Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Bajor Imre csak a köztévén nem halt meg

2014. augusztus 06. 22:00 sixx 271 komment

Nem poénkodunk, sőt kegyeletet sem sértünk, inkább csak dühösek vagyunk, de meglehetősen: a köztévé M1 nevű kormányszócsövén csatornáján ma este 19:30-kor leadott Híradójába volt idő a kormány tankönyvprogramjának dicsérgetésére, az ellenzék baszogatására két hírben is, alaposan körbejárták az özönvízszerű esőt is, és jutott pár perc az ebolára, sőt, egy űrkutatási hírre is. Csak éppen szegény Bajor Imre halála nem ütötte meg a köztévés ingerküszöböt. Túl sokat szólt be a kormánynak a Heti hetesben? Vagy csak szimplán nem érdekelte a hírszerkesztőt? Ismét sikerült kimaxolni a dilettantizmust. Az atv, az RTL Klub és a TV2 vezető hírként kezelte az esetet, csak mondom. A mediaklikk.hu-n a ma esti Híradó még megnézhető, tessék sietni, míg le nem cserélik a kontentot egy újravágottra. A malőrre birkanépvagyunksajnos nevű olvasónk hívta fel figyelmünket.

UPDATE: a HírTV adását figyelő mazochista olvasóink szerint ott sem volt szó a színész haláláról. EchoTV valaki? 

  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andris89 2014.08.06. 22:08:59

a Petőfin bemondták.

Sulopest 2014.08.06. 22:14:12

HÍR tv sem csinált belőle anyagot

Sulopest 2014.08.06. 22:14:59

HÍRTV sem csinélt belőle anyagot.

sajen 2014.08.06. 22:18:51

Még biztos azon dolgoznak, hogy az éjszakai kiadásra előszedjenek valamit, amit nem ciki nekik bemondani - a vágók is lázasan kapkodnak, hogy igazán, komolyan, konzervatívan méltó legyen az elhunyt a közszolgálati híradóra.

falomb 2014.08.06. 22:20:54

"A mediaklikk.hu-n a ma esti Híradó még megnézhető, tessék sietni, míg le nem cserélik a kontentot egy újravágottra."

Ez teljesen olyan, mintha már az 1984 világában élnénk, ahol folyton átírják a múltat az aktuális érdeknek megfelelően.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.06. 22:21:56

@falomb: hát, volt már gyanús húzás arrafelé, retusálással meg hasonlókkal.

Tudományos libsizmus 2014.08.06. 22:25:41

A köztévé annak idején nem engedélyezte Antall beszédét az ország népéhez az SZDSZ puccsa idejében. Ez van.

Steppenwolf 2014.08.06. 22:30:46

A Hirado.hu-n (gyengébbek kedvéért a közmédia hírportálja) viszont a vezető hírek között van.
Tényleg nagy lehet a baj, és el is hiszem, hogy dühösek vagytok, ha már Bajor Imre halálát is fel kell használnotok egy kis "kormányszócsövezésre", M1-baszogatásra...

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.06. 22:33:16

@Steppenwolf: de baszki, ha egyszer nem foglalkoztak vele a műsorban. ez a kibaszott dolguk, basszameg. HÍRműsor.

fran7 2014.08.06. 22:37:46

Van egy olyan mondás halottról jól vagy semmit. Nem gondolom, hogy Bajor Imrére a Szomszédok Oli úr szerepének felemlegetése, ami az MTVA-nál megtalálható szerepe, méltó megemlékezés lenne.

speirs 2014.08.06. 22:40:52

Senki nem meri eldönteni, hogy vajon meg lehet-e emlékezni olyan emberről, aki kritikusan viszonyult, aki nyíltan kritizálta a nemzeti kormányt. Képzelem a gyáva, jellemtelen sunnyogást, ahogy próbálják a gazdi várható reakcióját kitalálni. Jellemes ember már rég nem dolgozik ott.

Nem Penny hajója 2014.08.06. 22:41:21

El lehet képzelni, hogy micsoda brainstorming kezdődik a seggnyaló pöcsfejeknél, akarom mondani a közmédia hírosztályának munkatársainál egy-egy ilyen hírnél.

Gondolom alsóbb szinteken az első reakció az, hogy megremeg a kezük, elvégre akiről a hír szólna, az nem volt fideszes (sőt), tehát a "nemzet ellensége". Szaladnak a főnökhöz, aki meg hívja a Habony Árpit. Felsőbb szinteken meg döntenek, ahogy döntenek.

Steppenwolf 2014.08.06. 22:43:48

@fran7: Csakhogy Oli úr karakterét az MTVA mellett többek közt az Index és az Origó is külön kiemelte.

toportyánzsóti 2014.08.06. 22:46:50

Orálmuzsik seggnyalása a fő feladata ennek az elvtelen csürhének.

Steppenwolf 2014.08.06. 22:47:02

@sixx: Az MTVA többi csatornája viszont foglalkozott vele és megemlékezett róla. Pont.
Bár megértelek, ha ezt is megemlíted, az úgy nem kommentmágnes, akkor nem tudod olyan hatásosan hergelni a népet egy jó kis diktatúrázásra. :)

Ööö 2014.08.06. 22:48:14

@Dave_bloghu: Bajor vs Cronkite. Bátor próbálkozás volt összehasonlítani őket.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.06. 22:50:36

@Steppenwolf: 1) ha kihúznád a fejedet a seggedből, látnád, milyen országban élsz. 2) ha az rtl csak az rtl II-n foglalkozott volna Makovecz halálával, perceken belül indult volna a hörgés. és az ugye nem közpénzből fenntartott média. részemről befejeztem.

alcsut 2014.08.06. 22:52:28

Engem meg a köz tv nem érdekel.
Szégyelljék magukat a köz tv-sek !
A családnak, barátoknak őszinte részvétem, sokoldalú, nagyszerű EMBER ment el!

bazzyjoe 2014.08.06. 23:02:01

hát persze hogy nem foglalkozott Bajor művész úr(mert ez kijár neki)halálával a köztévé,hiszen sose volt fidesz seggnyaló!!!!!
bezzeg ha majd a Fábry megy na azt nézzétek meg.......

Arius 2014.08.06. 23:02:08

Azért nem volt, mert még mindig keresnek olyan kis bevágható felvételt, ahol Orbán és bandája seggét nyalja, legalább áthallásos verzióban. A jelek szerint eltart egy darabig...

P.Freddy 2014.08.06. 23:02:32

@Steppenwolf:

Papp Dániel Hamisítókirály a képességeit (profi seggnyaló és vécédufuláselhárító) messze meghaladó pozícióba került ismét, ez van a háttérben.

Istenem, mire vihette volna ez a nagyszerű ember Rákosiéknál, vagy Kádáréknaál... de így se panaszkodhat, hiszen amilyen taplóparaszt, annyira megbecsülik.

Ilyen ez a rendszer. Fideszseggnyaló, végtelenül jellemtelen, görény idióták és segghülye faszfej birkák rendszere.

Hogy a főnökötöket idézzem: Hajrá Birkország, Hajrá Birkák!

Nem Penny hajója 2014.08.06. 23:03:22

Rászántam az időt és a hangtárból visszahallgattam a Kossuth Rádió 22 órás késő esti krónikáját. A 20 perces hírműsorba még csak említés szintjén sem fért be ez a hír. Pedig a Rádiókabaré révén kvázi kollégájuk volt.

bazzyjoe 2014.08.06. 23:05:08

@Steppenwolf: nem kell hergelni itt senkit aki kilát a fejéből az látja mi folyik itt.....

2014.08.06. 23:05:32

Most megy az M3-on a híradó, a vezető hír, a tankönyv.
Valakit nagyon seggbe kéne rúgni abban a szerkesztőségben!
"Túl sokat szólt be a kormánynak a Heti hetesben?"

Ezt nem hiszem, ennyire nem lehetnek faszfejek!

Dervenkál Egon 2014.08.06. 23:07:49

Nekem aztán semmi bajom az MTVA Híradóval. Én nem utálom, mondjuk nem is nagyon foglalkozom vele, de nincs bennem gyűlölet, vagy ilyesmi. Sőt vannak MTVA-nál dolgozó ismerőseim, akiket emberileg kedvelek. Szóval tőlem csinálhatják nyugodtan, amit szeretnek, amíg a négy fal között csinálják, és nem nyilvánosan mutogatják, hogy mit csinálnak. Ha mondjuk a gyerekemre erőltetné magát az MTVA Híradó, az zavarna. De ha békén hagyják a rendes családokat, tőlem az MTVA-sok nyugodtan csinálják, ahogy szeretik.

Steppenwolf 2014.08.06. 23:08:32

@sixx: Aha. Csak a valóságban nincsen "ha". Hörgés viszont tényleg van, csak más irányból.
Fenntartom, szemét dolog és egyetlen hírműsorból való kihagyással felérő tiszteletlenség valakinek a halálát politikai célokra felhasználni, pláne hogy még elvtársad is volt.
Neked viszont nem kell kihúznod a seggedből, elég, ha néha picit gondolkodsz, ha már a Jóisten megáldott azzal a szép nagy fejeddel. ;)

A szomszéd tehene is 2014.08.06. 23:08:57

Nálam is az M3 megy, és vicc ez a köztv-s híradó. A tankönyv riport egy nagy 0, az alanyok is csak nyögtek...aztán egy sose hallott győri cég sikerei, tisztára mint egy üzemi híradós tudósítás...
ajánlom az RTL Híradót, az első felében ma is ekézte rendesen a kormányt...Kiváncsi leszek, az önkormányzati választásoknál kimutatható lesz -e az aknamunkájuk?

kis.herceg 2014.08.06. 23:13:26

meghalt egy értékes ember, ki nem szarja le hogy leszólta a fideszt vagy nem? döbbenet, gratulálok a köztévének...

draft22 2014.08.06. 23:15:05

@Tudományos libsizmus: A fenéket nem,az volt a pizsamás interjú a Feledy bolsi-jobbos Péterrel. Szóval ne hazudj büdös bolsi. Ja és mi köze ennek Bajor Imre halálához?

Indriq 2014.08.06. 23:16:23

@SmittyB: ketseged ne legyen... a hirszerkesztok nem faszfejek.... hanem mezei gerinctelen talpnyalo fergek... (haszonbol csinaljak)
Az igazi faszfejek azok, akik mosdatni probaljak oket....

isssti 2014.08.06. 23:17:21

Szerintem ez inkább bulvár hír, mintsem vezető főhír - példának okáért a Hírtv híradója biztos, hogy nagyobb horderejű témákkal foglalkozik, nem hinném hogy ez közéjük tartozna.
Ettől még Bajort lehet sajnálni, együtt érezni családtagjaival-barátaival, az egy másik téma.

u.i.: a kommentekbe beleolvasva látom, felgyülemlett itt némelyekben jó adag zsigeri gyűlölet- nem biztos, hogy egy ilyen alkalomhoz méltó politikai/ideológiai alapú mocskolódás..
Helyesbítek: biztos, hogy nem..

_most_ 2014.08.06. 23:20:11

ha politikai okokból nem került be a híradóba, akkor ez elég pitiáner húzás, mondjuk már megszokhattuk a fidesztől.

Steppenwolf 2014.08.06. 23:20:16

@sepörd: Nap mint nap meghalnak értékes emberek.

Nem Penny hajója 2014.08.06. 23:22:50

Ja és a nagyon fontos mai hírek a Kossuth Rádióban. Ezek foglalták el - sorrendben - a helyet Bajortól:
1. Nagy vihar volt Pesten / Szerbiában is szar az idő 2. Olcsóbbak a tankönyvek 3. Nőtt az ipari termelés
(erre elment 10 perc)
4. Orosz testvéreink elleni bojkott 5. Orosz-ukrán harcok 6. Gázai tűzszünet 7. a baloldal bénázik a főpolgmesterrel 8. Kivizsgálják Sipos Pált 9. Mundorczó filmjét nevezzük az Oscarra (Magyar Nemzeti Filmalap támogatta az elkészültét) 10. Időjárás.

És kérem vissza ezt a 20 percet az életemből!

Max 2014.08.06. 23:23:04

Az Isten szerelmére, ennyi fogalmazásgátlót beszedett neveletlen hírszerkesztőt.

Elhalálozott, elhunyt, kimúlt, kialudt fénye, eltávozott.... Ezeket mondjuk tisztelettel emberekre, nem azt hogy meghalt. Jó hogy nem beadta a kulcsot!?

IP gyűjtögető 2014.08.06. 23:23:18

Örömhírt sem szoktak bemondani. Van-e összefüggés?

postakocsi 2014.08.06. 23:24:14

@DR. Smit Pal..:

Te is mehettél volna földre vagy anyád torkára...

Mercyful Fate 2014.08.06. 23:25:04

Már miért kellett volna leadni a köztévén vagy bármelyik jobboldali tv-n, rádión azt, hogy elhunyt? Nem rossz indulatból de minek emlékezzenek meg olyanok róla akiket folyamatosan gusztustalanul szapult a heti hetesben? Korrekt dolog ez esetben a hallgatás. Korábban írja valaki, hogy hallottról vagy jót vagy semmit..ez egy téves fordítás..latinul az eredeti mondás úgy hangzik, hogy halottról jót vagy IGAZAT.

Ettől függetlenül sajnálatos, hogy valaki ilyen fiatalon elhunyt.
Fölöttem írja valaki, hogy ez inkább bulvárhír mint vezető főhír..ez így van. Ezért normális és helyes, hogy a tv2, rtl klub stb. megemlékezett róla.

monddazigazatmar 2014.08.06. 23:27:58

@Nem Penny hajója: Igen, ez az összes fontosabb hír, mint hogy megpatkolt egy alkoholista ripacs.
Sőt ha valami cuki kis állat születik valamelyik állatkertben még az is fontosabb.

Steppenwolf 2014.08.06. 23:28:42

@Nem Penny hajója: Valóban, igaz, hogy pl. ott valamivel többen halnak meg napi szinten, de a gázai konfliktus tényleg picsafüst ahhoz képest, hogy ma elhunyt a Bajor Imre.
Ha nem erre vagy kíváncsi, mi a francért nem mondjuk Blikket olvasol? Ott garantáltan egy hétig ez lesz a címlapos téma Majka meg Győzike mellett.

yabed 2014.08.06. 23:30:09

Isten nyugosztalja Bajor Imrét , de Ő azért mégiscsak csak egy második vonalas művész volt! (ha eltekintünk a Blikk címlap vagy a hetihetes szerepléstől!)

Ezténírtam 2014.08.06. 23:30:14

Na ezért kell ezt nézni... en.wikipedia.org/wiki/Deaths_in_2014

Van ez a Mo. nevű kis sz@ros bili, amiben mi úszkálunk, meg van a világ, aminek szerencsére már ma is mindenki a lakója lehet és szétnézhet benne, ha van lehetősége internetezni...

Remélhetőleg ezért nem lesz már itt soha se illiberális mialóf@sz, de putyinizmus, bármennyire is szeretné a felcsúti ramszeszke (by Bödőcs), bár lehet, hogy még így is elég lesz a bégető analfabéták hada, hogy ismét visszalavírozzuk magunkat oda, ahonnan 25 éve (is) fejvesztve menekültünk állítólag az említett úr vezetésével. Shitland, real deep shit.

_most_ 2014.08.06. 23:32:18

@Mercyful Fate: egyrészt nem értem miért nem tudnak a fideszesek túllépni a heti hetesen, nem is voltak annyira fidesz ellenesek, ráadásul Bajor legtöbbször tényleg hozzá se szólt a politikai hírekhez, másrészt lényegtelen milyen viszonyban volt a fidesszel, hisz elvileg a köztévé a közérdeket szolgálja nem a fideszt, márpedig Bajor Imre egy közismert és közkedvelt színész volt, igazán helye lett volna a hírek között.

Nem Penny hajója 2014.08.06. 23:33:49

Mielőtt a harmincadik MTVA-s is beírja ide, hogy "ó ugyan minek kellett volna ezzel foglalkozni":
- Kb. 20 éven át rendszeres szereplője volt a Rádiókabarénak
- Két alkalommal megkapta a Rádió Nívódíja
- A Karinthy-gyűrűt (Magya Rádió saját díja).
- 1999-ben az Év Színésze.
- 2x Köztársasági Érdemrend
- Több köztévés műsorban is szerepelt + 11 játékfilmben + közel 20 egyéb produkcióban (ezek nagy része szintén a közmédián futott)

Bulvárhír, mi? Barmok.

A lófa szára 2014.08.06. 23:35:04

@DR. Smit Pal..:
Jó nagy paraszt vagy.
(Elnézést a földművesektől.)

Mark Bolt 2014.08.06. 23:35:32

@Steppenwolf: Nem egyetlen hírműsor, hanem a köztévé 1-es csatornája. Ne mosdasd őket, könyörgöm. Van ami védhetetlen.

L.A.M 2014.08.06. 23:36:32

@Dave_bloghu:

Ez mire akart példa lenni? Cronkite a CBS esti híradójának műsorvezetője volt két évtizeden keresztül. Meglepő, hogy a CBS esti híradója hosszú riportot készített róla a halálakor... Emellett nemzeti intézmény, amerikaiak millióinak Kennedy haláláról a Zapruder-film mellett az ugrik be, hogy Cronkite leveszi a szemüvegét, bemondja a halál időpontját, felnéz az órára, és nyel néhányat.

Ami Bajor Imrét illeti: azt még megértem, ha nem vezető hír a halála egy közszolgálati híradóban, de hogy egyáltalán be sem fér az adásba, az elég durva.

campobaszo 2014.08.06. 23:37:43

@Steppenwolf: "Tényleg nagy lehet a baj, és el is hiszem, hogy dühösek vagytok, ha már Bajor Imre halálát" is el kell hallgatni.

Bár jó eséllyel - más megfontolásból ugyan - Orbán Viktor halálát sem mondaná be a köztévé.

monddazigazatmar 2014.08.06. 23:40:58

@yabed: "egy második vonalas művész volt"
Olyan nincs. Vannak művészek. Meg vannak ripacsok.

kukulec 2014.08.06. 23:41:37

@DR. Smit Pal..: megfogadtam, hogy nem kommentelek, de olyan szinten vagy gyökér, hogy amellett nem lehet elmenni.

nincs_nick 2014.08.06. 23:42:19

@Steppenwolf: Kiscsikó, zuglói fidelitas irodában még műszak van? Napi ötért egész sokáig bent vagy....

Aki nem tudná: Zuglóban van ezeknek a pöcsfejeknek irodájuk, oda van betrombitálva vagy 30 ember napi ötezerért fizetve és kommentelgetni kell, meg kamu facebook reget csinálni és gyalázkodni stb. Na nem mintha mszp-ék nem ezt csinálnák. Hiába, komcsi szarkupacok azok komcsi szarkupacok...

Bajor Imre pedig rip.

2014.08.06. 23:45:00

@yabed: Attól még be kell mondani.
@Max: Kimúlt? Te se kritizálj inkább!

monddazigazatmar 2014.08.06. 23:45:30

@Nem Penny hajója:
- Kb. 20 éven át rendszeres szereplője volt a Rádiókabarénak - Amit a Tivadaj szerkesztett ugye?
- - A Karinthy-gyűrűt (Magya Rádió saját díja). - Ami a legjobb humoristának jár ugye? Hmm. Mondj egy poént tőle. Mondjuk Tivadajnál többet mondott.
-2x Köztársasági Érdemrend - nem néztem utána, de nem Kunczemaci minisztersége idején kapta? Mert nagy spanok voltak.
- 1999-ben az Év Színésze. - Ezt meg nem akarom elhinni. Mindenki más szabin volt?

L.A.M 2014.08.06. 23:45:43

@Mercyful Fate:

Rosszul tudod, latinul az eredeti mondás úgy hangzik: halottról JÓL (tehát: pontosan) vagy sehogy.

Amúgy meg Bajor politizált a legkevesebbet a Heti hetesben, arról nem is beszélve, hogy ezek szerint úgy gondolod, hogy az MTV nem is közszolgálati? Másként nehezen értelmezhető az érvelésed.

sey21 2014.08.06. 23:45:55

316 forintot kérnek egy euróért.

Mo jobban teljesít!

monddazigazatmar 2014.08.06. 23:46:31

@nincs_nick: "Bajor Imre pedig rip." ??? Szétszakadt?

penna 2014.08.06. 23:46:33

Magyarország, 2014.
Gyáva, megalkuvó, beszari gyülekezet, s ráadásul a mi pénzükön eltartva. Szegény Bajorról hosszú hónapok óta lehetett sejteni, hogy ebből a betegségből kijönni nem lehet. Lett volna bőven elég ideje ennek a rettegő brigádnak egy köztévéhez hasonlító megoldásra felkészülni, ha bekövetkezik, ami várható volt.
De ennyi telt tőlük. K.vára nem lep meg, csak szimplán undorít. De azt nagyon.

Ssanctuss 2014.08.06. 23:46:56

@Steppenwolf: Remélem, vezéredről egyszer pont ilyen mértékben fogunk megemlékezni...

2014.08.06. 23:47:09

@Indriq: Szerintem itt nem a talpnyalás volt az ok, mert a TV2-n vezető hír volt.

Virág et. 2014.08.06. 23:47:59

@Steppenwolf: Ezt mosd fejezd be. A gyomrom forog az ilyenektől, tetteted a hülyét, meg maszatolsz, közben mindenki érti, mi itt a baj. Bajor a magyar egyes csatornán lett híres, a Szomszédokkal. Bajor számtalan díjjal rendelkező, ország szerte ismert színész, komikus volt. A minimum, hogy a KIRÁLYI, egyes csatorna legalább 2 percben megemlíti a halálát. Ha már ők tették anno híressé, de nemcsak ezért, hanem mert egy meghatározó alakja volt a hazai kabaré és színház szcénának, még akkor is, ha az ottani sz.ros elvtársaidnak, utolsó senki csinovnyikoknak, mint te, ez most épp nem szimpatikus.

Emberi tartás, értelem, empátia. Ez hiányzik az olyan sz.r alakokból, mint te.

Most pedig takarodj.

bloggerman77 2014.08.06. 23:48:07

Az a vicc, hogy a köztévén rendszeresen gyászszünettel bemondják a televízió csak szakmai körükben ismert vágóinak, operatőreinek, képernyőre sosem került szerkesztőinek halálhírét. Fél perc gyászszünettel. Bajor nem fért be...

Steppenwolf 2014.08.06. 23:48:39

@campobaszo: www.hirado.hu/2014/08/06/meghalt-bajor-imre/

Nem kell semmit elhallgatni, az online felületen fent is van a megemlékezés róla.
Mellesleg tényleg beleférhetett volna az esti Híradóba egy 30 másodperc erejéig, már csak azért is, mert tudhatnák, hogy minden ilyen támadási felület azzal, hogy egyesek ebbe is képesek bármit belevizionálni.

"Bár jó eséllyel - más megfontolásból ugyan - Orbán Viktor halálát sem mondaná be a köztévé. "

A köztévé a "dicsőséges demokratikus időkben" azt se mondta be, hogy éppen órák óta ostromolják, amit az összes többi csatorna élőben közvetített, pedig akkor pont élő hírműsort adtak...

jazzcool 2014.08.06. 23:49:02

Köztévé, hírtévé egy kutya. amúgy Bajor bár hetihetesezett, de sosem pártpolitizált, nem is érdekelte őt
a politika.

AurelianoBuendia 2014.08.06. 23:50:20

mindenütt vezető hír volt, a csapból is Bajor Imre halála folyt ma, a köztévében meg nem, na bumm, vége a demokráciának és a sajtószabadságnak :((((((((((

bloggerman77 2014.08.06. 23:52:07

@_most_:

'egyrészt nem értem miért nem tudnak a fideszesek túllépni a heti hetesen, nem is voltak annyira fidesz ellenesek'

>>

A 2002-es választási vereség miatt. Az a mániájuk, hogy a kertv-k ellenpropagandája miatt buktak, pedig a közvéleménykutatók szerint nyerésre álltak.

Nem Penny hajója 2014.08.06. 23:52:08

Amúgy egy D. Tóth Krisztina interjúból kiderül, hogy hogyan működik a közmédiás hírgyártás:
index.hu/kultur/media/2013/06/08/d._toth_kriszta_felgozzel_nem_megy/

"egyszer csak azt láttuk, hogy egy szerkesztőségi ülésre úgy érkezik meg a hírigazgató, hogy napi üzenet van és ahhoz kéne hírt gyártani, nem pedig az a kérdés hogy mik a napi hírek, és azt hogyan fogjuk feldolgozni, akkor kezdtük el észre venni, hogy nagy baj van."

Steppenwolf 2014.08.06. 23:53:28

@nincs_nick: Persze, akinek más a véleménye mint neked, az csakis bértollnok lehet.
Azért szar lehet ilyen szintű paranoiával és beszűkült tudatállapottal élni a mindennapokat, részvétem érte.
Amúgy a "kamuregem" több mint 7 éves, nyugodtan megnézheted. Kiscsikó.

Lévai Júlia 2014.08.06. 23:55:01

"Nyilván" alkoholista volt, "nyilván" halálra itta magát, "nyilván" 100 napos gyászt szeretnének, akik szerették ... Bár nekem egyáltalán nem "nyilván", hogy az embernek az átka megfoganhat, de most azt kívánom, hogy akik így beszélnek, azokat már a Bajorénál sokkal enyhébb betegségnél is azonnal, reflexből és sűrű gyakorisággal alkoholistázzák le, ahol csak lehet. Már az orvosi rendelőben, a regisztrációnál is mondják neki,hogy "ön nyilván azért van itt, mert alkoholista".

monddazigazatmar 2014.08.06. 23:56:24

@_most_:

'egyrészt nem értem miért nem tudnak a fideszesek túllépni a heti hetesen, nem is voltak annyira fidesz ellenesek'

Hahahaah. Tényleg. Tulajdonképpen semmi másról nem tudtak poénkodni.

monddazigazatmar 2014.08.06. 23:57:48

@Lévai Júlia: Alkoholista volt, nem is nagyon titkolta egyébként.
Elvileg az agydaganatnak semmi köze az alkoholhoz.

Geszler Herrmann 2014.08.06. 23:59:40

Talán azért nem foglakozik vele a köztévé mert Bajor Imre az elmúlt 20 évben politikai szekértolóvá építette le magát?
A köztévének pedig a ti állandó sulykolásotok szerint is pártsemlegesnek kell lenni-e. Hát ezért...
JA Ti ballibsik vagytok, tehát a pártsemlegesség ezen esetben már nem lényeg...

Geszler Herrmann 2014.08.07. 00:00:26

A balibsi oldal sír rí most hogy mekkora színész volt, hisz szomszédok meg meseautó, meg az összes szar az elmúlt 15 évben. Megmutatta, hogy kövér, kihozott 50-esként is ő játssza mindig mindenhol a főszerepet.
Hát akkor gyúrunk vaze...

LiberAll 2014.08.07. 00:00:35

Emberek B+ van még valaki aki néz állami tv csatornát önszántából tudatmódosítók nélkül ??? Ha nem mondanák nekem az sem tűnne fel, ha megszűnne, az MTV, vagy megint felgyújtanák, bár a jelek szerint az sem volna ekkora égés, mint amit ma a híradó tömegtájékoztatás címén művelt.

M_Runcájsz 2014.08.07. 00:00:42

Most már tuti, hogy ez a kibaszott Steppenwolf a köztévénél dolgozik. De szét tudnám kúrni a fejedet.

Steppenwolf 2014.08.07. 00:01:44

@Nem Penny hajója: DTK politikai irányultságát mindenki tudja, elég megnézni, hogy előtte mely médiumoknál dolgozott, és hogy korábbi kormányok idején milyen beosztásban volt a köztévében.

Lehet, hogy régimódi vagyok, de szerintem oda nem piszkítunk, ahonnan korábban ettünk.
Ilyen "történeteket" meg bármelyik sértődött, felmondott alkalmazott tud gyártani korábbi munkahelyéről...

Steppenwolf 2014.08.07. 00:07:44

@M_Runcájsz:
El sem hiszed, mennyire távol jársz...
Az tényleg annyira elképzelhetetlen, hogy baromira kontraproduktív egyes emberek szemében ez a cirkusz Bajorral még akkor is, ha alapjában véve az a véleményem, hogy említésképpen valóban helyet érdemelt volna az esti Híradóban?

"De szét tudnám kúrni a fejedet. "

Na mi van apafej, felszínre tört belőled a demokrata? :D

kis.herceg 2014.08.07. 00:09:00

@Steppenwolf: igen, de nyilván nem lehet mindegyikről híradás.

L.A.M 2014.08.07. 00:10:55

@Geszler Herrmann:

"Hát akkor gyúrunk vaze..." Először is: szerintem te most elég alaposan kevered Bajort és Gálvölgyit.

Másrészt: a pártsemlegesség azt jelenti, hogy csak a pártsemlegesek halálhírét lehet bemondani? Nebassz!!

kis.herceg 2014.08.07. 00:11:23

"Nem kell semmit elhallgatni, az online felületen fent is van a megemlékezés róla."

tökmindegy, a tények: ha valaki egész nap nem értesül róla és csak a tv-ben nézi a híreket az m1-en, nem tudja meg hogy meghalt Bajor Imre, na ez a durva.

M_Runcájsz 2014.08.07. 00:12:16

@Steppenwolf: nem vagyok demokrata. már nem. kiölték belőlem. anarchista vagyok. és úgy veszem észre, egyre többen.

P.Freddy 2014.08.07. 00:13:15

@Steppenwolf:

"...politikai irányultságát mindenki tudja..."

Az okádék, fideszes-fajta büfögős hazudozás nem politikai irányultság kérdése, hanem zsigeri görénység kérdése.

Ettől függetlenül tökmindegy, milyen irányultságú faszparaszt vagy, egy országos hírű művész halála a Közpénzből 80 milliárdért kistafírozott, Fideszpatkány seggfejek által belakott, Orbánseggnyaló geciládák által telehányt Köztévében is kötelességszerű híradás - kellene hogy legyen.

Persze , ha a gyomrotok beveszi, hogy amiért kritikusa volt a seggnek, amibe beszorult a nyelved, és ezért megengedhető az "elhallgatás", akkor - akkor bizony a jókurvanyádat. Petőfisen, te spermamaradék. Semmivel se vagy kevésbé büdös vagy kevésbé tetű csótány, mint Bayer Zsolt.

Lévai Júlia 2014.08.07. 00:19:19

@monddazigazatmar: "Alkoholista volt, nem is nagyon titkolta egyébként."
Még ha így is volt, a színészi jelentőségének talán mégsem ez a meghatározója.(Amúgy fogalmam sincs, titkolta-e vagy sem, nem voltam vele közvetlen viszonyban. Amit pedig a Heti 7-esben erről előadott, az egyértelműen egy túljátszott, fölvett szerep volt.)

"Elvileg az agydaganatnak semmi köze az alkoholhoz."
Gyakorlatilag sincs.

Le Orme 2 2014.08.07. 00:22:46

Egyetértek Steppenwolffal, elég baj, hogy valaki ezt is kormányszócsövezésre használja.

P.Freddy 2014.08.07. 00:25:39

@Le Orme 2: Igazad van, simán csak patkányság. Ilyenek vagytok, fideszpatkányok. Mindent szart benyaltok, amit a szátokra ken a Vezér és buziláda tanácsadói, Habonnyal az élen. És másnap annak az ellenkezőjét is, mert teljesen, reménytelenül segghülyék vagytok, csak egy számít: ORBÁNSEGG!!!

el....tuk 2014.08.07. 00:28:52

valaki kérdezte, hogy vajon az echo tv hiradója megemlékezett-e Bajor Imréről. A válasz: igen. Az echotv honlapján most is megnézhetitek a hiradójukat, és a 13. percnél van a hír.
Hajrá köztévé. :(

monddazigazatmar 2014.08.07. 00:34:23

@Lévai Júlia: Színészi jelentősége? Volt neki olyan? Nem az a bajor halt meg akinek ez egyetlen értékelhető szerepe egy fóka volt?
A hetihetesben nem volt az annyira túljátszott, hogy mennyit piál.

Le Orme 2 2014.08.07. 00:40:08

@P.Freddy: Nem értem, miért nekem válaszként küldted írásod, mert nincs összefüggés szánalmas hozzászólásod és Steppenwolffal egyetértő véleményem között.

P.Freddy 2014.08.07. 00:42:58

@monddazigazatmar:

"Színészi jelentősége? Volt neki olyan?"

Volt.

Többet ne böfögj arról, aki évtizedeken keresztül, zsigeri tehetséggel megáldva, színészművészettel szórakoztatta emberek millióit.

OFF, de rád sajnos nem OFF:

Ha nem tetszik, ne nézd, ne hallgasd, nézzed csak Orbán beszédeit, a zene füleidnek "Viktor! Viktor!" ordítozásokat, és élvezd, hogy Lázár János milyen szépen fröcsögve hazudja tele a pofádat azért, hogy csak ORBÁN SEGGÉT nyaljad mindörökké. Ámen.

P.Freddy 2014.08.07. 00:47:50

@Le Orme 2:

"nincs összefüggés"

De van összefüggés. Ugyanis ezek a Fideszpatkányok ugyanazok a szellemi fogyatékosok, akik betiltották Kodály Zoltánt, mert sértőnek találták egyik zenéje címét a helyi vezérpatkányra nézve.

Ugyanezek a patkányok most elhallgatják egy minimum országosan elismert művész halálát, mert kritikusa volt az országos vezérpatkánynak.

Van összefüggés. Ha nem érted, olvass utána.

Lévai Júlia 2014.08.07. 00:51:05

@monddazigazatmar: "Nem az a bajor halt meg akinek ez egyetlen értékelhető szerepe egy fóka volt?"
-- Nem.Olyan Bajor nincs a magyar színjátszásban.
Ld. még itt:
Nem Penny hajója 2014.08.06. 23:33:49
Mielőtt a harmincadik MTVA-s is beírja ide, hogy "ó ugyan minek kellett volna ezzel foglalkozni":
- Kb. 20 éven át rendszeres szereplője volt a Rádiókabarénak
- Két alkalommal megkapta a Rádió Nívódíja
- A Karinthy-gyűrűt (Magya Rádió saját díja).
- 1999-ben az Év Színésze.
- 2x Köztársasági Érdemrend
- Több köztévés műsorban is szerepelt + 11 játékfilmben + közel 20 egyéb produkcióban (ezek nagy része szintén a közmédián futott)

De persze mindettől még zavartalanul lehet lenézni, alábecsülni, kigúnyolni bárkit. Ez a kéjelgés egyébként sem annak a személynek a tulajdonságaiból szokott eredni, akiről éppen szó van. Sokkal inkább a kéjelgőkéiből.

az utolsó bögreharcos 2014.08.07. 00:58:42

Nahát de érdekes. Pont a szólásszabadságról óbégató libsik hisztiznek, mert nem az megy a tévében, amit ők elképzelnek.

GabeE3e 2014.08.07. 01:01:48

A kommentek nagy része szánalmasan alacsony intelligencia szintet tükröz, szégyen amit befröcsögtök.

RIP Bajor Imre ,-

az utolsó bögreharcos 2014.08.07. 01:02:35

Az meg milyen, hogy külön éber elvtársak figyelik a csatornákat és azonnal jelentenek, ha szerintük sérül a turbóliberális mélydemokrácia :D

dr nmate 2014.08.07. 01:11:01

Ezt a hírt majd megírják!

HaCS 2014.08.07. 01:12:39

@az utolsó bögreharcos:

Te meg min vagy meglepve? Hogy az emberek néznek TV-t? (Figyelik a csatornákat? WTF???) Vagy hogy egy újságíró ír is róla, mit (nem) látott?

Ha ilyen dolgokat nehezen tudsz hová tenni úgy érzem fognak még érni meglepetések ebben az életben.

dr Smittpálelnökúr 2014.08.07. 01:15:37

@Steppenwolf: Az elvakult fidesznyikek most bizonyítják a hozzászólásaikkal, hogy igazi csürhe népek.

NYJetsTD 2014.08.07. 01:16:12

Lehet szeretni, lehet utálni Bajort, de Magyarország egyik legismertebb színésze volt. A M1 híradójának kötelessége lett volna megemlékeznie róla legalább 10 másodpercben. Nem tették.
Miért? Mert hitvány gazemberek irányítják a közmédiát. Eddig is tudtuk, nincs miért csodálkozni. Az itteni hozzászólásokból is látszik, igény van hitvány gazemberekre. Európa közepe...ha-ha-ha.

HaCS 2014.08.07. 01:22:47

@Darth_Vader:

Köszönöm végiggondolt következetes érvelésed.
Őszintén elgondolkodtattál.

Ezzel tényleg nehéz lesz vitába szállnom!

Tiborpapa 2014.08.07. 01:28:41

Bajor Imre Valaki volt. Valaki. Ellentétben azokkal, akik méltatlan kifejezésekkel illetik. Ők a senkik, akik névtelenek.
Bajor Imre színművész! Nyugodj békében!

Kandaláber 2014.08.07. 01:33:26

RIP kicsihuszar es bandaja.
.
Nem voltal az esetem, de neha jokat nevettem, jokat szorakoztam.
.
Ripacs mert nem Lear kiralyt jatszott, amit, nem nezett volna meg a hozzaszolo?
.
de Funes is inkabb ripacs volt, es zseni.
.
Gyerekek, egy pihenes nem esne jol nektek?

Munka frontjan harcoltok, probaljatok meg egy kicsit Imre modra konnyeden venni a dolgokat...
.
Kar, hogy ilyen indulatot valt ki a blog szerzojebol egy elmaradt 2 perc. Meg a halottaink emleket sem tiszteli. Pedig ennek a napnak rola kellene szolni, mit alkotott, miert volt szeretheto Bajor Imre.

Kedves sixx, annyira sajnalom, hogy nem erted, amit irok, irtam maskor is.

Fánkevő Fáncsi 2014.08.07. 01:36:03

Hát igen ez elég szégyenteljes. Még ha a kormánypárti média "ellenségként" tekint is rá, ez akkor is parasztság. Halálában már senki nem ellenség. Közkedvelt szeretett színész volt.

"...Az atv, az RTL Klub és a TV2 vezető hírként kezelte..."

Mondjuk ezeknek a csatornáknak a hírszerkesztését sem kellene etalonnak tekinteni. Van ott is fejlődnivaló a hírek válogatása terén.

Sheriff az égből 2014.08.07. 01:37:18

majd megirjak a magyar kronikaban...

geriszab (törölt) 2014.08.07. 02:00:42

Hipochonder, alkoholista es ripacs volt Bajor. De ezeket olyan jol nyomta, ahogy mas nem tudta volna. Maga is viccelt hipochondriajaval, alkoholizmusaval es ripacssagaval.
Nem volt a vilag legnagyobb szinesze, de egy kedves komedias volt. Megerdemelt volna par percet a kozteven is.
Amugy a kozteve minden kormany alatt pont ilyen gerinctelen es szolgalelku. A szocik alatt is reszrehajlo volt. Sajnos minden kurzusban a talpnyalok keruknek oda. A magyaroknak ez a kozmedia dolog nem megy seggnyalas nelkul, talan meg kellene szuntetni es minden part csinaljon sajat mediabirodalmat sajat penzen. Persze ez ugyse lehetseges, a kozpenznel olcsobb es edesebb nincs.
Szerencsere nem az adja egy ember erteket, hogy a magyar kozteve mennyit foglalkozik vele. Szomoru, ami megy, de szerencsere annyi alternativa van, internet, kertevek, bulvar, hogy a kozteve sulya szerintem elenyeszo ma mar. Oregek megnezik, de ennyi.
Mondjuk attol meg lehetne objektiv, pont azert, mert mar nem egyeduralkodo, kilog a lolab, ertelmetlennek latom a partoskodast. En oszinten el se tudom mar kepzelni, ki nezi a Hiradot.
A temetesre kivancsi leszek, biztos tele lesz kollegakkal es ellenzekiekkel. Pedig Bajor mindig is eleg apolitikus alkat volt. Pont ezert nem kellene partpolitikat csinalni a halalabol.
Bar gyanitom, a kozteve vezetoi tesztelni akarjak az ellenzeki bloggereket es meg orulnek is a felhaborodasnak, amit keltettek.

otgorbebogre 2014.08.07. 02:08:44

kivanom minden hozzaszolonak hogy rola is ugy emlekezzenek meg ahogy o emlekezik meg masokrol.az emberi kulturalatlansag legalja hogyha meg az is faj hogy valakik gyaszolnak egy embert aki nekik sokat jelentett. a kulturalatlansag masik formaja hogy valaki bajort csak a heti hetesben latta. en nem dicsekednek vele.

Makkasz 2014.08.07. 02:41:39

@Steppenwolf: Viccesfiu az M1 nagyszeru 8%-os nezettseget oralviktor osszes tobbi MTVA-s szarja egyutt nem eri el.

Oltari szegyen ez. Azert mert nem volt fideszseggnyalo. Meg halalaban is buntetik.

Bazmeg, jeloljenek ki kulon parcellat es tomegsirt nekunk. Allatok.

L.A.M 2014.08.07. 03:36:52

@Max:

"Kimúlt"?

Bazdmeg, ezt egy kutyára mondjuk, nem egy emberre. "Kimúlt Bajor Imre", szerinted ezt kellett volna mondani?

A "meghalt" egy tisztességes magyar szó, én még nem találkoztam normális emberrel, aki ne azt mondta volna egy szerette halálakor, hogy "meghalt".

Hagyjuk már az ostoba sznob eufemizálást, aminek a következménye mindig valami hasonló nevetséges hozzászólás, mint a tied.

"Kimúlt", bazdmeg, tisztelettel.

geriszab (törölt) 2014.08.07. 05:28:30

@otgorbebogre: "a kulturalatlansag masik formaja hogy valaki bajort csak a heti hetesben latta. en nem dicsekednek vele"

a kultúrálatlanság egyik formája, hogy Bajor nevét kisbetűvel írod

amúgy azzal is jó nagy hülyeséget írtál, hogy aki Bajort csak a Heti Hetesből ismeri, az kulturálatlan
az ország legnagyobb része márpedig onnan ismerte elsősorban

biztos sokan vannak, akik a Rádiókabaréban hallották néha
százezrek a Szomszédokból
meg pár tízezren pár gagyi filmből, amiben szerepelt (a 30-as, 40-es évek sikerfilmjeinek remake-jei)
néhány tízezren operettekben is láthatták
ripacs volt, de annak Magyarországon elsőosztályú, ez is egy zsáner, ilyen színészeknek is van létjogosultsága

na most ezekből bármelyiket ki lehetne választani és aki csak pl. az operettekből ismerte Bajort, azt leprimitívezni, mert az operett az milyen gagyi má'

ostobaság olyat írni, hogy valaki kulturálatlan, mert csak egy helyről ismeri Bajort
tudomásul kellene venni, hogy a színház már nem széles tömegek szórakozása, nem véletlenül szerepelnek a színészek is a TV-től kezdve a bulváron át akármiben, így jutnak el a közönségükhöz

a Heti Hetes mellesleg egy rekord nézettségű műsora volt az RTL-nek, hetente képernyőn, Bajor sem szégyenkezett miatta, hogy mekkora alja dolog abban szerepelni, tehát szerintem nézni sem volt szégyen

azt gyanítom, hogy a Fidesz még mindig neheztel a Heti Hetes volt szereplőire, mert a műsor erősen hozzájárult a 2002-es választási vereséghez, konkrétan a kormány fikázására ment ki akkor a játék, majd a szocikormány alatt a kritikai hang enyhült és ezzel együtt a HH népszerűsége is gyorsan hanyatlott, én is akkor fejeztem be a nézését, amikor elvtelenül védték a szoci-szadesz kormányokat
nem azért, mert azon az oldalon álltak, hanem mert kurva szar lett a műsor az éles nyelvű és humoros kritika hiányában
Bajor pedig amúgy a legkevésbé politikai beállítottságú szereplője volt a műsornak, ellentétben Farkasházyval vagy Gálvölgyivel, akik teljes mellszélességgel a szoci-szadesz oldalra álltak
szóval én gáznak tartom, hogy Bajor halálát nem említették a Híradóban, elvégre közszolgálat vagy miafasz
ugyanakkor azok is elmehetnek a picsába, akik ezt is orálorbánozásra használják fel
érdekes, a blogban sem Bajor halála és a megemlékezés a téma, hanem az fidesznyikezés
azt látom, hogy a ballib oldal megmondóemberi sem tisztelik Bajor emlékét még annyira sem, mint a jobberek

Sárga Pecsenyekacsa 2014.08.07. 05:51:10

@Nem Penny hajója: Bizony ám!
A 90-es évek elején egy hetilapnál dolgoztam. A múlt hónapban elhunyt egykori kollégánk, akit nagyon csúnya körülmények között túrtak ki a szerkesztőségből, azóta gyakorlatilag nem is beszéltek vele, majd az újság is vett egy narancsos-benyalós fordulatot. Ez a hálátlanság és mellőzöttség szerintem úgy 40%-ban benne volt korai halálában.
Ennek ellenére egy egész oldalas, elegáns és megható nekrológgal búcsúztak tőle.
Csak ellenpéldaként említem, hogy bizony lehetett volna így is.

Wagem 2014.08.07. 05:54:22

Mindenki nyugodjon le a picsába náci liberó szennytelep..!!
Sem a CNN.,sem a BBC.nem hozta a hírt.
Nálunk is csak Erős Antónia böffentett pár szót.

stefan03 2014.08.07. 06:08:44

M1 M2 ez a TV csatorna nem a miénk,csak mi adófizető állampolgárok tartsuk fenn a FIDESZ számára.Orbán már régen tullépte a volt Kádár diktatúrát.Szégyellem,hogy ebben az országban élek,de úgy látszik nem csak én vagyok így hanem az a több mint 500.000 ember is aki elhagyta ezt az országot.
Ennyire népszerű ,és közkedvelt színész nevét halálakor a közmédia még meg sem említi,ez minősít is.
Őszinte részvétem a családjának,nyugodjon békében.a mi szivünkben örökké élni fogsz Bajor Imre

Ashi Valkoinen 2014.08.07. 06:24:09

@geriszab: Meghalt egy igazi ripacs.Miért lenne hírértéke egy ripacs halálának.Igen a hulladék kereskedelmi adókon két karambol vagy cserépleeséses hír között,ott helye lehet.

Melee 2014.08.07. 06:30:18

Sixx ne csodálkozz, Bajor liberális volt, és ez tűzzel-vassal irtandó bűn a posztkommunizmusban.

@Ashi Valkoinen: Látom szorgalmas vagy, reggel fél hétre már ki is nyaltad a mai napra előírt adag sz*rt, írj be a pártirodára, aztán mehetsz vissza aludni.

Deszkás 2014.08.07. 06:40:35

@Ashi Valkoinen: Igenis van hírértéke egy olyan, államilag kitüntetett színésznek, mint ő volt. Hulladéknak meg inkább a közszolgálati adót hívhatjuk, nem a kereskedelmieket...
Egyébként megnézve az M1 híradóját, nem különb bármely kereskedelmi adó híradójánál.

Tronik 2014.08.07. 07:06:44

Bajor nem volt színész óriás. Sokat mutogatták a TV-ben, jó ismerősei voltak. Nekem Bajor olyan, mint Sas József. Nagyon hypeolták bizonyos emberek. Ennek ellenére illene megemlékezni róla, mert sokan ismerték szerették. A köztv híradóján nagy érezhető a kormány mancsa, ez nem tagadható! Kutyaütő politikusok mindkét oldalon. Szomorú, hogy ilyen emberek közül lehet csak szelektálni választáson.

Bátorkeszi 2014.08.07. 07:07:03

Na, most az okosok jól megmondják, hogy másnak mit kéne csinálnia. Nem volt olyan nagy szám, bár bizonyára sokan szerették. Számomra semmitmondó ripacs volt, nem színész.

Amúgy meg az origó hetek óta naponta beszámolt az állapotáról, itt az indexen van róla kb. húsz cikk. Tehát nem értem, hogy a média nézettségi mutatói szerint (állítólag) nézetlen tv-ben miért hiányzik ez a bréking nyúz eygeseknek.

righthook 2014.08.07. 07:14:38

Bajor celeb volt, nem színész, a kereskedelmi tv-k celebje. Ők bemondták a halálhírt, rendben van. Kelemen Anna vagy Anettka halálhírét is be kellene mondani?

fazzoletti 2014.08.07. 07:16:11

@Steppenwolf: Szégyelld magad.... Undorító féreg vagy....

geriszab (törölt) 2014.08.07. 07:18:20

@Ashi Valkoinen: a ripacs a köztévén is szerepelt régebben, a közrádióban is, amellett, hogy közpénzből fenntartott színházakban játszott, közszereplő volt
elhiszem, hogy nem mindenkinek szíve csücske az operett, meg a Heti Hetes, de

ripacs volt, ez volt a szerepe, nem lehet mindenki Sir Laurence Olivier, Bajor sem gondolta magáról, hogy több lenne, mint egy szórakoztató ripacs, annak viszont elég jó volt

amúgy mindkét oldal szégyellheti magát, a kommentekben itt vádolják egymást, hogy pártirodából ír a másik
ez már a vég
és mindegyik azt hiszi, hogy csak ő az, aki nem pártmunkás, a többi hozzászóló meg pénzért nyomja...

el fogunk oda jutni, hogy ha Orbán meghal, akkor a ballib médiabirodalom egy szót sem fog róla szólni, vagy még örömtáncot is járnak, ha Gyurcsány hal meg, akkor meg a jobboldali média fog hálaadó misét közvetíteni
elképesztő
nem csak a fideszesek itt az agymosottak, de a ballibek is, megérdemlik egymást, aki meg ez alól ki akarja vonni magát, az megy külföldre (mert félreértés ne essék, nem csak a Fidesz elől menekülnek az emberek, hanem a ballibek elől is, meg az oda-vissza gyűlöletkampányoktól)

zooltek 2014.08.07. 07:21:40

@Bátorkeszi: Itt nem a nézettség a lényeg, hanem hogy pont a köztv nem említi. 38 éve kezdte a szakmát, többszörösen kitüntették. De még ha nem is kapott volna semmilyen díjat, meg lehet szeretni, nem szeretni, az egész ország tudja, kiről van szó, ezért már kötelessége lenne a híradónak legalább megemlíteni. Másrészt meg azért csak évekig szerepelt pont a köztv-n, ez lett volna a minimum.

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ 2014.08.07. 07:24:42

@Mercyful Fate: Halottakról igazat vagy semmit. Meg ha már, akkor a szó szerinti fordítás az, hogy halottakról JÓL vagy semmit.

ledkerék 2014.08.07. 07:25:33

Bajor Imre valóban sok embert megnevettetett.Produkcióit korhatár nélkül sokan nézték.Azonban egy ilyen embernek a magánélete is nyitott könyv.Így alkoholista életmódjával a fiatalságnak elfogadhatatlan példát mutatott.Ezt tartom a megemlékezés mellőzésének.Akár ki is intézte ezen mellőzést jól tette.A sok celeb sugallta magatartás forma is elítélendő!

geriszab (törölt) 2014.08.07. 07:35:21

Én remélem, hogy sok nem ballib értelmiségi és művész elmegy a temetésére (Fábry) és a ballibek nem fognak rájuk köpködni, kifütyülni őket. Bajor amúgy is az egyik legkevésbé apolitikus alkat volt a Heti Hetesben, inkább magára vállalta a bohóc szerepét, csak ne kelljen politikával kapcsolatban megnyilvánulnia.
Ripacs volt, nem a legnagyobb magyar színész, de egy egy perces megemlékezést megérdemelt volna a köztévén is. Elvégre korábban nekik is dolgozott, ahogy a közrádiónak is. Remélem lesz emlékműsora.

Bajornál kisebb figurák is kapnak figyelmet, ha meghalnak, Bajor azért országosan ismert volt, ha csak a Szomszédok és a Rádiókabaré miatt is. Ezek meg a közszolgálati médiában készültek, pont ezért is megemlíthették volna.

ZöldszemM 2014.08.07. 07:44:02

És mi ezzel a probléma ??

dtk74 2014.08.07. 07:47:06

@yabed: Kik az első vonalasok? csak kérdezem...

geriszab (törölt) 2014.08.07. 07:48:24

@ledkerék: "egy ilyen embernek a magánélete is nyitott könyv.Így alkoholista életmódjával a fiatalságnak elfogadhatatlan példát mutatott.Ezt tartom a megemlékezés mellőzésének.Akár ki is intézte ezen mellőzést jól tette.A sok celeb sugallta magatartás forma is elítélendő!" - hát akkor talán politikusokról se emlékezzünk meg ezentúl
Nagy Imre pl. egy hithű kommunista volt, ahogy Rajk László is egy véres kezű kommunista volt, Petőfi is egy elég link alak volt, ahogy Kossuth is sikksztási ügybe keveredett. Rájuk mégis emlékeznek. Festők, művészek közül rengetegen élnek züllöttebb életet, mint Bajor élt valaha, mégis értékelik őket.
Alkesz volt, de nem hiszem, hogy ma, amikor már minden második gyerek füvezik, minden családban szinte már van, vagy volt alkoholista, pont Bajor Imre, akire a fiatalok nem hiszem, hogy példaképként tekintenek, lesz rossz hatása bárkire.

ZöldszemM 2014.08.07. 07:51:07

@stefan03:
Megmondtad a tutit de félre tájékozott vagy !

MACISAJT 2014.08.07. 07:56:42

@Tronik: ("Bajor nem volt színész óriás. Sokat mutogatták a TV-ben, jó ismerősei voltak. Nekem Bajor olyan, mint Sas József.")

Találó hasonlat.( Utóbbi is majdnem Kossuth díjig jutott Gyurcsánynál.)
Ahogy a Szomszédok is "kapcsolatokra" épült( most vetítik az M3 csatornán, nézzen valaki aczélízű tanmesét, borzalmat, amit aztán ráadásul a "piacgazdaságban" is előadtak, immár
" Életképek" címmel).

Bajor is jelképe volt annak hogy kontraszelektált ripacsok tarolhattak egy olyan országban ahol szinte és csakis kulturális kiválasztottak rúghattak(-nak) labdába.

ZöldszemM 2014.08.07. 07:56:52

@geriszab:
engem is mellőztek mégis túléltem már 15 éve !
Mázlim van.
Ja az éjjel azt álmodtam hogy nem kaptam jutalmat. A csókosok 300 - és 500 eft körül kaptak és volt aki reklamált.

Aztán felébredtem.

ZöldszemM 2014.08.07. 08:00:20

"és mellőzöttség szerintem úgy 40%-ban benne volt korai halálában." Engem is mellőztek mégis túléltem már 15 éve !

Koca Caola 2014.08.07. 08:08:48

Az sosem fogom megérteni, ha valami nektek nem szimpatikusat csinál a tv2,akkor mindig az van, hogy a FIDESZ HOLDUDVARÁBA TARTOZÓ TV2,ha meg nektek szimpatikusat, akkor meg sima tv2-ként emlegetitek...

Klaci55 2014.08.07. 08:15:12

Itt a "köztévéről" volt szó,az ízléstelen stílusban megnyilvánulók ezzel elismerik, hogy ez a tévé már nem a nagy közösség tájékoztatására rendezkedett be.De nincs mit ezen csodálkozni! Ez egy ilyen ország. Van "nekik" köztévéjük,köztársasági elnökük, főügyészük, alkotmányuk stb.,tévéjük miért ne lenne? A sajnálatos eseménynél maradva - jobb és baloldali rablóbandáktól függetlenül - Bajor Imre nyugodjon békében!

Peterpapo 2014.08.07. 08:16:36

@Steppenwolf:

Figyu!

Nem lenne hörgés, ha más színész halálát sem mondta volna be a köztévé, amikor meghalt valamelyik nemzet színésze. De így? Kifejezetten gusztustalan, úgy hogy nem kell a szar dumád. Tényleg kihízhatnád a fejed a seggedből, akkor talán nem írnál sületlenségeket.

Peterpapo 2014.08.07. 08:18:54

@MACISAJT:

Az, hogy te minek tartod Bajort, nem releváns abból a szempontból, hogy ismert színész volt, meghalt, de a köztévén kussoltak róla.

trafikos önkormányzati képviselő 2014.08.07. 08:28:16

Itt az a probléma, hogy egy ilyen híres ember haláláról beszámolnak mindenhol. Nálunk a köztévén annyira elvakult talpnyalók vannak és annyira félnek, hogy valami rosszat tesznek, hogy inkább kihagynak egy olyan hírt, ami mindenhol máshol vezető hír. Csak azért mert ott ült a heti hetesben, bár nem politizált, inkább a humor oldalát vitte a műsornak. Szégyen, ami a köztévén és a többi Fidesz médiában történik, eddig is az volt, de ezzel még lejjebb süllyedtek.

kurgan 2014.08.07. 08:35:47

@yabed: mondjuk ahhoz képest az egész ország ismeri. bezzeg ha "megpatkol" egy második vonalbeli fideszes politikus vagy akárki, biztosan hír lenne belőle. sajnos itt egy ember halálából is ideológiát csinálnak.

Peterpapo 2014.08.07. 08:39:18

Nem tudom miért kell ekézni szerencsétlen hírszerkesztőt? A híradónak csupa jó hírről kell szólnia, ez meg ugye nem jó hír. Szegénynek a múltkor is a fejére koppintottak, amikor arról számoltak be, hogy az egyik állatkertben depressziós lett a jegesmedve.

Peterpapo 2014.08.07. 08:42:12

@righthook:

Persze nem kell. Elég, ha Bayer, vagy Szaniszló halálhírét mondják majd be.

vazzup 2014.08.07. 08:43:40

@az utolsó bögreharcos:

"A CÖF-CÖKA-t támogatók közül több mint 500-an vállalták önkéntesen, hogy figyelik a közösségünket támadó médiumokban megjelenő igaztalan vádakat, hamis megnyilvánulásokat."

Höhöhöhhöhöhöhöhöhö. Faszparaszt. S ezek nem ebből élnek, hanem a Fidesz vérkomcsi házmesterei.

@geriszab:

Szakadj már le a ripacsozásról vazzeg, Shakespeare is ripacs volt, link alak és a maga korában a legsötétebb ponyva volt, amit csinált, még se beszélnek róla így.

Amúgy meg:

Meghal a Bajor Imre, megírom! Ja, nem!

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2014.08.07. 08:43:45

@Dervenkál Egon: Nekem sem lenne semmi bajom a "közssolgálati" médiával, ha nem az én pénzemből nyalná a kormány seggét. A TV2 a saját reklámbevételéből annyi érdektelen bulvármoslékot rak a Tényekbe, amennyi csak jólesik neki, de az MTVA egy kvázi fizetős szolgáltatást nyújt nekem, ráadásul igen drágán, így jogosan küldöm el a kurvaannyukba őket, ha a szolgáltatás színvonala fos.

fran7 2014.08.07. 08:44:30

Azért furcsa nekem, hogy itt, ahol azt elemezzük, hogy miért hagyták ki Bajor Imre halálát a köztévé híradójából, olyan kevesen beszélnek az elhunytról. Jobbosként egy dologról emlékeznék meg.
Mikor kiderült MGPről, hogy ügynök volt, akkor ez az RTL Klub ingerküszöbét is elérte, akkor Bajor és Gálvölgyi volt aki elítélte MGP tetteit. Ők merték egyedül, mert ők már nem a színházból éltek. Bátor tett volt. Másrészt tudjuk mi történt ezen eset kapcsán Cserhalmival. Aki azért tényleg nagyformátumú színész. Csakhogy ne feledjük, hogy ez a kirekesztősdi, nem az utóbbi 5 évben kezdődött.

.snɯıɹd snɔlns 2014.08.07. 08:55:39

A köztévé arra való, hogy minden nap beszámoljon Országunk csodálatos fejlődéséről szeretett Pártunk és Vezérünk jó cselekedeteiről!

nincs_nick 2014.08.07. 08:57:18

@Steppenwolf: Nyilván.:D 10 éves sleeper regjeitek is vannak, szóval nó para. Egyik ismerős ott "dolgozott", hát Finkelstein sok újat már nem tudott nektek hozni.:D

Commandante Jayasuriya 2014.08.07. 08:58:58

Az a helyzet, hogy a fidesz propagandaosztályán úgy módosították a Rákosinak tulajdonított szlogent, hogy "Aki nincs velünk, az nem is létezik."

@Peterpapo:

Ha a halálhír negatív, akkor azt kellett volna mondaniuk, hogy a mennyek országában egy új, boldog élet vár rá. Az legalább a jelenlegi, magát kereszténynek mondó kurzusnak is megfelel.

Peterpapo 2014.08.07. 09:03:14

@Commandante Jayasuriya:

Ilyet ne várj tőlük! Hogyan is juthatna az eszükbe bármi ilyen, amikor nincs nekik olyan. Fentről meg nem érkezett meg az ukáz.

KGSzi 2014.08.07. 09:05:28

@nincs_nick: Épp munkára lenne szükségem, otthon végezhetőre. Van egy telószámod? :D

Fűegér 2014.08.07. 09:05:50

Köztévé M1 M2 Duna meg az összes állami pénzen ( a mi adó forintjainkból) működő tájékoztató csatorna. Feladata az országban és a világban történt események hiteles tájékoztatása a néző felé, azaz felénk, állampolgároknak, akik eltartjuk ezért a feladatért többek között.
Bajor Imre nyugodtan kimondható az ország színésze volt! Nem celeb, nem senkiházi politikus, ha nem a nemzet színésze. A Magyar Köztársasági Érdemrend kiskeresztje (1997) A Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztje (2007) stb…..
Felejthetetlen pillanatokat szerzett nekünk a népnek, humorral és vidámsággal fűszerezve. Nem hiszem, hogy van valaki, az országban, aki ne ismerte volna.
Én a nép nevében felháborítónak tartom, hogy haláláról nem kaptam tájékoztatást, hanem mindenféle, külföldi pénzen fenntartott kereskedelmi csatornából kellett megtudnom. Követelem, hogy az én pénzemen is fenntartott műintézmény vezetőét, azonnal zavarja el a főnöke a magyar kormány, a picsába!!!!!!!!!!!!!!!!!! De legalább is közmunkásnak!!!!!!!

Zol 2014.08.07. 09:06:59

Ne adja ég, de ha mondjuk ez Eperjes Károllyal történt volna, akkor nemhogy a híradó csak róla szólna, de az összes közszolgálati tv hetekig csak Eperjes filmjeit nyomná. És csakis a saját véleményem alapján írom, de Eperjesnél nagyobb - az itt Bajor ellen ágálók szava járása szerint - pojáca/tehetségtelen ripacs nem nagyon van a magyar színészvilágban. Pedig elég erős a mezőny.

zizi77 2014.08.07. 09:34:04

Lehet, hogy nem hitték el a M1-en, hogy meghalt. Mivel reggel még ez volt olvasható pl. az indexen:
index.hu/kultur/2014/08/06/bajor_imre_jobban_van/
Holnapra akár még fel is támadhat!
Mint embert sajnálom, de mint színész... számomra nem nagy veszteség. Hogy miért nem emlékeztek meg róla, nem tudom, de úgy tűnik most Ő lesz maga az Isten, mert a gonosz, szemét Híradóból kihagyták.

Peterpapo 2014.08.07. 09:38:09

@zizi77:

"de úgy tűnik most Ő lesz maga az Isten"

Ezek után most mondj el három Üdvöz légy Viktort és öt Mi Viktorunkat. Így talán bűnbocsánatot kaphatsz.

zizi77 2014.08.07. 09:44:47

@Peterpapo: nagyon vicces! Pártsemlegesen, kár most akkora hőst csinálni belőle, amekkora baromira nem volt. Ennek semmi köze a politikához, csak Ti nem tudtok enélkül létezni. Hívőként Isten haragjától, a fenti írásomért, jobban félek.

igaz_ember 2014.08.07. 09:45:32

Hmmm, értem a felháborodást, meg nem is... hogy Bajor nagy színész volt vagy ripacs az szerintem mindenkinek a saját szubjektív véleménye. Ezért nem fogok bántani vagy támogatni senkit sem. Ez hit és meggyőződés kérdése, mint a művészetben minden. Szerintem nem dőlt volna össze a világ ha egy hírben megemlékeznek róla mindenhol. Jobb lett volna. De azért én emlékszem más időkre is...amikor a konzervatívok ellen uszított sajtó, rádió, TV, mindegy volt köz vagy kereskedelmi. Mert ez is egy valós történet...sajnos szintén magyar. A felek kézfogása elengedhetetlen lenne mert jelenleg sérelmi politizálás folyik. Mindkét oldal tud elég olyasmit felsorolni, ami megtörtént...És természetesem ezzel kellett volna kezdenem Bajor Imre nyugodj békében. De ahogy olvasom a kommenteket ez a béke még nagyon messze, borzasztóan messze van. Nyilván ha azt mondom, hogy a Heti hetes is keményen odamondogat és odamondogatott és egyértelmű hová húzz, akkor megtámadnak érte. De ugye ezeket a műsorokat lehet szeretni vagy ne nézni, kinek kinek a döntése. Fábry is kapott eleget más helyeken, helyekről is. De ez a helyzet...médiaháború folyamatosan kiszorítósdi. Egyszer itt másszor ott. A művészeket is pro vagy kontra politikai alapon ítélik meg. Pedig mindkét oldalon vannak értékes emberek...nem jó ez így...sőt rossz. Politika valóban offenzív áthatja az életünket a rendszerváltás óta, előtte nem lehetett, most meg mindenhonnan ez dől ránk. Már egy ilyen ügyben is. És afelől nincs kétségem, ha nem megfelelően lett volna tálalva ez a köztévén, nem elsősorban ezen lett volna a hangsúly, az ugyanúgy támadást kapott volna. És ez az igazán szomorú, ha van sapka a fején azért, ha nincs akkor meg azért. Pro és kontra oldaltól függetlenül mindennel így van ez. Béke a halottaknak, de jó lenne a béke az élőknek is...mert ez így már egyre cifrább lesz. És mindezt egy ilyen szomorú apropó miatt kellett megint leírnom:( Még megint megkapom, hogy a kedvenc színem a rózsaszín, de ne haragudjatok egy ilyen hír kapcsán egyszerűen felesleges vitatkozni bárkivel is bármiről.

Peterpapo 2014.08.07. 09:49:54

@zizi77:

Senki nem csinál hőst belőle. Nem is cél. Annyi az egész, hogy újra és újra bebizonyosodik, hogy seggfejek élnek ebben az országban. Védeni próbálják a védhetetlent. Miért nem lehet azt mondani, hogy tényleg hibáztak? Miért kell mindenféle kifogást keresni arra, hogy ezt megint elcseszték? Ki nem szarja le, hogy kinek mi a véleménye Bajorról? Itt nem ez a lényeg, hanem az, hogy egy ismert színész volt és a köztévé kussolt a haláláról, csak mert nem nyalta Viktor seggét. Hánynom kell az ilyenektől.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2014.08.07. 09:54:17

A mi Bajorimink meghalt a köztévé nélkül is, nem volt a öztévére szüksége hozzá, ezen a tényen a köztéé hozzáállása nem változtat. A köztévé saját magát minősíti azzal, hogy egy országos hírű nagyon jó színész s humorista haláláról nem számol be (illetve 14.47-kor megemlítették, amikor a kutya sem nézi őket, de főműsoridőben nem).

Bajorimi egyébként, neki már jó, kiszállt belőle és fentről valszeg szarik az egészre, esetleg csihol belőle odaát egy jó poént, hiszen a magyaregyesen ezek szerint örökéletű itt a földön is, nem csak odaát.

Átlagos olvasó 2014.08.07. 09:58:24

@Steppenwolf:
Úgy látom kábé Steppenwolf itt az egyetlen aki képes mértékkel és helyén kezelni a dolgokat.

Mercel 2014.08.07. 09:59:13

Nekem nem nagyon jött be Bajor Imre színészi munkássága, de ettől függetlenül ő volt Valaki. Most meghalt, és nem lehet kussba maradni ha nem volt szimpatikus, vagy nem lehet annyit mondani, hogy nyugodjon békében, itt kell sározni valakit aki már nincs is közöttünk? (Színész volt könyörgöm, nem politikus..)

A köztévé hozzáállása kicsit sem lep meg, szarházi kézivezérelt talpnyaló banda akik amúgy szakmai szinten még egy kerületi kábeltévéből is kilógnának. Mármint lefelé.

"Fricc"

MACISAJT 2014.08.07. 09:59:27

@Fűegér: ("Bajor Imre nyugodtan kimondható az ország színésze volt! Nem celeb, nem senkiházi politikus, ha nem a nemzet színésze. A Magyar Köztársasági Érdemrend kiskeresztje (1997) A Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztje (2007) stb…..")

Ja...Jellemző, korszakos kitüntetések.
Amúgy tudtad hogy még csak színész sem volt? Ennyiben is hasonlít a majdnem Kossuth díjat kapott Sas-Polacsek Józsihoz, hogy őt is "kinevezték" színésznek, bár soha nem járt a Színművészetire vagy hasonló devalvált intézményekbe.

Ja és : utcát, szobrot neki..
Meg zászlókat félárbocra.

zizi77 2014.08.07. 09:59:27

@Peterpapo: és nem lehet, hogy csak simán hülyék voltak a szerkeztőségben, és nem politikai okokból maradt el a hír? Magam is úgy gondolom megérdemelt volna pár mondatot, de hogy minden mögött a diktatúrát kell szimatolni, marhaságnak tartom. Ezzel pont azt bizonygatjátok, hogy mekkora egy hős volt Bajor, mert még a FIDESZ is félt tőle. Szerintem meg nem volt akkora spiler, hogy sok vizet zavart volna.
Pont annyira lehetett sima emberi hiba, mint ahogy a maláj gépet lelőtték. Tutira az se volt szándékos, csak valaki rohadt nagyot hibázott.

Átlagos olvasó 2014.08.07. 10:05:37

amúgy naív dolog azt gondolni, hogy a kertévé a hiteles és teljes körű tájékoztatás leküzdhetetlen igénye miatt számolt be fő helyen a szerencsétlen esetről. Vegyük észre, hogy a TV2, és az elmúlt hetek új iránya ellenére az RTL Klub híradója számára is egy dolog számít közönségcsalogatónak: a tragédia.
Arról is többperces riport születik, ha kovács jóska demens a helyi kiskocsmában pofont kap, majd meghal. Akkor egy ilyen híres ember halálára nyilván még több időt jut.
Sőt elárulom, az aktívban meg a mokkában meg nem tudom még mik vannak, is meg fog szólalni mindenki aki egyszer is egy asztalnál ült vele és tudott róla valamit amit esetleg mi nem. Előrebocsátom, már már a kegyeletsértés határát is súrolni fogják egyes műsorok. azon vajon ugyan így fel fogtok háborodni, és példának hozzátok majd a köztévét, aki hagyja a családot nyugton gyászolni úgy, ahogy ők akarnak?

grigorij 2014.08.07. 10:06:55

@Geszler Herrmann:
Ha valaki a pártsemleges, tisztességes tájékoztatást várja el, az azért még nem libsi!
Te büdös náci!

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2014.08.07. 10:07:01

@Zol: Pataky Attila halálát is sírva mondanák be, mert bár mostanában kissé bolond, de legalább fidesz szurkoló

Buncog 2014.08.07. 10:12:10

Azoknak, akik csak a TV nevű dobozból ismerték Bajor Imrét: sok világhírű szerző művében játszott színpadi szerepet.

Valószínűleg Chevy Chase sem fog kapni felkérést, hogy játsszon el egy drámai főszerepet. De attól még kiváló komikus.

Friss hír az M1-ről: "A Kárpát-medence géniuszának vezérletével sikeresen formálódik a közmunka alapú társadalom."

.snɯıɹd snɔlns 2014.08.07. 10:13:39

Fideszt nem bántani, stop!
Békemenet indul, stop!

Yo! Maaan! 2014.08.07. 10:15:38

Egy nekrológot azért illett volna összedobni. :/ Balfaszok.

Peterpapo 2014.08.07. 10:18:17

@zizi77:

Ezt azért nem gondolom, mert például a Class Fm-en, ami köztudottan Fidesz közeli rádió és én mégis ezt hallgatom, mert jó a zene, amit nyomnak, most is mondtak híreket, amelyben Bajort meg sem említették, viszont azt, hogy hét napszámost orvoshoz kellett vinni, mert állatvizelettel mérgeződtek meg egy kukorica földön már két vagy három napja mondják be folyamatosan minden órában. Senki nem mondta, hogy félt tőle a Fidesz. Miért kellett volna félni tőle? Beteg vagy? Csak simán nem nyalta a seggüket. Szóval nem mi, a hőzöngők csinálunk ebből politikai ügyet, hanem azok, akik nem mondják be.

Peterpapo 2014.08.07. 10:23:23

@MACISAJT:

"Ja és : utcát, szobrot neki..
Meg zászlókat félárbocra."

Erre semmi szükség. Ezt senki sem várja el, Csak azt, hogy korrekten mondják be a köztévében, hogy elhunyt. Ennyi és nem több. Még nekrológ sem kell, mint ahogy azt a nemzet színészeiről szokták. Egy mondat. Egyetlenegy. Csak ez az aljas, szemét söpredék, még ennyit sem tudott megtenni. És nem csak emiatt aljas, szemét söpredék, illetve nem emiatt lettek azok. Mindig is azok voltak. Így születtek.

grigorij 2014.08.07. 10:24:44

@ledkerék: Ha már az életmódját hánytorgatod fel (amihez pedig semmi közöd sincs...)
A fiatalok számára példartékű, ha országunk miniszterelnöke mocskos farmerben, összehány hátizsákkal a kezében megy Brüsszelbe?
A fiataloknak példakép egy meccsen, kicsúszott inggel, kilottyant hájjal 1 bites szinttel szotyolát köpködő miniszterelnök?
A fiataloknak példakép a miniszterlnök disznótoros, házipálinkás reklámanyaga?
Ha gyujcsány táncol - az gáz...? Ha Bajor iszik - az gáz...? De ha a csúti falábú tesz primitív dolgokat - az menő, mert istened teszi?
Tudod, hogy kik az igazi ellenségei a magyar népnek?
Nem, nem a libsik, nem a balosok, de még a nácik sem azok!
A KDNP-s bérkeresztények! A megélhetési katolikus mocskok!
Akik a hozzád hasonló álszent stílussal basszák szét népünket, országunkat!
Akik mindenféle felhatalmazás nélkül züllesztik a kultúránkat, az egészségügyünket, a családjainkat!
Szóval takarod el a fenébe ezzel az álszent kdnp-s monológoddal!

Kotkodus 2014.08.07. 10:25:20

én csak azon csodálkozom, hogy valaki egyáltalán észrevette. van egyáltalán nézettsége a műsornak?

pedig voltak idők, amikor a köztévé egyes társadalmi, politikai műsorai a legnézettebbek voltak saját idősávjukban... persze ez akkor volt amikor még különböző beállítottságú újságírók kérdezhették egyszerre a politikusokat. sokan nem emlékeznek már, de a szocik alatt magyar nemzetes újságírókat is hívtak meg. mostanában van olyan a köztévén (vagy bárhol máshol), hogy népszabis újságíró kérdezhet kormány-politikustól?

persze arra is emlékszem, hogy volt akinek ez már akkor sem tetszett, hogy bármire szabadon rá lehet kérdezni... nos, hát ezek azóta sem válaszolnak előre le nem egyeztetett kérdésekre... a "nemzeti" bátorság és büszkeség már csak ilyen...

pelekas 2014.08.07. 10:28:46

Sajnálom Bajor halálát. De nem tartom tragikusnak, hogy nem volt hír ebből az m1 híradójában. Elegáns lett volna, de nem tragikus. Minden elismerés ellenére nem volt sokarcú színész. Minden filmjében ugyanazt a karaktert hozta. Nincs számomra semmi emlékezetes alakítása. Egyszerű bulvárszereplője volt a médiának. Ezzel az erővel Kovács Lajos agydaganatának is hírnek kellene lenni a médiában a 2. lépcsőházból. Ő is nagyon kedves ember volt.
A médiahírek SEHOL sem a tájékoztatást szolgálják Magyarországon. Ez 10 éve sem volt így, de húsz éve sem, a Napkelte korszakában sem. Egyetlen média sem pártatlan, egyik sem elfogulatlan. Van, aki a reklámbevételek miatt akarja kiszolgálni a piackutatáson meghatározott nézői csoportok "étvágyát" (ATV-n pld ezért nincs soha pozitív hír Kövér Lászlóról, de a HÍRTV-n sincs Mesterháziról, Újhelyiről), vannak akiket az állami pénzcsapok tesznek opportunistává (Annak idején a a szoci érában is igaz volt a médiafölény, még a Hócipő is kapott anno állami megrendeléseket). Ez így van ma is, de így volt húsz éve is. Ez a nagy helyzet. Szar dolog, de ez az igazság. Ezért hiteltelen ez a hirtelen felháborodás a blog író részéről, mert húsz éve folyamatosan háborognia kellene, sőt ha a Kádár rendszerben is tollforgató volt, akkor még több...
Megértem én, hogy nem szimpi neki a FIDESZ uralma, de ha már véleményformáló valaki, akkor a pártalanságnak legalább a látszatára ügyelnie kellene, és nem elvakultan fröcsögni...

tof 2014.08.07. 10:29:20

Orbán Viktor halálhírét sem merik majd bemondani.
Tele lesz a gatya, mint Brezsnyev orvosainak, hogy ki mondja meg neki a rossz hírt.
Ezek a fidesznyikek olyanok a "diplomácia művészetében", mint az elefánt a porcelánboltban.
Faragatlan, alpári, sunyi, felelőtlen, beképzelt, harácsoló, szánalmas galeri.

.snɯıɹd snɔlns 2014.08.07. 10:29:34

@Peterpapo: A class fm csak annyira fidesz közeli rádió, hogy a fennmaradása érdekében lejátssza a napi 10-15 Ákos förmedvényt, mint más rádiók is.

Brukk 2014.08.07. 10:32:38

"...illetve 14.47-kor megemlítették, amikor a kutya sem nézi őket, de főműsoridőben nem... "

Hm. Hát ez az. Pont ez a fajta centizés és méricskélés nem vezet sehová, és totál semmi értelme. Mert egyfelől tényleg megérdemelt volna az esti híradóban egy hírt, ugyanakkor - ezek szerint - korábban VALÓBAN bemondták. Azt meg EZEK hallgatták el.
Áhh...kész!

Peterpapo 2014.08.07. 10:36:33

@abc józsi:

Nem. Nem játszik annyit. Műsoronként egyszer hallod csak (Morning Show 6-10-ig, Kívánság műsor 10-15-ig, majd 15-18-ig) max egyszer hallasz Ákost, mint ahogy Kasza Tibit is. Tehát naponta max 4-szer nyomnak Ákost. Viszont a hírekben azt hallod, amit a köztévén is. Tankönyvkiadó, Simon ügy, Rezsicsökkentés és jól teljesít az ország.

Geszler Herrmann 2014.08.07. 10:37:34

@L.A.M: Egyrészt nem keverem, másrészt a nívós díjait nem a színészi tehetségéért kapta hanem a párthűségért. Mert akármilyen hihetetlen a szuperbojz-ért nem jár díj, innentől csak egy pártkatona halált kellett volna bemondani. Az meg nebaszki kurvára nem pártsemleges és nem is hír.

Peterpapo 2014.08.07. 10:38:37

@pelekas:

Neked is leírom. Ki nem szarja le, hogy neked, vagy másnak mi a véleménye Bajorról? Meghalt és mivel színész volt, közhír. Pont.

Peterpapo 2014.08.07. 10:41:21

@Geszler Herrmann:

Én annó sokat néztem a Heti hetest, de ennek már sok éve és azt figyeltem meg, hogy Bajor Fidesz szavazó volt. Szóval milyen pártkatonáról beszélünk?

geriszab (törölt) 2014.08.07. 10:46:30

@vazzup: pedig Bajor egy ripacs volt, ilyennek is kell lenni, nem lehet mindenki hótkomoly drámai színész
igazad van, Shakespeare meg egy ponyva író volt, majd pár száz év múlva felértékelték, mert az ő művei maradtak fenn és a sznobok imádják
Bajor Imre is fel fog értékelődni, habár életében eléggé sokat lavírozott a színészet-humor-celebség között
mindenesetre meg kellett volna róla emlékezni egy percben, már csak azért is, mert a köztévének és a rádiónak is dolgozott régen

most nácizni ezért nem érdemes, de mindenesetre eléggé gáz a köztévé eljárása

közösperonos átszállás 2014.08.07. 10:49:45

@abc józsi: "A class fm csak annyira fidesz közeli rádió, hogy a fennmaradása érdekében lejátssza a napi 10-15 Ákos förmedvényt, mint más rádiók is."

Ez amúgy egyértelműen nem igaz, azért túrták ki anno a Danubiust meg a Slágert, hogy legyen hely a Class FM-nek (Fidesz) és a Neo FM-nek (MSZP). Aztán 2010-től a Szerencsejáték Rt. és társai valahogy nem akartak az utóbbin hirdetni, a megszűnés óta meg az államnak nincs esze ágában sem meghirdetni az üresen maradt frekvenciát, így a Classnak nincs direkt konkurenciája, de ezek is biztos tökre csak véletlen egybeesések...

jarics 2014.08.07. 10:52:47

Ok Sixx, de mikor lesz Bukótér végre?

thunderstorm88 2014.08.07. 10:53:26

"Híradójába" ? :D oda bele?

.snɯıɹd snɔlns 2014.08.07. 10:53:35

@közösperonos átszállás:
Emlékezz csak vissza a Petőfit is megakarták szüntetni.
Amióta Ikont nyomja, senki nem bántja.

emmersson 2014.08.07. 10:58:55

@monddazigazatmar: Te szerencsétlen, legalább ne égesd be magad, hogy mennyire műveletlen tahó vagy, hogy kőszínházat akkor látsz, ha épp oldalba hugyozod!

Irgum76 2014.08.07. 10:59:42

én azt nem értem, hogy a jobboldalon nincs egy olyan jóérzésű ember aki azt mondaná, hogy "igen én jobboldali vagyok és ennek ellenére felháborít ez az eljárás"
mért kell mindenhez csak bégetve bólogatni ami a mi oldalunkról jön?

emmersson 2014.08.07. 11:01:57

@MACISAJT: Gondolom Latabárról is hasonló véleménnyel vagy :(

emmersson 2014.08.07. 11:07:47

@geriszab: Lehet, hogy XY nem jut el az Operettbe vagy nem látja Bajort egy vígjátékban másutt. De ettől még lehet tudni arról, mit tett le az asztalra! Ráadásul, ha valakit kritizálok, akkor legelébb utánanézek, hogy ne égjek be!

Vajon Bajor Gizit, Blaha Lujzát vagy Gózon Gyulát vagy a "kis Kabost" hányan látták színpadon?! És mégis elimerik, hogy a műfajukban nagyok voltak!
De azt hiszem, ha csak a legeldugottabb vidéki színház harmadik alabárdosa halt volna meg, 10 másodperc az Állami Televízióban akkor is jár!

emmersson 2014.08.07. 11:09:20

@SonicFuckin'Boom: Nem édesanyádról szól a hír!

Brukk 2014.08.07. 11:18:25

Pár nappal ez előtt halt meg Németh Angéla....Lehet találgatni, hol mondták be, meg hol nem. Igen, egyedül OTT. Ő olimpiai bajnok, jaaa hogy a másik meg a Karinthy-gyűrűs, meg a Magyar Köztársaság stb. stb..Igen csak az egyik nem verte ki azt a bizonyos "biztosítékot" a másik meg igen...
Na ez a véleményem

.snɯıɹd snɔlns 2014.08.07. 11:23:20

@Brukk:
Érdekes, hogy a Kerényi "művész" urak sehol nem verik ki...
A biztosítékot. :)
Viszont jó pénzért feltalálják az alkotmánytartó asztalt!

nmuwu · http://href.hu/x/73ug 2014.08.07. 11:32:30

minden az mtva-ban dolgozó faszparaszttal az a baj, hogy az anyjuk nem aknamezőn tanította járni őket.

pelekas 2014.08.07. 11:38:29

@Peterpapo: Köszönöm az intelligens hozzászólásod.
Az országban számos színész van, akinek a halála még az újsághírig sem jut el....

2014.08.07. 11:39:53

@kis_kiraly: Na, kíváncsi vagyok hogy magyarázzák ki,
szerintem már megy a fejmosás.
A hír 14.30-kor jött ki, bőven lehetett volna rákészülni estig.

Peterpapo 2014.08.07. 11:43:20

@pelekas:

Nincs mit. Kábé annyira volt intelligens a tied is, mint az enyém. Nem attól leszel intelligens, hogy nem mondod ki, hogy fasz, vagy szar.

Igen? Az elég szomorú. Feltéve, hogy ha csak fele annyira is ismertek voltak, mint Bajor Imre. És egyébként akkor ez mentség lehet arra, hogy a köztévé kussolt?

juhaszvik 2014.08.07. 11:45:19

Rájöttem, hogy nem a fidesszel van a baj, ők csak azt teszik, amihez kedvük van. A probléma a tábora. Ezek a hozzászólások előrevetítik azt, hogy a párt tényleg bebetonozta magát 20 évre. Igen, lehet tapsikolni, nevetni, örömködni. Tehet bármilyen rossz dolgot a párt, amiről persze később kiderül, hogy ők sem gondolták komolyan, vagy hogy "ú basszus, hülyék voltunk, valamit mégis csak írni kellene", a hívő zsigerből hárít, és bebizonyítja, hogy 4-12 éve ennél is rosszabb volt.
Jelzem: nem volt rosszabb. A baloldali rosszfiúkat lecsukták, a szimpatizánsok elpártoltak, a szavazók másra szavaztak, történt minden a demokratikus úton. Ma mi történt?

pelekas 2014.08.07. 11:54:19

@Peterpapo: Kérlek emeld ki azt a részt, ahol kiderül intelligenciámmal baj van... A trágár kifejezések használata és a sematizálás azért sokat elárul rólad... H

Peterpapo 2014.08.07. 12:09:40

@pelekas:

Parancsolj:

"De nem tartom tragikusnak, hogy nem volt hír ebből az m1 híradójában. Elegáns lett volna, de nem tragikus. Minden elismerés ellenére nem volt sokarcú színész. Minden filmjében ugyanazt a karaktert hozta. Nincs számomra semmi emlékezetes alakítása. Egyszerű bulvárszereplője volt a médiának. Ezzel az erővel Kovács Lajos agydaganatának is hírnek kellene lenni a médiában a 2. lépcsőházból. Ő is nagyon kedves ember volt."

Amikor arról szólt egy hír, hogy Bajor kiskutyája megfázott, akkor én is feltettem a kérdést, hogy ez mitől hír? De az hogy meghalt egy ismert színész amiről nem számoltak be a köztévé híradójában és Te annak alapján, hogy mi a véleményed az elhunytról, nem tartod hibának, az az intelligencia hiányára utal.

Mizantrop 2014.08.07. 12:12:09

Azt kéne eldönteni egyedül, hogy két jegesmedve és három dübörgő közmunkaprogram között foglalkoztatja-e az ország lakóit az a hír, hogy elhunyt Bajor Imre. Aki erre a Híradóban nemet mond, az faszszopó fidesznyik, aki retteg az állásáért, a szaros fizetéséért, aki viszont itt mond nemet, az sajnos még annál is kevesebb (mivel érdek nélkül teszi): vagy ostoba szar vagy utolsó senkiházi.

Fatal Error! System Halted! 2014.08.07. 12:13:21

Nos Bajor Imréről legalább megemlékeztek valahol. De az Orbán faszán csüngő jobber kommentelő köcsögökről, ha egyszer és nagyon remélem igen hamar, megdöglenek, egy kibaszott lábjegyzet nem lesz egy szarral borított budipapíron. Dicstelenül és elfeledetten fogtok elrohadni, max. a pulyátok rí majd utánatok, akikből ugyanilyen férgek lesznek, mint ti.

S ezt nem azért írom, mert mérhetetlen düh munkál bennem, mert annyira szerettem Bajor Imrét, csak nem árt a helyén kezelni a dolgokat.

zizi77 2014.08.07. 12:18:47

@Fatal Error! System Halted!: te is született demokrata lehetsz, és persze emberbarát! :)

Deszkás 2014.08.07. 12:22:12

@Peterpapo: Hmm. A 10 órásban nem volt? Reggel 6:30kor pl hallottam és később is.

MACISAJT 2014.08.07. 12:27:43

@Peterpapo: ("Én annó sokat néztem a Heti hetest, de ennek már sok éve és azt figyeltem meg, hogy Bajor Fidesz szavazó volt. Szóval milyen pártkatonáról beszélünk? ")

Értem, Szóval te ezt "figyelted" meg.
Nos, én pl. meg ezt, még 2012-ből:

Bajor Imre :

- A dolog érdekessége az, hogy ma valójában inkább szeretne az ember ezen a listán lenni, mint nem, hiszen akik rajta vannak, biztosak lehetnek abban, hogy európai szellemiséget képviselnek ebben a posványban. Az, hogy ide jutottunk, egyenes következménye bizonyos politikai eseményeknek, amelyeket nem fejtenék most ki. Talán a miniszterelnököt kellene megkérdezni, komolyan gondolja-e, hogy demokráciában élünk, és hogy nincs antiszemitizmus ebben az országban. Valakinek végre tennie kéne valamit ez ügyben, de nem történik semmi. Szégyellem magam, amiért ebben az országban kell élnem. Sajnos lassan, de biztosan kiírjuk magunkat Európából, és még csak észre sem vesszük - fakadt ki a színész.

Forrás: STOP/Új Ász

Deszkás 2014.08.07. 12:29:02

@kis_kiraly: Húú, nem is olyan régen, pár hónapja volt egy hasonló eset. De mikor is?! Nem tudom. Akkor se hozták le valakinek a halálhírét, mert előtte egyeztetni akartak a rokonokkal...

Peterpapo 2014.08.07. 12:30:16

@Deszkás:

Nem rémlik. Csak a kukorica címerezők mérgezését, meg a többit hallottam. De nem is ez a lényeg. Asszem tegnap korrekten be mondta a Class FM is a hírt és nem is amiatt írtam, hogy most nem mondták be, mert tegnap bemondták, csak azért, mert az MTV tegnap sem mondta be és valaki, valakik szerint nem a politika miatt nem mondta be az MTV és miért kell ebből is politikát csinálni. Hanem akkor miért nem mondták be?

Gyorgy Nagy 2014.08.07. 12:33:17

Szemét hirelhatok,HIRHAMISITOK csak a volt mélynövésü KISZ titkárt és slepjèt dicsöitik seggüket nyalják a megélhetési közszolgálatiak.ne nézze öket senki! A hidetéseket nem náluk kell realizálni!

Mizantrop 2014.08.07. 12:33:31

@MACISAJT: Most akkor azt állítod, hogy aki helyesen, értelmesen látja az ország helyzetét, az nem lehet fideszes, ugye? Köszönjük az őszinteséged.

Peterpapo 2014.08.07. 12:35:01

@MACISAJT:

Én meg azt, hogy ismerek egy házaspárt, ahol az egyik fél 2002-ben még rajongott Viktorért. Oly annyira, hogy majdnem rá is ment a házasságuk, külön költöztek, meg ilyenek. Ma már viszont újra együtt vannak, mert a viktorista fél rájött, hogy Viktor egy hazug disznó. Tudod vannak, akiknek kinyílik a szeme, mert tudnak józanul gondolkodni és vannak, akiknek soha nem fog.

Kritizálom aA. Marhaságokat 2014.08.07. 12:39:15

@Mercyful Fate: A köztévén pl. azért, mert KÖZTÉVÉ. Így már érted ?

Raul75 2014.08.07. 12:39:54

Meghalt egy megélhetési magyarellenes gyűlölködő, vannak ennél fontosabb témák is. Az RTL-t kellett volna nézni annak aki erről akart hallani, ennyi.

Kritizálom aA. Marhaságokat 2014.08.07. 12:42:45

Mizantróp megjegyzését (a politizálást kihagyva belőle) érdemes megszívlelni.
"Azt kéne eldönteni egyedül, hogy két jegesmedve és három dübörgő közmunkaprogram között foglalkoztatja-e az ország lakóit az a hír, hogy elhunyt Bajor Imre. "

zizi77 2014.08.07. 12:46:58

@Peterpapo: azt hiszem ennél a házaspárnál amúgy se lehetett kerek valami. Ha ezért képesek voltak különmenni, majd azután ugyanezért újra összejönni, nem hiszem, hogy normálisak!

pelekas 2014.08.07. 12:50:45

@Peterpapo: Ez minden csak nem érv. Azért mert nem tartom tragikusnak, hogy nem hír minden médiában Bajor halála? Nem a halálát nem tartom tragikusnak, hanem azt, ahogy nem lett hír. És azért nem tartom annak, mert egyrészt ilyen országban élünk, ahol ez pártoktól függetlenül igaz, másrészt nem volt egy Sinkovits Imre vagy Bessenyei Ferenc.
Lehetett volna gyorsabb az m1, és megtehette volna, hogy beszerkeszti a hírek közé, nem lett volna ettől kisebb a nézettsége, de ez akkor sem tragikus.

Bicepsz Elek 2014.08.07. 13:00:33

A kurucinfon rajta volt!!!!

Peterpapo 2014.08.07. 13:01:05

@zizi77:

Nem konkrétan ezért, hanem ennek kapcsán felmerültek bizonyos életfelfogási különbözőségek, pl gyermekneveléssel kapcsolatosan és az élet más területeivel kapcsolatosan. De ez túl hosszú ahhoz, hogy most itt elmagyarázzam. Meg ez az egész nem is erről szól. A lényege az volt ennek, hogy vannak olyanok, akik előbb vagy utóbb átlátnak a szitán és vannak, akik vakok maradnak örök életükre.

Tahó Sandokan 2014.08.07. 13:12:15

Mindenki nyugodjon meg, majd ha Szaniszlót viszik el az Annunnakik és áldozzák fel a zsidó gyíkembereknek, akkor lesz sajnálkozás azon az oldalon is.

zizi77 2014.08.07. 13:18:25

@Peterpapo: attól megváltozott a gyerekkel kapcsolatos felfogása valakinek, hogy csalódott Viktorban? Azért ez mégse normális. Persze nem ez a lényeg, csak a felhozott példádat tartom kicsit sántának. Persze a mi családunkban is vannak politikai viták, de azért nem rúgja fel a családi viszonyokat.

2014.08.07. 13:23:18

@Ezténírtam: ne irj nekik angolul, azt ugy se ertik... ezek a regi kaderek max az oroszt...

MACISAJT 2014.08.07. 13:28:31

@Mizantrop: (" Most akkor azt állítod, hogy aki helyesen, értelmesen látja az ország helyzetét, az nem lehet fideszes, ugye? ")

Nem, mucikám...
És most azt is hagyom a fenébe hogy akkor, 2012-ben szintén milyen hazug ürüggyel hörögtek akkoriban "listákról" és "ántiszemitizmusról", amúgy szokásos módon, többek között a Bajor...

Hanem egyvalamiben biztos lehetsz: ha valaki "ántiszemitizmusról" etc. mellett ilyeneket brekeg , idézem
" Szégyellem magam, amiért ebben az országban kell élnem. "
akkor az sok minden lehet( többek között pl. gerendás, kerteszákos,dánielpéter , dopemanpityinger etc.), no de pl. fideszes garantáltan nem.

Tőlük maximum azt kaphatja meg az ilyen(meg is kapta amúgy) hogy az ország is viszontszégyell téged...

Peterpapo 2014.08.07. 13:35:05

@pelekas:

Az, hogy nem tartod tragikusnak, hogy nem hír minden médiumban, alapvetően gond, ha az nem éppen a közszolgálati lenne. De tudod mit? Én kikerestem neked az idén elhunyt olyan színészeket, színésznőket, akiket ismert a nagyközönség:

Szabó Gyula, Hacser Józsa, Csala Zsuzsa, Ferrari Violetta, Helyey László.

Kérlek, nézz utána, melyikről nem szóltak a közszolgálati tévében? Ha meg van az eredmény, talán rájössz, hogy ez az egész mégiscsak tragédia.

zooltek 2014.08.07. 13:35:51

@MACISAJT: "Amúgy tudtad hogy még csak színész sem volt? Ennyiben is hasonlít a majdnem Kossuth díjat kapott Sas-Polacsek Józsihoz, hogy őt is "kinevezték" színésznek, bár soha nem járt a Színművészetire vagy hasonló devalvált intézményekbe."

Nahát, így valóban nem is lett volna szabad színpadra engedni! Bezzeg ha lejmolt volna egy diplomát, még akár "álamfő" is lehetett volna belőle!
Tom Morello se járt soha zeneiskolába, nem is vitte sokra gitárosként. Csak olyan kis zenekarokban játszhatott, mint a Rage Against the Machine vagy az Audioslave. A Rolling Stone is csak a 40. legjobb gitárosnak választotta a top100-as listán, tiszta szégyen.

Komolyan, minden sz@rt fel kell hozni mentségként? 10 millió emberből ismerte 8, az m1-en és a Kossuth-rádióban is szerepelt, ezek után hogy merülhet fel valakiben egyáltalán a kérdés, hogy ne is említsük meg a nevét? Ha vmelyik éjjel fél kettes műsor zenei szerkesztője meghal, azt is bemondják, és az MTVA saját halottjának tekinti.

P.Freddy 2014.08.07. 13:40:27

@MACISAJT:

"...az ország is viszontszégyell téged..."

Ti, Fideszes seggnyalók, ne nagyon azonosítsátok magatokat az "országgal". Mindenki tudja hogy vagytok vagy másfélmillióan idióták, agymosottak, cinikus arrogáns haszonélvezők, tolvajok és kiszolgáló csinovnyikok.

Az ORSZÁG Titeket szégyell.

Peterpapo 2014.08.07. 13:44:29

@zizi77:

Nem. Akkor elmagyarázom. Az egyikük aki jobboldali érzelműnek tartotta magát és imádta Viktort, a másikat hibáztatta, hogy a liberális szemléletével nem jól nevelte a gyereket és még sorolhatnám a többit, ami a jobb illetve baloldaliság miatt jött elő. De ez csak egy a sok közül. Így érthetőbb? Persze nem csak amiatt békültek ki, mert az illető rájött, hogy Viktor egy hazug szar alak, hanem leültek és átbeszélték a dolgokat. Amit írtam, nem is az a lényege, hogy összevesztek kibékültek, hanem az, hogy vannak olyanok, akiknek kinyílik a szemük és észreveszik, hogy Viktor egy hazug disznó és vannak, akiknél ez sohasem fog megtörténni. Ez a lényeg. A többi csak sallang és nem is szeretnék ezen lovagolni tovább, mert nem ide tartozik.

zizi77 2014.08.07. 13:56:29

@Peterpapo: nem is tudtam, hogy politikai beállítottság alapján is lehet gyereket nevelni. Nekem kettő van, de nem ez alapján csinálom. Természetesen nem normálisak a kedves szülők, ha náluk ezen ment a vita.

Leone_510 2014.08.07. 14:06:21

jah hát igen, Bajor munkásságát annyira ismerem, hogy Szomszédok némi heti7-es , és a pocsék magyar filmek, ha megláttam a tv-ben elkapcsoltam mert nem bírom a lényét nézni se hallgatni, celeb lett és ripacs, nem lehetett egy nagy színész max. épp megfelel kategória hisz szerepelt magyar filmekben

de egy mondatot megérdemelt volna , hiba volt nem megemlíteni a halálát, de erről nem a tv-sek felelősek hanem az az egy ember aki ezt nem engedte, na annak kellene Bajorral helyet cserélnie (pedig rühellem a magyar libsiket)

sirwalter 2014.08.07. 14:09:09

@sixx: dühöngsz és káromkodsz a posztodban, egy ilyen esemény kapcsán... Szerintem, aki téged olvas, az a mazochista...

Fatal Error! System Halted! 2014.08.07. 14:09:16

@zizi77: pont annyira vagyok nagy demokrata és hipertoleráns, amennyire a jobbos hozzászólókból a keresztyéni szeretet nyilvánul meg.

Peterpapo 2014.08.07. 14:12:34

@zizi77:

Jól van látom nem érted. Nem baj.

Mizantrop 2014.08.07. 14:14:49

@MACISAJT: te hallod, Ady Endre életművét és fogadtatását neked nem tanították? Vagy ennyi ragadt meg tanulságként? Az, hogy a te picike agyadban nem áll össze, hogy az, aki egy ilyen kijelentést tesz, nem az országról, a kultúráról, a történelemről mond ítéletet, hanem a hozzád hasonló agyatlanokról, szóval, ha ez a gondolat téged felháborít, akkor éppen rólad szól. Mucika.

megfigyelt 2014.08.07. 14:38:18

@trafikos önkormányzati képviselő: No meg a is szégyen ami az országban történik.Nincs mit tenni a 2/3-os DIKTATÚRA azt csinál ami akar, FEHÉR NÉGERNEK nézi a lakosságot.

Ambiorix 2014.08.07. 14:45:02

Lássuk be, történtek tegnap érdekesebb, fontosabb, közérdekűbb események is. Például átfogó képet kaphattunk arról, hogy a szerbiai (és alighanem színszerb) Koviljacsa faluban épp mennyit emelkedett a Faszomtudja folyó vízszintje. Fontossági sorrend, emberek, fontossági sorrend!!!

Különben is, ma már biztos bemondják. Kivéve, ha Viorica, a târgu jiu-i állatkert közkedvelt mosómedvéje új párt kapott.

jarics 2014.08.07. 15:24:22

@Peterpapo: vagy olyat, aki szeptember 5-e környékén ünnepli a névnapját... Azt már várom.

Attila64 · www.sagaontour.ca 2014.08.07. 15:30:18

Mi a gond? A Klasszikradio híreiben (reggeltől, óránként!) bemondták, hogy előző nap elpusztult egy zsiráf, mert szállítás közben "lefejelt" egy felüljárót!
.
Szegény zsiráf halálának napján 20+ palesztin gyerek halt meg Gázában, a világ legerkölcsösebb hadseregének "sajnálatára", mint 'járulékos veszteség'.

Kinek ezt, kinek azt fontos bemondani. Virágozzék 100 virág!

Deszkás 2014.08.07. 15:33:04

@Raul75: Úgy látom, azért még te is élsz, mint magyarellenes gyűlölködő...

zizi77 2014.08.07. 15:41:25

@Peterpapo: szerintem értem, de csalódni minden pártban lehet. Az MDF-től a MIÉP-en keresztül az SZDSZ- ig több párt is volt nagy, majd csalódtak benne az emberek. Mai politikából is van jó sok ilyen. A támogatottsági százalékok ettől szoktak változni. Ezzel nem mondtál újat, csak még mindig nem értem a fent említett pár hülyesége hogyan kapcsolódik ide. Ha ezen múlik egy kapcsolat, akkor az régen rossz.

Deszkás 2014.08.07. 15:42:05

@zizi77: Nem érted. Nem közvetlenül politikailag neveled, hanem te magad a politikai nézeted szerint neveled a gyereket. Nem úgy neveled, hogy ő most MSZP, DK, vagy LMP szavazó legyen, hanem a nézeteidnek megfelelően baloldali beállítottságú lesz.

nincs_nick 2014.08.07. 16:01:00

@KGSzi: Ismerős stílusosan már külföldön van, mert rájött, hogy mégis csak jobb 10x annyit keresni becsületes munkával... De ha kell, utána kérdezek.:)

zizi77 2014.08.07. 16:08:58

@Deszkás: tehát ha ez vagyok, akkor lopni fog, ha az akkor meg nem? Bocs, de szerintem ez marhaság. Az alapértékeknek mindkét oldalon ugyanazoknak kellene lenniük. Amiben meg más a nézet, annyi különbség simán lehet azonos oldalon álló családok között is. Nem tartom magam liberálisnak, de pl. arra nevelem a gyerekem, hogy fogadja el azokat az embereket, akik nem olyanok, mint Ő, mert nem tehetünk róla, hogy különbözünk. Persze nyilván nem a bűnözőkre gondolok, de bőrszín, nemi identitás, esetleges fogyatékosság ne legyen a hozzáállás alapja. Viszont hívő is vagyok, igaz nem vakon. Akkor én most melyik oldal szerint nevelem a gyerekem? Túl nagy fontosságot tulajdonítotok a politikának. Az ember legyen becsületes és hasznos, aztán jónapot! Vannak olyan barátaink, akik másik oldalon állnak, mégis nagyon jóban vagyunk. Nem beszélünk politikáról, és minden tuti. Nem tehet minden töketlenségünkről sem az Orbán, sem a Gyurcsány. A gyereknevelési hibáinkról meg aztán végképp nem.

Hátrányos helyzetű kaviár 2014.08.07. 16:37:29

@MACISAJT: Sokan nem voltak képzett színészek, akiket most színészóriásokként tisztelnek.

Undorító, amit itt műveltek, te és a narancstársaid, a köztévével, az adófizetők, azaz mindannyiunk pénzéből fenntartott tévével karöltve. Nem szégyellitek magatokat, úgy titkon, esténként, amikor a tükörbe néztek?

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.07. 16:54:41

Elég idegesítő ez a sok műfelháborodás. Megalázza Bajor emlékét.

Ashi Valkoinen 2014.08.07. 17:07:03

Nem kellene ezt a szomorú eseményt átpolitizálni és túldimenzionálni sem.Tevékenységében leginkább ripacskodott ,de jól állt Neki.Meghalt egy igazi ripacs.Miért lenne hírértéke egy ripacs halálának.Igen a hulladék kereskedelmi adókon két karambol vagy egy kémény ledőléses hír között,ott helye lehet.

Deszkás 2014.08.07. 17:18:27

@zizi77: A gyereknevelés nem csak abból áll, hogy lopj, ne lopj... Alapdolgok igen, de pont erről beszélek, hogy nem csak alapdolgok vannak. Te fejleszted az ő világnézetét, ami a tieddel nagyon sokban fog egyezni. Ha viszont ez a világnézet egy házaspárnál nem egyezik, akkor nehéz a gyereket nevelni.
Nem érted, hogy ez nem a politikáról szól, hanem világnézetről. Más egy jobboldalinak és más egy baloldalinak a világnézete.

Deszkás 2014.08.07. 17:25:26

@Ashi Valkoinen: Igenis van hírértéke egy olyan, államilag kitüntetett színésznek, mint ő volt. Hulladéknak meg inkább a közszolgálati adót hívhatjuk, nem a kereskedelmieket...
Egyébként megnézve az M1 híradóját, nem különb bármely kereskedelmi adó híradójánál.

zizi77 2014.08.07. 18:42:19

@Deszkás: túl van lihegve ez a fajta megkülönböztetés. Egyébként az hogy valaki csalódott Orbánban nem változtatja meg feltétledn a beállítottságát. Pl. Nem lesz feltétlen liberális, ha eddig a keresztény eszméket vallotta. Illetve attól még nem lesz feltétlenül kevésbé liberális valaki, hogy egy épkézláb pártot nem tudnak felmutatni. Ha egy emberen áll vagy bukik a meggyőződés, akkor az soha nem is volt valós nézet. Továbbra is azt tartom, hogy normál esetben, az egyedek között nincs ekkora különbség a két oldal között. A nagy szavakat csak a politikusok használják, meg itt páran arc nélkül. A lopást természetesen csak példának írtam.

zizi77 2014.08.07. 18:43:50

@zizi77: ja és a gyerek meg lehet esetleg annyira értelmes, hogy majd amikor ez érdekes lesz, el tudja dönteni, hogy milyik irányba húzódik.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.07. 19:55:28

Nagy ripacs volt, de volt annyira ismert, hogy beférjen a hírekbe.

Peterpapo 2014.08.07. 20:43:59

@zizi77: @Deszkás:

Köszi Deszkás!

Zizi!

Valóban nem változik meg az illető beállítottsága, csak amikor rájön, hogy mindaz, amit Orbán mondott hazugság, elfogadóbb lesz, konszenzusra, megbékélésre hajlamosabb. Te sem érted és én sem értem, hogy hogyan lehet valakit ennyire fanatizálni valami ellen úgy, hogy valami mellett beszél. AZ ismerősöm mesélte, hogy minden egyes fidesz gyűlés, Orbán beszéd után teljesen átszellemülten, forrongó lélekkel ment haza és otthon arról beszélt, amit a gyűlésen hallott. Na ebből lettek a viták, amik aztán átmentek személyeskedésbe. És igen, a gyermek is ahogy felnőtt, el tudta dönteni, hogy melyik irányba menjen. Eleinte Fidelitas tag volt. Ma már nem az, mert ő is rájött, hogy az Viktor és a sameszei aljas, hazug, szemétládák.

Peterpapo 2014.08.07. 20:46:33

@Ashi Valkoinen:

Úgy látom, hogy mindenki ezen lovagol, így neked is leírom. A kutyát nem érdekli, hogy kinek mi a véleménye Bajor munkásságáról. Ismert színész volt, meghalt, közérdekű információ. Pont.

Márta Lados 2014.08.07. 21:27:08

Rosszul vagyok attól amiket olvasok,emberek meghalt egy szinész,komika aki a szakmályában nagyon jó volt!Miért kell egy halott felett itélkezni?Ez volt a munkája ebből élt!A politikusok miatt miért kell szapulni olyan élete volt ami volt,sokat nevettünk a műsorain ne bántsuk más sem jobb.Nyugodjon békében.Tudom,hogy kapok rosszindulatú válaszokat,de én már ide egy ideig nem nézek fel.Hagyuk őt elmenni,nem bántott minket,csak szőrakoztatni akart!

NYJetsTD 2014.08.07. 22:16:45

@Rossi93: Ittál ma már eleget?
Ez volt a kérdés? Szerinted hány idős ember internetezik?

Köztelevízió- M1- Híradó! Ez volt a tegnapi feladvány.

NYJetsTD 2014.08.07. 22:29:13

@sixx: Kérlek ne bántsd. Akár születési dátum, akár IQ.

Gabaládé 2014.08.08. 13:28:57

@MACISAJT: Nem a diplomától lesz valaki színész.
Sokkal inkább faktor a tehetség+szorgalom=teljesítmény. Egy nemrég készített felmérés szerint a profi társulatokban foglalkoztatott színészek közel fele nem rendelkezik diplomával. Biztos nem mondanád mindegyikükre azt, hogy ő nem színész.

LHedvig 2014.08.11. 12:05:34

@zizi77: Nem. Nem véletlenül, simán hülyék voltak. Direkt voltak hülyék.

LHedvig 2014.08.11. 12:08:56

@Márta Lados: Bocsánat, hogy felvilágosítalak! Komika egyenlő nőnemű személyiséggel. Bajor Imre KOMIKUS volt... Ez a komika hímnemű változata. Még egyszer elnézést.

kismagdi 2014.10.26. 01:23:44

Igazából nem értem.Én semmi mást nem tudok nézni ,CSAK a köztévét;az egyest,a kettest,a Dunát,meg a Duna World-öt.
És bár semmi bajom a Bajor Imrével,sőt; de annyiszor hallottam ,hogy meghalt,így meg úgy,stb,hogy már elegem volt belőle.

Sehol másutt nem láthattam.

Volt a tévében;miről beszélünk?

sixx · http://comment.blog.hu 2014.10.26. 10:54:18

@kismagdi: a poszt keletkezésének dátumát látod? van még kérdés?
süti beállítások módosítása