Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Bochkor Gábor nem náci, csak szimplán hülye

2016. június 10. 07:11 sixx 191 komment

968716_bochkor-gabor-004-vi.jpg

Ha valaki egy reggeli rádióműsorba beküldött sms-ben azt olvassa, hogy

már bánom, hogy nem a németek nyerték meg a háborút!

és arra azt reagálja, hogy 

én is!

az így, szövegkörnyezetből kiemelve egy barom. Ha hozzátesszük, hogy mindez a MusicFM reggeli, Önindító című műsorában hangzott el, és a szövegkörnyezet a tömegközlekedés volt, és az, hogy Bochkor szerint a németeknél már a hetvenes években is tudott visszaadni a sofőr nagyobb címletből, akkor meg egy meggondolatlan hülye, de nem náci.

Nincs itt semmi látnivaló, tessék továbbhaladni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.06.10. 10:33:42

@Siegelindee:

"Siegmund és Sieglinde a Nibelung-mondakör szereplői. Olvass és tanulj, van még mit."

és mint ilyen, a nácik is előszeretettel hivatkoztak rá... Olvass és tanulj, van még mit!

38. "Nibelungen" Németek SS-Standartenführer, Martin Stange 1945
hu.wikipedia.org/wiki/Waffen-SS

arizmendi 2016.06.10. 10:34:20

@Ballib cenzúrázók réme 12:
Gitler nem adta vissza egész Erdélyt Bécsben sem... a románok is azon az oldalon voltak. lehet, hogy Gitlered nekik adta volna az egész Tiszántúlt.

Spacecake 2016.06.10. 10:36:52

@Siegelindee: és en is sajnalom, hogy nem a nemetek nyertek

schr62 2016.06.10. 10:40:27

@totopad:
sajan vannak még ilyen állatok, csakmegdöglenek egyszer..

Raven1975 2016.06.10. 10:40:39

A mostani korrupt tolvaj népnyúzó politikusok meg diktátorok (pártállástól és nemzetiségtől függetlenül) lassan rosszabbak lesznek, mint a nácik.

kalbász 2016.06.10. 10:42:10

Kicsit túl van tolva a németek démonizálása.
Csak úgy mondom. Nem kell elhinni.
Tudod, a győztesek írják.

Ettől függetlenül, ha nincs a Szálasi kormány, akkor az ország sokkal jobban jön ki az egészből, a trianoni határokat a 2. vh végén véglegesítették, pont azért mert nem sikerült kiugrani, mint a románoknak.

El lett ez rohadtul balfaszkodva.

André Goodfriend 2016.06.10. 10:45:52

Megy a szerecsenmosdatás - ha ezt Kövér László mondta volna, akkor bezzeg kongatnád a vészharangot!

laci_52 2016.06.10. 10:47:13

Bochkor egyrészről bunkó, másrészt azért megvan a magához való esze: az a fontos, hogy írjanak és beszéljenek róla, ennek érdekében folyamatosan provokál és beszólásaival szándékosan a határokat feszegeti. Ha én rádiós főnök lennék, már rég kirúgtam volna.

blacha 2016.06.10. 10:50:58

Ha a németek nyerik a háborut akkor gáborka vagy nem született volna meg, vagy a németek csicskája lenne.

belert 2016.06.10. 10:51:34

@Péter Varga: jó szöveg ez a sótlan, akinek nem jön be Bochkor. Ezt aztán rá lehet bármire húzni. Nem tetszik a Valóvilág? Sótlan vagy. Nem tetszik az Éjjel Nappal Budapest? Sótlan vagy.

Gyakorlatilag minden primitív műsort meg lehet védeni ezzel a remek "érveléssel".

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.06.10. 10:54:24

Most meg már annyira liberálisak lettek a Németek ,hogy ott állnak és képtelenek bármit is kezdeni a menekültekkel, azoknak vannak jogaik, de ha valaki felemeli a hangját az már rasszista, Merkel elindított valamit amit nem tudnak kezelni szerencsétlenek.

Cliff Barns 2016.06.10. 10:55:37

Magától érhetődően amennyiben ez a mondat, ugyanebben a szövegkörnyezetben és hangsúllyal a közmédiában, esetleg a TV2-n, esetleg bármilyen módon és áttételesen a jelenlegi hatalomhoz köthető személy szájából hangzik el, akkor az elkövető természetesen náci.

Macropus Rufus 2016.06.10. 11:00:26

@Ballib cenzúrázók réme 12: Hilter 3 kateriába sorolta az európai népeket.
1)kultúra teremtők (pl. német, angol)
2)kultúra horzdozók (ilyen pl. a magyar is)
3)kultúrarombolók: zsidók, cigányok stb. őket kell kiírtani.

A 2. csoportba tartozókat nem szabad hagyni elszaporodni sem azt, hogy tanúljanak mert esetleg még fellázadnak ellenük.

ZátonyokonSettenkedőLipsik (törölt) 2016.06.10. 11:07:19

Galicius 2016.06.10. 11:11:21

Bochkor nem hülye, hanem egy nagyképű, beképzelt, fasszopó, köcsög.

2016.06.10. 11:12:52

@André Goodfriend:

Az országgyűlés elnökét sikerül egy kalap alá venni egy rádiós bunkóval.
Gratula!

2016.06.10. 11:14:55

@Cliff Barns:

Ha meg mégsem, akkor mégis.
Mert hát hogyan lehet, hogy lehet nem is úgy van, ahogy lennie kell.

Circus 2016.06.10. 11:28:08

@Steve the Great: "kommunistának mondott"
Ez minden volt, csak az nem, olyat maximum egy kibucban látnál, de az se biztos, hogy tényleg az lenne, így marad egy utópia. Ami nem feltétlenül baj...

Amúgy történelemről "mi lett volna, ha" alapon vitatkozni... ezt hívják alternatív történelemnek, ami a modern sci-fi egy irányzata :) (lásd még steam-punk)

SENKI nem tudja, "mi lett volna, ha..." :)

seventyfour 2016.06.10. 11:37:21

@Aston Kanál: Teljesen igazad van, sokan valamiért azt hiszik, hogy ránk, a románokra, bolgárokra és a jugoszláv területeken élőkre hosszútávon szüksége lett volna a náci Németországnak. Romantikus idealisták, annyira aranyosak... :)

wuff enough! 2016.06.10. 11:53:15

Nem vagyok pszichológus, de Bochkor szerintem magán viseli a nárcisztikus személyiség összes ismérvét - legalább is, ami a rádiós megnyilvánulásait illeti. Egy darabig hallgattam a Sláger Rádióban a Bumerángban, ott még volt aki időnként helyre tette. Nagyon bántó tudott lenni jó néhány megjegyzése. A vélemény nyilvánítás módja sokféle. Egy rádiósnak különösen figyelnie kellene arra, hogyan teszi. Ettől még maradhat szellemes.

Hattáb 2016.06.10. 12:01:12

@Siegelindee: A III.Birodalom a győzelem után idővel,minden bizonnyal konszolidálódott volna.Valószínű hogy zsidókkal végképp leszámoltak volna, de az biztos hogy a Magyarország (főleg mint bajtárs) nem kerülhetett volna semmilyen méltatlan helyzetbe.És a szlávokra is szükségük lett volna.És valószínű hogy felvették volna a versenyt a színesbőrű világ népességrobbanásával,nem jutott volna ilyen helyzetbe a fehér ember hogy neki kell alkalmazkodnia a színesekhez.

savrola 2016.06.10. 12:03:10

Pontosítok: korlátolt barom!

BéLóg 2016.06.10. 12:05:59

Bochkor Gábor nem náci csak szimplán hülye -- Na ez a beírás is megvan.
Gábor náci nem hülye csak szimplán Bochkor.
Náci hülye nem Bochkor csak szimplán Gábor.
Hülye Bochkor nem Gábor csak szimplán náci. -- Na ezeket kellene még megírni. Ezekre is jönne kattintás meg komment.

dadddd 2016.06.10. 12:20:14

A mi nácink jó náci!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.06.10. 12:21:12

@wuff enough!:

Viszont Balázs a Bochkor kicsi énje, nem lehet egy lapon említeni őket, Bochkor sokszor kiveri a biztosítékot, viszont profibb.
Az Önindítót néha leszedem, és nem olyan gáz mint a Klasszefemes taliga xar.

Mester.Tamás 2016.06.10. 12:36:23

@Péter Varga: Egy műsor már ott elesik, amikor halomra olvassák be a "Sziasztok Istenek, ma is titeket hallgatlak a kötélgyárban" SMS-eket, mintha valami állandó önigazolásra lenne szükségük.

Amúgy meg überprimitív műsor sok hallgatójukkal együtt, csak hogy néhányat említsek:
bizonyos Skodás Józsi, aki állítólag szerelmes Gabiba (hírolvasó), neki minden reggel szánnak vagy egy 15 perces blokkot, beolvasva a legújabb hülyeségeit, majd az erre jött hallgatói reakciókat.

István Dani vergődése lepkefingnyi dolgokon. Minap pl. az okmányirodás története, amely után több hallgató is kifejtette, hogy neki extrabonyolult ügye volt, normál esetben a lakcímbejelentés kb. 15 perc. De Dani ahelyett, hogy azt mondta volna oké, túltoltam a biciklit, csak kötötte az ebet a karóhoz, hogy a rendszer a rossz.

Egyik nap az oltásellenesség volt a téma, Bochkor felhívott az infektológust, aki értelmesen is válaszolt, majd Bochkor feltette a kérdést, hogy szerinte mely oltásokat kell beadni. Mire az orvos érthetően elmondta, hogy ő orvos mivoltában nem válogathat, nem lenne hiteles, ha azt mondja, hogy a HPV oltás hülyeség, de a DiPerTe nem. Erre Bochkor csak ment neki újra és újra, az orvos meg már lassan nem tudta hogyan elmagyarázni, hogy ő egy rádióműsorban, a páciens pontos ismerete nélkül nem lövöldözhet, mert utána tömegek mennek majd azzal az SZTK-ba, hogy dehát a dr. xy a rádióban ezt mondta.

Az pedig mindent elmond a hallgatók értelmi színvonaláról, amikor megy a MusicManó játék, amelyben egy óvodás csimóta magyaráz el szörnyen dedós dolgot ("Amire gondoltam ..."), és a hallgató vagy ki sem találja (volt rá példa!!), vagy ha igen, akkor akkora ovációval fogadják, mintha megoldotta volna a Maxwell-egyenletrendszert. Szánalmasak.

Az pedig mindent elmond a két balfasz stílusáról, amikor nem veszik észre magukat és jól hallhatóan kell rájuk szólni vagy Gabinak vagy valamikor Pordán Petrának, hogy ez így már nem vicces.

Kíváncsi vagyok, mint Simicska-érdekeltség, meddig maradnak a víz felett.

Nekem nem hiányoznának.

new_boy_on_the_block 2016.06.10. 12:40:53

Már akkor unalmas volt ez a téma, amikor leütötted a cím első betűjét.

satch 2016.06.10. 12:49:28

Kérdés, hogy egy alapvetően vicceskedő műsorban mennyire kell ezt komolyan venni. Mondjuk az igaz, hogy régen mikor hallgattam még valamelyik műsort akkor is volt Bochkornak sok témában elég határozott, legtöbbször full önző véleménye amit úgy tűnt, hogy komolyan is gondol, nem csak poénkodik.
Ugyanakkor persze nyilván a 70-es évek Németországának nagy valószínűséggel nem sok köze lehetett ahhoz ami akkor lett volna ha a németek nyerik a II. VH-t

altimus 2016.06.10. 12:52:17

@MikeBoy: >Az országgyűlés elnökét sikerül egy kalap alá venni egy rádiós bunkóval.
Gratula!

hat, kerlekszepen, az orszaggyules elnokenek nagyobb bunko keves van az orszagban, bochkor hozzakepest egy szeplelku intellektuel.

altimus 2016.06.10. 12:54:47

@laci_52: > Ha én rádiós főnök lennék, már rég kirúgtam volna.

na, tobbek kozott ezert is nem vagy radios fonok. a radios fonokot egyvalami erdekli, a forgalom, a hallgatottsag. ha ezt hozza egy musor akkor ok. bochkor reggeli musora nagyon nepszeru, ugyhogy bochkor nem lesz kirugva.

Balt 2016.06.10. 13:03:18

@totopad: Őőő nem Németországban született, csak a szülők voltak Stasi alkalmazottak?

2016.06.10. 13:24:06

@altimus:

Nem így.
Hanem úgy, hogy ha egy rádiós mond valamit az nem ugyan olyan súlyú, mintha az országgyűlés elnöke mondja.

2016.06.10. 13:26:26

@toty73:

"Komoly" a hozzászólásod színvonala.

toty73 2016.06.10. 13:28:21

@MikeBoy: Nincs is semmi látnivaló csak tele van a tököm liberális gecikkel.

2016.06.10. 13:31:26

@toty73:

Ha így van, minek olvasod el a cikkét?
Mazochista vagy?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.06.10. 13:41:52

@Ballib cenzúrázók réme 12:

Szlovákiát ők hozták létre 1939. március 14-én, végig náci bábállam volt.:D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.06.10. 14:10:15

@Péter Varga:

"Mellesleg lehet az I.vh-ra is gondolni nyugodtan, amit az USA döntött el úgy, hogy annak folytatása legyen."

Az USA katonai értelemben döntötte el a háborút, egyébként érdemben a franciák és a britek hozták össze úgy a békerendszert, hogy az megágyazott a II. világháborúnak, Wilsonék nem is ratifikálták otthon a békeszerződést, maga az elnök is megbukott.

Tisztességes Természettudomány 2016.06.10. 14:15:14

Bocskor egy kiváló ember. Ismerem, mert minden nap hallgatom a hülyeségeit.
A második világháborút pedig a NÁCIK nyerték, nem a németek. Az amerikai nácik, akik lerohanták (vagy a CIA által csenben megpuccsolták) a fél világot az elmúlt 50 évben, valamint a liberális nácik, akik miatt ma már egy értelmes gondolatot sem lehet leírni vagy mondani, mert PC van, és gyűlöletbeszédnek bélyegzik, amit mondasz...

-JzK- 2016.06.10. 14:22:47

www.youtube.com/watch?v=2J7JLr4O6Ww Előadás a második világháborúról :)

Péter Varga 2016.06.10. 15:12:47

@Mj: Éppen azzal, hogy belengették a Wilsoni pontokat, majd hagyták a francba az egészet, h a tetű franciák olyan határokat húzzanak, amivel több 100 évre elvetik a viszály magvát követték el a szemétséget. (Szerencsétlen Károlyi hitt csak az ilyen szép szavakban)

//VV\ 2016.06.10. 15:22:44

Pont ez kell a MusicFm-nek. Hogy a reggeli ripacskájáról beszéljenek mindenhol.

Elárulom, mert véltlenül rálátok, a Music Fm budapesti hallgatottságban a 4-5. helyen kullog. Valakinek előbb-utóbb a fejébe fog ez kerülni... Ugye Anikó? Érzed már? Még időben felhúztátok a vityillót... De fenn is kell ám tartani!!! Két bukott rádiós nem annyira keresett a munkaerőpiacon... ;)))))))

Kuki gondolom puhatestű gerinctelenként hamarosan visszaédesgeti magát a Rádió1-be, lehet viszi magáva Bocskorkáékat is... Ez van. Ahogy a bölcs tanárom monta vala, a szar is csak addig úszik a vizen, amíg szét nem ázik...

Péter Varga 2016.06.10. 15:26:45

@Mester.Tamás: Látom neked vmiféle passzió, hogy a kevésbé jól sikerült beszólásokat össze gyűjtöd, amit itt leírtál, az mennyi idő alatt ment le, 1 hónap? Úgy hogy kb 2óra friss duma van minden műsorban, ma pl a tanítónénivel beszéltek, akit a cigány család meggyepált. Értelmesen, érzékenyen, olyan részletek is kijöttek, amik korábban nem. Szóval, nem tudok mást mondani, hasonlítsd össze Balázsék idétlen dumájával, vagy a Királyi végtelen unalmával, szerintem jók.

BéLóg 2016.06.10. 15:36:49

@Balt: A legnagyobb prosztóság valakinek a szüleit, rokonait belekeverni csak azért, mert te utálod az illetőt. Röviden szólva egy görényke vagy.

Bochkor Gábor Magyarországon született és ezért magyar állampolgár, apja előbb az MTI bonni majd berlini tudósítója volt.
Ha stázi kapcsolatok érdekelnek, nyugodtan adjál be kérdést a Gauck Behörde részére, meg fogják mondani az igazat, címet a neten keresgesd.

Péter Varga 2016.06.10. 15:40:11

@belert: Nem attól sótlan a f@sz mert nem tetszik neki a Bochkor (szive joga), hanem mert neki az egy elfoglaltság, hogy lépten nyomon szarozza, attól érzi magát vkinek. Ez neki vmiféle kielégülés, vmiféle izlésfélét fel tud mutatni, pedig lehet intellektuálisan egy nagy 0. Annyi csak a teendője, hogy tovább tekeri a rádiót (vagy kikapcsolja).
A többi említett bugyutasággal pedig szerintem nem említhető 1 lapon.

409 2016.06.10. 15:46:21

Hogy mi lett volna az persze senki sem tudja, de az emlegetett hitleri műben az áll, hogy a német élettér érdekében a Magyarokat vissza kell telepíteni az őshazájukba, azaz Szibériába.

Arra azért kíváncsi vagyok, hogy a hazai Hitler fanok mennyire szeretnének most ott élni...??

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.06.10. 15:50:54

@Péter Varga:

"Éppen azzal, hogy belengették a Wilsoni pontokat, majd hagyták a francba az egészet, h a tetű franciák olyan határokat húzzanak, amivel több 100 évre elvetik a viszály magvát követték el a szemétséget. (Szerencsétlen Károlyi hitt csak az ilyen szép szavakban)"

Akármit csinál Wilson, a franciák revanche-politikájának nem tudta kihúzni a méregfogát és ugyanúgy, a britek is újfajta európai erőegyensúlyt képzeltek el, ami nem jött be. Éppen ezért is hagyta a fenébe az egészet.
A törökök megtehették, hogy harcoltak a békediktátum ellen, nekünk egy soproni népszavazás meg még néhány település visszakerülése jutott (plusz, ahogy mondod, egy szerencsétlen Károlyi), összességében meg több ember került kisebbségi helyzetbe, mint 1914 előtt, de se az amcsik, se a japánok, se az olaszok nem tudtak már ebbe érdemben beleszólni.

Rahman 2016.06.10. 15:52:32

Főnök: Sixx, írtál már ehéten nácizós posztot?
Sixx: Még nem, főnök.
Főnök: És meddig akarsz nálunk dolgozni?

sixx · http://comment.blog.hu 2016.06.10. 16:01:05

@Rahman: köszönöm az értékes hozzászólást!

KoNor_engineer 2016.06.10. 16:18:58

@Mj: "összességében meg több ember került kisebbségi helyzetbe, mint 1914 előtt"

Ennek azért fussál neki még egyszer.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.06.10. 17:12:49

@KoNor_engineer:

Pedig az a helyzet, hogy 1914-hez képest többen kerültek kisebbségi helyzetbe, mi ezen a nem világos?

Mercel 2016.06.10. 17:25:36

@toty73:

Nekem meg azokkal a netes csicskákkal akik a liberalizmust szitokszônak tartják és mindenre mindenkire liberálist üvöltenek amik / akik nem tetszenek bármilyen okból bármilyen témában.

Valamiért az ilyen kis csicskák többnyire turbómagyarkodnak is.

Ostoba.

Ja, egyébként bocskor (kisbetűvel) egy igazi népművészeti agyagedény kábé nulla érzelmi intelligenciával de vélhetően tényleg nem náci. Most. Még.

Mercel 2016.06.10. 17:30:02

@Tisztességes Természettudomány:

Ezt írtad:
"
Bocskor egy kiváló ember. Ismerem, mert minden nap hallgatom a hülyeségeit."

Ismered mert hallgatod a műsorát.

Kiváló érvelési technika:D

Magyar srác 2016.06.10. 18:31:56

@Siegelindee: Felejtsd el, hogy a nácik robbantották ki a világháborút. Megnyugtatlak:
együtt robbantották ki a németek és a Szovjetunio, Lengyelország közös lerohanásával,
NEkünk hihetetlen károkat okozott a kommunisták győzelme.

Cimili 2016.06.10. 18:45:10

@Mester.Tamás: Ahhoz képest, h nem hiányoznának, látom rendszeresen őket hallgatod. Mazochista vagy-e? :DD
Mellesleg ők a legjobbak ma.

mpl 2016.06.10. 19:01:55

@BéLóg:
Nem olvasom naponta, de elolvastam.
Felszínes fércmű, tele frázisokkal, üres szólamokkal.
De alég sokan bedőltek neki, még az utolsó percben is.
Amúgy nem betiltott mű, a Püski Kiadó megjelentette pár éve, a németek most jelentetik meg a kritikai kiadását.
A neten bármikor elérhető, PDF-ben is letöltheted.

theClaw 2016.06.10. 19:20:57

@Thunder_th: Nyilván villamos, egy színes hozzászólás a sok bugyuta között. Tetszik

megamedve 2016.06.10. 20:11:14

Bochkor és Boros már együtt számtalanszor bizonyították, hogy beképzelt barmok. Most, hogy egyedül nyomja, nem sok minden változott.

pitcairn2 2016.06.10. 22:59:39

@Péter Varga:

én inkább anglo-amerikai elitről írnék:)

pl. Churchill anyja is amerikai volt, a nagypapi már a Wall Street-en nyomult

1914-re nagyon szépen összeolvadt már a londoni City és a Wall Street:)

The Anglo-American Establishment - Carroll Quigley
www.carrollquigley.net/pdf/the_anglo-american_establishment.pdf

tpl 2016.06.10. 23:23:28

Miért nem náci? Ha Kövér Laci mondaná, az náci ?

BéLóg 2016.06.10. 23:31:46

@mpl: Gondoltam.
utána néztem. Az összes megfigyelési adatbázisban benne van a neved, amerikától az oroszokig. nem kéne ilyen könyvet olvasnod, pláne nem netről töltögetni...

bbwd 2016.06.11. 00:42:32

ki az a barom, aki vitatja, hogy jobb lett volna, ha a németek nyerik a világháborút?

azzal mi is nyerünk, idióták!

és más az egész történelem...

Velszi bárdolatlan 2016.06.11. 00:51:59

@Szabinho:
Hát nem szabtál neki túl nehéz feltételeket.
Sixx látnivalóan nem egy szellemi lumen (a cikkeiben a folyamatos káromkodásai, valamint az, hogy kb. 10 évnyi újságíróskodás alatt sem tanult meg írni, nem vallanak magas értelmi szintre), ahogy az átlagkommentelő sem.

Bochkor meg zenél, repülőgépet vezet stb. - az újságíróskodás/műsorvezetés mellett.
(Fellépett Tommy Ramone-nal is. :-)

Velszi bárdolatlan 2016.06.11. 00:56:00

@DIEGO_HU:
Ami azt illeti, a németeknél mindenképp jobb megoldás volt a magyarok számára.
Ha Hitler győz, már nem lennének magyarok.
Ahogy 100 év múlva így sem lesznek, valami elanglicizálódott korcs faj él majd az országban, kicsit kreolosabb bőrszínnel.

Cseh-Bereményi:
Kérdezném, hogy 100 év múlva
Ki tud majd itt magyarul?

Velszi bárdolatlan 2016.06.11. 00:57:35

@Ballib cenzúrázók réme 12:
Nem, baromka.
Nem lenne Magyarország egyáltalán, ahogy magyar nép és magyar nyelv sem.
Egyébként Hitler messze nem a trianoni határokat adta vissza. Tanulj történelmet, hülye gyerek.

Velszi bárdolatlan 2016.06.11. 01:03:55

@abcdefghabcdefgh:
"Az tény, hogy a szovjetek és az általuk elterjesztett és vezetett kommunizmus sokkal több embert gyilkolt meg mint a németek,"

Ebben te biztos vagy?

Velszi bárdolatlan 2016.06.11. 01:39:05

@bbwd:
Hát téged sem az eszedért fognak ellopni, öregem.

Salem Saberhagen 2016.06.11. 03:28:55

@Velszi bárdolatlan: megnyerhették volna akár már az elsőt és akkor nem is kellett volna visszaállítani semmit...

És Hitlerre sem lett volna szükség. Vagy erre a posztra.

"Az tény, hogy a szovjetek és az általuk elterjesztett és vezetett kommunizmus sokkal több embert gyilkolt meg mint a németek,"

Remélem nem relativizálni tetszik bármelyik népirtást, vagy kicsinyíteni annak jelentőségét, esetleg történelmi tényként elfogadott adatokat valótlanként feltüntetni?

„Aki nagy nyilvánosság előtt a nemzeti szocialista és kommunista rendszerek által elkövetett népirtás és más, emberiség elleni cselekmények tényét tagadja, kétségbe vonja vagy jelentéktelen színben tünteti fel, büntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.”

mpl 2016.06.11. 07:29:28

@BéLóg:
a moszadnál nem vagyok bejelentve?
Amúgy ismerni kell azt, amivel vitázni akarsz.
Anno, a szocializmusban a papneveldések jártak a marxista képzésekre, mert azt mondták, 'hogy vitázzak egy olyan tannal, amit nem ismerek tökéletesen?'

Trackers 2016.06.11. 08:27:54

Számunkra előnönyös lett volna ha a németek nyernek, azon egyszerű oknál fogva, hogy a nyertesek jobban járnak minden háborúban, mint a vesztesek.

Minden esetben.

Ez a képlet akkor se bonyolultabb, ha az egyik fél náci.

Kapitány_1 2016.06.11. 08:32:13

@Péter Varga: Pont a te IQ szinted. Hallgasd.

bbwd 2016.06.11. 12:09:46

@Velszi bárdolatlan: érveléstechnikád lebilincselő...

Atanos 2016.06.11. 13:52:55

@Phil Necro: Tök jó, hogy ez az új módi, hogy a franciák és a britek tehetnek a világháborúról... Persze jobb lett volna ha békén hagyják a németeket és hagyják őket világuralomra törni nem?...

Atanos 2016.06.11. 13:55:20

@DIEGO_HU: Szerintem senki nem állítja, hogy a ruszkik volt a jobb megoldás... De ne, hogy már az legyen a normális, amit a németek csináltak...

Atanos 2016.06.11. 14:11:53

@Baloldalt SZÉTSZOPATÓ Habony: Szerintem meg arról kéne népszavazás hülye vagy-e vagy sem...

Atanos 2016.06.11. 14:17:49

@Négyzetrács: Ezt benézted mivel pont a kövér nőket szidó kijelentéséből is lett itt egy poszt... De persze utána nézni luxus ugatni meg könnyebb...

Atanos 2016.06.11. 14:48:10

@wallenberg8807: Hoooogy neeee... :D Csavarj még rajta egyet... Persze most jön az, hogy azért mert az angoloknak és a franciáknak voltak gyarmataik ezért tört ki a háború... Nem is azért mert Hitler utálta a zsidókat és világhatalomra akart törni...

Atanos 2016.06.11. 14:49:16

@wallenberg8807: Hülye vagy vagy csak megjátszod? :D Ki állította, hogy a kommunizmus jobb volt? :D De aki szerint jobb lett volna ha a németek maradnak a nyakunkon az is egy barom. :D

Atanos 2016.06.11. 14:58:03

Egyébként meg se Bochkor se Kövér, se Orbán se senki nem lehet náci... Nácik a 40-es években voltak... Akik most a nácizmus eszméit vallják azok max neonácik...

Atanos 2016.06.11. 14:59:19

@wallenberg8807: Akkor kérdem én azt elismered-e, hogy Hitler világuralomra tört.

Atanos 2016.06.11. 15:02:31

@wallenberg8807: Azért arra ne vegyél mérget, hogy ha a németek nyertek volna akkor 171 000 maradt volna... De attól ugyan olyan szar lett volna nekünk mint a kommunizmus alatt.

Atanos 2016.06.11. 15:04:40

@wallenberg8807: PFFF No comment... :D Tipikus neonácista szöveg... :D Nyilván miután szerinted annyira helyesen rendet rakott pl. Lengyelországban azért nem ment ki, mert nem akart világuralmat mi? Hagyjuk már a hülyeséget... :D

wallenberg880702 2016.06.11. 18:13:26

@Siegelindee:

"a Szovjetunióban és nem Magyarországon"

Miért, szerinted magyart ölni nagyobb bűn mint mást ölni? Te ilyen magyarkodó rasszista vagy?

wallenberg880702 2016.06.11. 18:14:29

@Velszi bárdolatlan:

Kétségbe vonod a kommunizmus bűneit?

wallenberg880702 2016.06.11. 18:15:57

A szovjetek megérkezése előtt Magyarország 171 ezer négyzetkilométer területű volt, azt követően már csak 93 ezer négyzetkilométer. Szerintem 171 ezer négyzetkilométer jobb mint 93 ezer négyzetkilométer, tehát jobb lett volna ha a németek győznek.

wallenberg880702 2016.06.11. 18:16:52

@Atanos:

Hitler nem világuralomra akart törni, hanem meg akarta szüntetni a zsidó világuralmat.

Éhes.ló 2016.06.11. 19:59:46

Bocskornak igaza van.
Sokan értenek egyet vele, nem csak itthon.
A poster pedig bekaphatja.
A sarki koldusét, ha hagyja.

wallenberg880702 2016.06.11. 20:51:11

@Éhes.ló:

Vannak olyan aljas hazaáruló gazemberek, akik annak örülnek, hogy a hazájuk vesztese lett a háborúnak.

Atanos 2016.06.11. 21:19:23

@wallenberg880702: Nevetséges vagy. :D Senki nem örül annak, hogy vesztettünk, de hidd el, hogy akkor ugyan úgy szívtunk volna mint ha vesztettünk volna... De mindegy innentől nem magyarázom meg a marhaságaidat, mert úgy tudom, hogy csak zsidózni tudsz meg ilyenek úgy te is ilyen korlátolt neonácista vagy...

Éhes.ló 2016.06.11. 21:21:53

@wallenberg880702: sőt.
Vannak olyan még gazembernek is nehezen nevezhető szar alakok, akik a Wallenberget soktízezernyi társával együtt a moszkvai kgb főhadiszálláson a Ljubjankában elképesztően aljas módszerekkel elpusztító kommunista vörös hordát különbnek tartják azoknál, mint akiket a vörös hordával elpusztíttattak.

Szóval ha választhattak volna (sajnos nem választhattak), soktízmillió embernek a németek jöttek (volna) be a kommunista ázsiai horda helyett az elmúlt 71 év során.

Bocskor erre is gondolhatott volna.
De nem erre gondolt.
Ez legyen az ő baja.
De a kettős mércés bodycountot nem csípem.

wallenberg880702 2016.06.12. 10:24:19

@Atanos:

A balliberális oldal annak örül, hogy Magyarország elvesztette a háborút.

wallenberg880702 2016.06.12. 10:33:32

@Éhes.ló:

Egyszer a balliberális oldal egy "felszabadulási" megemlékezésén az elhangzott beszéd méltatta Wallenberget. Alig skizofrének, hogy ünneplik az általuk méltatott Wallenberget elhurcoló és meggyilkoló "felszabadítókat".

BéLóg 2016.06.12. 16:06:07

@mpl: Olasz botrány tegnapról megvan? na enyit az "elolvashatod", meg "megveheted", meg "letöltheted"-ről.

BéLóg 2016.06.12. 16:09:04

@mpl: De én NEM akarok vitatkozni egy elmebeteg ember súlyosan barom írásával. tegyék meg a szakemberek, arra tartjuk őket.
Ja, a moszadnál nem talállak, de a fizetési listát még nem néztem.

mpl 2016.06.12. 16:27:45

@BéLóg: olasz botrány túlpörgetett, el kell olvasni és lehet vele vitázni.
A fő baj az, hogy aki üvöltve tiltakozik ellene, valószínűleg nem olvasta.
Szerintem sekélyes, dagályos, frázispufogtató, ostoba, lázálmos mű.
Csak sok hülye beveszi. Viszont a reklámstratégiája zseniális, a mai napig használják.
Jelenlegi vezetőink is, csak nem tudják, honnan származik.
;-)))

mpl 2016.06.12. 16:29:50

@BéLóg: sajnos, nem a moszad fizet, pedig rámférne, boztosan jobbak afeltételeik, mint az itteniek :-)) amúgy a hozzáértők rég cáfolták a hülyeségeket, de annak nics olyan visszhangja.

BéLóg 2016.06.15. 19:14:26

@mpl: Milyen jó magának, maga moszat, bezzeg én csak magam moszok!
süti beállítások módosítása