2009-es bemutatása óta a négy nörd tudósról és Pennyről, a szőke pincérnőről szóló sitcom összesen 1,3 milliárd (nem tévedünk) nézőt vonzott - Kínában. Az USA-ban is rendkívül népszerű sorozatot (network tévén nincs nála nézettebb 18-49-ben) Kínában elképesztő rajongás és hype övezi, és ennek eredményeképpen a korábban csak körberöhögött, könyv- és képregénymoly kockafejek egyre népszerűbbek az országban. 2013 legnépszerűbb kínai szava például a diaosi volt, amit nagyjából úgy lehetne fordítani, hogy "szerencsétlen geek lúzer" - egy online felmérés szerint a 24-34 év közötti internetfelhasználók 80 százaléka ennek tartja magát.
A TBBT nézőközönségének java részét az egyetemi hallgatók teszik ki, akik kiválóan tudnak azonosulni azokkal a párkapcsolati problémákkal, amiket a sorozatban látnak. A kínai tévéproducerek persze azonnal lecsaptak a kínálkozó lehetőségre, és elkészítették az iPartment című helyi sorozatot, amiben egész történetszálakat és karaktereket nyúltak le a TBBT-ből. Aztán ott van az a 2010-es websorozat, amit a készítői egyenesen The New Big Bang Theory-nak neveztek el, de ezt olyan ellenszenv fogadta, hogy a producerek két epizód bemutatása után elkaszálták.
jgalt312 2014.01.17. 13:47:51
Ha szeretnéd avatart a hozzászólásaid mellé 2014.01.17. 14:46:27
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.01.17. 16:31:21
retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2014.01.18. 23:44:38
osztom ezt a nézetet. becsülettel próbáltam nézni értelmezni és szórakozni rajta.
nekem nagyon nem vált be...
jtb 2014.01.19. 00:33:14
marc1337 2014.01.19. 20:46:32
sixx · http://comment.blog.hu 2014.01.19. 20:48:38
Meridian74 2014.06.19. 03:01:31
Aki ilyet állít erről a sorozatról, az nem egyszerűen "nem sikeres ember", hanem az IQja a 100-as választópont alatt van.
A sikeres embereknek van humorérzékük, de ahhoz érteni is kell a poént, és ebben a sorozatban van poén, nem is kevés.