Van ez az öt pont, amit az ellenzéki képviselők decemberben be akar(n)tak olvastatni a közmédiában, mert rájuk tört a forradalmi hevület, és ha teszem azt, odabent van egy Táncsics vezetéknevű alkalmazott, foggal szabadítják ki a Kunigunda úti vágószobából, de hát nem volt.
Szóval mentek Szél Bernadették, olvastatni, de nem lett belőle semmi, csak emberkedés a linóleumpadlón. A köztévé fura ura, a hírhamisításról pöcsétes papírral bíró Pap Dániel nem engedett, gondolom, ott lebegett előtte a legendás filmes mantra az amerikai kormányról és a terroristákról, akikkel nem tárgyalnak. Nem mintha bármiféle törvényi kötelessége lett volna beolvasni, nincs ilyen, nagyon helyesen, hadd tegyem hozzá, mert akkor minden futóbolond odamehet a saját kis dolgaival, és még a végén a köztévé valóban a közt fogja szolgálni, csak éppen egy bazi drága iskolai üzenőfal formájában.
#nemolvassukbeosztkész
És tartották is magukat egész sokáig, még azon túl is, hogy két kormánypárti tévében már lement a kétszer öt pont, kemény, tökös gyerekek ezek ott a Kunigundában, hogy elbántak Varju "komlói terminátor" Lászlóval is, ugye, őket nem lehet csak úgy szopatni.
Ahhoz ők maguk kellenek. A Híradóban ugyanis képesek voltak beidézni a HVG interjúját, amit a Momentum elnökével készítettek, de nem azért, mert Fekete-Győr András mondanivalóját relevánsnak gondolják, dehogyis, azért, mert be akartak szólni neki, ujjal mutogatni rá, hogy nesztek, itt van a nagy ellenzéki vezérürü, fejből öt szaros pontot nem tud felsorolni, hát milyen forradalmár ez? És tényleg Fekete-Győr csak négyet tudott, az ötödiket a HVG újságírója tette hozzá.
A Híradóban meg ezt szépen kitették, ott volt az öt pont a képernyőn, ahogy kell.
Ügyes, na.
tollas 2019.01.07. 17:03:31
tabim 2019.01.07. 17:04:26
mocser48 2019.01.07. 17:12:52
hitlernek mennyi támogatója volt?
GNDL 2019.01.07. 17:15:13
evighed 2019.01.07. 17:15:59
Ad reductio hitlerum. Hitler vegetárianus volt és szerette a kutyákat. Ezeket is be kell akkor tiltani?
mocser48 2019.01.07. 17:17:22
hitlernek mennyi támogatója volt?
KissGecihuszár 2019.01.07. 17:17:53
mocser48 2019.01.07. 17:18:54
Ha már a fidesz kétharmadot hozta itt valaki szóba, maradjunk egy másik nacionalista féregnél, hitlernél. Neki mennyi támogatója volt és mennyi támogatója maradt az után, hogy a megérdemelt sorsát elnyerte?
bgp 2019.01.07. 17:20:08
tompus 2019.01.07. 17:21:21
Wacunao 2019.01.07. 17:23:18
evighed 2019.01.07. 17:25:48
Na. Csak szólni akartam, hogy ezzel a vita taktikával a szellemifogyatékos trollok közé helyezted magad.
Amúgy ha ekkora anti-náci vagy, akkor gondolom nem szoktad Orbánt származásával degradálni ugye?
jandera 2019.01.07. 17:27:34
Hitler bal - nacionalista ( nemzeti szocialista ) volt.
Orbán Szélső jobb - neoliberális.
enrikokaruszo 2019.01.07. 17:34:13
csak épp nem lökhetik be az ajtót műsor közben egy stúdióban
a demokráciát és az anarchiát próbálják összemosni
nagyjából mindent mindennel, mint én kezdő agglegény koromban
így lettek rózsaszínű lepedőim
mihi4 2019.01.07. 17:35:23
ember100 2019.01.07. 17:36:20
Helló !
Neked ez most a cigány kártyád volt ?
Mert a fityesztrollok előszeretettel zsidókártyázzák a baloldaliakat :)
vanRob 2019.01.07. 17:51:52
TentacleVortex 2019.01.07. 17:55:05
GNDL 2019.01.07. 17:58:42
evighed 2019.01.07. 18:08:11
Csak a magyarkartyát meg a franciakártyát ismerem.
A hazug képmutatásra akartam rámutatni. A zsidózó náci nem képmutató, de a cigányozó balliberális igen.
Sean MacTíre 2019.01.07. 18:35:31
zebulon222 2019.01.07. 18:37:21
stonefree 2019.01.07. 18:38:57
evighed 2019.01.07. 18:44:43
Olvass bele kurucinfó és a DK (facebbok, nyugatifény) komment folyamába és okosodj.
malvázia 2019.01.07. 18:53:28
De nyilván bizsergetően jól esik leírni, hogy "szopatta magát a köztévé", ezt értem, csak ettől ez még faszság.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 19:03:33
meg az is kéne oda, hogy követeljük, hogy ne fagyjon meg senki az utcán, de a mocskos diktatúra ne vegzálja a hajléktalanokat, hagyják őket békén az utcán
evighed 2019.01.07. 19:04:25
Igen, de ehhez elfogulatlannak kellene lenni. :D
kurafi egyemmeg 2019.01.07. 19:15:17
Sir Gombóc 2019.01.07. 19:21:23
Tudod, Gizike, gőzeke..
Sir Gombóc 2019.01.07. 19:26:02
Bár ezt egy orbánseggnyaló úgy sem érti.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 19:35:56
míg utóbbit a kormány mondta a boltzár kapcsán, addig előbbit az ellenzék a "rabszolgatörvény" kapcsán.. a hasonlóság nem a véletlen műve
jelzőket meg ne aggasszunk egymásra, az méltatlan
evighed 2019.01.07. 19:38:18
Másold be a releváns paragrafust biztonsági őrökkel kapcsolatban és akkor mindenki megérti.
Tehetsz egy gyakorlati kísérletet is, próbalj bemenni a pultmögé a McDonald'sban egy custom szendóért és gyorsan megtudod mit szabad a biztonsági őrőknek.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 19:45:18
nick papagiorgo 2019.01.07. 19:52:34
A dolog nem arról szól, hogy nem lehet beolvasni az öt pontot. Most pl "be lett olvasva" az öt pontjuk. Az "nem lett kiadva", hogy "az Európai Ügysészség nevét szátokra ne vegyétek" vagy efféle.
A dolog arról szól, hogy ne úgy legyen, hogy pl. egy időjárásjelentésnél "hazánk időjárását holnap az északról érkező Szél....Bernadett fogja meghatározni, ajjajaj, ez már megint be fog olvasni valamit, a képviselői mandátumára hivatkozva, kedves nézőink, öltözzenek melegen, én most elfutok, mert a hóesésnél is keményebb dolog jön".
Joguk van közzétenni az öt pontjukat? Igen. Ha a köztévé nem teszi (azonnal)közzé, majd felolvassák a tüntetéseiken. Egyébként egy csomó kormánypárti orgánum is közzétette.
Joguk van berohanni a tévébe, és ott egyenes adásban beolvastatni? Nincs. Ezt Te is nagyon helyesen látod, akkor mostantól minden "hülye" berohangálhat, hogy "ha az övét beolvasták, az enyémet is", max ha nem, fetreng egy kicsit a padlón. Ettől még - ahogy meg is történt - kiderült az ő öt pontjuk, csak nem teljesen úgy, ahogy ők akarták. Ha az"üzenetet" nézzük, az eljutott ahhoz, akihez akarták. Mi ezzel a gond?
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 19:54:38
"A képviselők csak akkor tudják ellátni feladataikat, ha rendelkeznek mindazokkal az információkkal, amelyek munkájukhoz szükségesek. Különösen fontos, hogy az Országgyűlés által alkotott törvények végrehajtását ellenőrizzék, ennek érdekében tájékozódhassanak a végrehajtó hatalom tevékenységéről. Az Országgyűlésről szóló törvény ezt kétféle módon segíti elő. Egyrészt arra kötelezi az állami szerveket, hogy támogassák a képviselőket megbízatásuk ellátásában, adják meg részükre a szükséges felvilágosítást, másrészt a képviselők jogaként fogalmazza meg a valamennyi közintézménybe való bejutást, illetve a dokumentumokhoz, kiadványokhoz való hozzáférést."
Aztán jön egy felsorolás, amiben az MTVA nincs külön kiemelve.
Olyat nem találtam, hogy szabadon szerkeszthetik a köztévé műsorát.
Kodomo 2019.01.07. 19:56:50
Nem, rosszul gondolod, nincs joguk megakadályozni.
(Az országgyűlés mentelmi bizottsága esetleg megteszi a javaslatát a mentelmi joguk felfüggesztésére, azt a parlament esetleg megszavazza. Ezután a rendőrség/ügyészség nyomoz és vádat emel, ha esetleg nem szünteti meg a nyomozást. Ezek után a bíróság eldönti, hogy bűnösök-e, vagy sem.)
Ellenben a biztonsági őrök "hivatalos személy elleni erőszak"-ját nehéz lesz letagadni.
Dzseem 2019.01.07. 20:00:41
neko1967 2019.01.07. 20:03:54
a demokráciát és az anarchiát próbálják összemosni"
Jó nagy baromságokat firkálsz!
Mi is történt pontosan? Bement néhány képviselő a közpénz milliárdokból fenntartott közmédiába, hogy találkozzanak egy vezetővel, majd lejjebb adták, megelégedtek volna az illetékes hírszerkesztővel. Erre kaptak egy "biztonsági" főnököt! Szó se volt, hogy megzavarnának egy adást, pláne hogy konzervműsorok mentek felvételről!
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 20:04:02
Btk. 310. § (1) Aki hivatalos vagy külföldi hivatalos személyt
a) jogszerű eljárásában erőszakkal vagy fenyegetéssel akadályoz,
b) jogszerű eljárásában erőszakkal vagy fenyegetéssel intézkedésre kényszerít, vagy
c) eljárása alatt, illetve emiatt bántalmaz,
bűntett miatt egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
Azért nem áll meg, mert a képviselők eljárása nem volt jogszerű. Fogalmilag nem is volt eljárás, csak egy mentelmi jogon túlterjeszkedő követelés, aztán pedig rendzavarás.
evighed 2019.01.07. 20:05:02
nick papagiorgo 2019.01.07. 20:08:38
Ne haragudj, gondolj már bele, hogy pl Te az MTVa-ban dolgozol, mint mondjuk fővilágosító (tehát nem valami Orbán-csicska, hanem egy egyszerű szakember) és egy szép napon arra ébredsz, hogy az egyik folyosón Hadházy üldöz a másikon meg Kunhalmi (mert rájuk jött a happáré). Hogy tudnád így végezni a munkádat? Az ott dolgozóknak semmihez sincs joguk, csak az országgyűlési képviselőknek?
Kodomo 2019.01.07. 20:09:43
Tehát a közpénzből kitartott köztévé, időközben valahol elvesztette közintézmény jellegét.
Fidesztévé lett, így nem kötelessége a sorozatos, többezres tüntetésen résztvevők céljairól beszámolni. Nehogy kimaradjon a műsorfolyamból egy Soros.
kurafi egyemmeg 2019.01.07. 20:14:48
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 20:15:24
sinus67 2019.01.07. 20:19:14
Azért a Meki és egy közintézmény, valamint egy "földi halandó" és egy mentelmi joggal rendelkező országgyűlési képviselő között hasonlóságot, párhuzamot állítani...
Hogyismondjamcsak! Érvelés szempontjából kissé populista.
És finom voltam!
Felhozhattad volna az atomerőmű kettes blokkjának megközelítését Kovács József esztergályos által. Az is hasonlít az adott esethez!
Ja?! Nem!
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 20:19:29
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.01.07. 20:19:54
Oké,akár ciki is lehet FGYA-nak, hogy hirtelen nem ugrott be neki, mit is követelnek (de ez szerintem valójában nem ciki, simán előfordulhat az emberrel ilyen rövidzárlat), de most kitalálni azt, hogy mindezzel a köztévé szívatta meg magát, nettó marhaság. Szóval, lehet gyalázkodni, fideszbértollnokozni, mittomén, de az egészben nem FGYA pillanatnyi megingása (ami ismétlem: önmagában teljesen emberi) a ciki, hanem ez az utólagos belemagyarázás a ciki, hogy a köztévé ezzel szívatta meg magát. Sokmindennel már igen, de ezzel pont nem.
neduddgi99 2019.01.07. 20:21:43
Hajrá troll-hadsereg irkáljatok csak nyugodtan. Már a gazdátok postára adta az újabb 10db saját varázslatos kezével aláírt - baseball sapkákat. Muhahahahahahahaha....
444.hu/2018/01/30/a-fidesz-egyik-facebook-katonaja-elmeselte-milyen-virtualis-hadsereget-hozott-letre-a-part
evighed 2019.01.07. 20:21:58
Gondolom neked a "vidék" az valami távoli, elmaradott, már már Tolkieni orkbirodalom.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 20:24:08
Nyers Fa 2019.01.07. 20:27:16
freelander1 2019.01.07. 20:27:48
Pont az a királyi tv ostorozza Fekete-Győrt, melynek bemondója húsvéti népszoPásokról beszélt, és az a párt, mely tele van élvonalbeli kommunikációs géniuszokkal, mint Kósa, vagy Rezsiszilárd... Hahaha.
Körömcsiga 2019.01.07. 20:27:52
Merlot 2019.01.07. 20:29:47
fejetlen bárd 2019.01.07. 20:31:52
vajdasagi 2019.01.07. 20:32:13
nick papagiorgo 2019.01.07. 20:32:40
Ember, te mit nézel? :)Legalább valami minimális objektivitást, könyörgöm....
smkguru 2019.01.07. 20:34:26
Én állítsam meg? Vagy Juli néni? Kinek szólt ez? Már akkor is tudta, aki használta az eszét, hogy eszük ágában sincs kilépni az Unióból, hiszen a NER egyik alappillére a sok lopnivaló pénz. Kb. annyi értelme volt, mint a nemzeti konzultációknak. Ha már itt tartunk, valami fideszhuszár elmagyarázhatná, hogy miért nem a túlóratörvényről kérdezték meg a polgárokat.
Folyamatosan a képmutatás, a simlizés és az emberek hülyének nézése megy.
De vannak ám sokan, akik átlátnak a szitán, érzik, hogy nagyon rossz irányba megyünk.
Ezek egy része szervilis még, nem mennek az utcára, de ha elkezd billegni a rendszer, ők nagyon gyorsan átállnak.
evighed 2019.01.07. 20:34:34
Gyorsan mondjál már egy nyugati demokráciát, ahol egy vagy több felháborodott képviselő szerkeszti a köztévé híreit?
Képviselőnek mentelmi joga van, de nem félisten.
Ha a biztonsági őr nem akadalyozhatja a belépést elzárt területre, akkor minek tartják?
sinus67 2019.01.07. 20:36:52
Na ezért kellett volna a górénak, vagy egy szerkesztőnek átvenni tőlük és beolvasni valamilyen soros és migránskörítéssel.
A képviselők meg elkullogtak volna, oszt jónapot!
Ehhez képest a világot bejárta ez a rendkívül demokratikus eljárás.
iovialis 2019.01.07. 20:39:11
Szerencsére úgy tűnik, az egész épületen belüli eseménysorról van(nak) felvételek, ha más nem, a biztonsági kameráké. Ezek igen fontosak lesznek majd a bíróságon, mivel nem egyszerű dulakodásról volt szó. Egy másik blogon leírtam, előtte végigzongoráztam a jogszabályokat. Könnyen lehet, hogy a bíróság helyteleníteni fogja a biztonságiak fellépését, mivel haladéktalanul rendőrt kellett volna hívniuk, hogy azok intézkedjenek. (A mentelmi joggal rendelkezőket a rendőr sem verheti, megjegyzem, az FBŐ jogosítványai pedig szűkebbek sokkal.) A felvételen látottak (Varjú L esetében) messze meghaladják a "visszatartás" mértékét.
Namármost. Ha mndezt a bíróság is megállapítja, a vád legvalószínűbben "közfeladatot ellátó hivatalos személy(ek) ellen csoportosan, felfegyverkezve elkövetett garázdaság" lesz, részvételtől -beosztástól?- függően 1-8 év letöltendővel. Túl azon, hogy ha valamely őrt elmeszelik, lemondhat a nyugdíjas FBŐ-tagságról (ezek hivatásosak, nem amatőrök), vizsgálni kell majd az őket erre utasító személy(ek) bj felelősségét. Az ilyen szakembereket nem a portás irányítja. Ha ezt el nem sunnyogják, felbujtó lesz valaki, aki elég magas beosztásban kell, hogy legyen.
És, hát, tetszik-nem tetszik, az ország politikai megosztottsága olyan, hogy az inzultált képviselők elég sok állampolgárt képviselnek. (Eszemben sincs számháborúzni, de így van akkor is, ha a rájuk adott szavazatok a trükkös választási rendszer miatt csak felét-harmadát-ötödét érik a pl. Simonka, vagy Voldemort Urakra adott szavazaténak...)
Peace.
Kodomo 2019.01.07. 20:42:05
A jogon túlterjeszkedést esetleg megállapíthatja a kiművelt biztonsági őr, csak azt nem értem, hogy akkor miért nem tudta a saját cselekvéseinek jogi határait megállapítani.
@nick papagiorgo: A fikciót hagyjuk, mert én is ki tudok találni egy olyat pl. hogy a nemzeti közszolgálati adót lassan, lopakodva hatalmába keríti egy szélsőségesen gyűlöletre uszító politikai oldal és éjjel-nappal sugározza a hazug propagandáját, erre a törvényesen megválasztott képviselő be akar jutni, hogy felelőst keressen és kérdőre vonja ill. a saját politikai szempontjainak is hangot adjon, erre az ott alkalmazott civil fogdmegek megverik/erőszakkal kidobják.
És igen, egy ogy-i képviselőnek több joga van, mint egy civil munkásnak. Sőt, a civil munkásnak együtt kell működnie.
Az MTV munkatársaknak 2 dolgot kellett volna tenni:
1. félreállni és nézni, hogy követnek el esetleg jogsértéseket,
2. rendőrt hívni.
sterimar 2019.01.07. 20:43:09
kurafi egyemmeg 2019.01.07. 20:43:47
nick papagiorgo 2019.01.07. 20:45:15
Az nyilvánvaló, hogy az Orbán-kormánynak vannak hibái, a kérdés hogy mennyi meg milyen súlyosak.
De amikor a parlamenti káoszban a jobbikos képviselő leül Orbán helyére, és nyomogatja a szavazógombjait ("most én vagyok Orbán, és szavazok, hihihi"), meg magukat országgyűlési képviselőknek tartó emberek megpróbálják megszállni az MTVA-t ("én képviselő vagyok, én megtehetem", meg "feküdjünk le a padlóra, az k...a erős kép lesz") meg (Fegyőr) "jó ötletnek tűnt a füstbomba dobálása, ezzel emeltem a hangulatot" meg lopjukel a szánkókat, meg ezek, az mi? Infantilis hülyék tobzódása.
Oké, hogy Orbánt le kell váltani. De ezekre? És ha leváltjuk, mi lesz, ha ezek összevesznek (mert össze fognak, a hatalmon), össze is fognak verekedni az országházban? Mindennap más foglalja el az MTVA-t? Hát nagy színvonalbeli változás, mondhatom.
Az a helyzet, hogy ha másik kormányt akarunk, másik ellenzékre is lenne szükség. Ezt azért lássuk be.
evighed 2019.01.07. 20:45:25
Képviselők nem szoktak "beolvastatni" sehol semmit. Nem az ő dolguk. Európában utoljára Romániában volt ilyen '89-ben.
Dread Naughty 2019.01.07. 20:46:21
Már jóval korábban is elhangzott, nem is egy kormánypárti TV-n. Volt szövegként, volt emberkedő ellenzéki politikusként,stb.
Kezd ez az egész valamiféle Family guy jelenetre emlékeztetni: www.youtube.com/watch?v=-mKk7CMTBJQ
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 20:47:48
A liberálisok a láthatatlan kézben hisznek és nem a gondoskodó államról, de fenntartom a tévedés kockázatát.
De a lényeg: az alapvetően tény, hogy az utcán élő hajléktalanság néhányaknak önként vállalt létforma és nem is akarnak (vissza)integrálódni. Ők vagy megfagynak, vagy az állam addig vegzálja őket, amíg legalább szállóra nem mennek.
Hajlandó lennék hinni neked, ha nem lennék valamennyire világlátott ember. Nagyjából mindenhol legalább akkora méretű a látható hajléktalanság mint nálunk, szóval a reintegráció hiánya sem magyar sajátosság. A hajléktalannak VAN választása! És ha eljárás indul ellene, akkor azt válaszotta, hogy dafke nem megy szociális intézménybe.
witriol 2019.01.07. 20:47:55
evighed 2019.01.07. 20:48:52
Atlasz. 2019.01.07. 20:50:02
Artie 2019.01.07. 20:55:09
A képviselői igazolvány valamennyi közigazgatási szervhez, valamint a közintézetekhez és közintézményekhez belépésre jogosít. A képviselő – a feladat- és hatáskörrel rendelkező miniszter által szabályozott módon – jogosult a Magyar Honvédség, a Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, a rendvédelmi szervek és a vámhatóság működésére szolgáló területre is belépni. E jogosultság gyakorlása nem eredményezheti az érintett szervek rendeltetésszerű működésének aránytalan sérelmét.
nick papagiorgo 2019.01.07. 21:00:50
Egy országgyűlési képviselőnek egyhez van joga (ami ebben az ügyben érintett): hogy a közintézmények munkáját ellenőrizze. ELLENŐRIZZE, mondom és nem ahhoz, hogy ELFOGLALJA az adott közintézményt, vegzálja a dolgozókat, gátolja a munkát, betörjön különféle helyiségekbe, tűzriadókat generáljon, proklamációkat olvastasson be amikor ő épp fel van háborodva ésatöbbi ésatöbbi. Méghozzá többek között azért nem, mert akkor ott nem lehetne normális munkát végezni, mindennap más párt képviselője "törne be", és ragaszkodna ahhoz, hogy most épp az ő követeléseit olvassák be, ha már tegnap a másikokét beolvasták.
Ezt kb rajtad kívül szinte mindenki érti.
Kánikula 2019.01.07. 21:01:01
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 21:01:02
egyrészről garázdaságért max 3 évet adnak még akkor is, ha csoportos
Meglepődnék, ha a garázdaság megállna, mert még ha az erőszakos elkövetési magatartás meg is valósult, erősen vitatható, hogy az kihívóan közösségellenes lett volna.
Én legfeljebb azt mondanám, hogy egy belső marasztalás lehet belőle, mert nem tűnt szakszerűnek a visszatartás.
Ha azt vesszük alapul, hogy az FBŐ még sokkolót és gázspray-t is használhat, szerintem bőven nem terjeszkedtek túl, de meglátjuk, majd az ügyész/bíró dönt.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 21:02:30
Narancsos kommunizmus 2019.01.07. 21:04:41
FCUK5 2019.01.07. 21:08:34
evighed 2019.01.07. 21:09:04
a kepviselő belenézhet a Nato missziók dokumentumaiba, de nem hozhatja azokat nyilvánosságra. Bemehet a köztévébe is, de nem befolyásolhatja az adásmenetet.
Világít a torony 2019.01.07. 21:11:26
smkguru 2019.01.07. 21:11:56
A Fidesznek anno milyen választási programja volt? Nagyjából semmilyen.
OV kivel mert kiállni vitázni? Senkivel. Egyszer régen, de akkor nagyot égett.
Azóta milyen politikájuk van? Soros...soros...soros...soros...
No comment...
Jane Doe. 2019.01.07. 21:13:29
herk 2019.01.07. 21:20:10
Én is normálisan próbálok, próbáljunk együtt. Hiszen végsősoron mindenki jobban szeretne boldogulni, azt szeretné, ha előrébb jutna az ország.
Én inkább élek egy szegényebb országban, de demokráciában.
Sok jót csinál a fidesz, de az nem tetszik, hogy elnyomja az ellenzéket, és hülyének nézi az embereket.
Pl: szeretne Ön 10.000 Ft-ot kapni? (Igen/Nem)
A pénzosztogatással választást lehet nyerni, de közben mi lesz a gazdasággal?
Nem tetszik, hogy elnyomja a kormánykritikus hangokat.
Hiába pörgeti a gazdaságot, ha közben rabbá teszi az embert.
Inkább szegényebben élek, de szabadon.
Lukács I 2019.01.07. 21:24:45
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 21:27:02
Csak nyerhetsz az ügyön :)
herk 2019.01.07. 21:27:05
Arra lennék kiváncsi, hogy hogy van az, hogy a közmédiát a fidesz irányitja?
Nekem a logikus az lenne, ha független lenne, és minden párt mondjuk a választáson nyert százalákos arányban kapna műsoridőt.
Érted, hogy mi a probléma: A fidesznek nem kell betörni, mert már elfoglalta a közmédiát..
"mondom és nem ahhoz, hogy ELFOGLALJA az adott közintézményt"
Ha rosszul esne, ha egy párt elfoglalná a közintézményt, akkor tedd fel magadnak a kérdést, hogy nem lehet, hogy már egy párt elfoglalta a közintézményt?
fejetlen bárd 2019.01.07. 21:28:20
Neo07 2019.01.07. 21:29:10
Ezt is el kell magyarázni?
Ahol követeléseket olvasnak be, ott általában már puccs zajlik, de ha egy riportban kérdezik ezeket a követeléseket, ott demokrácia van.
herk 2019.01.07. 21:30:42
WTF? Már hogy a viharba ne lehetne. A cél szentesiti az eszközt. Nem akarom bántani, de másképp nem megy. Nem akarom kitörni a lábát, de másképp nem megy. Nem akarom a bordáját eltörni, csak ráülök. Hoppsz, eltört egy bordája. Én biztos nem bántalmaztam, mert nem volt szándékos..
nick papagiorgo 2019.01.07. 21:30:59
Ilyen emberektől azt sem hiszem el, hogy - ha valami csoda folytán - hatalomra jutnak,akkor majd normális emberként fognak viselkedni. Sokkal inkább gondolom, hogy egymás ellen is használnák ezket a "fegvereiket", amiket Orbán ellen.
paraszthajszal 2019.01.07. 21:31:49
Amúgy gyerekek, mi van ebben az öt pontban, amiért tömegek mennének az utcára? EU ügyészség? Kevesebb rendőri túlóra? Ötlettelen, uncsi, jelentéktelen.
Ha a Hadházy-Szél-Varju-Kunhalmi-Bangóné négyesnek sikerül „meghekkelni” az MTVA-t, élő adásba beolvastatni a követeléseiket, kizárólag az lett volna a dologban a hírérték, az öt pont még a függetlenek körében se szólna nagyot. De a „forradalmi tettet” megénekelhette volna a ballib világsajtó a Népszavától a New York Timesig.
Szvsz az MTVA nagyon jól tette, hogy ezt nem engedte, és kidobatta az „önjelölt forradalmárokat”, mert ilyen precedenst nem szabad megengedni.
Őszintén, mi lett volna a következő?
Ungár Petike kicsit beiszik, és a fiújának ajánlva beolvastatja a tévében, hogy „Szeretlek, Nyuszómuszó!”? Vagy egy bedrogozott Tordai Bence cöfögne élő adásban?
Gyerekek, a Kívánságkosár nem az m1-en van, és oda elég levélben küldeni az ajánlásokat!
iovialis 2019.01.07. 21:31:57
Akárhogy is, érdeklődve várom a jogi eljárást. Bízom benne, hogy az ügyészség nem a szokásos "oszoljanak, emberek, nem történt semmi" szöveggel rázza le magáról.
A fentebb hivatkozott kommentemben felvillantottam egyébként, hogy a jelenlévő rendőri erő (parancsnoka) véleményem szerint súlyos kötelezettségmulasztást követett el, mivel nem intézkedett a jogellenes magatartás haladéktalan megszüntetése, illetve a képviselői panasz alapján a terheltek rendőri eljárás alá vonása érdekében. Ezt a felelősséget szintén vizsgálni kell, de ez lehet külön bírósági/ügyészségi eljárás is.
nick papagiorgo 2019.01.07. 21:36:09
mások is megállapították már: a "köz"médiát mindig az állampárt irányítja, ha Orbán van hatalmon, akkor ő, amikor Gyurcsány volt, akkor meg az ő hülyeségét szajkózták. A"közmédia" sosem volt független, még Medgyessy alatt javasolta úgymond Orbán, hogy az M1legyen a kormányé az M2 az ellenzéké, Medgyessy válasza erre az volt, hogy lóf..t, aki médiát akar, csináljon magának. Orbán ezek után csinálta meg a HírTV-t.
Tehát szép ábránd az, hogy "független közmédia", de sosem volt, és sosem lesz az. Nem csak "most", de korábban sem.
herk 2019.01.07. 21:38:48
Szerintem ez teljesen rendben van. Nem akárhová, hanem közintézménybe.
Bakker, ha én lennék a hirszerkesztő, akkor várok addig, amig el nem jön a hiradó ideje, akkor adnék neki 3 percet, azt csókolom. Nem tudom mennyi egy híradó ideje, mondjuk 20 perc. Abból nem fért volna bele 3 perc? Szerintem simán.
"Ilyen emberektől azt sem hiszem el, hogy - ha valami csoda folytán - hatalomra jutnak,akkor majd normális emberként fognak viselkedni."
Nem tudom, milyenek lennének, de mint mondtam inkább lennék szegényebb (mert elk*rják a gazdaságot, amit szerintem a fidesz nagyon f*szán csinál), de szabad.
pepin_nymburk 2019.01.07. 21:43:12
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 21:43:29
A 67 milliós franciák 140.000 hajléktalant tartanak számon. Nem számoltam meg őket, külföldi adatok a wikipedián voltak, a magyar pedig szinte mindenhol a neten.
Ha a teljes lakossághoz nézzük, akkor a
Svédország 0.34%
Franciaország 0.21%
Magyarország 0.15%
herk 2019.01.07. 21:45:03
Nem látok ennyire bele, mint te, de mindig a hatalmon lévő tudna a rossz szokáson változtatni.
A hatalmon lévőnek kéne azt mondania, hogy oké, most ennyim a közmédia 100%-ban, de tudjátok mit, én tekerem a kart 70%-ban, mert ennyi az én részem, Jobbik 10%, Mszp 10%,stb..
De most azt látom, hogy elindult a kis gömböc, és mindent felfal, semmit sem állitja meg, míg a végén már semmi sem marad, csak a fidesz.
nick papagiorgo 2019.01.07. 21:47:27
Ebből csak precedens lenne, "én is be akarom olvasni, én is én is..... reagálnék a tegnapi XY párti beolvasásra" stb. stb.
Ebből nem híradó lenne, hanem valami "panaszláda". Ha valaki kimaradna, vagy nem kapná meg a bizonyos 3 percét (akár napi 3x), akkor meg vonyítana, hogy "elvették a jogomat" stb. stb. így nem lehet műsort készíteni.
Azt én megértem, hogy inkább lennél szegényebb, de szabad - csak az emberek nagy része nem így van vele. Többek között ezért nyer(t) a Fidesz. Ha belegondolsz, megérted.
morph on deer 2019.01.07. 21:48:28
“Bemehet a köztévébe is, de nem befolyásolhatja az adásmenetet.”
Nem. Nem okozhatja a működésének ARÁNYTALAN sérelmét!
Tehát még az is beleférhet, ha - teszem azt - adás közben besétál a stúdióba, és helyet foglal.
Ahogy a biztonsági őröknek is csak akkor van joguk ahhoz, hogy megakadályozzák, ha a képviselőt bűncselekmény vagy szabálysértés elkövetésén érik, - a “biztosan azt akarta, hogy..” érvelés nem ér, - és akkor is kötelesek rendőrt hívni, mert nincs jogosítványuk a képviselők ellen intézkedni!
A képviselő és a rendőr is hivatalos személy, az őr meg nem az.
Ez nem attól függ, hogy mindez kinek tetszk és kinek nem, - így szól a törvény.
És nincs olyan, hogy “igen, de..”
Szerintem hótt feleslegesen vitázunk erről, mert a törvény egyértelmű.
Meg az is, hogy senkinek még csak a fülét sem fogják megcibálni büntetésül az MTV-nél.
herk 2019.01.07. 21:51:56
"csak az emberek nagy része nem így van vele"
Ebben is van valami. Csak mit ér a világ összes pénze, ha nem vagy szabad?!
nick papagiorgo 2019.01.07. 21:56:16
Soha senki sem akart. Ez politika, senki sem annyira nagylelkű, hogy "én most jófej vagyok, adok az ellenzéknek mondjuk 20%-ot", mert a végén addig nagylelkűsködik, amíg elveszíti a választásokat.
Ez soha nem is volt így. De nem kell messzire menni, Németországban sem nagyon adnak mondjuk az AfD-nek műsoridőt,hogy tegyen vele, amit akar.
paraszthajszal 2019.01.07. 21:56:39
Azért a közbotrányt okozó, köztévé munkatársait zaklató, őket a felhergelt tömeg behívásával fenyegető, tűzriadót működésbe hozó provokátoroknak nem ártana pár hét a hűvösön, hogy elgondolkodjanak azon amit tettek.
Basszus, mi lesz a következő? Legközelebb a ferihegyi VIP Lounge-ba akarnak a képviselői kártyájukkal csak úgy besétálni, és ott ingyen felhörpinteni egy White Russian koktélt?
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 21:57:58
Szerintem nem történt bántalmazás, ugyanis a bántalmazás -ahogy fentebb már írtam- csak szándékos fizikai/lelki sérülés okozásával valósulhat meg.
Egy pancser visszatartás/kivezetés csak akkor bántalmazás, ha aránytalanul erőszakos. Ezt meg majd eldöntik.
A másik kérdésfelvetés is érdekes, hogy a rendőrség miért nem intézkedett. Valószínűleg a BM mind a kintiekkel, mind a bentiekkel tartotta a kapcsolatot és koordinált.
nick papagiorgo 2019.01.07. 21:59:43
Segítek, legtöbben a gazdadságot választanák. Ez van, az emberek már csak ilyenek. Tudod, ha pl. van gyereked, annak hiába mondod, hogy "éhezünk kisfiam, de szabadok vagyunk és ez a fő", meg ilyenek :)
evighed 2019.01.07. 22:00:18
"Tehát még az is beleférhet, ha - teszem azt - adás közben besétál a stúdióba, és helyet foglal"
Nem, szerintem nem fér bele. Nem is tudsz a világ kulturáltabbik feléből erre példát mondani. Általában kisétálni szoktak a stúdióból egy egy irritáló kérdés után. A parlamenti vitákat közvetítik, tehát a nyilvánosság adott.
herk 2019.01.07. 22:06:58
Még egy gondolatot, ha megengedsz:
"mert a végén addig nagylelkűsködik, amíg elveszíti a választásokat. "
Szerintem ez nem baj. Nem az a cél, hogy én kormányozzak, hanem hogy az emberek akarata érvényesüljön. Ha a többség az ellenzéket szeretné hatalmon látni, hát legyen.
Ha nem hagyom az ellenzéket szóhoz jutni, akkor nem az emberek akarata érvényesül, hanem az, hogy én legyek hatalmon. Hagyni kéne, hogy az emberek szabadon választhassanak. Ehhez pedig az kell, hogy minden szóhoz jusson.
Azért nem szavaztam a fideszre, mert elnyomja az ellenzéket.
Pedig szerintem nagyon jó dolgokat csinál, csak egyet nem tehetne szerintem, hogy elnyomja a másikat.
"éhezünk kisfiam, de szabadok vagyunk és ez a fő"
Amig lélegzem, a fiam nem fog éhezni, függetlenül attól, hogy szabad vagyok vagy sem. Ha szabad vagyok, de rossz a gazdaság, akkor több munkával tudok kenyeret adni a fiamnak, de éhezni nem fog.
kurafi egyemmeg 2019.01.07. 22:10:50
nick papagiorgo 2019.01.07. 22:12:16
egy politkusnak a HATALOM a lényeg, ezek nem Grál-lovagok. Persze, mindegyik mondja, hogy az emberek ígymegúgy, de mindegyiket csak a hatalom meg a pénz érdekli, pártálástól függetlenül. És ez a "fejlett nyugaton" is így van.
"amíg lélegzem a fiam nem fog éhezni" - hát, nagyon sok ember fia éhezik, attól függetlenül, hogy szabad-e az illető vagy sem. Ez is így van, még a fejlett nyugaton is, pedig azok aztán igazán szabadok, ugyebár :)
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 22:14:43
Emiatt még akár be is mehet mindegyikbe, (egyes helyekre speciális szabályok szerint), onnan adatokat kérhet és ellenőrizheti a törvényes működésüket. MINDEZEK nem okozhatják az intézmény működésének aránytalan sérelmét.
A felvételekből egyértelműen kiderült, hogy az 5 pont beolvasására tettek ígéretet mindenkinek a képviselők, ami viszont NEM tartozik a jogszerű eljárásukhoz. EMIATT nem engedték be őket és EMIATT nem lesz ebből ügy, ugyanis JOGGAL feltételezte az MTVA biztonsági szolgálata, hogy a bent tartózkodó képviselők JOGELLENESEN fognak viselkedni, ha erre alkalmuk nyílik.
morph on deer 2019.01.07. 22:18:44
“ugyanis JOGGAL feltételezte az MTVA biztonsági szolgálata, hogy a bent tartózkodó képviselők JOGELLENESEN fognak viselkedni, ha erre alkalmuk nyílik.”
Milyen jog alapul előitéletre, gondolomra, talánra, stb.?
Mi az, hogy “joggal feltételezte?
Ha viszont innen tovább l
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 22:25:47
jandera 2019.01.07. 22:30:23
morph on deer 2019.01.07. 22:36:58
“ugyanis JOGGAL feltételezte az MTVA biztonsági szolgálata, hogy a bent tartózkodó képviselők JOGELLENESEN fognak viselkedni, ha erre alkalmuk nyílik.”
Milyen jog alapul előitéletre, gondolomra, talánra, stb.?
Mi az, hogy “joggal feltételezte?
Ha viszont innen tovább lépünk, akkor abban a pillanatban rendőrt KELLETT volna hívniuk, mivel csak a rendőrnek van intézkedési joga egy hivatalos személlyel szemben!
“A jogalkotó szándéka az volt..” - valóban?
Akkor mi volt az akadálya annak, hogy az általad említett szándéknak megfelelően fogalmazza meg a törvényt?
Sajnálatos, hogy a törvény ezek szerint nem a jogalkotó szándéka szerint került megszövegezésre és elfogadásra, de ez a világon semmit nem változtat azon a tényen, hogy a ma érvényes törvény szerint a képviselőnek igenis joga VAN belépni az MTV épületébe, a biztonsági személyzetnek meg NINCS joga kidobni őket!
Az, hogy ki mit feltételez kiről, az NEM írja felül mindezt. Ha bűncselekmény vagy szabálysértés elkövetése fenyeget, akkor az a rendőrség hatásköre, és nem a helyi személyzeté, mert NINCS intézkedési joguk, még akkor sem, ha esetleg az összes bőrfejű tisztában van “a jogalkotó szándékával”.
Bár az események azt mutatják, hogy sem a képviselők, sem pedig saját maguk jogi státuszáról még csak halvány fogalmuk sem volt. Szerintem ezt teljesen felesleges szépítgetni: elcseszték, és nem kicsit.
smkguru 2019.01.07. 22:43:32
Ebből is látszik, hogy ebben az országban nem szabad ekkora hatalmat adni egy pártnak se.
smkguru 2019.01.07. 22:48:37
morph on deer 2019.01.07. 22:50:19
“Nem is tudsz a világ kulturáltabbik feléből erre példát mondani”
Meg eszemben sincs.
Ugyanis teljesen érdektelen, hogy hol- mit szoktak.
Ha az érvényes törvény nem tetszik, akkor úgy is csak csettinteni kell, és a mamelukok a boldogságtól csaholva szavaznak meg akárhány másikat, ez nem lehet gond.
Addig viszont ez van érvényben, és úgy szól, ahogy idéztem.
Az esetleges pongyola fogalmazás a jogalkotó sara, akárhonnan nézve is.
Az “aránytalan mértékben” kifejezés az akadályozás mértékére vonatkozó korlátozás, de magát az akadályozást az sem tiltja.
Ma még.
Gondolom majd a “Lex Varjú” a helyére teszi a dolgokat, helyreállhat a “nemzet” lelki békéje: kuss minden NER mentes képviselőnek, és Kövér majd kioszthatja a tenyereseket a rendetlenkedőknek, akik meg mernek szólalni.
Lesz itt rend.
Peter Götz 2019.01.07. 22:52:18
A fidesz lényege a korrupció. azaz a lopás a Fidesz legfőbb politikája
" Amit korrupciónak neveznek, az gyakorlatilag a Fidesz legfőbb politikája."
evighed 2019.01.07. 22:54:02
A helyedben úgy fogalmaznék, neked nem tűnt fel a média egyenlőtlenség a korábbi időszakban.
A 90es években volt egy időszak amit ùgy hívtak hogy médiaháború. Ezt az MSZP holdudvar nyerte. Ekkor lett a köztévé tele Gyárfással, Lakat Tvel, Bolgár Györggyel, Orosz Józseffel stb.
Ez volt a konkrét oka a Hír Tv megalapításának.
Important roll 2019.01.07. 22:56:23
Fekete-Győr ha nem tudja azt az öt pontot, amiért tüntet, akkor végül is hülye. De ez alkalommal hasznos hülye.
A közmédiában dolgozók pedig csak simán hülyék.
morph on deer 2019.01.07. 22:56:27
“Ez eléggé megalapozott feltételezés.”
Arra nézve, hogy ott fognak addig maradni. És? Hol van itt a bűncselekmény, vagy akár csak a szabálysértés is?
Ettől még mindig hivatalos személynek számítanak, akikkel szemben csak rendőr intézkedhet, rendőr meg volt dögivel, csupán méterekre az eseményektől.
Csak éppen ott nem, ahol a gaz képviselők bűncselekmény elkövetésére készültek. Ki érti?
evighed 2019.01.07. 22:59:43
Tehát a nyugattal csak akkor kell példálózni, ha passzol. Ha nem akkor simán átveszik az ukrán szokást? Mi lesz a következő mutatvány, karatézás Kövér Lászlóval a parlamentben?
Mellesleg miért nem elég a parlament nyilvánossága, túl demokratikus?
smkguru 2019.01.07. 23:07:28
Akkor is felvásárolt mindent a kormánypárt?
Bocsi, de nem így emlékszem.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 23:08:04
98. § (1) Az állami szervek kötelesek a képviselőket megbízatásuk ellátásában támogatni, és részükre a munkájukhoz szükséges felvilágosítást megadni. Ha a képviselő az Országgyűlés előtt beszámolásra kötelezett személytől a feladatkörébe tartozó olyan kérdéssel kapcsolatosan kér írásban tájékoztatást, amelyről a beszámolásra kötelezett személy törvény alapján az Országgyűlésnek beszámolni köteles, az Országgyűlés előtt beszámolásra köteles személy a tájékoztatást a kézhezvételt követő 15 napon belül, írásban adja meg.
és ugyanezen szakasz
(4) * A képviselői igazolvány valamennyi közigazgatási szervhez, valamint a közintézetekhez és közintézményekhez belépésre jogosít. A képviselő - a feladat- és hatáskörrel rendelkező miniszter által szabályozott módon - jogosult a Magyar Honvédség, a Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, a rendvédelmi szervek és a vámhatóság működésére szolgáló területre is belépni. E jogosultság gyakorlása nem eredményezheti az érintett szervek rendeltetésszerű működésének aránytalan sérelmét.
A jogalkotói szándék látszik, csak nem derül ki egyetlen szakaszból.
Beléphettek? Be.
Viszont az, hogy minden eszközzel arra törekedtek, hogy élő adásban beolvashassák az 5 pontot az a rendeltetésszerű működés aránytalan sérelmét idézte elő, csakúgy, mint a téves tűzriadó. meg a korláton mászkálás. Nincs az a bíróság, amelyik erre mást mondana.
A mentelmi jogot pedig túldimenzionálod. Nem lehet ellene sem szabálysértési, sem büntetőeljárást indítani adiig, amíg a mentelmi jogát fel nem függesztik. De ha részegen randalírozik a kocsmában, akkor ugyanúgy kivághatják képviselői igazolvány ide, vagy oda.
Pont ez a lényeg: amit a székházban csináltak az nem hivatalos eljárás volt. A beengedésükhöz a képviselői igazolványt használzák, de bent már nem hivatalos cselekményt végeztek, hanem rendbontást. Ezért léphettek fel velük szemben az őrök.
Ha mondjuk délután 4-kor megjelenik Kunhalmi és elkéri a főkönyvet és őt ezért kirakja a biztonsági szolgálat, akkor az hivatalos személy elleni erőszak és nincs vita. De itt semmiféle hivatalos eljárást nem akadályozott a biztonsági szolgálat.
evighed 2019.01.07. 23:14:14
Ez nem emlékezés kérdése. Ebből szakdolgozatok tucatjai készültek. 2003-ban olyan hogy ellenzéki sajtó, nem volt, csak "független", de facto Mszp-Szdsz-es főszerkesztőkkel, tulajokkal. Mondom ez történelem.
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.07. 23:21:18
Aztán jön egy felsorolás, amiben az MTVA nincs külön kiemelve."
Te önmagad cáfolod....
szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.07. 23:22:58
Ez a kormánymantra akkora baromság hogy csak na. Most sem akárki ment oda, csak majd hárommillió ember képviseletében pár képviselő. Akárki nem mehet oda, nagyon helyesen, hanem csak a törvényben meghatározott parlamenti kepviselők. Bárki mást kidobhatnak, joguk van hozzá, azonban a parlamenti képviselőim basztatása miatt istenbizony börtönbe baszatom, ha eljön az ideje, az összes fideszférget, a csuti gennygóccal az élen!
szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.07. 23:22:59
Ez a kormánymantra akkora baromság hogy csak na. Most sem akárki ment oda, csak majd hárommillió ember képviseletében pár képviselő. Akárki nem mehet oda, nagyon helyesen, hanem csak a törvényben meghatározott parlamenti kepviselők. Bárki mást kidobhatnak, joguk van hozzá, azonban a parlamenti képviselőim basztatása miatt istenbizony börtönbe baszatom, ha eljön az ideje, az összes fideszférget, a csuti gennygóccal az élen!
miért 2019.01.07. 23:23:16
Most orbán majmai ugyanezt csinálják!
evighed 2019.01.07. 23:25:00
Miért szerinted benne van, hogy a képviselő műsort is szolgaltathat ha kedve szottyan? :D
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 23:27:41
az MTVA külön nincs nevesítve, vagyis nem vonatkozik rá speciális szabály
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.07. 23:31:07
A biztonsági őr nem minősül egy intézmény vezetőjének.
Tehát azt kell bizonyítani, hogy a sérelem aránytalan volt. Lehetett sérelem, volt is adott esetben, az a kérdés, mikortól számít aránytalannak. Az adást nem zavarták meg, az adás nem szakadt meg.
A biztonsági őrnek viszont nincs joga fizikai kényszert alkalmazni, kizárólag saját, vagy más testi épségének megőrzése érdekében. Megakadályozhatja a bejutást, megakadályozhat bûncselekményt, visszatarthat, de nem dobhat ki, nem szoríthat a földre, nem csavarhatja hátra a kezed.
Az a rendőr dolga, előállítás esetén vannak jogai és kötelezettségei.
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.07. 23:34:24
szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.07. 23:35:45
szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.07. 23:38:37
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.07. 23:40:12
Követelheti a pontok beolvasását, amit a felelős vezető át kell, hogy vegyen, és a beolvasást megtagadhatja. Nem ez történt, a karakán, gerinces vezető utasította a szerencsétlen fogdmegeket, hogy dobják ki őket.
Gyáván megfutott...
evighed 2019.01.07. 23:55:06
Semelyik politikus sem követelhet, semmilyen politikai üzenet beolvasását, megjelentetèsèt, semmilyen médiumban. Ez ugyanis politikai REKLÁM. Erre ott a parlament, nyilvanos, demokratikus. Nem tetszik a köztèvè? JOGOS! Megpuccsolni mégsem lehet. Lehet mondjuk bojkottálni, mint a Fidesz 2003-ban és közben építeni a pártot.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.07. 23:56:45
Az aránytalan sérelem nem a jogszerűtlen cselekményekre vonatkozik, hanem a jogszerűekre.
Sarkítok: a logikád szerint Kunhalmi odaszarhatott volna a földre, mert nem aránytalan zavarás. Vagy a 199 képviselő heccből beköltözhetne az MTVA öltözőjébe 1 évre.
Nem erről szól a törvény! Van egy jogos felügyeleti, ellenőrző feladata a képviselőnek és annak gyakorlása nem jelenthet aránytalan akadályt az intézménynek. Vagyis mondjuk nem mondhatja azt, hogy 10 percetek van arra, hogy 1955-től az összes utazási számlát bemutassátok nekem, amit at MTVA és jogelődje megtérített a 30 és 40 én közötti barna szemű férfiaknak. Vagyis mondhatja, de megtagadhatja az intézmény.
Lásd be: nem a képviselői jogkörükből fakadó törvényes szándékkal mentek be. Minden ezt támasztja alá, bárhol megállna.
Az MTVA-t nem biztonsági őrök, hanem fegyveres biztonsági őrök védik, ami teljesen más tészta, más szabályzással és semmi sem tiltja, hogy az épületből eltávolítsák azt, aki folyamatosan megszegi a belső szabályzatot.
Mivel sem szabálysértést, sem bűncselekményt nem valósítottak meg a képviselők, rendőri beavatkozásra nem volt szükség.
Petya 22 (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=ZkuG_8D6iW0 2019.01.08. 00:00:18
Van a rossz, és van a rosszabb. Tökéletesen jó sosem volt sosem lesz. Sok megkeseredett ember szidja a politikát, mert így elbújik az elől, hogy felismerje hogy elcseszte valahol az életét. Nem kicsit nagyon. De nagyobb marhaságot nem kell csinálni, sose késő ráeszmélni hibánkra. Hülyeségre kockázatra nincs idő 2019 ben már.
A mélázók üljenek le egy hokedlire és még egyszer gondolják végig mit tesznek önmaguk és szeretteik jövőjével. Bizony bizony anyád apád még élni fog ha hülyeséget csinálnál ilyen pattanásig feszült időszakban.
Tisztelettel P(:
feketeesfeher 2019.01.08. 00:19:59
De hát nem történt ilyen.
Ostobaságokat beszélsz.
Ez úgy kábé olyan, hogy ha a házelnöki jogosultságokat azzal támadnám, hogy "de ha mondjuk Kövér László felgugolna a házelnöki pulpitusra részegen, letolná a gatyáját, és leszarná a pultot, akkor az is jogos?"
Veretes ökörségeket beszélsz.
Boycie 2019.01.08. 00:20:38
Értsd már meg te szerencsétlen, hogy az ellenzéki képviselők a TV székházban nem közfeladatot láttak el, mert az kb. a könyvelés meg a beszerzések ellenőrzésére korlátozódik, hanem forradalmat csinálni mentek. Milyen közfeladat ellátása az amikor a Varjú nevű szardarab bekapcsolta a tűzriadót úgy hogy nem volt tűz?? Az pl. szabálysértés amiért tettenérés esetén az őrök jogosan előállíthatták a legközelebbi rendőrörsre és amennyiben Varjú ellenkezett, úgy törvényesen alkalmazhattak erőszakot.
Fogalmatlan idióták és debilek forradalma...
feketeesfeher 2019.01.08. 00:21:34
A fidesz nem bojkottálta a közmédiát.
Se 2003-ban, sem soha.
feketeesfeher 2019.01.08. 00:27:17
Nem, nem erre korlátozódik.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 00:36:45
FCUK5 2019.01.08. 00:42:13
evighed 2019.01.08. 00:44:05
m.hvg.hu/itthon/20090928_mtv_ma_reggel_fidesz-bojkott
Pedig de.
feketeesfeher 2019.01.08. 00:50:31
Nem tudjuk, ki aktiválta a tűzjelzőt, már ha egyébiránt aktiválta is valaki a tűzjelzőt.
feketeesfeher 2019.01.08. 00:53:41
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 00:59:13
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 01:00:20
evighed 2019.01.08. 01:00:37
Ez mit változtat azon a tényen, hogy a nap tv (napkelte, ma reggel) propaganda szócső volt a köztévén, amit a fidesz bojkottált?
fejetlen bárd 2019.01.08. 01:05:10
feketeesfeher 2019.01.08. 01:05:24
A mostani viszonyokhoz képest mindenképp.
feketeesfeher 2019.01.08. 01:06:50
Ott speciel élvezettel szerepeltek.
evighed 2019.01.08. 01:15:10
Tehát ha köztévé külső gyartásba adja a hírműsorait, akkor rendben az elfogultság. Jó a logika.
A köztévé soha sem volt független, csak amig balfelé lejtett, az volt nektek a természetes. Szerinted a Hir TV ötlete honnan jött? Az mszp propagandát másolták.
feketeesfeher 2019.01.08. 01:20:24
És a termék nem volt túlzottan elfogult.
Ha a mai viszonyokhoz mérjük, akkor kimondottan plurális volt.
De mondjuk úgy szarom le a köztévét ma már, ahogy van.
Egy hangyafasznyit sem érdekel.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 01:33:21
Viszont most találtam egy kimutatást, ami szerint 1990-ben 3500, 2010-ben 9300 főt tartottak nyilván hajléktalanként Magyarországon. Ha elfogadjuk a tényt, hogy a jelenlegi kormány 8 év alatt "hozzátoldott" még 5000-et, akkor a mérleg a szociálisan érzékeny MSZP alatt sem volt jobb. Szóval a számok nekem nem azt mutatják, hogy volt, aki ezt jól csinálta, de jött a zorbán és utcára kerültek az emberek, hanem ez egy elcseszett trend szinte töretlenül a rendszerváltás óta. Nem meglepően 2008 meg felgyorsította a folyamatot. És azért ne felejtsük el: az MSZP/SZDSZ kormányok alatt a középosztály 52%-ot fizetett járulék/adó formájában, ami ma 33.5%. Szóval a régi adó/járulékrendszerből sűrűbbre lehetett volna fonni a szociális ellátórendszert.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 01:39:27
Mondjuk akkoriban még az M1 nem kizárólag hírműsor volt, úgyhogy maga a csatorna nyilván lehetett lényegesen plurálisabb. Mentek a vallási műsorok, meg a nemzetiségiek. Meg sorozatok. Így könnyű :)
takingsider 2019.01.08. 02:09:39
Szaki4 2019.01.08. 03:22:37
sinus67 2019.01.08. 05:25:26
Nem szerkesztik sehol képviselők a "köz" TV adásait.
Nyugati DEMOKRÁCIÁBAN nem kapcsolják ki az ellenzékiek mikrofonját, nem egyéni indítványként adják be (hogy ne kelljen egyeztetni a szakmai szervezetekkel) az ilyen fontos, sokakat érintő törvényjavaslatokat. És végül, de nem utolsó sorban, nyugati demokráciákban ha konzultálnak nemzetileg, akkor erről teszik és nem arról, hogy állítsuk meg Brüsszelt, ahogyan @smkguru: írta fentebb.
szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.08. 05:51:28
szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.08. 05:51:28
szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.08. 05:55:51
szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.08. 06:00:19
szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.08. 06:05:03
megamedve 2019.01.08. 06:08:15
Tedd hozzá azt is, hogy nőjjön be az orra luka!
szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.08. 06:11:06
evighed 2019.01.08. 06:25:03
Ha egy képviselő megszegi a házszabályt, vagy minősíthetetlen hangnemben beszèl akkor meg vegvonják tőle a szót a nemes nyugaton is, ezt garantálom neked.
Azt hogy a kormánypárt hogyan operál a parlamentben azt mindenki látja, nyilvánosak az ülések, közvetítik a vitákat.
Ha ez nem tetszik a szavazóknak, akkor leváltják a pártot. A több szavazat még ebben a választási rendszerben is győzelmet jelent. Ha lenne 1 értelmes, felépített ellenzéki párt, koncepcióval, akkor arra szavaznának az emberek.
evighed 2019.01.08. 06:40:29
Persze furkósbottal. Ki te?:D
FCUK5 2019.01.08. 06:48:06
tpl 2019.01.08. 07:23:11
tpl 2019.01.08. 07:30:53
tpl 2019.01.08. 07:38:45
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.08. 08:12:32
fejetlen bárd 2019.01.08. 08:14:00
herk 2019.01.08. 08:16:56
Az ellenzék több millió embert képvisel. Függetlenül attól, hogy gyormorforgató-e vagy sem, több millió ember szavazott rájuk. Több millió ember akaratát elnyomni nem szabad.
"Hajrá magyarok!"
Az hiszem, hogy ezzel a kijelentéssel minden kormánypárti és ellenzéki egyetért.
torró 2019.01.08. 08:17:19
herk 2019.01.08. 08:19:40
Melyik problémát nem oldja meg? Azt, hogy nem tudok átsétálni egy aluljárón anélkül, hogy elhánynám magam? Szerintem azt megoldja.
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.08. 08:22:05
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.08. 08:23:53
herk 2019.01.08. 08:24:11
Ezzel azért vitatkoznék. Ez olyan hozzáállás, hogy aki nem velem van, az ellenem.
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.08. 08:27:53
Igazad van. Ezért ítélem el én is a bajkeverést. A kordonbontást, a kiállított tank elkötését, a TV székház ostromát, a Kossuth tér megszállását, a belváros feldúlását, a Soros , menekültellenes, brüsszel ellenes plakátokat.
herk 2019.01.08. 08:29:29
Értem én, hogy mire gondolsz, csak arról volt szó, hogy semmilyen problémát nem old meg. Egyet azért igen.
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.08. 08:33:51
De az igazi gond az, hogy a kötelező minimálbér egymillió munkavállalót érint.
Azért ez kicsit árnyalja a gazdasági sikereinket...
Mennyi is az nettóban? 85 ezer???? A szakmunkâs meg 130 ezer????
Tudom, meg lehet élni havi 35 ezerből is...
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.08. 08:36:06
torró 2019.01.08. 08:38:28
Nem ezt akartam sugallni! De én úgy látom, az ellenzék nem azt csinálja amit kellett volna. Szerinted mit érnek el ezzel a pótcselekvéssel? Orbán amikor Medgyesivel szemben veszített, beült a sarokba? Nekiálltak a vidéket járni, akkor alakították a polgári köröket, és kezdtek készülni a következő választásra. Amit szintén elbuktak. Csak jött Gyurcsány és kiterítette a szennyest, amivel Orbán megcsinálta a 2/3-t. Illetve Feri besegített neki! Látni kell az eseményeket, és kívülről szemlélni, úgy több mindent meg lehet látni. Orbánt nem az ellenzék fogja megbuktatni, hanem a telhetetlen hold udvara!
Petya 22 (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=ZkuG_8D6iW0 2019.01.08. 08:44:30
Ilyen nevet válaszra sem kell méltatni
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 08:44:49
Varjú be akart törni a stúdióba, ezért teperték le, Hadházy pedig valami C kategóriás pókemberként próbált a korláton keresztül bejutni valami emeleti helységbe.
Kizárólag ellenük alkalmaztak erőszakot, Bangóné csak az erős kép kedvéért hasalt a többiekkel.
torró 2019.01.08. 08:52:37
Azt tudod jól hogy nem az egész történetet a fidesz számlájára lehet írni. Még ha sokan így akarják bemutatni. Ez egy többszereplős buli volt.De ebbe már nem, érdemes belemenni.Ha én okot adok arra hogy valaki pofán csapjon, akkor nem csak az illető a hibás, hanem én aki okot adtam rá! Hibás a fidesz is abban, hogy általában azt szoktuk mondani, hogy az erős ember tud elnézőbb lenni a gyengébbel szemben. Csak sajnos nálunk fordított a helyzet mert a kicsik szeretnek mindig erősködni. Ami lássuk be, nem egészen szerencsés. Ezzel nem azt akartam mondani, hogy az ellenzéki pártoknak meg kéne hunyászkodni. Mindegy! Nálunk még sok idő kell a demokrácia tanulásához!
NemodaBuda 2019.01.08. 08:53:58
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 08:56:24
1997. évi CLIX. törvény
3. § (1) * Fegyveres biztonsági őrség az e törvényben, valamint jogszabály alapján megkötött együttműködési megállapodásban meghatározott őrzési feladatokat ellátó, szolgálati fegyverrel és más kényszerítő eszközzel rendelkező, sajátos jogokkal felruházott biztonsági szervezet, amelynek tagjai a létesítő, illetőleg a működtető állami, önkormányzati vagy egyéb intézménnyel, gazdálkodó szervezettel munkaviszonyban, illetve közalkalmazotti jogviszonyban állnak.
6. § (1) * A fegyveres biztonsági őr a fegyveres biztonsági őrség - szolgálatban közfeladatot ellátó, szolgálati fegyver viselésére jogosult - tagja. A fegyveres biztonsági őrnek az e törvényben meghatározott tevékenység folytatására való jogosultságát a rendőrség által kiadott hatósági szolgálati igazolvány igazolja.
10§(2) A fegyveres biztonsági őr a biztonságot veszélyeztető tevékenység megszakítása érdekében, az azt elkövető személlyel szemben az arányosság követelményének betartásával:
a) testi erővel cselekvésre vagy cselekvés abbahagyására kényszerítést, illetve pórázon vagy anélkül, szájkosárral ellátott szolgálati kutyát használhat
(3) A kényszerítő eszköz alkalmazása esetén kerülni kell a sérülés okozását, az emberi élet kioltását. Az intézkedés során megsérült személy részére - amint ez lehetséges - segítséget kell nyújtani. Szükség esetén a fegyveres biztonsági őr köteles gondoskodni arról, hogy a sérültet orvos elláthassa.
Van még azért egy csomó különbség, de ezekből láthatod a lényeget, meg persze maga a fegyver, meg annak használatára való jogosultság.
Tájékozódj mielőtt elhiszed 2019.01.08. 09:08:44
Én úgy emlékszem 2006-ban sem engedtek beolvasni holmi pontokat az elkúrók.
Viszont 2006.10.23-án rommá verettek mindenkit a demokraták akik tüntetni merészeltek.
És itt nem néhány ezer lézengő balfasz volt, hanem több tízezer.
drover(fanyul társa) 2019.01.08. 09:19:52
"Kaocsoljuk Egerben XY riporterünket, mi a helyzet nálatok?"
Áll egy béna emberke a kamera előtt tanácstalanul, aztán kinyitja a száját, és:... ZZZSSSZZRRRRRKRRRRRSSSSSZZZZZZZ...valami frekvenciazavar. Műsorvezető
rezzenéstelen arccal azonnal továbbkapcsol az M 7 hídjára, ott egy tanácstalan hölgy nézelődik mikrofonnal felfegyverkezve, aztán elkezd beszélni: ZVVVRRRRRSSSSSSRRRRRVZZZZZZZ.... ugyan az. Műsorvezető rezzenéstelen arccal kapcsol, és rögtön Brüsszelre tér át..(Talán érzékeltette, hogy ebben is a tetves Soros keze van.)
Ennyit a műszaki színvonalukról, meg a szakember gárdájukról.
2019.01.08. 09:21:32
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.08. 09:24:47
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.08. 09:27:52
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.08. 09:29:10
a) testi erővel cselekvésre vagy cselekvés abbahagyására kényszerítést, illetve pórázon vagy anélkül, szájkosárral ellátott szolgálati kutyát használhat"
bazalt 2019.01.08. 09:31:16
Bicsibocsi, nem a hírhamisításról bír pöcsétes papírral, hanem arról hogy ha egyes libtard gennyládák hírhamisítónak nevezik, akkor az egy olyan vélemény (és nem tény) amit tűrni köteles. Ezt egyébként pont ti írtátok meg annó, úgyhogy ez a duma amit itt előadsz az pontosan ugyanolyan mint amiért ti őt hírhamisítónak nevezitek. Vagyis nyugodtan lehet mondani az indekszre - és rád is, 6x pötsfej - hogy hírhamisító vagy, pontosan ugyanannyit jelent - és ér.
torró 2019.01.08. 09:36:55
Ehhez nem kell troll! Ha odamegy két képviselő a kapuhoz felmutatja igazolványát és megmondja hogy kivel szeretne beszélni, szerintem biztos tudtak is volna. De nem ketten mentek oda, hanem egy hőzöngő tömeg állt az utcán. Te kimerted volna nyitni a kaput? És miért nem lehet a protokolt betartva megpróbálni beszélni valakivel.? A másik! ők be akartak jutni az éppen folyó közvetítő helyiségbe. Ez nem így működik, hogy most pedig szakítsátok meg az adást, mert nekem közlendőm van. Ezt nem lehet megérteni?Ember! Akkor egész nap percenként bemehetne egy képviselő, és beolvasna bármit. És milyem adás lenne az ilyen? "Mariska néni! Holnap viszem a kacsát, majd pucolja meg nekem rendesen. Csók! " És így tovább.
n3spr3ss0 2019.01.08. 09:38:00
n3spr3ss0 2019.01.08. 09:40:31
evighed 2019.01.08. 09:44:27
Benne volt legújabb trendi forradalmi kézikönyvben, hogy jól jönnek a propaganda harcban az ellenük rendőri intézkedést mutató képek, aztán erre futotta.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 09:47:01
tényleg nem érted, vagy csak engem túráztatsz?
Képviselőt jogszerű eljárásában akadályozni bűncselekmény.
Képviselőt pártpolitikusi megnyilvánulásai során, önkéntes performansza során, illetve magánemberként csak annyiban védi a mentelmi jog, hogy ellene szabálysértési és büntetőeljárást nem lehet indítani mentelmi jogának felfüggesztése előtt.
Ez itt egy politikai performansz volt, nem egy képviselői eljárás. Erre írtam fentebb, hogy a 199 képviselő nem költözhet be a TV székházba.
Az sem jogszerű képviselői eljárás, hogy csak azért, hogy ne otthon fogyjon a wc papír meg a szappan, mindig a szemközti munkaügyi központba megyek szarni, mert oda az igazolványommal úgyis beengednek. És ha épp szarás közben énekelni akarok, akkor mindenki szálljon le rólam, mert képviselő vagyok... Aztán kimegyek a váróba és mindenkinek az arcába trombitálok a szilveszteri trombitámmal (nem bűncselekmény), majd kérik magamnak 50 sorszámot a gépnél. És ha a harmadik ilyen alkalom után kitesz a szolgálat, akkor rohanok Brüsszelbe, hogy ezek a nácik elnyomják a képviselőket.
Van joguk fellépni, mert a képviselőt jogszerű eljárásában nem lehet akadályozni, egyébként meg a mentelmi jog csak attól védi, hogy ne lehessen politikai alapon elzárni/letartóztatni.
Az sincs benne a jogszabályban, hogy skorpiókat kirakhat, meg az se, hogy a focistákkal mit tehet. Az van benne, hogy testi erőt is alkalmazhat biztonságot veszélyeztető esetben. A pókemberkedés simán a biztonságot veszélyeztette, csakúgy, mint a studióba való betörési szándék, ugyanis a biztonság az üzembiztonságot is magába foglalja.
bazalt 2019.01.08. 09:55:18
evighed 2019.01.08. 10:04:44
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 10:06:28
Pifipufi 2019.01.08. 10:07:11
De ezt az árnyalatot soha az életben nem fogod belátni, meglátni, meghallani, felfogni, vagy azzal csak megpróbálkozni akár, mert mint mondottam, egy elvakult, fanatikus fóbiás szektabolsi vagy. Én viszont ellenben nem várom el, hogy kitedd címlapra, és nem is töröm rátok a szerkesztőséget, annyira demokrata úgyse vagyok, meg hát amúgy is nyilvánvaló enélkül is mindenkinek.
ui: És hozzá jó bolsihoz méltóan pitiáner is vagy, hogy ilyenek miatt letiltod az embert, mint az előző nickemet. Szar dolog ez a tükör, úgyhogy ha nyúzott, lestrapált, igénytelen a képed, nehogy rendbe szedd magad: törd össze a francba, így van.
bazalt 2019.01.08. 10:13:29
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.08. 10:22:03
Széll Bernadett ki lett toloncolva, hátratekert kézzel, noha nem tudok róla, hogy mászkált volna a korláton....ja, a korláton mászkálás mennyiben zavarta a működést?
evighed 2019.01.08. 10:22:26
A szellemi potenciál egy pártban nem nő magatól. Azért keményen dolgozni kell. Keresni, képezni, gondozni a tehettségeket. A mai ellenzék kontra szelektált, szekta alapon működik, főleg a DK, de a többi is.
káposzta 2019.01.08. 10:34:41
Az igazi Török Szultán 2019.01.08. 10:35:04
torró 2019.01.08. 10:37:18
Nem a fideszes választók csinálták! Rosszul vagy informálva, azonkívül mutass egy videót amin látszik a rombolás folyamata! Nem fogsz ilyet találni. Mert nincs! Olyat találsz amiben sétálgatnak ott a fiatalok össze vissza!. Amikor a rendőrök bementek már a terep olyan volt amilyent mutattak. Elő volt készítve. Ezt olyan ember mondta el aki akkor a készültségi csoportban volt!
Ezt az írást pedig ha van kedvetek olvassátok el. Érdekes!
www.napiujsag.hu/2018/09/orszaghaz-elott-robbantotta-ra.html?fbclid=IwAR0UJBcDNa_oc4nE477Wl6HwiMKNSFfUoxFh0NYUt4t_N2fm-wBAfR5JWjg
Országház előtt robbantotta rá a valóságot az Orbán Viktor ellen tüntetőkre, a hazánkba költözött belga képviselő
Adrien Jassogne független tudósító jegyzete
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 10:37:20
Nincs nézeteltérés, csak nem akarod megérteni. Nem kell szabálysértés, bármikor intézkedhet az őr amikor biztonsági veszélyhelyzetet észlel és ebben az őt akadályozó ellen testi kényszert is alkalmazhat. Nem szabálysértés 200 sorszámot kérni a géptől, mégis intézkedni fognak.
szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.08. 10:43:30
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.08. 10:45:57
A 2006-os események pedig kimondottan erőszakosak voltak, gyújtogatással, rendőrök dobálásával.
A másik érdekesség a civil ruhás biztonsági őr....
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.08. 10:48:53
evighed 2019.01.08. 10:52:35
Az olyan gyűlölködő, végtelenül trágár komment mint a "@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi" hogyan megy át az előzetes moderáción?
herk 2019.01.08. 10:53:30
Csak néhány gondolat: azért mert máshol rosszabb az élet, azért még rossz az élet, nem? :-)
Nem lehet azzal takarózni, hogy máshol is agyonlövetik az átlagembert, mi ezzel a gond.
"A fiatalokat megdöbbenve hallgattak, de most legalább már tisztában vannak a valósággal."
Ez nem erős egy kicsit? :-)
"Másodperceken keresztül némán hallgattak. Várták a többi magyarázatot."
Ez is mese a javából.
"Kikérik a magyarok véleményét."
Na ne vicceljünk, ezt még én is látom, hogy mennyire nem igaz.
Itt a kérdés:
Ön szeretné, ha külföldiek megerőzsakolnák a lányát? (Igen/Nem)
Ez lenne a vélemény-kikérés?
"Hogyan is lenne szabad a sajtónak a „saját családját” megtámadni, ha súlyosan cenzúrázva lenne?"
Ez is egy vicc. Nincs ok-okozati összefüggés.
"Beszéljünk az alacsony bérekről. Megértem. De Ön szerint máshol zöldebb a fű? "
Ha máshol is rossz, akkor miért baj, ha itt is rossz? WTF.
"Folytattam, hogy nem ritka eset, hogy a miniszterelnök autóját késő éjjel látom a parlament előtt"
Ez már tényleg a sci-fi kategória.
"Emlékeztettem rá, hogy az utóbbi időben bebizonyosodott, hogy Soros finanszírozza Emmanuel Macron elnök kampányát."
Naugye. Soros-soros-soros
szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.08. 10:56:09
szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.08. 10:56:09
Rébusz 2019.01.08. 10:58:58
Rébusz 2019.01.08. 11:00:07
szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.08. 11:01:18
Rébusz 2019.01.08. 11:02:21
Nordbright 2019.01.08. 11:05:28
Mekkora agy kell ennek a felfogásához?
Rébusz 2019.01.08. 11:05:46
Pifipufi 2019.01.08. 11:06:27
herk 2019.01.08. 11:08:04
Szerintem olvasd el a hozzászólásokat, ezt a részt már kitárgyalták.
Közintézménybe ment be a politikus, nem hozzád.
Mit vártál, hogy a machetát vágják a politikusba? Bőven elég, hogy fizikailag bántalmazták, amikor nem volt joguk hozzá.
Azért nyúlt a telefonjához, hogy később legyen bizonyitéka. Nyilván nem élet-halál harcot vívott, nem az életéért küzdőtt.
Én mondjuk nem találtam ezt nevetségesnek.
Pifipufi 2019.01.08. 11:08:15
Nordbright 2019.01.08. 11:08:21
Nordbright 2019.01.08. 11:11:52
Én nem igazolványal mennék be, hanem egy kibaszott földekével és ráborítanám az összes mocskos hazug szemét állatra az aztalt. Akár...
Pifipufi 2019.01.08. 11:12:59
Jut eszembe, szerintem Fegyőrnek is pont annyi mentelmi joga kell, hogy legyen, mint nekem, lévén az áprilisi 2 %-ával nemigen minősül az égvilágon semminek és senkinek. Közéleti tevékenysége alapján meg még annál is inkább.
Nordbright 2019.01.08. 11:14:02
Rébusz 2019.01.08. 11:14:57
Pifipufi 2019.01.08. 11:17:56
De igen, ez meg is történt. Ennek eredményét jelölik úgy, hogy 2010, 2014, 2018.
És nem akarlak elkeseríteni, de valószínűleg úgy is, hogy 2022, 2026, 2030 stb.
evighed 2019.01.08. 11:20:38
A személyeskedést hagyd meg otthonra, amikor megkérnek, hogy takarítst ki a szobádat.
Ha sokan szavaztak volna az ellenzékre, akkor máshogy nézne ki a parlament. Ha az ellenzék továbbra is elspórólja melót, taktikázik és várja a sültgalambot, akkor az EUs választás is megy a levesbe.
Rébusz 2019.01.08. 11:21:53
Nordbright 2019.01.08. 11:24:04
Úgyhogy hülyeségekkel legyél szíves nem jönni, akkor inkább próbálj valami olyan dolgot írni, ami nem bizonyíthatóan hamis.
ZX 2019.01.08. 11:28:05
Rébusz 2019.01.08. 11:29:46
Rébusz 2019.01.08. 11:30:42
ZX 2019.01.08. 11:32:36
Világít a torony 2019.01.08. 11:33:01
A köztelevíziónak pártsemlegesen kellene működnie, de nem úgy működik, ezért a működése törvénytelen módon zajlik. Ez ellen minden épeszű ember tiltakozna, kivéve az agyatlan vakhangyák tömegeit.
Rébusz 2019.01.08. 11:35:42
Rébusz 2019.01.08. 11:36:51
Világít a torony 2019.01.08. 11:37:27
Magántulajdon, köztulajdon.
Országgyűlése képviselők jogai és kötelességei.
Világít a torony 2019.01.08. 11:40:19
ZX 2019.01.08. 11:40:22
Az igazi Török Szultán 2019.01.08. 11:42:53
Nordbright 2019.01.08. 11:44:12
Tehát "nincs alternatíva", így jobb a nyílt csalás, a lopás, a korrupció, a hazudás, hírhamisítás, emberek tönkretétele, az egypártrendszer, amédia letarolása, a parlamenti demokrácia megcsúfolása , mindenféle érdemi társadalmi kommunikáció beszüntetése, és még sok-sok-sok más egyéb. Szóval ez sokkal jobb, mint bármi más alternatíva?!? Hát az fasza... mert mi lehet még? Mint Törökországban vagy Oroszországban, ahol már be is börtönözzük a más véleményen lévőket? Vagy lelőjük őket a hídon? Tudod mit... igazad van :)
ZX 2019.01.08. 11:44:54
Világít a torony 2019.01.08. 11:48:07
Az Origó szervilis, minden erkölcsiséget nélkülöző alkalmazottjai, viszont nagyon is jól tudták miért ment oda a Momentum elnöke.
herk 2019.01.08. 11:49:22
@Rébusz: Szerintem ok-okozati összefüggéseket nem látod elég jól.
Pl: mentem az utcán, de a szembejövő nem adott nekem 10.000 ft-ot, ezért kénytelen voltam elvenni. Látod az ok-okozati hibát? Azért mert nem adott, még nem következik az, hogy nekem el kell venni.
"Megkérték, hogy menjen el és mivel nem tette, ezért kénytelenek voltak kirakni onnan."
Nem voltak kénytelen kirakni. Jogosan ottmaradhatott.
"Simán mondhatta volna, hogy engedjenek el, kimegyek. "
De nem akart kimenni.
"Egy teljes túlerővel szemben ez lett volna a logikus!"
Szerintem nem volt logikátlan.
"Színjáték kellett és akció, saját maga provokálta ki, hogy fizikailag kényszerítsék arra, hogy elhagyja az épületet."
Megint ott tartunk, hogy joga volt ottartózkodni.
"Ilyen embereknek mi a fene közük van a politikához, egy ország irányításához?!"
A politika ennél jól több.
evighed 2019.01.08. 11:49:44
A stílusod téged minősít. A fidesz az egyéni képviselőkre helyezte a hangsúlyt az új választási rendszerben, mert észrevette, hogy az ellenzékben elfogyott a kompetens emberanyag. De ez nem azt jelenti, hogy ezt ne lehetne kemény munkával, jó helyi képviselő jelöltekkel a fidesz ellen fordítani.
Amúgy, ha az összeesküvés elméletek vigasztalnak, ám legyen. Csak mondom, így úszik az EUs választás is.
sinus67 2019.01.08. 11:51:10
A szavazatok szamairól nem akarok vitazni veled, mert az annyi, amennyi. Persze lehetne, de most itt nem erről vitázunk.
A témánál maradva. Valóban közvetítik az üléseket, mi több, felvételről is visszanézhetők.
Na itt van egy link, ha még nem láttad volna (bár kétlem):
youtu.be/ptnZORYfuIo
Szóval hol itt a minősíthetetelen viselkedés?
Lehet még ragozni. Hol voltak a fideszes képviselők a minap, a rendkívüli ülés ideje alatt? Munkaidőben.
Szóval nyugati demokráciázhatsz, de a mi demokráciánk azontúl, hogy illiberális, még a keleti autoriter rendszerekhez hasonlítható inkább. Nem részletezem, mert sok hozzáértő ember leírta már, hogy mi a különbség.
Nyugati demokráciában ilyen nem fordulhatna elő. Akármennyire erőlködsz!
Nordbright 2019.01.08. 11:51:16
1) Erre az egészre nem lett volna szükség, ha az a médium normális módon végezné a munkáját!
2) Milyen eljárás az, hogy egy fél napon keresztül egy kib@szott portás vagy egy segédszerkesztő, vagy annak valamilyen kutyája sem volt képes odatolni a büdös pofáját az épületben jogszerűen tartózkodó emberekhez és legalább elbeszélgetni, hogy mit tehetne, mi lenne a megoldás, hogyan oldhatnák fel a patthelyzetet?
3) Lehet, hogy nem történtek súlyos sérülések ez tény, de lett volna mit rendbetenni ott abban a szituációban és akkor mi az, hogy egy középületbe, többszöri hívásra sem a mentőt sem a rendőröket NEM ENGEDIK BE? WTF???? Segélyhívásra nem engednek be sem rendőrt sem mentőt egy épületbe? Hát mi az atyaúristennek képzelik ők magukat? Tetves férgek!
Rébusz 2019.01.08. 11:53:58
Világít a torony 2019.01.08. 11:56:34
Rébusz 2019.01.08. 12:00:12
sinus67 2019.01.08. 12:08:05
Teljes mértékben igazad van! A törvény "vitájában" az ellenzéki mikrofonok elnémultak. A képviselőknek mégiscsak tudatni kell a választóikkal, hogy mi az amivel nem értenek egyet. Erre volt az 5 pont.
Ha a beszari, aljas MTVA vezetés nem kívánja meghallgatni őket, akkor igenis kell a "balhé". Persze csinálhattak volna ügyesebben is.
A trollok meg nagyon ismerik az MTVA épület alaprajzát és az irodák elhelyezkedését, hogy a közzétett felvételekből kapásból megállapítják, hogy a képviselők a stúdióba akartak éppen betörni.
Nordbright 2019.01.08. 12:08:41
De most szólok, hogy a tények tudod nem azt jelenti, amit a TV2-ben lehet látni esténként!
Rébusz 2019.01.08. 12:09:42
Világít a torony 2019.01.08. 12:10:23
Nyilván van olyan helység, ahova csak különleges engedély birtokában lehet belépni, de ilyenről itt nem volt szó.
Nordbright 2019.01.08. 12:11:32
1) Erre az egészre nem lett volna szükség, ha az a médium normális módon végezné a munkáját! De nem azt csinálja, hanem egy hazug propaganda gépezet része, amely a hatalmat szolgálja ki az egyéb vélemények teljes kizárásával.
2) Milyen eljárás az, hogy majdnem egy napon keresztül egy kib@szott portás vagy egy segédszerkesztő, vagy annak valamilyen kutyája sem volt képes odatolni a büdös pofáját az épületben jogszerűen tartózkodó emberekhez és legalább elbeszélgetni, hogy mit tehetne, mi lenne a megoldás, hogyan oldhatnák fel a patthelyzetet? Lehet másképp alakult volna.
Rébusz 2019.01.08. 12:11:37
Világít a torony 2019.01.08. 12:13:17
Nem is értem miről beszélsz.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.01.08. 12:14:19
ZX 2019.01.08. 12:15:34
2012. évi XXXVI. 98. § (4) A képviselői igazolvány valamennyi közigazgatási szervhez, valamint a közintézetekhez és közintézményekhez belépésre jogosít. A képviselő - a feladat- és hatáskörrel rendelkező miniszter által szabályozott módon - jogosult a Magyar Honvédség, a Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, a rendvédelmi szervek és a vámhatóság működésére szolgáló területre is belépni. E jogosultság gyakorlása nem eredményezheti az érintett szervek rendeltetésszerű működésének aránytalan sérelmét.
De ha már itt tartunk. Egyik okoska sem írta le, hogy Ő mit tett volna a helyükben. Órákon keresztül üldögél miközben a biztonsági őrrel üzengetnek aztán a végén csókolomot köszönve hajlongások közepette elhagyja az épületet? Az biztos, hogy én nem szerencsétlenkedtem volna bent, hanem kimegyek aztán a tömeggel megyek vissza.
Nordbright 2019.01.08. 12:20:59
Nordbright 2019.01.08. 12:21:46
ZX 2019.01.08. 12:22:26
Az igazi Török Szultán 2019.01.08. 12:23:32
evighed 2019.01.08. 12:25:16
"Akármennyire erőlködsz!" Bírom ahogy kivetíted a saját frusztrációdat.
Jó a videó, majd jól megnézik a Zemberek és mennek hosszú sorokban kígyózva az ellenzékre szavazni.
Filibustering, obstruction stb. ha ezekre rákeresel látod, hogy mi megy az olyan nyugati demokráciákban, amitől már minden csak keletre van.
Nordbright 2019.01.08. 12:28:31
Nordbright 2019.01.08. 12:29:11
evighed 2019.01.08. 12:34:17
Milyen tényeket szeretnél? Választási? Ott a klaviatúra keress rá. Nem kell a Levéltárba menni érte.
Nem volt választási csalás, ez is nyílvanos informació.
Dolgozni kell a pártban, okos embereket kell keresni, azokat megbecsülni és akkor lehet valami a kormányváltásból. :)
Nordbright 2019.01.08. 12:40:32
Sőt, nem is lesz már több választási csalás soha ebben az országban, mivel innentől a Fidesz által delegált bírok hatáskörébe tették át az ilyen esetek kivizsgálását. Biztos ami biztos alapon ugye...
Ja de mégis lesznek... elíítélik majd az összes ellenzéki pártot valószínűleg, persze ha addig az ÁSZ ki nem heréli őket előre.
evighed 2019.01.08. 12:46:52
Sajnálom, hogy egy paranoid rémálomban kell élned. Ajánlom a meditációt, segít ha az ember megkeresi a nyugalmi állapotot.
Nordbright 2019.01.08. 12:48:46
evighed 2019.01.08. 12:52:19
"Jól van, jól van, neeemm. Minden rendben volt, mert a "könyv" azt írja - vagyis nem ír semmit. :) Akkor még olvass további ilyen meséket, a szemedet meg addig is tartsd jó erősen bezárva!
Sőt, nem is lesz már több választási csalás soha ebben az országban, mivel innentől a Fidesz által delegált bírok hatáskörébe tették át az ilyen esetek kivizsgálását. Biztos ami biztos alapon ugye...
Ja de mégis lesznek... elíítélik majd az összes ellenzéki pártot valószínűleg, persze ha addig az ÁSZ ki nem heréli őket előre."
A paranoid rémálmon kívül mivel kellene itt vitatkozni?
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 12:55:02
Biztos azért, hogy csalni tudjon a fasiszta Fidesz.
Mindenféle rosszindulat nélkül mondom, hogy amíg abban ringatod magad, hogy a választásokat azért bukta el az ellenzék mert a Fidesz csalt, addig végig becsapod magad. Azért kapott ki az ellenzék, mert az egyik oldalon 1 párt, a másik oldalon 8-10 párt osztozott nagyjából azonos számú szavazaton. A világon nincs olyan választási rendszer, ahol a Fidesz ne nyert volna. Angliában 83%-os parlamenti többsége lenne a 2018-as eredményekkel.
torró 2019.01.08. 13:01:11
Kíváncsivá tett a dolog, és rákerestem a guglin erre a független tudósítóra. Egy biztos, hogy létezik. Pár éve itt él nálunk, és nagy Orbán rajongó. Ezt a levelet is megtaláltam, és 2018 09 11 keltezésű és a facén jelent meg. Most arra nem emlékszem, hogy akkor lett volna tüntetés. Így már valóban nekem is kétséges a dolog.
torró 2019.01.08. 13:02:41
ZX 2019.01.08. 13:03:02
torró 2019.01.08. 13:03:20
Nordbright 2019.01.08. 13:05:17
-szerinted miért nincsenek külföldi megfigyelők (mindenhol?!?)
-szerintem miért nincs minden választókörben minden induló párttól pártdelegált? (csak szólok bőven nem voltak)
-Ukrajnából egy házba százával áttelepíett Fidesz szavazók?
-külképviseleteken való szavazás megnehezítése?
-utaztatások+fizetett és vagy lekenyerezett (sajnos) roma szavazók + körszavazások?
De tényleg nem ezen múlott. Nem csak a csaláson. Az egy picike szelet. Az csak a 2/3. A maradék pedig az alajs módon szarráhazudott anyagoktól, amit a köz- és fideszes propagandamédia tolt a nép elé, sok helyen alternatív valóságot kiépítve az emberek köré. Igen. Nem mindenkinek adatik meg, hogy tájékozódjon, mert vagy a kellő inteligenciája, vagy eszköze nincs meg hozzá.
Az meg milyen f@szság, hogy "a világon nincs olyan választási rendszer"??? Nem szavazott a Fideszre a választók 50%-a sem!!! Akkor mi a fészkes fenéről beszélsz? Angliában totálisan máshogy működik ráadásul a parlament, nem is ilyen a pártrendszer. Mi az anyámat hasonlítasz össze? Almát körtével?
Nordbright 2019.01.08. 13:06:45
herk 2019.01.08. 13:17:54
@AdamT:
"Mindenféle rosszindulat nélkül mondom, hogy amíg abban ringatod magad, hogy a választásokat azért bukta el az ellenzék mert a Fidesz csalt, addig végig becsapod magad"
Szerintem is csalt a Fidesz, de úgy, ahogy Nordbrigth írta, egy párhuzamos világot épitett fel.
Eltorzítja a valóságot, és ahogy Nordbright is írta, sokan a párhuzamos univerzum miatt szavasztak a fideszre.
Nem tartom véletlennek, hogy Budapesten mások a pártnépszerűségi arányok. Vidéken jobban el lehet hinteni az alternatív világ szöveget.
Az párhuzamos világ pedig csalás.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 13:22:08
Pártdelegált mindenhol LEHETNE. Az nem a mindenkori kormány hibája, hogy nem volt.
Abban nincs vita, hogy a Fidesz kampánya populista volt és gagyi. De a politika fokmérője az, hogy hatalomra tudsz-e kerülni és azt meg tudod-e tartani demokratikus eszközökkel. Ez itt sikerül. Nincsenek betiltva a pártok, nincsenek eltiltva a választásokon történő inulástól, van index, 24.hu, nyugatifény, hvg, atv, rtlkulb, klubrádió, magyar narancs, élet és irodalom, szóval azt se lehet mondani, hogy nincs országos szócsöve az ellenzéknek.
evighed 2019.01.08. 13:23:06
egy picit most tarts szünetet a Star Trek sorozattal. Párhuzamos világ, ez jó.
Vidéken nincs internet mi? Vagy ha van akkor azt is a fidesz szerkeszti?
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 13:31:18
herk 2019.01.08. 13:36:20
Arányaiban más.
zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2019.01.08. 13:40:12
evighed 2019.01.08. 13:42:15
Bocs, de kicsit idegesít ez a "vidéken a róka viszi az újságot" belpesti narrativa.
Tájékozódj mielőtt elhiszed 2019.01.08. 13:46:08
A ballibek nem igazán képesek elfogadni a választási erredményeket. Azt hazudták nekik, hogyha sokan mennek szavazni, akkor nyernek.
Sokan mentek és mégis beszopták.
Ezokból csalást hazudnak, holott éppen egyik kiskedvencük Demszky pl saját kezüleg követte el a választási csalást a XI. kerületi szavazóhelység elött, amiről videó is készült.
www.blikk.hu/aktualis/politika/menjen-el-dobbenetes-video-keszult-demszky-gaborrol/s5yvb51
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 13:57:32
sinus67 2019.01.08. 14:04:08
A WC-n kívül csak stúdiók vannak az MTVA házban. Semmi iroda. Sem főnöki, sem semmilyen!
Bizonyára igazad van!
sinus67 2019.01.08. 14:06:55
Nem kell az ellenzékre szavazni hisszú sorokban kígyózni!
De aki hazug, az hazug! Aki szervilis, az szervilis!
Nem meggyőzni akarlak, mert arra eséky nincs. Pontosan a szervilizmusod miatt!
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 14:08:47
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.08. 14:08:58
evighed 2019.01.08. 14:18:13
Jaj, szervilis. Nagy szavak. Ha megakarsz gyözni arról hogy a nyugati demokráciákban a képviselök nem akadályozzák néha a törvényhozást, akkor valóban hiába fáradsz.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 14:27:03
www.youtube.com/watch?v=SVPbaA_uLrY
ez? max annyi történt, hogy az Oscar díjas környezetvédő akadályozta az Oscar díjas állatorvos kirakását és emiatt belekeveredett az eljárásba. Nem látok semmiféle fizikai kontaktust, max Hadházyval simultak össze picit.
1:15 környékén jön a drámai rész, ahol a Fidesz verőlegényei irgalmatlanul összeverik az ártatlan képviselőket, szóval csak szigorúan +18 és saját felelősségre.
Nordbright 2019.01.08. 14:32:52
ZX 2019.01.08. 14:33:08
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 14:33:58
Nem érdekel a logó, a vezető személye, az érdekel, hogy mennyit vesz el tőlem állambácsi és ezért mit kapok. Leszarom, hogy a Strabag, a Swietelsky, Mészáros Lőrinc, vagy Simicska gazdagodik az államon, amíg kevesebbért többet vagy ugyanannyit kapok. Nagyon egyszerű gyerekek vagyunk mindenféle szervilizmus nélkül.
És amikor ezt a rendszert nyomorult, dilettáns színészek bohózatba illő módon támadják, akkor hálát adok, hogy legfeljebb hasalhatnak a földön, mert az erős kép lesz.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 14:37:17
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 14:41:16
Nordbright 2019.01.08. 14:45:59
Az ellenzék (akinek a nagyrésze még nem is kormányzott, tehát fogalmunk sincs) az biztos a megtestesült gonosz, de bezzeg a korrupt, lopó, csaló, hazudozó, embereket leszaró jelenlegi hatalom...na az bezzeg a mintakép. Hát az rossz nem lehet! Csak az, akinek köze nincs a hatalomhoz. Neked nem kellene tükörbe nézni?
ZX 2019.01.08. 14:51:55
DE! Még mindig nem kaptam senkitől választ arra, hogy ŐŐŐŐŐ mi a búbánatos faszt csinált volna a helyükben.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 14:55:18
én nem vagyok elfogult. Kicsit sem. Pl az új cafeteria szabályzást szarnak tartom. Azt is látom, hogy a Fidesz engem nem a plakátokkal akar megfogni, azzal megfog másik 1 milliót. Nem hiszem a Soros összeesküvésben, a gyíkemberekben, meg abban sem, hogy a migránsellenességnek bármi értelme is lenne politikai haszonszerzésen túl.
De BASZKI!!!! Minden kib… ellenzéki párt visszavezetné a többkulcsos adórendszert, amivel rohadt sokat vennének ki a zsebemből. Érted? Opportunista vagyok, mert nekem és a családomnak ez a kormány adta a legnagyobb anyagi biztonságot úgy, hogy sem közalkalmazott, sem bármilyen szempontból a közszférához köthető.
A konkrét eseteket elfogulatlanul igyekszem vizsgálni, lásd tévés balhé, vagy akármelyik másik eset. Van, hogy egyetértek a kormánnyal, van, hogy nem. Nincs tükörbenézési gondom, nem nyalok senkinek.
evighed 2019.01.08. 14:59:37
èrtelmes ember ügyek mentén politizál, a szektás meg személyi kultusz mentén.
ZX 2019.01.08. 15:00:07
Legyen mondjuk (csak a példa kedvéért) 500.000 Ft alatt 0% 500.000 Ft felett 10%, 3.000.000 felett 15%, 5.000.000 felett 20% az adókulcs. Legyen a te kereseted 5.500.000 Ft. Szeretném ha kiszámolnád az adódat és megmondanád, hogy az hány %. Kíváncsi vagyok érted-e mi is az a progresszív adózás.
Nordbright 2019.01.08. 15:00:15
1) Az MSZP egyedül ért el 54,1%- os mandátumarányt (nem 2/3).
2) Nem volt koalíciós kényszerben de így is összált az SZDSZ-szel és lett nagyobb befolyásuk a parlamentben, DE(!!!) ráadásul így már nem is egy pártról beszélünk mint manapság.
Nem egypártrendszer.
MSZP: 32.99% országos
SZDSZ: 19.73% országos
*még mielőtt....: remélem azt azért senki nem akarja bemesélni, hogy a KDNP és Fidesz nem egy párt, mert besírunk a röhögéstől
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 15:03:42
Képviselői jogkör gyakorlása körében a képviselő nem akadályozható. Ennyi. Nem több. Itt nem volt képviselői jogkör gyakorlása. Itt politikusi akció volt, akik egyébként képviselők, de nem jogos képviselői tevékenységük miatt voltak akadályozva, az épületben nem jogszerű képviselői feladatukat látták el. Ezek tények, makacs, büdös nagy tények.
örvendek, ahogy tobzódsz a saját egyszerűségedben és ezt sértegetéssel igyekszel felhabosítani, de kímélj meg a becsmérlésektől.
Mit kellett volna tenni? Leginkább semmit. A TV műsorszerkesztésére nyomást gyakorolni NEM képviselői feladat. Azt kellett volna felelősen elmondani a tömegnek, hogy gyerekek, mi sem vagyunk mindenhatók, ez a tv szar, de összekapjuk magunkat, összefogunk és 2022-ben leváltjuk őket... most meg menjetek haza
. ezzel szemben azt mondták, hogy addig nem jönnek ki, amíg be nem olvassa valaki az öt pontot... teljesen dilettáns banda
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 15:06:02
Nordbright 2019.01.08. 15:10:07
De most komolyan ki a tököm beszélt eddig az MSZP-ről? Ezért vagytok ennyire egybitesek, mert nem tudtok kimozdulni ebből a térből. Van a Fidesz Urunk, meg az MSZP (és vagy Gyurcsány) oszt jóccakát. Ilyen emberekkel nem lehet értelmesen vitázni...
ZX 2019.01.08. 15:12:13
evighed 2019.01.08. 15:13:26
"Mivel (Magyarországon) kétfajta határadókulcs létezett, a rendszert kétkulcsosnak is nevezték. 2004-ig háromkulcsos rendszer volt érvényben, 18, 26 és 38%-os kulcsokkal (2003 előtt 20, 30 és 40%). Néha felvetődött egy harmadik, magasabb (44–48%-os) kulcs bevezetésének ötlete a kiugróan magas jövedelműek számára, másrészről pedig a progresszivitás teljes megszüntetése is. 2012-ben Szlovákia és Románia példáját követve Magyarországon is bevezették az egykulcsos adót, amelynek mértéke jövedelemtől függetlenül 16% lett. "
ZX 2019.01.08. 15:15:46
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 15:16:59
Nincs Fidesz Urunk, csak senki sem tud releváns alternatívát felmutatni, amit a többség támogatna. Ez nem a Fidesz hibája.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 15:21:11
ZX 2019.01.08. 15:25:47
ZX 2019.01.08. 15:27:43
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 15:31:16
Nordbright 2019.01.08. 15:32:30
Egy oldal a Fidesz, aki a hazugságaival vagy csúsztatásaival és egyéb ügyeskedő módszereivel nagyjából úgy is megtartja ezt a mostani bázisát (az embereknek kevesebb, mint a fele, de az bőven elég hozzá). Namost ők egy tömb.
A másik oldalon, mivel demokrácia "van", nem egy nagy elvakult tömb áll, hanem liberálisok, kommunisták, zöldek, neonácik, baloldaliak, jobboldaliak, kutyák, stb... stb....
Mivel ez soha a büdöstetveséletben nem lehet egy tömb a természeténél fogva sem (hiszen ettől lenne színes a világ, hogy másak az emberek, más nézeteik vannak, de mindenki valamilyen szintén részese az életünknek), így soha a büdös életben nem fog soha semmilyen választást nyerni egyetlen más párt sem, csak a Fidesz.
Ennyi. Remélem felfogható az érvelés.
fejetlen bárd 2019.01.08. 15:33:08
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 15:34:16
fejetlen bárd 2019.01.08. 15:36:08
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 15:36:42
Nordbright 2019.01.08. 15:38:45
Nem válaszolt még senki, hogy hogyan létezik az, hogy szinte egy teljes napon keresztül (ott aludtak) senki nem volt képes odadugni a mocskos pofáját (a mi pénzünkből) a képviselők csoportja elé, hogy legalább beleköpjön a szemükbe és elmondja, hogy nem tudják most őket fogani. Csak ennyi. MIÉRT?
ZX 2019.01.08. 15:40:15
ZX 2019.01.08. 15:42:48
evighed 2019.01.08. 15:48:07
@AdamT:
De a levezetést is írd le, különben nem fogadják el neki a suliban :D
ZX 2019.01.08. 16:13:21
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.08. 16:14:04
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 16:16:26
Nem vagyok közgazdász, de azért remélem, hogy átmentem.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 16:21:33
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 16:23:11
ZX 2019.01.08. 16:26:46
Nordbright 2019.01.08. 16:29:05
(nyilván némi korrekcióra és kerekítésekre így is szükség van, de nem nagy torzításokkal).
Nordbright 2019.01.08. 16:32:38
"Tudom hogy lop, tudom hogy csal, tudom hogy hazudik a kormány, de nekem jobb, engem megvett (akár adózással)"
A többi meg dögöljön meg. A "népet" leszarom.
Na ez a magyar mentalitás, de az tényleg becsülendő, hogy bevallod te ilyen vagy.
Nordbright 2019.01.08. 16:34:48
ZX 2019.01.08. 16:35:30
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 16:36:06
Nordbright 2019.01.08. 16:42:36
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 16:45:07
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 16:47:53
A közvetlenség elve meg nagyjából annyi, hogy pontosan tudod, hogy kire szavazol, kit szeretnél. Jól látszik, hogy nem 100%-os az átfedés a listák és az egyéni jelöltek eredményei között. Lehet valaki a lelke mélyén DK-s, ha a jelöltjüket nem szereti, akkor támogathatja mondjuk az LMP jelöltjét. Lista esetén nem tudod, hogy kit segítesz a székbe, csak egy pártot tolsz, akinek lenne egyetlen listája.
ZX 2019.01.08. 16:52:19
Nordbright 2019.01.08. 16:56:59
Ezt azért ki lehetne bőven bontani (részleteiben), mert itt aztán komoly problémák állnak fenn.
Mészáros 5 év alatt a leggazdagabb magyarrá növi ki magát - "minden" pályázat nyertese, mindenhez is ért, Lázár telkei közé villa nő, Rogánék pesti villákkal "mutyiznak", közben offshore bizniszelnek kötvényekkel (amelyekkel nem mellesleg orosz kémeket és körözött emebereket hoznak az EU-ba, ja és persze Ázsia más tájairól), aztán Habonyék, Vajnáék bizniszei/koncessziójai, Tiborczék dolgai (ahol szintén elkaszálták a nyomozást), Kósa, stb, stb... és.mennyi, de mennyi ügy, amelyet hajnalig lehetne sorolni.
Erre persze mit mond még mindig az okos fideszes. Hááát....háát oszt a nokiás doboz?
Az bmeg... a nokiás doboz, mikor most nokiás teherautókkal tolják ki a pénzeket az EU-s pályázatokból, a közbeszerzésekből meg osztják viszza a haveroknak. Nokiás doboz....
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 16:58:18
Gondold végig: van egy költségvetési politika, ami arról szól, hogy az állam milyen bevételekkel kalkulál. Ha az alacsonyabb jövedelműek relatív kevesebbet fizetnek be a többkulcsos rendszerrel, akkor a magasabb jövedelműek relatív többet. Nem lesz olyan 2-3 kulcsos rendszer, amiben ennyi, vagy kevesebb adót kéne fizetnem, mert az állam pont tőlem venné el azt, ami a többiektől kiesik. Vagy más ötleted, hogy hogy működne?
ZX 2019.01.08. 17:03:07
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 17:03:33
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 17:04:25
Nordbright 2019.01.08. 17:04:44
Illetve mivel összeg nélkül beszélünk nem tudjuk, hogy kinek mennyire "fáj". A példával lehet egy átlagkereset közeli jövedelemmel számolt, de egy felsővezető több milliós tétele már más kategória. Nincs kérdés, hogy rosszabbul jár.
Nordbright 2019.01.08. 17:13:55
Nem vagy képben több ponton sem.
1) sok pályázat eleve úgy van kiírva, hogy esélye sem lehet senkinek elindulnia rajta, csak annak, akit a kormány "kiválaszt". (olyan keretrendszert szab, aminek csak az adott vállalkozó képes megfelelni = "ráírják")
2) az EU-s projektek igen is brutálisan túlárazottak rengeteg esetben kiderült, hogy 2-300%-os felárral szerzik be az érintett projektbe az anyagokat, eszközöket, netán szolgáltatásokat
3) arról mit hallottál hogy a pályázatok kivitelezése során hány %-ot kell visszatolnia a szerencsés nyertesnek? (szebbe vagy máshogyan) Korábban 20% körül volt a tarifa (a környéken), de az már 4-5 éve volt.Azóta lehet több.
4) a nyertes vállalkozók által a cimbi fideszes képviselő "privát" focicsapatába visszacsörgetett TAO pénzek ... "szívességből"
5) Hogy korábban Simincska volt, most meg ML és egyenlőségjel van közte az viszont tény.
...nem tudom mit hagytam ki, már fáradok, de van még
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 17:16:24
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 17:29:27
A legnagyobb beruházások esetén politika, politika és politika. Nem magyar, hanem nemzetközi.
A Transparency készített egy világ top 20-as listát azokról az országokról, ahol a közbeszerzések legnagyobb része kizárásos alapon működik.
Németország, Kína, Franciaország a sorrend. Olaszország, UK, Svédország és Svájc fért még föl a listára Európából.
Fenti országokban intézményesített korrupció van, nálunk meg szivárogtatás.
Ne hidd, hogy el lehet költeni 200-300 milliárdot zárt közbeszerzésen. Ezek arra jók, hogy hülyítsék az embereket. A Közbeszerzési Döntőbizottság által hozott határozatok 98%-t megerősít a bíróság és abba most ne menjünk bele könyörögve kérlek, hogy ma Magyarországon mind az 1900 bíró korrupt, mert eret vágok magamon. :)
Szóval a TV sok mindent elbír.
olyan létezhet, hogy EU-s forrás 200-300%-kal túlárazott, teljesen lehetséges, de ez enm korrupció. Ez sajna az, hogy Nyékládházán valaki fel akar húzni egy 25 millás önkormányzati óvodát, akkor kiír egy pályázatot, de Győrből senki sem fog pályázni, mert nem éri meg neki. Magyarországon egyébként ellenzéki oldalon is tényként kezelik, hogy nem a korrupció a legnagyobb gond, hanem az, hogy semennyire sem motiválja az állam a felelős költekezést. Nem nyer az önkori semmit azzal, ha lenyomja a költségeket.
Az persze más kérdés, hogy ezek a beszélgetések ellenzéki politikusokkal / szakértőkkel nem megy le az Rtl Klubon, ott az a menő, ami a TV2-n , csak negatív előjellel.
Szóval az természetesen nem igaz, hogy nincs korrupció, de közel sem akkora, mint amekkora feneket kerítenek neki. Sokkal nagyon gond, hogy egy meghívásos pályázatra csak olyanokat hívnak meg, akiket ismernek, akik közel vannak. Nem vagyoni előnyért, csak nincsen olyan infrastruktúra, ami segíteni a nagyon sok kisebb beruházás hatékonyságát.
Mit gondolsz? A 4-es metró tiszta lehetne? Akármikor? akármilyen kormány alatt? Kizárt!
ZX 2019.01.08. 17:29:53
"ML úgy nyer, hogy "valahogy" tudja, hogy hogy adja a legjobb ajánlatot. Nem 10%-ot tesz rá, hanem 3%-ot, de az szerintem minden beruházásban összejön neki. "
Nem, úgy nyer, hogy a minimum a jánlatot adja amiről tudja, hogy az alá senki nem megy, aztán mikor elkezdődik a beruházás hirtelen megkezdődnek a csúszások, meg a rejtett költségek előjönnek és emiatt szépen felmegy az ár is. Lásd stadionépítkezések, de mindenhol ez megy.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 17:34:26
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 17:37:24
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 17:39:18
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.08. 17:40:34
sinus67 2019.01.08. 18:51:10
Akar a tököm meggyőzni! Fideszest nem lehet meggyőzni, ez nem kérdés!
Én elmondtam a veleményem, Te meg a fideszét.
Szervilizmus! Igen. Neked nagy szó!
Nincs hiba nélkül sem ember, sem párt, sem kormány. Aki így gondolja és eszerint próbál "érvelni" mindenki mást hibásnak és rossznak tartva, az bizony szervilis! De nyugi! Nem vagy egyedül!
sinus67 2019.01.08. 19:12:10
Megnyugtatlak! Engem is érdekel a pénztárcám.
A szervilis címet nem a választóknak "adományoztam".
Mellesleg nem a Strabagról, nem a százalékokról van szó a bejegyzésben, ami alatt irogatunk.
Az ellenzéki képviselők vs. MTVA meccs a téma.
evighed (mellesleg Te is) csak és kizárólag az ellenzéki képviselőket vegzáljátok és a fideszt véditek kömszakadtáig, úgy, hogy jónéhányan még törvényi helyeket is beidéztek.
Na! Erre írtam én a szervilizmust!
Mégegyszer! Nem a választókra!
Pl. az anyám sem szervilizmus miatt szavaz a fideszre.
Mert az nem szervilizmus, hogy dicséretesnek tartja a lakástakarék megszüntetését, mert a megmaradt pénzt a migránsok elleni védekezésre lehet felhasználni, hiszen azok áttörték a horvátoknál a határkerítést.
Pl. ez az egyetértés a kormánnyal nem a szervilizmusa miatt van.
proteam - Nordbright 2019.01.08. 23:57:29
közösperonos átszállás 2019.01.09. 17:31:36
Megjegyzem, bíróságon derült ki, hogy a nokiás doboz kamu volt. Nem létezett, kitalálták.
közösperonos átszállás 2019.01.09. 17:35:14
Hmm. ML vagyona 300+mrd Ft (a honi GDP kb. 1%-a). Az mennyi közbeszerzés 3%-a is? Do the math pls.
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.09. 18:15:40
mocser48 2019.01.10. 10:22:29
Juj, bölcs akartál lenni? :)
Valami problémád van azzal, hogy az orbáni és hitleri nacionalista elvek összetalálkoztak és jól megvannak egymással? :)
mocser48 2019.01.10. 10:24:45
Összehasonlítani? Tök ugyanazt az ideológiát képviselik.
közösperonos átszállás 2019.01.10. 19:17:43
Amúgy egye fene, megcsinálom én a számítást, nem olyan nagyon bonyolult. Ha elhinnénk a 3%-os profitrátát, 300 mrd Ft-hoz pont 10.000 mrd Ft bevétel kellene, ez az éves költségvetési kiadás fele, benne mindenféle közalkalmazotti bérekkel is például. Nyolc évre leosztva (előtte ugyanis Mészáros cégének annyi bevétele volt évente, mint egy átlagos kommentelő családi Bt-jének) évi 1250 mrd Ft bevételnél tartunk.
Viszonyításként, a 2018-as költségvetés tervezetében (index.hu/gazdasag/ado_es_koltsegvetes/2017/06/15/elfogadta_a_2018-as_koltsegvetest_a_parlament/ ) ez kicsit több, mint amennyit az ország rendvédelemre (rendőrség, tűzoltóság, katasztrófavédelem) és védelemre (hadseregre, inklúding kerítés) költ ÖSSZESEN. Vagy: az oktatási büdzsé (alap + közép + felső) kétharmada. Vagy: a közlekedési ágazat 85%-a.
Aha, hát persze.
Ez egyrészt teljesen lehetetlen (fennakad bármi sanity checken), másrészt pont olyannak ismertük meg a srácokat, mint akik a "dolgozz sokat, lopj keveset, csak használd a belsős infóidat" szerint élnek, és nem választják inkább azt, hogy "dolgozz kevesebbet, de lopj többet".
közösperonos átszállás 2019.01.10. 19:19:39
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.10. 20:01:15
Az index is lehozta, hogy a részvényárfolyamok szárnyalása, vagyis a piaci befektetői bizalom hoztam a vagyon túlnyomó többségét, lásd index: Mészáros Lőrinc vagyongyarapodása kisebb matematikai csoda című -MT- tollából származó cikkét.
Az Opimus 50x-es erősödésen ment át.
Semmi köze a közbeszerzésekhez, abból max lett 5 milliárdja.
közösperonos átszállás 2019.01.10. 20:19:30
Az Index is azt hozta le, hogy mivel tudható, hogy a közbeszerzéseken úgyis nyer, a tőzsdére vitt cégeknél magas a (kis)befektetői bizalom.
Ez persze nem lopás, á. :-) (Ráadásul azt mondani, hogy 295+ mrd jött a két ilyen manőveréből, miközben a közbeszerzéseken csak 5mrd-ot fogott öt év alatt, ismét megbukna minden, de minden sanity checken. A fordítottja sokkal valószínűbb.)
AdamT · http://durva.blog.hu 2019.01.10. 22:46:01
Ha részvényenként 684 forintot kaszált, akkor 125 millió részvény értéke mennyi volt majusban? Csak ezen 80 milliárdot kaszált...
De volt két másik hasonló sztorija is.