Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Bors: Kovács Kati megsértődött Tóth Gabira

2015. október 21. 08:43 györgyi 154 komment

Tóth Gabi Sztárban sztár előadásáért mindenki odavolt, még mi is. Szinte csak ömlengve lehet beszélni Tóth Gabi előadásáról, mert valóban teljesen hitelesen hozta és énekelte Kovács Kati Nem leszek a játékszered című, Táncdalfesztivál nyertes dalát. Tóth Gabi még Kovács Kati mozdulatait és hangszínét is teljesen leutánozta, lehet, hogy éppen ez nem tetszett Kovácsnak, mert nem segített a felkészülésben és nem gratulált Tóth Gabinak, sőt még a telefont is lecsapta, amikor megkérdezték, mit szólt az előadáshoz - írja a Bors. Az újság szerint a legtöbb énekes szívesen veszi, ha valamelyik slágerét feldolgozzák a Sztárban sztár stúdiójában. A TV2 hiába szerette volna, nem tudta összehozni a Kossuth- és Liszt Ferenc-díjas művészt a műsor versenyzőjével.

"Nagy nyomás volt rajtam, hiszen nehéz a dal és kevesen merik vállalni, hogy el­éneklik Kovács Kati után. Tisztelettel és alázattal fordultam a feladathoz, mert tudtam, hogy történelmi pillanat volt ez a beatkorszak idején" - mondta Tóth Gabi a Borsnak. Ennek ellenére Kovács Katitól semmilyen visszajelzés nem érkezett, nem vette fel a kapcsolatot Tóth Gabival, sőt amikor a Bors felhívta, hogy mit szól a produkcióhoz, csak annyit mondott, hogy nem szeretne nyilatkozni, nem ér rá, majd letette a telefont.

Valószínűsíthető tehát, hogy vagy tényleg nem érdekli az egész, vagy egyszerűen megsértődött, és nem vette jó néven, hogy bárki az ő dalát énekli.

Itt egyébként megnézheti egymás után a két előadást. Természetesen Kovács Kati hangját nem lehet utánozni, de Tóth Gabi tényleg remekül megoldotta a feladatot. 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terézágyú 2015.10.21. 11:22:43

@Hóhér az utolsó barátod:
"rajzórám általános iskolában volt utoljára, de már ott is volt, hogy da Vincinek emlegette a tanárunk (is)"

A mi rajztanárunk meg Monet nevét is "monet"-nak ejtette... Úgyhogy ebből csak az derül ki, hogy az általános iskolai rajztanárok bizony ilyenek...

De mindegy, nem igazán értem, hogy miért kell védeni a rosszat... ez tipikusan a "mi közöd hozzá, én így szállok le a bicikliről"-reakció.

laci_52 2015.10.21. 11:23:01

Nézzük a dolog jó oldalát: Tóth Gabi végre egyszer énekelt is(nem is rosszul) és nemcsak a celebhírekben hallottunk róla.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2015.10.21. 11:24:03

@Terézágyú: csak arra céloztam, hogy nem kedvenc szerződ hozta be a köztudatba a "da Vinci" elnevezést. :)

Terézágyú 2015.10.21. 11:26:08

@Hóhér az utolsó barátod:
"csak arra céloztam, hogy nem kedvenc szerződ hozta be a köztudatba a "da Vinci" elnevezést. :) "

Én meg arra céloztam, hogy ez hibás. De jó, akkor hívjuk Monet-t is monetnak.

Mi a manó 2015.10.21. 11:27:05

Sziasztok,
Némi hazai vonatkozásból adódóan plusz a kiváncsiság vitt rá, hogy megnézzem a friss produkciót.
Szomorú lettem.
Nekem teljesen paródiaként hatott az egész. Mintha egy férfit bújtattak volna női jelmezbe. Erőltetett és durva hatást keltett bennem amíg az eredeti testesítette meg számomra a konok, a Már határozott, az utolsó fojtó kötelet ledobó törékeny Nőt.
A Nőt.
Nem értem hiszen nem követem a műsort, hogy akkor parodizálnak vagy megpróbálnak visszaadni valamit Most az akkorból és a személyből.
Nem mindegy.
Kovács Kati meg nem az az ember akiről mindent tudnék, hogy mit vett fel múlt héten vagy hova költözött vagy mit gondol az őt támadókról a facebook oldalán.... Stb....

battery 2015.10.21. 11:28:39

@Hóhér az utolsó barátod:
Tökéletesen egyezik a véleményem.

tarara 2015.10.21. 11:29:18

Ég és Föld.

Fiatal koromban nem rajongtam azért a zenei stílusért, amit Kovács Kati képviselt, most megnéztem/meghallgattam itt a két előadást. Siralmasnak tartom, amit ez a T.G. művelt a színpadon ripacskodásként. Kár volt érte, mert rossz volt látni/hallgatni. Ezt a kiscsajt rámenős biztosítási ügynöknek tudnám sikeresnek elképzelni, de énekelnie tán mégsem kellene.

2015.10.21. 11:42:18

Robert de Nironak is tetszett az eredeti. Még mosolyogva kommentálja is a mögötte ülőnek.

antiszociál 2015.10.21. 11:46:14

Az van hogy az agyon magasztalt Tóth Gabi produkció, nem sikerült jól, mondhatni szar volt, egyedül a smink/maszk lett tökéletes.
Lehet azon qrta fel az agyát Kati ,hogy 10 pontot adott neki a zsűri, pedig a práduksön 7 pontnál nem volt jobb.

Norick08 2015.10.21. 11:55:53

Látom itt egy páran összekeverik a szezont a fazonal , a Jézuskát,a géppuskával.
A Sztárban sztár egy szórakoztató műsor !Még egyszer:szórakoztató.Többen is írjátok,hogy nevettetek a produkciókon , tehát a műsor elérte a célját.A többi csak okoskodás,meg észosztás a részetekről...
Még jó,hogy nem várjátok el,hogy egyezzenek a DNS mintáik is... :-)))

ac07 2015.10.21. 12:06:07

@Norick08: szórakoztató és pont az lenne a lényege, hogy a fellépők mind maszkban (külsőségben), mind hangban is megpróbálják lemásolni az eredetit (ezért nem énekli senki a saját stílusában a dalokat) - csak ez a fotelhuszároknak nem jön le...

2015.10.21. 12:09:40

@Norick08:
a kereskedelmi tévézésről van szó. arról, hogy ezt a jelenlegi formájában majkával, liluval, tillával, klaudiával, havas tanár úrral és a többivel szét kell verni, vagy nem kell. és például ezen szuperprodukció alapján meg lehet ítélni. mert ez a kovács kati utánzás a tv2 egyik csúcs pillanata volt. kell-e ez? függetlenül attól, hogy az endijé vagy a lajosé lesz.

2015.10.21. 12:32:11

@Norick08:
a paródiánál számít ez is. a zsidók elsősorban a zsidókat tudják parodizálni. lásd gálvölgyi. mióta nincs annyi zsidó a médiában képtelen vicces lenni. ezért. a cigányok elsősorban a cigányokat tudják utánozni. lásd irigy hónaljmirigy. tóth gabi és kovács kati is szlávosak. paródiának nem lett volna ez olyan rossz. a népek a valódi alkotóművészetet hiányolják. amikor a zsidó, a cigány, az északi és délszláv kultúra úgy keveredik össze a paraszti folklórral és történelmi magyar tradíciókkal, hogy abból tényleg jó dolog lesz. ezt várja nézőgyerekek többsége. ehhez nyilván fel számolni a jelenlegi majomkodást. az összes majommal. majkával és a többivel. kibaszni őket a picsába. és azokat a pénzembereket is, akik ezt a szemetet támogatják. a liberális dogmákkal ellentétben a kultúrával nem csinálhatják azt, amit akarnak.

Norick08 2015.10.21. 12:35:48

@unionista᠍᠍: Sajnos erre van igény,ezt diktálja a piac.Ez van akinek bejön ,van akinek nem tetszik. De itt is,mint szinte bármiben a PÉNZ diktál. A kereskedelmi tévék külföldi kezekben vannak ,ők azt nyomnak le a torkunkon amit csak akarnak a saját tévétársaságaink pedig (az az egy) pedig a múltból él...

SabaSaba 2015.10.21. 12:43:56

Előfordult már egyes énekeseknél (külföldön, most nem nézek utána, tegye meg, aki jobban ráér ebédidőben, mint én), hogy valakinek a dalát más elénekelte, ami olyanannyira jó volt, jobb is talán, mint az eredeti, és az énekes még szívből meggratulálta az "utánzót", annyira elképedt, mert igen, van ilyen. Itt azért közel nem ugyanaz a helyzet, akármennyire is igyekezett (mert elhiszem neki, hogy alázattal viseltetett, amikor őt választotta, s tiszteli Kovács Katit) a fiatal az időset "adni" mind hangilag, mind a szerepében :/ ps: MRufusnak és másoknak már megírták, amit én is most, hogy nem jó a hallása, parajpuding pedig nem örülne, ha ő lenne az énekes, s utánoznák, ami neki egyáltalán nem tetszene, biztosan nem gratulálna olyan lelkesen (!)

Norick08 2015.10.21. 12:49:22

Én azért nem venném pont ennyire komolyan ezt az egészet.Túl van ez nagyon lihegve,már egyesek beleszőttek politikát, összeesküvéseket, vallást stb. stb.
Tényleg nem lehet már vasárnap este nyugodtan egy sör mellett a kis családdal szórakozni egy hűlye műsoron??? Vagy akkor most forduljak pszichiáterhez?? :-))

2015.10.21. 12:53:43

@Hóhér az utolsó barátod:
ha a kereskedelmi média a többségnek nem tetszik, akkor azt a politika nyílt alvilági módszerekkel szétbassza. ez nem a fasizmus, hanem a demokrácia.

péti 2015.10.21. 12:57:55

Inkább azzal kellene foglalkozni, hogy a zsűriben helyet foglaló Havas Henrik, egy másik csatornán futó műsorában már nem először veszi semmibe a nézőit és elfelejti megtisztelni őket azzal, hogy köszönti őket az adás kezdetén.
A Havas a pályán /ATV/ legutóbbi adásban lement a főcím ő belenézett a kamerába és így kezdte: "Naaaaa......, Papp Réka Kinga" stb... vagyis elkezdte bemutatni a műsor vendégeit.
Ekkora bunkó hogy lehet valaki?

Gitram 2015.10.21. 12:58:19

Aki azt mondja, hogy Tóth Gabi nem jól adta előKovács Kati számát az HAZUDIK. Sőt azéert sértődött meg Kovács Kati, mert tul jó volt. Kovács Kati már nem nagy valaki, mert élőben nem is mer, és nem is tud énekelni. Ezt a számot senki nem tudta volna úgy elénekelni, mint Tóth Gabi, most már még Kovács Kati se. Azért nem gratulált neki, mert írigy volt rá. Katikám! el járt feletted az idő.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2015.10.21. 12:59:03

@Gitram: nem hazudik (tudod te, mit jelent ez a szó??), csak van ízlése.

Macropus Rufus 2015.10.21. 13:05:09

@Orbán Viktᴏr:
", h nem egy helyen hamis bmg, de ez az erőltettet mély tónus, ehh, nincsenek rá szavak, h mennyire szar."
hallottad anno az eredetit? Kb. pont ilyen. Nekem azért nem tetszett soha.

tilkosgyó 2015.10.21. 13:05:45

Az fel sem merül, hogy Kovács nem akart lealacsonyodni a Bors színvonalára vagy esetleg tényleg nem ért rá. OMG remek cikk...

high up! 2015.10.21. 13:10:28

Jól van okostóni, látom rögtön mély frusztráció zuhansz, ha a szeretett 3+2 színvonalú cölöp majmaidon valaki hangosan röhög.

na menj, oszt vedd meg magadnak a koncertjegyet Tóth Gabi vagy Cocsesz legközelebbi koncerttjére a falud kocsmájában, hadd ugorjon fel a nézőszám 3-ra.
Ha meg még a CD-jüket is megveszed, lassan már aranylemezesek lesznek azzal az 500 eladott példányszámmal.

FOLYTASSUK!

Érdekes 2015.10.21. 13:11:25

ez a tót gabi idegbeteg, vagy miért rángatózik ennyire?
a hangja meg sem közelítette, rángatózik, túlzottan artikulál, stb. semmi köze az eredetihez a szövegen kívül. amit ez a parasztcsaj művelt, az egy hulladék, jól tette a Kati, hogy hozzá sem szól....tiszta szégyen. de már maga a műsor is.

high up! 2015.10.21. 13:15:11

@Terézágyú:

amúgy debilke, azon nem vakarod magad, hogy Há Leonardo idejében nem is vóttak még ezek a Sztárban sztár sók!!
Egyébként a média pont a te pöttömnyi agyadra tervezi ezeket a másolási-majonkodási müsorokat.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.10.21. 13:26:11

@SabaSaba: "Előfordult már egyes énekeseknél (külföldön, most nem nézek utána, tegye meg, aki jobban ráér ebédidőben, mint én), hogy valakinek a dalát más elénekelte, ami olyanannyira jó volt, jobb is talán, mint az eredeti, és az énekes még szívből meggratulálta az "utánzót","

Hát ez a story nem így megy, ahogy azt te egyszerü lélekkel elképzeled.

Casting sókból még sose jött ki olyan (talán egyedül Leona Lewist kivéve), aki képes lett volna az ő cover versionével akár egy darab interpretációt jogdíjas úton eladni a piacon. A szerzőnek (illetve a jogvédőjének) azonban a casting showkra engedélyezni kell, hogy lehet másolni-majomkodni a dalával.

A nem casting vonalon meg úgy megy a dolog, hogy ha akarsz egy covert csinálni, akkor először is meg kell kérdezned a szerzőtől, hogy egyáltalán engedi-e a dalt coverra, majd ha igen, akkor eljutattod neki a coverodat, hogy engedélyezi-e a megjelenést. Ha nem, akkor csak otthon a 4 fal közt énekelheted a szerzeményed.

FOLYTASSUK!

shred 2015.10.21. 13:27:51

Ezeket a variációkat tudom elképzelni:

1. Kovács Kati tényleg nem ért rá, később meg már nem foglalkozott a témával, nem érdekli.
2. Nem tetszett neki a produkció, de semmi kedve sem volt az álszent dicséretre, vagy a diplomatikus kritikára, inkább hagyta a fenébe a beszélgetést.
3. Kovács Kati irigykedik, mert egy huszonéves, hosszú combú cicus villog a slágerével, ő pedig már túl van ezen az életszakaszon.

Gitram 2015.10.21. 13:28:07

UNIONISTA! Köszönöm szépen, ezt a Kovács Kati számot. Meghallgattam, nagyon tetszett. Még egyszer nagyon köszönöm Neked.

micsoda? 2015.10.21. 13:37:44

Azért csak itt vagyunk egy páran akiknek nem tetszett Toth Gabi előadása, már ami a nótát illeti. Gabinak a mozgásában volt hasonló, de rossz volt az ének választás. Ezt csak Kovács Kati tudja hitelesen előadni. Szerintem senki más a világon.
Ostobaság volt egy ilyen nehéz dalt Gabi szájába adni.
Ha Kovács Kati a leirtak alapján viselkedett, az bizony nem szép. Attól függetlenül szeretem amit, és ahogy énekel. Napi szinten hallgatom, a "Nálad lenni uújra jó lenne....

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2015.10.21. 13:43:54

Én már a T.G. produkciója alatt sem értettem a síró picsogó zsűrit és kollégákat. Vagy valami másik előadást néztek, vagy mindenki idióta ott. Az meg hogy utána maga az előadó is besírt magától?! Hát mindenvívő volt - szánalomból. A csaj elénekelte, elrángatózta a dalt, de hogy nem volt benne túl sok kovácskatis az is ziher. Ettől függetlenül nem vágom, hogy az igazi Kovács Kati miért rágott (volna) be arra hogy elő merték venni ezen korai slágerét - mellyel ha kell ha nem mindmáig boldogan végighaknizza az országot. Szóval vagy nem igaz hogy besértődött, vagy nem emiatt nem ment el a TV2-be. Esetleg kötötte az MTVA M3-as szerződése - aminek az egyik reklámarca volt induláskor? Nem tudom, de nem lehetetlen. A Borsnak viszont plusz két telefonjába telt volna megtudni a valóságról. Ehelyett csinált egy ócska bulvársemmi cikket, amit ez a másik ócska bulvársemmi index rovat szolgaian már terjeszt is. Nulla utánanézéssel.

Ez volna az újságírás? Pofám leszakad.

tnsnames.ora 2015.10.21. 13:48:47

Mély tartományban nagyon rossz volt Tóth Gabi, csak magasban hozta jól a nótát, szvsz

Lygia 2015.10.21. 13:53:16

Nagyon kíváncsi lennék, hogy az itt kinyilatkoztatók vajon miben tehetségesek... Lehet azt mondani, h nem tetszett az előadás, de azért kategorikusan kijelenteni, h szar volt, enyhe túlzás. Ráadásul azt mondani, h TG tehetségtelen ripacs.... Azért álljon már meg a menet, minden celebeskedő hülyesége ellenére nagyon tehetséges lány.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2015.10.21. 14:02:08

Beszéljünk inkább arról, hogy ez a fasszopó havas mit keres ebben a műsorban?

ghck 2015.10.21. 14:05:12

Tóth Gabi ügyes volt. Hasonlítgatni kár. Kovács Kati is ügyes volt anno, de most viselkedhetne felnőttként.

koolkat 2015.10.21. 14:11:12

A legjobb feldolgozása a nótának akkor is az ős-Bikini féle Játékszer Feróval (annak ellenére, hogy Feró nem tartozik már a kedvenceim közé).

carp3tm0nster 2015.10.21. 14:22:49

Kovács Kati azon kívül,hogy él a múltból, mijjafaszt csinál még?

inebhedj - szerintem 2015.10.21. 14:29:39

@Norick08:

Igazad lehet, csak ezt a síró-rívó zsűrinek, a versenytársaknak, és a kritikusoknak is meg kellene írnod, mert ha utóbbiak reakcióját nem a szórakoztató műsor szatirikus kiterjesztéseként értékeljük, elég furi, hogy a Benny Hill-show nézőit rázza a zokogás (nem a nevetéstől ám!), és Dosztojevszkijhoz hasonlítgatják a fordulatos kergetőzéseket.

(Az is igaz, hogy nehéz összevetni a szórakoztató célú Sztárban Sztár című műsort a tudományos kutatásnak számító Táncdalfesztivállal, szóval a hasonlítgatókat célzó kritikád jogos.)

Ugyanakkor így hirtelen nem tudok felidézni senkit, aki szeretne a Borsnak nyilatkozni, már ti. azokon kívül, akiknek gyakorlatilag élettársa az újság, ebből fakadóan az Univerzum túlnyomó többsége valószínűleg megsértődött Tóth Gabira.

(Megjegyzem: a fenti bekezdésekben foglaltak egyike sem Tóth Gabit, Kovács Katit, vagy A.H. Hill-t kívánja minősíteni, ők vélhetően tehetségükhöz és képességeikhez mérten látták el feladatukat, adott esetben javadalmazásért.)

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2015.10.21. 14:32:22

@carp3tm0nster: 71 éves... te mit fogsz csinálni ennyi idős korodban, ha egyáltalán megéred? Nyöszörögsz egy kis alamizsnáért, mert a nyugdíjad a hó második napjára elfogy...

illaberek 2015.10.21. 15:02:35

Az egyetlen kisstílű szereplő itt kizárólag a Bors.
Nincs közös halmaz Kovács Kati érdeklődése és a Bors témája között? So what? Írjuk meg hogy bojkott meg lecsapta meg azonnal.

rockjano 2015.10.21. 15:07:48

Mindenki túzásokba esik…szokás szerint. Tóth Gabi jó énekesnő ma az egyik legjobb (egyik). Egymás után meghallgatva őket hát persze az eredeti egy nagyságrenddel jobb de eleve azt szoktuk meg meg ott tényleg több volt a hang. A dal tipikus sanzondal a jobbak közül…

Ebben a műsorban ez az előadás teljesen rendben volt ez nem tehetségkutató hanem egy ilyen vicces éneklős műsor, nem kell ebbe többet belelátni…

carp3tm0nster 2015.10.21. 15:16:33

@Hóhér az utolsó barátod: hisztizni biztos nem fogok... nyugdíjam nem lesz, mert ellopta a kormány. egyéb kérdés?

kalbász 2015.10.21. 15:25:48

Katinak van hangja, Gabinak meg nincs csak imitálja. :)

Hattáb 2015.10.21. 15:26:28

A mozgás tényleg hasonlított de a hang egy nulla volt.Kovács Kati kiváló énekesnő volt egészen eredeti előadó.Aki szerint tökéletesen utánozta,az hülye.

kalbász 2015.10.21. 15:28:03

Mit nótáztok itt, sznob majmok. :)

Majmok vagytok mert majmoljátok sixx-et vagy kit. Nóta, édes istenem.

kalbász 2015.10.21. 15:29:53

@illaberek: Nem csak a bors kisstílű, itt van még a c:c is.

2015.10.21. 15:54:16

@rockjano:
de a népeknek mégis csak feltűnik, hogy a kereskedelmi média szétzúzta a magyar kultúrát. és ha ez így van, akkor joggal mondják azt, hogy a politika verje szét a kereskedelmi televíziózást. aztán az egy másik kérdés, hogy ezzel is visszaélnek és néhány tökfej jóllakik. az a cél, hogy a többség (mindegy, hogy társadalom, vagy nemzet, mivel a jobboldal forszírozza ezt inkább így a nemzet lesz az) ezt az egész hóbelevancot a lejtőre állítsa és zutty. ez erről szól.

lukacstoncsi 2015.10.21. 16:09:00

Gabi egy jó 3/4 re hozta a dalt az előadásmód meg egy 2/3 volt kb.A zsűri meg ettől alélt el.Azért mert a nemrég magyar Joplinnak kikiáltott Cini eljött vagy Junior meg mittom még ki az nem jelenti azt hogy ha valaki meg nem az egy bunkó és nem segít.Kovács Kati eddig is megválogatta hol szerepel.Ha dolga volt ha nem az ő dolga.Ez van úgy felfújva hogy még.istenem...

2015.10.21. 16:09:18

Es mi van akkor ha csak szimplan feltekeny, mert Gabi egyaltalan el tudta enekelni ezt a dalt?

2015.10.21. 16:15:29

Gabival annyi a gond, hogy pokhendi es arrogans, a szakmai alazatnak teljesen a hijjan van. Imad szerepelni, es nem birja elviselni, hogy ne o legyen a kozepontban. Emiatt sajnos durvan megoszto a viselkedese, eloadasmodja, megjelenese.

Chuck Νorris 2015.10.21. 16:53:22

most akkor mégse mindenkinek tetszett?
és azok az idős müvészek akik nem vesznek tudomást a TV2-röl és a Borsrol, azok szemetek és nem felnöttek?

Kyria 2015.10.21. 16:56:51

Megnéztem először Kovács Katit és utána Tóth Gabit (utóbbi produkcióját ugyan már láttam, de biztos, ami biztos). Szerintem teljesen jó volt, sőt, az összehasonlítási lehetőség okán most lepett meg igazán.

Athos64 (törölt) 2015.10.21. 16:58:35

@carp3tm0nster:

Például koncertjei vannak, ahol élőben énekel, és nem abból él, hogy a kereskedelmi tévékben főzőcskézik meg nosztalgiázik, és nem is abból, hogy a médiában naprakészen elmondja, hogy hol és mit evett, ki az aktuális párja, és egyszer bizony látott már egy ufót is, meg hasonló kaliberű „szakmai” aktualitások. A dzsungelből se kellett még kimenteni, szóval úgy általában nem száll be semmi olyasmibe, aminek a szorosan vett szakmájához nincs köze, csak a médiajelenlétet biztosítaná.

Jelen esetben tipikus műbalhéról van szó. A Bors és a hasonszőrűek elvárnák, hogy egy előadóművész, aki évek óta tudatosan kerülni próbálja a bulvárt, ha akar, ha nem, véleményt mondjon egy műsorról, csak azért, mert a bulvármédia úgy akarja. Ha nem mond, akkor biztosan megsértődött. Ha megmondja, hogy esetleg nem tetszett, akkor biztosan irigy. Annak meg szerintem végképp semmi értelme, hogy udvarias formaságokat mondjon.

Mint korábban megírtam, egyszer már világszínvonalú énekesnőknek nevezte a Tóth lányokat, szóval én el tudom hinni, hogy most tényleg nem ért rá, és azt is elhiszem, hogy nem gondolja, hogy mindenáron nyilvánosan kéne véleményt mondania. A zsűrinek és a közönség jelentős részének tetszett Tóth Gabi előadása, ezt nyilván Kati is tudomásul veszi és tiszteletben tartja, akármi is a személyes véleménye – ha egyáltalán látta a produkciót.

Nem olyan régen Zalatnayval kapcsolatban – aki közös koncertet akart volna vele és Konczzal, de egyik kolléganője se reagált – Kati diplomatikusan kijelentette, hogy ő a saját karrierjével akar foglalkozni. Szerintem Tóth Gabi is tegye ezt: fölösleges ebben a Sztárban sztár témában 3-4 óránként megszólalnia, még akkor is, ha egyébként udvariasan nyilatkozik a példaképéről.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2015.10.21. 17:15:03

Hát, Tóth Gabi elég szar volt ebben, intonálás stb. Aztán a műanyag vonósok és fúvósok (szintetizátor varázs?) verték ki nálam a biztosítékot igazán. Ez fos volt. A sértődést viszont nem értem, kíváncsi lennék, hogy mi volt az előzménye. Már ha sértődésről van szó egyáltalán, ugye.

sage5 2015.10.21. 17:47:56

Megertem h Toth Gabi sokakbol ellenszenvet vallt ki, de szerintem ez nem volt szar.
Plane nem annyira mint amennyire itt tobben frocsognek.

serpentin 2015.10.21. 17:53:57

én eddig "nem voltam oda" Tóth Gabiért - hogy finom legyek...
de hát ez az előadás fantasztikus volt ... tökéletesen eltalálta a korszakot, a miliőt, a stílust, a hangszínt, az előadás módot ... és mindezt könnyedén, szerényen, szimpatikusan ...
gratulálok!

ui:
Kovács Kati azért sértődött meg, mert Gabika (sajna) bedobta a "Kati nyakán kidagadtak az erek" mondatot ... ami anno így volt, de tkp. lényegtelen volt már akkor is, meg most is.
Ez volt Gabi egyetlen, kevéssé udvarias megjegyzése.

Sol Durka 2015.10.21. 18:02:47

Valahol megértem Kovács Katit. Tóth Gabi annyira ügyelt a hasonlóságra, hogy paródia lett az előadásából.

csaba600 2015.10.21. 18:18:03

Kovács Kati sértődős ember. Annak idején Koncz Zsuzsával kapcsolatba is felkapta a vizet valami miatt.....olyannyira, hogy azóta is törölve van ismerősei listáján. Erről egyszer saját maga is nyilatkozott.

sutyerák 2015.10.21. 18:24:09

érteni vélem. Igy az eredetit és a mostanit egymás után meghallgatva.
Tóth Gabi kicsit mélyebben énekli és emiatt Kovács Kati akár paródiának is érezhette.

sutyerák 2015.10.21. 18:26:20

@serpentin: és Katika utána sokáig takargatta is a nyakát,ha ez célzás,-mert öngyi akart egyszer lenni,annak nyomai a nyakán látszanak.

sutyerák 2015.10.21. 18:28:07

@serpentin: pont így érzek.
Én is egy kis idétlen picsának tartottam,-de belátom tévedtem. Nagyszerű a csaj,mint énekes.

2015.10.21. 18:28:31

@carp3tm0nster: mit csináljon 73 évesen?

carp3tm0nster 2015.10.21. 18:29:28

@gwr: viselkedjen úgy mint egy 73 éves...

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2015.10.21. 18:36:34

na most, ha valaki nálamnál jobban viszolyog Tóth Gabitól, az festi magát.

ugyanakkor ez az előadás szerintem rendkívül jól sikerült. másodjára nézve nem olyan jó, mint elsőre, de a csaj kétségkívül odatette magát.

a Blikknek az a dolga, hogy paraszt legyen. ebből csinál pénzt.

Kovács Kati - meg úgy általában bárki - pedig nyugodtan megsértődhet. Bagi Iván például ezerszer szarabbul parodizálta, aztán mégsem boxolt be neki.

Leptis Magnaq 2015.10.21. 18:41:42

Jó volt a dal, és Tóth Gabi is .Ami eddig nem tűnt fel, hogy kicsit induló jellegű az előadás. Mindkét énekesnő elégedett lehet, jók voltak, anno, és most.

2015.10.21. 18:50:07

@carp3tm0nster: Honnan tudod, hogy viselkedett? A Borsból?

lk2 2015.10.21. 19:21:25

@Lygia: pedig az, egy tehetségtelen ripacs.

lk2 2015.10.21. 19:27:07

Aki szerint ennek a TG-nek van énekhangja meg tehetsége (az énekléshez), annak javaslok egy sürgős beutalót a fülorrgégészetre. Technikásnak végülis lehet h technikás, de olyan rémes hordó-hangja van, hogy 5 mp alatt rosszul van tőle az ember...

katalin 2015.10.21. 19:35:29

Én emlékszem,hogy amikor Bereczky eljátszotta Pressert,meg Zoránt,nem rohant a bulvár megkérdezni őket,miért kell konfliktusokat gerjeszteni - bár értem és tudom - nem csodálkoznék,ha mindezt a TV2 rendelte volna meg.

Everyl 2015.10.21. 23:16:25

Na, meghallgattam, SZERINTEM:

Vitathatatlan, hogy Gabi, korunk egyik legjobb Magyar zenei tehetsége, de, nem, nem ;)

nyomába sem ér Katinak. :)-

Kiss Imre. 2015.10.22. 02:15:20

"valóban teljesen hitelesen hozta és énekelte Kovács Kati Nem leszek a játékszered című, Táncdalfesztivál nyertes dalát. Tóth Gabi még Kovács Kati mozdulatait és hangszínét is teljesen leutánozta"

LOL

Norick08 2015.10.22. 06:14:48

@inebhedj - szerintem: Na végre egy kultúrált és intelligens válasz. Respekt ! :-)

Norick08 2015.10.22. 06:17:42

@lk2: : Bezzeg Neked ! Úgy kiénekled a magas C-t,hogy a poharak összekoccannak a vitrinben . Igaz ?? ;-)

WherDee 2015.10.22. 06:45:17

Erről a sértődésről az jut eszembe, mikor az Ossian behisztizett az Óriásra,mert azok akusztikban elnyomták a Pokolnál hangosabb 2000res koncertváltozatát (gyökerek: én az Ossian helyében évente egyszer, lehetőleg ugyan azon a napon elnyomnám az egész koncertet úgy, ahogy van, szó szerint. Nincs azon mit szégyellni, sőt. Be kell vállalni, nem rinyálni). Az Óriás cucc ráadásul egy vicces főhajtás volt, ez meg szerintem egy kicsit görcsös (gondolom kicsit be volt rosva, mert hát mégsem egy VV Zsófi Rágógumit énekelt), de tiszteletteljes, rohadt jó előadás. Tóth Gabival engem a világba lehet kergetni annyira irritál valamiért, de hangja az kurvára van. Arról nem is beszélve, hogy lehet menni megnézni: a csaj néha többet mozog egy koncerten miközben ilyet énekel (sőt), mint az itt kommentelők 90%a egy évben. Az a problem, hogy a Kis Grofón és a múltba révedő tekinteten túl kis túlzással nincs itt már semmi. Régendejóvolt, bezzeg a izé, 6:3, meg a többi duma. 2015 van, halló. Nem csodálom, hogy Király Viktor is kint próbál szerencsét, mert itt annak, aki tehetséges esetlegnagyontalán Zeneakadémia és társai (ami után a nagyközönség le se szar, max ugye külföld), vagy falunapok, vagy 1 bites slágergyártás (lehetőleg valami retrofílinges) vagy elhúz szerencsét próbálni akárhova. Tóth Gabit lehet utálni, de rohadt nagy hangja van, tényleg világszínvonalú a testvérével együtt, pont ahogy Kovács Kati is az volt anno. Gondolom őt is irritálónak, vagy unszimpatikusnak találták anno (mint az Illéstől kezdve szinte bármelyik beat és egyéb "új hangon" megszólaló előadót), meg mit a toszt üvölt,stb. De hát ilyen a néplélek. Ellenben ami jó, az jó, ez van. Jó volt akkor is és jó most is, ha nem tetszik, pattintsatok egy Bikicsunájt, vagy Lakodalmas Lajost, az gondolom elégedett csettintésre ad okot. Olvastam a The Voice alatti kommenteket, Viktort is köpik sokan, de nó para. Majd ha kint esetleg összejön neki, akkor tuti verjük majd a bádogvedret, hogy "Magyar gyerek, nem véletlenül sikerült!" Addig meg utálkozunk (lásd Attraction: itthon le se szarta őket senki, bezzeg a britt tehetségkutató után...), vagy rohadunk a múltban. Csodás. Ki kéne húzni a fejeket a seggekből és szeretni, megmutatni, tolni a tehetségeinket, mielőtt elhúznak, mint az orvosaink mondjuk.

lk2 2015.10.22. 07:35:18

@Norick08: mert énekesnek kell lennem ahhoz, hogy megítéljem más énektehetségét. Igaz?? :)

Norick08 2015.10.22. 07:56:04

@lk2: nem kell énekesnek lenned,csak jobban kellene csináljad mint ő. :-)

Norick08 2015.10.22. 08:14:33

@WherDee: nem szeretem a hosszú kommenteket,alapból sem szoktam elolvasni , DE a Tiedet pont a reggeli kávé mellett sikerült.:-) Nagyon egyetértek Veled , nem is szaporítom tovább a szót. Csá.. :-))

ghck 2015.10.22. 09:02:13

@lk2: "mert énekesnek kell lennem ahhoz, hogy megítéljem más énektehetségét. Igaz?"

Nem kell annak lenned, csak ha nem vagy az, "ítélkezni" szerencsére nincs lehetőséged. Csak véleményt alkotni, de a véleményed meg kb. senkit nem érdekel.

Mutatom:
1; Ha azt írod, hogy "tetszik" (szubjektív vélemény), senkit nem érdekel.
2; Ha azt írod, hogy "nem tetszik" (szubjektív vélemény), senkit nem érdekel.
3; Ha azt írod, hogy "VAN tehetsége" vagy "NINCS tehetsége", ez nem szubjektív, beléd fognak kötni. Jogosan. ;)

mruniverzum 2015.10.22. 09:34:05

Utálom, szar, hülye liba (TG).
Kovács Kati <3 .

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2015.10.22. 09:49:47

király viktor egy tingli tangli nudlijancsi, ami az emberek 10%-át köti le 5 percnél tovább. itt ez max 100000 embert jelent - de abban már benne van az összes király-rokon is. angol nyelvterületen ez értelemszerűen 3-4 millió. naná hogy ezzel a silány szarral ott próbálkozik.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2015.10.22. 09:51:36

1%-ot (az egy százalékot) akartam írni.

antiszociál 2015.10.22. 14:22:20

@csaba600:

" Kovács Kati sértődős ember. Annak idején Koncz Zsuzsával kapcsolatba is felkapta a vizet valami miatt.....olyannyira, hogy azóta is törölve van ismerősei listáján. Erről egyszer saját maga is nyilatkozott. "

Koncz Zsuzsa meg gyűlöli az új tehetségkutató műsorokat (x-faktor, megasztár) holott ő is egy ki mit tudban vált ismerté .

csaba600 2015.10.22. 15:23:08

@antiszociál: Koncz Zsuzsát nem kedvelem én sem.

ghck 2015.10.22. 15:28:26

@antiszociál: hja, mert ezek nem tehetségkutatók, csak annak álcázzák őket. Ezek szórakoztató műsorok. A fő céljuk pedig ennek megfelelően sosem volt a tehetségek felkutatása.

antiszociál 2015.10.22. 15:36:57

@ghck:

Megasztár nélkül Karamell sehol se lenne, az ilyen műsorok sokat dobnak azon hogy ismert legyen, és hogy felfigyeljenek rá a kiadók / producerek.
De én se vagyok elájulva az ilyen jellegű műsoroktól.

ledo76 2015.10.22. 16:38:35

Szerintem nem volt borzasztó, jobb volt a Kovács Kati főleg, mert a Tóth Gabinak van egy ilyen orhang tónusa és emiatt a mély részt rettenetesen artikulálta, de még ezzel eggyütt is jól oldotta meg ezt a nehéz(!) a feladatot és ki lehet jelenteni, hogy jó énekes. A hozállása pedig különösen tetsztett, amiatt elsősorban, hogy alapvetően egy bunkó celebnek tartják (részben jogosan), de itt megcsillantotta, hogy van benne alázat. A zsűri is részben ezt értékelte, bár a besírás erős túlzás volt.
Kovács Kati, pedig hogy nem foglalkozik vele, szíve joga. Egy szennylapnak az az érdeke, hogy rögtön sommás véleményt mondjon erről és csinálja a nem létező botrányt.
Mondjuk ha tényleg megsértődött az butaság.

lk2 2015.10.23. 12:32:53

@ghck: szerintem nincs tehetsége. Tudom, hogy ezt a véleményemet még jó párezer ember osztja az országban. Innentől kezdve én vagyok az, akit nem érdekel mit pampognak mások. Egy kappan hangú celeblotyó ez, se több, se kevesebb.

ghck 2015.10.23. 15:52:16

@lk2: "szerintem nincs tehetsége"

Így nem is lehet belekötni. Az a párezer ember meg nyugodtan pufoghat magában. Párezer ember Kovács Katiról is elmondja ugyanezt, párezer a Polgár "lányokról" is, meg a világbajnok úszóinkról is.

Azt is leírhatod, hogy szerinted az emberek nagy többségének az ízlése szar. Ha ettől jobb lesz neked... Meg hogy xy-nak sokkal jobb a hangja, mégsem sztárolják annyit, mint ezt a celeblotyót. Igazad is lesz, csak lerí majd rólad, hogy fogalmad sincs, miről beszélsz... (A szórakoztató iparba énekesi pályára NEM a legjobb hang kell. Nem attól lesz valaki legjobb énekes, hogy legjobban tud énekelni.)

lk2 2015.10.23. 21:14:55

@ghck: hja kérem, ha nem az énekhangját értékeljük, akkor miről beszélünk?

ghck 2015.10.23. 23:04:06

@lk2: Ha belegondolsz, megérted. Az emberek azért hallgatnak TG-t, mert ezt nyomja minden médium. Miért nyomják ezt? Mert szórakoztató! Mert megosztó. Mert történik körülötte valami, amiről be lehet számolni. Mert beszédtéma lehet... Ez az a vele született "tehetség", amivel valaki sztár lehet... Nem kell ezért utálni, ismerd meg, hogy így működik a világ. Senki nem vonja kétségbe, hogy Miklósa Erikának szebb hangja van, mint Tóth Gabinak, mégis Tóth Gabi fogja megmozgatni az embereket, mert ő inkább sztáralkat, és *annyira* nincs rossz hangja, hogy ez megakadályozza, hogy ezen a pályán érvényesülhessen...

Amúgy az éneklés pont olyan dolog, hogy hiába pontos valakinek a hangja, a hangszín stb. torzíthatja a megítélést, emiatt objektív ítélethirdetésre nincs lehetőség. Ez nem matekverseny, ahol egy gép is fel tud állítani egy rangsort... Ha pedig szubjektív a megítélés, akkor teljesen felesleges vitázni rajta.. :D Nekem amúgy ez a performansz kicsit el lett majomkodva, de attól még jó volt. A hangszíne TG-nek meg olyan, amilyen. Azzal együtt kell élnie, nem illik minden dalhoz.. Főleg nem feldolgozáshoz, ahol akaratlanul is elvárod, hogy olyan legyen, mint az eredeti... Viszont a babygabin csodálkoztam, az brutál hamis volt. Szerencsére a zsűri nem kímélte jobban, mint azt illik.

lk2 2015.10.24. 02:26:09

@ghck: értem, tehát TG azért jó, mert bár a hangja elég otromba és énekesnek sem elsőrangú, de legalább pezseg körülötte a bulvár, és a paraszt, primitív stílusát jól el lehet adni a főként szenny mutogatására szakosodott médiában :)

Maradjunk annyiban, hogy aki hallgatja, és szereti, az meg is érdemli. Mindenkinek szíve joga, az biztos...

ghck 2015.10.24. 09:28:03

@lk2: nem, nem érted. TG azért jó, mert a hangja elég jó hozzá, és elég erős színpadi jelenlét jellemzi, ezért énekesnek elsőrangú. Ezek mellett még élet is van körülötte, így a bulvárnak témát jelent, így lehet értékes celeb.

Kovács Katinak csak a hangja (volt) jó, a többi hiányzik.
A gottalentes kreténeknek csak színpadi jelenlétük van, a többi hiányzik.
Zimány Linda meg csak a bulvár-faktorral büszkélkedhet, a többi hiányzik.

Lehet, hogy Kovács Katinak jobb a hangja, lehet, hogy a kretének erősebb nyomot hagynak benned a színpadon, és lehet, hogy Zimány Lindáról többet írnak, de ez kevés... A szórakoztatóiparnak mindhárom tényezőre szüksége van, és ez van meg tökéletesen Tóth Gabiban...

Persze, a te ízlésed nyilván sokkal jobb, mint az átlagos tömegé, ezt írtam a 2015.10.23. 15:52:16-os posztban is... ;)

Nándor Bobek 2017.02.21. 00:33:50

Vastaps mire föl? Full pontszám mire föl? Kedves Zsűri, mit néztek, a Cseh 2-t? Kedves Közönség, mit néztek, a Cseh 2-t? Mindenki egyszerre kapott halláskárosodást?? A dal gyönyörű, de, nem gabikától, tőle HAMIS volt, a saját hangján énekelt, meg sem próbálta imitálni az eredeti énekesnő hangját. És ez 40 pont???? 10 pontot érdemelt volna összesen!

Nándor Bobek 2017.02.21. 01:01:17

Ja és ezt a gyenge produkciót Szandi Cserháti Zsuzsája és Hevesi Tamás Louis Armstrongja is lepipálja
süti beállítások módosítása