Az X-Faktor harmadik élő adása alatt végig azt vártam, hogy azok az érzelmek, amiket megszállottan keresnek a mentorok egymás versenyzőiben (mert a sajátjaikban mindig megvannak, jóhogy), bennem mikor törnek már felszínre, de az istennek nem jött semmi az utolsó 10 percig, és akkor sem az énekesek, hanem az egyik zsűritag, Little G hozta belőlem elő a sírós mosónőt. Pedig ez a versenyzők feladata lenne ugye, de nincs közöttük egy olyan sem, mint Jimmy Fia Krisztián vagy Oláh Gergő volt, hogy csak a képzeletbeli skála két végpontját nézzük. Arctalan, jellegtelen a mezőny, és nem, a Tha Shudras sem emelkedik ki közülük, házibarkács maszkok ide, idegesítően modoros idegen bolygós baszakodás oda.
A tegnapi adásban végig az az érzésem volt, mintha egy különleges liftzene-válogatás felvételeit hallgatnám végig, sehol egy katartikus előadás, mindenki ment a biztonságra, és amikor valaki kicsit kieresztette a hangját, mint Kállai-Kiss Zsófi vagy Tóth Andi, abban sem volt különösebb köszönet, mert az ordibálást nem túl kellemes hallgatni. Tegye fel a kezét az, aki kapásból fel tudja idézni Benji előadását, vagy tudja fejből mit dolgozott fel a Spoon (guglizni nem ér)! Na, ugye. Bezzeg amikor Jimmy Fia Krisztián nekiesett a Goldeneye-nak, arról még két nappal később is egy egész ország beszélt. Nem azt mondom, hogy a műsor megint menjen le kutyába, és szedje elő a Csobot Adélokat, de jó lenne, ha történne végre valami az első 2 óra 50 percben is, nem csak a traumatikus végjátékban.
Az egyetlen kivétel, mármint nekem, az Nagy Ricsi AC/DC-feldolgozása, na azt soha nem fogom elfelejteni, az zicher. A Vastag Csaba-jelmezes egykori futballista (ha jól értettem a rém béna kisfilmből, volt valami ilyesmi a múltjában) olyan erőszakot tett szegény Bon Scotton, amit én nem tudok megbocsátani senkinek. Nem is értettem, hogy a zsűriben ülő három zenészember miért nem dobálja meg a csávót a nóta közben vagy utána, gondolom ezért (sem) én ülök az asztal mögött. Horányi Juli, akit színtiszta érzelmekből kis angyalkezekkel szőtt légies jelenségnek szokás titulálni, pont olyan gépies, mű és érzelemmentes volt, mint eddig bármikor, és most még hamis is volt, mármint hangban is, nem csodálkoztam, hogy párbajozik, bár tulajdonképpen bárki állhatott volna a helyén.
Mondjuk a Whitney Houstont éneklő Jonathan, akinek a hangja igenis jó, csak éppen nem tud vele mit kezdeni, Izabella, akibe annyi egyéniség szorult, mint egy Ikea-asztalba, Benji, aki pedig egészen a döntőig elmosolyoghatja magát, pedig rémesen unalmas és hamis, vagy Borbély Ricsi, aki a Madách Színházba képzeli magát minden egyes előadása alatt, és olyan teátrális, hogy legszívesebben elkapcsolna az ember - és nem, nem menti a fellépése előtti technikai malőr sem, tapasztalt színész egy ilyet simán megold. És ha már itt tartunk, akkor látszott, mennyire előre megírt forgatókönyvből dolgozik Istenes Bence (és előtte Lilu vagy Ördög Nóra is), amikor valami nem a betanult adásmenetnek megfelelően történt, és rögtönözni kellett volna. Ide kellene az a profizmus, amivel elegánsan le lehet kezelni az ilyen helyzeteket is, de van ideje, majd megtanulja. Ja, és a nyitó kisfilmről eszembe jutott valami, tessék:
A Tha Shudras kezd kicsit unalmassá válni az erőltetett maszkos bohóckodással, pedig az énekesüknek kifejezetten izgalmas hangja van. Jó, még így is érdekesebbek a Spoonnál, pedig tegnap ők voltak az egyik legjobbak Tóth Andi mellett, aki láthatóan nagyon élvezi, hogy ilyen erőteljes hangja van, csak meg kéne tanulnia kezelni is, illetve az angolján sem ártana dolgozni egy sort, mert a hangképzése rettenetes, és ez befolyásolja az éneklését is. Ja, és ne ordibáljon, soha, sehol, mert idegesítő, pont annyira, mint a megint borzasztó ruhába kényszerített Kállai-Kiss Zsófi, aki Michael Jacksont énekelt, illetve énekelte úgy fél percig, utána pedig óbégatta sokáig. Szabó Richárdból sajnos semmire nem emlékszem, komolyan.
A párbajra Horányi és Kállai-Kiss ment, amitől szegény Little G teljesen kikészült. Most rémesen genyónak fogok tűnni, de én valahol örültem annak, hogy a három rutinos, az érzelmeit varázsütésre és parancsszóra változtató mentortárs mellett G ösztönös és természetes volt, az idegessége szívből jött, alig bírt megszólalni, nem tudta összeszedetten felkonferálni a két mentoráltját - azaz pont úgy viselkedett, mint egy ember, és ez sokkal szimpatikusabb, mint mondjuk amikor Geszti szóvirágokból font kínrímbonbonokkal úgy vezette fel ugyanezt a helyzetet, mint akit cseppet sem hatott meg az, ami éppen a színpadon történik. A végén Kállai-Kiss Zsófinak kellett mennie, és G-t annyira megviselte a dolog, hogy még az After-X-ben sem tudott higgadt maradni, ahol egyébként Szabó Zsófi megint bizonyította, hogy a műsorvezetést nem neki találták ki.
Ami viszont nekem nagyon kellemes meglepetés volt, az ByeAlex tegnapi vendégszereplése. Üdítően lógott ki a mezőnyből, a nóta kifejezetten jó volt, és ugyan engem a világból ki lehet kergetni a népzenei motívumok popzenébe applikálásával, de ebben a számban valahogy nem zavart a dolog, sőt. Azt mondjuk kibírtam volna, ha Istenes Bence nem úgy vezeti fel az előadást, hogy akkor most majd nagyon meg tetszenek hatódni, mert olyan megindító lesz, mint Stone küzdelme az angol nyelvvel - hadd döntsem már el én, mikor akarok megindulni. A mentorok és az énekesek közös előadása már kevésbé volt ennyire katartikus, Alföldi és Tóth Gabi rémes volt, Szikora viszont vicces a két gidával - a legjobb hangja pedig G-nek volt négyük közül, de hát ezt eddig is tudtuk.
És nem, ma sem ússzuk meg Tóth Gabi animgif nélkül, bár a művésznő magához képest tegnap rém visszafogott volt.
Fotók: RTL Klub/ Kovács Tamás
womanestomen 2014.11.02. 09:23:26
K0vasz 2014.11.02. 09:29:19
pingwin · http://pingwin.blog.hu 2014.11.02. 09:30:57
djangyu 2014.11.02. 09:48:35
Berborosz 2014.11.02. 09:52:17
Nekem ez maradt meg az egészből.
pamut 2014.11.02. 09:59:04
Két kivétel volt nekem tegnap: Tha Shudras és Tóth Andi. A Tha Shudras számomra továbbra is izgalmas, jók a feldolgozásaik, tetszik a jelmezük, jó a banda jó az énekes, stb.
Tóth Andin keményen dolgozik az RTL hogy lebutítsa egy eldobható jellegtelen tucaténekessé, hogy szépen besimuljon a többiek közé, de még nem arattak teljes sikert, még nézhető és élvezhető. Talán jövő szombatra bedarálják őt is.
GépBalta 2014.11.02. 10:21:32
Akit érdekel, szerdán meghallgathatja itt Rákosligeten a csekóban. Néhány ülőhellyel kevesebb van itt mint a Wembley-ben, úgyhogy nem árt előre beszerezni a jegyeket.
sites.google.com/site/csekomuvhaz/_/rsrc/1414342876530/home/Little%20G.jpg
JessHUN 2014.11.02. 10:26:55
Szerintem valamiért az RTL Klub nem akarja hogy nézzék a zemberek az AfterX-et, azért tesznek oda idegesítőbbnél idegesítőbb "műsorvezetőket". Nálam elérték a hatást és ezzel gondolom nem vagyok egyedül. :)
Sárga Pecsenyekacsa 2014.11.02. 10:29:31
A lányom, aki a célközönség is szörnyen unja már.
(Most mondjuk azért jöttem ide, mert kíváncsi, ki esett ki.)
2014.11.02. 10:29:50
A tegnapi versenyből egyedül Byalex alkotott maradandót.
Talán Gvendolint nem kellett volna kihagyni, őt legalább érdemes lett volna nézni.
Benedek_Úr 2014.11.02. 10:34:27
Más kérdés hogy csapat: nyerni nem fognak, de a döntőig tartsák/emeljék a lécet maguknak és teljesítették amire Itt hivatottak. Aztán remélem még hallani felőlük.
Viszont azzal nem értek egyet hogy Zsófit földbedózerolja a nép mint kezdő műsorvezetőt, de Gzsí mint kezdő mentor meg olyan humánus meg emberi, közben meg nyűglődik hogyan nyögje ki amit akar magyarul. Olyan már mintha Sixx apánkkal járna egy kocsmába műsor után.. Jó arc faszinak tűnik, de azért némi savazás neki is kijárna. De bizonyára csak én látom így, az én kurvaanyámat előre is.
Jemi 2014.11.02. 10:37:03
viragimado 2014.11.02. 10:40:25
A válogatókon többen kifejezetten tehetségesnek tűntek. Mi történt? Addig mentorálták őket, amíg el nem tűnt a tehetségük? Borzalms az egész. Főleg a zsűri mű megnyilvánulásai!! Annyira érezni, hogy azt mondják, amit megírtak, fülükre mondtak! Miért nem lehet a saját versenyzőnek is megmondani, ha szar volt? Nem értem.
Frederick Zoller 2014.11.02. 10:41:00
hogi 2014.11.02. 10:41:18
viragimado 2014.11.02. 10:42:39
viragimado 2014.11.02. 10:45:10
Söntésarcú Csömör 2014.11.02. 10:48:18
hogi 2014.11.02. 10:49:42
tudtam a tematikát. rengeteg olyan nem élő előadó van akinek munkássága örök és a mai napig is érdekes, modern. nem kellett volna egyből rögtön a leggázabb korszak avítt dalait előszedni. táncdal fesztivál, sanzon... jó ég. elavult, mint az ebben az országban élők ízlése.
Söntésarcú Csömör 2014.11.02. 10:51:00
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2014.11.02. 10:52:57
viragimado 2014.11.02. 10:53:20
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2014.11.02. 10:54:36
viragimado 2014.11.02. 10:54:45
Jemi 2014.11.02. 10:57:36
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.11.02. 11:08:02
Juli zseniális volt szerintem, jelenleg magyar énekesnőtől nem nagyon látni/hallani ilyen intelligens éneklést. Hihetetlen hogy ők ketten párbajoztak.
viragimado 2014.11.02. 11:11:55
Tényleg jó hangú, érdekes énekesek, igazán kritizáló zsűri, akik a hibákat is jelzik, különben hogy fejlődjön az a szerencsétlen énekes, jó műsorvezetés. Nem olyan bonyolult, de megvesznek egy szart, ami megköti a kezüket, vagy ennyire bénák egy jó műsor elkészítéséhez.
Én azt nem értem, hogy tudja vállalni valaki, hogy teljesen hagyja eltűntetni az egyéniségét, és csak azt csinálja amit a szájába rágnak, és ezt a zsűrire értem! Tudom van az a pénz, de akkor is!
viragimado 2014.11.02. 11:14:00
sixx · http://comment.blog.hu 2014.11.02. 11:17:05
eznemfoglaltnick 2014.11.02. 11:20:00
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.11.02. 11:22:26
viragimado 2014.11.02. 11:24:09
másnapos 2014.11.02. 11:24:57
A fentiek miatt már a válogatás alatt többször fölment bennem a pumpa, hogy miért ilyen műsor-/produkciópolitikai döntéseket hoztak, holott, tényleg volt egy-két tehetséges versenyző, akiket aztán rendre kipenderíttek.
Ez nincs másként itt az élő adás alatt sem (ha már „élő adás”, vicces volt nézni, hogy ByeAlex fellépése után egy villanás alatt kiürült a stúdió, míg Bence felkonferálta a következő reklámblokkot – egyértelműen konzervről ment a felkonf, mondjuk, korrektül le is szedték addig az „élő” feliratot). A szavazások eredményének csak félig hiszek, bár tudom, kérjem ki a közjegyző által hitelesített eredményeket - ha kiadhatják egyáltalán... Szerintem itt is sokkal jobban a műsorpolitika dönt. Ha máshol nem is tudják ez összehozni, ott mindenképpen, hogy kivel milyen nótát választatnak, és annak a zenei alapját mennyire túrják hallgathatatlanra. Ezt a zenei szétbarmolást a tegnapi adásban sikerült csúcsra járatni, jó néhány nótát nem ismertem föl, még a szám végére sem. Ha ennyire hozzápiszkálnak, akkor nem kell jogdíjat fizetni, vagy mi van?
Viszont ami minden élő adás velejárója és engem rettentően földühít, az az adás-hangmérnök munkája. Valamiért minden produkció énekhangja rettenetesen halk a zenei háttérhez képest. Agyfaszt kapok, amikor a nótában fölcsendülő vokál totál elnyomja az énekest. Nem tudom, ez puszta amatőrizmus (valahogy nem gondolnám, hogy amatőrök dolgoznának egy ilyen produkcióban), vagy tudatos megtévesztés, hogy ne derüljön ki, mennyire énekel mellé/erőtlenül a delikvens. A helyszínen vélhetően ez jobban van keverve, de ami az adásba megy hang, az konkrétan csapnivaló. A rohadék spot-ok és átvezetők (amikor repül az x a város fölött) hangerejéről és dinamikájáról nem is beszélve, mint egy őrült nyomkodom a távirányító hangerőszabályozóját le és föl, már kezd is kimerülni az elem, pedig nem vagyok egy nagy tévénéző.
Ja, és azt gondolom, a műsor költségvetésébe csak belefért volna egy profi műsorvezető, mert amit Bence és a pornós kinézetű hülyepicsa előad, az nem csak kegyetlenül idegesítő, de véramatőr is!
viragimado 2014.11.02. 11:26:15
www.fakir.uw.hu 2014.11.02. 11:26:44
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.11.02. 11:27:09
viragimado 2014.11.02. 11:31:29
Ilyen típusú műsor vezetésében nekem Tilla eléggé etalon, pedig nyilván sokaszor ő is azt teszi, amit mondanak neki, de ezt jól csinálja. Élvezem a műsorvezetéseit.
viragimado 2014.11.02. 11:33:18
viragimado 2014.11.02. 11:40:06
sixx · http://comment.blog.hu 2014.11.02. 11:43:29
@Legelő Őse: ha Juli és ByeAlex között kell választani, habozás nélkül az utóbbit mondanám, rajta legalább nem látom az erőlködést, míg a modoros divattervező jaj-de-nagyon-hipszter-vagyok csaj rettenetesen idegesít.
viragimado 2014.11.02. 11:48:04
BotloB 2014.11.02. 11:54:05
Látok egy csomó énekest, akik jórészt valószínűleg nem értik, hogy miről énekelnek, rosszabb esetben soha nem is ismerték előtte az adott dalt, de az majdnem biztos, hogy különösebben nem áll közel a szívükhöz, arról meg végképp nincs fogalmuk, hogy az eredeti felvételen hallotthoz képest miért kell két helyen máshogy hajlítani a hangocskájukat. Mindezt megfejeljük azzal, hogy többségüknek teljesen életidegen a színpadi jelenlét, ha két lépésnél többet kell megtenni a "produkció" alatt, akkor már nem tudnak az amúgy is megpróbáltatásokkal teli éneklésre koncentrálni, és emiatt teljesen szétesik az egész produktum.
Itthon még mindig nem jöttek rá, hogy a látványos, zenés-táncos produkciókhoz megfelelő karakterek kellenek, ha pedig ilyen nincs, és kénytelen az énekes egy helyben állva vagy ülve énekelni, akkor nem árt, ha szakmailag és üzenetét tekintve is érti, hogy miről énekel, de legalábbis szereti az adott dalt.
A válogatón a többség azért szerepelt jól, mert általa ismert, végtelenségig hallgatott, begyakorolt produkcióval állhatott ki, most pedig a többségüknek teljesen idegen dalokat kell előadnia karakteridegen környezetben, megmagyarázott és elvárt érzelmeket közvetítve. Ebből így nehezen lesznek élvezhető produkciók, pedig énekhangot tekintve volt már rosszabb is a mezőny...
Teshow 2014.11.02. 11:55:48
Előbbi esetében arról lenne szó, hogy tehetséget kutatnak, megtalálják, kikupálják - kissé nyálas hasonlattal élve kibontogatják a szárnyait.
Ezzel szemben ha az ember műsort gyárt, ráadásul szigorú kottából, akkor elő kell vennie a kapott sablonokat, és a kiválogatott emberkéket szépen belegyömöszölnie valamelyikbe. Ami kilóg, azt levágják - és hát sajnos mindig azok a fránya szárnyak szoktak először kilógni :(
Ez tegnap tökéletesen meg is látszott: hangban/anyagban az utóbbi idők egyik jobban sikerült anyagát rakták össze a szerkesztők, amit most nem győznek elfojtani.
A Sudrákok folyamatosan szürkülnek, a két nagylány stílusban és személyiségben is kilóg (mondjuk tegnap nem voltak jók, ez tény, de igazán senki nem volt az), Jonatán dettó.
Nagyricsi, Spoon, Iza, Bendzsi, Tótandi műsorkompatibilisek, jó "alapanyag", szabadon gyurmázhatóak. Színész Ricsiről sixx jól írta, amit lehet, szerintem Alföldi fejben már lemondott róla, nekem tegnap kb úgy tűnt.
Szabóricsivel kapcsolatban pedig A.R. figyelmébe ajánlanám a Shrek rajzfilmből Shrek és a Szamár párbeszédét (a lényeget idézem, nem szó szerint): "Az ogrék olyanok, mint a hagyma!/Büdösek?Megríkatnak?Megbarnulnak a napon és fehér szőrük lesz?/Nem, az ogre több rétegű, mint a hagyma, érted már?"
Sajnos Alföldi nem látta a filmet, ezért nem is tud Sz.Ricsivel mit kezdeni. Pedig a srác tényleg lehetne több rétegű, csak le kéne fejteni róla. Egyelőre ehelyett vágják, úgy meg tényleg csak büdös. Pedig volna potenciál a fiúban, de rajta dolgozni kellene, nem csak fellapozni a használati utasítást.
Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2014.11.02. 11:57:44
dr doktorka 2014.11.02. 12:05:14
Mégis mit vártok ettől a no name-k harcától? Leona Lewis csak egy kivétel volt, de ő se a bolhafingnyi Magyaro-on.
Ez a müsor csak arra jó, hogy lesz benne 1-2 szerencsés, aki aztán elmehet jövőre a dzsungelbe, vagy egyéb bulvár majomnak.
Gabor2000 2014.11.02. 12:05:35
viragimado 2014.11.02. 12:06:11
Utálom, hogy évek óta ilyen sablonos a műsor, és nem csak ez, az összes ilyen.
Teshow 2014.11.02. 12:07:02
Tegnap este pont eldöntöttem, hogy nem fogok még egy műsort "real time" végignézni, mert egyszerűen kár rá az időért (még úgy is, hogy csak háttér-TVként ment)
Elolvasom a C:C blogot a kommentekkel, és amit úgy ítélek meg az olvasottak alapján, azt visszanézem.
Szerintem így járok jól!
Yah, az Istenes Bence önfelszopó videók nagyon gázosak, vagy van aki viccesnek találja? Merakkó' nem szóltam :\
viragimado 2014.11.02. 12:09:08
Simon L. Bon 2014.11.02. 12:11:05
Az egyetlen x-faktor a műsorban és az a Tóth Andi.
Tha Shudras még egész jó lenne, de tényleg baromi unalmas már ez így.
Koca Caola 2014.11.02. 12:14:37
Úgyhogy a LZKOSZ (Liftzenekedvelők országos szövetsége) nevében kikérem magamnak az utalásokat.
latin szerelő · https://www.facebook.com/pages/Malacz-vil%C3%A1ga/173965402643571 2014.11.02. 12:21:47
1. Nagy Ricsi hozta a kötelezőt, de nem több, nem kevesebb. Arról, hogy zeneileg hogyan építették fel, nem ő tehet.
2. Horányi kimagaslót nyújtott a párbajban, KKZs pedig nagyon sok hamisságot vitt bele, nem voltak pariban. KKZs ráadásul tipikusan hibáz: ha a helyzet túl izgalmas, elkezd hamis lenni. Nála ez úgy tűnik, valamiféle attribútum.
3. Schmuck Andor eltitkolt gyereke tegnap kifejezetten (meglepően) jó volt, visszatették a komfortzónájába.
4. Spoon gyenge volt, mehetne már...
5. Az álarcosok az eddigi legjobb csapat az x-faktor történetében, tegnap is jók voltak, de szikorának igaza van: uncsi az álarc, ráadásul tök kínos is, amikor a kiesőt búcsúztatják, még puszilni sem tudnak, ölelésre is alkalmatlanok, ott kolbászolnak kínjukban groteszk módon.
latin szerelő · https://www.facebook.com/pages/Malacz-vil%C3%A1ga/173965402643571 2014.11.02. 12:24:20
latin szerelő · https://www.facebook.com/pages/Malacz-vil%C3%A1ga/173965402643571 2014.11.02. 12:28:11
Tóth Andi, Tha Shudras, Horányi Juli, Nagy Ricsi
(Tartalék: Jonathán és ha levetkőzi manírjait, akkor Borbély R.)
Andy73 2014.11.02. 12:29:22
Ha arra gondolsz, hogy a műsor a szokásosnál visszafogottabb volt, az nyilván az ünnepnek tudható be, és ez szándékos volt. Én ennek kifejezetten örültem, és meglepő, ha egy egyébként eléggé magabiztos kritikus még ezt sem veszi észre.
G-vel egyetértek, hogy nem a mentoráltjainak kellett volna párbajozni. Zsófi most kifejezetten tetszett, sajnálom, hogy kiesett. Igaz, hogy én nem szoktam szavazni, és a legtöbbet szavazó tini csajok nyilván inkább a fiúkat favorizálják. Bár a tavalyi győztes azt mutatja, hogy azért a többieknek is van remény.
latin szerelő · https://www.facebook.com/pages/Malacz-vil%C3%A1ga/173965402643571 2014.11.02. 12:30:32
Sztem az idegesít benne, h vallásos :o
2014.11.02. 12:30:35
Bye Alex nekem is kellemes meglepetés volt, a Spoon is elfogadható volt, Zsófi sose jött be, jó hogy kiesett.
Na de az a tegnapi pocakos szoknya rajta, húsos comb kivillantással, az meg mi volt?
Meg a Júlia, az Ázsia Centeres J.P.Gaultier szoknyájával? Borzalom! A stylist megint gyenge, tavaly is az volt, Horányi sminkjét már meg se említem. Zombit csináltak belőle.
A műsorvezetők kritikájával egyetértek, Bence becsinált mikor zavar volt a rendszerben, Zsófi pedig egyszerűen katasztrofális volt az After-ben.
Ha nem előre megírt szöveget kell mondani, kibukik mennyire egyszerű lélek, szókincse, (színésznő állítólag) a béka segge alatt, és nem sikerült olyan kérdést feltennie, amit a versenyzők, mentorok, nem szem forgatva fogadtak volna, vagy nem javítottak volna ki.
Kínos volt, visszasírom Adélt, ő legalább tudta hol a helye, nem akart okosabbnak látszani, mint amilyen.
Én amúgy megtiltanám mindkét műsorvezetőnek, hogy feltegye ezt a kérdést:
Hogy érzed/érezted magad?
Kiestél? Hogy érzed magad?
Kiesett a játékosod ? Hogy érzed magad?
Kiejtetted a játékostársad? Hogy érzed magad?
...
G a végén, nekem kicsit túljátszotta a szerepét, kicsit sokáig vívódott, Szikora házsártos öregembert játszott, Gabi szokatlanul visszafogott volt, Alföldi meg jó arc volt, mikor kiderült hogy mind a 4 fia benn maradt.
komzol 2014.11.02. 12:39:44
fortune hai 2014.11.02. 12:46:09
Simon L. Bon 2014.11.02. 12:51:28
Ancilla 2014.11.02. 12:54:12
Én annak idején EGYSZER belenéztem a Győzike-műsorba, és soha többé egy másodpercet sem utána.
Miért nézik, ha ennyire rossz?
Ez a műsor egy kereskedelmi csatornán - elsősorban a nem szakavatott, átlagnézőnek - készült SZÓRAKOZTATÓ műsor!! Nem Liszt-díjas előadók versenye.
Aki magas szintű művészi élményben akar részesülni, annak ott van az M1-en péntekenként a Virtuózok c. műsor. Tessék azt nézni. Ott tehetséges fiatalok hegedülnek, zongoráznak, hárfáznak, énekelnek stb. Valóban tehetségesek.
De azért az X-faktor énekesei sem annyira tehetségtelenek, mint ahogyan itt beállítják egyes kommentelők.
Miért van az, hogy az emberek zöme csak a csomót keresi a kákán? Hogy semmiben nem lát egy halvány pozitívumot sem, csak az alaposan eltúlzott negatívumokat?
babo81 2014.11.02. 12:54:39
Dé Neighbor 2014.11.02. 13:00:40
candusrocks 2014.11.02. 13:11:30
BotloB 2014.11.02. 13:22:00
A legtöbb embernek szerintem az a baja, hogy egy alapvetően jó mezőnnyel is képesek halálosan lapos műsort csinálni, pedig elvileg a műsor lényege többek között az lenne, hogy a nép egyszerű, de jó énekhanggal megáldott gyermekéből egy jól működő előadót formáljanak az adások alatt.
Na ez az utóbbi az, aminek itt jellemzően nyoma sincs, és valamiért az az érzése az embernek, hogy ez egyszerűen azért van, mert másodlagos az, hogy kik a versenyzők. Nem építenek a meglévő karakterükre, hanem próbálnak rájuk húzni egy eladhatónak vélt "nemzetközi előadói formátumot", aztán csodálkoznak, hogy ugyanaz a recept hogyan tud balul elsülni 13 féle embernél/bandánál 13 különböző módon.
Be kéne vállalni, hogy ha Pistike megőrülni szeret a színpadon, akkor hagyni kell megőrülni, ha Jancsika meg nem tud táncolni, akkor nem kell neki koreográfiát tanítani. Nálunk Pistikét székbe ültetik, Jancsika meg angol keringőzik, ha egy korábbi formátumban az bejött a dal egy másik előadójának, vagy ha éppen azt a koncepciót kívánja meg a műsor témája.
2014.11.02. 13:29:02
Kérdezed: nem tetszik, akkor miért nézik?
akkor parallel: nem tetszik, akkor minek olvasod?
A mezőny amúgy nem rossz, de a műsor kifulladt, hiányzik a kezdeti lelkesedés, rutinból nyomják az egészet.
Patreides · patreides.blog.hu 2014.11.02. 13:31:37
.
Általában liftzene kategóriába sorolnak be mindent, ami csökevényes érzelemvilágú emberekből nem hoz elő érzelmeket, vagy ami nem ezerrel pörög, és amit az ilyen emberek a végtelenségig unalmasnak és álmosítónak találnak. Többek között azért, mert ezeket hallgatva hirtelen egy pillanatra egyedül találják magukat saját magukkal, a saját nem létező gondolataikkal, a saját sivár lényükkel, és ez számukra nyilván baromira rémisztő élmény lehet.
kis.herceg 2014.11.02. 13:49:22
Tell Vilmos 2014.11.02. 13:57:25
Teshow 2014.11.02. 13:57:48
www.youtube.com/watch?v=VBlFHuCzPgY
Teshow 2014.11.02. 14:03:38
Fiúkon egységes csőnadrág, lehetőleg cipőkanállal felvéve.
Szegény Zsófi végig csak előnytelen cuccokat kapott, a tegnapi térdvillantás volt a negatív csúcs. Mezítláb, hogy még a magassarkú se tudjon optikailag nyújtani a lábán ...
Na meg mindenkinek ez a bocinyalta ecsetfrizura, anyám borogass! :o
penna 2014.11.02. 14:08:15
Jonatántól kiráz a hideg, nem tehetek róla. Valamiért taszít a srác, az a nagy szája, a bongyor hülye frizurája, az egész fiúnak olyan megszállott jellege van. Tegnap viszont netezés közben csak hallgattam, és feltűnt, hogy a hangszíne tetszik :).
Sudrákos fiúk: igen, szerintem is ideje lenne kivakarniuk magukat a hülyegyerek maskarából & sminkből. Egyszer még poénként elmegy, de mára már szabályosan utálom a megjelenésüket, mert nem látom a szemüket, az arcukat éneklés közben, csak ezeket az idétlen fejeket. Eltávolítanak, eltartanak maguktól, pedig a zenéjük az összes x-faktort tekintve is a legszimpibb az együttesek között. És igen, a végén nézni is rossz volt, ahogy tébláboltak a rájuk applikált dobozokkal a fejükön a távozó Zsófi környékén, de ebben a hülye karneváli jelmezben még megölelni se lehetett őket.
Shrek: ha szimpla vagyok, vállalom. Ilyen előnytelen külsejű fiú nem való színpadra. Annyira nem jó a hangja, hogy ne azt nézném éneklés közben, hogy szegény srác milyen csúnya. Abból meg, hogy fiatal gyerek létére már csúnyán elhízott, de szerinte vidéken szalonnát esznek kolbásszal, lefojtva pár kanál zsírral, és nem érdekli, hogy néz ki, csak a buta igénytelenséget és önigazolást látom. 10 év múlva még kövérebben, cukorbetegen, magas vérnyomással is ezt a szöveget nyomja majd? Mondom ezt úgy, hogy alapvetően szimpatikus a srác, de énekesnek egyszerűen alkalmatlan. Tanítóként is lenne egyfajta példamutatási szerepe, egészségnevelés, igényesség, stb., nemhogy előadóként.
Ancilla 2014.11.02. 14:11:49
Sajnos, trendi dolog lett Magyarországon mindent és mindenkit fikázni, leszólni, bírálni, kritizálni, mindenhez fancsali, elégedetlen képet vágni. Engem ez a negatív hozzáállás bánt.
@SmittyB: Jogos a megjegyzésed. De mivel nem minden kommentelő ilyen szemléletű, a többiekére kíváncsi vagyok. Viszont előre nem tudom, ki mit ír. Persze ez vonatkozhat a műsorra is. Elképzelhető, hogy a föntiekben fanyalgók reményekkel telve ülnek minden alkalommal a tévé elé, azt gondolva, hogy a menet közben világszínvonalúvá vált énekeseket még inkább világszínvonalúvá emelték a mentoraik...
Teshow 2014.11.02. 14:12:01
Amúgy meg - nettó fikázókat leszámítva - mind azért nyöszörgünk, mert szeretjük/nénk ezt a műsort, a gárda se rossz, a stáb profi, a pénz bele van téve, és ennek ellenére azt látjuk, hogy valahogy mégsem a jó irányba mennek a dolgok.
A show egyre unalmasabb, a karakterek már MOST kezdenek kifáradni, pedig hol van még a vége!
A többit BotloB és SmittyB elég korrektül megválaszolta neked az imént!
sage5 2014.11.02. 14:20:38
Ez kettos merce: az egyik egy mediaposvanybol elomaszott mesterseges formedveny, bulvarra teremtodve, a masik meg egy normalis emberi leny aki letett mar valamit az asztalra.
En nem sajnalom hogy meg sixx nel sincsenek egy kalap ala veve.
De te is egy erdekes kreacio lehetsz ha a mai magyar jelenben es ugy altalaban egy x faktor comment.com cikk utan a savazast hianyolod.. Nem eleg? Kell meg tobb? Mindentol fuggetlenul MINDENKIT?
Azt javaslom kicsit hagyd ezt az egeszet a picsaba, menj ki a termeszetbe, setalgass es nezegesd a fakat. Jot fogg tenni.
RevoltED 2014.11.02. 14:25:08
amit még megtehetsz 2014.11.02. 14:38:31
Színészricsi sztem nem pozőr csak kiba*ottul izgul. Én ezt látom rajta. Ráhúzták ezt és azóta mindenki még sixx is csak ezt fújja. H a Madáchba képzeli magát, hát ez nem nagy kritika. KállaiKiss-t meg sajnálom nekem bejött a hangja, maradhatott volna még.
downgrade 2014.11.02. 15:00:01
A technikai leállásnál vicces volt, hogy amikor Istenes Bence Richár elé lépett, hogy szövegeléssel üsse el a szitut, Richárd olyan meredten állt, hogy egy pillanatra életnagyságú Richárd papírmasénak tűnt a mozgó Istenes mögött. El tudnám képzelni az egész műsort papírmasé változatban.
Alex nekem is felüdülés volt, nem csak egy idegtépő csinnadrattával felvezetett fekete lyuk, mint a legutóbbi nanosztár, és a dal is működött.
Párbajozni az alkalmi gimis zenekart küldtem volna mondjuk Richárddal vagy Izabellával, bár Izabellát szívesebben nézem tovább egy műsorral, mint a színészt, viszont Izabella meg annyira kínban van attól, hogy kevés ide, hogy inkább mégsem kínoznám tovább.
Remélem, a jó érzékű sztájlisztok a halottak napja után is mindig találnak majd okot arra, hogy a felvezető filmben még természettől fakadóan haláli aranyosan, kedvesen kinéző Tóth Andit kelttésztaarcú libának maszkírozzák a műsorban. Különben még olyan életteli, laza, kacér, szemtelen, vidám, vagány képünk maradna róla, mint amit az első showban mutatott. Azt becsülöm Andiban, hogy viszonylag higgadtan fogadja az értékeléseket, na jó, azok egyelőre alapvetően pozitívak, és örül is a sikernek, de nem rebeg túlságosan a szempillája az elalélástól, úgy tűnik, a produkció után komoly ember üzemmódba tud váltani. A hangszíne viszont nem tűnik elég fényesnek, elég szépnek az igazi slágerekhez, azt viszont nagyon sajnálnám, ha csak rockos dolgokat tudna jól énekelni, amikhez megy a mélyes, kissé érdes hangja. Hacsak nem olyan számokat kap, mint első alkalommal.
Végül szóvá tenném G-nek azt a beszédes "elszólását", amivel a párbajra készülő mentoráltjaiban próbálta tartani a lelket, hogy ez egy vicc, de mindegy, eddig is ezt csináltátok, ezután ezt fogjátok csinálni. Ez persze nem G-t minősíti, de a műsor szerkesztéséről, tetjéről elmond valamit.
BotloB 2014.11.02. 15:01:08
Az a baj, hogy az X-Faktorban a sokszínűség már évek óta abban merül ki, hogy legyen képes a versenyző 1. plexikockán állva, a távolba meredve eljátszani a hattyú halálát 2. tánc ürügyén megerőszakolni a mikrofonállványt meg az összes háttértáncost 3. sétálgatni a korábban említett plexikockákon 4. parancsszóra bemondott érzelmeket megjeleníteni az ábrázatával 5. viseljen magabiztosan jelmezeket. Azt, aki mindezt hitelesen tudja hozni, felénk korábban színésznek hívták, nem énekesnek.
Hogy szemléltessem, mire gondolnék én jó megközelítés alatt, két példa:
1. Amennyiben emlékeim nem csalnak, az első Megasztár szériákban egyáltalán nem voltak erőltetve a "kötelező előadói jegyek", még annak ellenére sem, hogy Caramelnek pl. rendszeresen megjegyezték, hogy milyen passzív a színpadon. Aztán egyszer egy reggae szám alatt megmozdult. Halálosan esetlen jelenség volt, mindenki egyből vágta, hogy miért nem ugrabugrál végig minden előadást, ami egyébként igazán senkinek sem hiányzott, mégis akkor és ott tök természetes színfoltja volt a figurának.
2. Olly Murs a 2009-es brit X-Factorban. Egy mérhetetlenül ripacs, bájgúnár figura, de elképesztő lazasággal hozta a koreografált produkciókat is. Egyszerűen azért, mert ő meg egy ilyen halállaza táncikálós hülyegyerek volt már az elején is.
Mindegyik azért működött, mert nem volt karakteridegen, amit csináltak. A hazai X-Faktorban ezzel nagyon keveset foglalkoznak. Ha mindehhez még hozzájön az is, hogy az adott előadónak semmiféle köze nincs az aktuális dalhoz stílusát tekintve, akkor meghalt az egész, akármennyire pontosan is tudja végigénekelni a kottában megírt hangsort.
Teshow 2014.11.02. 15:07:24
- Juli: Játssz még!
- Zsófi: Ki akar örökké élni? (Who Want's To Live Forever)
Aki nem ismerné a Queen dalának szövegét, annak elmondom, kb arról szól, hogy nincs idő, nincs hely, nincs esély, minden eldőlt, a világ csak egyetlen édes pillanatot tartogatott, mely már elillant ....
Hát ez biztos megacélozta szegény lány önbizalmát :o
min 2014.11.02. 15:12:02
Hülye aki elolvassa! 2014.11.02. 15:13:05
majd_en_megmondom 2014.11.02. 15:31:59
babo81 2014.11.02. 16:03:14
bbnet1 2014.11.02. 16:12:00
A tévén keresztül egyszerűen rossz hallgatni az előadásokat.
A zenét nem lehet rendesen hallani, néha nem jó ütemben játszanak, persze "egyedien" játszák, így zavaróan eltér az eredeti számtól (már-már hamisnak hallatszik)
És szerintem sokszor elviszik az előadót is rossz irányba!!!
Miért nem lehet az eredeti verziót "alájuk rakni" ?
Mert az Istenes családnak (vagy a Gönczinek) van épp egy zenekara, aki épp ráér?
Valaki, aki hangmérnök vagy ilyesmi, az igazán meghallgathatná, hogy mit küldenek adásba...
Csak egyedül hallottam ezt ?
DerBroCode 2014.11.02. 16:15:44
Benedek_Úr 2014.11.02. 16:28:53
Szuper zenész. Mint tévés szereplő meg cseppet sótlan. De te neked, odakint a fák közt ez láthatólag fel se tűnik.
'mesterseges formedveny' = mezei zöldfülű műsorvezető kiscsaj
Nem kellene túllihegni.
downgrade 2014.11.02. 17:37:43
Jemi 2014.11.02. 17:37:58
ÉS tegnap az a harmónika..kinek jutott ez eszébe???
zsubiaba 2014.11.02. 18:27:17
Ettől még szerintem is jó, minden logikai- és észérv ellenére :) Tóthgabi mikor hízott így meg? Vagy csak előnytelenek a ruhái?
kuksi1088 2014.11.02. 18:31:37
sixx · http://comment.blog.hu 2014.11.02. 18:33:15
NYJetsTD 2014.11.02. 18:36:22
A szavazásokon jót röhögök, régen a Megasztárban nyomták Liptaiék, hogy csak 1 db !!!!! szavazatnyi különbség van :) itt meg százalékozunk :) mivel lehet még tromfolni?
rockjano 2014.11.02. 18:42:00
Igen a műsor tényleg langyos és szar pedig az énekesek egy kicsit jobbak mint tavaly..csak valahogy nem elég érdekesek pedig próbálkoznak érdekessé tenni őket csak ehhez alapanyag is kell….
Érdekes hogy a válogatókon mindenki mennyivel jobb mint élőben (gondolom a hangmérnököknek ott van idejük dolgozni… na majd a rising star :-((((( szerintem az még ennél is szarabb lesz…
dr doktorka 2014.11.02. 18:49:07
Majd másnap kivonul birkamentben, nagy táblával a kezében:
Nem leszünk gyarmat!
kuksi1088 2014.11.02. 18:50:07
dr doktorka 2014.11.02. 18:57:47
Ez azért van zenetudósok, mert ezek az amatőrök pont azért nem vitték semmire, mert a karaoke képességikkel csak 1-2 dalt tudnak kissé kimagaslóbban elénekelni, többre nem megy a hangtudásukkal.
Ezzel az "életem dalával" bemutatkoznak, neked tátva marad a szád, azt hiszed hogy Vitni Júszton leszállt a magyar pusztát megtermékenyíteni, aztán a következő fordulókban kiderül, hogy még a boci boci tarkát se tudja a sztárjelölt megoldani.
Au ország meg ezt a nettó 35 perces érdemi tartalmú müsort 3 órán át bámulja élőben. Az eszesebbje ha már kíváncsi rá, akkor DVD-re veszi, és a fröcsögéseknél, reklámoknál már futtatja is tovább a korongot.
A megspórolt idejét meg a szellemi építésére fordítja.
sixx · http://comment.blog.hu 2014.11.02. 19:03:01
_Ske_ 2014.11.02. 19:03:13
Nézzetek mást és hányjatok arra.
2014.11.02. 19:03:50
sixx · http://comment.blog.hu 2014.11.02. 19:04:34
- de szar ez a leves (menzán)
- de pocsék ez a festmény (kiállításon)
- micsoda szar poszt ez (blogon, kommentelőként)
ugye? vagy szakácsfestőíró vagy?
sixx · http://comment.blog.hu 2014.11.02. 19:05:14
kuksi1088 2014.11.02. 20:01:55
r. ftőrm. kmb. h. 2014.11.02. 20:18:49
sixx · http://comment.blog.hu 2014.11.02. 20:19:44
kuksi1088 2014.11.02. 20:39:43
zommmmmbi 2014.11.02. 21:04:58
dark future · http://www.andocsek.hu 2014.11.02. 22:17:58
Aszusz 2014.11.02. 22:45:59
Hokunda 2014.11.02. 23:03:45
Hiú ábránd, hogy egyszer elkapjak egy olyan X-faktor pillanatot, mint ami akkor volt, mikor Miklósa Erika hangja felcsendült az 5. megasztárban.
2014.11.02. 23:24:07
egyemakisszíved 2014.11.02. 23:40:29
dr doktorka 2014.11.03. 00:07:26
höhö, messzebb van ma az ország a Nyugattól, mint 1980-ban. Tessék a bulvár mellett néha eksuöl politikát is olvasni. Másztyer.
ap · http://premiumlivesets.hu 2014.11.03. 00:12:07
sixx · http://comment.blog.hu 2014.11.03. 00:15:00
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.03. 00:46:12
Pfff... Nem mindenki nézi, én pl. a kommentek kedvéért járok ide. De marha unalmas lenne, ha mindenki csak áradozna.
alvito 2014.11.03. 05:32:11
alvito 2014.11.03. 05:46:11
trendo+ 2014.11.03. 06:11:46
Más. Világhíres hangmérnökeink kérjék vissza a tanulópénzt! A tévéből jövő hang minősége katasztrofális. Feltételezem, hogy mindent alárendelnek, hogy a helyszíni műsor jó legyen, de mégis csak a képernyők előtt ülők igényére kéne koncentrálni, hiszen ők vannak nagyságrendekkel többen, és nem a nézőtéren sikonyáló grouppie lányok és családtagok! A hangerő szabályozás katasztrofális, semmit nem lehet tisztán kivenni, csak a reklám spotok üvöltenek ezerrel.
TVH 2014.11.03. 06:48:12
Művésznő??? Mű vésznő!
ipari ivógéptanács 2014.11.03. 07:49:38
Julindie 2014.11.03. 09:04:30
alprazolam 2014.11.03. 09:55:03
Bobby Newmark 2014.11.03. 10:19:19
Engem őszintén meglep, hogy egyáltalán nézi valaki ezeket a műsorokat azokon kívül, akiknek munkaügyből kifolyólag kötelező...
Bobby Newmark 2014.11.03. 10:21:11
Komolyan kérdezem, hogy mi ezekben a szórakoztató?
sixx · http://comment.blog.hu 2014.11.03. 10:54:20
alprazolam 2014.11.03. 10:57:22
de ez csak az én véleményem.
Nyausoft 2014.11.03. 11:00:11
Jahh élőbe sose nézzétek meg, én mindig utólag nézem. Se PH érték, se elvesztegetett 2 óra, mert a szart áttekerem. :D
Kövééé 2014.11.03. 11:57:37
Ancilla 2014.11.03. 12:15:35
Szerintem vannak nagyon jó magyar dalok, lehetne válogatni.
Sunny Days 2014.11.03. 12:24:54
(index.hu/mindekozben/poszt/2014/11/02/tiz_szuperhos-jelmez_amiket_soha_nem_latunk_majd_a_moziban/)
Tegnap a főoldalon még szinte egymás mellett volt látható a két kép, ma már ez a hármas fotó nincs fönt, a galériában sem, de ott az 5. és 7. kép talán jól szemlélteti.
(comment.blog.hu/2014/11/02/x-faktor_a_liftzene_magasiskolaja/full_commentlist/1#gallery-1414914384_5)
Ja, és az adás.
Többen lehúzták Benji produkcióját, Szikorának pl. nagyon nem tetszett, nekem viszont nagyon is bejött. Végre mosolygott ez a fiú, kedves jelenség volt, jól énekelte a Sinatra dalt és mozogni is jól tudott közben. Persze, nekem a Sinatra dalok amúgy is tetszenek, és Benjinek is szurkolok, de csodálkozom, hogy olyan sokan a rosszak közé írták őt fel ennek a dalnak kapcsán.
Nekem pont azok a dalok nem tetszettek és őket vártam párbajra, amit itt a kommentelők és a mentorok is mind agyon magasztaltak. Színész Ricsi és Juli mindketten olyan idegesítően szétdarabolták a dalukat, hogy igazi kín volt őket végig hallgatni. Mondtak egy-két szót a szövegből, amit követett egy hosszú szünet, amikor hangot sem adtak ki, és így tolták végig a dalt. Juli ezt még tetézni tudta azzal, hogy orr hangon szavalt (azelőtt még sosem volt orr hangja, de erre most egyik mentor sem mondott semmit). Szegény Cipő biztosan forgott a sírjában, hogy a Kék és narancssárga így meg lett pocsékolva. Ricsi dalára már nem is emlékszem (és elő sem keresem), csak a döbbenetre, vajon ki instruálta így szerencsétlent?
Bájaleksz azzal a poppposított de a hegedű cincogással együtt mégis autentikusra erőltetett népdallal és a népi hímzéses háttérrel mindenkit elbűvölt, szerintem meg olyan semmilyen volt, mint amilyen ő maga, a fején a fordított baseball sapka, ami a homlokán a sárga pánttal igazán egyedire sikeredett, nagyon jól passzolt a szakállához, pótolta a hülyeszemüveg hiányát, jól kiegészítette a dalt (neeem!!!). De talán velem van a baj, mert másoknak meg ez tetszett.
Tóth Andi egyedül jobban előadta volna azt a dalt, tv-n keresztül az a rettenetes harmonika elnyomta a hangját, különösen az elején. Fel sem ismertem, mit ad elő, annyira sikerült a harmonika kíséretet átdolgozni... Sixx, csaaaak neked van szuper hangrendszeres tv-d, nálunk a sima stereo tv-n (és más kommentelőknél is) borzasztóan rossz arányban jött az énekhang a zenéhez képest.
Egyet értek másnapos kommentjével (nov.2. 11:24:57), a zenei alapokat hallgathatatlanná túrják, a dalt felismerhetetlenségig eltorzítják (az össze-vissza hajlítgatások, más dallammal való éneklések is legtöbbször rontják, sőt, lerombolják az élményt), de a hangosító szakember is biztos szabin van és kb a portást ültették jobb híján a helyére.
Az mindig elhangzik, hogy a tovább jutók nem a szavazatok számának sorrendjében hallják a nevüket. Most, szegény Bella (aki pl. szintén több helyen nagyon más dallamot énekelt, ami nekem nem tetszett) miért maradt a végére? Már a múltkor is majd elájult az izgalomtól, amikor párbajoznia kellett, mire volt jó, hogy ekkora stressznek kitegyék, ha végül csak tovább jutott?
stardust20 2014.11.03. 14:08:45
Nem tudom, egyedül vagyok-e ezzel, de én Nagy Richárdtól nem vagyok annyira elájulva, van benne valami, ami taszít... Nem mondom, hogy kifejezetten ellenszenves, mert ez nem igaz, de sose hoz lázba, nem érdekel különösebben, amit énekel, annak ellenére, hogy a hangja jó.
Horányi Juli szintén, szerintem "túl van sztárolva". A hangja gyönyörű, én viszonylag laikusként tisztának hallom, de a finomkodása néha nekem is erőltetett, felvett szerepnek tűnik, kissé "művi", hogy úgy mondjam... Nem rossz, de amennyire dicsérve van sokszor, az szerintem túlzás.(BÁR, a válogatós jelbeszédes szereplése varázslatos volt, azt meg kell hagyni. :) )
Andelic Jonathan, Jakab-Péter Izabella szerintem jók, kellemes hangszínük van, de ha a mezőny többi részéhez viszonyítom őket, nehezen tudom elképzelni akármelyiküket is X-Faktor győztesként.
Benji... ezzel a véleménnyel lehet nagyon egyedül leszek, de nekem nagyon semleges. Ha mentor volnék, eleve Gwent vittem volna helyette a műsorba, neki zseniális, erős, érdekes hangja volt. Benji jó hangú 16 éves, nem szeretnék tőle csodát várni, de amennyire fel lett kapva, szerintem nem annyira jó, én konkrétan egy számra nem emlékszem, amit énekelt, számomra összefolyik az összes... Ez nemcsak a dalválasztás "hibája" szerintem.
Borbély Ricsinek jó a hangja, és nekem amúgy szimpatikus is. Mármint kezdetben sokan mondták, hogy "teátrális", meg beképzelt, az előbbiben van is valami, de ahogy az egyik előző hozzászóló írta, szerintem inkább csak izgul, amúgy van benne alázat, én úgy érzem.
Tha Shudras-nak szerintem itt a helye, és engem nem zavar a maszk sem. :) Igen, lehet hogy sokaknak már unalmas, vagy "polgárpukkasztó", de szerintem ez nem feltűnősködés, csak így akarnak érdekesek maradni egy olyan műsorban, ahol a zenekaroknak - valljuk be - nem voltak eddig túl nagy sikerei... Szerintem ez sikerül is, legalább egyediek, azonkívül amíg ilyen zenét játszanak, addig engem nem érdekel a maszk, szerintem jók a feldolgozások, az énekesnek kellemes, színpadra termett hangszíne van. Amíg a maszk rajtuk van, legalább mindenki a lényegre, a zenére figyel, nem másra...
Az én kedvenceim Tóth Andi és Szabó Ricsi. Utóbbi tegnap tény és való, hogy hamis volt, de ő kb. az egyetlen, aki számomra tényleg majd' minden adásban közvetített érzelmeket: hallgatom az éneklését, közben figyelem a szöveget, és ELHISZEM amit énekel. Ebből látszik, hogy számít a személyiség is a színpadon, és ő szerintem abszolút szimpatikus (nekem legalábbis). Tóth Andi ebből a szempontból sokat fog szerintem alakulni, de ha nem, az se baj, teljesen jól kezeli a kritikákat, amellett, hogy zseniálisan énekel 15 évesen... Szerintem nem méltatlanul lett sokak kedvence.
Kállai-Kiss Zsófinak is nagyon drukkoltam, lehet néha tényleg kiabálásnak hangzott, de teljesen érdemtelenül esett ki tegnap szerintem, a hangja elvihette volna jóval tovább őt... Nem szeretnék senkit megbántani, de a Spoon szereplése annyira nem mozgat meg SOHA, hogy kb. nem is emlékszem, mikor voltak a színpadon, és ha meg kéne mondanom, mit énekeltek akár tegnap, akár máskor, hát nagyon komoly bajban lennék... Nem szeretem azt a túlfinomkodó éneklést sem, amit az énekes srác produkál, hát ha ez nem művi, akkor semmi. Azért dühítő, mert ők simán továbbjutnak, amikor - nem gonoszságból, de - a tegnapi teljesítményük alapján nekik kellett volna ott állniuk a párbajnál. Mert szerintem ez egy vicc, hogy egy Horányi Julinak, meg Kállai-Kiss Zsófinak kellett párbajoznia - igaz, tegnap nem voltak annyira jók, mint mondtam Julitól nem is vagyok elájulva, de nekik tovább kellett volna menniük. Szerintem szégyen, hogy ők párbajoztak tegnap...
A zsűri összeállításával én viszonylag elégedett vagyok, mindegyikük profi szerintem. Alföldinek nagyon jó meglátásai vannak, ő az egyik kedvencem, sokszor egyetértek vele. Gabira is lehet sok mindent mondani, de egy-két kivételtől eltekintve engem nem idegesít, és szerintem abszolút érti a dolgát... Szikora az, akivel nem értek sokszor egyet, illetve nem jön át annyira a személyisége sem, a táboros döntése is katasztrófa volt... Néha nagyon kell figyelnem, hogy a sok halandzsából kihalásszam, mire gondolt... Little G viszont nagyon jó választás volt szerintem, szakmailag is hiteles, amellett jó megnyilvánulásai vannak a műsorban, és abszolút szimpatikusnak, humánusnak tűnik, nekem legalábbis - Alföldi mellett ő a másik kedvenc. :)
Nagyon kritizálni senkit nem szerettem volna - nekem nincs olyan jó hangom, hogy utánuk csináljam - de ez az én véleményem. Bocsi, hogy hosszú lett. :)
Amúgy sokat olvasom a blogot, és tetszenek a kritikák.
Ancilla 2014.11.03. 15:25:17
stardust20 2014.11.03. 15:54:43
sweeney todd 2014.11.03. 17:05:06
sweeney todd 2014.11.03. 17:25:06
sweeney todd 2014.11.03. 17:43:30
sweeney todd 2014.11.03. 17:50:52
sweeney todd 2014.11.03. 17:55:43
Chuck Νorris 2014.11.03. 18:48:23
A Shudras is egészen jó volt (az átlagot tekintve) a kiscsaj is szimpi, bár sixxel egyetértve, kevesebb orditás és több dallam kellett volna a dalába. A többi viszont falunapi gagyi volt:l
RobiLya 2014.11.03. 18:57:13
kis.herceg 2014.11.03. 23:20:28
edebedenéni 2014.11.21. 14:33:29
edebedenéni 2014.11.21. 19:57:09