Van olyan adás, amivel egyszerűen minden klappol. Az énekesek pár kivétellel mind az átlag felett teljesítettek, Tóth Gabi pedig az eddigi három évad messze legjobb teljesítményét nyújtotta. Ezen az sem rontott, hogy Majka álló farkakkal viccelt, Havas kissé sután udvarolt Wolf Katinak aki vagy nem vette a lapot, vagy csak leszarta a közeledést, nem is tudom, melyik lenne a jobb eset. Most Csobot Adélnak jutott az a feladat, hogy a szponzorlaptopot tabletté alakítsa látványos mozdulattal, szép volt, tényleg. Csonka kapott egy csókot Majkától, Tillára valami megmagyarázhatatlant adtak, Havas meg most volt messze a leggyökerebb, majd kap az unokától otthon.
Varga Győző / Scatman John - nem tudom, hogy az eredeti énekes mit scattel vagy hogy mondják ez a hadarásos előadást, de szegény Varga Győző csak halandzsázott valamit, nagyon-nagyon gyorsan, és közben úgy nézett ki, mint Jóska bátyám, amikor a ganajszóráson már túl van, és mennie kell a faluházára. Hogy aztán a nézők mit láttak benne, azt nem tudom megmagyarázni.
Wolf Kati / Lady Gaga - Lady Gagára hasonlítani elég egy autóbaleset, mondta Majoros művész úr, és nagyjából igaza is van, a zeneipar legújabb kaméleonja kétszer egymás után nem nézett ki ugyanúgy. Ettől még belőlem kurva nehéz lenne Gagát csinálni, a vasággyal 50 kilós Wolf Katiból nem volt nehéz, kis smink, kis bőrcucc, a nótát elénekelte, de nekem nem volt annyira átütő.
Csobot Adél / Mary Zsuzsi - Azért az nem semmi ebben a műsorban, hogy szinte minden héten van valaki, aki rácáfol az addigi (közepes vagy éppen pocsék) mutatványaira - most Csobot Adél alakult át tökéletesen Mary Zsuzsivá, és énekelt saját magához képest embereset. Stimmelt a smink, a haj, a mozgás (folyamatosan járt a lába, és betáncolta a színpadot), a gúnya, a hang - és tök váratlanul, attól a csajtól akitől ilyet nem vártam volna. Oké, néhol nagyon elcsúszott, pontatlan volt és párszor előjött az első adásban hallott motyogása is, de utolérte magát.
Baby Gaby / Adele - A nóta közben végig azon gondolkodtam, hogy miért nincs kontroll a fülében a csajnak. Nem akarja hallani magát? Ha végig egy helyben ült volna, akkor értem, odaraknak egy kontroll-ládát, oszt jónapot, de mozgott is. Mondjuk így is tisztességesen lehozta a Rolling in the Deep-et, volt pár magas, ahol megcsúszott, kicsit sietett néhol, de nem volt vele nagy gáz, viszont végig azt éreztem, hogy nincs benne a dalban, kívülállóként kezeli, leckét mond fel. A külső átalakulás nem volt semmi különös.
Sramek Péter / Boy George - Az a Boy George-korszak jött elő a srácból, amikor George színes hajfonatokkal, gyöngyökkel a hajában mászkált az utcán. Sramek megkapta a parókát, hozzá a sminket, és pont úgy nézett ki, mint Wolf Kati. A mozgás, a hang, a stílus viszont nagyon ott volt nála, meglepősen erős előadás volt. Annak a pillanatnak a szürrealizmusa viszont soha nem fog elmúlni, amikor a beöltözött/maszkos énekesek megszólalnak a saját hangjukon.
Csonka András / Kiss Tibi - Most mosolygott először Csonka Bandi a műsorban, és milyen jól állt neki. A Most múlikot nagyon jól hozta lel, nem kellett mondjuk nagyon átalakulnia, mert kapott egy kócos parókát, kis maszkot az arcára, (amire leakohlistázta Tilla) és kész, viszont nagyon elkapta a nóta hangulatát, én elhittem neki, hogy ő Kiss Tibi. A hangja nem mindig stimmelt és nem tudott oda lemenni ahova Kiss Tibi baritonja simán, és ha valaki Quimby-fetisiszta, akkor ilyenkor biztos üvöltött, de szerintem ennyi belefért.
Gáspár Laci / Simply Red - Az évad eddigi legegyenletesebb teljesítményét nyújtja, eddig minden szerepben kurva jó volt, és a műsor savát-borsát, azaz az átlényegülést hozta nagyon jól. A Simply Red, bármennyire is mondta Havas és Liptai, hogy Gáspár nem érezte magát jól a színpadon, nem volt rossz, igaz, kiemelkedő sem, de egy rutinmunkánál mindenképpen többet ért. Az énekhangja szerintem hibátlan volt, és bár a bohóckodás része nem volt olyan jó, mint a Jacko- vagy a Whitney Houston-előadásé, de az kizárt, hogy valaki egy ilyen műsorfolyamot végig ugyanolyan színvonalon nyomjon le.
Rácz Gergő / Bereczki Zoltán - Hangban ugyan nem volt Bereczki szintjén, (eleve más fekvésű a hangjuk) de mozgásban, színpadi jelenlétben igen, és nagyjából azt is megoldotta, hogy tánc közben énekeljen, a műfoggal felturbózva meg távolról, hunyorítva tök olyan volt, mint akit megszemélyesített. Ezen a héten nála jött elő leginkább, hogy ha az előadás kellően szuggesztív és az énekes meg tudja teremteni azt az illúziót, hogy nem ő, hanem a Híres Előadó van a színpadon, akkor az énekhang apróbb hibái mellett simán el lehet menni.
Tóth Gabi / Kovács Kati - Hát erre most mit mondjak? Ha innentől valaki azt mondja, hogy ez a nő nem jó énekes, vagy nem jó előadó, az hallgasson Paint és nézegessen Pumped Gabót. Így elénekelni és előadni a Nem leszek a játékszered című korszakos nótát nem sokan tudják, benne volt Kovács Kati és Tóth Gabi, dühös volt, kétségbeesett és szenvedélyes. Kár, hogy a zsűrivel elszaladt a ló, és korábban úgy hajigálták a tíz pontokat, mint Havas a Negró cukorkát a Margitszigeten a csajoknak, mert Tóth Gabinak kurvára kijárt volna még vagy húsz pont. Őstehetség a csaj.
Szegény Csonka András esett ki, aki ezen az estén szerintem tényleg jó volt, de az előző adásokban sokat betlizett. Jövő héten sem lesz Motörhead, de lesz James Brown (Varga Győző), SP (Csobot Adél), Laár András (Peter Sramek), Pain (Rácz Gergő), Kozmix (Baby Gabi), Sia (Wolf Kati), Lovasi András (Tóth Gabi) és Will Smith (Gáspár Laci).
A végére pedig itt van Tóth Gabi előadása, érdemes meghallgatni:
É2I 2015.10.19. 08:01:22
Srameket maszkírozták/hajazták túl, de tényleg jó volt.
A Majka puszit most sem tudom hova rakni. azt tudtam, CsPici szereti a ffi farkakat, de hogy Majka is :O
sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.19. 08:04:04
alapos 2015.10.19. 08:10:24
Mondjuk a fő gondom továbbra is a kisegítő személyzettel van: zsűri, műsorvezetők.
Amikor meglátom a Bereczkit, vagy a Tillát, falra tudnék mászni. Pedig Tilla szinkronja milyen jó volt a Nincs kettő négy nélkül-ben:):):)
megint 2015.10.19. 08:11:27
alapos 2015.10.19. 08:12:24
petrilindroos 2015.10.19. 08:20:52
Azonban megjegyezném hogy a hangmérnököt jól fenéken kellene billenteni: Baby Gaby és Rácz Gergő produkciójánál is úgy feltolta az alapot (hangszer&vokál) hogy alig hallottam valamit az előadókból. Lehet hogy a képernyőn szereplők profik, de hogy dolgozik ott néhány amatőr az is biztos.
Mr.paksimogyoró 2015.10.19. 08:38:57
sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.19. 08:40:18
Fehérlapos 2015.10.19. 08:43:26
protézisesh 2015.10.19. 08:50:47
önorm42 2015.10.19. 08:54:25
Fredo78 2015.10.19. 08:55:42
Ejaku LAZIO 2015.10.19. 09:04:55
Tyll Attila és Till Attila nem rokonok, előbbi volt a szinkron
zsg? 2015.10.19. 09:06:29
Albertinka 2015.10.19. 09:07:14
Van egy sorrend a zsűrinél, és van egy sorrend a közönségnél, a kettőt "összefésülik", átlagolják. Eddig úgy magyarázták, az esik ki, akinek az átlaga a legrosszabb helyezés.
Ha Csonka holtversenyben is az 1-5. helyezett egyike volt és a közönségnél 9. (utolsó) helyre került, akkor sem kerülhet az átlaga 7 alá, vagyis két versenyző rosszabb lett nála az átlagoláskor. Miért nem közülük esett ki valaki?
Hogy van ez?
Fredo78 2015.10.19. 09:07:20
pantlikaskiralylany 2015.10.19. 09:13:03
Csobot Adél Mari Zsuzsiként ezerszer jobb volt, nyilván egész más volt a feladat, de ha azt nézzük, hogy ki utánozta le jobban az eredetit, akkor az Csobot Adél volt.
kispotzak 2015.10.19. 09:13:48
Csobot Adél - akit egyébként nagyon nem bírok - kimondottan jól hozza a figurákat, a múltkori ugyan nem volt nagy durranás, de pl Aradszky-t is kitűnően megoldotta mozgásban, hangban is.
Csonka: csak és kizárólag az eddig teljesítményéhez képest volt ez most jó. Tény, hogy eddig kimondottan szívatós számokat kapott, általában olyan figurákat kellett megszemélyesítenie, akikhez fizikai lehetetlenség volt akár csak kicsit hasonlóvá változtatni. Viszont nincs hangja, szinte semmi. Tegnap este azért volt "jó", mert alig énekelt, inkább csak alábeszélt-aládúdolgatott a zenének. Nem most kellett volna kiesnie, hanem már jóval korábban, rosszul jött ki, de hogy nem volt ott helye, az tény.
Wolf Kati: ellötyögött, mint mindig. Van hangja, de alig-alig utánoz, és én eddig soha, egyszer sem láttam nála azt a bizonyos átélést. Alapszinten megcsinálja a házi feladatot, hogy ki legyen pipálva, kb ennyi.
Tóth Gabi (és Gáspár Laci) minden alkalommal kőkeményen oda- és beleteszi magát. Mondom ezt úgy, h Tóth Gabi vétett egyetlen icpici hibát tegnap: belemosolygott a számba, amit Kovács Kati sose csinált. Ettől függetlenül fantasztikus volt, és minden alkalommal az.
Zsűri: én úgy láttam, bedobták a gyeplőt a nézők közé. Valszeg instrukció lehetett, h ne húzzák szét nagyon a mezőnyt, legyen verseny (ezért is a sok 40, ill majdnem 40 pontos eredmény), hogy a szavazatok döntsenek - ami szavazageneráló hatással van. Egészen eddig láttam vmit abból, hogy tényleg látnak, hallanak vmit, és az alapján adnak vmilyen pontot (jó, néha hülyéskedés, néha meg "jaj szegény ne pontozzuk már le annyira" - múltkor is néztem h ki mindenki kapott Csonkánál KEVESEBB pontot). Most úgy gondolom, h konkrétan meg van szabva, épp milyen irányba kell elmenni. Nem feltétlenül arról van szó, h előre tudnák, melyik énekesnek mennyit kell adni, elég csak annyi, hogy "ne húzzatok szét nagyon". Tegnap talán egy olyan eset volt, h vmelyik zsűritag 8 pontot adott, a másik meg 10-et (Havas/Majka talán?). Egyébként 10-10-10-10, meg 9-10-ek játszottak be szinte végig.
Persze lehetne erre azt mondani, h már csak a "legjobbak" vannak versenyben, de ez marhaság. A műsor elején nem osztogatok 10 pontokat, főleg, ha pontosan tudom, h kik vannak még hátra..... Ez számomra egyértelműen csak szavazatgeneráló technika volt.
blacktiger3 2015.10.19. 09:17:26
csika7 2015.10.19. 09:19:15
magichorze 2015.10.19. 09:19:24
sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.19. 09:22:13
micsoda? 2015.10.19. 09:23:01
kispotzak 2015.10.19. 09:24:45
Pl ha azok az énekesek, akik a (megmutatott) összefésült listán Csonka mögött voltak, nagyon sok szavazatot kapnak, és az új sorrendet nem simán a zsűri sorrendjével, hanem az első "összefésült" sorrenddel eresztik össze, akkor már lehet Csonka az utolsó.
Ha az újonnan beérkező szavazatokat csak simán hozzáadják a korábbi szavazatokhoz, kihoznak egy új, végső nézői sorrend, és azt a zsűri sorrendjével összeboronálják, akkor egy zsűri 1. helyből és nézői 9. helyből nem lehetne 9. hely, gondolom.
Nem vagyok egy nagy matematikus, és eléggé összezavar az is, hogy 4 vagy 5 első hely volt, így azért nehezebb fésülgetni...
dezsoke007 2015.10.19. 09:25:16
ritana 2015.10.19. 09:29:21
acsa77 2015.10.19. 09:29:30
Kicsit olyan, mint amikor a 2. rapszódiát "interpretálta" tucatnyi világsztár a 20. században. A bonyolult részt a végén lejátszani szinte senki sem tudta. Csak paródiát csináltak a darabból.
penna 2015.10.19. 09:31:33
"majd valahogy lesz alapon" csinálgatja a feladatokat, hanem a tehetsége mellé egy csomó melót is rak beléjük. a tegnapi Kovács Kati szám egészen kivételes élmény volt.
én eddig csak a tévéből ismertem és nem is volt különösebben szimpatikus, de a Friderikusz műsor és a Sztárban sztárban való szereplése óta megváltozott róla a véleményem. ha lesz alkalmam, megnézem valahol majd élőben is.
Albertinka 2015.10.19. 09:34:54
csika7 2015.10.19. 09:35:44
Gyevi bíró 2015.10.19. 09:35:56
Mindenesetre jól szórakoztam, várom a vasárnapi adást.
csika7 2015.10.19. 09:39:16
Gyevi bíró 2015.10.19. 09:39:29
És igen: jövő héttől az eddigi felső határt lejjebb kell venni kettővel, tehát a mostani 10-esek java legyen 8-as és a nagyon-nagyon kiemelkedő legyen 10-es. Érdemes ezen elgondolkodni a zsűrinek, ha olvassák, hogy a 10-eseket már csak olyanoknak adják, akik most 20-ast érdemeltek volna, bár tény: sokan nagyon erősen hozták a szintet tegnap.
csika7 2015.10.19. 09:39:59
nettótömeg 2015.10.19. 09:43:27
Műsorszerkesztésileg azt nem értem, hogy a Wolf Katinak miért adnak dögös csajokat, amikor nem dögös csaj. Ő a jólnevelt-csaj, akinek egészen mást kellene nyomnia. Ami jól áll a Tóth Gabinak, az egyáltalán nem áll jól a Wolf Katinak. Lady Gaga dög nélkül, olyan mint a kakaós csiga ó nélkül... Lady Kaka...:)
Adele számot pedig ma Magyarországon csak Krizsma Gwendolin tud szépen énekelni, hagyjuk meg neki szerintem.
Ancilla 2015.10.19. 09:47:54
Kíváncsi lennék rá, hogy magának Kovács Katinak mi a véleménye Tóth Gabi előadásáról. Azon gondolkodtam, hogy a hatalmas ováció vajon kinek szólt főleg: Kovács Katinak, a számnak, vagy Tóth Gabinak. (Nekem egyébként tetszett Gabi.)
nettótömeg 2015.10.19. 09:49:01
www.youtube.com/watch?v=jHultLTXf_U
petibaba68 2015.10.19. 09:53:28
Ne nevezzünk senkit "őstehetségnek" egy kamu TV-műsor alapján. Sem.
murderdoll 2015.10.19. 09:58:46
Majkától szívesen megkérdeztem volna, mikor Péter Srámeket cinkelte (azzal, hogy mondhatna bármit, mert úgysem érti a fiú), hogy ő ugyan hány nyelven beszél és milyen szinten. A TV2-ben meg lehetne annyi jómodor, hogy ha már műsorba engedik Srámeket, hívnak neki egy tolmácsot.
Norick08 2015.10.19. 09:58:48
Gavroche11 2015.10.19. 09:58:52
@sixx: lehetséges, hogy tényleg megmondják a zsűrinek, hogy melyik produkcióra hány pontot adjanak? Ha ez így van, szerinted mi lehet ennek az oka?
nettótömeg 2015.10.19. 10:01:16
Szerintem a dal önmagában ennyire jó.
Persze lehet fokozni Kovács Kati hangjával, nem véletlenül nem más énekelte 68-ban, hanem pont ő.
A Csonka Bandi nekem is csalódás volt, szeretném kérdezni a maszkosokat, hogy egy kifejezetten sok és sűrű hajú énekest, mint a Kis Tibi, miért félig kopaszodó parókával oldottak meg???
Elfogyott a jó paróka?
Ráadásul ez is egy szerencsétlen dal, ami csakis kifejezetten a Kis Tibinek áll jól.
koschwarz 2015.10.19. 10:04:23
cinika 2015.10.19. 10:10:09
vitaygeorgina 2015.10.19. 10:15:58
Győzővel direkt csesznek ki szerintem, soha egy igazán szerethető figurát/dalt nem kapott eddig.
Gabi fantasztikus volt, én mondjuk elfogult vagyok, már a Megasztárban is, amiben feltűnt, neki szurkoltam, és azóta is bírom, a hülye stílusával együtt, mindig is nagyon jó énekesnőnek tartottam, és jó előadónak, és örülök ennek a műsornak, hogy megmutathatja, ami benne van.
high up! 2015.10.19. 10:20:55
Röhej, hogy erre több órás adást lehet bazírozni, hogy a sehol nem ismert magyar műmájer cölöpje másokat póbál másolni.
A 80-as években megénekelte valamelyik underground, hogy
Mi ez a lötty amit iszunk,
emlékezetet valamire,
igen itt minden
valami másnak a helye.
Rémes hely!
Azóta a helyzet fokozodott.
FOLYTASSUK!
Transylvanianmixedgrill 2015.10.19. 10:21:13
Nade. Ami a műsort illeti, innen üzenném az RTL KLUB minden kreatívjának, agytrösztjének, hogy mindenféle töredelmes, részletes elemzésen átlendülve, mi volt a helyzet a hétvégi tévéműsorokkal.
HUNGARY'S GOT TALENT: NEM SZÓRAKOZTATÓ műsor volt
SZTÁRBAN SZTÁR: SZÓRAKOZTATÓ műsor volt
Ilyen egyszerű.
Falatkányi 2015.10.19. 10:22:45
Norick08 2015.10.19. 10:30:23
vitaygeorgina 2015.10.19. 10:34:48
És itt jegyzem meg, hogy egy másik posztnál is olvastam tőled egy elég hosszú kommentet, és azzal is maximálisan egyetértek, és a nevedet azért jegyeztem meg, mert olyan értelmes komment volt, amilyet ritkán olvasni. /nyalás vége./
Amiga Mania Magazin 2015.10.19. 10:37:36
Transylvanianmixedgrill 2015.10.19. 10:52:25
Kopi3.14 2015.10.19. 11:02:55
cukkmukk 2015.10.19. 11:17:15
2015.10.19. 11:22:44
eveMarlowe 2015.10.19. 11:41:59
A zsűri meg Klaudia kivételével konkrétan sz@r.
eveMarlowe 2015.10.19. 11:44:09
Jah és komolyan Adele számot adni valakinek is?
high up! 2015.10.19. 11:46:14
éles látásoddal csak azt nem vetted észre, hogy pont a magyar világ nem forog, nem változik, nincs saját kreativitás, hanem ugyanaz megy mint a cocreálban: nem tudunk gyártani semmit saját észből, ezért mindet másolunk (minden valami másnak a helye) oszt ez jelenti nálunk a fejlődést, ezen a népmesén csüng 10 millió magyar. Oszt ez megy a nap 24 órájában az év 365 napján, az évszázad 100 évében. Osztán még csodálkozik a magyarja, hogy sose tudott semmit elérni a történelemben önálló ész híján.
Amúgy meg a kreatív igazgatót hívhatnák Másolási főosztályvezetőnek is, ez lenne a nemzeti magyar nyelvben a megfelelő név erre.
FOLYTASSUK!
Bergyilkos Bohoc 2015.10.19. 11:50:19
high up! 2015.10.19. 11:55:21
jaja, ez a lényeg, hogy ha nem tudsz slágert, vagy klasszikussá váló dalokat írni, csak alibi Control C Control V tömegdalok tömegeit, akkor egy lúzer vagy, akire a világ se kíváncsi. Akármilyen hangod van.
A családi kassza feltöltéséhez ezért le kell menned ezekbe a fos gagyi másolási haknikba, amelyekből ugyebár maximum csak egy fellépés erejéig élsz meg, pont úgy, mint bármelyik tucat karaoke bárban. Senki se fogja Adele helyett holnaptól majd Gügyike Bügyike másolat verzióit hallgatni.
FOLYTASSUK!
Kyria 2015.10.19. 11:56:20
ajatrollah 2015.10.19. 12:01:36
Ancilla 2015.10.19. 12:14:23
"Csak cammogva fonjuk éltünk
Mások elhányt guzsalyáról
S nem kár értünk,
Ha elvágják fonalunkat.
Csak valami más is volna
A mi másolt életünkben,
Mint új borba
Belesajtolt szagos fürtök."
(A fajok cirkuszában)
2015.10.19. 12:23:40
:D
2015.10.19. 12:24:47
endugu40 2015.10.19. 12:25:07
Buncog 2015.10.19. 12:26:43
penna 2015.10.19. 12:45:09
Tóth Gabihoz: nézd meg az eredeti Kovács Kati felvételt. meglepő módon, K.K. is többször mosolygott a szám közben. :) én se így emlékeztem, de abban biztos voltam, hogy az énekesek sokszor megnézik azt a felvételt (ezért Gabi nem véletlenül mosolygott), amit "utánozniuk" kell a show-ban, ezért megkerestem a Táncdalfesztiválos K.K. számot:
www.youtube.com/watch?v=s0KPJ5InW2Q
Démétér 2015.10.19. 12:55:33
Olvasom, hogy egyedül vagyok a véleményemmel. Gáspár Lacit nem szeretem ebben a műsorban. Egyébként sem olvadok tőle, de itt kifejezetten nem szeretem. Bár tegnapra már jobb volt... Én nem tudom, más miért nem látja - vagy én megyek szembe az autópályán - hogy szinte állandóan kínosan érzi magát, amiért hülyét kell csinálnia magából. Lelkiismeretesen megcsinálja, ilyen rendes kis szerződéstartó figura, és tehetséges is, de viszket a bőre, ha szöszke, dundi nőt kell alakítania, vagy ha egyéb módon élcelődnek rajta a zsűritagok. Nem szereti. Kibírja, jól is énekel, de kényelmetlen neki az idétlenkedés. Ami miatt nekem sem jó nézni, empatikusan mászom ki a bőrömből én is. Bár - mondom - tegnap például nem volt annyira szörnyű, mint például a női énekeseknél.
vitaygeorgina 2015.10.19. 13:07:53
És ez azért van, mert olyan művelt és kifinomult vagy, igaz? Csak azt nem értem, hogy ha ennyire válogatós vagy, akkor miért olvasod a Cc-t? Főleg miért kommentelsz? Hozzánk se kellene leereszkedned.
Norick08 2015.10.19. 13:10:59
Szép napot +
Norick08 2015.10.19. 13:41:20
U.I. Csak remélni tudom,hogy egy kerékkel a hónod alatt nem mész fel az autópályára... :-)))
micsoda? 2015.10.19. 13:57:15
Mr.Wario 2015.10.19. 14:05:47
Nem akarom savazni Gabit, mert tehetséges, ügyes, szép stb. de nem őstehetség mint KK, azért ezt tisztázzuk :)
Mr.Wario 2015.10.19. 14:08:04
diófa utca 2015.10.19. 14:29:09
én nem vitatom hogy Tóth Gabinak van hangja de kb 10éve mióta feltünt.értékes dolgot még nem rakott le az asztalra
Mortanius 2015.10.19. 14:35:00
mézescsók 2015.10.19. 14:44:51
Itt mindenki ismer és szeret mindenkit. Csak nem fogják azt mondani, hogy kedves imádlak, de ez csak két pontot ér? Egyet, mert megtanultad a szöveget, még egyet, mert ki mertél állni vele.
torró 2015.10.19. 14:47:19
Mivel az artikulációt nehéz utánozni, így nem kell ezt zokon venni.Gabi nagyon jó énekes ez tuti. Még valaki írta, hogy nincs zenészfüle, de szerinte a Csonka Pici hamis volt. Nos Nem szeretnék énekórát tartani, szolfézst még kevésbé. Pl. a C, E, és G hangok együtt kiadják a C dúr hármashangzatot. Azért hívjuk C dúr hármasnak, mert a három hang a C dúr skála első hangjáról indul. A C és az E között nagyterc hangköz van, az E és a G között kisterc. Tehát ezen belül marad az énekes akkor a terc miatt valaki hamisnak hallhatja, csak nem az. Az előadó énekes ezen belül variálhatja a számot. Bocs!
kalbász 2015.10.19. 14:53:31
Nem teszik elérhetővé a lement adások anyagát, amivel egy kis saját reklámot csinálhatnának maguknak.
Olyan, mintha titkolni akarnák, hogy szar a műsor, de ha már belenézel hátha ott ragadsz. :)
umidmerchant 2015.10.19. 15:25:27
mismásológép 2015.10.19. 15:32:21
Tényleg az, nem is tudjuk, miért csinálod mégis.
umidmerchant 2015.10.19. 15:35:15
www.youtube.com/watch?v=XswMJnuEO1g
2015.10.19. 15:38:15
mismásológép 2015.10.19. 15:43:13
Tényleg észbontó, de nem a szó pozitív értelmében.
Én egyszer már kibírtam vele több mint 1 órát (igaz, nemcsak ketten voltunk).
@csika7:
Egész jó kis kiegészítés a cikkhez, de azért az Indián nyár egy kicsit erős volt, szerintem eredetiben is merő nyál, a Kovács Kati-féle változat meg még inkább.
KK-t egyébként nagyon szeretem, de főleg az LGT-s lemeze miatt (Az eső és én és hasonlók, amit pl. olyan zenekarral is feljátszott, amelyben Szabó Gábor (akit Santana a mesterének tart) gitározott, Másik János zongorázott, Pege bőgőzött, Kőszegi Imre dobolt - ezt a csapatot bármilyen világsztár bevállalta volna annó kísérőzenekarnak, csupa világszerte is ismert magyar jazz-zenész -, és jelen volt még valamilyen hangszeren Somló Tamás is, meg még néhányan).
Ja, és KK emberileg is nagyon rendben van.
Nevem Earl 2015.10.19. 15:47:00
mismásológép 2015.10.19. 15:48:02
Hallgasd végig az első lemezeiket most, felnőtt fejjel.
Tényleg jók voltak.
(Nekem pár éve került a kezembe a Hungaroton 50 nevű, 6 CD-ből álló kiadvány, és egész elképesztő, hogy ha a hangszerekre odafigyelve hallgatok, miket lehet hallani pl. a Vámosi János énekelte Járom az utam c. slágerben is, látható, hogy bár az alapdallam egy meglehetősen gagyi slágerzene, de a hangszerelést meg a feljátszást meglehetősen profi, jazzben is jártas zenészek végezték. Csak erre persze a többség nem figyel oda.
Ja, és ezen a kiadványon van olyan is, hogy Vikidál Gyula operát énekel, Gounod: Faust, Eladó az egész világ. És jól!)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.10.19. 16:02:38
Szerintem én jártam jól.
immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2015.10.19. 16:30:24
Mészáros Laci 2015.10.19. 16:36:19
"Tóth Gabi 'Nem leszek a játékszered' dalának mobiltelefonos koncertfelvételét megnézheti a jutúbon akit annyira érdekel"
mismásológép 2015.10.19. 16:36:31
Nem tudom, hallottál-e már arról, hogy néhány évtizede feltaláltak egy számítógép nevű varázslatot bizonyos amerikai (mások szerint orosz) varázslók.
@penna:
A Friderikuszba a tahó részeket nem teszik bele, mert nem égetni akarják a vendéget.
Ha te elhiszed, hogy Oláh Ibolya pl. olyan, mint amilyen a tegnapi Fridiben volt, akkor te elég naiv vagy. Volt szerencsém hozzá, egy hisztigép, némi idegbeteg attitűddel. Kb. a kezelhetetlen kategória.
@high up!:
Ha már idézel, idézhetnél pontosan is.
Egyébként URH, a szövegíró-énekes meg Müller Péter Sziámi (akkor még Iván).
@torró:
"Tehát ezen belül marad az énekes akkor a terc miatt valaki hamisnak hallhatja, csak nem az."
Zagyvaság.
Bocs.
Mészáros Laci 2015.10.19. 16:37:05
ez egy performansz volt (részedről), ugye?
Mizantrop 2015.10.19. 16:55:11
Mizantrop 2015.10.19. 17:14:40
endugu40 2015.10.19. 17:26:03
Zsolt Pallagi 2015.10.19. 17:26:48
csika7 2015.10.19. 18:05:26
csika7 2015.10.19. 18:15:53
yoko1 2015.10.19. 18:21:40
Szerintem Wolf Kati hamisan énekel és nincs hangja, azt elismerem, hogy akar, nyomul
A múltkor is emlékeim szerint gyenge volt, de most is akkor is max pontot kapott.
Vki nagyon nyomja
Chuck Νorris 2015.10.19. 20:08:46
Gáspár laci a kedvencem, de... van magyarországon 50 nél több simply red rajongó? vmi más szám kellett volna.
georgedragon 2015.10.19. 20:14:29
Becsüljük már meg a hazai tehetségeinket !
Mellesleg választhatnának már Aradszki, Mari Zsuzsi Karel Gott féle régi ócskaságok helyett valami trendibbet, ne a 60-70-80-as korosztálynak szóljon már a műsor, ők már alszanak ilyenkor úgyis..
De az jövőheti Mr. PAIN ???!?!?! Kinek, minek ????? Akkor is irritáló volt, amikor a rádió tolta..
Amúgy Wolf Kati + Tóth Gabi és Gáspár Laci viszi a műsort a vállán.. Máskor nem ártana normálisabb énekeseket választani..
Vierre_ 2015.10.19. 20:29:40
Visszanéztem az előző évadokat és amit tudtak azok, azt most a Peter gyerek hozta, nem Gabi. A könnyek nem érintettek meg, a nótát értem és megértem, a korszakot szerettem, Gabit tisztelem, de nézzük vissza Bereczkit, érdemes. Nem érdekel, kinek milyen a hangszíne, ha tudja hozni a másikét, vagy legalább megpróbálja. Nem érdekel, hogy ki tud és ki nem táncolni, ha megpróbálja. Gabi adja, van aki nem adja, most Sixx egy kicsit te sem. Mint ha fásulnál. Add ki másnak, ha már nincs kedved hozzá, senki nem tudja meg.
pucros 2015.10.19. 21:04:47
Nem értem miért kell elájulni most éppen ettől.
Mondjuk én csak addig láttam őt Kovács Katinak, amíg besétált. Amint kinyitotta a száját, már Tóth Gabi volt teljesen.
Csan No 2015.10.19. 21:13:31
Tapmancs 2015.10.19. 22:00:11
xclusiv 2015.10.19. 23:20:42
Sixx, vagy bárki aki felelős ezért a design-ért. Azt a geci bg-animation-t takarítsátok már el a gecibe. Kurvára nem hiszem el, hogy van ember akinek tetszik az, hogy ez a szánalmas kis csillivilli eszi a procit folyamatosan.
kis.herceg 2015.10.20. 00:04:42
-onnantól kezdve semmi értelme a szavazásnak hogy a "nem volt jó" értékelés után 9-et ad a Bereczki.
-Gabi refrénje jó volt, minden más inkább paródia
-Csobot volt a legjobb
-ismét Győzőnek kellett volna kiesnie
sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.20. 08:14:57
kessi 2015.10.20. 15:41:09
xclusiv 2015.10.20. 23:37:38
Szóval kedves sixx, megtennétek, hogy eltakarítjátok a header-ből ezt az animált lófaszt?
Mert ugye semmire se jó, de legalább eszi a procit rendesen. Égetjük el véges energiaforrásainkat az ilyen semmire se való csillivillivel, ehh.
(Természetesen csak azoknál, akik nem blokkolták még. Ha valakinek szüksége lenne rá akkor ##div.bg-animation-1 és ##div.bg-animation-2 amit blokkolni kell. Meg akkor már minden reklámot az indexről és blog.hu-ról, ftw.)
Köszönöm előre is.