Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Csak Kossuth-díjjal érdemes meghalni a köztévén

2014. augusztus 07. 14:46 sajó d. 166 komment

Tegnap este elhunyt Bajor Imre színművész, akinek a halála minden számottevő sajtófelületen kiemelten szerepelt, legyen szó a Tényekről, az Echo TV híradójáról vagy akár az MTI-ről. Egyedül a Hír TV és az M1 érezte úgy, hogy a színész halálhíre nem fér el a kormány tankönyvprogramjának dicsérgetése mellett. A Híradóba annak ellenére nem került be Bajor halála, hogy a közmédia összes másik csatornáján szó esett erről, legyen szó rádióról vagy a Híradó.hu-ról. Megkerestük az MTVA sajtóirodáját, akik az alábbi tájékoztatást adták:

Bajor Imre haláláról a nemzeti hírügynökség, valamint a hirado.hu is részletes összeállítást közölt. A Kossuth Rádió délutáni Krónikája, az Esti Krónika és a Késő Esti Krónika is megemlékezett róla tegnap, ugyanakkor híreiben a Kossuth, a Dankó, a Bartók és a Petőfi adók is elmondták a gyászhírt. Sajnálatos módon nagyon sok haláleset történik, mindről az esti 35 perces Híradó – érthető módon – nem tud beszámolni. A Híradó gyakorlata szerint, művészek esetében a Kossuth-díj az a „választóvonal”, amely esetben egy halálhír feltétlenül bekerül az összeállításba. Bajor Imre – noha több elismeréssel méltatták kiemelkedő munkásságát – nem volt Kossuth-díjas. A színművészről a közmédia - méltó helyen -  a művész egyik legkedvesebb műsorában emlékezik meg, egy későbbi időpontban.

Külön kiemelnénk még egyszer a lényeget:

A Híradó gyakorlata szerint, művészek esetében a Kossuth-díj az a „választóvonal”, amely esetben egy halálhír feltétlenül bekerül az összeállításba.

De még ez sem igaz, mert a július 27-i este 8 órás adásában a szalagcímek között adtak helyet annak a szomorú hírnek, hogy közúti balesetben elhunyt Mohay András, a Budapest Jazz Orchestra dobosa.

mtv_1.jpg

Hasonló módon hírt adtak a tragikus hirtelenséggel elhunyt Szöllősy-Csák Gergely humoristának, akinél külön megemlítették, hogy a köztévé a saját halottjának tekinti, hiszen korábban munkatársa volt a Magyar Televíziónak.

mtv2_1.jpg

Ahogyan például Bajor Imre is, akinek a karrierjét a köztévé által gyártott és sugárzott Szomszédok indította el.

A Magyar Rádió egyik munkatársa Facebookján emlékezett meg még három olyan névről, akiknek nem volt Kossuth-díjuk, de mégis közölték a gyászhírüket a köztévén:

Komár László (2012. október 17.)

Hollósi Frigyes (2012. december 5.)

Bárdy György (2013. május 27.)

Csala Zsuzsa (2014. február 22.)  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2014.08.07. 15:04:58

Kíváncsi vagyok, hogy ha Nemcsák Károly holnap meghalna Kossuth-díj nélkül (ne így legyen, imádom Vágási Ferit!!!), bekerülne-e a köztévés híradóba.
:(

lilly.alien 2014.08.07. 15:19:21

Ehhez a magyarázathoz minimum rinocéroszbőr kellett.

Gavroche11 2014.08.07. 15:21:16

Én viszont arra vagyok kíváncsi, miért születik az a döntés, hogy ne kerüljön be a híradóba ez a halálhír.
Mi az egésznek a mozgatórugója? A túlbuzgó főszerkesztő gondolja úgy, hogy a jelenlegi politikai vezetésnek nem tetszene, ha az őket korábban kritizáló művészről említést tennének, ezért így igyekszik jópontokat szerezni? Vagy csak kicsinyesség az egész? Bajor Imre nem velünk volt, ezért nem is veszünk róla tudomást?

De még a pragmatizmus és a praktikum sem működik ilyen esetekben? Arra sem gondolnak, hogy (számukra negatív) hír lesz abból, ha nem említik Bajor halálát, ami rosszabb is lehet, mint ha pár másodpercben gyorsan letudnák a hírt?

Teljesen értelmetlen és értelmezhetetlen számomra így ez a döntés.

Gyorgy Nagy 2014.08.07. 15:25:35

Ezek a PATKÁNYOK (közszolgálati BUNKÓYk ) kapnak a mi adó forintukból HETVENNYOLC MILLIÁRDOT ? El kell ZAVARNI az összes TEHETSÈGTELEN MEGALKUVÓ SEGGNYALÓT !

2014.08.07. 15:26:08

Na, ráhugyoztak a szarra.
Jobb lett volna elnézést kérni!

Gyorgy Nagy 2014.08.07. 15:30:37

Ezek a PATKÁNYOK ( közszolgàlati BUNKÓK ) kapnak a mi adó forintunkból 78 milliárdót ? Elkell zavarni az összes hirhamisitót , hirelhallgató SEGGNYALÓT !

zoranje 2014.08.07. 15:31:45

nem rakják be, magukat minősítik. Bajor Imre emlékének nincs szüksége a híradóra. De egy ilyennel magyarázni.... felfoghatatlan

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.08.07. 15:34:02

Ebből még "jól" lehetett volna kijönni.Ahogy a sajtónyilatkozatnak az első fele jól meg is oldotta.
De a választóvonalas mondat már nem kellet volna bele.

Most akkor Lecsó Rita után egy újabb szóvívőnek mondanak búcsút?

Irgum76 2014.08.07. 15:34:47

@SmittyB: ebből a helyzetből már nem tudtak volna jól kijönni
ha bocsánatot kérnek elismerik, hogy hibáztak
így egy nyögvenyelős magyarázatot adtak amin hömbölögni fog a fél internet de ők ezt magasról leszarják
aki eddig őket nézte ez után is őket fogja, pénzük megvan
mi meg majd elfelejtjük

Kotkodus 2014.08.07. 15:41:12

részvétem a családnak, a barátoknak, ismerősöknek!
nyugodj békében imre!

az is bizonyítja, hogy mekkora egyéniség voltál imrém, hogy a köztévé még a halálodat is elhallgatja!

agent_x 2014.08.07. 15:41:41

Hacser Józsa

Szintén nem Kossuth-díjas, de Szomszédok szereplő, mégis bekerült március 5-én.

Kotkodus 2014.08.07. 15:43:40

@Gavroche11: hasonlókon filóztam én magam is.
ugyanerre jutottam: öngól.

Kotkodus 2014.08.07. 15:44:43

@SmittyB: nem ismertem a kifejezést. találó és igen képletes. elraktároztam...

ügyfélszolgálatos 2014.08.07. 15:45:15

Annyira nem meglepő. Hofi temetésére sem ment el anno egyik Fideszes proli sem a kormányból.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2014.08.07. 15:45:20

attól függetlenül, hogy egyetértek a poszttal, a cím elég morbid. kegyelet gyerekek, kegyelet!

Robin_Good 2014.08.07. 15:47:54

Annyit kellett volna mondani, hogy ez szakmai hiba volt, sajnáljuk.

Dinkainka 2014.08.07. 15:49:53

Több politikus az agyhalál állapotában van, de a közmédia nem számol be erről, mert még nem kaptak Kossuth díjat!

CyranodeBergerac 2014.08.07. 15:50:11

Az lenne a legjobb, ha azok, akik erről döntöttek, úgy hagynák itt ezt az árnyékvilágot, hogy sehol, senki nem említené azt meg, nem emlékezne meg róluk, és nem emlékezne rájuk senki. Bár ez bizonyára így lesz.

t0thl 2014.08.07. 15:51:16

Elég nagy tahóság volt, meg szerintem ez is, hogy ezt így csócsálja mindenki. Mintha szegénynek már nem lenne teljesen tök mindegy hogy melyik f.sszopó mit mond, vagy nem mond róla....

2014.08.07. 15:51:36

Szerepelt a Heti Hetesben, nem? Nincs min csodálkozni.

SzL 2014.08.07. 15:51:40

Annyi a lényeg sztem, hogy most az RTL Klubhoz tartozó bárki elhunyhat, nem kerül be ezekhez, mivel kormányunk háborúzik az RTL-lel..

Muad\\\'Dib 2014.08.07. 15:52:21

@ügyfélszolgálatos:
ezzel ellentétben az vajon miért probléma? Hofi zseniális, egyedülálló humorista, és engem is elkeserített a halála. De mindenki tudja, hogy egy diktatórikus rendszerrel igen jó kapcsolatokat ápoló ember volt, tehát a jogállami Magyarország képviselőinek nem biztos, hogy hivatalos minőségükben le kell róni a tiszteletüket ilyen esetekben.
Az más kérdés, hogy a fityesz sajnos gyomorforgató módon alkalmazza a kettős mércét, és csak a neki nem tetsző személyekkel szemben ilyen kritikus, ami valóban undorító.

pina fasz együtt basz 2014.08.07. 15:53:25

Gyerekek, azért nem kéne csúsztatni. A közlemény szerint Kossuth-díj ahhoz kell, hogy biztosan benne legyen a művész halálhíre a köztévé Híradójában. Ha nincs Kossuth-díja, lehet, hogy benne lesz, lehet, hogy nem.

Lordofearth 2014.08.07. 15:54:49

De miért csodálkoztok ezen? Kőkemény diktatúra van ma Mo-n, ez csak erősíti a tényt.

banyek 2014.08.07. 15:55:10

@agent_x: ok a 'feltétlenül' szot hasznaltak

pd_ 2014.08.07. 15:57:51

"művészek esetében a Kossuth-díj az a „választóvonal”, amely esetben egy halálhír feltétlenül bekerül az összeállításba"

Nem arról szólt a tájékoztatás, hogy CSAK Kossuth-díjas művész haláláról számolnak be, hanem hogy Kossuth-díjasról mindenképp. Ha már mindenképp a sajtóst meg az MTVA-t akarja mindenki ekézni, tegye valós okok miatt.

Saját gyakorlatuk szerint a nyilatkozat alapján úgy tűnik, hogy nem Kossuth-díjas művész haláláról is beszámolnak, ha úgy döntenek. Vagyis nem kell itt olyanokat mondani, hogy akkor XY miért volt benne, amikor nem is Kossuth-díjas, és hogy ez meg az az illető meg miért lenne benne stb.

Ez egy tipikus esete annak, hogy lenne az igazság elferdítése nélkül is épp elég ok a kritizálásra (mégiscsak egy ismert ember volt, aki elhunyt), a hazugságokkal viszont hiteltelenné válik az egész.

2014.08.07. 16:19:48

@Irgum76: Miért, nem lehet hibázni?
Így legalább adtak egy olyan magyarázatot amivel már nem csak cikik, hanem nevetségesek is lettek.
Ezentúl, ha művész meghal és nem volt Kossuth-díjas, be ne mondják, mert megkapják: bezzeg...
Tényleg dilettáns az a banda.

Gavroche11 2014.08.07. 16:20:25

@pd_: egyetértek.
Szerintem sem az a kérdés, hogy más miért került be, hanem hogy Bajor Imre miért nem. Erre a kérdésre viszont nem válasz az, hogy a Kossuth-díj a választóvonal a biztos bekerülés és a "bekerül, ha úgy döntünk" metódusa között, mert így továbbra sem tudjuk, hogy Bajor esetében mik voltak azok a szempontok, amik miatt a nem mellett döntöttek.

Celtic 2014.08.07. 16:21:35

Es ez senkit nem zavar?
"Sajnálatos módon nagyon sok haláleset történik, mindről az esti 35 perces Híradó – érthető módon – nem tud beszámolni. "

Mintha neki allna feljebb, hoyg kepzelik, hoyg napi (perhas) 1500 halottrol mind megemlekezzenek? Hat ki az a bajom Imre, hoyg egyaltalan felmerult valakiben, hogy megemlekezzenek rola?

( Masik oldal: "Annak a rohadt ellenforradalmar Goncznek valami rak van a torkaban, mindenki azzal foglalkozik, szegeny Lacinak meg kilyukadt a gyomra es az sehol sem volt hir" - hangzott el egy idosebb munkatarsamtol anno, Laci a kozos munkatarsunk volt, a megjegyzest tevovel egyutt volt munkasor)

delejes 2014.08.07. 16:29:40

Az MTVA-nak nincs egy normális sajtósa, aki elolvassa a kiadott közleményeket, hogy legalább ne lehessen belerúgni?
Na, jó, ez amolyan költői kérdés volt... nincs. De miért is lenne?

Hülye aki elolvassa! 2014.08.07. 16:30:33

Uborka szezon van, mi? Vihar a biliben. AZONNAL MONNYON LE KORMÁNY!

thor80 · http://www.index.hu 2014.08.07. 16:41:39

Kerényinek van Kossuth-díja?

delejes 2014.08.07. 16:44:01

@pd_: A közleményt valóban, így is lehet értelmezni. Ha így értelmezzük, akkor abból az derül ki, hogy az elhunyt művész halálhíre nem érdemes a közlésre a közmédia legfőbb hírműsorában, szemben a kevésbé ismertekkel szemben, akiket a cikk is említ.
Vagyis, valaki szelektál valamilyen indíttatásból. Természetesen ehez az elhúnyt Bajor Imre közismert politikai beállítottságának semmi köze...

Nem Penny hajója 2014.08.07. 16:53:49

"A Kossuth Rádió délutáni Krónikája, az Esti Krónika és a Késő Esti Krónika is megemlékezett róla tegnap"

Ebből én az utolsót hallgattam meg és abban biztosan nem szerepelt a halálhír. Lehet ellenőrizni a Médiaklikk nevű oldalukon.

algi80 2014.08.07. 16:55:40

@Gavroche11: Valószínűleg kérés nélkül nyalnak.

@Muad\\\'Dib: "kritikus" Látom, nem ismered a szó jelentését.

2014.08.07. 16:58:17

@pd_: Nem értek veled egyet.
A Kossuth-díjat ők hozták fel, a táptalajt a bugyuta sajtós adta. Lett volna idő felkészülni egy értelmes nyilatkozattal, tegnap este óta.
A korrekt (ám bunkó) magyarázat akkor:
Kossuth-díjas mindenképp, a többi meg attól függ, a napi szerkesztőnek bejött-e a művészete, pártállása, családi körülményei, szokásai stb.

De ez!? : Sokan halnak meg bla bla bla.
Röhej!
Rúgnám ki a sajtóst a csába.

Irgum76 2014.08.07. 17:08:54

@SmittyB: hibázni lehet de ha beismerik akkor meg felelőst is kell keresni
azt meg ők nem szeretnének inkább oda dobnak egy gumicsontot és részükről az ügy lezárva

csa.bence 2014.08.07. 17:23:05

Végül is a 9 díj amit összesen kapott,(Rádió nívódíj,A Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztje (2x), Karinthy gyűrű, Story ötcsillag-díj, Pepita-díj, Bonbon-díj (4x)) nem elég számukra. Igaz, hogy a 10 évestől a 100 évesig ismerték Bajor Imrét, és rossz tulajdonságai mellet szerették, mert mint színész príma volt, de valószínűleg nem volt párt közeli személyiség. Nem hiszem, hogy a Kossuth-díj miatt nem említették meg ezt a tragikus esettet, hanem szerintem a Heti Hetesben, biztos narancs ellenesen nyilvánult meg párszor. Remélem, hogy nem így van, de sajnos eltudom képzelni a kormányról.

ShereKhana 2014.08.07. 17:35:55

@Dinkainka: *aljasnevetés* :D

Az meg, hogy egy jól ismert színművész halála mindenhol vezető hír, az MTV-n viszont nincs idő mindenféle hullákkal foglalkozni, elég abszurd. (Nem láttak még ezek se TV2 híradót.)
De nembaj, a tankönyvek, amiket eddig is megkaptunk valahogy, mostantól névre szóló zacskókban érkeznek, faszaa.

2014.08.07. 17:46:59

@csa.bence: Mondjuk az a 9 inkább 3.
"Story ötcsillag-díj, Pepita-díj, Bonbon-díj (4x)"
Ezek komolytalanok.
A Füles magazin, meg a Dörmögő Dömötör nem díjaz senkit?

Zephyrous 2014.08.07. 17:48:04

még 1 bajor hir... nem unjátok már?!

nyisziati 2014.08.07. 17:52:36

@-Szűcs Gyula-: "Kíváncsi vagyok, hogy ha Nemcsák Károly holnap meghalna Kossuth-díj nélkül (ne így legyen, imádom Vágási Ferit!!!), bekerülne-e a köztévés híradóba. "

Mivel ő soha nem szerepelt a Heti hetesben, ezért Orbán nem tekinti személyes ellenségének, tehát beszámolna róla.

Robiekin · http://megfizethetetlenegeszseg.blogspot.hu/ 2014.08.07. 17:53:15

Hát lehet ott nem volt de mindenhol máshol igen:) Amúgy RIP Oli bácsi!!

nyisziati 2014.08.07. 17:54:40

@Gavroche11: "Én viszont arra vagyok kíváncsi, miért születik az a döntés, hogy ne kerüljön be a híradóba ez a halálhír. "

Válasz: Heti hetes. Kiemelt ellenség.

Thomas Dantes 2014.08.07. 17:58:12

Bajor Imréről nem kell megemlékezni.

Gyarmati Fanni nem saját halottja a minisztériumnak.

Jancsó Miklóst se kellet méltatni. Hát ennyi. Az a halott aki életében nem a MI szekerünket tolta, nem kap semmit. Se részvétet, se mást.

Ehhez pedig az ország egyik fele, buzgón tapsol ,és hányingert keltően köpködi az elhunytat jelen esetben Bajort. Miért? Mert nem az Ő szekerét tolta, nem az Ő véleményükön volt.

Ennek pedig az üzenete, aki nem a mi politikai véleményünkön van: az nem is ember. Semmit se ér, semmit se érdemel. Halálában se nyugodjon békében.

Caesar az ellenfele Pompeius halála után felállítatta annak szobrait Rómában, de ő csak egy Caesar volt, nem pedig egy fideszes.

Aki nem az Ő pártjukon van, az olyan szinten ellenség, hogy örökre az marad.

Erre mit mondhatnák? Magyarország népe megérett a pusztulásra? Ha egy ország egy halálhírnél és csak politizálni és gyűlölni tud, és a közmédia is úgy viselkedik ahogy viselkedett...ez a legaljasabb szint. Olyan mélyre sikerült süllyedni, hogy..van még lejjeb? Persze, biztos lesz még lejjebb is. Eh, tényleg megérettünk a pusztulásra.

Bigfoszer Attila 2014.08.07. 18:00:27

Azért egy olyan valaki aki elmenekül a hazájából mert máshol jobban szeret focizni, az bekerülhet. Ha valaki beüti a google keresőbe, hogy " elhunyt MTV ", akkor egy csomó oldal kijön. Köztök bemondók, ismeretlen valakik, stb.
Aljas szemét diktátor kiszolgáló szervezet. Nálam nincs is beprogramozva az MTV, a Duna, a Hir, az ECHO és nemrég a TV2.-őt is kivettem a kedvencek közül.

szélvédős 2014.08.07. 18:02:15

Bajor egy tuskó volt, e hülyével kevesebb.....majd jön a több is, Gálvölgyi, Farkasházi, stb....sunyi banda

kis.herceg 2014.08.07. 18:07:23

"Sajnálatos módon nagyon sok haláleset történik, mindről az esti 35 perces Híradó – érthető módon – nem tud beszámolni"

ja mert a Bajor az nem volt egy valaki, ő már "mind"-nek számít. na ehhez már pofa kell bazdmeg.

Yeto 2014.08.07. 18:11:06

Én csak azt nem értem hogy Gavra Gábor és a HVG hogy maradt ki a köztévés nyilatkozatból.

Bigfoszer Attila 2014.08.07. 18:12:05

@szélvédős: Képzeld Tegnap leszopattam anyádat. Lenyelte. Kár, hogy téged nem a szájával vitt be a szervezetébe.

Benedek_Úr 2014.08.07. 18:19:28

Biztos egy huszonéves frissmédiás szakember írta ezt, aki csak köztévét, HBO-t meg Cartoon Networkot nézett eddig, aztán kimaradt neki az Imi munkássága.
De a Kossuth díj átadókat biztos nézi, szóval ne legyetek olyan kemények hozzá, hisz kultúr ember.

kis.herceg 2014.08.07. 18:23:54

az előbb bemondta Szellő, gyúnyosan felolvasta ezt a nevetséges nyilatkozatot. mtv fail

Benedek_Úr 2014.08.07. 18:28:20

@szélvédős: ,,...e hülyével kevesebb....."

De te legalább még itt vagy nekünk!

brumeszkosz 2014.08.07. 18:51:18

Orbán cigány oda vezeti az országot a hová vitéz nagybányai horty miklós juttata hazánkat. Fogtok ti még fideszbunkók a Kárpátok bércein papírtalpú bakkancsban fagyoskodni!!
Térdeljetek és szopjátok orbán faszát!!

csak egy néző 2014.08.07. 18:54:57

@szélvédős:
Remélem baromarcú, hogy te is pofával egy kamion szélvédőn döglesz meg.

csak egy néző 2014.08.07. 18:56:27

Fogadni mernék, ha ne adj Isten elhunyna Fábrik úr, Usztics Mátyás gárdakapitány, Dörner György, Balázs Péter, Eperjes Károly, akkor főműsoridőben első helyen foglalkozna ez a fos MTV az összes kanálisán az összes hiradójában a gyászhírrel és a méltatásukkal a Kossuth díjtól függetlenül.

imagerz.com/QBZFCktvAwM...

brumeszkosz 2014.08.07. 18:56:38

@Bigfoszer Attila:

Érdekes, nálam is pont ezek a seggnyaló csatornák vannak törölve!! Minő véletlen!!

Ashi Valkoinen 2014.08.07. 19:16:13

Meghalt egy igazi ripacs.Miért lenne hírértéke egy ripacs halálának.Igen a hulladék kereskedelmi adókon két karambol vagy cserépleeséses hír között,ott helye lehet.

vlmworld · http://www.vlmworld.com/ 2014.08.07. 19:21:44

Ez a magyarázat azért is kínos a párttévének, mert ezek után hogy fognak beszámolni a nem Kossuth-díjas, de párthű "művészek" haláláról?

Bigfoszer Attila 2014.08.07. 19:28:58

@Ashi Valkoinen: Szerintem anyád és a gyereked halálának sem lenne hírértéke. Sőt. Semmilyen értéke. Rólad meg ne is beszéljünk.

pd_ 2014.08.07. 19:29:09

@brumeszkosz: Akkor meg kell hagyni, mind a ketten állati kiegyensúlyozottan fogtok tájékozódni a közügyekben, legalábbis tévéfronton. Remélem, akkor senkire nem mondod, hogy szemellenzős, aki pedig mondjuk csak HírTV-t meg Echo TV-t néz!

Azt minden esetre meg kell hagyni, hogy a bejegyzés elérte a célját: a túlnyomó többség az felett már rég elsiklott, hogy meghalt egy az országban közismert ember. Hiszen az a lényeg, hogy hol hányszor mondták be, és hogy melyik csatornán mondják azt be a híradóban, hogy melyik csatornán nem volt róla szó stb. Igazából elgondolkodtató, és igencsak szomorú bizonyítványt állít ki ez azokról, akik még ezt is politikai töltettel ruházzák fel...

Négyes_ 2014.08.07. 19:32:10

Mindazok, akik a politikai okok alapján nem vettek tudomást létezéséről, haláláról és munkásságáról, a szégyen örök bélyegét viseljék halálukig.
koznaplo.blog.hu/2014/08/07/bajor_imre_halala_es_a_fideszes_meltanytalansag

_most_ 2014.08.07. 19:36:49

szerintem Bajor azért elég ismert és közkedvelt színész volt ahhoz, hogy bekerüljön a köztévé híradójába, de gondolom a mindennapi rezsicsökkentés és Gyurcsányozás mellett már nem maradt hely, nem értem, hogy lehetnek a fidesznél ennyire kicsinyesek.

szuperkrumpli 2014.08.07. 19:39:07

Az adófizetők pénzén eltartott 70 milliárdos fideszes közmédia...

monddazigazatmar 2014.08.07. 19:41:34

@-Szűcs Gyula-: A commentblog mindentudói, és soha nem hibázó szerkesztői is hallották tévedhetetlen sixx felháborodását a klubrádióban? Aki tévedhetetlenül kiosztott Bajornak egy laza Kossuth díjat.
Kb. 12 éve hallgatom a klubrádiót, de ma volt az első, hogy helyesbítést mondtak volna be bármilyen témában. Hajrá sixx, te tévedhetetlen!

csa.bence 2014.08.07. 19:47:33

@SmittyB: Komolytalanok igazad van, de azért elismerés és remélhetőleg nem a bulvár pletyka szaftossága miatt :). De az a maradék, három díj is megérdemelt volna némi figyelmet a Magyar Televíziótól.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.07. 19:52:14

@Gavroche11: "miért születik az a döntés, hogy ne kerüljön be a híradóba ez a halálhír."

7i7es.

Mercel 2014.08.07. 20:04:34

Ezúton is köszönöm a fidesznek és a kézivezérelt pártközponttól rettegő MTVA-nak, hogy nem először, és nem is utoljára megint bebizonyították, hogy gerinctelen véglények.

Ez egyébként azért jó mert épelméjű ember se a köztévét, sem a "rosszkedvtv"-t (hír tv) nem nézi de remélhetőleg pár százezer gondolkodó fideszesnél is kiverték most a biztosítékot.

Kicsinyes pitiáner húzás volt, a hatása pedig ugyan önmagában nem lesz falrengető, de azért pár ember talán elkezd majd gondolkozni a naaagy szekértábor soraiból is. A gondolkodó ember pedig semmilyen elnyomó rendszernek nem barátja.

Köszi fidesz még sok ilyen gerinctelen húzást lécci!
Tudjátok cseppekből lesz a tenger:)

"Frigyes"

fidesz 6 tagkönyv 2014.08.07. 21:03:55

@csak egy néző: Na most nálam ezek a csatornák nincsenek beprogramozva.Tehát erről nem is tudok véleményt nyilvánítani.De amit írtál ez a névsor tetszik,lehet meg is könnyezném őket,vagy nem.

Blogger Géza 2014.08.07. 21:21:49

Most tényleg ennyire nem megy a magyar nyelv? Leírták, hogy a Kossuth-díj esetén "feltétlenül" van híradós megemlékezés. Ezt nem cáfolja az, hogy másról IS megemlékeznek. Mint ahogy Bajorról is megemlékeztek számos közszolgálati csatornán (A Kossuth Rádió délutáni Krónikája, az Esti Krónika és a Késő Esti Krónika is megemlékezett róla tegnap, ugyanakkor híreiben a Kossuth, a Dankó, a Bartók és a Petőfi adók is elmondták a gyászhírt), és majd lesz egy külön műsorban is extra. Ebből ekkora műbalhét gyártani...

szélvédős 2014.08.07. 21:27:49

Hát inkább egy kamion szélvédőn, mint úgy mint a Bajor..daganattal az agyában

P.Freddy 2014.08.07. 21:37:24

@Gavroche11:

"Teljesen értelmetlen és értelmezhetetlen..."

Nincs logikus magyarázat, bár nagyjából leírtad a lehetséges okokat (pl. "A túlbuzgó főszerkesztő gondolja úgy, hogy a jelenlegi politikai vezetésnek nem tetszene, ha az őket korábban kritizáló művészről említést tennének, ezért így igyekszik jópontokat szerezni").

Ugyanezek a tehetségek ugyanazok, akik betiltották Kodály Zoltánt, mert a "politikai vezetés... stb".

Ugyanezek a tetűk össze-vissza vagdossák a videókat, KÖZPÉNZBŐL, benne hagyva kizárólag Orbán seggét nyaló információkat és kivágva mindent, ami sérti a seggfej baromarcát.

Ezek a patkányok a fideszpatkányok.

2014.08.07. 21:51:06

Bajor Imrét végtelenül tisztelem. Nagyon jó színész és humorista volt.

Mindazok, akik így gondolták, megemlékeztek róla.

Akik ezt nem tették meg, azokról kár akár egy szót is említeni.
Az a médium gyakorlatilag nem létezik Magyarországon. Kár annak a médiumnak napokig reklámot csinálni.

Valójában kár, hogy ez a médium még létezik.

kis.herceg 2014.08.07. 21:56:13

hánykor beszélt sixx a klubrádióban? visszahallgatnám.

danzig 2014.08.07. 22:19:41

Az az apróság a mindig kritikus ezerfejűt látszólag nem hatja meg, hogy a legnagyobb sikereként elkönyvelt Mágnás Miskát 49 évesen (partnere 50+) alakította, míg a máig legsikeresebb magyar filmnek számító "eredeti"-ben Gábor Miklós 30, Németh Marika 35 éves volt. Hajrá Operettország, hajrá operett!!!!

2014.08.07. 22:21:47

@csa.bence: Igaz.
Bár véleményem szerint egy túlértékelt ripacs volt, de mivel közismert volt, pár mondatot megérdemelt volna.

Munchausen 2014.08.07. 22:30:12

RIP Kicsihuszar, Oli Ur az MTVA meg szarjon sunt...
Kossuth dij, mi? Kossuth forog a sirjaban...

Munchausen 2014.08.07. 22:31:53

@Blogger Géza: Gezuka elfogyott a vanilia emg a csokolade?

m3gtr72 2014.08.07. 22:42:40

Csak egy ripacs volt aki végig bulizta az életét. Csak ő tehet arról hogy idáig jutott.

csa.bence 2014.08.07. 22:44:53

@SmittyB: kinek mi a véleménye :-). Szerintem a szomszédok Olija megalapozta színészi stílusát, amely átitatta magát a való életbe. De az igaz, hogy volt egy fajta személysége.

csa.bence 2014.08.07. 22:48:08

@m3gtr72: Az agy daganatról nem tehet szerintem. Ivott igen, színészek nagy százaléka iszik, csak ő felvállalta.

m3gtr72 2014.08.07. 23:11:28

@csa.bence:
Hogyne tehetne, ennek az életvitelnek ez a következménye. Nála így jött ki, bulizott egész életében és elhasználódott a kabát és a végén ledobta. Nem olyan szörnyű dolog a halál mint ahogy az életben maradtak megélik.

Netuddki. 2014.08.07. 23:13:44

Szerintem teljesen rendben van, hogy a fideszes "köz" tévé nem emlékezett meg Bajor Imréről. Mivel nem nézem ennek a tévének se a műsorát, se a híradóját így nekem nem hiányzott, hogy nem emlékeztek meg róla. De többek között pont az ilyen viselkedés miatt sem nézem. De gondolom a fideszes "köz" tévének se hiányzik, hogy nem nézem a csatornát. De ez a világ rendje.
Amit viszont még mindig nem értek, miért is kell az adómat egy ilyen párttévére elszórni? Tartsa fenn a fidesz pártpénzből!

csa.bence 2014.08.07. 23:44:53

@m3gtr72: Bulizot volna egész életében? Nem tudom, de azt igen hogy az elmúlt időszakban kapott az élettől néhány pofont. Megoszlanak a vélemények, én szerettem a színészi munkáját, és nem volt buta ember. Azt hogy magán életében hogyan viselkett az engem nem érdekel. Nyugodjon békébe.

m3gtr72 2014.08.07. 23:46:50

@csa.bence:
Ez lett a következménye annak amit csinált ennyi, most csak a haláláról van szó, nem arról hogy milyen volt. Szerintem semmilyen, nem hogy még jó színész.

csillagház 2014.08.07. 23:51:28

Szégyellje magát és a köztévésnek nevezett Fidesz-tévés magáncég! Mi volt a bajuk Bajor Imrével? Talán az, hogy nem járt egyetemre soha, nem volt diplomája? Akinek nincs, az senki?! Akkor nézzen szét a saját dilettáns gárdájában az ilyen PÁRTUNK és KORMÁNYUNK, hány embernek nincs? Ha SZENT PAPÍRJA nem is volt, de TEHETSÉGE igen! Akik egyszerűen fütyültek rá, hogy bemondják a köztévés Hiradókban, azok a gőgös, sznob senkik megérdemlik, hogy SENKI ne nézze ezeket a propaganda Hiradókat!

Dez S Krull 2014.08.07. 23:54:42

Plusz Mohay András dobosnak és Szőllősy-Csák Gergely humoristának sem volt Kossuth-díja mégis beszámolt a köztévé a halálhírükről. De mit várjunk a köztévétől, azoktól, akik tele vannak MSZMP-s komcsikkal, akiket a FIDESZ nevezett ki oda? 2010-ben a köztévé élére Orbán Böröcz István ügynökelvtársat nevezte ki. Csöppent sem zavarta Orbánt hogy a FIDESZ papíron antikommunista párt mégis mindenhova ex MSZMP-s kádereket nevezett ki. Böröcz a sok cenzúrázást, kiretusálást csak azért csinálta mert Kádár alatt is ezt csinálta. Igaz az Orbán-kormány, a FIDESZ-frakció és a FIDESZ-es polgármesterek között is rengeteg MSZMP-s van. Ügynöktörvényt is azért nem akarja Orbán mert kiderülne, hogy nemcsak komcsikkal, hanem III/III-II-es rendőrspiclikkel is tele van a FIDESZ. Ja. Pintér belügyminiszter elvtárs államtitkára is III/II-es ügynök volt, mint Medgyessy ex miniszterelnök. Szégyen. FIDESZ = MSZMP 2.0 újratöltve...

xclusiv 2014.08.07. 23:57:59

@Blogger Géza: "Most tényleg ennyire nem megy a magyar nyelv? Leírták, hogy a Kossuth-díj esetén "feltétlenül" van híradós megemlékezés. Ezt nem cáfolja az, hogy másról IS megemlékeznek. Mint ahogy Bajorról is megemlékeztek számos közszolgálati csatornán"

Géza, te utolsó fideszcsicska.

Én se csíptem Bajort, de azért na. Egy országosan ismert színész volt, ráadásul az mtv-n lett országosan ismert. Ha többet nem is, de annyit minimum megérdemelt volna a halálhíre, hogy a műsorvezető bemondja, hogy "ma ... meghalt Bajor Imre, nyugodjon békében", majd utána 5 másodperc csönd.
Ez így ennyi, fél perc, semmi más nem kell hozzá csak valaki aki megír 25 másodpercnyi szöveget, és ennyi.
Mik voltak azok a húdefontos hírek, amik ezt kiszorították a köztévé híradójából?

xclusiv 2014.08.08. 00:04:06

@m3gtr72: "Ez lett a következménye annak amit csinált ennyi, most csak a haláláról van szó, nem arról hogy milyen volt. Szerintem semmilyen, nem hogy még jó színész."

Ez a post arról szól, hogy az állítólagos köztévé méltóztatott nem beszámolni a híradójában Bajor haláláról, aki volt aki, de mégis az ország egyik legismertebb színésze volt. Még ha nem is volt Kossuth díja, mint ahogy másoknak sem, akiknek a haláláról beszámoltak.
És ha pl. ma meghalna nemchuck karcsi, akkor valszeg legalább 5 percet tenne ki a méltalása a híradóban, pedig neki is pont ugyanannyi kossuth díja van, ugye...

Szóval húzz te is el a faszba, fideszcsicska.

monddazigazatmar 2014.08.08. 00:15:49

@sepörd: van egy rovat, hogy nap kérdése, abban bent van, de csak félig. Azt utólag nyilván lerövidítették, hogy sixx szerint kossuth dijas volt ez a rossz ripacs.

asebes 2014.08.08. 00:19:53

Új magyar játék: elhallgatott halálhírek. Kinek a halálhíréről nem szeretnél értesülni, és honnan nem szeretnél értesülni?

Valahol azt olvastam, a hír szent, a vélemény szabad. Szabad?

Bajor egymaga többet ér, mint azok, akik itt holtában is mocskolják, meg azok, akiknek nevében, érdekében teszik ezt.

Háborús mondás, hogy a halott katona már nem ellenség... Nem tudom, Bajor kinek volt ellensége - csak véleménye volt, határozott, karakán és őszinte. Nem beszélt mellé, nem hazudozott, mint a politikusok és az újságírók... Úgy látszik, sokan halálában is félnek tőle. Mások meg ott is rugdossák.

Szégyellem, hogy magyarnak születtem, nap mint nap egyre jobban szégyellem, hogy ennek a szolgalelkű, szervilis társadalomnak a tagja vagyok.

Imike pedig nyugodjék békében.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.08.08. 00:20:31

"Tegnap este elhunyt Bajor Imre színművész"

Nem tudom, a reggel 9 óra néhány perc mióta este.

Ha valaki ennyire fikázni akar, legalább nézzen utána a tényeknek, hogy saját maga ne írjon faszságokat.

Ja, hogy ez az Index, ne kérjek lehetetlent?

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.08.08. 00:22:43

"Facebookján emlékezett meg még három olyan névről, akiknek nem volt Kossuth-díjuk, de mégis közölték a gyászhírüket a köztévén:

Komár László (2012. október 17.)
Hollósi Frigyes (2012. december 5.)
Bárdy György (2013. május 27.)
Csala Zsuzsa (2014. február 22.) "

Mondjuk azt azért egy indexestől is elvárnám, hogy tudjon 4-ig számolni.
Túl magasak az elvárásaim?

monddazigazatmar 2014.08.08. 00:38:17

@asebes: Ne azt szégyelld, hogy magyarnak születtél, hanem azt hogy hülyének..
Ki fél Bajor halálától, te észlény? Ki mocskolta?
Miben volt karakán és őszinte?

Az egyetlen dolog ami miatt megy a pörgés, hogy sixx szerint a haláláról a köztévének be kellett volna számolnia, a köztévé szerint meg nem.
Erre ez a szánalomhalmaz baloldal mártírt csinál belőle, és politikai ügyet próbál valahogy kreálni. Merthogy a rohattorbán..
Arra egyik barom se gondol, hogy a rohattorbán 15 éve szarik a hetihetesre, meg bajorimrére, miért pont most megpatkolása után kezdene foglalkozni vele.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.08.08. 00:44:42

@monddazigazatmar:
sixx már rádiózik is?
Ne bassz... mindig van lejjebb?

@szélvédős:
Nyugi, téged az agydaganat nem fenyeget.
Ahhoz ugyanis agy is kellene.
Neked meg nincs.

@SmittyB:
Egyetértek.
Plusz adalék:
Azt sokan tudják, hogy szeretett inni.
Azt, hogy fizetni mennyire szeretett, a Piaf pultosaitól kellene megkérdezni, akik nem véletlenül nem szerették, ugyanis az ivászat végén ezt a mutatványt gyakran elfelejtette, és akkor a pultosoktól vonta le Paudits Marcsi, a tulaj a pénzt.

Viszont két mondatot akkor is megérdemelt volna.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.08.08. 00:47:21

@monddazigazatmar:
Hát illett volna beszámolni róla, ugyanis a köztévének dolgozott vagy 10 évig.

Ami meg a hülyének születéses mondatodat illeti, nyugodtan mondogasd a tükörben, mert rád sokkal inkább illik.
Aki fideszes, az tényleg mind annyira idióta, mint te?

Figyuzzka 2014.08.08. 00:49:07

A politikusok halálhírét se kell bemondani!
Pláne, h őket úgyse ismeri senki!
Azért remélem, h aki a közmédia adásait nézi, hallgatja, azért valahonnan értesült a hírről...

monddazigazatmar 2014.08.08. 00:50:00

@Mr. Közbiztonság Szilárd:
feltört ám a sixx. a klubrádió 15 év után először kért elnézést utána :D

monddazigazatmar 2014.08.08. 00:51:26

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Nem vagyok fideszes. Melyik mondatom hülyeség egyébként?

Le Orme 2 2014.08.08. 00:54:03

Naponta átlag kb 300-an halnak meg Magyarországon. A híradónak nem ezekről a halálesetekről kellene tudósítania. Tehát más esetben is egyetértek a halálhírek mellőzésével, mert nem híradóba valók.

unionista. (törölt) 2014.08.08. 00:56:30

@trev:
oké, de akkor miért nem ezt mondják. aki nekünk nem tetszik annak a haláláról se számolunk be. mert ez a keresztény-nemzeti nem tudom micsoda.

Ambiorix 2014.08.08. 01:01:23

Bajor olyan volt, mint Anakin Skywalker: átállt a sötét oldalra.

monddazigazatmar 2014.08.08. 01:16:26

@Ambiorix: :D
Az ő méreteivel max Artu Detu. Vagy Yoda.

Sterbinszky Tivald 2014.08.08. 07:28:15

sajókám! ez a baj ezzel az országgal, hogy egy álságos indokot is álságosan magyaráztok!

"A Híradó gyakorlata szerint, művészek esetében a Kossuth-díj az a „választóvonal”, amely esetben egy halálhír feltétlenül bekerül az összeállításba."

ugye ez azt jelenti, hogy akinek Kossuth-díja van, az mindenképp bekerül a híradóba, akinek meg nincs, annak a halál híre, hogy bekerüljön, csak a szerkesztőkön múlik

szóval sajókám, ha fogást akarsz találni rajtuk, akkor olyan Kossuth-díjasokat keress, akiknek a halál híre nem került be a híradóba!

Virág et. 2014.08.08. 07:36:15

@Sterbinszky Tivald: Fogást találni? Az ország egyik legismertebb komikusa és színésze, aki nem mellesleg ENNEK a csatornának köszönhetően lett ilyen ismert elhunyt. Erre a csatorna 1 mp-et nem szán a hírre, holott nála kevésbé ismert személyek esetében ezt megtette (hülyék kedvéért: attól, hogy valaki kevésbé ismert, még nem lesz kevesebb ember).

MINDENKI tudja, hogy politikai okai vannak. Nem kell a commentnek fogást keresnie, a fogás már megvan. Ezek a sz.r senkik szolgáltatják nap, mint nap.

Egyébként a felvetésed is arcpirító, mert akkor tessék már a szerkesztőnek megnyilatkozni, hogy szerinte pl. Csala Zsuzsa vagy Hollós Frigyes miért értékesebb ember, mint Bajor volt? Miért nem volt ezzel gond 20+ évig, ha valaki ismert ember meghalt, azt minden csatorna bemondta, ebben nem volt vita. Senkit nem érdekelt, hogy az a személy éppen hova szavazott, vagy kiket preferált.

imres 2014.08.08. 07:36:21

Miért is hír ennek a senkiházi alkoholistának a halála?
Egy középszerű színész volt, aki meglovagolta a trendit.
Isten nyugosztalja.

Virág et. 2014.08.08. 07:39:41

Amikor Makovecz meghalt még az ATV is bemondta. A fenébe, még a szegénydrágaminiszterelnökurat támadó, karvalytőke-szekértoló Financial Times is külön megemlékező cikket publikált róla.

Ilyen csak a ti sz.r fideszvilágotokban van, ahol a halottat is rugdossák, megalázzák.

Ez neked is megy: @Sterbinszky Tivald: meg neked is: @Blogger Géza: meg a többi maszatoló narancsdroidnak.

govegan 2014.08.08. 08:19:03

én Gálvölgyi helyében, Bajor temetése után, megírnám a nekrológomat. olyan hofisan.

asebes 2014.08.08. 08:23:56

@monddazigazatmar: Hát pont az ilyenek miatt szégyellem magam, bár nem nekem kellene. De hát minden népnek megvan a maga csürhéje, nekünk ti jutottatok...

asebes 2014.08.08. 08:26:00

@imres: senkiházi akad elég ebben az országban, nálad is van egy, ha belenézel a tükörbe, megtalálod, de Bajor nem volt az. De ez egy vélemény, a tied - ha a tied, és nem a vezéredé, akkor az egy másik. Mindenesetre igazi keresztényi és főleg konzervatív cselekedet, amit műveltek...

asebes 2014.08.08. 08:28:39

@Virág et.: Én pölö emlékszem, amikor anno a tévé simán bemondta Brezsnyev, Andropov, Csernyenko halálhírét - no jó, lehet, hogy egy-két napig-hétig titkolták, hát azok se voltak éppen Kossuth-díjasok, és még csak népszerűek se...

asebes 2014.08.08. 08:32:13

@Virág et.: A halottat gyalázó magát minősíti, bár örök kérdés, van-e ennél lejjebb...

Netuddki. 2014.08.08. 09:06:47

Sokan kifogásolják, hogy az mtv (így kisbetűvel) nem szentel pár másodpercet egy olyan színésznek aki náluk futott be. Csak halkan jegyezném meg, hogy hol vannak már a zemtévéből az akkori a dolgozók? Már mindegyiket lecserélték fideszdroidra...

Blogger Géza 2014.08.08. 09:12:27

@Virág et.: Senki nem rugdosta, csak a szerkesztő nem érezte annyira fontosnak, hogy a képes híradóba IS bekerüljön, csak a rádióban, neten tették közzé. Azért lássuk be, hogy elég régen elment a köztévéből és a konkurencia arca volt, szerintem mostanában az RTL-en sem Ördög Nórával vannak teli a hírek. Vihar egy pohár vízben...

@xclusiv:

Netuddki. 2014.08.08. 09:14:33

@Blogger Géza: "Azért lássuk be, hogy elég régen elment a köztévéből"

Pont erről beszéltem az előbb. Azóta történt egysmás a közpénzből eltartott fideszes "köz" tévében.

monddazigazatmar 2014.08.08. 09:19:28

@asebes: vissza is sírod azokat az időket amikor csernyenkó halálát mutogatták, mi?
Itt fikázol mindenkit, aki egy tehetségtelen pojácának tartották bajort. Ezt a képet ő maga állította be magáról, és már nem fog rajta változtatni.
Amiatt kéne inkább szégyellned magad, hogy a baloldal ebből is politikai tőkét próbál csinálni. Életében sem volt bántva senki által, csináljatok belőle mártírt, meg színészóriást, mert nem mondta be a köztévé, hogy meghalt. A BBC sem mondta be, pedig anno csernyenkóét meg andropovét igen.

monddazigazatmar 2014.08.08. 09:21:12

@IGAZI_kovi1970: Sokkal jobb volt az mszp-s mtv. A régi jó kommunist arcok, azok aztán milyen hiteles és szupi műsorokat csináltak.

Virág et. 2014.08.08. 09:49:07

@Blogger Géza: Ördög Nóra messze nem egy szint egy Bajorral, de ha ő halna meg (ne tegye, éljen még száz évig), akkor azt bemondaná az RTL is, erre mérget vehetsz. Arról nem is szólva, hogy a köztévének nem konkurenciája egy kereskedelmi csatorna, ezt minden alkalommal sietik az MTVA-nál is leszögezni.

"elég régen elment a köztévéből"

Mint a többi Szomszédok színész. Például Komlós Juci, aki az országnak örökre Lenke néni maradt. Nem volt Kossuth-díjas, a Szomszédokban szerepelt utoljára, mégis belefért a halálhíre az esti híradóba.

Ne csináljunk úgy, mintha itt valami fontossági döntésről lenne szó. A sok bulvárszemét hír fontosabb lett volna, mint egy országosan ismert, a csatorna által "felfedezett" (legalábbis a tévézésnek) színész, komikus halála? Ne játsszuk a hülyét.

Bajor azért nem "fért bele", mindezt annak ellenére, hogy a Szomszédokban azon a csatornán lett híres és akkor a rádiókabaréról vagy egyéb, közmédián leadott eseti szerepléseiről nem is beszélek? Ugyan már. Azért "nem fért bele", mert a Heti hetesben odamondogatott. Ahogy Fábry teszi, tette minden második héten a másik irányba. Nem tudom, emlékszel-e rá, de a Fábry Showder a szemétbalos rtl-en futott. Ott köpködte (szó szerint) Gyurcsányt. Ennek ellenére, nemhogy megemlékezek róla, hanem még műsoridőt is adtak neki. Mindezt a mocskos elmúltnyolcévben. Ma már te meg a többi ideologizáló narancskommunista ezekre nem szeret emlékezni.

Mosdatod, mentegeted, amit nem lehet. Sz.r emberek, piti, szánalmas döntése volt ez. Útszéli stílus, focipáholyban érlelt sudribunkó tempó. Amilyen a min.elnök, olyan a seggnyalógárda. Ennyi van itt, semmi több.

László Bácsi 2014.08.08. 09:50:39

Az MTV által kiadott közlemény kész RÖHEJ!
Ha a következő szöveget írták volna, akkor azt mondanám hogy legalább ŐSZINTÉK:
"Azért nem emlékeztünk meg adásunkban Bajor Imre haláláról, mert megnevezett személy az ATV adó Rónai Egon: Húzós című műsorában minden víccességét félretéve, egészen komolyan azt mondta, hogy az ami most van, az diktatúra.Az MTV márpedig nem tűr meg olyan véleményt ami nem egyezik meg Pártunk, Kormányunk és Vezérünk véleményével! Az ilyen ember nem érdemli meg hogy bármilyen okból megemlékezzünk róla. Számunkra a halott indián a jó indián! Kérjük a fentiek tudomásul vételét"

Virág et. 2014.08.08. 09:56:08

@László Bácsi: Ez legalább őszinte válasz lett volna. Felháborító, mint a mostani, de legalább őszinte.

Nemcsak sz.remberek országa lettünk, hanem gyáva sz.rembereké is.

csintalan_csődör (törölt) 2014.08.08. 10:02:28

Ennyi Orbán-fóbiás embert bmg :D meg ez az állandó szenvedés bmg.

kosztarovics bácsi 2014.08.08. 10:02:32

Bárdy Györggyel egy lapon említeni ezt az epizodistát enyhén szólva is túlzás.Azért volt nagy sokak szemében, mert a heti hetesben állandóan szidta a kormányt hasonszőrű cimboráival együtt.

m3gtr72 2014.08.08. 10:02:45

@xclusiv:
Szóval aki nem isteníti egész életében mulatós Imit az fidesz csicska. Akkor Imi meg mszp csicska volt veletek együtt vagy mi?

Virág et. 2014.08.08. 10:11:07

@kosztarovics bácsi: Bajor nem a Heti hetesben lett híres. Oda azért került, mert híres volt már. Bajor a Rádiókabaréban és a Szomszédokban lett híres. Egy humorista, komikus volt inkább, mint színész, de az emberek szeretik elfelejteni, hogy kabaréműsorokban rendszeres szereplő volt, például a régi Szeszélyes évszakokban is. De a színpadon és a rádióban is. Nem, nem volt egy Shakespeare-színész, de ezt nem is állítja senki.

Egyébként, ha Győzike halna meg (ő se haljon meg, éljen még sokáig), akkor az is hír lenne. A hír lényege szempontjából tök mindegy, hogy pozitív vagy negatív az alany, a lényeg az ismertsége. Ahogy beszámolnak politikusok, hírességek, rocksztárok, hollywoodi színészek haláláról, úgy talán a saját felfedezettjükről is be lehetett volna.

Halotton bosszút állni, az lehet, hogy felétek normális, meg ez jár, de van olyan, hogy ún. civilizált emberiség és arrafelé meg nem. Igaz, az utóbbiak nem a b-középben szocializálódtak, tehát nem is ner-kompatibilisek.

Ahogy így olvasom a narancsos idióták kommentjeit, egyre inkább úgy gondolom, hogy nem is baj, hogy nem szólt róla a magyar tévé. Nem kell, akkor egy pillanatra talán embernek tartottuk volna azokat ott, az MTVA-nál. Hiba lett volna.

Blogger Géza 2014.08.08. 10:16:23

@Virág et.: "Ördög Nóra messze nem egy szint egy Bajorral," mondjuk ez igaz, szerintem Ördög Nóra 2014-re már jóval nagyobb tévés "ász" lett, mint a már frissességét vesztett Bajor.

Komlós Juci nem ment az RTL-hez, senkinek nem jut róla eszébe konkurencia. (Persze, hogy bizonyos szinten konkurenciája az RTL az M1-nek, főleg a híradóknál.)

Virág et. 2014.08.08. 10:22:45

@Blogger Géza: Lesz egy fenét. Celeb, az lesz, de más nem. Bajor nem tévés ász volt, hanem humorista, elsősorban a színpadi komikusi szerepei és a rádiós szerepei határozták meg, aztán jöttek a tévéfilmek, mint a Szomszédok, a Pasi vagy akár a Família KFt-ben epizódszerepek (ez is m1 btw). Szereti mindenki kiemelni a Heti hetest, de az mire beindult már az ország rég ismerte Bajort. Ördög Nóra egy konferanszié, egy műsorvezető. Nem játszik sem filmben, sem színpadon, nincs saját stand up műsora a rádióban.

"Komlós Juci nem ment az RTL-hez"

Most akkor arra akarod ezt kiélezni, hogy azért nem emlékeztek meg a haláláról, mert átment az RTL-hez? Eleve nem is "átment", mert az azt feltételezné, hogy valahol volt előtte és onnan ment a konkurenciához, ehhez képest, amikor a Heti hetesben és a Pasikban elkezdett szerepelni Bajor, már rég nem volt semmi állandó műsora a tévén, a rádiókabaré meg ettől függetlenül, ezzel párhuzamosan folyt tovább.

A logikád ráadásul Csala Zsuzsánál bukik, aki élete utolsó éveiben a "szépemlékű" Budapest TV arca volt Anettkával együtt. Aztán mégis belefért a halálhíre abba a híradóba.

Blogger Géza 2014.08.08. 10:26:23

@Virág et.: Szerintem Bajorról mára az emberke döntő többségének a Heti 7 és az RTL Klub jutott eszébe. Hiába csinált korábban mást is.

Virág et. 2014.08.08. 10:39:05

@Blogger Géza: Nem korábban csinálta, hanem ezekkel párhuzamosan. Rádiókabaré, filmszerepek mind a 2000-es években is voltak. Egyébként, ha mást sem csinált volna, csak ennyit, akkor is meg kellett volna emlékezni róla. Az ismertsége folytán akkor is, ha nem az m1-en kezdi a tévés karrierjét, nem ott lesz "sztár".

Guboo 2014.08.08. 11:00:57

@szélvédős: Te vagy a tutui fidesz bérenc. Én gyűlölöm a politikát és egyik oldalon se állok, de egyet észrevettem, hogy a narancsosok az igazi fasiszta elnyomók, mert ha egy párt elhallgattatja a médiát, akkor már szinte bármit megtehet. Te meg becsukott szemmel szaros nyelvel készülsz a koronázásra.
Gratulálok.

Rip Imre. Sajnáljuk, hogy elmentél és még jobban, hogy politikai csatározás lett a halálhíredből.

Gyorgy Nagy 2014.08.08. 11:02:44

A felcsuti volt KISZ titkárnak és slepjének van Kossuth dijuk? Seggnyaló hazudozó tetvek és ezek a paraziták kapnak a mi adó forintukból 78 miliárdott?

Ellenzéki összeFOSÁS 2014.08.08. 11:03:41

Bazzeg, aze kene nemzeti gyaszt elrendelni, mert valami ripacs nehanyszor szerepelt a monikasoban az rtl-en ?

kisr 2014.08.08. 11:05:13

@Virág et.: Komlós Juci a nemzet színésze volt. Bajor Imre nem.

Virág et. 2014.08.08. 12:20:04

@kisr: Nem, ő csak egy Karinthy-gyűrűs komikus. Eddig csak a Kossuth-díj volt az elvárás, most ár akkor nemzet színészének kell lenni. Csak mert pl. Hollósi Frigyes sem volt a nemzet színésze és a Kisváros vs. Szomszédok vitában itt most nem fogunk igazságot tenni, az sznt.

De megelőzlek a vitában: ő érdemes művész volt. Mondjuk Komár László meg nem.

Minek a melléduma? Be kéne vallani: "nem volt jó káder, mi meg halotton szeretünk bosszút állni, mert piti lúzerek vagyunk, akiknek az életbe csak a seggnyalás jött össze".

kisr 2014.08.08. 12:46:07

@Virág et.: vita?? melléduma?? Nincs itt elvárás, csak azok szerint, akik nem tudnak/akarnak értőn olvasni. Dehogy akarok vitázni valakivel, akinek a legnagyobb problémája, hogy egy számára idegen emberről készült-e nekrológ minden médiumban, és ha készült, hány soros nekrológ készült, és abban vajon felsorolták-e az összes Story különdíjat, meg Bors emlékérmet. Sajnálom Bajor Imre családját, hogy ilyen méltatlan helyzetbe hozzák azok, akik politizálnak egy elhunyt családtagjuk sírján. És sajnálom, hogy ezeknek a fanatikusoknak nem elég, ha külön műsorban emlékeznek meg Bajor Imréről.
Engem jobban megdöbbentett Szöllősy-Csák Gergely halála.

Celtic 2014.08.08. 12:54:56

Kivancsi lennek, ha mondjuk Bayer, Bencsik vagy Szeles Gabor, esetleg a COF-os Csizmadia halna meg, szamitana-e, hogy van Kossuth-dijuk vagy automatikusan felorara elsotetulne a Hirado ?

Vagy ok is beleesnek abba a "Sajnálatos módon nagyon sok haláleset történik" - kategoriaba?

Hajdú Peter 2014.08.08. 13:43:29

@Celtic: "Bayer, Bencsik vagy Szeles Gabor, esetleg a COF-os Csizmadia halna meg, szamitana-e,"

Hat abban biztos lehetsz, hogy 1 millios, egesznapos bekemeneten emlekeznenk meg roluk.

Sterbinszky Tivald 2014.08.08. 14:34:11

@Virág et.: Kedveském!
Úgy látom olvasni tudsz, csak a szövegértéssel vannak problémáid, de nagyon!!!

Egy árva szóval nem mondtam semmit se Bajorról, se az általad sorolt emberekről!!!

Pusztán annyit jegyzetem meg a poszternek, hogy ő sem érti, vagy nem akarja érteni (és ez a rosszabb, mert olyanokat, mint Te félrevezet!), hogy mire hivatkozik álságosan! (ugye ezt is leírtam!) a közmédia.

Tehát még egyszer, pusztán logikailag a közlemény alapján nem olyan művészeket kell keresni, akik nem kaptak Kossuth-díjat, és bemondták a halálukat, hanem olyanokat, akik kaptak, és nem mondák be!

ÉRTED???

vizsla_barat 2014.08.08. 17:40:49

"Fogadas volt a BM-ben. Jah Bekasmegyeren. Szoltak hogy oda en elakarok menni. Hihihihahaha, nyugodjal meg pubikam,te is mennel,ha megtudnad,hogy akarsz."
Ez ma is igy mukodik? Mar le se kell szolni. A szerkesztonek remek sorvezetoje lehet.

Tüke 2014.08.08. 19:52:19

@Bigfoszer Attila: Hát elég szomorú, hogy csak a barátok közt nézed!

szélvédős 2014.08.08. 20:51:48

@Guboo: ö tette magát célponttá,h a művészet helyett politizált..eztnem értitek majmok

szélvédős 2014.08.08. 20:54:34

@Mr. Közbiztonság Szilárd: nemérted, aki politizált életében a művészet helyett, az ezt kapja , ennyi..csodák nincsenek...neki nem volt agya, h ezt átgondolja,hanem elitta...meg szidta,aki nem kedvelt...pl Orbánt..ez sem szép dolog

szélvédős 2014.08.08. 20:58:13

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Hajjaj..nemcsak én, hanem te is...barátom, oszt nem is szeretnék túl sokáig élni :)) örökké biztos nem , ennyi állattal...Bajor magának okozta a sorsát, mi a faszé politizált..színházba kellett volna nyomatni, mondjuk a machbetba

szélvédős 2014.08.08. 21:00:38

@csak egy néző: Hajjaj, csak is ott...inkább agydaganatba részegen...miért?te akit nem szeretsz istenítenéd??egy szart..ne legyünk álszentek...színház helyett politizált, hát ez a sorsa

szélvédős 2014.08.08. 21:04:57

Nem volt tartása Bajornak...ott van pl a Vágó..ő is öreg korára gyurcsányista lett nyilvánosan...nemhogy élvezte volna a népszerűséget mindenki előtt....ehelyett ő leégette magát h odaát a vesztes oldalra....nem értitek itt mi van...kvázi beskatulyázta magát....persze, ha Gyurcsány kormányozna most, vágó lenne a köztársasági elnök és így mindenki a mennybe menne, de nem így van, ennyi , szopóka...ha Vágó meghal, ugyanezt kapja, mert idióta volt...politizál..az egy más szakma....

szélvédős 2014.08.08. 21:10:35

Ha mondjuk a Fábry meghalna Gyurcsány miniszterelnöksége alatt, ugyanúgy elhallgatnák, ennyi...pech, h akkor hal meg :)))

szélvédős 2014.08.08. 21:12:13

@Virág et.: megkellett volna maradni a komikumnál....stb, oszt nem lenne ez

szélvédős 2014.08.08. 21:38:52

Ilyen múlttal, mint élő nagy színészeink odaállnak ilyen senkik mellé, mint Gyurcsány vagy Orbán?Azt amit letettek az asztalra...semmivé teszik emiatt....Kern András pl...Judit..elismertek...hogy lehet a mivoltját így lejáratni..szégyen....és talpnyalókká válnak????Szégyen

csak egy néző 2014.08.08. 23:12:56

@szélvédős:
Ritka egy gyökér vagy öcsém. Gondolom színházat csak akkor látsz, ha elmész elötte a villamossal, de azért te, mint egy szinikritikus véleményt mondhatsz színészekröl és, hogy ki is van a vesztes oldalon és kinek van tartása. Azért csak érdekelne, hogy pl Usztics színész úrral ugye nincs semmi gondod, mert ő öreg korára a "jó" oldalra ált és gárdakapitány, alapító lett, pedig a filmjeiben milyen élthűen alakította a főtörzsörmester elvtársat a Magyar Néphadseregben, vagy Dörner György, aki ugyan liberálisnak vallja magát de azért nem kicsit vonzódik a "jobb" oldalhoz, amit meg is hálált neki e derék kurmányunk.
"Ha mondjuk a Fábry meghalna Gyurcsány miniszterelnöksége alatt, ugyanúgy elhallgatnák"
Ugye komám e mondatodban nem a Freud szólt belőled? Vagy netán arra vágysz, hogy megint Fletó legyen a miniszterelnök?
"Bajor egy tuskó volt, e hülyével kevesebb.....majd jön a több is, Gálvölgyi, Farkasházi, stb....sunyi banda"
Egyébként bunkókám ilyen mondatot akkor sem írnék le egyetlen emberről (színészről) sem, még akkor sem, ha nem szerettem és azt, hogy ki is állt a rossz oldalra az csak nézőpont kérdése.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.08.08. 23:41:33

Azért én csendben szégyellem magamat, hogy egy szinész halála is ilyen árokharcot szül.

Halottról jót, vagy semmit.

Engem Bajor Imi sokszor megnevettetett.

Nyugodjon békében!

wolves84lb 2014.08.09. 08:02:23

@szélvédős: baszod...te ritka nagy budos gyoker fideszmajom vagy. Gondolom, importaltak a barati azerbajdzsanbol vagy turkmenisztanbol, ott civilizalodtal es tanultad a magyar nyelvet.

Remelem, anyad sirni fog a sirod felett...

szélvédős 2014.08.09. 08:49:40

@csak egy néző: Nem én kezdtem ezt a vitát...a balosok háborodtak fel, h nem mondták be....így hát,aki szelet vet,vihart arat :)

szélvédős 2014.08.09. 08:52:47

@wolves84lb: Háát, még európán kívül nem jártam sehol.....nemhogy még Jerevánba :)) Még Fideszes sem vagyok...ebböl látszik milyen sötét vagy és elhiszed a baromságokat......

Kritizálom aA. Marhaságokat 2014.08.09. 09:14:03

@pina fasz együtt basz: Ez süketelés. Kibúvó lehetőség. És persze marhaság. Miért épp a Kossuth díj a határvonal. Hol van ez leírva, megszabva. Ha valaki országosan ismert, akkor az miért nem szempont?
Baráti Kristóf, Béres János , Kiss B. Atilla ,Kobzos Kiss Tamás , Mőcsényi Mihály , Németh János , Takács Klára , Temesi Ferenc . Megbecsülésem és tiszteletem az övék, de ismertségben, közismertségben nem hasonlíthatók Bajor Imréhez. 100 megkérdezettből vajon hányan ismerik őket és hányan Bajor Imrét ?
Pedig ők 2014-ben Kossuth Díjat kaptak.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2014.08.12. 02:23:59

Bajor halálhírének simán ott lett volna a helye MINDEN mozgóképes híradóban - volt annyira ismert és közkedvelt figura. De! az RTL csapata is balfasz egy társaság, mert a tárgyheti H7-est simán letolta bestofból, egy fia mondattal nem reagálva a műsor egyik emblematikus figurájának halálára.

Szóval ennyit saját magukról - ha nekik nem fontos, akkor az MTVA-nak miért lenne jobban...

NperA 2014.08.12. 17:50:15

Biztos jó színész volt a maga nemében. Nekem csak a mérhetetlen ripacskodása maradt meg, amit a Heti Hetesben a Gálvölgyivel párban előadtak. Az tényleg feltette a koronát az életműre.

Természetesen tragédia egy ember halála, de annyira nem kell túllihegni a témát. Az én apám halála sem volt benne a köztévében, pedig ripacs sem volt és alkoholista sem.

xclusiv 2014.08.13. 23:05:12

@m3gtr72: "Szóval aki nem isteníti egész életében mulatós Imit az fidesz csicska. Akkor Imi meg mszp csicska volt veletek együtt vagy mi?"

1. "aki nem isteníti egész életében" - hazugság
2. "mszp csicska volt veletek együtt" - hazugság.
Hazudj még, fidesz csicska.

Mindössze arról van szó, hogy az ország egyik legismertebb emberének haláláról azért minimum meg kéne emlékezni a köztévén, főleg ha az az ember a köztévén lett országosan ismert ember.

Még akkor is, ha nem szimpatikus a pártnak. Mert teljesen egyértelmű, hogy ezért nem került be az évente soktízmilliárd forint közpénzből eltartott szarkupac híradójába.

xclusiv 2014.08.13. 23:13:34

@kisr: " vita?? melléduma?? Nincs itt elvárás, csak azok szerint, akik nem tudnak/akarnak értőn olvasni. Dehogy akarok vitázni valakivel, akinek a legnagyobb problémája, hogy egy számára idegen emberről készült-e nekrológ minden médiumban"

Hazudj még :D
Amit a köztévé, pontosabban a párttévé előadott, na az a melléduma.

"És sajnálom, hogy ezeknek a fanatikusoknak nem elég, ha külön műsorban emlékeznek meg Bajor Imréről."

Aminek semmi köze sincs a témához persze.
Tőled is megkérdezném: mi volt az a sok fene fontos hír abban a híradóban, amitől nem fért bele Bajor halálhíre, legalább fél percben? Ki avatott mit?

"Engem jobban megdöbbentett Szöllősy-Csák Gergely halála."

Engem is. Csakhogy Őt az országban tizedannyian se ismerték, mint Bajort...

xclusiv 2014.08.13. 23:18:04

@Sterbinszky Tivald: "Tehát még egyszer, pusztán logikailag a közlemény alapján nem olyan művészeket kell keresni, akik nem kaptak Kossuth-díjat, és bemondták a halálukat, hanem olyanokat, akik kaptak, és nem mondák be!"

Ez hülyeség, de legalábbis ferdítés.

Mivel nem volt kossuth díja ezért nem került be automatikusan. Ez egyértelmű, nem is kérdés.
A kérdés az, hogy miért nem került be ettől függetlenül? Mert nyilván bekerült egy csomó nem kossuth díjas ember halálhíre is a híradóba. A kérdés csak az, hogy Bajor halála miért nem?
A kd ebben az esetben nem jelent semmit, a kd-at nem kapó emberek halmazáról van szó.

xclusiv 2014.08.13. 23:19:26

@szélvédős: " ö tette magát célponttá,h a művészet helyett politizált..eztnem értitek majmok"

te vagy a majom, te szerencsétlen.
ha netán fábrik úr meghalna, vajon a politizálás miatt kiesne a híradóból?
na ugye, te seggnyaló...

xclusiv 2014.08.13. 23:22:39

@NperA: "Természetesen tragédia egy ember halála, de annyira nem kell túllihegni a témát. Az én apám halála sem volt benne a köztévében, pedig ripacs sem volt és alkoholista sem."

Viszont a te apádat (nyugodjon békében) nem ismerte az ország lakosságának olyan 80-90%-a, valamint nem a köztévén szerezte ezt a nem létező országos ismertséget...

vernarancs 2014.08.16. 03:12:00

Aki a heti hetes ordogtol valo musoraban szerepelt annak a meltanyos temetes sem jar. Ez nyilvanvalo. Bezzeg ha Orban kertesze feldobna a pacskert akkor olyan elsotetites lenne mint Brezsnyev halalakor. Szarhazi banda ez, akik barmit megtehetnek amit a vezer engedelyez. Nem nintha Bajor nagy kedvencem lenne, de azert nem volt egy ismeretlen figura (mondjuk igy is tobbet ert emberileg mint ez a hulladek miniszterelnokunk). Remelem az o halalarol csak az alcsuti hirmondo aprobetus reszeben lehet majd olvasni.

alvito 2014.08.16. 10:51:48

@P.Freddy:... politikai vezetésnek nem tetszene, ha az őket korábban kritizáló művészről..."

Hatalmas pénzért kritizáló...
süti beállítások módosítása