Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kockahasak fúrnak szilikonmelleket

2015. február 24. 08:23 sixx 74 komment

screen_shot_2015-02-23_at_16_10_44.png

Új csatornán, új műsorvezetővel, új idősávban indult el tegnap az Éden Hotel, az a reality, amivel a TV2 nagyobb kockázatot vállal, mintha Kárász Róbert főszereplésével mutatna be egy vígjátéksorozatot. A maratoni műsorfolyam heti öt hétköznap jelentkezik majd, ha minden igaz, 70 vagy 75 alkalommal, azaz május végéig-június első hetéig műsoron lesz egy olyan adón, ami a 18-49-es korosztálynak eddig igazán semmit nem kínált főműsoridőben. Márpedig a jónőkkel és kigyúrt pasikkal eladott párkapcsolati-taktika reality nem az ötvenes korosztály műsora, hanem a fiataloké, így elég meredeknek tűnik az a programming döntés, hogy a SuperTV2-ről átköltöztették a műsort az anyacsatornára, de majd meglátjuk, sikerül-e elhódítani a Budapest éjjel-nappal és a Barátok közt nézőit.

A műsor egyébként simán alkalmas rá, már ha a nézők túlteszik magukat azon az apróságon, hogy nem szólhatnak bele a műsor menetébe. Ez egyébként a legtöbb realityben így van, csak nálunk szokott hozzá a nép, hogy még az olyan valóságshow-k kimenetelébe is beleszólhat, mint a Survivor vagy a Big Brother (jó, utóbbinál az sms-szavazás más országokban is műsorelem), pedig az igazi szórakozást pont az nyújtja, hogy csak hátradőlünk, és mint egy sorozatot, nézzük az eseményeket. A játékosok viselkedése is más az ilyen műsorokban, nem nekünk játszanak, hanem egymásnak, hiszen a sorsuk a játékostársak kezében van, nem a mienkben. Ez az Éden Hotelben úgy nyilvánul meg, hogy a játékszabályok értelmében a műsorban csak párosan lehet létezni, aki szingli, az hazamegy. Azaz, ha van 5 pár, mint az első adásban, és ahhoz bedobnak egy szingli csajt, akkor az öt eredeti csaj bajban lesz, mert ha az újhúsra rámászik valamelyikük párja, akkor a régi csaj megy a levesbe. És nem mi szavazzuk meg, hogy Péter kit válasszon, Mariannt, vagy Timit.

screen_shot_2015-02-23_at_16_24_41.png

A tegnap esti műsor első 35 perce a felvezetésé volt, megismertük az első tíz versenyzőt, akik között van introvertált és harsány, jókedvű és morcos, nagyszájú és csendes, okos és síkhülye, szóval pont olyan lett a szereplőválogatás, amilyet egy ilyen műsorban elvárunk, sőt, sokkal inkább elváltak egymástól az egyes karakterek, mint más műsorokban, és ez kifejezetten jó, mert nem kell kínlódni a nevek és arcok összepárosításával - az első adás után ki nem emlékezne Naomira, a szőke démonraa, aki a paletta helyett spalettát mond, és legalább olyan ostobaságok jönnek ki a száján, mint VV Fanninak? A környezet az Édenben megszokott trópusi, balra dzsungel, jobbra hegy, szemben meg óceán, a villa, oppardon, hotel, tágas és szép, a pia, a kaja meg ingyen van, persze hogy mindenki szeretne minél tovább játékban lenni, és megnyerni a húszmilliós főnyereményt.

screen_shot_2015-02-23_at_17_48_35.png

Mivel a játékosok ismerték a formátumot, és látták az első két évadot, nem sokat szaroztak a pihenéssel és már az első nap aktívan beindult a fúrás, ami lehet, hogy megütközést kelt majd sok nézőben, de pont azt sugallja, amit a szerkesztők akartak mindvégig: ez nem egy nagy nyaralás házivideója sok folytatásban, hanem egy taktikai, egymás átverésére, hazugságra vagy éppen ellenkezőleg, totál őszinteségre, szerelemre vagy szexre épülő műsor, amiben egyszerre kell vigyáznod a saját seggedre, és a párodéra. Ha csak ennyi lenne a műsor, unalomba fulladna, mert ha az első tíz beköltöző megfogadja, hogy márpedig véd- és dacszövetség az utolsó hétig, amikor már nem jön be újabb csábító, akkor az új érkezőknek semmi esélye nem lenne. Ezért lesznek majd titkos küldetések, védettségi feladatok, meg mindenféle olyan kis kibaszás, amivel a szerkesztők bele tudnak nyúlni a műsorba.

screen_shot_2015-02-23_at_17_55_10.png

A TV2 másik, rémesen merész vagy meggondolatlan döntése az volt, hogy a műsort nem egy nőre, hanem arra a Berki Krisztiánra bízták, akinél megosztóbb celeb nem nagyon van itthon. A stílusa, a kivagyisága, a pénzével való kérkedése visszatetszést keltő, és irritáló, az, hogy rendőrségi nyomozás folyik ellene, pedig minimum aggályos, bár tegyük hozzá gyorsan, hogy amíg el nem ítélik, addig egy szavunk sem lehet emiatt, lehet éppen a kedves olvasók ellen is nyomoz valaki, csak még nem tudnak róla.

screen_shot_2015-02-23_at_16_04_27.png

Műsorvezetőnek Berki viszont nem biztos, hogy a legjobb választás, mert vagy ennyire természetellenesen hangsúlyoz, vagy csak nem tud megbirkózni az írott szöveggel - mindenesetre olyan, mintha egy nem túl értelmes hatodikos gyerek olvasná fel a konfokat, és ez úgyis kínos, hogy Berki futballistának mondja magát, szóval túl sokat nem lehetett tőle várni. A viccei néha otrombák, viszont a személyiségének az az iszonyú narcisztikus, öntelt, beképzelt része, ami a tévében eddig is sikerre vitte, most is működik, és ha valakinek ez a stílus jön be, akkor most sem fog csalódni, és teli szájjal röhög majd rajta. Persze még csak az első adásnál vagyunk, és túl sok dolga még nem volt Berkinek, akiről a TV2 azt mondta, hogy sokkal többet használták a műsor alakításában, mint a Viasat az első két évadban Horváth Évát.

screen_shot_2015-02-23_at_19_51_31.png

Az Éden Hotel harmadik kiadása pont olyannak tűnik, mint az első kettő volt. Aki szereti az ilyen műsorokat, eddig is nézte, és most is fogja, aki most találkozik először olyan reality-vel, amiben pucér faszik ugrálnak trópusi hotelek medencéjébe, és szilikonmellű csajok fúrják egymást lendületből, az meg úgyis rácsodálkozik majd a dologra, és eldönti, hogy kell-e neki, vagy sem. Lesz ideje, minden hétköznap este ezt látja majd a TV2-n.

Hol látható: TV2, hétköznap 20:20-tól.

Éden Éjjel is van

Kapott egy kísérőműsort is az Éden Hotel, a SuperTV2-n látható Éden Éjjelt, amiben a BeleValóhoz hasonlóan kimaradt jeleneteket és kulisszatitkokat ígértek, de az első adásban leginkább csak arról volt szó, hogy a műsorvezető Hódi Pamela és expasija, Berki Krisztián miért dugott zokniban annak idején, és mennyire elfogadható az, ha egy részeg, nagydarab pali maga alá szorít egy nőt, és összeszorítja a markát a nyaka körül. Ez utóbbi, mint a műsorból kiderült, nemcsak az Éden Hotelben, de Berkiéknél is előfordult, amihez nekem, nézőnek kurvára semmi közöm, és nem is érdekel. Hódi nem volt rosszabb műsorvezető, mint Baukó Éva, de a vendégválasztás óriási baklövés volt, mert Berki átvette a műsor irányítását, és az egója ami eleve lelóg a képernyőről, elnyomta a műsorvezetőjét, ami pedig nagy hiba. Kimaradt jelenet összesen három volt, bruttó hat percben, a műsoridő többi részében egy egymással civakodó/évődő párt figyelhettünk, amitől én éreztem rettenetesen kínosan magam.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daneee 2015.02.24. 08:50:14

Lesz hogyvolt? Úgy lenne teljes a feeling.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.24. 09:01:42

@daneee: reggel hat óta éles a hogyvolt.blog.hu-n.

2015.02.24. 09:10:56

Most láttam először ÉH-t eddig bejön.
Berki tényleg rosszul hangsúlyoz, de ez már a műsor promójában is kiderült hónapokkal ezelőtt. Egyébként nem annyira vészes, Pamela meg kifejezetten pozitív csalódás. A karakterek jók, olyan közepesen egyszerűek, nem annyira sikhülyék mint Fanni, soha többet nem nézem amiben szerepel, kevés bennem a mazochizmus.
Sixx ha nem láttad tegnap a Belevalót, érdemes megnézni!

Irgum76 2015.02.24. 10:04:17

@hogyéáadja: mit lehet elbaszni egy kurós-baszós szarságon?
ez a formátum úgy gusztustalan ahogy van ennél még a VV is jobb ott legalább nem muszájból szopják a faszt
előre kurvák gengszterek!

rives 2015.02.24. 10:05:09

"túl sok dolga még nem volt Berkinek, akiről a TV2 azt mondta, hogy sokkal többet használták a műsor alakításában, mint a Viasat az első két évadban Horváth Évát."

pont ettől félek... a főcímet már sikerült elkúrni, ha a játékosok mellett a Berki is több szerepet kap, akkor a műsort is sikerülni fog.

szebeee 2015.02.24. 10:15:56

Nekem hiányzik a T69-es :(((

7esbusz 2015.02.24. 10:39:29

Öööö és melyik az "okos" karakter? Csak nem a hipszternek álcázott "dj közgazdász"? Muhaha.

panic_button 2015.02.24. 10:53:39

egyetértek, a berki szerintem hibás választás volt, én ezért nem fogom nézni a műsort, pedig az első két évadot szerettem. de attól az embertől és az undorító megnyilvánulásaitól nekem hányingerem van. (súlyos problémák lehetnek ott agyban egyébként, ha ennyire csak a rongyrázással és ezzel a szánalmas nagypofájúsággal tudja kompenzálni a kisebbségi komplexusát)

panic_button 2015.02.24. 10:59:24

@szebeee: +1, az Éden hotel nem one man show, itt a műsorvezető elmondja a szöveget és jól néz ki, más dolga nem nagyon van, erre pedig a T69-es tökéletes választás. jó volt a hogyvoltok elején megnézni, hogy épp melyik melle állt jobban.

tomfree 2015.02.24. 11:07:31

@7esbusz: haha. Erre gondoltam én is. Ezekből melyik okos?

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2015.02.24. 11:18:58

Berki meg a természetes konferálás az két dolog, ez hamar kiderült..

AndrewBoy 2015.02.24. 11:24:42

Sikerült pár percet átélni ebből a szarból. Ha tényleg ez a menő, hogy ilyen ostoba, böszme, tirpák, beképzelt, sötét, bunkó, egoista faszok - mindkét nemre értem ezt - legyenek a követendők, hát akkor itt nem kis baj van. Persze ügyet nem csinálok belőle, mert Berki eleve garancia arra, hogy a vérnyomásom inkább egy kiadós sexel tartsam karban, minthogy ilyen faszparittyák miatt menjen fel az egekbe.

véleményM 2015.02.24. 11:34:17

Végignéztem az első adást, mert én korábban nem követtem a szériákat. Azt gondoltam valamivel különb lesz mint az a hulladék VV sorozat. Kiderült, nem különb. Attól, hogy luxusba csomagoljuk az egoizmust, a szellemi sötétséget, a f@szságot, még nem teremtünk nézhető programot. Ráadásként, műsorvezetőnek választani Magyarország egyik legirritálóbb egysejtűjét, az mindennek a teteje. Nem az a baj, hogy készül ilyen műsor, az a baj, hogy olyan tömegek nézik, akik nem kiröhögik és megvetik az ott szereplők viselkedését, életfelfogását, hanem követendő példát és elérendő célt látnak benne. Na ez az, ami nagyon szomorú és lesújtó!

sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.24. 11:35:32

@véleményM: ennél szemforgatóbb kommentet el sem tudtam volna képzelni.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.24. 11:43:07

@AndrewBoy: ki mondta, hogy követendő példák? te a tévéből választasz magadnak példaképet? ennyire nem lehetsz sötét.

véleményM 2015.02.24. 11:44:57

@sixx: Szűk látómezővel nehéz is! Miért fáj önnek, ha valaki annak látja a dolgokat ami. A kultúrszemét az kultúrszemét! Vagy ön is ezen műsorok által sugárzott értékrendek alapján képzeli el (ha vannak egyáltalán)gyerekei jövőjét? Mert én csak azt állítom, bármennyire is rendelkezésre állnak nézhető alternatívák, a közbeszédben trendi ezekről a műsorokról beszélni, tehát bizonyos körökben ciki nem nézni. Meg aztán bloggerként érvényesülni is kell valamiből.

Kicsilulu 2015.02.24. 11:50:51

@sixx:
VéleményM-nek tökéletesen igaza van!
Nyilván NEM a tévéből választ magának példaképet, mert tud értelmesen gondolkodni. Viszont azok, akiknek ezt és az ehhez hasonló műsorokat készítik, kb. a műsor vezetőjének és a benne szereplő egoista, magamutogató majmoknak az értelmi színvonalával van hasonló szinten.
Na az ilyen nézők számára viszont igenis példaképül állítja a műsor a benne szereplőket, ami társadalmi-szocializációs szempontból igencsak megkérdőjelezendő hasznosságú, sőt inkább kimondottan károsnak mondható.
Én a médiahatóság helyében szigorúan 18-as karikával, KIZÁRÓLAG a késő éjszakai-hajnali műsorsávban engedélyezném a sugárzását.

AndrewBoy 2015.02.24. 11:51:49

@sixx: Gyereked van? Mert akkor jobban vágnád, miről beszélek, azt olvasd amit írtam, ne azt, amit ki akarsz belőle hámozni. Én vastagon leszarom ezeket a seggfejeket. De ahogy az utánam szóló is írta, ezeket a genetika hulladékokat tolják előtérbe, hogy íme a mai fiatalság. Legyél sötét, ostoba, legyél egy gátlástalan fasz, mert csak így vagy valaki. 20 évesen nézz úgy ki, mint egy kiélt 40-es, a tahóság menő, a böszmeség kifizetődő. Miközben kurva gáz és szánalmas.

Nbl 2015.02.24. 11:54:31

A műsor nálam a Breki miatt alapból kimarad, de a spaletta egyébként egyfajta tájszólás, az Alföld egyes területein divat így ejteni, paletta=spaletta, pajszer=spajszer pl

panic_button 2015.02.24. 12:04:57

@AndrewBoy: Milyen jó példa, ha azt látod bármelyik bulvárlapban vagy a tévében, hogy nesze, 30 milliót kaszált ez a "gólem" az éden hotellel. Pedig valószínűleg három számot nem tud összeadni, a peres ügyéről a régi focicsapatával ne is beszéljünk, hogy ott vajon mi történt.
Én elvégeztem az egyetemet, becsületesen dolgozom, mégis 30 millió forintot egy élet alatt nem fogok megkeresni, ha csak erre építenék.

Erre itt a példa, hogy egy ilyen emberi hulladék meg a szemedbe nevet, hogy ő ennyit basz ki az ablakon hetente, na és erről szól a mai tévé műsorok egy jó nagy része.

Egyetértek, hogy erősen megváltoztak az értékrendek pár év alatt, nemrég voltam tizenéves, de akkor még nem ez folyt mindenhonnan.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.24. 12:12:25

Ez egy tevemusor, nem nepnevelo kurzus. Ha nem tudod a helyen kezelni, nem vagy kulonb a szereploknel. A gyereked neveleset pedig eleg nagy hiba lenne a tevere bizni. Hihetetlen, hogy a realiy mufaj fennallasanak 15. eveben is ilyen esztelen gyulolet es szemforgatas fogad egy produkciot. A megoldas termeszetesen a nem nezed ill a nem olvasod, de ez meghaladja az atlag kommentelo ertelmi szintjet.

2015.02.24. 12:36:16

@AndrewBoy: Nekem van gyerekem, sokat meséltem neki, mégsem féltem, hogy nagy korában Hófehérke vagy törpe lesz és Tv-t is nézett, Johnny Bravo se lett és még csak nem is pom-pommal a fején, jár suliba.

DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2015.02.24. 12:43:48

@SmittyB: hát igen, csak jellemzően az ide kommentelők (akár védi, akár támadja a műsort) értelmesebbek, mint az átlag, aki nézi ezeket a remekműveket, a helyén tudják kezelni, ahogy sixx is írta, csahogy a csepeli műkörmösnek, meg a kőműves csávójának, akiknek fogalmuk sincs a commentblogról, csak nyomják a tv2-t meg az rtl-t éjjel-nappal, példakép lesz Berki, meg bármelyik maca, aki ingyen kapta a mellét valakitől.

Cheradenine 2015.02.24. 12:47:08

Egy hányinger csatorna hányinger műsora hányinger szereplőkkel, tripla-duplahányinger műsorvezetővel... akinek ettől nem jön meg a hányingere...

fizetekmegegysort 2015.02.24. 12:50:44

@AndrewBoy: A gyerek mintakövetése elsősorban a szülőre irányul. Ha egy gyerek a tévéből veszi a mintát, vagy egész nap a tévé előtt döglik, akkor jó eséllyel otthon is ezt látta, nem tud más alternatíváról ami a szórakozást illeti. Ez meg nem a műsorszerkesztők hibája...
Az Éden Hotel műfajában profi. Bár ehhez esetleg néhány percnél többet is kéne nézni, megérteni a műsor szerkezetét, lényegét, és nem pedig elhamarkodottan ítélkezni. Abban egyetértek, hogy nem gyerekeknek való. Ezért szokás a gyermekeket este fél kilenckor az ágyban tartani, nem a tévé előtt. Gyanítom, hogy a többi adón sem nekik való műsor van ebben a műsorsávban, nemde?

kis.herceg 2015.02.24. 12:54:25

néhány részt láttam a viasatosból, ennyi alapján ez semivel sem rosszabb, fiú karakterekben mondjuk nem sok potenciált látok eddig.
egy darabig nézni fogom, de a vv pl. sokkal jobban szórakoztat.

predi 2015.02.24. 13:00:49

@sixx: Nagyon bírom az írásaidat, de most egyet kell értenem Vélemény-m-mel: elképesztően károsak az ilyen műsorok a gyerekekre, a bátyám (egy jó) középiskolában tanár, és teljesen lesújtó, amit mesél, milyen agyi szinten vannak a 14-19év közötti diákok, még az okosabbjai is. Teljes érdektelenség, teljes tudatlanság és teljes céltalanság a többségnél. És erről nagyban tehetnek a berki-szerű példaképek is (lévén, hogy a szülők pont leszarják, mit csinál/gondol/eszik/iszik a gyerekük, adják a zsebpénzt, csak hagyják őket békén), ha valaki gyerekként azt látja, hogy a siker mércéje a pénz, és pénzed lehet úgy, hogy semmi hasznosat nem csinálsz érte, csak ordenáré/becstelen/tudatlan vagy és mégis milliókat kaszálsz, mi motivál arra, hogy tanulj, és rendes emberként próbálj meg érvényesülni? Semmi. Az a baj, hogy mi, civilizáltabb emberek, röhögünk a fannika-szerű véglényeken, de nem fogunk egy 20 év múlva, amikor ezek az emberek lesznek annyi idősek, mint mi most, semmi tudással és hasonlóan hülye saját gyerekekkel, akiket ezzel az ismeretanyaggal nevelnek majd. És nem, nem vagyok "amúgynincsistévémésazoniscsakaspektrummegy"-szerű fasz, nézek tévét, de ez egy tragédia, nagyobb, mint gondolnánk. Köszönöm a figyelmet, kérem kapcsolja ki.

2015.02.24. 13:06:31

@DrSWAG_InstaProfessorOfYolo: Ha valaki olyan prosztó, hogy az ilyen műsorokból keres magának példaképet, az nem a tv hibája, felnőtt korúaknál meg pláne.

predi 2015.02.24. 13:11:01

@SmittyB: Honnan keresne máshonnan? Sport? fárasztó. Politika? ugyanmár. nézi a tévét a suliból hazajőve és nem lát mást. A szüleit se. Tragédia.

AndrewBoy 2015.02.24. 13:23:08

@fizetekmegegysort: Ezt azon a szülőn lenne érdemes számon kérni, aki egyrészt nem foglalkozik azzal, mit néz a gyerek és miben nő fel, másrészt akiknek olyan alakokat sikerül szabadon eresztenie, mint amikről most vitatkozunk. Így is elég sok a kétely az emberben, vajon jó irányba sikerül-e a sajátját állítania.

@sixx: Az egy dolog, hogy tv műsor, de ez akkor felmentést ad bármi alól is? Ezt meg neked kellene tudnod a helyén kezelni, ahogy azt is, ha valaki mást gondol, mint az elvárt. Az meg, hogy 15 év után ilyen a visszhangja egy realitynek, az nem feltétlenül a műfaj, hanem az azt művelők érdeme.

tommybravo 2015.02.24. 13:34:07

@predi: szerintem ez a kulcs:
"nagyban tehetnek a berki-szerű példaképek is (lévén, hogy a szülők pont leszarják"

Nehogy már felmentsük a szülőket, könyörgöm.

Irgum76 2015.02.24. 13:42:04

@SmittyB: @mindenki aki védi ezt a szart:
most nem a 0-14 éves korosztályról van szó szerintem
nekik ott a mese meg a nagyobbaknak a transzformersz
ez a viselkedéskultúra leginkább a 16 húszon évesekre veszélyes
mert mit lát a kedves fiatalkorú feküdj össze mindenkivel aki él és mozog cserélgesd a partneredeit csak egy cél van, hogy minél több lóvét akassz le a végén
persze lehet taktikázni is fúrni a másikat, pletykákat terjeszteni a háta mögött, megalázni
persze ezek a valós életben is megvannak de, hogy ezt a viselkedést még sztároljuk is és felnagyítva a képükbe tolni, hogy igen így kell ezt csinálni mert így fogsz az életben érvényesülni na az már gáz
a fiatalok könnyen befolyásolhatók nézd csak meg hány plázacica, kigyúrt macsó van köztük és semmi jövőképük csak, hogy egyszer bejussanak a médiába vagy százezer lájkot kapjanak a facebookon...

sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.24. 13:56:22

@AndrewBoy: nem, ez a nézők érdeme, akik a mai napig nem tudják elhelyezni a műsort a megfelelő dobozba.

nrizsa 2015.02.24. 14:03:21

Nem azzal van a probléma, hogy ilyen műsorok futnak, hanem hogy nézik az emberek. A csatornák örülnek, hogy aprópénzért tömegeket tudnak a tv elé leültetni, akik jól meg is nézik a reklámokat. Miért is tudott műsoron lenni évekig a Mónika, Balázs, Győzike, VV, BB, stb...??? Mert nézik! Sajnos.
Van gyerekem. Az egyik 14 éves. Abban igazat adok #sixx -nek hogy ez csak egy tévéműsor ... de sajnos a népnevelő hatása nem kicsi!
Amennyire csak tehetem, próbálom elérni, hogy ne akarja nézni, ne legyen rá igénye, de ez nagyon nehéz. Ha eltiltom a TV-től, annál jobban akarja nézni. De ha meg is tenném, bármilyen más eszközön elérhetőek ezek a tartalmak. Vegyek el tőle a telefonját? Ne engedjem néha leülni a laptop elé? Az jó megoldás??? Nem hiszem.
14 éves, természetes hogy fokozottan érdeklődik a szexualitás, ... siker, pénz, csillogás iránt. Ezért nem is tudok rá haragudni. Nem a gyerekek változtak meg, hanem a környezet. DE AZ NAGYON!!! :(

Baaah 2015.02.24. 14:12:27

Elolvastam a kommenteket és most már kicsit félek, hogy a lányom én kicsi pónimmá válhat vagy esetleg tündérré a jövőben :)

AndrewBoy 2015.02.24. 14:31:06

@Baaah: Minden esély megvan rá :D

fizetekmegegysort 2015.02.24. 14:31:25

@AndrewBoy: bennem nincs kétely... teszem a dolgom, a legjobb úton-módon ahogy tudom. És elfogadom, hogy egy idő után bármit teszek, a művem önálló életre kél.

ipari ivógéptanács 2015.02.24. 14:35:02

hú vaze, itt a többség kreténebb mint a szereplők, ha ennyire gáz a műsor miafasznak nézitek és irkáltok baromságokat, tényleg ennyire hülyék vagytok ?

2015.02.24. 14:35:34

@predi: @Irgum76:
Azt ugye ti sem gondoljátok komolyan, ha nem lenne ÉH, vagy VV akkor azok a társadalmi problémák amiket ráhúztok ezekre a műsorokra, nem lennének?
Már írtam régebben, a gyerekeim pl. nem nézik ezeket, de rákérdeztem,
az osztályukban is talán 1-2 ember követi, szóval ne általánosítsatok!

Reszelő Aladár 2015.02.24. 14:47:44

Berki van akkora tuskó, hogy lefullad a fejében a láncfűrész, bár ebbe a műsorba illik. Mondjuk olvasni meg beszélni azért meg lehet tanulni, erre talán a TV2-nél is van ember.
A 12-es karikával viszont biztosan lesznek parák. 16-ossal meg később kell kezdeni. A SuperTV2 melyik ország fennhatósága?

Irgum76 2015.02.24. 15:00:04

@SmittyB: esetleg olvasd el mit írtam B+

Irgum76 2015.02.24. 15:03:53

@ipari ivógéptanács: még szerencse, hogy te ilyen okos vagy...
bazdmeg mindenkinek van egy szint ami kiveri a biztosítékot és nem csak a homokba dugja a fejét de szót is emel ellene mert szerinte káros értékrendet mutat be

Fuxos (ex bömis) · http://fuxianizmus.blog.hu 2015.02.24. 15:17:49

A második sorozatot néztem, ezt nem fogom....elég ha elolvasom a posztot...így is szénné röhögöm magam. :)

Falatkányi 2015.02.24. 15:32:43

@Fuxos (ex bömis): én is arra jöttem rá, nem kell a műsort magát néznem, hogy buta embereket tanulmányozhassak.
Azt sem értem ugyan, aki egy ilyen műsorba megy (de köszi!) azokat viszont végképp nem aki kommentel, hogy nem nézem, mekkora fos, a gyerekből berki lesz ennek hatására.

20 vagyok, mégsem gondolom azt, hogy mindenkivel össze kellene feküdnöm vagy minden nap fannikára igyam magam. Én vagyok a defektes? :D

ipari ivógéptanács 2015.02.24. 15:43:35

@Irgum76:burgum,
Miért neked mi az értékrend ? Ami ma az országban folyik ? Csalnak lopnak hazudnak, az arcodba röhögnek, közben meg le sem szarnak, akkor meg mit óbégatsz itt holmi ártatlan tv műsor miatt amit nem kötelező nézni.

Chuck Νorris 2015.02.24. 15:52:03

Engem nem sikerült beszippantania eddig a müsornak. A szereplök közt nincs olyan aki szimpatikus és drukkolni tudnék, a csajok sem tul szépek, van pár arc aki konkrétan annyira sötét hogy már fáj, pld a "Taktikás" Naomi meg a focista gyerek. Ettöl még lehetne persze jó a müsor, de az első adás kimondottan unalmasra sikeredett.

johnnylightning 2015.02.24. 16:23:40

"A viccei néha otrombák, viszont a személyiségének az az iszonyú narcisztikus, öntelt, beképzelt része, ami a tévében eddig is sikerre vitte, most is működik, és ha valakinek ez a stílus jön be, akkor most sem fog csalódni, és teli szájjal röhög majd rajta."

Kétlem, hogy ez a stílus bejönne bárkinek is. Röhögni sem nagyon lehet ezen az emberen. Sokan annyira gyűlölik, hogy csak azért nézik, hogy a műsor közben bosszankodjanak és gyűlölködjenek. Ilyen a magyar sajnos. Akik egy adott műsort vagy személyt fikáznak a legjobban (hol jogosan, hol jogtalanul) ők vannak a leginkább képben, mert nézik.

Irgum76 2015.02.24. 16:53:07

@ipari ivógéptanács: jaj már megint a politika! kérem maradjon a tárgynál!
"mit óbégatsz itt holmi ártatlan tv műsor miatt amit nem kötelező nézni."
ártatlannak semmiképp nem nevezném mivel alapvető erkölcsi normákat tiporja a sárba gyakorlatilag kurválkodj, lopj, csalj,hazudj a pénzért
nem az a bajom, hogy én nem nézem (még mielőtt valaki okos beírná, hogy ha nem nézed honnan tudod viasaton anno belenéztem) hanem, hogy ez egy kamaszokat megcélzó műsor és ők fogják nézni már csak a csöcs és izom faktor miatt is és ez a műsor nem tereli jó irányba a világképüket

kovacstamas1123 2015.02.24. 17:03:23

@sixx: Igaz, hogy ez nem népnevelő műsornak készül(t), de azzá válik, mint minden más is.
Ugyanis, ha logikusan belegondolsz, akkor nem azok a gyerekek vannak veszélyben, akiknek a szülei "úgymond" normál (konzervatív) értékrendet képviselnek, mert azok a gyerekek olyankor rég ágyban vannak, vagy elmagyarázzák nekik, hogy hogyan kezeljék a teleVÍZIÓt és annak szereplőit, esetleg a szüleik olyan példaképet állítanak eléjük, hogy nem a TV-ből kell választani nekik agyhalott félistent.

Azok a gyerekek viszont, akiknek a szülei ilyen-olyan okból NEM KÉPESEK az elfogadott társadalmi normák szerint, "normálisan" nevelni a gyereket, - és tudjuk, hogy egyre több ilyen van-, pont azon szülők HELYETT KÉNE a TV-nek megnevelnie a gyereket. Az pedig egyértelmű, hogy azok a gyerekek ülnek a TV előtt, akikre bizony amúgy is ráférne a nevelés. Ezzel szemben pont rossz értékrendet mutatnak nekik (normálisként). Otthon is ezt látja, meg a TV-ben is.
És igen! A HELYETT itt a kulcsszó. Itt jön(ne) be az állam gondoskodó szerepe/feladata, amivel a saját társadalmát tudná felemelni... de ez mint tudjuk nem érdekük.

Röviden: Ha már a szülő nem képes normálisan megnevelni a gyereket, akkor legalább a TV neveljen és ne pedig rontson tovább rajta!!!

Én ezért várnám el a TV-től, hogy igenis CSAK ÉRTÉKES, ÉRTÉKRENDTEREMTŐ műsorok menjenek benne.
Elég nagy baj, hogy a szülői nevelés-, magyarázat-, és kontroll nélkül felnövő gyerekek a nagyvilágból szinte CSAK az adócsalók, bűnözök, erkölcstelen és primitív emberek következmények nélküli luxuséletét látják, láthatják... és mondjuk nem is feltétlen este 10 után (pl. Győzike-show)

Remélem érted, mire gondolok.

kovacstamas1123 2015.02.24. 17:11:02

@sixx: "Ha nem tudod a helyen kezelni, nem vagy kulonb a szereploknel. A gyereked neveleset pedig eleg nagy hiba lenne a tevere bizni...
A megoldas termeszetesen a nem nezed ill a nem olvasod, de ez meghaladja az atlag kommentelo ertelmi szintjet."

Leírtad, amit gondolok.
Pont azok sorsát kéne az államnak a kezébe venni, akik "nem tudják a helyén kezelni", vagy akik "nem különbek a szereplőknél", akik "a gyerekük nevelését a TV-re bízzák", vagy akik "nem haladják meg az átlag kommentelő értelmi szintjét".
Miért a hülyéket termeljük, mikor termelhetnénk normálisakat is.
A magyar emberek elvárják, hogy az állam mentse meg őket attól, hogy hülyeséget csináljanak, pl rossz devizahitelt vegyenek fel, de akkor mentse meg őket attól is, hogy egy rossz értékrendet közvetítsenek a fogékony gyerekek felé, akik a jövő társadalmát fogják alkotni!

fizetekmegegysort 2015.02.24. 17:19:20

@Irgum76: Te mit adnál a kamaszoknak, ami jó irányba tereli a világképüket? Napi misét? Erkölcsi prédikációt? Párválasztási tanácsokat? Aztán milyen alapon?
Szerinted a kamaszok hülyék? Ha nem néznek ilyen műsort, akkor nem elég körülnézniük? Éden Hotel nélkül szerinted nem látják, hogy az apjuk a jócsöcsű 25 évessel vígasztalódik, miután elvált, vagy hogy az anyjuk szeretőt tart, hogy a házasságok nagyobbik fele végződik válással, ami meg egyben van annak nagy része a vagyoni okok miatt? Szerinted hány normális családot lát egy kamasz maga körül? A barátnőm 14 éves fiának osztályában az elmúlt 2 évben a 28ból 26 szülőpár elvált... ERkölcs? Viccelsz? Szerinted nem látják, hogyan játszanak a szülők az adóval, hogyan használják a céges cuccokat magán célra, hogyan oldják meg "okosba számla nélkül" a lakásfelújítást? Szerinted kamaszkorukra nem tapsztalták meg számtalanszor, hogy a pénzes gyerekek pénzes szülei meg tudják venni az előnyöket befolyással, pénzzel? Szerinted milyen példát mutatunk mi felnőttek a mindennapi életünkkel a kamaszoknak? Majd pont az Éden Hotel miatt lesz rossz a világképük.... ne viccelj már! A világképüket mi felnőttek a viselkedésünkkel alakítjuk... És lehet azt mondani, hogy a politika nem ide tartozik, de egy olyan átpolitizált, korrupt országban, mint a miénk, a kamaszok értékrendjét nem az Éden Hotel fogja lerontani, ebben biztos lehetsz! Amit képviselsz, az egy rendkívül álszent álláspont!

Irgum76 2015.02.24. 17:22:48

@kovacstamas1123: ugye te sem hiszed, hogy ez a műsor egyetlen épelméjű gyereket is érdekelne?
az államot meg felejtsd el mit akarsz sanzon bizottságot L. Simon Gábor vezetésével???
vannak korhatár besorolások ennél több nem kell
anyu apu rég nem tudja mit néz a gyerek a saját szobájában a saját tv-jén, laptopján, tabletjén
nyugodt lehetsz te sem tudod
de ez a műsor nem is nekik készül
viszont mint fentebb kifejtettem a célcsoportra is káros

fizetekmegegysort 2015.02.24. 17:23:38

@kovacstamas1123: amit te írsz, azt a funkciót a köznevelés kellene hogy ellássa, nem a TV. A kereskedelmi csatornáktól nem elvárható, hogy köznevelési feladatokat lássanak el. Az általad leírt probléma nagyon is valós. Megoldása pedig az Állam kezében volna az oktatási rendszerbe pumpált milliárdokkal, és a teljes oktatási reformmal. Van rá számos példa a világban: azt a különbséget, ami család és család között van, egyedül az oktatás képes jelentősen csökkenteni. Az esélyegyenlőség -mert erről beszélsz - leginkább így teremthető meg. A TV - az állami -bizonyos formában lehet ennek egy eszköze, de a kereskedelmi semmiképp. A profitorientált vállalkozásnak nem dolga, hogy társadalmi - szociális problémákat oldjon meg az Állam helyett.

Irgum76 2015.02.24. 17:30:23

@fizetekmegegysort:
"A világképüket mi felnőttek a viselkedésünkkel alakítjuk..."
ebbe nálam beletartozik az is, hogy a kurválkodást nem sztároljuk a tv-ben (sem)

kovacstamas1123 2015.02.24. 17:32:57

@Irgum76: Nem az "épelméjű" gyereket kéne a TV műsornak megnevelni.
Azokat a gyerekeket, akikre amúgy is szarik a szülő, ergo a TV neveli, pont a korhatár besorolások fogják érdekelni, és ha meglátják a 16-os karikát már futnak is a TV elől alucikálni.
Az a nem mindegy, hogy amit lát, azt a helyén tudja-e kezelni. Az enyém MAJD remélem, mert elmagyarázom neki, mert "gondos szülő vagyok". Azzal van a baj, akiknek nem magyarázzák el, hogy hol kezeljék. Én ezért tiltanám be.
Én is nézem néha, jót röhögök rajta, de ismerve a mai átlag fiatalok értelmi szintjét, bizony betiltanám...

@fizetekmegegysort: Mivel köznevelés nincs, így neveljen LEGALÁBB A TV!
És törvényekkel a kereskedelmi csatorna is lehet köznevelő.
Én nézem ezeket a műsortokat, de nem bánnám, ha köznevelési célzattal betiltanák...

fizetekmegegysort 2015.02.24. 17:40:26

@kovacstamas1123: ja, és titlsuk be a cigit, a káromkodást, a pornót, az alkoholt, a gyógyszereket, hátha valaki nem elég okos ahhoz, hogy a helyén kezelje. Tiltsuk be a lottót. Sőt, holnaptól határozzuk meg minden kajából a fejadagot, hátha valaki túl sokat, vagy túl keveset eszik... köznevelési célzattal, hisz egy egészséges és erkölcsös társadalmat építünk. :) Éljen Észak-Korea! Köznevelési célzattal! :)

Irgum76 2015.02.24. 17:41:29

@kovacstamas1123: te gyerekekről beszélsz én fiatalkorúakról
"Azokat a gyerekeket, akikre amúgy is szarik a szülő, ergo a TV neveli, pont a korhatár besorolások fogják érdekelni, és ha meglátják a 16-os karikát már futnak is a TV elől alucikálni."
egy gyerek nálam max 14 év mivel a karika idősávhoz is van kötve a gyerekek már elmentek alucikálni mire meglátnák a karikát
(aszt másnap letölti torrentről)

Irgum76 2015.02.24. 17:48:08

@fizetekmegegysort: jól beszélsz elvtárs!
a pornográfiát (és egyéb szarságokat) hagyjuk meg a nyugat rothadó ópiumának!

fizetekmegegysort 2015.02.24. 17:48:28

@Irgum76: ja, a sörözés és hányás az olyan férfias, az belefér... :)

Teshow 2015.02.24. 20:15:14

Olyan vicces, hogy a média még mindig úgy kapaszkodik a 18-49 "húzó" korosztályba, mint Floki kutya a lábtörlőbe.
Pedig tény, hogy a 18-35 ma már nem is néz tévét egyáltalán, ők internet fogyasztók. A TV előtt ma leginkább a 60+ ül, és a 12-16, ez utóbbiból főleg lányok. Az időseket meg (akik egy más értékrendben nőttek fel) egy Berki-féle figura taszítja, tudom a saját szüleimről - de nézik, mert nekik a TV maradt. A gyerekek pedig csak azt látják az egészből, hogy ez egy remek módja az érvényesülésnek, mijafaxnak kellene tanulni??? Így azután nem is tanulnak, vagy ha mégis (mint az én gyerekeim) akkor hamarosan nem néznek TV-t (l.fentebb)

Ja, és még1!
Ne tessék elfelejteni, hogy ezeknek a sorozatoknak az eredetijeit valamikor a 60-as évek végén csinálták, szigorúan tudományos céllal. A szereplőik pszichológia szakos egyetemisták voltak, akik tudták, miben szerepelnek, és azt is, hogy ezek a manipulációs játékok hová vezethetnek. ÉS sok esetben még ott is megdöbbentő következményei lettek a "játéknak" - namármost ugyanez agyatlanokkal lejátszani ... hűha!

kovacstamas1123 2015.02.24. 20:41:56

@Irgum76: Ja, kivéve mondjuk VV Zsu kisfiát, aki a BeleValó alatt az anyja mögött ugrált, vagy mondjuk Fanni 11 éves öccsét, akit az ÓVÓNŐ anyja akart bevinni a párbajra.
Pont az ilyen hülye szülőktől kéne megvédeni a gyerekét, hogy lehetőleg ne akkora barom legyen, mint ő. Még számtalan példát lehetne említeni erre.
Egyébként a fiatalkorúakat is lehet befolyásolni, terelni, és nem mindegy, hogy mit lát minden nap a TV-ben, ami már-már általánossá válik.
Én csak annyit mondok, hogy ne tolják bele a képükbe minden nap. Nem zavar, ha mondjuk éjszakai idősávban ezt leadják, de főműsoridőben, meg minden bulvárújságban azért ne már. Nyilván, aki akarja úgyis eléri, de ne ezt tegyük mindennapossá...

@fizetekmegegysort: Ha jól tudom, ezek egytől egyig már most is be vannak tiltva annak a korcsoportnak, akikről mi itt beszélünk. Vagy ihat, dohányozhat, szerencsejátékozhat, pornózhat, vagy bármilyen gyógyszert kiválthat egy 18 éven alatti (ELVILEG)? A dohányzás és a pornó, a póker, a káromkodás még a tv-ben is be van tiltva tudtommal nappali idősávban, viszont erkölcstelen, primitív barmokat, adócsalókat, bűnözőket pozitív példának beállítva, sőt SZTÁROLVA simán láthat.
Ha csendben maradtál volna....

Ennyi erővel akkor sztriptízbár is lehetne a gyerekhomokozó mellet, mindenféle elsötétítés nélkül... Igenis vannak olyan dolgok, amiktől védeni kell a gyerekeket, fiatalokat, pláne, ha ezt a szülő nem teszi meg magától. Legtöbb esetben még a hülye szülő sem viszi be a gyereket a bordélyházba, viszont leülteti a TV elé, csak nehogy foglalkozni kelljen vele. A TV, és az abban lévő műsorok a fiatalok, gyerekek mindennapjainak a része. Nem mindegy mit látnak, hallanak, mi válik természetessé, általánossá és elfogadottá nekik.

fizetekmegegysort 2015.02.24. 22:20:20

@kovacstamas1123: ohhh, hogy oda ne szaladgáljak... tényleg? Ezek tiltva vannak? Hát nem is szokott 18 alatt senki se szexelni, se dohányozni, se inni, se pókerezni... Te melyik bolygón élsz? Gondolom te is szigorúan kivártad a 18.szülinapodat mindazzal amit felsoroltál, hisz tiltva vannak, nem szabad! Ha csendben maradtam volna? Talán neked kellett volna ezt megtenni. Bakker, azt az időt éljük, mikor 12 -14 évesek szexelnek, nem ÉH néznek, vazze, csinálják! Persze, nyilván a tévé miatt. Véletlenül sem azért, mert az anyukák már 4 évesen haskilógós pólóba öltöztetik a kislányokat és zselézik a kisfiúk haját! Véletlenül sem azért, mert a szülők felnőtt terhelésnek teszik ki a gyerekeket, mire ők felnőttektől tanult módon és viselkedési formákkal próbálják kiereszteni a gőzt... dehogy. Véletlenül sem azért, mert mi mutatunk rossz példát a családon belül, mikor minden vendégségben előkerül a cigi, a pia, és a gyerek azt látja, hogy apa a vendég bácsikkal valahogy olyan fura lett a sörök után. Nem, a rohadék tévé az oka! Ébredj már fel ember! Fordítva ülsz a lovon! Mi az, hogy a gyerek mindennapjainak része a tv? A felnőtt mindennapjainak része a tv. A gyerek MAGÁTÓL nem néz tv-t, ez tanult viselkedés. A legtöbb felnőtt pont úgy rabja a tvnek mint a gyereke, csak divat vinnyogni, és másra mutogatni, ahelyett, hogy vállalnánk azért a felelősséget, hogy mi mutatunk rossz mintát. Nem én vagyok a hibás, hogy nem mutatok más lehetőséget, hanem a műsor, hogy rosszat mutat! Ez pont olyan, mint mikor egy gyerek kövér, és a chips, meg cukros szirszar gyártókra mutogatunk, hogy ők tehetnek erről. Pedig az tehet róla aki a gyerek kezébe adta a chipset. A TV pont olyan termék, mint bármi más amit vásárolsz a közértben: ha nem tartod jónak, ne vedd meg, és akkor majd a gyereked sem lesz "veszélyben". Ez ilyen egyszerű. Totál egyéni felelősség, minden más csak duma, és a felelősség hárítása.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.02.24. 23:12:57

Dióhéjban, ez a műsor tényleg egy taliga shit.
Ehhez képest a Valóvilág egy mesterkurzus Popper Péterrel.
De ezt a műsort az sem mentené meg ha hirtelen lecserélnék Berkit, de mivel nem cserélik csak árt a műsornak.

kolbászmustárral (törölt) 2015.02.25. 01:03:49

Jó 15-20 évvel ezelőtt is volt a tizenévesek között egy "baszós-ivós" réteg.
38 éves rokonom mesélte, hogy őt 18 évesen cikizték, mert szűz volt.
33 éves barátnőm röhögött azon, hogy anno a gimnáziumban hologramos, fekete platformos telitalpút viseltek a menőhhcsajok és cserélték a faszikat az aktuális egyen-kinézet-trend szerint.
Vagy a gladiátorjátékok, boszorkány-próbák, stb.
Felesleges belevizionálni a társadalom butulását egy ilyen műsorba,
ez a "réteg" mindig jelen volt és jelen lesz, és ez így van rendjén.

Irgum76 2015.02.25. 04:37:15

@kovacstamas1123:
"Ja, kivéve mondjuk VV Zsu kisfiát, aki a BeleValó alatt az anyja mögött ugrált, vagy mondjuk Fanni 11 éves öccsét, akit az ÓVÓNŐ anyja akart bevinni a párbajra.
Pont az ilyen hülye szülőktől kéne megvédeni a gyerekét, hogy lehetőleg ne akkora barom legyen, mint ő. Még számtalan példát lehetne említeni erre."

bezzeg ha színházba vitte volna akkor nem óbégatnál
általánosban írtam, hogy egy gyerek már olyankor alszik mikor kint van a 16-18-as karika
az ha néha fent marad egy-egy különleges alkalomkor az nem mérvadó

"Egyébként a fiatalkorúakat is lehet befolyásolni, terelni, és nem mindegy, hogy mit lát minden nap a TV-ben, ami már-már általánossá válik"

én is erről pofázok már a sokadik kommentemben

egy gyereknek még megmondhatod, hogy na ezt most nem nézzük nyomás az ágy
de egy 20 éves fiatalnak ki fogja megmagyarázni, hogy ez a műsor tévutakra vezet?
senki
és leveszi onnan azt a viselkedéskultúrát ami a "sikerhez" vezet

Cérnahuszár 2015.02.25. 09:00:11

Nem értem miért tologatjátok a felelősséget és az okot az ilyen véglények létezése miatt vagy a műsorra, vagy a szülőkre. Ezen vitázni... Mindkettő vastagon tehet róla hogy ilyen agyhalott fiatalok vannak, egyik engedi, a másik meg asszisztál, alátámaszt, megerősít.

fizetekmegegysort 2015.02.25. 09:00:57

@Irgum76: "egy gyereknek még megmondhatod, hogy na ezt most nem nézzük nyomás az ágy
de egy 20 éves fiatalnak ki fogja megmagyarázni, hogy ez a műsor tévutakra vezet?
senki és leveszi onnan azt a viselkedéskultúrát ami a "sikerhez" vezet"

Ebben totál igazad van! CSakhogy a 20 évesnek már NEM KELL semmit megmondani. FElnőtt ember. Szavazhat, házasodhat, gyereket nevelhet... Nem kell neki megmondani mit tehet és mit nem. Lehet bízni abban, hogy jól tettük le az alapokat, és ha meg is néz ilyesmit, max röhög rajta. A tiniket szép lassan el kell engedni. A hiba ott van, hogy ma még 18-20 éves FELNŐTTEKET is tutujgatnak a szülők, mert jajjakisfiamrossztársaságbakeveredik.... Igen, lehet, de az már az ő felelőssége, döntése, élete, és én ott már csak akkor dumálhatok bele, ha kéri. (igen, ez szerintem is baromi nehéz)

Irgum76 2015.02.25. 10:04:40

@fizetekmegegysort:
"FElnőtt ember. Szavazhat, házasodhat, gyereket nevelhet..."
lophat, csalhat, rabolhat, ölhet
Dopeman is csak addig hangoztatta nagy mellszélességgel, hogy "lopni, megyünk lopni" míg a saját rajongói verték agyon a nagyszüleit
"CSakhogy a 20 évesnek már NEM KELL semmit megmondani"
vagy mégis?
süti beállítások módosítása