Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Elképesztő volt az NBC olimpiai közvetítése

2016. szeptember 01. 09:00 sixx 9 komment

Mármint nem feltétlenül minőségét tekintve, hiszen azt megítélni anélkül, hogy láttuk volna, nemigen lehet, de a számoktól konkrétan lehidaltam. Akit a tévézés háttere is érdekel egy picit, tudja értékelni őket:

  • Kibéreltek egy 28 000 négyzetméter alapterületű raktárépületet Cincinnattiban
  • 1100-an melóztak három műszakban, külön buszjáratot indítottak a szálláshelyek (3 hotel) és a melóhely között
  • 13 süketszobában vették fel a kommentárt
  • 7 vezérlőhelyiségben folyt a meló, majd egy 1 mobilvezérlőt is be kellett állítani
  • 40 vágó dolgozott csak az összefoglalókon
  • 4 stúdióban vették fel az adást, ezek közül kettő folyamatosan használatban volt
  • Az online elérésük 100 millió egyedi felhasználó volt az olimpia alatt, ami 29 százalékkal több, mint amit az előző olimpia alatt mértek
  • Az online videók 50 millió felhasználót hoztak, ez 109 százalékos plusz Londonhoz képest
  • 2,71 milliárd percnyi élő videó streamet néztek meg a felhasználók az NBC oldalain
  • Az online adást 42 százalékban Apple TV-n, vagy egyéb médiaboxon keresztül (Roku, stb) streamelték
  • Az online adások reklámbevétele mindössze a teljes bevétel 10 százalékát tette ki
  • Az NBC 7.75 milliárd dollárt fizetett a 2022-2032 közötti olimpiák közvetítési jogaiért
  • A tévében napi átlagban 24,5 millió nézője volt a közvetítésnek (9 százalékos visszaesés Londonhoz képest)
  • 170 kommentátor dolgozott a közvetítésen
  • Összesen 6755 órát közvetítettek, ebből 4500 órányi volt a livestream
  • A riói olimpiát 1,26 milliárd dolláros reklámbevétellel zárták.
Címkék: tech nbc olimpia

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NAR 2016.09.01. 11:10:54

Picit számoljunk: 1,26 milliárd a bevétel egy nyári olimpiáról és ez csak csökkenni fog (reálértéken), mert csökken a tévés nézettség. 2022-2032 között három nyári olimpia lesz, az max 3*1,26=3,78 milliárd bevétel, viszont 7,75 milliárdot adtak érte. Persze lesz téli olimpia meg van online bevétel is, de az aprópénznek tűnik (kevesebb, mint 10%), meg aztán vannak egyéb költségeik is (lásd 28000 négyzetméteres raktár). Ez így csúnya buktának tűnik...

sixx · http://comment.blog.hu 2016.09.01. 11:33:04

@NAR: a téli olimpiák reklámbevételeit is tedd hozzá nyugodtan, 946 millió volt Szocsi, 900 millió meg Vanvouver. annyira nem szar üzlet ez, az NBC bukó buliba nem megy bele, abban biztos lehetsz, és már elég régóta közvetít.

Savafan 2016.09.01. 13:29:31

valszeg nem ragaszkodnának annyira, hogy ők közvetítsenek az olimpiáról, ha annyira bukó a buli :)
gondolom az itthoni 0-24 órás közvetítés sem volt semmi, persze magyar léptékkel számolva.

2016.09.01. 13:33:08

@sixx: Elképesztő volt az NBC és megis mindenki utálta a közvetitéseket, mint a szart. Szinte már a magyar királyit súrolják szakértelemben, persze nem pártszócső hanem inkább bors-blikk irányban.
Kezdve a megnyitóval:
www.youtube.com/watch?v=7-LPcVo7gC0&t=34
www.youtube.com/watch?v=7-LPcVo7gC0&t=122

sixx · http://comment.blog.hu 2016.09.01. 13:51:40

@Egri János, kvíznagymester: de hát írtam. hogy nem a minőségről beszéltem, de mindegy, ezek szerint nem minden betűt ismered.

krisztiancs 2016.09.01. 14:06:29

@NAR: csak a reklámbevétel volt annyi, mellett még csurran cseppen azért

2016.09.01. 14:18:25

@sixx: basszus, ki a tököm kritizálta amit irtál? kiegészitésnek szántam nem korrekciónak. akárhányszor belefutottam a közvetitésbe mindig élvezhetetlen volt - az élő sporteseményeknél itt nem tiltott a reklám, igy kb. 75%ban azt nyomják.

Pedig lehetne jó is, mert ahogy irtad odatették magukat a többiek. Csakhát cégen belül nem a közvetités volt az NBC olimpiai műsorainak a legfontosabb része - ennyit akartam kihozni.

NAR 2016.09.01. 16:54:00

@sixx: Ha a három téli olimpia is hoz 3*900 milliót, még mindig mínuszban vannak. Azt elhiszem, hogy amikor megvették a jogokat, jó üzletnek tűnt - abban nem vagyok biztos, hogy 2032-ben visszanézve is jó üzlet lesz még.
süti beállítások módosítása