Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Britpoporgiával búcsúzott az olimpia

2012. augusztus 13. 13:30 sixx 151 komment

A nagy sportesemények, pontosabban kontinensviadalok vagy olimpiák elengedhetetlen kellékei a nyitó- és záróünnepségek, ezeket lehet szeretni vagy rühelleni, ettől még vannak, sőt, nem tévedünk nagyot, ha kijelentjük, lesznek is, míg Föld kerek (mint a rockerek, ugye). Az persze sehol nincs megmondva, sőt lefektetve, hogy egy záróünnepségnek feltétlenül három órán kell tartania és szinte csak olyan előadókkal operálhat, akiket a nyugdíjasházból is csak külön engedéllyel eresztettek ki.

000 DV1294138

Amilyen feszes, lüktető, vicces és újszerű volt a Danny Boyle rendezte megnyitó, aminek még azt is el lehetett nézni, hogy bizonyos pillanataiban az intézményesített giccs előtti kollektív főhajtásnak tűnt, olyan idegesítően lapos és unalmas volt a záróbuli, aminek feltehetően a férfi maratoni futás érmesei örültek a legjobban, mert itt kapták meg végre a 42 kilométeres rohanás jutalmát. A többiek szerintem mentek volna bulizni, zabálni vagy dugni, már ha lehet hinni a piros lámpás gyorséttermi negyeddé átvedlett olimpiai faluról szóló rémtörténeteknek, ehelyett ott feszengtek a stadion közepére felállított Union Jack-alakú színpad réseiben.

Mindezt a vasszigorral őrködő önkéntesek sorfala mögött, mint egy bazinagy karámban, pedig annál viccesebbet nemigen tudunk elképzelni, mint a spontán versenyfutást rendező, önmagukat 80 000 néző (meg még vagy 300 millió a tévék előtt) előtt ünnepeltető atléták látványa - igaz, akkor a műsor gerincét alkotó, a stadionba állandóan behajtó taxikat, limuzinokat vagy teherautókat el lehetett volna felejteni. A műsor koreográfiáját összerakó Kim Gavin korábban balettáncos volt, ami a táncos betéteket elnézve mély nyomokat hagyott az ő kis lelkén, bele sem merünk gondolni, milyen záróeseményt tudna egy kőfaragó vagy egy szimbolás összerakni.

A brit popzenéről szóló műsorban a Pet Shop Boys, Ray Davies, Madness, Annie Lennox, a The Who, Nick Mason a Pink Floydból, George Michel és a Queen két tagja képviselte a szépkorúakat, vagy hogy is kell a nyugdíjasokat polkorrektül aposztrofálni. Lennox előadása lendületes volt, de a borzasztó jelmezt, sminket és a riasztó táncosokat ez sem tudta feledtetni a nézővel. A többiek letolták, amit le kellett, hol playbackről, hol nem, de ez már tényleg senkit nem érdekelt. Russell Brandt komikusnak viszont meg kellene mondani, hogy soha többé ne énekeljen Willy Wonkának öltözve Beatlest, mert nagyon-nagyon sokat árt annak a kevés hitelességnek, ami megmaradt belőle, és hiába bizonygatta Szujó Zotán, hogy mindegy, ki énekli a We Will Rock You című Queen-nótát, Jesse J. erre szinte azonnal rácáfolt.

000 DV1294348

Rémes volt az öregesen mozgó The Who-t látni a gitárjára kényesen ügyelő Pete Townsenddel (bezzeg régen egy ilyen felkérésre a szervezőbizottság elnökének a hátán verte volna szét a hangszert), de a csak erre az egy eseményre összeálló Spice Girls látványa sokkolta a népet leginkább. Félelmetes, hogy ezek a nők ezzel a zenével annak idején tényleg dollármilliókat szedtek össze, hihetetlen mennyire kínosan szar volt az, amit a rögtönzött emelvénynek betolt taxik tetején idétlenül toporogva előadtak - valahol megértem már, miért fázott annyira Victoria Beckham a fellépéstől.

A lassan hömpölygő, főleg a brit közönség ízlésének szóló műsor legjobb pillanata a következő, riói olimpia rendezőinek bemutatkozása volt, itt legalább volt valami lendület, pezsgés, latinos ritmusok és vigyorogva szambázó táncosok, no meg Pelé, a világ egyik legnagyobb haknigyárosa, akit szerintem nincs olyan esemény, amire nem lehetne felbérelni. Mindezt persze sikerült agyonvágni a Kósa Lajos legvérmesebb álmait megtestesítő, minden pórusából lángot köpő főnixmadárral, aminél giccsesebb látványt nagy hirtelen elképzelni sem tudunk. Reméljük X. Lajos nem kunyizta el a szervezőktől dísznek a Nagytemplomra.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fran7 2012.08.13. 15:51:45

@Madnezz: Mintha az előtte levő negyven évben nem lett volna rettenet a magyar zene. Beúszna az előtérbe Koncz Zsuzsa, majd az LGT és sírva tagadnám le, hogy magyar vagyok. Hallgatnánk egy kis Nagy Ferót. Utána felolvasna műveiből Kertész, Esterházy, Konrád és utána már nem lennék hajlandó magyarul megszólalni. Végén meglepetésként a Pa-dö-dő énekelne. S akkor meg jelentkeznék a Mars expedicióra.

AnnaKarenina 2012.08.13. 15:52:51

Utálni szoktam a grandiózus, mégis semmitmondó megnyitókat, gálákat, stb., de most a londoni nyitóünnepség kifejezetten érdekes, meglepő, szórakoztató és végignézhető volt. A záróünnepség pedig pont olyan, amilyennek kellett lennie, záróbuli. (Na jó, a főnix azért az tényleg giccses volt.) A nyugdíjasnak nevezett együttesek és énekesek mára a brit hagyománynak éppúgy részei, mint Shakespeare, itthon nyuggereknek nevezzük őket is, ott meg jelen vannak és még mindig tudnak, megvan a riszpektjük. (Pláne izgi, ha belegondolunk, hogy a francia diáklázadásokkal együtt ezeknek az embereknek a nagy része törte meg éppen az öregek uralkodását, hát mostanra meg ők is megöregedtek, de valahogy mégsem mamókásan és papókásan.) Valahogy Pelé neve sem a haknizást juttatja eszembe. Itthon valahogy semminek, senkinek nincs értéke.
A fiatalság önmagában nem érték, mert múlik és mégis az lenne a fontos, hogy hogyan, mivel múlt.

Bambano 2012.08.13. 15:54:36

@Rosszindulatú Vászka: mert jobb lenne szerinted Hadházi & Kap duó énekelne? :P

Rosszindulatú Vászka 2012.08.13. 16:01:57

@Bambano: remek riposzt. Igazad van, más lehetőség télleg nem van. Én kérek elnézést.

artifex · http://www.amywinehouse.co.uk/ 2012.08.13. 16:09:02

Tényleg elég szar lehetett a záróünnepség, amikor a legnagyobb probléma az a hozzászólásokat elolvasva, hogy mi a nyűvedt szar a Union Jack. Ez valóban fontos pontja volt az eseménynek.

fran7 2012.08.13. 16:09:27

@AnnaKarenina: A Spice Girls annyira a brit hagyomány része, mint a magyarnak a Bestiák nevű együttes. Résznek rész, csak...

artifex · http://www.amywinehouse.co.uk/ 2012.08.13. 16:11:11

@fran7: Szerintem a kettő közül valamelyiket nem ismered, ha szerinted azonos a kettő. Egyik különbség, hogy a Bestiák Spice Girls szeretett volna lenni, viszont a Spice Girls nem szeretett volna Bestiák lenni, hovatovább szerintem nem is hallottak róluk.

AnnaKarenina 2012.08.13. 16:11:49

@Bambano: De ugye nem szeretnénk "megint", további veszteségnek egy magyar olimpiát, amiről azt lehet olvasni, hogy az utóbbi 20 év olimpiái szinte mind veszteségesek voltak.
Igaz, ha egyszer létrehoznánk, után ki tudnánk adni más kisebb országok fővárosainak, és akkor azok is tudnának olimpiát rendezni. :) Kiírnánk: Tirana.

AnnaKarenina 2012.08.13. 16:13:24

@fran7: Igen, kihagytam, de két tippem van: nagyon sikeresek voltak annak idején, ők egy egyszerű, világszerte ismert valami, brit termék, vagy Beckham ragaszkodott hozzá az asszony miatt.

AnnaKarenina 2012.08.13. 16:14:53

@fran7: Miért, ők nem lesznek a magyar hagyomány részei? No-no.

sunblind 2012.08.13. 16:15:36

Alessandra Ambrosio viszont cukor volt.
Az meg milyen végtelenül proli módon elegáns, hogy a téhóm pontban éjfélkor megszakította a grátisz HD adást, oszt egyszercsak ott ültem kikúrt korom sötétben a nappaliban. :)

Alkibiadész [alkibiadesz.blog.hu] 2012.08.13. 16:16:03

Szerintem is szaaaar volt, szaaaaar... A nyitóbuli sokkal jobb volt... És kriminális volt a hangzás az m1-en, inkább au Eurosportot néztem én is, aztán meg inkább a Hannibal-t a Strory 4-en... :DDD

Sztavrosz_ (törölt) 2012.08.13. 16:18:35

Ha Anglia akkor Sex Pistols és Iron Maiden...szerintem :)

Atrox 2012.08.13. 16:18:44

@Bambano: "P-mobil rocklegendák".
Az megvan, hogy a Tunyó (nyugodjék békében) már nincs köztünk, a Joe meg kő alkoholista lett? Így azért nehéz lenne...

fran7 2012.08.13. 16:21:10

@artifex: Nézd a Spice Girls a 80 milliós UK csillaga volt, így több pénzt kerestek, nevesebb csávókkal bújtak egy ágyba. Ennyi a különbség. Ugyanúgy percemberkék mindakét együttes tagjai. Negyven év múlva a saját unokáik is elfelejtik zenei teljesítményüket.

reccs 2012.08.13. 16:21:13

Bezzeg, ha igazmélymagyar Dalos ügynök részegen elénekelné a Himnuszt, de szép is lenne.

dukeekud 2012.08.13. 16:24:19

Szerintem a nyito es zaro unnepseg, egyforman unalmas es giccses volt, de a legnagyobb baj, hogy abszolut belterjes volt. A jelenetek nagyreszet az europai kozonseg sem ertette, egy kinai, arab, vagy indiainak, meg teljesen erthetetlen es ertelmezhetetlenek voltak az egymast koveto jelenetek. Egy olimpiat ennel nemzetkozibben kene megnyitni es zarni.

Kövi 2012.08.13. 16:27:33

A riporterek állandó belepofázása miatt tíz perc után kikapcsoltam, viszont ha rám bíznák a közvetítést, akkor két órán keresztül az örömködő sportolókat meg az integető nézőket mutatnám, mert sokkal emberibb és meghatóbb, mint a felszálló főnix vagy mittudomén.

radeon5 2012.08.13. 16:28:01

@AnnaKarenina: Pontosan, egyetertek azokkal amiket irtal.
Ki is egeszitenem az en gondolataimmal: az itteni nehany elozo komment pontosan leirja az egesz magyar tarsadalom hozzaallasat: itthon nem tiszteljuk az ertekeinket (nem csak zeneben, semmiben sem), minden csak "szar", meg ego, meg "mennyelmar miezaszar". Ezert nem jutunk soha elore, es nem is fogunk. Egyeb orszagokban buszkek az emberek a hazajuk erdemeire, nem pedig lehuzzak oket. Es szerintem rendben volt hogy meghivtak azok a nyuggereket a zarobulira, ugyanis igencsak sokat tettek le az asztalra, vilagszinten is. Ezt hivjak egeszseges nemzeti tudatnak, es ez az, ami a magyarokbol kiveszett (kioltek...?).
Gondolkodjatok el azon, hogy sok ujkori magyar sikeres ember (pl. zeneszek) miert is huznak el itthonrol, szinte letagadva, hogy honnan jottek, es elnek mashol, mas identitassal, es sikeresek is, itthon pedig megcsak a nevuket sem ismerik.
Na johettek, lehet fikazni, hajra.

kilgortrout 2012.08.13. 16:28:33

@Bambano: A Union Jack nem a brit lobogó...? Azért "Union".

Patreides · patreides.blog.hu 2012.08.13. 16:29:38

Mi persze nagyságrendekkel jobbat csináltunk volna.
Lett volna Kispál és a borz, Tankcsapda, Varga Miklós, Ákos, Lola, SP, Nótár Mary, meg Fásy Zsülike. :)

dukeekud 2012.08.13. 16:30:09

A zarounnepseg mumia koncertje, meg vegkepp erthetetlen volt. Ha van egy-ket jopofa, a temaban vago hires daluk, azt jatszak le, de ne tobbet. Osszetevesztettek a zaro unnepseget, egy emlek koncerttel.

Rosszindulatú Vászka 2012.08.13. 16:30:43

@Patreides: igaz!

Meg ott a színpadon lett volna Ikarus, meg Turán 2 :)

tjunior 2012.08.13. 16:31:29

Ha már anglia meg összetrombitálunk mindenkit aki járni képes pop és rocksztár, a Jamiroquait hiányoltam, na meg a Faithlesst amint előadja a Mass Destructiont, na az ütött volna :)

AnnaKarenina 2012.08.13. 16:32:39

@dukeekud: Annyira belterjes volt, hogy a felfedezések korát követően majdnem a XIX. század végéig (Viktória) a legjelentősebb világtényező volt. Némi történelmi-kulturális ismerettel a megnyitó egy képeskönyv volt. Szerintem. A giccs az meg valami más. Pl. a Zsülike.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.08.13. 16:32:44

@fran7: Az LGT a Queen-en kívül bármelyik brit együttest lealázta volna.

AnnaKarenina 2012.08.13. 16:35:58

@Patreides: Ők mind egymás mellett léteznek, egyik nem zárja ki a másikat, csak a fanoknál.

fran7 2012.08.13. 16:42:06

@Patreides: Egyik legjobb barátom legkedvesebb együttese az LGT. Ezért nem bántom őket. De ahogy az Oasist nem tartom a brit kultúra fajsúlyos részének. Úgy az LGT-ét sem. Ahogy a Queent sem, sem a Beatlest. Márha történelmi léptékben gondolkozunk. Ha meg nem, akkor nem mindegy.

Pikk Dáma ♠ 2012.08.13. 16:43:22

én jól szórakoztam, vagy azért, mert jól nyomták, mint pl. a Kaiser Chiefs vagy Annie Lenox, vagy azért, mert annyira ciki volt, mint pl. a Spice Girls, de akkor legalább
lehetett nosztalgiázni meg röhögni

@Rosszindulatú Vászka: hehe:)

satch 2012.08.13. 16:43:33

A magyar "rocklegendákat" ne hasonlítsuk már a britekhez, még akkor sem ha már azok is kiöregedtek.

kamarti 2012.08.13. 16:44:45

hát nemtom, de én se feszengő sportolókat, se vasszigorral őrködő önkénteseket nem láttam, pedig végignéztem, holott magam se vagyok egy nagy ünnepségrajongó. Jókedvű és felszabadult embereket láttam. És basszus sokkal kevésbé éreztem cikinek pl. Annie Lennoxot, mint a magyar kommentátorokat... És amúgy - lehet, hogy koromból adódóan - kifejezetten szívesen láttam volna még pár nyugdíjast, péel Bowie-t, vagy Jaggert, aki ugye 68 évesen alapított új zenekart...
Pár dologban egyetértek: tényleg nem mindegy, ki énekli a We Will Rock You-t, a második sikkantásnál én is azt mondtam, még egyszer ne próbáld meg, és a Spice Girls-t sem értettem sem akkoriban, se most - de kétségtelen, hogy őket szinte kötelező volt betenni, ha a fiatalabb nemzedékre is gondoltak a szervezők, márpedig hangsúlyosan egyaránt gondoltak minden korosztályra, közben is, ez többször elő is került.

Egyébként a nemzeti lobogóra is visszatérve: közben persze én is elgondolkodtam, mi lenne abból nálunk, ha az lenne egy műsor alapvetése, hogy értelmezzük újra a lobogót, és a műsor egy pontján rátolnának egy polipot... meg igen, azon is, ki és milyen beszédet mondana, meg azon is, kik léphetnének fel... Mert Spice Girls meg nyugdíjasok ide vagy oda, be kell látnunk, ezek a nyugdíjasok kicsit nagyobb hatással voltak a világ zenéjére, mint a mieink... Mindent összevetve: nekem nem volt unalmas ennyi boldog, önmagával is elégedett embert látni (úgy, hogy amögött teljesítmény is van). Itthon ebben elég ritkán van részünk...

Pikk Dáma ♠ 2012.08.13. 16:46:25

@fran7: már ne haragudj, de ha nem tartod a brit kultúra fajsúlyos részének a Queent meg a Beatlest (és itt most ugye előadóművészetről beszélünk, elvégre ez egy show), akkor mégis mit tartasz annak?!

herkó 2012.08.13. 16:47:29

Végre vége ennek szar nemzetek feletti sportmiafaszom ömlengésnek. Azt nézni sörrel chipsel,ahogy más sportol,mi abban a jó? Az ünnepségeket meg nem is láttam. Az LGT szar, a Mobilmánia,ill a P.Mobil,meg király!És ez így van.

lobster thermidor 2012.08.13. 16:48:52

Én még hajnali 3-kor sem mertem kikapcsolni a tévét, hátha végre megérkezik a Paul McCartney, vagy esetleg a Cliff Richard.

fran7 2012.08.13. 16:53:59

@Pikk Dáma ♠: Én a kultúra összességéről beszélek, amit mondjuk megjelenítettek a nyitóalkalmon. A zárón jogosan csináltak maguknak egy koncertet. Attól még, hogy valaki angolul nyekereg valamit és ezért kislányok sikongatnak, nem lesz a kultúra része.

lobster thermidor 2012.08.13. 16:56:07

@kamarti: "

Egyébként a nemzeti lobogóra is visszatérve: közben persze én is elgondolkodtam, mi lenne abból nálunk, ha az lenne egy műsor alapvetése, hogy értelmezzük újra a lobogót, és a műsor egy pontján rátolnának egy polipot..."

Na nekem akkor jutottak eszembe hasonló gondolatok, amikor az egyik képben az apácának öltözött táncoslányok felhúzták a ruhájukat, és fenékrázás közben hosszasan mutogatták a nemzeti zászlóból készített bugyijukat.

eßemfaßom meg áll 2012.08.13. 16:57:39

Union Jack téma

Egy tv-s blogon igazán lehetne sorozatot használni bizonyításra :)

"Doctor Who" The Idiot's Lantern S02e07

Eddie: Right, yes sir. You'll be proud of us sir. We'll have Union Jacks left, right, and centre.
Rose: 'Scuse me Mr Connolly, hang on a minute. Union Jacks?
Eddie: Yes, that's right, isn't it?
Rose: That's the Union Flag. It's the Union Jack only when it's flown at sea.
Eddie: Oh. Oh, I'm sorry. I... I do apologise.
Rose: Well, don't get it wrong again. There's a good man, now get to it!
The Doctor: Right then! Nice and comfy, at Her Majesty's Leisure.
[to Rose]
The Doctor: Union Flag?
Rose: Mum went out with a sailor.
The Doctor: Oh, I bet she did.

Pikk Dáma ♠ 2012.08.13. 16:57:53

@fran7: aha. esetleg attól, hogy a világon mindenhol ismerik azt az angol nyekergést, még akár negyven évvel a sikítozás után is, gondolom neked az sem számít. biztos más a kultúra-felfogásunk...

radeon5 2012.08.13. 16:59:19

@fran7: Attol hogy elbagatelizalod (nyekereg, sikongatnak), igenis a kulturajuk resze, sot, (ha van ilyen dolog), a vilag kulturajanak reszei. Mert valahogyan (akarmi miatt is) vilaghiresek lettek, nem is ertem ezt hogy nem lehet elismerni..?

kamarti 2012.08.13. 17:00:35

amúgy ami nálunk TAO-t a látványsportoknak, államtitkárságot Czene Zolinak, stadiont Debrecennek, sok-sok fociakadémiát OV-nak, mindennapi testnevelést az iskolásoknak, valamint Pálffy Pesta hablatya az adjunk (vagyis az adófizetők adjanak) pénzt a víváson és evezésen alapuló tízpróbának, mert abban nagyok vagyunk, az a briteknél így néz ki:

"A sikeres londoni olimpiai rendezésnek köszönhetően Sebastian Coe, a szervezőbizottság (LOCOG) elnöke sportügyekért felelős kormánymegbízott lesz a játékok után.
David Cameron miniszterelnök a BBC televízióban vasárnap elmondta, hogy Coe feladata lesz egy hosszú távú társadalmi program elkészítése, és a következő öt évben 1,27 milliárd euró áll majd a rendelkezésére.
,,Támogatni kell az utánpótlást, fel akarunk építeni egy jól működő klubrendszert. A gyerekeknek meg kell tanulniuk csapatban játszani, közösen feldolgozni a sikereket, és elviselni az esetleges vereségeket."
Jelenleg az iskolások 40 százaléka sportol versenyszerűen Nagy-Britanniában."

kicsit más kultúra, kicsit más hagyományok, kicsit más demokrácia, igen. és kicsit más eredmények.

flippant 2012.08.13. 17:01:19

Én addig néztem mikor egy feka milf egy zongora mellett énekel ülve úgy, hogy nem ér le a lába. Kapcsoltam át a titkok kulcsára

kamarti 2012.08.13. 17:03:20

@lobster thermidor: igen, nekem is, mondtam is a gyerekeknek! bár már az apácáknál felkaptam a fejem.... meg ahányszor előkerült egy nemzeti lobogós póló, tornacipő, mert abból is volt, nem is egy

TetvesDög 2012.08.13. 17:07:07

Én világéletemben azt hittem, az ilyen nyálas-giccses szarok csak azért vannak, hogy a szervezők ki tudjanak marni egy (nem) kis lóvét valahonnan. Ezt nézik élő emberek? ):O

fran7 2012.08.13. 17:09:47

@Pikk Dáma ♠: Más ez egyértelmű. Mintha ez lenne a beszélgetések célja. Más szemszögét megismerni.
@radeon5: Világhíresek? Szerinted Kínában, mit tudnak róluk vagy Indiában esetleg a dél amerikai kultúrákban. Nem hiszem, hogy sokat. Másrészt, mióta lehet tudni angolul, nemcsak a rádióban mondják be a lefordított címeket, azóta valahogy nem olyan vonzó számomra az angol kultúra ezen része. Egy citromízű banán színtű popkultúra bőven elég nekem, hogy valamiképp épp ésszel elviseljem.
Mindez az én véleményem és elfogadom a ti véleményeteket. Nyilván az angol kultúra a következő 20 évben lehengerli Európát. Majd elmúlik. Addig hadd röhögjek az ő blődségeiken is.

LajosPataki · http://lajospataki.com 2012.08.13. 17:11:06

Union Jack temahoz: egy ember, hogy be tudja tekerni a tobbieket! (engem is idegesitett).
Bombano! Gyere ki Angliaba es vitatkozz itt az emberekkel. Vicces leszel.

Egyebkent az feltunt valakinek, hogy a BBC gyakorlatilag eltuntette a magyarokat? Az elso 20, mindenki benne volt! Az, hogy az elso ot allandoan kepen van az ok. Na de Irorszag vagy 10x kepen volt Hollandia szinten, az ukran csajokat persze imadtak, Ausztrali joparszor... Egy magyar arcot sem lattam.
Nem sertodtem meg, csak furcsa, hogy ilyen kis orszag meg minden...

A musor meg... Nagyjabol egyetertek a posztoloval. Kb George Michael-ig jo volt. Meg ot ugy neztem, hogy: nahaaat ez meg el? Es ahhoz kepest nem is volt rossz.

Illetve meg azon is elgondolkodtam, hogy vajon Jesse J mit kepvisel, hogy neki RR-on kell bejonnie? A masik ket luxusautos pal meg mar az alja volt.

radeon5 2012.08.13. 17:17:34

@fran7: Hat en pedig azt hiszem, a kinaiak, vagy mondjuk a brazilok is elegge ismerik akarcsk a Spice Girlst is... Lehet, hogy a dzsunkak belsejeben eppen nem, de a "vilaghirut" nem ugy ertettem, hogy 6 milliard ember, sztem erted mire gondolok. Felreertes ne essek, en egyebkent nem szeretem a popzenet (sot kifejezetten az antipop dolgokat keresem, de ez most mindegy), de elismerem, hogy vileghirnevre tettek szert. Nem veletlenul, mivel szinte mindig csak a "citrom izu banan" stilusu dolgok terjednek el. Minel egyszerubb valami, annal tobb emberhez jut el, legyen az zene, vagy akarmi mas...az emberek kozul nem mindenki okos. Finoman szolva. :)
Azt pedig nem mondom hogy a brit kultura jobb, mint akarmelyik masik, nem is hengerel le semmit, egyszeruen csak van zenei kulturajuk, nem is kicsi. Meghat mas kulturajuk is, amikhez fura modon nagyon ragaszkodnak..hagyomanyorzo nepseg.

tiram 2012.08.13. 17:18:56

A számokat, előadókat nem akarom minősíteni. Ízlés dolga. De a záró szerintem a TV-ben unalmas volt a koncertjelleg miatt, a helyszínen meg kevésbé élvezhető a csak képernyőn látható apró részletek miatt. Szerintetek a stadionban ki a fene látta, hogy ott asztalok vannak megterítve, hogyan mozog egy-egy hangya méretű táncos? Ekkora térben hogy lehet egy pár emberes jelenetet, táncot bemutatni? Hiányoltam egy olyan jellegű részt, mint ami a pekingiben végig dominált: nagy látványos képek, mozgások. Persze, London nem az arctalan tömeg városa, akik gépekként mozognak, dobolnak egyszerre, hanem az egyéniségé, de azért a látványra gondolni kellett volna. A pekinginél lenyűgözött a fegyelmezett együttmozgás, ami valamiképpen a tiszteletet, alázatot is kifejezte a nézők felé: szórakoztatni, gyönyörködtetni akart. A londoni: egy kicsit öntömjénező, elaprózott, összerendezetlen. Néha úgy éreztem, hogy valami nem gyakoroltak eleget.
Elég távolinak tartom magam a kínai kultúrától, annál mégsem voltak megértési gondjaim, szép, volt és kész. A londonit meg sok helyen nem értettem (ez persze lehet az én hiányosságom is), de elég furának éreztem.
Koncertnek, bulinak, amit a helyszínen lévők élvezhettek volna nem volt jó, mert időnként megzavarta valami más. Látványműsornak meg gyenge volt.

lobster thermidor 2012.08.13. 17:20:41

@capture3:

Na hallod, azok az autók...!
Mind a három fehér kabrió bal(!) kormányos volt. Nem csoda, hogy szétesett a birodalom.

lobster thermidor 2012.08.13. 17:25:15

@kamarti:

Nálunk ennek minimum parlamenti vitanap lenne a következmény, parlamenti vizsgálóbizottsággal!

A Who dobos tornacipője egyébként nagyon komoly volt.

xylon 2012.08.13. 17:26:36

@radeon5: Nem az volt a baj hogy a Spice Girls nem eleg jelentos kulturalis szempontbol hanem az hogy _szar_ volt. Be kellett volna nyomni az eredeti felvetelt playbackrol es par huszoneves tancost tancoltatni ra mint a megnyiton.

George Michael szar, The Who szar. par mai zenesz szar. Ennel SOKKAL jobb eloadokat is lehetett volna talalni. Az egesz nem volt igazan melto egy globalis mediaesemenyhez, mintha kifogytak volna a penzbol es/vagy az otletbol, egy Glastonbury fesztival nagyszinpada ilyen kb.

BTW Akinek meg nem esett le a Batman es Robinos jelenet annak megsugom hogy ez az Only Fools and Horses cimu szaz eve futott sorozatbol volt egy jelenet. Kb mintha Vagasi Feri egy kommentjet vagtak volna be a Szomszedokbol. Na ennyire volt komoly.

Lefetyke 2012.08.13. 17:43:04

Meglep ez a cikk, meg a komment is, mert teljesen más véleményen vagyok.
Szerintem nem kellene ennyire "csakazértis" kritikus szemmel nézni és osztani a záróceremóniát.
Egy rakás nagy sláger hangzott el, olyanok, amik a maguk idejében - és sok még most is - nagyon sokat jelentenek a világon.
Jól is voltak összeválogatva, mert a nagyjuk (a Freedom, az Imagine, a We will rock you, My generation stb.) azokat az üzeneteket küldte, amit az Olimpia mottójává tettek.

Én az egészet egy nosztalgikus, és egyben büszke (mármint brit, nemzeti módon büszke) bulinak tudtam be, egy kis emlékeztetőnek abból, hogy mennyi sláger és előadó jött innen. A végén csak az lepett meg, hogy egy ilyen ízig-vérig brit popeseményen sehol nem láttam Paul McCartneyt, Ringo Starrt, Elton Johnt vagy éppen Robbie Williamset, de még utalást se rájuk, a dalaikra. Nélkülük nem sikerült lefedni a teljes brit könnyűzenét.

radeon5 2012.08.13. 17:43:17

@xylon: Attol hogy neked (es nekem) nem tetszik a spajzgorlz, meg sok embernek valszeg igen, marcsak a nosztalgia miatt is. Hat nem egy megakoncert volt az biztos..
Egyebkent szerintem direkt osztottak igy le a lapokat: a megnyito fiatalos porgos erdekes, a zaron meg legyen brit kultura aradat, megis emlekezzen a vilag, hol is rendeztek ezt az olimpiat. Mert hat ugye gazdasagi es imazs-epitesi, es egyeb strategiai celokat is erosen szolgal egy ilyen esemeny.
Egyebkent tenyleg sok nagyon fontos eloadot kihagytak, es jopar megjelent helyere betehettek volna..pl a fentebb emlitett Motörhead - Going to Brazil -t tenyleg nem ertem miert hagytak ki :) Kicsit oreges volt a show valoban, de mint tudjuk az angol tarsadalomtol ez (es a hagyomanytisztelet) nem all messze, sot...ok ilyenek, na.

radeon5 2012.08.13. 17:45:35

@Lefetyke: Nekem is ilyesmi jott le az egeszrol. Es tenyleg sokan hianyoztak, de ez is csak azt mutatja, hogy milyen luxusban vannak, hogy ennyifele eloadobol tudnak valogatni hazon belul. Persze en kicsit masokat valogattam volna, de nem en rendeztem :D
De osszessegeben tenyleg az olimpia szellemiseget probaltak atadni.

Bambano 2012.08.13. 17:49:07

@fran7: ha neked az általad felsorolt együttesek egyike sem fajsúlyos, akkor te hallássérült lehetsz.

Rántott máj (törölt) 2012.08.13. 17:50:01

@flippant: Nekem meg ugy tunt, az a feka milf a zongoristajaval idorol idore megprobalt vegigenekelni egy szamot, de sose hagytak neki. Olyankor lement, aztan fel ora mulva (gondolom, amikor talaltak egy masik eppen szabad zongorat) megprobalta meg egyszer :)

jurisics 2012.08.13. 17:52:34

@capture3: jaja, nekem is feltunt. majd kiguvadtak a szemeim, de meg Krisztiant se lattam a zaszloval. :(

Pazza Inter 2012.08.13. 17:55:36

Azért elbírtam volna viselni még a Maiden,Priest,DM triót. Vagy esetleg Tom Jonest.

wice 2012.08.13. 18:08:59

A Guardian kommentátora tökéletesen fogalmazott: "Just think: two weeks ago the world thought we were rubbish at sport and great at music."

dr. pretender 2012.08.13. 18:14:20

@Leadfoot: ... és mivel hat szótagig minden összetett szót egybe kell írni, inkább ne szólj szám, nem fáj fejem :)

Steve the Great 2012.08.13. 18:18:59

@Rántott máj: "az a feka milf "

Aki valójában skót :)

TetvesDög 2012.08.13. 18:23:50

Én világéletemben azt hittem, az ilyen nyálas-giccses szarok csak azért vannak, hogy a szervezők ki tudjanak marni egy (nem) kis lóvét valahonnan. Ezt nézik élő emberek? ):O

kamarti 2012.08.13. 18:39:52

@TetvesDög: a fellépők fejenként 1, azaz egy fontot kaptak...

tiram 2012.08.13. 18:42:11

@kamarti: Nem a fellépők, hanem a szervezők tollasodnak meg - így értette.

TetvesDög 2012.08.13. 18:43:35

@kamarti:
Hát persze, különben mi maradt volna a prédából? );-P

(Most látom, mégis átment korábban is. Na, nem baj.)

Gáborom 2012.08.13. 19:35:59

Nekem tetszett a nyitó meg a záróünnepség is.
A záróbuli igazi sztárparádé volt, és a sztárok között lévő nem koncert jelegű betétek is jók voltak.

Csak ez nem nekünk, ostoba, irigykedő és mindig veszekedő magyaroknak készült, hanem a többi országnak, különösen a briteknek, akik összehoztak egy kiválóan szervezett, remek hangulatú olimpiát egy remek országban, egy remek városban.

Nekem nagyon bejött és csak csendben szomorkodom,hogy mi itt ebben a szar országban soha de soha nem tudnánk ezt összehozni így, egyrészt mert az irigység , a kapzsiság és az örökös viták esélyt sem adnak, másrészt meg soha nem lesz ennyi sztárunk, akiknek az életműve-ha szabad ezt mondani - mára része az egyetemes emberi kultúrának is, és a britnek különösen.
Tetszik nem tetszik, ez az igazság, csak hát nekünk fáj a más sikere...

pimpalini 2012.08.13. 19:37:10

@XocoLatte:

Pontosan. A záróünnepély egy elba**ott nagy buli volt, amelyet csak az újgenerációs "művészek" némelyike tudott kissé elrontani. Brian May pedig egyszerűen zseniális volt.

A britek könnyűzenében aranyérmesek, verhetetlenek.

Az úgynevezett "nyugdíjasok" alkotásai még 40 év múlva is közkedveltek lesznek. Ez a mai "zenék" többségéről nem mondható el.

pimpalini 2012.08.13. 19:39:41

Sokkal szívesebben néztem, hallgattam ezt a könnyed brit bulit (kétszer, mert a nyitó is elég jó volt, főleg a Sex Pistols-féle dalbetétek miatt), mint 4 éve a kínaiak erőlködését, nyögvenyelős kultúraexport-kísérletét.

Gáborom 2012.08.13. 19:41:34

@xylon: Ez egy olyan olimpiai záróesemény volt, ami nem egy popfesztivál és nem is a csak neked szóló kívánságműsor.
George Michael nem volt szar, nemrég még halálán volt, ahhoz képest elég jó állapotban van, vadiúj lemezzel a zsebében.
És ahogy elnéztem, a világ örült.
A mi véleményünk meg nem érdekes, mi soha semminek sem tudunk örüni, nem véletlenül utál már annyira a világ...

pimpalini 2012.08.13. 19:42:28

Amúgy a jobbszélső, barna szpájszgörl még mindig egy bitang nagy bombázó. Már csak azért érdemes volt végégszenvedni a második nyervogását a cicabandának, hogy ezt a bombázót láthassa az ember.:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.13. 19:57:49

szerintem kibaszott jo volt, egy bizonyos vonalat kovettek, ehhez ezek az enekesek kellettek
de nem kell hogy tetszen egy liberalis indexesnek
sp kellett volna zambo jimmy felvetelrol meg a padodo, meg behozni a szigetet a bulizokkal, az lett volna tuti
/azert haragszom, hogy madonna nem volt a vegen/
london fasza megnyitot meg zarot csinalt es kozte egy fasza olimpiat, es mi is faszak voltunk, 8 arany fantasztikus a fikazok meg szivjak a cigit, egyek a turorudit es igyak a sort /az utobbit en is de nekem bejott/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.13. 20:01:25

@Alkibiadész [alkibiadesz.blog.hu]: buli a szigeten van
ez unnepely, unnepseg, ahogy tetszik

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.13. 20:06:59

@Sztavrosz_: hat ha itt tartunk madonnan kivul meg a rolling hianyzott
\mivele z volt a vonal
lehetett volna tehetsegkutatot is rendezni
itt most az oregeket, noket, buzikat vegyesen stb vonultattak fel az olimpia sokszinuseget muatatva
jo elkepzeles vagy nem nem tudom, de kb ez tortent
nekem bejott, szepen sorozgetve es elbeszelgetve a tv elott
de aki bulit akart, annak tuti nem
ez van
jo volt ez az egesz

dr. pretender 2012.08.13. 20:10:27

egy fokkal gondolatgazdagabb kritika az eseményről: hvg.hu/sport/20120813_fay_miklos_popolimpia

Walter Hartwell White 2012.08.13. 20:19:22

@hagyma: Madonna mit keresett volna ott? Nem brit. Viszont a Stones-t magam is hiányoltam. Nekem mindenesetre bejött a záró, nagy buli volt.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.08.13. 20:33:35

@hagyma: Igaz, Stones az alap. A popkultúra az meg spriccgörlz. Nem fér össze. Csak a nagy rokkerezésből hiányoltam a punkokat meg a NWOBHM-képvilelőit. (New Wave of British Heavy Metal)

pimpalini 2012.08.13. 20:38:19

@Sztavrosz_:

A nyitón volt Sex Pistols. Örültem is neki.

Pályaelhagyó autóversenyző 2012.08.13. 20:57:13

@Pazza Inter: egyetertek. sporttortenelmi jelentosegu eset lett volna, ahogy halford belesikitja a koztudatba, h painkiller, oszt' mindenki bedob egy bogyot a fejebe es indulhat az esti buli. (raadasszam: turbo lover) raadasul kezdhettek volna az esti mese utan egybol, mert ahogy mostanaban fest az oreg, az mar leginkabb a metallica fedonevu formacionak is eros lenne enter sandman klip foszereplo castingon, a kolykok huztak volna egybol csicsikalni.

mar csak az a kerdes, hogy mi lesz szocsiban? fellep a t.a.t.u., eloben kapcsoljuk a 3 punkribi kinzasat a bortonbol, majd felvetelrol muzsikal csajkovszkij, vegulis o is eleg klasszikus. raadasul jobb a zeneje, mint g. michaelnek, a csajozast tekintve meg pont ugyanaz a velemenyuk.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.08.13. 21:03:25

Én sajnos elaludtam mind a nyitó, mind a záróünnepségen. A monoton hangvilág jól altat.

Rántott máj (törölt) 2012.08.13. 21:25:33

@dr. pretender: "Az angolok egyrészt magukat értik félre, amikor azt hiszik, hogy csak ennyivel járultak hozzá a világ kultúrájához. Voltak ugyan a díszlet-újságokon is címek, népszerű sorok Shakespeare-től és Shelleytől, de ezeknek az észlehetősége messze elmaradt Eric Idle-tól, aki rendületlenül az élet napos oldalát szemlélte. Másrészt a világot értik félre, ha azt gondolják, hogy a Pet Shop Boys vagy akár a The Who föllépése valóban akkora gyönyörűség a hétmilliárdnak."
Ezzel sikerult osszefoglalnia a lenyeget.

Ramones1965 2012.08.13. 21:28:35

Szerintem sokkal többet egy záróünnepségből nem lehet kihozni. Nem a nyitóünnepély túlszárnyalása volt a cél. Még mindig érdekesebb volt mint a pekingi nyitó- és záróünnepély. Viszont a brazil blokk dalai hallatán mindjárt a vérgagyi Latin-amerikai szappanoperák ugrottak be, melyekkel a kereskedelmi tévék butítják a jónépet... Inkább akkor már Madness, Eric Idle és a brit pop-rock.

dhrbikes 2012.08.13. 21:54:22

Először is: A T-Home szarjon sünt a HD adás éjféli leállítása miatt. Biztos csődbe mentek volna, ha kifizetik a maradék fél órát is.
A hang normális rendszeren tök jó volt, csak nem a tv hangszóróin kell hallgatni.
Nekem azon járt az agyam, hogy a pekingi olimpia ünnepségei semmitmondóak voltak, és a riói is annak tűnt. Szamba, Pelé és kész. a világhírű rapperükről még szerintem senki nem hallott, főleg, hogy portugálul nyomja a szöveget. Hááát... Ebben a környezetben a londoni teljesen jó színvonalú volt. Akiket én hiányoltam: Phil Colins, Adele, Peter Gabriel, Robbie Williams. Azt hiszem mindegyik olyan név a populáris brit zenében, hogy hiba volt őket kihagyni. (Adele mondjuk lehet, hogy igazoltan maradt távol.)

pipedli 2012.08.13. 22:01:19

Szal, pár embernek sikerült fordítva ülni a bilin.
Mind a nyitó, és a záró ünnepség teljesen rendben volt.Nagyon magas szinten sikerült a kivitelezés.
Figyelembe kéne venniük a nem teccőknek pár dolgot,
azok az emberek akik megbízást kaptak erre a feladatra valószínűleg nem egy kocsmai casting keretében lettek kiválasztva, értelemszerűen érthetnek valamit a dologhoz. Azok akik a megbízást adták valszeg nem az egyikük munkanélküli juttatásából kívánták fedezni a költségeket. Mivel nem egy házibuli résztvevőinek kellett megfelelniük, hanem jópár milliárd embernek, akik úgyszintén véleményt alkotnak a rendezvény színvonaláról, meglehetősen nagy elvárásnak kellett megfeleniük. Nos mint az elején már leírtan, szerintem ez a feladat profi szinten végre lett hajtva, a műsor lendületes, zökkenőmentes volt, csóróságnak nem láttam jelét.
Azért mert az amúgy elég zárkózott angolok betekintést engedtek történelmükbe, nem hiszem, hogy bocsánatot kellene kérniük.
Én spec. nem kedveltem Annie Lennoxot még fénykorában sem, de ettől függetlenül nem romlott a műsor színvonala, a Spice lányokról annyit, hogy korábban már nagyon sokan megpróbálkoztak giga gázsikkal egyesíteni őket sikertelenül, az, hogy itt újra látta őket együtt a világ, azt gondolom, ez csúcsteljesítmény.Annyit még a korosabb zenészekről, hogy nézhető fazonok kerültek képernyőre, úgy gondolom, hogy a Stones tagjai a drogok és az idő végtermékeként már nem rendelkeznek azzal a vonzerővel mint korábban, illúzióromboló azok számára akik még fénykorukban szerettek beléjük.

kamarti 2012.08.13. 22:55:30

@pipedli: hát, nemtom, kicsit boldogabb lenne ez az ország, ha jó sok 69 éves nagypapa nézne úgy ki, mint péel Jagger, aki ma is végigcsinál simán egy többórás bulit és tavaly alakított új együttest... és akit ugyebár lovaggá is ütött a királynő
a többivel egyetértek (kivéve SG, nélkülük ellettem volna, ahogy eddig)

feketeesfeher 2012.08.14. 00:13:10

Semmi baj nem volt a záróval sem.
Nekem tetszett, még ha sok zene nem a szívem csücske is.

És ahogy elnéztem, a résztvevők is szerették.

Lehet persze fikázni, elmegy, nincs ezzel gond.
Ízlések és pofonok.

Ideológiai vitát folytatni ezen meg marhaság.

London remek olimpiát csinált az elejétől a végéig.
Még akkor is, ha hanyatló nyugat.
:)))))))

paraszthajszal 2012.08.14. 04:29:10

A nyitóünnepség szerintem tartalmasabb volt, ott a jeleneteken látszott a (néhol fura, de legalább markáns) koncepció, ehhez képest ez meg csak egy egyveleg volt.

Voltak élvezhető részei, de az idősebb előadóknál (Ray Davies, The Who) az jött le az embernek, hogy - hát ez nem hangzik olyan jól, mint a húsz-harminc-negyven(-sok) évvel ezelőtti koncert vagy stúdió-felvétel, ami a YouTube-on fenn van, az meg kifejezetten kriminális volt, amit Jessie J-ék műveltek a klasszikusokkal (sikongatás a We Will Rock You közben vagy a Bee Gees számában a falzett férfihang lecserélése erre a minősíthetetlen izére). Persze biztos nagy sztár ő arrafelé, meg a Price Taget már én is hallottam a rádióban, de ettől még ezeket a feldolgozásokat nem kellett volna feltétlenül forszírozni.

dr. pretender 2012.08.14. 06:29:36

@Rántott máj: van benne valami, de én arra a verzióra szavazok, hogy nem kelle ezt ennyire komolyan venni, egy nagy cirkusz/show az egész olimpia is, miért várnánk mást a végén, mint egy nagy parti? én nem láttam feszengő sportolókat, csak bulizókat...

Kandeláber 2012.08.14. 07:16:10

Ezt a sixxet nyilván több elkeseredett olimpikon személyesen hívta fel, és elmondták, mennyire unják az egész felhajtást, inkább dugni, zabálni is bulizni szerettek volna, mit nekik egy záróünnepség.
Az Union Jack miatt is többen kifejezték a nemtetszésüket, és megjegyezték, hogy egy indiai kender formájú színpadkép fejezte volna ki igazán a világ nemzetköziségét, különös tekintettel az ozorai skandallumra.
Ezt a cikket le kéne fordítani angolra, és elküldeni Londonba, hadd lássák azok a giccsimádó ángliusok, hogy az új idők szava egy budapesti romkocsma mélyéről mondja meg a frankót.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.08.14. 08:19:39

@Kandeláber: ó, te buta, buta fiú. silence is golden, bitch.

Kandeláber 2012.08.14. 08:26:59

@sixx: Mi az, szürkeállomány-bajnok, nem tolerálod az ellenvéleményt?

sixx · http://comment.blog.hu 2012.08.14. 08:33:24

@Kandeláber: jaj, nem azzal van a bajom, azt leszarom, csak a kenderes-romkocsmás sztereotípián mulatok itt magamban. azt azért elmagyarázhatnád, hogy jön az Occupy Budapest a turulmadaras csuklószorítódhoz???

Kandeláber 2012.08.14. 08:52:16

@sixx: A romkocsma nem pejoratív értelemben lett citálva, járok én is időnként, csupán az irónia kedvéért jött elő.
Az Occupy az egyik legüdítőbb dolog, ami az utóbbi talán két évben napnyugatról jött, a logó is rendben van.
Ittam én már málnás sört is, először furcsa volt az íze, de nem kellemetlen, így vegyíthető sok minden, amiről első blikkre el sem lehetne képzelni.

Seba (törölt) 2012.08.14. 09:49:58

George Michael nem volt szar, a hangja eszméletlen operaénekeseket kenterbe ver.
Mick Jagger 70 éves, szerintem az már semmilyen koncertet nem vállal. ÉN a Stones-t pl utálom, soha nem hallgattam meg.
Volt egy ocsmány cikk a HVG-ben Sport Gézának üzenem, hogy hányok az Illéstől, az Omegától, meg a Pressertől, a dallamok felét külföldi előadóktól lopták, és Budapesten soha nem lesz Olimpia mert még azelőtt ellopnák az arra szánt pénzt, hogy elkezdenék az építkezést.

dean23 2012.08.14. 11:03:23

A megnyitó klassz volt, de a záróünnepség nagyon vontatott és unalmas. Felvonultatták a sok kiégett zenészt, előadót. Némelyik arra sem vette a fáradságot, hogy időben tátogjon abba a rohadt mikrofonba!

garrett27 2012.08.14. 12:03:43

Gyorstekerővel egész nézhető volt a záróbuli. Leporolták a nagy öregeket, azaz leporolták volna, de szerintem sokan nem hagyták magukat. Az öreg rock bandák sehol. (pl. Rolling Stones, Iron Maiden, Status Quo)Nagynehezen összegereblyéztek 1/4 Pink Floydot, benyomták a The Who-t, akiket már többször próbáltam megszeretni, (nem sikerült) és akik legendának számítanak, pedig fénykorukban is igazán csak a modok bandája volt, kissé rétegzenével. A Pet Shop Boys dögunalmas kocsikázása kínos volt, Annie Lennox túlspilázott nagyasszonyként tündökölt, a többi zenekar meg számomra tökéletesen érdektelennek bizonyult. Nem beszélve a fiataloknak szóló rapper marhaságokról. Na és persze a Spájzgörlök! Arra nagyon vigyáztak a rendezők, hogy az 5 tyúk túlságosan közel ne kerüljön egymáshoz, mert akkor folytatódott volna az olimpiai küzdősport. Így viszont nem győzték nagytotálban mutatni őket, hogy egyáltalán beleférjenek egyszerre a képbe és nehogy akár 2 másodperccel is több idő jusson valamelyikre.
A show viszont nálam egyértelműen Eric Idle-é volt. Az öreg korához képest jól lenyomta a nótát, ami mai napig az egyik kedvencem (no meg a Monthy Python) Ettől eltekintve azt kell mondjam, az angolok ma is éppoly sótlanok és unalmasak, mint 100 évvel ezelőtt. Ja és tökéletesen egoisták. Pedig hol van már a gyarmatbirodalom!

Tiger Woods 2012.08.14. 22:51:47

na engem ez eléggé felbaszott, mert direkt végignéztem az egész szart egy dolog miatt:
valahol azt hallottam, hogy a záróünnepségen a BLUR lép fel...
a kérdésem: ez hol történt és melyik csatorna közvetítette?
süti beállítások módosítása