Ha valaki egy reggeli rádióműsorba beküldött sms-ben azt olvassa, hogy
már bánom, hogy nem a németek nyerték meg a háborút!
és arra azt reagálja, hogy
én is!
az így, szövegkörnyezetből kiemelve egy barom. Ha hozzátesszük, hogy mindez a MusicFM reggeli, Önindító című műsorában hangzott el, és a szövegkörnyezet a tömegközlekedés volt, és az, hogy Bochkor szerint a németeknél már a hetvenes években is tudott visszaadni a sofőr nagyobb címletből, akkor meg egy meggondolatlan hülye, de nem náci.
Nincs itt semmi látnivaló, tessék továbbhaladni.
totopad 2016.06.10. 07:53:51
rókarege 2016.06.10. 08:07:17
röf 2016.06.10. 08:09:57
Attól függetlenül nem biztos, hogy így jártunk jobban....
penna 2016.06.10. 08:13:29
Megdobbent 2016.06.10. 08:13:47
ludomik 2016.06.10. 08:16:12
Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.10. 08:17:02
Plussz Magyarországnak a Trianon elötti határai lennének aktuálisak.
Azaz éppenhogy az a barom, aki nem bánja, hogy nem a németek nyertek.
Az ideológiát és az aktuális gonoszt, valamint a tömegeg számára a tutit mindig a győzetesek diktálják ebben semmi különbség.
Alick 2016.06.10. 08:20:08
:)
Szabinho 2016.06.10. 08:20:32
Gülücsipacsodamuki 2016.06.10. 08:20:33
KCB 2016.06.10. 08:20:46
Phil Necro 2016.06.10. 08:20:46
Ha a nagy kepet nezzuk, a Brit-Francia gyarmat-politika vezett a vilaghaborukhoz,es nekik koszonhetjuk azt is, ami most a Kozel-keleten van.
Egy ilyen kijelentesnek meg nincs semmi koze a Hitler-fele antiszemita nezetekhez,ami nem csak undorito baromsag,de torvenytelen is.
Ludmanó 2016.06.10. 08:22:21
Reszelő Aladár 2016.06.10. 08:25:06
DIEGO_HU 2016.06.10. 08:26:16
2016.06.10. 08:31:52
Aston Kanál 2016.06.10. 08:34:31
Azt pedig kenyelmesen kihagytad az okfejtesedbol, hogy Hitler kedves kis elmeleteben a magyarokat is a szolganepek koze sorolta. A hatarok lehet, hogy a regiek lennenek, csak valoszinuleg magyarok, mint olyanok, akiknek ez szamitana, nem lennenek...
.snɯıɹd snɔlns 2016.06.10. 08:37:44
Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.10. 08:38:47
Ez az általad súlykolt rész már csak a győztesek diktálta ideológia része.
Persze az egyszeri ember minden marhaságot beszop, amit a győzetesek mondanak, és mint egyetlen lehetséges opciót a történelem leírásáról elfogadtatnaka közvéleménnyel.
A gyakorlatban semmilyen különbség nem lett volna szinte a mostani Európa, és a Náci győzelem esetén kialakult Európa között, néhány határvonal áthúzását leszímítva.
Meg 1-2 állammal kevesebb lenne, pl Szlovákia.
CoolKoon 2016.06.10. 08:40:21
CoolKoon 2016.06.10. 08:42:03
.snɯıɹd snɔlns 2016.06.10. 08:42:04
savanyu_bableves 2016.06.10. 08:42:10
RobertThorn_ 2016.06.10. 08:44:09
Akkor szabadna megkérdezni, hogy a poszt mégis miért van?
Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.10. 08:44:34
"Szolganép" kifejezést a nácik egy hiteles,írásos dokumentumban sem használnak a magyarokra.
Valószínűbb hogy szövetségesként tekintett ránk hisz visszaadta nekünk az 1920-ban elcsatolt magyarlakta területeket és hagyta hogy Délvidéket elfoglaljuk.
Biztos hogy nem tekintette a magyarokat a németekkel egyenrangúnak,de nem is nézett le minket.Vhogy olyanok lehettünk a szemében mint az olaszok.
heimdall 2016.06.10. 08:46:04
Értem.
Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.10. 08:49:26
Egyébként meg ha pusztán az zavar, hogy a nácik kiválasztottnak, többnek gondolták magukat (a németeket) a többiektől, akkor rossz hírem van.
Van még jópár ilyen vallás és nemzet.
Pl a zsidók és muszlimok is magukat kiválasztottnak gondolják, és mi többiek mind másodrendőek vagyunk, az előbbieknél gój, utóbbiaknál kafír kategorizáltságban.
Hülye aki elolvassa! 2016.06.10. 08:51:05
jajmarnemoderalj 2016.06.10. 08:53:38
Gérard Duchemin 2016.06.10. 08:55:52
óðinn 2016.06.10. 08:57:36
A határokról meg annyit, hogy a Tiso-féle Szlovákia biztos megmaradt volna, Burgenlandot sem kaptuk volna vissza, Bácskában-Baranyában pedig az ottani németek számára nagy valószínűséggel létrehozták volna a Prinz Eugen Gaut. Dél-Erdélyre az ott élő szászok miatt szintén nem sok esélyünk volt.
mpl 2016.06.10. 09:00:35
Tehát ne legyen illúziótok, adolf nem tartott minket semmire. Ahogy másokat sem.
A rendszerének erényei, pl. a katonás rend, pedig addig terjedt, amíg a leigázáshoz adott segítséget. A jó utak, amit a mai napig használnak, arra kellett, hogy mindent hazavigyenek rajta. Ha emlékeztek, mindent elloptak mindenhonnan. Pl. tőlünk, a gyárakat, az összes elérhető értéket és műtárgyat, a bank aranytartalékát és a sort lehet folytatni.
Vagyis ne sírjunk, hogy nem győztek.
Ez egyébként nem jelenti azt, hogy az oroszokkal jól jártunk, de azt is minek köszönhetjük?
2016.06.10. 09:03:05
2016.06.10. 09:06:42
Lecsó75 2016.06.10. 09:09:35
Olvasd el a Mein Kampf-ot, aztán rájössz, mi lett volna...
Mi valszeg az őshazában próbálkozhatnánk újra, itt meg a tiszta árja faj. Amibe mi nem nagyon tartoztunk bele Adolf bácsi szerint.
Hattáb 2016.06.10. 09:13:04
silverfish 2016.06.10. 09:15:12
2016.06.10. 09:17:15
A Mein Kampf egy vízió. Ahogy a kommunizmus is. A kommunizmus is arra alapult, hogy nem lesznek országok (vagyis csak egy) és mindenki egyenlő lesz. Nem sikerült megvalósítani. A Mein Kampf víziója ugyanígy járt volna. Szóval ha a németek nyerik a háborút, nem jelenti azt, hogy eljött volna a Mein Kampf világa. Szerintem megmaradtunk volna Magyarországnak.
Lutriboy 2016.06.10. 09:20:09
Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.10. 09:20:34
Ebben igazad van.
Mindkét ideológia gyűlöletes.
Csakhát valahogy mégis az egykori náci németországban egyszeri tisztviselőként dolgozó emberek nyugdíjának a folyósításának betiltását követelik Belgiumban (azaz azt szeretnék, hogy dögöljenek éhen), addig a komcsi nyugdíjasoktól valahogy a folyósítás kérdésének betiltása szóba se kerül.
Steve the Great 2016.06.10. 09:21:35
marcellus wallace 2016.06.10. 09:22:35
bratan 2016.06.10. 09:23:57
játccótér 2016.06.10. 09:24:18
Szóval szerintem, azért hülye, hogy elárulta magát...:)
2016.06.10. 09:24:22
J.W. Booth 2016.06.10. 09:25:36
Bochkor szerintem egy nagy ripacs. Nem kell szeretni.
annyit azért az őt utálók is elismerhetnek, hogy nagy dolgokat csinál.
Tsteinar 2016.06.10. 09:26:57
abcdefghabcdefgh 2016.06.10. 09:28:40
PonDrow 2016.06.10. 09:30:06
antibochkor 2016.06.10. 09:31:00
altimus 2016.06.10. 09:34:50
de megegyszer, a nacizmusnak _semmi_ koze nem volt a szerencsetlen ket szohoz. (meg talan az sms irojanak se)
Gabor Jeges 2016.06.10. 09:36:44
Miért, most nem gyűlölendő a komcsi ideológia?
János Kádár 2016.06.10. 09:48:00
2016.06.10. 09:48:26
Dr.Démonmac1 2016.06.10. 09:51:52
A Németek nyerésével kapcsolatban, ha a 2. VHB ről van szó, a forrásaim megegyeznek abban, hogy Magyarország a répa rosszabbik oldalán állna (mivel az árja fajideáltól eléggé messze található :))
Janos Mohacsi 2016.06.10. 09:54:22
A (keleti)zocializmusnak is van hosszu tavu tortenelmi haszna: keves a bevandorlo, nem ugy mint nyugaton(Skandinavia stb.).
A város és a csillagok 2016.06.10. 09:55:44
"Megmaradtunk volna Magyarországnak."
Ja, csak szolgaszinten, meg az összes zsidó és cigány meghalt volna (gondolom, te ezt nem bánod, sőt ezt szeretnéd).
Janos Mohacsi 2016.06.10. 09:56:17
Roma: Kenyeret es cirkiszt!
Europa a 1945-2016:Sör es foci
Magyarorszag: Foci es sör ha van penzed ra!!!
cukkmukk 2016.06.10. 09:57:44
A város és a csillagok 2016.06.10. 09:58:24
"Az tény, hogy a kommunizmus sokkal több embert gyilkolt meg..."
Igen, a Szovjetunióban és nem Magyarországon.
Magyarországon a nácizmus gyilkolt meg kb. kétezerszer annyi embert, mint a kommunizmus.
Te turbómagyar vagy, ugye? Akkor ennek az országnak a dolgaival kellene elsősroban foglalkoznod és nem azzal, hogy mi történt a szovjet Távol-Keleten.
Mikor lövik már dunába a libbantakat ? 2016.06.10. 09:58:53
IT jegyzet (törölt) · http://itjegyzet.blog.hu 2016.06.10. 09:59:00
A város és a csillagok 2016.06.10. 09:59:10
Ott a pont. :)
furo80 2016.06.10. 09:59:28
A város és a csillagok 2016.06.10. 10:00:27
Én meg sajnálom, hogy beszennyezed a hozzászólásoddal az anyanyelvemet.
2016.06.10. 10:01:01
ZátonyokonSettenkedőLipsik (törölt) 2016.06.10. 10:02:01
ZátonyokonSettenkedőLipsik (törölt) 2016.06.10. 10:04:10
2016.06.10. 10:05:29
Miért szerinted a Szovjetúnióhoz nem szolgaszinten lettünk csatolva, okoska?
És nem öltek meg és deportáltak ugyanúgy embereket? (termelékenyebben, mint a nácik)
Azt meg honnan vetted, hogy én nem bánnám? Minden bokorban nácit látok hozzáállás, manapság ez a divat, hiába.
lalolib 2016.06.10. 10:07:17
Bochkor meg tényleg egy arrogáns faszkalap, akit már régen el kellett volna tiltania rádiózástól. Annyit még vele kapcsolatban, hogy emellett meg nem hülye gyerek, csak valami megfelelési kényszerből kifolyólag időnként kijön rajta a paranoia és olyan baromságokat beszél, hogy attól égnek áll az ember haja. Valaki szólhatna már neki, hogy már nem 20 éves.
Thunder_th 2016.06.10. 10:07:31
Ki nem szarja le. Mi lett volna ha a nagyapámnak kereke lett volna? Nyilván villamos.
Nem nyertek és pont. Lépjünk is tovább.
Baloldalt SZÉTSZOPATÓ Habony 2016.06.10. 10:08:31
2016.06.10. 10:08:41
A város és a csillagok 2016.06.10. 10:09:52
"Egy győztes hitlerista Németország bizonyára keményebben és más elvek mentén dirigálná Európát mint a Merkeli de pl. aligha kellene vesződnünk migránsokkal meg efféle dolgokkal. "
Istenem, miért élnek az ilyen barmok, akik ezt bírják gondolni?
Oké, nem vagy zsidó, nem vagy cigány, nem vagy meleg, nem vagy őszintén vallásos, ezért azt gondolod, hogy hagytak volna téged a nácik egzisztálni (mert ugye a felsoroltakat kiirtották volna, de félek, annyira nem ismered a történelmet, hogy ezt sem tudod).
Vagy szolga lettél volna és a földet túrnád valahol vidéken és nem laptopon osztanád az észt (ezt, gondolom, nem szeretted volna, hacsak nem vagy mazochista), vagy birodalmi funkci lennél, aki bizonyos szinten élet-halál ura. Ez bejönne, ugye, kispofám? Hatalommal bírni és emberek életéről dönteni és jól élni a pechesebbek rabszolgamunkájából?
Ezt értetted a kívánatos "szigor" alatt, nemde?
lyken 2016.06.10. 10:12:57
Péter Varga 2016.06.10. 10:15:55
A konkrét ügyben pedig nyilván csak a németek példás rendszeretete, okossága miatt mondta poénszerűen, ez az unatkozó blogger meg rácsapott mint gyöngytyúk a takonyra.
Mellesleg lehet az I.vh-ra is gondolni nyugodtan, amit az USA döntött el úgy, hogy annak folytatása legyen.
2016.06.10. 10:16:20
IT jegyzet (törölt) · http://itjegyzet.blog.hu 2016.06.10. 10:17:03
2016.06.10. 10:19:27
.snɯıɹd snɔlns 2016.06.10. 10:23:12
miért hallgattad?
kötelező volt?
altimus 2016.06.10. 10:24:52
altimus 2016.06.10. 10:26:04
A város és a csillagok 2016.06.10. 10:26:43
"Miért szerinted a Szovjetúnióhoz nem szolgaszinten lettünk csatolva, okoska?
És nem öltek meg és deportáltak ugyanúgy embereket? (termelékenyebben, mint a nácik)"
A SZU-hoz szolgaszinten lettünk hozzácsapva, igen. Az talán jó volt? A SZU rendszere egy bűnös rendszer volt. A nácizmus ugyanolyan bűnös rendszer volt, vagy nem? Akkor miért is lett volna JOBB, ha a németek győznek?
A nácik által kirobbantott II. Vh-ban kb. 1 millió magyar halt meg. Ebből csak kb. 160 ezer volt katona, a többi polgári áldozat.
Az oroszok elhurcoltak kb. 200 ezer embert kényszermunkára, ennek kb. fele meghalt, fele visszatért.
Akkor melyik rendszer ölt meg több embert Magyarországon? Akkor miért jobb a nácizmus, mint a kommunizmus? Mindkettő egyformán borzalmas, undorító, bűnös rendszer volt.
A SZU-ban a saját szovjet állampolgáraik közül sokkal többet öltek meg, de ahhoz nekünk mi közünk is van?
IT jegyzet (törölt) · http://itjegyzet.blog.hu 2016.06.10. 10:27:01
BéLóg 2016.06.10. 10:28:19
TothJanJ 2016.06.10. 10:28:19
Nincs itt semmi belelátnivaló, tessék továbbhaladni.
Parajpuding 2016.06.10. 10:28:36
BéLóg 2016.06.10. 10:28:58
(Ismétlés a tudás anyja... :-)
.snɯıɹd snɔlns 2016.06.10. 10:30:50
jogos!
én meg utálom magyarországot, mert egy idióta tolvaj seggfej focibuzi vezeti...
A város és a csillagok 2016.06.10. 10:31:03
Nem minden náci ami német, nem tudtad? :)
Siegmund és Sieglinde a Nibelung-mondakör szereplői. Olvass és tanulj, van még mit.
2016.06.10. 10:31:17
"A SZU-hoz szolgaszinten lettünk hozzácsapva, igen. Az talán jó volt? A SZU rendszere egy bűnös rendszer volt. A nácizmus ugyanolyan bűnös rendszer volt, vagy nem? Akkor miért is lett volna JOBB, ha a németek győznek?"
Ki a f*szom mondott olyant, hogy JOBB lett volna. Olvass már vissza turbólibbantkám!
"
Akkor melyik rendszer ölt meg több embert Magyarországon? Akkor miért jobb a nácizmus, mint a kommunizmus? Mindkettő egyformán borzalmas, undorító, bűnös rendszer volt."
Ki a f*szom mondott olyant, hogy JOBB lett volna. Olvass már vissza turbólibbantkám!
Azzal vitatkozol, amit nem is állítottam b*zzeg!
2016.06.10. 10:33:42
"Siegmund és Sieglinde a Nibelung-mondakör szereplői. Olvass és tanulj, van még mit."
és mint ilyen, a nácik is előszeretettel hivatkoztak rá... Olvass és tanulj, van még mit!
38. "Nibelungen" Németek SS-Standartenführer, Martin Stange 1945
hu.wikipedia.org/wiki/Waffen-SS
arizmendi 2016.06.10. 10:34:20
Gitler nem adta vissza egész Erdélyt Bécsben sem... a románok is azon az oldalon voltak. lehet, hogy Gitlered nekik adta volna az egész Tiszántúlt.
Spacecake 2016.06.10. 10:36:52
schr62 2016.06.10. 10:40:27
sajan vannak még ilyen állatok, csakmegdöglenek egyszer..
Raven1975 2016.06.10. 10:40:39
kalbász 2016.06.10. 10:42:10
Csak úgy mondom. Nem kell elhinni.
Tudod, a győztesek írják.
Ettől függetlenül, ha nincs a Szálasi kormány, akkor az ország sokkal jobban jön ki az egészből, a trianoni határokat a 2. vh végén véglegesítették, pont azért mert nem sikerült kiugrani, mint a románoknak.
El lett ez rohadtul balfaszkodva.
André Goodfriend 2016.06.10. 10:45:52
laci_52 2016.06.10. 10:47:13
blacha 2016.06.10. 10:50:58
belert 2016.06.10. 10:51:34
Gyakorlatilag minden primitív műsort meg lehet védeni ezzel a remek "érveléssel".
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.06.10. 10:54:24
Cliff Barns 2016.06.10. 10:55:37
lalolib 2016.06.10. 10:55:41
Macropus Rufus 2016.06.10. 11:00:26
1)kultúra teremtők (pl. német, angol)
2)kultúra horzdozók (ilyen pl. a magyar is)
3)kultúrarombolók: zsidók, cigányok stb. őket kell kiírtani.
A 2. csoportba tartozókat nem szabad hagyni elszaporodni sem azt, hogy tanúljanak mert esetleg még fellázadnak ellenük.
ZátonyokonSettenkedőLipsik (törölt) 2016.06.10. 11:07:19
Galicius 2016.06.10. 11:11:21
2016.06.10. 11:12:52
Az országgyűlés elnökét sikerül egy kalap alá venni egy rádiós bunkóval.
Gratula!
2016.06.10. 11:14:55
Ha meg mégsem, akkor mégis.
Mert hát hogyan lehet, hogy lehet nem is úgy van, ahogy lennie kell.
Circus 2016.06.10. 11:28:08
Ez minden volt, csak az nem, olyat maximum egy kibucban látnál, de az se biztos, hogy tényleg az lenne, így marad egy utópia. Ami nem feltétlenül baj...
Amúgy történelemről "mi lett volna, ha" alapon vitatkozni... ezt hívják alternatív történelemnek, ami a modern sci-fi egy irányzata :) (lásd még steam-punk)
SENKI nem tudja, "mi lett volna, ha..." :)
seventyfour 2016.06.10. 11:37:21
wuff enough! 2016.06.10. 11:53:15
Hattáb 2016.06.10. 12:01:12
savrola 2016.06.10. 12:03:10
BéLóg 2016.06.10. 12:05:59
Gábor náci nem hülye csak szimplán Bochkor.
Náci hülye nem Bochkor csak szimplán Gábor.
Hülye Bochkor nem Gábor csak szimplán náci. -- Na ezeket kellene még megírni. Ezekre is jönne kattintás meg komment.
dadddd 2016.06.10. 12:20:14
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.06.10. 12:21:12
Viszont Balázs a Bochkor kicsi énje, nem lehet egy lapon említeni őket, Bochkor sokszor kiveri a biztosítékot, viszont profibb.
Az Önindítót néha leszedem, és nem olyan gáz mint a Klasszefemes taliga xar.
Mester.Tamás 2016.06.10. 12:36:23
Amúgy meg überprimitív műsor sok hallgatójukkal együtt, csak hogy néhányat említsek:
bizonyos Skodás Józsi, aki állítólag szerelmes Gabiba (hírolvasó), neki minden reggel szánnak vagy egy 15 perces blokkot, beolvasva a legújabb hülyeségeit, majd az erre jött hallgatói reakciókat.
István Dani vergődése lepkefingnyi dolgokon. Minap pl. az okmányirodás története, amely után több hallgató is kifejtette, hogy neki extrabonyolult ügye volt, normál esetben a lakcímbejelentés kb. 15 perc. De Dani ahelyett, hogy azt mondta volna oké, túltoltam a biciklit, csak kötötte az ebet a karóhoz, hogy a rendszer a rossz.
Egyik nap az oltásellenesség volt a téma, Bochkor felhívott az infektológust, aki értelmesen is válaszolt, majd Bochkor feltette a kérdést, hogy szerinte mely oltásokat kell beadni. Mire az orvos érthetően elmondta, hogy ő orvos mivoltában nem válogathat, nem lenne hiteles, ha azt mondja, hogy a HPV oltás hülyeség, de a DiPerTe nem. Erre Bochkor csak ment neki újra és újra, az orvos meg már lassan nem tudta hogyan elmagyarázni, hogy ő egy rádióműsorban, a páciens pontos ismerete nélkül nem lövöldözhet, mert utána tömegek mennek majd azzal az SZTK-ba, hogy dehát a dr. xy a rádióban ezt mondta.
Az pedig mindent elmond a hallgatók értelmi színvonaláról, amikor megy a MusicManó játék, amelyben egy óvodás csimóta magyaráz el szörnyen dedós dolgot ("Amire gondoltam ..."), és a hallgató vagy ki sem találja (volt rá példa!!), vagy ha igen, akkor akkora ovációval fogadják, mintha megoldotta volna a Maxwell-egyenletrendszert. Szánalmasak.
Az pedig mindent elmond a két balfasz stílusáról, amikor nem veszik észre magukat és jól hallhatóan kell rájuk szólni vagy Gabinak vagy valamikor Pordán Petrának, hogy ez így már nem vicces.
Kíváncsi vagyok, mint Simicska-érdekeltség, meddig maradnak a víz felett.
Nekem nem hiányoznának.
new_boy_on_the_block 2016.06.10. 12:40:53
satch 2016.06.10. 12:49:28
Ugyanakkor persze nyilván a 70-es évek Németországának nagy valószínűséggel nem sok köze lehetett ahhoz ami akkor lett volna ha a németek nyerik a II. VH-t
altimus 2016.06.10. 12:52:17
Gratula!
hat, kerlekszepen, az orszaggyules elnokenek nagyobb bunko keves van az orszagban, bochkor hozzakepest egy szeplelku intellektuel.
altimus 2016.06.10. 12:54:47
na, tobbek kozott ezert is nem vagy radios fonok. a radios fonokot egyvalami erdekli, a forgalom, a hallgatottsag. ha ezt hozza egy musor akkor ok. bochkor reggeli musora nagyon nepszeru, ugyhogy bochkor nem lesz kirugva.
Balt 2016.06.10. 13:03:18
2016.06.10. 13:24:06
Nem így.
Hanem úgy, hogy ha egy rádiós mond valamit az nem ugyan olyan súlyú, mintha az országgyűlés elnöke mondja.
2016.06.10. 13:26:26
"Komoly" a hozzászólásod színvonala.
toty73 2016.06.10. 13:28:21
2016.06.10. 13:29:00
Who cares?
2016.06.10. 13:31:26
Ha így van, minek olvasod el a cikkét?
Mazochista vagy?
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.06.10. 13:41:52
Szlovákiát ők hozták létre 1939. március 14-én, végig náci bábállam volt.:D
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.06.10. 14:10:15
"Mellesleg lehet az I.vh-ra is gondolni nyugodtan, amit az USA döntött el úgy, hogy annak folytatása legyen."
Az USA katonai értelemben döntötte el a háborút, egyébként érdemben a franciák és a britek hozták össze úgy a békerendszert, hogy az megágyazott a II. világháborúnak, Wilsonék nem is ratifikálták otthon a békeszerződést, maga az elnök is megbukott.
Tisztességes Természettudomány 2016.06.10. 14:15:14
A második világháborút pedig a NÁCIK nyerték, nem a németek. Az amerikai nácik, akik lerohanták (vagy a CIA által csenben megpuccsolták) a fél világot az elmúlt 50 évben, valamint a liberális nácik, akik miatt ma már egy értelmes gondolatot sem lehet leírni vagy mondani, mert PC van, és gyűlöletbeszédnek bélyegzik, amit mondasz...
-JzK- 2016.06.10. 14:22:47
Gyorgy Nagy 2016.06.10. 14:32:13
Péter Varga 2016.06.10. 15:12:47
//VV\ 2016.06.10. 15:22:44
Elárulom, mert véltlenül rálátok, a Music Fm budapesti hallgatottságban a 4-5. helyen kullog. Valakinek előbb-utóbb a fejébe fog ez kerülni... Ugye Anikó? Érzed már? Még időben felhúztátok a vityillót... De fenn is kell ám tartani!!! Két bukott rádiós nem annyira keresett a munkaerőpiacon... ;)))))))
Kuki gondolom puhatestű gerinctelenként hamarosan visszaédesgeti magát a Rádió1-be, lehet viszi magáva Bocskorkáékat is... Ez van. Ahogy a bölcs tanárom monta vala, a szar is csak addig úszik a vizen, amíg szét nem ázik...
Péter Varga 2016.06.10. 15:26:45
BéLóg 2016.06.10. 15:36:49
Bochkor Gábor Magyarországon született és ezért magyar állampolgár, apja előbb az MTI bonni majd berlini tudósítója volt.
Ha stázi kapcsolatok érdekelnek, nyugodtan adjál be kérdést a Gauck Behörde részére, meg fogják mondani az igazat, címet a neten keresgesd.
Péter Varga 2016.06.10. 15:40:11
A többi említett bugyutasággal pedig szerintem nem említhető 1 lapon.
409 2016.06.10. 15:46:21
Arra azért kíváncsi vagyok, hogy a hazai Hitler fanok mennyire szeretnének most ott élni...??
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.06.10. 15:50:54
"Éppen azzal, hogy belengették a Wilsoni pontokat, majd hagyták a francba az egészet, h a tetű franciák olyan határokat húzzanak, amivel több 100 évre elvetik a viszály magvát követték el a szemétséget. (Szerencsétlen Károlyi hitt csak az ilyen szép szavakban)"
Akármit csinál Wilson, a franciák revanche-politikájának nem tudta kihúzni a méregfogát és ugyanúgy, a britek is újfajta európai erőegyensúlyt képzeltek el, ami nem jött be. Éppen ezért is hagyta a fenébe az egészet.
A törökök megtehették, hogy harcoltak a békediktátum ellen, nekünk egy soproni népszavazás meg még néhány település visszakerülése jutott (plusz, ahogy mondod, egy szerencsétlen Károlyi), összességében meg több ember került kisebbségi helyzetbe, mint 1914 előtt, de se az amcsik, se a japánok, se az olaszok nem tudtak már ebbe érdemben beleszólni.
Rahman 2016.06.10. 15:52:32
Sixx: Még nem, főnök.
Főnök: És meddig akarsz nálunk dolgozni?
sixx · http://comment.blog.hu 2016.06.10. 16:01:05
KoNor_engineer 2016.06.10. 16:18:58
Ennek azért fussál neki még egyszer.
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.06.10. 17:12:49
Pedig az a helyzet, hogy 1914-hez képest többen kerültek kisebbségi helyzetbe, mi ezen a nem világos?
Mercel 2016.06.10. 17:25:36
Nekem meg azokkal a netes csicskákkal akik a liberalizmust szitokszônak tartják és mindenre mindenkire liberálist üvöltenek amik / akik nem tetszenek bármilyen okból bármilyen témában.
Valamiért az ilyen kis csicskák többnyire turbómagyarkodnak is.
Ostoba.
Ja, egyébként bocskor (kisbetűvel) egy igazi népművészeti agyagedény kábé nulla érzelmi intelligenciával de vélhetően tényleg nem náci. Most. Még.
Mercel 2016.06.10. 17:30:02
Ezt írtad:
"
Bocskor egy kiváló ember. Ismerem, mert minden nap hallgatom a hülyeségeit."
Ismered mert hallgatod a műsorát.
Kiváló érvelési technika:D
Magyar srác 2016.06.10. 18:31:56
együtt robbantották ki a németek és a Szovjetunio, Lengyelország közös lerohanásával,
NEkünk hihetetlen károkat okozott a kommunisták győzelme.
Cimili 2016.06.10. 18:45:10
Mellesleg ők a legjobbak ma.
mpl 2016.06.10. 19:01:55
Nem olvasom naponta, de elolvastam.
Felszínes fércmű, tele frázisokkal, üres szólamokkal.
De alég sokan bedőltek neki, még az utolsó percben is.
Amúgy nem betiltott mű, a Püski Kiadó megjelentette pár éve, a németek most jelentetik meg a kritikai kiadását.
A neten bármikor elérhető, PDF-ben is letöltheted.
theClaw 2016.06.10. 19:20:57
megamedve 2016.06.10. 20:11:14
pitcairn2 2016.06.10. 22:59:39
én inkább anglo-amerikai elitről írnék:)
pl. Churchill anyja is amerikai volt, a nagypapi már a Wall Street-en nyomult
1914-re nagyon szépen összeolvadt már a londoni City és a Wall Street:)
The Anglo-American Establishment - Carroll Quigley
www.carrollquigley.net/pdf/the_anglo-american_establishment.pdf
pitcairn2 2016.06.10. 23:05:24
a Wall Street-en azonban aranyeső volt:)
www.dailykos.com/story/2014/6/29/1310387/-How-Wall-Street-bankers-got-the-U-S-into-WWI
tpl 2016.06.10. 23:23:28
BéLóg 2016.06.10. 23:31:46
utána néztem. Az összes megfigyelési adatbázisban benne van a neved, amerikától az oroszokig. nem kéne ilyen könyvet olvasnod, pláne nem netről töltögetni...
bbwd 2016.06.11. 00:42:32
azzal mi is nyerünk, idióták!
és más az egész történelem...
Velszi bárdolatlan 2016.06.11. 00:51:59
Hát nem szabtál neki túl nehéz feltételeket.
Sixx látnivalóan nem egy szellemi lumen (a cikkeiben a folyamatos káromkodásai, valamint az, hogy kb. 10 évnyi újságíróskodás alatt sem tanult meg írni, nem vallanak magas értelmi szintre), ahogy az átlagkommentelő sem.
Bochkor meg zenél, repülőgépet vezet stb. - az újságíróskodás/műsorvezetés mellett.
(Fellépett Tommy Ramone-nal is. :-)
Velszi bárdolatlan 2016.06.11. 00:56:00
Ami azt illeti, a németeknél mindenképp jobb megoldás volt a magyarok számára.
Ha Hitler győz, már nem lennének magyarok.
Ahogy 100 év múlva így sem lesznek, valami elanglicizálódott korcs faj él majd az országban, kicsit kreolosabb bőrszínnel.
Cseh-Bereményi:
Kérdezném, hogy 100 év múlva
Ki tud majd itt magyarul?
Velszi bárdolatlan 2016.06.11. 00:57:35
Nem, baromka.
Nem lenne Magyarország egyáltalán, ahogy magyar nép és magyar nyelv sem.
Egyébként Hitler messze nem a trianoni határokat adta vissza. Tanulj történelmet, hülye gyerek.
Velszi bárdolatlan 2016.06.11. 01:03:55
"Az tény, hogy a szovjetek és az általuk elterjesztett és vezetett kommunizmus sokkal több embert gyilkolt meg mint a németek,"
Ebben te biztos vagy?
Velszi bárdolatlan 2016.06.11. 01:39:05
Hát téged sem az eszedért fognak ellopni, öregem.
Salem Saberhagen 2016.06.11. 03:28:55
És Hitlerre sem lett volna szükség. Vagy erre a posztra.
"Az tény, hogy a szovjetek és az általuk elterjesztett és vezetett kommunizmus sokkal több embert gyilkolt meg mint a németek,"
Remélem nem relativizálni tetszik bármelyik népirtást, vagy kicsinyíteni annak jelentőségét, esetleg történelmi tényként elfogadott adatokat valótlanként feltüntetni?
„Aki nagy nyilvánosság előtt a nemzeti szocialista és kommunista rendszerek által elkövetett népirtás és más, emberiség elleni cselekmények tényét tagadja, kétségbe vonja vagy jelentéktelen színben tünteti fel, büntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.”
mpl 2016.06.11. 07:29:28
a moszadnál nem vagyok bejelentve?
Amúgy ismerni kell azt, amivel vitázni akarsz.
Anno, a szocializmusban a papneveldések jártak a marxista képzésekre, mert azt mondták, 'hogy vitázzak egy olyan tannal, amit nem ismerek tökéletesen?'
Trackers 2016.06.11. 08:27:54
Minden esetben.
Ez a képlet akkor se bonyolultabb, ha az egyik fél náci.
Kapitány_1 2016.06.11. 08:32:13
bbwd 2016.06.11. 12:09:46
Atanos 2016.06.11. 13:52:55
Atanos 2016.06.11. 13:55:20
Atanos 2016.06.11. 14:11:53
Atanos 2016.06.11. 14:17:49
Atanos 2016.06.11. 14:48:10
Atanos 2016.06.11. 14:49:16
Atanos 2016.06.11. 14:58:03
Atanos 2016.06.11. 14:59:19
Atanos 2016.06.11. 15:02:31
Atanos 2016.06.11. 15:04:40
wallenberg880702 2016.06.11. 18:13:26
"a Szovjetunióban és nem Magyarországon"
Miért, szerinted magyart ölni nagyobb bűn mint mást ölni? Te ilyen magyarkodó rasszista vagy?
wallenberg880702 2016.06.11. 18:14:29
Kétségbe vonod a kommunizmus bűneit?
wallenberg880702 2016.06.11. 18:15:57
wallenberg880702 2016.06.11. 18:16:52
Hitler nem világuralomra akart törni, hanem meg akarta szüntetni a zsidó világuralmat.
Éhes.ló 2016.06.11. 19:59:46
Sokan értenek egyet vele, nem csak itthon.
A poster pedig bekaphatja.
A sarki koldusét, ha hagyja.
wallenberg880702 2016.06.11. 20:51:11
Vannak olyan aljas hazaáruló gazemberek, akik annak örülnek, hogy a hazájuk vesztese lett a háborúnak.
Atanos 2016.06.11. 21:19:23
Éhes.ló 2016.06.11. 21:21:53
Vannak olyan még gazembernek is nehezen nevezhető szar alakok, akik a Wallenberget soktízezernyi társával együtt a moszkvai kgb főhadiszálláson a Ljubjankában elképesztően aljas módszerekkel elpusztító kommunista vörös hordát különbnek tartják azoknál, mint akiket a vörös hordával elpusztíttattak.
Szóval ha választhattak volna (sajnos nem választhattak), soktízmillió embernek a németek jöttek (volna) be a kommunista ázsiai horda helyett az elmúlt 71 év során.
Bocskor erre is gondolhatott volna.
De nem erre gondolt.
Ez legyen az ő baja.
De a kettős mércés bodycountot nem csípem.
wallenberg880702 2016.06.12. 10:24:19
A balliberális oldal annak örül, hogy Magyarország elvesztette a háborút.
wallenberg880702 2016.06.12. 10:33:32
Egyszer a balliberális oldal egy "felszabadulási" megemlékezésén az elhangzott beszéd méltatta Wallenberget. Alig skizofrének, hogy ünneplik az általuk méltatott Wallenberget elhurcoló és meggyilkoló "felszabadítókat".
BéLóg 2016.06.12. 16:06:07
BéLóg 2016.06.12. 16:09:04
Ja, a moszadnál nem talállak, de a fizetési listát még nem néztem.
mpl 2016.06.12. 16:27:45
A fő baj az, hogy aki üvöltve tiltakozik ellene, valószínűleg nem olvasta.
Szerintem sekélyes, dagályos, frázispufogtató, ostoba, lázálmos mű.
Csak sok hülye beveszi. Viszont a reklámstratégiája zseniális, a mai napig használják.
Jelenlegi vezetőink is, csak nem tudják, honnan származik.
;-)))
mpl 2016.06.12. 16:29:50
BéLóg 2016.06.15. 19:14:26