Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Érthetetlen mellé- és félrebeszélés a médiapiacon

2015. január 05. 13:47 sixx 2 komment

A marketingkommunikáció mint diszciplína iránti érdeklődés – hasonlóan a médiatudományhoz – a fiatalok körében érezhetően csökken („fékezett habzású”). Ennek okai komplexek, de a szakma számára az üzenete mindenképp az, hogy a fiatal, friss szem és fül idegenkedik a rázúduló hirdetésdömpingtől („delete”), s a sok évtizedes vizuális és kreatív eszköztárral megjelenített kommunikációban („csodálatosan fényképezett imázsfilm”) ritkán talál eredeti, kreatív, izgalmas elemeket, olyanokat, amiért irigyelheti-csodálhatja alkotóját, amiért szívesen kerülne a helyébe.

Ilyen és ehhez hasonló bullshitcunami fogadja az olvasót, ha az mmonline.hu Ezt várjuk az idei évtől – 1. rész című cikkére klikkol, amiből kiderül, hogy 

  • Nagyon optimistán látjuk 2015-öt (Simon Zsolt, TV2)
  • A reklámpiacon kifejezetten dübörgött az utolsó negyedév (Vidus Gabriella, R-Time)
  • Az idei év abszolút nyertese az RTL 3 (Vidus Gabriella, R-Time)
  • A növekedés nagy nyertese a TV2 csoport (Simon Zsolt, TV2)
  • A nem állami kézben lévő kereskedelmi bankok médiaköltése tovább zsugorodik (Horváth Magyary Nóra, K&H csoport)
  • Legalább akkora kreatív paradigmaváltás készülődik („B. ú. é. k.”), mint amekkorának a média használatukban tanúi vagyunk (Nagy Bálint, IBS)
  • Az érdeklődés és a kíváncsiság többnyire töretlen a klasszikusnak tekintett kulturális javak iránt (Liptay Gabriella, SQ,)

Ehhez csak ennyit szeretnék hozzátenni:

Még ma szükséges átvezetni a dinamikusan növekvő szolgáltatási folyamatrendszert.

Címkék: bullshit

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neocon 2015.01.05. 15:32:51

Az utolso kifejezetten tetszik: "tobbnyire toretlen", tehat nem toretlen, hanem megvaltozott (csokkent, ha tippelnem kene). A bullshitcunami szot meg jelolni kell Oscarra.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2015.01.06. 09:13:42

A menedzsment szeretné benchmarkolni a racionális üzletmenetet, a lényeg: facilitálni az együttmûködõ fejlesztéseket.
(köszi: www.vancso.hu/bullshit/ )
süti beállítások módosítása