Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nem kért bocsánatot Balázs a buzizásért

2013. november 27. 11:00 györgyi 335 komment

Nálunk simán lebuzizhat valaki élő adásban bárkit, ahogyan Sebestyén Balázs tette azt nemrégiben egy egyetemistával, Teczár Szilárddal, aki arról híres, hogy az Egyenlő Bánásmód Hatósághoz fordult azért, mert vannak olyan szórakozóhelyek, ahol a lányokat ingyen engedik be a buliba, míg a férfiaktól pénz kérnek. Teczárt nem az zavarta leginkább, hogy a férfiakat diszkriminálják, hanem hogy a „szórakozóhelyek azt üzenik a nőknek, hogy passzív nyeremények, akiket a cselekvő és fizetőképes férfiaknak meg kell szerezniük". Ezzel szerinte gátolják a nők önálló érvényesülését, és prédának tekintik őket. A hatóság igazad adott neki.

Teczár buzgalmát igen sokan túlzottnak tekintették, nem örült nekipéldául a Fidelitas sem, aki egyenesen az év buzgómócsingjának nyilvánította az egyetemistát. Csakúgy mint Sebestyén Balázs, ennek élő műsorban hangot is adott, azzal érvelve, hogy az egyetemistát nyilván azért zavarták a lányok, mert a fiúkat szereti.

bazsi.jpg

Teczár Szilárd a Borsnak úgy nyilatkozott, alpári hangot ütöttek meg vele szemben, és bár tudja, hogy Balázsnak annyi esze van, mint „egy talicska málnaszörpnek", fontolgatja, hogy bírósághoz fordul, de legalább szeretné, ha bocsánatot kérnének. Az újság megkereste Balázsékat és a rádió képviselőit is, hogy mikor kérnek elnézést, de nem kívántak nyilatkozni.

Ezzel szemben a világhírű színész, Alec Baldwin beszélgetős műsorát már azért megszüntette a MSNCB, mert privátban, a saját lakása előtt lebuzizott valakit. Szerencsétlenségére a jelenetet valaki éppen felvette, és természetesen nyilvánosságra is hozta. Baldwin – Balázzsal ellentétben - elnézést kért, és nyilvánosan megígérte, hogy ezentúl jobban megválogatja a szavait. Ez sem segített rajta azonban, a csatorna már a homofób kijelentése után egy nappal, november 15-én felfüggesztette a televíziós show sugárzását, és nem is tervezi újraindítani, pedig a nézettségi adatok nem voltak rosszak.

Nálunk ezzel szemben Sebestyén Balázs gyakorlatilag azt csinál amit akar: butíthatja a népet összeesküvés-elméletekkel és viccelődhet mások nemi szervének a méretével és nemi identitásával, a Morning Show-t a Class FM büszkén vállalja.

Balázsnak szerencsére nem kell egyedül  megvívnia a buzik elleni harcát, csatlakozott hozzá hasonló színvonalat megütő barátja, Schobert Norbi is, aki védelmébe vette Balázst, és a Facebookon intézett kirohanást az egyetemista ellen "Teczár Szilárd! Kérj bocsánatot a Nőktől! Most úszol az egy perc hírnévben és Sebestyén Balázsnak támadsz? Az én véleményem: Te kérj bocsánatot a Nőktől!!!" - írja az update pápa, akinek a bejegyzését érdemes elolvasni, mert minden szava aranyat ér. Mint például ez a mondat itt: "A fajtád miatt sok Nő melózik, miközben az ilyenek otthon tévéznek." Na és ez:"Vezessenek áramot a férfiak heréjébe miközben a nejük szül?"

Norbit csak a rajongói hozzászólások szárnyalják túl, nem csoda, a sok hasonló véleménnyel bíró támogató láttán Sebestyén Balázsnak büszkén dagad a melle. Ha elül ez a kis vihar foglalkakozhat végre azzal, amihez igazán ért: a kondenzcsíkokkal. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nathalie 2013.11.27. 15:27:06

@Szelid sunmalac: legalább valamiben egyetértünk :)

tarsolya 2013.11.27. 15:27:53

Én sem értem, mi a probléma. Balázsnak (ahogy a Norbinak) is szíve joga hogy buzizzon, vagy ne szeresse a buzikat és ennek hangot is adjon. Ahogy Teczárnak is megvan a joga ahhoz, hogy tiltakozzon Balázs, vagy Norbi ellen. Ahogy megvolt ahhoz is a joga, hogy akciózzon a nők kedvezménye ellen, meg is tette.

Fel lehet rajta háborodni, lehet rajta hisztizni, lehet menni a bíróságra, fel lehet szólalni ellene, lehet telefonálni a rádióba, ezer dolgot lehet tenni ellene, ha valami nem tetszik. Ahogy ez az ostoba poszt is pontosan azt a véleményformálási jogot gyakorolja, amit Balázs vagy Norbi esetében el akar nyomni: iskolapéldája a kettős mércének. Egyből betiltásért, kirúgásért, megszüntetésért könyörög .. szánalmas patkánystílus.

Mondjuk itt már megszokhattuk, de szerencsére az USA-val szemben itt még nem merevedett bele a média a totális polkorrektség mocsarába, bár azért pl. a comment.com-os galeri teszi a lépéseket ebbe az irányban buzgó igyekezettel az ehhez hasonló hisztikkel.

És a legviccesebb az, amikor ugyanilyen cenzúráért könyörgést nagy arcal kritizálják, pl. az amerikai szülőket tömörítő gittegylettel kapcsolatban :D

2013.11.27. 15:30:25

@nathalie: ha nem akarsz lelkiismeretfurdalást, legközelebb meghívsz egy random fószert egy italra, kárenyhítés gyanánt:)

blogvadasz 2013.11.27. 15:33:29

Mindenki aki egyetért a buzizással az nem ember. DE ! NAGYON DE: Kedves Comment blog , azért többet néztem ki belőletek is. Igaz hogy nem a balázs a kedvec műsörvezető,mert azért egy pöts , de reggelente hallgatom , és pont fül tanúja voltam az egésznek. Ez egy mérhetetlenül felkapott erősen kiferdített kijelentés, hogy buzizott. Annak az okát fejtegették , hogy vajon miért érdekli ez ezt a gyereket, mik lehetnek az okok stb, és mint egy ilyen indok hangzott el hogy mi van ha a fiúkat szereti ? ? ?Nem buzizás, nem kötsög melegezés, egyszerűen egy kérdés. Nem kéne ezt ennyire felfújni azért . Az meg hogy a gyereknek igaza van tény. De tényleg ez a legnagyobb gond az országba ? Gondolkozzunk már egy kicsit.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2013.11.27. 15:35:12

@idiesel: próbáld meg ennél nagyobb látószögből szemlélni a dolgokat.

A lányoknak szóló kedvezmény megvalósítható például úgy is, hogy a belépőjük egy ital árát is magában foglalja. Nem azon a párszáz vagy max ezer forinton rugózott az egyetemista sem, hanem magán az elven, és lehet hogy azt sem értette, mitől vonzóbb egy részeg attól, ha nőnenmű...
Ha csak az irigység beszél belőle, pont annyira széles látókörű, mint amennyire színgazdag egy fekete-fehér televízió.

Másik: a tizenéves videó azért fontos, mert a főszereplője NEM változott. Ha visszanézte volna magát anno és megtörténik a pálfordulás, ti. visszanézi magát és onnantól kezdve humoros humort "nyomat" és nem a kihaénnem lazacsávó süt belőle, akkor rendben, igazad van, felesleges említeni. De addig, amíg adásban így viselkedik és ő van képernyőn és nem azok, akik szakmai alázattal, szorgalommal ennél jóval többre képesek, addig helye van, sőt be is kéne linkelnem!

Szelid sunmalac 2013.11.27. 15:35:19

@shitgun: Senki nem mondta, hogy mindenkinek legyen ingyenes! Az valoban a ceg dontese, hogy mennyit ker, mibol tudja kigazdalkodni a mukodesi koltsegeit, ki a kozonsege stb. Ezeregy szempont, amit o dont el. De nezd mas oldlarol. Tegyuk fel, hogy mindenhol fizetni kell a noknek es a ferfiaknak is. Hol tobbet, hol kevesebbet. A nok ettol meg nem fognak otthon ucsorogni, legfeljebb egy resze, aki csak azert arra a helyre ment, mert ingyen volt, az olcsobb helyekre fog jarni. Aki megengedheti maganak, az a dragabbra. Mindenki merlegelni fogja az ar-ertek aranyt es aszerint dont. Ha nem akar az olcsobb helyre menni, ahol esetleg nemkivanatos kozonseg van, masik helyre fog jarni. Ki fog alakulni, hogy te hol talalod meg a neked valo noket. Megegszer, akkor is, ha ferfiak es nok is ugyanannyiert mennek be.
Ha pedig fel akarod oket szedni es mindenkepp galans akarsz lenni, akkor meg ugyis meghivod az akarmilyen draga piadra, a baratnodnek kifizeted a jegyet es ennyi.

qwertzu 2013.11.27. 15:36:01

@nathalie: Az indokok lényegtelenek. Az elv számít. Van egyenlőség vagy nincs?

@shitgun: Elhiheted, hogy amikor előálltak a nőknek járó szavazati jog ötletével, azt pont ilyen felesleges hülyeségnek gondolták, amit néhány nem rendesen megdugott, feltűnőségi viszketegségben szenvedő hisztérika erőltet.

nathalie 2013.11.27. 15:36:12

@shitgun: vagy máshogy kompenzálok. Ott a helyszínen :D

2013.11.27. 15:38:35

@Névtelen betelefonáló: ha a belépő a csajoknak, és csak a csajoknak egyben italbón, akkor épp pont ugyanott vagyunk, mint most. Megjegyzem a Dobozban két hónapja (akkor voltam ott, egyébként nem egy jó hely) az ezres belépőmbőlötszázat leihattam, tehát ha sünmalac elvét követve ötszáz-ötszázra osztjuk a férfi-női belépőt, akkor helyben vagyunk, mert végsősoron féláron mentem be, sört ugyanis mindenképp ittam volna.

Szelid sunmalac 2013.11.27. 15:38:48

@shitgun: Ehhez meg hozzafuznem, hogy nem aggodom, hogy ingyenes lenne. Viszont az a hely, amelyik nem tud olyan szolgaltatast nyujtani, hogy magasabb arat kerjen el, viszont kotelezo neki mindnekinek ugyanannyiert adni a jegyet, az csokkenteni fogja az arakat, hogy tovabbra is menjenek. Amelyik megengedheti maganak, az meg a magasabb arsavhoz igazitja az eddig nem fizetost, mert akkor is bemennek.

Szelid sunmalac 2013.11.27. 15:40:01

@shitgun: Most ha te lennek en, azt mondanam, hogy abbol az otszazas bonbol meghivtad volna a csajt, akit meg akarsz dugni :)

2013.11.27. 15:40:15

@qwertzu: az egy dolog, hogy minek tartották, az a lényeg, hogy mi volt. Az egész társadalomra kiható dolog, fontos alapjog biztosítása a nőknek. namost ezt ne mérjük már egy bulibelépő ezreséhez. Elvet elvvel nem mindig érvényes összehasonlítani.

2013.11.27. 15:40:54

@qwertzu: "Van egyenlőség vagy nincs?"

És szabadság van-e?

Shadow75 2013.11.27. 15:42:26

És az igaz, hogy balázska állítólag azért ekkora gyökér, mert gyerekkorában anyukája folyamatos műszakban dolgozott forgalmasabb utak mentén, és emiatt nem volt ideje balázska nevelésére? Csak kérdezem.

nathalie 2013.11.27. 15:44:09

Egyébként azért álltam neki kommentelni, mert ez a cikk Blikk színvonalú. Elferdített tények már a címben, kiforgatott szavak, műfelháborodás stb. Mindezt egy olyan blogon, ahol tényleg rendeszeresen arról van szó, hogy az amerikai tinik szülei miért háborodnak fel bizonyos dolgokon a tv-ben, és hogy mekkora gyökerek ezért vagy ahol pl az éden hotel szereplői rendszesen úgy vannak beállítva, mint kurvák gyülekezete, holott ugye bizonyítani azt sem lehet(igaz, úgy viselkednek). Sajnálom, mert nem egy jó irány ez.

flobeer 2013.11.27. 15:47:10

Nem értem az egész problémát. Attól, mert ingyen van, senkinek nem kötelező az adott szórakozóhelyre mennie. Önálló, gondolkodó egyénekként mindenki eldönheti, hogy ilyen feltételek mellet ő ' vadászatra szánt gazellának' érzi-e magát.

A jelek szerint Teczár tekint alacsonyabbrendű lényeknek a nőket, akik egy ilyen szituációban sem tudják, hogy mi a jó nekik, és egy (melleslegn yilvánvalóan meleg) fiú segítségére szorulnak.

2013.11.27. 15:54:22

@Szelid sunmalac: á, az még belpesti viszonylatban is kevés:)

Szelid sunmalac 2013.11.27. 15:55:36

@shitgun: Szoda? En biztos azt vennem! Ha tuti a csaj, esetleg kap bele jeget, de abba mar bele kell szallnia!

Szelid sunmalac 2013.11.27. 15:58:07

@nathalie: Na figyu nathalie! Ha epp otthon jarok, meghivlak a Dobozba, meg fizetek meg egy szodat is jeggel, de akkor helyben torlesztesz! Mit szolsz?

Circus 2013.11.27. 15:59:35

@idiesel:
"Eddig egyetlen heteroszexuális férfi embernek nem szúrta a szemét, hogy a nők ingyen mehetnek be a szórakozóhelyre, csak igentiszteltszentségesszentTeczárnak"

Konkrétan hímnemű vagyok és 100% hetero (hölgyeknek igány szerint bizonyítom, hímneműek kíméljenek - még ha ez diszkrimináció is), és nekem is zavarta szemem, és nemcsak tegnap óta. A különbség annyi, hogy miután nem járok ilyen szórakozóhelyekre (a valaki által fentebb már megénekelt pénzespasivadász kommandó miatt), ez engem nem érintett.

Amit viszont gyönyörűen bizonyít a felzúdulás és a kommentrengeteg:
- ebben az országban az emberek jó része még mindig/már alkalmatlan arra, hogy a normálisan vett egyenjogúság eljusson az agyáig, pláne, hogy alkalmazza
- ha valaki kiszúr valamit, ami nem jó úgy, ahogy van, és ezért felszólal, akkor azonnal megjelenik a mocsár (=birkanyáj, stb, ízlés és világnézet szerint) és visszahúzza, lehülyézi és kicsinálja
- SB művész urat nagyon nem csípem a műsorai és a stílusa miatt (sajnos, időről időre vagyok vele egy légtérben, élőben sem jön be a kisugárzása, mondjuk ezt fenn megindokoltam már egyszer, miért), de ez tökéletesen jól jött neki - megint róla beszél a fél ország. Ügyes.

nathalie 2013.11.27. 16:06:23

@Szelid sunmalac: ááá, így túl direkt. jobban esett volna a lelkemnek, ha kapok ingyen belépőt, ugye annak te az árát kifizeted a saját belépőjegyeddel, és én meg cserébe kompenzálok feléd.

Circus 2013.11.27. 16:07:29

@nathalie:
"...én se vagyok felháborodva, ha nem kapok ingyen valamit.
Én azon vagyok felháborodva, hogy egy kis hülye elrontja mások igyenes szórakozását..."

öngól :)

fortune hai 2013.11.27. 16:08:06

@tarsolya: milyen érdekes, hogy a világon azok az élhetőbb országok, ahol "a média a totális polkorrektség mocsarába merevedett".

nathalie 2013.11.27. 16:09:21

@Circus: olvasd tovább. gratulálok egyébként, hogy ideértél.

qwertzu 2013.11.27. 16:20:51

@shitgun: De mérjük. A feministák szépen lassan megfőznek minket, mint a békát, és mi férfiak mindig csak annyit reagálunk, hogy ó de hát ez csak egy picit melegebb mint az előbb volt.

De hát csak egy ezresről van szó...

Lófaszt. Annyiszor beleverni az orrukat az egyenlőségbe, ahányszor csak lehet.

mz//iksz 2013.11.27. 16:23:11

Feladtak valamikor egy hirdetést, hogy férfi munkaerőt keresnek nehéz zsákok cipelésére. Feministák pereltek és nyertek, mivel ez diszkriminatív, mivel egy nő is lehet elég erős a feladathoz. A feministák hatására manapság már nem lehet így munkát kínálni, mert az törvénysértő lenne. Mindezt helyes, fontos az egyenlő bánásmód, ne diszkrimináljunk nemi alapon se.
Azonban nekem is sokszor eszembe jutott, hogy a feministák egyenjogúságért való küzdelme akkor lenne hiteles, ha nem csak azt vennék észre ha őket éri hátrány, hanem azt is ha a férfiakat. Az ő céljuk nem az, hogy a nők előnyösebb feltételeket kapjanak mint a férfiak, hanem hogy egyenlőt.
Ezért hasznos volt, hogy felhívta erre a figyelmet valaki.

Szilll 2013.11.27. 16:23:33

Régen szerettem Balázst.. de mostanában a rádióban sem tudom őt hallgatni reggelente... olyan, mint, aki úgy gondolja ő most már tökre valaki lett (ami így van!), és bármit megengedhet.. Csak az a baj, hogy nekem egy kicsit Bochkoros lett... Akit szintén szerettem régen, csak...

fortune hai 2013.11.27. 16:25:41

@qwertzu: mondjuk itt most konkrétan a hülye picsák és a (minden szempontból)lúzer csávók tiltakoznak az egyenlő díjfizetés ellen.

Circus 2013.11.27. 16:26:30

@blogvadasz:
"Ez egy mérhetetlenül felkapott erősen kiferdített kijelentés, hogy buzizott. Annak az okát fejtegették , hogy vajon miért érdekli ez ezt a gyereket, mik lehetnek az okok stb, és mint egy ilyen indok hangzott el hogy mi van ha a fiúkat szereti..."

viszont most a SB-t védő oldal ezek nyomán egyértelműnek veszi, hogy b@zi, mert ezt sugallta az üzenet. Tehát ugyanaz az eredmény - némi minimális pszichológia/emberismeret kell hozzá. Lásd fenn, amikor poénból néhány olvtárs a kecskékkel kapcsolatban érdeklődött a másiknál.

Az valóban vicces, ha egy, az egyenlőségért harcoló illető megsértődik, mert valamely kisebbségnek nézik, csak pont az említett módszerrel lehet téríteni meg tematizálni a dolgot. Most ott tartunk, hogy nem a megkülönböztetés, meg a nagy nyilvánosság előtt elkövetett b*zizás a fő téma, hanem, hogy milyen nevetséges az egyenlőségért harcoló illető.

Simán el lehet érni sugalmazással meg áthallással dolgokat. Ajánlom szíves figyelmébe mindenkinek bizonyos Hofi Géza műsorait, amennyiben van némi fogalma az 'átkosról'. Kitűnően adott át infót sima célozgatással, 2-3 rétegbe csomagolt áthallásokkal.

Circus 2013.11.27. 16:28:12

@nathalie: miért kell személyeskedéssel súlyosbítani az általad elővezetett gondolatmenet fonákságát?

minek az? 2013.11.27. 16:28:38

Azok akik szerint jogszerű, hogy a nők ingyen mehetnek be, amíg a férfiak fizetnek (és ezt azzal magyarázzák, hogy a szórakozóhelynek joga van így diszkriminálni), azok szerint az is jogos lenne, ha csak az max 52 kilós (szigorúan 90-60-90 +/- néhány centi) és max 22 éves nők kapnának kedvezményt, vagy az már náluk is kiverné a biztosítékot?

kovácspéterke 2013.11.27. 16:29:07

@thegoddamnbatman: na, ebben benne is van minden. nagyon szomorú, h a nők nagy része nem látja be, h ez miért gáz.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2013.11.27. 16:33:40

@minek az?: az "52 kilós (szigorúan 90-60-90 +/- néhány centi) és max 22 éves nők " NEM a biztosítékot vernék ki... ;)

mz//iksz 2013.11.27. 16:36:33

Szóval Teczár szilárd valójában egy feminista, küzd azért, hogy egy nőnek is ugyanannyit kelljen fizetni mint egy férfinak, az egyenlő bánásmódért.
Pl. Nathalie jogaiért ;)

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2013.11.27. 16:37:41

Balázs egy balf@sz! De az a Norbi-gyerek!? Hát ezt irgalmatlanul tarkón b@sznám egy szenes lapáttal!

nathalie 2013.11.27. 16:40:52

@Circus:
egyszerűen csak fárasztónak tartottam még a gondolatát is annak, hogy egy két órával későb érkezőnek, aki kimásolja két mondatomat a kommentjeimből, de értelmezni nem hajlandó, amiket később írtam, még én magyarázzam, hogy mit, hogy gondolok. Újra.
ezért.

Meg azért, mert pofátlanul levágtad a mondaom végét. Ugyanis ha tovább is idéztél volna tőlem, akkor nyilvánvaló lett volna, hogy a felháborodásom oka az, hogy egyesek bármit megtesznek azért, hogy hírnévhez jussanak.
"én se vagyok felháborodva, ha nem kapok ingyen valamit.
Én azon vagyok felháborodva, hogy egy kis hülye elrontja mások igyenes szórakozását azért, mert kell neki a 15 perc hírnév"

Nagy Endre 2013.11.27. 16:46:23

Sebestyén a király gyerek azt hiszik az RTL-nél hogy mindenbe lassan őt kell betenni mert az lesz a menő.Ehhez képest az osrszágos cimborájával aki a kutyáénak se kell önmagába csak a "szerelmével" Balázskával)vezetett műsoruk két adás múlva lekerül.Hál istennek.Itt tartunk.A Class FM-en vannak jó dolgok olykor reggelente de hogy a Rákóczinak sincs több esze és nem száll ki ebből én nem értem...ja a pénz az nagyúr.A srácnak is igaza van aki a pert indította.Tényleg miért nem mehetnek be a férfiak is ingyenesen?Nem minen pali van elersztve anyagilag és ha még tanul akkor nem sok lóvéja lehet.A csajoknak persze ez nem ügy mert ők meghivatják magukat legroszabb esetben.Egy férfira azért ez nem jellemző.Amúgy a palikat nem kéne fejőstehénnek nézni és az állandóan hangoztatott leginkább női oldalról való egyenlő jogok itt is érvényesülhetnének nem?Ez is csak azért hír mert egy férfi tette.Norbikának meg muszáj ebbe is belekotyognia.Már csak Rákuci kommentjeiről kell olvasnunk:D

nathalie 2013.11.27. 16:49:58

@mz//iksz: tulajdonképpen ha kapok fizetésemelést, írok neki egy köszönőlevelet :D Hiszen az is egy lépés... :)

Circus 2013.11.27. 16:52:49

@nathalie:
tudom, kedves, direkt provokáltalak, mert így sikerült bizonyítani a Te szavaiddal, mennyire veszélyes az, ha csak kiragadott szavakat/mondatokat időzünk valakitől, vagy ami még rosszabb, kérdésbe csomagolva sugallunk valamit. Elnézésedet kérem, és köszönöm, hogy segítettél ;)

Amit pedig a kis 15 éves hülye pötssel kapcsolatban mondtál, arra is jó ez az idézet, Voltaire-től:
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it."

Amint azt fenntebb írták, többek közt az ilyen kis pötsök miatt nincs már rabszolgaság, és nagyjából kezd megvalósulni a nemek egyenjogúsága is, és egy csomó ilyen pöts is meghalt a török/labanc/osztrák/német/szovjet elleni háborúban.
Ez itt és most Neked fáj, de hosszú távon a Te ezirányú érdekeidet is szolgálja.

Majd emlékezz rá, ha a majdani lányod bulizni indul, nemhiába van az a másik mondás, hogy 'a leánygyermek az apák büntetése a fiúk bűneiért' :)

Parasite 2013.11.27. 16:53:48

balázs egy nem intelligens troll. az volt már a Z+-nál is (youtube-on meg lehet nézni) és azóta meg már pénze is lett és némi hatalma, így mégnagyobb nem intellinges troll lett. valaki majd jól szájon vágja egyszer és akkor megsértődik és perelgetni fog. addig meg játsza a nagy arcát.

pasi28 2013.11.27. 16:53:49

Több észrevételem volna. Az egyik, amit Alexander Coward mondott azzal kapcsolatban, hogy miért fogja megtartani az óráit a Berkeley egyetemen a tanárok sztrájkja ellenére:

"Általában azok a társadalmak működnek jobban, ahol az emberek bátran kiállnak az igazukért, mint azok, ahol senki sem mer szólni, ha sérelem éri." A teljes cikk itt olvasható:444.hu/2013/11/26/o-most-a-legnepszerubb-tanar-a-vilagon/

A másik pedig az alaptörvényünkből való:

XV. cikk
(1)
A törvény elõtt mindenki egyenlõ. Minden ember jogképes.
(2)
Magyarország az alapvetõ jogokat mindenkinek bármely megkülönböztetés, nevezetesen faj, szín, em,
fogyatékosság, nyelv, vallás, politikai vagy más vélemény, nemzeti vagy társadalmi származás, vagyoni, születési vagy
egyéb helyzet szerinti különbségtétel nélkül biztosítja.
(3)
A nõk és a férfiak egyenjogúak.
(4)
Magyarország az esély egyenlõség megvalósulását külön intézkedésekkel segíti.
(5)
Magyarország külön intézkedésekkel védi a gyermekeket, a nõket, az idõseket és a fogyatékkal élõket

Én úgy gondolom, hogy nem lehet különbséget tenni a női és a férfi fogyasztók között. Magyarázhatja ezt bárhogy a szolgáltató. Ilyen alapon a mobil percdíjak is lehetnek mások, mert a pasik rövidebben, a nők pedig hosszabban beszélik meg az ügyeiket. Általában. Teljesen mindegy, hogy férfi vagy nő akar szórakozni. Olyan helyre akar menni, ahova úgy belépővel lehet bejutni, ha pedig be akar menni, akkor fizetni kell. Ez nem a választásról szól, hogy ha nem tetszik, akkor nem kell odamenni. Ilyen alapon kisebbségeket is ki lehetne zárni, aztán ha valakinek nem tetszik, akkor nem kell bemenni. Lehet korlátozni a belépést, azonban törvényeket, jogszabályokat és a jó erkölcsöt is figyelembe kell venni, mert jogtalanul nem lehet korlátozni, attól függetlenül, hogy eldönthetem, hogy bemegyek vagy sem.

Balázsékra visszatérve. Bizonyos szerepek felelősséggel járnak. A műsorvezetőnek lehet véleménye, azonban azzal tisztában kell lennie, hogy amit Ő mond, az kicsit másképpen értelmezik az emberek, mert Ő mondta. Közszereplő. A közszereplőként pedig nem viselkedhet úgy az ember, ahogy szeretne. Vagy ha igen, akkor tessék vállalni érte a felelősséget. Én számon kéretném rajta, amiket mond, akár a bíróságon is...

nathalie 2013.11.27. 16:56:46

@Circus: dehogy provokáltál te direkt, meg dehogy akartál te bármit is bizonyítani. okoskodni akartál.
Ilyen utólagos magyarázatokkal máshol próbálkozz, ne nálam. Biztos vannak akik beszopják :) sok sikert.

fortune hai 2013.11.27. 16:56:58

@Circus: nathalie-t azért aránytalanul nagy büntetésnek érzem.

Circus 2013.11.27. 17:12:54

@nathalie: nem vagy az esetem, drága, akart nálad bepróbálkozni a fene. Sosem szerettem a szőkéket :)

@fortune hai: mármint miért?

nathalie 2013.11.27. 17:21:19

@Circus: na, most még egy-két Geszti szóvicc, és helyben is vagyunk :)
@fortune hai:
akármit is akartál ezzel, bóknak veszem :D

2013.11.27. 17:24:40

Egyben biztos vagyok: Ha ez a buzis poén nem Balázs szájából hangzik el, tized ekkora cirkusz nincs belőle.
Van ebben személyes ellentét, politika, vagy ekézés egyszerű megszokásból.

NekemNemEzKell 2013.11.27. 17:27:53

Egyetlen épeszű férfi nem bánja, ha egy szórakozóhelyen van sok nő.
Ha ennek az az ára, hogy ők nem fizetnek belépőt, ám legyen!
Aki ezt nem fogja fel, az egy hülye buzi!
Egy férfit nem sért a dolog, sőt mondhatnánk ez egy lovagias gesztus! Egy udvariassági forma.
Ez a buta bunkó, már nem tudja mibe kössön bele! Ebből is látszik, hogy az akciói nem arról szólnak, hogy igaza van, hanem arról, hogy ő egy kekec kis genya!
Ez az akinek még a szar is keserű....

nathalie 2013.11.27. 17:29:14

@Circus: már írtam erre a hatalmas és egyben eszméletlen frappáns beszólásra választ, de nem jelent meg valamiért. Szerintem csúnya szónak tarthatja a blogmotor vagy a Geszti, vagy a szóvicc szavakat.
Bár ezen nem is lehet csodálkozni.

SzJ1982 2013.11.27. 17:48:33

Nevetséges, szánalomkeltő lúzerek vagytok, mind, egytől egyig...

Szelid sunmalac 2013.11.27. 17:54:59

@nathalie: Minden kene, mi? Belepo, meg szoda, meg meg jeg is, aztan igy megy ez a vegtelensegig, es csak mondogatod, hogy majd kompenzalsz...

@dagály: ? Metallverarbeitung Jurgen Mangner?

@SzJ1982: Koszonjuk az ertekes hozzaszolast!

bajai 2013.11.27. 18:04:46

@Circus: Amit pedig a kis 15 éves hülye pötssel kapcsolatban mondtál, arra is jó ez az idézet, Voltaire-től:
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it."

Ha ha ha! Voltaire tényleg esztetet mondotta?

A perfect english man! Bruhaha!

Nem értek egyet azzal, amit mond, de halálig védelmezem a jogát, hogy elmondhassa.
Nem értek egyet Önnel, de az életemet adnám azért, hogy elmondhassa véleményét.
Semmiben nem értek egyet Önnel, de mindent megteszek azért, hogy elmondhassa a véleményét
même si je ne partage pas un iota de ce que cette personne avait à dire, je considère qu'elle a le droit de l'exprimer

MACISAJT 2013.11.27. 18:14:33

@pasi28: ("A másik pedig az alaptörvényünkből való:

XV. cikk
(1)
A törvény elõtt mindenki egyenlõ. Minden ember jogképes.
(2)
Magyarország az alapvetõ jogokat mindenkinek bármely megkülönböztetés, nevezetesen faj, szín, em,
fogyatékosság, nyelv, vallás, politikai vagy más vélemény, nemzeti vagy társadalmi származás, vagyoni, születési vagy
egyéb helyzet szerinti különbségtétel nélkül biztosítja.
(3)
A nõk és a férfiak egyenjogúak.
(4)
Magyarország az esély egyenlõség megvalósulását külön intézkedésekkel segíti.
(5)
Magyarország külön intézkedésekkel védi a gyermekeket, a nõket, az idõseket és a fogyatékkal élõket"

Világos.
Akkor idézzek egy törvényt:

Tájékoztató a nők kedvezményes nyugdíjba vonulásának szabályairól

A társadalombiztosítási nyugellátásról szóló 1997. évi LXXXI. törvény (a továbbiakban: Tny.) 2011. január 1-jétől hatályos 18. § (2a)-(2d) bekezdése szerint öregségi teljes nyugdíjra életkorától függetlenül jogosult az a nő is, aki legalább negyven év jogosultsági idővel rendelkezik, és azon a napon, amelytől kezdődően az öregségi teljes nyugdíjat megállapítják, a Tbj. 5. § (1) bekezdés a)-b) és e)-g) pontja szerinti biztosítással járó jogviszonyban nem áll. "

Most akkor menj és tégy feljelentést, te vagy ez az hiszterolibsi hahás.

Sz.Chris 2013.11.27. 18:49:27

Mekkora téma lett Teczár magánakciója. Legközelebb menjen neki a dresscode-nak, meg a face control-os kidobónak, mert az se igazságos.
Aki elhiszi, hogy ez az egész a nőkért van, az többet bizony ne igyon.
Ha ránézek szegény srácra, egy introvertált kisfiút látok, akit elutasít a sok buta lány, akik ráadásul ingyen mehetnek be pasizni, neki meg fizetni kell a heti "Lehányom-magam" partyért.
Most övé az öt perc hírnév, és a nőkön is bosszút állhat, méghozzá milyen furfangosan! "A ti érdeketekben csinálom ezt" csomagolásba borítva.

Thrasher 2013.11.27. 19:24:40

@Szelid sunmalac: mert ugye szerinted majd nyilván olcsóbb lesz így a belépő, ha a nők is fizetnek.
nagyokos...

st128 (törölt) 2013.11.27. 19:27:08

@nathalie:
"Abba most nem mennék bele, hogy mit kaptál ingyen és mit nem egész élted során, azért mert férfi vagy."

Azért erre kíváncsi lennék, hogy -szerinted- egy férfinek mi az, ami ebben a társadalomban ingyen jár? Én ugyanis már elég régóta koptatom a flasztert, és még soha semmit nem kaptam ingyen, vagy munka nélkül. Viszont a nők, pusztán a nemüknél fogva, rengeteg mindent kapnak ingyen a férfiaktól. És most már egyre inkább a törvényekbe is begyűrűzik ez a fajta "kötelező udvariasság" hogy a nők mindenféle előnyökre jogosultak a nemüknél fogva, amire egy ugyanolyan képességű, vagy helyzetű férfi nem jogosult.

laji 2013.11.27. 19:32:53

Egyrészt Balázs nem buzizott, hanem csak megkérdezte, hogy nem azért van, mert a fiúkat szereti? A buzigyerek így hiába perelne, tudja, hogy esélye sincs. Ez az oldal meg összemossa az esetet olyan esettel, amikor konkrétan állítottak..., tehát csúsztat... De vajon a tényleges buzizás esetében, ami nemrég volt (Feldmájer, Mazsihisz Ifj. Sz.), miért nem olvasok napokig, hogy bocsánatot kért-e....

st128 (törölt) 2013.11.27. 19:36:47

@MACISAJT:
Nagyon jó hogy idézted, igen, most már az alkotmányba is belekerült ez az ellentmondásos baromság.
Nevezetesen:

"A nõk és a férfiak egyenjogúak.
(4)
Magyarország külön intézkedésekkel védi a gyermekeket, a nõket, az idõseket és a fogyatékkal élõket""

Nos, ha egyszer "egyenjogúak" akkor miért is kell külön intézkedésekkel védeni őket, mint például az időseket vagy a fogyatékkal élőket? Ez kurvára logikátlan. Mit keresnek a nők ebben a csoportban?
Most vagy pátyolgatásra szorulnak, mint egy fogyatékkal élő, vagy idős, de akkor nem egyenjogúak. Vagy pedig egyenjogúak, de akkor miért lennének jogosultak bármiféle igazságtalan előnyre a férfiakkal szemben?

Tulajdonképpen ezek helyett a fölöslegesen hosszú sorok helyett, egyszerűen annyit is írhattak volna, hogy Magyarország hátrányosan megkülönbözteti a férfiakat.

Ugyan azt jelenti, és sokkal rövidebb.

laji 2013.11.27. 19:37:08

"hiszterolibsi" - ez jó... :)

2013.11.27. 19:42:27

@st128: Miért, szerinted az idősek és a fogyatékkal élők nem egyenjogúak a többiekkel?

cso zsi 2013.11.27. 19:42:33

@vitaygeorgina: Nem, kedves, ez nem erről szólt. Az volt a baja a fiatalembernek, hogy a lányok ingyen mehetnek be, őköcsögsége viszont fizetővendég, holott ugyanarra a húspiacra akart bejutni, lévén, hogy a lányok konkurenciái neki.
Ő nem akart fizetni a méretes b.....-ért, ami a lányoknak kijár "ingyen".

laji 2013.11.27. 19:49:04

@Circus: ">>Ez egy mérhetetlenül felkapott erősen kiferdített kijelentés, hogy buzizott. Annak az okát fejtegették , hogy vajon miért érdekli ez ezt a gyereket, mik lehetnek az okok stb, és mint egy ilyen indok hangzott el hogy mi van ha a fiúkat szereti...<<

viszont most a SB-t védő oldal ezek nyomán egyértelműnek veszi, hogy b@zi, mert ezt sugallta az üzenet. Tehát ugyanaz az eredmény - némi minimális pszichológia/emberismeret kell hozzá. Lásd fenn, amikor poénból néhány olvtárs a kecskékkel kapcsolatban érdeklődött a másiknál.

Az valóban vicces, ha egy, az egyenlőségért harcoló illető megsértődik, mert valamely kisebbségnek nézik, csak pont az említett módszerrel lehet téríteni meg tematizálni a dolgot. Most ott tartunk, hogy nem a megkülönböztetés, meg a nagy nyilvánosság előtt elkövetett b*zizás a fő téma, hanem, hogy milyen nevetséges az egyenlőségért harcoló illető.

Simán el lehet érni sugalmazással meg áthallással dolgokat. Ajánlom szíves figyelmébe mindenkinek bizonyos Hofi Géza műsorait, amennyiben van némi fogalma az 'átkosról'. Kitűnően adott át infót sima célozgatással, 2-3 rétegbe csomagolt áthallásokkal."

Ezzel azt akartad mondani, hogy most elítéled ezt az oldalt, mert nem buzizást buzizásnak csúsztatott és összemosott olyan olyan esetekkel, amikor nyíltan buzizás folyt?

NekemNemEzKell 2013.11.27. 19:53:30

@grundigg: @st128: Miért, szerinted az idősek és a fogyatékkal élők nem egyenjogúak a többiekkel?
Ez egy baromi hülye és értelmetlen provokatív kérdésfelvetés!
Mert! Ha azt válaszolom (például én), hogy nem, az nem azt jelenti, hogy kevesebbre tartom őket, hanem azt, hogy nem tudnak élni a jogaikkal, mert fizikailag ez sokszor nem lehetséges, tehát nem egyenjogúak. Ha azt mondom, de, dehogynem egyenrangúak, az megint nem igaz, mert tessék csak kőrbe názni!
Tehát a kérdést pontosítani kell mire akarsz választ kapni!

2013.11.27. 19:59:23

@NekemNemEzKell: Ezt írta. Hogy vagy pátyolgatásra szorulnak, mint az idősek vagy a fogyatékkal élők, vagy pedig egyenjogúak. Magyarul az idősek és a fogyatékkal élők nem egyenjogúak. Igazából csak udvariasságból kérdeztem (tőle és nem tőled), hisz ő ezt egyértelműen állította. Én meg ezt kissé - hogy úgy mondjam - furcsa gondolkodásnak tartom, ezért szóvá tettem.

NekemNemEzKell 2013.11.27. 20:02:43

Ez az egész jól túl van lihegve!
Szerintem egyszerűen arról van szó, hogy az eszetlenül állandóan kekeckedő, szereplési vágytól tútengő barom, kis mitugrálsz, mivel ezekben a hetekben kimaradt, a politikából ( most a filmkészítés dívik, nem a tüntetgetés, meg az egyetemen való rohangálás, a hasonszőrű haverokkal jópénzért...)így féktelen szereplési vágyától fűtve kitalálta ezta baromságot, hgy miért engedik be a nőket ingyen.
Mert ez a liberális kisf@..sz,még nem hallott a pozitív diszriminációról, az elmaradott baromja. A Sebestyén ezt próbálta érzékelteni, mivel a sok B betűs szóból ( bunkó,barom buta, buzi ..stb.)-ból csak a buzi ül? Ez a kis hülye Teczár,nem érdemel ennyi figyelmet.

SzJ1982 2013.11.27. 20:13:56

@Szelid sunmalac: Kérlek, a vendégem voltál. Vihar egy pohár vízben, baszki...

kovacstamas1123 2013.11.27. 21:24:13

@vitaygeorgina: Ha az téged zavar, hogy ugyanazért a munkáért két különböző ember különböző fizetést kap, akkor nézd meg a közalkalmazotti bértáblát, ami alapján többszörösét keresi ugyanazon munkakörben, ugyanannyi munkával, ugyanannyi teljesítéssel, ugyanannyi eredménnyel egy diplomás, mint egy "sima érettségizett".
Szilárdunknak ez ügyben is fel kéne szólalnia, továbbá a nyugdíjkorhatárok-, a mindenféle kedvezmények (pl utazási stb), a férfiak női konditermekből-, szaunákból- és a női WC-ből való kitiltása ellen is lépnie kéne. Egyenjogúság van, vagy mi a szösz :)

2013.11.27. 21:26:50

Minden csoda 3 napig tart, holnap is Teczárt simogató, Sebestyént ekéző posztot kapunk?

kovacstamas1123 2013.11.27. 21:33:36

és ugye arról ne is beszéljünk, hogy a törvény alapján a "kor" is védett tulajdonság, így az alapján nem járhatna több szabadság az idősebb munkavállalónak, nyugdíjas, vagy gyerekkedvezmény a belépőknél, vagy bárhol...

Komolyan... Nincs egy ügyvéd, aki ezek alapján megkapargathatná ezeket a baromságokat?
Valami rohadtul nem működik ebben a hülye világban, ha ilyen törvényeket kell hozni, amik betarthatatlanok, vagy ha betartanánk őket, akkor igazi felháborodás lenne.
És most nem is fejtettem ki teljesen, de elolvastam a törvényt, ami alapján az EBH határozatot hozott. Hááát, az valami iszonyat...
Millió dolog jut eszembe ilyenkor... pl a kisebbségek, vagy vallási csoportok bármilyen jellegű állami támogatása, vagy bármi... órákig tudnám sorolni.

Megérett az emberiség egy igazi reset-re.

kovacstamas1123 2013.11.27. 21:46:34

@Szelid sunmalac: "De nekem kurvara ne szabja meg senki, hogy en egy vadidegennek fizessem ki a belopjet, mert o no"

Akkor én ezt tovább vinném: Nekem kurvára ne szabja meg senki, hogy én egy vadidegennek fizessem az oktatását, a segélyét, a nyugdíját, a tb-jét, a BKV kedvezményét stb.. Ergo az adómat majd én arra költöm, amire akarom.
Egy dolog a buktató. Az adót KÖTELEZŐEN be kell fizetnem, és a megkérdezésem nélkül adják annak, akinek akarják, míg neked nem muszáj a Dobozba menned szórakozni, hanem mehetsz olyan helyre is, ahol egyenlőség van a belépődíjakban és te határozod meg, hogy közvetve fizeted-e a nők belépőjét, vagy sem.

tarsolya 2013.11.27. 22:01:15

@fortune hai: Szerinted. Szerintem meg nem.

A polkorrektség egy borzasztó káros és hatástalan látszatmegoldás egy csomó olyan kisebbségeket érintő problémára ahol a társadalmi vita tényleges elindításához a minél szabadabb véleményformálás - még az extrém radikális vélemények esetében is - lenne szükséges.

govegan 2013.11.27. 22:08:37

@shitgun: rohadtul nem akartam beleszolni, de ha mar sorom nincs, inkabb leirok par gondolatot. amit irtal azzal mi a problema? a nezopontodbol akkor Szilard csak segitett a lanyoknak, es mar a belepesnel eljatszhatjak a gentlemant az urak. maris nem kell lefutni azt a sok felesleges es anyagilag megterhelo kort. Szilard akkor megis a te sztereotip felfogasod szerinti nok megmenetoje.

Thrasher 2013.11.27. 22:56:01

@laji: MERT A MOCSKOS ZSIDÓK KEZÉBEN A MÉDIA!!
KITARTÁS!!!!

faszkalap...

vova666 2013.11.27. 23:01:23

Az volt-e már, hogy Teczár egy faszcigány zsidóköcsög, aki életében még értelmes munkát nem végzet? Lehet fasisztázni, de azért elgondolkodni is...

dr Smittpálelnökúr 2013.11.28. 08:33:32

Balázs és Norbi egy buzipáros? Nem mondom, csak kérdezem. Mindkettő megrohadhatna a saját szarában, mert valójában buta seggfejek mindketten, nem?

NekemNemEzKell 2013.11.28. 10:26:33

@minek az?: Nem! Ennek így kellene működnie! :D

Circus 2013.11.28. 13:33:07

@bajai: igen, állítólag, több forrás szerint is ezt mondta, csak franciául, viszont irigyellek, hogy neked ennyire megy, tényleg.
Meg a jókedved miatt is.

Circus 2013.11.28. 13:35:33

@nathalie: sem bóknak, sem sértésnek nem veszem, hogy Geszti Péterhez hasonlítasz, miután annyira nem ismerem az ő munkásságát, de megnyugtatlak, csak itt, és csak miattad vagyok ennyire modoros :)

Circus 2013.11.28. 13:43:38

@laji: nem nem mondtam, sőt még csak sugallni sem akartam, mindössze azt kívántam jelezni, hogy eléggé összetett a helyzet, én meg nem vagyok fekete-fehér, hogy csak és kizárólag az egyik oldal érveid nézzem.

Jó kérdés, hogy miért sértődik meg valaki ilyesmiért, konkrétan én sem tudom, hogy ha egem 'leb*ziznak', arra mi a jó válasz. A probléma inkább az, hogy ki és milyen körülmények között teszi - más súllyal esik latba egy médiaszemélyiség, és más egy inkább egyszerű átlagpolgár véleménye.

Balász beszólása azért (is) volt genya, mert a srácot egy olyan helyzetbe rakta bele, amelyből nem tud nomrálisan kijönni - most sem sikerült.

Circus 2013.11.28. 13:57:00

@nathalie: konkrétan direkt használtam a 'kedves' és 'drága' megszólítást, hogy hátha átmegy, amikor leereszkedő hangnemben, lenézve, lekezelve beszélnek hozzád, mint nőhöz. Nem tudom, mennyire 'ment át'...

Ha ingyen engednek be valahová, akkor (ha te nem is), a másik fél automatikusan úgy érezheti, hogy miután helyetted fizetett (ugye, nem kell magyarázzam, hogy szórakozóhelyeken SEMMI nincs ingyen?), ezért automatikusan a fenti módon kezd viselkedni (én fizettem, én rendelem a zenét) veled szemben.

Namost ezt a fajta hozzáállást a nőkkel szemben én iszonyat módon rühellem, ezért nem tetszik az SB-féle megnyilatkozás, és ezért nem értem (de, valahol igen, hiszen ezer pénz is pénz) azon lányok álláspontját, akiket az ezer forint kifizetése jobban bánt, minthogy ezért a húspiacra kerülnek.

Ez pont olyan, mikor az iszlám védelmében látok csadorba öltözött nőket üvöltözve tüntetni.

nathalie 2013.11.28. 14:23:18

@Circus: láttam, hogy valamit nagyon el akarsz érni ezekkel a kedves meg drága becézésekkel, döbbenet hogy egy napig magadban tudtad tartani az okot.
Hát további jó szórakozást ezekkel a nevelési célzatú kommentjeiddel kapcsolatban.
Úgy néz ki az "nem jött át", hogy én mit is akartam elmondani. Sajnos (vagy lehet inkább nem sajnos) nincs se türelmem, se időm, se kedvem ezt újra és újra elmagyarázni. Értem, hogy neked mi fáj, mi bánt, viszont az én problémámnak semmi köze az ezer forinthoz.
Elárulom, hogy a probléma gyökere ott van, hogy Te elhiszed, hogy a Szilárd a nők védelmében meg hasonló hülyeségek miatt buzgolkodik, én viszont nem.

st128 (törölt) 2013.11.28. 19:41:59

@NekemNemEzKell:
Éppen erről van szó. A gyerekek, fogyatékosok, idősek kiemelt védelme, támogatása életszerű, mert rosszabb érdekérvényesítő képességgel rendelkeznek mint a társadalom többi tagja.
De mit keresnek ebben a csoportban a nők? Ők miért szorulnának rá, hogy külön kedvezményekkel segítsék őket, ingyen mehessenek például diszkózni?
Ez nem életszerű, és egyben magában hordozza azt a fajta hozzáállást is, hogy egy nő nem teljes értékű a neme miatt. Hiszen ha a férfiakkal egyenértékűek, akkor az általános szabályozásnak rájuk is kell vonatkoznia. Tehát pusztán a neme valakinek nem lehet védendő érték, vagy kedvezmény alapja.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.29. 20:45:06

@Thoras:
Lófaszt.
A meleg az egy hőmérséklet(tartomány). A homoszexuálisokra a magyar szó a buzi. Ahogy az indiai származású vándormagyarokra a cigány, és NEM a roma. Stb.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.29. 20:54:56

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin):
Vannak, akik fel bíják fogni, mit jelent az, hogy egyenlő jogok.

Te nem tartozol ezek közé.

Ez ugyanis pont olyan, mint ha azt csinálná a szórakozóhely, hogy a magyarokat beengedi ingyen, a zsidókat/cigányokat/pirézeket viszont csak 1000 Ft-ért.

Van ugyanis olyan kitétel a magyar jogban, hogy vallás, származás és egyebek mellett nem szerint sem lehet megkülönböztetni és előnyben/hátrányban részesíteni embereket.
Magánintézményekben SEM.
Tudom, nem bírod ezt fogni, és ahogy látom, sok másik hülye sem.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.29. 21:21:31

@shitgun:
Nincs olyan szó, hogy szinoníma. Van szinonima meg van szinonímia.
Meg vannak a hülyék, akik műveltnek akarnak tűnni, és keverik a kettőt.

Egyébként nem szinonimák, a meleg az egy szépelgő faszság a buzikra.

És ezek szerint te teljesen normálisnak veszed, ha téged buzinak neveznek. Akkor lennél paraszt, ha ezt kikérnéd magadnak.

Szóval te egy hülye buzi vagy.

Ami a Dobozt illeti:
"nem úgy történt negatív diszkrimináció, hogy a hely ingyenes volt, de aztán csak a férfiaktól kértek belépót"
Téves.
De, úgy történt, hogy a hely eleinte ingyenes volt mindenkinek, aztán _csak_ a férfiaktól elkezdtek belépőt kérni, a nőktől meg nem. Én a nyitás utáni 2 hónapban jártam ott párszor, azóta se, mert nem az én világom. És ha ingyen lenne, akkor se mennék (akkoriabn pár hónapig ingyen volt, akkor sem mentem az első kb. 4-5 alkalom után, mert minek, idióta plázapicsák és hozzájuk passzoló seggfej férfiak járnak, 2 értelmes szót nem tudsz váltani senkivel).

@Theremin:
Magyarul az összes szórakozóhely valójában egytől egyig kurvaplacc, és az összes odajáró nő kurva, aki csak a megfelelő ajánlatra vár, míg az összes férfi kurvákat keresni jár csak?
Jó tudni.
Eddig azt hittem, mind a férfiak, mind a nők bejárnak csak úgy beszélgetni, piálni, táncolni meg hasonlók.

"Én úgy oldanám meg, hogy a nöknek becsületkassza van, akit zavar ez az egyenlötlenség nöi oldalról az dobjon bele, akit meg férfi oldalról az menjen oda ahol mindenkinek kell fizetni."
Meglepő is lett volna, ha a te agyaddal felfognád, hogy ez UGYANOLYAN diszkrimináció, mint az eddigi gyakorlat volt.

"DE VAN KÜLÖNBSÉG!!!"
Ahogy az is meglepett volna, ha a mákszemnyi agyaddal felfogod, hogy más a testfelépítésbeli meg a jogbeli különbség. És a kettőnek semmi köze egymáshoz.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.29. 23:15:46

@fortune hai:
Pedig akkor te biztosan rabszolga lennél, és ott is az alja közé tartoznál.

@shitgun:
"az állati, ám roppant kellemes ösztöneiket akarják kiegészíteni"
Hogy lehet egy ösztönt kiegészíteni?
És hogy lehet egy ösztön kellemes?

Ja, és mindekinek, aki shitgun álnéven kommentel, büdös kurva az anyja.

@MACISAJT:
"Tényleg elég már ránézni ennek (is) a képére/aktivitására/közegére ..és máris tudsz mindent."
Miért, pont úgy néz ki, mint te, és mivel te buzi vagy, akkor biztos, hogy ő is?

@Nagykevély:
Ez népszerű történet, csak alaptalan baromság.
Azt ugyanis az angolok és amerikaiak többsége is tudja, hogy a negro = fekete spanyolul, ami mellesleg a világ legelterjedtebb európai nyelve.

@nathalie:
Hát ha te oda jártál, akkor már elmondtad a szellemi kapacitásodról a jellemzőket.
Ezért nem is csoda, hogy nem érted.
"a kanbuli helyett, tele lesz jó nővel a hely"
Dehogy, hozzád hasonló ostoba kurvákkal lesz tele. Akik annyiban hasonlítanak a jó nőkre, hogy ugyanannyi lyuk van rajtuk. Semmi egyébben. Akik hozzád hasonlóan azt sem fogják fel, hogy valójában önkéntes kurvaként használja őket a hely.

"egy kis hülye elrontja mások igyenes szórakozását"
Az előbb még nem volt nagy pénz az az 1000 Ft. Most hirtelen az lett?

@idiesel:
"Egészséges, normális férfi ember eszébe nem jutna diszkriminációra gondolni az által, hogy neki fizetnie kell és a barátnőjének nem."
Jaja, mert ahhoz ész is kellene, ami neked nincs.
Az egészség jó és fontos dolog, de gondolkodni például nem lehet vele, mint esetedben is lászik.

@Pic:
Eleinte csak olvastam, mire akarsz jutni az összehányt értelmetlen baromságaiddal, a a Jing és Jangnál megértettem. Aki ezt a két szó sem bírja rendesen megjegyezni és leírni, annak inkább ne firtassuk az értelmi képességeit. Nincsenek.

Csak hogy ne halj meg teljesen hülyén (bár úgy fogsz, ez rajtad nem segít): jin, baszd meg, g nélkül. Kisbetűvel.

@thegoddamnbatman:
Hát amelyik Németországban én voltam, ott ez nem igaz.

@zetevar:
Őrizték a faszomat. Bénák voltak vadászni, ezért otthonhagyták őket, hogy ne legyenek nyűg a férfiak nyakán.

@Sárga Király:
Na ja, idén nyáron a Morrison's Ligetben - benéztem, milyen lett, mikor utoljára voltam, még E klub néven volt rockos hely - odajött hozzám egy csaj, hogy hívjam meg egy B52-re.
Mikor mondtam neki, hogy szívesen, de csak dugás után, elég csúnyán nézett.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.29. 23:41:11

@nathalie:
Tök ugyanaz.
Utálom a citromot.
Utálom a citromot, mert kibaszott savanyú.

Tök ugyanaz, csak a második mondathoz fűztem kis magyarázatot is. De a lényeg továbbra is az, hogy utálom a citromot.
Szóval ezt buktad, de túl buta vagy, hogy felfogd.

@Circus:
Ne bassz, Voltaire angolul beszélt? Pláne egy másik franciához?
Ráadásul pocsák az angol fordítás, az eredetiben szó sincs halálig küzdésről meg védelemről:
"Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai pour que vous ayez le droit de le dire."
Nem értek egyet azzal, amit mond, de harcolnék (is) azért, hogy joga legyen elmondani.
Na, vesd össze ezt az angollal:
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it."

@bajai:
Rádásul az általad idézettek egyike sem jó.

@kovacstamas1123:
Baromságot beszélsz.
Adóból fizetett állami feladatokat keversz adózott magánpénzből fizetendő dolgokkal.

Pic 2013.11.30. 13:04:09

@Mr. Közbiztonság Szilárd:

Hát srácok... mit mondjak.
Szerintem gratuláljunk a srác szüleinek.

Egy ekkora egóval rendelkező barmot komoly meló lehetett összehozni. :))

Figyelj öregem!
Te érzékeled a testedtől mért 1 centiméteren túl is a világot?

idiesel 2013.12.01. 23:34:46

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Te vagy az ügyeletes basszájba megmondóember? Az, hogy kiemeled az embereket, szerkesztgeted, sorbarendezed a kommented sorait, még nem tűnsz okosabbnak... Csak szólok. ;)

idiesel 2013.12.01. 23:38:11

@Pic:
Ne foglalkozz olyan energiavámpír, mindenkinél okosabb alakkal, mint ez. Nem érzékel ez semmit baszki..
@Mr. Közbiztonság Szilárd:
"Mikor mondtam neki, hogy szívesen, de csak dugás után, elég csúnyán nézett." Te még nőt nem láttál közelről. Ha ez után is állítod, akkor sem. :D Nézegesd a videót és örülj, hogy a csajok fizetnek majd belépőt! ÚGYVAN! MEGCSINÁLTÁTOK! :D

Circus 2013.12.02. 15:32:06

@Mr. Közbiztonság Szilárd: hallod, kellene egy ilyen frankó megmondóember a mai magyar politikába is, aki menetel középen, 'oszt levág mindent maga körül balról-jobbról... míg mindeni el nem kezdi közösen utálni :)

Konkrétan Voltaire-ből kinézem, hogy esetleg beszélt angolul, míg én sajnos franciául nem. Ettől függetlenül, akármelyik fordítást nézem, a lényege kb ugyanaz, és én egyetértek vele.

Béke.

Circus 2013.12.02. 23:21:57

Namost valaki elmondaná, mi értelme volt ennek a mostani 'akciónak'?

ivrilider 2013.12.13. 02:13:05

@pokaegon: "Ha sikerülne levinni a férfiak nyugdíjkorhatárát, egy szoborállítás sanszos lenne."

a gyurcsány már viszi lefele...

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.12.19. 23:40:06

@Mr. Közbiztonság Szilárd: aha, ha majd a hülyézésen túl más is az eszedbe jut, akkor válaszolj arra is, hogy az egyenlő esélyek hogyan érvényesülnek pl. bizonyos szakmában, ahol ugyanazért a munkáért, ugyanazzal a végzettséggel, tapasztalattal és tudással egy női munkaerő kevesebb bért kap, mint egy férfi?
Ha egy munkáltató dönthet úgy, hogy kevesebb bért fizet egy nőnek a fenti paraméterek alapján, akkor egy kocsmáros nem dönthet úgy, hogy ingyen, vagy kedvezménnyel enged be valakit?
Ilyenkor hol van T.Szilárd aki feljelent és hol vagy te, aki megmondja a frankót?

Dhor · http://dhor16.gportal.hu 2013.12.31. 11:08:55

@burakefendi: egyetértek. Egyrészt Balázs nem buzizta le, csak megkérdezte, hogy "mi van, ha" Szilárd a férfiakat szereti, és ezért zavarták a nők. Másrészt meg ha kirúghatnak valakit azért, mert melegnek tituált egy járőkelőt (Baldwin esete), akkor azért is kirúgnak, ha heteronak tippelem első látásra? Nehogy már ekkora bűn legyen ez...
süti beállítások módosítása