A Blikk és a Bors is hosszan beszámol mai számában Rékasi Károly állapotáról, bár a tegnapi helyzethez képest sok újat nem tudnak mondani. A Blikk szerit Rékasinak akkora fájdalmai voltak, hogy altatni kellett, a combcsontműtéten ugyanakkor már túl van. Beszéltek Rékasi anyjával is, aki szerint a színész nagyon rosszul néz ki, Pikali Gerda nem nyilatkozott. Az orvosok még nem tudják megmondani, hogy Rékasi munkáját mennyire befolyásolja a baleset, de nem biztos, hogy az augusztusi fogatásokra, illetve a színházi évad kezdetére felépül.
Közben a Bors arról ír, hogy a rendőrség akár évekig is nyomozhat az ügyben, nehéz lesz ugyanis kideríteni, hogy ki hibázott. Rékasi balról próbált megelőzni egy autót, amikor az kanyarodni kezdett, el kell tehát dönteni, hogy ki kezdte előbb a manővert. A Budapesti Rendőr-főkapitányság már elindította a nyomozást.
Rékasi családja tegnap közleményt adott ki, amiből kiderül hogy a színész a fejsérülése mellett eltörte a bokáját, a medencéjét és combcsontját. Jelenleg intenzív osztályon ápolják, de az állapotától függően - lehetőség szerint napokon belül-, baleseti sebészeti osztályon folytatják az ápolását.
A Barátok közt színésze kedden 600 köbcentis robogójával éppen egy előtte haladó autót akart megelőzni a XXII. kerületben (az RTL székházától nem messze), de nem vette észre, hogy az meg balra kanyarodna, és belment az autó oldalába. Az ütközés olyan erejű volt, hogy a színész öt métert repült.
Yaesu 2015.07.02. 09:08:19
Weiss Manfréd FC 2015.07.02. 09:15:04
Babette anyó húsdarálója 2015.07.02. 09:20:10
Mostanában csapkodják nyakon a szakértőket. Ha talál egy jót, akkor nehéz lesz ráverni.
Azért a sérülések és a repülés sokat elmond a tempóról.
A repülésből pontosan számítható a tempó, a tempóból és a találkozási pontból számítható hol volt a motor amikor a koma elkezdett befordulni. Ha előzött, és az autó a hunyó, akkor csak elsodorja, a jelen szituban már előtte volt.
Majd kiderül, de erősen sanszos, hogy a hátul jövő nem vette figyelembe az előtte menő lassítását, nem gondolta végig, hogy mi következhet, hanem igazi kétkerekűként zsigerből előzni kezdett, letojva azt, hogy az autó esetleg azért lassít vagy fékez mert pl. egy gyerek futott elé.
Ilyen szitukat naponta tömegével látni, ezek térben és időben találkoztak.
Kisszili02 2015.07.02. 09:22:08
heimdall 2015.07.02. 09:23:56
pcomment 2015.07.02. 09:26:17
s̲a̲j̲n̲á̲l̲o̲m̲ 2015.07.02. 09:43:40
mt-03 2015.07.02. 09:46:34
Transylvanianmixedgrill 2015.07.02. 09:56:01
umleitung 2015.07.02. 09:58:45
DRacsi 2015.07.02. 10:02:56
Ellen mondanék a tempós összefüggésnek.........................
27 éve motorozok. 2009-ben volt az első, és eddig utolsó 8 napon túl gyógyuló balesetem.
Évekig pereskedtem. A szakértő rutinból ráírta a véleményét a szakértésre. Meggyőződésem, hogy bele se olvasott a jegyzőkönyvekbe. Nem is onnan jöttem, nem annyival, de örömét lelte , hogy elkaszálhatja a motorost. A helyszíni szemlén aztán a bíró szerencsére tisztán értette a helyzetet és a javamra döntve marasztalta el a furgonost aki keresztbe fordult elöttem.
Ez pusztán szerencse kérdése ma magyar országon!! Vagy jó ügyvédé.......!
Már az eljárás alatt( miközben a korházban lábadoztam) bevonták a jogsimat és 100 ezer pénzbüntetést kaptam a szakértő megállapítása alapján! !!! persze rehabilitálni elfelejtette! A priusz miatt egy lejárt jogsi 50 ezer.........hála szakértőnek!
Az első cikkekben olvastam az autós nyilatkozatát, vérlázító! És rutinról árulkodik!
Érdekes lenne az előéletét megnézni, bizonyára nem ez volt az első "esete"......
Sajnos a motor veszélyes üzem! Ezzel számolni kell!
Nem a sebesség, vagy a levegőben töltött távolság probléma, hanem , hogy hová esik az ember. A képeken oszlopok között volt a motor, bizonyára nekicsapódhatott pár dolognak azért a sok és súlyos sérülés.
Minden esetre jobbulást és gyors felépülést!
jófej házisárkány 2015.07.02. 10:15:30
Kopi3.14 2015.07.02. 10:18:14
Centurio Q 2015.07.02. 10:25:48
cukkmukk 2015.07.02. 10:33:07
-+Seth+- 2015.07.02. 10:58:26
Osztrákok engem hoztak ki hibásnak. Lassabban mentem mint a megengedett sebesség. Mikor már előztem ő akkor tette ki az indexet, tükörbe nem nézett. Én abban hibáztam, hogy nem fékeztem azonnal. Mindig a motoros a hibás az olyan országokban ahol kisebbségben vannak a motorosok, mindig.
s̲a̲j̲n̲á̲l̲o̲m̲ 2015.07.02. 11:13:42
VogelZsigmond 2015.07.02. 11:20:17
Centurio Q 2015.07.02. 11:26:30
lehetni lehet, csak esetleg rábaszol. Kereszteződésben anélkül előzni, hogy egészen biztosak lennénk a másik szándékában mindenképpen kockázatos és nem fog vígasztalni, hogy a KRESZ szerint esetleg neked volt igazad...
Le Orme 2 2015.07.02. 11:30:44
room_101 2015.07.02. 11:32:07
laci_52 2015.07.02. 11:32:20
Etniez 2015.07.02. 11:39:43
Etniez 2015.07.02. 11:42:53
Tudod van egy Kresz szabály, miszerint nem kanyarodhatsz, ha előzés alatt vagy. Csak az autósok nem hogy nem tartják be, nem is tudnak róla. Ez a nagy baj.
s̲a̲j̲n̲á̲l̲o̲m̲ 2015.07.02. 11:42:53
Etniez 2015.07.02. 11:43:56
Etniez 2015.07.02. 11:45:30
Ekkora hülyeséget még nem olvastam ma. Amíg nem jelzel az indexxel, szabadon előzhető vagy.
Etniez 2015.07.02. 11:47:23
zvuf 2015.07.02. 11:48:01
Évek óta motorozom a városban. Naponta törhetném ripityára magam, ha a fentiekre nem figyelnék.A városi motorozás borzasztó veszélyes, nagyfokú odafigyelést, önfegyelmet és rutint igényel, hogy mindig egyben hazaérj.
Egyébként pedig SOSEM előzünk kereszteződésben!!!!!!
Jobbulást kívánok Karcsinak!
Etniez 2015.07.02. 11:52:47
"Egyébként pedig SOSEM előzünk kereszteződésben!!!!!!" Én is tartom, nem akarok meghalni egy hülye autós miatt.
De attól még jogilag lehetséges.
rockjano 2015.07.02. 11:53:43
Az élet annyira értékes hogy nem érdemes kockáztatni… aki meghal sosem tudja mennyit veszít…
ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.07.02. 11:54:14
Így van, kereszteződésben előzni orosz rulett.
Az esetek nagy hányadában minnél drágább egy autó annál nagyobb az esély rá, hogy az index elmarad, mindegy hogy körforgalom, vagy kereszteződés, vagy sávváltás, b*sznak jelezni a szándékukat.
Én a rendőrség helyében ciliv autókkal járnám az utakat bekamerázva, egy nap alatt annyi mergást meg béjemvést meszelnének le hogy faszán hozna a konyhára, nyilván zsebből kifizetnék a büntetést, de a pontok gyűlnek.
hawaiiklub (törölt) 2015.07.02. 12:03:12
És ahogy sokan írtátok, a sebesség is jó kérdés, "kicsit" túlléphette az 50-et.
zvuf 2015.07.02. 12:13:20
Persze, nem mindegy, mi milyen lelki állapotban volt, tudott-e megfelelően koncentrálni, vagy csak kavarogtak a gondolatok a fejében és rutinból vezetett.( Esetleg telefonált!?)
Egyébként kérdéses, hogy a balesetben résztvevő autó és a motoros között az előzés megkezdésekor volt-e még egyéb, másik jármű és azokat is előzte-e a motoros, vagy csak ez a Passat volt....
kisQtya 2015.07.02. 12:14:07
Sajnos, ezzel ritkán élnek a közigazgatási amatörizmus károsultjai, ezért aztán semmi nem ösztönzi a magyar közigazgatás szervezetét, hogy csipkedje magát és ne sértsen jogot lépten-nyomon.
Figyuzzka 2015.07.02. 12:16:51
szajberpiraty 2015.07.02. 12:17:29
Szerintem Rékasi valamiért hosszabban elnézett jobbra vagy balra a "landolás" előtt.
kisQtya 2015.07.02. 12:21:30
Vénasszony lassan csorogva keresgélte az utcát, majd amint megtalálta, örömében azonnal kanyarodott balra.
Ott épp csak elesett az előző motoros.(Egyébként előzés közben nem ötvennel megy az ember, mert ilyen sebességgel nem lehet előzni.)
velizar 2015.07.02. 12:23:46
zvuf 2015.07.02. 12:24:52
persze ez csak teória
zeddez 2015.07.02. 12:26:32
egyébként simán lehet előzni kereszteződésben, meg az előzendő jármű vezetőjének a dolga jelezni az irányváltást még a befordulás megkezdése előtt -és nem akkor, amikor már tekeri a kormányt...vagy még akkor se, mert eleve nem szokott vagy mert a múútkóósemgyöttsenki-, meg meggyőződni róla, hogy nem kezdték-e meg már őt előzni
úgyhogy itt a Passat-s a hunyó első körben
mondjuk ha Rékasi a megengedett sebességet jelentősen meghaladta, akkor elviheti a balhét, de 50-l egy motorral már simán lehet akkorát zakózni, hogy eltörik jó pár csontod, mert az sem mind1, mibe és hogyan érkezve csapódsz bele leesve a motorról, hiszen öv meg nincs, ami megfogna
Etniez 2015.07.02. 12:29:18
kisQtya 2015.07.02. 12:29:23
Soha nem láttam, hogy kiemeltek volna a forgalomból valakit, aki szarul vezetett, belecsúszott a kereszteződésbe, mert nem mérte fel, hogy nem ér át, nem engedte át a gyalogost, előzte a villamost, stb.
Kb. egy évig kellene népnevelni és sokat javulna a közlekedési morál.
Etniez 2015.07.02. 12:31:54
Ez van benne:
'31. § (6) Bekanyarodás: „A balra bekanyarodó jármű vezetője párhuzamos közlekedésre nem alkalmas úton a bekanyarodást akkor hajthatja végre, ha meggyőződött arról is, hogy balról járművének előzését vagy kikerülését másik jármű nem kezdte meg.”
Az autós nem győződött meg erről.
34. § (8) Tilos előzni: „útkereszteződésben és közvetlenül útkereszteződés előtt, kivéve
– ha a jármű főútvonalon vagy olyan más úton halad, amelyen elsőbbségét jelzőtábla [16. § (1) bek. u) pont] jelzi.”."
Főútvonalon haladtak. Itt is az autós bukik. Legközelebb értelmezd amit olvasol, utána kommentelj.
Etniez 2015.07.02. 12:35:09
Ha bemész a buszsávba lekameráznak, és így tovább.
zvuf 2015.07.02. 12:37:31
Hogy ez miért van így, az egy hosszabb lélegzetvételű beszélgetés lenne....
ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.07.02. 12:40:35
Újabban az a divat hogy driftelnek esténként a körforgalomban, van egy két szellemi fogyatékos aki nem bírja ki, múltkor este is erőlködött egy szerencsétlen, de az alatta lévő egyirányú utcából megjelent egy járőr autó, egyből sziréna, villogó, és 50 méteren belül lekapcsolta a nyomorékot :))))
Sztem a körforgalmakba simán felrakhatnának egy egy térfigyelőt, mert lóvé az van rá.
Kopi3.14 2015.07.02. 12:54:49
Kopi3.14 2015.07.02. 12:56:43
Kopi3.14 2015.07.02. 13:04:36
Kopi3.14 2015.07.02. 13:06:25
Etniez 2015.07.02. 13:07:14
Meggyőződött. Csak közben az autós indexxel vagy anélkül kanyarodni kezdett.
"Ebben benne van az is, felméri miképp mozog az előzendő."
Ment egyenesen előre lassan. Gondolod úgy volt a szitu, hogy ment Rékasi, látta hogy jön egy kereszteződés és az előtte lévő autó indexelni majd fékezni kezd. Gondolta itt a lehetőség egy kis bulvár szereplésre, ezért megnövelte sebességét, hogy még pont bele tudjon csattani a kanyarodási szándékot jó előre jelőz autó elejébe.
Szerintem így történhetett.
Kard 2015.07.02. 13:09:53
Etniez 2015.07.02. 13:13:28
Elég ritka eset az, amikor a motoros szándékosan beleszáll egy autóba hátulról érkezve. Mindig az az előzménye, hogy az autós szándéka nem egyértelmű. Valószínűleg nem indexelt, vagy akkor kezdett indexelni és kanyarodni, amikor előzés alatt állt.
És nem kell nekem a szöveg, sofőr vagyok. Autót, motort, teherautót, biciklit hajtok. Elég sokféle szemszögből láttam már ugyanazokat a közlekedési szituációkat.
Én speciel soha nem előzök autóst kereszteződésben, hiába lenne jogom. Rékasinak is volt joga és kitörölheti vele.... Ugyanígy nem előzök akkor sem, ha parkolóhely van oldalt. Mert oda is ész nélkül beugranak az autósok.
Természetesen lehetséges, hogy Rékasi nem figyelt, de az én gyakorlati tapasztalatom azt mondja, hogy ennek esélye 10-20% maximum. Vagy közös vagy az autósé a balhé.
Kopi3.14 2015.07.02. 13:13:28
Etniez 2015.07.02. 13:17:02
Kopi3.14 2015.07.02. 13:18:26
A a motoros esetében annyit elfogadhatónak tartasz meggyőződésre hogy nem is lassít mellé, csak elkezd előzni, akkor forítva miért nem? Miért kell a kettős mérce?
"Ment egyenesen előre lassan. Gondolod úgy volt a szitu, hogy ment Rékasi, látta hogy jön egy kereszteződés és az előtte lévő autó indexelni majd fékezni kezd."
Nem, nem gondolok semmit. Opció ugyanis rengeteg van, többek között a korábban említett esettel súlyosbítva, hogy az adott Passat generáció hátsó lámpája olyan szar, hogy néha közvetlen mögötte álló autóból sem lehet jól látni, hogy indexel. Mert a VW tervezés során elbaszta.
CoolKoon 2015.07.02. 13:18:49
daytona500 2015.07.02. 13:20:13
CoolKoon 2015.07.02. 13:20:22
"nem egészen értem miért ne lehetne egy lassító autót megelőzni balról. "
Mert baromi veszélyes (pont amiatt, mert simán lehet, hogy balra akar fordulni)?
hawaiiklub (törölt) 2015.07.02. 13:20:24
1. számú függelék az 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelethez
n) Főútvonal: jelzőtáblával főútvonalként megjelölt út.
Szóval mitől főútvonal a Háros út? Vagy mondd meg, hol van rajta a főútvonal tábla, vagy kénytelen leszek buta motoros trollként kezelni téged.
Etniez 2015.07.02. 13:20:28
Motorost elég ritkán látok ilyen szitubab hülyén előzni. Viszont index nélküli kanyarodást nem tudnám számolni a kezemen, hányat....
zvuf 2015.07.02. 13:22:25
Mert KERESZTEZŐDÉSBEN NEM ELŐZÜNK!!!!! Sem autóval, sem motorral, sem kerékpárral, semmivel! És nem a jogi megközelítés miatt, hanem a gyermekeid, a családod, a saját életed miatt, vazze!
Etniez 2015.07.02. 13:23:23
https://www.google.co.uk/maps/@47.41606,19.019912,3a,75y,165.58h,78.7t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDVVNilsRRoPkPeSr01z0Tg!2e0!7i13312!8i6656
Ott van a tábla. És mielőtt újabb hülyeséget írnál, nem a kereszteződések nem oldják fel a főútvonal táblát, azt csak a főútvonal vége oldja.
Buta troll barátom....
Sance · http://freakcinema.blog.hu/ 2015.07.02. 13:23:41
CoolKoon 2015.07.02. 13:24:54
De könyörgöm, ha ilyen helyzetben az autós hibázik, neki csak a kasznija horpad be, a motorosnak viszont adott esetben (mint fentebb is) a feje, bordái, és esetleg egyéb csontjai (a szerveiről már nem is beszélve)! Az autót pedig mindig könnyebb kikalapálni, mint az adott illető darabjait kiskanállal összekapargatni az aszfaltról......
CoolKoon 2015.07.02. 13:25:32
Etniez 2015.07.02. 13:26:22
Egy Srác 2015.07.02. 13:30:18
Továbbá az itt kommentelők kb. 85-95%-ánál is Rékasi a hunyó, mert
-egy gennyládát játszik a Barátok köztben
-elhagyta szegény feleségét egy másik nőért
-ő volt a motorral
Most kábé ennyit tud Magyarország. Gratula minden érintettnek.
hawaiiklub (törölt) 2015.07.02. 13:35:37
Etniez 2015.07.02. 13:38:34
Inkább ez az indok. Ha történik egy motorbaleset, azonnal megjelennek a kommentelők és elkönyvelik nagy summásan, mertamotorosbiztosjöttmintállat, mertazokolyanokmind.
Ehhez képest a rendőrség szerint a motoros-autós balesetekben a hibázási arány 40%-40%-20%. Negyven motoros, negyven autós, húsz együttes. A kommentelők szerint meg 99%-0-1%.
zeddez 2015.07.02. 13:38:49
meg ezeknel az ubergerman autopalya cirkalo Passat-knal jellemzoen neha mar az is csoda, ha "mukodik" rajtuk az index, hasonloan a Merci-khez, Bimmer-khez meg az Ódi-khoz
ezektol feltunoen szokszor latok olyan savvaltasokat, hogy egyszercsak bejon/besorol/be tolja magat eled, barminemu indexeles nelkul, mert saaaajnos elromlott rajta, meg hat pont most egett ki az a franya ego
erre meg nehogy mar az legyen a kovetkezo, hogy "hatde, ha ilyen kategorias autot latsz magad elott, akkor automatikusan szamolj ezzel"
nem, ne kelljen ezzel szamolni
mivel az autonak az oldala van osszetorve, a motoros mellette volt mar, amikor elkezdett fordulni az auto
eleve foutvonal, ott meg nincs elsobbsegadasi koelezettseg mellekutcarol erkezovel szemben, pont forditva, annak balrol-jobbrol a vedett uton erkezonek elsobbseget KELL(!) adnia
innentol kezdve mivel az auto hagyna el a foutvonalat es a motoros haladna rajta egyenesen tovabb, meg a elozesben levot a tobbi kozlekedonek segitenie KELL(!), itt igenis az autos lesz a hunyo
Etniez 2015.07.02. 13:39:09
Dacia Dubstep 2015.07.02. 13:41:37
laci_52 2015.07.02. 13:43:07
Nem irigylem a szakértőket: azt is nehéz lesz megállapítani, használt-e irányjelzőt az autós.
hawaiiklub (törölt) 2015.07.02. 13:46:11
Etniez 2015.07.02. 13:54:00
Etniez 2015.07.02. 13:56:35
Az a vicces, hogy beírják hangulatkeltésnek az öt métert is, amiből a laikus azt gondolhatja, hogy tyűűű, ment mint állat. Pedig pont az ellenkezőjét jelenti.
Cinkotán volt egy motorbaleset. Fiatal srác átjött a BMW-vel a piroson, mert neki az még sárga volt ugye...
Motoros meg elindult a zöldre, így sikerült pont oldalba vernie őket. A 200 kilós motor meg a két ember aki a motoron ült, 25 métert repültek és meghaltak.
butschq 2015.07.02. 14:12:45
https://www.google.co.uk/maps/@47.411462,19.025089,3a,75y,338.66h,83.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7m1ZYSC7owhkUDzDFZkLXg!2e0!7i13312!8i6656
lobbantott tsilke 2015.07.02. 14:21:28
totalnick 2015.07.02. 14:26:52
Itt van kép a felső (csak dísz) részről. Látszik, hogy olyan mintha mindig égne:
commons.wikimedia.org/wiki/File:Suzuki_Ignis_II_rear_20091124.jpg
Pedig az igazi index alatta van.
Katintka 2015.07.02. 14:27:06
totalnick 2015.07.02. 14:33:40
totalnick 2015.07.02. 14:34:30
zeddez 2015.07.02. 14:40:04
ergo nem jelezte sehogy, mert automatiksaun jobbrol kerulte volna ki
amugy csomo autost latok, aki csak siman a sav kozeperol fordul be balra, semmi behuzodas a felezohoz nelkul, meg indexeles meg lofutty
eccercsak vissza harom, vissza ketto = fek nelkul lassit egyet motorfekkel -azaz feklampat nem is latsz rajta felvillanni se-, es mar fordul is be balra index nelkul a sav kozeperol
aztan ilyenkor meg lehet nezni, hogy dafaqizdiz?
pont a multheten lattam egy ilyet az Ulloi-n, ahol mar csak 2x1 savos es eleg szelesek a savok is, azaz ha behuzodik is elfer mellette jobbrol meg a BKV busz is
emberke meg sav kozeperol dikk be balra, mogotte levo olyat fekezett, hogy a lokharitoja majdnem lebolintott a foldre
valahogy azt vettem eszre rajta, hogy igencsak emlegette a befordulos auto pilotajanak kedves kozeli felmenoit
2015.07.02. 14:44:41
Yaesu 2015.07.02. 14:47:26
Nem Burgman, hanem Honda Silver Wing 600, de a féket jelentősen alulméretezték a japánok ennél a típusnál.
szélvédős 2015.07.02. 15:40:01
Szekfű Gyula 2015.07.02. 16:25:47
1. Nos a Háros utca / Gyöngyszem arok NEM kereszteződés, hanem betorkollás, tehát lehet előzni.
2. Ha nem így lenne, mint fenn: a Háros utca védett út, elsőbsége van az azon haladónak, tehát lehet rajta előzni. Nézd meg a Google térképet, a Gyöngyszem felől van stop tábla.
3. Ekkorát lehet lazán bukni 50-es sebességgel is, (a kocsinak nem tört ki a kereke SEM)
4. De Rékasi motoros, tehát dögöljön meg, különben is biztos 130-al ment.
M_R 2015.07.02. 16:49:52
Amúgy én is szemtanúja voltam amikor egy autós majdnem elcsapott egy biciklis: autó lassít, húzódik le jobbra, bringás megelőzi (és tuti nem lépi át a sebességhatárt" és ekkor az autós egyszer csak behúz az út közepre - bringás "megoldotta" mert szemből szerencsére nem jöt senki - az autó pedig jobbra(!) befordul.. Hogy miért ment be középre? Mert nagy autó volt, amivel csak az út közepéről lehet jobbra bekanyarodni: egy Daewoo Tico volt...Ha szemből jöttek volna, akkor simán eltiporja a bringást, mert a kis gyösszel csak akkora íven tud jobbra kanyarodni mint egy pótkocsis Kamaz...
vécés jóska 2015.07.02. 17:43:36
Sance · http://freakcinema.blog.hu/ 2015.07.02. 19:12:53
Lady.Bird 2015.07.02. 20:51:27
(Hasonlóan veszélyes helyzet, bár nem annyira, amikor jobbra kis ívben fordulva az autóval kerékpárutat keresztez az ember - ha zebra is van mellette, és gyalogos, azt látom , mert lassú, de a biciklis nagyon gyorsan ott terem a semmiből, meddig kellene benéznem mindkét irányba a kerékpárútra, hogy megvárjam a biciklist? pláne, ha a zöld lámpa nem túl hosszú, és sokan jönnek mögöttem?)
Nem értem, a motorosoknak miért szabad sávon belül előzgetni? Jobban járnánk, ha beállnának a sorba, és nem szoknák meg, hogy nekik mindent szabad...
Plezúr 2015.07.02. 21:23:23
Ezt a kanyart én bringával naponta abszolváltam (hátul egy gyerekkel) és nagyon utáltam, éppen azért mert bringával itt felfelé lassan halad az ember, az autók viszont nagy tempóban előzgetnek. Ha jött mögöttem autó, nem is próbáltam direktben balra fordulni, inkább feljebb tekertem és ha elmentek az autók, akkor fordultam vissza.
Szerintem nem mindig lehet (és nem mindig kell) bűnöst találni, valószínűleg nagyon szerencsétlen véletlenek játéka volt, hogy éppen ugyanakkor kezdtek manőverbe a felek. Az persze kérdés, hogy Rékasi mekkora sebességgel hajthatott? Félő, hogy többel a kelleténél.
Mielőbbi felépülést neki!
fullerg 2015.07.02. 21:46:10
Sok minden elhangzott már, melyek mind-mind hozzájárultak a balesethez.
De az szóba sem került, hogy hogy történt az előzés.
Kellő követési távolságot tartott-e az előzés előtt vagy sem. Amennyiben nem akkor nyilván esélye sem volt jól lereagálni az adott helyzetet. Nem szeretem az általánosítgatást és az előítéleteket sem, ezért is mondom, akár ez is lehetett ok. Aki közlekedik bizonyára érti miről beszélek, és miért mondom. Ezt nem tudjuk csak amit megírtak, meg amit az autós nyilatkozott.
Éppen ezért van szükség ilyen helyzetben az esetleges szemtanúk meghallgatására ill. a szakértők véleményére. A baleset résztvevői nyilván nem fognak saját magukra terhelően nyilatkozni, ha annak egyértelműségéről nincsenek meggyőződve.
Felelősségvállalásban amúgy is szarul állunk.
Véleményünk lehet. De igazunk csak nagyon kétségesen. Várjuk meg az eljárás végét.
Karinak mielőbi gyógyulást kívánok.
Gyárfás 2015.07.02. 22:34:27
Etniez 2015.07.02. 23:42:08
Bikli néni 2015.07.02. 23:49:49
Nem állok be a sok hobbiszakértő közé, csak azt tudom kívánni, hogy mindkét érintett fél egy életre vonja le a tanulságokat az esetből.
Egyébként, milyen érdekes, hogy az RTL híradó egy mezei balesetnél is rögtön jön a kis számítógépes animációval, itt meg ez valahogy elmaradt...
lobbantott tsilke 2015.07.03. 05:29:30
Etniez 2015.07.03. 09:37:49
Másfél év? No komment....
ön itt áll 2015.07.03. 17:13:48
Nem volt tapasztalt, nem volt helyzetfelismerés.2013 Óta van nagyrobogója, az még 2 szezon se..
Voltam hasonló helyzetben, nekem mákom volt, de ugyanígy járhattam volna. 12 éves pesti téli-nyári endurós múltamban volt minden, előttem van amit átélt szegény, de sajnos nem szabad azt hinni, ha parszor megússzuk épségben, hogy megy ez.. a rutin az évekkel jön..
Tibor Ilyes 2015.07.04. 00:42:33
DRacsi 2015.07.06. 10:03:59
Weiss Manfréd FC 2015.07.07. 16:31:02