Ezért jó a köztévénél showmannek lenni: mindegy, hányan nézik az ember műsorát, a nagy lóvét simán le lehet szakítani az állami tőgyről - már ha az embernek beveszi a gyomra az ilyesmit illetve elég vastag a bőr az arcán ahhoz, hogy zsebre tegye a pénzt. A Vasárnapi Blikk tudta meg, hogy Fábry Sándor talkshowja 2015-ben is kell a köztévének, még úgyis, hogy a 2014-es évre vetített nézettsége átlagosan a 400 ezer főt sem éri el, azaz egy jobb NB1-es meccs is lenyomja, márpedig ennél szomorúbbat el sem nagyon lehet képzelni. A 18-49-es korosztály adatait is kikereste a lap, a legjobb időszakban 96 000 nézőt érdekeltek a humorbombák és vicclabdacsok, ami a statisztikai hibahatárnál, azaz a Marslakók egykori nézettségénél ugyan magasabb, de ettől még röhejesen alacsony.
A Vasárnapi Blikk megszerezte az MTVA és Fábry cége közötti szerződést, amiben az áll, hogy évente húsz adást kell elkészíteni, 22 millió forint plusz áfás díjért cserébe. Mivel a szerződést 2012-ben kötötték, kiszámolható, hogy három év alatt Fábry műsora 1,3 milliárd forintnyi közpénzt emésztett fel, a 2015-ben bemutatásra kerülő újabb 20 adásért pedig 440 millió plusz áfát markol fel majd az egykoron tehetségesnek mondott, mára egy besavanyodott nyugdíjas tempójában és stílusában műsort vezető Fábry.
Ügyes, na.
UPDATE:
Az MTVA Kommunikációs Igazgatóságának közleménye
Budapest, 2014. szeptember 14., vasárnap (OS) - A Vasárnapi Blikk valótlanul közölte, hogy az MTVA már a 2015-ös esztendőre is leszerződött a Fábry showműsort gyártó Trisó Produkciós Kft.-vel. A valóság ezzel szemben az, hogy a szerződés eddig nem került meghosszabbításra, mivel a MTVA-ban csak a következő időszak műsorstruktúra-tervezésekor születik döntés arról, hogy folytatódik-e a műsor, és ha igen, akkor annak milyen feltételei lesznek.
A Vasárnapi Blikk ráadásul olyan további "bennfentes" információkra hivatkozik, amikor az MTVA és a Trisó Produkciós Kft. között létrejött szerződésről beszél, amelyek mindenki számára elérhetők az MTVA honlapján.
Az MTVA sajnálja, hogy a magyar sajtó egy része ismételten hitelt adott egy hazugságnak, és jogi lépéseket kezdeményez az ügyben.
maximum1 2014.09.14. 10:43:23
"Mivel Fábry saját lábra állt, és ő a műsor producere is, ezért mindent ebből az összegből kell kigazdálkodnia. A saját bérét, az alkalmazottak és kollégák gázsiját, és a gyártást is."
Mivel ezt kihagytad, ezért elég uszítás jellege van a cikkednek.
WYW 2014.09.14. 10:43:58
2014.09.14. 10:47:08
olimpiam 2014.09.14. 10:51:05
Booksi 2014.09.14. 10:54:56
Virág et. 2014.09.14. 11:00:32
"MTVA és Fábry cége közötti szerződést, amiben az áll, hogy évente húsz adást kell elkészíteni, 22 millió forint plusz áfás díjért cserébe"
Segítek: CÉGE, ADÁST ELKÉSZÍTENI. Megvan? Egyébként a lényeg az, hogy egy olyan műsorra szórják a közpénzt, ami tavaly átlagosan harmadakkora nézettségen futott, mint a legrosszabb időszakában az rtl-en. Ezen gondolkodjál el. Ha sikerül.
@Booksi: Segíts már és írd már ide, hogy mettől meddig is futott a Heti hetes a köztévén közpénzből!
Reszelő Aladár 2014.09.14. 11:01:35
Aki közpénzből profitot mer elérni az meg nyilván tolvaj.
A kérdés az, hogyha ugyanez a produkció valamelyik kerTV-n menne, akkor is ennyi lenne a nézettség? Nyilván nem mert hamarabb lenne kasza.
Inkább úgy látom, hogy alapértelmezésként ami a köztévén megy, az biztosan szar. Esetleg meg lehet próbálni bebizonyítani az ellenkezőjét.
Amúgy pedig az éjjel nappal BP és az édes élezhez képes bármi jobb.
Trollok ne kíméljetek.
sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.14. 11:01:51
nyünyüge 2014.09.14. 11:04:19
a Heti Hetes soha nem készült köztévé pénzéből!
zrx_xzr 2014.09.14. 11:05:21
Virág et. 2014.09.14. 11:06:47
- elvileg van belépődíjas közönség,
- mindig ugyanabban a stúdióban forgatnak,
- kizárólag belföldi vendégek vannak (nincsenek Friderikusz-show kategóriás csillagászati gázsis nemzetközi szupersztár-vendégek).
Nem értek hozzá, nyilván, hogy mennyi a kevés és mennyi a sok, de laikusként nem tűnik kevésnek. Meg lennék győzhető az ellenkezőjéről, ha lenne értelme, de ilyen alacsony nézettség mellett 10 Ft is sok adásonként. Pláne adóforintokból.
2014.09.14. 11:09:04
Komoly baj, hogy nem érted a lényeget: izzadságért fizetnek 400 misit. El tudom képzelni, hogy ebből Fábry nem lesz gazdag, odateszi magát és mindenki keményen fog dolgozni és a költségvetéssel arányos a 400 misi. Ettől még értéktelen műsor lesz, hasonlóan a Lada gyártásához.
Ha ennek megértése nem megy, akkor kérj tanácsot a körülötted lévőktől, akiknek mint írtam nehéz lehet.
Árpádházy Slomó 2014.09.14. 11:12:33
pl. 1,5 milliárd ft közpénz lett elköltve ún. "holokauszt emlékév"-re, amire összesen nincs 400.000 érdeklődő.
D2 2014.09.14. 11:13:05
falomb 2014.09.14. 11:14:35
Booksi 2014.09.14. 11:14:43
Mate Toth 2014.09.14. 11:14:51
grécsy 2014.09.14. 11:15:00
Még most is uszítás?
V-ger 2014.09.14. 11:15:31
Indulás után 1-2 évig néztem mielőtt ráuntam, de akkor az RTL Klub adta.
Az megy olyan, hogy elsősorban csak akkor kerül pénzembe, ha
- állam bácsi megtámogatja a picaci szereplőt
- valamilyen formában (kábel TV előfizetés) fizetek érte
Fábry díja / költségei meg az én adómból van térítve.
És bár sok olyan program fut a köztévén (mind), amit nem nézek, de elfogadom, hogy állam bácsinak kötelessége (nézettségtől függetlenül) ilyen műsort készíteni / biztosítani. Nemzetiségi Híradók, Rózsa Gyuri féle "Magyar Elsők", amit csak azért nem nézek, mert ott megy ahol.
De a Fábry féle "humor" nem az.
bgp 2014.09.14. 11:16:03
De ez nem lényeges, a lényeg az, hogy el legyen sütve a "Pistike kezdte" és onnantól minden rendben van.
különvélemény2 2014.09.14. 11:16:05
Ahogy ez is:
Lettermant 7x ennyien nézik egy 32x ekkora országban, akkora költségvetéssel per epizód mint egy teljes fábry évad.
Szar a műsor? Persze, mint az összes többi az összes csatornán, ezért nem néznek a fiatalok tévét. Ezért csal az összes nézettségi mutató, ami feltételezi, hogy mindenki tévét néz. Ugyanis olyanhoz tutira nem raknak ki nézettségmérőt, aki a nem néz tévét, esetleg nincs is neki.
Ettől függetlenül szar a fábry, de azt a pénzt úgy is elköltenék, ha nem lenne adás egyáltalán, az állami intézmények már csak ilyenek, ezért engem különösebben nem érdekel, hogy fábryra, vagy más haverra költik. Be is számlázhatná valami csókos, kamuteljesítésre, vagy tanácsadásra, annál talán többet ér egy showműsor.
chocco channel 2014.09.14. 11:16:15
falomb 2014.09.14. 11:16:29
zrx_xzr 2014.09.14. 11:16:36
campobaszo 2014.09.14. 11:18:06
turista a saját országában 2014.09.14. 11:22:53
KissGecihuszár 2014.09.14. 11:23:04
Booksi 2014.09.14. 11:24:56
Az meg, hogy kinek mi tetszik ízlés dolga. (nekem se tetszik) Azért a Sas kabarét is nézik néhányan. -ott is elgurult néhány adó(csaló)forint-
Tudom, az sem a köztévén ment...
zrx_xzr 2014.09.14. 11:25:49
leprecHaUN 2014.09.14. 11:29:21
Egy volt kollégámmal beszélgettem kb. egy hete. Pénzintézeti IT vezető (!!!), narancsos szavazó. Akkor kerültem az agyvérzés szélére, amikor oda jutottunk, hogy azt bizonygatta, hogy pl. amikor az Apple minden évben újra meg újra lehúzza a vevőit újabb készülékek piacra dobásával, az ugyanaz, mint amikor a közpénzeket lopják, Simicskát és a haverokat tömik, mert az én zsebem bánja. És nem fogta fel (már nem is fogja soha), hogy amíg az egyik saját döntés a vásárló részéről, addig a másik nem az. Ha az Apple nem ad el telefont, akkor tönkremegy, viszont az adó befizetése kötelező, az mindig biztos bevételi forrás a kormányközeli haveroknak.
Oda jutottunk, hogy már ezt sem értik az emberek, hogyan is várhatnánk el azt, hogy a "rezsicsökkentés" szintű, tőmondatokból álló propagandával szemben egy értelmesen összeállított, bonyolultabb ellenérv nyerjen?
Virág et. 2014.09.14. 11:30:55
Egyébként az USA-ban van vagy 50 ilyen show (és akkor csak a nagyobbakat említettem), míg nálunk ebben a kategóriában (stand up keverve talk show-val és humorral) lényegében nincs konkurense a Fábrynak. Monopolhelyzetben képes ekkorát szakítani.
Arról akkor meg nem is beszéltünk, hogy odaát a Netflix meg a Hulu kb megölte a kábeltelevíziózást, a nézettségi adatok meg nem mutatják a YouTube-on, HBO GO-n vagy a szolgáltatók egyéb online VoD szolgáltatásán nézett műsorokat. Ez nálunk niche market, odaát kb. veri a rendes tévézést.
Árpádházy Slomó 2014.09.14. 11:33:21
falomb 2014.09.14. 11:33:50
Fábry kapott elég esélyt. Elfáradt. Adjanak másnak lehetőséget.
ancsika 2014.09.14. 11:34:16
lilalalilalázik 2014.09.14. 11:36:33
"Mivel Fábry saját lábra állt, és ő a műsor producere is, ezért mindent ebből az összegből kell kigazdálkodnia. A saját bérét, az alkalmazottak és kollégák gázsiját, és a gyártást is.
Mivel ezt kihagytad, ezért elég uszítás jellege van a cikkednek."
Úgy én is a saját lábamra tudok állni ha valaki ad több mint EGY MILLIÁRD forint középénzt 3 év alatt. Te tényleg nem érted a cikk lényegét? Hogy a nézőszám alapján NULLA forintot érdemelne? Vagy csak ideológiai alapon böfögsz? Vagy nem tudsz számolni? vagy csak simán hülye droid vagy? Melyik? Végül is mindegy...asszem. Amíg sok olyan ember lesz ebben az országban mint Te, aki élvezi ha az arcába köpnek és még védi is azokat akik lenyúlják a pénzét csak mert azt hiszi, hogy neki ez jó, mert ezek az ő elvtársai...addig az lesz ami van: nyomor, pusztulat, szartengerés hülyeség uralom... De valószínűleg ezt nem fogod megérteni, mert bonyolultabb két bitnél...
Virág et. 2014.09.14. 11:36:33
Hát igen, azon mondjuk nehéz segíteni, hogy pl. Gálvölgyi már vagy 30 éve állandó szereplő a televízióban, vagy szegény Bajor szerepelt a Szomszédokban. Erre gondoltál? Vagy megint napkeltézünk? Ez még ülhetne is, ha a NER-ben is csak egy nyalonc műsor lenne, de itt csak az van. Obersovszky, Rákay, Marslakók ... soroljuk?
gurigapapa 2014.09.14. 11:40:19
maximum1 2014.09.14. 11:43:25
Amikor az MSZP volt hatalmon akkor ott ültél a TV előtt és dicsőítetted ezt a parasztot, most meg sírt ásnál neki.
Az hogy mennyit csal az a nav dolga, nem az ilyen minimálbéren adózó embereké mint Te is vagy.
Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.14. 11:43:33
unom_ma 2014.09.14. 11:44:12
Virág et. 2014.09.14. 11:45:51
Gálvölgyi egy Kossuth díjas színész és a mocskosgyurcsány szörnyűséges elmúltnyócéve alatt NEM DOLGOZOTT A KÖZTÉVÉNÉL! Az rtl-en volt műsora, show-ja meg a Pasik. Bajor dettó.
Egyéb okos hozzáfűzni való?
Sumaragu Waldemar 2014.09.14. 11:46:12
Ha nem, akkor most tudd meg....
Örültem, hogy segíthettem.
maximum1 2014.09.14. 11:46:49
Az ilyenek miatt emelték 12 évre az elemit.
unom_ma 2014.09.14. 11:47:17
zrx_xzr 2014.09.14. 11:47:20
különvélemény2 2014.09.14. 11:48:20
Ezt a kereskedelmi nem kereskedelmi témát kihagyhatjuk, mert ez véget nem érő demagógiacunamihoz vezetne, a cikk ezen felül arról szól, hogy sok pénzbe kerül a szar.
Az rtl-en is sokba került és ott is ugyanilyen szar volt, csak annak a csatornának nagyobb a nézettsége, így fábrynak is nagyobb volt, ennyi.
Tehát a valódi kérdés az, hogy legyen egyáltalán showműsor, vagy sem.
Mivel a közszolgálatisághoz nem illik a hajdú féle bulvárszemét, a kasza ugyanolyan szar, mint a fábry, hajós túl intelligens a magyar közönségnek, más jelentkező meg nincs.
Mint írtam, úgy is elköltenék, így legalább aki nézi, az látja, hogy mire lett elköltve.
liebend 2014.09.14. 11:49:51
Leadfoot 2014.09.14. 11:50:05
DG 2014.09.14. 11:51:09
A musor csek egy urugy, az "elmultnyolcev"-ert kapja a stexet. KÖZtévé?! KÖZpénz?! Minoseg?! Muhaha!!! Az Kozmedia az uj BKV.
HAJRA!
Nimsz Gábor 2014.09.14. 11:52:20
Virág et. 2014.09.14. 11:54:52
@különvélemény2: Nehéz lenne hagyni, mert e lőtéri kutyát nem érdekelné, ha reklámbevételekből fizetnék a veszteséges, nézetlen szemetüket. Az meg nem válasz, hogy "úgyis elköltenék ezt a pénzt", mert nem, ne költsék el. Erre ne. A köztévé költségvetése nincs kőbe vésve, azt emberek határozzák meg. Hát adjanak nekik kevesebb pénzt, így is többet kapnak, mint az összes kereskedelmi csatorna együttesen. Talán lenne máshol is helye annak a pénznek, mint fizetni a jókádereket meg a nómenklatúra egyéb tagjait, Rákay "300000 milliárdan vagyunk a téren" Filiptől, Fábry "leköpömafletót" Sándorig, hogy Obersovszkyt ne is említsem ...
Azt a pénzt, amit itt elb.sznak, inkább tartsák meg és akkor nem kell hadat üzenni Norvégiának, Lichtensteinnek, Izlandnak meg Svájcnak. Például.
Virág et. 2014.09.14. 11:56:41
Lépjél is, mert ennél nagyobb idiótát már nem tudsz magadból csinálni.
berg182 2014.09.14. 11:58:11
Virág et. 2014.09.14. 11:58:21
V-ger 2014.09.14. 11:58:27
Ugyanis ez nem "közszolgálati" feladat. Max kaphat egy stúdiót a felvételekhez támogatásnak. De a többi költségét lehet szépen piaci viszonyok között kitermelni.
Ez nem "regionális" vagy "nemzetiségi" műsor, amit tényleg képtelenség piaci alapon működtetni.
lobster thermidor 2014.09.14. 12:00:55
Jut is, marad is.
Vagy akkor most sajnálnunk kellene, hogy valamit tennie is kell a dohányért?
csak egy néző 2014.09.14. 12:01:01
Virág et. 2014.09.14. 12:01:23
lobster thermidor 2014.09.14. 12:03:06
Virág et. 2014.09.14. 12:03:13
:)))
Ez a nap kommentje eddig. :) Meggondoltam magam, ne lépj, maradj, pörögj még.
csak egy néző 2014.09.14. 12:04:30
"Létezik az az összeg, amiért korpás a hajam"
Virág et. 2014.09.14. 12:05:14
lobster thermidor 2014.09.14. 12:06:18
Úgy gondolta a maga 25 hozzászólásával, hogy akár listázhat is. :)
maximum1 2014.09.14. 12:06:43
De sokan nem látnak a sorok között.
Virág et. 2014.09.14. 12:07:57
pingwin · http://pingwin.blog.hu 2014.09.14. 12:11:51
lobster thermidor 2014.09.14. 12:12:47
Akkor tegyük hozzá azt is, hogy akár le is lehet írni, de nem sokat változtat a lényegen. Ugyanis a különböző, saját kézben levő produkciós vállalkozások a keresztbeszámlázásokkal elég szépen tudják optimalizálni a költségeiket.
Ez remélem nem uszítás.
lobster thermidor 2014.09.14. 12:14:42
Legalább vasárnap reggel ki kellene mosni a szádat.
maximum1 2014.09.14. 12:15:41
röf 2014.09.14. 12:15:47
Ha libsi dumával operálna, baromira szeretnétek....
Ez van, jó nektek a Farkasházy meg a köztörvényes Sasjózsi.....
lobster thermidor 2014.09.14. 12:16:16
Ismerem a "technológiát", ha érv nincs, marad a mocskolódás. :)
különvélemény2 2014.09.14. 12:17:23
Ebben egyetértünk, de jobb a tényekből gazdálkodni, mint vágyálmokkal példálózni.
Ennyit kapnak, el is költik, ez kormányokon átívelő dolog.
Ezért mondtam, hogy értelmetlen erről beszélni, mert a mondj egy random dolgot a költségvetésből és én rávágom, hogy gyerekek éheznek xy faluban.
Most is csak a kampány miatt került elő a dolog, az átlátszó már 2013-ban megírta:
www.atlatszo.hu/2013/10/16/mtv-s-musorok-koltsegei-sokba-van-nekunk-a-fabry/
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2014.09.14. 12:17:28
Jól él... belőlünk...
mojszipupi 2014.09.14. 12:17:54
lobster thermidor 2014.09.14. 12:20:23
Te most komolyan beszélsz, honnan veszed, hogy nekem ez új?
Te állítottál valamit, én pedig a gyengébbek kedvéért segítettem értelmezni.
dr doktorka 2014.09.14. 12:20:33
index.hu/velemeny/2014/07/24/nem_olyan_konnyu_segget_nyalni_mint_azt_elsore_gondolnank/
Alapjaiban változott meg a magyarországi seggnyalási piac az elmúlt négy évben.
mára egy helyen van az összes nyalható segg. Miközben a seggnyalók száma nem változott.
Az egyetlen nagy seggközpont kiszolgálásáért korábban soha nem tapasztalt intenzítású verseny indult meg. A seggnyalók a bőrükön érzik az ún. szűk keresztmetszetet (bottleneck-effect) aminek a veszélyére a szakértők már évekkel ezelőtt felhívták a figyelmet: az elsősorban az evolúcióban ismert jelenség következménye, hogy a kis létszámú populációkban megnő a beltenyészet veszélye, ami genetikai leromláshoz és a káros tulajdonságok megnövekedett előfordulási gyakoriságához vezet.
A felerősödött verseny miatt ma tényleg csak a legjobb seggnyalók tudnak talpon maradni.
Virág et. 2014.09.14. 12:20:45
@különvélemény2: Azért 2010 után nem kicsit megugrott a közmédia büdzséje a korábbi évekhez képest.
na__most__akkor 2014.09.14. 12:20:47
sztem(=Szerintem) nem fabryt(=Fábryt) kene(=kéne) szidni, akarmilyen(=akármilyen) a musora(=műsora)
Szerintem egy magyar blogon magyarul kéne (nem kene...) írni.
Ilyen "zrx_xzr" féléket meg kapásból ki kéne (nem ki kene...) moderálni.
speirs 2014.09.14. 12:21:11
V-ger 2014.09.14. 12:22:35
Azt sem néztem. Sőt, ha most szerződne egy új "humorista" a köztévéhez, és azért állami pénzt kapna, az sem tetszene. Még akkor sem, ha tetszene a humora.
Ugyanis ez nem "közszolgálati" feladat. Max kaphat egy stúdiót a felvételekhez támogatásnak. De a többi költségét lehet szépen piaci viszonyok között kitermelni.
Ez nem "regionális" vagy "nemzetiségi" műsor, amit tényleg képtelenség piaci alapon működtetni.
maximum1 2014.09.14. 12:24:27
zrx_xzr 2014.09.14. 12:24:58
zrx_xzr 2014.09.14. 12:26:35
lobster thermidor 2014.09.14. 12:28:17
Vannak még új dolgok a nap alatt. :)
V-ger 2014.09.14. 12:29:37
Mert nem kicsit tartom szánalmasnak, hogy abban a városban, aminek a "Magyar Olimpiai Bizottság" Elnöke a polgármester, a világ legjobb női kézilabda-csapatának (segítek: Győr) rendszeresen kell más városba utazni a döntőt lejátszani, mert a stadionjuk nem felel meg az EHF szabályainak ilyen mértékű rendezvényhez. De hagyjuk, felesleges ezt a szálat ide behozni. Ez a CC. Ez a cikk meg arról szól, hogy egy "humorista" legyen kedves piaci alapon eltartani magát.
M_R 2014.09.14. 12:31:22
Fábry a "fújjutáljuk" RTL Klub-on kezdte - csak miután kifulladt és heti rendszerességgel ugyanazokat a sablon-poénokat nyomta, nem hozta az elvárt nézettséget - hát átment a köztévéhez, ahol nincs nézettségi elvárás szám, és pénz nem számít...
sweeney todd 2014.09.14. 12:32:45
kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.09.14. 12:36:28
Itt nem a Fábry 440 milliója lenne a lényeg (annyit kér amennyit nem szégyel), hanem hogy közcsatorna a gyengébb nézettség ellenére berendeli a ezeket a műsorkat (Hacktion, Munkaügyek, stb...).
Húzoműsornak szerették volna, de csakhamar rájöttek, hogy 15 év után már nem hoz több nézettséget, ennek ellenére MÉGIS berendelik.
Az azóta elkaszált DTK show (nem akarom most itt kritizálni D. Tóth Kriszta talk show-s szereplését) alig fél év után hozta UGYANEZT a nézettséget, FELE/HARMADENYI pénzért.
Ha ugyanazt a dolgot harmadennyiért is megkapom a boltban, akkor az olcsóbbat vagy drágábbat választom? Köztévés döntés.
Olyan műsorokat rendelnek, be amelyek nem hoznak nagy nézettséget, de ha nem nagy bukás (lásd Marslakók), akkor is a műsorok évekig elvegetálnak az adón.
v2peti 2014.09.14. 12:36:59
Bár azért most is vannak benne érdekes emberek, de az már valahogy nem akkora poén, hanem kissé megkoppott, hogy a végén még mindig ugyanazzal zár, mint az RTL-en annó: "Aludjanak jó, álmodjanak szépeket, kezüket a paplan fölél, éljenek a csajok, sohase igyanak mosatlan gyümölcslevet, és ne feledjék, hogy Beethoven a zene Mozartja!" Azért valami újat vihetne már bele.
Igaz, a mostani adás ismétlés volt, de nem annyira régi, hanem év eleji.@speirs:
v2peti 2014.09.14. 12:38:20
MACISAJT 2014.09.14. 12:39:23
desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2014.09.14. 12:42:32
Nincs új a nap alatt: comment.blog.hu/2013/09/21/fabry_jovore_is_kap_440_milliot
különvélemény2 2014.09.14. 12:43:36
Mert MTVA lett, összevonva mindennel, én nem szívesen bogoznám ki, hogy a mtv 1-2-nek mennyi jut ebből, de biztos igazad van abban, hogy emelkedett.
De sok évad fábryt spórolt volna az mtv, ha nem adják el alóla a székházat, amit visszabérelt pont addig, ameddig az új tulajnak ingyen lett az ingatlan, majd nem költöztetik be az állam által direkt a tévének épített új székházba, amit persze beköltözése előtt szintén eladtak így azt megint bérelnie kell.
Ezért még mindig az a véleményem, hogy inkább fábry, mint nyom nélkül ellopott pénz.
zrx_xzr 2014.09.14. 12:46:26
semmiextra 2014.09.14. 12:47:28
Csak pár adat amit nem vettél figyelembe.
Lettermant tényleg arányaiban kevesebben nézik. A különbség abban van, hogy Fábry csúcs időben van 19.00 órakor meg Letterman 23.00-kor ugye érzed a különbséget . Letterman egy fillér köz pénzt nem kap, mert olyan nincs Amerikában, hogy állami adó...
Ha bármely másik csatorna ezt finanszírozná az az ő dolga, de ez bizony köz pénz és a döntés hozók jó ... anyját. És azért azt se felejtsük el ezért Fábry mit kurválkodott/ik.
U.i. A számok szerint a nagy többség néz tv.
rockjano 2014.09.14. 12:47:51
Egyrészt jóval kevesebből is ki kéne tudni ezt a szart hozni (ker TV-knél kevesebből is hoznak ki egy ilyet) másrészt meg ezt az ÉN KURVA ADÓFORINTJAIMBÓL finanszírozzák ebben a szerencsétlen legatyásodott rohadt nyomorult szegény országban.
És ez nagyon felbassza néhányunk agyát na…
Menjen el dolgozni…. megöregedett, képtelen frissülni… elkötelezte magát politikailag is… tünjön el… (valaha valóban jó volt de az már nagyon régen volt)
akyyy 2014.09.14. 12:54:54
alfacharlybravo 2014.09.14. 13:02:04
különvélemény2 2014.09.14. 13:02:08
2010-ben 2163 milliárd dollár federal tax folyt be.
Lettermannál írtam, hogy csak bűvészkedés a számokkal.
Fábryról meg írtam, hogy az a kérdés, kell e egyáltalán showműsor, ami alapból is túlárazott műfaj. Ha nem, akkor mi legyen helyette, amit 40 ezren néznek?
dr doktorka 2014.09.14. 13:07:31
De kurva jól, megmagyáraztad te észkombájn, hogy miért is örüljön akkor a nép a Fábrisanyi féle seggnyalók 100 milliós közpénzlopásának. Ennyi eszed van neked tényleg? Nulla?
scandalstone 2014.09.14. 13:09:41
MACISAJT 2014.09.14. 13:11:03
Tegyünk még valamit hozzá ehhez a "nézettséghez".
Éspedig, ahogyan Moldova megfogalmazta, mikor a tudósok megállapították hogy a disznók szerint savanyú a táp: Honnan tudják?
Mármint honnan tudják hány nézője van Fábrynak (a kercsatornák moslékainak stb.) És itt jön az érdekesség.
Magyarországon ugyanis valamiért történelmileg úgy alakult hogy egyetlen cég, az AGB Nielsen, monopolhelyzetben méri ezeket a nézettségeket.
Úgy hogy 870(nem tévedés, nyolcszázhetven) lakást bekábeleztek és azokban Józsiék nyomkodják a gombokat(vagy nem.)
Ezeket nyomkodásokból szerzett adatokat aztán "felszorozzák" és így jönnek ki ezek a frenetikus adatok (pl. most Fábry Sándor talkshowja 2014-es évre vetített nézettsége átlagosan a 400 ezer főt sem éri el, a 18-49-es korosztály a legjobb időszakban 96 000 nézőt érdekeltek ).
Eközben a valóságban "kábeles Józsi" két kamasz lánya gombot nyomott.Aki meg nem hiszi , járjon utána.
Most kérdem én: egy ekkor, reklámtorta milliárdjait befolyásoló adatokat hogyan lehet egy országban egyetlen, monopolhelyzetben levő cégre bízni, ilyen mintával?
A választ hadd ne én fogalmazzam meg. Végtére is , mint tudjuk, ez Magyarország, ahol még a paprikát is téglaporral hamisítják, nemhogy ekkora torta adatait...
profilo 2014.09.14. 13:12:47
A faszt!
A 400 millió forintra.
:)
Ljozsef 2014.09.14. 13:14:12
Ez a 400 milla hozzá jön a többi sok 100 millához, amiből a végén sok milliárd lesz, amit kb 2 millió érték teremtő munkából adót fizető embernek kell megfizetnie. Lassan már megszűnik a nyugdíj mert állítólag nincs rá pénz hiába fizették az emberek majdnem egész életükben a járulékot, de még mindig vannak 40 milliárdok stadionokra egy olyan országban ahol nemzetközi szirten mérhető foci sincs, még mindig vannak 100 milliók értéktelen TV-műsorokra!
Nem baj emberek, akinek kellett másodszor is a FIDESZ kétharmada az egy kurva szót sem szólhat.
Mercel 2014.09.14. 13:16:39
Tudok neked pár uszító hozzászólást és posztot, cikket mutatni ha gondolod. Ez nem az volt.
A blogger megjegyezte (kimásolta, leszarom.), hogy fábry atomszar műsora mennyibe kerül nekünk akik adót fizetünk a "közjó érdekében" höhö..
Leszarom, hogy szegény fábry az atomszar műsorát mennyiből készíti, hogyan gazdálkodja ki csórókám, hogy azért neki is csurranjon cseppenjen valami.
Te meg én meg, a társadalom fizeti? Igen.
Akkor meg mi fszom abban az uszítás, hogy ezt valaki jogosan felemlegeti?
A köztévé szar, korrupt plusz hatalomvezérelt ráadásul egy pár agyhalott idiótán kívül szinte senki nem nézi. Ez erről szólt meg arról, hogy ennek ellenére ez nekünk adófizetőknek mocskosul sokba kerül.
Fábry ócska kis műsora ráadásul csak csepp a tengerben.
"Frigyes"
Booksi 2014.09.14. 13:25:22
Kár volt. Csak bemutattad, hogy mennyire primitív vagy.
Nos való igaz a finanszírozás más. De azért ne hidd, hogy a kertévék az udvaron a fáról szedik a pénzmagot.
Az egyik adókból működik, a másik a reklámbevételekből. Az utóbbiak ára meg ugyanúgy szépen beleépül a termékekbe, és azt is fizetgeted szépen.
Tehát a HH ripacsait is közvetve fizeti mindenki, ha tetszik ha nem.
További szép napot! :)
kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.09.14. 13:26:58
Vagy elfogadod a műszeres mérést vagy nem.
USA-ban több mint 110 milliós tévés háztartást 20 ezer beműszerezett háztartás (kb 50e ember) alapján számolják
Lehet azt csinálni, amit Páva Zsolték csinálták, hogy megbíztak egy céget, hogy csináljon telefonhívásos nézettségmérést, ahol felhívták az embereket, hogy megkérdezték, hogy látta-e a pécsi Európa Kulturális Fővárosa megnyitóját a tévében.
Vagy a műszeres mérés alapján megnézed, hogy a nagymama 21:17-kor mit nézett
röf 2014.09.14. 13:46:22
Épül.
alvito 2014.09.14. 13:48:33
Nem, ez a rabosításra kész változat - borotválás előtt. A biciklicseles videón nekem jobban teccett :).
V-ger 2014.09.14. 13:53:23
"Csak abban a statisztikában hiszek amit én hamisítottam"
"Statisztikai módszerekkel minden bebizonyítható, beleértve annak ellenkezőjét is"
Nálunk amúgy ez a két mondta kb egyenlő volt az azonnali félévismétléssel.
A módszer koránt sem tökéletes. A jelenleg alkalmazott módszertan nem tudja lekezelni azt a réteget (mintavételi hibának tekinti) aki nem a közvetített szolgáltatást nézi, hanem "on-demand" alapon stream-el.
Viszont lényegesen pontosabb az egykori nagy sikerű "akkor azok kapcsolják le / fel a villanyt akiknek tetszett az előadó száma" módszernél. Mert ilyen is volt magyarországon.
Frank99 2014.09.14. 13:56:29
És ez akkor is felháborító lenne, ha a jelenlegi m.elnök képét csulázná le...
Frank99 2014.09.14. 13:59:00
most ki kell menni Zalában a Principális csatornához, amire évek óta nincs pénz, hogy kotorják.... Stadionra van...
Hol vagyunk már attól, hogy lélegeztető gépekről beszéltünk pár éve....
V-ger 2014.09.14. 14:01:47
off-on
Tudom. Hány év kellett hozzá? Mármint, hogy a döntés megszülessen. Miközben az országosan akár sikeresnek is nevevzhető (nemzetközileg ismeretlen) helyi falábúak már rég megkapták a maguk meccsenként tök üres új játszóterét.
És nem akarnék a Polgármester Úrtól kézilabdát leminősítő nyilatkozatokat idézni (pedig ez is olimpiai sprotág), mert mégegyszer: Ez a CC. És a jelnlegi bejegyzés arról szól, hogy a jenlegi kormányzat alatt a mi most befizetett adónkból kell e egy mostanra nézettségének nagy részét elvesztő ember műsorát fizetni, vagy nem.
Csak sajnos a "stadionépítés" ebben (kézi- és vízilabda) a kontextusban számomra vörös posztó.
off-off
V-ger 2014.09.14. 14:02:46
off-on
Tudom. Hány év kellett hozzá? Mármint, hogy a döntés megszülessen. Miközben az országosan akár sikeresnek is nevevzhető (nemzetközileg ismeretlen) helyi falábúak már rég megkapták a maguk meccsenként tök üres új játszóterét.
És nem akarnék a Polgármester Úrtól kézilabdát leminősítő nyilatkozatokat idézni (pedig ez is olimpiai sprotág), mert mégegyszer: Ez a CC. És a jelnlegi bejegyzés arról szól, hogy a jenlegi kormányzat alatt a mi most befizetett adónkból kell e egy mostanra nézettségének nagy részét elvesztő ember műsorát fizetni, vagy nem.
Csak sajnos a "stadionépítés" ebben (kézi- és vízilabda) a kontextusban számomra vörös posztó.
off-off
cso zsi 2014.09.14. 14:03:35
Nézi ezt valaki egyáltalán?
Frank99 2014.09.14. 14:06:42
aki a fityiszre szavazott minden azt a csatornát nézik. Az agymosó csatornát...
sokan azért, mert nincs másra pénzük, és azt érik el...
egy igazi barom vagy mária 2014.09.14. 14:10:16
Én valahogy úgy tudom, hogy a barátokközt, éjjelnappalbp, édesélet meg győzikeshow az ami nézettséget produkál ebben az országban.
Ezeket talán nem kéne nyomni a köztévén. Akármi mással próbálkoztak eddig, az bukás volt.
Gyanítom, hogy soha nem fognak egy győzikeshow szintű nézettséget elérni a köztévén semmilyen műsorral.
20 milla nekem nem tűnik olyan soknak, egy csomó ember dolgozik a műsoron, zenekar, meg vendégek is vannak.
MSZP-sekre váró Lámpavas 2014.09.14. 14:38:15
2014.09.14. 14:42:21
Teljesen el vagy tévedve és teljesen rosszul értelmezed a kommentemet, ha azt gondolod, hogy Fábryt támadom, vagy szeretem. Pont nem támadtam. A megrendelővel van a gondom. De látom a szövegértelmezés nem az erősséged, szóval majd erre válaszként is tolj be egy kommancsozós dumát.
Istenem, de egyszerű vagy! Valószínűleg emiatt boldog.
Chuck69 2014.09.14. 15:13:30
A fele biztos megmarad...
csak egy néző 2014.09.14. 15:15:38
"Leszarom mennyibe kerul, lenyeg az hogy fideszes legyen. Inkabb mint hogy szocik telalvivba kuldjek a penzt. Meg hogy 100 milliardokat fizesunk holotuleloknek."
MSZP-sekre váró Lámpavas 0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2013.08.04. óta tag.
Gratula. Látszik, hogy alacsony a kerités.
Nem Penny hajója 2014.09.14. 15:17:31
Aztán jó tíz éve, amikor érezte, hogy anyagilag jobban megéri a másik oldalhoz dörgölőzni, akkor meg váltott. A 90-es évekbeli Fábry Sándor elhányná magát a mostani, Kötcsén a Fideszes pöcsfejek vállát paskolgató Fábrytól.
Parajpuding 2014.09.14. 15:18:08
Parajpuding 2014.09.14. 15:19:43
mz//iksz 2014.09.14. 15:23:49
Az hogy mi érték is mi nem a köztévén a tv vezetősége dönti el, amely mindig is politikailag befolyásolt lesz. Lehetőségek: 1. eltörölni a köztévét. 2. legközelebb elmenni másra szavazni, de akkor is lesz politikai befolyás legfeljebb másnak tetsző.
Mindettől függetlenül nem gondolom, hogy helyes lenne a piac és nézettség vezérelt szemlélet, mert akkor csak a valóságsók magyarul sem tudó szereplőit, meg Győzit, Berkit nézheti a magyar. Fábri bármelyik műsora ezekhez képest a kultúra terjesztés csúcsa.
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ 2014.09.14. 15:36:26
szevabá 2014.09.14. 15:45:31
osztom ezt a véleményt 2014.09.14. 15:57:46
Talán ez a legjobb az összes hozzszólás közül. Nem is értem, egy ilyen poszt, amiben nem találni fogást, hogy generálhat 127 hozzászólást.
Egyébként én sem nézem, de a köztévé más műsorait sem...
Csak tudnám már, hogy mit néznek akkor a jobboldali szavazók?
egy igazi barom vagy mária 2014.09.14. 16:01:06
A díszletet minden alkalommal felállítják, aztán szétbontják, nem áll ott hetekig. Ha egyszer végignézed, akkor ott a stáb kiírva, szerintem simán van 50 ember, és a díszletmunkásokat, meg takarítókat nem írják ki.
Minimális infók alapján kijelented, hogy a fele megmarad? Hát, azért ne fogadj rá
egy igazi barom vagy mária 2014.09.14. 16:04:57
Te mindent ugyanugy csinálsz mint a 90es években? Scootert hallgatsz, narancssárga devergo pulcsiban, és nokiád van?
Mindent ugyanúgy gondolsz, nem változott a véleményed semmiről? Az összes haverod ugyanaz az ember, senkiben nem csalódtál, senkire nem haragszol?
MACISAJT 2014.09.14. 16:04:58
Ó dehogynem értem..:)
Én már mindent értek. Azt is hogy Magyarországon hogyan és miért alakult ki a sokmilliárdos reklámtorta elosztására hatással levő mérési piacon az AGB Nielsen monopóliuma...
Azt is értem, hogy magyar állampolgárok állnak sorban hogy önkéntesen, pénz nélkül bekábelezhesse az AGB Nielsen a lakásukat, és ők aztán istenbizony önzetlen állampolgári öntudatból nyomogatnak.
(néha bizony malőr is becsúszik, így fordulhatott elő hogy az RTL letiltás miatt elsötétült képernyős visszaszámlálását állítólag-legalábbis a mérések szerint- órákon át többen "nézték" mint a párhozamos köztévé műsorát...de hibák mindenhol becsúsznak elvtársak:P)
És így jön ki aztán pl. Friderikusz bűvös száma annyi ami éppen a szerződéséhez kell..
vagy Fábry 400 ezres nézőszáma, ami aztán ráadásul az Index címlapjára már úgy kerül hogy "A kutya sem nézi"....
Muhaha.
U.I. És az MTVA még Koncz Zsuzsát is "cenzúrázta"..:P
Látta valaki sixxet és/vagy bródyt szégyenében papírcsuklyával a fején?
V-ger 2014.09.14. 16:06:01
Nem fogod elhinni, a "csiga TV"-n (TV2).
Igen. Ez közszolgálati feladat lehet.
Hogy ki nézné? Kevesen. Mert amióta lehetőség van a "100-as csatornaváltó" sport űzésére, azóta erről a legtöbben elkapcsolnak.
De ettől függetlenül ez egy versenypiacon életkételen műfaj, aminak van kultúrális értéke.
MACISAJT 2014.09.14. 16:12:05
kkbk.blog.hu/2009/08/15/fabry_sandor_a_politikarol
taga20 2014.09.14. 16:13:30
egy igazi barom vagy mária 2014.09.14. 16:15:48
taga20 2014.09.14. 16:19:08
taga20 2014.09.14. 16:21:09
samot 2014.09.14. 16:28:35
taga20 2014.09.14. 16:37:37
laci_52 2014.09.14. 16:44:47
gazoló 2014.09.14. 17:05:47
Leginkább a tükörbe nézését sajnálom ennek a 'fidessnyallerkötsögnek,(mert van az a gempa(444milla)amiért,de ő tudja,hogy mit sem ér ilyen áron:))))))))sanyiiiiiiiiiiiiiiiii:))
el....tuk 2014.09.14. 17:28:10
A 440 millió nem a haszna Fábrinak, hanem a bevétele. Annyi penz áll a rendelkezésére, hogy abból 20 adást megcsináljon. Nem todom, mennyi lehet egy adás költsége, de nyilván nem nulla, vagyis hangulatkeltés azt írni, hogy Fábry 440 milliót kaszál.
gazoló 2014.09.14. 17:40:41
V-ger 2014.09.14. 17:40:54
Szóval nem érted.
Az ABG Nielsen magyarországi működéséről meg még annyi fogalmad sincs. Van barátod, aki az ismerősének a rokonától hallotta, hogy a barátjuk szomszédjánál hogyan működött. Pedig annyi helyen elmondát már. Csak azt titkolják, hogy kinél. De azt is elmondták, hogy miért.
Bármennyire is "szeretnék" a közeljövőben én nem leszek mérési alany. Nincs a konyhában egy második TV-m, ami reggeltől csak azért megy, hogy zajt keltsen (letiltott adás nézettsége). Ami meg van, abba is csak UTP kábel van bekötve. Meg a DVD.
Netuddki. 2014.09.14. 17:42:08
Az is köztudott, hogy a fábri már jó sok éve nyalja a fidesz seggét. Még jóval a II. orbán rendszer előtt felhagytam, hogy nézzem a sóját. Már akkor izzadtságszagú volt.
Az ilyen fábrifélék éljenek meg a piacról ha van rájuk szükség, de ne a közpénzt pazarolják rájuk! Ez pedig egyértelműen a fidesz sara.
Netuddki. 2014.09.14. 17:49:28
Nem Penny hajója 2014.09.14. 17:54:15
Ha így lenne:
1. Nem tagadnám le, hogy akkor Scootert hallgattam.
2. Nem gyaláznám azokat, akik azt hallgatnak.
Márpedig Fábry ezt csinálja. Úgy tesz, mintha a "liberális" időszaka soha nem is lett volna (van ilyen párt is) és ordenáré módon beszél azokról, akiknek köszönheti, hogy most nem egy létminimumon vegetáló dramaturg.
taga20 2014.09.14. 17:58:08
gazoló 2014.09.14. 18:01:18
'egypetákotsemba@nékaszemétbeezértaszemétért:))
Nem Penny hajója 2014.09.14. 18:06:08
jpmjpm 2014.09.14. 18:10:39
az a gáz, hogy vki odarak elé egy ilyen szerződést.
Boka1 2014.09.14. 18:19:08
Chuck69 2014.09.14. 18:19:40
Jenyei 2014.09.14. 18:34:56
kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.09.14. 18:37:08
@egy igazi barom vagy mária:
7-15%-os a nyereség egy gyártott produkción, de akár 40%-ig is felmehet műfajtól függően (napi/heti/eventjellegű - kvíz/szappaopera/realiy/...) vagy amennyit nem szégyel az ember, de ezt egy Haszon cikkből néztem ami már vagy hét éves. Azóta lehet változott.
el....tuk 2014.09.14. 19:01:53
És mégegyszer: nagyobb tiszteletet, please!
lajafix1 2014.09.14. 19:06:44
dr doktorka 2014.09.14. 19:12:02
"Van az a műsoridő, amelyért kinyalom a hatalom seggét"
Erre döntött a Filipp bizottság: "Alkalmas!"
Hülye aki elolvassa! 2014.09.14. 19:26:26
Ehhez képest 22 misi nem sok. Lefogadom, hogy az itt okoskodók nagy része még egy kockát sem látott ezekből az adásokból. Amióta eljött Fábry az RTL-től és nem a csatorna lófaszjóska celebjeit kell meghívnia, sokkal színvonalasabb a műsor.
Kinca68 2014.09.14. 19:35:34
Véleményem szerint ha valami, akkor a köztévé pont nem azért van, hogy a műsorát a fentiek szerint szerkessze.
A másik, hogy a comment:com-ot szerintem sokan MŰSOR kritika miatt olvassuk. Ez ebben a cikkben kb. ennyi: "egykoron tehetségesnek mondott, mára egy besavanyodott nyugdíjas tempójában és stílusában műsort vezető Fábry".
egy igazi barom vagy mária 2014.09.14. 19:46:15
Ez a műsor elvileg 2 hetente jelentkezik, és Fábry aktuális dolgokkal foglalkozik benne - szóval nem lehet előre felvenni több részt.
Azt meg kizártnak tartom, hogy egy ekkora helységet csak erre használjanak, amennyire én tudom, elég sokszor szoktak összerakni meg szétszedni stúdiókat.
Ljozsef 2014.09.14. 19:57:15
Ez nem is igazán filmkészítéshez értés kérdése.Mindenkinek elszáll az agya mikor azt olvassa hogy állami TV-nél, állami cégnél milliókat kereshetnek emberek sokszor a semmiért, végkielégítéseket kapnak tízmillió számra miközben a cég veszteséges. Joggal érzik sokan hogy a "kurva életbe azért a pénzért én dolgoztam meg aminek az adójából ezeket a majmokat agyon fizetik, egész életem alatt nem keresek annyit amennyit ezek a faszok a semmit érő műsoraikkal keresnek néhány hónap alatt" .És itt nem csak Fábryról van szó, de ő (is) viszi az adófizetők pénzéből a nagy lóvét, Berki nagyképű utálatos pofája épp úgy irritáló főleg hogy tudjuk mennyiért csinálja a semmit. A kereskedelmi csatornáknál kifizetett pénzekhez nincs köze a kormánynak, de az államihoz van és ugye a FIDESZ azt ígérte valamikor " Vége a pofátlan fizetéseknek a felesleges értelmetlen pénz szórásnak" Igaz azóta a miniszterelnök stadiont építtetett magának állami pénzből milliárdokért. :-)
xyxyxy71 2014.09.14. 19:59:54
számára a pénz a konnektorból jön. van és kész. ezért olyan megengedő a fideszbolsevikok által az elmúlt 5 évben ellopott pár száz milliárd fölött.
joggal mondhatja hát: "az fáj nektek, hogy fábry nem a ti szekértolótok!"
egy igazi barom vagy mária 2014.09.14. 20:07:09
Ami nézettséget produkál az a győzike, mónika, berki vagy valami hasonló szemét. Ez van. (Ha valaki kivégzéseket mutogatna a tévében akkor hatalmas nézettsége lenne)
Na, most a mtv vagy gyárt fingós/böfögős/ordenáré műsort, vagy nem lesz soha akkora nézettsége.
Az mtv meg nem gyárthat ilyet. Vajon mekkora nézettsége van a Vers mindenkinek, meg a nemzetiségi műsoroknak? Gyanítom, hogy minimális.
Fábry 2 hetente kerül a képernyőre. A többi időben nagyobb nézettségeket produkáló műsorok mennek?
Hülye aki elolvassa! 2014.09.14. 21:10:44
A közszolgálati tévé dolga, hogy színvonalas adásokat sugározzon, ebbe nálam Fábry belefér. Mondom ezt úgy, hogy nem vagyok Fábry rajongó, nem nézem meg minden műsorát.
steaksauce 2014.09.14. 21:25:11
"Nagyjából 1000 ember vonult a BBC glasgow-i épülete elé. A skót függetlenségpártiak azért tüntettek, mert szerintük a brit állami BBC népszavazással kapcsolatos tudósításai nem kiegyensúlyozottak, mivel egyértelműen az elszakadásellenes álláspontot képviselnek - írja a The Herald Scotland. A tüntetők a BBC politikarovatának rovatvezetőjének, Nick Robinsonnak az elbocsátását követelték."
Mert a nyugati sajtó, BBC, CNN, stb.... annyira más, mint az MTVA.
Csányi Sándor OTP (törölt) 2014.09.14. 23:15:29
Chuck69 2014.09.15. 00:08:06
Chuck69 2014.09.15. 00:11:36
Egyik ismerősöm volt néző hasonlón, és egész nap ment a felvétel. Eltérő ruhát kellett viselniük és más helyeken ülni stb...
2014.09.15. 00:16:03
lsd: Bródy
egy igazi barom vagy mária 2014.09.15. 00:47:25
Amikor láttam, Fábri fél órát dumált aktuális dolgokról, ha azóta változott a szerkezete a műsornak, akkor sorry.
Darth Revan 2014.09.16. 08:05:41
Darth Revan 2014.09.16. 08:13:47
Nezted a bbc musorat? Honnan tudod, hogy nem csak az elfogultsaguk miatt erzik elfoguptnak a musort?
Kinca68 2014.09.17. 14:21:44