Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kimaxolta a taplóságot az MTVA sajtóirodája

2015. július 31. 16:46 sixx 195 komment

screen_shot_2015-07-31_at_16_01_20.png

Mit lehet mondani egy közpénzből eltartott cég kommunikációs osztályára, ha az abból űz sportot, hogy a nekik írt leveleket vagy minősíthetetlen hangnemben válaszolja meg, kioktatja a kérdező újságírót és/vagy bloggert, félvállról veszi a kérdéseket és tulajdonképpen örülhet az ember, ha az állami nemi szerv válaszra méltatja. A legújabb és meglehetősen otromba húzása a (reményeink szerint) hamarosan távozó sajtóosztálynak (itt bővebben írtunk az okokról), hogy a nekik címzett  leveleket és az azokban feltett kérdésekre adott válaszokat egyszerűen kiteszik a Facebookra. Akkor is, ha az ember direkt kéri, hogy ne tegyék.

Márpedig ez így nem kóser. A köztévé sajtóirodája a kommunikációja során adhat ki sajtóközleményt, írhat levelet, valamelyik névtelen/arctalan kollégája (mert nem árulják el ki vagy kik dolgoznak náluk), adhatnak interjút és off the record súghatnak is a sajtónak is, és mindezt ott és akkor osztják meg, amikor akarják. A nekik írt levelek tartalma álláspontunk szerint viszont nem ebbe a kategóriába tartozik. Ha csak a választ tennék ki, még akkor is ideges lenne az ember (erről mindjárt bővebben), de így, hogy a kérdést is, sőt, azt a levelet is, amiben kifejezetten arra kérik őket, hogy NE tegyék, az a szakma szabályainak a Holdig rúgása. 

Az újságíró az információból él. Kap egy fülest, utánamegy. Aztán leellenőrzi, hogy amit leír, az megáll-e (ennek minden esetben így kellene történnie, még akkor is, ha egy Facebook-oldal úgy néz ki, mintha az M4 égisze alatt működne, pedig nem), aminek a legegyszerűbb, sőt, leghatékonyabb módszere, hogy megkérdezi az érintett felet, ebben az esetben az MTVA-t, arról, hogy igaz-e, hogy kiszervezik a kommunikációjukat. A választ viszont nemcsak emailben, kapja meg, hanem az MTVA egyik nyilvános Facebook-oldalán, ahol bárki láthatja, márpedig a szakma ezt az oldalt elég sűrűn látogatja. Innentől annyi az exkluzív infónak, a cikknek, amit az újságíró írna, hiszen bárki megírhatja, az én munkámból írhat cikket az, aki csak akar.

Ez nem újkeletű egyébként, egyik tapasztalt kollégám mesélte, hogy a minisztériumok előszeretettel játszották el korábban azt, hogy egy hozzájuk érkező, necces megkeresésre nem válaszolnak 2-3 napig, de az infót kiszivárogtatják a baráti sajtónak, és még azt megelőzően megíratják a cáfolatot vagy az érem másik oldalát, mielőtt az eredeti cikknek esélye lenne kimennie. Ez nem feltétlenül törvénytelen, de hogy ótvaros nagy szemétség, és vastagon etikátlan, az biztos. Mint ahogy az is az, amit most az MTVA művel, és még mielőtt bárki is azzal vádolna, hogy sírok itt, mint egy fürdős kurva, nemcsak velem, hanem például a Népszavával is meglépték ugyanezt

Ezt a posztot három után nem sokkal kezdtem el írni, azután, hogy feltettem még pár kérdést a sajtóirodának - akik ezekre már nem válaszoltak, inkább kitettek egy igen kioktató hangnemű posztot a Facebookra, amiből most csak egy bekezdést emelnék ki:

A valóságtól elrugaszkodottnak tartjuk azt is, hogy gyalázkodó, fölényeskedő, kiotktató (sic!) hangnemben válaszolna a Sajtóosztály, az ellenben igaz, hogy sajtóban megjelenő hamis vagy adott estben sértő megállapításokkal nem értünk egyet.

Namármost. Ha az itt olvasható MTVA-válasz nem fölényeskedő, ha ez a válasz nem kioktató, ha itt nem mentek házhoz a lófaszért a befeszülésükkel, ha ez a reakció normális kommunikációnak számít, ha ezzel minden oké, akkor engem nagyon félretájékoztattak. 

Címkék: etika mtva

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.07.31. 20:54:43

@Velato: Ez még rendben is van. De az, hogy a kommunikáció egy szakma elsősorban az MTVA kommunikációs osztályának kellenek megtanulnia. Ilyen válaszokat állami szerv (akár nemi, akár nem) egyszerűen nem adhat kulturált, civilizált országban. Legfeljebb egy banánköztársaságban. Úgy látszik, Magyarország ez utóbbira hajaz, sajnos.

fran7 2015.07.31. 20:56:20

@Pink Petsch: Az MTVA és sixx levelezését nem ismerem, de ebben a sztoriban is nehéz megmondani ki ütött először vissza.

7roller 2015.07.31. 20:56:45

az egeszben a legnagyobb szanalom (az ottaniak reszerol), hogy nem fogjak fel agyilag, hogy ez, ami most van, kurvara nem fog orokke tartani. khmm es amit utana kapni fognak, azt nagyon-nagyon sokaig fogjak enlegetni.

2015.07.31. 20:59:45

@7roller:
Nem gondolod komolyan, hogy még nincs meg a menekülő ösvény, ha rosszabbul alakulnának a dolgok 18-ban?
Ebben az országban soha, senkit, semmilyen állami szervezetben nem marasztaltak még el, mert nem tartotta be a szakmai/etikai elvárásokat.

greeen2015 2015.07.31. 21:00:45

@Pink Petsch: Akkor sorolod szépen milyen válaszokat adnak különböző országokban? USA-ban, Britteknél, Németeknél, Szerbeknél, Románoknál , Szlovákoknál, Lengyeleknél stb. Mert ezek szerint neked komoly példáid vannak arra hogy ott a Közmédia simulékonyan és korrekten válaszol bárkinek. Kiváltképp a konstans lejárató ellenzéki médiáknak. Vérom a példákat . Ja azt hirtelen nem tudsz, de a lényeg hogy megvagy erről győződve:)

2015.07.31. 21:03:13

@fran7: Khm, én sem ismerem, de maradjunk a józan ész talaján. El tudod képzelni sixxről vagy bármely újságíróról, hogy egyből (legelőször) úgy indítja a kommunikációját, hogy "Hé, ti ott az állami nemi szervnél!" Ugyan már ... Aki a sajtóban dolgozik, és így indít, az nem sokáig dolgozik a sajtóban, semmifélében sem. Talán még a kurucnál sem lenne ez elfogadható (bár ebben nem vagyok biztos).

2015.07.31. 21:05:40

@greeen2015: Tévedsz. Román, német és angol példát tudok.
De azért a te fejedben komoly bajok vannak a fogalmakat illetően. A közmédia szempontjából nincs, nem szabad lennie sem ellenzéki, sem kormánypárti sajtónak, csak sajtónak. Az, hogy ez Magyarországon nem így van, az eléggé szánalmas az országra nézve.

greeen2015 2015.07.31. 21:07:21

@Pink Petsch: Értelek mond azokat a komoly román német és angol példákat amivel majd most lehull a lepel a banánköztársaságunkról:)

2015.07.31. 21:07:43

@Pink Petsch:
Azt viszont simán el tudom képzelni, hogy a kezdeteknél egy párszor nem válaszolt az mtv, erre meg már jöttek a sixx-től a megszokott ekézések. Kialakult a felhőtlen viszony, most meg behabzsoltatták egy párszor.

2015.07.31. 21:09:53

@greeen2015: Nem tudom, egészen pontosan, mit vársz? Levelezések bemásolását? De komolyan ....

2015.07.31. 21:12:55

@trafalgar: Ez elképzelhető, nem tudom, te sem tudod, csak sixx tudja.
Viszont ebből a sztoriból, akárhogyan nézzük az MTVA jön ki sárosan. Mert ezek a "kommunikációs szakemeberek", akik még OKJ-n sem tanulhattak kommunikációt el fognak tűnni az intézményből, amint másik kormány lesz hatalmon. Az intézmény hírnevét, viszont a por alá rombolták .. már most.

greeen2015 2015.07.31. 21:15:37

@Pink Petsch: Hát ez az ennyit lehet várni max. Semmit. Csak a repkedő szalmabáb érveket. Bírom mikor valaki túlidealizálja más országok állami szerveit, mintha valami kompetens rálátása lenne erre. De azért jól néz ki beleszőni ilyen marhaságokat.

Velato 2015.07.31. 21:18:06

@Pink Petsch: Ez nem arról szól szerintem, hogy ki mennyire kedves, vagy tapló. Az egésznek a profizmusról kellene szólnia. Az itt közölt indextől kimenő levelek pedig nem hozzák ezt a szintet. Engem már személy szerint nem az érdekel, hogy mekkora taplók és seggnyalók ülnek pl az állami tévénél, hanem az, hogyan lehetne őket kikezdeni, vagy a rendszeren változtatni. Köpködéssel semmiképp!

2015.07.31. 21:19:51

@Pink Petsch:
Persze, eltűnnek valszeg, ha már el nem tűntek a mostani átalakítással.Tény, a kommunikáció gyalázatos volt az elmúlt időszakban. Nem hiszek benne, hogy ezért szervezték ki külső cégbe, hiszen más ágazatokat is kiszerveztek már az mtv-nél, jól láthatóan anyagi érdekek miatt.
Azt azért remélem mindenki tudja, hogy az mtv-nél nagyjából a wc-papír beszerzéséről dönthetnek egyedül, minden más nem tőlük függ. Így a fikázásnak van is értelme, meg nincs is.
Talán még Ők is tudják mit kéne csinálni, hiszen ott sem mindenki hülye, de nem tehetik.

2015.07.31. 21:21:32

@greeen2015: Kompetens rálátosam volt, de nem gondolod, hogy bemásolom neked ide a leveleimet névvel, mindennel együtt? Neked? Aki megmaradsz a névtelenségben? Ez most komoly?
Bírom, amikor egyesek nem gondolkoznak ...

Velato 2015.07.31. 21:23:06

@trafalgar: Pontosan azt teszik, amit kell, és lehet utálni, de mint látjuk: és működik!

verde66 2015.07.31. 21:24:25

Six, visszanyalt a fagylajt?
Évekkel ezelőtt írtam, hogy nagy az arcod (leginkább a semmire).
Ha annyira biztos vagy az igazadban, pereld be őket! :-)

2015.07.31. 21:25:25

@Velato: Profi módon csak profikkal lehet dolgozni, vagy legalábbis olyanokkal, akik hajlandóságot mutatnak arra, hogy legalább megpróbáljanak profiként viselkedni. Az MTVAnál erre még szándék sincs, nemhogy konkrét kísérlet. Az Index csak egy sajtóorgánum a sok közül, de az MTVA nemcsak velük kommunikál ilyen stílusban.

greeen2015 2015.07.31. 21:26:10

@Pink Petsch: Nem tudom érzed e, hogy hirtelen sikerült a paródia határai felé kisodródnod a saját gondolkodásoddal, ami messzemenően túlnő az általad vélt "egyesek gondolkodásán"...Leírtad és kész. Külföldön nem így van, de a románoknál, németeknél és angoloknál tuti nem mert vannak példáid amit nem mondasz meg mert pontosan nem tudod mire gondolok de van példád. Ez már vicc hehe. Oké igazad van hisz megmondtad...

2015.07.31. 21:27:49

@trafalgar: A kommunikációs stílus azért egyéni, még ha személyesen is adta ki az ukázt Orbán, hogy x,y,z és w újságoknak és portáloknak soha semmi infót. A stílus akkor is egyedi, ugyebár, és ez egyéni döntés kérdése. Mint az, hogy kamillásat, simát, vagy levendulásat. Már WC-papírt.

trafalgar (törölt) 2015.07.31. 21:28:46

@Velato:
Működik, amennyiben a pénz átfolyatására gondolsz. A műsor járulékos probléma, amivel foglalkozni kell, még ha macerás is. A legboldogabbak akkor lennének, ha a műsorgyártást tokkal-vonóval kiszervezhetnék, mert csak a baj van vele. Maradna a költségvetés, minden külsőben, gond semmi. Csak a a fránya m.törvény ne lenne, ami meghatározza a saját gyártású műsor mennyiségét... Na de, lesz még őszi ülésszak...

csacskakacsamama 2015.07.31. 21:30:20

Miért a bűnöstől kéri a bizonyítékot, kedves újságíró?!
Járja körül alaposabban, szerezzen még bizonyítékot, és, ha már biztos a dolgában- akkor írja meg!
Ne sírjon, hogy a csúnya MTVA övön alul üt, inkább vegye föl a harcot!

csacskakacsamama 2015.07.31. 21:31:06

Miért a bűnöstől kéri a bizonyítékot, kedves újságíró?!
Járja körül alaposabban, szerezzen még bizonyítékot, és, ha már biztos a dolgában- akkor írja meg!
Ne sírjon, hogy a csúnya MTVA övön alul üt, inkább vegye föl a harcot!

2015.07.31. 21:31:19

@greeen2015: Figyelj, nem fogom a román, német és angol állami intézményekkel folytatott levelézeseimet bemásolni ide neked, amiken szerepel minden személyes adatom, csak hogy meggyőzzelek, tudom, miről beszélek. Vagy elhiszed, hogy több mint 10 évet húztam le a média világában (Magyarországot sikeresen kihagytam), vagy nem. A te dolgod. Hazudni meg nem hazudok (igen, tudom, ez lenne a következő reakciód), mert minek?

2015.07.31. 21:35:17

@csacskakacsamama: Előbb-utóbb a bűnöst is szembesíteni kell, mert ha csak úgy megírja, akkor jön az, hogy "meg sem kérdezte a másikat, pfúj!".

greeen2015 2015.07.31. 21:35:43

@Pink Petsch: Nem. A reakcióm a következő. Én 15 évet leveleztem román, német és angol állami intézményekkel és nekem meg ellenkező a véleményem. Hazudni meg nem hazudok. Vagy elhiszed vagy nem...Uhh milyen egyszerű volt ezt leírni. És milyen meggyőző is...:) Ja és 15 év az több mint 10.

Pic 2015.07.31. 21:36:58

Nem tudom, hogy mit mondjak...

1. Sixx olyan szinten ekézi az MTVA-t, hogy bárki aki az asztal túloldalán ülne az azt mondaná, hogy "Na idefigyelj kisanyám, elmész te a ...."

2. Sajnos azoknak is igaza van, akik azt mondják, hogy lehet ilyet mondani, DE csak házon belül.

3.Abban viszont tévednek, hogy csak állambácsi nem mondhatja ilyenkor azt amit szíve szerint mondana. Állambácsi hivatalból kiszolgál és kell kiszolgáljon. Persze kiszolgál de közben tojik a fejünkre és ezt érezteti is azaz kedves nem nagyon szokott lenni, de legalább, bürokratikus, modoros és hivatalos. Ha nem közszolgákról beszélünk, akkor miről? bizniszről. Bizniszben meg pláne SENKI nem mond ilyet. Egy multi főleg nem, de még egy kisvállalkozás, aki kereskedelemben, iparban, szolgáltatásban dolgozik SEM mondja ki. Helyette nagyon udvariasan egy teljes A4-es oldalon korrektül megindokolja miért nem és a mondandó lényegét vagyis az "Elmész te.." kezdetű részt úgy írja körül, hogy az ügyfél még meg is köszöni azt.

4.
Amit az MTVA-s srácok művelnek az sajnos minősíti az újságíró szakmát. Stilisztikailag, műveltségileg, PR és marketing szempontból is LEVERI a lécet. NAGYON gyenge.
Ez buta és bunkó viselkedés nagyfokú felkészületlenséggel párosítva. Gáz.

5.
Sajna Sixx sem ártatlan a dologban. Csak a minimum levelezésben kötelező udvariassági formulákat alkalmazza a leveleiben (jónapot, viszlát) aztán odabaszza nekik a kérdést.
a,)
SEMMI erőfeszítés nem látszik részéről valamiféle plusz udvariassági kört berakni levelébe, hogy érezzék a jószándékot és a tiszteletet még ha nincs is :)) vagy valami banális magyarázatot odapingálva miért is kell neki az info.
b,)
Nincs benne jószándékra, segítőkészségre motiváló bla bla bullshit mellébeszélés mint "Szeretnék erről egy összefoglalót írni, hogy korrekt tájékoztatást adjak olvasóinknak, de sajnos hiába kutatok információ után, nem sikerült. Bocsánatot kérek Önöktől, hogy rabolom értékes idejüket, de egy kétségbeesett szakmabeli kollégájuk várja segítségüket."
Persze ilyenkor a túloldalon is leesik rögtön, hogy "kicsit mintha hülyére vennének itt, de látszik, hogy belefekteti az energiát és azt értékelem." Nosza kap egy hasonló nesze semmi választ. eredmény nincs ugyan, de mindkét fél elmondhatja, hogy korrekten járt el.

c,)
Egy az ügyintézőt és/vagy szervezetet és/vagy céget dícsérő, komoly nyelvcsapásokkal megtámogatott kérés is meg szokta lágyítani a szíveket, mert sajnos vannak olyan emberek akiknek ez melengeti a szívét, bármilyen undorító dolog is ez mindkét részről. (pfúj, de ilyen az élet.)

d,)
Ha már egyiket sem akarom, és tudom, hogy úgysem kapok semmit, akkor a pennámat vitriolba is márthatom és az összes eddig említett pontban leírtakat kihasználva rittyenthetek egy olyan levelet, ami a felszínen annyira gejl, hogy húúú, miközben csak a hülye nem látja, hogy "Szarok én rátok törpék, próbáljátok ezt a szellemi magasságot elérni és akkor megengedem, hogy kezet csókoljatok."

Sixx egyenes ember amit személy szerint értékelek, mert nem bájolog az ibolyaillatról, ha egy kupac végbélsár van az asztalon, hanem megkérdezi, hogy "Mi ez a szar itt?"

Sixx semmit nem alkalmaz. Ismerve az emberi dolgok működését ez komoly hiba.

Sőt időnként érzek a levelekben egy kis rosszindulatot és emiatt nagyon kilóg a lóláb, hogy "Csak azért kell ám ez az információ, hogy megint jól beszívassalak benneteket és beledöngöljelek a földbe!" A csomagolás hiányzik!!!!

Sixx Csak odalöki a mondanivalót semmi takarással és elvárja, hogy ugorjanak a szavára...

Tisztellek, kedvelem a fanyar, szókimondó stílust CIKKBEN, de az életben hivatalos levelezésben ez nem így megy.

Öregem! Ha szívatni akarod őket (mert megérdemlik) akkor vedd a fáradtságot és fuss egy tiszteletkört, csomagold a mondanivalót és fogd vissza magad, míg meg nem kapod amit akarsz.. Aztán durr bele, lehet odacsapni, kifigurázni, szembesíteni a hülyeséggel.

Velato 2015.07.31. 21:37:15

@Pink Petsch: Ez erős általánosítás. Én pl el sem tudnám képzelni magamról, hogy bármilyen hivatalos ügyben (értsd, nem barátnak, ismerősnek) ilyen nemtörődöm stílusban fogalmazzak és küldjek ki levelet. És nem hiszem, hogy bármilyen okból így fogalmazni profizmus lenne. A profizmusnak mindentől függetlenül fenn kéne állnia. Jó éjt!

trafalgar (törölt) 2015.07.31. 21:37:27

@Pink Petsch: Ne légy biztos ebben, hiszen a most távozó kommunikáció Várhegyi úr óvó szárnyait érezte magán már egy jó ideje. Gondolod, hogy egy ilyen "fontos, meghatározó" bloggernek, mint sixx csak úgy válaszolgat valami gyakornok. Az Index kiemelt ügyfél az biztos.

2015.07.31. 21:37:56

@greeen2015: Oké, elkezdtél trollkodni .. tedd mással. Köszi a beszélgetést.

Velato 2015.07.31. 21:38:49

@trafalgar: Igen, arra és a hatalomgyakorlásra gondolok.

tavolirokon2 2015.07.31. 21:40:19

A Homar hoskoraban voltak ekkora ontelt picsogasok az indexcimlapon, pedig csak visszanyalt a fagyi. Pedig mindig ez van, amikor olyan emberek talalkoznak, akik a vilag kozepenek hiszik magukat, akikre semmilyen szabaly nem vonatkozik, akik azt csinalnak amit akarnak. (gy.k. ujsagirok.)

Mi meg jobb hijjan ezt olvassuk az ujsagban, mint "hirt". Kb mint mikor a kerTVn az a content, hogy az egyik musorba meghivjak a masik musor bemondojat.

Holnap ugyanitt: Egy indexes ujsagirot megbuntettek a kozteresek tilosban parkolasert. Biztos bosszubol, es nem azert, mert ez a munkajuk.

trafalgar (törölt) 2015.07.31. 21:43:15

@Velato:
Azért azt lássuk be, hogy a hatalomnak megvan az a furcsa szokása, hogy "szűken mérsz, hisz nagyúr vagy", nem csak itt, mindenhol. Már Torgyán dr. is megmondta, hogy "sas nem kapkod legyeket".

2015.07.31. 21:43:58

@Velato: Ha nem profikkal állsz szemben, akkor a profizmus hátrány inkább, mint előny. Mármint a külsőségekben. Mert hülyére vesznek, azt hiszik madár vagy, és úgy is kezelnek. Ilyen ez. Jó éjt neked is!

greeen2015 2015.07.31. 21:44:32

@Pink Petsch: Itt szó sincs trollkodásról. Csupán egy kis görbe tükör arra, hogy kb ilyen érvelések mennek pro-kontra is egy politikai vitaműsorban. Itt ez van meg ott ez van, meg én megvagyok győződve. A szomorú az, hogy kb ugyanebben a pillanatban a számodra pl. ennyire túlidealizált romániában, ugyanebben a pillanatban is 300 hozzád hasonló kritizálja az ottani állami szerveket hogy micsoda afrikai szintet ütnek meg, és azonnal tolják pozitív példaként a környező országokat. Ez annyira tipikus jelenség...

2015.07.31. 21:50:24

@greeen2015: Nézd, nem hiszed el azt, amit állítok magamról, hogy van rálátásom a dolgokra, nem a felhőkbe beszélek. Alapból azt hiszed, kamuzok, bár azt nem értem, szerinted miért tenném? Mi értelme lenne ennek számomra? De te biztosan tudod ... Szóval, már csak froclizol, amit trollkodásnak hívnak, így teljesen felesleges kommunikálnunk.
Ja, Romániát én nem idealizálom, én aztán nem. Ugyanis jól ismerem. Persze, szerinted ez sem igaz ...

greeen2015 2015.07.31. 21:53:07

@Pink Petsch: Itt már rettenetesen vicces az egész ha te pont őket akarod pozitív példaként említeni. Mi lesz a következő? Észak Korea?

2015.07.31. 21:57:56

@greeen2015: Életedben nem jártál még Romániában, ugye?
Nem minden okés ott sem, de speciel ebben a kérdésben jobban állnak, mint Magyarország. Tudom, hogy nem tetszik neked, de ez van.

bloglegelő 2015.07.31. 22:04:08

nevetséges siránkozás

még hogy megkérte (az ilyen-olyan hivatalt), hogy NE tegyék ki, amit nekik írt

viccnek is gyenge

2015.07.31. 22:08:45

@bloglegelő: Az a baj, hogy nem érted a lényeget. Azzal, hogy kiposztolták keresztbe tettek a munkájának, valszeg éppen ez volt a cél.

greeen2015 2015.07.31. 22:17:00

@Pink Petsch: Te jó ég. Az indokaid meg meggyőzőerőd félelmetesek. "Tudom hogy nem tetszik de ez van.." Megkérdőjelezhetetlen vagy hehe. És életemben nem jártam ugye?:) (Persze hogy jártam amúgy nem is egyszer, sőt ott élő nagyon régi barátaim is vannak.)...a végén inkább ne azt írd, hogy tudom hogy nem tetszik de ez van, hanem a helyette ma szokásos, szófordulatot, mint például, tetzsik vagy nem tetszik ez tény. Ez sokkal nyomatékosabb.:)

Secnir 2015.07.31. 22:20:10

@Orbán Viktᴏr:
"2. Ki a sajtóiroda vezetője? (Név szerint kérem)
[....[
2. Ezt a kérdését közérdekű adatigénylésként kezeljük, a jogszabályok által előírt keretek között válaszolunk rá."

nem. ez nem közérdekű, ezt az impresszumnak kell alul tartalmaznia, vagy a contactsnak.
példa:
www.origo.hu/site/impresszum/index.html
mno.hu/impresszum
www.atv.hu/impresszum
mandiner.hu/impresszum
index.hu/impresszum/
és hasonlítsd össze ezzel:
mtva.hu/hu/impresszum
csak jelzem: az utóbbi közpénzből készült, joomla templateből (büszkén hirdetik is), nulla tartalommal...

2015.07.31. 22:28:47

Megtalálták egymást.
A gond az, hogy sixx írhat amit akar de MTVA-nak kurvára nem illik ilyeneket írogatni...

CyberPunK 2015.07.31. 22:37:25

@sixx: Akkor most mi is vagy tulajdonképpen? Blogger vagy újságíró? Mert azért az mégse korrekt, hogy a fenti blogban újságíróként hivatkozol magadra, aztán itt meg jön a védekezés, hogy de ez csak egy blog.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.07.31. 22:50:48

@CyberPunK: szerintem valahol mindkettő. másként írok ide, mint az indexre, más típusú anyagokat. más a hangnem is, itt megengedőbb, ott kötöttebb. írtam már információkérő levelet az index és a cc nevében is. és hogy miért itt jelent ez meg, és nem az indexen? mert pont azért született ez a blog vagy 8 éve, hogy az ilyen anyagok itt jelenjenek meg.

cradbox 2015.07.31. 23:02:45

Sokminden igaz abból, amit leírsz, az MTVA meg olyan amilyen, nyilván zavaró, hogy kérdések is jönnek, de ezzel nem is kell foglalkozni, a nézők a távirányítóval szavaznak, gyakorlatilag maguknak gyártják a műsort.

A baj az, hogy Te nem vagy újságíró.
Még nagyobb baj, hogy ilyen műfajú ember a teljes Indexben sem nagyon található.
Lehetsz blogger, tartalomgyáros, véleményvezér - tulajdonképpen ezekben jó is vagy.

De ez nem újságírás, mint ahogy az sem, ami az anyaoldalon megy: egyéni sérelmek címlapra pakolása, meglehetősen pontatlan hírügynökségi átvételek (kormány/parlament öszekeverése), sok átolvasatlan PR cikk és "elemzés". Élményszámba megy, ha tényleg valami cikkhez hasonlító dolgot lehet olvasni, amin látszik, hogy dolgoztak vele.

Úgy vagy Te újságíró, ahogy Ördög Nóra tv-műsor szerkesztő :-)

De mindez nembaj, mert tökjó, szórakoztató amit csinálsz, és alapvetően jó témákat feszegetsz. Csak a szakmát, azt ne gyalázzuk már tovább, már úgysincs...

CyberPunK 2015.07.31. 23:13:28

@sixx: Nekem attól még furának tűnik, hogy kevered a dolgokat, de az MTVA mindig legyen MTVA. Jó, ehhez az is hozzátartozik, hogy egy állami szerv egy megfoghatatlan valami felelős nélkül.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.07.31. 23:17:09

@cradbox: elég kíváncsi lennék arra, hogy akkor hol vannak itthon az újságírók? példákkal pls., tényleg érdekelne, hol folyik újságírás, vagyis az, amit te annak tartasz, már ha az indexen nem, ugye.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.07.31. 23:19:04

@CyberPunK: ezt nem értem. én nem keverem a dolgokat, nagyon határozottan el lehet választani a két énemet egymástól, olvass utána. az mtva meg persze hogy csak mtva, nem is értem, mire célzol, tán egyszer magánemberként kellene kommunikálniuk, vagy mire????

Félázsiai Idióta Degenerált Embergyűlölők Szarhegy 2015.07.31. 23:38:01

@greeen2015:

Akkor fogsz te itt átkozódni meg habzó szájjal szidni a kormányt, amikor a fideszmaffia bukása után az új kormány ugyanazt fogja csinálni, amit most ezek. Akkor majd csöpögő orral fogsz bőgicsélni, hogy nincs demokrácia, meg nincs alkotmány, meg hogy a rohadt kúrmány lenyúlt mindent magának a közéletben, meg hogy a szeretett Kúrbán, Lázár, Rogán plakátképe ott van minden busz, taxi, repülő járatra kinyomtatva, miszerint "Ezek lopták szét az országot!", meg a rezsiszámlára ki lesz nyomtatva, hogy "Ha nem lett volna a fideszmaffia kormányzás, akkor dupla ekkora is lehetett volna a rezsicsökkentésed"

Hogy fogtok ti még szopni meg szenvedni, amikor a fideszkomcsijaitok módszerét majd ellenetek fogják felhasználni!

Reszelő Aladár 2015.07.31. 23:41:56

Ha nem használják az ingyenes közösségi médát adóforintokból az a baj. Ha úgy használja, ahogy akarja akkor az. Ha minden nekik szegezett kérdésre nyilvánosan válaszolnak, akkor az. Ha mindenkinek saját levélben válaszolnának, akkor meg mutyigyanús lenne... Szerintem bizonyára képtelenek bármit is jól/rosszul csinálni.

greeen2015 2015.07.31. 23:45:26

@Félázsiai Idióta Degenerált Embergyűlölők Szarhegy: Ezt miért pont nekem írod te retardált? :)))) Én hatalmas ívben kulázok a mostani meg a leendő díszes társaságra is.

Francois77 2015.07.31. 23:52:58

Az alapproblémák nem léteznek. Sixxnek baja volt, hogy feltették a levelét a facebookra. Az MTVA joggal gondolja, hogy egy újságíró közérdeklődésre számot tartó dologra kérdez rá, tehát a kérdéseket és a választ közkinccsé teszi. Ennyi. Egyébként a kérdéseket tartalmazó levelekben személyes adat nem szerepelt, csak hogy az Index újságírója, úgyhogy ezzel semmi baj nincs. Az nem állja meg a helyét, hogy a nyilvánosságra hozatal akadályozza a munkáját, hisz meg tudta írni a történetet. Hogy az Origo és más médiumok újságírói is látták? Azért nem egy Pulitzer-díjat érő témáról van szó, elvtársak :) Egyébként pedig valószínűsíthetően előbb kapta meg Sixx a válaszokat, és csak utána tették fel. Tehát ő lesz, aki hamarabb írja meg. Ha meg nem, az nem az MTVA hibája, gyorsabban kellene írni. Még egy kérdés felmerült itt, hogy ha az Indexre ír, újságíró, ha ide, akkor blogger. Én valószínűsítem, hogy a comment blogra történő írásért is kap pénzt valamilyen jogcímen, és akkor újságíró itt is. A blogger alapesetben saját szórakozására blogol. Én mintha itt több helyen is látnám feltüntetve az Indexet, és nem reklámként. Ez a tipikus blognak álcázott újságírás.

Rövid G. atya 2015.07.31. 23:53:09

Nem tudom, mit vártatok. Az országot 2010 óta egy maffia tartja a markában. Nekik mindent szabad, másnak meg kuss. És a jelek szerint ez így is marad egy újabb '56-ig...

Rövid G. atya 2015.07.31. 23:54:55

@Francois77: ezzel egy apró gond van. Tudtommal a címzett, a feladó engedélye nélkül nem publikálthatja a neki küldött levelet.

greeen2015 2015.08.01. 00:10:17

@Rövid G. atya: Miért ne publikálhatná? A címzett a saját levelét teszi közzé és nem a szomszéd postaládájából kilopott levelet. Ráadásul csak kérdések vannak. Ilyen esetben a feladónak max kérése lehet az hogy ne közöljék, viszont nem korlátozhat. Kivéve ha mondjuk a levelet rendvédelmi szervtől kapja a címzett. De akkor is csak meghatározott esetekben. Ha írok neked egy levelet. Tisztelt rövidgatya bla bla amiben kérdezgetek tőled. De odaírom nem engedem meg hogy a kérdéseimet leközöld, akkor úgy gondolod belekényszerítettelek ezzel egy jogi skatulyába? A kérdés maradjon elhallgatva de a válaszok persze menjenek a külvilágba mi? érdekes felfogás...

Francois77 2015.08.01. 00:10:40

Minden további nélkül publikálhatja, ha a feladó hozzájárult, VAGY ha nem tartalmaz személyes adatot, hiszen ez esetben nem azonosítható a feladó. Állam- vagy szolgálati titok nem volt benne, feladó nem volt azonosítható, simán felrakható.Még azt is megemlítem, hogy nem tette fel az MTVA egyébként a levelet, csak begépelték. Feltenni akkor tette volna fel, ha papíron kapja, szkenneli és azt teszik fel, az ugyanis másolatnak számít, ebben az esetben még csak arról sem beszélhetünk. Mondhatjuk úgy is, hogy újságírói munkásságát idézték.

2015.08.01. 00:46:22

@Aranyi Gábor: Ezzel a névvel tőzsgyökeres magyar???? Goldner.

recirkulációs kör 2015.08.01. 00:58:36

@sixx:
Igen, elütés, de egy hivatalos(nak szánt) levelet egyrészt átolvasok megírás után, másrészt futtatok rajta helyesírás-ellenőrzőt.
Mondjuk ezt a cikkekkel is illene megtenni, annyira nem rohadtul sürgő egyik anyagotok sem, hogy ez a plusz 3 perc ne férne bele.

Ráadásul ha ti tiszteletlenek vagytok (mert azok vagytok, te különösen), akkor ne csodálkozzatok, ha veletek szemben is azok mások. És nemcsak erre az egy levélre kell gondolni, hanem pl. az írásaitokra is itt.

Tudod: amilyen az adjon isten, olyan a fogadj isten.

recirkulációs kör 2015.08.01. 01:02:57

@Leadfoot:
"az Index / c:c között még mindig van egy elég nagy különbség"
Konkrétan semmi.
A C:C az Index része, amit valamiért blognak neveznek. Pedig egyáltalán nem az.
Ez egy rovat, ahova cikkeket írnak az egyetlen sixx kivételével totál tehetségtelen, stílustalan, írni is alig tudó segédmunkások, akiknek leginkább a földeken lenne a helyük, kapálni a krumplit, és nem írogatni bárhova, mert arra teljes mértékben alkalmatlanok, és ezt már sokszor bizonyították.

recirkulációs kör 2015.08.01. 01:31:57

@Pink Petsch:
Nem tudom, mit vagy megsértődve, csak olyan stílusban válaszolt, ahogy te írtál neki.
Ha ez trollkodás, akkor te kezdtél el trollkodni.

2015.08.01. 01:32:55

@Pink Petsch: apámnak ferrárija van, de most hiába jöttök át hozzánk, nem tudom megmutatni, mert külföldön van...mindig. (Kb.1980, gyerekek)
Mesélj még, én olyan hiszékeny vagyok, tudod még az is közös bennünk, h én sem tudom használni a számítógépet, így én sem tudnám kitörölni, kitakarni a személyes infókat egy kibaszott levélből, te mesemondó.

borgen 2015.08.01. 01:46:20

Bocs, de nem fogok konnyeket hullatni az Indexert, meg akkor is ha az MTVA tortenetesen egy nagy fasz. Az Index es a blogjai hihetetlen melysegekbe kepesek sullyedni - szenzaciohajhasz, ertektelen publikaciok melyek sok esetben kulfoldi honlapokrol ollozzak ossze a rosszul forditott "cikkeket" vagy nyilt politikai propagandat folytatnak. Szoval most azert jar a szatok mert ti is ugyanolyan szarok vagytok mint az MTVA, csakhogy erre nincs moralis alap!

recirkulációs kör 2015.08.01. 01:47:33

@sixx:
Mondjuk ahol egy Sajó Dávid, Kalas Györgyi, Thüringer Barbara (aki még másolni sem tud a szerencsétlen, nem írni), Klág Dávid, Szűcs Gyula, Hegyeshalmi Richárd, Kolbert András vagy Tuna Judit dolgozhat és írhat egetverő faszságokat nap mint nap, pláne hogy ezért pénzt is kap, és ha már tévedésből felvették, nem rúgják ki az első héten, nos, ott nem nagyon folyik újságírás, csak betűkalapálás.

recirkulációs kör 2015.08.01. 01:49:08

@Rövid G. atya:
Nem 2010, hanem 1990 óta.
És ugyanaz a maffia, csak időnként cserélődik a keresztapa.

Serivor 2015.08.01. 02:36:04

Jobb helyen a levéltitok megsértése büntetendő.

2015.08.01. 07:16:04

Sixx légy elegánsabb egy kicsit. Engem jobban zavar az állami vízfej mint te.

Félázsiai Idióta Degenerált Embergyűlölők Szarhegy 2015.08.01. 09:51:07

@greeen2015:

persze te degenerált, annyira szarsz te itt a mostani Kúrbán diktátorra meg az állampolgárokon uralkodó intézményeire meg csatlósaira, hogy egész nap ezeket véded.

Most hogy belédvágod a felismerés, hogy egy nap te kerülsz majd a szopóágra a fideszkomcsijaid bukása után, most meg ordibálva hisztizel. Ahogy előre megírtam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

izellajos 2015.08.01. 10:43:59

Szerintem ti ebből éltek. Nem az első eset, hogy így válaszolnak nektek. És most megint van min megsértődni. Szerintem már senkit nem érdekel, hogy mi zajlik az MTVA-ban, mindenki tudja, hogy bukszatömés ezerrel, amatőr sajtósokkal a fedélzeten. Most ezen mit kell csodálkozni állandóan? Tudsz ellene tenni? Valszeg nem, ha igen akkor meg tegyél. Az, hogy folyamatosan írsz neki és kiposztolod, hogy gyökerek már nem elég. Sajnos.

vajdasagi 2015.08.01. 12:24:51

@Dagiiron: De ez így van rendjén. Az MTVA a mi pénzünkből működik, és ezért igenis jogunk van rá, sőt igényelnünk kell, hogy kritizálják, ha hibázik. Az RTL nem közpénzt költ, tehát a saját farkával veri a csalánt: sokkal kevésbé vagyok érintett - hadd hibázzon, ha nem az én pénzemből teszi.

vajdasagi 2015.08.01. 13:19:07

@fran7: "de ebben a sztoriban is nehéz megmondani ki ütött először vissza. "
Ezzel a véleményeddel egyet lehet érteni, de szerintem nem ez a lényeg, hanem az, hogy aki közpénzből él, az a munkája során többet köteles elviselni, és nem szabad neki tapló stílusban kommunikálnia. Aki nem közpénzből él, az is jobban tenné, ha javítana a stílusán, de az mégiscsak más megítélés alá esik.

Kitty Farkass 2015.08.01. 13:57:39

Azért az mégis csak különös, hogy éppen az ilyesmire magasan szaró Index hiányolja a sajtóetikát. A T. szerkesztők gondoljanak azokra a megjelent írásokra, amikor a megkérdezett azt kérte a szerzőtől, hogy véleménye, álláspontja ne jelenjen meg a portálon, majd ez a felhívás ellenére megtörtént. A köztévé jól csinálta. Sírj csak, mint egy fürdőskurva.

greeen2015 2015.08.01. 14:51:23

@Félázsiai Idióta Degenerált Embergyűlölők Szarhegy: Összevissza zagyválsz te csúzliszájú! :) Te vagy szerintem baromira beszarva azt azért hisztizel itt mint egy maugli. Valószínűleg Down szindrómás lehetsz, mert hatalmas IQ-d ból annyit tudsz levágni aki SIXX-et most kritizálni merte, az csakis fityeszes lehet. hehe Ide jutottál a paranoiádban csücsöri.

greeen2015 2015.08.01. 15:18:50

@vajdasagi: "aki közpénzből él, az a munkája során többet köteles elviselni"...Ezt a szemléletmódot rendőröknél ne nagyon alkalmazd...hehe

Eszter Tesztel 2015.08.01. 16:38:12

Szabaduljatok már meg egyszer és mindenkorra ettől a köcsög "kimaxolta" dumától, basszadmeg!

unionista᠍᠍᠍ (törölt) 2015.08.01. 17:38:48

@Pink Petsch:
ez akkor lenne igaz ha az index direkt előfizetéses rendszerben reklámmentesen működne. csakhogy nem ilyen. ebből következően ha megveszel egy terméket, akkor annak az árában közvetlen ott van az origo, az index, az rtl klub, stb. reklámbevétele. ha akarod, ha nem. ráadásul az mtva-t leválthatod. szavazhatsz olyan kormányra, ami az mtva költségvetését csökkenti. és olyanra is, ami a "szabad" sajtó költségeit megnöveli. különadót vet ki ezekre. ez egy hatalmi játszma. nem közvetlen vásárolsz. mindenki az adófizetők pénzét költi. és a kultúrát mérgezi. sixx ugyanúgy, mint az mtva sajtóosztály. te is, én is, mindenki. ez egy ilyen patkány közeg.

vajdasagi 2015.08.01. 17:55:33

@greeen2015: A rendőr szerintem nettó 150.000 forintot kereshet, az MTVA-s ingyenélők meg minimum kétszer annyit. A rendőr "szolgál és véd", míg ezek az agyamat szeretnék mosni. Szeretném én azt látni, hogy a hatalom a saját csókos pajtásait zsíros rendőri állásokba ülteti.

Szóval fényévekre van a rendőrök és MTVA-sajtósok hasznossága és emberi értéke.

greeen2015 2015.08.01. 18:16:57

@vajdasagi:Akkor ott vannak a navosok. Baromi jól keresnek ha hiszed ha nem. Azok még annyira sem elnézőek mint a rendőrök. De sorolhatnám még a túlfűzetett állami szervek alkalmazottait akiknek pont, hogy a tolerancia szintje jóval kisebb mint a civil népnek (minden országban szinte). A hasonlatod eléggé sántít..

2015.08.01. 18:50:21

@greeen2015: Romániában születtem, ott nőttem fel. Szerintem nekem ne nagyon magyarázz az országról, oké?

2015.08.01. 18:58:28

@unionista᠍᠍᠍: Nem kell megvenni azt a terméket, akkor, ha ilyen fenntartásaid vannak. A román Bonux is mos úgy, mint az Ariel, csak kevesebb a reklámköltsége. Különben, én félig itt élek, félig Németországban. Tudod, hol vásárolok Magyarországon a háztartáshoz? Közelebbről Budapesten? A kínaiak által működtetett diszkont-üzletekben. Rengteg kelet-európai termékük van, sokkal olcsóbban, mint ismert márkanév alatt futó, ugyanazt tudó termékek.
Ja, és mellesleg a Dove termékeket is rendre ilyen diszkontokban szerzem be (bocs, ez a gyengém, ez a termékcsalád). Tudod miért? Mert az ázsiaiknál reális az ára egy tusfürdőnek, 480 forint. Az kb. annyi mint Németországban. Csakhogy a DM, Rossmann, Müller és egyéb drogériákban itt az ára 650 forint körül van, akcióban 599. Ez nagyon drága, mivel ugyanezen drogériákban ugyanezek termékek, de Németországban 1,25-1,50 euró körül vannak.

2015.08.01. 19:01:40

@recirkulációs kör: Te is azt vátad, hogy névvel címmel felrakjam ide a személyes adataimat, igazolásképpen, csak úgy bele a vakbvilágba? Miközben azt sem tudhatom, hogy nem egy másodnick vagy-e?
@Orbán Viktᴏr: Rád meg pláne a fentiek vonatkoznsk, te senkiházi troll.

greeen2015 2015.08.01. 19:01:46

@Pink Petsch: Én meg Angliában születtem és romániában voltam cserediák majd bébiszitter a németeknél! Ha hiszed ha nem és mondtam hogy 15 évet leveleztem. Akkor te mit magyarázol itt?:)

2015.08.01. 19:06:07

@greeen2015: Trollkodj valaki mással. Azt hittem, van némi értelem benned. Tévedtem, bocs.
És szórakozz a kedves szüleiddel, de ne velem, akinek a családja tövig beszopta a Ceaușescu korsyokat. Te ostoba troll, te!

greeen2015 2015.08.01. 19:12:45

@Pink Petsch: Az megvan, hogy sikeresen indulhatnál a Blog udvari bolondja címért? Remélem nem csörgősipkában posztolsz ide...:) Elkezdesz süllyedni a saját butaságodban és még kapálózol is utána meg itt mérgelődsz kínodban hogy jujj egy Troll!

2015.08.01. 19:15:57

@greeen2015: Mivel én őszinte voltam itt mindenkivel, természetes, hogy a hozzá hasonló becstelen senkiháziak ezt kihasdználják. Nagyon remélem, hogy soem talákozom sem veled, sem a fajtáddal IRL.
Szánalmas vagy.

2015.08.01. 19:18:24

@greeen2015: Ja, és köszönöm. Bebizonyítottad nekem, hogy ma Magyarországon, még egy nicknév mögül sem szabad őszintének, becsületesnek és tisztességesnek lenni, nemhogy IRL. Alig várom már, hogy végleg elszakadhassak ettől az országtól.

agarik 2015.08.01. 19:33:38

@greeen2015: De, szó van. Ugyanis a levelet csak a címzett bonthatja és olvashatja el, és - különösen ha megmondták ki és hogyan kezelje - hivatalos levelet csakis annak megfelelően szabad kezelni.

Azaz ha Ön küld nekem egy ritka ostoba emailt, amiben pl. pucéran mutogatja magát, azt én nem rakhatom ki a netre csak úgy, mert azzal megsértem a levéltitkot - ez számos pert (és ítéletet) hozott már facebook, képmegosztók stb. oldalak kapcsán.
A dolog egyértelműen bűncselekmény, és elkövetője nyilván minimum úgy jár, mint az usa postás aki nem vitte ki a rábízott leveleket: darabjáért 7 napot kapott, 1200 év múlva harmadolással szabadulhat feltételesen... (minden idők leghosszabb börtönbüntetése az övé!)

greeen2015 2015.08.01. 19:39:38

@agarik: Amit mondtál az teljesen igaz. Valóban ha valaki küld egy ritka ostoba emilt, amiben magáról meztelen kép van és a címzett közzéteszi az bűncselekmény. De nem a levéltitok megsértéséről van ott szó. Becsületsértés, nagy nyilvánosság előtt stb stb...A levéltitok megsértése az más szféra. Ha te kapsz egy levelet én kiszedem a postaládádból és én olvasom el esetleg visszaélek vele..Az a levéltitok megsértése. Erre így ebben a formában ez nem áll meg.

greeen2015 2015.08.01. 19:47:42

@Pink Petsch: Igazad van, majd megpróbálok én is összevissza kamuzni! Sajnálom hogy az őszinteségemből ilyen fájdalmas következtetést vontál le. Örülök hogy felnyitottam a szemedet testvérem. Jó utat vándor...Kísérjenek utadon angyalok...hehe

2015.08.01. 20:07:46

@greeen2015: Én őszinte voltam veled, és mindazokkal, akik olvasták a hozzászólásaimat ... erre te lehazugozol. Egyáltalán, hogyan merészeled? Ez az arrogancia sokat biztosan nem lendít rajtad IRL. Ez sok mindent elmond rólad. Egyik sem pozitív.
És ilyen "Jó utat vándor" hülyeségekkel üldözi el az ország azt a jelenleg teljes erejében levő, képzett munkaerői réteget, akik megtermelhetnék a mostani 50-es korosztálynak a nyugdíját. De mivel szó szerint elzavartok az országból, ha nem állunk be bégetni, így majd kíváncsi leszek... 15 év múlva, ki állítja elő majd a nyugdíjakat (az Audinál és Mercedesnél alkalmazottokon kívül, mert ők sem tudnak eltartani egy több milliós réteget, akik ma Magyarországon így vagy úgy, de állami támogatásra szorulnak. És az évtizedekig munkaképes, fiatal, és fiatal középkörú munkaerőt, akiknek a legidősebbje is legalább még negyed századig lesz a munkaerőpiacon .... Nos, őket éppen ezekben az években, és konkrétan mostanában is tántorítjátok el attól, hogy Magyarországon akarjon dolgozni, családot alapítani, jövőt építeni. Ez a munka erő azonban nem vész el, tovább erősíti majd a nyugat-európai társadalmakat. Te meg majd továbbra is siránkozhatsz, hogy "gyarmat" Magyraország. Persze, hogy az, önmagát teszi azzá. Többek között te is, mert megerősítetted bennem a hitet, hogy én itt, soha a büdös életben GDP-t ne termeljek. Majd ti a cégemnek, mert a termékeinket meg veszitek, mintha kellene ... És drágábban, mint Németországban. Ez benne a szép .. :P
Sajnálom, hogy ennyire szerencsétlen az életed, hogy már csak a másba, egy őszinte emberbe való belekötés nyújt valamiféle kielégülést neked.
Szerencsésebb életed neked! Ha nem most, akkor talán majd a következőben ...

unionista᠍᠍᠍ (törölt) 2015.08.01. 20:15:35

@Pink Petsch:
hja persze. figyeljem, hogy mit reklámoznak a kereskedelmi médiában. és azokat a termékeket ne vegyem meg, mert ezzel támogatom őket. hülye vagy? arról van szó, hogy az ember ha akarja, ha nem támogatja ezeket a szarokat. és ezt csak a hozzád hasonló "libsik" nem értik. az embereknek annyi beleszólás sincs, mint az mtva támogatásába. és ugye verseny van. miben is? az index és az origo ugyanazt a fost tolja. vagy a tv2 és az rtl klub. csak sixx és néhány agyatlan hisz abban, hogy az ingyen csatornák minőségi szórakoztatást nyújtanak. amúgy meg le lehet váltani a kormányt. lopnak, csalnak, hazudnak reggeltől estig. ezt mindenki tudja. de szabadon megtehetik amíg az alternatíva a "liberális" tábor. őket a többség még jobban gyűlöli.

greeen2015 2015.08.01. 20:18:09

@Pink Petsch: ez a beszéd. Nehogy miattam lekésd a vonatot Vándor...:) Most akkor mégse én vagyok az őszinte? Azt hittem azt nekem írtad. Ne csináld már ezt vándor...
"Szerencsésebb életed neked! Ha nem most, akkor talán majd a következőben ..." az igen, még lélekben is vándorló a filozófiád. Ha gondolod felhívom majd az ezo tv-ben valamelyik mágust és küldetek neked energiát. Olyant ami távol tart a trolloktól, bármerre is visz az utad a világban. hehe

2015.08.01. 20:23:55

@unionista᠍᠍᠍: Bocs, azt hittem értelmes ember vagy, de a "libsizéssel" elárultad, hogy csak egy troll .. azzal meg már el vagyok látva, kösz. Itt a green gyerek, ha hamarabb jelentkeztél volna, te lehettél volna a házitrollom erre a pár napra, de bocs, lekésted.
Ez a libsizés mellesleg roppant nevetséges, ha nem a magyarországi mocsárban fulladozol minden nap. Egyben rohadt idegesítő is, hogy rögtön rádsütik, ha nem béget az ember. De ma Magyarország a szűklátókörű, alacsony intelligenciájú tömegekről ismert. Sajnos.
Különben, felőlem azt veszel az éhbéredből, amit akarsz. Én csak egy alternatívát ajánlottam neked, ha ennyire ellene vagy a reklámoknak. De ha azt sem tudod, kit reklámoznak, akkor mi ellen is berzenkedsz? A nagy büdös semmi ellen ...

2015.08.01. 20:32:22

@greeen2015: Már csak ennyire telik? Egyre szánalmasabb ... bocs, de ez vagy.

greeen2015 2015.08.01. 20:44:12

@Pink Petsch: Mikor majd utazol lehet neked küldeni a rádióban számokat? Egy igazi reprezentatív személyiség vagy. Ha nem, akkor szeretném ha most átmennél a szomszédba és akárki is az, de öleld meg erősen. És közben hallgassátok a jutyubról Demjén Ferenc - Jöjj vissza vándor című számát. A fenébe Pink Pöcs..hiányozni fogsz. Komolyan mondom, nem viccelek.

2015.08.01. 20:48:33

@greeen2015: Vicces gyerek vagy te .. legalábbis azt mondják neked .. te meg elhiszed. Pedig hazudnak.
'Ja, és németül meg tuti nem tudsz ... jellemző.

greeen2015 2015.08.01. 20:54:01

@Pink Petsch: Akkor átmész a szomszédba táncolni? Ha átmész, kapsz tőlem 5 kiló Dove szappant. Tudom hogy az a gyengéd jóbarátom. Fel is írtam egy papírra, hogy Pinkcsöcs kedvence a Dove szappan. Ha úgy hozza a sors és a vándorlásaid, akkor adok neked. Remélem sosem lesz majd hiányod Dove termékekből az utazásaid során. Én komolyan beszélek továbbra is ám.

2015.08.01. 20:55:33

@greeen2015: pornhub ... na, ott verd magad továbbiakban .. az a te szinted
Tschüss!

unionista᠍᠍᠍ (törölt) 2015.08.01. 21:09:51

@Pink Petsch:
mi a probléma azzal ha egy liberálist liberálisnak mondanak. egy ortodox liberálist libsinek. ha egyszer azok vagytok.

cukkmukk 2015.08.03. 10:09:56

Vajon mire számítunk egy "sajtóosztálytól", amikor a kenyéradó gazdáik is épp akkora taplók?
süti beállítások módosítása