Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Tóth Gabi a csillagokat is leénekelte az égről

2015. október 19. 07:00 sixx 110 komment

 screen_shot_2015-10-19_at_06_43_54.png

Van olyan adás, amivel egyszerűen minden klappol. Az énekesek pár kivétellel mind az átlag felett teljesítettek, Tóth Gabi pedig az eddigi három évad messze legjobb teljesítményét nyújtotta. Ezen az sem rontott, hogy Majka álló farkakkal viccelt, Havas kissé sután udvarolt Wolf Katinak aki vagy nem vette a lapot, vagy csak leszarta a közeledést, nem is tudom, melyik lenne a jobb eset. Most Csobot Adélnak jutott az a feladat, hogy a szponzorlaptopot tabletté alakítsa látványos mozdulattal, szép volt, tényleg. Csonka kapott egy csókot Majkától, Tillára valami megmagyarázhatatlant adtak, Havas meg most volt messze a leggyökerebb, majd kap az unokától otthon.

screen_shot_2015-10-19_at_06_44_46.png

Varga Győző / Scatman John - nem tudom, hogy az eredeti énekes mit scattel vagy hogy mondják ez a hadarásos előadást, de szegény Varga Győző csak halandzsázott valamit, nagyon-nagyon gyorsan, és közben úgy nézett ki, mint Jóska bátyám, amikor a ganajszóráson már túl van, és mennie kell a faluházára. Hogy aztán a nézők mit láttak benne, azt nem tudom megmagyarázni.

screen_shot_2015-10-19_at_06_46_04.png

Wolf Kati / Lady Gaga - Lady Gagára hasonlítani elég egy autóbaleset, mondta Majoros művész úr, és nagyjából igaza is van, a zeneipar legújabb kaméleonja kétszer egymás után nem nézett ki ugyanúgy. Ettől még belőlem kurva nehéz lenne Gagát csinálni, a vasággyal 50 kilós Wolf Katiból nem volt nehéz, kis smink, kis bőrcucc, a nótát elénekelte, de nekem nem volt annyira átütő.

Csobot Adél / Mary Zsuzsi - Azért az nem semmi ebben a műsorban, hogy szinte minden héten van valaki, aki rácáfol az addigi (közepes vagy éppen pocsék) mutatványaira - most Csobot Adél alakult át tökéletesen Mary Zsuzsivá, és énekelt saját magához képest embereset. Stimmelt a smink, a haj, a mozgás (folyamatosan járt a lába, és betáncolta a színpadot), a gúnya, a hang - és tök váratlanul, attól a csajtól akitől ilyet nem vártam volna. Oké, néhol nagyon elcsúszott, pontatlan volt és párszor előjött az első adásban hallott motyogása is, de utolérte magát.

screen_shot_2015-10-19_at_06_48_53.png

Baby Gaby / Adele - A nóta közben végig azon gondolkodtam, hogy miért nincs kontroll a fülében a csajnak. Nem akarja hallani magát? Ha végig egy helyben ült volna, akkor értem, odaraknak egy kontroll-ládát, oszt jónapot, de mozgott is. Mondjuk így is tisztességesen lehozta a Rolling in the Deep-et, volt pár magas, ahol megcsúszott, kicsit sietett néhol, de nem volt vele nagy gáz, viszont végig azt éreztem, hogy nincs benne a dalban, kívülállóként kezeli, leckét mond fel. A külső átalakulás nem volt semmi különös.

screen_shot_2015-10-19_at_06_49_23.png

Sramek Péter / Boy George - Az a Boy George-korszak jött elő a srácból, amikor George színes hajfonatokkal, gyöngyökkel a hajában mászkált az utcán. Sramek megkapta a parókát, hozzá a sminket, és pont úgy nézett ki, mint Wolf Kati. A mozgás, a hang, a stílus viszont nagyon ott volt nála, meglepősen erős előadás volt. Annak a pillanatnak a szürrealizmusa viszont soha nem fog elmúlni, amikor a beöltözött/maszkos énekesek megszólalnak a saját hangjukon.

screen_shot_2015-10-19_at_06_49_39.png

Csonka András / Kiss Tibi - Most mosolygott először Csonka Bandi a műsorban, és milyen jól állt neki. A Most múlikot nagyon jól hozta lel, nem kellett mondjuk nagyon átalakulnia, mert kapott egy kócos parókát, kis maszkot az arcára, (amire leakohlistázta Tilla) és kész, viszont nagyon elkapta a nóta hangulatát, én elhittem neki, hogy ő Kiss Tibi. A hangja nem mindig stimmelt és nem tudott oda lemenni ahova Kiss Tibi baritonja simán, és ha valaki Quimby-fetisiszta, akkor ilyenkor biztos üvöltött, de szerintem ennyi belefért.

screen_shot_2015-10-19_at_06_49_57.png

Gáspár Laci / Simply Red - Az évad eddigi legegyenletesebb teljesítményét nyújtja, eddig minden szerepben kurva jó volt, és a műsor savát-borsát, azaz az átlényegülést hozta nagyon jól. A Simply Red, bármennyire is mondta Havas és Liptai, hogy Gáspár nem érezte magát jól a színpadon, nem volt rossz, igaz, kiemelkedő sem, de egy rutinmunkánál mindenképpen többet ért. Az énekhangja szerintem hibátlan volt, és bár a bohóckodás része nem volt olyan jó, mint a Jacko- vagy a Whitney Houston-előadásé, de az kizárt, hogy valaki egy ilyen műsorfolyamot végig ugyanolyan színvonalon nyomjon le.

screen_shot_2015-10-19_at_06_50_24.png

Rácz Gergő / Bereczki Zoltán - Hangban ugyan nem volt Bereczki szintjén, (eleve más fekvésű a hangjuk) de mozgásban, színpadi jelenlétben igen, és nagyjából azt is megoldotta, hogy tánc közben énekeljen, a műfoggal felturbózva meg távolról, hunyorítva tök olyan volt, mint akit megszemélyesített. Ezen a héten nála jött elő leginkább, hogy ha az előadás kellően szuggesztív és az énekes meg tudja teremteni azt az illúziót, hogy nem ő, hanem a Híres Előadó van a színpadon, akkor az énekhang apróbb hibái mellett simán el lehet menni.

Tóth Gabi / Kovács Kati - Hát erre most mit mondjak? Ha innentől valaki azt mondja, hogy ez a nő nem jó énekes, vagy nem jó előadó, az hallgasson Paint és nézegessen Pumped Gabót. Így elénekelni és előadni a Nem leszek a játékszered című korszakos nótát nem sokan tudják, benne volt Kovács Kati és Tóth Gabi, dühös volt, kétségbeesett és szenvedélyes. Kár, hogy a zsűrivel elszaladt a ló, és korábban úgy hajigálták a tíz pontokat, mint Havas a Negró cukorkát a Margitszigeten a csajoknak, mert Tóth Gabinak kurvára kijárt volna még vagy húsz pont. Őstehetség a csaj.

screen_shot_2015-10-19_at_06_44_29.png

screen_shot_2015-10-19_at_06_53_56.png

Szegény Csonka András esett ki, aki ezen az estén szerintem tényleg jó volt, de az előző adásokban sokat betlizett. Jövő héten sem lesz Motörhead, de lesz James Brown (Varga Győző), SP (Csobot Adél), Laár András (Peter Sramek), Pain (Rácz Gergő), Kozmix (Baby Gabi), Sia (Wolf Kati), Lovasi András (Tóth Gabi) és Will Smith (Gáspár Laci).

A végére pedig itt van Tóth Gabi előadása, érdemes meghallgatni: 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

önorm42 2015.10.19. 08:54:25

egy kevéssé is képzett énekes minden dalt el tud énekelni - valahogy. amikor valaki Whitney Houstont vagy éppen Kovács Katit akar utánozni azon én csak mosolygok......az hogy ebben a műsorban a négy "zsűritag"?! ömleng mindenre ok. de hogy egyesek el is hiszik amit mondanak, nos az már szomorú....

Fredo78 2015.10.19. 08:55:42

@alapos: A nincs kettőben Tilla faterja volt a szinkron. Szerintem.

Ejaku LAZIO 2015.10.19. 09:04:55

@Fredo78:
Tyll Attila és Till Attila nem rokonok, előbbi volt a szinkron

zsg? 2015.10.19. 09:06:29

Tóth Gabi mellett normál üzemben nem bírnék ki fél óránál többet, mert én már öreg vagyok egy állandóan zsizsegő hiperaktív csirkéhez, de ha ott vagyok, a Kovács Katis három perc végén megkérem a kezét. Észbontó a csaj.

Albertinka 2015.10.19. 09:07:14

Azt magyarázza el nekem valaki, matematikailag hogyan eshetett ki Csonka? (Amúgy szerintem is megérdemelte.)
Van egy sorrend a zsűrinél, és van egy sorrend a közönségnél, a kettőt "összefésülik", átlagolják. Eddig úgy magyarázták, az esik ki, akinek az átlaga a legrosszabb helyezés.
Ha Csonka holtversenyben is az 1-5. helyezett egyike volt és a közönségnél 9. (utolsó) helyre került, akkor sem kerülhet az átlaga 7 alá, vagyis két versenyző rosszabb lett nála az átlagoláskor. Miért nem közülük esett ki valaki?
Hogy van ez?

Fredo78 2015.10.19. 09:07:20

@Ejaku LAZIO: Én azt hittem van köztük kapcsolat. A nincs kettő idején Tilla tizenpáréves lehetett ebből gondoltam

pantlikaskiralylany 2015.10.19. 09:13:03

Nem tudom miért ajnározzátok ennyire Tóth Gabit, nem volt rossz, de a jótól nagyon messze volt. Persze nem is volt egyszerű dolga, néha el is találta a hangot, de ennyi.
Csobot Adél Mari Zsuzsiként ezerszer jobb volt, nyilván egész más volt a feladat, de ha azt nézzük, hogy ki utánozta le jobban az eredetit, akkor az Csobot Adél volt.

kispotzak 2015.10.19. 09:13:48

Nem éreztem azt, h MINDENKI jobban teljesített volna, mint eddig.
Csobot Adél - akit egyébként nagyon nem bírok - kimondottan jól hozza a figurákat, a múltkori ugyan nem volt nagy durranás, de pl Aradszky-t is kitűnően megoldotta mozgásban, hangban is.
Csonka: csak és kizárólag az eddig teljesítményéhez képest volt ez most jó. Tény, hogy eddig kimondottan szívatós számokat kapott, általában olyan figurákat kellett megszemélyesítenie, akikhez fizikai lehetetlenség volt akár csak kicsit hasonlóvá változtatni. Viszont nincs hangja, szinte semmi. Tegnap este azért volt "jó", mert alig énekelt, inkább csak alábeszélt-aládúdolgatott a zenének. Nem most kellett volna kiesnie, hanem már jóval korábban, rosszul jött ki, de hogy nem volt ott helye, az tény.
Wolf Kati: ellötyögött, mint mindig. Van hangja, de alig-alig utánoz, és én eddig soha, egyszer sem láttam nála azt a bizonyos átélést. Alapszinten megcsinálja a házi feladatot, hogy ki legyen pipálva, kb ennyi.
Tóth Gabi (és Gáspár Laci) minden alkalommal kőkeményen oda- és beleteszi magát. Mondom ezt úgy, h Tóth Gabi vétett egyetlen icpici hibát tegnap: belemosolygott a számba, amit Kovács Kati sose csinált. Ettől függetlenül fantasztikus volt, és minden alkalommal az.

Zsűri: én úgy láttam, bedobták a gyeplőt a nézők közé. Valszeg instrukció lehetett, h ne húzzák szét nagyon a mezőnyt, legyen verseny (ezért is a sok 40, ill majdnem 40 pontos eredmény), hogy a szavazatok döntsenek - ami szavazageneráló hatással van. Egészen eddig láttam vmit abból, hogy tényleg látnak, hallanak vmit, és az alapján adnak vmilyen pontot (jó, néha hülyéskedés, néha meg "jaj szegény ne pontozzuk már le annyira" - múltkor is néztem h ki mindenki kapott Csonkánál KEVESEBB pontot). Most úgy gondolom, h konkrétan meg van szabva, épp milyen irányba kell elmenni. Nem feltétlenül arról van szó, h előre tudnák, melyik énekesnek mennyit kell adni, elég csak annyi, hogy "ne húzzatok szét nagyon". Tegnap talán egy olyan eset volt, h vmelyik zsűritag 8 pontot adott, a másik meg 10-et (Havas/Majka talán?). Egyébként 10-10-10-10, meg 9-10-ek játszottak be szinte végig.
Persze lehetne erre azt mondani, h már csak a "legjobbak" vannak versenyben, de ez marhaság. A műsor elején nem osztogatok 10 pontokat, főleg, ha pontosan tudom, h kik vannak még hátra..... Ez számomra egyértelműen csak szavazatgeneráló technika volt.

blacktiger3 2015.10.19. 09:17:26

@Albertinka: Van még egy szavazás a végén a közönség részéről .

csika7 2015.10.19. 09:19:15

Nagyon régen nem követem a hasonló TV adásokat élőben, néha online meghallgatom a számokat. Kedves cikkíró. Tóth Gabi hangja Kovács Kati/2 és attól függetlenül, hogy a végén elsírta magát, az egész manír volt, én egy csepp marconaságot sem éreztem az egészben. A számot a műsor miatt felgyorsították az eredeti verzióhoz képest, ezért olyan érzésem volt, mint amikor a YouTubon a videót duplájára gyorsítom. Sajnos Gabi hangja ennek ellenére maradt a saját karcos mélyebb tónusában, ezért az egész szám diszharmonikus volt. A Gabi hangja, mivel nem hangszerelték át a számot, annyira idegen volt az egész dalban nekem, mintha egy bohóccal és egy anyakönyvezetővel játszatnák el a a Rómeó és Júliát. Nem lehetetlen, de ahhoz, hogy működjön, az eredeti koncepción változ... de hát ez a sztárban sztár. A műsor még mindig színvonaltalan. Sajnos borzalmas a hangosítás a műsorban. Nem tudom milyen eszközön nézték/hallgatták a legtöbben, de nekem a TV is erősítőkön van, egy zenei műsornál meg fontos ez a tény. Tóth Gabinak még nem volt egy hasonló szinvonalú önálló száma. Ne sértődjön meg senki. Gabika csak egy jó hang és egy tehetséges előadó, semmi több, de nem a legjobb itthon a mai zenész társadalomban. Akinek arra van igénye, hogy Kovács Kati és más előadók régi számaira csápol és hallgatja mások előadásában, leke rajta. Ha ilyen igényem van előveszem a Suprahits kazettám. Addig pedig fülest fel, és gyorsan beteszek Kovács Katit (pl: Sose fog el a félelem, Héy Srác, Indián nyár... Bármit a 70-es évek végig) vagy egy jó kis Bergendyt a 60-as 70-es évekből (Fagypont fölött miénk a világ,Automata szerelem), mert azok a lemezek ki voltak keverve, még monóban is megszólaltak, valódi szenvedély volt bennük, és akkor még jó számokat is írtak rájuk. Lehunyom a szemem és elképzelem, hogy ezeket élőben hallgatom, és kitörlöm a Sztárban sztár utolsó emlékét is a fejemből.

magichorze 2015.10.19. 09:19:24

megneztem Gabit, nem tetszett, kabe ugyanazzal a fahanggal enekel mindent. illetve nem is enekel, hanem ordit.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.19. 09:22:13

@csika7: nagyon helyes, nem kell nézni semmit, ha nem tetszik. nekem meg bejött, nézem is. mondjuk engem meg Bergendyvel lehet a világból kikergetni.

micsoda? 2015.10.19. 09:23:01

Jó írás, végig kellett olvasnom.:) Szerintem Gabinak más nótát kellett volna választani.

kispotzak 2015.10.19. 09:24:45

@Albertinka: Érdekes kérdés, hogy azokat a szavazatokat, amelyek azután érkeznek, hogy megmutatják a két listát plusz az összefésültet, azokat hogyan illesztik be, hogyan "fésülik össze" az előző listával?

Pl ha azok az énekesek, akik a (megmutatott) összefésült listán Csonka mögött voltak, nagyon sok szavazatot kapnak, és az új sorrendet nem simán a zsűri sorrendjével, hanem az első "összefésült" sorrenddel eresztik össze, akkor már lehet Csonka az utolsó.

Ha az újonnan beérkező szavazatokat csak simán hozzáadják a korábbi szavazatokhoz, kihoznak egy új, végső nézői sorrend, és azt a zsűri sorrendjével összeboronálják, akkor egy zsűri 1. helyből és nézői 9. helyből nem lehetne 9. hely, gondolom.
Nem vagyok egy nagy matematikus, és eléggé összezavar az is, hogy 4 vagy 5 első hely volt, így azért nehezebb fésülgetni...

dezsoke007 2015.10.19. 09:25:16

jópofa volt az egy-két elejtett poén, pl. a Mary-Zsuzsi-produkció elején a háttérben négykézláb menekülő technikus:)

ritana 2015.10.19. 09:29:21

Nekem egy valami mondjatok meg, könyörgöm. Hogyan deszaturálták Tóth Gabit élőadásban???? Be volt kenve szürke festékkel?

acsa77 2015.10.19. 09:29:30

Ha Kovács Kati-paródia akart lenni, akkor szuper. Rögtön Gálvölgyi és tsai. öregasszony-paródiái jutottak ugyanis eszembe :) Egyébként szörnyen hamis, teljesen másképp is énekli. Hogyan lehetne másolat vagy interpretáció?

Kicsit olyan, mint amikor a 2. rapszódiát "interpretálta" tucatnyi világsztár a 20. században. A bonyolult részt a végén lejátszani szinte senki sem tudta. Csak paródiát csináltak a darabból.

penna 2015.10.19. 09:31:33

igazat adok sixxnek: Tóth Gabi nagyon jó énekes. és amit egyre inkább szeretek és becsülök benne az az, hogy bármit csinál, abba baromira oda is teszi magát. nem megúszós,
"majd valahogy lesz alapon" csinálgatja a feladatokat, hanem a tehetsége mellé egy csomó melót is rak beléjük. a tegnapi Kovács Kati szám egészen kivételes élmény volt.
én eddig csak a tévéből ismertem és nem is volt különösebben szimpatikus, de a Friderikusz műsor és a Sztárban sztárban való szereplése óta megváltozott róla a véleményem. ha lesz alkalmam, megnézem valahol majd élőben is.

Albertinka 2015.10.19. 09:34:54

@kispotzak: Eddig mindig azt mondták, a nézők második körös szavazata módosíthatja a nézők által kialakított nézői sorrendet. Vagyis nem három összefésülés van, hanem továbbra is csak kettő. Amit az első összefésülés után mutatnak, az még csak részeredmény, amit a nézők második közös szavazata a nézői sorrendmódosulása miatt átalakíthat. Szóval vagy rosszul magyarázzák a szavazás jelentőségét, vagy humbug az egész. Csonka nem eshetett volna ki az eddig hangoztatott szabályok szerint.

csika7 2015.10.19. 09:35:44

@sixx: Megértem, ha nem szereted a Bergendyt, de írhattam voln még jó pár régi és új zenekart. Nem a szeret nem szeret, hanem a színvonal az amit ki akartam emelni. Ez a műsor és a szereplői színvonaltalan produkcíót nyújtanak. Sok számot és előadót szeretek a Sztárban sztárból, és hallgatom a mai napig. De már az felháborít, ha belenézek, hogy egy ilyen számot rövidítenek, felgyorsítanak, és még rosszul is keverik, a műsor koreográfiájáról ne is beszéljek, és még egy cikkben ki is emelik, hogy ez mekkora volt... Van egy vicc, amikor Józsibácsit, a kocaborászt, elhívják egy francia Pincészetbe, megmutatják neki a legdrágább óbort ilyen és olyan jellemzőkkel, az ára is palackonként 3000 euro. Józsibácsi a kóstolás után csak annyit mond: Nincs ezzel semmi baj. Remélem így egyértelműbb vagyok.

Gyevi bíró 2015.10.19. 09:35:56

Sixxszel majdnem egyetértek. Nekem Csonka Pici nem jött át. Valahogy nem éreztem azt a fájdalmat,a mi a dalban volt. Valójában a kiszavazás utolsó három tagjával egyetértek: ők azok, akik gyengébbek. Legerősebbnek Gáspár Lacit és Tóth Gabit gondolom, közülük lesz valaki a győztes, de Wolf Kati, Sramek és Csobot Adél is nagyon jól hozzák a figurát. Ők azok, akik nekem mindig megfelelő szintet nyújtanak. A többiek már kérdésesek.
Mindenesetre jól szórakoztam, várom a vasárnapi adást.

csika7 2015.10.19. 09:39:16

@csika7: ja és mielőtt valaki a szememre hányná, nem nézem a műsort de olvasni tudok, és több média is szokott írni róla, linkel videókat. Azaz önkéntelenül követem az eseményeket, főleg ha azt írják, hogy milyen szuper produkció volt...

Gyevi bíró 2015.10.19. 09:39:29

Még az előzőhöz: Győző szavazását nem értettem. Ugyanis ő is a mezőny alsó részében helyezkedik el nálam, erre ő kapta a legtöbb szavazatot? :-O Talán mert elsőként lépett fel és így nem bíztak semmit a véletlenre a rajongók? :-O
És igen: jövő héttől az eddigi felső határt lejjebb kell venni kettővel, tehát a mostani 10-esek java legyen 8-as és a nagyon-nagyon kiemelkedő legyen 10-es. Érdemes ezen elgondolkodni a zsűrinek, ha olvassák, hogy a 10-eseket már csak olyanoknak adják, akik most 20-ast érdemeltek volna, bár tény: sokan nagyon erősen hozták a szintet tegnap.

csika7 2015.10.19. 09:39:59

@csika7: ja és mielőtt valaki a szememre hányná, nem nézem a műsort de olvasni tudok, és több média is szokott írni róla, linkel videókat. Azaz önkéntelenül követem az eseményeket, főleg ha azt írják, hogy milyen szuper produkció volt...

nettótömeg 2015.10.19. 09:43:27

Azért, ha megnézed az eredeti Kovács Kati dalt valahogy más érzés jön le. Az egész Tóth Gabi előadás alatt görcsben volt a gyomrom, hogy jajj, most nagyon nagyot kell énekelni, fog-e sikerülni. Természetesen sikerült, de a Kovács Kati nem akart nagyon nagyot énekelni, csak lenyomta a dalt a maga kis manírtalan módján, és önmagától szólt nagyot. Mert ez egy nagyon jó nóta. Most a manírtalanság is túl volt játszva, azt éreztem. Megkockáztatom, hogy Hörányi Jüli jobban énekelte egy fokkal a Faktorban, ő tényleg dühös volt, és nem kínlódott a dal közben, hogy le kell énekelni a Kovács Katit.

Műsorszerkesztésileg azt nem értem, hogy a Wolf Katinak miért adnak dögös csajokat, amikor nem dögös csaj. Ő a jólnevelt-csaj, akinek egészen mást kellene nyomnia. Ami jól áll a Tóth Gabinak, az egyáltalán nem áll jól a Wolf Katinak. Lady Gaga dög nélkül, olyan mint a kakaós csiga ó nélkül... Lady Kaka...:)

Adele számot pedig ma Magyarországon csak Krizsma Gwendolin tud szépen énekelni, hagyjuk meg neki szerintem.

Ancilla 2015.10.19. 09:47:54

Nekem - a zsűrivel ellentétben - Csonka András nagyon nem tetszett. Szerintem hamisan énekelt. (Nincs zenészfülem, de még én is hallottam). Rácz Gergő előadása (főleg a mozgás) pedig inkább Bereczki-paródia volt, mint megszemélyesítés.

Kíváncsi lennék rá, hogy magának Kovács Katinak mi a véleménye Tóth Gabi előadásáról. Azon gondolkodtam, hogy a hatalmas ováció vajon kinek szólt főleg: Kovács Katinak, a számnak, vagy Tóth Gabinak. (Nekem egyébként tetszett Gabi.)

nettótömeg 2015.10.19. 09:49:01

Nem Rolling in the deep, de Adele - Gwendolintól.

www.youtube.com/watch?v=jHultLTXf_U

petibaba68 2015.10.19. 09:53:28

A műveletlenséget és a képzetlenséget nem pótolja a gátlástalanság. Csak még primitívebb lesz tőle. Tudom, hogy Magyarországon ez a trendi, ettől tartunk ott, ahol nem tartunk.
Ne nevezzünk senkit "őstehetségnek" egy kamu TV-műsor alapján. Sem.

murderdoll 2015.10.19. 09:58:46

Nekem tetszett szinte mindenki, Csonkát örülök, hogy kiszórták, szerintem nagyon vergődött.

Majkától szívesen megkérdeztem volna, mikor Péter Srámeket cinkelte (azzal, hogy mondhatna bármit, mert úgysem érti a fiú), hogy ő ugyan hány nyelven beszél és milyen szinten. A TV2-ben meg lehetne annyi jómodor, hogy ha már műsorba engedik Srámeket, hívnak neki egy tolmácsot.

Norick08 2015.10.19. 09:58:48

@micsoda?: Szerinted a nótákat ők válasszák ki maguknak?? Látom képben vagy... :-)))

Gavroche11 2015.10.19. 09:58:52

Feltűnt, hogy az egyik pontozásnál Havas azt mondta, hogy szíve szerint 10 pontot adna, de annyira mondják a fülére, hogy 9 pont, hogy akkor annyit ad. Nem tudom, hogy én értettem-e félre valamit...

@sixx: lehetséges, hogy tényleg megmondják a zsűrinek, hogy melyik produkcióra hány pontot adjanak? Ha ez így van, szerinted mi lehet ennek az oka?

nettótömeg 2015.10.19. 10:01:16

@Ancilla:
Szerintem a dal önmagában ennyire jó.
Persze lehet fokozni Kovács Kati hangjával, nem véletlenül nem más énekelte 68-ban, hanem pont ő.

A Csonka Bandi nekem is csalódás volt, szeretném kérdezni a maszkosokat, hogy egy kifejezetten sok és sűrű hajú énekest, mint a Kis Tibi, miért félig kopaszodó parókával oldottak meg???
Elfogyott a jó paróka?
Ráadásul ez is egy szerencsétlen dal, ami csakis kifejezetten a Kis Tibinek áll jól.

koschwarz 2015.10.19. 10:04:23

Az egyetlen, viszonylag kevés kínos pillanattal terhelt nézhető szórakoztató műsor a tévében. Előtte való nap belenéztem a Got Talentbe, Csuja Imre az egyetlen pozitív abban a műsorban, egyébként meg ez is egy direkt önmagukat égetni akaró tehetségtelen idióták gyülekezete. Ha ezeket kiszórták, később jobb lesz (?).

cinika 2015.10.19. 10:10:09

Magam részéről ki nem állhatom Tóth Gabit, nekem sok a csaj. Már Megasztáros korában is azt mondta, az új Kovács Kati, akinek hangja nincs, csak hangereje. De a tegnapi előadása libabőr volt!

vitaygeorgina 2015.10.19. 10:15:58

Tényleg nagyon jó volt a tegnapi műsor, mindenkivel együtt, a kevésbé jókkal is.
Győzővel direkt csesznek ki szerintem, soha egy igazán szerethető figurát/dalt nem kapott eddig.

Gabi fantasztikus volt, én mondjuk elfogult vagyok, már a Megasztárban is, amiben feltűnt, neki szurkoltam, és azóta is bírom, a hülye stílusával együtt, mindig is nagyon jó énekesnőnek tartottam, és jó előadónak, és örülök ennek a műsornak, hogy megmutathatja, ami benne van.

high up! 2015.10.19. 10:20:55

Hú baszki, nem unja még ez az ország ezt a milliónyi értelmetlen karaoke showt?
Röhej, hogy erre több órás adást lehet bazírozni, hogy a sehol nem ismert magyar műmájer cölöpje másokat póbál másolni.

A 80-as években megénekelte valamelyik underground, hogy

Mi ez a lötty amit iszunk,
emlékezetet valamire,
igen itt minden
valami másnak a helye.
Rémes hely!

Azóta a helyzet fokozodott.

FOLYTASSUK!

Transylvanianmixedgrill 2015.10.19. 10:21:13

Végre az első adás, ahol már sixx-nek is bassza a csőrét, hogy nem jó továbbra sem a hangosítás! Volt értelme járatni a számat! :D
Nade. Ami a műsort illeti, innen üzenném az RTL KLUB minden kreatívjának, agytrösztjének, hogy mindenféle töredelmes, részletes elemzésen átlendülve, mi volt a helyzet a hétvégi tévéműsorokkal.

HUNGARY'S GOT TALENT: NEM SZÓRAKOZTATÓ műsor volt

SZTÁRBAN SZTÁR: SZÓRAKOZTATÓ műsor volt

Ilyen egyszerű.

Falatkányi 2015.10.19. 10:22:45

@Albertinka: szerintem nem átlagolják az eredményt. Átszámolják azokra a pontokra a nézői és zsűri pontokat is, így mondjuk kapott 9et a zsűritől és 1et a nézőktől. Így simán kerülhetett utolsóra, mivel a zsűrinél sok volt a holtverseny. Mondjuk nem tudom, hogy a második körös nézői szavazása pontosan mit módosít, vagy az egy új lista. Ha új, akkor egy ujabb 1 ponttal simán kizúg a versenyből.

Norick08 2015.10.19. 10:30:23

@high up!: El kell fogadni,hogy a világ forog és ezáltal változik. Meg lehet szokni,de nem muszáj ,vissza lehet menni a barlangba és onnan morogni... :-))

vitaygeorgina 2015.10.19. 10:34:48

@Transylvanianmixedgrill: egyetértek.
És itt jegyzem meg, hogy egy másik posztnál is olvastam tőled egy elég hosszú kommentet, és azzal is maximálisan egyetértek, és a nevedet azért jegyeztem meg, mert olyan értelmes komment volt, amilyet ritkán olvasni. /nyalás vége./

Amiga Mania Magazin 2015.10.19. 10:37:36

Azert a Csonka "muvesz" ur eloadasat "nagyon elkapta a nóta hangulatát", meg "A hangja nem mindig stimmelt" mondatokkal jellemezni eleg meresz, avagy TV2 behatast feltetelez. Csak mert a Facebook kommenteket elnezve nagy szamban mindenki gyalazatosnak tartotta, ahogy a korabbi eloadasait is a musor kereteben ... ugy volt sz...r ahogy volt ... remelem visszahallgatja es visszavonul ... ez tobb mint ciki ...

Transylvanianmixedgrill 2015.10.19. 10:52:25

@vitaygeorgina: Amióta bezárt a cink, kénytelen vagyok itt osztani az észt, mert itt még lehet! :D

Kopi3.14 2015.10.19. 11:02:55

Akkor már nem lesz csonka pici Günther?

cukkmukk 2015.10.19. 11:17:15

Gáspár Laci itt is bizonyítja, hogy sokkal több van benne, mint amit a saját lemezein megmutat.

2015.10.19. 11:22:44

Na jó egyetértek. Tóth Gabi tényleg fergetegesen jó volt Kovács Katiként. :-)

eveMarlowe 2015.10.19. 11:41:59

Csonka Bandi valóban, az előző műsorhoz képest jó volt, de önmagában szerintem, ill. nekem nagyon nem. Konkrétan a szám közben elméláztam, annyira unalmas volt, meg hamis. Ugyan lehetett hallani, hogy igyekszik eltalálni Kiss Tibi hanglejtéseit, de nem sikerült azért túl jól. Alapvetően szerintem egyrészt nem kapott jó feladatokat eddig sem, meg nem annyira átalakulós ember nnnna. Igazából a múltkor kellett volna kiesnie, mert a Nyári lányok lehet, hogy nem voltak elég dögösek, de nem volt rossz az egész azért, és elénekelni meg kifejezetten el tudták a dalt. Ellentétben vele, aki sem előadni, sem elénekelni nem tudta. Gondolom ő is érezte ezt, mert most mondta is a végén, hogy igazságos döntés volt.
A zsűri meg Klaudia kivételével konkrétan sz@r.

eveMarlowe 2015.10.19. 11:44:09

@eveMarlowe:
Jah és komolyan Adele számot adni valakinek is?

high up! 2015.10.19. 11:46:14

@Norick08:

éles látásoddal csak azt nem vetted észre, hogy pont a magyar világ nem forog, nem változik, nincs saját kreativitás, hanem ugyanaz megy mint a cocreálban: nem tudunk gyártani semmit saját észből, ezért mindet másolunk (minden valami másnak a helye) oszt ez jelenti nálunk a fejlődést, ezen a népmesén csüng 10 millió magyar. Oszt ez megy a nap 24 órájában az év 365 napján, az évszázad 100 évében. Osztán még csodálkozik a magyarja, hogy sose tudott semmit elérni a történelemben önálló ész híján.

Amúgy meg a kreatív igazgatót hívhatnák Másolási főosztályvezetőnek is, ez lenne a nemzeti magyar nyelvben a megfelelő név erre.

FOLYTASSUK!

Bergyilkos Bohoc 2015.10.19. 11:50:19

Amikor odakapcsoltam, valamelyik szerencsétlen éppen tök hamisan kornyikált mire 1-2 zsüri tag megjegyezte szokás szerint finomkodva, amolyan meg ne bántsuk a harmat lelkét stílusban, hogy hát ez most nem volt annyira jó. Erre adnak neki 9-9 pontot. Ezek tényleg ennyire idióták? Na, itt kapcsoltam tovább.

high up! 2015.10.19. 11:55:21

@cukkmukk: "Gáspár Laci itt is bizonyítja, hogy sokkal több van benne, mint amit a saját lemezein megmutat."

jaja, ez a lényeg, hogy ha nem tudsz slágert, vagy klasszikussá váló dalokat írni, csak alibi Control C Control V tömegdalok tömegeit, akkor egy lúzer vagy, akire a világ se kíváncsi. Akármilyen hangod van.

A családi kassza feltöltéséhez ezért le kell menned ezekbe a fos gagyi másolási haknikba, amelyekből ugyebár maximum csak egy fellépés erejéig élsz meg, pont úgy, mint bármelyik tucat karaoke bárban. Senki se fogja Adele helyett holnaptól majd Gügyike Bügyike másolat verzióit hallgatni.

FOLYTASSUK!

Kyria 2015.10.19. 11:56:20

Nem kedvelem a Tóth Gabit, de ez szuper volt!

ajatrollah 2015.10.19. 12:01:36

műsort nem nézem, neten jött szembe Tóth Gabi, a robotmozgásos bevonulással azonnal megvett, zseniális imperszonátor volt, nagy respekt. van egy ráerőltetett imidzse, ami nagyon nem passzol hozzá sztem, de annyira szeretném ha a saját karrierjében is önazonos tudna lenni, megtalálná egy tisztességes szövegíró, stb.

Ancilla 2015.10.19. 12:14:23

@high up!: Az a döbbenetes, hogy ezt már Ady is megírta.

"Csak cammogva fonjuk éltünk
Mások elhányt guzsalyáról
S nem kár értünk,
Ha elvágják fonalunkat.

Csak valami más is volna
A mi másolt életünkben,
Mint új borba
Belesajtolt szagos fürtök."
(A fajok cirkuszában)

2015.10.19. 12:23:40

az milyen volt má', amikor a havas azt mondta, h "9 pont, annyit mondják itt a fülembe!"

:D

endugu40 2015.10.19. 12:25:07

megtippelem az elso harom helyezettet. Gabi, Laci, Shramek. a sorrendet nem tudom:)

Buncog 2015.10.19. 12:26:43

Ha két életem lenne, akkor sem pazarolnák egy percet sem a magyar könnyűzene hallgatására. No meg a külföldi mainstream slágerek hazai énekesek általi előadására sem. De hát a jól elqúrt ízlésű tápos magyarság csak ezt ismeri.

penna 2015.10.19. 12:45:09

@kispotzak:
Tóth Gabihoz: nézd meg az eredeti Kovács Kati felvételt. meglepő módon, K.K. is többször mosolygott a szám közben. :) én se így emlékeztem, de abban biztos voltam, hogy az énekesek sokszor megnézik azt a felvételt (ezért Gabi nem véletlenül mosolygott), amit "utánozniuk" kell a show-ban, ezért megkerestem a Táncdalfesztiválos K.K. számot:
www.youtube.com/watch?v=s0KPJ5InW2Q

Démétér 2015.10.19. 12:55:33

A tegnapi adást láttam véletlenül. Szinte mindent, kivéve például Havas kommentárjait, mert attól annyira ideges vagyok és kényelmetlenül érzem magam, hogy inkább felteregetek, elmosogatok, fejhallgatóval, bármi, csak ne kelljen végigkínlódnom.

Olvasom, hogy egyedül vagyok a véleményemmel. Gáspár Lacit nem szeretem ebben a műsorban. Egyébként sem olvadok tőle, de itt kifejezetten nem szeretem. Bár tegnapra már jobb volt... Én nem tudom, más miért nem látja - vagy én megyek szembe az autópályán - hogy szinte állandóan kínosan érzi magát, amiért hülyét kell csinálnia magából. Lelkiismeretesen megcsinálja, ilyen rendes kis szerződéstartó figura, és tehetséges is, de viszket a bőre, ha szöszke, dundi nőt kell alakítania, vagy ha egyéb módon élcelődnek rajta a zsűritagok. Nem szereti. Kibírja, jól is énekel, de kényelmetlen neki az idétlenkedés. Ami miatt nekem sem jó nézni, empatikusan mászom ki a bőrömből én is. Bár - mondom - tegnap például nem volt annyira szörnyű, mint például a női énekeseknél.

vitaygeorgina 2015.10.19. 13:07:53

@Buncog: "Ha két életem lenne, akkor sem pazarolnÁk egy percet sem a magyar könnyűzene hallgatására."

És ez azért van, mert olyan művelt és kifinomult vagy, igaz? Csak azt nem értem, hogy ha ennyire válogatós vagy, akkor miért olvasod a Cc-t? Főleg miért kommentelsz? Hozzánk se kellene leereszkedned.

Norick08 2015.10.19. 13:10:59

@high up!: Persze,lehet folytatni.mindig is szerettem az intelligens vitákat !Az nagyon okés ,amit írsz,vagyis inkább sajnos igaz. De , ellene nem nagyon lehet tenni semmit,hiszen ezek kereskedelmi tévék ,ráadásul nagy "nyugati" tőkével és naná,hogy azokat a műsorokat nyomják keletre is ,amelyek "odaát" már befutottak . Kár ezen morgolódni,inkább szórakozz ezeken a műsorokon,vagy ha nem tetszik kapcsolj át a Discovery-re , de ne fikázd őket,mert így nem fer.Ha pedig jobb ötleteid vannak,akkor meg hajrá,nyiss egy Tv társaságot (ha a bürokrácia és a pénztárcád engedi) és csináld meg- én megnézem azt is... :-)))
Szép napot +

Norick08 2015.10.19. 13:41:20

@Bergyilkos Bohoc: Pont reklám volt a Minimax-on ?
U.I. Csak remélni tudom,hogy egy kerékkel a hónod alatt nem mész fel az autópályára... :-)))

micsoda? 2015.10.19. 13:57:15

@Norick08: Jól van na! Fogalmam nincs, hogy kiválassza a nótát, mert nem nézem a műsort:-)

Mr.Wario 2015.10.19. 14:05:47

Nem volt rossz Tóth Gabi előadása, de az eredetitől azért fényévekre volt, kár volt szerintem azzal elrontani a dicsérethalmazt, hogy egyenesen ugyanolyannak kiáltották ki. Az is sokat elárul a mai könnyűzenéről/énekesekről, hogy mekkora ámulat meg örvendezés övezte (még az előadó is sírva fakadt a saját teljesítménye láttán) a dal jónak mondható eléneklését. Kovács Kati a többi slágerében is ugyanilyen magas minőséget tett le az asztalra.

Nem akarom savazni Gabit, mert tehetséges, ügyes, szép stb. de nem őstehetség mint KK, azért ezt tisztázzuk :)

Mr.Wario 2015.10.19. 14:08:04

Azt azért hozzátenném. hogy KK valszeg meg a ma divatos műfajokban nem lenne olyan zseniális, de a hangja/technikája megkérdőjelezhetetlen:)

diófa utca 2015.10.19. 14:29:09

ez a műsor arra való hogy a harmadik vonalhoz tartozó senkiházi celebek eljópofizzanak,aztán felmarkolják a lét
én nem vitatom hogy Tóth Gabinak van hangja de kb 10éve mióta feltünt.értékes dolgot még nem rakott le az asztalra

Mortanius 2015.10.19. 14:35:00

Csonka András Mi is fogtuk a fejünket, négy db tízes erre a hót hamis hangra!? Valami olyasmi lehetett a zsűri fejében, hogy huhh de harmatos volt a produkció, gyorsan nyomjuk neki a max pontot, hátha így nem zuhan ki. Az igazság az, hogy semmi keresnivalója nem volt ebben a műsorban, tudniillik semmi hangja szerencsétlennek.

mézescsók 2015.10.19. 14:44:51

@Mostanában: Szerintem nem a fülesébe suttogják, hogy hány pontot adjon, hanem Majkára utalt. Általában ugyanannyit adnak, Havas néha még meg is kérdezi.
Itt mindenki ismer és szeret mindenkit. Csak nem fogják azt mondani, hogy kedves imádlak, de ez csak két pontot ér? Egyet, mert megtanultad a szöveget, még egyet, mert ki mertél állni vele.

torró 2015.10.19. 14:47:19

Soha ne várjátok valakitől, hogy eredetibe nyomja. Eredetiben csak az eredeti előadó tudja. Ha más énekli akkor utánzás. Azt kell értékelni mennyire tudta leutánozni a számot. Elő lehet adni hangilag de már az érzelmi vonalvezetés biztos más lesz, Amúgy meg természetesen mindenkinek megvan a kedvence, kész. Ez rendben van, de nem kell ezért mást lefikázni.
Mivel az artikulációt nehéz utánozni, így nem kell ezt zokon venni.Gabi nagyon jó énekes ez tuti. Még valaki írta, hogy nincs zenészfüle, de szerinte a Csonka Pici hamis volt. Nos Nem szeretnék énekórát tartani, szolfézst még kevésbé. Pl. a C, E, és G hangok együtt kiadják a C dúr hármashangzatot. Azért hívjuk C dúr hármasnak, mert a három hang a C dúr skála első hangjáról indul. A C és az E között nagyterc hangköz van, az E és a G között kisterc. Tehát ezen belül marad az énekes akkor a terc miatt valaki hamisnak hallhatja, csak nem az. Az előadó énekes ezen belül variálhatja a számot. Bocs!

kalbász 2015.10.19. 14:53:31

Bornyú csigakettő.
Nem teszik elérhetővé a lement adások anyagát, amivel egy kis saját reklámot csinálhatnának maguknak.
Olyan, mintha titkolni akarnák, hogy szar a műsor, de ha már belenézel hátha ott ragadsz. :)

umidmerchant 2015.10.19. 15:25:27

TóthGabinak nagyon jó hangja van, és a múltkori produkciója nagyon tetszett, de ezt a mostanit a zsűri is és sixx is túlsztárolta. Meg se közelítette az eredeti energiáját, se hangilag, se színpadi jelenlétben. Ráadásul Gabi többször is elmosolyogta magát a szám közben, kizökkenve a szerepéből. A többivel nagyjából egyetértek.

mismásológép 2015.10.19. 15:32:21

@sixx:
Tényleg az, nem is tudjuk, miért csinálod mégis.

umidmerchant 2015.10.19. 15:35:15

Ahá, szóval TóthGabinak ez a repertoárjából ment :-)
www.youtube.com/watch?v=XswMJnuEO1g

2015.10.19. 15:38:15

@mézescsók: hááát az elég szar, h 7-nél kevesebb pontot nem ad senki....

mismásológép 2015.10.19. 15:43:13

@zsg?:
Tényleg észbontó, de nem a szó pozitív értelmében.
Én egyszer már kibírtam vele több mint 1 órát (igaz, nemcsak ketten voltunk).

@csika7:
Egész jó kis kiegészítés a cikkhez, de azért az Indián nyár egy kicsit erős volt, szerintem eredetiben is merő nyál, a Kovács Kati-féle változat meg még inkább.
KK-t egyébként nagyon szeretem, de főleg az LGT-s lemeze miatt (Az eső és én és hasonlók, amit pl. olyan zenekarral is feljátszott, amelyben Szabó Gábor (akit Santana a mesterének tart) gitározott, Másik János zongorázott, Pege bőgőzött, Kőszegi Imre dobolt - ezt a csapatot bármilyen világsztár bevállalta volna annó kísérőzenekarnak, csupa világszerte is ismert magyar jazz-zenész -, és jelen volt még valamilyen hangszeren Somló Tamás is, meg még néhányan).
Ja, és KK emberileg is nagyon rendben van.

Nevem Earl 2015.10.19. 15:47:00

Jó látni, ahogy sixx mester lassan Tóth Gabi-fan lesz, de ami jó, az tényleg jó. :)

mismásológép 2015.10.19. 15:48:02

@sixx:
Hallgasd végig az első lemezeiket most, felnőtt fejjel.
Tényleg jók voltak.

(Nekem pár éve került a kezembe a Hungaroton 50 nevű, 6 CD-ből álló kiadvány, és egész elképesztő, hogy ha a hangszerekre odafigyelve hallgatok, miket lehet hallani pl. a Vámosi János énekelte Járom az utam c. slágerben is, látható, hogy bár az alapdallam egy meglehetősen gagyi slágerzene, de a hangszerelést meg a feljátszást meglehetősen profi, jazzben is jártas zenészek végezték. Csak erre persze a többség nem figyel oda.
Ja, és ezen a kiadványon van olyan is, hogy Vikidál Gyula operát énekel, Gounod: Faust, Eladó az egész világ. És jól!)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.10.19. 16:02:38

Én meg az erdőben voltam foózni, csak arról senki nem forgat realityt.
Szerintem én jártam jól.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2015.10.19. 16:30:24

Tóth Gabi művésznővel nem az a baj, hogy nem tud énekelni -mert azt tényleg kurvára tud-, hanem az, hogy egy kibaszott pojáca.

Mészáros Laci 2015.10.19. 16:36:19

a TV2 link sajnos nem megy. A csatorna új tulajdonosának közleménye:

"Tóth Gabi 'Nem leszek a játékszered' dalának mobiltelefonos koncertfelvételét megnézheti a jutúbon akit annyira érdekel"

mismásológép 2015.10.19. 16:36:31

@ritana:
Nem tudom, hallottál-e már arról, hogy néhány évtizede feltaláltak egy számítógép nevű varázslatot bizonyos amerikai (mások szerint orosz) varázslók.

@penna:
A Friderikuszba a tahó részeket nem teszik bele, mert nem égetni akarják a vendéget.
Ha te elhiszed, hogy Oláh Ibolya pl. olyan, mint amilyen a tegnapi Fridiben volt, akkor te elég naiv vagy. Volt szerencsém hozzá, egy hisztigép, némi idegbeteg attitűddel. Kb. a kezelhetetlen kategória.

@high up!:
Ha már idézel, idézhetnél pontosan is.
Egyébként URH, a szövegíró-énekes meg Müller Péter Sziámi (akkor még Iván).

@torró:
"Tehát ezen belül marad az énekes akkor a terc miatt valaki hamisnak hallhatja, csak nem az."
Zagyvaság.
Bocs.

Mészáros Laci 2015.10.19. 16:37:05

@immortalis:

ez egy performansz volt (részedről), ugye?

Mizantrop 2015.10.19. 16:55:11

@csika7: Mi van? Te hány bpm-et érzel dupla gyorsaságnak? Kettőt? Nézd már meg a táncdalfesztiválos felvételt, aztán kopácsolj az ujjaiddal, ha másképp nem megy, szinte takkra a Tóth Gabi-féle tempó. Ezt a faszságot. A hangfekvés más volt, Gabi feljebb énekelte, de az ugye nem tempó.

Mizantrop 2015.10.19. 17:14:40

De most komolyan, a legendagyár két kurva nagy érvére, s tételezzük fel, hogy valaki a felvételeket nyitott szemmel és füllel hallgatja meg mondjuk a táncdalfesztiválos felvételt: 1. Kovács Kati is megengedett magának finom-keserű félmosolyokat az előadásában, 2. Minden tiszteletem és imádatom mellett mondjuk el, hogy Kovács Kati diszkréten aláintonált az élő felvétel végén a híres utolsó felmenetelnél. Ettől még zseni, imádom, de az itt Tóth Gabit KK hangképzési minőségéhez képest fikázók valószínűleg ízekre szedték volna őt is a korabeli sixx-kritika kommentfolyamában.

endugu40 2015.10.19. 17:26:03

@Démétér: gáspár laci nagyon élvezi ezt a műsort:) hidd el tudom, ismerem:)

csika7 2015.10.19. 18:05:26

@mismásológép: az eső és én az egyik legzseniálisabb nótája, a Szabó Gábor nekem a világ legjobb gitárosa

csika7 2015.10.19. 18:15:53

@Mizantrop: én nem vagyok zenész és nem tettem be az eredetit mellé. Viszont én nem káromkodtam veled, még ha butaságról is van szó csak más szóval helyettesíted. Elismerem, a tempóban igazad van, viszont a többiben sajnanekem van igazam. Most betetettem egymás mellé a két előadást. Katinak van hangja... Gabinak.... a testvére jobb egyezzünk meg... A hangszerelés és a hangosítás a Tv2-n borzalmas még mindig. Nagyon rosszul szól. A műsor utána még mindig színvonaltalan, ez az előadás ugyan úgy :-P Azt elismerem, hogy a többi előadóhoz képest kiemelkedő volt, de ezért nem fogok Csonka Picit meg Franyek Banyek nem tudom hogyhívjákot nézni. Én a cikk miat lettem kíváncsi csak, és reggel a Kávém mellé nagyon rosszul esett ez a szám a Tv2 műsorából.

yoko1 2015.10.19. 18:21:40

Egyértelműen a legjobb műsor jelenleg.
Szerintem Wolf Kati hamisan énekel és nincs hangja, azt elismerem, hogy akar, nyomul
A múltkor is emlékeim szerint gyenge volt, de most is akkor is max pontot kapott.
Vki nagyon nyomja

Chuck Νorris 2015.10.19. 20:08:46

Gabi a táncos müsorban nagyon tetszett, de itt nem jön át. Ez egy szórakoztató müsor és nem egy zenei verseny, tübb lazaság és kevesebb tökétetességre törekvés kéne.
Gáspár laci a kedvencem, de... van magyarországon 50 nél több simply red rajongó? vmi más szám kellett volna.

georgedragon 2015.10.19. 20:14:29

Értem én hogy a Sramek MOST jobb volt, de ki ez a gyerek ?? Magyarul se tud ,egy szürke senki egy tucat senki.. de nyomja sok idióta ! - 2. ByeAlex.. ez már kóros Magyarországon..

Becsüljük már meg a hazai tehetségeinket !

Mellesleg választhatnának már Aradszki, Mari Zsuzsi Karel Gott féle régi ócskaságok helyett valami trendibbet, ne a 60-70-80-as korosztálynak szóljon már a műsor, ők már alszanak ilyenkor úgyis..
De az jövőheti Mr. PAIN ???!?!?! Kinek, minek ????? Akkor is irritáló volt, amikor a rádió tolta..

Amúgy Wolf Kati + Tóth Gabi és Gáspár Laci viszi a műsort a vállán.. Máskor nem ártana normálisabb énekeseket választani..

Vierre_ 2015.10.19. 20:29:40

Sixx ugyan azokat mondod szinte, mint a zsűri. Igen, három éve írsz a műsorról, de akkor írj. Gabit szerintem rutinból toljátok. Mindannyiantudjuk-tehetség mindannyiantudjuk tehetséget énekelt. Ok.
Visszanéztem az előző évadokat és amit tudtak azok, azt most a Peter gyerek hozta, nem Gabi. A könnyek nem érintettek meg, a nótát értem és megértem, a korszakot szerettem, Gabit tisztelem, de nézzük vissza Bereczkit, érdemes. Nem érdekel, kinek milyen a hangszíne, ha tudja hozni a másikét, vagy legalább megpróbálja. Nem érdekel, hogy ki tud és ki nem táncolni, ha megpróbálja. Gabi adja, van aki nem adja, most Sixx egy kicsit te sem. Mint ha fásulnál. Add ki másnak, ha már nincs kedved hozzá, senki nem tudja meg.

pucros 2015.10.19. 21:04:47

Jó hát azt tudtuk hogy Tóth Gabi tud énekelni, ennél még nehezebbeket is.

Nem értem miért kell elájulni most éppen ettől.
Mondjuk én csak addig láttam őt Kovács Katinak, amíg besétált. Amint kinyitotta a száját, már Tóth Gabi volt teljesen.

Csan No 2015.10.19. 21:13:31

Sajna a jó énektudás, a nagy átélés, a frankó kinézet sem tudja palástolni, hogy Tóth Gabinak gombóchangja van, és súlyosbítva az amúgy ist, károg még hozzá. Soha nem bírom megszokni a hangját. Dehát itt egy pösze csávó is lehet énekes-fényképész-celeb sztár, míg a tiszta hangú Kati csak segédkezik az énekeseknek. és nincsen saját zenei produkciója. A tengerentúlon elmenne Tóth Gabi, ott veszettül nyávognak, meg szörnyű az ottani angolt hallani, a feketék fura hangja mellett ott normálisnak tűnne

Tapmancs 2015.10.19. 22:00:11

Azt valaki el tudja mondani hogy az utolsó nézői szavazás pontosan hogyan befolyásolja az eredményt?

xclusiv 2015.10.19. 23:20:42

Édes faszom,

Sixx, vagy bárki aki felelős ezért a design-ért. Azt a geci bg-animation-t takarítsátok már el a gecibe. Kurvára nem hiszem el, hogy van ember akinek tetszik az, hogy ez a szánalmas kis csillivilli eszi a procit folyamatosan.

kis.herceg 2015.10.20. 00:04:42

-Csonka rohadtul nem tudta átadni a dalt
-onnantól kezdve semmi értelme a szavazásnak hogy a "nem volt jó" értékelés után 9-et ad a Bereczki.
-Gabi refrénje jó volt, minden más inkább paródia
-Csobot volt a legjobb
-ismét Győzőnek kellett volna kiesnie

sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.20. 08:14:57

@xclusiv: igen, én vagyok a felelős, sőt, a menekültekért is.

kessi 2015.10.20. 15:41:09

nagyon csodálkozom azon, hogy ódákat zeng mindenki Gabiról, amikor ez az előadás egyszerűen hallgathatatlan/nézhetetlen volt. Ilyen elképesztő orrhangon nyivákolni és hozzá rángatózni, mint aki előtte belenyúlt a 220ba még embert nem láttam. Ennek ellenére nyilván el kell ismerni, hogy van akinek alapvetően tetszik a csaj hangja, stílusa, de akkor is...ez az "előadás" magasan a legborzasztóbb volt, érthetetlen, hogy miért ajnározzák.

xclusiv 2015.10.20. 23:37:38

@sixx: Végre valaki, aki vállalja a felelősséget. Köszönöm :)
Szóval kedves sixx, megtennétek, hogy eltakarítjátok a header-ből ezt az animált lófaszt?
Mert ugye semmire se jó, de legalább eszi a procit rendesen. Égetjük el véges energiaforrásainkat az ilyen semmire se való csillivillivel, ehh.
(Természetesen csak azoknál, akik nem blokkolták még. Ha valakinek szüksége lenne rá akkor ##div.bg-animation-1 és ##div.bg-animation-2 amit blokkolni kell. Meg akkor már minden reklámot az indexről és blog.hu-ról, ftw.)
Köszönöm előre is.
süti beállítások módosítása