Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Egészen furcsán szopatja magát a köztévé, de nem bánjuk

2019. január 07. 16:43 sixx 379 komment

image.jpeg

Van ez az öt pont, amit az ellenzéki képviselők decemberben be akar(n)tak olvastatni a közmédiában, mert rájuk tört a forradalmi hevület, és ha teszem azt, odabent van egy Táncsics vezetéknevű alkalmazott, foggal szabadítják ki a Kunigunda úti vágószobából, de hát nem volt.

Szóval mentek Szél Bernadették, olvastatni, de nem lett belőle semmi, csak emberkedés a linóleumpadlón. A köztévé fura ura, a hírhamisításról pöcsétes papírral bíró Pap Dániel nem engedett, gondolom, ott lebegett előtte a legendás filmes mantra az amerikai kormányról és a terroristákról, akikkel nem tárgyalnak. Nem mintha bármiféle törvényi kötelessége lett volna beolvasni, nincs ilyen, nagyon helyesen, hadd tegyem hozzá, mert akkor minden futóbolond odamehet a saját kis dolgaival, és még a végén a köztévé valóban a közt fogja szolgálni, csak éppen egy bazi drága iskolai üzenőfal formájában. 

#nemolvassukbeosztkész

És tartották is magukat egész sokáig, még azon túl is, hogy két kormánypárti tévében már lement a kétszer öt pont, kemény, tökös gyerekek ezek ott a Kunigundában, hogy elbántak Varju "komlói terminátor" Lászlóval is, ugye, őket nem lehet csak úgy szopatni.

Ahhoz ők maguk kellenek. A Híradóban ugyanis képesek voltak beidézni a HVG interjúját, amit a Momentum elnökével készítettek, de nem azért, mert Fekete-Győr András mondanivalóját relevánsnak gondolják, dehogyis, azért, mert be akartak szólni neki, ujjal mutogatni rá, hogy nesztek, itt van a nagy ellenzéki vezérürü, fejből öt szaros pontot nem tud felsorolni, hát milyen forradalmár ez? És tényleg Fekete-Győr csak négyet tudott, az ötödiket a HVG újságírója tette hozzá.

A Híradóban meg ezt szépen kitették, ott volt az öt pont a képernyőn, ahogy kell.

Ügyes, na. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evighed 2019.01.08. 12:34:17

@Nordbright:
Milyen tényeket szeretnél? Választási? Ott a klaviatúra keress rá. Nem kell a Levéltárba menni érte.
Nem volt választási csalás, ez is nyílvanos informació.
Dolgozni kell a pártban, okos embereket kell keresni, azokat megbecsülni és akkor lehet valami a kormányváltásból. :)

Nordbright 2019.01.08. 12:40:32

@evighed: :) :D Jól van, jól van, neeemm. Minden rendben volt, mert a "könyv" azt írja - vagyis nem ír semmit. :) Akkor még olvass további ilyen meséket, a szemedet meg addig is tartsd jó erősen bezárva!
Sőt, nem is lesz már több választási csalás soha ebben az országban, mivel innentől a Fidesz által delegált bírok hatáskörébe tették át az ilyen esetek kivizsgálását. Biztos ami biztos alapon ugye...
Ja de mégis lesznek... elíítélik majd az összes ellenzéki pártot valószínűleg, persze ha addig az ÁSZ ki nem heréli őket előre.

evighed 2019.01.08. 12:46:52

@Nordbright:
Sajnálom, hogy egy paranoid rémálomban kell élned. Ajánlom a meditációt, segít ha az ember megkeresi a nyugalmi állapotot.

Nordbright 2019.01.08. 12:48:46

@evighed: ismét nem hallottam az érvelést...

evighed 2019.01.08. 12:52:19

@Nordbright:
"Jól van, jól van, neeemm. Minden rendben volt, mert a "könyv" azt írja - vagyis nem ír semmit. :) Akkor még olvass további ilyen meséket, a szemedet meg addig is tartsd jó erősen bezárva!
Sőt, nem is lesz már több választási csalás soha ebben az országban, mivel innentől a Fidesz által delegált bírok hatáskörébe tették át az ilyen esetek kivizsgálását. Biztos ami biztos alapon ugye...
Ja de mégis lesznek... elíítélik majd az összes ellenzéki pártot valószínűleg, persze ha addig az ÁSZ ki nem heréli őket előre."

A paranoid rémálmon kívül mivel kellene itt vitatkozni?

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 12:55:02

@Nordbright: szerinted minek vannak itt a külföldi megfigyelők? szerinted miért ül minden párt delegáltja a Nemzeti Választási Bizottságban? Szerintem miért van minden választókörben minden induló párttól pártdelegált? Szerinted miért van minden választókörzetben pártdelegált? Miért van minden megyében külön pártdelegált?

Biztos azért, hogy csalni tudjon a fasiszta Fidesz.

Mindenféle rosszindulat nélkül mondom, hogy amíg abban ringatod magad, hogy a választásokat azért bukta el az ellenzék mert a Fidesz csalt, addig végig becsapod magad. Azért kapott ki az ellenzék, mert az egyik oldalon 1 párt, a másik oldalon 8-10 párt osztozott nagyjából azonos számú szavazaton. A világon nincs olyan választási rendszer, ahol a Fidesz ne nyert volna. Angliában 83%-os parlamenti többsége lenne a 2018-as eredményekkel.

torró 2019.01.08. 13:01:11

@herk:
Kíváncsivá tett a dolog, és rákerestem a guglin erre a független tudósítóra. Egy biztos, hogy létezik. Pár éve itt él nálunk, és nagy Orbán rajongó. Ezt a levelet is megtaláltam, és 2018 09 11 keltezésű és a facén jelent meg. Most arra nem emlékszem, hogy akkor lett volna tüntetés. Így már valóban nekem is kétséges a dolog.

torró 2019.01.08. 13:02:41

Nem jelent meg a kommentem?????

ZX 2019.01.08. 13:03:02

@Az igazi Török Szultán: Ahha. Nyilván erről videód is van, hiszen az MTVA végig vett min. 1 kamerával mindent. Biztos csak véletlenül nem került még elő az a felvétel, a verés viszont igen.

Nordbright 2019.01.08. 13:05:17

@AdamT:
-szerinted miért nincsenek külföldi megfigyelők (mindenhol?!?)
-szerintem miért nincs minden választókörben minden induló párttól pártdelegált? (csak szólok bőven nem voltak)
-Ukrajnából egy házba százával áttelepíett Fidesz szavazók?
-külképviseleteken való szavazás megnehezítése?
-utaztatások+fizetett és vagy lekenyerezett (sajnos) roma szavazók + körszavazások?

De tényleg nem ezen múlott. Nem csak a csaláson. Az egy picike szelet. Az csak a 2/3. A maradék pedig az alajs módon szarráhazudott anyagoktól, amit a köz- és fideszes propagandamédia tolt a nép elé, sok helyen alternatív valóságot kiépítve az emberek köré. Igen. Nem mindenkinek adatik meg, hogy tájékozódjon, mert vagy a kellő inteligenciája, vagy eszköze nincs meg hozzá.
Az meg milyen f@szság, hogy "a világon nincs olyan választási rendszer"??? Nem szavazott a Fideszre a választók 50%-a sem!!! Akkor mi a fészkes fenéről beszélsz? Angliában totálisan máshogy működik ráadásul a parlament, nem is ilyen a pártrendszer. Mi az anyámat hasonlítasz össze? Almát körtével?

Nordbright 2019.01.08. 13:06:45

@Nordbright: és még mindig csak icike-picike részét érintettük a prioblémáknak, még a jéghegy csúcsát sem.

herk 2019.01.08. 13:17:54

@Nordbright: +1
@AdamT:
"Mindenféle rosszindulat nélkül mondom, hogy amíg abban ringatod magad, hogy a választásokat azért bukta el az ellenzék mert a Fidesz csalt, addig végig becsapod magad"
Szerintem is csalt a Fidesz, de úgy, ahogy Nordbrigth írta, egy párhuzamos világot épitett fel.
Eltorzítja a valóságot, és ahogy Nordbright is írta, sokan a párhuzamos univerzum miatt szavasztak a fideszre.
Nem tartom véletlennek, hogy Budapesten mások a pártnépszerűségi arányok. Vidéken jobban el lehet hinteni az alternatív világ szöveget.
Az párhuzamos világ pedig csalás.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 13:22:08

@Nordbright: arról, hogy a magyar választási rendszer a rendszerváltás óta egyéni és listát mandátumokat eredményez. Az egyéni választókörzeteket letarolta a Fidesz. Az egyéni, közvetlen választás lényege az, hogy egy győztes van, az, aki a legtöbb szavazatot kapta. Nyilván nem lehet ilyenkor azt mondani, hogy a vesztesek is üljenek be a parlamentbe. Meg azt se lehet, hogy a vesztesek annyi képviselőt ültessenek be a listás helyekről, amennyit elbuktak egyéniben. Tehát most épp azt akarod mondani, hogy a választási rendszernek az egyéni körzetes része igazságtalan? Vagy mit akarsz mondani? Próbállak követni, tényleg.

Pártdelegált mindenhol LEHETNE. Az nem a mindenkori kormány hibája, hogy nem volt.

Abban nincs vita, hogy a Fidesz kampánya populista volt és gagyi. De a politika fokmérője az, hogy hatalomra tudsz-e kerülni és azt meg tudod-e tartani demokratikus eszközökkel. Ez itt sikerül. Nincsenek betiltva a pártok, nincsenek eltiltva a választásokon történő inulástól, van index, 24.hu, nyugatifény, hvg, atv, rtlkulb, klubrádió, magyar narancs, élet és irodalom, szóval azt se lehet mondani, hogy nincs országos szócsöve az ellenzéknek.

evighed 2019.01.08. 13:23:06

@herk:
egy picit most tarts szünetet a Star Trek sorozattal. Párhuzamos világ, ez jó.
Vidéken nincs internet mi? Vagy ha van akkor azt is a fidesz szerkeszti?

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 13:31:18

@Nordbright: most tényleg az az üzeneted, hogy az intelligens réteg szavaz az MSZP és szakadát pártjaira? Mondd már meg nekem hogy miért épp a II., XII. és I. kerület a Fidesz budapesti fellegvára. Biztos ott élnek a prolik. Mondd már el, hogy miért Salgótarján meg Ózd az, ami balos fellegvár volt mindig és nem Sopron, Csorna vagy éppen Győr.

herk 2019.01.08. 13:36:20

@evighed: pillanat, csak lekapcsolom a TV-t... Itt vagyok!
Arányaiban más.

zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2019.01.08. 13:40:12

Hogy van mostanában Dezső C. I. András operatív kollegád?

evighed 2019.01.08. 13:42:15

@herk:
Bocs, de kicsit idegesít ez a "vidéken a róka viszi az újságot" belpesti narrativa.

Tájékozódj mielőtt elhiszed 2019.01.08. 13:46:08

@AdamT:

A ballibek nem igazán képesek elfogadni a választási erredményeket. Azt hazudták nekik, hogyha sokan mennek szavazni, akkor nyernek.
Sokan mentek és mégis beszopták.
Ezokból csalást hazudnak, holott éppen egyik kiskedvencük Demszky pl saját kezüleg követte el a választási csalást a XI. kerületi szavazóhelység elött, amiről videó is készült.
www.blikk.hu/aktualis/politika/menjen-el-dobbenetes-video-keszult-demszky-gaborrol/s5yvb51

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 13:57:32

@Tájékozódj mielőtt elhiszed: persze, értem én, csak a változás, javulás mindig a felismeréssel kezdődik. Addig nem lesz jobb itt semmi, amíg el sem gondolkoznak az ellenzéki szavazók a pártjaik felelősségén, hanem mindent a kormányra tolnak. Aki egy kicsit beleássa magát a választási rendszerbe és a választási matematikába, plusz elolvassa a választásról szóló törvényt és az alaptörvényt, az tudja, hogy a 1998 óta volt az Ogy alkotmányos mulasztásban. 2010-ig bár jogkövetkezmények nélkül, de mégis alkotmányellenesek voltak az országgyűlési választások. Nyilván ebben mindenki ludas, mert amíg nem volt senkinek se 2/3-da, addig az ellenzék is kellett volna a módosításhoz. 2010-ben még a régi választási rendszerben szerzett a Fidesz abszolút többséget, ezt is mindig elfelejtik a kiművelt, europeer entelektuellek.

sinus67 2019.01.08. 14:04:08

@Rébusz:
A WC-n kívül csak stúdiók vannak az MTVA házban. Semmi iroda. Sem főnöki, sem semmilyen!
Bizonyára igazad van!

sinus67 2019.01.08. 14:06:55

@evighed:
Nem kell az ellenzékre szavazni hisszú sorokban kígyózni!
De aki hazug, az hazug! Aki szervilis, az szervilis!
Nem meggyőzni akarlak, mert arra eséky nincs. Pontosan a szervilizmusod miatt!

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 14:08:47

@Nordbright: halkan jegyzem meg, hogy 1994-ben 52.27%-os listás többséggel lett az MSZP/SZDSZ koalíció 2/3-ados többségben. Akkor is pityergett a sok intelligens szavazó?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.08. 14:08:58

@AdamT: a neten elérhető a video, annak alapján állítom, hogy egy biztonsági őr karolja át Széllt és tolja ki az ajtón.

evighed 2019.01.08. 14:18:13

@sinus67:
Jaj, szervilis. Nagy szavak. Ha megakarsz gyözni arról hogy a nyugati demokráciákban a képviselök nem akadályozzák néha a törvényhozást, akkor valóban hiába fáradsz.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 14:27:03

@Igazamvanvagyigazamvan?:
www.youtube.com/watch?v=SVPbaA_uLrY
ez? max annyi történt, hogy az Oscar díjas környezetvédő akadályozta az Oscar díjas állatorvos kirakását és emiatt belekeveredett az eljárásba. Nem látok semmiféle fizikai kontaktust, max Hadházyval simultak össze picit.
1:15 környékén jön a drámai rész, ahol a Fidesz verőlegényei irgalmatlanul összeverik az ártatlan képviselőket, szóval csak szigorúan +18 és saját felelősségre.

Nordbright 2019.01.08. 14:32:52

@Tájékozódj mielőtt elhiszed: BLIKK + Demszky - ez igen öcsém, csak gratulálni tudok! Nincs több kérdés, kapcsolja ki. :D :)

ZX 2019.01.08. 14:33:08

@AdamT: Hányszor kell még leírni, hogy hozzájuk sem nyúlhattak volna? Komolyan b+ a felfogásotok mint egy éticsigába oltott lajháré.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 14:33:58

@sinus67: szerintem az átlag magyar középosztálynak nem a szervilizmus az attitűdje. Itt az lett nagyon vastagon elbaszva, hogy aki valamire is jutni akart a szoclibek alatt, az 52-53%-ot csengetett be állambácsinak adók és járulékok formájában a fizetéséből, ma meg 33.5% ez az összeg. És a közszolgáltatások színvonala nemhogy nem csökkent 20%-kal, de bizony még emelkedett is.

Nem érdekel a logó, a vezető személye, az érdekel, hogy mennyit vesz el tőlem állambácsi és ezért mit kapok. Leszarom, hogy a Strabag, a Swietelsky, Mészáros Lőrinc, vagy Simicska gazdagodik az államon, amíg kevesebbért többet vagy ugyanannyit kapok. Nagyon egyszerű gyerekek vagyunk mindenféle szervilizmus nélkül.
És amikor ezt a rendszert nyomorult, dilettáns színészek bohózatba illő módon támadják, akkor hálát adok, hogy legfeljebb hasalhatnak a földön, mert az erős kép lesz.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 14:37:17

@ZX: honnan veszed, hogy nem nyúlhattak volna hozzájuk? Azért nem nyúlhattak volna hozzájuk, mert te azt gondolod? Minden rohadt jogszabályt becitáltam már, nem akarom mégegyszer megnyitni ugyanazt a frontot. A képviselői mentességet NEM érintette az eljárás! A mentesség szabálysértési és büntetőeljárásokra vonatkozik kizárólag, ez meg egyik sem volt. Nem értesz hozzá az nem gond, de ne trollkodj olyan témában, amiben csak gondolataid vannak, tudásod viszont nem sok.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 14:41:16

@ZX: szóval ha egyik reggel bemegy Kunhalmi a munkaügyi központba és 1 percenként kér egy sorszámot, akkor szerinted mennyi idő után szólítják fel, hogy fejezze be? Kb a harmadik felesleges sorszámkérés után. Aztán ha még nyomkodja, akkor megint felszólítják, aztán meg kivezetik. Nincs rendőrség, mert nem szabálysértés, nem bűncselekmény, csak éppen nem képviselőként, hanem pártpolitikusként, vagy magánemberként trollkodott egy közintézményben. Nincs védelme. Semmi. És többet erről tényleg ne, mert már kár belétek a karakter.

Nordbright 2019.01.08. 14:45:59

@AdamT: Te meg gondolkodjál már el azon, hogy mi a f@szt csinál a kedvenc kormányod akinek a seggért nyaljátok világosra?!
Az ellenzék (akinek a nagyrésze még nem is kormányzott, tehát fogalmunk sincs) az biztos a megtestesült gonosz, de bezzeg a korrupt, lopó, csaló, hazudozó, embereket leszaró jelenlegi hatalom...na az bezzeg a mintakép. Hát az rossz nem lehet! Csak az, akinek köze nincs a hatalomhoz. Neked nem kellene tükörbe nézni?

ZX 2019.01.08. 14:51:55

@AdamT: te tényleg reménytelenül hülye vagy. Nem ismered a vonatkozó jogyszabályokat (csak azt hiszed), és osztod az észt. Tényleg kár, hogy akárhányszor írom le akkor is csak nyomod a saját mantrádat. De attól, hogy te így gondolod még rohadtul nincs igazad.

DE! Még mindig nem kaptam senkitől választ arra, hogy ŐŐŐŐŐ mi a búbánatos faszt csinált volna a helyükben.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 14:55:18

@Nordbright:
én nem vagyok elfogult. Kicsit sem. Pl az új cafeteria szabályzást szarnak tartom. Azt is látom, hogy a Fidesz engem nem a plakátokkal akar megfogni, azzal megfog másik 1 milliót. Nem hiszem a Soros összeesküvésben, a gyíkemberekben, meg abban sem, hogy a migránsellenességnek bármi értelme is lenne politikai haszonszerzésen túl.
De BASZKI!!!! Minden kib… ellenzéki párt visszavezetné a többkulcsos adórendszert, amivel rohadt sokat vennének ki a zsebemből. Érted? Opportunista vagyok, mert nekem és a családomnak ez a kormány adta a legnagyobb anyagi biztonságot úgy, hogy sem közalkalmazott, sem bármilyen szempontból a közszférához köthető.
A konkrét eseteket elfogulatlanul igyekszem vizsgálni, lásd tévés balhé, vagy akármelyik másik eset. Van, hogy egyetértek a kormánnyal, van, hogy nem. Nincs tükörbenézési gondom, nem nyalok senkinek.

evighed 2019.01.08. 14:59:37

@AdamT:
èrtelmes ember ügyek mentén politizál, a szektás meg személyi kultusz mentén.

ZX 2019.01.08. 15:00:07

@AdamT: Hadd kérdezzek már valamit légyszi!

Legyen mondjuk (csak a példa kedvéért) 500.000 Ft alatt 0% 500.000 Ft felett 10%, 3.000.000 felett 15%, 5.000.000 felett 20% az adókulcs. Legyen a te kereseted 5.500.000 Ft. Szeretném ha kiszámolnád az adódat és megmondanád, hogy az hány %. Kíváncsi vagyok érted-e mi is az a progresszív adózás.

Nordbright 2019.01.08. 15:00:15

@AdamT: nagyszerű csúsztatás ismét.
1) Az MSZP egyedül ért el 54,1%- os mandátumarányt (nem 2/3).
2) Nem volt koalíciós kényszerben de így is összált az SZDSZ-szel és lett nagyobb befolyásuk a parlamentben, DE(!!!) ráadásul így már nem is egy pártról beszélünk mint manapság.
Nem egypártrendszer.
MSZP: 32.99% országos
SZDSZ: 19.73% országos

*még mielőtt....: remélem azt azért senki nem akarja bemesélni, hogy a KDNP és Fidesz nem egy párt, mert besírunk a röhögéstől

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 15:03:42

@ZX: de, pontosan ismerem.
Képviselői jogkör gyakorlása körében a képviselő nem akadályozható. Ennyi. Nem több. Itt nem volt képviselői jogkör gyakorlása. Itt politikusi akció volt, akik egyébként képviselők, de nem jogos képviselői tevékenységük miatt voltak akadályozva, az épületben nem jogszerű képviselői feladatukat látták el. Ezek tények, makacs, büdös nagy tények.

örvendek, ahogy tobzódsz a saját egyszerűségedben és ezt sértegetéssel igyekszel felhabosítani, de kímélj meg a becsmérlésektől.

Mit kellett volna tenni? Leginkább semmit. A TV műsorszerkesztésére nyomást gyakorolni NEM képviselői feladat. Azt kellett volna felelősen elmondani a tömegnek, hogy gyerekek, mi sem vagyunk mindenhatók, ez a tv szar, de összekapjuk magunkat, összefogunk és 2022-ben leváltjuk őket... most meg menjetek haza
. ezzel szemben azt mondták, hogy addig nem jönnek ki, amíg be nem olvassa valaki az öt pontot... teljesen dilettáns banda

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 15:06:02

@Nordbright: atyaúristen... mi a francért írsz mandátumarányt???? pont ezt mondom, hogy 33%-os listás eredménnyel kapott az MSZP 54%-nyi mandátumot. Ezért miért nem rinyált senki? Tehát a szavazatok egyharmadáért abszolút többség. Nincs csúsztatás, csak nagyon nem érted te ezt.

Nordbright 2019.01.08. 15:10:07

@AdamT: korábbi hozzászólásdhoz: "most tényleg az az üzeneted, hogy az intelligens réteg szavaz az MSZP és szakadát pártjaira?"
De most komolyan ki a tököm beszélt eddig az MSZP-ről? Ezért vagytok ennyire egybitesek, mert nem tudtok kimozdulni ebből a térből. Van a Fidesz Urunk, meg az MSZP (és vagy Gyurcsány) oszt jóccakát. Ilyen emberekkel nem lehet értelmesen vitázni...

ZX 2019.01.08. 15:12:13

@AdamT: Ja, gondolom te is behúzott farokkal oldalogtál volna el... De ugye Orbán kerítésbontásánál tapsikoltál? Ahogy szerintem is az egy jogos akció volt, úgy ez is. Ugyan mibe fájt volna a szerkesztő "úr"nak kicsit elbeszélgetni hogy mit lehet vagy mit nem? Vagy hogy egyáltalán miért vannak ott mit szeretnének?

evighed 2019.01.08. 15:13:26

@ZX: aki kijárta a gimit az tud adót számolni. De csak hogy életszerübb legyen, nézzük a valódi kulcsokat, hogy leellenörizhesd magad:

"Mivel (Magyarországon) kétfajta határadókulcs létezett, a rendszert kétkulcsosnak is nevezték. 2004-ig háromkulcsos rendszer volt érvényben, 18, 26 és 38%-os kulcsokkal (2003 előtt 20, 30 és 40%). Néha felvetődött egy harmadik, magasabb (44–48%-os) kulcs bevezetésének ötlete a kiugróan magas jövedelműek számára, másrészről pedig a progresszivitás teljes megszüntetése is. 2012-ben Szlovákia és Románia példáját követve Magyarországon is bevezették az egykulcsos adót, amelynek mértéke jövedelemtől függetlenül 16% lett. "

ZX 2019.01.08. 15:15:46

@AdamT: Ja egyébként meg eddig az volt a mantra, hogy az ellenzék milyen puhapöcs. Most, hogy beleállt keményen valamibe itt rinyáltok. Elég gyorsan váltotok, pont mint a kedves vezretek. ventillátor viki. Döntsétek már el mit akartok!

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 15:16:59

@Nordbright: veled nem lehet vitázni, aki nem érti, hogy 33%-os listás eredménnyel is lehetett abszolút többséget szerezni az előző választási rendszerben, amit visszasírsz.

Nincs Fidesz Urunk, csak senki sem tud releváns alternatívát felmutatni, amit a többség támogatna. Ez nem a Fidesz hibája.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 15:21:11

@ZX: én nem rinyálok, csak annyit mondtam, hogy nem volt jogellenes a balhézó politikusok kivezetése. Ti rinyáltok, hogy ez törvénytelen volt, meg fasiszta. Nekem 2006 se tetszett, ne hidd, hogy örömködtem, amiért pár frusztrált ember meg a szervezetlen rendőrség összecsapott. Szar volt nézni, utálom az erőszakot. Mindig utáltam.

ZX 2019.01.08. 15:27:43

@AdamT: Mit értesz balhé alatt? Hogy egy olyan épületben ahol szabadon járhatnak kelhetnek elindultak megkeresni a főszerkesztőt? Hogy ebben az épületben akadályozták a szabad mozgásukat és ezt kifogásolták?

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 15:31:16

@ZX: itt vagy tévedésben. Nem járhatnak szabadon, mert ha igazad lenne, akkor az élő adásba is elmondhatnák a holnapi időjárást, ha ehhez lenne kedvük. Egyedül a belépésüket nem lehet megtagadni, odabent már a belső biztonsági szabályzatok hatálya alatt állnak ők is,, amit nekik is be kell tartani.

Nordbright 2019.01.08. 15:32:30

@AdamT: Elmagyarázom neked nagyon "egyszerűen" miért lesz Magyarországon már örökre egypártrendszer. Figylej.
Egy oldal a Fidesz, aki a hazugságaival vagy csúsztatásaival és egyéb ügyeskedő módszereivel nagyjából úgy is megtartja ezt a mostani bázisát (az embereknek kevesebb, mint a fele, de az bőven elég hozzá). Namost ők egy tömb.

A másik oldalon, mivel demokrácia "van", nem egy nagy elvakult tömb áll, hanem liberálisok, kommunisták, zöldek, neonácik, baloldaliak, jobboldaliak, kutyák, stb... stb....
Mivel ez soha a büdöstetveséletben nem lehet egy tömb a természeténél fogva sem (hiszen ettől lenne színes a világ, hogy másak az emberek, más nézeteik vannak, de mindenki valamilyen szintén részese az életünknek), így soha a büdös életben nem fog soha semmilyen választást nyerni egyetlen más párt sem, csak a Fidesz.
Ennyi. Remélem felfogható az érvelés.

fejetlen bárd 2019.01.08. 15:33:08

@herk: Ha azt mondod, hogy az új törvény óta kevesebb a hajléktalan az aluljárókban, akkor hazudsz vagy valójában sosem használod az aluljárókat. Annyival lett kevesebb, amennyivel így télen egyébként is. Nem tudod a hajléktalanságot börtönnel felszámolni, mellesleg a más nagyvárosokban működő szociális programoknál drágább is. De hát te tudod, ha neked a legdrágább hajléktalanság "kezelési mód" kell akkor hajrá, támogasd tovább. Csak közben ne hazudozd, hogy működik, mert nem.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 15:34:16

@ZX: értem a progresszív adózást, ha akarod, kiszámolom, de nyilván a 24% és a 38% között adózott a középosztály felsőbb része és erre jött rá az emlékeim szerinti 24% összjárulék. Így ment 50% fölé az összelvonás.

fejetlen bárd 2019.01.08. 15:36:08

@JTU: El is olvastad az előzményeket vagy csak fogalmatlanul belepofázni jöttél? Én is az utcai életvitel felszámolását szorgalmazom, csak én működő módszert szeretnék a drágább és működésképtelen helyett.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 15:36:42

@Nordbright: igen, ez teljesen reális és egyet is értek, bár nem vagyok jós. Ez volt a Fidesz centrális erőtér politikájának a lényege és bejött. Szar módszerekkel, de bejött.Ha Orbán elhagyja a politikát, akkor viszont még a Fidesz is szakadhat.

Nordbright 2019.01.08. 15:38:45

@AdamT: fogd már fel, hogy a végéről magyarázod a dolgokat.
Nem válaszolt még senki, hogy hogyan létezik az, hogy szinte egy teljes napon keresztül (ott aludtak) senki nem volt képes odadugni a mocskos pofáját (a mi pénzünkből) a képviselők csoportja elé, hogy legalább beleköpjön a szemükbe és elmondja, hogy nem tudják most őket fogani. Csak ennyi. MIÉRT?

ZX 2019.01.08. 15:40:15

@AdamT: És? Megkérdezték őket bárki bármiről is miért jöttek, mit szeretnének? Amúgy meg nem élő adásba akartak avatkozni, felelős szerkesztőt kerestek. Nem kell szerecsenmosdatást csinálni.

ZX 2019.01.08. 15:42:48

@AdamT: Igen, szeretném ha kiszámolnád.

evighed 2019.01.08. 15:48:07

@ZX:
@AdamT:
De a levezetést is írd le, különben nem fogadják el neki a suliban :D

ZX 2019.01.08. 16:13:21

Na ja, gondoltam nem megy, hiszen mindjárt kiderülne, hogy a progresszív adózás mégsem az ödögtől való, és nem is kell csilliárdokat adózni, ellenben a szegényebb rétegek egyértelműen jól járnak.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.08. 16:14:04

@AdamT: te mit szívsz? Egyértelműen látszik, hogy Széllt hátulról átkarolja egy biztonsági, miközben Széll kezében-állításoddal ellentétben-egy mobiltelefon van. Nem tudom, honnan kell nézni, hogy kabátnak látszódjon.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 16:16:26

@ZX: ~12%, 650.000 az adó.
Nem vagyok közgazdász, de azért remélem, hogy átmentem.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 16:21:33

@Igazamvanvagyigazamvan?: nem szívok semmit, csak nem jól emlékeztem. Az van meg, amikor Szél rohangált az épületben, hogy hol van az Ákos kabátja. Lehet, hogy visszament érte, nem tudom, de nem is érdekel.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 16:23:11

@ZX: megpróbáltam, csak kellett papírt meg tollat szereznem, mert a 4 kulcs fejben már bezavart, nem vagyok fejszámolós.

ZX 2019.01.08. 16:26:46

Igen, 11,82 %, vagyis alig 1,82%-kal magasabb mint ha 500.001-et keresnél. Ez népnyúzás lenne? 50 milliónál is csak 19,1%, a 20%-t pedig a büdös életben nem éri el. Ez még a mindenki 15%-ot fizessen-nél is jobb. Pedig ez csak egy hasraütésszerű dolog volt, kis ráfordítással sokkal jobban be lehetne lőni az adósávokat, hogy mindenki jól járjon. Csak aki nem ért hozzá, az csak 20%-ot látja maga előtt, semmi mást és hogy úristen, ő mennyit adózik, pedig rohadtul nem.

Nordbright 2019.01.08. 16:29:05

@AdamT: Egyébként nem tudom (illetve de, mégis) miért nem lehetséges egy olyan rendszer, hogy mindenki annyi képviselőt küld a parlamentbe/annyi mandátuma lesz, ahányan szavaztak az adott pártra. Aztán kalap kabát.
(nyilván némi korrekcióra és kerekítésekre így is szükség van, de nem nagy torzításokkal).

Nordbright 2019.01.08. 16:32:38

@AdamT: Igen, ezzel az érveléssel már más fideszes esetén is találkoztam.
"Tudom hogy lop, tudom hogy csal, tudom hogy hazudik a kormány, de nekem jobb, engem megvett (akár adózással)"
A többi meg dögöljön meg. A "népet" leszarom.
Na ez a magyar mentalitás, de az tényleg becsülendő, hogy bevallod te ilyen vagy.

Nordbright 2019.01.08. 16:34:48

@Nordbright: ja, még mielőtt.... Egyébként ilyen alapon én is sokkal jobban járok most, de azért nem szarom le hogyan cseszik szarrá az országunkat.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 16:36:06

@Nordbright: szerintem azért, mert eltűnne a közvetlenség elve... meg most képzeld el az egyéni képviselőket, akik nem tartoznak párthoz

Nordbright 2019.01.08. 16:42:36

@AdamT: milyen "közvetlenség elve" és miért nem tartoznak párthoz? A független indulókra gondolsz?

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 16:45:07

@Nordbright: megszűntem idealista lenni és nem érzem bűnnek. Ha egy kormány meg tudja "venni" a szavazatok 50%-át, akkor kormányozzon is. Ebbe a lopásba is belemehetnénk, de felesleges lenne, mert úgyse értünk egyet, meggyőzni meg nem fogjuk egymást. Nem arról van szó, hogy leszarom az országot, sőt, én leginkább azért maradtam itthon, mert szeretem. Akkor is szerettem, amikor nem a Fidesz volt kormányon, akkor se mentem volna el. Ha most körbenézek az ellenzéki oldalon, akkor ugyanúgy mindenki hazudik. Mindenki. A rabszolgatörvényről, a diktatúráról, a sajtószabadságról. Egytől egyik. Semmivel sem hitelesebbek a Fidesznél. Plusz még visszahoznák a többkulcsos rendszert is :) Akkor miért? Kinek lenne jobb?

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 16:47:53

@Nordbright: igen, olyanokra, akik párton kívüliek. Hogy kapnának országos listás szavazatot?

A közvetlenség elve meg nagyjából annyi, hogy pontosan tudod, hogy kire szavazol, kit szeretnél. Jól látszik, hogy nem 100%-os az átfedés a listák és az egyéni jelöltek eredményei között. Lehet valaki a lelke mélyén DK-s, ha a jelöltjüket nem szereti, akkor támogathatja mondjuk az LMP jelöltjét. Lista esetén nem tudod, hogy kit segítesz a székbe, csak egy pártot tolsz, akinek lenne egyetlen listája.

ZX 2019.01.08. 16:52:19

@AdamT: "Plusz még visszahoznák a többkulcsos rendszert is" Pont most vezettem le miért írsz hülyeséget.

Nordbright 2019.01.08. 16:56:59

@AdamT: "Ha most körbenézek az ellenzéki oldalon, akkor ugyanúgy mindenki hazudik. A rabszolgatörvényről, a diktatúráról, a sajtószabadságról. "
Ezt azért ki lehetne bőven bontani (részleteiben), mert itt aztán komoly problémák állnak fenn.

Mészáros 5 év alatt a leggazdagabb magyarrá növi ki magát - "minden" pályázat nyertese, mindenhez is ért, Lázár telkei közé villa nő, Rogánék pesti villákkal "mutyiznak", közben offshore bizniszelnek kötvényekkel (amelyekkel nem mellesleg orosz kémeket és körözött emebereket hoznak az EU-ba, ja és persze Ázsia más tájairól), aztán Habonyék, Vajnáék bizniszei/koncessziójai, Tiborczék dolgai (ahol szintén elkaszálták a nyomozást), Kósa, stb, stb... és.mennyi, de mennyi ügy, amelyet hajnalig lehetne sorolni.
Erre persze mit mond még mindig az okos fideszes. Hááát....háát oszt a nokiás doboz?
Az bmeg... a nokiás doboz, mikor most nokiás teherautókkal tolják ki a pénzeket az EU-s pályázatokból, a közbeszerzésekből meg osztják viszza a haveroknak. Nokiás doboz....

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 16:58:18

@ZX: a többkulcsos rendszer lényege mégis csak az, hogy a jobban keresők többet fizessenek, akárhonnan is nézzük. Engem mindenképp negatívan érintene.
Gondold végig: van egy költségvetési politika, ami arról szól, hogy az állam milyen bevételekkel kalkulál. Ha az alacsonyabb jövedelműek relatív kevesebbet fizetnek be a többkulcsos rendszerrel, akkor a magasabb jövedelműek relatív többet. Nem lesz olyan 2-3 kulcsos rendszer, amiben ennyi, vagy kevesebb adót kéne fizetnem, mert az állam pont tőlem venné el azt, ami a többiektől kiesik. Vagy más ötleted, hogy hogy működne?

ZX 2019.01.08. 17:03:07

@AdamT: "a jobban keresők többet fizessenek" ez elég demagóg szöveg. Én úgy fogalmaznék, hogy ARÁNYOS közteherviselés. Mondom, jól kell meghatározni a sávokat és az adókulcsokat. Attól ugyanis senki nem lesz kevesebb, hogy mondjuk 3 yacht helyett ezután csak 2-t engedhet meg magának, esetleg Ferrari helyett Porschét tud csak venni.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 17:03:33

@Nordbright: neeeem, félreérted az álláspontom. Bármennyire is hihetetlen, de ML nem a többszörösen túlárazott beruházásokból gazdagodott meg. Az EU forrásokat 3 lépcsőben felügyelik, továbbá a vesztesek is megtudják a tenderbontás eredményét. Vagyis: ha egy szarabb ajánlat nyert, egyből eljárást kezdeményez a vesztes fél. ML nem így nyer. ML úgy nyer, hogy "valahogy" tudja, hogy hogy adja a legjobb ajánlatot. Nem 10%-ot tesz rá, hanem 3%-ot, de az szerintem minden beruházásban összejön neki. "Bennfentes kereskedelem?" Ilyen nem állítok, mert mi van, ha tényleg ennyire ismeri a szükségleteket... A lényeg, hogy itt nem arról van szó, hogy az adófizetők rosszul járnak, hanem arról, hogy az államkassza a legkisebb teher mellett is rommá gazdagít egy embert. Régebben Simicska volt a bennfentes, ma Lőrinc. Ez nyilván nem tényállítás, csak vélemény.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 17:04:25

@ZX: a lényeg ugyanaz: nekem szarabb lenne. :)

Nordbright 2019.01.08. 17:04:44

@AdamT: ez nyilván így van, szerintem ebben nincs nagy vita csak az igazságosságában.
Illetve mivel összeg nélkül beszélünk nem tudjuk, hogy kinek mennyire "fáj". A példával lehet egy átlagkereset közeli jövedelemmel számolt, de egy felsővezető több milliós tétele már más kategória. Nincs kérdés, hogy rosszabbul jár.

Nordbright 2019.01.08. 17:13:55

@AdamT: no no no no no
Nem vagy képben több ponton sem.
1) sok pályázat eleve úgy van kiírva, hogy esélye sem lehet senkinek elindulnia rajta, csak annak, akit a kormány "kiválaszt". (olyan keretrendszert szab, aminek csak az adott vállalkozó képes megfelelni = "ráírják")
2) az EU-s projektek igen is brutálisan túlárazottak rengeteg esetben kiderült, hogy 2-300%-os felárral szerzik be az érintett projektbe az anyagokat, eszközöket, netán szolgáltatásokat
3) arról mit hallottál hogy a pályázatok kivitelezése során hány %-ot kell visszatolnia a szerencsés nyertesnek? (szebbe vagy máshogyan) Korábban 20% körül volt a tarifa (a környéken), de az már 4-5 éve volt.Azóta lehet több.
4) a nyertes vállalkozók által a cimbi fideszes képviselő "privát" focicsapatába visszacsörgetett TAO pénzek ... "szívességből"
5) Hogy korábban Simincska volt, most meg ML és egyenlőségjel van közte az viszont tény.
...nem tudom mit hagytam ki, már fáradok, de van még

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 17:16:24

@Nordbright: és ez meg már tök szubjektív... úgy is mondhatnám, hogy ideológiai vita., amit nálunk sokkal okosabb emberek sem tudtak feloldani...én azt tartom igazságosnak, hogy ha az állam nem bünteti a szorgalmat és a sikerességet és nem támogatja annyira a "lustaságot" és a "sikertelenséget"... erős országot tényleg csak erős középosztályra lehet alapozni... ha van erős középosztály, akkor van működő gazdaság... Orbán ilyet akar építeni és bizony látszik, hogy vannak leszakadók, mert a szociális háló max grillrács ma

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 17:29:27

@Nordbright: a pályázati pénzek (nem EU szabályok szerinti) nagyobb része települési szinten megy el, ott ML nem is érdekelt.

A legnagyobb beruházások esetén politika, politika és politika. Nem magyar, hanem nemzetközi.

A Transparency készített egy világ top 20-as listát azokról az országokról, ahol a közbeszerzések legnagyobb része kizárásos alapon működik.

Németország, Kína, Franciaország a sorrend. Olaszország, UK, Svédország és Svájc fért még föl a listára Európából.

Fenti országokban intézményesített korrupció van, nálunk meg szivárogtatás.

Ne hidd, hogy el lehet költeni 200-300 milliárdot zárt közbeszerzésen. Ezek arra jók, hogy hülyítsék az embereket. A Közbeszerzési Döntőbizottság által hozott határozatok 98%-t megerősít a bíróság és abba most ne menjünk bele könyörögve kérlek, hogy ma Magyarországon mind az 1900 bíró korrupt, mert eret vágok magamon. :)

Szóval a TV sok mindent elbír.

olyan létezhet, hogy EU-s forrás 200-300%-kal túlárazott, teljesen lehetséges, de ez enm korrupció. Ez sajna az, hogy Nyékládházán valaki fel akar húzni egy 25 millás önkormányzati óvodát, akkor kiír egy pályázatot, de Győrből senki sem fog pályázni, mert nem éri meg neki. Magyarországon egyébként ellenzéki oldalon is tényként kezelik, hogy nem a korrupció a legnagyobb gond, hanem az, hogy semennyire sem motiválja az állam a felelős költekezést. Nem nyer az önkori semmit azzal, ha lenyomja a költségeket.

Az persze más kérdés, hogy ezek a beszélgetések ellenzéki politikusokkal / szakértőkkel nem megy le az Rtl Klubon, ott az a menő, ami a TV2-n , csak negatív előjellel.

Szóval az természetesen nem igaz, hogy nincs korrupció, de közel sem akkora, mint amekkora feneket kerítenek neki. Sokkal nagyon gond, hogy egy meghívásos pályázatra csak olyanokat hívnak meg, akiket ismernek, akik közel vannak. Nem vagyoni előnyért, csak nincsen olyan infrastruktúra, ami segíteni a nagyon sok kisebb beruházás hatékonyságát.

Mit gondolsz? A 4-es metró tiszta lehetne? Akármikor? akármilyen kormány alatt? Kizárt!

ZX 2019.01.08. 17:29:53

@AdamT: Ja, hát ha képtelen vagy kompromisszumot kötni.....

"ML úgy nyer, hogy "valahogy" tudja, hogy hogy adja a legjobb ajánlatot. Nem 10%-ot tesz rá, hanem 3%-ot, de az szerintem minden beruházásban összejön neki. "

Nem, úgy nyer, hogy a minimum a jánlatot adja amiről tudja, hogy az alá senki nem megy, aztán mikor elkezdődik a beruházás hirtelen megkezdődnek a csúszások, meg a rejtett költségek előjönnek és emiatt szépen felmegy az ár is. Lásd stadionépítkezések, de mindenhol ez megy.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 17:37:24

@ZX: kötnék én kompromisszumot, csak még nem tudom, hogy kivel. Egyfelől meggyőződésem, hogy az MSZP-DK alkalmatlan az ország vezetésére és még nincs olyan bázis, ami nem kényszerülne velük koalícióra.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 17:39:18

@ZX: másrészről meg épp erodálja az összes jelenlegi ellenzéki párt a hitelességét. Schiffert bírtam, sőt, tudtam volna támogatni is. De ami ma az LMP-ben van, az nagyon távol áll tőlem.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 17:40:34

@ZX: a Jobbik identitásválságban van, ha majd kijönnek belőle, akkor meglátjuk. A többiek jelenleg szóra sem érdemesek nálam.

sinus67 2019.01.08. 18:51:10

@evighed:
Akar a tököm meggyőzni! Fideszest nem lehet meggyőzni, ez nem kérdés!
Én elmondtam a veleményem, Te meg a fideszét.
Szervilizmus! Igen. Neked nagy szó!
Nincs hiba nélkül sem ember, sem párt, sem kormány. Aki így gondolja és eszerint próbál "érvelni" mindenki mást hibásnak és rossznak tartva, az bizony szervilis! De nyugi! Nem vagy egyedül!

sinus67 2019.01.08. 19:12:10

@AdamT:
Megnyugtatlak! Engem is érdekel a pénztárcám.
A szervilis címet nem a választóknak "adományoztam".
Mellesleg nem a Strabagról, nem a százalékokról van szó a bejegyzésben, ami alatt irogatunk.
Az ellenzéki képviselők vs. MTVA meccs a téma.
evighed (mellesleg Te is) csak és kizárólag az ellenzéki képviselőket vegzáljátok és a fideszt véditek kömszakadtáig, úgy, hogy jónéhányan még törvényi helyeket is beidéztek.
Na! Erre írtam én a szervilizmust!
Mégegyszer! Nem a választókra!
Pl. az anyám sem szervilizmus miatt szavaz a fideszre.
Mert az nem szervilizmus, hogy dicséretesnek tartja a lakástakarék megszüntetését, mert a megmaradt pénzt a migránsok elleni védekezésre lehet felhasználni, hiszen azok áttörték a horvátoknál a határkerítést.
Pl. ez az egyetértés a kormánnyal nem a szervilizmusa miatt van.

proteam - Nordbright 2019.01.08. 23:57:29

@AdamT: Felejtsétek már el azt a kurva MSZP-DK-t! Nem tudtok más csak ezt hajtogatni, még vagy 30 évig? Megmondtam már, hogy ne legyen valaki ennyire egybites!

közösperonos átszállás 2019.01.09. 17:31:36

@Nordbright: "Az bmeg... a nokiás doboz,"

Megjegyzem, bíróságon derült ki, hogy a nokiás doboz kamu volt. Nem létezett, kitalálták.

közösperonos átszállás 2019.01.09. 17:35:14

@AdamT: "ML úgy nyer, hogy "valahogy" tudja, hogy hogy adja a legjobb ajánlatot. Nem 10%-ot tesz rá, hanem 3%-ot, de az szerintem minden beruházásban összejön neki. "

Hmm. ML vagyona 300+mrd Ft (a honi GDP kb. 1%-a). Az mennyi közbeszerzés 3%-a is? Do the math pls.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.09. 18:15:40

@közösperonos átszállás: pénz pénzt fial, csak az első milliót ne kérdezzük :) rengeteg más befektetése van

mocser48 2019.01.10. 10:22:29

@evighed:

Juj, bölcs akartál lenni? :)
Valami problémád van azzal, hogy az orbáni és hitleri nacionalista elvek összetalálkoztak és jól megvannak egymással? :)

mocser48 2019.01.10. 10:24:45

@jandera:

Összehasonlítani? Tök ugyanazt az ideológiát képviselik.

közösperonos átszállás 2019.01.10. 19:17:43

@AdamT: Minden tény arra mutat, hogy a megszerzett dolgokat nem tudják különösebben hatékonyan működtetni, nem tudnak magas profitrátával dolgozni a piacról. (Erről amúgy IRL tapasztalatom is van, de anélkül is világos mindez.) Akkor pedig kb. a pénz szinten tartásáról, esetleg kisebb nyereségekről beszélhetünk.

Amúgy egye fene, megcsinálom én a számítást, nem olyan nagyon bonyolult. Ha elhinnénk a 3%-os profitrátát, 300 mrd Ft-hoz pont 10.000 mrd Ft bevétel kellene, ez az éves költségvetési kiadás fele, benne mindenféle közalkalmazotti bérekkel is például. Nyolc évre leosztva (előtte ugyanis Mészáros cégének annyi bevétele volt évente, mint egy átlagos kommentelő családi Bt-jének) évi 1250 mrd Ft bevételnél tartunk.

Viszonyításként, a 2018-as költségvetés tervezetében (index.hu/gazdasag/ado_es_koltsegvetes/2017/06/15/elfogadta_a_2018-as_koltsegvetest_a_parlament/ ) ez kicsit több, mint amennyit az ország rendvédelemre (rendőrség, tűzoltóság, katasztrófavédelem) és védelemre (hadseregre, inklúding kerítés) költ ÖSSZESEN. Vagy: az oktatási büdzsé (alap + közép + felső) kétharmada. Vagy: a közlekedési ágazat 85%-a.

Aha, hát persze.

Ez egyrészt teljesen lehetetlen (fennakad bármi sanity checken), másrészt pont olyannak ismertük meg a srácokat, mint akik a "dolgozz sokat, lopj keveset, csak használd a belsős infóidat" szerint élnek, és nem választják inkább azt, hogy "dolgozz kevesebbet, de lopj többet".

közösperonos átszállás 2019.01.10. 19:19:39

@közösperonos átszállás: És ekkor ugye feltételeztem, hogy nincs infláció (az utóbbi években inkább volt az évi 10%, mint 0-3%), mert a 2011-es költségvetés számainak arányában az izé, "megkeresett" összeg kicsit másként festene.

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.10. 20:01:15

@közösperonos átszállás: nem :)
Az index is lehozta, hogy a részvényárfolyamok szárnyalása, vagyis a piaci befektetői bizalom hoztam a vagyon túlnyomó többségét, lásd index: Mészáros Lőrinc vagyongyarapodása kisebb matematikai csoda című -MT- tollából származó cikkét.
Az Opimus 50x-es erősödésen ment át.

Semmi köze a közbeszerzésekhez, abból max lett 5 milliárdja.

közösperonos átszállás 2019.01.10. 20:19:30

@AdamT: Nem. :-)

Az Index is azt hozta le, hogy mivel tudható, hogy a közbeszerzéseken úgyis nyer, a tőzsdére vitt cégeknél magas a (kis)befektetői bizalom.

Ez persze nem lopás, á. :-) (Ráadásul azt mondani, hogy 295+ mrd jött a két ilyen manőveréből, miközben a közbeszerzéseken csak 5mrd-ot fogott öt év alatt, ismét megbukna minden, de minden sanity checken. A fordítottja sokkal valószínűbb.)

AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.10. 22:46:01

@közösperonos átszállás: számolj... 16 forintért mentek az Opimus részvények amikor bevásárolt... legyen az, hogy 2 milliárdot rakott bele: 125 millió részvény...amikor 300 milliárdra taksálták a vagyonát, akkor épp 700 forinton járt a kurzus.
Ha részvényenként 684 forintot kaszált, akkor 125 millió részvény értéke mennyi volt majusban? Csak ezen 80 milliárdot kaszált...
De volt két másik hasonló sztorija is.
süti beállítások módosítása