Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Szintet lépett a prosztóreality

2017. augusztus 23. 06:25 sixx 89 komment

gabo_sir.jpg

Ha az Idiocracy című Mike Judge filmet (vagy lassan dokumentumfilm, ahogy állnak a dolgok) vesszük alapul, tetszik tudni, azt, amiben a jövő Amerikájában a nézők legkedveltebb tévés szórakozása egy fingós reality követése, akkor a Pumpedék második évada megérdemelne minden díjat, amit csak hozzá lehetne vágni, mert a legönazonosabb műsor, (már ha van ilyen szó - nem a műsor, a másik) amit jelenleg a tévében láthatunk. Az első évad is ilyen volt egyébként és ha lehántotta az ember róla a kurvaanyázást és az ipari mennyiségben elfogyasztott fehérjepor-barnítókrém kombót, akkor ott maradt neki egy klasszikus történet a farkát kordában tartani nem tudó ifjúról, akinek a csajában meg elkezdett ketyegni a biológiai óra, és bármennyire is szereti hősünket, saját érdekében szakítania kell. És szétmennek. De epekednek.

Tragikus, nem? Ha ezt a sztorit David O. Russell rendezi, akkor Pumpedné Ágit Jennifer Lawrence alakítja, Pumpedet meg Bradley Cooper, és lett volna egy csavar a korukkal, de a lényeg, hogy egy simán nézhető, eladható termékről beszélnénk, amit nem ciki nézni. A Pumpedék ezzel szemben a prolitrash, a prosztóreality kategóriába került, amit tisztességes ember bottal sem piszkál, és nem néz, ha fizetnek neki, akkor sem. Pedig egy ártalmatlan realityről van szó, ami kinyitja az ablakot egy picit, és megmutatja, hogyan él egy bizonyos réteg Magyarországon. Pumped Gabó az a fajta huszonéves nyikhjaj, aki nem akar dolgozni, de híres akar lenni, pénzt akar, sokat és gyorsan, emberi kapcsolatokat és boldogságot. Majd rájön, hogy ez így nem megy, addig meg itt van ez a műsor, aminek második évadában a kúrás és a gyúrás helyét átvette a kínlódás és a bizonyítás.

pumpedek_2_evad_3.jpg

Pumped szeretné visszakapni Ágit, és mindent megtesz, (mármint amiről ő gondolja, hogy elég) hogy ez összejöjjön, még dolgozni is elmegy, Balatonra. Ott pedig lehet nagyon jó realityt forgatni, tessék csak visszagondolni az Aranypartra, a Viasat fájón korán elkaszált, egy évadot megélő műsorára, amiben huszonévesek költöztek össze Siófokon és dolgoztak egy siófoki kocsmában. (Aztán persze valaki belehányt a bőröndbe és megölte a bulit, de ezt most hagyjuk.) A Pumpedék második évada láthatóan más szerkesztési és megvalósítási elvek mentén készült, mint az első, egyrészt a szereplők megtanulták kezelni a kamerát, így sokkal több felvétel kerül adásba az ő kezükből és kevesebb a hozzáforgatott, másrészt fontosabb szerepet kap az -ék a Pumpedékből, Ági saját történetszála mellett Soma és Luna, valamit Pumped húga is beemelődik az állandó gárdába és ez jót tesz a történetnek.

pumpedek_2_evad_10.jpg

Nem mondom, hogy a Pumpedék a televíziózás csúcsa, nem mondom, hogy ebből tanulni kellene bármit is, és nem tartom követendő példának és/vagy viselkedésmintának amit látunk. Ahogy azt sem, hogy Charles Bronson egy zokniba töltött aprópénzhalommal ver agyon embereket. Ez egy műsor, egy szórakoztatónak szánt produktum, ami (nem is olyan) görbe tükröt tart elénk, tessék, ilyenek is vagytok, ha akartok, borzadjatok, de szerintünk elég, ha csak röhögtök. Ez a műsor ennyiről szól és nem többről.

Hol látható: Pumpedék, RTL Spike, hétfő esténként tíztől.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attitudeman 2017.08.23. 07:18:02

Már kicsit idegesítő, hogy állandóan minden cikkben ezt a trágyahalmot mentegetitek. Utalt a csatorna?

kamor 2017.08.23. 07:35:46

Egyáltalán nem mentegették, sőt inkább lehúzták de rendesen. Büntetni és tiltani kéne az ilyen ocsmány gané műsort. Ezek a buzik meg kurvák az emberiség szégyenei, de azok is akik nézik.

sixx · http://comment.blog.hu 2017.08.23. 07:38:35

@Attitudeman: hát, én két kritikát írtam róla a ccre, abban az van, amit gondolok róla. ha ez kimeríti az állandóant, akkor ja. te nézed egyébként?

M1nd3gy 2017.08.23. 07:59:48

Az hogy udvari budi lett a TV-ből valahol jelzi azt a mérhetetlen magas intelligens igényszintet is amelyik arra kényszerít szavazóképes állampolgárokat, hogy a tv előtt figyelemmel kísérjenek olyan történéseket amelyek izgalomban tartják őket. Vélhetően egyik szereplő sem egy atomfizikus, valószínűleg az általuk előadott produkció is az eszem alszom berúgok szarok kefélek megcsalok indul az egész szar előről vonalon mozog. De ehhez kell egy olyan magyar közösség amelyik időt tölt a tv előtt hogy szellemileg feltöltekezzen ezzel a hulladékkal, mert ha nem lenne, azaz nem lenne erre a szarra kíváncsi senki, akkor bukna a műsort két nap alatt.. szóval az idegesítőbb, hogy van erre igény, mint az, hogy néhány díszpéldány "műsort" csinált belőle...

Prussia 2017.08.23. 08:01:53

Sixx jött és leütötte :D

sixx · http://comment.blog.hu 2017.08.23. 08:04:44

@M1nd3gy: elképesztően magas az a ló, amin ülsz, de legyen neked. nem köll nézni, oszt jóvan.

Cicmen. 2017.08.23. 08:38:17

@sixx: Mi magas ló azon amit írt? Betesznek különböző kisebb nagyobb bunkókról szóló műsort, és ezekre van érdeklődés. Ez tényleg elég tragikus igénytelenség mindkét részről!

villamospótló 2017.08.23. 08:42:10

@sixx: ugye a társadalmi nyomás ellenére írsz hogyvoltot erről az évadról is?

Netuddki. 2017.08.23. 08:44:38

@sixx: Hát, én nem is nézem. De az ilyen műsorok sajnos nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy az említett filmhez hasonló hülyék paradicsoma legyen az ország. Pont az nézi akinek nem lenne szabad, köztük valószínűleg olyan kiskorúak is, akiknek a szellemi, erkölcsi fejlődését nagyban torzítják ezek a műsorok.
Érthető, hogy pár embernek biztosítják az átlagon felüli életszínvonalat, de a másik oldalon ott van a társadalom érdeke, sokkal több emberrel.

Netuddki. 2017.08.23. 08:46:51

@Netuddki.: Mellesleg, simán be lehetne az ilyen műsorokat tiltani. Szellemi fogyatékosokat mutogatni a TV-ben, megalázni őket és röhögni rajtuk, nem szép dolog. Értem?

Aurora86 2017.08.23. 09:07:01

@Netuddki.: Most ez ugye nagyon magas labda, hogy te nem nézed, de tudod, hogy szellemi fogyatékosok vannak benne. nincsenek benne szellemi fogyatékosok, az, meg hogy a kiskorúak szellemi erkölcsi fejlődésére ez önmagában hatna, az irtó nagy hülyeség.

FlybyWire 2017.08.23. 09:16:35

@sixx: magas ló? Még csak nem is túlzott, sőt.
A valóság pont ennyire gáz, mint amint leírta.
A tévé a szellemi nyomorékok bilincse.
Főleg ma, amikor a több 10 meg 100 megabites netek olcsóbbak, mint a tv előfizu, aztán azt nézel, amit akarsz. Reklámok, politika és egyéb szenny nélkül.

Ashley2008 2017.08.23. 09:22:03

Ja, ez hogy napjaink hőse a vállalkozó (emlékszünk a reklámra?) helyett a munkát messziről kerülő megélhetési semmittevő (lásd még Éjjel-nappal Bp, ahol a szereplők 2/3 nem vagy csak néha dolgozik, de mégis van pénz új ruhára, bulira, kocsira, mindenre), azért szép útmutató, még akkor is, ha valóban a fiatalok egy része ennek az ösvénynek a mentén indul el. Azért nem biztos, hogy "sztárt" kellene csinálni ebből az embermintából. Épp elég megélhetési celeb szerepel amúgy is TV-ben, rádióban, újságban, interneten.

Cicmen. 2017.08.23. 09:31:50

@Aurora86: Na a szokásos "nem nézed de tudod miről szól" dumával is sikerült előjönni látom! Én sem nézem öcsipók, de gondoskodnak róla bejátszásokban, itt ott leírva, hogy akaratomon kívül képbe kerüljek valamilyen szinten és ez nagyobb szarság mint megcsinálni a műsort! A felnövekvő nemzedékre pedig tényleg veszélyes az ilyen naplopóminta, hidd el nagy hányaduk simán követendő példának tartja.

walter77 2017.08.23. 09:33:41

"Nem mondom, hogy a Pumpedék a televíziózás csúcsa, nem mondom, hogy ebből tanulni kellene bármit is, és nem tartom követendő példának és/vagy viselkedésmintának amit látunk."
Hát addig Oké, hogy Sixx így látja, de ugye akik nézik, azok jelentős hányada éppen hogy annak tartja. Ha a 12 éves gyerekem a suliból hazahozza, hogy van egy ilyen műsor, akkor ez ugye sok helyre eljut, ahová nem kéne.
Legyen ilyen fostalicska műsor is, de mondjuk legyen a pornóval egy kategóriában.

FlybyWire 2017.08.23. 09:33:58

@Cicmen.: én megnéztem pár részt, ahogy a ÉnBp-ből is anno (abból elég sokat, mert sajna régen mikor volt még tévénk, asszony terhesen, egész nap otthon ülve rákattant) - és maximálisan aláírom, hogy egy utolsó, legalja, káros, ártalmas mocskos szenny mindegyik.

Ami nem is lenne baj, mert kenyeret és cirkuszt, na de a sok kicsi gyökér tényleg azt hiszi, hogy ez a követendő példa, és ez viszont óriási gond :(

lopicigaspar1981 2017.08.23. 09:35:33

@FlybyWire: ezt olvastad? DISCLAIMER

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell irni.

100 megán hátha bejön.

FlybyWire 2017.08.23. 09:39:56

@lopicigaspar1981: és, akkor nekem ennek örülnöm kéne?
Képzeld, nem fogok, és időnként hangot fogok adni annak, hogy iszonyat gáz, amit a kertévéken a szerencsétlen droidok arcába hánynak nap mint nap.

Egyetlen reménysugár, hogy a a Z és egyéb generációk már nem a tévén nőnek fel, legalábbis a legalja mélyprosztó rétegek felett.

lopicigaspar1981 2017.08.23. 09:42:29

@FlybyWire: Nem kell. "Egyetlen reménysugár, hogy a a Z és egyéb generációk már nem a tévén nőnek fel, legalábbis a legalja mélyprosztó rétegek felett." Ez most vicc? Hány évesekről szólnak ezek a trash műsorok? A 40-esekről?

FlybyWire 2017.08.23. 09:43:49

@lopicigaspar1981: Ja és még annyit: a négyes pont ebben a formában nem OK.
Nem, nem KELL erről írni.
Csak akkor, ha pénz akarok belőle látni.

De hát stric**lni is csak akkor kell.

FlybyWire 2017.08.23. 09:48:09

@lopicigaspar1981: egészen komoly szövegértési gondjaid vannak, amint látom.

Attól, hogy a műsört készítők a fiataloknak szánják ezeket a trágyákat, attól még az nem jelenti azt, hogy a fiatalok nézik is. Szerintem sokkal inkább a középkorúak nézik, 2 okból: közülük ragadtak a legtöbben még mindig a tévé nevű agylebontó eszköz előtt, valamint jókat tudnak hőbörögni meg borzongani a mostani "erkölcsön".
Minden reményem szerint a 15-25 közötti generáció már nem erre a médiára, és főleg nem erre a sz***a van rákattanva, hanem megtalálja a saját érdeklődésének megfelelő témát, bárhol máshol. A legaljább persze biztos rákattan, de nekik kb. úgyis mindegy.

Az pedig igen komoly erkölcsi kérdést vet fel, ha esetleg tényleg a fiataloknak szánják ezeket a műsorokat a készítőik, mert a példamutatás nem a szöveggel, hanem a mintával működik.
Ez utóbbi esetben remélem, a saját gyerekeik is ilyenek, vagy ilyenek lesznek, és velük is ennek megfelelően bánnak majd öregkorukra.

lopicigaspar1981 2017.08.23. 09:48:22

@FlybyWire: @sixx Hallod? (Olvasod?) Ne írj ilyenekről. Ennyi. Ha nem írsz, nem lesz. X,y,z generáció pedig megmenekül. Ma sem keltünk fel hiába. Személyes: egészséges énkeppel rendelkező felnőtt helyén tudja kezelni az ilyen szemetet is. Én gondolkodik és dönt. Akit befolyásol bármilyen műsor, azt te sem tudod a nettel megmenteni. Plusz, a 100 megán jön konteó és társai, ami húzósabb, mint bámilyen trash reality.

FlybyWire 2017.08.23. 09:49:49

@lopicigaspar1981: de legalább egy jót nyalhattál ma is ;) Már megérte!

Bergyilkos Bohoc 2017.08.23. 09:51:29

@Aurora86: Na persze, könnyű egy legyintéssel félresöpörni, de talán nem kéne elbagatelizálni azt a tényt, hogy itt csak nem Pumepedékről van szó, ugyanis a ker.tv-t nagy része ezekből a műsorokból építkezik. Az egy dolog, hogy ezek ordenáré trágyahalmok már eleve meg sem teremtik a kultúra iránti minimális igényt (sőt inkább lealjasítják a pszichét), de még mindig ott van az a nem elhanyagolható másik szempont, hogy a műsor jellegéből adódóan hamis értéket közvetítenek.
Ugyanis az Édes élettől kezdve, az ÉNB-en át Pumpedékig mindegyik azt hazudja, a valóságot látod (részben az is), ami így magától értetődővé teszi az igénytelen prosztóságot, és akaratlanul is sulykolják a "mindenkinek" járó könnyű pénzt, a könnyű sztárságot.

netrion 2017.08.23. 10:14:06

@Bergyilkos Bohoc: ez egyébként világjelenség, a nyugati világban mindenhol ilyen hulladékműsorok mennek a kereskedelmi tévéken, amik legalantasabb tartalomra mennek

Ebben annak is szerepe lehet, hogy tévét egyre inkább csak a képzetlen rétegek néznek, mert aki pl. tud nyelveket, pl. angolul, az tömegével találhat minőségi tartalmakat a neten (filmek, sorozatok, stb.), nincs rászorulva arra, hogy azt nézze, amit este ad a tévé

FlybyWire 2017.08.23. 10:16:00

@netrion: egészen pontosan erről van szó.

Mrs.Columbo 2017.08.23. 10:18:42

@sixx: dehogy nézi. Tv-je sincs, csak neten nézi néha a Spektrumot. És erre a cikkre sem ő kattintott, hanem az unokahúga barátnőjének a nagyanyja.

penumbra1984 2017.08.23. 10:20:08

Pont ma reggel ez jutott eszembe, ezen gondolkodtam, hogy az ilyen műsorokat be kéne tiltani. Aztán arra gondoltam, hogy a komenizmusban gyakorolt cenzúrát kívánjuk vissza? Végül is arra jutottam, hogy nem cenzúrára meg betiltásra meg ízlésrendőrségre van itt szükség, hanem a hazai kereskedelmi televíziózás növeszthetne olyat, hogy mértéktartás, színvonal, felelősségvállalás.
Tehát azért mert bármi szart adásba LEHET küldeni még nem jelenti azt, hogy adásba is KELL küldeni.
Elég szomorú, hogy értékteremtő munkát végző (szakmunkás, eladó, járművezető például) embereket nem fizet meg a társadalom vagyis eltűri ezek alulfizetését, miközben kétpofára zabálja az ilyen senkiházi, semmirekellő taplók parádéját. Elég alacsony a média erkölcsi színvonala, hogy ehhez asszisztál.
Hagyjuk a ha nem tetszik ne nézd típusú képmutatást, lendüljünk azon túl.

Bimmer05 2017.08.23. 10:23:57

Faszba már, h évtizedek óta ezzel mentegetitek ezeket a mérgező szarokat, h ' ennyiről szól, nem többről'.. Egyáltalán nem vagyok a Puzsér-szekta fanatikus tagja, de ezerszer inkább értek egyet az általa a ker. tévékkel szemben képviselt hozzaallással,mint ezzel az összekacsintós, 'nevetgeljunk, szörnyulkodjunk, ennyiről szól, nem többről' -féle nagyon menőnek és felsőbbrendűnek gondolt cinikussal.. Kinek és miert lesz jó, hogyha marad ebben az országban 7-8 millió, agyatlan, gondolkodni nem tudó zombi, akinek ez a napi betevője?

lola31 2017.08.23. 10:24:12

@sixx: Nem kell magyarázkodnod. A kommentelőknek úgysem fogsz tudni megfelelni. Ez nem az írásodról szól, hanem önmaguk marketingjét intézik ilyen módon.
Egyetértek azzal, hogy a valódi intellektualitás jóval megengedőbb ennél. Az álintelligens örökösen abban a kényszerhelyzetben van, hogy önmaga kvalifikálása érdekében folyamatosan felülről bíráljon dolgokat. Pedig sokkal jobb mindent a saját szintjén értékelni, és ott megtalálni a kapcsolódási pontokat. Ehhez a legfontosabb a műfaj felismerése. Ha az sikerül, akkor a többi már adja magát. Mondjuk ha Mi kis falunkon valaki számonkéri a vidéki élet jellegzetességeit, akkor az nyilvánvalóan műfajtévesztésben van. Ha tehát megvan a műfaji besorolás, akkor már szabadon lehet élvezni az adott darab saját szintjén nyújtott élményeit. Én például kifejezetten szeretem megtalálni nagyjából azokat az értékeket és érzeteket amikről írtál. Vannak néha nagyszerű dolgok látszólag bugyutának szánt műsorokban is, és természetesen ez fordítva is igaz.

FlybyWire 2017.08.23. 10:26:40

Jól elszigeteli magát az a 3-4 képmutató véglény, aki még mindig ezek mellett érvel.
Feltűnően éles a határ, nyilván nem véletlenül.

Sosem szerettem mainstream lenni, de ezen a téren, mint apuka (sixx, erre mikor döbbensz rá te is?) nem tudom (nem is akarom) elnyomni a felelősségérzetet.

Attitudeman 2017.08.23. 10:28:23

@sixx: Nézni nem nézem, az első egy vagy két részt megnéztem kíváncsiságból. Én azért tartom károsnak azt, hogy bármi pozitívat írunk egy ilyen szemétről, mert nem egy embertől hallottam, hogy az ÉNB, a VV most ez Pumpedék, ez "csak puszta egyszerű szórakozás". De amikor valaki minden ilyen hülye valóságshow-t, thras reality-t végignéz, akkor onnantól ez már nem csak egyszerű szórakozás, az tényleg szereti. És az országban nagyon sokan minden ilyen szart megnéznek, és már ez a referencia. Ilyen szinten gondolom, hogy az én meglátásom szerint az a helyes, ha az ország értelmesebb fele ezt kiveti magából, mert zéró szellemi nívója van.

Most nem arról beszélek, hogy ne legyen senkinek valami bűnös élvezete. Mindenkinek van, csak szerintem ez már túlzás, és teljesen zéró benne az érték. Én bevallom, hogy nekem is van bűnös élvezetem: szégyen, nem szégyen én diplomás fejjel szeretek pankrációt nézni a haverokkal. Tényleg az is bugyuta kikapcsolódás, de egy Pumpednél annyival jobb, hogy legalább valami fizikai teljesítmény is van benne, ha más nincs is... a VV, ÉNB, Pumpedről még ennyit sem tudok elmondani.

fátum 2017.08.23. 10:29:19

@Bimmer05: Szólj a Gazdának, hogy hozzon rá valami törvényt! :-)

Bimmer05 2017.08.23. 10:35:20

@Bergyilkos Bohoc:

Az az érthetetlen, hogy ezt egy ( illetve szerencsére több) noname kommentelő írja, és nem az index.hu értelmiségi médakritikusa.. Ő évek óta kurva jókat rötyög ezeken a műsorokon..

Noname Watanabe 2017.08.23. 10:38:20

"Ez egy műsor, egy szórakoztatónak szánt produktum, ami (nem is olyan) görbe tükröt tart elénk, tessék, ilyenek is vagytok, ha akartok, borzadjatok, de szerintünk elég, ha csak röhögtök. Ez a műsor ennyiről szól és nem többről." - jaj, hagyjátok már ezt a poszt-kádári, langymeleg takonymaszatolást... Persze, erre van igény, igazából csak görbe tükröt tart elénk, blablabla...
Kezdjük ott, hogy az "erre van igény"mantra egy baromság. A kereskedelmi televíziózás döglődik, aki teheti, rég lelécelt a netre. Az ilyen pumped-féle szarság nem a nézői igények kielégítése, hanem a drasztikus költségcsökkentés torzszülöttje. Csak olcsóbb fogni néhány nyikhajt, és kamerát adni a kezükbe a szakóca helyett, mint egy komplett stábot és színészeket alkalmazni. És ugye a kritikusoknak, bloggereknek, wannabe megmondó-embereknek is könnyebb erről a hígfos irrealityről összegépelni valami se íze se bűze bejegyzést, mint mondjuk egy Park Chan-wook- vagy Bergman-filmet elemezni. Szóval az "erre van igény" talán mégis igaz - csak épp nem a nézők, hanem az alkotók és a kapcsolódó élősdi műfajok (kritika, stb.) részéről. Te vakarod az én hátam, én a tiéd, boldogok vagyunk, és megállapítjuk, hogy hát ez van, Pumpedékra van igény.
A görbe tükörségről meg annyit, hogy ha valaki az asztalodra sz.rik, akkor hiába kezdi el magyarázni, hogy ő csak görbe tükröt tart az emésztési folyamat elé, hogy ő direkt és pont így is akart üríteni - attól az ürülék még ugyanúgy ürülék marad.

Bimmer05 2017.08.23. 10:38:28

@fátum:
Pont az a bajom, hogy ilyen 'Gazdánk', poltikai kultúránk illetve szavazórétegunk lesz, ami folyamatosan kitermeli a mostani, vagy ahhoz hasonló Gazdankat..

Falatkányi 2017.08.23. 10:39:15

@FlybyWire: DISCLAIMER, nem csak neked szol :)
A fiatal generacio ezt latja temaban. 22 vagyok. Nincs gyermekem, csak a "sajat" tapasztalataimbol taplalkozom. Meg elvileg ugye engem is feltunk, hogy ilyen leszek mert ezt latom a tv-ben. Van tv-m, a cool/axn/prime vonalon mozgok kb heti egyszer, csak a masodik reklamszunetnel mindig felbaszom magamat es kikapcsolom :D az a gyerek, akinek a szulei 7-15 eves koraig nem tudjak azt elerni, hogy ne nezze ezt/ne tartsa kovetendo peldanak szerintem mar reg "elcseszett" es nem az lesz a legnagyobb problemaja, hogy latta e a pumpedeket vagy nem. Ezert teljesen felesleges magukat kulturembereknek tarto kommenteloknek ezen frocsogni. Te nem kapcsolod be, normalis gyerekneveles miatt a gyerekeiteknek nem a szorakozas csucsa ha bekapcsolja a tvt, hogy ezt nezhesse. Mas erkolcsi fertojen meg minek kell szornyulkodni? :D annyi jo dolog van az interneten, mindenki azt nez amit akar. En peldaul eden hotelt... guilty pleasure, de nem ereztem soha, hogy jelentkeznek, hogy Eden/BB/VV/ENB/farm/exek legyek :D

Void Bunkoid 2017.08.23. 10:43:06

@FlybyWire: nonono. Amikor aszondod hogy "azt nézel akkor amikor akarsz", akkor többnyire TÉVÉműsorokat nézel :) és ha olyan streamet nézel, ami nem előfizetős, az bizony tolni fogja a reklámokat a képedbe. Tehát tulajdonképpen....tévézel :), ugyanúgy egyoldalúan tartalmat fogyasztasz és egy képernyőt bámulsz egy helyben ülve.

Ha adblockert használsz, ne feledd, hogy az adblocker nem tudja magától kitalálni, hogy mi a reklámtartalom, csak ha hozzáfér a számítógépedhez, böngészési előzményeidhez, satöbbi - az adblockerek önként és dalolva a felhasználó által az eszközére telepített kémprogramok.

Ha meg egyiket sem, csak letorrentezed a sorozatot, akkor meg egyszerűen csak bűnöző vagy :)

FlybyWire 2017.08.23. 10:43:15

@Falatkányi: nem, nem téged féltünk, mert neked van magadhoz való eszed.
Meg nem is a saját gyerekemet, mert egyrészt neki is van (már most), és mi is odafigyelünk.
Van viszont egy elég széles réteg, aki elég fogékony ezekre, és az ő jövőjük a mi jövőnk is, mivel egy országban fogunk élni. (Én éltem már külföldön több évet, és nem akarok lepattanni, több okból sem).
Szóval az ország szisztematikus elhülyítésének szándéka nem véletlenül veri ki a biztosítékot a kommentelők messze túlnyomó többségénél.
Ez pedig nem fröcsögés, még ha esetleg néha nevén is nevezzük a sz**t.

FlybyWire 2017.08.23. 10:44:50

@Void Bunkoid: nekem a net+netflix összesen nincs 9 ezer forint, úgyhogy tök legál vagyok.
Egyébként pedig a torrentezés Magyarországon nemhogy nem bűn, de még csak nem is szabálysértés ;) Nézz utána, ha nem hiszed!
Németországban pl. már teljesen más a helyzet.

FlybyWire 2017.08.23. 10:45:59

@Bimmer05: "az index.hu értelmiségi médakritikusa."

:D eddig ezen röhögtem a legjobbat :D

A fizetett promótert érted, akinek a stílusán a legvéresebb szájú kommenter is többnyire pironkodik?

Bergyilkos Bohoc 2017.08.23. 10:47:55

@lola31: A Mi kis falunk rossz példa. Az egy tv film, amit mindenki a helyén tudja kezelni. Ebből a szempontból a nézőnek ugyanolyan a a viszonyulása hozzá, mint mondjuk a Star Warshoz.
Ezzel szemben ezek a realityk azt hazudják, hogy a valóságot látod, amivel még önmagában nem lenne nagy baj, de ezt a "mindennapi valóságot" csak a prosztósággal, a jampisággal és az alja bulvármocsokkal képesek szemléltetni.

Falatkányi 2017.08.23. 10:48:26

@FlybyWire: valoban, ez szar. De en attol is visitok, hogy a prime-on halal nyugiban nezem az 1500x dr csont ismetlest, es 10 percenkent reklam, ami a hirado ugyanazon hirenek (velhetoen rosszul lett a kb 70 eves no aki a helyi fogorvos felesege) bevagasaval kezdodik. Utana elokerestem a laptopomat, nezem inkabb azon. Hamarabb letoltok barmit mint hogy vege legyen a reklamszunetnek :D
Es tartom azon velemenyemet, hogy akit barmiben befolyasol pumped/vv/enb, azoknal a baj sokkal korabban kezdodik es melyebben van, minthogy ezt a tv csatornak kitakaritasaval meglehessen oldani.

FlybyWire 2017.08.23. 10:49:17

@Noname Watanabe: Ez jó volt :D
Azért sok értelmes ember idetalált, talán nem reménytelen még a helyzet teljesen.

FlybyWire 2017.08.23. 10:50:32

@Falatkányi: "Es tartom azon velemenyemet, hogy akit barmiben befolyasol pumped/vv/enb, azoknal a baj sokkal korabban kezdodik es melyebben van, minthogy ezt a tv csatornak kitakaritasaval meglehessen oldani."

Ebben tökéletesen igazad van.
Csakhogy ettől még nem kellene őket mégjobban megvezetve/fals példát mutatva/behülyítve még annál is lejjebb nyomni a ganéba, mint ahol eleve vannak.

FlybyWire 2017.08.23. 10:54:27

@Bergyilkos Bohoc: így van, ráadásul az sem érv, hogyha a normális, viszonylat egészséges lelkű és értékítéletű emberek hétköznapjait mutatnák be, az senkit se érdekelne.

Erre csak annyit tudok írni, hogy "Szomszédok".

- Tudom, propanda, eltúlzott szentéletű karakterek mint Vágási meg Mágenheim, meg nem volt konkurrencia - de akkor is. Az emberek a saját életükben levő kismillió probléma, gond elöli menekvés céljából néznek más emberek életéről szóló sorozatokat - szinte tök mindegy, milyen az a mások élete. Úgyhogy de, lehetne normális emberekről szóló reality is.
Arra a 10-15 évre amíg végleg kihal a sugárzott tévéadás, elmenne az is.

Cicmen. 2017.08.23. 10:55:09

@Mrs.Columbo: dehogy nézi. Tv-je sincs, csak neten nézi néha a Spektrumot. És erre a cikkre sem ő kattintott, hanem az unokahúga barátnőjének a nagyanyja.

Abban ugye egyetérthetünk, hogy ha valamivel nem ért egyet azt nyugodtan kifejtheti, azért lehet kommentelni. Ha a szóban forgó műsort szarnak tartja akkor ősi román szokás szerint jön a "hádde nézed ha tudod miről van szó". Marha nagy ellenérv meg leleplezés! A nemtetszésről van szó meg annak felismeréséről hogy egyesekre károsan hat! Én pl. különösebb károsodás nélkül tudnám nézni azt hiszem, csak tartósan még szörnyülködés szinten sem tud lekötni.
A Spektrumot meg minek emlegetted? Neked az a sznobizmus csúcsa ha valaki azt nézi? Érdemesebb min ezeket a szarokat!

Cicmen. 2017.08.23. 11:03:53

@FlybyWire: "Es tartom azon velemenyemet, hogy akit barmiben befolyasol pumped/vv/enb, azoknal a baj sokkal korabban kezdodik es melyebben van, minthogy ezt a tv csatornak kitakaritasaval meglehessen oldani."

Nagyon igazad van, a közvetlen környezet a legerősebb tényező. Viszont az, hogy a környezet is mennyiben károsodott hasonló műsoroktól, egy idült mérgezéshez hasonlítható!

FlybyWire 2017.08.23. 11:16:40

@Cicmen.: Idézett részt én is csak idéztem :)

Sir Gombóc 2017.08.23. 11:16:45

@FlybyWire: Az interneten sokkal több szemét van, mint a tévékben és bizony ott is van rá kereslet.

Melchi Zadok 2017.08.23. 11:17:54

@FlybyWire: de en azt is tv-n nezem :-)

FlybyWire 2017.08.23. 11:19:03

@Sir Gombóc: Az interneten *minden* van. És választhatsz közülök.
A kertévékben meg 90%-ban szenny van.
És ha nem vagy elég képzett, akkor még választani sem igen tudsz.

hollario 2017.08.23. 11:30:15

@Bimmer05: Más kérdés, hogy Puzsér is csak egy másik agyhalott réteg tömegigényéből él.
Régi szabály, hogyz egy népszerű szórakoztató műsor iránt érdeklődők 60-70%-a a mainstream, aki kedveli, 20-30%-a pedig az, aki gyűlöli, frusztrációjában attól érzi magát valakinek, ha a többit lenézheti. Stabil piac, jó megélhetés ez is. De hogy ettől színvonal lenne az az összefüggéstelen fröcsögéshalom, amit Puzsér előad?

Mikó? 2017.08.23. 11:34:14

@sixx:
Te is tolod ezek szekerét azzal, hogy nyomod a postokat,cikkeket erről (és más hasonló) szarról.
Nincs kétség, az Idiocracy c. film hamarosan a valóság lesz.

FlybyWire 2017.08.23. 11:35:05

@Mikó?: korpásodik a haj, igen.

Sir Gombóc 2017.08.23. 11:36:03

@FlybyWire: Ez igaz a tévékre is. Ott is minden van és választhatsz, mit nézel, mit nem. Nincs különbség. De ez az álszent szöveg, hogy aki tévét néz, az mind agyhalott, na ez nem kellene. Ott is meg lehet találni a neked tetsző tartalmat. A neten található igényes tartalmak egy nem elhanyagolható része is a tévékben volt először látható. Ld. az általad említett Netflixen elérhető tartalmak jó része is.

Tisztességes Természettudomány 2017.08.23. 11:39:47

Elém nem tart tükröt, nem is nézem. Az itt megjelent népszerűsítő összefoglalókból tudom, hogy ez egy alja műsor, lealjasított embereknek, vagy olyanoknak, akik fogékonyak a lealjasodásra. Sajnálom, hogy van egy olyan része a társadalomnak, akik leülnek a TV elé, és elfogyasztanak minden szemetet, amit eléjük raknak.

FlybyWire 2017.08.23. 11:39:54

@Sir Gombóc: "Ott is minden van"

KERtévékről beszéltünk végig, és baromira nincs ott minden, sőt.

Ennek fényében értelmezd újra az egész kommentsort, kérlek, mert baromira a téma mellé beszélsz.

Sir Gombóc 2017.08.23. 11:46:45

@FlybyWire: Te sem a kertévékről beszéltél, hanem általánosságban. De mindegy is, mert ha csak a kertévéket nézzük, sem igaz az állításod.

FlybyWire 2017.08.23. 11:50:57

@Sir Gombóc: Most komolyan párhuzamba állítod a kertévéket az internettel?
És azt hazudod, hogy nem kimondottam a kertévékről írtam? Olvass már vissza, könyörgöm!

Azért ez szánalmas volt, bocsi.

Mikó? 2017.08.23. 12:06:13

ja ...lassan már mindenkinek és egyre kevesebbért

Mikó? 2017.08.23. 12:06:45

@FlybyWire: ja ...lassan már mindenkinek és egyre kevesebbért

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2017.08.23. 12:52:09

A megoldás egyszerű: egyáltalán nem nézek tévét, inkább olvasok.

Dzsuvásvili 2017.08.23. 12:55:27

@sixx:
Elképesztően magas ló?Egyáltalán nem éreztem ezt. Nem lehet, hogy te nézed nagyon mélyről?

A Galaxis Elnöke 2017.08.23. 13:19:50

Egyszer-kétszer megnéztem egy-egy részt ebből a fosból. Oké, hogy tudjuk, kiknek-miről-hogyan szól egy ilyen műsor, nem kell szájba rágni minden poszt végén, de akkor is az igénytelenség legalja.

És tényleg megdöbbentő, hogy van, aki rendszeresen nézi ezeket a szarokat. A kör bezárult.

Cicmen. 2017.08.23. 14:30:49

@Molnárgörény: A megoldás egyszerű: egyáltalán nem nézek tévét, inkább olvasok.

Nem is tudsz hozzászólni a témához! Itt baszhatod az irodalmi ismereteidet!

Netuddki. 2017.08.23. 14:38:06

Félreértés ne essen, nem TÉGED (akinek nem inge) féltelek ezektől a szemét valóságsóktól. A saját környezetemet féltem, mert én már csak egy ilyen önző alak vagyok!

Az, hogy folyamatosan ezek a szarok mennek a TV-kben, sajnos azt jelenti, hogy van rá igény. Ha valaki állandóan ilyeneket néz, ne mondja már senki, hogy nem torzul valamennyire a személyisége! Mert torzul. Ebből következik, hogy kitermelődik egy csomó tapló, akikkel akar a halál együtt élni.

igenember 2017.08.23. 14:52:45

heh nem tudtam, hogy van második éved...

Az igazi Trebics 2017.08.23. 19:00:51

@FlybyWire: De, a torrentezés az speciel bűncselekmény, önmagában a letöltés nem az, de a torrentnél ugye meg is osztasz, nézz utána!

Az igazi Trebics 2017.08.23. 19:11:58

Hát, tudod sixx, én csípem ezt a blogot, és majdnem mindent elolvasok, kevés dolog van, ami nem érdekel, és általában egyet is értek veled, de szerintem is baj, hogy vannak ilyen műsorok. A világ legjobb apukája vagyok - ha szeretek magamban valamit, az a szerénység Pelikán elvtárs - de még én sem áltatom magam azzal, hogy mindig hallgatni fognak rám a gyerekeim, és nem az lesz a menő amit az iskolatársaktól, haveroktól hallanak, látnak. Nem vagyok milliomos, csak szűk lehetőségeim vannak az ovi (igen, már ott is volt az éppen aktuális sorozat a téma), iskola, középiskola megválasztásában, ahol sok gyereknek igenis ez a követendő példa.

ideasz 2017.08.23. 21:20:41

1.részhez tudtok linket?

pa-lee 2017.08.23. 21:59:36

Most komolyan sixx, OK hogy írnod kell valamiről, de Te képes voltál akár egyetlen részt is megnézni ebből a ganyé fosból? Már eleve a faszi neve is több mint gáz, és az ilyen cikkekkel tömöd Te is a bukszáját?

rajen 2017.08.23. 22:47:40

Még meg kell tanulnod gondolatokat növeszteni, hogy elemezni tudd ezt a szart. A "nem kell nézni, ha nem tetszik" nekem nem elég indok, a szart ki kell kerülni az utcán is, nem beletaposni, hogy megtudjam, szar-e az. Írni sem muszáj (inkább promotálni) mindenről. Ha már Pumpedék, Puzsér is írt róluk, és nekem az a cikk nagyon tetszett, legalább keretbe próbálta helyezni ezt a "produkciót". mno.hu/cinkosakinema/egy-utolso-pumpedek-2392501

Void Bunkoid 2017.08.23. 22:58:06

@FlybyWire: ez az amit említettem előbb, a netflix is ugyanúgy megjelenési időpontokkal, satöbbikkel operál, tehát attól, hogy nem teszem azt rtl klubnak vagy foxnak hívják, és nem sugároz hanem TCP protokollon streamel, attól még az is de facto egy tévécsatorna, tehát igen, te is "tévézel", lényegében nem különbözik a barátokközt-bámulástól...

Az meg hogy a torrentezés nem bűncselekmény nálunk, meg úgy en bloc Kelet-Európában, ez még mindig annak a sajnálatos felfogásnak a máig fennálló maradványa, hogy mind nálunk, mind a szintén nagy kalóz oroszoknál-fehéroroszoknál-satöbbiknél az az általános vélekedés, hogy ami szellemi termék és nem kellett az előállításához tizenkétórázni a gyárban vagy kint a földeken, az csakis ingyenes lehet, mert hiszen annak az előállítása nem munka volt, hanem szórakozás.

Az sem mentség, hogy mert te már fizettél az internetelőfizetésért. Én is fizettem a buszjegyért, amivel elmentem a bóóótba kenyérért, mégsem lopom el arra hivatkozva, hogy már kifizettem buszjegyben.

Mutyuer 2017.08.23. 23:41:00

En neztem az osszes vv-t meg bb-t edent de ez szamomra mar nezhetetlen. Ez ilyen gyozike shows. Neha irjak ide lanyok commentre hogy erzelmes fiu, meg nem olyan gaz mint amilyennek elsore tunik.. neztem ket reszt, ennek a gyereknek az erkolcsi szintje nulla. Mig az enb-ben neha van pozitiv pelda (tudom, az nem valosagshow de fiatalos hangvetelu az is) itt nincs semmi kovetendo. Soha, tenyleg soha nem gondoltam hogy uristen a fiatalok mit latnak, azt hiszik ez a normalis stb... Ebben az esetben most eloszor ereztem azt hogy kurvara nem ezt kene latniuk.. nagyon nem. Mert ennek semmi koze nincs a valo elethez, es ha ezt koveti barki mint eletvezetesi tanacsadast, mocskosul szarul fog jarni. Habar latni hogy megjatszott, mindig van egy-ket hulye aki elhiszi, foleg ha sokat nezi. En birom a szenny musorokat, de ezt tenyleg mar karosnak latom.

Mutyuer 2017.08.23. 23:54:14

Masik... Nalam ott elvesztette a hitelet az egesz, mikor a noje megszolalt.mig gabo atszellemulten tudja hozni a retardaltat, a csajrol mindig az sut hogy az egeszet mar megbanta es szegyelli. Mig egy vv eva tudja hozni az elvart szintet mert o maga is orult, addig pumped noje feszeng. Sztem ennek a nonek nem kene bohocot jatszania, nem az.

FlybyWire 2017.08.24. 10:41:33

@Az igazi Trebics: Sajnos (azaz szerencsére) ezt rosszul tudod, pont a torrentek miatt a megosztás sem ütközik törvénybe.
Nemhogy nem bűncselekmény, de még szabálysértés se :)

@Void Bunkoid: " tehát igen, te is "tévézel", lényegében nem különbözik a barátokközt-bámulástól..." HAHHAA rég kacagtam ilyen jót :D

Igazad van, nem választhatok a több száz film, sorozat, dokumentum közül, hanem azt nézem, amit a Netflix elém tol. Sőt, közben jó sok reklámot meg ajánlót is nézek, meg politikailag kiszínezett híreket.

Tényleg, pont ugyanaz.

Hülye :D

FlybyWire 2017.08.24. 10:54:25

@rajen: Nagyon jó cikk, remélem az ilyen Void-féle egybitesek is megértik, mert ott az igazság:

"Eközben az az üzleti modell, amit az HBO, a Netflix és az Amazon működtet, láthatóan nem küzd hasonló problémákkal. Milyen különös: a fenti csatornákon nincs reklám, holott hányszor elmagyarázták nekünk, hogy reklám nélkül nincs tartalom. A fenti csatornák a húszpercenkénti agymosás helyett egy korrekt felvetéssel élnek: minőségi tartalmat gyártanak, amit a néző megvásárolhat vagy sem. S a fenti csatornák még úgy is bőven nyereségesek, hogy tartalmaikat a nézők az internet különböző felületein szanaszét lopják. A kereskedelmi tévézés ma már egy öngyilkos küldetés, ami úgy fog a sírba szállni, hogy a lehető legtöbb lelket rántja magával, a lehető legtöbb mérget bocsátja fullánkjaiból a társadalom szövetébe. Nincs jövője, már csak ki akar préselni minden fillért azokból, akiket függővé tett. A dílerek az aranylövést árulják – ki kell söpörniük a készletet, mert lenyomta őket a konkurencia. Egy elherdált szellemű nemzedék marad utánuk a sikátorban. Pumped Gabo nem érti, mi a probléma – lő egy félmeztelen szelfit, és benyel egy proteinturmixot. Már várja a fekvenyomó pad."

Az igazi Trebics 2017.08.24. 20:30:52

@FlybyWire: olvasd már el, amit belinkeltél:
Máris ott tartunk, hogy valójában minden maradt a régiben? Jogász szakértőink szerint pontosan ez a helyzet. „Nem sok minden változott. A Btk. most is bünteti a megosztást, csak egyes, nagyon nehezen beazonosítható cselekményeket kivenni látszik a bűncselekmény hatálya alól. A gyakorlatban ez érdemben semmit nem fog változtatni.

nademostmajdaztan 2017.08.25. 03:38:01

@kamor: engem nem zavar ha cikkeznek róla, mert pont leszarom, és továbbgörgetek, vagy nem (mint most). De azt értjük, ugye, hogy a negatív reklám is reklám. Az újságírónak persze az a dolga, hogy cikket írjon, de egyébként az ilyen műsoroknak az tenne be, ha senki nem beszélne róla és nem nézné. Amíg igény van rá és még cikkezünk is róla, addig bizony lesz folytatás, vagy helyette vmi hasonlóan elmés tartalom.

FlybyWire 2017.08.25. 09:36:33

@Az igazi Trebics: Amit idéztél, az a cikkíró értelmezése, a törvény szövege pedig pontosan idézve ez:

"Nem valósítja meg az (1) bekezdés szerinti bűncselekményt, aki másnak vagy másoknak a szerzői jogról szóló törvény alapján fennálló szerzői vagy ahhoz kapcsolódó jogát vagy jogait többszörözéssel vagy lehívásra történő hozzáférhetővé tétellel sérti meg, feltéve, hogy a cselekmény jövedelemszerzés célját közvetve sem szolgálja.”"

Namost, az egy dolog hogy ennek ellentmondó szöveget IS tartalmaz a törvény, de a fenti, jogszabályban rögzített szöveg egy kezdő ügyvédbojtár számára is elegendő, hogy bíróság előtt bizonyítsa: megosztani IS legalis, kizárólag magáncélra.

FlybyWire 2017.08.25. 09:39:11

@Az igazi Trebics: A jogász szakértőt meg nyilván a BSA és társai nyomják, tét nélkül biztosan ezt fogja nyilatkozni, az más kérdés hogy éles helyzetben, bíróság előtt szemernyi esélyük sem lenne egy átlagos lakossági torrentezővel szemben. Ezt ők pontosan tudják is, egyetlen ilyen irányú per sem indul.
De amikor még indult is, már ott elbukott, hogy egyetlen netszolgáltató sem adja, nem is ADHATJA ki az előfizetői adatait. És ez a Kúria döntése:
haszon.hu/napindito-hirlevel-archive/93573-fellelegezhetnek_a_torrentez%C5%91k.html

Innentől végképp nincs miről beszélni.

Lady Scarlett 2017.08.27. 19:17:44

Jo nagy mazochista vagy Sixx ha ezt te vegignezed.

sixx · http://comment.blog.hu 2017.08.28. 11:03:08

@Lady Scarlett: én szívesen nézem, többször elmondtam.
süti beállítások módosítása