Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nincs igazi tét a The Voice-ban

2012. október 27. 12:30 sixx 77 komment

EVA_3628.jpgVan az a pont, amikor egy műsort nézve az ember kezdi magát kényelmetlenül érezni a képernyő előtt. Jó esetben erre minél később kerül sor (a Marslakóknál meg a lehető leghamarabb), sajnos a The Voice harmadik adásában úgy négy perc kellett hozzá. Ami, ahhoz képest, hogy még csak a harmadik adásnál tartunk, elég kellemetlen.

Isten az atyám, én akarom szeretni ezt a műsort. Nem azért, mert odáig vagyok a mellényes rockénekesekért vagy idétlenül vihogó tinipicsaként viselkedő negyvenes zsűritagokért, hanem azért, mert a koncepcióról úgy éreztem, nekem szól. Nincsenek benne hamisan éneklő, a műsorba csak a vélt vagy valós hírnév miatt jelentkező lúzerek, csak jó hangok, akiknek vagy nem jött eddig össze, vagy csak kicsit. Nincsenek a bikucsunájozó kőfaragót fehér öltönyben ekéző, Joker-arcú megmondóemberek, csak szakmai alapon (hallás) döntő zsűritagok. Legalábbis ezt ígérték a promókban, ugye.

A nagyüzemi, intézményesített tehetségkutatás az elmúlt hat évben úgy lekaszálta a termést, hogy kevés kivétellel nem maradt a végén semmi, csak azok az előadók, akikre tényleg semmi szükség nincs. Nem kell AC/DC-t megerőszakoló, vinnyogó hangú ringszpíker, az évtizedeken át vokalistaként dolgozó szőkenőből sem lesz popdíva már. A tegnapi adásban rengeteg közepes, vagy annál rosszabb hangú, néhol hamis, másutt erőtlenül, lélektelenül éneklő indulót láthattunk, jó, ha egy hangra emlékszik az ember az adás másnapján, a területi Majka-hasonmásverseny dobogósára, Weisz Viktorra.

Ezzel nem lehet megverni az RTL-t, marad továbbra is a 700 000-es különbség a nézőszámban, pedig a lehetőség továbbra is megvan a műsorban, hogy jó legyen. Az idei X-Faktor-mezőny az elmúlt évek tévés tehetségkutatásának legalja, most van sansza a Tv2-nek, hogy saját gyártású showműsorral is beérje a irigyelt konkurenst, csak éppen az a plusz nincs meg egyelőre a The Voice-ban, amivel ez sikerülhetne. Nincs hűbazdmeg-faktor, hiába tolják az egyébként jó ötlet Twitter-üzeneteket az adás alatt, a néző nem érez késztetést ara, hogy beszálljon a szájtépésbe, mert minek.

EVA_2494.jpg

Az előző adáshoz képest a vágás jóval feszesebb lett, nem hagyják a szájmenésben szenvedő zsűritagokat percekig beszélni, sokkal tempósabban lerendezik a jelentkezőket. A hangkeverés viszont továbbra is botrányos, az, hogy miközben az énekes hangjára kellene odafigyelnünk, de helyette Malek Andrea nekünk kínos közhelyeit és mesterkélten gyöngyöző kacaját halljuk, érthetetlen és zavaró, ennél már csak az az idegesítőbb, amikor a mesterek egy laikus számára is jól hallhatóan átlagos hangtól játsszák el az elájult zsűritagot. Ilyenkor a megasztáros Bakáts Tibor legrosszabb percei sejlenek fel rettegő tekintetünk előtt, és rettegve várjuk, mikor mondja ki valaki azt, hogy a te hangoddal forradalmat lehet csinálni.

A mesterek persze nincsenek könnyű helyzetben, nekik az a dolguk, hogy csinálják a műsort, olyan nincs, hogy egy másfél órás adásban egy énekesre sem fordulnak meg. Az a baj, hogy a mezőny nem elég jó, így kénytelenek azt mondani már akkor is, ha csak két ígéretes szótagot hallanak, hogy ez milyen nagyszerű, te annyira tehetséges vagy, hogy simán lennénk a háttérénekeseid. Pedig lófaszt lennének, különösen nem Somló Tamás, akin még mindig azt látszik, hogy nem akar ő istenigazából itt lenni, csak hát kell a pénz lakbérre vagy az unoka legókészletére, mittudomén.

Kár, hogy a zsűritagok között nincs meg az a rivalizálás, amitől az amerikai verzió annyira jó, nem szónak be egymásnak, nem küzdenek az énekesekért, sőt. Amikor tegnap Caramel és Malek is a másikat igyekezett ráerőltetni az egyik indulóra, miközben korábban úgy nyomták a gombot, mintha az adagolná a fizetésüket, nagyon visszatetsző és kínos volt. Mintha pont a műsor lényegét köpték volna szemen, megfordultak egy hangra, ami tetszett nekik, aztán meglátták az énekest, és jött az "én nem ilyen lovat akartam" reakció, neked Andi lesz a legjobb, hidd el, ne hozzám gyere.

Így nincs igazi tétje az egésznek, a mesterek nincsenek benne a buliban, pont úgy, kívülről nézik ezt az egész komédiát, mint mi, a nézők. Csak azt ne tessék elfelejteni, hogy mi is tudunk gombokat nyomogatni. A távkapcsolón.

Fotók: Tv2.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fehérzorro 2012.10.27. 12:41:38

Pár gyengeségétől (boríték nyitós videók) nekem továbbra is nagyon tetszik ez a műsor.
A zsűritagokra egyetlen a cikkben is leírt kritikám lenne, mégpedig,hogy ha már gombot nyomtak,akkor ne passzolják le a versenyzőt.
Várjanak ki a gombnyomással,ha nem biztosak a jelentkező tudásában.
Az éjjel-nappal a reggeli rádióműsoroktól kezdve a fókuszon át a cool-on keresztül mindenhol éjjel-nappal promózott X-faktort nem fogják tudni megverni.
Sajnos...

fehérzorro 2012.10.27. 12:43:26

Pár gyengeségétől (boríték nyitós videók) eltekintve,nekem továbbra is nagyon tetszik ez a műsor.
A zsűritagokra egyetlen a cikkben is leírt kritikám lenne, mégpedig,hogy ha már gombot nyomtak,akkor ne passzolják le a versenyzőt.
Várjanak ki a gombnyomással,ha nem biztosak a jelentkező tudásában.
A reggeli rádióműsoroktól kezdve a fókuszon át a cool-on keresztül mindenhol éjjel-nappal promózott X-faktort nem fogják tudni megverni.
Sajnos...

fénycsepp 2012.10.27. 13:21:06

jó cikk, mindennel egyetértek. inkább adnának feliratos angol vagy amerikai voice-t. addig maradok a német változatnál.itt egy ízelítő:

www.youtube.com/watch?v=Ia-hW4rORJc

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.10.27. 13:22:16

Tegnap láttam elször ezt a műsort. És az volt az érzesem, mintha kezdenék megvakulni. A képernyő széle főleg, de az egész olyan sötét volt meg nagyon kontrasztos. Ez direkt ilyen, vagy beleképzelem?

Filter Ákos 2012.10.27. 13:22:31

engem inkább a versenyzők szájába adott(?) dumák zavarnak. oké, ha valaki jól énekel, de muszáj neki előtte olyan sallangdumákkal agyoncsapni magát, hogy "az anyukám a legnagyobb kritikusom" vagy "poliészter nőcsábász vagyok" (ez gondolom szinonima a seggfejre).
a kedvencem az a hölgy volt, aki elmenekült egész a kanári szigetekig (holyshit), de most mégis visszajött, hogy magyarul énekelhessen... majd lenyomott egy euritmics számot. :|

RTB 2012.10.27. 13:24:03

pedig benne lenne a sansz, hogy sikeres legyen,de sajnos a TV2 elég amatőr ezen a téren, a stáb nem képes irányítani a zsűritagokat (mert erre szükség lenne és ez mindenhol így van)
A töltelék videók is eléggé unalmasak, néha már nekem volt kínos.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.27. 13:30:50

A mentorokat folyamatosan instruálják a műsor alatt.
Oké, nem spanyolviasz, nyilván eddig is így volt,ahogy minden más hasonló műsorban, de ahogy látom, már az is a fülükbe van adva, hogy ki, mikor forduljon, vagy ne forduljon meg.
Lehet,hogy ez is így volt, és én vagyok naív, de akkor is baromi kiábrándító.

Én még azért kivárok, hátha Uhrin Benedek bácsi is vissza akar térni a showbizbe.

Cuki lesz, amikor lejárt szavidejű énekesek, vokalisták csapnak össze a 17-18 éves tinihordával a válogatók után.

A jelöltekről meg annyit,hogy a többségüket a csatorna keresi meg, és nem önként jelentkeznek.

kamasuka 2012.10.27. 13:31:15

Weisz Viktor, Veréb Tamás és Bokor Marianna korrekt hang volt. Jópofa volt a kövérkés csaj, Pákai Petra hangja is.

Csernovszky Henriettet nem értem miért takarták ki? Meglepődnék, ha valaki megismerte volna kinézet alapján.

A többi továbbjutó, közülük is főleg a jógaórán férjet fogni tudó tatár csaj elképesző, hogy egyáltalán egyáltalán bekerült "élő" adásba ...

agyvezér 2012.10.27. 13:33:18

Ilyenkor nagyon örülök, hogy külföldön dolgozom, és ha akarnám sem tudnám megnézni a tvben.
Jutubon meg érdektelenség miatt nem...
Mesterek.... röhej.
Mikor fognak ezek a tehetségtelen sz@rok éhen dögleni?
A szalámis bakács már elkezdte.

kamasuka 2012.10.27. 13:33:20

@kamasuka: Az s az z akart lenni ...

βασιλιάς Λεωνίδας 2012.10.27. 13:41:35

Sixx! Ez az írás egész jól sikerült, a nép hangjaként szóltál!

AnnaKarenina 2012.10.27. 13:43:52

Szerintem jó volt a tatár asszony (Husnullina Regina) és a Gyilkos elmék szőke duci informatikai zsenijére (Pákai Petra) emlékeztető nő is.
Műsorként kell nézni, szerintem ilyen tekintetben nívósabb, mint az X-faktor. Tartok tőle, hogy az X-faktor nézettsége a botrányosabb válogatás miatt is van - rengetegen várják, hogy mikor esnek ki a favorizált, ám nem túl tehetséges versenyzők (Zámbó, Csobot, Antal Timi, a hangja ellenére is). Más fázisban is van az X-faktor, ezért talán "izgalmasabb", a Voice-ban még csak ismerkedünk a majdani versenyzőkkel. Caramel nagyon jó, Mező Misi meg szuper.:) Somlónak örökös respect, Malek VALÓBAN nagyon zavaró.

kamasuka 2012.10.27. 13:50:45

Somló kiköphetné végre a rágót. Malek pedig három adás után végre 1x már elsőként is nyomhatna gombot.

Az anyja szuper volt, ez Malek Andrea viszont már a Szomszédokban is BK szintű dialógusokra volt csak képes.

trillárom 2012.10.27. 14:32:54

Nekem tetszett tegnap Kálmán bácsi:D 90évesen hogy nyomta már a szurkolást. Igazi figura volt, főleg, ahogy a műsorvezetőnek odaadta a névjegykártyáját:)

barnade 2012.10.27. 14:34:33

hát, valakiket a továbbiakban is ki kell ejteni... Csak itt mivel folyamatosan számon van tartva, hogy kinek hány és milyen versenyzője van, nem lehet megcsinálni azt, mint az X-ben, hogy ha tovább is jut a castingon, a táborban meg azonnal kiszórják, akkor még a castinban se mutatják végül. Csak "töltelék"

lobster thermidor 2012.10.27. 14:34:58

Az első adás még adott némi reményt, de mostanra kiderült, hogy ez is csak egy szánalmas gagyi.

Vad.Korte (törölt) 2012.10.27. 14:36:35

Sajnos fel kell tölteni a keretet. Sajnos ezt a mesterek is tudják, úgyhogy most már kénytelen kelletlen nyomkodnak akkor is, mikor nem kéne. A vak lány pl. szimpatikus volt, és szép is, de átlagosan énekelt. De legalébb van, aki kiessen az elején.

Az külön kérdés, hogy mondjuk Mező Misi mitől mester... Még, megkockáztatom, Caramel sem elég nagy név ahhoz, hogy mester legyen, de neki legalább van tehetségkutatós rutinja. Somlóhoz és Malekhoz kétség nem fér. És Malek Andi fényévekkel igazibb, mint a másik csatorna Műmájer Ildikója.

tupcsi 2012.10.27. 14:55:01

@kamasuka: Tökéletes a meglátásod. A Misi gyerek meg nagyon gusztustalan evvel a mesztelen tetovált felső testtel. Az énekesek nagyon gyengék, Nincsenek igazi szakmai bírálatok. Mintha nem is értene a zsűri ehhez a szakmához. A riporter fiú egy kis jelentéktelen senki. Inkább adják a külföldi adást feliratozva, mert az szuper és profi. A Malek Andrea meg csak vihogni tud, de szakmai megalapozottság nélküli ripacs.

Rodzservaltersz 2012.10.27. 14:55:40

Csak egyet nem értek: Ki a faszom az a Malek Andrea?

SarahConnor 2012.10.27. 15:06:22

Ez a tegnapi adás valóban elég gyenge lett. olyanokat ajnároztak körül, hogy rossz volt nézni. Kimondhatatlan Nevű Regina unalmas volt, ennek ellenére összecsókdosták, jó negyvenes Heni abban az aranybugyiban, vagy miben meg jócskán túl van azon a megállón, hogy ő labdába rúgjon. Énekelni mindenki minimum átlagosan jól tud, de sok a középszerű előadás. A zsűri továbbra is előszeretettel fordul meg egy sor ének után, ami ciki. Nem mondom, hogy nem jogos néha, de ciki.

Konkrétan senkire nem emlékszem a tegnapi adásból, már hang alapján. Nem ismerném fel őket, nem akarom újra hallani őket. A koncepció jó, de nem sikerül a megvalósítás, úgy tűnik egyelőre.

sweeney todd 2012.10.27. 15:10:46

én azt veszem észre, hogy egyre többet tekerek. ma letöltöttem és kb áttekertem az egészet, unom. szerintem tehetségkutató mérgezést kaptam.

Vatikáni bérgyilkos varázsló 2012.10.27. 15:12:45

Nekem tetszett a harmadik adás is. De kétségtelen, hogy nem volt egy olyan énekes akire a brutálisan jó hangja miatt emlékeznék.

De kétségtelen, hogy nektek semmi sem jó:) Múltkor az volt a baj, hogy a külföldi verziókban a mentorok megbeszélik, hogy adott énekesek kihez illene leginkább. Most meg az, hogy ha már megfordulnak akkor ne akarják lepasszolni.

Kíváncsi vagyok, hogy ilyen tehtségkutatókba mikor fedezik fel maguknak a gyártók mondjuk Pataky Attilát, Szűcs Juditot, Koós Jánotst, Kóbort, Kozsót, Tóth Verát..stb. Nem a zenéjük vagy esetleg szimpátia vagy antipátia miatt írom őket. Ők egyszerűen csinálnák a showt.

SarahConnor 2012.10.27. 15:27:23

@Vatikáni bérgyilkos varázsló: "Múltkor az volt a baj, hogy a külföldi verziókban a mentorok megbeszélik, hogy adott énekesek kihez illene leginkább."

Azt én írtam, rám kend. :)

Cinki 2012.10.27. 15:41:04

@agyvezér: Először is, hasonlóképpen vélekedek. De! Akkor a külföldi dolgokkal foglalkozz, ok? Ne nyomjad az okosságot, belföldön is sokan nyomják. Köszi!

Cinki 2012.10.27. 15:44:47

Ez a tehetségkutató tenger piszkosul le van már halászva. Az idei egyetlen értékes halat pedig az RTL fogta ki...

steroid stewie 2012.10.27. 15:46:27

Valamilyen szinten biztos meg van határozva, hogy kinek melyik mestert kell választani, vagy a mestereknek szólnak, hogy te most ne fordulj meg, mert a többieknek is kell ember. Szerintem ha teljesen spontán menne, akkor a Mező nem gyűjtene össze tízet sem, Caramellnél meg lenne húsz.

"Leona" 2012.10.27. 15:57:27

@tupcsi: Na a Szabó Kimmel Tamást nem ér leszólni. Mondjuk őt nem háttal ülve érdemes nézni-hallgatni;)

Hülye aki elolvassa! 2012.10.27. 16:05:16

Nem olyan rossz ez a műsor, messze jobb a produkció vs. zsűri okoskodás, érdektelen családi körülmények bemutatás, idióta ismételgetés arány, minta az x-ben.
Nem nagyon érdekelnek a twitter majomkodások, de ha érdekelne sem tudnám elolvasni a hülye színek miatt.
X-faktor legnagyobb gyengéje számomra a szar dalválasztások. Unalmas, ismeretlen, énektudás bemutatására teljes alkalmatlan számokat kukáznak össze.

Mazyke 2012.10.27. 16:14:43

Sziasztok!

Szerintem is sokkal jobb mint az x faktor.,bar neha Malek Andi vihogasa,es Somlo ragozasa idegesit minket is.Kivancsian varom a mai X faktort,de mi is felvesszuk,hogy atlapjunk nehany eloadason es velemenyezesen
,csak igy nezheto szerintem.

egykeresztenyanya 2012.10.27. 16:15:57

Mi ez a Voice? Hajrá Adél!

rayski 2012.10.27. 16:25:22

@kamasuka: " ez Malek Andrea viszont már a Szomszédokban is BK szintű dialógusokra volt csak képes" ööö, képzavar :D

vitaygeorgina 2012.10.27. 16:29:15

@egykeresztenyanya: láttam már egy-két helyen a hozzászólásaid, és szeretnék kalapot emelni, mert szerintem mesterfokon űzöd a trollkodást. Volt már itt az indexes blogokon egy-két nagy név, pl csirke72, meg ilyenek, és szerintem méltó vagy hozzájuk.

vitaygeorgina 2012.10.27. 16:32:42

@Rodzservaltersz: Valóban csak egy dolgot nem értesz. Mégpedig azt, hogy a "ki a faszom az a ...?" típusú kérdések unalmasak és idegesítők.
Javaslatom hosszú távra: az ilyen kérdést máskor ne a comment:com kommentdobozába, hanem a google.com-ra írd be, és varázslatos dolgok tárulnak majd fel előtted.

lobster thermidor 2012.10.27. 16:42:32

A Somló egyáltalán nem rágózik, hanem a protkója mindig ki akar kérezkedni a szájából, és azt igazgatja.

Lucretia/My Reflection 2012.10.27. 16:42:34

Nekem a tegnapi adás egészen tetszett, az idegesítő stadionüvöltést elhagyták, Malek Andi sem vihogott olyan sokat, mint az előző adásban. Nem szupersztárok az itteni énekesek sem, de legalább tudnak elfogadhatóan énekelni. Ez sajnos az idei X-faktor versenyzőiről távolról sem mondható el, bántóan hamisak. Szerintem ott sokkal cikibb az, ahogyan ajnározza a zsűri azt a sok szerencsétlent. Ha egy időpontban lenne a két műsor, én inkább a Voice-ot nézném.

savrola 2012.10.27. 16:43:26

"ennél már csak az az idegesítőbb, amikor a mesterek egy laikus számára is jól hallhatóan átlagos hangtól játsszák el az elájult zsűritagot." A Voice, de anno a Megasztár esetében is tapasztaltam, hogy a műtermekben sokkal jobban hangzanak az énekesek, mint a TV-ben. A műteremben egyszerűen nem hallani a hamis hangokat. Pl. Karai Anna. Élőben nem hallottam tőle hamis hangot, ütős volt végig, de a tv-ben, mintha meg-meg csúszott volna, és csak a metálos hangja tűnt elég erőteljesnek.

Dr. GGG77 2012.10.27. 17:01:17

1. Nem csak Somlóról süt az unalom, hanem Caramelről és Malekról is.
2. Mező láthatóan nem unja, viszont döbbenetesen erőltetett, mű.
3. A zsűritagok közötti "kémia" a nullával egyenlő, valszeg a felvétel után 25 mp-el már a kocsijukba pattannak.

AnnaKarenina 2012.10.27. 17:05:37

@egykeresztenyanya: Egykereszté nyanya, borzalmas Adélt ne itt promotáld.

AnnaKarenina 2012.10.27. 17:07:39

@tupcsi: @Dr. GGG77: Mező csak félig, háromnegyedéig meztelen felsőteste szép! És ő pont olyan, amilyennek mutatja magát, nem mű. Malek annál inkább.

W123qp 2012.10.27. 17:36:17

Az volt már, hogy jön egy nímand, előad valakitől valamit és ezt miért jó nézni az embereknek?

Nils. H 2012.10.27. 17:42:37

"Az előző adáshoz képest a vágás jóval feszesebb lett"

Én szenvedtem a vontatottságtól. Nüansznyi különbség talán lehetett, de szerintem ezt azért láttad így, mert szeretted volna, hogy legyen hatása a korábbi írásodnak. Nem lett, szerintem nem nyúltak a műsorhoz mióta megvágták anno készre.
Elszúrják ezt is, tv2...

tb79 · http://www.ukulele.hu 2012.10.27. 17:50:56

Azért azt megjegyezném, hogy a drága jó voice-os mesterek vagy mentorok vagy mittomén milyen titulusuk van, jól megaszonták, hogy transzponálás volt a dalban, és ez volt az a pillanat, amikor ez a műsor is komolytalanná vált, merthogy a dal közbeni hangnemváltást modulációnak nevezik. Transzponálás az, amikor egy számot egy az egyben más hangnembe átteszik, ez viszont dalon belüli hangnemváltás (azaz moduláció) volt.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2012.10.27. 18:05:04

az az igazság, hogy az első három megasztár lefölözte a hazai tehetségeket 15 évre előre és csak egy híg lötty maradt, amiben próbálnak halászni azóta a "tehetségkutató" műsorok. Az első három megasztár bármelyikében egyedül több tehetség volt, mint a rá következő összes CSISZ-ben, megasztárban és x-faktorban együttvéve. 6-7 évre szüneteltetni kéne a műfajt...

Mike Patton 2012.10.27. 18:09:31

Rém egyszerű az ok:
1. a TV2 béna. Nem tudom miért, de így van. Lehet, hogy kevesebbet fizetnek a stábnak, vagy rossz a stratégia, passz. Egyszerűen nem tudnak nézhető műsort csinálni. Ez a Voice szerintem nézhetetlen. Ez - ahogy sixx is írja - a már nekem kellemetlen érzést adja.
2. A "mesterek" pedig totál bénák... Úgy viselkednek, mint egy zsűri, holott nekik nem ez a feladatuk. Abszolút nincs rivalizálás. Így nem fog menni. Somló tulajdonképpen ott sincs, Mező Misikén látszik, hogy próbál szerepelni, de színésznek borzasztó, Caramel jó volt az első két adásban, de aztán rájött, hogy ez egy béna műsor, úgyhogy a 3.-ban tulajdonképpen feladta, hogy a 3 nyomi mellett bármi értelmeset tegyen. Malek Andreát nem véletlenül hagytam a végére, mert ugyan tré a műsor, de ha ő nem lenne benne, még esetleg nézhető lenne. Az a végletekig idegesítő modorosság, meg totál béna szövegek nézhetetlenné teszik a műsort. Úgyhogy nekem ez volt az első és utolsó alkalom

sirokkó 2012.10.27. 18:58:46

Caramelt egyre jobban szeretem.Most talán kevésbé volt meghatározó,de akkor is emberi,érzékeny,végtelenül szimpatikus.

lobster thermidor 2012.10.27. 19:03:50

@tb79:

Mit kell mindenbe belekötni...!:)
Beláthatod te is, hogy ez a műsor nem a konzervatórium karmesterszakos hallgatóinak készül.

Különben mondhattak volna akár teleportálást is, a nézők 99,9 százalékának fel sem tűnt volna.

lobster thermidor 2012.10.27. 19:05:53

@AnnaKarenina:

Még jó, hogy Malekon legalább van ruha!
Az volna az igazi dráma, ha ő is Mezőhöz vetkőzne.

kapiksz 2012.10.27. 19:07:26

Örülök, hogy jó posztot és élvezettel olvasom a kommenteket is. Végre nincs annyi primitív anyázás és lenéző mondatok. A lényeg nekem is: Sokkal minőségibb a Voice mint az X . Az élő - élőbb - zene közelebb hozza a produkciókat, mivel pl. a dobos beleépül az előadó ritmusába. Nem kell végignézni a sok majomprodukciót, minőségibb torkok is szólalnak meg, szóval kíváncsian várom a folytatást.

ZSOLTBANK 2012.10.27. 19:10:54

Nekem úgy tűnik, még nem tudják, hogy hogyan és milyen irányba vigyék a műsor. Elindult és most gyorsan elemzik a reakciókat. Kissé lassúnak tűnnek, néha ott hagyom a műsort pár percre mert megfájdul a fülem, de mégis szimpatikussá vált. Főleg azért mert a 'mesterek" nem egymás ellen dolgoznak. A bénáknak is pozitív üzenetet adnak. Végre alacsony szinten van a gyalázkodás, a gyűlölködés. Nem bírtam elviselni a Caramel srácot, a hideg is kirázott tőle. A második műsor óta előítéleteim jelentős részét elvesztettem. Itt csatlakozom Sirokko-hoz

gaston 2012.10.27. 19:18:39

@egykeresztenyanya: Ki a faszom az az adél? Hajrá VOICE!

miller draft 2012.10.27. 19:31:13

Úgy általában leszarom a tehetség kutató műsorokat, ezt most nézhetőnek találom, de ez a fikázás hullám amit ti minden egyes magyar műsornál előadtok már kurva unalmas. Kíváncsi vagyok, hogy nektek mi fog egyáltalán valaha kicsit tetszeni...?!

tingli-tangli 2012.10.27. 19:40:53

Most láttam én is először a Voice-ot, de akkor inkább x-faktor. Szerintem vontatott, unalmas és a mesterek sem raknak hozzá semmit. Rángatóznak, nézegetnek egymásra és nagyon szánalmasan magyarázkodnak, ha nem fordultak meg. Arról nem is beszéljünk, hogyan próbálják meggyőzni az emberkét, hogy őt válassza. Röhejes. Nem hiszem, hogy nem irányított az egész, mert közel egyformán vannak mindenkivel. Caramel decens, Andrea túlvihogja az egészet, Somló nagyon megöregedett és vagy unja, vagy nem érdekli az egész. Misi meg lelkendezik, izeg-mozog, a vak lánynál nem tudtam eldönteni, hogy megbánta, vagy tényleg meghatódott.

jet set 2012.10.27. 19:44:03

A tv2-nek ezt a műsort is sikerült elb.nia.

ap · http://premiumlivesets.hu 2012.10.27. 19:54:18

igaza is van a posztnak is meg nem is.. lehetne jobb, de az x faktornál bármelyik adása fényévekkel jobb..
nem láttam az amerikai verziót, de ez így is egy üde színfoltja a hazai tehetségkutató műsoroknak. lehet ahhoz hasonlítgatni, de inkább maradjunk hazai viszonylatban.. itt nincsenek továbbnyomott zámbók, csobokok, és az ember nem azzal kénytelen szembesülni hogy a mezőny 90%-a olyan hamis hogy falnak szalad tőle, a mentorok meg el vannak ájulva..
az rtl mostani (sőt igazából az összes) x faktorban 1-2 kivétellel olyan szánalmas felhozatalt tudott összerakni, hogy az nem tehetségkutató, hanem szégyen.. a nézettség ezek mellet pedig mutatja a hazai moslékevők értelmi színvonalát
(mielőtt megkapom honnan tudom, a mezőny 1-2 jobb énekese miatt mindig nézem addig amíg az adott versenyző sorra nem kerül, utána kikapcs)

Rodzservaltersz 2012.10.27. 19:55:33

@vitaygeorgina:
Kérdésem arra utalt, hogy véleményem szerint kb. egy senki Malek Andrea. Ahogy te is, te ostoba barom.

Zabkása 2012.10.27. 19:57:09

@Mike Patton: A szívemből szóltál!
Én is totál ezt osztom, hogy a mai tehetségkutatókban a top 20ban is olyanok vannak, akiket anno a válogatón nem engedtek tovább....
Évente van kb 1 hang, de aztán az is lefő. Szünet kéne!
És ugyebár kötelezően nyalizni kell a középszar énekeseknek is, mert csak ennyi van. 10milliós ország évente megaszarral, fosfaktorra, fosom születikkel és most még a vojsz is. Nem is értem hogy tudnak még most is embereket találni, mert az xben is a kezdő bikicsunájok minden évben próbálkoznak.

Funkerman 2012.10.27. 20:32:33

egy hihetőbb fos a gipszfaktornál
mezőmisi minden közepesebbnél jobb embernél már majdnem berovázik
unics kissé

Funkerman 2012.10.27. 20:35:01

kimész ámerikába, bemész az első cipőboltba, na ott mindjár találkozhatol egy olyan feka csajjal, aki az itt nyerteknél 25ször jobb, benne áll vitni hjúszton 25ször, aztán még se indul sehol sem.

Happygabo 2012.10.27. 21:36:08

Úristen, maguk mit néztek? különösen depressziós balf..z Sixx kolléga aki szokása szerint azt élvezi ha leszólhat valamit. Ki kéne már nyitni a szemet és méginkább a szívet emberek. Végre voltak igazi hangok, hamisság nélkül. Unalmas? Annak unalmas aki a csillogás-villogást akarja a minőség helyett. Viktor nagyon odatette magát, de még legalább két olyan volt, aki rögtön megverné az összes X faktor egyesített mezőnyét. Akinek nem tetszett, javaslom éjjel nappal a Budapest tévé archivumot nézni, hátha belemegy egy kis pozitiv életenergia Gyurcsók bácsitól.

Mérges 1234 2012.10.27. 21:43:17

@Funkerman:

Szóval a négerek a cipőboltban teremnek?

Hagyjuk már, hogy külföldön a fing is illatosabb....

Igen kis hazánkban van elég szarság, de kis pénz kis foci.

kisRita 2012.10.27. 21:56:43

Nagyon untam a tegnapi adást, el is kapcsolgattam. Ma megnéztem az x factor USA-t teljesen készen voltam!! Annyira ratyi a magyar ahhoz képest:/

johevi 2012.10.27. 23:17:24

Szánalmasak a mellényben járok, mert különben nem látni a tetoválásom típusú műmájerek.

mr.louie 2012.10.28. 00:15:39

Szerintem aki a mai x-faktort végignézte, annak a véleménye megváltozik, hirtelen még az egyelőre langyos voice is jobbá válik... Már amennyiben a sokkhatás következtében lesz még kedve magyar 'tehetség'kutatót nézni.

SzilviBarack 2012.10.28. 00:36:09

Ma delutan volt szerencsem megnezni a nemet verziot a SatEinson. Eg es fold a kulonbseg, ott van kemia a zsuritagok kozt, es - hiaba nemet gyartmany - nem steril a show. a versenyzok kozul meg olyanokat ejtettek ki, akik siman x-faktor nyertesek is lehetnenek.

Müzlisjoghurt 2012.10.28. 07:14:14

Nekem úgy tűnik, hogy a válogatást egyszerre vették fel, hiszen minden "mester" ugyanabban a ruhában van, még Mező Misi hónalja is ugyanolyan szőrös hétről hétre. Szerintem felvették egyszerre, és utána összevágták, hogy kb. ugyanannyi kieső-továbbjutó jusson egy-egy adásra. Ezért sem lehet elvárni, hogy változzon a minőség mondjuk az ilyen - egyébként nagyon nívós - posztok hatására, mint amit sixx ír hétről hétre.

silverwol 2012.10.28. 08:31:42

Az énekesek jobbak, mitn az X-faktorban. A hangosítás rosszabb, a műsor kevésbé profi. Valóban a kezdeti Megasztárokra (1-3) hasonlít kicsit ebben. Viszont ott minden év végén elég durva mezőny jött össze. Itt sok embert kell továbbjuttatni egyelőre, de lassan körvonalazódik, hogy a vége elég gyilkos lesz.

Nekem tetszik a műsor, valahogy őszintébbnek tűnik, még ha néha esetlen is, mint az X-faktor.

Ugyandehogy (törölt) 2012.10.28. 09:46:19

@Müzlisjoghurt: mezőmisi hónalja most le volt borotválva.

vagyok, aki vagyok 2012.10.28. 09:59:36

Be kell vallanom, nem tudtam ki az a "Mező Misi" - de a 2x 5 percből, amit láttam, nem jött be, most rákerestem a neten, és döbbenten láttam, hogy a kedvenc énekesem, nem vagyok rá büszke, hogy csak "Magna Cum Laude"-t ismertem, de utólag elnézést és mától "Mező Misi" is nagyon szimpatikus :DDD

ga_zsi 2012.10.28. 15:29:09

Nekem tetszik a Voice. Nekem pl.Malek Andi főiskolás kora óta a kedvencem. Az Elveszett paradicsomban is nagyon tetszett, pedig az prózai szerep. Engem a vihogása sem zavar, Ő ilyen. A TV2-vel sincs bajom, jobb az ilyen, mint a túl csícsázott, túlkiabált, mint az Rtl.A Faktorban egyedül Gergőt és Timit kedvelem, a többi nekem kicsit kevés.pedig nem vagyok zeneértő. Keresztes "gyerekei" pedig egyszerűen nullák. Mégis "majd elcseppen" tőlük, mint anno Soma A megában.valaki írta ha egyszerre lenne a két műsor, inkább a Voice-t nézné Hát én is. Ugyanúgy, mint régebben, amikor még együtt volt a Mega és a faktor 1. Ehhez az is közrejátszik, hogy bár szimpi Ördög Nóri, de a műsorvezetése- kiabálása.levegővétele irritál.

Ugyandehogy (törölt) 2012.10.28. 17:06:45

@Müzlisjoghurt: a mostani részről beszélek. direkt figyeltem, bár elég ritkán mutatták.

különvélemény 2012.10.29. 18:49:19

@ZSOLTBANK: "Elindult és most gyorsan elemzik a reakcióka"

Úgy tudom, ez még felvételről megy.

Filter Ákos 2012.11.09. 22:39:41

A mai adásról:

Légyszi kísérje már ki valaki azt a hangtechnikusnak álcázott szabotőr páviánt, aki azért kapja a fizetését, hogy tönkretegye a műsort. képtelenség élvezni ebben a formában. fingom sincs arról, hogy ki hogyan énekel, pl. nándor(?) dávid (utsó versenyző) egész kibaszott élettörténetét kurva részletesen megismerhettük, de az nem derült ki, hogy milyen a hangja valójában, mert:
-az első sor alatt egyesével kezdtek el nyomkodni a zsűritagok, ami ugye minden alkalommal buzinagy ovációval jár, hiszen nem kis teljesítmény megnyomni egy emberi fej nagyságú világító műanyag gombot,
-andrea úgy érezte ő is elénekli a refrént a jó franc tudja miért, mindenesetre nyilván túl nagy kihívást jelentett volna lekeverni a faszba, úgyhogy szépen benne hagyták jó hangosan, nehogy halljuk csórikámat a színpadon,
-mint a többi versenyzőnél, itt is többet láttuk az előadás alatt kint izguló/pofázó/visítozó rokonokat, barátokat, mint magát az énekest, ami nem kicsit idegtépő lévén, hogy engem valami hülye okból kifolyólag az énekes teljesítménye érdekelne, nem pedig az unokaöccse másnapos szomszédjának a "nyomd má'meg te fasz" benyögése 15 másodpercenként.

Pedig próbálom szeretni a műsort, de ez így egyre frusztrálóbb.
süti beállítások módosítása