Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Tóth Gabi, az ember

2015. szeptember 28. 09:22 sixx 75 komment

ruff-1530.jpg

Egy olyan műsort bevállalni, amiben 24 órán át össze van zárva az ember egy másikkal, embert próbáló feladat, eljön ugyanis az a pont mindenkinél, amikor már nem érdekli a kamera, és lecsupaszítja magát, (mármint lelkileg, nem egy szál pendelyre, még mielőtt) amikor olyan dolgokról is beszél, amikről annyira nem szeret, vagy csak akkor, ha teljes biztonságban érzi magát. Ez fokozottan igaz egy olyan különleges helyzetre, amikor ez a másik ember nem egy fasszal helikopterező labdarúgó vagy egy szénné tetovált műkörömépítő, hanem egy tapasztalt tévés újságíró, akit ráadásul a fülébe rejtett bizbaszon keresztül egy egész szerkesztői stáb instruál.

Az Összezárva Friderikusszal második évada azzal a Tóth Gabival kezdett, akiről az átlagnéző csak annyit tud, hogy harsány, magamutogató énekesnő, aki a tévében kiteszi a szilikonmelleket és a hosszú lábát, és csodálatos alapanyag az internetes népművészeknek. Aztán bement Friderikuszhoz az épített díszletbe, ami egyszerre konyha, nappali, étkező és hálószoba, és szépen lassan ellazult, és tök őszintén beszélt olyan dolgokról is, amikről szerintem eddig csak nagyon keveset, vagy egyáltalán nem. A színpadon extrovertált díváról kiderült, hogy a magánéletben minden, csak nem harsány, néha pedig úgy viselkedett Friderikusz előtt, mint egy süldőlány, aki zavarban van, amikor egy nagy sztár ránéz.

ruff-1606.jpg

Miközben hallgattam/néztem, ahogy vacsorát főz, és közben a lehető legtermészetesebb őszinteséggel mesél arról, hogy lehet, nem lehet gyereke, és annak idején annyira szegények voltak, hogy öten használták ugyanazt a dezodort, kicsit kényelmetlenül éreztem magam, mert ezek azok a dolgok, amikre őszintén szólva nem voltam kíváncsi. Nem azért, mert nem érdekel az énekesnő felszíne alatt rejlő ember, hanem azért, mert ezek nagyon a privátszférába tartozó dolgok, és mivel Friderikusz ilyen részleteket nem osztott meg magáról - pedig ez a műsor legalább annyira szól róla, mint az alanyokról - kicsit féloldalas lett a végeredmény. Nem azt mondom, hogy vájkált a nő múltjában, egyáltalán nem (bár amikor a pasiügyeiről kérdezte az egy paraszthajszálnyira volt csak a Blikk színvonalától), de vannak dolgok, amiket nem akarunk tudni azokról, akiket a tévében látunk csak, és nem tartoznak a szűk baráti körünkhöz.

ruff-1689.jpg

Tóth Gabi néhol úgy beszélgetett Friderikusszal, mint egyfajta pótapával, ilyenkor volt egyébként a legemberibb, legspontánabb, és legkevésbé kiszámított, és persze, hogy énekeltek is közösen, ilyenkor meg profi volt és kicsit tanárnős - mintha legalább két vagy három személyiség lakna benne. A műsorról megint kiderült, hogy ha olyan alany van, aki érdekes, és annak ellenére, hogy csak nyolc általánosa van, nem hülye, sőt, még Friderikuszt is érdekli, akkor kifejezetten jól tud működni, bár nekem a közel másfél órás műsoridő hosszúnak tűnik, lehetne feszesebbre vágni kicsivel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Akármi Áron 2015.09.28. 09:51:00

A műsor is, a poszt is talált, köszcsi:)

lkwrwv7rfl 2015.09.28. 09:52:14

És gondolod Sixx, hogy nem volt az egész párbeszéd előre lejátszva? Valahogy nem hiszek az ilyen spontán pillanatoknak.

szaporito 2015.09.28. 09:58:42

Nem ismerem Gabit annyira, hogy meg tudjam állapítani, mi volt megjátszva és mi nem, de feltűnően szépen beszélt, semmi "őő"-zés és úgy általában, reszponzív volt, túlságosan is gondolkodás nélkülinek tűnt.

Falatkányi 2015.09.28. 10:09:24

@szaporito: ha őszintén beszélgetek valakivel, akkor én sem őőőzök, mert nem kell a szavakat keresgélni. Itt főleg róla beszéltek, nem kell nagyon gondolkoznia dolgokon mikor a saját életéről beszél szerintem. De valószínűleg a fő témák megvoltak, de nemhiszem, hogy előre le voltak játszva az utolsó szóig a párbeszédek

reqcka 2015.09.28. 10:12:13

Egy napot is tud "játszani", ahol kicsit más mint a való életben. Nem mondok rosszat Tóth Gabiról, nem csak róla van szó. Maga a műsor "formátuma" olyan visszatetsző, "most őszintén magáról" meg "ismerjük meg hogyan él".. Olyasmi ez mint az Éjjel nappal Budapest, hogy adott szituációt személyesít meg, a saját szavait használja - de ettől csak egy mutatott kép.

teszt123456789 2015.09.28. 10:28:45

Nem túl előnyös az utolsó kép :D

cukkmukk 2015.09.28. 10:29:51

Engem hidegen hagy a hölgy, úgyhogy sem pozitív, sem negatív véleményem nincs róla. Az adás egy részét láttam, és az előzőek ellenére is kifejezetten érdekes volt.

jpmoliere 2015.09.28. 10:41:32

A műsor felvétele nagyjából annyi ideog tart, mint a készre vágott anyag. Kedvesen naiv gondolat, hogy huszonnégy órán át együtt "laknak" a szereplők, de ez nagy valószínűséggel nem igaz. Ha ez az ötlet arról szólna, hogy az alanyok vendégül látják F-t este, vagy fordítva, a saját otthonában, az bőven elég lenne és ugyanolyan érdekesen alakulna, ha nem érdekesebben.
Én személy szerint kedvelem TG-t, mint előadóművészt, és emberként is érdekesnek találom, habár úgy érzem, a magánéletéhez nincs közöm, és nem is igazán tartom fontosnak megismerni. Remélem, hosszú és sikerekkel teli karrier áll előtte, és a magánéletében is megtalálja a boldogságot.

jpmoliere 2015.09.28. 10:45:12

@teszt123456789: Az élet már csak ilyen, néha mások szerint előnytelennek látszunk. Szerintem nagyon szép, nőies az alakja.

para_noir 2015.09.28. 10:47:15

Nem tudom, én 24 óra alatt nem nyílok meg senkinek, az nem az az idő, ami után az ember feltárja a legbelső gondolatait, plusz ugye ez itt jóindulattal is max 10-12 óra. Továbbra sem vagyok oda a műsorért, megjátszott, kiszámított, középutas valami.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.09.28. 11:09:33

@jpmoliere: na ebben kurva nagyot tevedsz, egy napot forgatnak. voltam bent, tudom.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.09.28. 11:17:57

@para_noir:

Azért amikor a pia dolgozik benned, akkor könnyebben oldódsz, ráadásul fizetnek érte, szóval nem egy 24 órás előzetes ,ilyenkor kicsit megnyílik az ember, de a legféltettebb titkaim még egy hónap múlva se mondanám el senkinek, nincs annyi pia a világon.

cinika 2015.09.28. 11:33:29

Nekem a Lakástalkshow Lovász Lászlóval még mindig szimpatikusabb.

jpmoliere 2015.09.28. 11:39:41

@sixx: Értem. Köszönöm, hogy korrigáltad a tévedésemet.

Athos64 (törölt) 2015.09.28. 11:46:53

Nagyjából egyetértek a szerzővel, nekem is ez volt az összbenyomásom. Egyáltalán nem voltam Tóth Gabi-fan, és azt sem mondanám, hogy a műsor után hirtelen azzá lettem, mindenesetre kellemes meglepetésnek bizonyult. Egészen más hatást keltett, mint a korábbi, számomra nem túl szimpatikus médiaszerepléseiben. Én elhiszem, hogy őszinte volt, mert szerintem aki nem hivatásos színésznő, az képtelen akár még tíz percig is másmilyen lenni, mint amilyen valójában. És igen, nekem is tetszett, hogy tud folyékonyan, érthetően beszélni magyarul. Szóval egy biztos, a jövőben nagyobb empátiával fogadom majd a szerepléseit...

Veszéjes Tomi · http://veszejestomi.blog.hu 2015.09.28. 11:46:58

Köztudott tény, hogy full agybeteg a csaj. Vajon hány Xanaxot dobtak bele, hogy normálisan tudjon egy napig viselkedni?

bulsitter 2015.09.28. 12:00:43

srácok soha ne feledjétek: ami a varázsdobozból jön nem ám a valóság!

Kapitány_1 2015.09.28. 12:02:34

@Veszéjes Tomi: Próbálj magadból kiindulni. PL. Neked hány db kellett ahhoz, hogy a fentieket leírd - majdnem hiba nélkül?;)

miszter88 2015.09.28. 12:11:47

Én azért megb@sznám a Gabit. Milyen jó mellei van .
:D
oda is beverném nekijje
jííííí

miszter88 2015.09.28. 12:12:30

miért nem küldte el a kommentemet ?

2015.09.28. 12:44:20

Szerintem, aki állandóan médiában szerepel, sok ember előtt előad, annak nem probléma egy TV műsorban megnyílni, és őszintén beszélni saját magáról.

Gitram 2015.09.28. 12:45:58

Amit a Gabi elmondott magáról azt már az újságok is megírták. Nem Fridi kényszerítette rá. Gabi egyszerű természetes volt. Fridi pedig egy csodálatos ember. Tetszett, hogy énekeltek együtt, Gabinak nagyon szép hangja van.

irónika 2015.09.28. 12:51:59

Ha azt akarom elhinni, amit láttam, akkor Gabi aranyos, kedves, esendő, óriási hanggal és láthatóan kellő alázattal a szakmája iránt.

Ha azonban kötözködni akarok, akkor Gabi jó színészként eljátszott egy szerepet, mi több - szerintem, ezt el is mondta. Kirúgta a korábbi menedzsmentjét - akik A listás celebet akartak/csináltak belőle - mert ő nem akar többé a harsány, nagypofájú, cicikirakós híresség lenni. Ő énekesnő akar maradni és nem kér a többiből. A végén el is mondta, hogy reméli, hogy olyan képet mutatott magáról, amellyel megszerették az emberek. Ez volt a cél. Sikerült is, de ez nem jelenti azt, hogy Tóth Gabi arcát megismertük. Azt ismertük meg, akit mutatni akart.
És nem azzal van a baj, ha valaki ilyen képet akar magáról mutatni, mert az helyes. Azzal van a baj, ha egyébként nem ilyen, de ilyennek szeretné magát láttatni, mert abból több lesz a bevétel. Na ez nem derült ki számomra, hogy melyik az igaz.
És ez bizony hitelességi kérdés szerintem. Amúgy drukkolok neki, mert amit a hangjával tud, abból bőven meg kellene tudnia élnie, gazdagodnia, de sajnos lehet, hogy ehhez ő is rossz országba született.

penna 2015.09.28. 12:58:13

@Athos64: én is ugyanezt tudom elmondani Gabiról. kifejezetten kellemesen csalódtam benne. látszott, hogy megtisztelő számára, hogy Friderikusz meghívta a műsorába - ami nagyon aranyos volt. végig természetesen, nem megjátszva magát viselkedett. bár pörgő nyelvvel, gyorsan beszél, ennek ellenére értelmes, kerek mondatokban fogalmazta meg a gondolatait. erre csak értelmes ember képes. kamera, Friderikusz figyelő tekintete előtt pláne.
belegondoltam, hogy Gabi még 18 éves sem volt, amikor belekerült a showbizniszbe, és bizony, talpon tudott maradni. emberileg, szakmailag. ebbe nála sokkal érettebben és több háttérrel induló emberek közül is sokan belebuktak már.

vamivan 2015.09.28. 13:09:27

engem az érdekel, hogy minek került ebbe a műsorba Tóth Vera? (megj. a fürdős-dezodoros sztorit ő mesélte, nem Gabi) és ha már benne volt, Sixx mester erről hogy feledkezhetett meg? :)

ne vada 2015.09.28. 13:14:57

@penna: Volt szerencsém hozzá "majdnem civilben", egy sokszereplős jelenet fotózásán. Én lettem volna ott a huszadrangú senki, ő meg A Híres Énekesnő, ám kiderült, hogy tizenvalahány ember sminkelésére van összesen egy sminkesünk. Gabi azonnal ráterített valami köpenyt a szép ruhájára (amiben fotózták később), és elkezdte sminkelni a többieket. Többek között engem, a huszadrangú senkit. Akkor ő nem A Híres Énekesnő volt, hanem Tóth Gabriella, aki éppen akkor vizsgázott sikeresen egy sminkestanfolyamon. Civilben tök kedves, tök egyszerű lány.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.09.28. 13:37:57

@Gitram:

Én nem olvasok bulvárt, nekem minden szava új volt, még a pasijairól se tudtam, viszont kiderült hogy tényleg jó fej ez a csaj, respect.

csak egy néző 2015.09.28. 13:46:17

Én már azt várom, mikor fog Tállaival, "még egyszer mondom" Kováccsal, Arogán Tonyóval, Szíjgyártóval így eltölteni egy napot.

nettótömeg 2015.09.28. 13:48:25

Minden elismerésem a tehetségéért, és a belefektetett munkájáért, de bevallom a Gabi nem az az ember, akire magánemberként kíváncsi vagyok. Nem tudom miért, egyszerűen így érzem. A műsor pont olyan volt, amilyennek vártam. Semmi különöset nem nyújtott. Kedélyesen elnevetgéltek a Sanyival és ennyi, igaza volt, hogy "nem csináltak semmit". Csak dumálgattak, meg borozgattak és kész. Ebből tényleg sok volt a 1,5 óra.

kis.herceg 2015.09.28. 13:52:40

"mert amit a hangjával tud, abból bőven meg kellene tudnia élnie, gazdagodnia,"

na azon én is néztem hogy nincs pénze lakásra, mi van? tv, fellépések, klipek, minden. ehhez képest egy Balázs meg gazdag, mert reggel röhög a semmin, meg egy perc és nyersz-et vezet. hát érdekesen mennek itt a dolgok.

körtetorta 2015.09.28. 13:56:38

Azon gondolkozom, hogy miért spórolósabb öten egy dezodort használni, mint öten ötöt.

penna 2015.09.28. 14:02:25

@ne vada: örülök, hogy megerősítesz, mert bőven túl vagyok már azon a koron, hogy a világ vagy az emberek iránti naivitással lehessen vádolni. az ilyesmi műsorokat és a benne szereplőket pláne kritikusan, sőt szkeptikusan nézem, de ennél a csajnál nem tudtam manírt, megjátszást felfedezni. aminek kifejezetten örültem. szerintem Friderikusz is most volt a leghelyesebb, látszott rajta, hogy kíváncsi Gabira és jól érzi vele magát.
emlékszem, néztem pl. Gesztesivel való első műsort is, hát annak az embernek egy őszinte szava nem volt. még magához sem.

macegér 2015.09.28. 14:03:33

Kiskaliberű, buta és korlátolt vidéki liba.....persze mindenkit fel lehet nagyítani....ahogy Feró mondta korábban az egyik dalában: " a reklámodon múlik minden "...én továbbra is azt gondolom, hogy a magyar könnyűzene illetve a műfaj szégyene, hogy egy ilyen nulla, műanyag spiné viszi benne a prímet....és ami a legszomorúbb: valamire való igazi ellenfele még a fasorban sincs...itt tartunk !

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2015.09.28. 14:03:37

érdekes volt a műsor - mert fridi (és a szerkesztők) kihozza belőle a jót. gabit nem ismerem és nem is igazán érdekelt soha, talán mert az a zenei szegmens amit visz nekem érdektelen. viszont az meglepett hogy milyen fiatalon került bele a showbusinessbe és hogy volt állítólag 4 olyan éve amikor kamuból volt csak jelen... de mivel nem tekintettem rá soha sztárénekesként, végül is nem lepett meg, hogy ő is tud civil lenni. mert számomra mindig is az volt - még ha címlapokon szerepelt is.

viszont valami bennfentes árulja már el, minek kell ezeknek ott is aludniuk? azt várja tán a stáb, hogy éjjel alvajárva rámásznak fridire, vagy elkezdenek magukban beszélve titkos kódokat kiadni, vagy nem tudva önmagukról, lebontják a díszletet??? s ha már ott alszanak, miért félsötétben kell azt tenniük egy tök kényelmetlen kereveten? és miért vannak kint a vendég képei 5 méter magasan??? és minek egy teákkal telepakolt rekláémhűtő, ha a vendégnak kvázi tilos abból innia és mindenképp alkoholizáltatni fogják???

miciur 2015.09.28. 14:06:12

@körtetorta: inkább nehéz egyszerre ötöt venni, gondolom én. 5x annyi befektetés

nettótömeg 2015.09.28. 14:11:23

@városjáró: Nálad a pont. :))
Tök gáz az egésznek a "hangualta" is a full reflektorban beszélegtünknevetgélünkfőzünkiszogatunk.
Aztán alszunk a kanapén.:))

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2015.09.28. 14:42:23

@nettótömeg: az egész ott alvást nem igazán értem. mert mindketten idegen helyen - egy ostoba stúdiódobozban - kénytelenek "piheni"? csak hát minek? hiszen egy dumcsis buli után is hazamegy az ember, még ha sokáig is volt ott, és nem alszik csak azért a vendéglátója priccsén, hogy hátha lesz még két sztori amit előző este elfelejtettek megdumcsizni... persze úgy nem lenne kerete a dolognak és ha unja a vendég magát még a végén magától lelépne...

Hülye aki elolvassa! 2015.09.28. 14:46:23

OFF: Hogy lehetne Friderikuszt meggyőzni, hogy egyáltalán nem tud énekelni?

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2015.09.28. 14:47:29

@Veszéjes Tomi: ha olyan lenne, amilyennek beállítod, azon xanax vagy egyéb hasonló szer nem segítene. Ami segíthetne, azt hetekig kellene tömni bele.

nettótömeg 2015.09.28. 14:50:43

@városjáró:
Akkor nem lehetne arról képet bevágni, hogy reggel ők is szarul néznek ki, és fú de jó fejek, hogy még kávét is csinálnak a Fridinek.

Mondjuk ilyen szempontból a Bochkor nekem meglepetés volt, azt hittem róla, hogy olyan igazi macsó, aki meg sem mozdul otthon, ehelyett az volt az első kérdése reggel a Fridi felé, hogy "Mit tehetek érted?".:)

nettótömeg 2015.09.28. 14:52:33

@Hülye aki elolvassa!:

Arról kellene meggyőzni, hogy járjon tanulni énekelni.
Mindenkinek van hangja, csak meg kell tanulni a technikát.
De amúgy tényleg érdekes, hogy ő azt hiszi, hogy jó hangja van.
Persze, óvodában ez jónak számít.:)

rockjano 2015.09.28. 15:02:01

@Kapitány_1: A Xanax elég gyenge szer…

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2015.09.28. 15:09:33

@nettótömeg: írta itt vki, hogy neki megjátszós volt tóth gabi. no, most hogy említed bochkort, nekem ő tűnt annak. túl jófej volt. simulékony. miközben tetszett benne, hogy tudja, hogy a mit csinál az a nulla felhabosítva - jó pénzért persze.

Warlimont 2015.09.28. 15:26:39

Es a 24 oras összezazaras hihetöbb lenne, ha neten barmikor be lehetne nezni hozzajuk, mint anno elsö VV sorozatok eseteben. Azok ettöl sokkal hitelesebbek voltak. Most összeraknak X percet, azutan ki tudja, mennyi is volt az annyi eredetileg, es hanyszor ment be a stab, hogy leallunk, ujravesszuk, csak Gabikam, hajolj egy kicsit jobban elöre. :)

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.09.28. 15:27:28

@macegér:

De ha elérte a szakmában azt amit el kellett érnie, akkor azt ne vegyük már el tőle.
Látod volt baja bőnyállal, mehetett volna fonónőnek is, énekelni tud, és most azt tolja, addig gürizett amíg össze nem jött neki.
Az hogy nincsenek Kovács Katik, meg Katona Klárik az a szakma baja.

mézescsók 2015.09.28. 15:33:45

@irónika: Egyetértek.
Azt láttuk, amit T. G. láttatni akart. Most éppen abban a passzban van, hogy egy házias, kedves, csendes, ám célratörő lányt lássunk, akit nagyon félreismertünk az elmúlt 10 évben. És nyilván a mi hibánkból.

mézescsók 2015.09.28. 15:38:00

@nettótömeg: Friderikusznak azt kellene elfogadnia, hogy attól, hogy valakinek abszolút hallása van (bár nem tudom, ki mondta neki, de mindegy), nem biztos, hogy jó az énekhangja. Tudomásom szerint pl. Kocsis Zoltánnak abszolút hallása van, de ettől még nem biztos, hogy hibátlanul el tudná énekelni a körtéfát. Zongorázni biztos.

shred 2015.09.28. 15:38:07

@miszter88: na végre, valaki leírta!

shred 2015.09.28. 15:43:23

Kicsit off: szerintem Tóth Gabi sztárolása teljesen rendben van, jó előadó. Amerikában simán felépítenének belőle egy Pink-méretű produkciót, itt kisebb összegből kell gazdálkodni, kisebb és szegényebb közönségnek.

kalbász 2015.09.28. 15:52:11

Hiába a sok beavatkozás, látszik mennyire amorf szegény Gabi.

nettótömeg 2015.09.28. 15:56:20

@shred: Alapvetően lehet, hogy az a baj, hogy kicsit "lekésett" a Tóth Gabi.
Már annyira fel van hígulva ez a szakma, hogy nem tudom való-e 2015-ben nekünk nagyobb produkció?
Minden héten van valamilyen zenei műsor valamelyik csatornán. Már nem olyan nagy durranás, ha valaki énekes, mint régen.
Régen meg kellett dolgozni a zenéért, megvenni, vagy kölcsönkérni, átmásolni, kazettát tekergetni, ragasztani, stb.
Most bírom a google-be a számcímet és már az enyém is.
Elment az értéke a minőségi zenének.

Gábor Pápay 2015.09.28. 16:42:36

Hogy Friderikusz tapasztalt, és tv-s, az nem vitás. De hogy újságíró lenne, azt kikérem magamnak, mert Ady Endre és Krúdy Gyula volt újságíró.
Aki pedig ebben a műsorban a házigazdát játszotta, az ugyanolyan elfogódott volt a meg nem szokott, Big Brotheres környezetben, mint a műsoralanya...

nemari 2015.09.28. 17:56:58

Ne felejtsük el, hogy Tóth Gabi szinte teljesen a nyilvánosság előtt vált felnőtté, minden lépését követték szinte. Nem lehetett könnyű. 16 volt a Megasztár idején talán, de biztos nem több 18-nál. Amit most láthattunk, az már inkább a felnőtt Tóth Gabi, és nekem tetszik, amit láttam.

Geloschte Benő 2015.09.28. 18:48:51

Én Tóth Gabiról csak annyit tudok, hogy egy nagyon buta nő, hála Isten nem láttam a műsort, úgyhogy a véleményem nem is fog változni úgy érzem.

csak egy néző 2015.09.28. 19:12:55

@Geloschte Benő:
Bravó Benő

Én a halászléről csak annyit tudok, hogy egy szar étel, hála isten még sosem kóstoltam, de a véleményem nem fog változni úgy érzem.

Geloschte Benő 2015.09.28. 19:57:48

@csak egy néző: Ez egy elég szar hasonlat volt, kérlek.

macegér 2015.09.28. 20:03:28

@ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF: Tulajdonképpen igazad van...az, hogy ennyire lement kutyába a magyar könnyűzene, arról nem ő tehet....ő élt a lehetőséggel és ott van a top-on. Tényleg ne haragudjon a világ, de ez a csaj annyira közönséges, és olyan sötét, mint a marokkói éjszaka...engem igazán csak ez zavar !

csak egy néző 2015.09.28. 20:55:29

@Geloschte Benő:
Legalább olyan értelmetlen, mint a tied.
Nem láttad, nem imered, de véleményed az van.

Nagy Endre 2015.09.28. 21:03:41

Gabi amit az X-faktorban levágott a kameráknak az más kissé sok volt.A sok üres póz és műsor nyílván a licenc része, de akkor is.Egyébként azt hiszem ő elég emberi de elmondta már korábban hogy otthon a párjával teljesen normális ember semmi faxni.Azt hiszem a sok energia és amiken átment ennyi idősen hát le a kalappal és még ringben is van állandóan..Van a személyiségének egy része amit olykor jobban előretol és rápakol amit nem kéne.Még nem mindig tudja hol a határ de valószinüleg későn érő típus.Friderikusznak jó érzéke van ahhoz hogy emberekt megnyisson és lehetőleg ne hazudozzanak össze vissza.Én 8/10-et adnék a műsornak most.

satch 2015.09.28. 21:11:08

Mondjuk nálam a "magát adja" nem számít erénynek, hanem alap. Ez csak valahol a valóságshow-k kezdetén vált valahogy erénnyé egyeseknél.

takingsider 2015.09.28. 21:41:43

Még sosem láttam ezt a músort, most először azonban néztem, sőt, nem is az egészet, mert nem volt rá szikrám, a csajom nézte, de aztán később hallottam mi megy, és leültem, szóval nem az egészet láttam, de nekem egyáltalán nem tűnt megjátszottnak, sőt.
A poszt szokás szerint remek, azzal nem értek egyet viszont, hogy a műsor valamennyire, főleg nem félig Fridiről szól. Mondom, hogy nem láttam még egyet sem eddig. Azt vártam tőle, és az le is jött, abban nem csalódtam, hogy az amúgy nagyon profi Fridi a lehető legtöbb mindent szedje ki az alanyból. Ez kb. meg is történt. Nekem még csak bulváros sem volt a műsor, éppen a Gabi természetessége miatt. Ugyanakkor jó az ötlet, vagy szempont, biztos fasza lenne, ha Friderikusz is megnyílna, ahhoz már tényleg kellene a másfél óra. Bár valószínűleg a sztorizgatása lenne jó, amelyben személyes történetek vannak, nem is olyasmi lelkizős, mint Gabinál volt, ahhoz szerintem hideg profi Fridi. Az a momentum azonban nagyon necces volt, amikor arról beszéltek, mit gondolnak majd a nézők róla, Gabi meg bemondta, hogy jobban fognak szeretni. Igaz, de nagyon rontja a stílusérzékemet. Ahogyan még az is, ami a képen is szerepel, hogy (mert ennyit láttam a legelejéből) Gabi lehajol és rázoomol az amúgy kukkoló kamera a mellére. Na az bulvár volt, és rossz értelemben vonal alattti.

kercsi vííí 2015.09.28. 21:49:26

Végtelenül érdektelen ez a 8 általános végzettségű Tóth Gabi, Friderikusznál és amúgy is.

zsírdisznó 2015.09.29. 02:36:48

ki gondolta volna 40 evvel ezelott, hogy a nagy lazadokat a vegere Kossuth dijjal jutalmazza hallgatasukert a demokratikus hatalom.
.
akik az elmult 25 evben csak annyira voltak kepesek, hogy mindenbol egy kis loveszaroknyi municioval dobalgassanak tessek-lassek modon azokra, akik alapvetoen olyanok, mint ok, csak a zaszlojuk szine mas.
.
tarsadalomkritika es Kossuth dij manapsag nem lehet kompatibilis - nekik a Kossuth dij lett a merce.
.
ha folytatodik a rogos magor ut, egy Kossuth dijas muvesznot lathatott a tisztelt nagyerdemu.
.
en szoltam.

oszt jónapot 2015.09.29. 07:46:14

@takingsider: "Ahogyan még az is, ami a képen is szerepel, hogy (mert ennyit láttam a legelejéből) Gabi lehajol és rázoomol az amúgy kukkoló kamera a mellére. Na az bulvár volt, és rossz értelemben vonal alattti. "
Faszt, te is megnéznéd, ha ott ülnél vele. :D

lobbantott tsilke 2015.09.29. 08:12:38

Flancba! Balekoszt meg lassan elfelejtjük...

A gazdagréti Magnum 2015.09.29. 08:25:40

@Gábor Pápay: Az "elfogódott" milyen lelki és/vagy fizikai állapot?

Szamiz67 2015.09.29. 09:38:43

@irónika: A műsorba kerülők nagy többsége előnyösen, szimpatikusan kíván szerepelni, de ez sokaknak mégsem sikerül, Tóth Gabinak meg igen, feltehetően mert hiteles volt ő maga, a kép mögött, amit megakart mutatni.

irónika 2015.09.29. 16:52:33

@Szamiz67: Egyetértek veled abban, hogy sokaknak nem sikerült. Amiben nem értünk egyet, hogy ez Gabinak sikerült e vagy sem. Szerintem nem.
Mielött felérérthető lennék. Imádom ahogy énekel és azt is tudomásul tudom venni, hogy az érvényesüléshez celebbé kellett válnia. Azt is elfogadhatónak tartom, hogy ezt a szerepet le akarja adni - bár ehhez talán nem egy celebműsorba kellene mennie (sic!) - de ha mindez így van, akkor ezt szerintem nem kellene elmondani, mert bár látszólag ezzel őszinte képet fest le magáról, de szerintem - és első kommentemben ezt próbáltam meg jelezni - ez ellenkezőleg hat(hat)ott, mert a jó kislány is egy szerep, amivel továbbra sem őt ismerjük meg, hanem azt az embert, amit magáról mutatni akar.
Fentebb volt aki egyenesen hisztérikának titulálta, amihez én enm veszem a bátorságot, mert nem ismerem, de, ha véletlenül mégis igaza van a kommentelőnek, akkor végképp átlásztó a szerep amit magára erőltet.

Dé Neighbor 2015.10.04. 18:39:33

Én ismerem Gabit, és tényleg nagoyn egyzserű, őszinte és jó arc. Egy dolog, hogy színpadon nyilván másképp kell viselkedni, meg tévében, adott műsorban hozni kell egy adott karaktert, akit kijeltöltek, hogy ő játsszon, de a magánéletben tényleg abszolút normális. Végre ezt is láthatta mindenki :)
süti beállítások módosítása