Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A kutya sem nézi, mégis 440 milliót kaszál Fábry (UPDATE: az MTVA cáfol)

2014. szeptember 14. 10:24 sixx 174 komment

1183649_b0f302c55262c80f7ccc64e17899af6c_o.jpg

Ezért jó a köztévénél showmannek lenni: mindegy, hányan nézik az ember műsorát, a nagy lóvét simán le lehet szakítani az állami tőgyről - már ha az embernek beveszi a gyomra az ilyesmit illetve elég vastag a bőr az arcán ahhoz, hogy zsebre tegye a pénzt. A Vasárnapi Blikk tudta meg, hogy Fábry Sándor talkshowja 2015-ben is kell a köztévének, még úgyis, hogy a 2014-es évre vetített nézettsége átlagosan a 400 ezer főt sem éri el, azaz egy jobb NB1-es meccs is lenyomja, márpedig ennél szomorúbbat el sem nagyon lehet képzelni. A 18-49-es korosztály adatait is kikereste a lap, a legjobb időszakban 96 000 nézőt érdekeltek a humorbombák és vicclabdacsok, ami a statisztikai hibahatárnál, azaz a Marslakók egykori nézettségénél ugyan magasabb, de ettől még röhejesen alacsony.

A Vasárnapi Blikk megszerezte az MTVA és Fábry cége közötti szerződést, amiben az áll, hogy évente húsz adást kell elkészíteni, 22 millió forint plusz áfás díjért cserébe. Mivel a szerződést 2012-ben kötötték, kiszámolható, hogy három év alatt Fábry műsora 1,3 milliárd forintnyi közpénzt emésztett fel, a 2015-ben bemutatásra kerülő újabb 20 adásért pedig 440 millió plusz áfát markol fel majd az egykoron tehetségesnek mondott, mára egy besavanyodott nyugdíjas tempójában és stílusában műsort vezető Fábry. 

Ügyes, na.  

UPDATE:

Az MTVA Kommunikációs Igazgatóságának közleménye

Budapest, 2014. szeptember 14., vasárnap (OS) - A Vasárnapi Blikk valótlanul közölte, hogy az MTVA már a 2015-ös esztendőre is leszerződött a Fábry showműsort gyártó Trisó Produkciós Kft.-vel. A valóság ezzel szemben az, hogy a szerződés eddig nem került meghosszabbításra, mivel a MTVA-ban csak a következő időszak műsorstruktúra-tervezésekor születik döntés arról, hogy folytatódik-e a műsor, és ha igen, akkor annak milyen feltételei lesznek.

A Vasárnapi Blikk ráadásul olyan további "bennfentes" információkra hivatkozik, amikor az MTVA és a Trisó Produkciós Kft. között létrejött szerződésről beszél, amelyek mindenki számára elérhetők az MTVA honlapján.

Az MTVA sajnálja, hogy a magyar sajtó egy része ismételten hitelt adott egy hazugságnak, és jogi lépéseket kezdeményez az ügyben.

Címkék: fábry mtva lovetta

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lobster thermidor 2014.09.14. 12:20:23

@maximum1:

Te most komolyan beszélsz, honnan veszed, hogy nekem ez új?
Te állítottál valamit, én pedig a gyengébbek kedvéért segítettem értelmezni.

dr doktorka 2014.09.14. 12:20:33

Ezekről az erkölcsi hulla Fábrisanyikról szól a híres index glossza:

index.hu/velemeny/2014/07/24/nem_olyan_konnyu_segget_nyalni_mint_azt_elsore_gondolnank/

Alapjaiban változott meg a magyarországi seggnyalási piac az elmúlt négy évben.
mára egy helyen van az összes nyalható segg. Miközben a seggnyalók száma nem változott.

Az egyetlen nagy seggközpont kiszolgálásáért korábban soha nem tapasztalt intenzítású verseny indult meg. A seggnyalók a bőrükön érzik az ún. szűk keresztmetszetet (bottleneck-effect) aminek a veszélyére a szakértők már évekkel ezelőtt felhívták a figyelmet: az elsősorban az evolúcióban ismert jelenség következménye, hogy a kis létszámú populációkban megnő a beltenyészet veszélye, ami genetikai leromláshoz és a káros tulajdonságok megnövekedett előfordulási gyakoriságához vezet.

A felerősödött verseny miatt ma tényleg csak a legjobb seggnyalók tudnak talpon maradni.

Virág et. 2014.09.14. 12:20:45

@pingwin: Nyilván ne, sz.rt a f.sra nem érdemes cserélni. De lehetne belőle akármi más. Mit tudom én, kátyúzzanak. Vagy cseréljék le a gépeket az okmányirodákban, nem számít.

@különvélemény2: Azért 2010 után nem kicsit megugrott a közmédia büdzséje a korábbi évekhez képest.

na__most__akkor 2014.09.14. 12:20:47

@zrx_xzr:
sztem(=Szerintem) nem fabryt(=Fábryt) kene(=kéne) szidni, akarmilyen(=akármilyen) a musora(=műsora)

Szerintem egy magyar blogon magyarul kéne (nem kene...) írni.
Ilyen "zrx_xzr" féléket meg kapásból ki kéne (nem ki kene...) moderálni.

speirs 2014.09.14. 12:21:11

@Booksi: ha több eszed lenne egy zsák disznószarnál, akkor tudnád hogy mi a különbség egy ker tv (heti 7es) és a kincstári tv finanszírozása között.

V-ger 2014.09.14. 12:22:35

@röf: Akkor neked is:
Azt sem néztem. Sőt, ha most szerződne egy új "humorista" a köztévéhez, és azért állami pénzt kapna, az sem tetszene. Még akkor sem, ha tetszene a humora.
Ugyanis ez nem "közszolgálati" feladat. Max kaphat egy stúdiót a felvételekhez támogatásnak. De a többi költségét lehet szépen piaci viszonyok között kitermelni.

Ez nem "regionális" vagy "nemzetiségi" műsor, amit tényleg képtelenség piaci alapon működtetni.

maximum1 2014.09.14. 12:24:27

@lobster thermidor: Ja bocs! Ez szokatlan, ide csak vért fújni jár mindenki. :-)

zrx_xzr 2014.09.14. 12:24:58

@na__most__akkor: megtanultam irni, tanulj meg olvasni : )

zrx_xzr 2014.09.14. 12:26:35

@na__most__akkor: amugy tipikus magyar gondolkozasod van, amivel nem ertesz egyet (tartalmilag), ki kell moderalni (hivatkozva alaki hibakra) ......

lobster thermidor 2014.09.14. 12:28:17

@maximum1:

Vannak még új dolgok a nap alatt. :)

V-ger 2014.09.14. 12:29:37

@pingwin: Legyen. Győrben. Kézilabda.
Mert nem kicsit tartom szánalmasnak, hogy abban a városban, aminek a "Magyar Olimpiai Bizottság" Elnöke a polgármester, a világ legjobb női kézilabda-csapatának (segítek: Győr) rendszeresen kell más városba utazni a döntőt lejátszani, mert a stadionjuk nem felel meg az EHF szabályainak ilyen mértékű rendezvényhez. De hagyjuk, felesleges ezt a szálat ide behozni. Ez a CC. Ez a cikk meg arról szól, hogy egy "humorista" legyen kedves piaci alapon eltartani magát.

M_R 2014.09.14. 12:31:22

A "köztévén" akkor is beletolnak egy műsorba akár 1 milliárdot is, ha az összesen alig 20 ezer nézőt érdekel...Az évi 68 milliárdból fussa rá.

Fábry a "fújjutáljuk" RTL Klub-on kezdte - csak miután kifulladt és heti rendszerességgel ugyanazokat a sablon-poénokat nyomta, nem hozta az elvárt nézettséget - hát átment a köztévéhez, ahol nincs nézettségi elvárás szám, és pénz nem számít...

sweeney todd 2014.09.14. 12:32:45

@zrx_xzr: "amugy a teveben (szamomra) anno meg mindig a fabry pl az egyik legnezhetobb musor volt.. mivel jo ideje nem lattam, ezert nem is mondanek velemenyt" öööö, a mondatod egyik fele üti a másikat.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.09.14. 12:36:28

@gurigapapa: Ekkor viszont a talk show vezetőnek kell értelmes kérdéseket feltennie, hogy izgalmas legyen az alany. Fábry-nál pedig mindig az volt a leggyengébb szegmens

Itt nem a Fábry 440 milliója lenne a lényeg (annyit kér amennyit nem szégyel), hanem hogy közcsatorna a gyengébb nézettség ellenére berendeli a ezeket a műsorkat (Hacktion, Munkaügyek, stb...).
Húzoműsornak szerették volna, de csakhamar rájöttek, hogy 15 év után már nem hoz több nézettséget, ennek ellenére MÉGIS berendelik.
Az azóta elkaszált DTK show (nem akarom most itt kritizálni D. Tóth Kriszta talk show-s szereplését) alig fél év után hozta UGYANEZT a nézettséget, FELE/HARMADENYI pénzért.

Ha ugyanazt a dolgot harmadennyiért is megkapom a boltban, akkor az olcsóbbat vagy drágábbat választom? Köztévés döntés.

Olyan műsorokat rendelnek, be amelyek nem hoznak nagy nézettséget, de ha nem nagy bukás (lásd Marslakók), akkor is a műsorok évekig elvegetálnak az adón.

v2peti 2014.09.14. 12:36:59

@Reszelő Aladár: Nem szoktam nézni, mert egybeesik a Barátok Közt-tel, de most megnéztem az elejét. Sajnos semmilyen politikai poén nem volt benne, csak gyenge humorbuborékok, és rövid is volt az eleje. Egyszer korábban (ca. 2 éve) néztem, akkor az amúgy egyik kedvencem, Szőke András volt benne az elején, de akkor eléggé gyengén muzsikált, ahhoz képest meg túl hosszan szerepelt.
Bár azért most is vannak benne érdekes emberek, de az már valahogy nem akkora poén, hanem kissé megkoppott, hogy a végén még mindig ugyanazzal zár, mint az RTL-en annó: "Aludjanak jó, álmodjanak szépeket, kezüket a paplan fölél, éljenek a csajok, sohase igyanak mosatlan gyümölcslevet, és ne feledjék, hogy Beethoven a zene Mozartja!" Azért valami újat vihetne már bele.
Igaz, a mostani adás ismétlés volt, de nem annyira régi, hanem év eleji.@speirs:

v2peti 2014.09.14. 12:38:20

@V-ger: "Lólengő" már tehetne valamit ezügyben!

MACISAJT 2014.09.14. 12:39:23

Bezzeg azok a daliás idők mikor a "köztévében" a politikai humort, főmüsoridőben, a Fajkasházy sziámi ikertestvére, Selmeczy Tibor művelte, Szféra produkcióval.

különvélemény2 2014.09.14. 12:43:36

@Virág et.:
Mert MTVA lett, összevonva mindennel, én nem szívesen bogoznám ki, hogy a mtv 1-2-nek mennyi jut ebből, de biztos igazad van abban, hogy emelkedett.

De sok évad fábryt spórolt volna az mtv, ha nem adják el alóla a székházat, amit visszabérelt pont addig, ameddig az új tulajnak ingyen lett az ingatlan, majd nem költöztetik be az állam által direkt a tévének épített új székházba, amit persze beköltözése előtt szintén eladtak így azt megint bérelnie kell.

Ezért még mindig az a véleményem, hogy inkább fábry, mint nyom nélkül ellopott pénz.

zrx_xzr 2014.09.14. 12:46:26

@sweeney todd: segitek szovegertelmezesben .. amig teveztem (kb 8 evvel ezelottig), ANNO jo VOLT a fabry show // jelenlegirol nem mondanek velemenyt, m nem lattam nagyon sok ev ota .. de akarmilyen is egy musor, a lenyeg azon van, h mindenki adojabol finanszirozzak retegek v epp igenytelen tomegek szorakozasat.. engem nem zavar, h vki gyoziket nez vagy mindentudas egyetemet, mindegyik egyeni erdeklodes.. a gond azzal van, ha nekem gyoziket kell finanszirozni, mikozben nem vagyok gyozike rajongo.. de ha jo szerzodest gyozike kot, ugyanugy nem talalom korrektnek emiatt gyoziket betamadni.. rossz helyen (sertodotten, vagy valosagtol elrugaszkodoan) kapargat a cikkiro, ezzel van a gond..

semmiextra 2014.09.14. 12:47:28

@különvélemény2:
Csak pár adat amit nem vettél figyelembe.
Lettermant tényleg arányaiban kevesebben nézik. A különbség abban van, hogy Fábry csúcs időben van 19.00 órakor meg Letterman 23.00-kor ugye érzed a különbséget . Letterman egy fillér köz pénzt nem kap, mert olyan nincs Amerikában, hogy állami adó...

Ha bármely másik csatorna ezt finanszírozná az az ő dolga, de ez bizony köz pénz és a döntés hozók jó ... anyját. És azért azt se felejtsük el ezért Fábry mit kurválkodott/ik.

U.i. A számok szerint a nagy többség néz tv.

rockjano 2014.09.14. 12:47:51

@maximum1: Világos amit írsz de amit meg én látok a TV-ben az kurvára nemér 22 milla + ÁFÁ-t.

Egyrészt jóval kevesebből is ki kéne tudni ezt a szart hozni (ker TV-knél kevesebből is hoznak ki egy ilyet) másrészt meg ezt az ÉN KURVA ADÓFORINTJAIMBÓL finanszírozzák ebben a szerencsétlen legatyásodott rohadt nyomorult szegény országban.

És ez nagyon felbassza néhányunk agyát na…

Menjen el dolgozni…. megöregedett, képtelen frissülni… elkötelezte magát politikailag is… tünjön el… (valaha valóban jó volt de az már nagyon régen volt)

akyyy 2014.09.14. 12:54:54

Mtv? Kapja be. Hol van már az Egyszer volt 3. évadja? Semmi hír róla SEHOL. És akkor még a spinofjáról ne is álmodozzak...

alfacharlybravo 2014.09.14. 13:02:04

@rockjano: Valaha is elkötelezett volt Sanyi csak akkor ballibes. Hmm viszont Ferenc Pápa is felfedezte a tyúkszart, hogy már a III világháború folyik a kapzsiság és a hatalom vágy az ellenség. Barátom hát ekkorát zsidózni? Nem csoda ha katolikusokat annyira gyűlöli a pénzhatalmi rendszer és támogatóik. Legatyásodott szegény, pedig a paraszt vakítás liberális demokráciáról és jólétről szólt anno Domini, most meg dögevés folyik a gyengébb országokat felfalják az erősek. Mert ugye a növekedési kényszer már nem működik a globális világban a gyarmatosítás is álcázva nehogy kilógjon a lóláb. Carpe diem amit ma megszerezhetsz ne halaszd holnapra.

különvélemény2 2014.09.14. 13:02:08

@semmiextra: "mert olyan nincs Amerikában, hogy állami adó"

2010-ben 2163 milliárd dollár federal tax folyt be.

Lettermannál írtam, hogy csak bűvészkedés a számokkal.
Fábryról meg írtam, hogy az a kérdés, kell e egyáltalán showműsor, ami alapból is túlárazott műfaj. Ha nem, akkor mi legyen helyette, amit 40 ezren néznek?

dr doktorka 2014.09.14. 13:07:31

@MACISAJT:"Bezzeg azok a daliás idők mikor a "köztévében" a politikai humort, főmüsoridőben, a Fajkasházy sziámi ikertestvére, Selmeczy Tibor művelte"

De kurva jól, megmagyáraztad te észkombájn, hogy miért is örüljön akkor a nép a Fábrisanyi féle seggnyalók 100 milliós közpénzlopásának. Ennyi eszed van neked tényleg? Nulla?

scandalstone 2014.09.14. 13:09:41

Jaj, szegény Farkasházyék, hogy irigykednének arra a 400 ezer nézőre.

MACISAJT 2014.09.14. 13:11:03

@gurigapapa: ("A nézettség-dologhoz tegyük hozzá, hogy Fábry szakított a Győzike-féle vendégekkel, és helyettük sok-sok fokkal értelmesebb vendégeket hív meg a műsorába (színészek, zenészek, sportolók, ilyesmi). Arról meg nem tehet, hogy a mai magyar néző számára érdekesebb Berki mint mondjuk Lorán Lenke. :-( ")

Tegyünk még valamit hozzá ehhez a "nézettséghez".
Éspedig, ahogyan Moldova megfogalmazta, mikor a tudósok megállapították hogy a disznók szerint savanyú a táp: Honnan tudják?

Mármint honnan tudják hány nézője van Fábrynak (a kercsatornák moslékainak stb.) És itt jön az érdekesség.
Magyarországon ugyanis valamiért történelmileg úgy alakult hogy egyetlen cég, az AGB Nielsen, monopolhelyzetben méri ezeket a nézettségeket.
Úgy hogy 870(nem tévedés, nyolcszázhetven) lakást bekábeleztek és azokban Józsiék nyomkodják a gombokat(vagy nem.)
Ezeket nyomkodásokból szerzett adatokat aztán "felszorozzák" és így jönnek ki ezek a frenetikus adatok (pl. most Fábry Sándor talkshowja 2014-es évre vetített nézettsége átlagosan a 400 ezer főt sem éri el, a 18-49-es korosztály a legjobb időszakban 96 000 nézőt érdekeltek ).
Eközben a valóságban "kábeles Józsi" két kamasz lánya gombot nyomott.Aki meg nem hiszi , járjon utána.

Most kérdem én: egy ekkor, reklámtorta milliárdjait befolyásoló adatokat hogyan lehet egy országban egyetlen, monopolhelyzetben levő cégre bízni, ilyen mintával?
A választ hadd ne én fogalmazzam meg. Végtére is , mint tudjuk, ez Magyarország, ahol még a paprikát is téglaporral hamisítják, nemhogy ekkora torta adatait...

profilo 2014.09.14. 13:12:47

@scandalstone:

A faszt!
A 400 millió forintra.

:)

Ljozsef 2014.09.14. 13:14:12

@ancsika:

Ez a 400 milla hozzá jön a többi sok 100 millához, amiből a végén sok milliárd lesz, amit kb 2 millió érték teremtő munkából adót fizető embernek kell megfizetnie. Lassan már megszűnik a nyugdíj mert állítólag nincs rá pénz hiába fizették az emberek majdnem egész életükben a járulékot, de még mindig vannak 40 milliárdok stadionokra egy olyan országban ahol nemzetközi szirten mérhető foci sincs, még mindig vannak 100 milliók értéktelen TV-műsorokra!

Nem baj emberek, akinek kellett másodszor is a FIDESZ kétharmada az egy kurva szót sem szólhat.

Mercel 2014.09.14. 13:16:39

@maximum1:

Tudok neked pár uszító hozzászólást és posztot, cikket mutatni ha gondolod. Ez nem az volt.

A blogger megjegyezte (kimásolta, leszarom.), hogy fábry atomszar műsora mennyibe kerül nekünk akik adót fizetünk a "közjó érdekében" höhö..

Leszarom, hogy szegény fábry az atomszar műsorát mennyiből készíti, hogyan gazdálkodja ki csórókám, hogy azért neki is csurranjon cseppenjen valami.
Te meg én meg, a társadalom fizeti? Igen.
Akkor meg mi fszom abban az uszítás, hogy ezt valaki jogosan felemlegeti?
A köztévé szar, korrupt plusz hatalomvezérelt ráadásul egy pár agyhalott idiótán kívül szinte senki nem nézi. Ez erről szólt meg arról, hogy ennek ellenére ez nekünk adófizetőknek mocskosul sokba kerül.
Fábry ócska kis műsora ráadásul csak csepp a tengerben.

"Frigyes"

Booksi 2014.09.14. 13:25:22

@speirs: Sokáig gondolkoztál ezen az intelligens hozzászóláson?
Kár volt. Csak bemutattad, hogy mennyire primitív vagy.
Nos való igaz a finanszírozás más. De azért ne hidd, hogy a kertévék az udvaron a fáról szedik a pénzmagot.
Az egyik adókból működik, a másik a reklámbevételekből. Az utóbbiak ára meg ugyanúgy szépen beleépül a termékekbe, és azt is fizetgeted szépen.
Tehát a HH ripacsait is közvetve fizeti mindenki, ha tetszik ha nem.

További szép napot! :)

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.09.14. 13:26:58

@MACISAJT: A világon mindenhol ez van.
Vagy elfogadod a műszeres mérést vagy nem.
USA-ban több mint 110 milliós tévés háztartást 20 ezer beműszerezett háztartás (kb 50e ember) alapján számolják
Lehet azt csinálni, amit Páva Zsolték csinálták, hogy megbíztak egy céget, hogy csináljon telefonhívásos nézettségmérést, ahol felhívták az embereket, hogy megkérdezték, hogy látta-e a pécsi Európa Kulturális Fővárosa megnyitóját a tévében.
Vagy a műszeres mérés alapján megnézed, hogy a nagymama 21:17-kor mit nézett

alvito 2014.09.14. 13:48:33

@chocco channel:
Nem, ez a rabosításra kész változat - borotválás előtt. A biciklicseles videón nekem jobban teccett :).

V-ger 2014.09.14. 13:53:23

@MACISAJT: Nos, ha nem érted, hogy 870 háztartás alapján hogyan lehet megállapítani a 2m háztartás nézettségi adatait, akkor statisztikából számodra valószínűleg annyi marad meg, hogy:
"Csak abban a statisztikában hiszek amit én hamisítottam"
"Statisztikai módszerekkel minden bebizonyítható, beleértve annak ellenkezőjét is"
Nálunk amúgy ez a két mondta kb egyenlő volt az azonnali félévismétléssel.

A módszer koránt sem tökéletes. A jelenleg alkalmazott módszertan nem tudja lekezelni azt a réteget (mintavételi hibának tekinti) aki nem a közvetített szolgáltatást nézi, hanem "on-demand" alapon stream-el.

Viszont lényegesen pontosabb az egykori nagy sikerű "akkor azok kapcsolják le / fel a villanyt akiknek tetszett az előadó száma" módszernél. Mert ilyen is volt magyarországon.

Frank99 2014.09.14. 13:56:29

nem kell többet mondani annál, hogy milyen ember -és nem véletlenül kötnek vele ilyen szerződést- aki nyilvános műsorban leköpi az akkori miniszterelnök képét.

És ez akkor is felháborító lenne, ha a jelenlegi m.elnök képét csulázná le...

Frank99 2014.09.14. 13:59:00

@Ljozsef:

most ki kell menni Zalában a Principális csatornához, amire évek óta nincs pénz, hogy kotorják.... Stadionra van...

Hol vagyunk már attól, hogy lélegeztető gépekről beszéltünk pár éve....

V-ger 2014.09.14. 14:01:47

@röf:

off-on

Tudom. Hány év kellett hozzá? Mármint, hogy a döntés megszülessen. Miközben az országosan akár sikeresnek is nevevzhető (nemzetközileg ismeretlen) helyi falábúak már rég megkapták a maguk meccsenként tök üres új játszóterét.

És nem akarnék a Polgármester Úrtól kézilabdát leminősítő nyilatkozatokat idézni (pedig ez is olimpiai sprotág), mert mégegyszer: Ez a CC. És a jelnlegi bejegyzés arról szól, hogy a jenlegi kormányzat alatt a mi most befizetett adónkból kell e egy mostanra nézettségének nagy részét elvesztő ember műsorát fizetni, vagy nem.

Csak sajnos a "stadionépítés" ebben (kézi- és vízilabda) a kontextusban számomra vörös posztó.
off-off

V-ger 2014.09.14. 14:02:46

@röf:

off-on

Tudom. Hány év kellett hozzá? Mármint, hogy a döntés megszülessen. Miközben az országosan akár sikeresnek is nevevzhető (nemzetközileg ismeretlen) helyi falábúak már rég megkapták a maguk meccsenként tök üres új játszóterét.

És nem akarnék a Polgármester Úrtól kézilabdát leminősítő nyilatkozatokat idézni (pedig ez is olimpiai sprotág), mert mégegyszer: Ez a CC. És a jelnlegi bejegyzés arról szól, hogy a jenlegi kormányzat alatt a mi most befizetett adónkból kell e egy mostanra nézettségének nagy részét elvesztő ember műsorát fizetni, vagy nem.

Csak sajnos a "stadionépítés" ebben (kézi- és vízilabda) a kontextusban számomra vörös posztó.
off-off

cso zsi 2014.09.14. 14:03:35

Ez komoly, hogy ennek a nímandnak van még műsora bármilyen csatornán?
Nézi ezt valaki egyáltalán?

Frank99 2014.09.14. 14:06:42

@cso zsi:
aki a fityiszre szavazott minden azt a csatornát nézik. Az agymosó csatornát...

sokan azért, mert nincs másra pénzük, és azt érik el...

egy igazi barom vagy mária 2014.09.14. 14:10:16

Jaj, jaj, rohattfábry.
Én valahogy úgy tudom, hogy a barátokközt, éjjelnappalbp, édesélet meg győzikeshow az ami nézettséget produkál ebben az országban.
Ezeket talán nem kéne nyomni a köztévén. Akármi mással próbálkoztak eddig, az bukás volt.
Gyanítom, hogy soha nem fognak egy győzikeshow szintű nézettséget elérni a köztévén semmilyen műsorral.
20 milla nekem nem tűnik olyan soknak, egy csomó ember dolgozik a műsoron, zenekar, meg vendégek is vannak.

MSZP-sekre váró Lámpavas 2014.09.14. 14:38:15

Leszarom mennyibe kerul, lenyeg az hogy fideszes legyen. Inkabb mint hogy szocik telalvivba kuldjek a penzt. Meg hogy 100 milliardokat fizesunk holotuleloknek.

2014.09.14. 14:42:21

@maximum1: kispajtás, hogy jön ide a kommunizmus (amiben nem nevelkedtem, köszi)? Vagy csak egybites vagy és fekete/fehér létezik? Aki nem narancs az kommancs? Az én gondolkodásomban fidesz = msz(m)p = kommunizmus. Módszereiben, retorikájában, jogállami gondolkodásban és minden másban. Két egymást gyilkoló baloldali párt, ahol a te gazdáid, akiknek a seggébe tartod a nyelvedet, állnak nyerésnek. Semmi gond azzal, hogy feléjük húzol. A gyenge emberek mindig a győztes oldalra állnak. Elárulom, nemcsak két, vagy három oldal van ám.

Teljesen el vagy tévedve és teljesen rosszul értelmezed a kommentemet, ha azt gondolod, hogy Fábryt támadom, vagy szeretem. Pont nem támadtam. A megrendelővel van a gondom. De látom a szövegértelmezés nem az erősséged, szóval majd erre válaszként is tolj be egy kommancsozós dumát.

Istenem, de egyszerű vagy! Valószínűleg emiatt boldog.

Chuck69 2014.09.14. 15:13:30

Szerintem a 22m-ből sok kézben marad. A díszlet már adott, a stúdióban dolgozók bére nem hétjegyű, van még a villanyszámla ill a vendégek gázsija.
A fele biztos megmarad...

csak egy néző 2014.09.14. 15:15:38

@MSZP-sekre váró Lámpavas:

"Leszarom mennyibe kerul, lenyeg az hogy fideszes legyen. Inkabb mint hogy szocik telalvivba kuldjek a penzt. Meg hogy 100 milliardokat fizesunk holotuleloknek."

MSZP-sekre váró Lámpavas 0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2013.08.04. óta tag.
Gratula. Látszik, hogy alacsony a kerités.

Nem Penny hajója 2014.09.14. 15:17:31

Fábryval az a bajom, hogy egy szélkakas. A 90-es években valahogy semmi baja nem volt a balliberális oldallal, akik futtatták a rádiókabaréban, a Hócipőben és ismerté tudott válni annyira, hogy haknizni is tudjon. Akkoriban ő is ott parolázott a Farkasházi szárszói találkozóin. Akkor valahogy nem zavarta ez a közeg.

Aztán jó tíz éve, amikor érezte, hogy anyagilag jobban megéri a másik oldalhoz dörgölőzni, akkor meg váltott. A 90-es évekbeli Fábry Sándor elhányná magát a mostani, Kötcsén a Fideszes pöcsfejek vállát paskolgató Fábrytól.

Parajpuding 2014.09.14. 15:18:08

Ez a dögunalmas pojáca olyan, mint egy agyonhordott, kopott, koszos, büdös, lyukas zokni. Legfeljebb csak azt érdekli, akinek még ilyen sincs.

mz//iksz 2014.09.14. 15:23:49

Épp tegnap gondoltam rá, hogy gyerekkoromban szombatonként ment a "Vers mindenkinek". Nem lenne ez rossz most sem, de hát ki nézné?
Az hogy mi érték is mi nem a köztévén a tv vezetősége dönti el, amely mindig is politikailag befolyásolt lesz. Lehetőségek: 1. eltörölni a köztévét. 2. legközelebb elmenni másra szavazni, de akkor is lesz politikai befolyás legfeljebb másnak tetsző.
Mindettől függetlenül nem gondolom, hogy helyes lenne a piac és nézettség vezérelt szemlélet, mert akkor csak a valóságsók magyarul sem tudó szereplőit, meg Győzit, Berkit nézheti a magyar. Fábri bármelyik műsora ezekhez képest a kultúra terjesztés csúcsa.

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ 2014.09.14. 15:36:26

Sok libsi sajnálja a pénzt a kultúrmissziótól.

szevabá 2014.09.14. 15:45:31

fábri csak saját magát adja... .szart, szarral.van aki ezt eszi...egye.

osztom ezt a véleményt 2014.09.14. 15:57:46

Kerül amibe kerül, de legalább nézhetetlen!
Talán ez a legjobb az összes hozzszólás közül. Nem is értem, egy ilyen poszt, amiben nem találni fogást, hogy generálhat 127 hozzászólást.
Egyébként én sem nézem, de a köztévé más műsorait sem...
Csak tudnám már, hogy mit néznek akkor a jobboldali szavazók?

egy igazi barom vagy mária 2014.09.14. 16:01:06

@Chuck69: "A díszlet már adott, a stúdióban dolgozók bére nem hétjegyű"
A díszletet minden alkalommal felállítják, aztán szétbontják, nem áll ott hetekig. Ha egyszer végignézed, akkor ott a stáb kiírva, szerintem simán van 50 ember, és a díszletmunkásokat, meg takarítókat nem írják ki.
Minimális infók alapján kijelented, hogy a fele megmarad? Hát, azért ne fogadj rá

egy igazi barom vagy mária 2014.09.14. 16:04:57

@Nem Penny hajója: "Fábryval az a bajom, hogy egy szélkakas. A 90-es években valahogy semmi baja nem volt a balliberális oldallal,"

Te mindent ugyanugy csinálsz mint a 90es években? Scootert hallgatsz, narancssárga devergo pulcsiban, és nokiád van?
Mindent ugyanúgy gondolsz, nem változott a véleményed semmiről? Az összes haverod ugyanaz az ember, senkiben nem csalódtál, senkire nem haragszol?

MACISAJT 2014.09.14. 16:04:58

@V-ger: " Nos, ha nem érted, hogy 870 háztartás alapján hogyan lehet megállapítani a 2m háztartás nézettségi adatait"

Ó dehogynem értem..:)
Én már mindent értek. Azt is hogy Magyarországon hogyan és miért alakult ki a sokmilliárdos reklámtorta elosztására hatással levő mérési piacon az AGB Nielsen monopóliuma...

Azt is értem, hogy magyar állampolgárok állnak sorban hogy önkéntesen, pénz nélkül bekábelezhesse az AGB Nielsen a lakásukat, és ők aztán istenbizony önzetlen állampolgári öntudatból nyomogatnak.
(néha bizony malőr is becsúszik, így fordulhatott elő hogy az RTL letiltás miatt elsötétült képernyős visszaszámlálását állítólag-legalábbis a mérések szerint- órákon át többen "nézték" mint a párhozamos köztévé műsorát...de hibák mindenhol becsúsznak elvtársak:P)

És így jön ki aztán pl. Friderikusz bűvös száma annyi ami éppen a szerződéséhez kell..
vagy Fábry 400 ezres nézőszáma, ami aztán ráadásul az Index címlapjára már úgy kerül hogy "A kutya sem nézi"....

Muhaha.

U.I. És az MTVA még Koncz Zsuzsát is "cenzúrázta"..:P
Látta valaki sixxet és/vagy bródyt szégyenében papírcsuklyával a fején?

V-ger 2014.09.14. 16:06:01

@mz//iksz: "Vers Mindenkinek" helyett van (vagy legalább is tavaly még volt) "Vers Éjfélkor". Igaz, jellemzően hajnal 3-kor.
Nem fogod elhinni, a "csiga TV"-n (TV2).
Igen. Ez közszolgálati feladat lehet.
Hogy ki nézné? Kevesen. Mert amióta lehetőség van a "100-as csatornaváltó" sport űzésére, azóta erről a legtöbben elkapcsolnak.
De ettől függetlenül ez egy versenypiacon életkételen műfaj, aminak van kultúrális értéke.

taga20 2014.09.14. 16:13:30

@egy igazi barom vagy mária: meggyőzőtt engemet, nyajjuk a picsáját minden retek fityeszesnek, az oroszoknak, azeriaknak, stb.

egy igazi barom vagy mária 2014.09.14. 16:15:48

@taga20: szerintem nem győztelek meg. Sőt, szerintem nem is érted, hogy mit írtam.

taga20 2014.09.14. 16:19:08

@MACISAJT: mára már teljesítetted a tervet, leléphecc! túlórapénzt hétfőn felveheted, kifizetem. egy adózó állampolgár!

taga20 2014.09.14. 16:21:09

@egy igazi barom vagy mária: szerintem te se. de a hülyeség alapjog, ahogy luisz mondta:)

samot 2014.09.14. 16:28:35

Ez itt egy IQ csata,vagy mi?

taga20 2014.09.14. 16:37:37

@samot: nem, ez egy gruppenszeksz! úgy, hogy figyelj!:)

laci_52 2014.09.14. 16:44:47

Fábry egy beképzelt nyegle ripacs, nem lenne képernyőre való. Sajnos nagyon jó kapcsolatai vannak, ezért mindig ki tudja magának a műsort és a tömérdek pénzt. Ez van!

gazoló 2014.09.14. 17:05:47

Nézhetetlencsököttshowwwtalanság:))

Leginkább a tükörbe nézését sajnálom ennek a 'fidessnyallerkötsögnek,(mert van az a gempa(444milla)amiért,de ő tudja,hogy mit sem ér ilyen áron:))))))))sanyiiiiiiiiiiiiiiiii:))

el....tuk 2014.09.14. 17:28:10

Fiatalok!
A 440 millió nem a haszna Fábrinak, hanem a bevétele. Annyi penz áll a rendelkezésére, hogy abból 20 adást megcsináljon. Nem todom, mennyi lehet egy adás költsége, de nyilván nem nulla, vagyis hangulatkeltés azt írni, hogy Fábry 440 milliót kaszál.

gazoló 2014.09.14. 17:40:41

@el....tuk: 'úgykapdbesanyiétésfényedtisztáraahogyaztkell:))

V-ger 2014.09.14. 17:40:54

@MACISAJT: "Azt is értem, hogy magyar állampolgárok állnak sorban hogy önkéntesen, pénz nélkül bekábelezhesse az AGB Nielsen a lakásukat, és ők aztán istenbizony önzetlen állampolgári öntudatból nyomogatnak."

Szóval nem érted.

Az ABG Nielsen magyarországi működéséről meg még annyi fogalmad sincs. Van barátod, aki az ismerősének a rokonától hallotta, hogy a barátjuk szomszédjánál hogyan működött. Pedig annyi helyen elmondát már. Csak azt titkolják, hogy kinél. De azt is elmondták, hogy miért.

Bármennyire is "szeretnék" a közeljövőben én nem leszek mérési alany. Nincs a konyhában egy második TV-m, ami reggeltől csak azért megy, hogy zajt keltsen (letiltott adás nézettsége). Ami meg van, abba is csak UTP kábel van bekötve. Meg a DVD.

Netuddki. 2014.09.14. 17:42:08

@el....tuk: Leszarom mennyit kaszál a fábri a 440 milkán. Kidobott pénz, sikkasztás ilyesmire közpénzt költeni.
Az is köztudott, hogy a fábri már jó sok éve nyalja a fidesz seggét. Még jóval a II. orbán rendszer előtt felhagytam, hogy nézzem a sóját. Már akkor izzadtságszagú volt.
Az ilyen fábrifélék éljenek meg a piacról ha van rájuk szükség, de ne a közpénzt pazarolják rájuk! Ez pedig egyértelműen a fidesz sara.

Netuddki. 2014.09.14. 17:49:28

@MACISAJT: Nyehehe! Gondolom azóta gyökeresen megváltozott a véleménye az orbán rezsimről. Pár 100 milka csodákat tud ám tenni...

Nem Penny hajója 2014.09.14. 17:54:15

@egy igazi barom vagy mária: "Te mindent ugyanugy csinálsz mint a 90es években? Scootert hallgatsz, narancssárga devergo pulcsiban, és nokiád van?"

Ha így lenne:
1. Nem tagadnám le, hogy akkor Scootert hallgattam.
2. Nem gyaláznám azokat, akik azt hallgatnak.

Márpedig Fábry ezt csinálja. Úgy tesz, mintha a "liberális" időszaka soha nem is lett volna (van ilyen párt is) és ordenáré módon beszél azokról, akiknek köszönheti, hogy most nem egy létminimumon vegetáló dramaturg.

taga20 2014.09.14. 17:58:08

@el....tuk: jó,ako sanyi, hogy baszná meg az anyját, csak 100 misit kaszál a semmiért. így megfelel, te barom?

gazoló 2014.09.14. 18:01:18

@taga20:
'egypetákotsemba@nékaszemétbeezértaszemétért:))

Nem Penny hajója 2014.09.14. 18:06:08

Megnéztem Fábry cégének (Trisó Kft.) adatait. Tavalyelőtt 466 millió,tavaly 440 millió árbevétele volt, amiből 39, illetve 42 milliós eredményt ért el (ennyi maradt a költségek után). Ezeket nagyrészt ki is vette osztalékként a cégből. Ebbe persze nincs benne a fizetés, amit ad magának, illetve a cég nevére elszámolható milliónyi dolog.

jpmjpm 2014.09.14. 18:10:39

ki az, aki visszautasítana egy ilyen szerződést? ő vállalja az abban foglaltakat.

az a gáz, hogy vki odarak elé egy ilyen szerződést.

Boka1 2014.09.14. 18:19:08

Ahogy Demján fogalmazott 1998-ban: mindegy milyen szinű a macska, csak fogja meg az egeret ( kínai mondás) .

Chuck69 2014.09.14. 18:19:40

@egy igazi barom vagy mária: Kétlem, hogy 22-szer építenek és bontanak, nem lenne túl hatékony. Egyszerre több adást vesznek fel.Bizonyosan sokkal több marad F elvtárs kézben mint a kereskedelmi televíziónál...

Jenyei 2014.09.14. 18:34:56

@röf: Jaja Farkasházy is mekkora zsét kaszál a köztévén. Ugyebár, te agyhalott barom.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.09.14. 18:37:08

@Chuck69:
@egy igazi barom vagy mária:
7-15%-os a nyereség egy gyártott produkción, de akár 40%-ig is felmehet műfajtól függően (napi/heti/eventjellegű - kvíz/szappaopera/realiy/...) vagy amennyit nem szégyel az ember, de ezt egy Haszon cikkből néztem ami már vagy hét éves. Azóta lehet változott.

el....tuk 2014.09.14. 19:01:53

3 kedves kommentelő is reagált a beírásomra. Ennek örülök. annak viszont nem, amilyen alpári stílusban tették csak azért, mert szerintük más a véleményem, mint az övék. De ha gondosan olvasták volna el a beírásomat, akkor azt is levették volna, hogy nekem is csípi a szemem a műsor, de ettől még nem értek egyet azzal, hogy félrevezető címet ad a cikknek az index. Fábry nem kaszál 440 milliót, ugyanakkor az mtva valóban annyit éget el!
És mégegyszer: nagyobb tiszteletet, please!

lajafix1 2014.09.14. 19:06:44

MEGÉLHETÉSI KOMIKUS...

dr doktorka 2014.09.14. 19:12:02

Elfogtuk Fáby Sanyi CV-jét. Csak egy mondat volt:

"Van az a műsoridő, amelyért kinyalom a hatalom seggét"

Erre döntött a Filipp bizottság: "Alkalmas!"

Hülye aki elolvassa! 2014.09.14. 19:26:26

Nem értek a filmes szakmához, de azt látom, hogy száz milliókból olyan 1,5 órás mozi filmek készülnek, amiket végül 22-en néznek meg, aztán max. leadják valamelyik TV csatornán hétköznap éjjel.
Ehhez képest 22 misi nem sok. Lefogadom, hogy az itt okoskodók nagy része még egy kockát sem látott ezekből az adásokból. Amióta eljött Fábry az RTL-től és nem a csatorna lófaszjóska celebjeit kell meghívnia, sokkal színvonalasabb a műsor.

Kinca68 2014.09.14. 19:35:34

Két dolog jutott eszembe: az egyik, hogy egyszerű matematikával és sixx ingerküszöbének ismeretével megoldható lenne a probléma. Minden műsort kifejezni "Ft/átlagos nézőszám"-mal és az ingerküszöb fölöttieket azonnal megszüntetni. Bár néha úgy néz ki, hogy a Fideszhez/kormányhoz köthető műsoroknál még ez sem lenne elég, egy 1-nél nagyobb szorzó alkalmazása kívánatos lenne.
Véleményem szerint ha valami, akkor a köztévé pont nem azért van, hogy a műsorát a fentiek szerint szerkessze.
A másik, hogy a comment:com-ot szerintem sokan MŰSOR kritika miatt olvassuk. Ez ebben a cikkben kb. ennyi: "egykoron tehetségesnek mondott, mára egy besavanyodott nyugdíjas tempójában és stílusában műsort vezető Fábry".

egy igazi barom vagy mária 2014.09.14. 19:46:15

@Chuck69: Nem vagyok szakmabeli, de.
Ez a műsor elvileg 2 hetente jelentkezik, és Fábry aktuális dolgokkal foglalkozik benne - szóval nem lehet előre felvenni több részt.
Azt meg kizártnak tartom, hogy egy ekkora helységet csak erre használjanak, amennyire én tudom, elég sokszor szoktak összerakni meg szétszedni stúdiókat.

Ljozsef 2014.09.14. 19:57:15

@Hülye aki elolvassa!:

Ez nem is igazán filmkészítéshez értés kérdése.Mindenkinek elszáll az agya mikor azt olvassa hogy állami TV-nél, állami cégnél milliókat kereshetnek emberek sokszor a semmiért, végkielégítéseket kapnak tízmillió számra miközben a cég veszteséges. Joggal érzik sokan hogy a "kurva életbe azért a pénzért én dolgoztam meg aminek az adójából ezeket a majmokat agyon fizetik, egész életem alatt nem keresek annyit amennyit ezek a faszok a semmit érő műsoraikkal keresnek néhány hónap alatt" .És itt nem csak Fábryról van szó, de ő (is) viszi az adófizetők pénzéből a nagy lóvét, Berki nagyképű utálatos pofája épp úgy irritáló főleg hogy tudjuk mennyiért csinálja a semmit. A kereskedelmi csatornáknál kifizetett pénzekhez nincs köze a kormánynak, de az államihoz van és ugye a FIDESZ azt ígérte valamikor " Vége a pofátlan fizetéseknek a felesleges értelmetlen pénz szórásnak" Igaz azóta a miniszterelnök stadiont építtetett magának állami pénzből milliárdokért. :-)

xyxyxy71 2014.09.14. 19:59:54

@Jenyei: a szokásos 20 éve menetelő idióta közalkalmazott fidesz-szavazó. mellette youtube-videókon végzett amatőr közgazdász ("végre jól mennek az országban a dolgok, a cégek gyarapodnak-sokasodnak, ez fáj nektek, ballibák!"), a háttérhatalmista világhatalom kérlelhetelen leleplezője, de még ahhoz sem volt elég vér a pucájában az elmúlt 50 évében, hogy egy éjjel-nappaliba belevágjon. elsején ott a pénz a számláján, kapja a bözsit, pénteken 2-kor elhúz.

számára a pénz a konnektorból jön. van és kész. ezért olyan megengedő a fideszbolsevikok által az elmúlt 5 évben ellopott pár száz milliárd fölött.

joggal mondhatja hát: "az fáj nektek, hogy fábry nem a ti szekértolótok!"

egy igazi barom vagy mária 2014.09.14. 20:07:09

@Kinca68: Én továbbra sem ebben dolgozok, nem vagyok szakértő, de:
Ami nézettséget produkál az a győzike, mónika, berki vagy valami hasonló szemét. Ez van. (Ha valaki kivégzéseket mutogatna a tévében akkor hatalmas nézettsége lenne)
Na, most a mtv vagy gyárt fingós/böfögős/ordenáré műsort, vagy nem lesz soha akkora nézettsége.
Az mtv meg nem gyárthat ilyet. Vajon mekkora nézettsége van a Vers mindenkinek, meg a nemzetiségi műsoroknak? Gyanítom, hogy minimális.
Fábry 2 hetente kerül a képernyőre. A többi időben nagyobb nézettségeket produkáló műsorok mennek?

Hülye aki elolvassa! 2014.09.14. 21:10:44

@Ljozsef: 22 milliót kapnak a produkcióért, ebből nem derül ki, hogy mennyit kap Fábry. Fábry és Berki nem említhető egy napon. Berki egy senki szarházi, Fábry egy művelt, elismert humorista, előadóművész. Sokan csak azért utálják, mert nyíltan Fidesz szimpatizáns. BTW az ő kabátja alól bújtak ki a ma oly népszerű stand up sztárok.
A közszolgálati tévé dolga, hogy színvonalas adásokat sugározzon, ebbe nálam Fábry belefér. Mondom ezt úgy, hogy nem vagyok Fábry rajongó, nem nézem meg minden műsorát.

steaksauce 2014.09.14. 21:25:11

Nesze nektek ballibbancsok, sixxek és egyéb állatfajták:

"Nagyjából 1000 ember vonult a BBC glasgow-i épülete elé. A skót függetlenségpártiak azért tüntettek, mert szerintük a brit állami BBC népszavazással kapcsolatos tudósításai nem kiegyensúlyozottak, mivel egyértelműen az elszakadásellenes álláspontot képviselnek - írja a The Herald Scotland. A tüntetők a BBC politikarovatának rovatvezetőjének, Nick Robinsonnak az elbocsátását követelték."

Mert a nyugati sajtó, BBC, CNN, stb.... annyira más, mint az MTVA.

Csányi Sándor OTP (törölt) 2014.09.14. 23:15:29

szeressük a fábrit!

Chuck69 2014.09.15. 00:08:06

@kis_kiraly: Tehátakkor 60-170 mill körül van a nyereség. Azért az jó nem.

Chuck69 2014.09.15. 00:11:36

@egy igazi barom vagy mária: Attól, hogy két hetente sugároznak, nem jelenti a friss felvételt. Lehet tologatni és vágni riportokat.
Egyik ismerősöm volt néző hasonlón, és egész nap ment a felvétel. Eltérő ruhát kellett viselniük és más helyeken ülni stb...

2014.09.15. 00:16:03

Tény, hogy Fábry harmatgyenge, tény hogy a Blikk néha pofátlanul hazudik, és az is tény, hogy nem kéne mindent átvenni egy az egyben, mert visszaüthet.
lsd: Bródy

egy igazi barom vagy mária 2014.09.15. 00:47:25

@Chuck69: Ember, aktuális témákról beszél! Egy vetélkedőt fel lehet venni előre, de egy híradót vagy hetihetest sem tudnak előre.
Amikor láttam, Fábri fél órát dumált aktuális dolgokról, ha azóta változott a szerkezete a műsornak, akkor sorry.

Darth Revan 2014.09.16. 08:05:41

@Booksi: az ugye nem zavar, hogy fabry papa kozpenzbol nem vicces, a heti hetest meg az rtl penzeli...

Darth Revan 2014.09.16. 08:13:47

@steaksauce:
Nezted a bbc musorat? Honnan tudod, hogy nem csak az elfogultsaguk miatt erzik elfoguptnak a musort?
süti beállítások módosítása