Új csatornán, új műsorvezetővel, új idősávban indult el tegnap az Éden Hotel, az a reality, amivel a TV2 nagyobb kockázatot vállal, mintha Kárász Róbert főszereplésével mutatna be egy vígjátéksorozatot. A maratoni műsorfolyam heti öt hétköznap jelentkezik majd, ha minden igaz, 70 vagy 75 alkalommal, azaz május végéig-június első hetéig műsoron lesz egy olyan adón, ami a 18-49-es korosztálynak eddig igazán semmit nem kínált főműsoridőben. Márpedig a jónőkkel és kigyúrt pasikkal eladott párkapcsolati-taktika reality nem az ötvenes korosztály műsora, hanem a fiataloké, így elég meredeknek tűnik az a programming döntés, hogy a SuperTV2-ről átköltöztették a műsort az anyacsatornára, de majd meglátjuk, sikerül-e elhódítani a Budapest éjjel-nappal és a Barátok közt nézőit.
A műsor egyébként simán alkalmas rá, már ha a nézők túlteszik magukat azon az apróságon, hogy nem szólhatnak bele a műsor menetébe. Ez egyébként a legtöbb realityben így van, csak nálunk szokott hozzá a nép, hogy még az olyan valóságshow-k kimenetelébe is beleszólhat, mint a Survivor vagy a Big Brother (jó, utóbbinál az sms-szavazás más országokban is műsorelem), pedig az igazi szórakozást pont az nyújtja, hogy csak hátradőlünk, és mint egy sorozatot, nézzük az eseményeket. A játékosok viselkedése is más az ilyen műsorokban, nem nekünk játszanak, hanem egymásnak, hiszen a sorsuk a játékostársak kezében van, nem a mienkben. Ez az Éden Hotelben úgy nyilvánul meg, hogy a játékszabályok értelmében a műsorban csak párosan lehet létezni, aki szingli, az hazamegy. Azaz, ha van 5 pár, mint az első adásban, és ahhoz bedobnak egy szingli csajt, akkor az öt eredeti csaj bajban lesz, mert ha az újhúsra rámászik valamelyikük párja, akkor a régi csaj megy a levesbe. És nem mi szavazzuk meg, hogy Péter kit válasszon, Mariannt, vagy Timit.
A tegnap esti műsor első 35 perce a felvezetésé volt, megismertük az első tíz versenyzőt, akik között van introvertált és harsány, jókedvű és morcos, nagyszájú és csendes, okos és síkhülye, szóval pont olyan lett a szereplőválogatás, amilyet egy ilyen műsorban elvárunk, sőt, sokkal inkább elváltak egymástól az egyes karakterek, mint más műsorokban, és ez kifejezetten jó, mert nem kell kínlódni a nevek és arcok összepárosításával - az első adás után ki nem emlékezne Naomira, a szőke démonraa, aki a paletta helyett spalettát mond, és legalább olyan ostobaságok jönnek ki a száján, mint VV Fanninak? A környezet az Édenben megszokott trópusi, balra dzsungel, jobbra hegy, szemben meg óceán, a villa, oppardon, hotel, tágas és szép, a pia, a kaja meg ingyen van, persze hogy mindenki szeretne minél tovább játékban lenni, és megnyerni a húszmilliós főnyereményt.
Mivel a játékosok ismerték a formátumot, és látták az első két évadot, nem sokat szaroztak a pihenéssel és már az első nap aktívan beindult a fúrás, ami lehet, hogy megütközést kelt majd sok nézőben, de pont azt sugallja, amit a szerkesztők akartak mindvégig: ez nem egy nagy nyaralás házivideója sok folytatásban, hanem egy taktikai, egymás átverésére, hazugságra vagy éppen ellenkezőleg, totál őszinteségre, szerelemre vagy szexre épülő műsor, amiben egyszerre kell vigyáznod a saját seggedre, és a párodéra. Ha csak ennyi lenne a műsor, unalomba fulladna, mert ha az első tíz beköltöző megfogadja, hogy márpedig véd- és dacszövetség az utolsó hétig, amikor már nem jön be újabb csábító, akkor az új érkezőknek semmi esélye nem lenne. Ezért lesznek majd titkos küldetések, védettségi feladatok, meg mindenféle olyan kis kibaszás, amivel a szerkesztők bele tudnak nyúlni a műsorba.
A TV2 másik, rémesen merész vagy meggondolatlan döntése az volt, hogy a műsort nem egy nőre, hanem arra a Berki Krisztiánra bízták, akinél megosztóbb celeb nem nagyon van itthon. A stílusa, a kivagyisága, a pénzével való kérkedése visszatetszést keltő, és irritáló, az, hogy rendőrségi nyomozás folyik ellene, pedig minimum aggályos, bár tegyük hozzá gyorsan, hogy amíg el nem ítélik, addig egy szavunk sem lehet emiatt, lehet éppen a kedves olvasók ellen is nyomoz valaki, csak még nem tudnak róla.
Műsorvezetőnek Berki viszont nem biztos, hogy a legjobb választás, mert vagy ennyire természetellenesen hangsúlyoz, vagy csak nem tud megbirkózni az írott szöveggel - mindenesetre olyan, mintha egy nem túl értelmes hatodikos gyerek olvasná fel a konfokat, és ez úgyis kínos, hogy Berki futballistának mondja magát, szóval túl sokat nem lehetett tőle várni. A viccei néha otrombák, viszont a személyiségének az az iszonyú narcisztikus, öntelt, beképzelt része, ami a tévében eddig is sikerre vitte, most is működik, és ha valakinek ez a stílus jön be, akkor most sem fog csalódni, és teli szájjal röhög majd rajta. Persze még csak az első adásnál vagyunk, és túl sok dolga még nem volt Berkinek, akiről a TV2 azt mondta, hogy sokkal többet használták a műsor alakításában, mint a Viasat az első két évadban Horváth Évát.
Az Éden Hotel harmadik kiadása pont olyannak tűnik, mint az első kettő volt. Aki szereti az ilyen műsorokat, eddig is nézte, és most is fogja, aki most találkozik először olyan reality-vel, amiben pucér faszik ugrálnak trópusi hotelek medencéjébe, és szilikonmellű csajok fúrják egymást lendületből, az meg úgyis rácsodálkozik majd a dologra, és eldönti, hogy kell-e neki, vagy sem. Lesz ideje, minden hétköznap este ezt látja majd a TV2-n.
Hol látható: TV2, hétköznap 20:20-tól.
Éden Éjjel is van
Kapott egy kísérőműsort is az Éden Hotel, a SuperTV2-n látható Éden Éjjelt, amiben a BeleValóhoz hasonlóan kimaradt jeleneteket és kulisszatitkokat ígértek, de az első adásban leginkább csak arról volt szó, hogy a műsorvezető Hódi Pamela és expasija, Berki Krisztián miért dugott zokniban annak idején, és mennyire elfogadható az, ha egy részeg, nagydarab pali maga alá szorít egy nőt, és összeszorítja a markát a nyaka körül. Ez utóbbi, mint a műsorból kiderült, nemcsak az Éden Hotelben, de Berkiéknél is előfordult, amihez nekem, nézőnek kurvára semmi közöm, és nem is érdekel. Hódi nem volt rosszabb műsorvezető, mint Baukó Éva, de a vendégválasztás óriási baklövés volt, mert Berki átvette a műsor irányítását, és az egója ami eleve lelóg a képernyőről, elnyomta a műsorvezetőjét, ami pedig nagy hiba. Kimaradt jelenet összesen három volt, bruttó hat percben, a műsoridő többi részében egy egymással civakodó/évődő párt figyelhettünk, amitől én éreztem rettenetesen kínosan magam.
daneee 2015.02.24. 08:50:14
sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.24. 09:01:42
2015.02.24. 09:10:56
Berki tényleg rosszul hangsúlyoz, de ez már a műsor promójában is kiderült hónapokkal ezelőtt. Egyébként nem annyira vészes, Pamela meg kifejezetten pozitív csalódás. A karakterek jók, olyan közepesen egyszerűek, nem annyira sikhülyék mint Fanni, soha többet nem nézem amiben szerepel, kevés bennem a mazochizmus.
Sixx ha nem láttad tegnap a Belevalót, érdemes megnézni!
Fleur du mal · http://fleur-du-mal.blog.hu/ 2015.02.24. 09:20:51
hogyéáadja 2015.02.24. 09:46:30
Irgum76 2015.02.24. 10:04:17
ez a formátum úgy gusztustalan ahogy van ennél még a VV is jobb ott legalább nem muszájból szopják a faszt
előre kurvák gengszterek!
rives 2015.02.24. 10:05:09
pont ettől félek... a főcímet már sikerült elkúrni, ha a játékosok mellett a Berki is több szerepet kap, akkor a műsort is sikerülni fog.
szebeee 2015.02.24. 10:15:56
7esbusz 2015.02.24. 10:39:29
panic_button 2015.02.24. 10:53:39
panic_button 2015.02.24. 10:59:24
tomfree 2015.02.24. 11:07:31
Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2015.02.24. 11:18:58
AndrewBoy 2015.02.24. 11:24:42
véleményM 2015.02.24. 11:34:17
sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.24. 11:35:32
sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.24. 11:43:07
véleményM 2015.02.24. 11:44:57
Kicsilulu 2015.02.24. 11:50:51
VéleményM-nek tökéletesen igaza van!
Nyilván NEM a tévéből választ magának példaképet, mert tud értelmesen gondolkodni. Viszont azok, akiknek ezt és az ehhez hasonló műsorokat készítik, kb. a műsor vezetőjének és a benne szereplő egoista, magamutogató majmoknak az értelmi színvonalával van hasonló szinten.
Na az ilyen nézők számára viszont igenis példaképül állítja a műsor a benne szereplőket, ami társadalmi-szocializációs szempontból igencsak megkérdőjelezendő hasznosságú, sőt inkább kimondottan károsnak mondható.
Én a médiahatóság helyében szigorúan 18-as karikával, KIZÁRÓLAG a késő éjszakai-hajnali műsorsávban engedélyezném a sugárzását.
AndrewBoy 2015.02.24. 11:51:49
Nbl 2015.02.24. 11:54:31
panic_button 2015.02.24. 12:04:57
Én elvégeztem az egyetemet, becsületesen dolgozom, mégis 30 millió forintot egy élet alatt nem fogok megkeresni, ha csak erre építenék.
Erre itt a példa, hogy egy ilyen emberi hulladék meg a szemedbe nevet, hogy ő ennyit basz ki az ablakon hetente, na és erről szól a mai tévé műsorok egy jó nagy része.
Egyetértek, hogy erősen megváltoztak az értékrendek pár év alatt, nemrég voltam tizenéves, de akkor még nem ez folyt mindenhonnan.
sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.24. 12:12:25
2015.02.24. 12:36:16
DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2015.02.24. 12:43:48
Cheradenine 2015.02.24. 12:47:08
fizetekmegegysort 2015.02.24. 12:50:44
Az Éden Hotel műfajában profi. Bár ehhez esetleg néhány percnél többet is kéne nézni, megérteni a műsor szerkezetét, lényegét, és nem pedig elhamarkodottan ítélkezni. Abban egyetértek, hogy nem gyerekeknek való. Ezért szokás a gyermekeket este fél kilenckor az ágyban tartani, nem a tévé előtt. Gyanítom, hogy a többi adón sem nekik való műsor van ebben a műsorsávban, nemde?
kis.herceg 2015.02.24. 12:54:25
egy darabig nézni fogom, de a vv pl. sokkal jobban szórakoztat.
predi 2015.02.24. 13:00:49
2015.02.24. 13:06:31
predi 2015.02.24. 13:11:01
AndrewBoy 2015.02.24. 13:23:08
@sixx: Az egy dolog, hogy tv műsor, de ez akkor felmentést ad bármi alól is? Ezt meg neked kellene tudnod a helyén kezelni, ahogy azt is, ha valaki mást gondol, mint az elvárt. Az meg, hogy 15 év után ilyen a visszhangja egy realitynek, az nem feltétlenül a műfaj, hanem az azt művelők érdeme.
tommybravo 2015.02.24. 13:34:07
"nagyban tehetnek a berki-szerű példaképek is (lévén, hogy a szülők pont leszarják"
Nehogy már felmentsük a szülőket, könyörgöm.
Irgum76 2015.02.24. 13:42:04
most nem a 0-14 éves korosztályról van szó szerintem
nekik ott a mese meg a nagyobbaknak a transzformersz
ez a viselkedéskultúra leginkább a 16 húszon évesekre veszélyes
mert mit lát a kedves fiatalkorú feküdj össze mindenkivel aki él és mozog cserélgesd a partneredeit csak egy cél van, hogy minél több lóvét akassz le a végén
persze lehet taktikázni is fúrni a másikat, pletykákat terjeszteni a háta mögött, megalázni
persze ezek a valós életben is megvannak de, hogy ezt a viselkedést még sztároljuk is és felnagyítva a képükbe tolni, hogy igen így kell ezt csinálni mert így fogsz az életben érvényesülni na az már gáz
a fiatalok könnyen befolyásolhatók nézd csak meg hány plázacica, kigyúrt macsó van köztük és semmi jövőképük csak, hogy egyszer bejussanak a médiába vagy százezer lájkot kapjanak a facebookon...
sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.24. 13:56:22
nrizsa 2015.02.24. 14:03:21
Van gyerekem. Az egyik 14 éves. Abban igazat adok #sixx -nek hogy ez csak egy tévéműsor ... de sajnos a népnevelő hatása nem kicsi!
Amennyire csak tehetem, próbálom elérni, hogy ne akarja nézni, ne legyen rá igénye, de ez nagyon nehéz. Ha eltiltom a TV-től, annál jobban akarja nézni. De ha meg is tenném, bármilyen más eszközön elérhetőek ezek a tartalmak. Vegyek el tőle a telefonját? Ne engedjem néha leülni a laptop elé? Az jó megoldás??? Nem hiszem.
14 éves, természetes hogy fokozottan érdeklődik a szexualitás, ... siker, pénz, csillogás iránt. Ezért nem is tudok rá haragudni. Nem a gyerekek változtak meg, hanem a környezet. DE AZ NAGYON!!! :(
Baaah 2015.02.24. 14:12:27
AndrewBoy 2015.02.24. 14:31:06
fizetekmegegysort 2015.02.24. 14:31:25
ipari ivógéptanács 2015.02.24. 14:35:02
2015.02.24. 14:35:34
Azt ugye ti sem gondoljátok komolyan, ha nem lenne ÉH, vagy VV akkor azok a társadalmi problémák amiket ráhúztok ezekre a műsorokra, nem lennének?
Már írtam régebben, a gyerekeim pl. nem nézik ezeket, de rákérdeztem,
az osztályukban is talán 1-2 ember követi, szóval ne általánosítsatok!
fizetekmegegysort 2015.02.24. 14:39:14
Reszelő Aladár 2015.02.24. 14:47:44
A 12-es karikával viszont biztosan lesznek parák. 16-ossal meg később kell kezdeni. A SuperTV2 melyik ország fennhatósága?
Irgum76 2015.02.24. 15:00:04
Irgum76 2015.02.24. 15:03:53
bazdmeg mindenkinek van egy szint ami kiveri a biztosítékot és nem csak a homokba dugja a fejét de szót is emel ellene mert szerinte káros értékrendet mutat be
profilo 2015.02.24. 15:11:06
+1
Fuxos (ex bömis) · http://fuxianizmus.blog.hu 2015.02.24. 15:17:49
Falatkányi 2015.02.24. 15:32:43
Azt sem értem ugyan, aki egy ilyen műsorba megy (de köszi!) azokat viszont végképp nem aki kommentel, hogy nem nézem, mekkora fos, a gyerekből berki lesz ennek hatására.
20 vagyok, mégsem gondolom azt, hogy mindenkivel össze kellene feküdnöm vagy minden nap fannikára igyam magam. Én vagyok a defektes? :D
ipari ivógéptanács 2015.02.24. 15:43:35
Miért neked mi az értékrend ? Ami ma az országban folyik ? Csalnak lopnak hazudnak, az arcodba röhögnek, közben meg le sem szarnak, akkor meg mit óbégatsz itt holmi ártatlan tv műsor miatt amit nem kötelező nézni.
Chuck Νorris 2015.02.24. 15:52:03
turista a saját országában 2015.02.24. 16:17:53
johnnylightning 2015.02.24. 16:23:40
Kétlem, hogy ez a stílus bejönne bárkinek is. Röhögni sem nagyon lehet ezen az emberen. Sokan annyira gyűlölik, hogy csak azért nézik, hogy a műsor közben bosszankodjanak és gyűlölködjenek. Ilyen a magyar sajnos. Akik egy adott műsort vagy személyt fikáznak a legjobban (hol jogosan, hol jogtalanul) ők vannak a leginkább képben, mert nézik.
Irgum76 2015.02.24. 16:53:07
"mit óbégatsz itt holmi ártatlan tv műsor miatt amit nem kötelező nézni."
ártatlannak semmiképp nem nevezném mivel alapvető erkölcsi normákat tiporja a sárba gyakorlatilag kurválkodj, lopj, csalj,hazudj a pénzért
nem az a bajom, hogy én nem nézem (még mielőtt valaki okos beírná, hogy ha nem nézed honnan tudod viasaton anno belenéztem) hanem, hogy ez egy kamaszokat megcélzó műsor és ők fogják nézni már csak a csöcs és izom faktor miatt is és ez a műsor nem tereli jó irányba a világképüket
kovacstamas1123 2015.02.24. 17:03:23
Ugyanis, ha logikusan belegondolsz, akkor nem azok a gyerekek vannak veszélyben, akiknek a szülei "úgymond" normál (konzervatív) értékrendet képviselnek, mert azok a gyerekek olyankor rég ágyban vannak, vagy elmagyarázzák nekik, hogy hogyan kezeljék a teleVÍZIÓt és annak szereplőit, esetleg a szüleik olyan példaképet állítanak eléjük, hogy nem a TV-ből kell választani nekik agyhalott félistent.
Azok a gyerekek viszont, akiknek a szülei ilyen-olyan okból NEM KÉPESEK az elfogadott társadalmi normák szerint, "normálisan" nevelni a gyereket, - és tudjuk, hogy egyre több ilyen van-, pont azon szülők HELYETT KÉNE a TV-nek megnevelnie a gyereket. Az pedig egyértelmű, hogy azok a gyerekek ülnek a TV előtt, akikre bizony amúgy is ráférne a nevelés. Ezzel szemben pont rossz értékrendet mutatnak nekik (normálisként). Otthon is ezt látja, meg a TV-ben is.
És igen! A HELYETT itt a kulcsszó. Itt jön(ne) be az állam gondoskodó szerepe/feladata, amivel a saját társadalmát tudná felemelni... de ez mint tudjuk nem érdekük.
Röviden: Ha már a szülő nem képes normálisan megnevelni a gyereket, akkor legalább a TV neveljen és ne pedig rontson tovább rajta!!!
Én ezért várnám el a TV-től, hogy igenis CSAK ÉRTÉKES, ÉRTÉKRENDTEREMTŐ műsorok menjenek benne.
Elég nagy baj, hogy a szülői nevelés-, magyarázat-, és kontroll nélkül felnövő gyerekek a nagyvilágból szinte CSAK az adócsalók, bűnözök, erkölcstelen és primitív emberek következmények nélküli luxuséletét látják, láthatják... és mondjuk nem is feltétlen este 10 után (pl. Győzike-show)
Remélem érted, mire gondolok.
kovacstamas1123 2015.02.24. 17:11:02
A megoldas termeszetesen a nem nezed ill a nem olvasod, de ez meghaladja az atlag kommentelo ertelmi szintjet."
Leírtad, amit gondolok.
Pont azok sorsát kéne az államnak a kezébe venni, akik "nem tudják a helyén kezelni", vagy akik "nem különbek a szereplőknél", akik "a gyerekük nevelését a TV-re bízzák", vagy akik "nem haladják meg az átlag kommentelő értelmi szintjét".
Miért a hülyéket termeljük, mikor termelhetnénk normálisakat is.
A magyar emberek elvárják, hogy az állam mentse meg őket attól, hogy hülyeséget csináljanak, pl rossz devizahitelt vegyenek fel, de akkor mentse meg őket attól is, hogy egy rossz értékrendet közvetítsenek a fogékony gyerekek felé, akik a jövő társadalmát fogják alkotni!
fizetekmegegysort 2015.02.24. 17:19:20
Szerinted a kamaszok hülyék? Ha nem néznek ilyen műsort, akkor nem elég körülnézniük? Éden Hotel nélkül szerinted nem látják, hogy az apjuk a jócsöcsű 25 évessel vígasztalódik, miután elvált, vagy hogy az anyjuk szeretőt tart, hogy a házasságok nagyobbik fele végződik válással, ami meg egyben van annak nagy része a vagyoni okok miatt? Szerinted hány normális családot lát egy kamasz maga körül? A barátnőm 14 éves fiának osztályában az elmúlt 2 évben a 28ból 26 szülőpár elvált... ERkölcs? Viccelsz? Szerinted nem látják, hogyan játszanak a szülők az adóval, hogyan használják a céges cuccokat magán célra, hogyan oldják meg "okosba számla nélkül" a lakásfelújítást? Szerinted kamaszkorukra nem tapsztalták meg számtalanszor, hogy a pénzes gyerekek pénzes szülei meg tudják venni az előnyöket befolyással, pénzzel? Szerinted milyen példát mutatunk mi felnőttek a mindennapi életünkkel a kamaszoknak? Majd pont az Éden Hotel miatt lesz rossz a világképük.... ne viccelj már! A világképüket mi felnőttek a viselkedésünkkel alakítjuk... És lehet azt mondani, hogy a politika nem ide tartozik, de egy olyan átpolitizált, korrupt országban, mint a miénk, a kamaszok értékrendjét nem az Éden Hotel fogja lerontani, ebben biztos lehetsz! Amit képviselsz, az egy rendkívül álszent álláspont!
Irgum76 2015.02.24. 17:22:48
az államot meg felejtsd el mit akarsz sanzon bizottságot L. Simon Gábor vezetésével???
vannak korhatár besorolások ennél több nem kell
anyu apu rég nem tudja mit néz a gyerek a saját szobájában a saját tv-jén, laptopján, tabletjén
nyugodt lehetsz te sem tudod
de ez a műsor nem is nekik készül
viszont mint fentebb kifejtettem a célcsoportra is káros
fizetekmegegysort 2015.02.24. 17:23:38
Irgum76 2015.02.24. 17:30:23
"A világképüket mi felnőttek a viselkedésünkkel alakítjuk..."
ebbe nálam beletartozik az is, hogy a kurválkodást nem sztároljuk a tv-ben (sem)
kovacstamas1123 2015.02.24. 17:32:57
Azokat a gyerekeket, akikre amúgy is szarik a szülő, ergo a TV neveli, pont a korhatár besorolások fogják érdekelni, és ha meglátják a 16-os karikát már futnak is a TV elől alucikálni.
Az a nem mindegy, hogy amit lát, azt a helyén tudja-e kezelni. Az enyém MAJD remélem, mert elmagyarázom neki, mert "gondos szülő vagyok". Azzal van a baj, akiknek nem magyarázzák el, hogy hol kezeljék. Én ezért tiltanám be.
Én is nézem néha, jót röhögök rajta, de ismerve a mai átlag fiatalok értelmi szintjét, bizony betiltanám...
@fizetekmegegysort: Mivel köznevelés nincs, így neveljen LEGALÁBB A TV!
És törvényekkel a kereskedelmi csatorna is lehet köznevelő.
Én nézem ezeket a műsortokat, de nem bánnám, ha köznevelési célzattal betiltanák...
fizetekmegegysort 2015.02.24. 17:40:26
Irgum76 2015.02.24. 17:41:29
"Azokat a gyerekeket, akikre amúgy is szarik a szülő, ergo a TV neveli, pont a korhatár besorolások fogják érdekelni, és ha meglátják a 16-os karikát már futnak is a TV elől alucikálni."
egy gyerek nálam max 14 év mivel a karika idősávhoz is van kötve a gyerekek már elmentek alucikálni mire meglátnák a karikát
(aszt másnap letölti torrentről)
Irgum76 2015.02.24. 17:48:08
a pornográfiát (és egyéb szarságokat) hagyjuk meg a nyugat rothadó ópiumának!
fizetekmegegysort 2015.02.24. 17:48:28
Teshow 2015.02.24. 20:15:14
Pedig tény, hogy a 18-35 ma már nem is néz tévét egyáltalán, ők internet fogyasztók. A TV előtt ma leginkább a 60+ ül, és a 12-16, ez utóbbiból főleg lányok. Az időseket meg (akik egy más értékrendben nőttek fel) egy Berki-féle figura taszítja, tudom a saját szüleimről - de nézik, mert nekik a TV maradt. A gyerekek pedig csak azt látják az egészből, hogy ez egy remek módja az érvényesülésnek, mijafaxnak kellene tanulni??? Így azután nem is tanulnak, vagy ha mégis (mint az én gyerekeim) akkor hamarosan nem néznek TV-t (l.fentebb)
Ja, és még1!
Ne tessék elfelejteni, hogy ezeknek a sorozatoknak az eredetijeit valamikor a 60-as évek végén csinálták, szigorúan tudományos céllal. A szereplőik pszichológia szakos egyetemisták voltak, akik tudták, miben szerepelnek, és azt is, hogy ezek a manipulációs játékok hová vezethetnek. ÉS sok esetben még ott is megdöbbentő következményei lettek a "játéknak" - namármost ugyanez agyatlanokkal lejátszani ... hűha!
kovacstamas1123 2015.02.24. 20:41:56
Pont az ilyen hülye szülőktől kéne megvédeni a gyerekét, hogy lehetőleg ne akkora barom legyen, mint ő. Még számtalan példát lehetne említeni erre.
Egyébként a fiatalkorúakat is lehet befolyásolni, terelni, és nem mindegy, hogy mit lát minden nap a TV-ben, ami már-már általánossá válik.
Én csak annyit mondok, hogy ne tolják bele a képükbe minden nap. Nem zavar, ha mondjuk éjszakai idősávban ezt leadják, de főműsoridőben, meg minden bulvárújságban azért ne már. Nyilván, aki akarja úgyis eléri, de ne ezt tegyük mindennapossá...
@fizetekmegegysort: Ha jól tudom, ezek egytől egyig már most is be vannak tiltva annak a korcsoportnak, akikről mi itt beszélünk. Vagy ihat, dohányozhat, szerencsejátékozhat, pornózhat, vagy bármilyen gyógyszert kiválthat egy 18 éven alatti (ELVILEG)? A dohányzás és a pornó, a póker, a káromkodás még a tv-ben is be van tiltva tudtommal nappali idősávban, viszont erkölcstelen, primitív barmokat, adócsalókat, bűnözőket pozitív példának beállítva, sőt SZTÁROLVA simán láthat.
Ha csendben maradtál volna....
Ennyi erővel akkor sztriptízbár is lehetne a gyerekhomokozó mellet, mindenféle elsötétítés nélkül... Igenis vannak olyan dolgok, amiktől védeni kell a gyerekeket, fiatalokat, pláne, ha ezt a szülő nem teszi meg magától. Legtöbb esetben még a hülye szülő sem viszi be a gyereket a bordélyházba, viszont leülteti a TV elé, csak nehogy foglalkozni kelljen vele. A TV, és az abban lévő műsorok a fiatalok, gyerekek mindennapjainak a része. Nem mindegy mit látnak, hallanak, mi válik természetessé, általánossá és elfogadottá nekik.
fizetekmegegysort 2015.02.24. 22:20:20
ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.02.24. 23:12:57
Ehhez képest a Valóvilág egy mesterkurzus Popper Péterrel.
De ezt a műsort az sem mentené meg ha hirtelen lecserélnék Berkit, de mivel nem cserélik csak árt a műsornak.
kolbászmustárral (törölt) 2015.02.25. 01:03:49
38 éves rokonom mesélte, hogy őt 18 évesen cikizték, mert szűz volt.
33 éves barátnőm röhögött azon, hogy anno a gimnáziumban hologramos, fekete platformos telitalpút viseltek a menőhhcsajok és cserélték a faszikat az aktuális egyen-kinézet-trend szerint.
Vagy a gladiátorjátékok, boszorkány-próbák, stb.
Felesleges belevizionálni a társadalom butulását egy ilyen műsorba,
ez a "réteg" mindig jelen volt és jelen lesz, és ez így van rendjén.
kolbászmustárral (törölt) 2015.02.25. 01:04:31
+1
Irgum76 2015.02.25. 04:37:15
"Ja, kivéve mondjuk VV Zsu kisfiát, aki a BeleValó alatt az anyja mögött ugrált, vagy mondjuk Fanni 11 éves öccsét, akit az ÓVÓNŐ anyja akart bevinni a párbajra.
Pont az ilyen hülye szülőktől kéne megvédeni a gyerekét, hogy lehetőleg ne akkora barom legyen, mint ő. Még számtalan példát lehetne említeni erre."
bezzeg ha színházba vitte volna akkor nem óbégatnál
általánosban írtam, hogy egy gyerek már olyankor alszik mikor kint van a 16-18-as karika
az ha néha fent marad egy-egy különleges alkalomkor az nem mérvadó
"Egyébként a fiatalkorúakat is lehet befolyásolni, terelni, és nem mindegy, hogy mit lát minden nap a TV-ben, ami már-már általánossá válik"
én is erről pofázok már a sokadik kommentemben
egy gyereknek még megmondhatod, hogy na ezt most nem nézzük nyomás az ágy
de egy 20 éves fiatalnak ki fogja megmagyarázni, hogy ez a műsor tévutakra vezet?
senki
és leveszi onnan azt a viselkedéskultúrát ami a "sikerhez" vezet
Cérnahuszár 2015.02.25. 09:00:11
fizetekmegegysort 2015.02.25. 09:00:57
de egy 20 éves fiatalnak ki fogja megmagyarázni, hogy ez a műsor tévutakra vezet?
senki és leveszi onnan azt a viselkedéskultúrát ami a "sikerhez" vezet"
Ebben totál igazad van! CSakhogy a 20 évesnek már NEM KELL semmit megmondani. FElnőtt ember. Szavazhat, házasodhat, gyereket nevelhet... Nem kell neki megmondani mit tehet és mit nem. Lehet bízni abban, hogy jól tettük le az alapokat, és ha meg is néz ilyesmit, max röhög rajta. A tiniket szép lassan el kell engedni. A hiba ott van, hogy ma még 18-20 éves FELNŐTTEKET is tutujgatnak a szülők, mert jajjakisfiamrossztársaságbakeveredik.... Igen, lehet, de az már az ő felelőssége, döntése, élete, és én ott már csak akkor dumálhatok bele, ha kéri. (igen, ez szerintem is baromi nehéz)
Irgum76 2015.02.25. 10:04:40
"FElnőtt ember. Szavazhat, házasodhat, gyereket nevelhet..."
lophat, csalhat, rabolhat, ölhet
Dopeman is csak addig hangoztatta nagy mellszélességgel, hogy "lopni, megyünk lopni" míg a saját rajongói verték agyon a nagyszüleit
"CSakhogy a 20 évesnek már NEM KELL semmit megmondani"
vagy mégis?