R2D2 & C3PO 2016.10.24. 11:42:48

@Garin: Igen! A zsűri nagyon jó. Miattuk szoktam odakapcsolni. A dalokból tényleg elég pár snitt.

miciur 2016.10.24. 12:13:29

jó volt szerintem. Minden olyan műsort szeretek, amiben megalázzák a jelentkezőket, faszom tele van már az összeborulós szeretetlávából.

cucmuc 2016.10.24. 12:15:18

a szerkesztőknek egyszerűbb a konfliktust generálni és figyelni a hatást

Nbl 2016.10.24. 12:19:05

Gyanítom, h az idegesítő kis pöcsfej pont azért van, mert annyira irritálja a zembereket, hogy nézzék és várják, mikor esik ki, szóval még azt is el tudom képzelni, h egy darabig még benntartják. Bár ezt úgy mondom, h csak azt az egy adást láttam amikor először szerepelt.

Hokunda 2016.10.24. 12:26:38

Annak idején Király L. Norbi az utolsó fordulóban esett ki, ahol még éppen beleszólhatott a Zsűri, hogy mi legyen. A faktor kritikusok győzelemre szavazták volna. Most sem lepődnék meg egy hasonló forgatókönyvön.

bukott madonna két nagy didivel 2016.10.24. 12:59:02

én ha nézem akkor csakis a zsűri miatt :DDDDDD azért az jó, hogy ott van a fiatalos lendület, veszekednek, poénkodnak "élnek". :) Az egészet tudni kell a helyén kezelni, nem akarom leírni amit fentebb a többiek már leírtak.
Nekem arra pont jó amire "használom". ennyi. Minden másra ott a nat.geo és a discovery vagy a távírányító. :P :DDDDDDDDDDDDDD

Nyausoft 2016.10.24. 12:59:22

@Doles: Én eddig úgy tudtam, hogy ez egy tehetségkutató műsor, és a show az maximum fent a színpadon történik. A mesterkélt jelenetek helyett én beérném kevesebb, de valóságos jelenettel. Mellesleg ezek a szerencsétlenek valóságosnak élik meg az egészet, holott már előre le van vajazva az egész.(emberkínzás, hogy mi jól szórakozzunk?) Bóticsöcs Gabi meg Oan Laci nem túl jó színészek. És nagyon nem szeretem ha hülyének néznek! Csak az énekesek miatt viselem el mindezt mert rájuk kíváncsi vagyok.

kontact35 2016.10.24. 13:21:51

A műsor, már csak azért is hiteltelen, mert azok a mentorok, akik! Tegnap pl. láttam (NEM halottam!) P. P.-t énekelni, pedig alá raktak mindent, zenekart, technikát az Arénában, valami monstre ünnepi műsorban. Csak ugrált, és tapsra biztatott. Kétségtelen, viszont, hogy jól zongorázik, és van valami zenei műveltsége. Alex, sok mindenben tehetséges, de semmiképpen sem az éneklésben (Saját anyagi szempontjából érthető, de egyébként visszataszító, hogy mindenféle előző megnyilatkozásait megtagadva, volt az a pénz...) A két maradék, már régen ráérzett a celebség ízére, és egyik ker TV-ből a másikba rohanva, szinte BÁRMIRE hajlandóak. Jó hangjuk van, de sajnos, ezzel inkább visszaéltek az évek során, mint éltek. Előadóképeségük igen csak egysíkú. Hangjuknál, még így is, lényegesen nagyobb az egójuk. Na, ők négyen, a stáb előre kiszámítható forgatókönyve alapján működnek, ítélnek.. Nem véletlen, hogy ide már csak többszörösen újrahasznosításra vágyók, ill. a mamijuk biztatására jelentkezők indulnak. Ha valaki, valóban megmérettetni akarja magát, az nem ide jelentkezett. Nevetséges az ötlet is, hogy az elvileg létező kb. 500 000 15-40 éves valamicske hanggal rendelkező egyén fog a világnak adni évente 2 "Madonnát, Bocellit", vagy hasonló tehetséggel rendelkező énekeseket stb

kontact35 2016.10.24. 13:26:58

@Hokunda: @bukott madonna két nagy didivel: Oszt akkor ki nyert? Hát V.Cs. a "remek", sőt óriási, fenomenális, sokszínű, mindig tiszta hangjával. Szóval, az sem volt az Aranykor! (Bár kétségtelen, hogy volt, van, akinek aranyakat hozot)t

Övönaluli Lali (törölt) 2016.10.24. 13:40:29

Végignéztem.
Nem olvastam el a kommenteket, így reagálok:
1. Gabi förtelmesen arcoskodik. Kibírhatatlan sztárallűrjei miatt már-már nézhetetlen a műsor.
2. Laci-Alex duo poénhalmaza valamelyest kompenzálja a "mádám" hisztijeit és a bazinagy arcát.
3. A negyedik zsűritag, akinek a nevét se jegyeztem meg, az meg egy hüje biodíszlet (így, jével), és azt sem tudja hol van. Bizonyította ezt a tegnapi "mindenkitleültetek, mert az annyira fasza" baromságával. Van rá 2 gombóc fagyim, hogy ő lesz az első "mentor", akinek a versenyzői elvéreznek az élő adásokon.
Amúgy nézhető a műsor, a hamis könnyek nagyon ütnek: kicsit megdörzsölik a szemüket, oszt' csókolom.
A távirányított zsűritagok tézisét az is bizonyítja, hogy Laci fülében (és néha a többiekében is) jól látható volt a súgócucc. Már pedig ha a zsűritag nem önálló, akkor ez az egész egy lópikulát sem ér.

Nyausoft 2016.10.24. 14:00:44

@Övönaluli Lali: Ezt nagyon jól látod, nagyon durván irányítva vannak a zsűritagok, sokszor az arcukon is látszik, hogy mennyire nem értenek egyet azzal, amit csinálniuk kell. De hát a kurva is pénzért baszik még akkor is ha nincsen hozzá kedve.

2016.10.24. 14:02:13

@Doles: A f@szt játszották jól! Annyira kilógott a lóláb hogy a hülye néző aki szeretne hinni abban, hogy spontán mennek a dolgok (pedig tudja hogy nem) rájött megint átvágták és már arra se figyelnek, hogy beszopható-e a műbalhé vagy nem.

Abban biztos vagyok, hogy Malekékat ilyen szánalmas cirkuszra nem lehetett rávenni, erre tökéletes, ez a pár alig jegyzett zenészecske, csak az a baj velük hogy nem jó színészek, hitelük meg eddig se voltígy nem kockáztatnak semmit.
Bábok, ezért is röhejes az is amikor hangoztatják hogy csak a saját fejük után mennek.
A zsűri szar, viszont a felhozatal nem olyan tré mint a TV2-es, így talán nem buknak akkorát mint a konkurencia

...amúgy olvasva a kommenteket döbbenek, van akinek ez a zsűri bejön?!

Hokunda 2016.10.24. 14:41:51

@Nyausoft: Lehet, hogy inkább ezt nézted volna, mint a zsűri kínlódását? Én időnként igen:
rtl.hu/rtlklub/xfaktor/ezt-a-troll-videot-probald-meg-rohoges-nelkul-vegignezni

Én nem értek a színészethez és azóta sem tudom eldönteni, hogy Lacinak a "felmondok" monológja azért indult-e el, mert beleszóltak a fülébe, hogy most Eszter helyére üljön le és ettől bukott ki, vagy már eleve így volt megkoreografálva, hogy Esztert mond és kivonul. Ezt majd a szakértők leírják. :)

csAlonzó 2016.10.24. 14:42:11

Szeleczki Dávid bandája nagyon jó. Komolyan, mikor hallunk mi Led Zeppelint vagy Hendrixet ilyen műsorban?

Doles 2016.10.24. 15:05:27

@Nyausoft: Szerintem igazad is van és nem is. A színpadi produkciók nem tudják elvinni a műsort. Ha morális alapon vizsgálom, akkor oda se kellene kapcsolnom, mert a valóban tehetségeseket még a műsor után évekig kihasználják.

Doles 2016.10.24. 15:12:04

@SmittyB: magyar szinten és ahhoz képest, hogy nem képzett színészekről van szó, zseniális alakítás volt. :) Jobb volt mint bármelyik magyar szappanopera. Ha a Barátok köztöt benyeli ez a nép, akkor ezt is benyelte a többség, jót szórakoztak rajta, a műsor teljesítette a célját. Ha valaki high culture-re vágyik, dobja ki a tévéjét és menjen Londonban színházba. Az eredeti hozzászólásommal is csak ezt akartam mondani, hogy ezt a műsort helyén kell kezelni és nem kell tőle olyanokat elvárni, mint például a hitelesség, amit nem is akar teljesíteni. Ilyen alapon naponta lehetne kritikát írni a Barátok köztről, még sem teszi Sixx.

Chuck Νorris 2016.10.24. 15:34:33

A legnagyobb probléma az hogy a hétvégi 2 adásban többet mutoghatták a mentorokat mint az elöadókat. Ez mondjuk nem lenne baj de a mindig központi szerepre törő Tóth Gagyi krinolintestrisza+bóticsöcsrázás+picsogás+butánnézés kollekcióját már ezerszer láttuk, ezek már nagyon unalmas manirok.
mondjuk azt én elhiszem róla, hogy nem megjátszásbol uralkodott mentortársain, hanem mára tényleg egy ilyen idegesitő picsa lett, aki azt hiszi ö szarta a spanyolviaszt.
Föleg szerencsétlen Gáspár Lacin uralkodott látványosan, aki a végén szerintem már ráhagyott mindent, mert látta lehetetlen értelmesen vitatkozni vele.
amikor látványosan kampányolt az évtizedes barinöjénél (aki baromira érdektelen személyiség+hang) gondolkodtam el, szoljon már valaki neki hogy semmilyen döntéshozoi lehetősége nincs egy másik mentor csoportjánál.
egyáltalán nem szórakoztatott a müsor, legszivesebben megráncigáltam volna a haját

2016.10.24. 16:00:10

@Doles: Zseniális mi? Fokozzuk még : grandiózus, fenomenális, oscar díjas...
El vagy tévedve, de ez legyen a te bajod.
Azt meg hogy miért kevered a szezont, a fazonnal (Barátok közt) szerintem ember nem érti.
A műsor szórakoztatni akar, ebben egyet értünk, de ha a néző felbassza az agyát, hogy teljesen hülyének nézik akkor nem szórakozik hanem dühöng. Verjenek át, de ne ilyen bugyuta módon.
Capisci?

".... és nem kell tőle olyanokat elvárni, mint például a hitelesség, amit nem is akar teljesíteni...."
Valóban, ez műbalhékon, meg a zsűri választáson is látszik, de azért ez nem volt mindig így. Az elején komolyabban vette az RTL is, és ezáltal a nézők is a show-t. Mára levitték Győzike show színvonalára és igaz, aki csak ennyit vár el tőle az meg is kapja.

zsubiaba 2016.10.24. 16:08:43

Borzaszto idegesek voltak a műbalhék tényleg. Tóth Gabi meg nm tudom mit képzel magarol, hogy bemegy és ott lebasz indenkit, hogy ez nem jatszotér, szedjétek össze magatokat. Nyilvan ettol mindenki jobban énekelt....?! A másik, hogy jó lenne, ha eldöntenék, hogy ha akkora baromi nagy tétje van ennek a székes fordulónak, akkor az ottani teljesitmeny alapjan jusson be, mert most csomo olyan volt, hogy hát, ez szornyu volt de a korabbbi eloadasok miatt leulhetsz. Értem, hogy forgatókönyv ez is, de miért nem írják logikusra?Ugyanez a helyzet azzal , hogy jó hangokat/énekeseket keresünk vs kiemelkedo egyenisegeket keresünk,. Hányszor elhangzott, hogy "ez a hang ide kevés", majd a Kristofnál azért lobbiztak, mert hát énekelni tényleg nem tud, de érdekes. Mi van??

Doles 2016.10.24. 16:19:45

@SmittyB: Mosolyjellel írtam, iróniának szántam, hogy zseniális színészi alakítás volt. Egyrészt mert neked, nekem és sokunknak nem tetszett, az még nem azt jelenti, hogy az emberek többségénél a műsor nem érte el a célját. Kicsit kevésbé vedd komolyan a kereskedelmi tévéműsorokat és próbálj kiegyensúlyozottabb lenni! Nem normális, hogy felidegesíted magadat Sixx-szel együtt az X-Faktoron. Peace!

2016.10.24. 16:29:18

@Doles: Na, így kell 180 fokot fordulni. Amúgy köszönöm az életvezetési tanácsokat, már megérte, hogy idejöttem.

Doles 2016.10.24. 16:49:35

@SmittyB: nem fordultam semerre, kezdetben is azt írtam, hogy butaság a hitelességet számon kérni egy szórakoztató műsoron. A színészi alakítás a körülményekhez képest és a műsor céljának megfelelően jó volt. Sőt talán zseniális :) Hangsúlyozom, hogy nem abszolút értéken mérve, hanem a műsor céljához és a műsorközönség szintjén kezelve. Erre írtam, hogy ha a Barátok köztöt benyelik, akkor ezt is. Ettől még nekem sem tetszik, mert máshol van az a szint, amit én szórakozásnak gondolok. Csak nem bosszankodom ezen, mert nem is a tévében keresem a magasszintű szórakoztatást. Ez csak egy hétvégi limonádé. Gyakorlatilag itt érünk vissza a gondolatmenet elejére. Miért olyan nehéz ezt megérteni azt nem tudom, de engem nem zavar, ha legközelebb is megnézed a műsort, aztán puffogsz rajta. Csak mondtam, hogy tök felesleges keresni benne a megfelelést magasabb elvárásoknak. Ha gondolom még egyszer elmondom a gondolatmenetet, de tényleg csak egyszer! :)

bitond 2016.10.24. 17:59:54

Már amikor a fickót, akit egy korábbi műsorban egyszer már felállítottak, felkeltették megint, sejtettem, hogy mi vár Eszterre. Ha nem szándékosan csinálják, az ilyen egybeeséseknek elég kicsi a valószínűsége..Bosszantott, hogy ilyet akarnak elhitetni velem.

Ám ha valaki elhiszi, tegye, végül is véletlenül is előfordulhat ilyesmi. Ami igazán zavart, hogy ez a megcsinált dráma Eszter számára valóságos dráma volt, amit a műsor készítői eszközként használtak fel.

De úgy látszik, ez csak engem zavart...

Doles 2016.10.24. 18:52:47

@bitond: Igazad van, de azért néha az áldozatot sem értem, hogy minek megy oda egy újabb pofonért. Nem fog kiderülni, hogy Eszter tehetséges énekes/előadóművész, mert nem tud kiderülni, és mivel ezt nem tudja elfogadni, emiatt az életéből őmaga (is) drámát csinál.

bukott madonna két nagy didivel 2016.10.24. 19:12:45

@kontact35: szabad kérdezni, ezt nekem miért címezted?
vastagnál nyálabb lónyálat még nem éltem. már akkor utáltam mikor előjött a lyukából, tol valami reklámot amitől a hideg kiráz... ekkora bugó nyálesőt még életemben nem. de nem is tervezem :DDDDD
azt, hogy valami a "sztár"akadémiában (de hagyjuk) tolja az észt...

a melleim miatt pécéztél ki????? :P :DDDDDDDDDDDDD

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.10.24. 19:16:52

Totál igaz hogy minden amit az RTL mond azt kottára végig kell vinni, röhejes volt hogy azon dilemmáztak maradjon e a túl festett mami, vagy adja át a helyét, hihetetlen mennyire hülyének nézik az embereket.
Gabi mindenkit kiszór elsőre, Puskáspeti meg mindenkit leültet, kicsit se volt megrendezve az egész :))))
És hogy ez a meleg visító csóka még kapott széket ,a non plusz ultrája annak hogy szavuk nincs a mentoroknak, még Puskás fején is látszott hogy rosszul van a produkciótól de tovább kell juttatni.
Az meg hogy a csóri lány, akitől mindenki könnyezett a válogatón, aki még fürödni se enni se tudott néha olyan rossz körülmények között élt, ő meg be se fért az összefoglalóba, pedig látszik hogy ott ül és várja a sorát....hihetetlen gáz lett az egész.

smkguru 2016.10.24. 20:27:00

Gratulálok a cikkírónak!
Megnyerte a "Hogy legyünk tapló, negatív, mindent leszóló barmok" díjat.
Amíg millió felett van a nézettség, addig jobb, ha befogja a száját.
Amúgy milyen zenei végzettsége van, hogy ennyire leszól mindenkit?

Ellee 2016.10.24. 20:59:59

@SmittyB: Malekéket nem lehetett rávenni? Csak annyit mondok, Csobot Adél. :D :D

A nagyhajú lány mit csinál még itt? Se a Sia, se a táboros produkciója nem volt más, ordítás. Szörnyű :(

kontact35 2016.10.24. 22:28:30

@bukott madonna két nagy didivel: Két dologban már egyetértünk. Valóban véletlenül kerültél az előző hozzászólásomba, elnézést. Ha V.Cs-re általad írtakat köbre emelném, és hozzátennénk még hogy végletekig karrierista pozőr király, na még akkor is igen jóindulatúan állítottuk ki a bizonyítványát :)

Tinman 2016.10.24. 22:56:41

Ez az X-faktor végre egy jó X-faktor:

1. Rohadt jó énekes/zenész karakterek vannak benne.

2. Olyan kedvenceim is lettek, akik olyan zenét tolnak, ami nagyon messze áll tőlem... éééés mégis megszerettem őket.

3. A zsűriben zajló balhé és műbalhé teljesen korrektül van tálalva. Let meeee entertaaaaain youuuu mondják és teljesen jól elagyrágázóm rajtuk, ha éppen erre vágyok. Nyilván a reklámokkal tarkított adást abból a fura ódon dobozból never ever... de 1-2 nappal később ez nekem egy tisztességes pizza vacsira, az meg nem is olyan rossz.

4. Tudom, hogy csak a show kedvéért, de örülök, hogy mertek betolni olyanokat is a házikóba, akik véletlenül sem a mainstream-et képviselek. Mondjuk ha ez az adás Jáger Kinga, vagy az uktán szobrász személyében kitermel egy újabb Oláhgergővastagcsabadanicsdórakocsistibort, akkor eret vágok.

Nálam eddig a TOP 3:

1. László Cintia - imádom a csajt minden szempontból. A hangja, a megjelenése, a szeméből sugárzó intelligencia... hmmm... nekem kicsit ő olyan, mintha egy Marie Fredriksson (Roxette) és egy Miley Cyrus lenne egybeöntve úgy, hogy mind a 2 féltől csak a jó tulajdonságokat vesszük át.

2. Horváth Colette - Sokkal több van benne, mint ami elsőre látszik. Aranybánya, csak legyen rá idő, hogy kibontakozhasson.

3. Soulbreakers - A csodás Écska és csapata maga a nagybetűs Fesztiválhangulat, ja és vérprofik.

Mindenki kedvenc(?) Kristófja viszont nem kicsit mediocre... szürke, unalmas, bealszom tőle. Attól, hogy nőies, affektál és tényleg ripacskodik, attól bizony még iszonyat unalmas. Mert mi mást tud? Semmit? Na erről beszélek... Meglátom és elalszok. Olyan, mint egy lázadó gyerek, akihez nekem se időm, se kedvem, se türelmem nincs, hogy a kínlódásait végigaludjam.

zsubiaba 2016.10.25. 00:25:28

@szociál: tényleg! nekem meg a Svédországban élő cuki testvérpár jutott eszembe, ők is eltűntek.

Dyta Kostova 2016.10.25. 01:15:19

@SmittyB: Öööö... bocsáss meg, de épp Malek Miklós produkálta a legnagyobb műbalhét az X faktor történetében: hogy a szabályokat áthágva 6 helyett 7 lány menjen a mentor házba csak azért, hogy azt a világ legnagyobb ripacsa Csobot Adélkát magával vihesse... Jáger Kinga még biztos emlékszik erre. Már akkor se értettem, minek kellett ez, egyszerűen szelektált volna ki egyet, ha úgyis az a vége. De nem, ehelyett szabályt változtattak, tök önkényesen.

Na most e gondolat mentén egészen nyugodtan mehetett volna a díva néni is a mentor házba, és a fiúknál is a Sam Smith-t éneklő szerény, dagi srác. Ehelyett: le kellett ültetni egy olyan irritáló, felképelnivaló, nem gyengén metroszexuális kis pöcst, mint ez a Kristóf gyerek.

Az a baj, hogy a zsűri klasszisokkal jobb, mint eddig bármikor, mert nem fiatal lányokra nyálat csorgató idős pasikból áll, de a szelekció így is tartogat annyi idegesítő momentumot, hogy nem tudom igazán kikapcsolni az agyam, és szórakozni egy kicsit. Pedig minden szériát megnézek, hogy hátha....

Dyta Kostova 2016.10.25. 01:17:00

Az senkinek nem tűnik fel, hogy Ónódi János se most van először? Egyetlen bejátszásban sem említik....

Doles 2016.10.25. 08:04:36

@zsubiaba: Igen, ezeknek a versenyzőknek a hiányát talán meg kellett volna írni a kritikában, főleg, hogy nem csak esztétikai kérdés, hanem műsorkészítői baki is, hogy egy szálat elkezdtek szőni, aztán elvarratlanul hagyják.

Magentax 2016.10.25. 08:53:48

Ez a Puskás Petya nagyobb ripacs, mint némelyik rikácsoló "tehetsége".
Nem értem, mit keres ez egy zsűriben? Nem ért semmihez, énekelni nem tud, választani nem tud, beszélni sem tud... kinek a kicsodája ez a szerencsétlen?

2016.10.25. 09:04:08

@Dyta Kostova: Nem emlékszem, hogy mennyire volt átlátszó a balhé, ennyire biztos nem.

Csobot, megosztó volt az első pillanattól kezdve, de fennmaradt, míg a többiek eltűntek a süllyesztőben, az idő Malekot igazolta.
Fogalmad sincs mit jelent a ripacs szó, hülyeséget írtál.

gatti979 2016.10.25. 10:04:08

@Doles: minden szavaddal egyetértek.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.10.25. 10:17:03

@Magentax:

Az van hogy nem a Puskás dönt ki jut tovább, vagy ki esik ki, az RTL-nek nem mindegy mennyire megosztó valaki, vagy néző barát.
Régen volt itt egy poszt egy felháborodott szülőről, aki teljesen kiakadt hogy a fia azért nem jutott tovább mert egy rikácsoló páva megkapta a lehetőséget holott köze nem volt az énekléshez.
A csókáról beszélt akitől mindenkinek liftezni kezd a gyomra, és mindenki oltotta hogy savanyú a szőlő efektus történt.....a látottak/HALLOTTAK alapján jogos a felháborodása a kedves szülőnek.

Garin 2016.10.25. 10:31:57

Gyerekek, komolyan sok kommentelőt nem értek. Kritizáljátok az énekeseket, zsűri tagokat, ilyen-olyan a Tóth Gabi, hű de tehetségtelen a Puskás Peti, nem szépen beszél a Gáspár Laci, miért szólt bele az meg az. Ez egy szórakoztató műsor, milliméter pontossággal megtervezve. Kitalálták milyen legyen az idei X-Faktor, kicsit legyen másabb, pörgősebb, mint az eddigiek, legyen több konfliktus meg érzelem. Kitalálták milyen karakterekből álljon a zsűri, ehhez válogattak viszonylag hiteles mainstream zenészeket, akik azt a szerepet el tudják játszani. Ennyi. Tóth Gabi az érzékeny pop díva és nagyasszony, Gáspár Laci az egyszerű, őszinte és szenzitív dalnok, Puskás Peti a szeretni való, kedves énekes és Alex a mindent értő moderátor. Mint az operettben a primadonna, szubrett, bonviván, stb. Az alanyok meg dőlnek maguktól, de oda is terveztek pár konfliktus forrást, ilyen az öreg dizőz vagy a tíz éve próbálkozó lány. Minden zsűritag 90%.os pontossággal tudja ki az a három, akit visz majd magával az élő showba, a többi csak koreográfia és minél kevesebb dologba vannak beavatva a versenyzők, annál hitelesebb a dráma. Szóval nincs itt nagy trúváj, ez így működik és működött eddig is, a különbség csak annyi, hogy ez most jobban (értsd szórakoztatóbbra) sikerült.

Doles 2016.10.25. 12:14:19

@Garin: pontos leírás, de az nagyobb baj, hogy ezt Sixx sem érti teljesen, aki írja a kritikát. Szerintem a kommentelők attól még mondhatnak véleményt, hogy tetszik-e nekik a karakter vagy sem, hogy nem tudják, hogy az valójában kitalált és nem eredeti.

Garin 2016.10.25. 15:23:08

@Doles: Jogos-jogos, én is szoktam mondani, hogy "de hülye a Nóra a Barátok Közt-ben", pedig tudom, hogy csak egy karakter. :-) Sixx szvsz. érti miről van szó, de ő a betű embere, akinek időről időre meg kell jelennie valami írással. :-)

Dyta Kostova 2016.10.25. 15:30:52

@SmittyB: Csobot miatt ment 6 helyett 7 lány a mentorházba, nagyon is átlátszó volt. Fennmaradt? Mondj már tőle 4 slágert légyszíves... Fogalmazzunk inkább úgy, hogy tudta, hova kell tenni az ülepét. Ha most nem ő lenne az Istenes Bence nője (frissen gyerekkel), a kutya nem beszélne róla.
Ripacs (wikipedia szerint): "Aki a színpadon ripacskodik, az széles eszközökkel, az átélést nélkülözve, hadonászva, kiabálva és grimaszolva túljátssza, imitálja az érzelmeket, az indulatokat; olcsó, könnyen elérhető hatásokra tör"

Adélka ennek tökéletesen megfelel. Tényleg ennyire megkoptak itt az emlékezetek a hadonászásáról, a cukiskodásáról, ahogy lengeti magát, meg az "Erdélyben, Miklós"-bevezetőjű kezdő produkciójáról? Hogy a későbbieket ne is említsük. A Kristóf ugrál és idegesítő, Adélka ennek a női párja szerintem.
www.youtube.com/watch?v=8EVAysbkIhk

Dyta Kostova 2016.10.25. 15:34:51

Valamint: a mostani zsűrinél soha az életben nem jutott volna élőbe ez a nőcske. A jelenleg futó X javára legyen mondva, hogy nem juthat tovább valaki azért, mert szép, aranyos, cuki. A videóban Geszti már kijelentette, amikor még egy hangot nem énekelt a kiscsaj, hogy nála továbbjutott, mert már szerelmes belé. Dumával megvenni a zsűrit miközben össze-vissza mórikálja magát, mi, ha nem ripacskodás?
Na mindegy, ez már a múlt.
Az új X mutat színvonalbeli javulást, én is azt mondom.

seventyfour 2016.10.25. 15:38:49

10 perc. Basszák meg, 10 kibaszott perc volt, míg szólt háttérben, de sosem felejtem el a televíziózás leggagyibb műbalhéját. Ez az amatőrködés annyira fájt, hogy háttérzajként inkább EchoTv Világpanorámája fog menni, de a büdös életben nem hagyom ezen a retek műsoron a tévét... Ezt leszámítva is vége ennek a formátumnak. És remélem az összes "reality"-nek is. Végre.

seventyfour 2016.10.25. 15:45:38

@Garin: Nem működik és nem szórakoztató. Sehogy sem. Elbénázták, amatőrökre bízták akiknek nem jön össze. Félelmetesen alkalmatlanok a zsűrik arra, amit el kéne játszaniuk, egyszerűen fel sem merül, hogy ez "valóságos". Hiteltelenekké váltak, így leszerepeltek. Ezt most csak azok látják, akik -tudván, hogy kamu, de- valami értéket vártak, aztán lassan eljut a nem túl nagyra tartott átlag közönségnek is, hogy hülyének nézik. És ez fogja ennek a fosnak a végét jelenteni.

Garin 2016.10.25. 16:01:29

@seventyfour: Hááát, ez az, ami gusztus, ízlés meg mindenféle egyéb kérdése. Már, hogy kinek mi a szórakoztató, tetsző, stb. Én pl. szeretem az Ace Ventura-t, de van, aki hány tőle. Imádom a L'art pour L'art humorát meg az angol abszurdot, miközben ismerőseim egy része komplett hülyének néz miatta. :-) Ki mit vár egy produkciótól. Én az X-Faktortól csak annyit várok, hogy lássak pár jó hangú énekest, meg némi hülyéskedést a zsűritől. Ennyi és én személyesen úgy érzem, hogy ezt meg is kapom, ezért engem szórakoztat. Ha téged nem szórakoztat, akkor egyszerűen átkapcsolsz máshová ...

seventyfour 2016.10.25. 16:06:31

@Garin: Nem az ízlés a kérdés, hanem a színvonal. Tudom, hogy van, aki ezt szereti és elsősorban vele szemben tiszteletlenség ez. Attól, hogy nem szeretem, meg tudom ítélni, hogy mit látok. és ez vérlázítóan gagyi.

Garin 2016.10.25. 16:36:50

@seventyfour: Lehet. A színvonal szerintem már az első X-Faktorokban sem volt túl nagy. Talán az első három Megasztár volt még úgy összerakva, mint egy tehetségkutató műsor. Valóban jó hangok, hiteles zsűri, kevés műbalhé, valódi vélemények és tanácsok. Azóta is azokból él a pop szakma, lásd a mostani zsűrit. :-) A többi már ott sem sikerült. Az X-Faktor egy más formátum, jóval bulvárosabb, személyekbe turkálóbb, szenzáció hajszolóbb és ez önmagában már egy alacsonyabb színvonal. Az X-Faktor eddig is ilyen volt csak a mértékek voltak máshol, úgy látszik neked az előzőek nem érték el ingerküszöbödet, esetleg számodra hitelesebb szereplőkkel játszották el, ezért érzed azokat színvonalasabbnak.

seventyfour 2016.10.25. 17:35:26

@Garin: Máshogy fogalmazok. Nem merültem el eddig sem bennük, mert sokkal nagyobb zenei sznob vagyok, hogy ezek akár megközelítsék azt, amit szeretek. De nem is erről van szó. Régebben is bele-bele néztem kíváncsiságból, és be kellett látnom, hogy ez nekem nem fog szórakozást nyújtani. De! Még így is, hogy kvázi kívülálló vagyok, meg tudom állapítani, hogy eddig legyártottak egy tisztességes iparosmunkát, most pedig számomra elfogadhatatlan kontárkodásnak tűnik az egész, pontosabban a zsűri harmadosztályú és a casting pedig siralmas. Egy harmadik-világbélit tudok ilyennek elképzelni.

2016.10.25. 19:28:45

@Dyta Kostova: Írtam már, fogalmad sincs a szó jelentéséről. Kimásolod ide a wikit, de hiába ha nem tudod értelmezni, amit olvasol.
Ülj le fiam egyes!

Doles 2016.10.25. 19:34:53

@seventyfour: Szerintem ez a zsűri még istenes az előző évekhez képest. Nekem az első évadokban tetszett, hogy nem kertelnek és elmondják szakmailag, hogy mi volt jó és mi nem. Aztán ez megszűnt, mert gondolom az átlagnézőnek nem jött be, hogy Pici bácsi ért hozzá. Jöttek a cukormázas dicséretek, amikor még az én botfülem is hallotta, hogy hamis. Most újra van odamondogatás, ami nem rossz. Talán egyszer szakmázni is fognak újra, de persze ehhez valóban jobb kvalitású zsűri kellene.

Dyta Kostova 2016.10.25. 21:24:42

@SmittyB: Jól van, leülök, és megvárom, hogy te, aki ugye jobban tudod a wikipediánál (de kimásolhatok ide neked akármilyen értelmező kéziszótárat, akkor se leszel elégedett), majd körbefogalmazod szépen. Egyéni véleménynek ez is elmegy, végülis... Plusz várom azt az egy szavas jellemzést is, amit a ripacs helyett CséAdélra alkalmaznál. Nem szitkozódást, meg anyukája emlegetését, félreértés ne essék, hanem egy szavas jelzőt, amely híven tükrözi a viselkedését és úgy általában az egész lényét.

Garin 2016.10.26. 09:04:00

@seventyfour: Oké-oké, nem kajálod a dolgot és más zenét hallgatsz. Koromnál fogva én is más zenét hallgatok, de ez már tényleg ízlés kérdése. :-) Ahogy írtam előzőleg, mindenkit más dolog szórakoztat. Amit én várok az X-Faktortól, annak pont eleget tesz, így engem szórakoztat, de ezt is írtam már. :-) Tudod ez olyan dolog, hogy olvashat valaki Tolsztojt meg Boris Viant és elmondhatja magáról, hogy csakis mély irodalmat olvas, de én meg olyan vagyok akinél ezek mellett elfér némi ponnyva is. :-)

un 2016.10.29. 20:56:57

Nem jött be, Jocó!
süti beállítások módosítása