Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Gregor Bernadett nem mártír, csak naiv

2015. november 10. 11:38 sajó d. 81 komment

Valamiért úgy alakult, hogy egyik este pont elkaptam Friderikusz műsorát a TV2-n, ahol éppen Gregor Bernadett volt a vendég. Gregor azért is forró téma most, mert nemrég nyíltan kiállt a Jobbik mellett, ezzel bővítve a közepesen ismert közszereplők táborát (Usztics Mátyáson kívül van más?), akiket nem zavar, ha a választott pártjuk mondjuk homofób rajzocskákat rak ki a Parlamentben, vagy listát készítene a zsidókról, vagy a képviselőik két pofára cigányoznak a közösségi oldalakon, vagy hogy KGB-s ügynökkel képviselik magukat az EU-ban, vagy Novák Előd puszta létezése. A Jobbik természetesen elképesztően boldog, hiszen eddig egy rendes Nemcsák Károlyuk sem volt, nemhogy Bálint Antóniájuk. A Facebookon már szinte mártírként tüntetik fel szegény Gregort, amiért a Jobbik mellé állt. Csak a műsort nem nézték meg rendesen.

 

"Az év szívem ide húz" - mondta Gregor Bernadett az Összezárva Friderikusszal című műsorban. Nincs ma könnyű dolga annak a művésznek, aki nyíltan mellénk áll. A műsor egy részlete: http://goo.gl/QRieyC

Posted by Jobbik Magyarországért Mozgalom on Monday, November 9, 2015

Hát, bizony nincs ma könnyű dolga az embernek, pláne ha csak le kell ülni a tévé elé, és türelmesen végig kell nézni egy egész szórakoztató adást. A Jobbik pártmédiájaként funkcionáló Alfahír erre sem volt képes, vagy csak szimplán nem akarta úgy tenni, mint aki tényleg felfogta, hogy miről beszélgetett Friderikusz és Gregor.

Ettől függetlenül ordas nagy csúsztatás és nettó kamu a Jobbik részéről, hogy úgy kommunikál egy tévés szereplést, mintha Bernadett mártírt beküldték volna egy falka véresszájú liberális közé kiállni a saját jobbikossága mellett. Fridit jobban érdekelték Gregor pasiügyei, mi volt Zámbó Jimmyvel, mi volt az apjával és úgy alapvetően érezni lehetett, hogy a Jobbikot érintő témát azért nem az adás legelején akarja felhozni, mert kényes ügy.

Gregor erre tök korrekten elmondta, hogy ő bizony elolvasta a Jobbik hivatalos programját és ezzel nyerték meg maguknak. Nincs ezzel semmi gond, ha az ország legalább fele elolvasná a pártok programjait, akkor most azon röhögnénk, hogy a Fidesz meg az MSZP még a Parlamentbe sem jutott be. De itt jött aztán Friderikusznak az az abszolút indokolt kérdése, hogy miképpen tud azonosulni a Jobbik uszító, rasszista, antiszemita és homofób politikájával. Sehogy sem.

A Jobbik megpróbálja úgy beállítani Gregor szerepvállalását, mintha csak az első lenne a sok magyar sztár közül, akik a megfelelő pillanatra várnak, hogy bevallhassák, ők igazából világ életükben náci egyenruhára hasonlító jelmezben akarnak cigányputrikban masírozni. Ezzel szemben Gregor elmondta az adásban, hogy a Jobbik politikusai vették fel vele a kapcsolatot és keresték meg, persze újszínházasként ez annyira nem meglepő. És persze az az egyáltalán nem elhanyagolható momentum is kimaradt a Jobbik összefoglalójából, amikor Fridi szembesíti Gregort a párttal.

Friderikusz: Mit gondol a halálbüntetésről? Vagy amikor cigányozik, zsidózik? Vagy buzizik?

Gregor: Az vállalhatatlan számomra is.

Friderikusz: Akkor ez a kettő, hogy fér meg együtt?

Gregor: Ebben igaza van. Ilyen szélsőséges megnyilvánulással egy pillanatig sem tudok és nem is akarok azonosulni.

Ez itt a kulcsszó, és ez az rész, amit inkább nem emel ki a Jobbik, és inkább úgy tesz, mintha ez nem is létezne. Dehogynem létezik, elég csak megnézni a cikk felvezetőjében linkelt eseteket.

Friderikusz ezután kicsit kilép a szerepéből és átvált kioktatásba, miszerint ez a Jobbik régóta épített koncepciója, hiába próbál Gregor úgy tenni, mintha ezt már a párton belül is megbánták volna, azért nem kell sokat kattintgatni a neten, hogy vígan buzizó, zsidózó, cigányozó jobbikos politikust találjunk.

Szóval ennek a posztnak csak az a lényege, hogy tessék észrevenni a politikai kommunikációt minden felületen. Ha Gregor Bernadettről azt írja a Jobbik pártlapja, hogy

Nincs ma könnyű dolga annak a művésznek, aki nyíltan mellénk áll.

akkor ott garantáltan van valami a háttérben. Mennyivel másabb lett volna úgy kitenni ezt az üzenetet, hogy

Nincs ma könnyű dolga annak a művésznek, aki nyíltan mellénk áll, de közben tökre nem akar rasszista, homofób, antiszemita elmebeteg lenni.

Mert alapvetően ez fedi a valóságot, amennyiben a valóságot mindenképpen Friderikusz műsora alapján próbáljuk megfejteni. Az persze már egy egészen más kérdés, hogy mennyiben függ össze Gregor jobbikos szerepvállalása a Dörner György által rendezett Csurka-darabokkal és az anyagi helyzetével. Még utal is arra, hogy 20 éve kevesebbet dolgozott több pénzért, most pedig majd megszakad, hogy el tudja tartani magát és a gyerekeit. Ezért nem kell meglepődni, ha a jövőben egyre gyakrabban tűnik fel az anyagilag kifejezetten jövedelmező pártrendezvényeken, de ez már legyen az ő ügye.

Mindenesetre Friderikusz műsorát tényleg érdemes lesz nézni a jövőben, mert nagyon úgy tűnik, hogy hamarosan Deutsch Tamás is beköltözik hozzá egy napra. Na, az lesz az igazi buli.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nano 2015.11.10. 12:29:59

"Valamiért úgy alakult, hogy egyik este pont elkaptam Friderikusz műsorát a TV2-n"

Valamiért? :D :D Azért, hogy írhass egy politikai cikket egy médiablogra nem? Jó hogy nem azt írtad, hogy véletlenül pont odakapcsoltam. :D Vicces vagy.

tollas 2015.11.10. 12:32:16

Hű de szánalmas, amit itt a Jobbikról hadovál ez a szerencsétlen műsorelkapó.

János Kernács 2015.11.10. 12:38:00

Nem is.tudtam, hogy ez már egy politikai blog. Ami.ráadásul elfogult, elferdített, uszító baromságokat írkál. Ez a szégyen inkább

moszkvicssluszkulcs 2015.11.10. 12:38:07

Eddig nagyon tetszett Friderikusznak ez a műsora. De ez most nagyon nem. Megint ott járunk, hogy Fridi megmondja egy felnőtt magyar állampolgárnak, hogy mit tehet, vagy mit nem. Természetesen a saját szemszögéből. Várom, amikor behívja Bródyt és megkérdezi tőle, hogy miért is áll a liberálisok mellé. Vagy hívja be Gálvölgyit, hogy mi is ez a szoci szeretet...

gabriel8 2015.11.10. 12:54:55

@moszkvicssluszkulcs: Pontosan :) Persze mint tudjuk, arra úgysem kerül sor.
Persze Fridinek is vissza lehetett volna szólni, hogy a néppártosodás közepette egyik másik jelző már totál hazugság.
Egyetértek az előttem szólókkal: uncsi már ezeket a jelzőket rájuk aggatni; szánalmas, ha nincs jobb érv. Beszéljenek inkább a többi párt korrupcióban fuldoklásáról meg a mutyikról. Az miért nem ciki ?
Miért van az, hogy elítélik, aki a buzikat nem szereti és elnézik, aki lop (korrupció által) ?
A lopás nem bűn ?
(bár ez már egy kicsit mellékvágány)

efeller 2015.11.10. 13:02:41

Sok a naci itt.
Biztos szar lehet letminimumbol kapirgalni putrilakok

protézisesh 2015.11.10. 13:08:49

Ha Magyarországon a magyarok jogairól beszélsz, nem vagy nacionalista.
Ha a bűnöző cigányokat cigánybűnözőnek hívod, nem vagy rasszista.
Ha azt gondolod, hogy a családhoz egy apa és egy anya kell (és nem 2 ffi, vagy 2 nő), akkor nem vagy homofób.

Ezt jó lenne tisztán látni és láttatni, kedves sajtómunkás. Igen, vannak szélsőségek. Ahogy vannak szélsőséges "liberálisok" is, akik szerint egy iratok nélkül, rongálással, esetlge hivatalos személy elleni erőszak árán az EU területére beszökött afrikai(nak látszó) ember szava többet ér, mint az én állampolgári jogaim. Ahogy szélsőséges baloldali-liberális személyek-csoportok ún "szégyenfalakat" hoznak létre, ahol egy halom személyiségi jogot megsértve kreálnak "ügyeket", gyakran minden bizonyíték nélkül.

A helyzet tisztulásának fő akadálya a "polkorrektség" és a valóság tabukkal való körbeálcázása. Igen, a börtönök cigányokkal vannak tele. Igen, a migránsok nagy része katonakorú férfi, aki koszos, fertőző, nagy tömegben félelemkeltő módon viselkedik és utánuk minden úgy néz ki, mint a tatárjárás után. Igen, a gyereknek érzelmi konfliktushelyzet, hogy neki két apukája van és nincs anyukája.

Viszont amíg balról mindezen felvetésekre csak a "rasszista, kirekesztő, homofób" jelzőket hallani, addig SOHA nem lesz valódi MEGOLDÁSA a problémáknak. És ez sajnos egyedül a baloldal sara.

efeller 2015.11.10. 13:10:43

@vlagyimirputyin: Na, jo ebedhez szol a nota, inkabb fogyaszd el a kirantoscsirkedet te proletar allat

burgener 2015.11.10. 13:13:25

"Ha Magyarországon a magyarok jogairól beszélsz, nem vagy nacionalista.
Ha a bűnöző cigányokat cigánybűnözőnek hívod, nem vagy rasszista.
Ha azt gondolod, hogy a családhoz egy apa és egy anya kell (és nem 2 ffi, vagy 2 nő), akkor nem vagy homofób. "

Nem vagy egyik se, csupán 3 témás síkhülye vagy:-)

fotelfasiszta 2015.11.10. 13:17:42

Azt eddig is tudtuk, hogy a CC az a velemenyrovat, nem ertem, hogy itt miert hergeli magat azert valaki, mert fizetest kap (legalabb a nevet vallalo) szerzo egy jo adag gonosznacizasert™.

mate2003 2015.11.10. 13:20:14

Szerintem, amit Friderikusz mond, hogy egy művésznek nem szabad semmilyen oldalra állni (pontosan már nem tudom, hogy hangzott el) téves hozzáállás. A művész is ember, a saját értékrendjével, elveivel stb. Ha vállalja, hogy milyen "beállítottságú", akkor azt miért ne tegye mindenki előtt. Az meg, hogy felületesen áll a dologhoz (csak a szép dolgokat olvasta el programból, az akasztást, zsidózást, buzizást, stb. nem), az meg már legyen a saját hülyesége, és nézzen szembe azzal, ha erre felhívják a figyelmét...

Gregor Bernadett a Playboy-os vetkőzésekre utalva, leszögezte, hogy van az a pénz, hogy ledobja a textilt. A beszélgetés többi részéből meg úgy tűnt, hogy van az a pénz, hogy ő a Jobbiknak dolgozzon. Ennyi, ha ezt vállalja, akkor nem kell mellébeszélni, hogy nem tudta, nem olvasta, nem hallotta stb...

Pont ez volna a lényege egy művésznek, hogy ha jó amit csinál, akkor azt a különböző érdeklődésű emberek is kedvelni fogják.

Leylandi 2015.11.10. 13:21:47

@protézisesh: +1 lájk!
Ezzel most nagyon egyetértek.

2015.11.10. 13:25:38

@Érdekes: Inkább tégedd kéne összezárni rasszista és homofób cimboráiddal, valami rácsos helyre. Érdekes lenne a vége.

Balt 2015.11.10. 13:28:50

Na ne röhögtessetek már! (Ja, hogy ez meglepő és mulatságos szórakoztató műsor?) Majd pont Frikusz úr lesz hiteles megmondóember homofóbiából meg poklorrektségből, amikor mindenféle hullámhosszon tövig benyalt az előző kurzusnak, különösen - ahol buziznak buzivagyok Ferencnek?!

Nagyon nem sajnálom a Jobbikot (Bernit annál inkább...), de a citált rajz mitől "homofób" amúgy?

uarempty 2015.11.10. 13:44:54

@trev: mi a probléma? őket mind véditek, ellenben gyűlöliktek a nácikokat...vagy talán még sem szeretnél együtt lenni velük? csak nem rasszista vagy? :D

Nordbright 2015.11.10. 13:50:09

Ne, az ilyen témáknál szokta pl. az Origo rövid időn belül lezárni a hozzászólási lehetőségeket.
A CC meddig tart ki? :)

Kotkodus 2015.11.10. 14:01:25

@uarempty: "a nácikok" nem egy rassz, te szerencsétlen idióta...

Kotkodus 2015.11.10. 14:11:55

@wallenberg8810903: bizony pont ilyen ez a szélsőjobb, amilyennek leírod wallenberg!

egyik nap leköpitek százezrek halálát és szenvedését jelképező szimbólumot és nevettek ezen, majd másnap virágot visztek és "megbánjátok". az elkövető természetesen továbbra is titeket képvisel. nem váltjátok le...

képmutató vagy!
és ha el is hiszed, ostoba képmutató vagy!

uarempty 2015.11.10. 14:12:49

@Kotkodus: ó imádom az ilyen gumicsizmás "megmondóembereket", mint te. láttad, hogy melyik hsz-re válaszolt trev? nem...akkor meg? mit szerencsétlen idiótázol, te szerencsétlen tulok...azt se tudod, mihez szólsz hozzá.

Nordbright 2015.11.10. 14:16:39

@burgener: ez egy nagyon kifinomult érvelés volt, köszönjük. Máskor esetleg hosszabban is kifejtheted az álláspontodat.

Aegopolis2 2015.11.10. 14:19:33

@wallenberg8810903: Csakhogy mindkét általad linkelt listát zsidók készítették zsidókról. Ez azért nem sokban hasonlít arra az egyébként szappanbuborék komolyságú ötletre, amit itthon Gyöngyösi vetett fel. Szóval nem jó a példád.

­DezInf 2015.11.10. 14:24:40

Tehát a szerző Sajó D szerint, minden Jobbik szavazó "rasszista, homofób, antiszemita elmebeteg".

Egyszerű világképe ez az elvakult Gyurcsanyistának.

Valami hasonlót gondol az ilyen szerencsétlen ballib a Fidesz szavazókról is, csak kevesebb, esetleg kevésbé dehonesztáló a jelzőhalmaz, amit a szavazó réteg megjelölésére használ.

A Gyurcsnyista jelző nem holmi légbőlkapott sértés, amit Sajó D. fejéhez vágok.
Elsősorban Gyurcsány a képviselője annak a gyűlöletkeltő mechanizmusnak, amivel a politikai ellenfeleinket dehonesztáló jelzők sokaságával látja el, miközben önmagát képes demokratának nevezni és gondolni szemrebbenés nélkül.
(2006. okt. 23. után elött, és után is)

Vélhetőleg Sajó D. és Friderikusz is önmagát demokratának, a ballibeket kívánatos ínyencségnek, mindenki mást homofóbnak, rasszistának, diktatúra pártinak, nácinak, fasizstának látnak.
persze a jelzők halmaza jóval tágabb, viszont egy közös tulajdonsága van nekik.

Gyűlöletkeltésre kiválóan alkalmasak.

Ennyit tud Sajó D, Friderikusz, meg a többi Gyurcsnyista.

bré king 2015.11.10. 14:28:03

én hülye... még elkezdtem olvasni, azt hittem valami építő jellegű cikk lesz,
de ez csak a szokásos indexes "jobbik-fikázás".

nyíljon szét a mellkasa mint a biblia 2015.11.10. 14:29:01

egy százaléknyi kisebbség akarja ráerőltetni magát többmillió magyarra, besokalltak a magyarok, ezért szárnyal a Jobbik, és ezért nyüszít a puhos homoszexuális Friderikusz meg a sajó d. féle ingyenélők.
Jobb időkben a televízió közelébe sem engednének egy ilyen affektáló puhatestű gusztustalanságot mint F .Sándor, árpa betörő/autótolvaj attila és társaik, nem beszélve árpa apukáról aki segített a fiacskájának kirabolni a cipőboltot most meg produkciós vezető a tévében.
Szerencsétlen Obersovszky megírta milyen emberek ezek, akit érdekel olvasson utána.

Kotkodus 2015.11.10. 14:34:51

@uarempty: nekem annyi elég, hogy te a hozzászólásodban veleszületett tulajdonságokat hasonlítottál politikai/társadalmi állásfoglaláshoz...

és ez a vegytiszta idiotizmus jele... persze nem okollak azért, hogy ezt nem érted meg... csak elkönyvellek idiótának.

különben pedig mi a bajod a gumicsizmával? talán már a hazai dolgos parasztembereket is sértegetni akarod? vagy csak képmutató vagy?

mufflinca 2015.11.10. 14:51:14

Szerintem igenis oda lehet állni egy párt mellé akkor is, ha nem értünk egyet az összes politikai programjával. Magamat abszolút anti orbanistának tartom, de a menekült politikája lenyűgöz. És itt vége is. A mérleg nyelve az én oldalamra ebben ki is merül. Soha nem lesz olyan párt, ami 100%-ig azonosulhat az ember igényével. Ahogy nem lesz tökéletes autó, mobiltelefon, lakás stb. sem. Attól még választunk egyet magunknak.

Gavroche11 2015.11.10. 15:00:24

@­DezInf: nem állít ilyesmit a szerző és Friderikusz sem. Nem mindenki homofób és rasszista, aki a Jobbikra szavaz, ellenben aki a Jobbikra szavaz és magát kicsit is tudatos és felelős embernek tartja, annak vállalnia kell azt is, hogy valamit kezdenie kell a Jobbik rasszista és homofób megnyilvánulásaival és vállalnia kell, hogy mások, akik nem szavaznak a Jobbikra, ezeket a kérdéseket "számon fogják kérni" a Jobbik-szavazókon.
Lehet bárki Jobbik-szavazó, de a teljes csomagot fel kell tudni vállalni.

user friendly 2015.11.10. 15:15:16

a jobbik csúsztatott egy jókorát. annyi történt, hogy Gregor és Friderikusz ugyan nem értettek egyet , de kulturáltan elbeszélgettek valamiről, amire az itt jelenlévők döntő többsége képtelen.
ennyi. mindenki saját magát minősíti a viselkedésével.

Flea30 2015.11.10. 15:18:55

A Fridit nagyon nem szeretem, nem is szerettem soha, de most megnéztem ezt a műsort. Meglehetősen érdektelen volt az egész, főleg a csajszi....
Ellenben azt más is nagyon gáznak tartja, amikor úgymond "megható" témák fejtegetése alatt olyan tipikusan Hajdú Péteresen/Tv2-sen beúszik a SZÉPZENE, zongorás akkordbontós, vinnyogós izé? Ez egy nagyon furcsa dolog, mert semmilyen más csatornán nem így veszi ki magát ez, pedig ott is mindig rásegítenek az "érzelmekre".
Jó pár éve Szulák Andrea igen unalmas late night showjának előzetesében láttam/hallottam ezt mindig, megy a buli, aztán Rogán Antal vagy Gyurcsány vagy valamelyik idióta az Irigy Hónaljmirigyből két szóban belekezd a motorbalesetének/vakbélműtétjének/influenzájának/tyúkszemvágásának ecsetelésébe, Szulák visszakérdez, hogy "és tényleg nagyon fájt?" és bevágják az interjúból kivágott művi elszontyolodást (értsd, nem egy ilyen szomorú, gyötrődő fejet vágott erre a kérdésre az alany). Na és ERRE bejön a zongora, cliffhanger és "szombat este a TV2-n". Tényleg nagyon furcsa, ha elkapok egy ilyen pillanatot, mindig érzem mögötte Hajdú Pétert. És komolyan, ilyesmit nem láttam még az RTL-en. Hasonlót igen, ilyet nem.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.11.10. 15:22:42

@mufflinca:
A szavazat nincs "súlyozva", nem látszik belőle, hogy gumikesztyűben ért-e hozzájuk az illető, vagy élvezettel rájuk vetette magát. Mindkettő 1 darab szavazatot ér.

Gavroche11 2015.11.10. 15:24:05

@lk2: erre most mit írjak? Nyilván egy párt sem fogja a programjában hivatalosan kijelenteni, hogy rasszisták és homofóbok leszünk, de attól még ott vannak a párttagok, akik rasszista és homofób megnyilvánulásokat tesznek.
Feltételezem, hogy a Fidesz-nek és az MSZP-nek sem volt soha hivatalos álláspontja, hogy korruptak lesznek és lopni fognak...

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.11.10. 15:24:32

@lk2:
Gregor Bernadett ezek szerint elhatárolódott a semmitől?

Flea30 2015.11.10. 15:25:42

Ja, téma van.
"Ha Magyarországon a magyarok jogairól beszélsz, nem vagy nacionalista."
Akkor nem. De ha a 'magyarok' halmazt szabadabban értelmezik, mondjuk bizonyos csoportoktól alanyi jogon elvitatják a magyarságát, akkor vannak bajok.

"Ha a bűnöző cigányokat cigánybűnözőnek hívod, nem vagy rasszista."
Lehetsz rasszista, lehetsz nem rasszista. Kérdés, hogy egy bűnelkövetésnél a legfontosabb kritérium az elkövető származása? Szerintem nem.
Mellesleg a cigánybűnözés kifejezést úgy tudom, a Kádár-korban használták.

"Ha azt gondolod, hogy a családhoz egy apa és egy anya kell (és nem 2 ffi, vagy 2 nő), akkor nem vagy homofób."
Ez egy gondolat, oké. Én nem értek egyet vele, de elfogadom, hogy valaki így gondolkodok. De a széljobberek általában ezt sem önmagában, hanem érvként használják valami ELLEN. Ezt vagy érzed, vagy nem. Ha nem érzed, akkor kár vitatkozni.

2015.11.10. 15:27:14

@lk2: A párttag nem a párt tagja? Na ugye ... Ha a Jobbik eltűri, akkor egyet ért vele. Ez van édesapa. Nem érdekel, hogy Jobbikos vagy (felőlem), de vállald csak fel a kényelmetlen oldalát is, a homofób, rasszista párttársaidat is. A tieid mind.

Falatkányi 2015.11.10. 15:28:16

@protézisesh: ha az én családomhoz nincs 1 apa (már másik családnál van ebben a szerepben) akkor ? Tényleg érdekelne.... Családom nincs, vagy csak jobbikos nem lehetek? :D

nullaóraharminchét (törölt) 2015.11.10. 15:32:03

Ez a "cikk" egy lárifári, annyit nem ér, h elolvassam. Sajó, te meg tanulj szakmat, h legyen belőled vki az életben, mert az, amit most csinálsz, kétségbeejtően primkó!

McZozo 2015.11.10. 15:50:41

@mate2003: Ez cask ilyen kis magyarorszagi nyomor, Pl az USA-ban divat hogy sztarok celebek igenis odaallnak partformaciok moge es nepszerusitik oket. Mivel a Celeb vagy sztar is ember, miert ne lehetne velemenye. A kulonbseg cask abban van am imiatt Fridi azt mondta amit mondott mert jelenleg nalunk a Fidesz visszahozta a kommunista idoket Ezalatt az aki nincs velunk az ellenunk Rakosi elveket vezette be igy ha nalunk ma kiall egy Szinesz enekes Celeb vagy barmi es azt mondja en x el vagyok vagy y nal es ez ellentetes a Jelenlegi allampartal akkor onnantol elfelejtheti a karrierjet, Mert adott tvk be nem kap meghivast bizonyos szinhazakba be se lephet fellepesekre nem nagyon hivjak mert aki hivna is fel hogy jaj ha itt less ez az ember akkor onnantol azt hiszik en is tamogatom x et vagy y lont.
Az egesz egy agyrem hogy ujra ezeket a partallami idoket eljuk de sajna itt tartunk es ezert nem lehet ma magyarorszagon vallania egy "valakinek" a hoivatartozasat.

2015.11.10. 15:58:52

Végre lehet ismét egy kiadósat nácizni. Még úgysem mondtátok el elégszer, hogy mit gondoltok a jobbikról. Független média... :DDDD

The Good Boy ! 2015.11.10. 15:59:57

gusztustalan képmutató világban élünk. ez a mostani cikk is jó leirata ennek (vagy az abszolút idiotizmusnak).

Jó példa, ami menekültügyben zajlik a nagyvilágban. Az összes politikus (orbánon kívül) majd összehugyozza magát örömében (a kamera előtt természetesen), hogy segíthet a "szerencsétlen" migránsokon, miközben az összesen látszik, hogy a hátuk közepére nem kívánják őket, de a polkorrektségük ezt kívánja láttatni. Miközben sikítva tolnák ki a saját országukból, amilyen gyorsan csak lehet. de nem lehet, mert akkor mit mond róluk a nagyvilág.

Ebben a műsorban volt sok egyéb, sőt a műsoridő 90%-ban más volt, de a "kedves" cikkírónak csak ez az pár perc maradt meg az egészből. Ja lehet liberális okoskodást ráhányni a klaviatúrára.

Soha nem kedveltem, friderikuszt, sőt korábban egyik műsorát sem néztem, de pár hete véletlenül rákapcsoltam az egyik adásra, és ott maradtam. azóta megnéztem a többi részt is, sőt a majka félét utólag a netről is. Szerintem 90%-ban elég jó talk showt csinál friderikusz, látszik a kőkemény profizmusa, de az nem kicsit idegesítő, hogy pl. Berninek meg akarja mondani, mi a jó, mit tegyen (mint egy 6 éves gyereknek). felnőtt ember, tudja mit csinál. Nagyon korrekt csaj volt az adásban, nem sokan mondanák el nyíltan, hogy a pénzért idézőjelben bármire képes. Ő elmondta.

majka féle adást visszanézve ott is volt egy pillanat, amikor hasonló módon, csak más témában akarta fridi majkát befolyásolni, irányt mutatni, mint egy kisgyereknek. Az sem volt korrekt.

Viszont az árpa féle adásban pedig nekem az jött le, hogy az árpa már nem tudta volna sokáig mutatni az általa felépített macsó csávó imázst, az én meglátásom szerint az egész ember egy nagy kamu, csak elfogyott a rizsa (mint ahogy a /volt?/ feleségéről beszélt..., miközben tisztán levehető volt, hogy ott már semmi love story nincs, de azért megpróbálta előadni, amíg fridi nem helyezte a kérdéseivel egyre nagyobb nyomás alá, akkor meg elhallgatott).
A kabátlopásos sztori is egy irdatlan nagy kamu volt. Nézzük már reálisan: a '90-es évek elején a gyíkarc a haverjaival betör egy boltban, onnan kilop pár zsák ruhát, majd felhívja az apját, hogy menjen érte, miközben szól az üzlet riasztója, a közeli parkban várja az apját, aki megjön (gondolom éjjel kellett betörni, és apuci biztos nem indulásra kész cuccban volt, öltözni is kellett volna stb.) és együtt még visszamennek a kabátért (az állítólagosan hangosan riasztó üzletbe), de se a rendőrök nem érnek oda, se egy szemtanút nem zavar a ricsaj, ők még fordulnak egyet. Hát persze! Ez még egy árpaféle zs kategóriás filmben is gyenge lenne, nem a valóságban.

sajó d. 2015.11.10. 16:02:40

@lk2: könyörgöm, legalább az intelligensebb kommentelőket ne próbáld már etetni ezzel a propaganda bullshittel, hogy ó, jaj, csak évente 1-2 alkalommal rasszisták!

tessék:

444.hu/2015/02/21/ah-a-jobbik-egyaltalan-nem-rasszista-part/
444.hu/2015/02/07/mezoturi-naci/
index.hu/belfold/2015/06/15/naci_vagyok_vallalom_vona_meg_a_baratom/

értem én, hogy te vagy a bloghun a hivatalos jobbikmosdató kisgömböc, de ezek után kicsit gondolkozz el ki a hazug, gusztustalan féreg, te szerencsétlen nyomorult fasz.

nullaóraharminchét (törölt) 2015.11.10. 16:06:54

444 meg index, mint hiteles forrás/hivatkozási alap...xddddddddddddddddddddddd
most besírtam bmg

sajó d. 2015.11.10. 16:13:00

@nullaóraharminchét: el is olvastad a cikkeket és láttad benne, hogy létező személyek létező bejegyzései szerepelnek, vagy olyan degenerált barom vagy, hogy inkább ignorálod a tényeket és egy idehányt szánalmas komment után átmész a subbára meg a prosti blogra kiverni a faszodat? pont a hozzád hasonló ostoba proletárok miatt készülnek az ilyen bejegyzések, csak jelzem.

Gavroche11 2015.11.10. 16:22:06

@lk2: ettől még nem tudok arra a következtetésre jutni, hogy a Jobbik nem egy olyan párt, ahol valamiért politikai otthonukra találnak a rasszizmusra, homofóbiára, antiszemitizmusra hajlamos tagok (és szavazók is), nem egy olyan párt, aminek a berkein belül újra és újra homofób, rasszista, antiszemita megnyilvánulásokat tevő tagok bukkannak fel, nem egy olyan párt, ami nem az emberek legrosszabb énjére játszik rá, nem egy olyan párt, ami kémgyanús történetekbe keveredik, miközben másokat sokszor hazaárulással vádol, nem egy olyan párt, ami körül szalonképtelen és taszító történetek bukkannak fel újra és újra.
Azt továbbra sem állítom, hogy mindenki rasszista, homofób, vagy antiszemita lenne, aki a Jobbikra szavaz, de hogy a Jobbiknál találnak otthonra azok, akiknek igényük van az ilyesmire, az biztos.

2015.11.10. 16:26:57

@lk2: Rokonságban állsz a struccal, ugye? Vagy csak lakótársad volt, és onnan tudod ilyen szép mozdulattal a homokba dugni a fejed. A jobbiknak nem elvétve van, egy-egy-szélsőséges barom párttagja, hanem feltűnően sok van. Nerm mondom, hogy minden párttag az, de aki az abban legyen annyi gerinc (pl. benned), hogy felvállalja a melegek ellen hőbörgő, a rasszista csürhét is. A tieitek, ugyanis, hiába győzködöd magad, hogy "ááá.... nincs is, csak elvétve". Tévedsz.

Mr.paksimogyoró 2015.11.10. 16:33:54

Nincs mit csodálkozni, folyamatosan butulnak a magyarok, épp ezért nő a népszerűsége az ilyen jobbik féléknek. Ezt ismerte fel Viktorka, hogy már nem elég a sok nyugger, akit még lehet békemenetre bolondítani, már kellenek a tanulatlan suttyók is. Kicsit gondolkozni kellene, történelmet olvasni, és levonni a tanulságot. De ehhez már ész kellene, és ez ma M.o.-n nincs.

2015.11.10. 16:40:05

@lk2: Ja, mellesleg, mennyire egyenes lehet az a pártelnök a magasabb rangú párttagokkal egyetemben, aki nem rúgja ki a pártjából a rasszista, homofób, idegengyülőlő csürhét, hanem eltűri, ezzel csendben támogatva őket? (Szóval, ne magyarázd meg nekem, hogy a Jobbik nem egy idegengyűlülő párt. A saját elnököd mond neked ellent.).
Két eset lehetséges:
ad1. Elvtársiasság, azaz a Jobbik teljes vezetése egyetért ezekkel a megnyilvánulásokkal, csak ugye rohadtul nem szalonképesek a civilizált világban.
ad2. Opportunzmus, azaz bár a vezetés nem ért egyet velük, tudják, ha az összes rasszista homofób barmot kivágnak a pártból, annyira lecsökkene a tagság létszáma, hogy még a Parlamentbe sem jutnának be.
Mindkét esetben a Jobbik egy rasszista, homofób, idegengyűlölő párt, amelyhez civilizált ember önszántából nem csatlakozik. De hát, mint a példád is mutatja, nem mindenki civilizált, aki civilázicióban él.

Tóth Ágas 2015.11.10. 16:43:42

mintha az derült volna ki, hogy Gregor Bernadett egy földalatti, titkos, illegális, ku-klux-klan-szerű mozgalom hódolójává vált volna.

jó reggelt kívánok! a Jobbik egy legális parlamenti párt, egy EU tagállam törvényhozásában, ahová egy demokratikus választáson jutott be. miről beszélünk? ez a szenzáció? ezt keverik le? há ezzel már kicsit elkéstek.. :DD

Pepe001 2015.11.10. 17:19:20

Vajon miért kell ezen a blogon politizálni?????
Bele lett téve a munkaköri leírásba?
Eddig ez egy normális blog volt, kár elrontani...

YessicaHard 2015.11.10. 17:19:43

Rohadtul remélem, hogy Deutsch Tominak is csinál ilyesmi tablót a csajairól, feleségeiről, felcsinált titkárnőiről. Ja és faggathatná a lopásról, hazudozásról és az arroganciáról is, ha már.

tommybravo 2015.11.10. 17:24:19

@Pepe001: A politikai kommunikációról szólt a bejegyzés első sorban, ahogy megpróbált felhasználni egy interjút, miközben elhallgatta a számára kellemetlen részt.

(Egyébként azzal egyetértek, hogy Fridi szarjon sünt, hogy oktatni akarja a vendégeit. Ez nem a Mindentudás Egyeteme, basszus, itt a kreténeket is megértéssel kellene kérdezgetni és nem nagybácsiként kioktatni a világról.)

empatikus pszichopata 2015.11.10. 18:14:39

@efeller: egyre többen vannak mindenfelé, szaporák, mint a tetvek... persze elég ciki, hogy ez a nő is hogy bedőlt az ócska jobbikos propagandának

empatikus pszichopata 2015.11.10. 18:17:50

@Nano: történetesen én is véletlenül kaptam el, és nem is néztem végig, de az inkriminált részt pont láttam, és pont így történt
másrészt a hülyejobbikosoknak felhívom a figyelmét, hogy Friderikusz nem oktatta Gregort, bár ráfért volna, pusztán felhívta a figyelmét, hogy körültekintőbben álljon nyílt sisakkal bármilyen politikai szerveződés mellé, és milyen igaza van, milyen igaza!

uarempty 2015.11.10. 18:32:10

@Kotkodus: ne próbálj már magyarázkodni :D egyszerű vagy, mint egy faék. azt sem tudod mire válaszolsz, de már okoskodsz és alpári módon azonnal személyeskedsz ! ezt, akárhogy nézem, nagyon az alja...akárhogy, magyarázkodsz itt. az eredeti hsz-ben, volt néger is meg roma is..amire én utaltam, az meg mióta nem rassz, ha? na bohóckodj máskor.

Kotkodus 2015.11.10. 19:05:49

@uarempty: te szerencsétlen idióta pöcs!

az eredeti hozzászólás lehet, hogy rasszokról szólt, de te ott követted el a hibát, hogy azt párhuzamba hoztad a "nácikokkal":

"mi a probléma? őket mind véditek, ellenben gyűlöliktek a nácikokat..."

az "ellenben" szó használatával te párhuzamot vonsz rasszok és társadalmi/politikai állásfoglalások közé.

ezt eddig érted te szerencsétlen hülye idióta?

és a rassz az veleszületett tulajdonság amíg a politikai állásfoglalás egyéni döntés kérdése. érted már miért sántít a párhuzamod, te szerencsétlen hülye idióta?

látod, eddig nem is volta alpári... csak most lettem az... :)

perszepolisz 2015.11.10. 19:08:24

Itt arról van szó hogy a jobbik vége meg tudott nyerni az ügyüknek valakit, ki nagyjából otthonosan mozog a ker tévéknél.

Így belegondolva nem is értem, hogy a ValóVilágba miért is nem sikerült még eddig Mondjuk Gyúrós Józsi, Vagy VV Fanni.

Kard 2015.11.10. 19:57:07

@protézisesh:
"Ha Magyarországon a magyarok jogairól beszélsz, nem vagy nacionalista.
Ha a bűnöző cigányokat cigánybűnözőnek hívod, nem vagy rasszista." - azért vedd már észre mekkora ordas logikai ellentmondás van ebben a mondatban.

Ha Magyarországon a magyarok jogairól beszélné akkor az azt jelentené, hogy az aki nem vallja magár magyarnak arra nem is vonatkoznak a törvények. Tehát ilyen alapon még értelme se lenne az általad cigány bűnözésnek mert ugye az a bűn amire a jog vonatkozik, ha pedig nem magyar nem vonatkozik rá.
Pont ezért nem beszélhetünk erről. Magyarországon nem magyaroknak vannak jogai hanem a magyar állampolgároknak.

dare 2015.11.10. 20:12:06

Az is hihetetlen hogy a politika mennyire szerves része az életünknek, de az még hihetetlenebb hogy mindig vannak megmondóemberek akik tudják hogy mi a "helyes" és mi nem.
Most Friderikusz avanzsált egy olyan bölcs guruvá hogy nyíltan belemeri egy ember szemébe mondani hogy mit gondol arról ha valaki kiáll egy párt mellett, ez milyen súlyos hiba, ha az apukája ezt látná, és még sorolhatnám de nem értem miért kell egy szemmel láthatólag is elkeseredett embert aki tényleg nem nagyon érti, nem látja át teljesen mi miért történik, mi miért van, miért ennyit keressek és miért nem annyit, miért kell neki még az utolsó kapaszkodót is elvenni tőle.
Ha valaki a Fideszben lát reményt akkor abban, aki a Jobbikban hát istenem ez van, nem vagyunk egyformák, mindenkinek kell valami kis remény hogy még lehet jobb élete mindegy mennyi idős, nem fogják alóla kitolni a kórházi ágyat mikor még be se fejezte a haldoklását, lehet még annyi pénze hogy 80 évesen egy Bali belefér majd, és szintén sorolhatnám mi mindent szeretne egy átlag ember kapni az élettől, az igények persze változatosak, de mindegyik lényege a biztonság.
Gregor Bernadetten látszott hogy szeretné ezt a biztonságot, elolvasta a Jobbik programját és ha nem is minden pontjával ugyan de szimpatizál vele és érdekli.
Friderikusz kivett egy pár dolgot ami számára nem szimpi ebben a programban és már ilyeneket mondott hogy "órákig tudnék magával vitázni ha értené ezt" de mivel nem ezért csak fejmosás hogy ejnye te kis butus.
Én soha nem olvastam el egy egyetlen párt programját se részletesen de biztos vagyok benne hogy mindegyikben találnék olyat ami miatt órákig tudnék felelősségre vonni bárkit is hogy ezzel vajon hogy tud azonosulni.
Mindig is könnyebb magas lóról beszélni annak akinek szinte mindene megvan, mint annak aki küzd.

nullaóraharminchét (törölt) 2015.11.10. 20:57:46

@sajó d.: figyelj madár, az megvan, h a jobbik homofób rajzot állított ki a parlamentben? Valós személyek álltak mögötte? És homofób, mert...mert...mert ti azt állítjátok?
Na, akkor most mi van he? Ti megírtátok, azt is, h homofób, a személyek is valósak, szóval akkor igazatok van, vagy mi a fasz??? Lehet linkelni, meg hivatkozni rá, h de hát nézzd már meg, a szereplők valódiak...LOL
Érted már, h miért nem releváns a belinkelt szarod?

Egyébként a végén nehogy már az legyen, h a heteró ember is homofób, mert nem buzi bazmeg, azért gondolkozzatok már picit!!!

A személyeskedés, amit itt előadtál, szépen körvonalazza a természeted, bár lehet mindenki jobban járna, ha más tenné.

martineden 2015.11.10. 21:15:32

@wallenberg8810903: . ,,“Novák"..szintiszta magyar nev.Ja ,megsem

rockjano 2015.11.10. 21:25:22

Teljes tévedés a Jobbikot jobboldalinak vagy szélsőjobbosnak tekinteni. Ők egy létező politikai lukat töltöttek a MIÉP kimúlásával pusztán politikai érdekből.

Aki akármit beleképzel a Jobbikba az csak magát csapja be. Őnekik csak a hatalom és a pénz kell mint mindenkinek…

­DezInf 2015.11.10. 23:33:31

@sajó d.:

Az első két link hivatkozási alapjaina, amiből kiindul, facebook posztok mindkét esetben, olyan cigányokat érintő sztereotíp megnyilvánulásokkal, mely szerint a cigányok lopnak, nem dolgoznak, és magyarokat vernek.
Mint minden sztereotípiának, ennek is van valóságalapja, nem is kevés.

Cigánybűnözés márpedig létezik. A Jobbik tulajdonképpen semmi másnak nem köszönheti a megerősödését, csak a fenti állítás heveny ballib tagadásának, a probléma szőnyeg alá söprésének.

A harmadik link az indexes az kilóg a sorból.
Tyirityán Zsolt ezt mondta:
"Mi a náci? Ez egy nagyon érdekes kérdés. Van faji öntudatom, van nemzeti öntudatom, szociálisan érzékeny vagyok, egy bizonyos formában vallom a fajok közti hierarchiát, autokratikus rendszerben gondolkodom. Ha a liberálisok szemében ez nácinak számít, akkor én náci vagyok."

Én meg azt állítom, hogy amennyiben ez nácinak számít, akkor minden zsidó náci.
Elég ha a nemzeti öntudat kapcsán a cionizmusra, a fajok közötti hierarchia kapcsán a kiválasztott népre gondolunk, illetve a gójok megítéléséről, nem zsidók szavazati jogáról Izraelben.

Kard 2015.11.10. 23:41:10

@­DezInf: Bűnöznek magyarok? Van magyar bűnözés? Akkor pedig te is magyar bűnöző vagy. Van valami közöd a bűnözőkhöz?
Gondolom érzed a logikai hibát.

Vierre_ 2015.11.11. 00:04:07

Sixx, nem olvastam végig a kommenteket, de ez egy erős kámingáut volt itt, isten áldjon, eddig egy morgós, néha hisztis középkorú értelmiséginek tartottalak, akit nem ismerek, de aki még is alapvetően már-már szimpatikus, mert amúgy nem kedves ember, beleszarós, vállaltan szubjektív és a kritikán nehezen viseli, amit viszont nem rejt a véka alá és az értelmiségét is hajlandó a bulvárért a sarokba dobni (ami nálam mindenképp pozitív), de

Ez most sem változott, viszont olyan szépen leírtad a véleményem a jobbikról és annak támogatóiról egy tévés blogban, mert miért ne tennéd, a tiéd :D, hogy jót nevettem, egyet értettem és borítékoltam ami utána jött. Utánad a vízözön, hajrá apám. :D

Zb74 2015.11.11. 00:14:37

@Vierre_: Ezt a bejegyzést nem sixx írta.

cardiobascularis 2015.11.11. 00:15:56

@nyíljon szét a mellkasa mint a biblia:
Hát mondjuk Obersovszkynál nagyobb faszt és méretesebb seggnyalót azért keresve se nagyon lehetett volna találni, szóval jóra hivatkozol.

2015.11.11. 02:26:11

mindenfajta kirekesztes, pellengerre allitas, torzitas elitelendo a ballibek szerint, kiveve, ha a politikai ellenfeleiket akarjak lejaratni, akkor ugyanis barmi megengedett

nem egeszen ertem, hogy miert hirerteku az, hogy Gregor Bernadett egy politikai part melle allt
a Jobbik egy teljesen legalis parlamenti part, kormanyra kerulesre mondjuk nem sok eselye van, de miert ne lehetne veluk szimpatizalni?

a szineszek politikai szerepvallalasa nem uj dolog, Galvolgyitol kezdve egy sor szinesz es mediaszereplo nyiltan allt egy ma mar egyre inkabb vallalhatatlannak tartott politikai part melle, mert az akolmeleg, a Kadar-rendszer nosztalgiaja, az antifasiszta hevulet osszetartotta oket, vallasos gyulolettel utaltak Orban Viktort minden heten a TV kepernyojen, amitol persze a Fidesz erosodott meg, nem az MSZP

ha a homoszexualitas propagalasa egy legitim allaspont ma, akkor a homoszexualitas elutasitasa miert ne lehetne legitim allaspont? a homofob nem feltetlenul a homoszexualisokat gyuloli, hanem a homoszexualitast nem tartja egy termeszetes, genetikailag meghatarozott magatartasformanak
ma mar ott tartunk, hogy aki nem ert egyet azzal a tudomany altal is vitatott allasponttal, hogy a homoszexualitas genetikailag meghatarozott, akkor bizony homofobnak van titulalva

@Kard: a ciganybunozes kategoriat a Kadar-rendszer rendorsege allitotta fel, ugyanis vannak kifejezetten olyan buncselekmenytipusok, ahol a bunelkovetok mondjuk 99%-a cigany

en beszeltem regen (rendszervaltas elott) egy rendor ornaggyal, o mondta, hogy kimennek egy betores helyszinere, raneznek a bejarati ajtora es nagy biztonsaggal meg tudjak mondani, hogy ezt cigany csinalta
mik voltak az arulkodo jelek?
az, hogy apro szilankokra verte szet az elkoveto az ajtot, a bejutashoz szukseges rombolast messze meghalado anyagi kart okozott es gyakori volt, hogy szekleturitesre kerult sor a lakas kozepen a szonyegen (a kornyeken, ahol felnottem, tobb ovodaba is betortek a 80-as evekben es ez a szoba kozepen tortent szekleturites ott is visszatero elem volt)
ezt ki lehetett mondani anno, nem volt rasszizmus, nem volt ebben semmi kirekesztes, egyszeruen vannak ilyen buncselekmenytipusok, elkovetesi modok, amik erdekes modon jellemzoek egyes csoportokra

az USA-ban siman etnikai alapon profiloznak, ugyanis ott nem tabu ez, eleve a bunozok etnikai alapon szervezkednek (fekete vagy latino gang-ek, orosz maffia, haiti raszta bandak, olasz maffia, kinai triadok), vannak jellemzo elkovetesi modok

amugy volt arab bunozes is Magyarorszagon: regebben a valutazas volt a profiljuk
koszovoi alban bunozes: tipikusan a drogkereskedelmet, embercsempeszetet, vedelmi penzek uzletagat uraljak nyugaton (nemet nyelvteruleten jellemzoen)

a muszlim terrorizmus is egy roppant erdekes kifejezes: kozel-keleti arcvonasokkal rendelkezo emberek a testukre erositett robbanoanyagokkal felszallnak izraeli buszokra es ott Allahu Akbar kialtas kozepette felrobbantjak magukat
ezt minek nevezzuk?
kinai ilyet nem csinal Izraelben, jellemzoen a muzulmanok csinaljak, nevezhetjuk muzulman fanatizmusnak? vagy ez is kirekeszto?

meg annyit hozzatennek, hogy nem gondolom, hogy a Jobbiknal lenne a bolcsek kove, hogy minden altaluk felvetett problemara tudnak a tuti megoldast, de mar az is eredmeny, hogy bizonyos tabutemakat felhoztak, amiket par evvel ezelott meg csak megemliteni se lehetett, mert azzal magara szabaditotta az ember a ballib gyuloletmediat
erdekes modon a ballib kormanyok alatt a kozbeszed sokkal jobban cenzurazott, elhallgatott, elnyomott volt, tabuk es oncenzura uralkodtak, ma lehet vitatkozni, ez persze a ballib megmondoembereknek nem tetszik, hiszen hova vezet az, ha az emberek elkezdenek gondolkodni, vitatkozni, netan szabad akaratuk szerint szavazni?

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.11. 06:39:57

@Vierre_: nem én írtam, az én véleményem sokkal markánsabb vonáékról.

Hun Endorfin 2015.11.11. 07:55:59

"Valamiért úgy alakult , hogy az Index (ami , ki tudja miért már évekkel ezelőtt levédette a zsindex domaint, de a szimpatizánsai ennek ellenére hörögve verik az asztalt , hogy ha valaki így hívja az indexet) oldalára tévedtem.
Tudják, ez az az oldal amelyik egyedüliként a teljes hazai írott sajtóban (beleértve a 444-t az atv-t és az origót is) elhallgatta hogy 30+ kamerunból érkezett orvostanhallgató, összevert néhány embert, egy fitneszbajnoknővel egyetemben.(tessék , direkt balos link a lelketeknek www.origo.hu/sport/20150810-tomegverekedes-balatonfureden-megserult-egy-magyar-fitneszmodell.html).
Tudják, ez az az oldal amely minden olyan hírt lehoz ahol kissebbségit ér támadás, de ha egy öregasszonyt megöl vidéken egy cigány(akik csak akkor azok ha áldozatok, más különben "fiatal"-mág akkor is ha már 28 elmúlt..- ) néhány száz forintért , vagy megerőszakol, akkor A.: erősen cenzúrázott nyúlfarknyi cikk, B: le sem hozza.
Tudják, ez az az oldal amely úgy beégett a mortimer ügyben , hogy még saját wiki oldalt is kapott. A szamuráj kardos nácik, akikről kiderült hogy cigányok, megtámadják szegény ártatlan józsikát, akiről meg kiderül hogy ugyanolyan bűnöző(le is csukták később) . Mentetek tüntizni, meg krokodil könnyek , aztán hoppá.
Tudják , ez az az oldal , amelyik egy a Margít-hídi Fehér házban kirakott dedós rajz miatt (a kedves liberális olvasók agyáig -ki tudja miért- csak annyi jutott el az országgyűlési irodaházból hogy parlament, pedig a kettő nem éppen ugyanaz) verte az asztalt, de a felvonuláson a biblia meggyalázása pár évvel ezelőttről , vagy péló rajzolása tavaly a Nagy-Magyarország térképre, és még sok más eset , az nem zavarta őket.
Tudják ez az az oldal , ahol , ha nem egyezik a véleményed akkor náci vagy(=Ha nem vagy velünk , akkor ellenünk- Rákosi-Rosenfeld Mátyás, kár hörögni, ez a teljes neve), ahol az újságírók (a TC-sek kívételével) arra nem méltóztatják az embert, hogy két sort helyesen írjanak, miközben elég sok ellenőrző program létezik. Ahol az újságírók, mint pl Sajó D, leereszkednek az alacsonyabb szintű olvasókhoz és elkezdenek szintén személyeskedni és trágárkodni, lásd pár kommenttel korábban. "
Nem kéne politizálni egy média blogon, mert a végén felsülsz vele, kedves Sajó D(ávid, ániel?).

Balt 2015.11.11. 08:05:13

@Gavroche11: Na, én nagyon nem vagyok Jobbik szavazó, a netes ámokfutóik miatt vágom őket, jobban, mint a répát (dékát), de a hivatkozott gyerekrajzban az égvilágon semmi homofób nincs szerintem, Friderikusz meg minden mássága ellenére egy gusztustalan narcisztikus pöcs - már ha ez utóbbi ide való hasonlat éppen.

Balt 2015.11.11. 08:13:16

@Falatkányi: Mondjuk azon el lehetne gondolkodni szociológiai-pszichológiai vonatkozásban (is), hogy a rengeteg válás és az elnőiesedő pedagógiai pálya katalizálja-e a nemi orientáció "elhajlását", még akkor is, ha tudomáus vesszük azt a tényt, hogy ez "genetikailag kódolt eltérés".

Balt 2015.11.11. 08:17:01

@Balt: ...másul

@McZozo: Tekintve Fridi így-úgy vállalt "másságát" (pártszimpátiát tekintve, mert szemernyi kétségem sincs abban, hogy máig feketeöves gyurcsányista), meg az Új Színház (és Dörner) körüli hisztit anno, azt hiszem, hogy teljesen el vagy tévedve.

2015.11.11. 08:26:56

@tiller foch: "hiszen hova vezet az, ha az emberek elkezdenek gondolkodni, vitatkozni, netan szabad akaratuk szerint szavazni?" Ezért kell az indexnek, a 444-nek és a többi lakájmédiának az olvasó szájába rágni, hogy egy adott témáról mit is kell gondolni. (ezt ismerte fel a fidesz, és most már ők is erre állnak rá, lásd 888) Persze ezek már nem is hír-, hanem véleményportálok. Aki ettől eltérő véleményen van, az pedig meg is kapja a neki szánt jelzőt. Nem örülsz a bevándorlók kontroll nélküli inváziójának? Idegengyűlölő. Elítéled a palesztin népirtást? Antiszemita. Nem értesz egyet a melegházassággal, a gendersemlegességgel, a szülő-gyerek szerelemmel? Homofób, xenofób. Úgy gondolod, hogy az a helyes, hogy a nő szüljön gyereket (ha már a férfi nem tud)? Nőgyűlölő hímsoviniszta. Ha a cigányra azt mondod hogy cigány? Rasszista. Ha az 500 ft-ért brutálisan gyilkoló gyanúsítottról már az elfogása előtt tudod, hogy nagyon nagy valószínűséggel, hogy cigány volt? Náci, rasszista. Akkor is, ha végül igazad lesz. Úgy gondolod, hogy az amerikai nagykövetnek nem az a dolga, hogy belepofázzon az ország belügyeibe? Agymosott fideszdroid. Én is mindjárt megkapom a saját jelzőmet. :)

Balt 2015.11.11. 08:30:30

@sajó d.: Ez tényleg a szerző személyesen? Akkor lementem a kommenteket, hátha jó lesz még valamire alapon!444!!!

Balt 2015.11.11. 08:39:53

@dare: Mondjuk azt megnézném, ahogy Virtay, Baló, TGM - vagy bárki, aki kicsit felkészültebb Friderikusznál és emiatt esetleg elismeri -, fejére olvasná a Gyurcsány melletti kiállását utolsó töltényéig, 2006 után, mert az messze vállalhatatlanabb, mint verset mondani egy okt. 23-i megemlékezésen. Mindamellett - ha jól értem - Gregor Bernadett nem pusztán a pénzért állt ki (verset mondani).

Balt 2015.11.11. 08:49:56

@tiller foch: A Jobbik nem szívügyem, de határozottan pontos és objektív leirat. @Hun

Endorfin: Haha, és a zsindex.hu tényleg ide mutat! Ezt nem gondoltam volna. :)) (A TC sem kivétel, sőt! Ne legyenek illúzióid.)

jog-ász 2015.11.11. 09:27:37

már várom hogy fridihez vagy a jobbikhoz mikor költözik már be egy walking dead:)

cukkmukk 2015.11.11. 09:40:15

Akkor beszélgessünk a tévézésről.

Jimbo75 2015.11.11. 13:14:10

@protézisesh: Ha az utolsó mondatod nem lett volna, akkor 100%-ban egyetértettem volna Veled, így csak 98%.

felhasználó18 2015.11.11. 14:33:26

És ha szólhatnék pár szót a műsor többi részéről is, Bernadett személye számomra szimpatikusabbá vált, mint az eddigi benyomásaim alapján, még ha nem is az eszéért fogják ellopni.

Fanka40 2015.11.13. 22:00:31

@efeller: Ha,ha, ha, ahogy azt Móricka elképzeli. Látszik hogy még nem dolgoztál multinál sohasem, eléggé meglepődnél. Tudod nekem már van szerencsém elég régóta Magyarország egyik legnagyobb topnyereségét kitermelő cégénél dolgozni és a 30-40- 50 milliós házban éldegélő, diplomás kollégáim is nyíltan kinyilvánítják, hogy mennyire nem kedvelik Orbán "rejtett erőforrásait". És ők vannak többségben, bár nem reprezentatív a felmérésem.:) Nyilván mi kifejezett jómódban élünk, de látjuk és megtapasztaljuk a szomorú valóságot. Már a budai bevásárlóközpontokban sincs biztonságban az ember, a múltkor ott kergették késsel egymást a cigányok a parkolóban, nem mertem kiszállni a kocsimból amíg ki nem ért a rendőrség.. Persze a hírekbe nem került bele, hogy 20-30 cigány tömegverekedésbe kezdett, el kellett hallgatni, a szokásos cigány-mosdatási irányzat keretében.
Ja és van egy rokonom akinek több száz milliós vagyona van és hatalmas nagy Jobbik fan.:)
Nem kéne ennyire leegyszerűsíteni a világot, vagy még nagyon fiatal és tapasztalatlan vagy.
süti beállítások módosítása