Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ezért bukott meg az Éden Hotel

2015. május 30. 10:18 sixx 99 komment

screen_shot_2015-05-30_at_10_04_56.png

Véget ért a harmadik Éden Hotel, ami az ismert események miatt (nyugi, lesz róla szó) igen valószínűleg az utolsó is egyben, legalábbis a TV2-ről nem tudom elképzelni, hogy belátható időn belül belevágna egy negyedik évadba, kurva drága licenszdíj ide vagy oda. Az ideális az lenne, ha a Viasatot megvásároló Sony az AXN-Viasat portfóliója valamelyik csatornájára forgatna egyet, hiszen kell nekik a saját gyártás, de erre nagyjából annyi esély van, mint normális választ kapni az állami nemiszerv sajtóosztályától.

1. Régen minden jobb volt - casting

A harmadik évad alatt a legtöbbet hangoztatott dolog az volt, hogy bezzeg az első két évad. Bezzegmúltazni én nem nagyon szeretek, úgy meg pláne nem, hogy ha nagyon megerőltetem az agyam, akkor a második évadból úgy hat, az elsőből nyolc játékost tudok felidézni, míg ha nagyon muszáj lenne, a VV5 teljes gárdáját fel tudnám sorolni. Az idei műsorban legalább nyolc olyan játékos volt, akit simán beválogattam volna az első és a második évadba is. Hiába fújnak most a veteránok a harmadik etapra, Peti, Loki, Mariann, Bence, Patrik, Snezi, Gyula és Barbara befért volna oda is, és akkor a fájdalmasan korán kiesett Naomiról még nem is beszéltünk.

Ahol viszont nagyon megcsúszott a dolog, az volt, hogy a szereplők közül elég sokan ismerték egymást már a hotel előttről is, ha már nem, érintőlegesen, és ugyan a szerkesztők igyekeztek ezt titkolni és titkoltatni is, de mindent nem lehet kivágni, a testbeszédről nem is beszélve - Mandula Ádám és Snezi kapcsolata egyértelmű volt az elejétől fogva. Erre pedig pompás kis feladatokat lehetett volna felépíteni, sőt, simán hagyni, hogy tudják a többiek, mert úgyis a stabil párok, ismeretségek ellen fordulnak, ha van egy kis eszük. Az már más lapra tartozik, hogy az idei évadban nem sok olyan szereplő volt, aki tényleg játszotta a játékot és nemcsak nyaralni ment Costa Ricába.

screen_shot_2015-05-30_at_10_04_12.png

Az alpári viselkedésre persze nincs mentség, és ezt nem a bennem lakozó zsebpuzsér mondatja velem, de szerintem az, hogy két csaj odahugyozik a teraszra, az, hogy valaki beleköp a másik sörébe és a faszik egy szál faszban mászkálnak naphosszat kvázi ismeretlen emberek előtt, az nem fér bele a normális viselkedésbe. És tudom, hogy ez egy tévéműsor, és igen, az első évadban Levi szakmányban hányta tele a hotelt, a másodikban meg Máté hugyozta oldalba a kaktuszt, de ezek kiugró gyökérségek voltak, nem a norma.       

Ahol a szereplőválogatás megcsúszott viszont, az nem csak és kizárólag az ezért felelős kreatívok bűne, hanem egy sokkal összetettebb kérdés eredménye.

2. A formátum - kell-e nekünk 70 epizód?

Röviden: nem. A TV2 kényszerhelyzetben volt, hiszen amikor megvették a formátumot, azaz tavaly nyáron, a műsort nagyon helyesen a Super TV2-re tervezték, amin ez lett volna A műsor, a húzókontent, ami fazont szabhatott volna a csatornának. A TV2-re ekkoriban még a Big Brothert tervezték, de aztán kiderült, hogy állambácsi a reklámtörvénnyel nemcsak az RTL Klubot akarja baszogatni, hanem mindenkit, illetve egy másik intézkedéssel, a kábeldíj szedésének betiltásával jó pár milliót kiugrasztott a csatorna zsebéből. A Big Brother jegelve lett, az Éden pedig átkerült az anyacsatornára, a casting alatt pedig óhatatlanul merítettek a Big Brotherre jelentkezőkből is, pedig a két műsor valahol másfajta játékosokat kíván meg.

Azzal ráadásul, hogy a TV2-re került a műsor, és kimondva-kimondatlanul ezt szánták a tavasz nagy durranásának (napi 3 óra Éden két csatornán), az évad hossza is megváltozott, hiszen május végéig kellett kontentot tolni. Amennyire én tudom, a tavaly nyári terv az volt, hogy két évadot forgatnak le ugyanott, két gárdával, és akkor megvan a tavaszi-őszi szezon a Super TV2-n (nem mellesleg a Survivor is így csinálja, szóval ez cseppet sem ördögtől való babonaság), de a TV2-re kerüléssel borult ez is, egy hosszú évadot kellett forgatni, ami alaposan odavágta a formátumot.

screen_shot_2015-05-30_at_10_05_56.png

Tudom, hogy van olyan ország, ahol még hosszabb, az amerikaiaknál meg hagyományos heti műsort csináltak belőle, a norvég dettó hetven részes, a dán és svéd formula pedig 48 és 60 epizód között mozog. A Viasat a 48 részes verzió mellett döntött, mindkét évadot így adták le, ezt szoktuk meg, ez a tempó vált be a nézőknek, és ugyan én értem, hogy a TV2-t nem érdekli az előző két évad (ezért is cserélték le az esetlen, de szerethető Horváth Évát a semmilyen Berki Krisztiánra), de a hardcore júzereket igen. A TV2 heti öt adásával szemben a Viasaton csak négy volt, azaz minden napra jutott valami. Hétfőn bejött az új szereplő, kedden elment randizni, szerdán Pandora ceremónia, csütörtökön párválasztó.

A TV2-n az egy plusz nap ezt a rendszert felborította, és az egy plusz nappal nem tudtak mit kezdeni a szerkesztők. A játékosok nem voltak mozgatva eleget, nem voltak kint sokszor, sőt elégszer sem, a villa falain belül punnyadva meg szépen lassan egymás agyára mentek, és előtérbe került az a fajta szemétkedés, amiből az első két évadban nem volt annyi, hogy szemet szúrjon, vagy inkább volt elég más történés ahhoz, hogy ne ezen túráztassuk az agyunkat. Egy nap nem tűnik soknak, pedig nagyon is az, és én valahol megértem, hogy nem akarták kivinni a lakókat lépten-nyomon, mert kurva drága, de akkor a szállodán belül kellett volna mozgatni őket. Ráadásul a játékosok is belefáradtak már a dologba, és a hatvanadik napra olyan szinten kikészültek idegileg, hogy már kurvára nem tudtak szórakoztatók lenni.

screen_shot_2015-05-30_at_10_06_43.png

3. A formátum - unalmas játékok és kiszámíthatatlan játékmenet

Egy dolgot jóelőre tisztázni kell: az Éden Hotel formátumának egyik alapköve a nagyfokú szerkesztői szabadság. A játékban tulajdonképpen 3 dolog állandó: a beköltözés, a Pandora és a párválasztás. Hogy ezek mellé az egyes formátumgazdák mit tesznek mellé, az az ő dolguk. A semmiből előrángatott védettségek, visszaköltözések, kiesés utáni visszaszúrások, a kismillió ceremónia mind ide tartoznak, emiatt olyan háborogni, mint azon, hogy az egyik parkban van terített Durchmars piros húsz-százzal ultival és négy ásszal kombinálva, másutt meg a a terített Durchmars a legnagyobb (24 forintos) bemondás és kalap.

screen_shot_2015-05-30_at_10_08_35.png

Az megint más lapra tartozik, hogy a TV2 nem volt elég kreatív ebben a kérdésben, és a random, “az Édenben bármi megtörténhet” elv alapján bekövetkező események és a meglepetések helyett néha értelmezhetetlen és iszonyú béna nevű ceremóniákat kaptunk, a védettség, ami az első két évadban a folyamatos rettegés tárgya és egyben fegyver volt a megfelelő kézben, itt alig játszott szerepet, és ha igen, akkor sem megnyerni kellett általában, hanem kapni lehetett. Hol vannak már azok a régi szép idők ugye, amikor Levi párduc, oppardon, ocelotmintás alsógatyájának megszerzése ért védettséget Pókmajom Szandrának.

screen_shot_2015-05-30_at_10_08_22.png

A következetlenség a feladatokban is megnyilvánult, Mandula Ádám feladata pl. az volt, hogy a csajának találjon egy megbízható párt, először bejelentette Lokit, majd két órával később már Patrik volt az, de mégis teljesítettnek vették a feladatot és még sorolhatnám. Ez lehet a vágás miatt alakult így, simán elképzelhető, hogy azért maradt ki valami fontos, mert az időhiány miatt kapkodni kellett, de sajnos túl sok ilyen volt ahhoz, hogy ne lássunk bele valamiféle tendenciát a dologba. Amikor viszont volt feladat, akkor sem erőltették meg magukat túlságosan az alkotók, a csajok vetkőzzenek bikinire, öltözzenek dögösen, rázzák a seggüket vagy legyen szépségverseny, abból több is, Miss Bikini, Miss Neglizsé, stb. Ez így elég karcsú azért.

4. A TV2-es átok

Az a fura, hogy az évad, ami 18-49-ben olyan 10 százalék körüli közönségarányt tudott, a Super TV2-n 8 körül tuti hozott volna, azaz nem sokat nyert azzal a TV2, hogy az országos csatornára pakolta. Veszíteni viszont annál többet - a botrányok visszafele sültek el, még a “kiszivárgott” Ádám-Meli dugás utáni komplett házipornó sem nem hozta sem azt a nézettséget, sem azt a bulvárérdeklődést, amit elvárható volt tőle. Ez persze azzal is magyarázható, hogy a nézők már belefásultak az ilyen kontentba, és már a bulvárlapok címlapjára kipakolt csöcs sem vonzza annyira a szemeket, illetve azzal, hogy ez az Éden Hotel nem találta meg a közönségét. Aki nézte volna, az a Super TV2-n lehet megtalálja, de a TV2-n nem keresi, mert ezt a tévét nem az ilyen kontentért nézi, már ha nézi egyáltalán, ugye.

screen_shot_2015-05-30_at_10_09_13.png

A TV2 is azt kommunikálja, hogy 18-59-ben mér, az a fontos korcsoport, na ennek a tetejét, a 45+-os nézőket az Éden Hotel rohadtul nem érdekli. Van rá egy fogadásom, amit persze soha nem fogok megnyerni, de ha ez az Éden így ahogy van, Berkivel súlyosbítva, ezzel a szereplőgárdával, pontosan így megvágva, megszerkesztve, az RTL Klubon ment volna az Éjjel-nappal Budapest után, úgy hozta volna a 20 százalékos közönségarányt, mint a kisangyal. És ez nem vicc, az Éjjel-nappal Budapest a TV2-n a 15 százaléknak is örülhetne. Ez van, a két tévét másért nézik a nézők, akiknek nem lehet csak úgy, egy menetben megváltoztatni az ízlését.

Érdekes, de a skandináv országokban is kellett pár évad, mire rendesen rákaptak a nézők a műsorra: a norvég és svéd kiadásnak öt év kellett ahhoz, hogy megkerülhetetlen darabja legyen a műsorrendnek, a dánoknál pedig mára hagyományosan az egyik legnézettebb műsor az egész tévés évadban, volt olyan finálé, ami 50 százalékosnál is nagyobb közönségarányt hozott. A TV2 most két dolgot tehet: vagy hagyja a fenébe az egészet, és az Éden Hotel megy az Összeesküvők és még kismillió másik produkció mellé a süllyesztőbe, vagy azt mondja, bízik a formátumban, alakít rajta, és forgat egy újabbat, és ezt addig csinálja, míg a nézők rá nem kapnak.

Erre az esély kb. 1 százalék sajnos, a műsor iszonyú drága (850 millió forint körül van a büdzsé), és a TV2 helyzete most amúgy is olyan ingatag, hogy egy ilyen beruházást 2015-ben biztos nem vállalnak be.

5. A Gábor-botrány

Ez volt az a pont, ahol a műsor iránt tanúsított jóindulat írmagja is elpárolgott a nagyközönségben: amikor a Gábor nevű versenyző hullarészegen erőszakoskodott a Nóri nevűvel, majd a csaj mindezt sírva mesélte a kamerának. A jelenettel kapcsolatban persze merülnek fel kétségek az emberben, hiszen a botrányt kiváltó képsorok nem a teljes történetet mesélik el, csak egy összevágott másfél percről van szó (rém szerencsétlenül megválasztott aláfestő zenével), de az tagadhatatlan, hogy Gábor túlment azon a határon, amit a gyomor bevesz a részeg nyomulás témakörben. Ezt úgy lehetett volna a legjobban kezelni, ha ott a helyszínen kizárják, és kész, nem lett volna az esetből semmi.

Az ügyben egy rakás ember hibázott, kezdve a kamerákat kezelő shaderektől a felelős szerkesztőn át a producerekig, de az biztos, hogy egy életre megtanulták a leckét. Az sem menti a TV2-t és a műsoron dolgozókat, hogy ilyen eset a magyar valóságshow-k történetében már kismillió történt, de valamiért pont ez volt az, ami kiverte a biztosítékot és futótűzszerűen végigfutott a magyar sajtón. Ebből a helyzetből pedig jól kijönni nem lehetett - az Éden Hotel nevéhez sajnos mostantól mindig hozzátapad majd a “ja, az a műsor, ahol majdnem megerőszakoltak valakit” félmondat, és ha a nézők felejtenének is, a sajtó nem fog, és amint lesz 4. évad, ezt a botrányt menten felmelegíti. Mert a sajtó meg így működik.

screen_shot_2015-05-30_at_10_07_59.png

Ez a harmadik évad, ha szimplán csak azt nézzük, mennyire volt szórakoztató, nem sokkal maradt el a második kanyar mögött. 22 résszel rövidebben, töltelékjátékosok nélkül, jobb feladatokkal és jobb műsorvezetővel pedig még élvezetesebb lehetett volna. Az is fura, hogy a Super TV2-re pakolt Éden Éjjelben számtalan esetben érdekesebb tartalom került képernyőre, mint magában az adásban, és most nem a pucéron zuhanyzó játékosokról beszélek, hanem a poénokról, iszonyú vicces, de rém ostoba beszélgetésekről, amiken jókat lehetett volna röhögni a “nagy” műsorban is. Ez szerkesztői döntés, egyéni ízlés kérdése, én tuti másképp csináltam volna, de mit értek én a műsorkészítéshez. Nézőként viszont maradt egy kis keserű íz a számban, és ezt kurvára sajnálom, mert azt Éden hotel volt messze a kedvenc hazai reality-formátumom, és nagyon tartok attól, hogy soha többé nem fogom látni a magyar tévén. Még a végén megtanulok dánul.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fenyes 2015.05.30. 10:47:08

"a bennem lakozó zsebpuzsér " - ezért jár a Pulitzer-díj :D

keszegvágó 2015.05.30. 10:57:51

Túl sok volt az alig burkolt szerkesztői belenyúlás is. A "töltelékjátékosok" három barokkos körmondattal felérő szó. :)

wakondok 2015.05.30. 11:04:22

sixx, ha lenne egy újabb etap, azért azt is hogyvoltoznád ugye, hiányoznának a vitriolos írásaid =D

nemespenész 2015.05.30. 11:05:02

Egy kicsit nekem is csalódás volt ez az évad, tényleg lehetett volna feszesebb és elég fantáziátlan volt a "minden megtörténhet" kiaknázása.
Berki nagyon rossz választás volt műsorvezetőnek. Kérdései kimerültek a "most mit érzel"-ben, és ennek verzióiban, pl. "hogy érint ez téged". Halálosan untam egy idő után és látszott a játékosokon is, hogy az agyukra megy.
Az meg, hogy a fináléban Mariannát is visszahozták, aki teljesen egyértelmű volt, hogy Peti mellé fog állni... egyszerűen inkorrekt húzás volt a készítők részéről a másik párossal szemben.

Nano 2015.05.30. 11:05:52

Nálam a Manduláékkal húzták le a rolót. Mikor az a gyökér bekerült meg a vinnyogó wannabepornós hülye picsa csaja akkor azt mondtam, ezt már az én gyomrom nem veszi be. Főleg, hogy egyből kiderült hogy a csapat fele ismeri őket, meg ők nem is nyerni mentek be. Hát bazdmeg akkor mit keresnek ott? És sztem nagyon sokan hagyták ott akkor a műsort. A döntőt tegnap megnéztem, de ez a Laura, Barbi és Orsi, olyan jellegtelenek voltak mint a másodikon lakó randomvénbanya. Végig jellemező volt, hogy a fiúk sokkal érdekesebbek voltak mint a csajok. Volt a teltBarbi meg Apolka akik konkrétan lehúztak úgy heteket, hogy egy percet sem szerepeltek a műsorban.

user friendly 2015.05.30. 11:10:00

hát igen, a tv2 szépen kicsinálta a műsort.
azt mondjuk nem értem, hogy először azt írod, hogy a heti 5 nap sok volt, nem tudtak mit kezdeni vele, aztán meg azt, hogy azért is lehetettek zavarosak időnként a történések, mert nem volt elég idő, de végülis tök lényegtelen, ez csak egy szelete a bukásnak.
összességében már megint úgy tűnik, mintha a tv2-nél csupa amatőr dolgozna, a kreatívoktól kezdve a szerkesztőkön át a fő döntéshozókig. egy jól működő formátumot csesztek szét, de legalább jó sokba került. ha a portásra meg a takarítónőre bízzák az egészet, se lehetett volna sokkal rosszabb.

Ronni 2015.05.30. 11:12:57

pontos látlelet ,

sixx · http://comment.blog.hu 2015.05.30. 11:13:17

@user friendly: hol írom, hogy nem volt elég idő, és ezért zavaros?

szikszalag 2015.05.30. 11:20:26

Amíg népünk és nemzetünk alja népe a TV előtt rájszolva kukkolja népünk és nemzetünk aljanépét a TV-ben, addig ennek a müsornak mindig lesz szebb jövője.

Joey Greco 2015.05.30. 11:21:07

Nos,bár nekem alapvetően tetszett, volt pár dolog,amit negatívként mondhatnám érthetetlenként fogadtam.
Férfi szemmel,egyszerűen kevés volt benne az igazán jó csaj :) SzőkeBarbin és Melanin - ha így kell írni - a többiek vhogy nem mozgattak meg.ez ugye egyéni szocprob. :) De ami fontosabb.
Zavart a sok szerkesztői belenyúlás..
Érthetetlen játékos döntések,miért kellett Bencének Orsi.miért kellett Barbinak egyszerre - megvilágosodott ? - Bence stb stb
Unalmas volt,a játékosok semmitevése ,negatív volt a nagyon kevés program.
Érthetetlen volt a taktika,olyan érzésem volt ,hogy a játékosok keverik a BB-t és a VV-t ezzel a formátummal.Itt nem lehet ennyire nyíltan kidobálni játékosokat,lekezelően viselkedni a többieket.Nem is értettem,mit várnak ezek a végén ????
Személyes megjegyzés a végére....Loki azért jobb fej élőben ;)...

egy igazi barom vagy mária 2015.05.30. 11:21:31

@sixx: "Még a végén megtanulok dánul."
Segítek. Indhold. Ez magyarul tartalom, angolul content.

Nem a nyelvtannáciskodás, de tényleg muszáj a "kontent" szót mondatonként elsütni?

Laci1982 2015.05.30. 11:32:34

1. normális emberek számára a szereplők retardált idióták (akikből látunk eleget nap mint nap, pl én nem vagyok kíváncsi ilyenekre a szabadidőmben az otthonomban)
2. és egyben utolsó indok: még ha szikrányi kíváncsiság is lett volna (nem volt), akkor az a hányingert keltő és az ország lakosai kb 99 %-nak ellenszenves műsorvezető megpillantásának másodpercében meg is szűnt volna.
Ennyi.

playoff szakáll 2015.05.30. 11:32:53

Tehát (hogy mindenki tudja, mihez szól hozzá), vázlatban:
1. Régen minden jobb volt - casting
2. A formátum - kell-e nekünk 70 epizód?
3. A formátum - unalmas játékok és kiszámíthatatlan játékmenet
4. A TV2-es átok
5. A Gábor-botrány

A pontok után, van szó az Éden Éjjelről, legnagyobb mértékben ezzel értek egyet, a korábbi évadokat kifejezetten feldobta az Extra (idézni számos példát lehetne), itt hardcore Berki-brand ömlött a képernyőről, és ha a műsorvezetőtárs fotóslánynak lett is volna egy-egy értelmesnek ható kérdése, azonnal leröhögte a levegőt körüle. A magasabbik nőt hagyjuk.

user friendly 2015.05.30. 11:36:47

@sixx: a 3. részben: "...simán elképzelhető, hogy azért maradt ki valami fontos, mert az időhiány miatt kapkodni kellett"

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2015.05.30. 11:37:56

Kar erte. Mondjuk szerintem nezhetobb volt mint a masodik evad.
Az elso azonban eddig messze a legjobb volt.
Sajnos a szerkik nem kevertek elegge a szart. Az nagyon unalmas volt hogy tobb paros akar 3-4 parvalaszton is egymas moge tudott allni, es a bajovoknek mindig csak egy eselye volt. Nem forogtak a jatekosok. Mondjuk ez annak is koszonheto, hogy mindjart az elejen beraktak a 6-7 legerdekesebbet, akik huztak a musort, igy azokat kar lett volna kirakni. Peti sem azert volt vegig bennt mert olyan jol taktikazott, hanem mert o csinalt valamit a napozason kivul, es kellett a szerkiknek odabennt.

bigél 2015.05.30. 11:38:18

@user friendly: nem lehet, hogy a műsort kellett gyorsan összedobni, az ebből adódó időhiányra utalt? (csak tippelek)

Joey Greco 2015.05.30. 11:39:32

Részemről meg +1 Berki mellett .El tudtam volna viselni ,ha még jobban szekírozza a " vendégeket" :D

Jozeph Pelikahn 2015.05.30. 11:41:54

Csak az első heteket néztem, ami miatt abahagytam:
- totális káosz a vágásban (soha nem állt össze egy kerek történetté egy-egy rész),
- számomra érdektelen szereplők (általában egy hét után van pár szimpatikus arc, akivel így-úgy azonosulni tudok - itt még a közelében sem voltak),
- és a legrosszabb: a "műsorvezető".

De már tudom mit jelent a TV2-elkúrás. :-)
Sajnáltam.

sánta kutya 2015.05.30. 11:43:34

A kritika sok részével mélyen egyetértek és mivel nekem is az Éden Hotel a kedvenc reality formátumom, én is sajnálom ami történt.
Eddig is nehezen magyaráztam sokaknak hogy ez a műsor nem a szexről szól, -az is van benne nyilván- de az ÉH messze túlmutat ezen.

Amit az epizódokról számáról írsz, szerintem baromira igaz. Mivel két évadot megszállottan néztem, így már az elején tudtam hogy nem lesz jó a játék ritmusa. A hét napjainak a Viasaton kialakított szerkezete jobb volt, nincs heti 5 nap ebben a műsorban. Vagy van, de akkor ki kell találni hogy mi történik a töltelék napon.Ráadásul, aki ÉH rajongóként ült le mint én, annak még inkább nehéz volt ritmust váltania.

És a TV2-es átok is abszolút áll. Ha RTL-en ment volna, zabálták volna. Nem értem hogy alakult ez így az utóbbi 8-10 évben, de valahogy annyira bejáratott lett az RTL hogy a TV2 kb. mindig az esélytelenek nyugalmával áll a rajtvonalhoz.

A szereplőket a műsor indulása óta ért kritikákkal én sem tudtam mindig azonosulni. A casting számomra kezdettől tudatosnak tűnt és alapvetően nem sikerült rosszul. A szerkesztők valószínűleg eleve ezekre a táborokra - Bence féle és Peti féle csapat- akartak építeni.
Előbbi egyébként -meg lehet kövezni- egyfajta leképezése számomra a Kristóf féle csapatnak az első évadból. Szerintem nem azért fulladt ez a vonal kudarcba mert Bence vagy Patrik képességei alatta lennének Kristófék csapatának. Inkább az történt, hogy valahogy "megakadtak". Patrik Adrienn, Bence meg Snezi miatt megrekedt egy szituációban és nem játszották úgy a játékot, ahogyan egyébként képesek lettek volna játszani. Persze ez nyilván rajtuk múlt, de azért ne felejtsük el hogy az első évadban Ádám többször is ki-kihúzta olyan szitukból Kristófot, mint például a "Jennifer szerelem", ahol simán elúszhatott volna a játéka. Vagy idézzük fel hányszor lett kipakolva Dani, aki elvileg az "legjobb éden triumvirátus ever" tagja volt.

Plusz azt sem szabad elfelejteni hogy az első évad nyilván nagyot ütött. Egy játék, ahol nem a közönség dönt, stb. Nagy újdonság volt akkor, ma már nem az.

Sok mindenen múlott, de tény hogy gyenge évad lett sajnos.

a keresztényeket bántani tilos 2015.05.30. 11:44:34

Írjunk petíciót: Éden hotelt vissza értő kezekbe a viasatra! :)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2015.05.30. 11:50:03

@a keresztényeket bántani tilos: irjal, alairom.
Viszont kovezzetek meg, de szerintem golem berki jobban illik a kepbe mint terminator eva. Lehet hogy egybites, de a masik sem volt egy eszleny.

playoff szakáll 2015.05.30. 11:50:32

@sixx: Oké, hogy nem látok kérdőjelet, de nyilván kérdezel.
1. Éden Éjjel
2. Berki
3. Gábor majdnem-erőszak lereagálása/kommunikációja
Ez a 3, amivel leginkább egyetértek az okokból. A többi szintén essential, csak ezekre bólintottam egyből.
Nem a műsorvezetési vélemény volt kevéssé kivehető, gondolom.

fosch9 (törölt) 2015.05.30. 11:53:04

köszi a cikket és a hv-kat, sixx
vontatott volt az évad de alapvetően odaszegezett, breki nem a szívem csücske, én nem támogatnám ilyen feladatokkal őt, dehát gondolom a tv2-nél jók a kapcsolatai, valahogy nekem olyan életidegen oda bár horváth é-ért sem rajongtam, de végső soron néztem na

playoff szakáll 2015.05.30. 11:56:48

@Hurrá Torpedó: Beszélni egyik se tud, itt máris stop, és mindkettő hess, ahova akar, csak ne beszéljen több embernek.

Berki kihozhatott volna magából többet, ezért nagyobb bűn, hogy olyan maradt, amilyen.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.05.30. 12:07:38

@user friendly: mármint az epizódon belül, hiszen kb 50 percbe be kell férni.

Joey Greco 2015.05.30. 12:11:13

@sánta kutya: mint legjobb triumvirátus is megér egy misét...
Ádám nélkül,a kettőnek ,köze nem lett volna sem ott sem akár ebben az évadban,a játékhoz.

VVKnapné 2015.05.30. 12:15:10

minden szavaddal egyetértek, Sixx! Sajnos... nekem is az egyik kedvencem volt, és a végefelé már csak azért néztem, mert tudtam, h kb többet nem lesz....
Amitől én a falat kapartam, az a vágás. Nem vagyok vágó, nem is értek hozzá. De emlékszem, az előző két évadban a legtöbbször tényleg nem tudtam megtippelni, h a párválasztón ki fog kiesni, mert olyan faszán vágták össze, és csak utólag mutatták meg a takitkázásokat. Itt meg már csütörtökön 90%-ban biztos voltam benne, és ráadásul a párválasztók előtt mindig annak a riportszobás dumáját vágták be, akit kiraktak.... Hiányzott az izgalom nekem. És azt se értem, h a tv2 hogy nem tudta elintézni, h ne szivárogjon ki a győztes pár neve. Már félve olvastam a hv-kommenteket is, nehogy onnan megtudjam, de más oldalak kommentelői lazán betolták az arcunkba. És hiába nem akartam megtudni, csak sikerült véletlenül.... (jó, ez az én hülyeségem, minek olvasok rajongói oldalakat...)

2015.05.30. 12:20:06

Korrekt. Ezt gondolom en is, ami azert ritka.

Mercel 2015.05.30. 12:29:28

Ez egy jó elemzés volt.
Szakmai szempontból legalábbis.
De azzal nem értek egyet, hogy ez bárhol bármilyen adón lehetett volna még is..
Az összes ilyen jellegű műsor iszonyúan társadalom romboló hatású, hogy arra már nincs mentség. Ez már rég túlment azon a határon, hogy pár hülye viccesen idióta. Arról nem beszélve, hogy túl hosszúnak és ahogy az egyik szarnak vége kezdődik egy másik. Unalmas fárasztó, visszataszító.

jog-ász 2015.05.30. 12:34:07

sztem is a legnézhetőbb reality volt, én kötelezővé tenném hahhhaa...horváth évát vissza kell hozni, mielőtt nagyon kiöregedne!:)) TV2 felejtse el rossz álom volt, viasaték profik voltak.

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2015.05.30. 12:44:02

@user friendly: sztem a megoldás talán az lehetett volna, ha nem HÁROM kibaszott reklámmal szakítják meg a műsort, és akkor több idő jutott volna a napi történések bemutatására.

@Laci1982: én azért tudok ebből az évadból (régebbieket nem láttam) olyan játékosokat mondani, akik nem retardált idióták. persze ha nálad az az alsó küszöb, hogy valaki írjon egy disszertációt a müonok egymással való kölcsönhatásáról, akkor maximálisan megértelek.

egyébként nálam a Mandula-párosnál kezdett kisiklani a dolog, azóta sem értem, h ők mi a faszt kerestek ebben a műsorban.

user friendly 2015.05.30. 13:16:08

@sixx: ja, ok, így értem.

@henrik_: haggyadmá. a reklámok néha izgalmasabbak voltak, mint a műsor :D

ideasz 2015.05.30. 13:42:30

BÁR 1.0 forever!!!
:-)

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.05.30. 13:45:40

Ezzel az Édennel a tv2 majdnem kiherélte magát,a Big Brotha sokkal jobb választás lett volna.
De ha abban is a Berki lesz a házi gazda ,akkor azt se nézem, és vannak ezzel még jó néhányan.

alex4 2015.05.30. 13:54:44

@Joey Greco: „...kevés volt benne az igazán jó csaj..."
.
Így van! Szvsz, a műcsöcsöknek kizáró oknak kéne lenni...

Atanos 2015.05.30. 14:05:36

@henrik_: De szerintem sixx nem is írta, hogy mindenki retardált volt csak azt, hogy több volt az alpári karakter mint a korábbiakban, de mivel nem láttad a korábbiakat így nehéz ebbe belegondolni ezért javaslom ha van időd és kedved nézz vissza a kettő közül legalább egyet és akkor azért belátod, hogy mi a probléma ezzel. :)

Atanos 2015.05.30. 14:09:28

@ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF: Szerintem ha van esze a TV2-nek akkor visszahozza majd Tillát. :) Bár nem tudom Liptai helyett ki lenne a másik műsorvezető legalább is azt hiszem ő már nincs ott a csatornánál, ha mégis akkor bocsi.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2015.05.30. 14:11:27

Én nem láttam az első két évadot, szóval újdonság volt, viszont nem ismertem a szabályokat se, így ez a "bármi megtörténhet" faszság mocskosul zavart. Azért nem volt rossz.

Atanos 2015.05.30. 14:11:56

@alex4: A műcsöcsök felbukkanásának lehet az oka amit sixx is írt, hogy napolták a BB-t és az Édenbe beraktak olyanokat is akiket a BB-be szántak. Mondjuk ezt ellensúlyozandó a korábbi BB-kben sem volt műcsöcs. Igaz azok 12-13 éve voltak.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.05.30. 14:13:56

@Atanos:

Dobhártya szaggató Ördög Nóra a név amit kerestél :)

nyuszi01 2015.05.30. 14:28:16

Nagyon jó összefoglaló, nagyjából én is ezeket gondolom... Én az első évadot nem láttam, viszont a másodikat igen, ezért ehhez is nagy reményeket fűztem. Az elején még oké volt, de egy idő után vmiért elkezdett nem tetszeni (az okát nem tudtam), és a Mandula párnál meg végképp elcsúszott nekem a dolog. Rájöttem, hogy legjobban a szereplők zavartak, hogy az istennek nem akartak taktikázni, hogy Adri folyamatosan vinnyogott, hogy dagadt meg Patrik kell neki, stb.,, hogy több unalmas karakter is volt (Apolka, Szőke Barbi), és hogy úgy összességében a szereplőknek fogalmuk nem volt, mit is kéne csinálniuk, és hogy ez nem a VV, hanem az Éden Hotel, ahol taktikázni kell, nem a seggünket mereszteni. Ezért is volt a kedvencem Peti, Mariann és Loki, és azért Snezit is bírtam, mert ők legalább tudták, miről szól ez a játék.
A vágások engem is zavartak, érthetetlen volt sokszor emiatt a cselekmény, valamint a random "azért mert" típusú kiesések is nagyon zavaróak voltak. De ami végképp elvette a kedvem a műsortól az a végeredmény kiszivárgása, ez hihetetlenül amatőr dolog, és nem hiszem el, hogy a TV2 ekkora lúzerséget csináljon.
Szóval röviden: nem ez volt a legjobb ÉH évad, de annak örülök, hogy legalább volt benne pár játékos, akikért érdemes volt nézni, és persze a sírva röhögős hv-k is feldobták a dolgot! :)

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2015.05.30. 14:34:23

Nem tudom, hogy erről volt-e már valahol szó: A játékosoknak minden 5. nap volt párválasztás, és így nem mindig a hétnek ugyanarra a napára esett, vagy nekik is mindig pénteken volt, és akkor a szombat-vasárnapjuk "szabad" volt és onnan semmi nem került adásba? Mert hétvégén ugye nem volt epizód.

lutria 2015.05.30. 14:43:07

És hiányzott egy kekszzabáló ormányos medve is,csak egy bagolyt tudtak beszervezni a végére...

pölény 2015.05.30. 14:45:56

Elolvastam az eddigi összes kommentet, és csak reménykedni tudok benne, h egyikőtöknek sincs felsőfokú végzettsége. Ha mégis, -függetlenül a politikai helyzettől- kurva nagy bajban van az ország.

Costanza 2015.05.30. 14:48:30

@ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF: En sem neztem pont amiatt a vizualis borzadaly miatt. Meg hogy ugye amit egy ilyen arccal adnak el, az csak gagyi lehet, suba a subaval, guba a gubaval

dedalon74 2015.05.30. 15:04:58

Igazad van Sixx. Mondjuk tényleg jobb lehetett volna, ha:
1. Műsorvezető csinálja, és nem megélhetési celeb, pl. Tilla vagy Majka.
2. Nem viszik Costa Rica-ra ez egészet, hanem maradnak itthon, költségek csökkenek, kevesebb reklám kell, műsoridőt is nyernek.
3. Nem kellettek volna a spoilerek, meg emlékeztetők minden egyes blokkba.
4. Szakemberekkel dolgoztatnak, úgy is mint vágó, HANGMÉRNÖK(aki ismeri a mikéntjét a kabócák elnémításnak, és a Botox félék érthetővé/hallhatóvá tételének)
5. Élőben ment volna, és kevesebbet manipulálnak a szerkesztők.

alex4 2015.05.30. 15:17:05

@dedalon74: Majoros Péter vajon mennyire lóg ki a „megélhetési celeb" kategóriából?!?

haggyal 2015.05.30. 15:20:41

Csak azért jöttem, hogy karorvendve, sznob módon fanyalogjak. Egy kockát sem láttam ebből a szarból, örülök, hogy megbukott. Értéktelen, szar, szemét a kereskedelmi televíziós produkciók 96szazaleka. Egy betűt sem pazarolnek rá, de most jólesik. Menjenek uranbanyaba dolgozni inkább.

Privateer 2015.05.30. 15:25:17

@egy igazi barom vagy mária: Engem is zavart hogy mondatonként elhangzik a kontent. én először konteóra gondoltam. :-)
Tényleg, jobb lenne ha nem lenne orrba szájba a szóismétlés. Színvonalasabb lenne a blog, ha az író odafigyelne erre.

Műsorról meg nem alkotok véleményt, mert nem figyeltem.

dedalon74 2015.05.30. 15:27:07

@alex4: Majka már túllépett ezen. Több műsort is vezetett, valamint zenél is.

BélaBácsiTudja 2015.05.30. 15:29:21

És akkor Sixx Úr csodálkozik hogy az általa "állami nemiszerv sajtóosztálya" -nak nevezett banda nem képes neki normálisan válaszolni...

Komolyan mondom.

SEHERIKE23 2015.05.30. 16:03:34

Tökéletesen egyetértek, a posztban leírtakkal. Remélem, ha még lesz Éden Hotel,
azt a Viasat - on nézhetjük! Köszönöm a posztot, sokszor szórakoztatóbb volt, mint a
műsor maga. Gratulálok Barbarának, szerintem megérdemelte a nyereményt! Korrekt maradt.

InteracTV 2015.05.30. 16:07:07

Korrekt elemzés, 100%-ban egyetértek.

Chuck Νorris 2015.05.30. 16:14:16

már leirtam a HV alatt egyszer de akkor ide is.
Szerintem egy ilyen müsorban teljesen mindegy milyen embereket válogatnak be , a lényeg az hogy mit hoznak ki belölük a szerkesztők/játékmesterek, milyen feladatok vannak, milyen tartalommal töltik meg az egészet, hogy szórakozzanak a nézők. Bárkit küldenek be minden néző fog találni olyanokat akikkel azonosulni tud, szeret ill. akiket utál.

az hogy a müsor messze nem váltotta be a reményeket, sztem a kiutazó kretivok büne, Az itthoniaknak akik a hazaérkezés után szerkesztettek, vágtak, nehéz feladat volt egy reménytelen anyagbol "várat" épiteni. Persze a Nóri balhé az itthoniak büne is, legalábbis ezt az anyagot nem lett volna szabad beengedni a müsorba.

az hogy a játékosok ismerték egymást, én ugy sejtem turnusokban mentek ki a szereplők tehát a repülögépen felkészülési időszakban sokan ismerkedhettek egymással.
Az is fájó pont hogy sok ember azért került be hogy saját magukat direktbe reklámozzák, vagyis inkább azt mondanám "bevásárolodtak" a müsorba. Értem ezalatt manduláékat, de nekem gyanus az aktmodell/revütáncos/topmodell vonal több képviselöje is.

Berki sztem az ÉH-kba nagyon görcsös volt, viszont az ÉÉkbe sokkal jobban és föként viccesebben teljesitett, a csajokkal és a vendégekkel szembeni kekeckedésein nagyokat nevettem :)

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2015.05.30. 16:59:18

az előbbi csak @Atanos részére ment, nem értem, h hogyan került oda Walker, a texasi kopó.

2015.05.30. 17:34:51

@alex4: Nem nagyon. Tillával egy mondatban említeni megmosolyogtató.

vajdasagi 2015.05.30. 17:38:04

@pölény: Nemcsak az ország - az egész emberiség van kurva nagy bajban.
Egyre nagyobb a gépesítés, egyre kevesebb ember munkájára van sajnos
szükség, és afféle "kenyeret és cirkuszt" elv alapján ilyeneket nézetnek a
néppel. Nem is látom, mi lesz ennek a megoldása. De az látszik, hogy ez még
eszkalálódni fog - csak a folyamat elején járunk.

Amúgy egyetértek Veled :-)

Viszont sixx összefoglalói jók voltak - én a műsorokból max. ha
1-1 percet néztem naponta, de ezeket az írásokat elolvastam.
Afféle antropológiai tanulmányként fogtam/fogom fel a dolgot.

Vladimir Harkonnen 2015.05.30. 17:40:47

Hogy ez már a harmadik évad volt? Tudom egy vidéki bunkó vagyok, de hála a jó istennek az első kettőről nem is hallottam, erről hallottam ugyan, de nem néztem. Bár egyszer odakapcsoltam és valami kopasz ork örömködött, így gyorsan váltottam csatornát. És itt már meg is van a bukás oka: remélem rajtam kívül még további 5-6 millióan nem nézték...

Martin Unyi 2015.05.30. 18:14:56

Ne haragudjatok gondoltam elolvasom puszta kíváncsiságból, kb. a feléig jutottam mert amúgy herótom van a műsortól és sajnálattal kell mondanom hogy láttam egy két részt mert mondjuk ismerősök pont azt nézték és bepillantást nyertem ebbe az igencsak idézőjeles "szórakoztató műsorba". Tehát felteszem a kérdést : Tényleg van olyan ember aki ezt komolyan nézi és izgul miatt hogy lesz e következő évad? Tényleg van olyan aki ezt a cikket megírta és szakértő a témában? (Amúgy minden elismerésem neki nagyon jól meg van írva csak éppen a téma borzasztó de nem szeretném az írót ócsárolni nem azért vagyok itt)
18 éves vagyok és olyan szinten el tudok keseredni amikor ezeket a hulladék műsorokat látom a tv-ben hogy az életkedvem is elmegy. Borzasztó ez az egész örülök hogy nem kell mostanában látnom ezt a szemetet még véletlenül se. Jöhet a mocskolódás az intelligenciából!

K0vasz 2015.05.30. 18:27:49

azért ez vmi egészen hihetetlen, hogy a tv2 TÉNYLEG mindent képes elbaszni. persze, már a műsor előtt is mondták egyesek, hogy "tv2? akkor ennek a műsornak is meszeltek", és én is így gondoltam, de megtapasztalni újra és újra, hogy a tv2-nél ennyire tehetségtelen alakok dolgoznak, hogy gyk. bármilyen - máshol - sikeres formátumhoz nyúlnak, abból szar lesz... ááá

fifibá55 2015.05.30. 20:06:14

TV2... lehet, hogy rosszul látom, de az iszlám állam realityje szakmailag profibb, őszintébb, és több nézőt is vonz. És olcsóbb is.

A nép fia 2015.05.30. 20:37:57

A "kontent"-szót nem lehetne mellőzni?

Brix 2015.05.30. 20:52:16

Szerintem, ott rontották el a szerkesztők , amikor nem hagyták az " ellencsapat " felépülését a Peti-Mariann párossal szemben. Ha nincs Mariann visszahozatala, és Snezi kirakása a játékból, akkor sokkal izgalmasabb lett volna az egész. Az elején a Bence-Patrik-Norbi triót szétrobbantották, hogy ne legyen egyoldalú a játék, viszont Petiéknek engedték hogy végig irányítsanak és terrorizálják a többieket. Amikor nyilvánvalóvá vált , hogy a szerkesztők a Peti-Mariann párost favorizálják és sorra esnek ki azok , akik nem fújnak velük egy követ, elkezdett unalmassá válni a műsor. A végjátékban úgy kellett volna alakítani a játék menetét, hogy a másik táborból is lehetősége legyen valakinek bejutni a döntőbe.

Dharman · http://herefold.blog.hu/ 2015.05.30. 21:23:44

@Martin Unyi: Figyelj, nekem már 60 éve nincs TV-m, csak Spektrumom, de még így sem lepődöm meg, hogy egy médiablogon mindenféle TV műsorokról írnak (Igen, tényleg megírták ezt a cikket és tényleg van olyan ember, aki követi is ezeket a műsorokat. Ezért is készülnek el. Felesleges ezen fennakadni.)
Tudom javasolni, hogy ha ismerősökhöz mész legközelebb, szólj előtte nekik, hogy amíg ott vagy, addig váltsanak csatornát, nehogy véletlen végignézz még pár részt ebből a szemétből. Én mondjuk szeretem tudni, hogy milyen műsorok mennek itthon, ezért is örülök, hogy megszületnek ezek a cikkek. (Sajnos az én ismerőseim is csak Spektrumot néznek és szépirodalmat olvasnak, így csak ezen a blogon élvezkedhetek és fetrenghetek a kertévék szennyében. :( )

KékFény6 2015.05.30. 21:27:41

Berki nem semmilyen volt, hanem iszonyúan idegesítő. A bárgyú kérdéseivel, a hülye, természetellenes hangsúlyozásával, a gépies, monoton ismétlődő testbeszédével, és a sutyó "Viszlát!" elköszönésével egyyütt.
Érdemes visszaemlékezni a Bár 1.0-ra, Novák Péter hogyan, milyen rajongással vezette a műsort.

zlcsik 2015.05.30. 21:49:07

Én is végigszenvedtem szinte minden részt, de a végén már csak böcsületből. Amit továbbra sem értek, az a pénteki párválasztók teljes unalomba fulladás. Ahol minden megtörténhet, ott mindig ugyanaz történik: vagy egy ember választ kettő közül, vagy a védett kidob valakit.
De sosem volt dupla kiesés, nem volt rejtett védettség, ami csak akkor derült volna ki, nem volt az, hogy először a védett választ, stb. Teljesen kiszámítható, ergo nagyon gyenge.

A másik pedig a győztesek. Adtam rá némi esélyt, hogy a kiszivárgott Loki-Barbi győzelem csupán a gerillamarketing része, és más nyeri. Jó, nem lehet titokban tartani egy ilyen eredményt (bár úgy tudom, minden játékos kapott egy tisztes summát a titoktartásért), de ha már kijött a két győztes neve, vagy még inkább azt megelőzően, én tv2-sként elhintettem volna egy kamu párt/nevet, mint győztes.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.05.30. 21:52:28

Ez így kerek. Lehetne rangsorolni, hogy kinek melyik fáj jobban, de nincs mit hozzátenni.

Attila Herceg 2015.05.30. 21:59:51

Írd már magyarul a kontentet baszdmeg: tartalom! Vagy ha nem akarsz magyarul beszélni, menj olyan országba, ahol a jóval kisebb szókincsű angol a használt nyelv.

A jó kurva mindenit!

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2015.05.30. 22:07:19

Szerintem Berki egy ostoba fasz, akit nem lehet játékmesternek eladni.

mrperfect 2015.05.30. 22:07:45

Amúgy én pl. azt nem értem minek kellett ezt az egészet Costa Rica-ra vinni.. Ezt bárhol közelebb is le lehetett volna forgatni, neagyjisten akár egy stúdióban is..

Reszelő Aladár 2015.05.30. 22:26:10

Nagy kár, hogy a TV2 egy amúgy sikeres formátumot is bele tud állítani a földbe. Minden epizódot láttam, a vége fele viszont max fél szemmel tudtam nézni mert olyan vontatottan unalmas volt. Állandóan magyarázni minden hülyeséget pl:Marianna mért álltál Peti mögé 237-edszer is?
A védettséget gyakran csak az új beszállók kapták, ők is néha puszira, jó lett volna egy fekvőtámasz verseny Bence és Milán között, vagy egy távköpés pohárba Loki és Gábor között, vagy egy csöccsel sörösdoboz lapítás, vagy bármi.
A legtöbb szereplő simán ment 1 párválasztót, utána meg "bármi megtörténhet", így nyert Barbi, az ő karakterének kalibere kizárólag a mellbőségéhez mérhető.
Volt pár manipulátor, de egy Pókmajomhoz mérhető igazán gyűlölhető real geci nagyon hiányzott (Sneci is csak pár műcsöcs volt villantás nélkül).
A nehézség a formátumban, hogy úgy meghozni a szerkesztői döntéseket, hogy ne érezzük külső beavatkozásnak.
Gyula miért a nála is esélytelenebbet vágra be a medencébe?
Első héten:
- Apolka szerinted ki nem kedvel itt téged legjobban?
- Timi
- Timi akkor neked csá.
Ennyire nem kellene nagyvonalúan bánni a játékossal, főleg, hogy Botox egy ilyen jelenet után még vissza is jöhetett.
Összességében nem a 70 epizóddal volt gond, hanem hogy nem tudták izgalmassá tenni a második felére az egyes részeket (TV2-es adást néztem csak), Corvett Ádám és Melanie románca érdekes lehetett volna, errefel együtt voltak benn vagy 3 napot. De abból legalább lehetett adást csinálni.
Nem jöttem rá, hogy hogyan is kell ezt a játékot játszani (ez volt a leggyakoribb fikázás). Leglábbis nem hiszem el, hogy 0-24ben az a téma, hogy akkor ki-ki mögé áll, amikor volt egyszerre 3 bonthatatlan pár.
Sokáig lehetne ragozni. Az előző 2 évad jobb volt.
Amúgy a Gólemet bírtam, megbírkózott a feladattal, nem volt rettenetesen buta, néha ment az oltás is, kétségtelen, hogy a T69-est szebb nézni, de ő meg annyira kimért és merev volt, hogy már horzsolt.
A lehetne kérni, akkor a Viasaték vegyél vissza a bulit, és rakjanak össze egy rendes évadot. Nekem tetszik a formátum.

kis.herceg 2015.05.30. 23:53:47

kezdem azzal ami miatt egy percig nem tudom sajnálni a buktát és a tv2-t. vissza szerettem volna nézni valamit az oldalukon. "a videó nem elérhető az országodban" MI A FASZ? 2015-ben itt tartunk? rendben, hát ha nem engedik nem nézem meg, határon túli magyarnak nem jár, az nem számít magyarnak, vagy nem tudom, köszönjük. viszonyításképp, a vv adásokat simán vissza tudtam nézni.

a műsorral kapcsolatban csak ismételni tudom a leírtakat, a vágás zavaros, a hangosítás minősíthetelen, vicces bevágás nulla.

a formátum meg ha tényleg ilyen hogy az a szabály hogy nincs szabály, hogy egy random szar, hát ezt számomra értékelhetetlen, egyszerűen a párválasztókon kívül nincs a műsor kitalálva.

amit még megtehetsz 2015.05.31. 08:09:38

@Joey Greco: Melani jó csaj?! Ezt sose fogom megérteni...

Dorsz 2015.05.31. 08:33:31

"850 millió forint körül van a büdzsé" - Bár nem tudom, hogy mióta nincs a Napló és Tvrtko, volt-e már ilyenre példa, de csak ezen adat ismeretében nem szakad le a pofájuk a nézőktől időként pár millát kunyerálni egy beteg gyerek külföldi gyógykezelésére, vagy egy család megsegítésére? Értem én, hogy a TV nem jótékonysági alapítvány, de egy csöppnyi jóérzés sincs az ott dolgozókban, főleg a vezetőkben?

Egyébként pedig a Bár tényleg feltámadhatna a Viasaton.

vénkujon 2015.05.31. 10:06:47

az a nagy szerencse, hogy nekem nincs tévém, így nem nézhetem+a neten sem követem nyomon, mert asincs bekötve

dpetiba 2015.05.31. 10:33:23

Néha úgy érzem a Tv2 direkt maga ellen dolgozik. Ki a fenének volt az ötlete hogy Berki vezesse a műsort?

Kapitány_1 2015.05.31. 11:07:25

Akarhogy is, ez - mint a VV, Edes Elet es a tobbi - primitiv musor primitiv embereknek primitiv emberektol. Sajnos mivel a vizcsapbol is ezek folynak, raadasul kikerulhetetlenul belejuk botlik az ember.

goodjohnwin 2015.05.31. 11:33:49

Egyszer össze kellene gyűjteni, hogy a TV2 hány olyan formátumot gyilkolt le, ami máshol sikeres volt.(pl. Voice, Okosabb vagy, mint egy ötödikes)
Az RTLklub is dobott már el formátumokat, de ők azért 2-3 évadot ki szoktak hozni ezekből, még akkor is, ha a külföldi sikert nem érik el (pl. Survivor)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.31. 11:42:21

"screen_shot_2015-05-30_at_10_04_12.png

Az alpári viselkedésre persze nincs mentség, és ezt nem a bennem lakozó zsebpuzsér mondatja velem, de szerintem az, hogy két csaj odahugyozik a teraszra, az, " semmilyen TV-műsorba nem való.
Ez óvodás, tahó szint.
Az ilyen műsoroknak kb. helyből létezniük sem kéne, nem hogy még országos TV-csatornán menni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.31. 11:43:00

@Kapitány_1: És akkor még érekeznek róluk. Na ezt is akartam még írni az előbb @ColT:

szarkafarka 2015.05.31. 11:47:47

@Brix:
Lenyeg az hogy a szarkeverö, nagy arcu, hazudozo kombinator Patkany Pjotr jol beszopta pedig mar a zsebeben erezte a zsozsot...Kivancsi lennek ha neki kellett volna vinni a gömböt akkor mi lett volna ? eldobja vagy vegig viszi?

szarkafarka 2015.05.31. 11:53:45

@dpetiba: Néha úgy érzem a Tv2 direkt maga ellen dolgozik. Ki a fenének volt az ötlete hogy Berki vezesse a műsort?

Golem nagyon bevette magat a mediaba, lasd a többi musort, bizonyara kell egy ilyen peldakep a fiataloknak, legalabb is a szerkesztök szerint. Hogy mit latnak benne az rejtely szamomra...

Leone_510 2015.05.31. 12:29:43

egyszer véletlenül odakapcsoltam és megláttam a Brekit , kérdezem magamtól : Ez még szabadlábon lehet? Majd azonnal elkapcsoltam.

KékFény6 2015.05.31. 17:36:57

@Attila Herceg: Ez nagyon félrement. Az angol a legnagyobb szókincsű nyelv a világon, kb. 250 000 szóval.

@goodjohnwin: A Survivorból mindenképpen 2. évad lett, lévén egyszerre forgatták a kettőt. Amikor leadták, akkor derült ki, hogy bukik...

ethan blow 2015.06.01. 15:27:53

Nem tudom, mennyire általános a véleményem, de én egyetlen dolog miatt nem kezdtem el nézni és nem is néztem, az pedig a műsorvezető, Berki Krisztián személye. El sem jutottam odáig, hogy szar-e a műsor vagy a többi, mert eldöntöttem már régebben, hogy semmit soha meg nem nézek, amit ez a pöcs vezet a tévében, vagy az utcán, vagy a gőzben kézenfogva. És nem, nem az van, hogy "annyira irritáló, hogy nézni kell". Ő szeretné ezt hinni, de hát az van, hogy sokkal nagyobb paraszt, mint amennyire érdekes, ez a kettő meg így együtt nem nézettségnövelő kombó, mint kiderült. Még annyira sem érdekes figura mint Alekosz volt 2 percig az elején.

Zár Balta 2015.06.01. 17:23:41

MIndenki nyugodjon le a picsába !
Az a helyzet, hogy

FélszeműKalóz (törölt) 2015.06.01. 22:37:17

"második évadból úgy hat, az elsőből nyolc játékost tudok felidézni, míg ha nagyon muszáj lenne, a VV5 teljes gárdáját fel tudnám sorolni. "

jézusom...

mruniverzum 2015.06.02. 06:53:07

Goodbye. Nem fog hiányozni.

Joey Greco 2015.06.03. 18:58:45

@amit még megtehetsz: Az a baj hogy igen. :( Amíg nem szólal meg.
süti beállítások módosítása