Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nem lesz csajdöntő az X-Faktorban

2013. december 14. 22:41 sixx 139 komment

Az X-faktor idei utolsó előtti adásának egy nagy kérdése volt: bejön-e a konteóhívők hetek óta a netre üvöltött rémképe, és a By The Way berugdosódik-e a dötőbe, miután egyszer már hazazavarták őket, és csak Bozsek Márk visszalépése (ezt is idézőjelbe kéne tenni?) miatt jutottak el odáig ahol vannak, vagy tiszta csajdöntő lesz a dologból? Nem lett, de nézzük, mi történt egészen pontosan.

Screen Shot 2013-12-14 at 22.35.56.png

A műsor nyitánya visszarepítette az embert a nyolcvanas évekbe, de csak addig, míg az Első emelt tagjait meg nem mutatták közelebbről, rémes látványt nyújtottak. (Update: itt korábban Patkó Béla énekest zombihoz hasonlítottam, nem tudván, hogy rákbeteg volt korábban. Elnézést.) A film forog tovább című nótájuk előadására egy másik műsorban, a Sztárban sztárban megfogalmazott, (másik számra vonatkozó, de itt is helytálló) Hajós-vélemény a legfrappánsabb:

Ez csak arra volt jó, hogy kiderüljön: ami húsz éve szar volt, az ma is az.

A mentorok közül megint csak Tóth Gabival vagyunk kénytelenek foglalkozni, ma este pornószínésznőnek sztájlingolták, tüdőszínű, a szlikonmelleire ráfeszülő ruháját majd átdöfte a bolti mellbimbó, a fejére meg négy kis csillagot applikált valami gonosz sminkes. Igaz, ezzel a lazább hajjal vagy tíz évet fiatalodott menten. Lilut és Istenest színben egymáshoz öltöztették, rémálomszerű volt az arany-fekete kombináció, és Lilu haját is képesek voltak a csepeli csavargyár öltözőjében 1965 óta figyelő, "Nő a szocializmusban" plakátról lenyúlni, gratulálunk hozzá.

Screen Shot 2013-12-14 at 21.15.41.png

Krasznai Tünde kisfilmjében először egy Aspirinreklám volt a főszereplő, de szarul vagyok bazdmeg, de már nem is, mert bevettem a szponzorgyógyszert, és jól lettem. Annyira azért nem, Alicia Keys nótáját sikerült úgy elbőgni, mint egy bőrszoknyába öltöztetett légósziréna (ikszlábú nőre ilyen szoknyát adni szemétség). Sajnos ebben a nótában és a másodjára előadott Sinead O'Connor-számban sem sikerült kiénekelnie azokat a mélyeket és magasakat, amiket a szerző megálmodott, sőt, utóbbi az ő előadásában minden érzelmi töltetét, kínt elvesztett, pedig van ám benne bőven, ugye.

Screen Shot 2013-12-14 at 21.14.46.png

A By The Way először egy Olly Murs számot, majd egy ABBA-slágert tolt, előbbi egy vidéki hakni volt hamis, tétova hangokkal, bár az előadást Szikora Pataky Attila feszes nadrágjához hasonlította, amit nem tudunk hová tenni, de komolyan. A második, a Winner Takes It All nem volt rossz, érzelmesen, jó, elénekelték, de a világot nem váltották meg vele - ezzel szemben a mentorok egyemberként estek össze, Tóth Gabi sírt, Geszti szóviccelt és meghatódott, Alföldi megremegtette a hangját, Szikora pedig csak szimplán hozta a szokásos, BTW-től elájulós formáját. Ha a világ zeneipara adna ezekre a véleményekre, a fiúbanda headliner lenne minden menő fesztiválon.

Screen Shot 2013-12-14 at 21.14.54.png

Danics Dóra viszont kilométerekkel jobb volt, mint bármikor és mint bárki, ezt most úgy mondom, hogy nem vagyok különösebben nagy rajongója. A műsor válogatóján előadott Rebecca Ferguson-dalt hozta, én azonnal odaadtam volna neki a lemezszerződést meg minden egyéb szart, és be lehetett volna fejezni az egész vircsaftot. A második dal, Rúzsa Magdi Nekem nem szabad című szerzeménye már nem volt olyan jó, mint az előző, maníros volt kicsit, de ez sem menti Tóth Gabit, aki képes volt azzal értékelni, hogy bocs, de a BTW hatása alatt vagyok. Szikora zavarosan azt fejtegette, hogy Rúzsa Magdi ezt a kisebbség oldaláról közelítette meg, és ezt Danics nem tudta űberelni - Alföldi olyan fejjel hallgatta a kiselőadást, mint az egyszeri munkásőr egy Vona Gábor-összes felolvasást.

Screen Shot 2013-12-14 at 21.32.57.png

A duetteket Krasznai Tünde a Hallelujah hunglish verziójával és még mindig kalapban parádézó Takács Nikolasszal nyitotta, utóbbi bizony megküzdött a mélyekkel, amik Krasznait annyira nem érdekelték, mert szimplán nem énekelte el őket. A magasak viszont szépen csilingeltek, vagy hogy szokás ezt mondani, a mentorok felállva tapsoltak és sírtak, sírtak egyre, az RTL nagy ziccert hagyott ki azzal hogy nem egy zsebkendőgyártót tettek meg főszponzornak. Takács Nikolasz a színpadon dicsérte szembe Krasznait, jó ember vagy, mondta, és már nyúltunk is a pézsé után. Krasznai szerint jó, hogy több a jóindulatú ember, mint a rossz, utóbbiak gondolom azok, akik még emlékeznek rá, hogyan pocsíkolta meg egy szőrös mellkasú csávó pár éve.

Screen Shot 2013-12-14 at 21.16.31.png

Duettezett a By The Way is, de minek, Bozsek Márk jutott nekik, aki döbbenetesen gyengén énekelt, pedig az ő egyik szerzeményét adták elő, ha jól hallottam. A mentoroknak igencsak ki volt adva, hogy lelkesedjetek baszki, mert úgy ugráltak fel a közepes produkció végén, mintha parancsra tennék. Bozsek szerint a BTW profikból áll, szerintünk kisfiúkból, akik szeretnének a lehető legkisebb energiabefektetéssel sok pénzt keresni.

Danics Dóra Dés Lászlóval duettezett, és ha valakinek lett volna egy szemernyi kétsége is, hogy az RTL klub kit akart a döntőben látni, az ebben a pillanatban foszolhatott szét, mert Dés nagyszerű partner volt, és Danics is képes volt felnőni a feladathoz, nem énekelte szét a dalt, hanem érzelmes és finom volt. A Hóesés eleve egy nagyon jó dal, Danics előadása semmivel sem volt rosszabb, mint Udvaros Drottyáé annak idején. Itt most jogos volt az állva tapsolás, hálistennek a mentorokat nem kérdezték meg, mert elcseszték volna az ember hangulatát a hülyeségeikkel.

Screen Shot 2013-12-14 at 21.45.49.png

Az a kínos közjáték, amivel Liluék a Kistehenet vezették fel, azt sugallta, mintha a zenekar nem akart volna fellépni korábban a műsorban, pedig kurvára nem erről volt szó, hanem arról, hogy (a sajtóban megjelent tippelgetések alapján legalábbis) a szövegeik miatt az RTL nem kért belőlük, csak hogy helyre tegyük a dolgot. Az is nagyon vicces volt, hogy azok a tinilányok, akik eddig a BTW-re sikoltoztak tök hitelesen, most a Kistehén láttán szaggatták le magukról a bugyit, pedig nemigen értettek a szövegből egy árva szót sem. A 12 döntőst előrángatták még egy közösen előadott Journey-nótára, erről nincs mit írni, playback volt, oszt jólvan.

Screen Shot 2013-12-14 at 22.28.12.png

Az utolsó nagy sms-tarhálásra Istenes Bence vállalkozott, egy percen át biztatta a nézőket az esztelen pénzköltésre, és őszintén szólva semmivel sem csinálta szarabbul vagy nagyobb kedvvel, mint Lilu, még a végén belenő a nadrágba. A lezárt szavazás után jöttek az idegtépő percek, Geszti 11. alkalommal is pontosan ugyanúgy állt be a csajok közé az elmaradhatatlan duckface-szel az arcán, mint eddig, Szikora pedig épp úgy hozta a bohókás idős zenészembert, aki a mentoráltjai előtt téblábol, mint múlt héten. Lilu és Istenes közösen olvasta fel a továbbjutókat: Danics Dóra és a By The Way, holnap történelmet írunk, emberek, se csapat, se csaj nem nyert még itthon ilyet. És élőzzük, jóhogy.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reccs 2013.12.14. 22:56:52

"A második, a Winner Takes It All nem volt rossz, "

Sixx, már te is süket vagy? Négyüknek együtt nem volt egy tiszta hangja.
Most sem.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.14. 22:57:33

@reccs: baszki, az elsőhöz és a duetthez képest nem volt rossz.

makk_ász 2013.12.14. 22:57:53

és aki tovább jut ma
1perc
akire a nézők a legtöbb szavazatot adták
1 perc
aki ott lesz holnap
1 perc aki
akire a legtöbb sms érkezett
1 perc
akivel találkozhatnak a fináléban
2 perc
nem más mint
1 perc
...

goldenhind 2013.12.14. 23:07:41

Az hogyan van, hogy az egyszermár kiesett most mégis jó a döntőbe???
Én a felnőttfilmes lánynak drukkoltam.... bár nem tudom milyen a hangja...

porch monkey 4 life! 2013.12.14. 23:08:02

Azért az Első Emelet a maga korában teljesen korrekt volt zeneileg, mindent tudott, amit a szintipopnak tudnia kell, sőt még klasszikus hangszekereken is játszottak(más kérdés, hogy a mostani előadásuk, sőt a '90-t követő minden megnyilvánulásuk minősíthetetlen)..

A két döntős viszont durva, a BTW konkrétan atomszar (és nem eladható), még ha fejlődtek is, bár kurvára volt honnan..., a csaj meg jellegtelen..

más csatorna volt, és tudom, hogy nem az énektudásról szól, de azért valamikor egy Rúzsa Magdi nyert...

jtb 2013.12.14. 23:17:22

Krasznai semmivel sem volt rosszabb vagy jobb mint eddig, nekem a Nothing compares 2 U tetszett legjobban ma este tőle.

A BTW viszont most szerintem elég gyenge volt, voltak ennél sokkal jobb előadásaik is, minden dalban kifejezetten zavart hogy "nem áll össze a hangjuk", Bozsek meg mintha ott sem lett volna. A válogatós dalt tolták sztem legjobban.

Danics nálam is vitte az estét, a válogatós dalával leginkább, nem értem miért nem ehhez hasonló dalokat adtak neki, így a műsor során megmutathatta hogy mit nem tud, és a végén azt hogy mit tud. Magdi dala erőlködős volt kicsit, a Dés-Danics duett viszont tényleg felemelő pillanat volt. (Azt hittem simán betolják mellé az anyját énekelni azután a szöveg után hogy "ma olyan énekesekkel duetteznek, akik közel állnak hozzájuk")

Szóval én is csajdöntőt szerettem volna, de nem én döntök, így viszont hajrá Dóra! Mondjuk 3. évben nézhetem meg hogy már az élő show-k előtt kedvencemmé avanzsált versenyző hogyan esik el a lehető legutolsó fordulóban a győzelemtől, de már pont leszarom, jövőre úgyis új világsztárokkal tömik meg az agyunkat és mondjuk áprilisig emlékezni fogok az első 4 kiesőre.

AttilaBeregi 2013.12.14. 23:19:18

hát igen, van, akinek Takács Nikolasz jut, van, akinek Bozsek Márk, aztán van, akinek meg a Dés :)) kicsit azért megalázó lehetett a többieknek, de nem baj :D
szép duett volt

dr nmate 2013.12.14. 23:24:23

Már látom a hétfői világsajtó témáját: Mo. az első a világon a x történetében, ahol egy kiesett banda a végső győztes! (Egy bukott banda tarolt az ikszfaktorban!)

nyuszi01 2013.12.14. 23:24:40

Nekem csalódás volt ez az egész, ahogy Danicsot betolták a döntőbe. Már kb ott lehetett tudni, amikor Dés Lászlót kapta duettpartnernek... És nem, szerintem Dóra egyáltalán nem jó, maníros, művi, egy őszinte pillanata nincs, a hangja pedig borzasztóan irritáló. Egyedül a castingos dala tetszett a ma esti dalok közül, a Rúzsa Magdi dalt megerőszakolta, borzasztó volt, a Dés-duett nem volt rossz, de már a látványától kiráz a hideg. Csalódtam, hogy nem Tünde jutott be a BTW-el, bár akkor meg az lenne a bajom, hogy nem tudom, kinek drukkoljak. Így legalább megvan, hogy a BTW a favorit, de tökmindegy, mert úgyis Daniccsal nyeretik meg, ahogy azt már a válogatók óta lehet tudni. Engem Muri Enikőre emlékeztet, korrektül elénekel mindent, de van benne valami, ami taszít, mégis agyonistenítik. Bár hozzáteszem, Tóth Gabin látszott végig, hogy nem kedveli, most is próbálta kritizálni, de ma este mindenkiről csak szépet és jót lehetett mondani, szóval...
A BTW szerintem jó volt ma este, főleg az ABBA-szám tetszett tőlük. Tünde pedig szintén baromi jó volt, mint már hetek óta magasan, főleg a Hallelujah ütött nagyon Nikolasszal. Sajnálom, hogy kiesett, megérdemelte volna a győzelmet, de hát már egy ideje lehet tudni, kit tolnak folyamatosan a győzelem felé... Kíváncsi vagyok azért a holnapi döntőre, és hajrá BTW!!!
U.i.: a duckface-en nagyon röhögök :D :D De Szikora is úgy állt ott, mint aki épp megdicsőült.

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2013.12.14. 23:29:18

@nyuszi01: ma a 6 főből, aki versenyzőként énekelt (ha szétbontjuk a btw-t) ő volt az egyetlen nem hamis. ha ez a felhozatal, akkor nyeressék meg vele. inkább, mint a hamis tinicsapattal.

könyvjelző 2013.12.14. 23:29:38

én konkrétan megtiltanám Danicsnak, hogy Rúzsa Magdit énekeljen. a múlt héten azt gondoltam, itt a legalja, de ma ezzel a dallal még lejjebb ment, és gyalázta a zenét. az első számban jó volt, a duettben is (bár ott valóban sportszerűtlen, hogy neki Dés jutott, aki zseniálisan alájátszott, ahogy ilyenkor kell), de ha ezzel a dallal párbajoznia kellett volna, valszeg repül

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.12.14. 23:30:48

Szerintem tök sportszerűtlen volt Dés Lászlót bevonni ebbe a cirkuszba.
Danics, mint holmi bennfentes pedagógusgyerek a napköziben, jogtalan előnyökhöz jutott az -egy bozsekmárkkal és egy izénikolásszal kiálló- ellenfeleivel szemben.
Őt Dés juttatta tovább, nem az énekhangja v. saját maga.
Na meg az, hogy egy expornós nem győzhet, tök mindegy, hogy énekel v. milyen előadó.

Éljen a búbánatos szemöldöksátrazásban manifesztálódó, karcosan üvöltő modorosság.
A fiúkra kár a szót vesztegetni.+

dancer79 2013.12.14. 23:48:23

Kedves Sixx! Nyilván elkerülte kedves figyelmedet,hogy az Első Emelet zenekar frontembere,Kiki,Patkó Béla rákból épült fel évekkel ezelőtt. Van ami vicces,vele kapcsolatban az élőhalott kifejezés speciel nem az.

tavasz17 2013.12.14. 23:52:18

van epeszu ember aki elhiszi, hogy " kozonseg szavazatok" alapjan kerul valaki tovabb egy ilyen musorban?? Danics Dora.....hehehe :)))

Krasznai egyedi es tehetseges, szinfolt lesz a hazai zene vilagaban, gratula

Gabor25.. 2013.12.14. 23:53:54

Ha a BTW nyer, akkor osztoznak a kocsin, pénzen, utazáson? Még jó, hogy nem 6 tagú a csapat, mert akkor egyszerre be sem ülhetnének. Pénzből sem lesz így nagyon sok, az utazásról nem is beszélve. Egy srácot a többiek kikísérhetnek a reptérre?

nyuszi01 2013.12.14. 23:55:46

@ミラ: nem voltak hamisak... volt már olyan, igen, de ma este pont nem voltak azok. És még akkor is százszor inkább őket hallgatom, mint a Dórát.
@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): én is adok neked egy +1-et

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2013.12.14. 23:58:05

nézzétek ezaz. blogíró mondjuk legalább ebből él, neki muszájos.
de a többi gyík? minek? :D

tavasz17 2013.12.15. 00:00:03

@megatoner.hu: mi a tokom az a megatoner? nem is el a site, b+

Ramones1965 2013.12.15. 00:01:31

Ez a Geszti, egyre csúfabb öregasszony lesz... :)

ő-szinte 2013.12.15. 00:05:18

@goldenhind: :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
like ;-)

csoncsoj 2013.12.15. 00:06:59

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): ezt az összes tanárgyerek nevében kikérem magamnak. Ha az anyád (vagy apád) a suliban tanít, akkor mindenről előbb tud mint te, állandó céltábla vagy az osztálytársak körében ("itt van anyád?" "írunk?" "persze veled kivételeznek mert anyád itt tanít"), a tanárok meg extrán szopatnak, főleg ha nem bírják az ősödet.
Tanárgyereknek lenni nem olyan jó, mint azt a nem tanárgyerekek gondolják.
:)

tavasz17 2013.12.15. 00:10:24

@megatoner.hu: jaaa, aze, az mas, nsa a te baratod ;)

ő-szinte 2013.12.15. 00:10:25

@nyuszi01: ugyanazt a műsort hallottuk?? :-O :-O

ő-szinte 2013.12.15. 00:13:29

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): olo :-)
technikailag ma DD volt a legjobb,
azért nem Dés énekelt helyette... :-)
és hát tudjuk, hogy az élet nem igazságos ;-)

tavasz17 2013.12.15. 00:15:24

@ő-szinte: szegyeld magad, es ne zsidozzal

ő-szinte 2013.12.15. 00:15:48

@tavasz17: persze, mindenki szívesen lecastingolja majd ;-) :-DDDDDD

Lotto73 2013.12.15. 00:16:18

@nyuszmuszka: akkor ez biztosan egy teljesen masik szam:

www.youtube.com/watch?v=iyIOl-s7JTU

Világvevő 2013.12.15. 00:16:57

Hálistennek végre kiesett az a mocskos ribanc.... Innentől nekem mindegy, ki nyer. Bár Danics irritáló fejét is ütném... Nyerjen a BTW, hadd nevessek egy jót :)

tavasz17 2013.12.15. 00:20:19

@ő-szinte: nagy kaland, es akkor mi van?? mikrofon-mikrofon, ez a siker titka Kudlik Juli ota :))

ő-szinte 2013.12.15. 00:20:22

@tavasz17: mi bajod van neked??????????????????

tavasz17 2013.12.15. 00:21:30

@ő-szinte: ja, azt nem neked akartam irni, benne vagyok egy masik blogban is, csak nem nyomtam alt-shiftet :))))

AnnaKarenina 2013.12.15. 00:22:09

@nyuszi01: Nyuszi, te valami rokon vagy. Az ABBA-dal első néhány sorát még tisztán adták elő, meg is ijedtem, mi van már?!, de utána ismét csak magukat adták, sőt, mindegyik rossz volt (hamis), szétesett az egész. Nem ők az elsők a hazai "tehetségkutatásban", volt aki nyert is hasonló mínuszos kvalitással, de Danics Dórával szemben ez aztán tökéletesen lealázó. (Tolvai Renáta például jó analógia, mert őt is kidobták a nézők, Eszenyi hozta vissza a Megasztárba és meg is nyerették vele.) De ettől senki nem lesz jobb.
Krasznai pedig jó előadó, sokkal érdekesebb a hibáival együtt, mint ezek a gyerekek.
@porch monkey 4 life!: Az Első emelet nem, hogy korrekt nem volt volt, de zene sem volt. Hajós véleménye teljesen helytálló ez ügyben.
@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Attól, hogy azt mondod, Danics Dóra nem tud énekelni, még nem lesz úgy. :)

ő-szinte 2013.12.15. 00:22:32

@tavasz17: azzal semmi gond csak ne énekeljen :-DDDDDDDDDDDDDD

mici2 2013.12.15. 00:23:50

"Patkó Béla konkrétan elmehetne a Walking Dead című zombisorozatba statisztának, ráadásul rohadt karakteres élőhalott lenne belőle."

Ez nagyon durva... Patkó Béla hosszú évekig küzdött gyomorrákkal, ha minden igaz, akkor le is győzte! Előbb gondolkodj és aztán írj!!!
Nikolasz megküzdött a mély hangokkal? Talán inkább hagyta érvényesülni Tündét és nem leénekelni akarta! Egy kis zenei hozzáértés nem ártana, ha már írsz róla... Nem értem, hogy miért kell mindent szapulni, igaz voltak nagyon gyenge adások, de a mai szerintem jó volt, bár ilyen lett volna a többi is.

ő-szinte 2013.12.15. 00:26:29

@tavasz17: meg is lepődtem, hogy vajon mit írhattam ami ennyire félre értelmezhető? :-O :-DDDDDDDDDDDDD

tavasz17 2013.12.15. 00:27:38

@ő-szinte: szted Aniko, hogy kerult mikrofonnal ma az rtl 2-be?? na?.... ugy van ;))

The Crazy One 2013.12.15. 00:32:36

Nem tudtam folyamatos nézni. Nem mondom, hogy sajnos, mert hozta az előJézuska a Sumiko hangszedőmet és azzal bíbelődtem.

Ami viszont megmaradt, hogy mennyire alacsony színvonalú, groteszk jelenetekkel teli ez az évad. A mélypont természtesen a btw és Kicsiszabi kvintettje. Majd jött a kontraszt: Dés László. Ekkora szinusz-görbét még a Bíróné se nagyon látott.

Szóval ketten maradtak: Danics Dóra, akinél talán csak Takács Nikolasz manírosabb, és a btw, ami olyan semilyen. Egyelőre, hiszen azt gondolom, hogy a fiúk fogják nyerni a versenyt. Pont abból kifolyólag, hogy semmilyenek. Az rtl azt csinál belőlük, amit akar. Dóra ideális második. Rajta áll, hogy mit hoz ki magából: falunapoknál, a Dal elődöntőjénél, Mokka-stúdiónál több úgy sincs benne.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.15. 00:33:39

@mici2: jav., nem tudtam, elnezest. Nikolasz viszont tovabbra is nagy nulla.

fagzal 2013.12.15. 00:35:43

A pornós bige alacsonyan bőg, magasan ordít, fos. (Az hogy ronda is, részletkérdés.) Dóra maníros és visít, jól mondta a csöcsike, hogy konkrétan kellemetlen a hangja bizonyos frekvenciatartományban ("mintha náddal vágnák a seggem" (C) anyám). A BTW-ben viszont Bencének jobb hangja van, mint az egész mezőnynek összesen - ez azért feltűnhetne valakinek.

ő-szinte 2013.12.15. 00:42:42

@tavasz17: melyik Anikó? és mit csinált a mikrofonnal? :-DDDDDD
mernemindegy ;-DDDD

AnnaKarenina 2013.12.15. 00:42:57

@fagzal: Van, aki a denevéreket is hallja. Szerintem a népesség kisebb részének kellemetlen Danics Dórát és Krasznai Tündét hallgatni, mint a BTW-t. Bence is tudott hamis lenni ma. Sajnálom. Amúgy meg nem a Bencéről van szó, hanem egy fiúegyüttesről, akik mind énekelnek, pedig nem kéne.

lesek 2013.12.15. 00:44:41

Vénasszonyok ti rovott múltú gengszterek (geszti, krasznai, tóth g., alföldi, stb.). Jó üzlet ez mi?

Fahrenheit451 2013.12.15. 00:47:19

Tavaly c idén zs fogja nyerni?Jó tendencia...

ő-szinte 2013.12.15. 00:47:25

@fagzal: jó, azért csöcsi se nagyon kritizáljon...khm... :-DDD
a bádövéjes meglátásodat osztom

AnnaKarenina 2013.12.15. 00:48:21

@painkiller21: hozzád hasonló h nem nyerheti

AnnaKarenina 2013.12.15. 00:51:33

TG bevadult, nem bírja a konkurrenciát, a BTW hatása alatt áll. :) Szét kellett volna ültetni Szikorától. Ha BTW nyer, Szikora beválasztatja őket az MMA-ba.

ő-szinte 2013.12.15. 00:51:43

@fagzal: lehet, hogy azért rittyentették köré ezt a csodabrigádot, mert előadásban nem volt elég erős
nem tom, csak tippelgetek

Érdekes 2013.12.15. 00:59:41

@tavasz17: a süketeknél és vakoknál biztos.Ja meg darth vader fanoknál még tuti.

Flankerr 2013.12.15. 01:44:08

"Ez csak arra volt jó, hogy kiderüljön: ami húsz éve szar volt, az ma is az."
Imádom Hajóst, de itt nem volt igaza. Egyrészt a szám 29 éves, másrészt az egyik legjobb magyar synthpop szám a mai napig.

fagzal 2013.12.15. 01:58:41

Az van, hogy attól még nem zenész valaki, hogy berakják neki az alapot, ő meg karaoke-ban rányomja vagy hasonlóan, mint az eredeti (akkor unalmas), vagy másképpen, de szarul (mert nem megy neki az eredeti). Ez akkor is playback feeling, ha nem playback. Nagyságrendileg szórakoztatóbb minden produkció, ahol hangszer, kórus, stb. van.
Meg lehet nézni a régebbi külföldi győzteseket ugyanúgy, ahogy az itthoniakat is: azokból lett valaki, aki zenét *írni* is tud (vagy legalább írtak neki). Jó hangja rengeteg embernek van, de csak a hangból nagyon kevesen élnek meg, és azt úgy hívják, hogy opera.
Karamell hajlítgatásaitól megsavanyodik a tej a poharamban, de legalább írt egy-két hallgatható számot. Rúzsa Magdi is hozott/kapott saját zenét (na nem a "szarálmas vagyok beléd"-ról beszélek), vagy ott van Adam Lambert, Haley Rainhart, ésatöbbi. Ehhez képest ott a karaoke-vonal, amit kb. az egész X-Faktor képviselt most. A.k.a. Vastag Csaba (a "vastag" szerintem egy becenév egyébként, gondolom mindíg ilyen irdatlan kulákat hagyott maga után...), ez a Nikolasz, meg még sorolhatnánk.

Na szóval a BTW-nél legalább megvan az az illúzió, hogy itt zenét próbál valaki csinálni, hiszen ezeket a számokat át kell írni négy hangra, plusz négy hang együtt már sokkal kevésbé tűnik karaoke-nak, a.k.a. fellép Vavra Bence és kísérete.

kis.herceg 2013.12.15. 02:03:56

annyira nevetséges már, hogy Danics folyton ezeket a hatásvadász dalokat kapja, kb. háromszor annyit mint a többiek, nyilván őt akarják győztesnek. azon kár rinyálni, hogy a BTW már kiesett ezért ne nyerjen. Egy hogy az sztem kurvára meg volt rendezve, végig elsők között voltak, kettő pedig hogy Danicsot tavaly ugyanezzel a hanggal kibaszták mint macskát szarni, még az élő adások előtt, most meg nyerjen? Amúgy csak szólok, hogy amig Dancsinak 10 ezer lájkja van face-en, addig a BTW-nek laza 40 ezer. Én ebből azt szűröm le, hogy ha Danics nyer az csak csalás lehet.

ui: a Kistehén fellépése előtti színjátéknál kevés szánalmasabb dolgot láttam.

ő-szinte 2013.12.15. 02:16:41

@fagzal: a vastagon besííííírtam :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Brekicc 2013.12.15. 03:18:33

Remélem több debil zsidózós és egyéb gyökér hozzászólás nem lesz.

Sztem a Danics jogosan jutott a döntőbe, soha nem volt akkora színészmanírokkal pózerkedő előadó mint annak idején a Vastaps Csaba, vagy a Lass Bea.

Engem csak a totális megrendezettség zavar már ebben az egész műsorban, mert így kb. senkin nem látok egy őszinte érzelmet.

Mindenkinek meg van írva a szerepe a nagy könyvben, kapnak majd albumot, vagy haknizhatnak erre-arra és növelhetik a szegény csóró rtl-es menedzserek éhbérét.

Visszahozhatnák a Malek-Csobot párost, láttuk egyből látta bezzeg mindenki, hogy ebből még szúrás lesz és Miki be is válogatta! :D

airzound 2013.12.15. 03:18:38

@makk_ász:
Ennyire nem rossz a helyzet. :)
Kíváncsiságból visszanéztem, mert érzésre tényleg rengetegnek tűnik.
Miután Lilu kimondja, hogy megvannak a végleges eredmények, onnantól számítva 1 perc 35 másodperc múlva mondják ki Danics nevét és ezután pontosan 2 perc telik el mire a BTW-t is kimondják. Szóval "csak" bő 3 és fél perc az egész. :)

Ádám 2013.12.15. 07:28:19

tünci nyert a legtöbbet!neki már van egy biztos ősi szakmája! Most meg sok leendő kuncsaft megismerte....:) Lehet, hogy még a robi is tud vele mit kezdeni.:D
Nem mindig az első a nyertes!

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.12.15. 07:37:41

@AnnaKarenina: Neked ez a mániád? :) Soha, sehol nem állítottam, hogy nem tud énekelni. Egyszerűen nem tetszik, ahogy énekel és taszít, ellenszenves a képernyőn keresztül "megismert" személyisége.
Tavaly kifejezetten bosszantott, hogy kiesett ideje korán és egy Csobot Adél meg befért, de most, hogy többet szerepelt, megváltozott a véleményem róla. Ennyi.

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2013.12.15. 07:44:21

Danics Dóra egy idegesítő szar.

Hell-Ász 2013.12.15. 08:15:59

Sajnálom, hogy Tünde kiesett. Nekem nagyon bejött és szíven talált az énekeivel. Dóra meg sajnos nem. Lehet hogy jó és képzett hangja van, de nem tudja átadni a fílinget, nem fog meg.
Elismerésem Alföldinek, hogy felment a színpadra és kezet csókolt Tündének az eredményhirdetés után.
Gesztinek pedig, hogy a BTW kölyökgólyák, na az találó volt.

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2013.12.15. 08:37:59

Danics Dóra jó, na eddig bírtam olvasni... vagy a hangosítás volt szar, vagy nagyon hamis volt mindegy szálíg mind a három minek nevezzelek! Danics Dóra egy magát okosnak és érzékenynek képzelgő, balta arcú, ostoba és agresszív maníros liba akinek Pince Villa példaképe, áááá... Erős a hátszél, a sztár duettben csak neki osztottak sztárt pl. bár ennek némileg ellentmond az első két öltözéke és az ápolatlan hajzata. A roma szavazatok, ügye a zsebben, de szerintem nem őt fogják kihozni, az én konteóm szerint az idén csapat nyer, meg roma nyertes volt már tavaly! :D)))

viragimado 2013.12.15. 08:40:05

Krasznainak nincs jó hangja, legalább is sose tudtuk meg, mert valami orrsövény ferdüléses dolog megakadályozta, hogy a hangok normálisan jöjjenek ki a torkából (ez a jóindulatú elképzelés :)))
Olyan érzés volt hallgatni, hogy állandóan orr fújhatnékom volt, mintha attól majd jobb lenne. A szavakat sem képes jól artikulálni. Néha egy szót sem értettem abból, amit énekel, pedig az sem ártana.
Az állandó sajnálgatását meg el lehet felejteni, amit választott, azt önként dalolva választotta, nyilván remekül meg is élt ebből. Mit akarnak itt mártírt csinálni belőle?

Danics jó, de valóban nagyon modoros, és már aligha fogja elhagyni. A fiúk gyengécskék. Idén sem volt igazán nagy tehetség a választottak között.

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2013.12.15. 08:46:12

Háztartási Gabriella arcjátéka, Danics Durca kammedli szenvelgései alatt mindenért kárpótolt!

viragimado 2013.12.15. 08:49:20

@szájhúzó kutya: azért ne felejtsd el, ez elvileg ének verseny, és neki tényleg van hangja, és jól is használja, hogy a többi nem jó, az más kérdés. Azon tudna változtatni, ha mondaná neki valaki.
A hangszín, hát azzal nincs mit kezdeni, az vagy ilyen, vagy olyan, vagy bejön valakinek vagy nem.
Én énekes pasiban is nőben is a mélyhangúakat kedvelem, a visítózós nagyon tud irritálni. De ez teljesen szubjektív vélemény.

Maravillosa 2013.12.15. 08:52:49

Nemtom, én bírom a Danicsot, ezzel vsz itt egyedül vagyok. Nálam Tünde ott verte ki a biztosítékot, amikor leművésznőzte saját magát, majd érezte, hogy gáz, és javított művészlélekre. Kisebb arccal talán tovább juthatott volna.

viragimado 2013.12.15. 08:56:35

@Maravillosa: nem jutott volna tovább (nem is érdemelte volna meg, és nem a múltja miatt), mert a végeredmény már az elején el volt döntve. Itt ez így megy. Ezek nem valóságosak, sem a mentorok véleményei, sem az eredmények. Az egész előre elrendezett ügy.

Covery 2013.12.15. 09:10:29

A kommentek a legjobbak. Egészen elképesztő, hogy mennyire képesek emberek kiakadni, vagy pártját fogni egy olyan "énekesnek" akire már a döntő után egy héttel a kutya sem emlékszik. Tessék már felidézni a tavalyi verseny 3. helyezettjét... Ki is volt?
Speciel nekem a az első sem megy.

De a cikk vicces volt. Köszi...

Sokorai_Atala 2013.12.15. 09:13:44

Csak azt a pink konkrétan fürdőruhaanyagból varrt ruhát tudnám feledni a Tóth G-n:))

nigara 2013.12.15. 09:33:10

Ultra gáz, hogy ezek vannak a döntőben.
A fiúk nem rosszak, de tanulni kellett volna énekelni még egy kicsit.
Danics meg szavakba önthetetlenül gusztustalanul énekel mind hangilag, mind modorosságban.

nigara 2013.12.15. 09:40:45

@painkiller21: eddig is ez volt a tendencia...

Huncutkukac (törölt) 2013.12.15. 09:42:39

@Covery:

Nálad a pont a héten!
Ugyanezt akartam írni én is.

Fingom sincs, ki volt tavaly a 3.
De az elsőre sem emlékszem.

SarahConnor 2013.12.15. 09:49:18

Hééé!!! Mijazisten? Tünde kiesett és holnap döntő? Ha ezt tudom, legalább lenémítva bekapcsolom a tévét, de gondoltam, úgyis holnap van a döntés, és azt hittem, jövő héten van vége.

Na mindegy.
Tündének drukkoltam, de kb totál biztos voltam abban, hogy nem nyerhet, mert az emberek kb annyira nyíltak és elfogadóak, megértőek vele szemben, mint egy nyálkás csiga. Pornós múlttal itt nem lehet nyerni, az emberek a kávét se fogadnák el a kezéből, ha tudnák a pincérnőről, hogy pornózott.
A hangjáról mindenkinek meglehet a véleménye, de nem amiatt esett ki, és ez gyomorforgató. Az álszentség és prűdség áldozata lett a csaj.

Akkor most már megint Dórának drukkolok, nem mintha annyira lelkesednék a dolgokért, de a BTW komolyan vehetetlen.

egyemakisszíved 2013.12.15. 10:12:55

Gyászban vagyok, kiesett a legjobb előadó, a legizgalmasabb hangú énekes. Remélem, csak kicsin múlott. Nem értem, mit vakerál Geszti már másodszor Danics esetében felmagasztosulásról. Úgy érti, hogy elég, ha szép ruhában, szép háttér előtt, valaki egy szép dal énekel? Jó megvilágításban az üveggolyót is igazgyöngynek látjuk? Hiába énekel megbízhatóan, nálam az eltúlzott gesztusok mindig lerántják a földre az egészet, nincs benne semmi magasztos. A szingliséget Szikorától azt értem, az egyetlen, amikor hitelesnek tűntek a képernyőn az érzései, az a három másodperc volt az Egyszer végén egy héttel ezelőtt, amikor úgy tűnt, szomorú, mert nincs barátja.
A ByTheWay Abba dala hangilag sehogy sem volt olyan, amilyennek lennie kellett volna, viszont látványban tényleg aranyosak voltak. Úgy néztek ki, mintha a nézők szeretetéért könyörögnének. Ha a lelkes tinik mellé felzárkóznak a süket nagymamák is, holnap ki tudja, mi történik.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.12.15. 10:21:49

@goldenhind: Sixx szerint a konteósok a BTW-t jósolták. Szerintem azok nem konteósok voltak, hanem valami mások. Első nap biztos volt Danics győzelme. Csóri csaj pedig úgy károg, mint egy varjú, ha éppen énekel. Akkor jó, amikor inkább suttogva szaval. Akkor tényleg jó. Krasznai elbaszta, hogy bömböl, mint a zálogos tehén.

csak egy néző 2013.12.15. 10:25:48

Azt azért nem gondoltam volna, hogy ebben az országban ennyi vájtfülű, abszolut hallású Vénusz és Adonisz szépségű, zeneileg képzett és művelt és mások felett itélkező ember él.

monyon le 2013.12.15. 10:50:14

Danics Dórát viszi majd a Magneoton, a Joos Pista majd megmondja ki mikor hol ír majd zenéz/szöveget a csajnak, lesz egy elcseszett unalmas albuma fél év múlva azt sem tudjuk létezett e Danics Dóra.

A BTW, megy majd falunapra haknizni, a vidéki plazák percemberkéi lesznek, pirospozsgás mosollyal. Ennyike

Krasznai Tünde már le van zsírozva, nehogy már a Magneoton lenyúlja a jó kis énekhangját, nehogy a Magneotoné legyen a jogdíj ... stb. Inkább kiejtették, hogy más "építkezzen" vele. De mint tudjuk nem mindig az elsőből lesznek az igazi elsők.

BotloB 2013.12.15. 11:02:29

Az idei széria győztesének nyereményeit jó előre felajánlottam volna jótékonysági célokra. Elképesztő, hogy mennyire semmitmondó műsort sikerült összehozni a hellyel-közzel ígéretesnek induló mezőnyből. Még akkor is, ha az igazi kedvenceim közül többet is hazaküldtek a mentorházban.

A három döntős közül egyiknek sem adnám oda nyugodt szívvel a fődíjat.

Krasznai hangja lehet, hogy egyedi, meg felismerhető, de Uhrin Benedeké meg Pákóé is az, ha már ebben mérjük a faktort. Azt viszont kár lenne tagadni, hogy közel sem tökéletes énekes, még ha csak pusztán az énekhangját nézzük is. Magas és mély tartományokban is elveszik, közöttük pedig bőg. Erre sajnos nincs szebb szó. Korrekt betanított munkása lehet ő a hazai zeneiparnak, de hogy számomra élvezhetőt nem fog alkotni, az biztos.

A bájdövéj tini fiúbandának elmegy, más úgysem lehet belőlük, egy rendes a capella formációhoz képzetlenek, hangszeren játszani pedig eddig csak a "sokatfogytál" srácot láttam. Neki lehet, hogy jót is tenne, ha maga mögött hagyná a többieket. Nembaj, lesz egykét jó évük, ameddig fiatalok. Az mindenesetre elszomorítana, ha ők lennének az év hangjai, még ha csak az x-faktor szerint is.

Danics Dóra pedig...jajj szegény Danics Dóra. Pedig én őt a válogatón tényleg szerettem a maga szerencsétlen megjelenésével. Akkor még nem volt "díva", nem akart minden második sorban egy teljes skálázást végigáriázni, meg érzelmeket átadni, csak kiállt énekelni egyet. Ott még egész természetesnek tűnt a kisasszony, aztán a Geszti féle marketing-média, meg a "sóbiznisz" bedarálta. A tegnapi, "újraválogatós" dalban már kifejezetten ellenszenves volt. A művi kiejtése, a modoros előadásmódja, a "túldíszített" énekstílusa a meglehetősen egyedi hangszínét is áttaszította az irritáló kategóriába. Lehet, hogy egyedül ő tud 1 oktávon kívül is "tisztán" énekelni, de egyszerűen zsigerileg irritál minden egyes megmozdulása a színpadon.

Egyik nyertesnek sem fogok örülni.

Gyevi bíró 2013.12.15. 11:03:39

Az Abba dalt én hamisnak hallottam, még a visszajátszásoknál is. Magukhoz képest lehet, hogy jók voltak, de amúgy hamis volt.
Dóra fog nyerni, ez szerintem már előre tudható, és ha mégis a BTW vinné, akkor elgondolkodom, hogy milyen fülekkel ülnek a nézők, vagy csak szívatják az RTL-t.
Tény, hogy a Voice-nál is láttuk/hallottuk, hogy egy hangmérnök mennyire alá tud tenni egy énekesnek a fülesekkel, de ez szerintem BTW-t nem oldozza fel, ha így is lenne.

gost 2013.12.15. 11:08:08

ez egy igen ostoba megközelítés, nem kell ahhoz sem szépnek sem különösebben zeneileg képzettnek lenni,hogy azoknak az embereknek a teljesítményét elismerjük vagy elutasítsuk, akik azért állnak elénk, mert ők zeneileg képzettnek és szépnek akarnak nekünk mutatkozni
Ezen az alapon Angelina Jolie-t csak egy másik AJ kritizálhatja vagy hogy van ez?
DD csapnivalóan rikácsol minden magasabb hangfekvésben, iszonyúan modoros, erőből csinál mindent és hányinger a belterjes tologatása. Emberi hangon esetenként jól vagy rosszul,de élvezhető tartományban Krasznai Tünde énekelt és baromira nem érdekel,hogy mit csinált vagy nem csinált korábban
különben is "aki dudás akar lenni pokolra kell annak menni" ugyebár

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.12.15. 11:08:23

@csak egy néző: Azt azért tudod, hogy jelentős mentális deficitben szenvedsz?

updateminuszegy 2013.12.15. 11:11:33

Tündének remélem összejön a későbbiekben, jó előadó.
Danics idegesítő, maníros, károgó, és rajta kívül minden versenyző több színt mutatott, ő csak végig hatásvadász számokkal szenvelgett, egy jó előadása volt. Akkor már inkább a btw.
Ha Danics nyer is mindegy ugyanúgy semmire sem viszi, mint Kocsis vagy Oláh Gergő, jelentéktelen.

gost 2013.12.15. 11:11:55

Előbbi kommentemet az alábbi két bölcselőnek címeztem
mitis csak egy néző

Lucretia/My Reflection 2013.12.15. 11:16:03

Nem értem, hogy Dés miért lett volna előny Danicsnak, amikor a szavazóknak - akik 40 alattiak - kb. halvány fogalma nincs arról, hogy ő kicsoda, ellentétben a Nikolasszal, meg a Barátok közttel.

Az persze már más, hogy egyedül Dórában volt annyi, hogy egy igazi művészt választott maga mellé, nem pedig valami kocsistibi jellegű nulla paprikajancsit.

Én az elejétől fogva bírom Danicsot, nekem tök bejön ez a vagány, karakteres hangszín. A "modorossága" nem érdekel, ő legalább valamilyen, ráadásul semmivel sem manírosabb, mint az első széria győztes Vastag Csaba.

aranyláz 2013.12.15. 11:21:56

Ilyen az, mikor egy ZENÉSZ színpadra lép.Lásd Dés László. Onnantól nem kell gondolkodni azon, hogy ez jó volt, vagy nem. Onnantól nem figyeled a hangokat, hogy hamis, vagy nem. Onnantól nem azon tűnődsz, hogy modoros-e(jelentsen ez bármit is), vagy sem. Meg mondott még valamit a dal után, a zenei intelligenciáról, de talán elkerülte a nagyérdemű figyelmét.

szeIídgesztenye 2013.12.15. 11:23:02

@nyuszi01: na ezt a kommentet, mintha szóról szóra én írtam volna :)
De a kérdés az, mi az oka annak, hogy ezt az affekta nyávogós majmot tolják?
Amikor a Dés-duett után nyilatkozott, rázott a hideg a nyávogásától.

csak egy néző 2013.12.15. 11:24:01

@Mr Falafel:
"Mr Falafel 2013.11.28 10:43:15
@ynd: Téged nagyon elnyomtak, ribanc. Vagy nem kúrtak meg tisztességesen. Mert ronda és elviselhetetlen vagy, azért anyádat meg apádat basztasd, ne minket."
Veled persze minden rendben van, azt láthatjuk.

Lucretia/My Reflection 2013.12.15. 11:26:47

Egyébként meg ezt komolyan elhitte bárki is, hogy a 4. héten kiesett, visszabundázott, hamiskás tinifiúkák BTW és a párbaj nélkül döntőig eljutó Danics szavazatai között 1% különbség van?

pag 2013.12.15. 11:39:49

Annyira bírom a kommentek nagy részét...Pár hete még húú biztos a szabó ádám nyer, mert h rajta volt valami plakáton bunda az egész. Tök simán kiesett, (kíváncsi vagyok h reagáltak erre akik azt annyira állították..). Aztán volt, hogy Krasznaival nem nyeretik meg, mert pornós, épp annyira arányban az is hogy vele nyeretik meg, mert h pornós lesz miről témázni, rtlnek az meg jó...Kiesett na most akkor mivan?! na most jön az hogy lényegtelen ki, de tutiiira bunda még így is...akkor most legyen a Danics a bundás mert, hogy anyuci, meg most dés...Legalább vmi logika lenne benne, és ez a bundázás is olyan mint vmi szellem, beszélünk róla de tudja vki bizonyítani? Nem védeni akarom itt az rtl-t, pláne anno a vv-ben beismerték, hogyan manipulálnak annak érdekében h a kedvencük nyerjen, de én simán elhiszem, h a végleges szavazatokhoz nem nyúlnak...(tény azt elismerem tegnap az a 33-33-34 röhej volt) egyszer balázs kérdezte ebben a témában h ha tényleg bunda lenne, akkor az hogy utasi árpi nem történik meg?! egy versmondó kölökkel megnyeretni miért jó nekik?? híresebbé teszi majd a csatornát? Egyben ott voltak a nyári lányok, legutóbb meg zámbó, tutii tutii vele nyeretik meg...hagyjuk már egyszer lenne egy értelmes magyarázat arra, miért is hiszik sokan bundának (én itthon egyről tudok, ami asszem el is lett anno ismerve: tv2-megasztár-király viktor...)
Egyébként a bytheway nyer sztem tutira leánykák nem fogják őket veszni hagyni megint

Leita 2013.12.15. 11:51:32

hű sixx, ez most nagyon tetszik, egyetértek mindennel :)

Alföldi számomra nagy csalódás lett a faktor végére :/

vamivan 2013.12.15. 12:05:46

@sepörd: tavaly a BTW-t is ugyanakkor tették ki a műsorból, mint Dórát. (Az igaz, hogy az a BTW még nem ez a BTW volt, a kínai srác egy másik csapattal esett ki Feró házában, Vavra Bence pedig egyéniben esett ki a legjobb 50 között)

Nagy Endre 2013.12.15. 12:07:12

Kezdés.Alföldi megdícsérte Lilut hogy milyen szép meg minden ebben a göncben aki szerintem még percekig olvadozott a gyönyörtöl...A ruhájuk úgy volt szar(bocs) ahogy volt Istenessel ebben az arany és barna keverékben.A BTW-re nem is emlékszem mit énekelt de már mindegy is mert Gabika megint zokogott és a hatásuk alatt volt.A nedves bugyi meg az már alap meg a kamera barátság is.A haja most volt a legjobb a ruha tényleg kissé merész még akár pornós is lehetne ebben csak fejet kéne cserélni hozzá:-)Nem értem ezt az ájuldozást meg sztárolást a mentoroktól a BTW láttán.Amikor kiestek anno akkor kiderült hogy akkor és ott nem szavaztak elegen rájuk.Ennyi.De szerencsétlenségünkre Bozsek kilépése miatt még mindig itt szerencsétlenkednek.De azóta már sztárok sőt sokak szerint tuti nyerők lettek.Na ez aztán a nagy fordulat.Amúgy meg egy közepes banda egy jó hanggal és mindegyik annyira egyforma semmilyen egyéniséget nem fedeztem fel bennük.Minimum ez kéne hogy szalonképessé tegyen egy fiu együttest.Na de a tini csajoknak biztos bejön és ez a lényeg.Az Abba dalban nem tudom mi volt annyira nagy szám szimpla közepes volt.A Bozsekkel közös dalt nem is néztem de azt hiszem jobb is.Krasznai a bejutós számával tetszett a Sinéad dal viszont még mindig eredetiben a legjobb.Kár érte.A duettje sikere boritékolható volt viszont a kalapos srác hangban sehol nem volt de nagyon artikulált.Danics tud szimpatikus és jó lenni amikor hagyjha hogy az érzelmek is átjöjjenek rajta ez most megtörtént.A Dés duett is nagyon jó volt és még a ruhája is elegáns volt.Csaj döntőt vártam de sajna nem lett az.Nem tudom de majd minden kiesett a BTW-re voksol mert olyan aranyosak ja és Péterfy szerint fantasztikus a hangjuk(sic!).Danicsot vagy utálják vagy mindenki fiupárti,nem tudom.Danics abszolut megérdemelné a győzelmet mégha fenntartásaim is voltak vele szemben mostanra hihetöbb lett számomra.Alföldi kijelentése hogy ő Danicsot küldte volna ma haza meglepett.Mit nézett ma a cseh kettőt???Eckert Anikó egész ügyes volt "riporterként" ma.Jobb mint cuki-muki Adélka az biztos.

Nagy Endre 2013.12.15. 12:12:25

Nem tudom mennyit számít hogy a Facén több mint 36 ezren vannak a BTW fanok Danicsnak meg majd 10 ezres tábora van.Amúgy meg Geszti a legprofibb marketinges a mentorok közül igaz rutinja is van benne meg szakmája is.Az más kérdés hogy nem mindig frankó amit mond de hatásos.Ide meg ez kell.

vamivan 2013.12.15. 12:15:44

amúgy az FB-lájkok se mutatnak mindent, Csorsás Ákosnak van 17 ezer, ami valamivel több, mint Krasznai Tündéé és Danics Dóráé öszesen (és ugye hármuknak van összesen 3/4 annyi, mint a Bytheway-nek egyedül)

könyvjelző 2013.12.15. 12:23:51

@Lucretia/My Reflection: 1. azért előny, mert Dés képes magát a háttérbe tolni, alájátszik a versenyzőnek, mivel profi (és zseni), szemben a másik kettővel, akiknek csak önmaguk volt a fontos, így nem segítették a versenyzőket. 2. ugye te sem gondolod komolyan, hogy Danics saját maga választotta Dést (és nem mint Geszti haverja volt ott), Krsznainak pedig hiphop akármilyen akárki kalapban jutott eszébe hirtelen a semmiből?!
szerintem egyébként csak az a kérdés, hogy elég sokkal több szavazatot kap-e a BTW (akik aranyosak, de ennyi), mint Danics (aki maníros és őszintétlen, bár bizonyos tartományokban - és csak ott - tényleg élvezhető hangja van), mert csak akkor nem Dórika nyer, ha az már nagyon ciki lenne. különben benyomják egyértelműen. (szerintem tavaly azért nem ő ment tovább, mert azért Oláh Gergő és Antal Timi mellett nem nagyon rúghatott labdába - de már tényleg csak a rossz májam mondatja velem).

könyvjelző 2013.12.15. 12:26:20

@Nagy Endre: @vamivan: és szerintetek hol számít, hogy kinek hány lájkja, szavazata van?

namnam 2013.12.15. 12:28:25

Danics Dórának tegnap sikerült két kedvenc dalomat is elénekelnie, az egyiket gyakorlatilag megpocsékolta (Nekem nem szabad), a másikat elég tisztességesen elénekelte (Hóesés). A Rúzsa Magdi-dalban annyira maníros, nyávogós és természetellnes volt, hogy az már fájt. Amúgy biztosan ő nyer majd és gyakorlatilag meg is érdemli, de néha annyira idegesítő ahogy énekel, hogy asszem, a Bytheway-nek fogok este szurkolni, pedig...

Krasznai Tündét alapvetően sajnálom, bár nekem sok volt, hogy állandóan elájultak tőle, főleg a múltkori Tankcsapda-dalnál akadtam ki, az nekem nagyon gyenge volt. Nem bánom, hogy ő már nem nyerhet, de a múltja pl. tökre nem érdekel.

kancsikutya 2013.12.15. 12:34:46

A BTW utolsó nótájának felét megnéztem, a zsűri úgy őrjöngött a végén mintha vmi mega-fenománális produkciót toltak volna. Szánalmas az egész műsor fellépőstől, zsűristől...színes masnival csomagolt hoki az egész...

namnam 2013.12.15. 12:38:25

Ja, amúgy meg a Dés-Bereményi dalon kívül az egész műsor legjobb számát a Kistehén adta elő.

Az Első Emelet tinikorom nagy kedvence volt, és nem csak a "szépfiúk" miatt. Az első 4-5 lemezük nagyon jó, ami utána jött, gyakorlatilag értékelhetetlen. Nagyon nyomatják most a promót, mert december végén lesz az utolsó koncertjük. Legalább ők belátták, hogy ideje abbahagyni. Mondjuk, már 15 éve ideje lett volna. De a nyolcvanas években igenis jók voltak, azokat a dalokat ma is szívesen hallgatom. Mondjuk, a tegnapi gagyi playback szerencsétlenkedést kihagytam volna.

vamivan 2013.12.15. 12:44:13

@könyvjelző: talán tavaly írtak erről valahol, hogy az első 6 sorrendje megegyezett a FB-lájkok számával, ha jól rémlik.

Ott számít, hogy 6x annyi fácse-lájkolóból feltehetően több potenciális tizenhétkilencvenkilencező van, bár valóban nem egyértelmű a megfeleltetés (hiszen tegnap se volt egy fantomképnek se 70% szavazata)

kamarti 2013.12.15. 12:46:18

ami azt illeti, az rtl nagyon ügyesen csinálta: nem érheti őket vád, hogy nem adtak lehetőséget egy kétes előéletű csajnak, de széttárhatják a kezüket: a nézők így döntöttek. És ez biztos így is van, nem hinném, hogy a szavazatokkal manipulálnak, de mindent megtettek, h ez a kettő jusson a döntőbe, a fantomképmutogatástól a műsor szerkesztéséig (pl. Dés szerepeltetésén kívül semmi nem indokolta, h a dalok ebben a sorrendben hangozzanak el) és odáig, h pl Danicsot szexistennőnek öltöztetve küldték be az első dalnál (amit pont ugyanúgy énekelt el, mint a válogatón, míg a másik két versenyben lévőnek nem csak a ruhája változott ahhoz képest, ahogy megismertük őket) stb.)

Abban, h Tünde nem kerülhetett a döntőbe, nagy szerepe van a t. médiának, az indexnek, a cc-nak és a velvetnek is, akik csakis expornósként voltak hajlandóak szalagcímezni ezt a lányt, utóbbi nem felejtkezett el minden egyes alkalommal legalább egy filmjét is belinkelni. (egyébként mondhatni mókás volt a "nem tudom elfelejteni, mit művelt a filmjeiben" kezdetű háborgó kommenteket olvasni (pedig senkit nem kényszerítettek, h nézze, köze pedig az énekversenyben való teljesítményéhez nincs, de épp ilyen érdekes volt a heti beszámolók evolúciója, ahogy az "idén minden jobb"-tól a "vissza nekünk JFK-t"-on át eljutottunk a "nem kellett az expornós"-ig - ehhez innen is gratula)

Ami a tegnapi adást illeti, Tünde mindhárom számban csodálatos volt - még akkor is, ha a Sinead O'Connor-számban sem sikerült kiénekelnie a magasakat - ahogy Dés mondta, nem ez számít. A BTW fiúk kedvesek, aranyosak és hamisak voltak, Danics pedig a szokásos: üzembiztosan elénekel szinte bármit (bár magasai neki sincsenek), csak épp az ember nem érez közben semmit, arról meg, h ő mit érez, onnan lehet tudni bármit is, h aztán kérdésre válaszolva elmondja, hogy "rettenetesen jól érezte magát". Szóval ez a nagy különbség Tünde és közte: az előbbin látom, hogy boldog tőle, hogy énekelhet és mindenféle múltbeli félresiklása ellenére azt érezni, hogy tartása van. Küzd, de nem kapar. Dórán pedig azt érzem - az ország szívcsakrájának látogatása ellenére is -, hogy darabokra hullana, ha nem nyerne.

ja, és Dóra kb a most Vidnyánszky propagandaszínházában műmellekben szenvedő Udvarossal hasonlítható össze, nem azzal, aki a Hóesést énekelte fénykorában

egyébként meg akár büszkék is lehettünk volna rá, hogy nálunk nyerhetett egy olyan lány, aki kétség kívül nagyon tehetséges, a legegyedibb versenyző volt az idei felhozatalban (és nem a múltja miatt) - ha KT nyer. De ez nem az az ország (vö a Kistehén tegnapi számával is, ami szvsz van annyira ütős, mint a letiltott Olyan izé vagy, és Kollár-Klemencz ezzel az új frizurával jobban nézett ki, mint a kölyökgólyák...)

Axel Torpedo 2013.12.15. 12:49:51

Jo banda volt az Emelet anno, ez az adas nem latodott altalam, akkor lehet jobb is, szar emelet jobb nem latni.

könyvjelző 2013.12.15. 12:53:32

@vamivan: én már nem hiszek abban, hogy bármit is számítanak az sms-ek és tényleg azok jutnak tovább / esnek ki, akikre a nézők szavaznak / nem szavaznak. ezért nem számít semmi

kamarti 2013.12.15. 12:57:08

ja, és a borzasztó Ruzsa Magdi dal utáni Tóth Gabi értékelés (nem tudok mit mondani, mert még a BTW hatása alatt vagyok) volt a tegnapi este egyik legőszintébb pillanata... ha valaki visszanézi, láthatja, Alföldi is elkerülte, h a dalról-előadásról kelljen bármit mondania, mert az szar volt, hiába adtak Dórára atlétát

Savas 2013.12.15. 12:57:15

Bárkit is érdekel végső soron? Aki benn va az első ötben, az már csak akkor bukik ordasat, ha borzasztóan nem akarja ezt az egészet, vagy nagyon mellé nyúl. Krasznait szépen el fogja adni a hangja, el fog húzni a kocsmák mélyére (meg a kisebb klubok színpadára), hogy a premium áras Ászok mellé meghallgassuk, ő meg a lelkét kiénekelje. (Ezt most nem cinkből írom, ő nem arénába való.) Danics meg legrosszabb esetben is all-round lesz, annak ugyanis kitűnő. (A manírról meg talán leszokik hatvan felé). Rendes dalokat ugyanis kb. annyira fog kapni, mint bármelyik tehetségkutatós eddig, tehát a lejárt szavatosságú, enyhén büdös, lapra szerelhető iparosmunkák garmadával fogják ellepni a rádiókat, ajvé!
A srácokat meg küldjék ki egy görög hajóra táncoskomikusnak, mindenki jobban jár vele...

Sixx:megint szétröhögtem magam, kitűnő rohadékként köpöd az epét a népről. :D

TengerészMacska 2013.12.15. 13:04:21

Kifejezetten örülök, hogy DD döntős, legalább olyan van a döntőben, akinek van hangja és azt minden tartományban (alsó, felső) hallani lehet. Nos, Krasznainak nincs hangja az alsó tartományban, fent pedig bömböl, mint egy nyomorult bölömbika, elviselhetetlen, hogy ne is beszéljek az "angol" - címszó alatti halandzsájáról.
Sinéad O'Connor dalát nem elénekelni, hanem megélni kellett volna.
Danicson korábban csodálkoztam 1*-2*, hogyan juthatott tovább, mert ritka szarul énekelte pl a Katy Perry- dalt (igaz, tingli-tanglit nehéz jól előadni, bár Csobot Adél ezt jól hozta), de az Adele-dal sem állt jól neki.
Tegnap viszont egyértelműen ő votl a legjobb formában.
Ez az idióta Istenes meg kezd Sebestyén Balázs 2.0 lenni, még a mikrofont is úgy tartja és úgy is áll---- Kriminális---
Eckert Lófej Anikó meg berítta magát "műsorvezetőnek" - haha....:)

könyvjelző 2013.12.15. 13:26:31

@kamarti: csupán annyiban helyesbítenék, hogy nem az "egyik legőszintébb", hanem "A legőszintébb". :-)

quadcore 2013.12.15. 13:33:06

Danics is mehet majd néhány évig falunapokra, a Nagyböszömi, meg a Pusztaparaszti pláza megnyitójára, aztán elfelejtik. Ha a Bytheway nyer, nekik még ennyi se jut. És helyettük, mint eddig is, maradnak az igazi zenészek, akik most is ott vannak, és már 10 éve is ott voltak, és nem csak a régiek, hanem az új, de tehetséges, érdekes, értéket teremtő énekesek, énekesnők, zenekarok (pl. pár MR2-"nevelés"). Az X-Faktor egyszerűen képtelen egy piacképes, népszerű énekest kitermelni, a lenézett Megasztárral ellentétben.

Hóhányó 2013.12.15. 13:34:55

Ismét egy nyavalygó kritika, ezt be kellene tiltani. Tizen illetve huszonévesek, mit akarnánk tőlük? A két igazi sztárt Ádámot és Márkot valamiért kiutálták a műsorból, ezért a döntő érdektelenné vált. A cikkíró teljes alkalmatlanságára az utal a leginkább, hogy nem vette észre, a Dóra nem fér még az első tízbe sem. De valakit meg kellett dicsérni.

Ancilla 2013.12.15. 13:42:20

Az, hogy Krasznai Tünde kiesett, szerintem nem az RTL machinációjának (és Danics Dóra előretolásának) tudható be. A műsort nem csupán a zenei vájtfülűek nézik (sőt, ők nézik kevesebben). Az átlagembert igenis zavarja egyrészt a múltja, másrészt a nem túl kellemes öblös (számomra közönséges) hangja. S - szerintem - jobb is, hogy így történt. Nem biztos, hogy jó lett volna a mai ifjúság elé egy ilyen példaképet állítani: otthagyom a gimit, beállok pornósnak, mert luxuséletet akarok élni, aztán megunom, és híres akarok lenni - s mindez sikerül is. Pénz - autó - lemezszerződés. Ez azért valóban nem kellett volna - különösen nem a mai Magyarországon, ahol nagyon tisztességes, nagyon kemény munkával nagyon nehezen érik el ennek a töredékét ennyi idő alatt. Ettől függetlenül igazat adok Alföldinek, hogy a színpadon Tündének van a legerőteljesebb hatása, s abban is sokaknak, hogy a kitörni akarása tiszteletet érdemel.

A Danics Dóra hangjától és személyiségétől fanyalgókat pedig végképp nem értem. Nekem tetszik a hangja, tisztán énekel, nem sérti a fülemet, és én látok rajta érzelmeket is. Igaz, nem élt meg annyi mindent, mint Tünde, nyilván neki nehezebb is bizonyos érzelmi tartalmakat átélni. (Szegény kis Batánovics Lilinek is ez ment nehezen.)

Én neki drukkolok, nagyon megérdemelné, hogy megnyerje.

Egyébként érdekes, hogy amikor a fiúk kiestek, a kommentelők nagy része mennyire föl volt háborodva, sajnálta őket, most meg szinte mindenki fikázza.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.15. 13:51:00

@Hóhányó: a kommentelő teljesen süket, ha szerinte Bozsek jól énekel. (ilyet én is tudok írni, helló.)

Hóhányó 2013.12.15. 13:56:33

@sixx: Lehet, hogy igaza van, nem tudom megítélni, lehet hogy az őskori TV-nk miatt. De azt hiszem nem minden a hang, a srácok nem hiába sztárok már más műfajokban.

Ancilla 2013.12.15. 13:57:48

@quadcore: Immár sokadszorra olvasom a falunapokat föllépések legaljaként említeni. Miért? Ott nem magyar emberek hallgatják? Ők nem érdemlik meg, hogy jó énekesek énekeljenek nekik?
Miért nagyobb rang egy sereg kiütött, bedrogozott fiatal előtt énekelni egy Sziget-koncerten? (Mert - gondolom a falunappal szemben nem a milánói Scala vagy a Zeneakadémia nagyterme áll a másik lehetőségként, hanem a koncertkörutak, fellépések itt-ott. Ha Tápióröcsögére hívják őket, odamennek, ha Debrecenbe, akkor meg oda. Ezt csinálták mindig a legnagyobbak is.)

Én ugyan nem falun élek, de kikérem a fausiak, a falunapon résztvevők nevében, hogy azt gondolják egyesek, hogy oda csak az megy énekelni, aki egy-két év múlva úgyis kihullik a rostán.

Nagy Endre 2013.12.15. 14:31:36

Tök felesleges volt beírni ezt a Hajós kommentet ráadásul nem is igaz.Egyszerübb ha leírod hogy neked nem tetszett.Persze aki eleve utálja az Első Emeletet az fikázni fog.Gondolom azok is a szart szerették akik erre csápoltak a 80-as években és az nem 20 éve volt...Istenem mindenki öregszik ők is.Szerintem semmi baj nem volt azzal amit csináltak.Hát biztos vannak olyan "szánalmasak" mint a kőkemény rock meg metálbandák 50-en felül...

bovorac 2013.12.15. 14:47:11

Most már sokadik hete konstatálom, hogy Tóth Gabinak épp olyan feje van, mint a legendás thriller-sorozatban, az Örvényben az erősen bipoláris, őrült főhősnőnek.

bovorac 2013.12.15. 14:53:24

Hetek óta többször is arra jutottam, hogy Tóth Gabi éppen úgy néz ki, mint a legendás thriller-sorozat, az Örvény bipoláris, őrült főhősnője.

bovorac 2013.12.15. 14:54:06

Bocs a duplázásért - nem jelent meg az első hsz.

gost 2013.12.15. 15:00:19

Ancilla
figyu te találkoztál már ÁTLAG-emberrel mert én nem.
"Nem biztos, hogy jó lett volna a mai ifjúság elé egy ilyen példaképet állítani: otthagyom a gimit, beállok pornósnak, mert luxuséletet akarok élni, aztán megunom, és híres akarok lenni ...."
Ki a fene akar példaképet állítani ebben az értelemben?
Tök jó,hogy ha valaki hátat fordít a (rossz) múltjának miért nem lehet ez egy teljesen klassz példakép?
Aki egyszer rossz útra téved az örökre ássa el magát?
miféle erkölcsi elvek ezek?
Nem akarom védeni KT-t, megvédi ő magát de luxusélet helyett énekórákra költötte a nehéz altesti munkával megszerzetteket, mert olyan helyre született, ahol erre nem tellett...

na erre varrhatsz gombot és mindenki más is aki a fene nagy tisztessége bástyái mögül fikáz másokat

Ancilla 2013.12.15. 15:15:47

@gost: Nyilván szándékosan nem akar senki példaképeket állítani, ennek ellenére a sikeres celebek azokká válnak a tinik szemében. (Bizonyára olvastál egy nemrégiben végzett fölmérésről, ami ezt igazolja.) Egyébként az én erkölcsi érzékem is azt diktálja, hogy ne ilyen előélettel nyerjen valaki ennyi mindent.

Átlagember (átlagnéző) jelen értelemben, aki nem zeneértő, nem szakember, nem az az elsődleges szempontja a szavazáskor, hogy voltak-e hamis hangjai vagy mekkora a hangterjedelme, hanem az, hogy emberileg mennyire rokonszenves neki az illető. (Ezt egyébként sorozatban igazolják pl. a Csillag születik eddigi nyertesei.)

Egyébként ha nem lennének átlagemberek (vagy bármiben átlagos jelenségek), nem lennének átlagtól eltérőek sem. (Biztosan ismered a Gausss-görbét...)

Mensikov 2013.12.15. 15:42:18

Az a helyzet hogy később majd mindegyik a csajágröcsögei tökfesztiválon haknizik, mint legutóbb a Veca, már ha valaki még emlékszik rá...

viragimado 2013.12.15. 15:57:22

KT múltjával nem lett volna semmi baj, ha nem azért teszi be a csatorna, mert bulvár téma. A múltját ő választotta, ő döntötte el, mit csinál, és tuti nem élt rosszul belőle.
Ennek nem szabadott volna előtérbe kerülnie, mert így jogos az ellenérzés, hiszen így akarták a nézők szimpátiáját felébreszteni (jaj szegény a múltja milyen rossz volt). Ettől kissé hányingere lesz az embernek.
A hangja nem egyedi, nem is jó, ha nincs ez a "múlt", be sem került volna. Talán, ha az orr probléémáját megműtteti, és tanul még pár évet, egy közepes énekes lehet belőle, mint a mai magyarok többsége.

aranyláz 2013.12.15. 15:58:09

@Ancilla: "Miért nagyobb rang egy sereg kiütött, bedrogozott fiatal előtt énekelni egy Sziget-koncerten?" gratula, általánosításból jeles, nem tudom voltál-e már a Szigeten, de ha neked ez jött le belőle, akkor kár.

viragimado 2013.12.15. 16:01:27

Az egész x nagyon gáz, rossz mentorok, rossz énekesek, rettenetes műsorvezetők (ma az a kettő, fene tudja a nevüket, sirni valóan rosszak!). Az elejétőől fogva valahogy nagyon szarul sikerülnek. Talán túlságosan csak azt csinálják, amit kell az átvett műsor szerint. Nem tudom. Nincs egyik szereplőben sem (se mentor, se énekes, se műsorvezető) élet, egyéniség. Hátborsóztatóan rossz.

tudom_hogyan_szól_két_tenyér_ha_csattan 2013.12.15. 16:23:32

@kamarti: egyetértek veled. Plusz undorító volt pornóskülsejűtóthgabi azzal, hogy minden alkalommal hangsúlyozta, hogy Krasznai Tündének a saját múltjából kell merítenie, hogy Tünde minden rosszat átélt, a tapasztalatát kell felhasználja stb. Mi köze van t.g.-nak a másik ember múltjához? Nem ezért ültették oda. (bár mondjuk tudni én sem tudom, hogy valójában miért ültették oda)

tudom_hogyan_szól_két_tenyér_ha_csattan 2013.12.15. 16:29:28

@Ancilla: Gauss kalapja alól kicsit kilógok (persze mindenki ezt hiszi magáról :)). Nekem például fontos, hogy ne legyen hamis. Nem azért, mert értek hozzá, hanem mert fáj a gerincemben valami, ha hamis egy hang. Amúgy átvitt értelemben is. Ezt a műsort nézve sokat fájt...

oferi1 2013.12.15. 16:35:59

A cikk kb. ugyan olyan minősítést érdemel, mint amit megfogalmazott....

Nagy Endre 2013.12.15. 18:03:43

@tudom_hogyan_szól_két_tenyér_ha_csattan: Gabit nem hangsúlyozta állandóan Tünde múltját és hogy onnan merítsen.Említette párszor de ha figyeltél akkor tetszett neki a hangja mindig és ő mondta neki:Üdv a popszakmában kollegina.De mindenkinek van múltja és ha említette nem hiszem hogy rosszindulatból tette mert Krasznai tisztában volt ezzel.Másrészt Gabi sokkal bunkóbb volt amikor Batánovicsnak beszólt teljesen alaptalanul.

quadcore 2013.12.15. 18:10:45

@Ancilla: Ők is persze megérdemlik a jó zenét, egyáltalán nem az emberek miatt kisebb rang. A különbség csak annyi, hogy a falunapok, a plázamegnyitók ingyenesek, a kisebb költségvetés miatt a szervezők gyengébb, olcsóbb előadókat hívnak el. És persze elhívhatnak nagyobb zenekarokat is, igazad van, de őket 10 év múlva is el fogják egy másik falunapra, míg az x-faktorosokat csak addig, amíg be nem indul a következő évad. Teljesen más viszont megtölteni az Arénát, amit már összehozott pl. Caramel vagy a Quimby, vagy épp a Tankcsapda (hogy néhány zenészt is mondják, még ha nem is feltétlenül jól zenél mondjuk a Tankcsapda). Vagy egy sportcsarnokos, nagyobb klubos koncertturné is rangnak számít, mert Budapesttől Zalaegerszegig mindenhol kiváncsiak a zenédre. Egy magyar fesztivál nagyszínpadán játszani sem azért rang, mert "bedrogozott" fiatalok csápolnak rád, hanem mert arra a színpadra olyan zenekarokat szerződtetnek, akik nézőket hoznak. Ez a különbség szerintem, egy x-faktoros karaokesztár koncertjére maximum ingyen fog elmenni néhány tini, a gagyira, a karokéra néhány kivételtől eltekintve hosszú ideig nem lesz vevő senki, a rádiók játszhatják, de komoly rajongói bázist nem tudnak kialakítani.

bpe 2013.12.15. 18:28:21

"Szikora zavarosan azt fejtegette, hogy Rúzsa Magdi ezt a kisebbség oldaláról közelítette meg, és ezt Danics nem tudta űberelni - Alföldi olyan fejjel hallgatta a kiselőadást, mint az egyszeri munkásőr egy Vona Gábor-összes felolvasást."

sixx, tökérdekes, h az alföldiolyanfejjel ennek a mondatnak a felét kitölti, holott a műsorban 1,5 sec volt, amíg az arcát mutatták, míg a másik felét az a szted zavaros fejtegetés, amit vmi miatt nem sikerült értelmezz, mert amit írsz, az télleg zavaros, csakhátugye, nem az hangzott el. ;)

télleg kissé nyökögve mondta, amit, aminek a lényege (nyökögés nélkül..) annyi, h őt spec. meglepte, a danics honnét tudott olyan jól azonosulni egy kisebbségi létben született dallal, nemkisebbségiként.

szal, vágod, megincsak az van, h egy kritikus ponton pont belenéztél a ropispohárba, és a maradék 3 szál közül pöppet lassúdan sikerült csak választani, ahelyetthogy. ;) ..ilyenkor tenne jót egy visszatekerés, csakhát az már kiderült, h a torrent nematebarátod, r-go marad ez, h ráfutol a lukra, aszt törik a tengely.. :))

amellettpersze, h élményszerű a beszámoló, és bánnám, ha nem írtad volna meg!!444! ;)

az xf háziterroristája meg egyértelműen a bozsek, aki elvitte volna a sokkal jobb hangok elől az sms-t, ha marad, tuti ezér' mondott le, és nyilván adta magát, h visszarángassák, bár a szavazatszerző szuperképessége folyományaként már most nem vok kíváncsi, ki nyeri ezt meg.

2013.12.15. 19:38:04

@bpe: "a danics honnét tudott olyan jól azonosulni egy kisebbségi létben született dallal, nemkisebbségiként."
Ha ezt mondta akkor hülye, vagy Danicsnak nem Bach Szilvia az anyja.

Hála annak a jó égnek, ma vége ennek a hipergyenge produkciónak.

tingli-tangli 2013.12.15. 19:42:22

Amit az Első Emeletről írtál, az nagyon igazságtalan. Nekünk, akkori tizenéveseknek ők voltak a magyar Duran Duran. Akinek akkor tetszett, annak most is kellemes emlék. Leszarozni pedig bunkóság. Nem mai fiúk, de lezombizni őket az túlzás, akkor mit lehet mondani a Rolling Stones-ra? Bár a produkciót jobban is össze lehetett volna rakni, de a mi generációnknak ez szép emlék.
Az x faktorra visszatérve ennek fényében elmondható, hogy sajnos a győzteseknek nem néz ki, hogy 20-30 év múlva, eltekintve, attól, ha előszedik az rtl archívumból, valaki emlékezni fog rájuk.

kamarti 2013.12.15. 20:03:39

@tudom_hogyan_szól_két_tenyér_ha_csattan: @Nagy Endre: ebben a történetben sztem is TG a legártatlanabb, nem hinném, h nyírni akarta volna Tündét

@bpe: Alföldi egyértelműen egy szerelmes dalként értelmezte a nótát, ezt magyarázza a Dóra előadásához fűzött kommentárja - ezért vágott olyan fejet, amilyet

wovbagger 2013.12.15. 20:56:01

sixx, a Nothing Comapres 2 U nem Sinéad-szám, hanem Prince (illetve egészen pontosan Prince írta a Familynek), csak később Sinéad is elénekelte. az emberek nagy részében pedig így rögzült, mert anno a zenetévék Sinéad-verziót hányásig játszották.

gost 2013.12.15. 23:36:04

@Ancilla
"Egyébként az én erkölcsi érzékem is azt diktálja, hogy ne ilyen előélettel nyerjen valaki ennyi mindent. "
A világtörténelem számtalan művésze nyert ezt-azt botrányos magánélettel.
Bizonyára ismered Caravaggio élettörténetét(a Gausss/sic/ görbe mellett) ő például kiskorú fiúkat rontott meg rakásra,miközben örök érvényű képeket festett. A te kispolgári erkölcseidnek bizonyára ez annyira nem felelne meg, hogy letiltanád: ne nézzünk Caravaggio képeket.
Az irigység (ne nyerjen ennyi mindent stb)a gyűlölet egy fajtája Feldmár András neves pszichoterapeuta szerint. Gondolkodj el rajta csak mint átlagember a Gauss görbe egy pontján.

Artie 2013.12.16. 08:50:07

Engem egy dolog izgat az Első Emelet "előadása" kapcsán: mi a hányást keresett a színpadon KÉT gitáros, mikor az ő "zenéjükben" még Bogdán is csak díszfasz a színpadon, lehet, hogy be sem volt soha dugva a gitárja.
süti beállítások módosítása