Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Stadiont avattak Felcsúton? Megírom!

2014. április 22. 11:30 sixx 230 komment

5936436_31035ed76a116cc4f31320ec2fb63aca_o.jpg

Ha valahol átadnak egy létesítményt, bármilyet, legyen az gyár, fonó vagy stadion, annak avatóünnepség kell. Szeretett igazgatónk, miazmás, ahogy azt az Egészséges erotikában mondta Rajhona Ádám, de hogy ezt miért kell a tévében közvetíteni, azt egészen pontosan nem tudom. Gondolom, hagyományteremtő húzásról van szó, hiszen május 1-jén a debreceni létesítményt is átadják, majálissal, Lou Bega-koncerttel körítve, csak aztán ott nehogy májusfának öltözött gyerekek futballozzanak a gyöpön. (Nyugi, a Tankcsapda nem esett ki a debreceni pikszisből, csak éppen külföldön turnéznak a nagy esemény idején.)

Azt nem most fogjuk megvitatni, hogy mi értelme van egy 1800 fős faluban négyezres stadiont építeni, és milyen szomorú látvány lesz majd hétvégénként, amikor 200 ember lézeng benne, és kiabálja, hogy hajrá Felcsút, mert ez legyen az üzemeltető baja (meg a mienk, mert a mi pénzüket is költik rá, de ezt most tényleg hagyjuk). Egy apróság: a debreceni stadion üzemeltetésére hiába írtak ki pályázatot, a végén a város és a debreceni egyetem közös cége fog gondoskodni róla.

5936476_8be5db28a562a00e86e25a66676e61d8_o.jpg

De a felcsúti stadionban, oppardon Pancho Arénában rendezett ünnepséget a tévé is közvetítette, hát akkor beszéljünk róla. És nemcsak a Sport1, hanem a Duna World is, mert miért ne, ha a kertje végébe’ Makovecz Imrével stadiont terveztető miniszterelnök úgy akarta volna, az avatóünnepséget a köztévé is egyenesben adja, egy telefonba került volna. A rendkívül kínos, a tévé előtt ülve észak-koreai és korai szovjet tömegrendezvények hangulatát felidéző közvetítés pont olyan volt, amilyenre számítottunk. Faragó Richárd mellé beültették azt a Szőlösi Györgyöt, aki a Puskás Akadémia sajtófőnöke, és aki az egyórás műsort olyan mély nyelvcsapásokkal vezényelte le, amilyet megrendeltek tőle. Csak egy példa: amikor a FIFA alelnöke mondta a beszédét, és Faragó összefoglalta, kiket üdvözölt, Szőlösi villámgyorsan hozzátette, hogy “és a miniszterelnök urat is”. Nehogy a végén a szőnyeg szélére állítsák.

A Pancho Aréna átadójának csúcsteljesítménye Schmitt Pál nevéhez fűződik, akit Reviczky Gábor "volt köztársasági elnökként, volt olimpiai bajnokként, volt NOB-elnökként" konferált fel, csak valahogy a volt doktor nem hangzott el. Schmitt láthatóan együtt él a felcsúti katlanban uralkodó észak-koreai hangulattal, öt percen keresztül sorolta a prominens vendégek neveit Csányi Sándortól Mága Zoltánig, Orbán Viktort pedig szimplán Elnök Úrként emlegette, a tisztességes polgári nevének említése ugyanis már nem is szükséges manapság.

A csúcsot azonban akkor érte el, amikor a Pancho Aréna avatását, a Puskás Suzuki Kupa döntőjét és a húsvétot egész egyszerűen összemosta. Az új futballstadion átadása egyenlő Jézus újjászületésével, hiszen ezen a napon nem csak ő támadt fel, de a magyar labdarúgás is ebben a makoveczi ékszerdobozban. Egészen hátborzongató volt nézni Schmitt üveges, tucatnyi katolikus zsebdimenzióval arrébb figyelő tekintetét, ahogy az Elnök Úrnak megfelelve próbálja magával is elhitetni, hogy a keresztény egyház egyik legfontosabb ünnepe igenis olyan fontos, mint közpénzből milliárdos stadiont építeni az Elnök Úr kertjébe. (Sajó D)

5936518_377852a04d8c0f14ca263bc6387749c1_o.jpg

A megnyitóban voltak gyerekek, meg futballozó bábok, rém hamisan éneklő Vastag Csaba, a Queen egyik legnagyobb slágerét megpocsékoló Tabáni István, és sok-sok beszéd, amiben benyaltak mindenkinek, akinek kellett. A műsor legnagyobb része persze Puskás-révületben telt, akinek nagyjából annyi köze volt Felcsúthoz, mint nekem, de hát ez egy ilyen világ, lehet einstandolni bárkit, ha lehet,a DVSC-nek a Liverpool legendás edzőjét, Bill Shanklyt javasolnám, ha meglépik, ismét vennék bérletet, esküszöm. A kamera megállás nélkül pásztázta a nézőteret, és megmutatta az összes potentátot, aki a megnyitón részt vett - és persze magát Orbán Viktort is, aki viszont arra is képtelen volt, hogy Puskás Ferenc és Makovecz Imre özvegyei közé beüljön, inkább a magyar futball alól az egyik sámlit kirúgó Lothar Matthäus mellett üldögélt.

Fotók: Barakonyi Szabolcs

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G_Norton 2014.04.22. 11:52:16

Sixx, mint drukkertárs kérlek, hogy ilyesmivel ne is viccelj. Iszonyú lenne látni, hogy Kósa szorongatja Henderson kezét a fotókon, mert összetévesztette Gerrarddal, simán el tudom képzelni róla...

Szöllősi György pedig eddig is egy kapitális pénisz volt, mikor a DVSC bekerült a BL-be, végig őket fikázta, mert őt kivágták a klubtól.

Leadfoot 2014.04.22. 12:06:08

Erre már nem lehet sok mindent írni...
Csodálkozom, hogy az m1 nem adta. Nehéz elképzelni, hogy úgy gondolták, _az_ már túl sok lenne. :-)

sixx2 2014.04.22. 12:06:09

A liberálbolsevik horda a mai napi nem tudta feldolgozni a történelmi pofára esést. Április 6-án egy orbitális lófaszt kaptatok a szátokba, amit még legalább 4 évig keservesen fogtok szopni. Ámen.

Vitéz.László 2014.04.22. 12:06:23

uncsi ez a libsi ajvékolás... semminek nem tudtok örülni...

bezzeg amikor csaucseszku építkezett akkor kussoltatok !
akkor most is kuss legyen és vastaps !

Leadfoot 2014.04.22. 12:11:45

@G_Norton: Ahol Lou Bega koncertezik, ott minden megtörténhet. LOL

Leadfoot 2014.04.22. 12:14:10

@G_Norton: Kósa még Emile Heskey-t is összekeverné Gerrarddal.

Sassika 2014.04.22. 12:14:47

@sixx2: te egyetértesz ezzel a stadionépítéssel? mi a véleményed erről? kíváncsi vagyok.

Thomas Dantes 2014.04.22. 12:25:08

Az a hihetetlen ,hogy pártállástól függetlenül most az komolyan rendben van az, hogy egy országban ahol egyébként is rossz a helyzet, a miniszterelnök egy utolsó kis faluba épített egy teljesen felesleges sportlétesítményt, közpénzből! jókra mutyival, és közben öndicsőítő műsort szervez magának.

De ez úgy látszik ez teljesen rendben van, mert itt már nincs gondolkodás: feltétel nélküli rajongás, kultusz van. Orbán-kultusz. Tök mindegy mit tesz, az úgy van jól, az úgy szép.

Amúgy amint miniszterelnök leszek minden redvás faluba jókora uszodát építettek, mert én a vízilabdát meg az úszósportokat szeretem. Közpénzből persze, és a haverjaim cégei fogják az építkezést meg csinálni. Nem tetszik valakinek? Akinek nem tetszik a tervem, az egy magyar ellenes libisbolsizsidó hazaáruló. Ennyit erről, oszt' jó nspot!

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.04.22. 12:30:32

@Vitéz.László: Akkor még nem volt internet.
Viszont ez a stadion kb. kikérdekel kategória, minek TV-ben adni? Elköltöttek pénzt valamire, ami semmire nem lesz jó - a többmillió tehetséges fiatal magyar focistát kitermeli a többi nagy futballklub, és mind a legnagyobb európai bajnokságokban játszik évek óta. Várj...

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2014.04.22. 12:33:56

@sixx2: Már nagyon unalmas ez a liberálbolsevikosdi játék. Ők már a "levesbe" vannak, s négy év múlva követi őket a Fideszt is. Ezzel véget ér majd az MSZMP-s korszak!

2014.04.22. 12:35:46

@sixx2: Ha már hordáról beszélünk, akkor azt inkább a másik oldalon kell keresgélni.

Terniak 2014.04.22. 12:36:24

Én ezzel a stadionépítéssel kapcsolatban április 6-a után azt tudom mondani, hogy egy olyan országban, ahol erre van pénz, és a cégek inkább erre költik a pénzüket (most hagyjuk, hogy közpénz-e vagy sem, a lényeg szempontjából mindegy), nekem senki ne panaszkodjon, ne sírjon, hogy büdös, koszos a MÁV, késnek a vonatok, hogy kigyullad a BKV-busz, hogy nem mer felszállni a 3-as metróra, hogy a kórházban nincs WC-papír, hogy hogy beszélnek vele egy hivatalban vagy a kórházban, hogy fél vagy több évet kell várnia egy műtétre, hogy mennyi a fizetése, hogy mennyi az adó, hogy milyen magas az áfa meg a benzin ára, hogy a civil szféra így meg úgy gyengélkedik stb.

A panaszkodásnak vége, mivel ebben az országban minden jól megy, jobban teljesít, a bérek nőnek, a közszolgáltatások színvonala nő, ezért senki ne jajveszékeljen, hogy neki milyen rossz. Mindezt bizonyítja április 6.

Mivel az állam mindenható lett, az állam mindent el tud intézni, fel tud építeni, mindent tud működtetni, azt tudom mondani, hogy ha valakinek baja van (de ilyen nem lehet): forduljon az államhoz.

Április 6. után én egyet tudok mondani minden panaszkodónak, függetlenül attól, hogy hova szavazott, vagy szavazott-e egyáltalán: ott az állam, tessék hozzá fordulni.

agent scully 2014.04.22. 12:37:17

@sixx2: egyszer olvasd már el, mit jelent az, hogy bolsevik. lesz nagy meglepődés...

Norick08 2014.04.22. 12:40:40

@Thomas Dantes: én egy kis redvás faluban lakom és nincs uszodánk...Hajrá !!! :-D

sixx2 2014.04.22. 12:43:57

@agent scully: A bolsevik többségit jelent szó szerinti fordításban. A orosz bolsevisták tulajdonképpen kisebbségben voltak. Úgyanígy, a magyarországi liberálbolsevik horda kisebbségben van.

Gérard Duchemin 2014.04.22. 12:50:15

@sixx2:

"A liberálbolsevik horda a mai napi nem tudta feldolgozni a történelmi pofára esést. Április 6-án egy orbitális lófaszt kaptatok a szátokba, amit még legalább 4 évig keservesen fogtok szopni. Ámen."

Bocs, hogy megkérdezem: Te tuskó paraszt vagy?

terra61 2014.04.22. 12:50:53

@sixx2: Az a mókás, hogy az április 6-i pofára esést ti ugyanúgy megszívjátok.

sixx2 2014.04.22. 12:51:03

@agent scully: Hogy könnyebben megértsd: A magyargyűlölő tömörülés "kormányváltóknak" hívta magát, ami távol áll a valóságtól.
Ahogy az orosz bolsevisták, azt képzelték, hogy többségben vannak, de tulajdonképpen kisebbségben vannak.

Ha még mindig kormányváltó hangualtot éreztek, akkor tudjátok meg, hogy én fingottam.

LV426 (törölt) 2014.04.22. 12:51:30

@putris72: Hazudni bármit lehet, te nagyon okos. Honnan van a Közgépnek, meg Simicskának, Demjánnak pénze? Állami megrendelésekből. Tehát miből épült a felcsúti stadion? Közpénzből.
Csavarhatja a szót jobbra-balra a szóvivő. Ezt már úgysem fogja lemosni magáról ez a megalomániás törpesnaucer.

pástétom 2014.04.22. 12:51:50

"...mert ez legyen az üzemeltető baja (meg a mienk, mert a mi pénzüket is költik rá, de ezt most tényleg hagyjuk)."

Ne hagyjuk. Orbán köztörvényes bűnöző. Adócsalás, pénzmosás esete forog fenn. Azok a cégek, akik ebbe pénzt betol, az valójában az adófizetők pénzét nyomja bele adómegkerülés formájában.

kissiú 2014.04.22. 12:52:09

@sixx2: "Úgyanígy, a magyarországi liberálbolsevik horda kisebbségben van."

Fején találtad a szeget, 45%-ot szereztek.

barsled 2014.04.22. 12:54:19

sixx, de komolyan: akarattal, hülyéskedésből írtad kétszer is rosszul Szöllősi nevét, vagy csak úgy?

sixx2 2014.04.22. 12:54:48

@terra61: Nem mondod... Egyelőre ti szoptok, nem kicsit, nagyon.

pástétom 2014.04.22. 12:55:56

@pástétom: Magyarország élén egy pénzmosó köztörvényes bűnöző áll. Ezután simonozzon még aki akar, már ha nem röhögi el magát közben.

sixx2 2014.04.22. 12:56:14

@kissiú: Bajnai azt mondta, hogy aki nem megy el szavazni, az a Fideszre szavaz.
Akkor adjuk hozzá a 45%-hoz a nem szavazók arányát.

flamer 2014.04.22. 12:59:49

@putris72: És ezt te el is hiszed? Szóval ha szerinted az, hogy az állam beszedi a társasági adót és annak egy részét a felcsúti stadion építésére fordítja, az nem közpénz felhasználása?

sixx2 2014.04.22. 13:01:54

@Gérard Duchemin: Örömmel olvasom ezeket az elkeseredett, kilátástalan, gyászos, liberálbolsevik hozzászólásokat.
Örülök, hogy fáj a történelmi pofáraesés. Ámen.

Szenthomárság 2014.04.22. 13:02:13

@Terniak: korrekt! még annyi tennék hozzá, hogy remélem a következő miniszterelnök lesz olyan tökös, hogy tuggyukkiket telepít be felcsút szélső utcájába.

okoshka 2014.04.22. 13:03:49

Faragónak és a Sport1-nek ezt nem felejtjük el.

Leadfoot 2014.04.22. 13:04:31

@sixx2: Szopsz te is velünk, csak te még ahhoz is hülye vagy, hogy észrevedd.

okoshka 2014.04.22. 13:07:09

Ha Bajnai vagy Gyurcsány kastélyt épített volna magának, gondolom akkor is mondanátok, hogy örüljünk, amiért épül valami. Született alávaló csicskák vagytok, ezt tanultátok a kommunizmusban, ezért vágytok rá újra.

Tuskó 2014.04.22. 13:07:25

@Terniak: A rezsiről nem is beszéltél :(

jpmjpm 2014.04.22. 13:08:57

"...inkább a magyar futball alól az egyik sámlit kirúgó Lothar Matthaus mellett üldögélt."

ez most ugye vicc?

shinny bayaar (törölt) 2014.04.22. 13:10:02

Láttam egy fotót a "dísztribünről", ahol ott ült ez a faszfej mateusz középen, Buzánszky meg hárommal lejjebb a sor szélén. Közöttük meg mindenféle ismeretlen lófaszjóska. Szép.
Mindegy, lesz még felcsut főváros is és akkor az összes budapesti egycsapásra mind szimpla vidéki bunkó lesz.

Tuskó 2014.04.22. 13:10:12

@okoshka: Igen-igen. Külön bravúr a közvetítés rendezőjétől, hogy sosem akkor mutatta a Ricsit, amikor a nyelve éppen valakinek a seggében volt. Ez valami valós idejű digitális/technikai trükk lehetett.

sixx2 2014.04.22. 13:11:44

@Leadfoot: Tévedsz, én már külföldön dolgozom. Magyarországra csak pihenni járok és élvezni a liberálbolsevik buktát. További kellemes szopást.

MiKeyRuLeS 2014.04.22. 13:13:32

@jpmjpm: ezt én sem értettem. Most nagy százalékban Mattheus hibája, hogy ilyen a magyar foci? AZ ő két éves regnálása alapozta meg ezt a fertőt, azelőtt minden hepi volt?

serra 2014.04.22. 13:13:37

Az első kép tökéletesen tükrözi a Fidesz szeléletét.
Urak - szolgák.

sixx2: Miért nem ajánlottad fel a golyóidat a kezdőrugáshoz?

Jock Ewing 2014.04.22. 13:14:05

" Faragó Richárd mellé beültették azt a Szőlösi Györgyöt, aki a Puskás Akadémia sajtófőnöke, és aki az egyórás műsort olyan mély nyelvcsapásokkal vezényelte le, amilyet megrendeltek tőle, "

Mint ahogy ezt a cikket meg(el)rendelte, - úgy mint az összefogást - Konrád György és baráti köre. Így megy ez.....

sixx2 2014.04.22. 13:18:54

@serra: AZokat csak neked ajánlom fel nyalogatni.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2014.04.22. 13:18:57

Ja, fideszre szavazni van ész, a következményeket vállalni nincs? Gratulálok, faszfejkirály.

Nyugodtság van! 2014.04.22. 13:26:04

Összefoglalom az írást röviden: ajvék, ajvék, ajvék.
Ennyi.
Szánalom a köbön.

Gyurika vagyok 2014.04.22. 13:26:38

@sixx2: Te tényleg azért regisztráltál egy nicket, hogy itt ilyeneket zsezsegjél? Külföldről?

Ooookos...

Gyorgy Nagy 2014.04.22. 13:26:54

A PARASZT PROLIK " urizáltak " !

Zolika817 2014.04.22. 13:34:27

@Szenthomárság: Azok a "tudjuk kik" már ott vannak, de legalábbis van a stadion mellet egy hétvégi házuk. :)

shwarcz bácsi 2014.04.22. 13:39:04

@sixx2: Érdekes nem, hogy stadion építésre futotta, de az ügynöktörvény és ügynöklista nyilvánosság elé táráshoz valamiért a 2/3os fidesz vezette kormányzatnak nem volt kedve.. mondjuk amennyi volt kommunista lapul a soraik között, ezt nem csodálom.
Továbbá, amikor liberálisozol, nem árt ha tudod, hogy a fidesz 10 éven keresztül volt a nemzetközi liberális internacionálé tagja...
a tények szerint úgy néz ki, hogy a legnagyobb liberálbolsevik gyüjtőcsapat az a fidesz maga. még ha martonyi le is mondott, maradtak még elegen. úgyhogy kommunista ifjak előre !

lujo22 2014.04.22. 13:39:22

ezek után nem is értem, h ugyanezért Stadlert miért zárták dutyiba :-) Pedig sztem ő szerényebben csinálta.

hopptarisznyarák 2014.04.22. 13:39:50

a helyzet az, hogy ezzel a stadionépítéssel a fidesztáborban sem értenek egyet. Sajnos el kell viselnünk ezt a megalomániát, mert a baloldalnál még ezzel együtt is jobb a fidesz.

shinny bayaar (törölt) 2014.04.22. 13:42:02

Egyébként ezt a puskás akadémiát 2007-ben avatták, orbán "civil" projektje volt és egy országban mindenképpen van létjogosultsága egy ilyennek. Evidens, hogy kellett egy stadion is. Hogy miből épült, az nem kérdés, illetve ilyen alapon az 1% is közpénz...

lujo22 2014.04.22. 13:46:25

amúgy egyetlen jobbos kommentet sem olvastam, amelyik racionálisan megpróbálta volna megindokolni, h miért pont ott kellett ennek a stadionnak megépülnie? Mennyire tartják etikusnak, elegánsnak, h az éppen hatalmon lévő ME kertvégibe ilyen beruházás épül? (A rövid emlékezetűeket nem tudom, mond-e valamit a Horn, Torgyán villa? Pedig ők saját zsebből állták a cehhet.)

micsoda? 2014.04.22. 13:48:05

@Sassika: Minek is kérdezed? Nem tudnak érvelni, bárhol, bármilyen hozzászólást is nézel. Ami biztos részükről, a szájukból kiáramló obszcén.

shinny bayaar (törölt) 2014.04.22. 13:51:00

@lujo22: ott van főnök, pont fölötted, he esetleg egy tősgyökeres lmp szavazótól is elfogadod... Bár acsarkodni nagyon tud itt mindenki...

Fatal Error! System Halted! 2014.04.22. 13:52:30

A suttyó paraszt faluból származó, suttyó paraszt cigány stadiont építtet a suttyó paraszt focistáknak.
Az a jó Makovecz-művekben, hogy nagy részben fából vannak, ami jól ég.

flamer 2014.04.22. 13:52:53

@shinny bayaar: "illetve ilyen alapon az 1% is közpénz..."

Persze, hogy az, mégis mi más lenne?

tingli-tangli 2014.04.22. 13:53:04

be tudtok linkelni olyan cikkeket, ahol méltó módon tudósítanak erről az eseményről, csak dicshimnusz zengedeznek. Amúgy sikerült a Sport1-en a beszélgetés végét látnom OV-val, vigyorgott, mint a tejbetök, kormányfőhöz méltatlanul, igaz Ricsi gyerek nem tett fel kommunista kérdéseket.

shinny bayaar (törölt) 2014.04.22. 13:54:29

@flamer: mondjuk felajánlás, mit a stadion esetében...

flamer 2014.04.22. 13:55:55

@shinny bayaar: Felajánlás az, amit a saját pénzedből teszel. Amit az adóhivatal beszedett, az már nem saját pénz, hanem közpénz.

Dallas (a kitiltott) 2014.04.22. 13:56:39

Sixx2, te féleszű gyökér. Annyira szerencsétlen vagy, hogy csak azt tudom mondani, még pihenni és a buktát nézni sem kell hazajönnöd, bárhol is vagy, maradj nyugodtan, Ámen. Egy idiótával kevesebb itthon, valahogy túléli a nemzet.

shinny bayaar (törölt) 2014.04.22. 14:00:06

@flamer: ...sztem beszéld ezt meg a viktorral.
orbánnal vagy szigetvárival, nekem mindegy...

Dallas (a kitiltott) 2014.04.22. 14:01:18

Egyébként, h a posthoz is hozzászóljak, ne csak egy kreténhez, kiváncsi vagyok mikor jön el az a pont, amikor Orbán elszakadása a valóságtól olyan mértékű lesz, h inkább eltávolítják az élről. Mondjuk minél később, annál nagyobbat fog esni. Nekünk meg annál jobban fájni. Emlékszem még úttörő ünnepségekre, ugyan az a szánalom van csak drágább kivitelben.

Drago Brutic 2014.04.22. 14:01:36

Szöllősit még a Váci utcai kocsmákból ismerem, (talán fociztunk is néha együtt), alapvetően normális arc. A gond inkább a főnökeivel van, mert ez a stadion(nyitás) egyszerre szürreális, szánalmas és valahol ijesztő. Na és a haszna: 4 milliárd utánpótlásnevelésre? Néhány tucat fiatalnak. Miközben a többi százezer gyerek salakos pályákon, retkes öltözőkben játszik, tehetséges gyerekek tömege szakad le a fociról 5 ezer forintos havidíjak miatt, amit a szülő nem tud fizetni... 4 milliárddal be lehetne indítani az igazi utánpótlást.

lujo22 2014.04.22. 14:02:36

@shinny bayaar: én becs' szó nem akarok acsarkodni!! csupán logikus választ várok, h egy ember, mégha ő a ME is, passziójának feltüntetése közérdeknek, ill. ennek finanszírozása közpénzből mennyiben vall jó ízlésre? Tudnak-e esetleg a nyugati demokráciákból ehhez hasonló példát felhozni?

flamer 2014.04.22. 14:05:09

@shinny bayaar: Bocs, de én mondjuk ilyen egyszerű dolgokat anélkül is fel tudok fogni, hogy valami idióta megmagyarázná, hogy mit kell gondolnom.

nzk 2014.04.22. 14:06:11

@lujo22: nem fogsz rá választ kapni, csak terelést meg, hogy gyűlölködsz. ja, és ballibsi vagy. :)

shinny bayaar (törölt) 2014.04.22. 14:06:50

@lujo22: tény, hogy kurva rosszul "veszi ki magát", de ez alapvetően nem (csak) ízlés dolga.
Érdemes a dolog kronológiáját nézni, de ha a telek másik végében volna a stadion, az jobb lenne?
Eszterházy azt mondta, hogy ez egy "nagyon jól bírálható kormány". Hát tessék, lehet tobzódni...

håll käften 2014.04.22. 14:07:11

Kiba unalmas már ez a liberálbolsevik komcsi duma!Mikor veszitek már észre hogy az egész parlamenti bagázs oldaltól függetlenül egy kommunista klientúra!!De beszopjátok ezt a matyó hímzésbe csomagolt nemzeti fa..t és fújjátok a magatokét.Az a probléma,hogy nem tudtok a jelenre koncentrálni!Hajtogatjátok az elmúlt nyólc évet és örültök a csodás jövőnek.
De mi van ma?Mi az ami kézzelfogható a mai Magyar jelenben?Egy nagy vastag nemzeti lófasz,amin csüngtök mint a piócák!
Komolyan mondom,nem hiszem el hogy ilyen nehéz összerakni ezt a nagy nemzeti puzzle-t?
Amíg ti fújjátok a magatokét és egymást tépitek szét a koncért a csonton,addíg ezek 10 kilós sonkát zabálnak felcsúton és a haverok zsebét tömködik.Korábban meg más haverok zsebe lett telenyomva lóvéval!Értsétek már meg!!Ez nem rólatok és nektek szóló játék!Az összes csak magával és a környezetével foglalkozik!A szavazópolgár mind le van szarva nagy ívbe!Ezért hívják Magyarországon az állampolgárt szavazópolgárnak.Mert csak a voksod számít,baz.meg!
Ezeknek a szemében a melós ember egy nagy nulla!Azt hiszitek hogy itt minden a ti érdeketekben történik?Amíg ti befogjátok a pofátokat,mert ki lett festve a ház fala addíg ezek palotát meg minden egyéb finomságot épít magának!
Csak a jelen példájából kiindulva:Csak nekem tünik fel,hogy ez a "nagy" ember a nyaralója mellé építetett egy focistadiont?Hmm?
Tényleg nem látjátok a fátol az erdőt?És ne gyere nekem libsipopsibolsikomcsi dumával,mert ha rajtam múlna az összeset likvidálnám!
Az össze féreg olyan mélyre ásta már magát itt,hogy csak egy nagyon komoly permetezés segíthet!!!

Darth Revan 2014.04.22. 14:07:56

@sixx2: a baj az, hogy az egesz orszag szopni fog orbanekkal.
Kiveve a fideszes belso kort persze. De hat az orszag megszavazta, ez van. Mondjuk nem veletlenul leptem le az orszagbol:)

shinny bayaar (törölt) 2014.04.22. 14:08:19

Persze esterházy, de kb mindegy is...

Zolika817 2014.04.22. 14:10:58

@Fatal Error! System Halted!: azért, mert ott születet a "mi MARADÓNÁNK" meg néhány hentes, akarom mondani mészáros, még nem suttyó falu Felcsút, vannak a környékén ismerőseim, nagyon rendes emberek élnek Felcsút és környékén, nem kéne általánosítani

szanalmas 2014.04.22. 14:11:10

Remakelt Minarik Ede csapatot épít. Pisztoly, kapufa, kaja, pia, nők! Újraéledt a magyar kabaré!

vidéki suzukis 2014.04.22. 14:11:11

Nyígjatok csak, szoci ÁL-liberáliskák, ~1 hónap múlva megkapjátok az újabb brokit. Senki nem dobja össze azt a rongyos 2 milliárdot a maszopnak már most sem, azután még kisebb lesz az esély.

Vombatus Ursinus 2014.04.22. 14:12:40

Faragó Ricsi már annyira beleőrült a szopásba, hogy az valami elképesztő. Hála istennek ritkán közvetít focimecset. Amíg él, addig fogom átkozni azért, mert meghonosította Magyarországon azt az "ordítozós" közvetítési stílust, ahol már akkor üvölt torkaszakadtából egy riporter, amikor a labda valamelyik tizenhatoshoz közelít. A legjobb tanítványa Gyulai Miklós. Nos, az ő közvetítései gyakorlatilag nézhetetlenek az ordítozásai miatt (is).

setlur 2014.04.22. 14:13:27

sixx2
Ha magyarország (igen, kicsivel, ápr. 6 óta...) olyan hiperszuperfantasztikusan teljesít, akkor te miért is dolgozol külföldön?? Különben is, ha olyan nagy magyar vagy, akkor mit keresel kinn, netán a gonosz, sötét, buta EU-ban???

zoli0506 2014.04.22. 14:15:03

A Sport TV minden évben közvetíti ezt a húsvéti kupát, ebben nincs semmi meglepő, és abban, sem hogy egy akkor már az új stadion megnyitóját is leadják sportcsatornaként. A gond inkább a hogyannal van.

Objektíven végignéztem a közvetítést. Az történt amire számítottam: kicsit groteszk volt az egész, főleg az a rész, amikor a megnyitón Schmitt Pál beszéde után Faragó és Szőllősi arról beszélt, hogy mennyire el vannak érzékenyülve. Azt még elfogadom, hogy Szőllősi miután az akadémián dolgozik meg van hatódva. Na de, hogy Magyarország első számú kommentátorát egy falusi stadion átadása miért tesz meghatottá az rejtély számomra.

Vagyis dehogy rejtély...

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2014.04.22. 14:15:12

Interneten akartam nézni, jött is a Duna World stream, de pont a stadionátadó előtt beváltott egy állóképre, miszerint "ez a műsor interneten nem elérhető", és így lemaradtam róla.

McChipp 2014.04.22. 14:21:42

sixx2: Van ám kultúra meg színvonal! Ha mást nem azért megérte ma felkelni, hogy elolvassuk a gyűlölettől csepegő hozzászólásodat, és rájöjjünk arra, hogy az emberi alpáriság, butaság és tuskóság a te személyedben feneketlen mélységű!

vtbxx 2014.04.22. 14:22:02

Ceausescu akkor építtette a hobbistadionját amikor a román foci egy árnyalatnyival erősebb volt mint most a magyar. Pl a Steaua BEK döntőben verte a Barcelonát. A kommunisták itthon akkor építtették a Népstadiont amikor meg tudtuk benne verni az angolokat 7-1-re. Sok rosszat lehet mondani a kommunistákra, de a sporthoz volt érzékük. :)

ervin2 2014.04.22. 14:22:38

Tabáni így "pocsékolja" SIXX-et! :-) :-) :-)
www.youtube.com/watch?v=Ygq-6-vQVRg

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.04.22. 14:24:54

Ajjaj, ha már a 4 év elején ilyen a hangulat, akkor sok ballibdemó ellenzéki fog agyvérzést kapni 2018-ig... :D Érthetetlen amúgy, hogy hogyan lehet egy első osztályban játszó csapatnak, és az ország legnagyobb futballakadémiájának egy 3500 (!!!!) fős "hatalmas" stadionja. A liberális értelmiség ehhez is ért, ők megmondják, hogy mi hova épülhet! Büdös vidékiek, mi? :)

sixx, ha nem szoksz le rohadt gyorsan arról, hogy ne politizálj a blogodon (vagy legalább ne ennyire demagóg módon), akkor nagyon hamar el fogjátok veszíteni a maradék olvasótáborotokat is...

Tuskó 2014.04.22. 14:29:19

@jobbdemokrata: Például a te objektív hozzászólásod miatt? Mi lenne, ha csak a lényeget leszűrnéd az egészből. Á, hagyjad... Nem fog menni. Gondolom a nyírásokra azért elmész...

Ransengun 2014.04.22. 14:29:39

Tudjátok, én azt nem értem, hogy itt annyi sok okos ember van, akiknek a vitában az az "ultima ratio"-juk, hogy a másik oldal is ilyen-olyan felesleges építkezést pénzelt. Könyörgöm, az egyik faszságot mentesíti az, hogy a másii kétszer akkora volt!? Csak azért kell a kormánypártra szavazni, mert egységes a tábora, és tudja ("folytatjuk" ajjajj) mit akar?
Én azt mondom, mi tényleg egy gazdag és virágzó ország vagyunk, hogy még kell nekünk 4 év Orbán Viktor. De meg is érdemeljük, mert semmit nem tanultunk, és semmit nem felejtettünk.

Vombatus Ursinus 2014.04.22. 14:32:08

@jobbdemokrata: Az ország legnagyobb futballakadémiájának a csapatában konkrétan egyetlen kezdő van, aki valóban akadémista (Vaszicsku), az átlagéletkoruk 28 év és minden más akadémiából kiöregedett és összevásárolt megélhetési szarháziból áll a keretük.
Ennyit az ott folyó szakmai munkáról. 7 év alatt gyakorlatilag nulla.

KUHULIN 2014.04.22. 14:32:25

Foci=proli szórakozás.

jolaca 2014.04.22. 14:34:32

@jobbdemokrata:

"sixx, ha nem szoksz le rohadt gyorsan arról, hogy ne politizálj a blogodon(...)"

Most akkor nem olvastad a beírást, nem értetted a hangvételét, vagy egyszerűen csak nem tudsz magyarul? Véleményem szerint - és a hozzászólások alapján is - sixx igenis próbált egy kicsikét politizálni...

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.04.22. 14:34:50

@Vombatus Ursinus:

Amúgy ha ennyire értesz hozzá, mi a véleményed az MTK akadémiájáról? :)

so.what. (törölt) 2014.04.22. 14:35:16

tegyük fel, hogy orbán viktort mindent jól csinál. a gazdaság pörög, a vállalkozások virágzanak, a bérek szárnyalnak, mindenki jól él, boldog, magyarország jobban teljesít, mintegy fantasztikusan.
de hadd kérdezzem már meg, ettől még MIÉRT ÉPÍTHET KÖZPÉNZBŐL STADIONT A SZÜLŐFALUJÁBAN?
egy svéd miniszterelnök ezen azonnal bukna. már az ötleten. de persze egy svéd miniszterelnöknek eszébe nem jutna STADIONT építeni egy FALUBAN.
persze amíg ebben az országban mindent csak "mutyiként" aposztrofálnak, és nem sikkasztásként, visszaélésként, bűncselekményként, addig nehéz is elvárni, hogy ne csak legyintsen a jónép: mutyiznak, istenem, hát ki nem mutyizik, tegye a szívére a kezét.
az meg külön szégyen, hogy ebbe a zsebkendőnyi faluba a fifa egy alelnököt küldött. gratulálok.

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.04.22. 14:36:09

@so.what.:

Telkiben miért van edzőközpont? Miért nem egy nagyobb városban van???? :)

Vombatus Ursinus 2014.04.22. 14:36:46

@jobbdemokrata: Aham... A többiek meg a szar magyar élvonalba sem férnek be. Tádé...

Phteven 2014.04.22. 14:37:44

Sixx! Úgy gondolod, hogy örökké az Indexnél fogsz dolgozni? Vagy azt, hogy az Indexet nem fogja felvásárolni valami jobboldalra elkötelezett valaki, valakik? Netán külföldre készülsz? Ilyen írások után a köztisztaságiaknál se fogsz állást kapni, nemhogy valami közepesnek mondható munkahelyen! Ne értsd félre, szívemből szóltál, és 110%-is egyetértek veled, de ilyen vérzivataros időkben az ember jobb(sic!), ha befogja a pofáját. :-s

zoli0506 2014.04.22. 14:39:05

@jobbdemokrata: Egy sportcsatornának lehet egy órán keresztül politizálni egy bloggernek meg nem? A színtiszta igazságot írja le, és egy érvvel nem támasztottad alá Sixx miben téved, teljesen másról beszélsz mint amiről a cikk szól.

Vombatus Ursinus 2014.04.22. 14:39:27

@jobbdemokrata: Konkrétan a fél nb1 onnan került ki. A Puskásban is tolja vagy 3.

safranek 2014.04.22. 14:39:30

Építsen stadionokat,rendben! Örülünk neki. Közben ne feledkezzenek meg a többi, tengődő sportágról sem. A mi egyesületünkben mi már tapasztaljuk, hogy a TAO pénzel kitömött foci hogyan szívja el az utánpótlást, miközben rendes edzést sem tudnak tartani, csak felzavarják a pályára a kölyköket.

A másik, hogy miért kellett oda, az isten háta mögé tenni azt a stadiont? Nincs tömegközlekedés, hogy jut majd le a szerencsétlen szurkoló?

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.04.22. 14:39:45

@Phteven:

Ez mekkor, aranyveretes, rettegtető duma! :) Kihagytad a fekete autót...NO PASARAN, ugye elvtárs? :D

KUHULIN 2014.04.22. 14:40:46

@Phteven: Normális ember nem is alkalmazná a láncdohányos Sixxet... :)
Mennyi lehet a nettó napi munkaideje, 2 óra? :P

safranek 2014.04.22. 14:45:50

@jobbdemokrata
Telki: 20km
Felcsut: 45km

vöröspanda 2014.04.22. 14:52:05

@sixx2: 1; a stílusod mindent elárul rólad 2; tényleg normális, hogy település méretű stadion építenek egy zsebkendőnyi faluban?

huppy 2014.04.22. 14:53:59

@Terniak: "(...)nekem senki ne panaszkodjon, ne sírjon, hogy büdös, koszos a MÁV, késnek a vonatok, hogy kigyullad a BKV-busz, hogy nem mer felszállni a 3-as metróra, hogy a kórházban nincs WC-papír (...)"

Nincs türelmem meg kedvem tételesen cáfolni, de a BKV-buszon azért már nekem is megakadt a szemem meg a pulzusom. Ember, nézz már utána, hogy 2006 és 2010 között hány db új busz lett vásárolva és azóta hány. De ha nem is nézel utána, azért nyitott szemmel jártál a fővárosban az elmúlt 4 évben?

putris72 2014.04.22. 14:55:08

@flamer: Számodra hit kérdése,számomra értelmezés kérdése!Az,hogy cégek magán emberek a szabadon felhasználható adójukat mire fordítják az nem az én dolgom!Az nem lesz köz pénz még ha te annak szeretnéd lát akkor sem!www.rainbowprogram.com/pages/tao-tamogatas-kozerthetoen.pdf !

Tuskó 2014.04.22. 14:55:45

@safranek: Hát az akit érdekel (2-3 ember - na nem a faluból) az beülhet a VW transporterbe az ME mellé.

Tuskó 2014.04.22. 14:58:55

@huppy: EU pénznek híjják azt - nincs mögötte gazdasági teljesítmény - és mostanra lehetett lehívni. Ez az egyik rész. A másik, amit a VT Transman üzemeltet az meg nem a BKK/BKV pénze. Egyes számítások szerint kurv@ drága a szolgáltatás - volt annál olcsóbb ajánlat is -, de hát ugye egyszer élünk. Más nyomós indok?

putris72 2014.04.22. 15:03:27

@LV426: A baloldali milliárdosok is állami megrendelésekből és közpénzből gazdagodtak meg!Az így megy a rendszerváltás óta!Ez a stadion nem közpénzből épült!

huppy 2014.04.22. 15:06:13

@Tuskó: És az EU pénzeket szerinted a semmiért kapjuk a levegőből? Azt csak úgy hozzánk vágják?

Abban egyet értünk, hogy 0 db új busz vétele olcsóbb lett volna. De nem kell a rizsa, a büszke mesemondó idején akkor hány új buszt is kaptunk?

Tuskó 2014.04.22. 15:12:48

@huppy: Az EU pénzek lehívása meghatározott "ablakokban" történhet. Azt nem azért kapjuk, mert OV az ME, hanem azért mert EU tagok vagyunk. Megvan?

JumboJet 2014.04.22. 15:12:50

@sixx2: csakúgy, mint a jobber "horda". Ez a demokrácia lényege. Hogy kisebbségböl lehet úgy csinálni, mintha többségben lennél.
Eyg többé-kevésbé normális országban, a gyöztes (hacsak mondjuk, pl. 70%-os részvétel mellett nem szerzett 72%-os többséget (ez ugye abszolút 50,04%-os többség)), akkor minden kormányra került erönek örülni szabad, hogy ilyen a demokrácia, de kormányozni, csak azzal az alázattal szabad, hogy azért mégiscsak egy kisebbség, méghozzá legtöbb esetben átlagosan egyötödöd, egynegyedes kisebbség által felhatalmazva teszi, amit tesz, mondjuk az öt semmire felhatalmazókkal is tesz.
És mond ilyen baromságokta, mintket a választáok nagy többsége erre, meg erre hatalmazott fel, meg mi a választókkal szövetséget kötöttünk, és hasonló ordas nagy böszmeségek.
A legtöbb esteben tehát a regnáló hatalmat a választók nagy többsége lófaszra sem hatalmazta fel, a választók nagy többségével lófaszra sem kötött szövetséget.
Ha ennek be- és felismeréséhez eljutnánk, óriási eredmény lenne.
Ehhez persze, mint mondtam, némi alázat, sokkal kevesebb hatalmi gög, arrogancia, és sokkal kevesebb ocsmány CINIZMUS szükségeltetik.
Mikor szerepel már valamelyik párt szlogenjében az, hogy hogy annak is jó/jobb lesz, aki nem ránk szavazott, és nem az az üzenete, hgy aki nem nem ránk szavazott, nincs/hazaáruló/gonosz erö, büdös komcsi, stb.

huppy 2014.04.22. 15:19:52

@Tuskó: Ez nem egészen ilyen egyszerű, hogy EU tagok vagyunk és akkor küldik a lét. Van pár követelmény ott szerintem nézz utána.

Szóval akkor Gyurcsányék nem tudták lekérni ezt az EU támogatást mert nem volt rá elég idejük, ugye? Miért nem finanszírozták akkor a hatalmas_gazdasági_fellendülésből ami a kormányuk idején volt? Vagy úgy gondolták, hogy a jelenlegi buszpark modelljei pozitívan hatnak majd a budapesti lakosok moráljára azzal, hogy a gyerekkorukra emlékezteti őket?

2014.04.22. 15:27:52

Brezsnyev is sírva fakadt volna, no..:).

Terniak 2014.04.22. 15:35:25

@huppy:

pont ezt mondom, minden jó, úgyhogy ne halljak több panaszt, ne nyújtsák a kezüket, ne várjanak magánsegítséget az emberek, hiszen minden jól megy, az állam mindent megold. Az ember mindig számíthat az államra (ökormányzatra), olyan fejlesztések történtek az elmúlt években, amivel egyszerűen nem lehet vitatkozni, így az én füleim már nem vevők ezekre a panaszokra. Teljesen igazat adok Neked, hogy minden rendben van, én csak felsoroltam, hogy mikre szoktak panaszkodni az emberek. De szerintem sincs igazuk, erre bizonyíték április 6.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2014.04.22. 15:40:03

Mi az, hogy "...majd hétvégénként, amikor 200 ember lézeng benne..."? Nem úgy lesz az, hé! Majd kivezénylik a katonaságot, akarom mondani, TEK-et, oszt' mindjárt színültig lesz a nézőtér, állandó jelleggel. Pont, mint Viktorka imádott gyermekkorában az imádott ruszkijaiknál...

brumeszkosz 2014.04.22. 15:44:23

@sixx2:

A kurva anyádat!! Már megint rossz helyre kattintottál, ez nem a fidesz horda helye!! Takarodj az óladba orbán cigány segge mögé!!!

dr. mesterséges színezék 2014.04.22. 15:47:35

@sixx2: " A bolsevik többségit jelent szó szerinti fordításban. "

A történelmi/politikai jelentése pedig sokkal több.
Ha elfelejtetted volna, hogy mit, nézd meg Orbánt és Kövért!

Algopirin 2014.04.22. 15:48:40

@sixx2: minden idióta ezt mondta. aki nem ment el szavazni az egészen pontosan nem szavazott senkire. csak az fájt a bajnaiéknak is, hogy így rájuk sem, és így idegelték az embereket. a sok marha meg beveszi.

Tuskó 2014.04.22. 15:52:06

@huppy: Egyébként meg ilyen egyszerű. EU tagként lehetőségünk van pályázati forrásokra - pl felzárkoztatási céllal. Több pénzt kapunk jelenleg az EU-tól mint amennyit befizetünk. Az EU-s pályázatokra szánt pénzek mindig adott területekre és időszakokra vonatkoznak. Ezért van az, hogy időre el kell készülni velük, mert egyébként bukta. Nem egyszerre nyílik minden buxa. És ebben igazad van: nem is automatikus. Pályázni kell. És az viszont nem annyi, hogy akarok venni 2 buszt küggyetek pízt. Nagy ott is a bürokrácia, szöszölnek a pályázatokkal elég rendesen.
Utána néztem, két érdekes dolog ezzel kapcsolatban. Busz vásárlásra nem adnak pénzt - gáz, diesel stb. - csak elektromosra, illetve annak idején - erre vonatkozólag - saját kérésre inkább kötött pályás infrastruktúra fejlesztésre kértünk támogatást. Lehetne ezen változtatni, de egyenlőre Mo. nem adott be ezzel kapcsolatos módosítási kérelmet. Ki tudja miért.
Amúgy a VT Transmann akitől a BKK veszi a szolgáltatást egy ismerős UFO megfigyelő cégérdekeltsége... Ez is normális gondolom.
hvg.hu/kkv/20121016_Szeles_Gabor_cege_nyerte_a_budapesti_busz

Karcolt lendület 2014.04.22. 15:57:35

@jobbdemokrata:
"Érthetetlen amúgy, hogy hogyan lehet egy első osztályban játszó csapatnak, és az ország legnagyobb futballakadémiájának egy 3500 (!!!!) fős "hatalmas" stadionja."

Ugye az megvan, hogy a stadionban a férőhely a közönségnek kell, nem a focistáknak? Akármekkora hatalmas futball-akadémia, egy 1700 fős faluhoz tartozik. Mi szükség is van 3500 fős stadionra?

Az a helyzet, hogy ez egy szemmel láthatólag megalomán húzás Orbántól, ezért véditek liberálbolsevikozással és más hasonló értelmetlen hülyeségekkel. Persze Orbán egyik példaképe Berlusconi, így neki is kell egy focicsapat.

Nem kell sokat várni arra sem, hogy Orbán félmeztelen kurvákat hajkurásszon a kertjében. Mi pedig az egészet ugyanúgy meg fogjuk szívni, ahogy az olaszok Berlusconit.

Egy Hun Hunniából 2014.04.22. 15:59:33

Esetleg az ócsai lakópark lakói (a halál f*sz*ról a másik halál f*sz*ra)) ingyen utazhattak az avatóra? Csak kérdem.

terra61 2014.04.22. 16:00:56

Sixx2
Azért ez sokat mond rólatok. Megnyerte a gazdátok a választásokat és mint a kommentjeidből is kiderül, tudjátok, hogy mindenki nagyot fog szívni, mégis örültök, mert a te csapatod győzött. Igazi focis nemzet!

brumeszkosz 2014.04.22. 16:01:33

@håll käften:

Most tökéletesen egyetértek veled!!!!!

Jozsó bá 2014.04.22. 16:02:17

Stadion? Gibraltár U-18 - Magyarország U-18 2:2

Karcolt lendület 2014.04.22. 16:04:11

@putris72:
A felcsúti stadionra adakozás maga volt az intézményesített korrupció: az állami megrendelések elnyerésének feltétele volt, hogy a megrendelés értékének egy részét utalják át az alapítványnak.

Csak picit kell belegondolni: magáncégek miért is támogatnának egy alapvetően értelmetlen beruházást, ami még különösebb reklámfelületet sem nyújt?

campobaszo 2014.04.22. 16:07:59

"a magyar futball alól az egyik sámlit kirúgó Lothar Matthäus"

Kétségtelen,hogy Loddar edzőként inkább kalandor volt,de a magyar futball alól a sámlit 86-ban rúgták ki.Netán ezt is a németek nyakába próbáljuk varrni?

hurmazs 2014.04.22. 16:14:15

@putris72:"baloldali milliárdosok IS állami megrendelésekből és közpénzből gazdagodtak meg" A lényeget átírtam nagybetűre.Evvel mindent elmondtál.Viszont megnyugodtam hogy semmi állami pénz nem volt benne.Na.

huppy 2014.04.22. 16:21:25

@Terniak: Azt azért nem állítanám, hogy minden rendben van. Egyik párt sem szent ráadásul az emberek is hibáznak, döntenek stb.
Így aztán csak azt tudom megállapítani, hogy nagyobb rendben van mint 4 éve volt. Mondjuk a teljes káoszhoz és lerohasztáshoz (meg lopásokhoz) képest eleve nem lenne nehéz jobban teljesíteni, ugyan akkor nem változnak az emberek/dolgok egyik napról a másikra se, így ez meg hátráltatja a haladást. Szóval igen, összességében azért mégis vannak pl. új buszok.

És lehet itt kapálózni a szemre húzott bal-libsi szemüveg mögül, azonban ahogy írtad is a választások után nem lehet kérdéses, hogy azért az emberek többsége a valóságban él és nagyjából látja hogy mik történnek legalább a közvetlen környezetében. Ami ha engem kérdezel egy jó dolog.

Tzp 2014.04.22. 16:21:49

A Fidesz egy kommunista párt és Orbán egy diktátor.

neeskens 2014.04.22. 16:31:59

Én szégyellem magam helyettük...A Húsvétot erre használni, meg szervilis papokat áldásra odarángatni vallásos emberként nekem valahol annyira szomorú.
Csináljatok, amit akartok, építsetek stadiont a kert végébe, ünnepeltessétek magatokat, nyúljátok le Puskást a Honvédtól, képezzétek a botlábúakat, akik majd ikszelnek Gibraltárral.
De a Jóistent ne keverjétek bele. Köszönöm.

putris72 2014.04.22. 16:33:05

@Karcolt lendület: Számodra értelmetlen más számára nem!Az,hogy cégek magán emberek támogatják a sportot az nem korrupció! A TAO-támogatás semmi csak Felcsútról szó!Mégis a csapból is ez folyik!Pedig állítólag nincs szabad sajtó!!A csúnya Orbán elnyomja!Az,hogy a baloldal mindenhol bűnt sejt,az azért van mert mindig magából indul ki!

lombozódó 2014.04.22. 16:34:57

huppy
Na végre , már azt hittem nem lesz itt " gyurcsányozás " :-)))
Hála , lett így már teljes a totál kép és jól érzem magam :-))). Enélkül nem is lenne a kommentelés az igazi. Így az igazi , még ha hozzászólások nem is a bloghoz kapcsolódnak.
Szóval miért is kell a tincsiknek egy ilyen igen komoly stadion / akár bárhol is / a foci tanulásához? Fűthető is , hogy meg ne fázzanak :-)))) / Vagy bizonyított, hogy csak így megy a jó nevelés.

William Kidd 2014.04.22. 16:43:04

Magyar groteszk es vicces ez a falusi stadion Orban kerjeben, csak Puskas nevet ne kevertek volna bele es ennyi joravalo ember ne asszisztalna ehhez a tragikomediahoz. Akinek eddig nem volt vilagos, Orban semmivel sem kulonb, mint Gyurcsany. Magyarorszagit mar egy ideje elmebetegek iranyitjak.

banok · http://meghaaat.blog.hu/ 2014.04.22. 16:46:38

Ritka röhejes ez az egész. De inkább sírni kellene miatta...

huppy 2014.04.22. 16:47:47

@lombozódó: Azt majd ugye meglátjuk, hogy mennyire lesz kihasználva, szerintem eléggé felesleges ezen vitatkozni. Ki fog derülni, én meg nem jártam még Felcsúton és nem ismerem a helyiek terveit sem a stadionnal. Azt tudom esetleg hozzá tenni, hogy egy stadion igen sokféle rendezvénynek adhat otthont a focin kívül is. A cikkben felhozott érven meg csak mosolyogni tudok, hogy a település létszámához hasonlítják a kapacitást, ez teljesen jól mutatja hogy ez is csak egy üres sárdobálás, ugyanis ha valaki járt már sport vagy akármilyen nagyobb rendezvényen az tudja, hogy azon messze nem csak a helyi erő szokott részt venni (különösen így van ez vidéken).

Abban viszont biztos vagyok, hogy hasznosabb mint egy kaszinó vagy mint egy újabb pláza :) .

Sir Galád (már foglalt) 2014.04.22. 16:48:11

Te jó ég! Valaki megnézte a halálcsillag átadását?

Karcolt lendület 2014.04.22. 17:03:15

@putris72:
Tőlem átkozódhatsz, ez nem sejtés, hanem úgymond piaci információ.
A cégek többnyire nem szívjóságból szoktak adakozni, az is az üzlet része. Itt az üzlet az volt, hogy a közpénzből kapott megbízásokat vissza kellett csurgatniuk, hogy focistadion épülhessen belőle. Persze elvállalhatták volna annyival kevesebbért is a munkákat, amennyit aztán magáncégként valamiért befizettek a közösbe, dehát az állami oldalon is urak ülnek, drágán is megrendelik a dolgokat, ha tudják, hogy utána hova megy a nyereség egy része...

Ha ezt a szocik csinálták volna, te is látnád, micsoda baromság ez a stadion, miközben még pazarló és korrupció is van mögötte. De persze a kormánypártiság nem segít a tisztánlátásban.

@huppy:
"...a település létszámához hasonlítják a kapacitást, ez teljesen jól mutatja hogy ez is csak egy üres sárdobálás, ugyanis ha valaki járt már sport vagy akármilyen nagyobb rendezvényen az tudja, hogy azon messze nem csak a helyi erő szokott részt venni (különösen így van ez vidéken)."
Hát egy falusi focicsapat meccsére kimegy a faluból a keménymag, mind a 100-150 ember. Persze, ha a Fradika látogat oda, akkor megtelhet a stadion, bár a magyar meccsek átlagnézőszáma alapján ezen kívül nem nagyon lesz kihasználva.

Egy falunapnál több embert vonzó rendezvényt pedig nem egy szar közlekedésű, távoli porfészekben szoktak tartani - ugyanis hiába nagy név, ha nem lehet eljutni oda, nem lehet hazajutni róla, viszont a belépő rohadt drága, mert valahoyg a fellépti díjat ki kellene gazdálkodni. Tartok tőle például Robbie Williamsra is hiába várnak ott a fecsútiak.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2014.04.22. 17:03:23

Azért, annak, aki állandóan azzal jön, hogy miért is lenne Mo-n diktatúra, amikor elmondhatja mindenki a véleményét szabadon itt (is)... Csak megjegyezném, hogy Kádáréknál is volt egy Hofi Géza, amolyan biztonsági szelepként... Neki megengedték, hogy "ellenőrzött formában" levezesse a nép feszültségét, ma nem kellenek Hofik, ma elég olyan blogokat hagyni, ahol a "nép" levezeti a frusztrációját (és utána megy "dógozni" csendben, hőbörgés nélkül...), de nyugodtak lehetünk, hogy a TEK (ÁVO?) figyelő TEKintete mellett tehetjük meg mindezt...
Amúgy, engem igenis meglepett, hogy nem avattak a Pancho-aréna parkolója előtti füves téren Orbán-szobrot... no de, ami késik, ugyebár nem múlik... szerintem, még ebben ciklusban látni fogunk köztéri Orbán-szobrot, csak még azt nem döntötték el, hogy merre mutasson: Moszkva felé, vagy felemelt mutatóujjal Brüsszel felé... De, hogy már kész vannak a tervei, az biztos! Sőt, én még azt is megkockáztatom, ha lesz olyan marha ez a szerencsétlen ország, hogy világ csúfságára 2018-ban is ezt a zsebdiktátort választja meg, akkor a Gellért-hegyre is felkerül majd egy 30 méteres - olajágat tartó - Orbán-szobor a Citadella mellé... Figyeljétek meg! Akarom mondani, akadályozzuk meg!

Gacsajpesta 2014.04.22. 17:14:40

Szerintem nincs ok arra, hogy folyamatosan csodálkozzon a nép az építkezés, a stadion nagyságán. számomra nyilvánvaló, hogy már kész tervek vannak arra, hogy Felcsútot várossá fejlesszék a lehető leggyorsabban. És ez helyes. Miért ne lehetne éppen Felcsút város? Ha Nyírbátor, csenger, Vecsés, stb. várossá nőhetett, akkor Felcsút is lehet város.

Őszintén szólva, az lenne az igazi szemétség, ha egy Miniszterelnök nem részesítené előnyben azt a helységet, ahonnan származik. A pénz az országban marad, nem úgy mint a galád szdsz és mszp idején, így senki nem károsodik. Ha egy helyi közösség képes volt miniszterelnököt adni az országnak, megérdemli, hogy különös figyelemben részesüljön.

huppy 2014.04.22. 17:14:51

@Karcolt lendület: Akkor szerinted hogyan kellene a vidéket fejleszteni? Előbb kellene oda a közlekedést kiépíteni? Szerinted akkor meg nem az lenne itt az átkozódás, hogy minek egy kis porfészekbe vasút/busz stb. amikor a vonatok/buszok csak üresen járnának? Valahol el kell kezdeni és ha bejön akkor pl. plusz busz járatot indítani oda nem igényel már akkora befektetést.

partytunes 2014.04.22. 17:19:24

@Gacsajpesta: "Ha egy helyi közösség képes volt miniszterelnököt adni az országnak, megérdemli, hogy különös figyelemben részesüljön."

hát ennél nagyobb marhaságot régen olvastam, még itt is.:D

nzk 2014.04.22. 17:28:23

@Egy Hun Hunniából: ez milyen jó kérdés! van "szerencsém" nap mint nap látni ezt a nagy sikerű lakóparkot. hagyjuk is...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.04.22. 17:29:15

Még egy indok, hogy miért nincs tévém.

Altaïr 2014.04.22. 17:31:47

@Fot L' Mondó: Elég szánalmas, hogy nem tudsz különbséget tenni egy diktatúra és egy demokrácia között.

Netuddki. 2014.04.22. 17:32:25

@jobbdemokrata: "www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_i/pfla-tajti-dontott-a-real-helyett-a-barcelonat-valasztja-2330601

Ennyit az ott folyó szakmai munkáról. :)"

„Véget érhetnek a találgatások, immár nem titok, Matyi a Barcába igazol. Alá is írtuk a szerződést, amely három évre szól – mondta a Blikknek ifjabb Tajti József, <b>a középpályás édesapja, aki maga is a Puskás Akadémia alkalmazottja</b>, szakmai igazgatója. – Szempontunkból annak sincs jelentősége, hogy a Barcát kizárták az átigazolásokból, ugyanis a mi megállapodásunk már a döntés meghozatala előtt megszületett.”

"a középpályás édesapja, aki maga is a Puskás Akadémia alkalmazottja"

B+, ekkora egy öngól! Balfasz!

isti75 2014.04.22. 17:34:02

De jo hogy en evek ota nem fizetek adot orbannak....

Karcolt lendület 2014.04.22. 17:37:59

@huppy:
Egy stadionépítés nem éppen vidékfejlesztés: nem üzemel folyamatosan, nem ad különösebben sok munkalehetőséget. Egy stadion nem tart el egy falut és egy falu nem tart el egy stadiont. Senkinek nem gazdaságos, az életminőséget sem javítja annyival, hogy közcélnak lehessen tekinteni a fenntartását. Amíg Viktor van hatalmon, addig fog működni ez is, aztán szétrohad az egész, mert senkinek nem lesz pénze karbantartani.

Karcolt lendület 2014.04.22. 17:39:46

@jobbdemokrata:
Emlékszem én Liverpoolba és Interbe igazoló ifjú tehetségekre, némelyiket ott is az apja nyomta be, aztán valahogy eghyikből sem lett világklasszis.

Vombatus Ursinus 2014.04.22. 17:41:53

@Karcolt lendület: A debrecenit sem akarja üzemeltetni senki, pedig az egy kicsit nagyobb település, mint Felcsút.

csak egy néző 2014.04.22. 17:46:10

Kósa 20% pozitívot nem tudna kérdezni pubi fiúnak, jól feladta a leckét a főnöke. Most főhet a feje, hogy, hogy is tudná felül múlni a felcsuti vircsaftot (tüzijáték, bohócok, lézershow, katona banda, Mága nemzetéségi és népizenekara, Tabányi, Vastag). Neki valami nagyon ütőset kell oda tennie abban a 12 milliárdos arénában, ő már csak a hortobágyi délibábbal, 9 lyukú gogo lányokkal, bőgatyás csikósokkal és Kövér Laca szeretetbeszédével rúghat labdába a megnyitón.

ruhabűnözés 2014.04.22. 17:46:11

Ejnye, ejnye. Azzal remélem mindenki tisztában van, hogy BÁRMILYEN lett volna az átadóünnepség, mindenféleképpen "Észak-koreai és korai szovjet tömegrendezvények hangulatát idézte" volna. Időzített cikk, 4 napja megírva, így kell ezt. :P (Észrevettétek, hogy mennyire szarul áll sixxnek, amikor kötelezően jobboldaltszidva politizál? Szánalmas.)

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2014.04.22. 17:47:58

@Altaïr: Hát, mindenesetre nem kifejezetten a demokráciák jellemzője, hogy 45%-ból ügyesen varázsolnak 2/3-ot! Csak meg kell nézni, hogy a "baráti" Észak-Koreában is mindig vannak választások, és mindig a Kedves Vezér és családja nyer "nagy többséggel", nem hiába utazott oda delegáció "tanulmányútra"... vagy csak gondolj vissza (vagy legalább próbáld meg...), hőn imádott Viktorod KISZ-titkár korára, amikor is a Hazafias Népfront jelöltjei nyerték a "választásokat" "meggyőző" fölénnyel... úgyhogy van honnan tanulni, fidesznyik, van honnan... de egy "igaz hitűvel" úgysem vitatkozhatok, ugye...
Mellesleg, én nem vagyok demokrata! Ha tehetném, egy minimális IQ-szinthez kötném a szavazójogot... Akkor a fideszHÍVŐK túlnyomó többsége automatikusan kiesne a szavazásra jogosult állampolgárok sorából...

Netuddki. 2014.04.22. 17:49:18

@Karcolt lendület: Karbantartani? Mi a tökömből fogják üzemeltetni?
Közpénzből, ja. Addig fog állni amíg a gumicsimmás csuti valaga alatt ott lesz a bársonyszék...

Szabványok 2014.04.22. 17:50:45

@Terniak: Igazad van.

Érdemes megnézni, hogy hol épülnek a legszebb paloták, hol a leggazdagabb az uralkodó!

*Brunei szultánja az egyik leggazdagabb ember a Földön, arany fürdőkád van a 747-esén. Brunei jobban teljesít! Hányan éheznek abban az országban?

*Jártatok Bukarestben a nyolcvanas években? Jegyre van a benzin, az emberek egész éjszaka sorban állnak húsért, mert aug.23.-ára lesz hús az üzletben, de épül a monumentális Népek Háza. (És visszafizették az adósságot, mert nem lesznek ők gyarmat!)

*India szegény ország volt mindig. Viszont a maharadzsa a gazdagság jelképe.
Hát valahogy így vagyunk mi is!
Az emberek életszínvonala közeledik az indiaihoz, miközben olyan gyönyörű síremléket emelnek a magyar focinak, mint a Taj Mahal.

megtűrt semély 2014.04.22. 17:52:08

@Gacsajpesta: "Őszintén szólva, az lenne az igazi szemétség, ha egy Miniszterelnök nem részesítené előnyben azt a helységet, ahonnan származik. "

Te normális vagy? Nem Felcsút polgármestere, hanem Magyarország miniszterelnöke.
Gondolom anyád tanító néni volt, és a hülyegyerekének akkor is ötösöket adott, ha nem tudott semmit, hiszen az ellenkezője szemétség lenne.

Pékszakállú Henceg 2014.04.22. 17:53:48

Először loptak Felcsútnak egy legendát, aztán loptak a stadionhoz pézt is.

Szabványok 2014.04.22. 17:55:40

@Gacsajpesta: "Szerintem nincs ok arra, hogy folyamatosan csodálkozzon a nép az építkezés, a stadion nagyságán. számomra nyilvánvaló, hogy már kész tervek vannak arra, hogy Felcsútot várossá fejlesszék a lehető leggyorsabban. És ez helyes. Miért ne lehetne éppen Felcsút város? Ha Nyírbátor, csenger, Vecsés, stb. várossá nőhetett, akkor Felcsút is lehet város."
Vajon akkor Téten miért nem épül sok milliárdos stadion, Téten miért nem gazdagszik meg a polgármester? Szerinted igazságos az, hogy az ország pénzét durván aszimmetrikusan osztjuk el?

"Őszintén szólva, az lenne az igazi szemétség, ha egy Miniszterelnök nem részesítené előnyben azt a helységet, ahonnan származik."
Nem értek egyet.
Ha 2018-ban (2022-ben? Valamikor?) visszajön Gyurcsány, akkor építsen Balatonöszedre kacsalábon forgó tekepályát? Mert megérdemli.

pissta 2014.04.22. 18:00:47

Tisztelt jobb és bal oldali kommentelők.Én az építőiparban dolgoztam a gyümölcsös és a szegfűs korszakban is.A kettő között annyi külömbség van hogy a szegfűsben izraelita lakóparkokat építettünk,a gyümölcsösben pedig sportlétesítményeket illetve utakat,mindenki eldöntheti hogy neki melyik a jobb.

draft22 2014.04.22. 18:07:40

@putris72: A fenéket nem TAO pénz az mi? Közpénz. A TAO eredeti szabályozásának értelmében, nem csak a cég adójának egy része került egy meghatározott sportszervezethez, hanem utána még 10% bónusz is járt a cégnek. A Puskás Akadémia amely profitorientált sportszervezet kapta a legtöbb felajánlást a cégektől, a mi, a TE pénzedből. Nem tömegsport egyesületről van szó.

2014.04.22. 18:07:56

@pissta: Csak egyetlen egy izraelita lakóparkot mutass nekem, végre jól megnézném magamnak. Mert emlegetni emlegetitek, de még soha senki nem mutatott egyet sem.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.04.22. 18:14:30

@pissta: "a szegfűsben izraelita lakóparkokat építettünk,a gyümölcsösben pedig sportlétesítményeket illetve utakat"

Nem élnék a te világodban!

"Tisztelt jobb és bal oldali kommentelők."

Oldaltól függetlenül mindenki röhög a Pancho Sanza arénán.

Cheguevara 2014.04.22. 18:18:38

@Drago Brutic: Teljesen ez a valóság, a Velencei-tónál lakom,a környék tele van focipályákkal, de amibe a nagy pénzt rakták ( világítás, műfű, stb) azt a hétköznapi gyerek meg sem érintheti, mert el van zárva, be van kerítve! Van ahol több, alig használt focpálya közé, még be bírtak építeni 72 millióért egy "műfüves-világításost" amit persze dupla kerítéssel zártak el a nem "bennfentesek" elől. De nem lenne ezzel semmi baj! ha a másik 5-10 milliárd olyanra menne, ami hozta az eredményeket,( vizilabda, úszás...)nem bánnám én "Vezérünk" megalomániáját....Csakhogy a kőrnyéken egyre több a gyerek, és a vízpart mellett nőnek fel, és hát mit mondjak...nem mindegyik csököttagyú futbalista szeretne lenni, de bizony vízi sportra nagykegyesen 12 milliót adtak egy évre! A fehérvári uszoda olyan zsúfolt, hogy egy m2-en a vízben megtalálható úszó, vizilabdázó és szinkronúszó egyben, utóbbinak a lépcsőkorláton verik a ritmust zene helyett jobbhíján, és néhány úszóedző tanítványnak már hely sem jut... Velencén sem jobb, itt egy maszek wellness centrum fele medencéje amiben az úszni vágyók osztozhatnak...Vizilabda pálya a vizilabdázóknak...??? Nyáron a velencei tavon elkerítve, ahol nem ér le a lábuk...! Szégyeld magad Viktor!!!!

Izo 2014.04.22. 18:22:41

"Orbán Viktort pedig szimplán Elnök Úrként emlegette, a tisztességes polgári nevének említése ugyanis már nem is szükséges manapság"
Lassan az "Elnök" szót sem kell odatenni.

KUHULIN 2014.04.22. 18:33:21

"Ha 2018-ban (2022-ben? Valamikor?) visszajön Gyurcsány, akkor építsen Balatonöszedre kacsalábon forgó tekepályát? Mert megérdemli."
1. Balatonőszöd.
2. Fletó Pápáról szárzmazik.
A többit nagyon jól eltaláltad... :D

pissta 2014.04.22. 18:35:07

@...elmúlik...: Ha az m0 annahegyi pihenőjét alhagyod győr irányába nézz jobbra tó park a neve csak félbe maradt a választások után.

Vombatus Ursinus 2014.04.22. 18:47:38

@pissta: Te pissta, az "izraelita" (bármit is jelentsen ez) lakóparkot is az adófizetők pénzéből építtették a tulajdonosok? Vagy akkor most hogy van ez?

pissta 2014.04.22. 18:53:47

@Vombatus Ursinus: Ez így van tehát kurvára mindegy ki irányítja az országot stadion vagy lakópark ugyanúgy adófizetők pénzéből megy

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.04.22. 18:55:14

@csak egy néző: Ez lesz majd

"A Nyitógála változatos zenei programját Heincz Gábor, Keresztes Ildikó, Király Viktor, Koroknai Árpád, Radics Gigi, Sasvári Sándor, Tóth Gabi és Tóth Vera biztosítja. A rendezvény nemzetközi sztárja: Lou Bega. Az Abrakazabra zenekar és a Kodály Filharmónia Debrecen garantálja a gála magas zenei színvonalát. A debreceni Valcer Táncstúdió speciális, monumentális koreográfiáját kizárólag a nyitóünnepségen élvezheti a közönség.

A hazai fellépők a következő világslágereket szólaltatják meg:

- HEINCZ GÁBOR: Somewhere over the rainbow
- KERESZTES ILDIKÓ: Örökké tart - Tankcsapda és Eye of a tiger – Survivor
- MIKLÓSA ERIKA és SASVÁRI SÁNDOR: Time to say goodbye
- KIRÁLY VIKTOR: Locked out of heaven - Bruno Mars
- TÓTH GABI: Highway to hell – AC/DC és We will rock you – Queen
- KÖZÖSEN: We are the champions – Queen
- KOROKNAI ÁRPÁD: Seven Nation Army – White Stripes
- RADICS GIGI: Crazy – Gnarls Barkley
- TÓTH VERA: Skyfall – Adele
- MIKLÓSA ERIKA: Himnusz
- ZENEKARI HÁTTÉR: Abrakazabra és Debreceni Kodály Filharmonikusok
- VALCER TÁNCSTÚDIÓ SPECIÁLIS KOREOGRÁFIA

A vadonatúj arénában rendeznek Loki-öregfiúk meccset, fellép a magyar válogatott All Star és a DVSC All Star is. A két gálameccs közül az egyiken a DVSC jelenlegi játékosai lépnek pályára, az egykori nagy kedvencekkel (Sándor Tamás, Szatmári Csaba, Madar Csaba). Ezt követi a Legendák csatája, ahol a DVSC All Star csap össze a magyar válogatott All Star-csapatával, amelyben játszik többek között Détári Lajos és Esterházy Márton is."

Vombatus Ursinus 2014.04.22. 18:59:31

@pissta: "Ez így van tehát kurvára mindegy ki irányítja az országot stadion vagy lakópark ugyanúgy adófizetők pénzéből megy"

Ugye nem akarod azt hazudni, hogy egy lakóparkot egy befektető állami pénzen épít, mert tényleg körberöhöglek. Ócsán megtörtént a csoda, az valóban nagy siker volt. :)

Sutyimutyi 2014.04.22. 19:25:58

Valószínűleg neked még botlábú gyereked sincs, vagy éppen van, de csak álmaidban fog az akadémián focizni.Elhiheted ilyen helyen a gyerekek kellőképpen ki vannak válogatva. A Jóisten áldását pedig minden további nélkül kérhették ha neked ez furcsa akkor is.

Sutyimutyi 2014.04.22. 19:27:28

@neeskens: Valószínűleg neked még botlábú gyereked sincs, vagy éppen van, de csak álmaidban fog az akadémián focizni.Elhiheted ilyen helyen a gyerekek kellőképpen ki vannak válogatva. A Jóisten áldását pedig minden további nélkül kérhették ha neked ez furcsa akkor is.

2014.04.22. 19:56:10

@pissta: Amennyiben a Tó-park lakó- és irodakomplexumra gondolsz, azt a német Eurohypo Bank finanszírozta volna, de a válság miatt bedőlt az egész. Közük nem volt az izraelieknek hozzá (amennyiben persze a bank tulajdonosi hátterében jelen vannak, igen, de csupán ebben az esetben is áttételesen).

Más?

herut 2014.04.22. 19:57:23

@pissta: Miféle építőiparban Pistikám? Hol? Közepesen nevetséges és rendkívül primitív amit írsz.

pissta 2014.04.22. 20:00:11

@...elmúlik...: Felcsuton is hadronütköztető épült nem stadion semmi köze az adóforintokhoz

_most_ 2014.04.22. 20:02:45

azért csalódtam, hogy az m1 nem közvetítette az eseményt, rengeteg embert megfosztottak ettől az élménytől, szerintem igazán pozitív, hogy már nem csak az észak-koreai állami eseményeken lehet trollkodni, hanem itthoniakon is, eddig azt hittem a birkamenetet már nem lehet fokozni, de ez még annál is viccesebb, a fél ország Orbán stadionján röhög, már kicsit sajnálom is, amúgy úgy tudom minden hithű fidesz szavazónak életében legalább egyszer el kell zarándokolnia felcsúti stadionhoz.

Vombatus Ursinus 2014.04.22. 20:08:07

@Sutyimutyi: Ó, bazmeg, ezért regeltél egy új nicket? :)

2014.04.22. 20:36:15

Ez a felcsúti stadion egy baromság volt, de hogy lesz-e ebből az akadémiából valami azt az idő dönti el.

Orbán szlogenje Merjünk nagyot álmodni! Álmodott, mert, megcsinálta.
Ennél nagyobb hülyeséget is csinálhatott volna, nem értek vele egyet, de akik itt hőzöngenek, gondoljanak a 2/3-ra.
Az nem véletlen.
Az emberek nem vakok, és mégis rá szavaztak jó sokan.

lionking 2014.04.22. 20:42:59

@pissta: megosztó vagy te is.. jobb meg bal
arra senki sem gondol, hogy vannak másképp gondolkodók is, akik nem csak fekete meg fehérben látnak és gondolkodnak?
Ezt érte el orvbán és ezt már 1998-tól sikerül elérnie hogy megosztotta az országot a zembereket.
Hogy március 15-én az unokáimra NEM adom fel a kokárdát, csak az iskola /ovoda ajtóban, mert a féleszű öteltgyár ezt a nemzeti na miket mondok itt. szóval ezt a jelképet is sikerült lejáratni illetve kisajátítani.

Visszatérve a kérdésedre, pl.
1. miből is épültek az izraelita lakóparkok? Kinek kiknek a pénzéből? mert azokba gondolom állami pénz nem sok került.
2. mi lesz ezekkel ha az izraelita tulajdonosok úgy gondolják nem kívánnak többé az országunkban élni üzletelni, akármi? lebontják majd? nem hinném itt fognak maradni az emberek továbbra is lakni fognak benne van aki eladja más megveszi
3. mi lesz a sok idióta megalomán stadionjával? Már most sincs rá keret hogy fenntartsák őket (lásd Debrecen, pedig még fel sem avatták), mi lesz majd ha végre nem a focimániás kormány fog uralkodni?

béla a görög (törölt) 2014.04.22. 20:45:41

Magyarország a Parasztszimulátor MMORPG változata...
Segítség! Hogy kerültem én ide? mit keresek én itt?!

2014.04.22. 21:25:37

@lionking: Ezért bátorkodtam belekötni ebbe. Tudniillik nincsenek izraelita lakóparkok, maximum izraeli tőkéből épült lakóparkok vannak, melyeket eladtak, többnyire magyar tulajdonosoknak. Ergo izraelita lakópark nincs. Amit pedig építettek, az pedig magyar tulajdonban van. Csakúgy, mint a spanyol, német, és egyéb cégek által fejlesztett ingatlanok.

Ennek ellenére ebből szállóige lett.

Ja, és ez mind-mind magántőke. Bocs.

lionking 2014.04.22. 21:29:56

@...elmúlik...: hát igen
Amúgy a Marina az valóban izraeli tőkések pénzéből épült, (voltam ott munkaügyben) de abba sem lehet sem állami sem pártpénzeket felfedezni.
Az kőkemény kapitalista üzlet, jó helyen jó drágán (akinek ez kellett megvette)

deneskata 2014.04.22. 21:38:20

@SmittyB: De. Az emberek vakok. Épp ilyenek voltak azok is, akik Hitlerre szavaztak anno, csak mert munkaalkalmakat teremtett a hadiüzemekben.
Igaz, innen nézve még szerencsénk is van a stadionokkal.

spellbinder 2014.04.22. 22:03:23

Szép ez a stadion, egy baj van vele, hogy hogyan fog belógni szerencsétlen gyerek, ha a füvesen szeretne sutyiban játszani, míg a pályagondnok fel nem fedezi?

2014.04.22. 22:30:48

@lionking: Hát tudod, inkább egy izraeli (avagy bármilyen más) tőkéből épült lakópark. De az idők változnak.
Ma nem ennek örülünk :)
That is life.

gizmo26 2014.04.22. 22:41:47

ÉN csak azt nem értem, miért kellett kivágni egy egész erdőt a lelátók fedéséhez. Nem véletlen hogy nem szoktak stadionokat faszerkezettel lefedni.

lombozódó 2014.04.22. 22:51:02

A faszerkezet miatt pár évente a szerkezetet gombaölő szerrel kell kezelni és tűzbiztonságot növelő lakkréteggel kell bevonni.
Hatalmas pénz. :-)))) Ha nem, hát összedől vagy leég :DDD

lombozódó 2014.04.22. 22:55:17

Viszont nem láttam az ünnepségen Hernádit ??????
Ez meglepett :-))))

Alterra 2014.04.22. 23:06:55

Azért érdekes, hogy e stadiont nem akarták mindenáron a választások előtt átadni, nem úgy, mint a 4-es metrót.
Talán nem biztak a pozitiv hírértékben?

lombozódó 2014.04.23. 01:14:45

lombozódó
Én úgy értettem , hogy a családi fotókon nem láttam úgy mint pld Csányit. Pedig régen a fotók hármasban készültek Orbán- Csányi- Hernádi. :-)))))))))) Hiába az Interpol figyel :-))

Mardu89 2014.04.23. 01:52:51

Az amerikai a német és a magyar miniszterelnök konferenciabeszélgetést tartanak telefonon. A tárgyalás végeztével mindenki el akar dicsekedni az elért eredményein.
- Basszus nem tudom, hogy a limómmal, vagy a magánhelikopteremmel menjek fogadásra, szólt Obama.
- Ne is mondd, én épp azon filózom, vajon lecseréljem-e az elnöki különgépet vagy sem, mondta Merkel.
- Na amíg ti kiötlitek, addig én elmegyek a stadionomba szarni egyet, mert nálunk foglalt a retyó.

A Abe Sinzó és a Orbán utaznak egy különgépen egy magyarországi tárgyalásra. Látod Viktor, nálunk virágzik az ország. Élen járunk az orvostudomány és a technológia terén. A Japán Űrügynökség 2030-ra bázist tervez a Holdra. Hatalmasak az épületeink és villámgyors a vasutunk.
A géppel Felcsút felé érnek.
- Te Viktor! Mi ez a hatalmas épület ebben az apró faluban?
- Ja ez semmi... Tudod van nálunk ez a "Minden Faluba Stadiont Program".

Klebelsberg Intézet által ajánlott történelemkönyv hetedikesek számára, idézet:
"Szent István elrendelte továbbá, hogy minden tíz falu építsen stadiont."

TVH 2014.04.23. 07:53:08

Árulja már el valaki nekem, hogy miért lett pancsó .. vagy kancsó .. vagy mi a f@sz ennek a stadionnak a neve.
Tudom, bunkó vagyok, de hát utálom a focit.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.04.23. 07:58:42

@Phteven: " ilyen vérzivataros időkben az ember jobb(sic!), ha befogja a pofáját. "

ha olyan gyáva, mint te. ha a Fidesz felvásárolja a zIndexet, akkor a zIndex újságíróinak az a legjobb, ha tényleg külföldre mennek. Fasz se akar ilyen országban élni.

temesvarijeno 2014.04.23. 08:36:26

@safranek: Ne aggódj! az 5-ös metró Felcsútig fog közlekedni...

♔bаtyu♔ 2014.04.23. 08:43:17

Fú de bátor, megírta.

♔bаtyu♔ 2014.04.23. 08:53:37

@...elmúlik...: Az Izreli befektető vált hírhedté. Ennek oka a szerződésszegések. Pld. megveszi a területet önkormányzati lakásokkal, az üres telkekre felhúz egy hatalma irodaházat, amit rögtön el is ad, majd kihasználva büntethetetlenségét lelép. (Pld. nálunk is) A zsidó erkölcsi törvények megengedik, hogy ne tartsa be a szerződést. A másik gyakori eset, hogy megcsináltatja a lehető legolcsóbban, hihetetlenül selejt mértékben, értékesíti és utána lép le. A harmadik, hogy felépítteti és nem fizeti ki sem a munkát, sem az anyagot. Pereld be.

Nálunk is van "izraeli" lakópark, de ez a nyakukon maradt, hiszen senki nem mert már ekkorra zsidókkal üzletet kötni. Van benne vagy 120 lakás és talán ha hat van eladva, pedig a házak jól néznek ki és szerintem belül sem gagyik.

Mielőtt jönne a sok lúzer az antiszemitizmussal, az arabok körében is gyakori az ilyesmi, csak náluk nem ingatlannál, mert a muszlimnál is másodrendű aki nem muszlim.

♔bаtyu♔ 2014.04.23. 09:01:28

@_most_: A fél ország nem Orbán stadionján röhög, hanem rajtatok.

Pld.Elérjük a kétharmadotMesterházyn.

neeskens 2014.04.23. 09:05:23

@Sutyimutyi: Na, másodjára csak sikerült összehozni a választ.
Nem az áldással van a bajom, hanem, hogy megpróbálták összemosni a stadionavatót Jézus feltámadásával.
Amúgy a Felcsút első csapatában jelenleg volt MTK akadémisták, kiöregedett légiósok meg leharcolt magyar "sztárok" szerepelnek többnyire.Saját nevelés alig van mutatóban, mert ezek a gyerekek még a minősíthetetlen magyar NB1 színvonalát sem ütik meg.

Tuskó 2014.04.23. 09:20:44

@KUHULIN: Sikerült megragadnod a lényeget, ülj le egyes.

dingó29 2014.04.23. 09:21:34

@Tuskó: Busz vásárlásra nem adnak pénzt - gáz, diesel stb. -

Tévedsz. Kecskeméten most állítottak üzembe 25 M. Citaro hibridbuszt EU-s pénzből

Tuskó 2014.04.23. 09:25:31

@SmittyB: Mintegy 45%... Az a Rózsa féle új matekkönyvekben 2/3. Dobhatom ki a pics@ba a diplomámat, tanulhatom újra a matematikát...

szeri13 2014.04.23. 09:26:05

embereke egy jo tanacs. 4ev mulva el kell menni szavazni. ennyi.

Tuskó 2014.04.23. 09:29:20

@dingó29: Budapestről beszéltem...

kosztarovics bácsi 2014.04.23. 09:55:23

Mastat akkó öregkoromra megkő tanúnom futbalozni?

KolompárRómeó 2014.04.23. 09:56:01

"Szőlösi villámgyorsan hozzátette, hogy “és a miniszterelnök urat is”."

Ha már előkerült az Egészséges erotika, akkor egy másik klasszikusból idéznék: "Bassza meg a kutya!" "És a miniszterelnök urat is."

2014.04.23. 10:03:40

@Tuskó: Dobd ki (ha van mit), vagy olvasgass mielőtt baromságot írsz!
Nem egy Európai országban van hasonló választási rendszer, mindenütt 2/3-ot jelent ez az arány. Még Nagy Britanniában is ahol más a rendszer, ott is 2/3-át kapta volna a mandátumoknak.
Csak hogy teljesen összezavarjalak :106 választókerület volt, amiből 96-ban nyert a Fidesz-KDNP. Ez is 2/3-ad :)

Cheguevara 2014.04.23. 10:39:14

@Sutyimutyi: válogassanak csak, de ne a mi pénzünkből, nagy válogatásukban azokra nincs pont pénz, akik sikereket hoztak ennek az országna!

Tuskó 2014.04.23. 10:41:05

@SmittyB: Biztos én nem olvasok eleget, de ez az ezt megelőző választási rendszerben nem lett volna 2/3-ad. Aztán az is lehet, hogy én értem amit elolvasok, te meg nem. Választókorzetek átalakítása? Az mond neked valamit ember? Van egy tuti nyerő fideszes körzet. Abból rakjunk hozzá a mellette lévő véleményes vagy esetleg nem fideszes körzethez, hogy biztos mi nyerjünk. Ez is az új vr-nek köszönhető. Na meg a 2/3-adnak. Ami köszönhetően az elöző ciklusnak jogosan volt meg. Ez meg ki lett stafirungolva...
Vélemény, egy a sok közül...
www.demokrata.info/velemenyoldal/868-a-new-york-timesban-a-tema-magyarorszag

Phteven 2014.04.23. 10:52:45

@jobbdemokrata: Te hol élsz? Bicikli belsőben,netán kucsmagombában? Húzd ki a fejed a seggedből, nézz kicsit körül!

Phteven 2014.04.23. 10:53:53

@KUHULIN: Mondjuk egy útépítésen a kutyát nem zavarná a füstölésével. :-)

[c] 2014.04.23. 10:58:41

@sixx2: Téged a liberálbolsevik szó gyakorisága szerint fizetnek?

_wood_ 2014.04.23. 11:13:08

hegyes-völgyes az út a bitófáig

2014.04.23. 11:15:03

@Tuskó: Ebben egyetértünk, az előző rendszerben nem lett volna 2/3.
(A baromságot a 45%=2/3-ra írtam)
Pár mandátummal kevesebb lett volna nekik, de a jelentős többség még akkor is megmarad.
Akárhogy csűrjük-csavarjuk, szarrá verték az ellenzéket.

preem palver 2014.04.23. 11:22:14

@neeskens:
Tiszteletben tartva a vallásos érzelmeidet, számomra az az igazán elszomorító, hogy huszonakárhány év sem volt elég egy működő, valamennyire is hatékony utánpótlás-képzés felépítéséhez. A minták adottak, tanulhatóak, az erőforrás-igény kalkulálható, és mégsem.

Engem már nem bosszant, hogy pl. a ciprusi, a fehérorosz vagy a moldáv bajnokság magasabban jegyzett, mint a bohócliga. Nem szomorkodok azon, hogy az egy szem Sándor Károly Akadémia adja a hazai klubokban labdát rugdalgatók zömét, mert ez a relatív siker csak még látványosabbá teszi a többi akadémián zajló értékelhetetlen munkát, nem sóvárgok arra sem, hogy a magyar válogatottat selejtezőkön túli tétmeccseken láthassam.

Az átadót nézve viszont elszomorított a stílustalanság, az igénytelenség, a rendelkezésre álló közös erőforrások durván aránytalan elszívása. És a kirekesztettség érzése. Ez a stadion nem a magyar futballszeretőknek épült. Ettől sem lesz élvezhető a focink. Azt hiszem, Montecuccoli mondotta, hogy a futballhoz három dolog kell: pénz, pénz és még egy kis pénz. Orbán sokat csatornázott a futballprojektbe, de nem tud annyit, amennyitől a magyar foci értékelhető lenne. Ez így csak egy zártkörű kelet-európai klub kopottas úri passziója marad. Talán két ülésszak között még maga az Erős Ember is leveti a zsíros zakóját és méltóztatik párszor a kapufára perdíteni.

neeskens 2014.04.23. 11:42:55

@preem palver: Az egész magyar utánpótlás nevelés a fociban totális kudarc. Jelenleg komoly bajnokságban 3 játékosunk focizik: Gera, Szalai és Huszti.
Egyikük sem az akadémiák terméke.
Amúgy nem igaz, hogy csak pénz kérdése: Horvátország kevesebb pénzből, feleennyi gyerekből a Bayernbe, a Reálba ad klasszisokat.

Ami meg itt van az humbug, handabandazás. Aztán nem tudjuk megverni utánpótlás szinten Gibraltárt.

Tuskó 2014.04.23. 11:58:51

@SmittyB: Nem kell ezt csűrni csavarni. Impotens banda ez a mostani ellenzék, elhasznált és kompromittált seggfejekkel.
Az a legnagyobb gond mikor úgy mész el szavazni, hogy nem valamire, hanem valami ellen szavazol. És azt is keserű szájízzel, mert arra sem szívesen szavazol aki az "alternatíva". Amikor az össze-vissza hazudozó Rogánt is megszavazzák egyéniben - vazz ilyen meggyőző fölénnyel -, mert az az ellenfele az aki... Ehh... Hagyjuk, mert hányok...

Sassika 2014.04.23. 15:37:46

@sixx2: de most őszintén! szerinted szükség van erre a stadionra?

Vitéz.László 2014.04.23. 15:39:47

@Sassika: most őszintén !

te aszt akarod hogy ne legyne stadion? hogy agyerkőcök ne tuggyanak sportólni????

azaz te a ygermekeink halálát kívánod ?????

akkor te hazaárulós vagy !

sixx2 2014.04.23. 16:35:38

@Sassika: Minden esetre több értelme van a stadionnak, mint prágai zsidókat kárpótólni jogosulatlanul:

index.hu/belfold/2012/08/27/zsido_karpotlasi_penzeket_kovetel_vissza_a_kormany/

2014.04.23. 18:36:23

@♔bаtyu♔: Nem is igazán ezt szerettem volna kidomborítani (aki szakmabeli, ismeri a technikákat, meg azokat is, akik művelték), semmint azt a városi legendát, miszerint izraeliek tömkelegét telepítenék Magyarországra.
No mert ennek nyomát sem látom.

Mad Mind 2014.04.24. 07:53:27

@Gacsajpesta:
Hülye.
Feleslegesen várossá fejleszteni egy falut, csak pénzkidobás és nagyzolás. Nem marad az országban abból szinte semmi, mert a haverok, akik a pénzből kapnak nem Magyarországon tartják a pénzüket. Ha szerinted az jó, hogy egy vezetőnek maga felé hajlik a keze, akkor minek szidod az mszp-szdsz kormányokat, hiszen azok is csak ezt csinálták, ami szerinted jó.

Mad Mind 2014.04.24. 07:54:31

@sixx2:
Egyiknek sincs értelme. Hülyeségekben értelmet keresni szintén hülyeség.

Sassika 2014.04.25. 11:24:11

@Vitéz.László: (uhh, ezt milyen programmal írtad?)

Őszinte leszek hozzád! Szeretnék új stadionokat látni az országban! Szépeket, nagyokat, olyanokat amiben gyermekeink boldogan focizhatnak, miközben mi a lelátón büszkén szurkolunk nekik. Hát ki ne szeretné ezt??? Mondta itt bárki is, hogy ne szeretne szép, új stadionokat?

Én nem kívánom senki gyermekének a halálát, se Tiedét, se másét sem. Szeretek focizni, és szeretem nézni a jó focit!

Én csak azzal nem értek egyet, hogy miért egy ilyen kis lélekszámú település, mint Felcsút "kaphatott" egy akkora stadiont, amibe ha az összes Felcsúti lakos elmenne szurkolni, még akkor se töltenék meg még csak félig se. Felcsúton kb. 1800-an laknak, a stadionba 4000 ember fér el.

Akkor szerényen megkérdezem Tőled, a többi hasonló méretű településen miért nem épül stadion? Miért csak Felcsúton? Miért olyan különleges Felcsút?

Sassika 2014.04.25. 11:26:00

@sixx2: Elhiszem, hogy nem értesz egyet azzal, de akkor áruld el, miért pont Felcsútra kellett építeni egy stadion? A többi 2000 fős településen, vagy faluban miért nem épül stadion? Miért csak Felcsúton? Miért olyan különleges hely Felcsút?

Vitéz.László 2014.04.25. 12:36:30

@Sassika: miért különléeges????

mert ott született a fődakota

bruderlein 2014.04.25. 13:21:57

csak annyit szolnek hozza: egri stadion ha tudjatok mirol van szo, tudjatok miert meg inkabb felhaborito a felcsuti stadion (a trivialis indokok mellett pluszba) ha nem tudjatok, nezzetek utana.. erdemes..
süti beállítások módosítása