Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Hónapokig fog tartani Rékasi felépülése

2015. július 02. 08:39 index 105 komment

rekasi-karoly_650x433.jpg


A Blikk és a Bors is hosszan beszámol mai számában Rékasi Károly állapotáról, bár a tegnapi helyzethez képest sok újat nem tudnak mondani. A Blikk szerit Rékasinak akkora fájdalmai voltak, hogy altatni kellett, a combcsontműtéten ugyanakkor már túl van. Beszéltek Rékasi anyjával is, aki szerint a színész nagyon rosszul néz ki, Pikali Gerda nem nyilatkozott. Az orvosok még nem tudják megmondani, hogy Rékasi munkáját mennyire befolyásolja a baleset, de nem biztos, hogy az augusztusi fogatásokra, illetve a színházi évad kezdetére felépül.

Közben a Bors arról ír, hogy a rendőrség akár évekig is nyomozhat az ügyben, nehéz lesz ugyanis kideríteni, hogy ki hibázott. Rékasi balról próbált megelőzni egy autót, amikor az kanyarodni kezdett, el kell tehát dönteni, hogy ki kezdte előbb a manővert. A Budapesti Rendőr-főkapitányság már elindította a nyomozást. 

Rékasi családja tegnap közleményt adott ki, amiből kiderül hogy a színész a fejsérülése mellett eltörte a bokáját, a medencéjét és combcsontját. Jelenleg intenzív osztályon ápolják, de az állapotától függően - lehetőség szerint napokon belül-, baleseti sebészeti osztályon folytatják az ápolását.

A Barátok közt színésze kedden 600 köbcentis robogójával éppen egy előtte haladó autót akart megelőzni a XXII. kerületben (az RTL székházától nem messze), de nem vette észre, hogy az meg balra kanyarodna, és belment az autó oldalába. Az ütközés olyan erejű volt, hogy a színész öt métert repült.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

heimdall 2015.07.02. 09:23:56

@Yaesu: ugyanez jutott nekem is eszembe.

s̲a̲j̲n̲á̲l̲o̲m̲ 2015.07.02. 09:43:40

@Weiss Manfréd FC: piszok egyszerűen: például ha nem jelzett irányt a balra kanyarodó autó, akkor nem Rékasi a hibás.

mt-03 2015.07.02. 09:46:34

a 10 millio kozlekedesi szakerto orszaga....

umleitung 2015.07.02. 09:58:45

figyelembe kéne venni azt is, hogy a kanyarodó autó egy korábbi Passat, amin alig lehet látni a hátsó lámpán ha villog az irányjelző. Főleg ha fel van kapcsolva a lámpája vagy nyomja a féket. Sokszor jártam én is úgy amikor ilyan passat volt előttem, hogy csak akkor vettem észre a villogó irányjelzőjét amikor már közvetlen mögötte voltam.

DRacsi 2015.07.02. 10:02:56

@Babette anyó húsdarálója:
Ellen mondanék a tempós összefüggésnek.........................
27 éve motorozok. 2009-ben volt az első, és eddig utolsó 8 napon túl gyógyuló balesetem.
Évekig pereskedtem. A szakértő rutinból ráírta a véleményét a szakértésre. Meggyőződésem, hogy bele se olvasott a jegyzőkönyvekbe. Nem is onnan jöttem, nem annyival, de örömét lelte , hogy elkaszálhatja a motorost. A helyszíni szemlén aztán a bíró szerencsére tisztán értette a helyzetet és a javamra döntve marasztalta el a furgonost aki keresztbe fordult elöttem.
Ez pusztán szerencse kérdése ma magyar országon!! Vagy jó ügyvédé.......!
Már az eljárás alatt( miközben a korházban lábadoztam) bevonták a jogsimat és 100 ezer pénzbüntetést kaptam a szakértő megállapítása alapján! !!! persze rehabilitálni elfelejtette! A priusz miatt egy lejárt jogsi 50 ezer.........hála szakértőnek!
Az első cikkekben olvastam az autós nyilatkozatát, vérlázító! És rutinról árulkodik!
Érdekes lenne az előéletét megnézni, bizonyára nem ez volt az első "esete"......

Sajnos a motor veszélyes üzem! Ezzel számolni kell!
Nem a sebesség, vagy a levegőben töltött távolság probléma, hanem , hogy hová esik az ember. A képeken oszlopok között volt a motor, bizonyára nekicsapódhatott pár dolognak azért a sok és súlyos sérülés.
Minden esetre jobbulást és gyors felépülést!

jófej házisárkány 2015.07.02. 10:15:30

@Kisszili02: Nem mintha a jelen ügy szempontjából fontos lenne, de Császár Elődöt nem mentették fel, hanem felfüggesztett szabadságvesztésre ítélték. Hogy ez utóbbi arányos büntetés volt-e vagy sem, az más kérdés, de azért közel sem ugyanaz, mint a felmentés.

Kopi3.14 2015.07.02. 10:18:14

@Eközben: Amennyiben nem jelez irányt, de lassít, amit érzékelek, akkor sem lehet lendületből megelőzni, csak ha meggyőződtem annak biztonságos befejezésének lehetőségéről.

Centurio Q 2015.07.02. 10:25:48

Tök mindegy, mit mond a KRESZ, Rékasi hibázott nagyobbat, ugyanis kereszteződésben nem kezd el az ember előzni sem motorral, sem autóval, maximum megkerüli a másikat - miután az már egyértelműen megkezdte a kanyarodást. Kereszteződés előtt egyértelműen nem azért lassít a másik, hogy elengedje a mögötte levő ideges hülyét, hanem mert kanyarodni akar vagy mert lát valami olyan veszélyforrást, amit mögötte esetleg nem látnak...

cukkmukk 2015.07.02. 10:33:07

Sanszos, hogy ezt Károlyunk egyszerűen benézte. Nem kell ebből autós/motoros, és celeb/közember ellentétet kreálni.

-+Seth+- 2015.07.02. 10:58:26

Ausztria. Motorral mentem 45-el. Település. Elkezdtem előzni egy furgont, már a furgon végénél voltam amikor láttam, hogy indexszel, balra akar kanyarodni, fékeznem kellett volna, nem tettem, már a furgon elején voltam, benéztem a furgonba a sofőr arcába, nem vett észre ekkor sem. Ekkor már tudtam, hogy elüt. 3 métert repültem. A profi felszerelés miatt semmi bajom sem lett. Motor persze sérült. A furgonnak a bal elején a festék sérült a lökhárítón, és a tükre amin átestem.
Osztrákok engem hoztak ki hibásnak. Lassabban mentem mint a megengedett sebesség. Mikor már előztem ő akkor tette ki az indexet, tükörbe nem nézett. Én abban hibáztam, hogy nem fékeztem azonnal. Mindig a motoros a hibás az olyan országokban ahol kisebbségben vannak a motorosok, mindig.

s̲a̲j̲n̲á̲l̲o̲m̲ 2015.07.02. 11:13:42

@Kopi3.14: nem egészen értem miért ne lehetne egy lassító autót megelőzni balról.

VogelZsigmond 2015.07.02. 11:20:17

@mt-03: Pont ezt akartam irni! Elkepeszto a nagyokosok tabora. Csak tudnam, hogyha mindenki ilyen okos az orszagban, akkor a "szakertoknek" miert fog hosszu ideig tartani amig kideritik mi tortent!? Csak a sztorit kell elmeselni a neten az osszes ilyen nagyokosnak, aztan kesz is az "itelet"...

Centurio Q 2015.07.02. 11:26:30

@Eközben:
lehetni lehet, csak esetleg rábaszol. Kereszteződésben anélkül előzni, hogy egészen biztosak lennénk a másik szándékában mindenképpen kockázatos és nem fog vígasztalni, hogy a KRESZ szerint esetleg neked volt igazad...

Le Orme 2 2015.07.02. 11:30:44

@-+Seth+-: A leírásod alapján te voltál a hibás. nem azért, mert ksiebbségben vannak a motorosok.

room_101 2015.07.02. 11:32:07

Milyen felemelő érzés tolószékben, kényelmesen olvasni a felmentő ítéletet, meg a másik büntetését. Hülyének is megéri. Sokat bringázom. De eszembe nem jut az autók közé menni. Mert ha amputálták a lábad (ismerősöm így járt egy IFA-val) mindegy hogy nem voltál hibás.

laci_52 2015.07.02. 11:32:20

@Kisszili02: Én ugyanerre gondoltam: az ütközés erejéből arra lehet következtetni, hogy Rékasi biztosan túllépte a megengedett sebességet, tehát legalábbis részben mindenképpen hibás volt.

Etniez 2015.07.02. 11:39:43

@Yaesu: Mert valószínűleg nem is ő volt a hibás.

Etniez 2015.07.02. 11:42:53

@Weiss Manfréd FC: Úgy lehet nem ő a hunyó, hogy ment egy autó lassan. Nem indexelt, nem éget a féklámpa. A motoros meg azt hitte, hogy csak simán egy lassú sofőr, ezért előzni kezdte. Igen ám, de az autós ahogy a kereszteződéshez ért, fordulni kezdett lendületből, a motoros meg próbált korrigálni abba az irányba, amelybe az autó "terelte". Hátha elfér. Nem fért. Végül összeütköztek. Ennyi a sztori.

Tudod van egy Kresz szabály, miszerint nem kanyarodhatsz, ha előzés alatt vagy. Csak az autósok nem hogy nem tartják be, nem is tudnak róla. Ez a nagy baj.

s̲a̲j̲n̲á̲l̲o̲m̲ 2015.07.02. 11:42:53

@Centurio Q: persze ez így van, nem ezt vitatom, hanem azt, hogy mindenféleképpen Rékasi volt a hibás :)

Etniez 2015.07.02. 11:43:56

@Babette anyó húsdarálója: A lassítás nem egyenlő az indexeléssel, körülnézéssel. Ne hogy már motoros hibája legyen, hogy nem gondolatolvasó.

Etniez 2015.07.02. 11:45:30

@Kopi3.14: "Amennyiben nem jelez irányt, de lassít, amit érzékelek, akkor sem lehet lendületből megelőzni, csak ha meggyőződtem annak biztonságos befejezésének lehetőségéről."

Ekkora hülyeséget még nem olvastam ma. Amíg nem jelzel az indexxel, szabadon előzhető vagy.

Etniez 2015.07.02. 11:47:23

@laci_52: 5 métert repülni motorról nem feltételez semmit. Ez egy picit leejtő szakasz, simán lehet hogy az ütközés 30 km/h-val történt csak, de mivel motoron nincs öv, ezért repült előre...

zvuf 2015.07.02. 11:48:01

Biztos, hogy az autó indexelt? Biztosan meggyőződött róla, hogy nem kezdte-e meg másik jármű az előzését? Biztosan belenézett a tükörbe, kicsi fejecskéjét biztosan elfordította balra a válla fölött, ellenőrizve az esetlegesen holttérben lévő motorost? Biztos, hogy az autót vezető fékezett kanyarodás előtt, vagy csak hirtelen eszébe jutott, hogy, ja itt kell bekanyarodnom....
Évek óta motorozom a városban. Naponta törhetném ripityára magam, ha a fentiekre nem figyelnék.A városi motorozás borzasztó veszélyes, nagyfokú odafigyelést, önfegyelmet és rutint igényel, hogy mindig egyben hazaérj.
Egyébként pedig SOSEM előzünk kereszteződésben!!!!!!
Jobbulást kívánok Karcsinak!

Etniez 2015.07.02. 11:52:47

@zvuf: Igazad van.

"Egyébként pedig SOSEM előzünk kereszteződésben!!!!!!" Én is tartom, nem akarok meghalni egy hülye autós miatt.
De attól még jogilag lehetséges.

rockjano 2015.07.02. 11:53:43

Hát persze én sosem motoroztam…nem is merném…biztos fantasztikus érzés de én egyszerűen félek tőle. Még egy kisrobogó (nem ilyen böszme) falun belül talán de még az is necces. Persze autóval is meg lehet halni de azért csak van valami kaszni az ember körül.

Az élet annyira értékes hogy nem érdemes kockáztatni… aki meghal sosem tudja mennyit veszít…

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.07.02. 11:54:14

@Centurio Q:

Így van, kereszteződésben előzni orosz rulett.
Az esetek nagy hányadában minnél drágább egy autó annál nagyobb az esély rá, hogy az index elmarad, mindegy hogy körforgalom, vagy kereszteződés, vagy sávváltás, b*sznak jelezni a szándékukat.
Én a rendőrség helyében ciliv autókkal járnám az utakat bekamerázva, egy nap alatt annyi mergást meg béjemvést meszelnének le hogy faszán hozna a konyhára, nyilván zsebből kifizetnék a büntetést, de a pontok gyűlnek.

hawaiiklub (törölt) 2015.07.02. 12:03:12

A tegnapi Velvetes cikk idézett a KRESZ-ből, ami szerintem azt jeleni, hogy nem lett volna szabad előzni ebben a kereszteződésben. Ahogy sokan írtátok, a KRESZ-től függetlenül nem kellene kereszteződésben előzni. Sajnos nagyon sok baleset történt már így.
És ahogy sokan írtátok, a sebesség is jó kérdés, "kicsit" túlléphette az 50-et.

zvuf 2015.07.02. 12:13:20

Nem. Ez a baleset véleményem szerint, egy kellő rutinnal rendelkező motoros esetében elkerülhető lett volna.Ha csak az egyik fél hibázik, az esetek nagy százalékában elkerülhető a csattanás.Ez persze az autósra is igaz. Ha eléggé körültekintő lett volna, nem kezdi meg a kanyarodást, mert a motor már megkezdte az előzését és ezt látnia kell.
Persze, nem mindegy, mi milyen lelki állapotban volt, tudott-e megfelelően koncentrálni, vagy csak kavarogtak a gondolatok a fejében és rutinból vezetett.( Esetleg telefonált!?)
Egyébként kérdéses, hogy a balesetben résztvevő autó és a motoros között az előzés megkezdésekor volt-e még egyéb, másik jármű és azokat is előzte-e a motoros, vagy csak ez a Passat volt....

kisQtya 2015.07.02. 12:14:07

@DRacsi: Közigazgatási jogkörben okozott kárért kellene perelni.
Sajnos, ezzel ritkán élnek a közigazgatási amatörizmus károsultjai, ezért aztán semmi nem ösztönzi a magyar közigazgatás szervezetét, hogy csipkedje magát és ne sértsen jogot lépten-nyomon.

Figyuzzka 2015.07.02. 12:16:51

Azért nem kell ahhoz 50-nél gyorsabban menni, h egy ekkora motor kárt tegyen a kocsiban, akár még a kerekét is kiütve, egy sima 10km-es ütközésnél is, ha úgy találja el, szétesik akár egy passat is :D

szajberpiraty 2015.07.02. 12:17:29

Az a baj, hogy sokan nem adnak irányjelzést. Valamelyik nap álltam kis falum buszmegállójában, a helyi körzeti megbízott simán lekanyarodott balra, irányjelzés nélkül. Ez egy forgalmi vizsgán azonnali bukás, de valakinek az életét is jelentheti. Azt hiszem, hogy a mai sűrű forgalomban való közlekedés sok ember képességeit meghaladja (erős koncentráció hosszú ideig, előre gondolkodás, figyelés minden irányba, szabályok ismerete, betartása...)
Szerintem Rékasi valamiért hosszabban elnézett jobbra vagy balra a "landolás" előtt.

kisQtya 2015.07.02. 12:21:30

@Etniez: Egyszer saját szememmel láttam egy ilyen szitut.
Vénasszony lassan csorogva keresgélte az utcát, majd amint megtalálta, örömében azonnal kanyarodott balra.
Ott épp csak elesett az előző motoros.(Egyébként előzés közben nem ötvennel megy az ember, mert ilyen sebességgel nem lehet előzni.)

velizar 2015.07.02. 12:23:46

@Yaesu: kereszteződésben előzött. vétlen már nem nagyon lehet. de megnézve a kereszteződést a képen (scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/t31.0-8/11538986_10207360858564377_2250208413536691487_o.jpg) itt nettó hülyeség előzni. az alacsonyabbrendű útról érkezőnek hiába van stop táblája, a kerítés miatt nem lát ki jobbra (a fényképező irányába), csak ha már kint van az autó eleje az úttesten.

zvuf 2015.07.02. 12:24:52

Vagy mondjuk a Passatos( manuális váltóval szerelt autó) jó szokás szerint, a telefonját jobb válla és az arca közé szorítva, éppen azon gondolkodott, hogy melyik kezével váltson sebességet...Na ilyen helyzetben próbáljon valaki balra nézni...
persze ez csak teória

zeddez 2015.07.02. 12:26:32

az Ordacsehi történesre emlékeztek?

egyébként simán lehet előzni kereszteződésben, meg az előzendő jármű vezetőjének a dolga jelezni az irányváltást még a befordulás megkezdése előtt -és nem akkor, amikor már tekeri a kormányt...vagy még akkor se, mert eleve nem szokott vagy mert a múútkóósemgyöttsenki-, meg meggyőződni róla, hogy nem kezdték-e meg már őt előzni
úgyhogy itt a Passat-s a hunyó első körben

mondjuk ha Rékasi a megengedett sebességet jelentősen meghaladta, akkor elviheti a balhét, de 50-l egy motorral már simán lehet akkorát zakózni, hogy eltörik jó pár csontod, mert az sem mind1, mibe és hogyan érkezve csapódsz bele leesve a motorról, hiszen öv meg nincs, ami megfogna

Etniez 2015.07.02. 12:29:18

@hawaiiklub: De bizony szabad előzni kereszteződésben. Ez tény. A sebességtúllépéses kommented, meg nettó hülyeség.

kisQtya 2015.07.02. 12:29:23

@ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF: Én sem értem, hogy a rendőrség miért erőlködik ezzel a traffipaxos ellenőrzéssel, miközben a KRESZ szabályainak általános szinten való betartását soha nem ellenőrzik. (Talán a tiloson áthaladást.)
Soha nem láttam, hogy kiemeltek volna a forgalomból valakit, aki szarul vezetett, belecsúszott a kereszteződésbe, mert nem mérte fel, hogy nem ér át, nem engedte át a gyalogost, előzte a villamost, stb.

Kb. egy évig kellene népnevelni és sokat javulna a közlekedési morál.

Etniez 2015.07.02. 12:31:54

@hawaiiklub: Nagyon durva, hogy elolvasol egy cikket, majd nem tudod értelmezni.

Ez van benne:

'31. § (6) Bekanyarodás: „A balra bekanyarodó jármű vezetője párhuzamos közlekedésre nem alkalmas úton a bekanyarodást akkor hajthatja végre, ha meggyőződött arról is, hogy balról járművének előzését vagy kikerülését másik jármű nem kezdte meg.”

Az autós nem győződött meg erről.

34. § (8) Tilos előzni: „útkereszteződésben és közvetlenül útkereszteződés előtt, kivéve
– ha a jármű főútvonalon vagy olyan más úton halad, amelyen elsőbbségét jelzőtábla [16. § (1) bek. u) pont] jelzi.”."

Főútvonalon haladtak. Itt is az autós bukik. Legközelebb értelmezd amit olvasol, utána kommentelj.

Etniez 2015.07.02. 12:35:09

@kisQtya: Angliában erre kamerák vannak. Piros lámpát fotózzák. Ha nem fordulsz balra a kötelező balránál kamerázzák, stb. Jön a csekk az üzembentartónak 1 hét múlva.
Ha bemész a buszsávba lekameráznak, és így tovább.

zvuf 2015.07.02. 12:37:31

@kisQtya: Teljesen igazad van. Sajnos a rendőrségnek nevezett csapat totálisan alkalmatlan a feladatának ellátására.
Hogy ez miért van így, az egy hosszabb lélegzetvételű beszélgetés lenne....

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.07.02. 12:40:35

@kisQtya:

Újabban az a divat hogy driftelnek esténként a körforgalomban, van egy két szellemi fogyatékos aki nem bírja ki, múltkor este is erőlködött egy szerencsétlen, de az alatta lévő egyirányú utcából megjelent egy járőr autó, egyből sziréna, villogó, és 50 méteren belül lekapcsolta a nyomorékot :))))
Sztem a körforgalmakba simán felrakhatnának egy egy térfigyelőt, mert lóvé az van rá.

Kopi3.14 2015.07.02. 12:54:49

@Eközben: Nem értem, egy egyszerű mondatot miért nem lehet értelmezni.

Kopi3.14 2015.07.02. 12:56:43

@Etniez: Látom neked is komoly gondjaid vannak a szövegértéssel. Akkor a csekély értelmű medvebocsok kedvérért: nem az előzés maga tiltott, azt lehet, ha meggyőződött róla, hogy a körülmények alkalmasak rá- be tudja fejezni. Ebben benne van az is, felméri miképp mozog az előzendő.

Kopi3.14 2015.07.02. 13:04:36

@zvuf: Ez megint egy érdekes pont, KRESZ szerint addig, amíg az előző nem sorol át teljesen a másik sávba, az előzött ha irányjelzési szándékát jelzi, elsőbbséget szerez a továbbhaladásra. Akkor már nem lehet megelőzni.

Kopi3.14 2015.07.02. 13:06:25

@Etniez: Miért vagy ebben olyan biztos, hogy nem győződött meg, a KRESZ szerint elvárt alapossággal? Holttér, sebességkülönbségek, az utca szerkezete mind befolyásolják mit láthatott, láthatott volna.

Etniez 2015.07.02. 13:07:14

@Kopi3.14: Oké barátom.

Meggyőződött. Csak közben az autós indexxel vagy anélkül kanyarodni kezdett.

"Ebben benne van az is, felméri miképp mozog az előzendő."

Ment egyenesen előre lassan. Gondolod úgy volt a szitu, hogy ment Rékasi, látta hogy jön egy kereszteződés és az előtte lévő autó indexelni majd fékezni kezd. Gondolta itt a lehetőség egy kis bulvár szereplésre, ezért megnövelte sebességét, hogy még pont bele tudjon csattani a kanyarodási szándékot jó előre jelőz autó elejébe.

Szerintem így történhetett.

Kard 2015.07.02. 13:09:53

A repüléshez. Ha egy tárgyat ötven km /h sebességgel indítasz 1 méter magasról az 6,27 métert fog repülni mielőtt földet ér. Nyilván ez elméleti érték, de abból, hogy öt métert repült még nem következik, hogy gyorsan ment.

Etniez 2015.07.02. 13:13:28

@Kopi3.14: Tudod miért nem hiszem? Mert magam is motorozom. És naponta 5X előfordul, hogy láthatatlan vagyok. Rám váltanak sávot, kikanyarodnak elém a mellékútról stb.

Elég ritka eset az, amikor a motoros szándékosan beleszáll egy autóba hátulról érkezve. Mindig az az előzménye, hogy az autós szándéka nem egyértelmű. Valószínűleg nem indexelt, vagy akkor kezdett indexelni és kanyarodni, amikor előzés alatt állt.

És nem kell nekem a szöveg, sofőr vagyok. Autót, motort, teherautót, biciklit hajtok. Elég sokféle szemszögből láttam már ugyanazokat a közlekedési szituációkat.

Én speciel soha nem előzök autóst kereszteződésben, hiába lenne jogom. Rékasinak is volt joga és kitörölheti vele.... Ugyanígy nem előzök akkor sem, ha parkolóhely van oldalt. Mert oda is ész nélkül beugranak az autósok.

Természetesen lehetséges, hogy Rékasi nem figyelt, de az én gyakorlati tapasztalatom azt mondja, hogy ennek esélye 10-20% maximum. Vagy közös vagy az autósé a balhé.

Kopi3.14 2015.07.02. 13:13:28

@laci_52: A Passat olyan nagyon szerintem nem sérült, figyelembe véve a motor tömegét, és az ütköző hatáskeresztmetszetét. A testét pedig mivel semmi nem fogja a motorosnak, repülni könnyen repül, pláne, ha a motor még katapultként is viselkedik, ha az eleje megakad.

Etniez 2015.07.02. 13:17:02

@Kopi3.14: Sorra tűnnek el a hozzászólásaim. Grat blogmotor.

Kopi3.14 2015.07.02. 13:18:26

@Etniez: Tehát feltételezel valamit, úgy, hogy ott sem voltál, de még véletlen sem gondolod, hogy nem csak annyi volt?
A a motoros esetében annyit elfogadhatónak tartasz meggyőződésre hogy nem is lassít mellé, csak elkezd előzni, akkor forítva miért nem? Miért kell a kettős mérce?
"Ment egyenesen előre lassan. Gondolod úgy volt a szitu, hogy ment Rékasi, látta hogy jön egy kereszteződés és az előtte lévő autó indexelni majd fékezni kezd."
Nem, nem gondolok semmit. Opció ugyanis rengeteg van, többek között a korábban említett esettel súlyosbítva, hogy az adott Passat generáció hátsó lámpája olyan szar, hogy néha közvetlen mögötte álló autóból sem lehet jól látni, hogy indexel. Mert a VW tervezés során elbaszta.

CoolKoon 2015.07.02. 13:18:49

@-+Seth+-: Jól mondtad: fékezned kellett volna, de nem tetted. Akkor mi a meglepő azon, hogy téged hoztak ki hibásnak? Amúgy meg motorosként tudhatnád, hogy a motoros meg a gyalogos MINDIG hátrányban van egy autóshoz képest (a KRESZ-től függetlenül). Gyalogosként pl. igyekszek MINDIG körültekintően eljárni, még ha az autós egy barom is. Hiszen a temetőben tökmindegy már, hogy igazam volt (történt már velem olyan is, hogy éjjel zebrán mentem át, és a semmiből elém kanyarodott egy autó, és majdnem elütött, aztán amikor beintettem neki, még neki állt följebb).......

daytona500 2015.07.02. 13:20:13

A képeken az látszik, hogy az autó hátuljába ütközött bele, oldalról, ráadásul "kifliben" van meghajolva, tehát valószínű oldalról is ütközött bele és nem szögben. Ez azt jelenti, hogy az autó már javában fordult, nem pedig épp kezdte a fordulást, ilyeneket is szoktak nézni a szakértők. Ha így van RK néz ki hibásnak, de ettől még bármi lehet.

CoolKoon 2015.07.02. 13:20:22

@Eközben
"nem egészen értem miért ne lehetne egy lassító autót megelőzni balról. "
Mert baromi veszélyes (pont amiatt, mert simán lehet, hogy balra akar fordulni)?

hawaiiklub (törölt) 2015.07.02. 13:20:24

@Etniez: A főútvonal:
1. számú függelék az 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelethez
n) Főútvonal: jelzőtáblával főútvonalként megjelölt út.
Szóval mitől főútvonal a Háros út? Vagy mondd meg, hol van rajta a főútvonal tábla, vagy kénytelen leszek buta motoros trollként kezelni téged.

Etniez 2015.07.02. 13:20:28

@Kopi3.14: Úgy hívják: tapasztalat.

Motorost elég ritkán látok ilyen szitubab hülyén előzni. Viszont index nélküli kanyarodást nem tudnám számolni a kezemen, hányat....

zvuf 2015.07.02. 13:22:25

Szóval, a Karcsi nem vezetett elég defenzíven. Most is azt mondom, ha kellően odafigyel és van megfelelő városi motorozással kapcsolatos tapasztalata, ilyen szituációba nem megy bele.
Mert KERESZTEZŐDÉSBEN NEM ELŐZÜNK!!!!! Sem autóval, sem motorral, sem kerékpárral, semmivel! És nem a jogi megközelítés miatt, hanem a gyermekeid, a családod, a saját életed miatt, vazze!

Etniez 2015.07.02. 13:23:23

@hawaiiklub: Tessék buta barátom:

https://www.google.co.uk/maps/@47.41606,19.019912,3a,75y,165.58h,78.7t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDVVNilsRRoPkPeSr01z0Tg!2e0!7i13312!8i6656

Ott van a tábla. És mielőtt újabb hülyeséget írnál, nem a kereszteződések nem oldják fel a főútvonal táblát, azt csak a főútvonal vége oldja.

Buta troll barátom....

Sance · http://freakcinema.blog.hu/ 2015.07.02. 13:23:41

Még 5 cikket Rékasiról? Most komolyan, ki a szart érdekel ez ennyire?

CoolKoon 2015.07.02. 13:24:54

@Etniez: "A lassítás nem egyenlő az indexeléssel, körülnézéssel. Ne hogy már motoros hibája legyen, hogy nem gondolatolvasó. "
De könyörgöm, ha ilyen helyzetben az autós hibázik, neki csak a kasznija horpad be, a motorosnak viszont adott esetben (mint fentebb is) a feje, bordái, és esetleg egyéb csontjai (a szerveiről már nem is beszélve)! Az autót pedig mindig könnyebb kikalapálni, mint az adott illető darabjait kiskanállal összekapargatni az aszfaltról......

CoolKoon 2015.07.02. 13:25:32

@Sance: A Barátok közt nézettségi mutatóit láttad már? :P

Etniez 2015.07.02. 13:26:22

@CoolKoon: Én tudom, nem előzök ilyen helyen

Egy Srác 2015.07.02. 13:30:18

Jelenleg nem tudjuk, hogy ki volt a hibás. Ha az autós nem jelzett időben, akkor ő. Ha jelzett, akkor Rékasi. Ha nem jelzett, de Rékasi gyorsabban ment, mint az ott megengedett, akkor Rékasi. Ha jelzett és Rékasi gyorsabban ment, akkor Rékasi.

Továbbá az itt kommentelők kb. 85-95%-ánál is Rékasi a hunyó, mert

-egy gennyládát játszik a Barátok köztben
-elhagyta szegény feleségét egy másik nőért
-ő volt a motorral

Most kábé ennyit tud Magyarország. Gratula minden érintettnek.

hawaiiklub (törölt) 2015.07.02. 13:35:37

@Etniez: a Nagytétényi út felől kellene kint lennie, nem a szembe jövő irányból. És ennek nem találom nyomát.

Etniez 2015.07.02. 13:38:34

@Egy Srác: "-ő volt a motorral"

Inkább ez az indok. Ha történik egy motorbaleset, azonnal megjelennek a kommentelők és elkönyvelik nagy summásan, mertamotorosbiztosjöttmintállat, mertazokolyanokmind.

Ehhez képest a rendőrség szerint a motoros-autós balesetekben a hibázási arány 40%-40%-20%. Negyven motoros, negyven autós, húsz együttes. A kommentelők szerint meg 99%-0-1%.

zeddez 2015.07.02. 13:38:49

@Kopi3.14: szerintem siman nem nezett a tukorbe a Passat-s, mert nem tul forgalmas ut, meg múútkóósemgyöttsenki
meg ezeknel az ubergerman autopalya cirkalo Passat-knal jellemzoen neha mar az is csoda, ha "mukodik" rajtuk az index, hasonloan a Merci-khez, Bimmer-khez meg az Ódi-khoz

ezektol feltunoen szokszor latok olyan savvaltasokat, hogy egyszercsak bejon/besorol/be tolja magat eled, barminemu indexeles nelkul, mert saaaajnos elromlott rajta, meg hat pont most egett ki az a franya ego
erre meg nehogy mar az legyen a kovetkezo, hogy "hatde, ha ilyen kategorias autot latsz magad elott, akkor automatikusan szamolj ezzel"
nem, ne kelljen ezzel szamolni
mivel az autonak az oldala van osszetorve, a motoros mellette volt mar, amikor elkezdett fordulni az auto
eleve foutvonal, ott meg nincs elsobbsegadasi koelezettseg mellekutcarol erkezovel szemben, pont forditva, annak balrol-jobbrol a vedett uton erkezonek elsobbseget KELL(!) adnia
innentol kezdve mivel az auto hagyna el a foutvonalat es a motoros haladna rajta egyenesen tovabb, meg a elozesben levot a tobbi kozlekedonek segitenie KELL(!), itt igenis az autos lesz a hunyo

Etniez 2015.07.02. 13:39:09

@hawaiiklub: Olyan út nincsen, ami csak egy irányba főút. Ne fárasszál már légyszíves :D

Dacia Dubstep 2015.07.02. 13:41:37

az autó (dízel), színe (ezüst), nehezen látható indexe, az út meredeksége, az enyhe balkanyar, a nagy teljesítményű robogó fölényes menettulajdonságai, arra csak az kanyarodik aki ott lakik, naponta néhány tucatnyian ezek mind-mind közrejátszhattak-ottak a balesetben. szerencséje a sisak meg a protektoros dzseki, a lényeg, hogy fölépül

laci_52 2015.07.02. 13:43:07

@Kopi3.14: Majd megállapítják a szakértők, Rékasi mennyivel mehetett. Én csak annyit írtam, hogy ha a megengedettnél gyorsabb volt, akkor valamelyest felelős a balesetért és nem lehet 100%-ig a passatos a hunyó. Hiszen elképzelhető, hogy amikor lassított és a tükörbe nézett, még nem látta a motorost(mert nagy sebességgel jött és akkor még nagyon messze volt), ezért elkezdett kanyarodni. Ha az autó már elfordult, nem látszik a tükörből, mi van mögötte.

Nem irigylem a szakértőket: azt is nehéz lesz megállapítani, használt-e irányjelzőt az autós.

hawaiiklub (törölt) 2015.07.02. 13:46:11

@Etniez: ha nincs kint az adott irányból, nem tekintheted főútnak. Az útkezelő felelőssége az, hogy kint legyen. De ha nincs kint a tábla, nem főútvonal. Hiába van kitáblázva a másik irányból. Ki nem helyezett tábla miatt meg nem lehet a közlekedőket felelősségre vonni.

Etniez 2015.07.02. 13:54:00

@hawaiiklub: Valahol van tábla, már egyszer megkerestem, most nincs időm tovább erre.

Etniez 2015.07.02. 13:56:35

@laci_52: Mivel csak 5 métert esett, olyan gyorsan nem jöhetett, mert a Burgman elég szarul fékez, hosszú szar rugóstagokkal.

Az a vicces, hogy beírják hangulatkeltésnek az öt métert is, amiből a laikus azt gondolhatja, hogy tyűűű, ment mint állat. Pedig pont az ellenkezőjét jelenti.

Cinkotán volt egy motorbaleset. Fiatal srác átjött a BMW-vel a piroson, mert neki az még sárga volt ugye...

Motoros meg elindult a zöldre, így sikerült pont oldalba vernie őket. A 200 kilós motor meg a két ember aki a motoron ült, 25 métert repültek és meghaltak.

butschq 2015.07.02. 14:12:45

@hawaiiklub: Elég sajátosan értelmezed a kresszt. Tessék, itt a tábla:

https://www.google.co.uk/maps/@47.411462,19.025089,3a,75y,338.66h,83.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7m1ZYSC7owhkUDzDFZkLXg!2e0!7i13312!8i6656

lobbantott tsilke 2015.07.02. 14:21:28

@Etniez: bocsáss meg, véletlenül erre tévedtem: abban a 2009 es balesetben az utas túlélte az ütközést.

totalnick 2015.07.02. 14:26:52

@umleitung: Bizony! Ennek a Passatnak az irányjelzőjét be kéne tiltani!!! És a Suzuki Ignisnek is, mert ha süt a nap, akkor az index felső része (ami egyébként csak dísz), hogyamatosan vibrál a fényben.. És amikor valóban indexelne, akkor már észre sem vesszük.
Itt van kép a felső (csak dísz) részről. Látszik, hogy olyan mintha mindig égne:
commons.wikimedia.org/wiki/File:Suzuki_Ignis_II_rear_20091124.jpg

Pedig az igazi index alatta van.

Katintka 2015.07.02. 14:27:06

Volt e már az a verzió hogy a motoros azt hitte hogy mire odaér a kereszteződéshez a kocsi már rég befordult de az valamilyen okból megállt hirtelen a fordulás közben ? Netán azért mert hirtelen megijedt mert meglátta a motorost ?A motoros meg ezt észrevéve a kocsi előtt hirtelen balra fordulva hogy talán elkerülhesse az ütközést oldalt csapódott neki ?

totalnick 2015.07.02. 14:33:40

@totalnick: jav. "hogyamatosan" = folyamatosan :-)

totalnick 2015.07.02. 14:34:30

@Katintka: ha női sofőrről van szó, akkor ezt is vizsgálni kell.

zeddez 2015.07.02. 14:40:04

@kérdő jel: de mesld mr miert is elozne meg ballrol ha latja hogy be fog fordulni elotte az az auto balra?
ergo nem jelezte sehogy, mert automatiksaun jobbrol kerulte volna ki

amugy csomo autost latok, aki csak siman a sav kozeperol fordul be balra, semmi behuzodas a felezohoz nelkul, meg indexeles meg lofutty
eccercsak vissza harom, vissza ketto = fek nelkul lassit egyet motorfekkel -azaz feklampat nem is latsz rajta felvillanni se-, es mar fordul is be balra index nelkul a sav kozeperol
aztan ilyenkor meg lehet nezni, hogy dafaqizdiz?
pont a multheten lattam egy ilyet az Ulloi-n, ahol mar csak 2x1 savos es eleg szelesek a savok is, azaz ha behuzodik is elfer mellette jobbrol meg a BKV busz is
emberke meg sav kozeperol dikk be balra, mogotte levo olyat fekezett, hogy a lokharitoja majdnem lebolintott a foldre
valahogy azt vettem eszre rajta, hogy igencsak emlegette a befordulos auto pilotajanak kedves kozeli felmenoit

Yaesu 2015.07.02. 14:47:26

@Etniez:

Nem Burgman, hanem Honda Silver Wing 600, de a féket jelentősen alulméretezték a japánok ennél a típusnál.

szélvédős 2015.07.02. 15:40:01

@Centurio Q: Végre valaki,aki jól látja

Szekfű Gyula 2015.07.02. 16:25:47

Kedves hozzászólók:

1. Nos a Háros utca / Gyöngyszem arok NEM kereszteződés, hanem betorkollás, tehát lehet előzni.

2. Ha nem így lenne, mint fenn: a Háros utca védett út, elsőbsége van az azon haladónak, tehát lehet rajta előzni. Nézd meg a Google térképet, a Gyöngyszem felől van stop tábla.

3. Ekkorát lehet lazán bukni 50-es sebességgel is, (a kocsinak nem tört ki a kereke SEM)

4. De Rékasi motoros, tehát dögöljön meg, különben is biztos 130-al ment.

M_R 2015.07.02. 16:49:52

Az adott esettől függetlenül: vannak bal..szok az autósok és motorosok között is..

Amúgy én is szemtanúja voltam amikor egy autós majdnem elcsapott egy biciklis: autó lassít, húzódik le jobbra, bringás megelőzi (és tuti nem lépi át a sebességhatárt" és ekkor az autós egyszer csak behúz az út közepre - bringás "megoldotta" mert szemből szerencsére nem jöt senki - az autó pedig jobbra(!) befordul.. Hogy miért ment be középre? Mert nagy autó volt, amivel csak az út közepéről lehet jobbra bekanyarodni: egy Daewoo Tico volt...Ha szemből jöttek volna, akkor simán eltiporja a bringást, mert a kis gyösszel csak akkora íven tud jobbra kanyarodni mint egy pótkocsis Kamaz...

vécés jóska 2015.07.02. 17:43:36

Most akkor mikor tér vissza a Barátok Köztbe Zsoltifiú? nagyon hiányolom, már a tegnapi részben sem szerepelt :((

Sance · http://freakcinema.blog.hu/ 2015.07.02. 19:12:53

@CoolKoon: Nem láttam és nem is érdekelnek, csak a fenébe már: tegnapig az Index még megelégedett a bulvár felületének teleszemetelésével az éppen aktuális "most jobban van - most szarul van - Mari néni szerint is szarul van" kategóriájú hírekkel, de a címlapon igazán nem kéne ezzel foglalkozni, a comment:com is igazán nyúlhatna más után, teszem azt az általad említett dolgokhoz.

Lady.Bird 2015.07.02. 20:51:27

A motorosok sokszor úgy szlalomoznak az autók között, hogy a frász töri ki az embert... Záróvonalon átmegy, úgy "előz", azt sem tudom, a motoron hol van az irányjelző, hogy egyáltalán jelzett-e, lámpa előtt álló sorban becsúsznak a legszűkebb helyre - komolyan, az ember nem várhat állandóan "hirtelen" megjelenő motorosokra, mást is kell nézni az úton...

(Hasonlóan veszélyes helyzet, bár nem annyira, amikor jobbra kis ívben fordulva az autóval kerékpárutat keresztez az ember - ha zebra is van mellette, és gyalogos, azt látom , mert lassú, de a biciklis nagyon gyorsan ott terem a semmiből, meddig kellene benéznem mindkét irányba a kerékpárútra, hogy megvárjam a biciklist? pláne, ha a zöld lámpa nem túl hosszú, és sokan jönnek mögöttem?)

Nem értem, a motorosoknak miért szabad sávon belül előzgetni? Jobban járnánk, ha beállnának a sorba, és nem szoknák meg, hogy nekik mindent szabad...

Plezúr 2015.07.02. 21:23:23

Csak annyit kiegészítésképpen, hogy a Háros út az egy elég forgalmas út, főút is ha jól emlékszem. Ahová a Passat akart bekanyarodni az egy stoptáblás mellékutca, ami ráadadásul meredeken emelkedik. Ahogyan a Háros út is emelkedik, szinte végig és jellemzően elég nagy sebességgel haladnak rajta az autók. Legalábbis az út szűkösségéhez képest mindig nagynak tűnik a tempó. Nem véletlen, hogy van is itt állandó sebességmérő.
Ezt a kanyart én bringával naponta abszolváltam (hátul egy gyerekkel) és nagyon utáltam, éppen azért mert bringával itt felfelé lassan halad az ember, az autók viszont nagy tempóban előzgetnek. Ha jött mögöttem autó, nem is próbáltam direktben balra fordulni, inkább feljebb tekertem és ha elmentek az autók, akkor fordultam vissza.
Szerintem nem mindig lehet (és nem mindig kell) bűnöst találni, valószínűleg nagyon szerencsétlen véletlenek játéka volt, hogy éppen ugyanakkor kezdtek manőverbe a felek. Az persze kérdés, hogy Rékasi mekkora sebességgel hajthatott? Félő, hogy többel a kelleténél.
Mielőbbi felépülést neki!

fullerg 2015.07.02. 21:46:10

Annyi a változó ebben az egyenletben, nem is értem miért próbáltok csak a rendelkezésre álló adatok alapján kristálytiszta diagnózist felállítani.
Sok minden elhangzott már, melyek mind-mind hozzájárultak a balesethez.
De az szóba sem került, hogy hogy történt az előzés.
Kellő követési távolságot tartott-e az előzés előtt vagy sem. Amennyiben nem akkor nyilván esélye sem volt jól lereagálni az adott helyzetet. Nem szeretem az általánosítgatást és az előítéleteket sem, ezért is mondom, akár ez is lehetett ok. Aki közlekedik bizonyára érti miről beszélek, és miért mondom. Ezt nem tudjuk csak amit megírtak, meg amit az autós nyilatkozott.
Éppen ezért van szükség ilyen helyzetben az esetleges szemtanúk meghallgatására ill. a szakértők véleményére. A baleset résztvevői nyilván nem fognak saját magukra terhelően nyilatkozni, ha annak egyértelműségéről nincsenek meggyőződve.
Felelősségvállalásban amúgy is szarul állunk.
Véleményünk lehet. De igazunk csak nagyon kétségesen. Várjuk meg az eljárás végét.
Karinak mielőbi gyógyulást kívánok.

Gyárfás 2015.07.02. 22:34:27

@Weiss Manfréd FC: pl ha előzöl, majd az autós elédkanyarodik ?

Etniez 2015.07.02. 23:42:08

@lobbantott tsilke: És tudsz más is az üggyel kapcsolatban? Érdekelne a bírósági ítélet, nem találtam semmit a neten róla.

Bikli néni 2015.07.02. 23:49:49

Karinak mielőbbi felépülést kívánok!
Nem állok be a sok hobbiszakértő közé, csak azt tudom kívánni, hogy mindkét érintett fél egy életre vonja le a tanulságokat az esetből.
Egyébként, milyen érdekes, hogy az RTL híradó egy mezei balesetnél is rögtön jön a kis számítógépes animációval, itt meg ez valahogy elmaradt...

lobbantott tsilke 2015.07.03. 05:29:30

@Etniez: másfél év letöltendőt kapott a BMW-s. Ez a második általa okozott halálos baleset volt, ennek ellenére újra vezet és drogozik.Hallottál a balesetről, vagy esetleg láttad is?

Etniez 2015.07.03. 09:37:49

@lobbantott tsilke: Nem a balesetet láttam, hanem a következményeit. Tíz perccel később értem oda, hévvel jöttem volna.

Másfél év? No komment....

ön itt áll 2015.07.03. 17:13:48

Csak azt tudnám, mi veszi rá az embereket, hogy egy kis kerekű, instabil fotelben nyomják fekve, amiből egyből kirepül, ràadásul szar sisakban, ami semmit nem véd. Ennyi pénzért már motort is lehet venni.
Nem volt tapasztalt, nem volt helyzetfelismerés.2013 Óta van nagyrobogója, az még 2 szezon se..
Voltam hasonló helyzetben, nekem mákom volt, de ugyanígy járhattam volna. 12 éves pesti téli-nyári endurós múltamban volt minden, előttem van amit átélt szegény, de sajnos nem szabad azt hinni, ha parszor megússzuk épségben, hogy megy ez.. a rutin az évekkel jön..

Tibor Ilyes 2015.07.04. 00:42:33

02akkor azt szándékosan tusolták el ,,,,,??????????:

DRacsi 2015.07.06. 10:03:59

@kisQtya: Elévül a szitu? A mai napig motoszkál bennem a sérelem, a baleset 2009- ben volt, de másfél éve ért véget a jogi herce-hurca...... Szerettem volna elégtételt kapni, de az egyetlen hír az volt, és ezt sokszor el is mondták, hogy a határozat ellen 8 napig van mód fellebezni, utána olyan mint ha kőbe lenne vésve. És amikor erőszakoskodtam, finoman éreztették velem, hogy nem érdemes ezt a dolgot bolygatni! Érdekesség, hogy mire én kézhez kaptam ezt a rendőrségi határozatot és , hogy mi a döntés, addigra ( egy hónap!!!) az eljáró rendőr elévültette a gyorshajtási pénzbüntetést és jogosítvány bevonását!!! A válasz az volt, hogy mit izgulok, már nincs is.....csakhogy utána a lejárt forgalmimért(autó) egyből 50 ezer volt a tétel és a fellebbezésemre azt válaszolták, hogy de az előző kihágások(!) figyelembevételével szabták ki a bírságot. Megköszönöm a válaszodat! Bence

Weiss Manfréd FC 2015.07.07. 16:31:02

@Etniez: az ótó bal hátsó ajtajába csattant Károly. Imho ha elébe kanyarodik az autó akkor a kocsi bal elejét kapta volna el, éles szögben, nem így, telibe a hátsó ajtót... Persze lehet, hogy volt közöttük megelőzendő másik autó, de én sosem húzom úgy a gázt városban, hogy ilyesmire is számítva ne tudjak lelassítani, ha megállni nem is, akkor talán nem repült volna ekkorát a jó Károly.
süti beállítások módosítása