A marketingkommunikáció mint diszciplína iránti érdeklődés – hasonlóan a médiatudományhoz – a fiatalok körében érezhetően csökken („fékezett habzású”). Ennek okai komplexek, de a szakma számára az üzenete mindenképp az, hogy a fiatal, friss szem és fül idegenkedik a rázúduló hirdetésdömpingtől („delete”), s a sok évtizedes vizuális és kreatív eszköztárral megjelenített kommunikációban („csodálatosan fényképezett imázsfilm”) ritkán talál eredeti, kreatív, izgalmas elemeket, olyanokat, amiért irigyelheti-csodálhatja alkotóját, amiért szívesen kerülne a helyébe.
Ilyen és ehhez hasonló bullshitcunami fogadja az olvasót, ha az mmonline.hu Ezt várjuk az idei évtől – 1. rész című cikkére klikkol, amiből kiderül, hogy
- Nagyon optimistán látjuk 2015-öt (Simon Zsolt, TV2)
- A reklámpiacon kifejezetten dübörgött az utolsó negyedév (Vidus Gabriella, R-Time)
- Az idei év abszolút nyertese az RTL 3 (Vidus Gabriella, R-Time)
- A növekedés nagy nyertese a TV2 csoport (Simon Zsolt, TV2)
- A nem állami kézben lévő kereskedelmi bankok médiaköltése tovább zsugorodik (Horváth Magyary Nóra, K&H csoport)
- Legalább akkora kreatív paradigmaváltás készülődik („B. ú. é. k.”), mint amekkorának a média használatukban tanúi vagyunk (Nagy Bálint, IBS)
- Az érdeklődés és a kíváncsiság többnyire töretlen a klasszikusnak tekintett kulturális javak iránt (Liptay Gabriella, SQ,)
Ehhez csak ennyit szeretnék hozzátenni:
Még ma szükséges átvezetni a dinamikusan növekvő szolgáltatási folyamatrendszert.
Neocon 2015.01.05. 15:32:51
rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2015.01.06. 09:13:42
(köszi: www.vancso.hu/bullshit/ )