Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Bajor Imre csak a köztévén nem halt meg

2014. augusztus 06. 22:00 sixx 271 komment

Nem poénkodunk, sőt kegyeletet sem sértünk, inkább csak dühösek vagyunk, de meglehetősen: a köztévé M1 nevű kormányszócsövén csatornáján ma este 19:30-kor leadott Híradójába volt idő a kormány tankönyvprogramjának dicsérgetésére, az ellenzék baszogatására két hírben is, alaposan körbejárták az özönvízszerű esőt is, és jutott pár perc az ebolára, sőt, egy űrkutatási hírre is. Csak éppen szegény Bajor Imre halála nem ütötte meg a köztévés ingerküszöböt. Túl sokat szólt be a kormánynak a Heti hetesben? Vagy csak szimplán nem érdekelte a hírszerkesztőt? Ismét sikerült kimaxolni a dilettantizmust. Az atv, az RTL Klub és a TV2 vezető hírként kezelte az esetet, csak mondom. A mediaklikk.hu-n a ma esti Híradó még megnézhető, tessék sietni, míg le nem cserélik a kontentot egy újravágottra. A malőrre birkanépvagyunksajnos nevű olvasónk hívta fel figyelmünket.

UPDATE: a HírTV adását figyelő mazochista olvasóink szerint ott sem volt szó a színész haláláról. EchoTV valaki? 

  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buncog 2014.08.07. 10:12:10

Azoknak, akik csak a TV nevű dobozból ismerték Bajor Imrét: sok világhírű szerző művében játszott színpadi szerepet.

Valószínűleg Chevy Chase sem fog kapni felkérést, hogy játsszon el egy drámai főszerepet. De attól még kiváló komikus.

Friss hír az M1-ről: "A Kárpát-medence géniuszának vezérletével sikeresen formálódik a közmunka alapú társadalom."

.snɯıɹd snɔlns 2014.08.07. 10:13:39

Fideszt nem bántani, stop!
Békemenet indul, stop!

Yo! Maaan! 2014.08.07. 10:15:38

Egy nekrológot azért illett volna összedobni. :/ Balfaszok.

Peterpapo 2014.08.07. 10:18:17

@zizi77:

Ezt azért nem gondolom, mert például a Class Fm-en, ami köztudottan Fidesz közeli rádió és én mégis ezt hallgatom, mert jó a zene, amit nyomnak, most is mondtak híreket, amelyben Bajort meg sem említették, viszont azt, hogy hét napszámost orvoshoz kellett vinni, mert állatvizelettel mérgeződtek meg egy kukorica földön már két vagy három napja mondják be folyamatosan minden órában. Senki nem mondta, hogy félt tőle a Fidesz. Miért kellett volna félni tőle? Beteg vagy? Csak simán nem nyalta a seggüket. Szóval nem mi, a hőzöngők csinálunk ebből politikai ügyet, hanem azok, akik nem mondják be.

Peterpapo 2014.08.07. 10:23:23

@MACISAJT:

"Ja és : utcát, szobrot neki..
Meg zászlókat félárbocra."

Erre semmi szükség. Ezt senki sem várja el, Csak azt, hogy korrekten mondják be a köztévében, hogy elhunyt. Ennyi és nem több. Még nekrológ sem kell, mint ahogy azt a nemzet színészeiről szokták. Egy mondat. Egyetlenegy. Csak ez az aljas, szemét söpredék, még ennyit sem tudott megtenni. És nem csak emiatt aljas, szemét söpredék, illetve nem emiatt lettek azok. Mindig is azok voltak. Így születtek.

grigorij 2014.08.07. 10:24:44

@ledkerék: Ha már az életmódját hánytorgatod fel (amihez pedig semmi közöd sincs...)
A fiatalok számára példartékű, ha országunk miniszterelnöke mocskos farmerben, összehány hátizsákkal a kezében megy Brüsszelbe?
A fiataloknak példakép egy meccsen, kicsúszott inggel, kilottyant hájjal 1 bites szinttel szotyolát köpködő miniszterelnök?
A fiataloknak példakép a miniszterlnök disznótoros, házipálinkás reklámanyaga?
Ha gyujcsány táncol - az gáz...? Ha Bajor iszik - az gáz...? De ha a csúti falábú tesz primitív dolgokat - az menő, mert istened teszi?
Tudod, hogy kik az igazi ellenségei a magyar népnek?
Nem, nem a libsik, nem a balosok, de még a nácik sem azok!
A KDNP-s bérkeresztények! A megélhetési katolikus mocskok!
Akik a hozzád hasonló álszent stílussal basszák szét népünket, országunkat!
Akik mindenféle felhatalmazás nélkül züllesztik a kultúránkat, az egészségügyünket, a családjainkat!
Szóval takarod el a fenébe ezzel az álszent kdnp-s monológoddal!

Kotkodus 2014.08.07. 10:25:20

én csak azon csodálkozom, hogy valaki egyáltalán észrevette. van egyáltalán nézettsége a műsornak?

pedig voltak idők, amikor a köztévé egyes társadalmi, politikai műsorai a legnézettebbek voltak saját idősávjukban... persze ez akkor volt amikor még különböző beállítottságú újságírók kérdezhették egyszerre a politikusokat. sokan nem emlékeznek már, de a szocik alatt magyar nemzetes újságírókat is hívtak meg. mostanában van olyan a köztévén (vagy bárhol máshol), hogy népszabis újságíró kérdezhet kormány-politikustól?

persze arra is emlékszem, hogy volt akinek ez már akkor sem tetszett, hogy bármire szabadon rá lehet kérdezni... nos, hát ezek azóta sem válaszolnak előre le nem egyeztetett kérdésekre... a "nemzeti" bátorság és büszkeség már csak ilyen...

pelekas 2014.08.07. 10:28:46

Sajnálom Bajor halálát. De nem tartom tragikusnak, hogy nem volt hír ebből az m1 híradójában. Elegáns lett volna, de nem tragikus. Minden elismerés ellenére nem volt sokarcú színész. Minden filmjében ugyanazt a karaktert hozta. Nincs számomra semmi emlékezetes alakítása. Egyszerű bulvárszereplője volt a médiának. Ezzel az erővel Kovács Lajos agydaganatának is hírnek kellene lenni a médiában a 2. lépcsőházból. Ő is nagyon kedves ember volt.
A médiahírek SEHOL sem a tájékoztatást szolgálják Magyarországon. Ez 10 éve sem volt így, de húsz éve sem, a Napkelte korszakában sem. Egyetlen média sem pártatlan, egyik sem elfogulatlan. Van, aki a reklámbevételek miatt akarja kiszolgálni a piackutatáson meghatározott nézői csoportok "étvágyát" (ATV-n pld ezért nincs soha pozitív hír Kövér Lászlóról, de a HÍRTV-n sincs Mesterháziról, Újhelyiről), vannak akiket az állami pénzcsapok tesznek opportunistává (Annak idején a a szoci érában is igaz volt a médiafölény, még a Hócipő is kapott anno állami megrendeléseket). Ez így van ma is, de így volt húsz éve is. Ez a nagy helyzet. Szar dolog, de ez az igazság. Ezért hiteltelen ez a hirtelen felháborodás a blog író részéről, mert húsz éve folyamatosan háborognia kellene, sőt ha a Kádár rendszerben is tollforgató volt, akkor még több...
Megértem én, hogy nem szimpi neki a FIDESZ uralma, de ha már véleményformáló valaki, akkor a pártalanságnak legalább a látszatára ügyelnie kellene, és nem elvakultan fröcsögni...

tof 2014.08.07. 10:29:20

Orbán Viktor halálhírét sem merik majd bemondani.
Tele lesz a gatya, mint Brezsnyev orvosainak, hogy ki mondja meg neki a rossz hírt.
Ezek a fidesznyikek olyanok a "diplomácia művészetében", mint az elefánt a porcelánboltban.
Faragatlan, alpári, sunyi, felelőtlen, beképzelt, harácsoló, szánalmas galeri.

.snɯıɹd snɔlns 2014.08.07. 10:29:34

@Peterpapo: A class fm csak annyira fidesz közeli rádió, hogy a fennmaradása érdekében lejátssza a napi 10-15 Ákos förmedvényt, mint más rádiók is.

Brukk 2014.08.07. 10:32:38

"...illetve 14.47-kor megemlítették, amikor a kutya sem nézi őket, de főműsoridőben nem... "

Hm. Hát ez az. Pont ez a fajta centizés és méricskélés nem vezet sehová, és totál semmi értelme. Mert egyfelől tényleg megérdemelt volna az esti híradóban egy hírt, ugyanakkor - ezek szerint - korábban VALÓBAN bemondták. Azt meg EZEK hallgatták el.
Áhh...kész!

Peterpapo 2014.08.07. 10:36:33

@abc józsi:

Nem. Nem játszik annyit. Műsoronként egyszer hallod csak (Morning Show 6-10-ig, Kívánság műsor 10-15-ig, majd 15-18-ig) max egyszer hallasz Ákost, mint ahogy Kasza Tibit is. Tehát naponta max 4-szer nyomnak Ákost. Viszont a hírekben azt hallod, amit a köztévén is. Tankönyvkiadó, Simon ügy, Rezsicsökkentés és jól teljesít az ország.

Geszler Herrmann 2014.08.07. 10:37:34

@L.A.M: Egyrészt nem keverem, másrészt a nívós díjait nem a színészi tehetségéért kapta hanem a párthűségért. Mert akármilyen hihetetlen a szuperbojz-ért nem jár díj, innentől csak egy pártkatona halált kellett volna bemondani. Az meg nebaszki kurvára nem pártsemleges és nem is hír.

Peterpapo 2014.08.07. 10:38:37

@pelekas:

Neked is leírom. Ki nem szarja le, hogy neked, vagy másnak mi a véleménye Bajorról? Meghalt és mivel színész volt, közhír. Pont.

Peterpapo 2014.08.07. 10:41:21

@Geszler Herrmann:

Én annó sokat néztem a Heti hetest, de ennek már sok éve és azt figyeltem meg, hogy Bajor Fidesz szavazó volt. Szóval milyen pártkatonáról beszélünk?

geriszab (törölt) 2014.08.07. 10:46:30

@vazzup: pedig Bajor egy ripacs volt, ilyennek is kell lenni, nem lehet mindenki hótkomoly drámai színész
igazad van, Shakespeare meg egy ponyva író volt, majd pár száz év múlva felértékelték, mert az ő művei maradtak fenn és a sznobok imádják
Bajor Imre is fel fog értékelődni, habár életében eléggé sokat lavírozott a színészet-humor-celebség között
mindenesetre meg kellett volna róla emlékezni egy percben, már csak azért is, mert a köztévének és a rádiónak is dolgozott régen

most nácizni ezért nem érdemes, de mindenesetre eléggé gáz a köztévé eljárása

közösperonos átszállás 2014.08.07. 10:49:45

@abc józsi: "A class fm csak annyira fidesz közeli rádió, hogy a fennmaradása érdekében lejátssza a napi 10-15 Ákos förmedvényt, mint más rádiók is."

Ez amúgy egyértelműen nem igaz, azért túrták ki anno a Danubiust meg a Slágert, hogy legyen hely a Class FM-nek (Fidesz) és a Neo FM-nek (MSZP). Aztán 2010-től a Szerencsejáték Rt. és társai valahogy nem akartak az utóbbin hirdetni, a megszűnés óta meg az államnak nincs esze ágában sem meghirdetni az üresen maradt frekvenciát, így a Classnak nincs direkt konkurenciája, de ezek is biztos tökre csak véletlen egybeesések...

jarics 2014.08.07. 10:52:47

Ok Sixx, de mikor lesz Bukótér végre?

thunderstorm88 2014.08.07. 10:53:26

"Híradójába" ? :D oda bele?

.snɯıɹd snɔlns 2014.08.07. 10:53:35

@közösperonos átszállás:
Emlékezz csak vissza a Petőfit is megakarták szüntetni.
Amióta Ikont nyomja, senki nem bántja.

emmersson 2014.08.07. 10:58:55

@monddazigazatmar: Te szerencsétlen, legalább ne égesd be magad, hogy mennyire műveletlen tahó vagy, hogy kőszínházat akkor látsz, ha épp oldalba hugyozod!

Irgum76 2014.08.07. 10:59:42

én azt nem értem, hogy a jobboldalon nincs egy olyan jóérzésű ember aki azt mondaná, hogy "igen én jobboldali vagyok és ennek ellenére felháborít ez az eljárás"
mért kell mindenhez csak bégetve bólogatni ami a mi oldalunkról jön?

emmersson 2014.08.07. 11:01:57

@MACISAJT: Gondolom Latabárról is hasonló véleménnyel vagy :(

emmersson 2014.08.07. 11:07:47

@geriszab: Lehet, hogy XY nem jut el az Operettbe vagy nem látja Bajort egy vígjátékban másutt. De ettől még lehet tudni arról, mit tett le az asztalra! Ráadásul, ha valakit kritizálok, akkor legelébb utánanézek, hogy ne égjek be!

Vajon Bajor Gizit, Blaha Lujzát vagy Gózon Gyulát vagy a "kis Kabost" hányan látták színpadon?! És mégis elimerik, hogy a műfajukban nagyok voltak!
De azt hiszem, ha csak a legeldugottabb vidéki színház harmadik alabárdosa halt volna meg, 10 másodperc az Állami Televízióban akkor is jár!

emmersson 2014.08.07. 11:09:20

@SonicFuckin'Boom: Nem édesanyádról szól a hír!

Brukk 2014.08.07. 11:18:25

Pár nappal ez előtt halt meg Németh Angéla....Lehet találgatni, hol mondták be, meg hol nem. Igen, egyedül OTT. Ő olimpiai bajnok, jaaa hogy a másik meg a Karinthy-gyűrűs, meg a Magyar Köztársaság stb. stb..Igen csak az egyik nem verte ki azt a bizonyos "biztosítékot" a másik meg igen...
Na ez a véleményem

.snɯıɹd snɔlns 2014.08.07. 11:23:20

@Brukk:
Érdekes, hogy a Kerényi "művész" urak sehol nem verik ki...
A biztosítékot. :)
Viszont jó pénzért feltalálják az alkotmánytartó asztalt!

nmuwu · http://href.hu/x/73ug 2014.08.07. 11:32:30

minden az mtva-ban dolgozó faszparaszttal az a baj, hogy az anyjuk nem aknamezőn tanította járni őket.

pelekas 2014.08.07. 11:38:29

@Peterpapo: Köszönöm az intelligens hozzászólásod.
Az országban számos színész van, akinek a halála még az újsághírig sem jut el....

2014.08.07. 11:39:53

@kis_kiraly: Na, kíváncsi vagyok hogy magyarázzák ki,
szerintem már megy a fejmosás.
A hír 14.30-kor jött ki, bőven lehetett volna rákészülni estig.

Peterpapo 2014.08.07. 11:43:20

@pelekas:

Nincs mit. Kábé annyira volt intelligens a tied is, mint az enyém. Nem attól leszel intelligens, hogy nem mondod ki, hogy fasz, vagy szar.

Igen? Az elég szomorú. Feltéve, hogy ha csak fele annyira is ismertek voltak, mint Bajor Imre. És egyébként akkor ez mentség lehet arra, hogy a köztévé kussolt?

juhaszvik 2014.08.07. 11:45:19

Rájöttem, hogy nem a fidesszel van a baj, ők csak azt teszik, amihez kedvük van. A probléma a tábora. Ezek a hozzászólások előrevetítik azt, hogy a párt tényleg bebetonozta magát 20 évre. Igen, lehet tapsikolni, nevetni, örömködni. Tehet bármilyen rossz dolgot a párt, amiről persze később kiderül, hogy ők sem gondolták komolyan, vagy hogy "ú basszus, hülyék voltunk, valamit mégis csak írni kellene", a hívő zsigerből hárít, és bebizonyítja, hogy 4-12 éve ennél is rosszabb volt.
Jelzem: nem volt rosszabb. A baloldali rosszfiúkat lecsukták, a szimpatizánsok elpártoltak, a szavazók másra szavaztak, történt minden a demokratikus úton. Ma mi történt?

pelekas 2014.08.07. 11:54:19

@Peterpapo: Kérlek emeld ki azt a részt, ahol kiderül intelligenciámmal baj van... A trágár kifejezések használata és a sematizálás azért sokat elárul rólad... H

Peterpapo 2014.08.07. 12:09:40

@pelekas:

Parancsolj:

"De nem tartom tragikusnak, hogy nem volt hír ebből az m1 híradójában. Elegáns lett volna, de nem tragikus. Minden elismerés ellenére nem volt sokarcú színész. Minden filmjében ugyanazt a karaktert hozta. Nincs számomra semmi emlékezetes alakítása. Egyszerű bulvárszereplője volt a médiának. Ezzel az erővel Kovács Lajos agydaganatának is hírnek kellene lenni a médiában a 2. lépcsőházból. Ő is nagyon kedves ember volt."

Amikor arról szólt egy hír, hogy Bajor kiskutyája megfázott, akkor én is feltettem a kérdést, hogy ez mitől hír? De az hogy meghalt egy ismert színész amiről nem számoltak be a köztévé híradójában és Te annak alapján, hogy mi a véleményed az elhunytról, nem tartod hibának, az az intelligencia hiányára utal.

Mizantrop 2014.08.07. 12:12:09

Azt kéne eldönteni egyedül, hogy két jegesmedve és három dübörgő közmunkaprogram között foglalkoztatja-e az ország lakóit az a hír, hogy elhunyt Bajor Imre. Aki erre a Híradóban nemet mond, az faszszopó fidesznyik, aki retteg az állásáért, a szaros fizetéséért, aki viszont itt mond nemet, az sajnos még annál is kevesebb (mivel érdek nélkül teszi): vagy ostoba szar vagy utolsó senkiházi.

Fatal Error! System Halted! 2014.08.07. 12:13:21

Nos Bajor Imréről legalább megemlékeztek valahol. De az Orbán faszán csüngő jobber kommentelő köcsögökről, ha egyszer és nagyon remélem igen hamar, megdöglenek, egy kibaszott lábjegyzet nem lesz egy szarral borított budipapíron. Dicstelenül és elfeledetten fogtok elrohadni, max. a pulyátok rí majd utánatok, akikből ugyanilyen férgek lesznek, mint ti.

S ezt nem azért írom, mert mérhetetlen düh munkál bennem, mert annyira szerettem Bajor Imrét, csak nem árt a helyén kezelni a dolgokat.

zizi77 2014.08.07. 12:18:47

@Fatal Error! System Halted!: te is született demokrata lehetsz, és persze emberbarát! :)

Deszkás 2014.08.07. 12:22:12

@Peterpapo: Hmm. A 10 órásban nem volt? Reggel 6:30kor pl hallottam és később is.

MACISAJT 2014.08.07. 12:27:43

@Peterpapo: ("Én annó sokat néztem a Heti hetest, de ennek már sok éve és azt figyeltem meg, hogy Bajor Fidesz szavazó volt. Szóval milyen pártkatonáról beszélünk? ")

Értem, Szóval te ezt "figyelted" meg.
Nos, én pl. meg ezt, még 2012-ből:

Bajor Imre :

- A dolog érdekessége az, hogy ma valójában inkább szeretne az ember ezen a listán lenni, mint nem, hiszen akik rajta vannak, biztosak lehetnek abban, hogy európai szellemiséget képviselnek ebben a posványban. Az, hogy ide jutottunk, egyenes következménye bizonyos politikai eseményeknek, amelyeket nem fejtenék most ki. Talán a miniszterelnököt kellene megkérdezni, komolyan gondolja-e, hogy demokráciában élünk, és hogy nincs antiszemitizmus ebben az országban. Valakinek végre tennie kéne valamit ez ügyben, de nem történik semmi. Szégyellem magam, amiért ebben az országban kell élnem. Sajnos lassan, de biztosan kiírjuk magunkat Európából, és még csak észre sem vesszük - fakadt ki a színész.

Forrás: STOP/Új Ász

Deszkás 2014.08.07. 12:29:02

@kis_kiraly: Húú, nem is olyan régen, pár hónapja volt egy hasonló eset. De mikor is?! Nem tudom. Akkor se hozták le valakinek a halálhírét, mert előtte egyeztetni akartak a rokonokkal...

Peterpapo 2014.08.07. 12:30:16

@Deszkás:

Nem rémlik. Csak a kukorica címerezők mérgezését, meg a többit hallottam. De nem is ez a lényeg. Asszem tegnap korrekten be mondta a Class FM is a hírt és nem is amiatt írtam, hogy most nem mondták be, mert tegnap bemondták, csak azért, mert az MTV tegnap sem mondta be és valaki, valakik szerint nem a politika miatt nem mondta be az MTV és miért kell ebből is politikát csinálni. Hanem akkor miért nem mondták be?

Gyorgy Nagy 2014.08.07. 12:33:17

Szemét hirelhatok,HIRHAMISITOK csak a volt mélynövésü KISZ titkárt és slepjèt dicsöitik seggüket nyalják a megélhetési közszolgálatiak.ne nézze öket senki! A hidetéseket nem náluk kell realizálni!

Mizantrop 2014.08.07. 12:33:31

@MACISAJT: Most akkor azt állítod, hogy aki helyesen, értelmesen látja az ország helyzetét, az nem lehet fideszes, ugye? Köszönjük az őszinteséged.

Peterpapo 2014.08.07. 12:35:01

@MACISAJT:

Én meg azt, hogy ismerek egy házaspárt, ahol az egyik fél 2002-ben még rajongott Viktorért. Oly annyira, hogy majdnem rá is ment a házasságuk, külön költöztek, meg ilyenek. Ma már viszont újra együtt vannak, mert a viktorista fél rájött, hogy Viktor egy hazug disznó. Tudod vannak, akiknek kinyílik a szeme, mert tudnak józanul gondolkodni és vannak, akiknek soha nem fog.

Kritizálom aA. Marhaságokat 2014.08.07. 12:39:15

@Mercyful Fate: A köztévén pl. azért, mert KÖZTÉVÉ. Így már érted ?

Raul75 2014.08.07. 12:39:54

Meghalt egy megélhetési magyarellenes gyűlölködő, vannak ennél fontosabb témák is. Az RTL-t kellett volna nézni annak aki erről akart hallani, ennyi.

Kritizálom aA. Marhaságokat 2014.08.07. 12:42:45

Mizantróp megjegyzését (a politizálást kihagyva belőle) érdemes megszívlelni.
"Azt kéne eldönteni egyedül, hogy két jegesmedve és három dübörgő közmunkaprogram között foglalkoztatja-e az ország lakóit az a hír, hogy elhunyt Bajor Imre. "

zizi77 2014.08.07. 12:46:58

@Peterpapo: azt hiszem ennél a házaspárnál amúgy se lehetett kerek valami. Ha ezért képesek voltak különmenni, majd azután ugyanezért újra összejönni, nem hiszem, hogy normálisak!

pelekas 2014.08.07. 12:50:45

@Peterpapo: Ez minden csak nem érv. Azért mert nem tartom tragikusnak, hogy nem hír minden médiában Bajor halála? Nem a halálát nem tartom tragikusnak, hanem azt, ahogy nem lett hír. És azért nem tartom annak, mert egyrészt ilyen országban élünk, ahol ez pártoktól függetlenül igaz, másrészt nem volt egy Sinkovits Imre vagy Bessenyei Ferenc.
Lehetett volna gyorsabb az m1, és megtehette volna, hogy beszerkeszti a hírek közé, nem lett volna ettől kisebb a nézettsége, de ez akkor sem tragikus.

Bicepsz Elek 2014.08.07. 13:00:33

A kurucinfon rajta volt!!!!

Peterpapo 2014.08.07. 13:01:05

@zizi77:

Nem konkrétan ezért, hanem ennek kapcsán felmerültek bizonyos életfelfogási különbözőségek, pl gyermekneveléssel kapcsolatosan és az élet más területeivel kapcsolatosan. De ez túl hosszú ahhoz, hogy most itt elmagyarázzam. Meg ez az egész nem is erről szól. A lényege az volt ennek, hogy vannak olyanok, akik előbb vagy utóbb átlátnak a szitán és vannak, akik vakok maradnak örök életükre.

Tahó Sandokan 2014.08.07. 13:12:15

Mindenki nyugodjon meg, majd ha Szaniszlót viszik el az Annunnakik és áldozzák fel a zsidó gyíkembereknek, akkor lesz sajnálkozás azon az oldalon is.

zizi77 2014.08.07. 13:18:25

@Peterpapo: attól megváltozott a gyerekkel kapcsolatos felfogása valakinek, hogy csalódott Viktorban? Azért ez mégse normális. Persze nem ez a lényeg, csak a felhozott példádat tartom kicsit sántának. Persze a mi családunkban is vannak politikai viták, de azért nem rúgja fel a családi viszonyokat.

2014.08.07. 13:23:18

@Ezténírtam: ne irj nekik angolul, azt ugy se ertik... ezek a regi kaderek max az oroszt...

MACISAJT 2014.08.07. 13:28:31

@Mizantrop: (" Most akkor azt állítod, hogy aki helyesen, értelmesen látja az ország helyzetét, az nem lehet fideszes, ugye? ")

Nem, mucikám...
És most azt is hagyom a fenébe hogy akkor, 2012-ben szintén milyen hazug ürüggyel hörögtek akkoriban "listákról" és "ántiszemitizmusról", amúgy szokásos módon, többek között a Bajor...

Hanem egyvalamiben biztos lehetsz: ha valaki "ántiszemitizmusról" etc. mellett ilyeneket brekeg , idézem
" Szégyellem magam, amiért ebben az országban kell élnem. "
akkor az sok minden lehet( többek között pl. gerendás, kerteszákos,dánielpéter , dopemanpityinger etc.), no de pl. fideszes garantáltan nem.

Tőlük maximum azt kaphatja meg az ilyen(meg is kapta amúgy) hogy az ország is viszontszégyell téged...

Peterpapo 2014.08.07. 13:35:05

@pelekas:

Az, hogy nem tartod tragikusnak, hogy nem hír minden médiumban, alapvetően gond, ha az nem éppen a közszolgálati lenne. De tudod mit? Én kikerestem neked az idén elhunyt olyan színészeket, színésznőket, akiket ismert a nagyközönség:

Szabó Gyula, Hacser Józsa, Csala Zsuzsa, Ferrari Violetta, Helyey László.

Kérlek, nézz utána, melyikről nem szóltak a közszolgálati tévében? Ha meg van az eredmény, talán rájössz, hogy ez az egész mégiscsak tragédia.

zooltek 2014.08.07. 13:35:51

@MACISAJT: "Amúgy tudtad hogy még csak színész sem volt? Ennyiben is hasonlít a majdnem Kossuth díjat kapott Sas-Polacsek Józsihoz, hogy őt is "kinevezték" színésznek, bár soha nem járt a Színművészetire vagy hasonló devalvált intézményekbe."

Nahát, így valóban nem is lett volna szabad színpadra engedni! Bezzeg ha lejmolt volna egy diplomát, még akár "álamfő" is lehetett volna belőle!
Tom Morello se járt soha zeneiskolába, nem is vitte sokra gitárosként. Csak olyan kis zenekarokban játszhatott, mint a Rage Against the Machine vagy az Audioslave. A Rolling Stone is csak a 40. legjobb gitárosnak választotta a top100-as listán, tiszta szégyen.

Komolyan, minden sz@rt fel kell hozni mentségként? 10 millió emberből ismerte 8, az m1-en és a Kossuth-rádióban is szerepelt, ezek után hogy merülhet fel valakiben egyáltalán a kérdés, hogy ne is említsük meg a nevét? Ha vmelyik éjjel fél kettes műsor zenei szerkesztője meghal, azt is bemondják, és az MTVA saját halottjának tekinti.

P.Freddy 2014.08.07. 13:40:27

@MACISAJT:

"...az ország is viszontszégyell téged..."

Ti, Fideszes seggnyalók, ne nagyon azonosítsátok magatokat az "országgal". Mindenki tudja hogy vagytok vagy másfélmillióan idióták, agymosottak, cinikus arrogáns haszonélvezők, tolvajok és kiszolgáló csinovnyikok.

Az ORSZÁG Titeket szégyell.

Peterpapo 2014.08.07. 13:44:29

@zizi77:

Nem. Akkor elmagyarázom. Az egyikük aki jobboldali érzelműnek tartotta magát és imádta Viktort, a másikat hibáztatta, hogy a liberális szemléletével nem jól nevelte a gyereket és még sorolhatnám a többit, ami a jobb illetve baloldaliság miatt jött elő. De ez csak egy a sok közül. Így érthetőbb? Persze nem csak amiatt békültek ki, mert az illető rájött, hogy Viktor egy hazug szar alak, hanem leültek és átbeszélték a dolgokat. Amit írtam, nem is az a lényege, hogy összevesztek kibékültek, hanem az, hogy vannak olyanok, akiknek kinyílik a szemük és észreveszik, hogy Viktor egy hazug disznó és vannak, akiknél ez sohasem fog megtörténni. Ez a lényeg. A többi csak sallang és nem is szeretnék ezen lovagolni tovább, mert nem ide tartozik.

zizi77 2014.08.07. 13:56:29

@Peterpapo: nem is tudtam, hogy politikai beállítottság alapján is lehet gyereket nevelni. Nekem kettő van, de nem ez alapján csinálom. Természetesen nem normálisak a kedves szülők, ha náluk ezen ment a vita.

Leone_510 2014.08.07. 14:06:21

jah hát igen, Bajor munkásságát annyira ismerem, hogy Szomszédok némi heti7-es , és a pocsék magyar filmek, ha megláttam a tv-ben elkapcsoltam mert nem bírom a lényét nézni se hallgatni, celeb lett és ripacs, nem lehetett egy nagy színész max. épp megfelel kategória hisz szerepelt magyar filmekben

de egy mondatot megérdemelt volna , hiba volt nem megemlíteni a halálát, de erről nem a tv-sek felelősek hanem az az egy ember aki ezt nem engedte, na annak kellene Bajorral helyet cserélnie (pedig rühellem a magyar libsiket)

sirwalter 2014.08.07. 14:09:09

@sixx: dühöngsz és káromkodsz a posztodban, egy ilyen esemény kapcsán... Szerintem, aki téged olvas, az a mazochista...

Fatal Error! System Halted! 2014.08.07. 14:09:16

@zizi77: pont annyira vagyok nagy demokrata és hipertoleráns, amennyire a jobbos hozzászólókból a keresztyéni szeretet nyilvánul meg.

Peterpapo 2014.08.07. 14:12:34

@zizi77:

Jól van látom nem érted. Nem baj.

Mizantrop 2014.08.07. 14:14:49

@MACISAJT: te hallod, Ady Endre életművét és fogadtatását neked nem tanították? Vagy ennyi ragadt meg tanulságként? Az, hogy a te picike agyadban nem áll össze, hogy az, aki egy ilyen kijelentést tesz, nem az országról, a kultúráról, a történelemről mond ítéletet, hanem a hozzád hasonló agyatlanokról, szóval, ha ez a gondolat téged felháborít, akkor éppen rólad szól. Mucika.

megfigyelt 2014.08.07. 14:38:18

@trafikos önkormányzati képviselő: No meg a is szégyen ami az országban történik.Nincs mit tenni a 2/3-os DIKTATÚRA azt csinál ami akar, FEHÉR NÉGERNEK nézi a lakosságot.

Ambiorix 2014.08.07. 14:45:02

Lássuk be, történtek tegnap érdekesebb, fontosabb, közérdekűbb események is. Például átfogó képet kaphattunk arról, hogy a szerbiai (és alighanem színszerb) Koviljacsa faluban épp mennyit emelkedett a Faszomtudja folyó vízszintje. Fontossági sorrend, emberek, fontossági sorrend!!!

Különben is, ma már biztos bemondják. Kivéve, ha Viorica, a târgu jiu-i állatkert közkedvelt mosómedvéje új párt kapott.

jarics 2014.08.07. 15:24:22

@Peterpapo: vagy olyat, aki szeptember 5-e környékén ünnepli a névnapját... Azt már várom.

Attila64 · www.sagaontour.ca 2014.08.07. 15:30:18

Mi a gond? A Klasszikradio híreiben (reggeltől, óránként!) bemondták, hogy előző nap elpusztult egy zsiráf, mert szállítás közben "lefejelt" egy felüljárót!
.
Szegény zsiráf halálának napján 20+ palesztin gyerek halt meg Gázában, a világ legerkölcsösebb hadseregének "sajnálatára", mint 'járulékos veszteség'.

Kinek ezt, kinek azt fontos bemondani. Virágozzék 100 virág!

Deszkás 2014.08.07. 15:33:04

@Raul75: Úgy látom, azért még te is élsz, mint magyarellenes gyűlölködő...

zizi77 2014.08.07. 15:41:25

@Peterpapo: szerintem értem, de csalódni minden pártban lehet. Az MDF-től a MIÉP-en keresztül az SZDSZ- ig több párt is volt nagy, majd csalódtak benne az emberek. Mai politikából is van jó sok ilyen. A támogatottsági százalékok ettől szoktak változni. Ezzel nem mondtál újat, csak még mindig nem értem a fent említett pár hülyesége hogyan kapcsolódik ide. Ha ezen múlik egy kapcsolat, akkor az régen rossz.

Deszkás 2014.08.07. 15:42:05

@zizi77: Nem érted. Nem közvetlenül politikailag neveled, hanem te magad a politikai nézeted szerint neveled a gyereket. Nem úgy neveled, hogy ő most MSZP, DK, vagy LMP szavazó legyen, hanem a nézeteidnek megfelelően baloldali beállítottságú lesz.

nincs_nick 2014.08.07. 16:01:00

@KGSzi: Ismerős stílusosan már külföldön van, mert rájött, hogy mégis csak jobb 10x annyit keresni becsületes munkával... De ha kell, utána kérdezek.:)

zizi77 2014.08.07. 16:08:58

@Deszkás: tehát ha ez vagyok, akkor lopni fog, ha az akkor meg nem? Bocs, de szerintem ez marhaság. Az alapértékeknek mindkét oldalon ugyanazoknak kellene lenniük. Amiben meg más a nézet, annyi különbség simán lehet azonos oldalon álló családok között is. Nem tartom magam liberálisnak, de pl. arra nevelem a gyerekem, hogy fogadja el azokat az embereket, akik nem olyanok, mint Ő, mert nem tehetünk róla, hogy különbözünk. Persze nyilván nem a bűnözőkre gondolok, de bőrszín, nemi identitás, esetleges fogyatékosság ne legyen a hozzáállás alapja. Viszont hívő is vagyok, igaz nem vakon. Akkor én most melyik oldal szerint nevelem a gyerekem? Túl nagy fontosságot tulajdonítotok a politikának. Az ember legyen becsületes és hasznos, aztán jónapot! Vannak olyan barátaink, akik másik oldalon állnak, mégis nagyon jóban vagyunk. Nem beszélünk politikáról, és minden tuti. Nem tehet minden töketlenségünkről sem az Orbán, sem a Gyurcsány. A gyereknevelési hibáinkról meg aztán végképp nem.

Hátrányos helyzetű kaviár 2014.08.07. 16:37:29

@MACISAJT: Sokan nem voltak képzett színészek, akiket most színészóriásokként tisztelnek.

Undorító, amit itt műveltek, te és a narancstársaid, a köztévével, az adófizetők, azaz mindannyiunk pénzéből fenntartott tévével karöltve. Nem szégyellitek magatokat, úgy titkon, esténként, amikor a tükörbe néztek?

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.07. 16:54:41

Elég idegesítő ez a sok műfelháborodás. Megalázza Bajor emlékét.

Ashi Valkoinen 2014.08.07. 17:07:03

Nem kellene ezt a szomorú eseményt átpolitizálni és túldimenzionálni sem.Tevékenységében leginkább ripacskodott ,de jól állt Neki.Meghalt egy igazi ripacs.Miért lenne hírértéke egy ripacs halálának.Igen a hulladék kereskedelmi adókon két karambol vagy egy kémény ledőléses hír között,ott helye lehet.

Deszkás 2014.08.07. 17:18:27

@zizi77: A gyereknevelés nem csak abból áll, hogy lopj, ne lopj... Alapdolgok igen, de pont erről beszélek, hogy nem csak alapdolgok vannak. Te fejleszted az ő világnézetét, ami a tieddel nagyon sokban fog egyezni. Ha viszont ez a világnézet egy házaspárnál nem egyezik, akkor nehéz a gyereket nevelni.
Nem érted, hogy ez nem a politikáról szól, hanem világnézetről. Más egy jobboldalinak és más egy baloldalinak a világnézete.

Deszkás 2014.08.07. 17:25:26

@Ashi Valkoinen: Igenis van hírértéke egy olyan, államilag kitüntetett színésznek, mint ő volt. Hulladéknak meg inkább a közszolgálati adót hívhatjuk, nem a kereskedelmieket...
Egyébként megnézve az M1 híradóját, nem különb bármely kereskedelmi adó híradójánál.

zizi77 2014.08.07. 18:42:19

@Deszkás: túl van lihegve ez a fajta megkülönböztetés. Egyébként az hogy valaki csalódott Orbánban nem változtatja meg feltétledn a beállítottságát. Pl. Nem lesz feltétlen liberális, ha eddig a keresztény eszméket vallotta. Illetve attól még nem lesz feltétlenül kevésbé liberális valaki, hogy egy épkézláb pártot nem tudnak felmutatni. Ha egy emberen áll vagy bukik a meggyőződés, akkor az soha nem is volt valós nézet. Továbbra is azt tartom, hogy normál esetben, az egyedek között nincs ekkora különbség a két oldal között. A nagy szavakat csak a politikusok használják, meg itt páran arc nélkül. A lopást természetesen csak példának írtam.

zizi77 2014.08.07. 18:43:50

@zizi77: ja és a gyerek meg lehet esetleg annyira értelmes, hogy majd amikor ez érdekes lesz, el tudja dönteni, hogy milyik irányba húzódik.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.07. 19:55:28

Nagy ripacs volt, de volt annyira ismert, hogy beférjen a hírekbe.

Peterpapo 2014.08.07. 20:43:59

@zizi77: @Deszkás:

Köszi Deszkás!

Zizi!

Valóban nem változik meg az illető beállítottsága, csak amikor rájön, hogy mindaz, amit Orbán mondott hazugság, elfogadóbb lesz, konszenzusra, megbékélésre hajlamosabb. Te sem érted és én sem értem, hogy hogyan lehet valakit ennyire fanatizálni valami ellen úgy, hogy valami mellett beszél. AZ ismerősöm mesélte, hogy minden egyes fidesz gyűlés, Orbán beszéd után teljesen átszellemülten, forrongó lélekkel ment haza és otthon arról beszélt, amit a gyűlésen hallott. Na ebből lettek a viták, amik aztán átmentek személyeskedésbe. És igen, a gyermek is ahogy felnőtt, el tudta dönteni, hogy melyik irányba menjen. Eleinte Fidelitas tag volt. Ma már nem az, mert ő is rájött, hogy az Viktor és a sameszei aljas, hazug, szemétládák.

Peterpapo 2014.08.07. 20:46:33

@Ashi Valkoinen:

Úgy látom, hogy mindenki ezen lovagol, így neked is leírom. A kutyát nem érdekli, hogy kinek mi a véleménye Bajor munkásságáról. Ismert színész volt, meghalt, közérdekű információ. Pont.

Márta Lados 2014.08.07. 21:27:08

Rosszul vagyok attól amiket olvasok,emberek meghalt egy szinész,komika aki a szakmályában nagyon jó volt!Miért kell egy halott felett itélkezni?Ez volt a munkája ebből élt!A politikusok miatt miért kell szapulni olyan élete volt ami volt,sokat nevettünk a műsorain ne bántsuk más sem jobb.Nyugodjon békében.Tudom,hogy kapok rosszindulatú válaszokat,de én már ide egy ideig nem nézek fel.Hagyuk őt elmenni,nem bántott minket,csak szőrakoztatni akart!

NYJetsTD 2014.08.07. 22:16:45

@Rossi93: Ittál ma már eleget?
Ez volt a kérdés? Szerinted hány idős ember internetezik?

Köztelevízió- M1- Híradó! Ez volt a tegnapi feladvány.

NYJetsTD 2014.08.07. 22:29:13

@sixx: Kérlek ne bántsd. Akár születési dátum, akár IQ.

Gabaládé 2014.08.08. 13:28:57

@MACISAJT: Nem a diplomától lesz valaki színész.
Sokkal inkább faktor a tehetség+szorgalom=teljesítmény. Egy nemrég készített felmérés szerint a profi társulatokban foglalkoztatott színészek közel fele nem rendelkezik diplomával. Biztos nem mondanád mindegyikükre azt, hogy ő nem színész.

LHedvig 2014.08.11. 12:05:34

@zizi77: Nem. Nem véletlenül, simán hülyék voltak. Direkt voltak hülyék.

LHedvig 2014.08.11. 12:08:56

@Márta Lados: Bocsánat, hogy felvilágosítalak! Komika egyenlő nőnemű személyiséggel. Bajor Imre KOMIKUS volt... Ez a komika hímnemű változata. Még egyszer elnézést.

kismagdi 2014.10.26. 01:23:44

Igazából nem értem.Én semmi mást nem tudok nézni ,CSAK a köztévét;az egyest,a kettest,a Dunát,meg a Duna World-öt.
És bár semmi bajom a Bajor Imrével,sőt; de annyiszor hallottam ,hogy meghalt,így meg úgy,stb,hogy már elegem volt belőle.

Sehol másutt nem láthattam.

Volt a tévében;miről beszélünk?

sixx · http://comment.blog.hu 2014.10.26. 10:54:18

@kismagdi: a poszt keletkezésének dátumát látod? van még kérdés?
süti beállítások módosítása