Ha az Idiocracy című Mike Judge filmet (vagy lassan dokumentumfilm, ahogy állnak a dolgok) vesszük alapul, tetszik tudni, azt, amiben a jövő Amerikájában a nézők legkedveltebb tévés szórakozása egy fingós reality követése, akkor a Pumpedék második évada megérdemelne minden díjat, amit csak hozzá lehetne vágni, mert a legönazonosabb műsor, (már ha van ilyen szó - nem a műsor, a másik) amit jelenleg a tévében láthatunk. Az első évad is ilyen volt egyébként és ha lehántotta az ember róla a kurvaanyázást és az ipari mennyiségben elfogyasztott fehérjepor-barnítókrém kombót, akkor ott maradt neki egy klasszikus történet a farkát kordában tartani nem tudó ifjúról, akinek a csajában meg elkezdett ketyegni a biológiai óra, és bármennyire is szereti hősünket, saját érdekében szakítania kell. És szétmennek. De epekednek.
Tragikus, nem? Ha ezt a sztorit David O. Russell rendezi, akkor Pumpedné Ágit Jennifer Lawrence alakítja, Pumpedet meg Bradley Cooper, és lett volna egy csavar a korukkal, de a lényeg, hogy egy simán nézhető, eladható termékről beszélnénk, amit nem ciki nézni. A Pumpedék ezzel szemben a prolitrash, a prosztóreality kategóriába került, amit tisztességes ember bottal sem piszkál, és nem néz, ha fizetnek neki, akkor sem. Pedig egy ártalmatlan realityről van szó, ami kinyitja az ablakot egy picit, és megmutatja, hogyan él egy bizonyos réteg Magyarországon. Pumped Gabó az a fajta huszonéves nyikhjaj, aki nem akar dolgozni, de híres akar lenni, pénzt akar, sokat és gyorsan, emberi kapcsolatokat és boldogságot. Majd rájön, hogy ez így nem megy, addig meg itt van ez a műsor, aminek második évadában a kúrás és a gyúrás helyét átvette a kínlódás és a bizonyítás.
Pumped szeretné visszakapni Ágit, és mindent megtesz, (mármint amiről ő gondolja, hogy elég) hogy ez összejöjjön, még dolgozni is elmegy, Balatonra. Ott pedig lehet nagyon jó realityt forgatni, tessék csak visszagondolni az Aranypartra, a Viasat fájón korán elkaszált, egy évadot megélő műsorára, amiben huszonévesek költöztek össze Siófokon és dolgoztak egy siófoki kocsmában. (Aztán persze valaki belehányt a bőröndbe és megölte a bulit, de ezt most hagyjuk.) A Pumpedék második évada láthatóan más szerkesztési és megvalósítási elvek mentén készült, mint az első, egyrészt a szereplők megtanulták kezelni a kamerát, így sokkal több felvétel kerül adásba az ő kezükből és kevesebb a hozzáforgatott, másrészt fontosabb szerepet kap az -ék a Pumpedékből, Ági saját történetszála mellett Soma és Luna, valamit Pumped húga is beemelődik az állandó gárdába és ez jót tesz a történetnek.
Nem mondom, hogy a Pumpedék a televíziózás csúcsa, nem mondom, hogy ebből tanulni kellene bármit is, és nem tartom követendő példának és/vagy viselkedésmintának amit látunk. Ahogy azt sem, hogy Charles Bronson egy zokniba töltött aprópénzhalommal ver agyon embereket. Ez egy műsor, egy szórakoztatónak szánt produktum, ami (nem is olyan) görbe tükröt tart elénk, tessék, ilyenek is vagytok, ha akartok, borzadjatok, de szerintünk elég, ha csak röhögtök. Ez a műsor ennyiről szól és nem többről.
Hol látható: Pumpedék, RTL Spike, hétfő esténként tíztől.
Attitudeman 2017.08.23. 07:18:02
kamor 2017.08.23. 07:35:46
sixx · http://comment.blog.hu 2017.08.23. 07:38:35
M1nd3gy 2017.08.23. 07:59:48
Prussia 2017.08.23. 08:01:53
sixx · http://comment.blog.hu 2017.08.23. 08:04:44
Cicmen. 2017.08.23. 08:38:17
villamospótló 2017.08.23. 08:42:10
sixx · http://comment.blog.hu 2017.08.23. 08:43:35
Netuddki. 2017.08.23. 08:44:38
Érthető, hogy pár embernek biztosítják az átlagon felüli életszínvonalat, de a másik oldalon ott van a társadalom érdeke, sokkal több emberrel.
Netuddki. 2017.08.23. 08:46:51
Aurora86 2017.08.23. 09:07:01
FlybyWire 2017.08.23. 09:16:35
A valóság pont ennyire gáz, mint amint leírta.
A tévé a szellemi nyomorékok bilincse.
Főleg ma, amikor a több 10 meg 100 megabites netek olcsóbbak, mint a tv előfizu, aztán azt nézel, amit akarsz. Reklámok, politika és egyéb szenny nélkül.
Ashley2008 2017.08.23. 09:22:03
Cicmen. 2017.08.23. 09:31:50
walter77 2017.08.23. 09:33:41
Hát addig Oké, hogy Sixx így látja, de ugye akik nézik, azok jelentős hányada éppen hogy annak tartja. Ha a 12 éves gyerekem a suliból hazahozza, hogy van egy ilyen műsor, akkor ez ugye sok helyre eljut, ahová nem kéne.
Legyen ilyen fostalicska műsor is, de mondjuk legyen a pornóval egy kategóriában.
FlybyWire 2017.08.23. 09:33:58
Ami nem is lenne baj, mert kenyeret és cirkuszt, na de a sok kicsi gyökér tényleg azt hiszi, hogy ez a követendő példa, és ez viszont óriási gond :(
FlybyWire 2017.08.23. 09:34:49
lopicigaspar1981 2017.08.23. 09:35:33
Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:
1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell irni.
100 megán hátha bejön.
FlybyWire 2017.08.23. 09:39:56
Képzeld, nem fogok, és időnként hangot fogok adni annak, hogy iszonyat gáz, amit a kertévéken a szerencsétlen droidok arcába hánynak nap mint nap.
Egyetlen reménysugár, hogy a a Z és egyéb generációk már nem a tévén nőnek fel, legalábbis a legalja mélyprosztó rétegek felett.
lopicigaspar1981 2017.08.23. 09:42:29
FlybyWire 2017.08.23. 09:43:49
Nem, nem KELL erről írni.
Csak akkor, ha pénz akarok belőle látni.
De hát stric**lni is csak akkor kell.
FlybyWire 2017.08.23. 09:48:09
Attól, hogy a műsört készítők a fiataloknak szánják ezeket a trágyákat, attól még az nem jelenti azt, hogy a fiatalok nézik is. Szerintem sokkal inkább a középkorúak nézik, 2 okból: közülük ragadtak a legtöbben még mindig a tévé nevű agylebontó eszköz előtt, valamint jókat tudnak hőbörögni meg borzongani a mostani "erkölcsön".
Minden reményem szerint a 15-25 közötti generáció már nem erre a médiára, és főleg nem erre a sz***a van rákattanva, hanem megtalálja a saját érdeklődésének megfelelő témát, bárhol máshol. A legaljább persze biztos rákattan, de nekik kb. úgyis mindegy.
Az pedig igen komoly erkölcsi kérdést vet fel, ha esetleg tényleg a fiataloknak szánják ezeket a műsorokat a készítőik, mert a példamutatás nem a szöveggel, hanem a mintával működik.
Ez utóbbi esetben remélem, a saját gyerekeik is ilyenek, vagy ilyenek lesznek, és velük is ennek megfelelően bánnak majd öregkorukra.
lopicigaspar1981 2017.08.23. 09:48:22
FlybyWire 2017.08.23. 09:49:49
Bergyilkos Bohoc 2017.08.23. 09:51:29
Ugyanis az Édes élettől kezdve, az ÉNB-en át Pumpedékig mindegyik azt hazudja, a valóságot látod (részben az is), ami így magától értetődővé teszi az igénytelen prosztóságot, és akaratlanul is sulykolják a "mindenkinek" járó könnyű pénzt, a könnyű sztárságot.
netrion 2017.08.23. 10:14:06
Ebben annak is szerepe lehet, hogy tévét egyre inkább csak a képzetlen rétegek néznek, mert aki pl. tud nyelveket, pl. angolul, az tömegével találhat minőségi tartalmakat a neten (filmek, sorozatok, stb.), nincs rászorulva arra, hogy azt nézze, amit este ad a tévé
FlybyWire 2017.08.23. 10:16:00
Mrs.Columbo 2017.08.23. 10:18:42
penumbra1984 2017.08.23. 10:20:08
Tehát azért mert bármi szart adásba LEHET küldeni még nem jelenti azt, hogy adásba is KELL küldeni.
Elég szomorú, hogy értékteremtő munkát végző (szakmunkás, eladó, járművezető például) embereket nem fizet meg a társadalom vagyis eltűri ezek alulfizetését, miközben kétpofára zabálja az ilyen senkiházi, semmirekellő taplók parádéját. Elég alacsony a média erkölcsi színvonala, hogy ehhez asszisztál.
Hagyjuk a ha nem tetszik ne nézd típusú képmutatást, lendüljünk azon túl.
Bimmer05 2017.08.23. 10:23:57
lola31 2017.08.23. 10:24:12
Egyetértek azzal, hogy a valódi intellektualitás jóval megengedőbb ennél. Az álintelligens örökösen abban a kényszerhelyzetben van, hogy önmaga kvalifikálása érdekében folyamatosan felülről bíráljon dolgokat. Pedig sokkal jobb mindent a saját szintjén értékelni, és ott megtalálni a kapcsolódási pontokat. Ehhez a legfontosabb a műfaj felismerése. Ha az sikerül, akkor a többi már adja magát. Mondjuk ha Mi kis falunkon valaki számonkéri a vidéki élet jellegzetességeit, akkor az nyilvánvalóan műfajtévesztésben van. Ha tehát megvan a műfaji besorolás, akkor már szabadon lehet élvezni az adott darab saját szintjén nyújtott élményeit. Én például kifejezetten szeretem megtalálni nagyjából azokat az értékeket és érzeteket amikről írtál. Vannak néha nagyszerű dolgok látszólag bugyutának szánt műsorokban is, és természetesen ez fordítva is igaz.
FlybyWire 2017.08.23. 10:26:40
Feltűnően éles a határ, nyilván nem véletlenül.
Sosem szerettem mainstream lenni, de ezen a téren, mint apuka (sixx, erre mikor döbbensz rá te is?) nem tudom (nem is akarom) elnyomni a felelősségérzetet.
Attitudeman 2017.08.23. 10:28:23
Most nem arról beszélek, hogy ne legyen senkinek valami bűnös élvezete. Mindenkinek van, csak szerintem ez már túlzás, és teljesen zéró benne az érték. Én bevallom, hogy nekem is van bűnös élvezetem: szégyen, nem szégyen én diplomás fejjel szeretek pankrációt nézni a haverokkal. Tényleg az is bugyuta kikapcsolódás, de egy Pumpednél annyival jobb, hogy legalább valami fizikai teljesítmény is van benne, ha más nincs is... a VV, ÉNB, Pumpedről még ennyit sem tudok elmondani.
fátum 2017.08.23. 10:29:19
Bimmer05 2017.08.23. 10:35:20
Az az érthetetlen, hogy ezt egy ( illetve szerencsére több) noname kommentelő írja, és nem az index.hu értelmiségi médakritikusa.. Ő évek óta kurva jókat rötyög ezeken a műsorokon..
Noname Watanabe 2017.08.23. 10:38:20
Kezdjük ott, hogy az "erre van igény"mantra egy baromság. A kereskedelmi televíziózás döglődik, aki teheti, rég lelécelt a netre. Az ilyen pumped-féle szarság nem a nézői igények kielégítése, hanem a drasztikus költségcsökkentés torzszülöttje. Csak olcsóbb fogni néhány nyikhajt, és kamerát adni a kezükbe a szakóca helyett, mint egy komplett stábot és színészeket alkalmazni. És ugye a kritikusoknak, bloggereknek, wannabe megmondó-embereknek is könnyebb erről a hígfos irrealityről összegépelni valami se íze se bűze bejegyzést, mint mondjuk egy Park Chan-wook- vagy Bergman-filmet elemezni. Szóval az "erre van igény" talán mégis igaz - csak épp nem a nézők, hanem az alkotók és a kapcsolódó élősdi műfajok (kritika, stb.) részéről. Te vakarod az én hátam, én a tiéd, boldogok vagyunk, és megállapítjuk, hogy hát ez van, Pumpedékra van igény.
A görbe tükörségről meg annyit, hogy ha valaki az asztalodra sz.rik, akkor hiába kezdi el magyarázni, hogy ő csak görbe tükröt tart az emésztési folyamat elé, hogy ő direkt és pont így is akart üríteni - attól az ürülék még ugyanúgy ürülék marad.
Bimmer05 2017.08.23. 10:38:28
Pont az a bajom, hogy ilyen 'Gazdánk', poltikai kultúránk illetve szavazórétegunk lesz, ami folyamatosan kitermeli a mostani, vagy ahhoz hasonló Gazdankat..
Falatkányi 2017.08.23. 10:39:15
A fiatal generacio ezt latja temaban. 22 vagyok. Nincs gyermekem, csak a "sajat" tapasztalataimbol taplalkozom. Meg elvileg ugye engem is feltunk, hogy ilyen leszek mert ezt latom a tv-ben. Van tv-m, a cool/axn/prime vonalon mozgok kb heti egyszer, csak a masodik reklamszunetnel mindig felbaszom magamat es kikapcsolom :D az a gyerek, akinek a szulei 7-15 eves koraig nem tudjak azt elerni, hogy ne nezze ezt/ne tartsa kovetendo peldanak szerintem mar reg "elcseszett" es nem az lesz a legnagyobb problemaja, hogy latta e a pumpedeket vagy nem. Ezert teljesen felesleges magukat kulturembereknek tarto kommenteloknek ezen frocsogni. Te nem kapcsolod be, normalis gyerekneveles miatt a gyerekeiteknek nem a szorakozas csucsa ha bekapcsolja a tvt, hogy ezt nezhesse. Mas erkolcsi fertojen meg minek kell szornyulkodni? :D annyi jo dolog van az interneten, mindenki azt nez amit akar. En peldaul eden hotelt... guilty pleasure, de nem ereztem soha, hogy jelentkeznek, hogy Eden/BB/VV/ENB/farm/exek legyek :D
Void Bunkoid 2017.08.23. 10:43:06
Ha adblockert használsz, ne feledd, hogy az adblocker nem tudja magától kitalálni, hogy mi a reklámtartalom, csak ha hozzáfér a számítógépedhez, böngészési előzményeidhez, satöbbi - az adblockerek önként és dalolva a felhasználó által az eszközére telepített kémprogramok.
Ha meg egyiket sem, csak letorrentezed a sorozatot, akkor meg egyszerűen csak bűnöző vagy :)
FlybyWire 2017.08.23. 10:43:15
Meg nem is a saját gyerekemet, mert egyrészt neki is van (már most), és mi is odafigyelünk.
Van viszont egy elég széles réteg, aki elég fogékony ezekre, és az ő jövőjük a mi jövőnk is, mivel egy országban fogunk élni. (Én éltem már külföldön több évet, és nem akarok lepattanni, több okból sem).
Szóval az ország szisztematikus elhülyítésének szándéka nem véletlenül veri ki a biztosítékot a kommentelők messze túlnyomó többségénél.
Ez pedig nem fröcsögés, még ha esetleg néha nevén is nevezzük a sz**t.
FlybyWire 2017.08.23. 10:44:50
Egyébként pedig a torrentezés Magyarországon nemhogy nem bűn, de még csak nem is szabálysértés ;) Nézz utána, ha nem hiszed!
Németországban pl. már teljesen más a helyzet.
FlybyWire 2017.08.23. 10:45:59
:D eddig ezen röhögtem a legjobbat :D
A fizetett promótert érted, akinek a stílusán a legvéresebb szájú kommenter is többnyire pironkodik?
Bergyilkos Bohoc 2017.08.23. 10:47:55
Ezzel szemben ezek a realityk azt hazudják, hogy a valóságot látod, amivel még önmagában nem lenne nagy baj, de ezt a "mindennapi valóságot" csak a prosztósággal, a jampisággal és az alja bulvármocsokkal képesek szemléltetni.
Falatkányi 2017.08.23. 10:48:26
Es tartom azon velemenyemet, hogy akit barmiben befolyasol pumped/vv/enb, azoknal a baj sokkal korabban kezdodik es melyebben van, minthogy ezt a tv csatornak kitakaritasaval meglehessen oldani.
FlybyWire 2017.08.23. 10:49:17
Azért sok értelmes ember idetalált, talán nem reménytelen még a helyzet teljesen.
FlybyWire 2017.08.23. 10:50:32
Ebben tökéletesen igazad van.
Csakhogy ettől még nem kellene őket mégjobban megvezetve/fals példát mutatva/behülyítve még annál is lejjebb nyomni a ganéba, mint ahol eleve vannak.
FlybyWire 2017.08.23. 10:54:27
Erre csak annyit tudok írni, hogy "Szomszédok".
- Tudom, propanda, eltúlzott szentéletű karakterek mint Vágási meg Mágenheim, meg nem volt konkurrencia - de akkor is. Az emberek a saját életükben levő kismillió probléma, gond elöli menekvés céljából néznek más emberek életéről szóló sorozatokat - szinte tök mindegy, milyen az a mások élete. Úgyhogy de, lehetne normális emberekről szóló reality is.
Arra a 10-15 évre amíg végleg kihal a sugárzott tévéadás, elmenne az is.
Cicmen. 2017.08.23. 10:55:09
Abban ugye egyetérthetünk, hogy ha valamivel nem ért egyet azt nyugodtan kifejtheti, azért lehet kommentelni. Ha a szóban forgó műsort szarnak tartja akkor ősi román szokás szerint jön a "hádde nézed ha tudod miről van szó". Marha nagy ellenérv meg leleplezés! A nemtetszésről van szó meg annak felismeréséről hogy egyesekre károsan hat! Én pl. különösebb károsodás nélkül tudnám nézni azt hiszem, csak tartósan még szörnyülködés szinten sem tud lekötni.
A Spektrumot meg minek emlegetted? Neked az a sznobizmus csúcsa ha valaki azt nézi? Érdemesebb min ezeket a szarokat!
Cicmen. 2017.08.23. 11:03:53
Nagyon igazad van, a közvetlen környezet a legerősebb tényező. Viszont az, hogy a környezet is mennyiben károsodott hasonló műsoroktól, egy idült mérgezéshez hasonlítható!
FlybyWire 2017.08.23. 11:16:40
Sir Gombóc 2017.08.23. 11:16:45
Melchi Zadok 2017.08.23. 11:17:54
FlybyWire 2017.08.23. 11:19:03
A kertévékben meg 90%-ban szenny van.
És ha nem vagy elég képzett, akkor még választani sem igen tudsz.
hollario 2017.08.23. 11:30:15
Régi szabály, hogyz egy népszerű szórakoztató műsor iránt érdeklődők 60-70%-a a mainstream, aki kedveli, 20-30%-a pedig az, aki gyűlöli, frusztrációjában attól érzi magát valakinek, ha a többit lenézheti. Stabil piac, jó megélhetés ez is. De hogy ettől színvonal lenne az az összefüggéstelen fröcsögéshalom, amit Puzsér előad?
Mikó? 2017.08.23. 11:34:14
Te is tolod ezek szekerét azzal, hogy nyomod a postokat,cikkeket erről (és más hasonló) szarról.
Nincs kétség, az Idiocracy c. film hamarosan a valóság lesz.
FlybyWire 2017.08.23. 11:35:05
Sir Gombóc 2017.08.23. 11:36:03
Tisztességes Természettudomány 2017.08.23. 11:39:47
FlybyWire 2017.08.23. 11:39:54
KERtévékről beszéltünk végig, és baromira nincs ott minden, sőt.
Ennek fényében értelmezd újra az egész kommentsort, kérlek, mert baromira a téma mellé beszélsz.
Sir Gombóc 2017.08.23. 11:46:45
FlybyWire 2017.08.23. 11:50:57
És azt hazudod, hogy nem kimondottam a kertévékről írtam? Olvass már vissza, könyörgöm!
Azért ez szánalmas volt, bocsi.
Mikó? 2017.08.23. 12:06:13
Mikó? 2017.08.23. 12:06:45
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2017.08.23. 12:52:09
Dzsuvásvili 2017.08.23. 12:55:27
Elképesztően magas ló?Egyáltalán nem éreztem ezt. Nem lehet, hogy te nézed nagyon mélyről?
A Galaxis Elnöke 2017.08.23. 13:19:50
És tényleg megdöbbentő, hogy van, aki rendszeresen nézi ezeket a szarokat. A kör bezárult.
Cicmen. 2017.08.23. 14:30:49
Nem is tudsz hozzászólni a témához! Itt baszhatod az irodalmi ismereteidet!
Netuddki. 2017.08.23. 14:38:06
Az, hogy folyamatosan ezek a szarok mennek a TV-kben, sajnos azt jelenti, hogy van rá igény. Ha valaki állandóan ilyeneket néz, ne mondja már senki, hogy nem torzul valamennyire a személyisége! Mert torzul. Ebből következik, hogy kitermelődik egy csomó tapló, akikkel akar a halál együtt élni.
igenember 2017.08.23. 14:52:45
Az igazi Trebics 2017.08.23. 19:00:51
Az igazi Trebics 2017.08.23. 19:11:58
ideasz 2017.08.23. 21:20:41
pa-lee 2017.08.23. 21:59:36
Pinabajusz 2017.08.23. 22:00:26
www.napiszar.com/mi-szarunk/2015/07/27/seggpumpas-gabo-gay-of-the-year
rajen 2017.08.23. 22:47:40
Void Bunkoid 2017.08.23. 22:58:06
Az meg hogy a torrentezés nem bűncselekmény nálunk, meg úgy en bloc Kelet-Európában, ez még mindig annak a sajnálatos felfogásnak a máig fennálló maradványa, hogy mind nálunk, mind a szintén nagy kalóz oroszoknál-fehéroroszoknál-satöbbiknél az az általános vélekedés, hogy ami szellemi termék és nem kellett az előállításához tizenkétórázni a gyárban vagy kint a földeken, az csakis ingyenes lehet, mert hiszen annak az előállítása nem munka volt, hanem szórakozás.
Az sem mentség, hogy mert te már fizettél az internetelőfizetésért. Én is fizettem a buszjegyért, amivel elmentem a bóóótba kenyérért, mégsem lopom el arra hivatkozva, hogy már kifizettem buszjegyben.
Mutyuer 2017.08.23. 23:41:00
Mutyuer 2017.08.23. 23:54:14
FlybyWire 2017.08.24. 10:41:33
Nemhogy nem bűncselekmény, de még szabálysértés se :)
@Void Bunkoid: " tehát igen, te is "tévézel", lényegében nem különbözik a barátokközt-bámulástól..." HAHHAA rég kacagtam ilyen jót :D
Igazad van, nem választhatok a több száz film, sorozat, dokumentum közül, hanem azt nézem, amit a Netflix elém tol. Sőt, közben jó sok reklámot meg ajánlót is nézek, meg politikailag kiszínezett híreket.
Tényleg, pont ugyanaz.
Hülye :D
FlybyWire 2017.08.24. 10:49:22
index.hu/tech/2013/09/08/mostantol_szabad_a_torrent/
FlybyWire 2017.08.24. 10:54:25
"Eközben az az üzleti modell, amit az HBO, a Netflix és az Amazon működtet, láthatóan nem küzd hasonló problémákkal. Milyen különös: a fenti csatornákon nincs reklám, holott hányszor elmagyarázták nekünk, hogy reklám nélkül nincs tartalom. A fenti csatornák a húszpercenkénti agymosás helyett egy korrekt felvetéssel élnek: minőségi tartalmat gyártanak, amit a néző megvásárolhat vagy sem. S a fenti csatornák még úgy is bőven nyereségesek, hogy tartalmaikat a nézők az internet különböző felületein szanaszét lopják. A kereskedelmi tévézés ma már egy öngyilkos küldetés, ami úgy fog a sírba szállni, hogy a lehető legtöbb lelket rántja magával, a lehető legtöbb mérget bocsátja fullánkjaiból a társadalom szövetébe. Nincs jövője, már csak ki akar préselni minden fillért azokból, akiket függővé tett. A dílerek az aranylövést árulják – ki kell söpörniük a készletet, mert lenyomta őket a konkurencia. Egy elherdált szellemű nemzedék marad utánuk a sikátorban. Pumped Gabo nem érti, mi a probléma – lő egy félmeztelen szelfit, és benyel egy proteinturmixot. Már várja a fekvenyomó pad."
Az igazi Trebics 2017.08.24. 20:30:52
Máris ott tartunk, hogy valójában minden maradt a régiben? Jogász szakértőink szerint pontosan ez a helyzet. „Nem sok minden változott. A Btk. most is bünteti a megosztást, csak egyes, nagyon nehezen beazonosítható cselekményeket kivenni látszik a bűncselekmény hatálya alól. A gyakorlatban ez érdemben semmit nem fog változtatni.
nademostmajdaztan 2017.08.25. 03:38:01
FlybyWire 2017.08.25. 09:36:33
"Nem valósítja meg az (1) bekezdés szerinti bűncselekményt, aki másnak vagy másoknak a szerzői jogról szóló törvény alapján fennálló szerzői vagy ahhoz kapcsolódó jogát vagy jogait többszörözéssel vagy lehívásra történő hozzáférhetővé tétellel sérti meg, feltéve, hogy a cselekmény jövedelemszerzés célját közvetve sem szolgálja.”"
Namost, az egy dolog hogy ennek ellentmondó szöveget IS tartalmaz a törvény, de a fenti, jogszabályban rögzített szöveg egy kezdő ügyvédbojtár számára is elegendő, hogy bíróság előtt bizonyítsa: megosztani IS legalis, kizárólag magáncélra.
FlybyWire 2017.08.25. 09:39:11
De amikor még indult is, már ott elbukott, hogy egyetlen netszolgáltató sem adja, nem is ADHATJA ki az előfizetői adatait. És ez a Kúria döntése:
haszon.hu/napindito-hirlevel-archive/93573-fellelegezhetnek_a_torrentez%C5%91k.html
Innentől végképp nincs miről beszélni.
FlybyWire 2017.08.25. 09:40:37
index.hu/belfold/2016/05/26/megnyugodhatnak_a_hazai_torrentezok/
lb.hu/hu/sajto/tajekoztato-pfviv201332016-szamu-szerzoi-joggal-kapcsolatos-ugyben
2017.08.27. 19:17:44
sixx · http://comment.blog.hu 2017.08.28. 11:03:08