Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Szaniszló Ferenc távozik az Echo TV-től

2016. június 02. 17:26 klágd 186 komment

Mi sumérok, etruszkok, kelták, szkíták és hunok, vagyis magyarok, egy emberként ejtünk el egy könnyet, mert a Pestisrácok információja szerint az Echo TV-nél felmondtak Szaniszló Ferencnek, a csatorna alapemberének, az összeesküvés-elméletek Juszt Lászlójának. 2008 augusztusa óta vezette a Világ-Panoráma című műsorát, 2013-ban Táncsics-díjat kapott, amit aztán visszaadott Balog Zoltán miniszternek. A Pestisrácok próbálta elérni Szaniszlót, de egyelőre nem sikerült nekik.

Mi kollégánk, szarvas remekbeszabott Coubjával búcsúzunk:

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jandera 2016.06.03. 08:30:42

@Komád: "a vilag vevo az osszeeskuveselmeletekre"
Nem a világ, csak a behülyített tömegek...
A tömegeket hülyíteni Hitler is tudta, csak a megfelelő hazugságokat kell a megfelelő helyeken előadni...

dr kotász (törölt) 2016.06.03. 08:36:36

@(tesztnick): Ne adj ötleteket... Világtudomány című műsor leple alatt kikapcsolná a gravitációt és akkor nem csak a békemenet fog a föld felett lebegni pár méterrel

showeyes 2016.06.03. 08:36:38

Szaniszló ellensége a mai kor mételyének: a politikai korrektségnek. Tisztelem, becsülöm. Írhat bármit a sok hülye liberális!

Only God judge on Me 2016.06.03. 08:45:33

Gibbonka, latom trollkodasbol öttös :-D még mindig forgok a röhögestol amiket irsz. Am, ha komolyan gondololod arra kerlek menj el dolgozni az egeszsegugy allami szelciojaba, menj utana az NHB Bankba, es rakd ossze a kettot... de azert hazafele sokszorosan tularazott autoitakon menve allj meg Felcsuton drukkolni, es mélyen gondolkozz el azon (ha megerolteted magad biztos menni fog) az a sok milliardbol megepult stadionok erik meg jobban vagy a mutoben elfogyo gez... semmi matek, csak jozan paraszti esz, fuss neki akar tobbszor hatha meglesz a megoldas. Aztan kezeltesd magad...

Egyebkent a migranspolitikaval reszben egyetertek, de a csok meg a tobbi parasztvakitas sajnos... kevesen tudjak igenybe venni. A gazdasag a beka segge alatt van, EUs forrasok nelkul vegunk lenne, a fizuemeleseket is hagyjuk, mert az gyakorlatilag az elmult 8 ev elmaradt fizuemelese inflacios szinten, 4 millio munkavallalo... aham, csak ezen 5percet rohogtem...

Ti kaptatok mar egyeni szamlaertesitot a magannyugdij egyenlegetekrol?

bovorac 2016.06.03. 08:53:54

@Gibbonka26:

Hát akkor vegyük sorra,

mi van: a gazdasági eredményekkel?

SEMMI. Az unortodox gazdaság- és társadalompolitika egyetlen mutatóval sem tudja igazolni az eredményességét. Egyetlen olyan mutatót sem tudsz említeni, amely bármely két egybefüggő esztendőt tekintve akármelyik nem unortodox európai politikát folytató állam eredményeinél jobbak lennének.

Mi van a a fizetések rendezésével?

SEMMI. Fizetéseket ebben az országban, már amennyiben közalkalmazottakról van szó, úgy 8-12 évente szokás rendezni. Pl. a pedagógusok, egészségügyisek legutoljára 2003-ban kaptak igen jelentős emelést. Hadd ne essünk már hasra, hogy a 2014-es választások előttre ismét beérett egy ciklus. Azóta meg semmi, s a nagy életpálya-modell is egy nagy átbaszás.

Mi van a CSOK-kal?

A CSOK tipikusan annak egy jó kis (pontosabban jó nagy) ajándék, akinek nem kellene pénzt adni, mert már van neki bőven. Közvetve pedig természetesen az egész egy lopás, hisz a haverok kapják a beruházásokból származó hasznot.

Hazugság, hogy a rezsi emelkedett.

Ennek őszintén örülhetnénk is, de úgy hülyeség, ahogy van. A rezsi emelkedett, csak most rábassza az állam a közszolgáltató cégekre, amelyek így automatikusan leállítottak minden beruházást, befagyasztottak minden értéket fenntartó működési költséget, s a minimumon pötyögnek - és még így is veszteségesek. A veszteséget az állam fogja átvállalni, már erre is van precedens.
Szóval a nagy rezsicsökkentésnek mi értelme volt? Évtizednyi időre befagyasztja pl. a villamoshálózat szinten tartását (visszafejlődés), veszteséget halmoz, amit ugyanúgy mi fizetünk, mintha közvetlenül tettük volna, és mindezt azért, hogy a tegnapi villanyszámlám kimutatása szerint 3 év alatt 27 ezer forint áramszámlát ajándékba kapjak.

Elárulom, hogy mindezzel együtt is a 3 évvel ezelőttihez képest több mint 10%-kal többet fizetek az áramért - hasonló fogyasztási szokások mentén.

A helyes migránspolitikával, Európa szemét ránk szegezi, ha a hazaáruló ballibsi lenne kormányon, itt is az lenne mint Brüsszelben, Párizsban stb.

Ó, igen. Európa kábultan néz minket. Azt is, hogy Európa leggyorsabban fogyó társadalma vagyunk, ahol alapvető feladatok ellátására sem lesz ember, de mi annyira hős gyökerek vagyunk, hogy évekre előre lebetonozzuk, hogy senkit nem látunk szívesen.

Mi van a 4 millió foglalkoztatottal?

SEMMI. Az új foglalkoztatottak nagy része éppen olyan kapun belüli rejtett munkanélküli, mint a rendszerváltás előtt. Nettó hazugság az egész. Nem szoktat semmilyen rendszeres munkára, hisz a közfogik nagy részének nem is jut semmilyen értelmes munka. Viszont élelmes módon megindult az alacsonyabb presztízsű közszolgálati feladatok közfoglalkoztatásúvá alakítása, úgyhogy van akit elbocsátottak, majd ugyanazt a feladatot megkapta közfoglalkoztatottként.

Mi van a gyermekétkeztetéssel, az oktatásba beleölt milliókkal

Európa oktatásba legkevesebbet fektető országa vagyunk. Nem az EU, hanem Európa viszonylatában. Igen, Albánia és Montenegró is többet költ arányosan az oktatásra. Úgyhogy gratulálok.

dr. mesterséges színezék 2016.06.03. 09:26:48

@The Ghost Wolf: "most hol lehet majd látni az őrült eszmefuttatásait,"

A Nahát és a Hihetetlen biztosan befogad publicisztikát. Bár... ők tudják, hogy a pénzükért eszement baromságokat írnak, míg Szaniszló esetében kételyek merülnek fel, és lehet, hogy a bolondságokat nem merik egy bolondra bízni.

dr. mesterséges színezék 2016.06.03. 09:30:43

@szociál: Hacsak el nem kezdenének gyanakodni egymásra. Mindketten abban a korban vannak, amikor a könyökön már elég száraz a bőr, szinte pikk... (jönnek!)

dr. mesterséges színezék 2016.06.03. 09:31:42

@showeyes: "Szaniszló ellensége a mai kor mételyének: a politikai korrektségnek"

Meg a józan észt is sikerült kiütéssel legyőznie.

birka menet 2016.06.03. 09:37:59

Nekem a legjobban az tetszett, ahogy ezek a segghülye Szaniszló hívők még a nyilvánvaló Szaniszló-trolloldalt is bekajálták és eredetinek hitték.

Még ma is szétröhögi magát az ember ezeken a Szaniszló csőcselékeken, főleg azon, hogy legjobban abban hisz ez a szerencsétlen elmecsuszant népség, hogy ők aztán tudják, hogy a világ hogy müködik. A maradék 7 milliárd meg szellemi sötétségben él, a Soros birodalom irányítása alatt.

Röhögjetek ti is:

index.hu/tech/2015/09/02/az_evtized_trollja_hulyiti_szaniszlo_ferenc_rajongoit_a_facebookon/

Peterpapo 2016.06.03. 09:38:29

Nem tudom Szaniszló mit szív, de nem kérek belőle, mert úgy néz ki, hogy teljesen elhal tőle az ember agya. 5000 éve még sehol sem voltunk. Mit hazudozik ez itt össze-vissza? És látom vannak rajongói is. Eszük annyi sincs, mint egy marék molylepkének.

dr. mesterséges színezék 2016.06.03. 09:43:40

@bovorac: "A CSOK tipikusan annak egy jó kis (pontosabban jó nagy) ajándék, akinek nem kellene pénzt adni, mert már van neki bőven. "

Más összegekkel, más körítéssel megismételték azt, amit Orbán v1.0 művelt a 30 milliós államilag doltált hitellel.

Érdekes volt figyelni, amikor az MSZP-SZDSZ megszüntette és előtte (a gerincben szintén erős) Magyar Bálint még felvette. A fijjuk és a nyáj teljes joggal bégette, hogy "megszüntette-e-e-e de felvette-e-e", de az akolban az senkit nem zavart, hogy ki a búbánatos rozmaring teremtett olyan szitut, hogy magyarbálintos körülmények között BÁRKI felvehetett adóból dotált hitelt.

dr. mesterséges színezék 2016.06.03. 09:48:01

@Márton Hakapeszi: Engem svábozzál, légy szíves!
Rendpártiság, igazodás, perfekt skatulyák!
Ja, és persze kitartás!

dr. mesterséges színezék 2016.06.03. 09:54:29

@birka menet: "Azon gondolkodtam a minap, hogy ki kéne tenni majd egy nyilatkozatot, miszerint az igazi Szaniszló csak a Facebookon létezik, akit a tévében látnak, az egy hazug imposztor, akit a pénzügyi háttérhatalom irányít"

Lehet, hogy most megcsinálta? Szegény Szaniszló!

2016.06.03. 10:02:32

@jandera:
a történelem összeesküvések sorozata. ami nem azt jelenti, hogy minden igaz. de azt sem, hogy semmi sem.

Peterpapo 2016.06.03. 10:16:39

@showeyes:

Hülyék minden oldalon vannak, nem csak a libsik között. Tökéletes példa erre Szaniszló.

unionista᠌᠋ (törölt) 2016.06.03. 10:17:02

@rockjano:
szaniszló zéró információból vont le végső következtetéseket. ami nem azt jelenti, hogy bolond. mert a bolondok képtelenek következtetni. hanem azt, hogy szaniszló inkább átlagos képességű. az átlagember gondolkodik úgy, ahogyan ő. ami ebből kiemeli az, hogy az érzelmi kvalitásai magasabbak az átlagnál, vagy legalábbis a közéleti érzékenysége erősebb. nem bolond, nem keltett gyűlöletet (aki így képzeli az maga is gyűlölködik). mondta a magáét. egy szabad országban azt kellene gondolni: hadd mondja. a liberálisoknak különösen. ehhez képest lassan mindenki idióta és fasiszta, aki nem judaista. (tudnék olyan kommentet írni, hogy azt gondold, hogy egy fizetett orosz kém vagyok. de nem írok ilyet, mert akkor lebuknék.)

NYJetsTD 2016.06.03. 10:18:30

Szaniszló nem fog eltűnni. Most nagy kereslet van ezekre a komplett idiótákra. Akár az MTVA, akár valamelyik minisztérium tárt karokkal fogadja majd.

Peterpapo 2016.06.03. 10:20:51

@cilamila67:

Ja. Végül is nem görbe a háta és tyúkmelle sincs ahogy néztem.

Peterpapo 2016.06.03. 10:27:16

@unionista᠌᠋:

"nem keltett gyűlöletet (aki így képzeli az maga is gyűlölködik)"

Na ebben nagyon-nagyon tévedsz. Ha arról beszélsz folyton, hogy minket magyarokat mindenki le akar igázni, vagy el akar taposni. az már kimeríti a gyűlöletkeltés fogalmát. Tehát akik azt mondják, hogy Szaniszló gyűlöletet kelt, azt nem képzelgés, hanem tény. Ráadásul az is egy szar duma, hogy aki azt mondja gyűlöletet kelt, az maga gyűlölködik. Nem is szar duma, inkább simán egy ordas hazugság.

unionista᠌᠋ (törölt) 2016.06.03. 10:28:52

@J_O_L_A_N:
mindkét oldalon konteókat gyártanak. az egyik oldalon a filoszemitákkal szembeni lázadás, a másikon eltúlzott russzofóbia. (ugye most azt képzeled, hogy orosz ügynök vagyok.)

Peterpapo 2016.06.03. 10:44:22

@unionista᠌᠋:

Édes Istenem! Te annyira félrebeszélsz, hogy az már hihetetlen. Senkinek nincs russzofóbiája. Vagy te azt veszed annak, hogy pár évvel ezelőtt Orbán Viktor felháborodott azon, hogy az akkori kormány az oroszokkal tárgyalt Paksról és hogy titkosították a megállapodást, majd fogta magát és titkosított megállapodást kötött az oroszokkal? Ez nem russzofóbia, hanem annak ékes bizonyítéka, hogy Viktor egy gerinctelen, köpönyegforgató, hazug, szemét, geci. Ennyi a történet.

unionista᠌᠋ (törölt) 2016.06.03. 10:52:07

@Peterpapo:
szaniszló úgy gondolkodik, mint egy átlagember téttől pusztavacson át nagyszebenig és sepsiszentgyörgyig. mert igen, ott is élnek magyarok. ilyesmiket mond a bevezetőjében. ha valakiben ez gyűlöletet kelt, akkor az maga is gyűlölködik.

ezek után azt mondja, hogy van egy globális háttérhatalom ami foglyul ejtette a nemzetállamokat, közte a magyart. és ezeket fel akarja számolni. ha valakiben ez gyűlöletet kelt, akkor az maga is gyűlölködik.

nézzük azt, hogy tényszerűen mi igaz, vagy mi az, ami igazolható. a balliberálisok célja tényleg az, hogy a magyar nemzetet mint olyat felszámolják. mert azt már meghaladta egy extrém, liberális, radikálisan kozmpolita világkép. ami ellen összeesküdtek az oroszok. hoppá. a másik oldalon is konteókban hisznek. aztán lehet mondani, hogy igen kágébéla. és lehet mondani, hogy igen soros györgy. és lehet játszani ezt a kultúrharcot. a magyar közélet nagyrészt erről szól. nincsenek értelmes viták. és úgy tűnik, hogy amíg nincs stabil többségi államvallás addig nem is lehet. csak ezek a hitviták folynak.

jandera 2016.06.03. 10:53:22

Most nagyon okosat írtál.
A világegyetem olyan nagy, hogy minden van benne, és az ellenkezője is.

A csalók azzal élnek vissza, hogy másokat tévedésbe hoznak, vagy tévedésben tartanak előnyök szerzése végett. Az előnyök nem csak anyagiak lehetnek.

dr. mesterséges színezék 2016.06.03. 10:59:17

@unionista᠌᠋: A belgák meg csak lesnek, és nem győzik várni, hogy jöjjön már egy nyamvadt repülő csészealj, és rabolja mán el őket ebből a degenerált flamand-vallon perpatvarból.

dr. mesterséges színezék 2016.06.03. 11:05:23

@Peterpapo: "Vagy te azt veszed annak, hogy pár évvel ezelőtt Orbán Viktor felháborodott azon, hogy az akkori kormány az oroszokkal tárgyalt Paksról"

Az semmi! A fideszes történetírás szerint személyesen üldözte el a ruszkikat. Haza.
Persze ez csak azért van, mert a fideszes történetírást is viszi a lendülete. Fogja ő még beverni Németh Miklós száját a kivonás miatt. Mármint a 1990-ben fogja.

CoolKoon 2016.06.03. 11:06:01

@séfbácsi2: "És azok a RTL klub meg a TV2 műsorait vezetik mind tudásban magasan kvalifikáltak, akárcsak a rádiós bocskorgábor." - Eléggé kevered a szezont a fazonnal. "bocskorgábor" pl. sose vezetett ismeretterjesztő/hírközlő műsort, és (a Szaniszlóval ellentétben) soha nem is tett úgy, mintha azt csinálná. Amit ő csinál, az szórakoztató műsor, és (a híradók kivételével) ugyanezt teszi a Reteklub meg a Trévé2 is. Ha mondjuk a Discovery vagy a Doq műsorába kötnél bele ilyen érvekkel, az jogos lenne, de szórakoztató műsoroktól tényszerűséget elvárni fölösleges (kicsit a bulvártól is az :P ).
Szaniszló viszont úgy csinált, mintha hírmúsort vezetne (és néhanapján -vsz. merő véletlenből- be is csúszott a vendégek közé egy-egy értelmes alak), csakhogy inkább önmaga paródiáját készítette el minden egyes alkalommal, és ezért (adásról adásra) az egész inkább egy felnőtteknek való mesélésre hasonlított. Kicsit más kategória ez, mint a "bocskorgábor".....

CoolKoon 2016.06.03. 11:07:27

@séfbácsi2: "és az tök véletlen, hogy eddig épp erre jöttek." - Nem véletlen bazmeg, biztos Soros György személyesen maga osztja nekik a kisokosokat (meg az észt), ugye? Ennyire hülye vagy?

CoolKoon 2016.06.03. 11:15:24

@cilamila67: "valamelyik fideszes pártkatonának nem tetszett" - Igen, ez engem se lepne meg. Istenem be szép dolog is az, hogy a forradalmak előbb-utóbb MINDIG "elfogyasztják" a gyerekeiket....
Amúgy meg valóban félelmetes, mennyire kompakt és következetes az egész Szaniszló-féle álomvilág. Elég, ha az ember egy kicsit nincs résen, és máris magába szippantja őt az egész agyrémhalmaz. Ugyanis a következtetései néha egészen kézenfekvőnek hatnak (még ha nélkülöznek minden logikát is).

CoolKoon 2016.06.03. 11:22:33

@Gibbonka26: "káoszt, anarchiát alakítani az országban (...) taxitüntetéssel stb." - Azt a magadfajta csürhe szervezi és viszi véghez, hiszen mindenki tudja, hogy a taxistüntetésben résztvevő rohadékok mind alantas férgek. Mivel pedig tudjuk, hogy csőcselék csak egy van, ebből (és a hozzászólásod szintjéből) világosan következik, hogy te is közülük való vagy.
A hőn szeretett vezéreiddel kapcsolatban pedig untig elég nekem a KGBéla ügye. Ennél példásabb (hazaárulási) bizonyíték nekem pl. nem is kell.

Peterpapo 2016.06.03. 11:25:18

@unionista᠌᠋:

Ismét egy orbitális tévedés. Egy átlag embernek az eszébe sem jutnak olyanok, amiket ez az agyalágyult nem csak gondol, hanem még ki is mondja a szájával.

Megint erősen csúsztatsz. Azt senki sem vonja kétségbe, hogy Sepsiszentgyörgyön is élnek magyarok, de azt már igen, hogy mindenki minket akar leigázni meg eltaposni, és hogy minket Isten azért rakott ide, hogy vigyázzuk és műveljük ezt a szent medencét, ami maga a paradicsom az ellenségekre gyakorolt káros kisugárzásával együtt. És mi tesszük is a dolgunk már ötezer éve. Nem is vagyunk itt azóta. Mellesleg a kelták mióta magyarok?

" Az őskelta népcsoport feltehetőleg e két kultúra összeolvadásából született. E népcsoport őshazája Közép-Európa nyugati része (a Rajna és a Felső-Duna vidéke) és északkelet-Franciaország lehetett."

tehát nem magyarok, csak keveredtek az idejövő magyarokkal, mint ahogy az összes akkor itt élő nép, akiktől elvettük ezt a szent földet.

Az utolsó bekezdésed pedig azért hazugság, mert a liberálisokat nem érdekli, hogy ki milyen néphez, népcsoporthoz tartozik, vagy milyen a vallása, vagy milyen a szexuális beállítottsága. Egy liberálisnak nem ezek a legfontosabb dolgok, tehát nem a magyarokkal van baj, hanem azokkal az idiótákkal, akinek az mindennél előrébb való, hogy ki milyen néphez, stb tartozik és annak alapján ítél meg embereket. Az elsődleges az, hogy mindenki egyformán ember és az a lényeg, hogy jó, vagy rossz ember. A többi csak másodlagos. Fontos, de másodlagos.

CoolKoon 2016.06.03. 11:25:18

@séfbácsi2: "Így aztán megpróbálják inkább sározni, de amikt mondd azt nem cáfolják. " - Nem hát, mert értelmes ember nem áll le vitatkozni olyan félkegyelművel, aki gyakorlatilag az egész világát pl. abból vezeti le, hogy a Föld lapos. Nincs értelme ilyenekkel szóba állni ugyanis (egyetlen értelmes célra lehet az ömlengéseit használni: levetíteni középiskolás diákoknak, aztán elmagyarázni nekik, hogy mi a baj velük, hogy ne legyenek belőlük olyan degenerált felnőttek, akik az ilyen agyrémeket elhiszik).

CoolKoon 2016.06.03. 11:28:52

@cilamila67: "közben , meg kedves liberális honfitársaim néha ti vagytok a legnagyobb kirekesztő, "csak nekem lehet igazam" emberkék, ugye?" - Igen, az ész meg a vaslogika már csak olyan, hogy nem tűr meg maga mellett semmi olyat, ami még csak köszönőviszonyban sincs a logikával.......

CoolKoon 2016.06.03. 11:33:18

@L.A.M.: "Sőt. Szaniszló nem nyúlta le pénzzel a nézőit... " - Azt általában a jósműsorok se teszik. Hiszen ha felhívja őket az egyszerű proli, annak rendje és módja szerint meg is kapja a saját ezotéria-adagját. Ja hogy annak semmi (kézzelfogható) értéke nincs? Ez szemmel láthatóan senkit nem érdekel (se a jóst, se a belefonálókat).

CoolKoon 2016.06.03. 11:43:16

@unionista᠌᠋: "eltúlzott russzofóbia" - Egyszer majd olvass utána a pánszlávizmusnak, aztán hasonlítsd össze azokkal a területekkel, amelyeket az oroszok bábállamként tartottak, amíg bírták szusszal (meg pénzzel). Talán (ha a sors is úgy akarja :P) rájössz, hogy a russzofóbia nem is annyira eltúlzott......

MailMan 2016.06.03. 12:28:26

@CoolKoon: Úgy érted, ha a Soros is úgy akarja? :D

2016.06.03. 12:52:36

@CoolKoon:
a szláv népeket beszélők nem egyfelől erednek. ezért a szerbek és a horvátok sem voltak képesek egy államba összeállni. a pánszlávizmus északon sem működik orosz-lengyel relációban. ennek elemi földrajzi-biológia okai vannak. például megváltozik a flóra. és ez az indoeurópai népeknél számít. aki orosszal beszéltem mind azt mondta, hogy ők nem akarnak magyarok felett uralkodni. de ha hívják őket, akkor jönnek. kétszer tiporták el a magyar szabadságot. és egyszer szabadították fel az országot. tehát baráti alapon tartoznak egy bejövetellel.

cilamila67 2016.06.03. 12:57:30

Amikor Szaniszlóról hallok , akkor nekem beugrik Chrudinák Alajos újságíró több száz száz riport-dokumentumfilm az erdélyi magyarok szenvedéseiről, a közel-keleti helyzetről stb...Az akkori Szaniszló is beteg volt, vagy most azért bolond, mert NAGY Magyarországban gondolkodik, ostorozza trianont, és szerinte egy zsidó uralta háttérhatalom uralja a világot...Mondok én nektek valamit, kedves nagyon okos bloggtársak, a Leicester City esetében a bukik 5000-es oddsszal adták az első helyet, a rókák behúzták, a görögök anno megnyerték az EB-ét, elárulok nektek egy titkot, nem minden összeesküvés-elmélet igaz, de van , ami az, és olyan, hogy lehetetlen,, nincs, a szomorú az, hogy Ti egy ember munkásságát, tévedéseivel, melléfogásaival együtt simán lefikázzátok, gondolom munkaidőben, félve lesve , hogy mikor nyit be a góré , és akkor bukjátok a 125.128 forintos fizutokat...a lényeg, Szaniszló olyan helyen forgatott és olyan veszélyes szitukban volt, ahol ti kedves, bátor anonim nethuszárok nem voltatok és nem is lesztek, ez is hozzátartozik Szaniszló munkásságához, és ékes példa arra,is , hogyha valaki egész Magyarországban gondolkodik,kimond igazságokat, és konzekvensen kitart az elvei mellett, az egy senki a szemetekben, majd az idő eldönti, Szaniszló az összes melléfogásával együtt több respektet érdemel, mint akármelyik korrupt politikus, vagy megvehető médiageci, vagy egy munkaidő alatt a gép előtt maszturbáló nethuszár.

2016.06.03. 13:05:40

@Peterpapo:
az "ősmagyarok" őseurázsiaiak. és a kelták a rokonaik. ez egy bizonyos férfiági eredet földrajzi eloszlása.
cdn.eupedia.com/images/content/Haplogroup_R1b_World.png
láthatod rajta a feltételezett szkíta-szittya-magyar területeket. láthatod rajta az ujgur területeket. az ott élő őseurázsiaiak az ősmagyarok rokonai. szaniszló lehet, hogy ostoba, de ez esetben az érzelmi kvalitásai magasabbak az átlagnál. mert ezekre ráérez. az ősmagyarok és az őskelták evolúciós biológiai értelemben rokonok. mégpedig egyenes férfiágon. ősidők óta. (az y kromoszóma apáról fiúra rendszerint csak nagyon kis változtatásokkal adódik át. az apasági vizsgálatnak is ez alapja.)

2016.06.03. 13:09:19

@Peterpapo:
nemzeti liberalizmusról hallottál már?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.06.03. 13:51:38

@unionista᠌᠋:

Russzofóbia ? :)
Vitya jobban nyalja az Oroszok seggét mint anno Kádár :)
Szerintem otthon az íróasztalánál Putyinra veri a farkát, ő a példaképe, meg Sztálin :P

dr. mesterséges színezék 2016.06.03. 14:52:13

@unionista᠋: Azt természetesen az utca Ivan Ivanovics Ivanova/John Doe-ja/Kovács Jánosi dönti el, hogy mikor, és ki ellen/kiért pattan harcocsira, miután átlapozta a törikönyvet.

Bízom benne, hogy az ilyen gondolataid csak Szaniszló maradékai, aztán majd valahogy kitisztulnak.

Zb74 2016.06.03. 14:52:22

Itt nem az alaphír érdekes - ami lehet, hogy nem is igaz - hanem a PestiSrácok-cikk hangvétele.
A PS egy Fidesz-közelinek mondott sajtótermék (az egykori Cink szerint egyenesen a "Fidesz-frakció online újságja", így különösen érdekes, ahogy cikizi az EchoTV nézettségét, és gúnyolódik Szaniszlón. Az az igazi kérdés, mitől lett Szaniszló (és Széles) ennyire feketeseggű a Fidesznél? Mert a PS-cikk hangvétele alapján akár a 444-en is megjelenhetett volna.

dr. mesterséges színezék 2016.06.03. 14:56:35

@cilamila67: Ez egészen lencséspistásra sikeredett, bár a szókincse túl bő ahhoz.
Amúgy a munkaidőm és munkakörülményeim tekintetében egyetlen pontot sem sikerült megközelítned, de remélem, hogy Szaniszló mostantól ráér kristálygömböt árulni, ami majd javít a találati rátádon.

L.A.M. 2016.06.03. 15:03:49

@CoolKoon:

Az emelt díjról elfelejtkeztél. Csak arra utaltam, hogy Szaniszló baromságai legalább nem kerültek pénzbe.

CoolKoon 2016.06.03. 15:07:22

@L.A.M.: Már miért feledkeztem volna meg? A jóslás (meg a rontáslevétel, meg a kártyavetés, meg a többi baromság) egy szolgáltatás, aminek az árát emeltdíjas szám formájában fizetik meg az érdeklődők. Szaniszló baromságai nem személyre szabottak, így annak a közlése inkább "közszolgálatnak" tekintendő :D

dr. mesterséges színezék 2016.06.03. 15:11:59

@Zb74: Muszáj feszkót teremteni a Jobbik irányába, mert a túl nagy hasonulástól fáj Viki feje.
Ilyen fejfájásba pusztult bele az MDF is.

haustart 2016.06.03. 20:17:41

@KopaszMercis:
Téged is agyon kéne verni és a disznókkal megetetni...

haustart 2016.06.03. 20:22:41

@bovorac:
Jajj látom neked is sikerült betanulmi a bolsi-libsi népszabadság-zsindex-444.hu-s hazugságokat, te olyan hülye és ostoba vagy, csak az agitprop kommunista szellemet kéne már kiirtani az országból innen
A hosszan felsorakoztatott adataimra és érveimre csak ennyi futja..... (de tudom, gyurcsányista ballibeknek ezt nehéz elfogadni.. nehéz elfogadni, hogy az ország épül... mivel nektek csak a hazudozás megy........)
DE A SZÁMOK NEM HAZUDNAK:)
-tetszőleges példa = A NYUGDÍJAK REÁLÉRTÉKE 1990 ÉS 2010 KÖZÖTT

-ANTALL KORMÁNY -8,2%

-HORN PUFAJKÁS KORMÁNY -11,9%

- I. ORBÁN KORMÁNY +22,2% (!!!!!!)

- MEDGYESSY-GYURCSÁNY-BAJNAY -10%

Úgy látszik, hogy a magadfajta aljadék agitprop szoci férgeket nem lehet semmivel sem meggyőzni.....
Köszönöm Istenem, hogy azért a FIDESZ van hatalmon és nem a BUKOTT maffiabaloldal:)))))

KORRUPCIÓ - igen és mi volt 2002 és 2010 között - Hunvald, Demszky, Zuschlag, Kóka, Kuncze, Szalainé Szilágyi Eleonóra, Hagyó "nokiásdoboz" Miklós (utóbbiak BKV), de elég, ha simán két pártot írok ide :

MSZP & SZDSZ

(egyik már megszűnt, remélem a másik is meghal, de meg is fog, mert saját magát nyírja ki)

haustart 2016.06.03. 20:26:13

@CoolKoon:
a te fasiszta liberális bandád PONT EZT A MAGATARTÁST TANÚSÍTJA, egyszerűen nem bírjátok ki, ha valaki nem liberális, nem a bankok-multik-zsidók-rotschildok érdekeit képviselik, hanem igenis MAGYAR ÉRDEKEKET, vagy a nem liberális véleményt osztja és ha eltérő a világnézete, ideológiája, látáspontja stb.
TI VAGYTOK AZ IGAZI DIKTÁTOROK, NEM ORBÁN!!!!!!!
DE VÉGE AZ MSZP-SZDSZ érának... és soha nem tértek vissza a kormánya......
csak ennyi a véleményem....... na, ki is bontja meg a nemzet egységét??? Amikor az SZDSZ-s Retkes Attila (utolsó elnöke 2009-ben) bocsánatot kért a magyaroktól, h 20 évig ellenük politizáltak és tevékenykedtek???

A Fideszt 2014-ben elsöprő többséggel szavazták meg, a büdös komunista liberális kisebbség pedig alig 25%-ot kapott, akkor kik A DIKTATÓRIKUSOK, KIK BESZÉLNEK JOGÁLLAMRÓL,DEMOKRÁCIÁRÓL..... Amikor ők akarják megdönteni a választási törvényeknek megfelelően, demokratikus szabad választások útján megválasztott nemzeti kormányt megdönteni

haustart 2016.06.03. 20:27:29

@hírhamisítópappdani:
Neked kell narkós buziliberó geci

2016.06.03. 21:38:21

@Gibbonka26: tudja valaki, hogy mi volt a korábbi nikkje ennek a retardált náci baromnak? (Nem, ez nem paródia, ez tényleg ilyen)

haustart 2016.06.03. 22:11:07

@IT jegyzet:
Te meg egy NÁCIONISTA Sorosbérenc hazaáruló vagy !!! NÁCI vagy, mert a hazád ellen tevékenykedsz, gyűlölöd a magyarságot és provokálsz... de hiába próbálkozol..... AZ IGAZI FAJGYŰLÖLŐ TE VAGY!!
És még engem mersz lerasszistázni te szégyentelen alattomos csúszómászó féreg, ki vagy te?

lya2222 2016.06.03. 22:19:39

@IT jegyzet:
Mi van, fáj az igazság te náci gecikurva? Milyen rombolást vitt véghez a baloldal 2002 és 2010 között, és még meg sem említettem a kommunista + pufajkás horn kormány időszakát, de úgy látszik te amnéziában szenvedsz, mert nagyon elfelejtkeztél ezekről a tényekről
És nem tudom, melyik miniszterelnök ciklusa alatt hagyták jóvá, hogy a bankok hamis pénzt bocsássanak ki és meginduljon a végtelen devizaspirál, amely családok tízezreit kötötte röghöz... és köti a mai napig.......

Nem tudom, melyik kormány vállalta fel ezen családok megsegítését?? Segítek, NEM GYURCSÓTÁNY ÉS BAJNAI VOLTAK!!!!

Nem tudom, hogy hány ezer és tízezer család rokkant bele, mert képtelen volt fizetni az elszálló adósságát, miközben nyomta a vállát az állandóan emelkedő távhő, gáz, villany.....

Ma ha bekapcsolja a híradót, hányszor hallja azt, hogy emelkedik a rezsi....... épp ellenkezőleg, pedig 2010 előtt ez volt a tendencia..
Bajnai idején MENNYIEN VOLTAK ÖNGYILKOSOK, MERT 2 CSŐDELJÁRÁSA IS VOLT ANNAK AZ AMERIKAI ÜGYNÖKNEK....??? HÁNY EMBERT LAKOLTATTAK KI 2009-BE ÉS 2015? BAJNAIÉK VITTÉK VÉGRE A REZSICSÖKKENTÉST?
MEKKORA VOLT BAJNAIÉK IDEJÉN A GAZDASÁGI NÖVEKEDÉS?????
Na akkor válaszolj a kérdésekre... de te csak a fajtádhoz hasonlóan csak a szart tudod kavarni, de azt nagyon... senkiházi undorító geci

haustart 2016.06.03. 22:39:41

@Gibbonka26:
Azt majdnem elfelejtettem, hogy ne hasonlítsd magadat hozzám, ahogy elnézem, te abban találod meg az örömödet, hogy mindenhol belerúgsz az emberekbe kommentnevek mögé bújva és azt hiszed, hogy a komplexusaidat ezzel eltudod fojtani..... DE TÉVEDSZ! Csak egy nyomorék, világtalan, szerencsétlen köcsög leszel, aki egész életében boldogtalan lesz és "huszoniksz" évesen bár a fásultsától belepistulva fogod osztani liberális náciként az észt..... Az ilyen elvetemült rosszmájú, gonosz kurvapecéreket küldeném el kapálni vidékre, mert városi tahókám fogalmad sincs arról, mi a munka te gyökértelen szarházi geci...EGY ÖRÖK VESZTES VAGY ÉS MEGÉRDEMLED!!!

Egyébként jól fizet a bérkommentelés?? Mert én még nem tervezem, hogy Nyugatra megyek, lojális vagyok a hazámhoz, de ha jól tejel, megtanulom tőled, milyen is az igazi (liberálisokra és kommunistákra jellemző) acsarkodó, szardobáló, mocskolódó stílus, amivel te engem vádolsz te faszszopó....

2016.06.03. 22:41:29

@Gibbonka26: szegény kis hazaáruló, miért itt vergődsz?

2016.06.03. 22:42:53

@lya2222: kis majom, attól nem leszel más, hogy másik nikken is fröcsögsz.

haustart 2016.06.03. 22:43:24

@IT jegyzet:
Na, leírod mennyit fizet, jó tutor lehetnél :DDDDD

haustart 2016.06.03. 22:55:53

@IT jegyzet:
Azt majdnem elfelejtettem, hogy ne hasonlítsd magadat hozzám, ahogy elnézem, te abban találod meg az örömödet, hogy mindenhol belerúgsz az emberekbe kommentnevek mögé bújva és azt hiszed, hogy a komplexusaidat ezzel eltudod fojtani..... DE TÉVEDSZ! Csak egy nyomorék, világtalan, szerencsétlen köcsög leszel, aki egész életében boldogtalan lesz és "huszoniksz" évesen bár a fásultsától belepistulva fogod osztani liberális náciként az észt..... Az ilyen elvetemült rosszmájú, gonosz kurvapecéreket küldeném el kapálni vidékre, mert városi tahókám fogalmad sincs arról, mi a munka te gyökértelen szarházi geci...EGY ÖRÖK VESZTES VAGY ÉS MEGÉRDEMLED!!!

Jól fizet a bérkommentelés?? Mert én még nem tervezem, hogy Nyugatra megyek, lojális vagyok a hazámhoz, de ha jól tejel, megtanulom tőled, milyen is az igazi (liberálisokra és kommunistákra jellemző) acsarkodó, szardobáló, mocskolódó stílus, amivel te engem vádolsz te faszszopó....

dr. mesterséges színezék 2016.06.03. 23:58:39

@IT jegyzet: Az általános lelkiállapota alapján Gabriellát tippelek.

www.youtube.com/watch?v=u9xpPTXyld4

2016.06.04. 05:56:42

@dr. mesterseges szinezek: nem tudom, ki az. Ez az izé viszont úgy tűnik, elmebeteg is, nem csak náci.

lya2222 2016.06.04. 16:35:30

@IT jegyzet:
Miről beszélsz te fasiszta geci, jajj ne keverj össze magaddal, jól beolvastak legalább az alábbi kommenten.... Fáj neked mi, hogy a FIDESZ , "maffiakormány, a diktátor, a felcsúti törpe" idején virágzik az ország, hogy az ország költségvetésébrn TÖBBLET VAN és nem deficit, amire Mátyás uralkodása (!!!!!!!) óta nem volt példa

De ez a te mentalitásod véresszájú kommunista geci, hogy az Isten csapná már a kurva anyádra meg rád a temetőajtód, az ilyentől rögtön elvenném a magyar állampolgárságát.
Miattatok volt ami 57 év kommunizmus alatt (ideszámítva Horn + Medgyessy + Gyurcsány + Bajnayt is, mert egy kaptafa kádárral, rákosival stb.)
Fáj, hogy nagyobb a magyar egység, mint a hazaáruló Gyurcsány alatt?
Hogy a reáljövedelmek az elmúlt években növekedtek, GYURCSÁNY & BAJNAY ALATT HOL VOLT ILYEN GAZDASÁGI EREDMÉNY GYÖKÉR GECI????
Én a helyedben ki nem mennék az utcára, mert még jól pofán rúgnának, de meg is érdemelnéd te aljas hazaáruló faszfej.... Soha ne legyen egy perc nyugtod se....

lya2222 2016.06.04. 16:37:36

@dr. mesterseges szinezek:
Te állapotodró meg ne is beszéjünk, Viktor diktátor mi? Milyen diktatúra, amikor az ilyen idióta aljas férgek, mint te is, leírhatják szabadon a véleményét..... Látszik, annyi eszed, amennyi látszik, azt se tudod, mi az a diktatúra te faszfej....

haustart 2016.06.04. 16:45:30

@IT jegyzet:

Skizofrén is vagy már, hogy kamuprofilokat, hozol létre, azt már leírtam, hogy te ebben találod meg az örömödet, hogy trollkodsz a neten...... de szerintem neked már a pszichiáter se lenne elég.... Kár, hogy a lipótmező bezárt, mert az ilyen idióták, mint te csak teher a társadalomra nézve xDDDD

dr. mesterséges színezék 2016.06.04. 18:47:50

@lya2222: Olyan diktatúra, amelyik az Eroganok és Basik diktatúráját - amelyekben a hozzám hasonló faszfejeket lesittelik - követendő példákat tartja. Csak még túl sok zsére számít az EU-tól ahhoz, hogy a követésért lemondjon róla. Még.

De nem úgy nézel ki, mintha te tartanád vissza, pedig a kórtörténeted során megtapasztaltad, milyen kellemetlen a rács. Másrészt az SZDSZ hülyeségének köszönheted, hogy most köztünk jársz, kezeletlenül, a Fidesztől még mindig leszedálva töltenéd a napjaidat. Olykor hallgatni kéne a Fideszre.

lya2222 2016.06.04. 23:21:04

@dr. mesterseges szinezek:
Te azt se tudod, mit beszélsz, nagyon keveredet a szezont a fazonnal, milyen Erdogan, milyen Basik.... Te hol élsz???
Téged is jól megkéne már 1x-2x pofozni, aztán megtudnád, mi az igazság...
Ha olyan kurva nagy diktatúrában élünk, szerinted Orbán 2014-ben a netadós, a pedagógus stb. tüntetéseken miért nem lőtt be a tömegbe, AHOGY GYURCSÁNY TETTE 2006-BAN???
Erre válaszolj faszomöccse!!!

dr. mesterséges színezék 2016.06.05. 00:01:09

@lya2222: Tudsz olvasni, faszombátyja? Akkor olvass is, és ne csak óbégass! Ha kell, vegyél be ehhez dupla adag gyógyszert!

haustart 2016.06.05. 00:06:03

@IT jegyzet:
mno.hu/belfold/jon-a-szuperkorhaz-bezarhatjak-a-janost-1280109

Egy jó hír, ÚJRA NYIT A LIPÓTMEZŐ, Hál'Istennek Orbán Viktor az ilyen félőrült, elmebetegeket, mint te bezáratja majd ide....

Na elbúcsúzom, mindig rádöbbenek, milyen sekélyesen segghülyék vagytok ti liberálisok....

lya2222 2016.06.05. 00:19:04

@dr. mesterseges szinezek:
Te nem tudod mit beszélsz te narkós buzilibsi degenerált bélsár..
Na, fejtsd ki kérlek, miben diktatórikus a mai Magyarország

-abban, hogy növekszik a gazdaság
-épül a haza, a bankok nem veszik el a házat a kisemberektől
-a reáljövedelmek emelkedtek
-nem a degenerált gyurcsány bajnay löki a szakadékba az országot a nulla szakértelmükkel, akik annyit loptak, amelyhez még Dárius kincse is kevés (rémlik még hagyó-hunvald-szalainé szilágyi eleonóra-demszky-zuschlag-tocsik-stb. neve???)
Úgy látszik kurvára nem értI mi folyik ebben az országban..... Innen látszik nem tájékozódik, de akkor elmondom, a TAX JUSTICE NETWORK hozta le 2012-ben, közgazdász-matematikai professzorok számításán alapul (tehát nem illuminati, vagy valami összeesküvés elméletes baromság, hanem valódi szakértők számításán alapuló), amely kimutatta, Mo.-n 1980 és 2010 között 242 MILLIÁRD USD TALICSKÁZTAK KI AZ ORSZÁGBÓL!!!!!
EZ AZ ŐK MŰVEI!!!!!!!!!!!

Sátánian gonoszak vagytok, hogy csak fröcsögni tudtok, az ilyen mentalitásból nem is kell ide több...
Igen, benne vagyok a korban (de haladok is vele), megéltem a szocializmust, - ennyi idióta embert baszni még nem láttam az biztos
ennyire ostoba, primitív a mai nemzedék? ennyire lehet mindenkit húzni a mézes madzagon, ennyire bedől mindenki a falsch lejárató propagandának??
Érdekes Európában már mindenki Orbánt dicsőíti, Lengyelországban, Németországban de már Svédországban is szimpatizáló felvonulásokat rendeztek mellette az idióta ballib európai politikai elit ellen (merkel rotschild kurva és társai ellen)
Semmilyen érvetek sincs, csak fröcsögni tudtok, de minden érvetek átlátszó és megdönthető, EZÉRT FOGTOK 2018-RA VÉGLEG ELTŰNNI A POLITIKÁBÓL...

2016.06.05. 07:16:16

@Gibbonka26: jajj takonygerinc, újra kinyit anyád lakhelye? Rettegsz, mi, hogy visszakerülsz. De tény, neked nincs keresnivalód a tisztességes elmebetegek közt. Számodra a pöcegödör az ideális lakhely.

haustart 2016.06.05. 15:33:39

@IT jegyzet:
neked még gerinced sincsen fasztarisznya, takarodj a Lipótmezőbe, ott faljad a saját okádékodat és szarjál sünt egész életeden át. Inkább az ilyen hazaáruló szarházi ne pofázzanak, ne a gép előtt járasd a szád hanem takarodj dolgozni repülő gólyafosadék. Szopjad sebajtóbiás véreres faszát és nyaljad gyurcsányka seggét te bolsiringyó!!

2016.06.05. 16:43:31

@Gibbonka26: küldjön már valaki orvost ehhez a beteghez! Nyilvánvalóan közveszélyes. :(

haustart 2016.06.05. 17:07:34

@IT jegyzet:
Nem unod még szarrágo zsidó geci

lya2222 2016.06.05. 17:15:44

@IT jegyzet:
Nem úgy látszik nem unja, mert a kommunista vérében van a kötözködés, úgy tesz mint az 5 éves, addig sír, ameddig nincs neki igaza, addig csak a sárdobálás, fröcsögés.... De addig teszi, amíg a Jóisten majd jól megbünteti....

Hál'Istennek hiába erőlködik, kapkod az idegbetegje és tereli a szót... MERT LEJÁRT AZ IDEJÜK... Orbán lesz Magyarország miniszterelnöke még legalább 15-20 évig is amíg a Jóisten engedi őt élni, mert élnie kell neki
Azt amit ti leromboltatok, mert a te kommunista brigádot csak rombolni tudott, azt most ő vérrel-verítékkel újjáépíti
Úgyhogy szopjad csak a korrupt Maszoposok faszát te urbanista anarcho-szindikalista görény ÉS HÚZZÁL VISSZA IZRAELBE, ahova tartozol a sok rosszmájú közé és rontsd ott a levegőt

2016.06.05. 17:49:24

@lya2222: szegénykém. Amikor már magaddal beszélgetsz... jó, tudom, így legalább nem vagy egyedül, de akkor is... hidd el, jobban tennéd ha végre orvoshoz fordulnál.

lya2222 2016.06.05. 20:59:04

@IT jegyzet:
Miről beszélsz, nem nekem van 10 különböző nicknevem, hanem neked gyöptégla xDDD
Ne keverj össze engem sem magaddal, sem a másikkal te gyökér
Mondom, húzzál haza Izraelbe a mocskos fajtádhoz..... vagy ha itthon rontod a levegőt fogadj be néhány bevándoroltatott muszlimot, hátha kivágják a pinádat és jól megerőszakolnak (mert biztos nem férfi vagy) aztán levágják a fejedet a végén....

2016.06.05. 21:14:37

@lya2222: szegény elmebeteg...

Takács Szabó Z. 2016.06.05. 21:16:35

@IT jegyzet:
Profil megtekintése és mit lát az ember:
15 poszt - 15 bejegyzés - 91 (!!!) hozzászólás
Már ne haragudj, hogy belekontárkodom, de ez elég gáz, szerintem inkább neked van szükséged orvosra..... Tipikus bagoly mondja :DDDD

2016.06.05. 21:19:17

@Takács Szabó Z.: még hány nikket gyártasz, kis elmebeteg? :D

lya2222 2016.06.05. 21:20:12

@Takács Szabó Z.: @IT jegyzet:
Huuhh. Ez kínoska.... Lehullott a lepel. Menj és kezeltesd magadat náci idegbeteg xDDDD

Takács Szabó Z. 2016.06.05. 21:24:55

@IT jegyzet:
Te úgy vagy hülye ahogy vagy, vegyél be legalább 3 adag nyugtatót és amit az elmegyógyintézetben felírtak neked
tégy egy szívességet a világnak és ásd el magad....

lya2222 2016.06.05. 21:37:12

@Takács Szabó Z.: @IT jegyzet:
Hagyjad, csak ennyit tud, szegény elmebetegezni, nyilvánvaló, már elmebeteg szegény,
Az orbán-rezsim megrontotta a szegény lelkét és már az ideggyogyónál a szaros gatyáit keni a pofájára, de nagy diktatúra van, amikor az ilyen idióták leírhatják hozzászólásaikat, a komplexusait, hogy mindenki utálja, másokon tölti ki és ebben leli örömét.....

2016.06.05. 21:40:13

@lya2222: szegény , magányos elmebeteg. Komolyan sajnállak, hogy csak a magad társasága vagy.

Takács Szabó Z. 2016.06.05. 21:43:18

@lya2222: @IT jegyzet:
Igazad van, szerintem ne is törődjünk vele, idegesítse inkább magát, hátha felrobban magában a gép előtt...

itt egyedül te vagy magányos, hogy ennyire van időd kommentelni @IT jegyzet

2016.06.05. 21:47:59

@Takács Szabó Z.: hát aki egymaga is hárman van, azzal nem szállhatok vitába. :D

haustart 2016.06.05. 21:49:09

@IT jegyzet:
Látom megy az élet, megint alakít a majom állatja...
Szerintem ne ásd, hanem inkább öld meg magad

haustart 2016.06.05. 21:52:11

@IT jegyzet:
Látom neked ez a jolly-jokered, még ha esetleg hamis nickekkel is szembetalálja magát az ember, SZERINTEM AZ CSAK A TE 15 VGY 30 HAMIS NICKEID KÖZÜL LEHET.....

Takács Szabó Z. 2016.06.05. 21:57:36

@IT jegyzet:
Hogy egy klasszikust idézzek, de te biztos ismered (30 nickes xDDDD)

"Rászarok a fogkefédre majd azzal súrolom véresre anyád pináját, miközben feldugok egy csavarhúzót a faszodba majd kihúzom és azzal végzek abortuszt anyádon miután a szaros méhét kiveszem, aki a világra szült téged te degenerált nyomorék"

CoolKoon 2016.06.06. 10:04:00

@Gibbonka26: "nem a bankok-multik-zsidók-rotschildok érdekeit képviselik, hanem igenis MAGYAR ÉRDEKEKET" - Hát szerintem pedig aki Putyin elvtárs érdekeit képviseli a magyar érdekekkel szemben (Fidesz, Jobbik, MSZP/Gyurcsány), az NEM magyar érdekeket képvisel. És ezzel egy mondatban el is mondtam, hogy mi a baj az általad bálványozott pártokkal (is).

CoolKoon 2016.06.06. 10:19:20

@unionista᠋: "a szláv népeket beszélők nem egyfelől erednek. ezért a szerbek és a horvátok sem voltak képesek egy államba összeállni." - Ez nem ennyire egyszerű. A szerbről meg a horvátról mint szerb-horvát nyelvről beszélnek még a nyelvészek is, annyira egy tőről fakadnak. Viszont míg a horvátokat a katolikusok térítették meg, addig a szerbeket a "görögkeletiek". Ennyi a különbség (ami miatt az ostoba szerbek feljogosítva érezték magukat arra, hogy MINDENKIT kiirtsanak maguk körül). Viszont a pánszlávizmus mindig is halvaszületett ötlet volt a különböző szláv nemzetek közötti hatalmas (nyelvi, politikai és történelmi) ellentétek, sérelmek miatt. Ezt az oroszok is tudták, de mégis pénzelték, egy konkrét, jól körülhatárolt okból: ők akartak uralkodni az ÖSSZES szláv nemzet által lakott területeken, csak hát ahhoz a Habsburg birodalommal kellett volna összeakaszkodniuk (amihez nem volt se elég pénzük, se elég haderejük). A pánszlávizmus nevű lószarral viszont kitartó (és nem mellesleg egyben magyarellenes) aknamunkát tudtak végezni a Monarchián belül, mert a sok degenerált (és frusztrált) szláv "értelmiségi" (a frusztrált csehek, a belterjes tótok, a rövidlátó horvátok, meg a szintén frusztrált meg tehetetlen szerbek) bevette a mesét a nagy, erős szláv birodalomból. Nem véletlen, hogy a lengyelek voltak az egyetlenek, akik ebből nem kértek: ők már a 19. század elején megtapasztalták a buta és bunkó oroszok uralmát, és tudták, hogy csak erre megy ki a játék, semmi másra. Igazuk is lett nekik (ahogy a magyar elitnek is, aki joggal rettegett a pánszlávizmustól).

"aki orosszal beszéltem mind azt mondta, hogy ők nem akarnak magyarok felett uralkodni. de ha hívják őket, akkor jönnek." - Ja, persze, az orosz szerződésekből is szinte bármit aláír. Természetesen eszébe sincs betartani, aztán ha számon kéred rajta, akkor letagadja. Ha meg előveszed a saját másolatodat, begurul, és előkerül a Kalasnyikov. Nem mellesleg kb. 45 évig bizonyították (a legerősebben főleg '56-ban), hogy mennyire "nem akarnak uralkodni" a magyarokon.....

haustart 2016.06.07. 20:26:28

@CoolKoon:
Miről hadoválsz itt, amikor az export jelentős hányada nem az oroszok felé megy, hanem az EU országai felé áramlik..
Különben is, a magyar kormány ugyanúgy megszavazta az orosz szankciókat 2014-ben, holott - háború ide-oda - jelentős profittól esik el az ország... Nem is gondolnád, mennyi alma és kiviteli cikk (az a kicsi, amit még megtermelnek a tönkrevert gazdaságunkban) rohadt ránk emiatt a semmiért.
Mibők gondolod, hogy Putyin hatása alá fog kerülni az ország??? Kíváncsivá tettél!!

CoolKoon 2016.06.07. 22:51:06

@Gibbonka26: "az export jelentős hányada nem az oroszok felé megy, hanem az EU országai felé áramlik" - az lehet, de úgy tűnik, mintha ez senkit nem érdekelne, a Jobbikot meg a Fideszt főleg nem.

"a magyar kormány ugyanúgy megszavazta az orosz szankciókat 2014-ben" - Persze, mert ha megvétózták volna, akkor még a néppárti német haverjaik se mentették volna meg őket a teljes kiközösítéstől. Viszont Szíjjártóék egyre többet pofáznak a szankciók visszavonásáról. Valószínűleg eddig csak azért nem léptek, mert attól félnek, hogy egyedül maradnának az ügyben.

" mennyi alma és kiviteli cikk rohadt ránk emiatt a semmiért." - Hát, valahogy lépni kellett arra, hogy Putyin elvtárs lényegében annektálta a Krím-félszigetet szintén a semmiért (nincs ott az égvilágon semmi; se olaj, se egyéb ásványkincsek, még stratégiailag sincs annyira fontos helyen).

"Mibők gondolod, hogy Putyin hatása alá fog kerülni az ország???" - Pl. abból, hogy Putyin elvtárs ugyanazt a forgatókönyvet játsza el más európai szélsőségesekkel (pl. a francia Le Pen-klán pártjával, vagy a német AfD-vel), mint Mo-n a Jobbikkal. Mégis mi más célja lenne vele ha nem az, hogy egész Európában ő ossza a lapokat?

haustart 2016.06.08. 02:58:37

"Putyin elvtárs ugyanazt a forgatókönyvet játsza el más európai szélsőségesekkel (pl. a francia Le Pen-klán pártjával, vagy a német AfD-vel), mint Mo-n a Jobbikkal"

Putyin csak úgy uralhatja Európát - ha már ilyen illúziókba meredünk - ha Merkellel kiegyezik, mert ha belegondolsz, ezzel egy olyan kontinentális birodalom jönne létre, amely még az USA-nál is nagyobb lenne.
A német csúcstechnológia és szakértelem találkozik az orosz kimeríthetetlen nyersanyagokkal, ezért van most a TTIP-pel a nagy kavar... (no meg persze Kína, de ez már más kérdés...)
Persze ez sose fog megvalósulni, de csak annyit, hogy már Bismarck idején is úgy alakították a lapot, hogy az orosz cárral nehogy összefogjon (Entente Cordiale, 1908-ban angol és orosz megegyezéssel az antanthoz kerül Oroszország, pedig egy kontinentális birodalomról van szó), de említhetném Sztálin-Hitler szembenállását.
vilaghelyzete.blogspot.hu/2015/09/kotelezo-tananyag-az-usa-strategiajanak.html

Már bocs, de ez egy 444-index-ballib propaganda, az európai nacionalista pártok - Le pen + AfD - mind elutasítják a Jobbikot (ők vannak kiutálva mindenhol) + a Jobbikról most hull le a lepel, hogy nem más, mint egy kriptokommunista bagázs... Soha nem fogja elérni Putyin, hogy Európát uralja (habár szerintem nem áll szándékában... Fehéroroszország + Ukrajna ha végiggondolod mindig egy birodalom, testvérnép az oroszokkal, a mai Oroszország nem egyenlő a Szovjetunióval, hiába a Putyin ellen-propaganda, nem hiszem, hogy egy Szovjetunió 2. a célja)
süti beállítások módosítása