Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A génmanipulált haszonnövényekkel házaló konszernek hátszelével megválasztott Obama elnök aluméniummal mérgezi az arizonai tűzoltókat

2013. szeptember 27. 10:36 sixx 440 komment

Ahhoz képest, amit tegnap reggel Sebestyén Balázs előadott a Class FM Morning Show című műsorában, a HÍRHÁTTÉR MULTIMÉDIA (Minden magyarok Első és a világ Legfőbb HAARP- és Elmetechnológiai Filmjeinek Rendezője, minden magyarok Előre Bejelentve Legüldözöttebb Médiuma, akit minden európai idők Legtöbb Echelon-Tanúja keresett meg a világ minden részéből!) és annak vezetője, Molnár F. Árpád a racionalitás élő szobra. Az összeesküvés-elméletek non plus ultrája mostanában a chemtrail-geoengineering, a műsorvezető ebbe tenyerelt bele két kézzel.

1234711_425106454276092_537266219_n.jpg

A műsor (itt meghallgatható, ha minden igaz) utolsó félórájában a Wundersőn és Zuperszexi (kb. ez a címe) című új RTL-talkshow egyik házigazdája vett egy nagy levegőt és kibökte, hogy az égen látható fehér csíkokat (kondenzcsík, kialakulásáról bővebben itt és itt is) gátlástalan tudósok felelőtlen kísérletezésének, illetve a gátlástalan nagypolitikának köszönhetjük, és Kaliforniában már a hegyeket és a folyókat is aluménium borítja, amibe BELE LEHET HALNI, HA MEGESSZÜK. Az okfejtést magát (hogyan kerül a cucc a légkörbe) inkább idézzük, érdemes:

Jó minőségű alumínium részecskéket állítanak elő úgy, hogy alumínium-gőzt vagy port szórnak szét, ami oxidálódik és ez felhőszerű anyagot képez. Olcsó kémiai port. 

Az elmélet, hogy azok is képbe kerüljenek, akik eddig sikeresen kerülték el az ilyen marhaságokat, nagyjából annyi, hogy a globális felmelegedés ellen küzdő gyíkemberek tudósok kitalálták, hogy az lesz a legjobb, ha nagy magasságban (sztratoszféra) közlekedő repülőgépekről aluméniumot és más anyagokat szórnak ki a légkörbe, mert azok majd visszaverik a napsugarat, és így mindenki boldog lesz. A kiszórt anyag meg a chemtrail, a kondenzcsíknak látszó, vegyi anyagokat tartalmazó fehér csík, ami nem tűnik el, hanem felhő lesz belőle, és abból a fejünkre esik a méreg.      

1_30.jpg

Naszóval, nem azzal van bajunk, hogy Sebestyén Balázs az ilyen marhaságoknak teret ad (a geoengineering és a chemtrails szavakra rákeresve elég sok találatot kapunk, hajrá), hanem azzal, amikor olyan infókat tálal tényként a napi 2,5 millió hallgatóval bíró rádióban, amiknek semmi alapja nincsen, vagy már rég megcáfoltak azokat. Azok a szavak, amiket a gyakran emlegetett David Keith szájába ad, konkrétan nem úgy hangzottak el, és nem abban a szövegkörnyezetben, amiben említették, és ez így nettó hazugság. A chemtrailsták egyik kedvenc vesszőparipájának megcáfolásáról itt egy alapos elemzés. A Sashta hegy vizsgálata (50 000 szeres aluminium-koncentráció a vizekben) is kamu, itt a cáfolat. Az sem igaz, hogy 15-20 éve még nem voltak ilyen másfajta kondenzcsíkok, ide kell klikkolni a bizonyítékokért

Ami pedig a műsor végén elhangzó okfejtést illeti, amiben Balázs egy lendületes tollvonással összeköti Obama elnököt a génmódosított élelmiszereket előállító cégekkel és az amerikai hadiiparral, majd őket teszi felelőssé a aszályokért, nagyjából abba a kategóriába tartozik, mint a Sötét zsaruk című film egyik legjobb beszólása: Elvis nem halt meg, csak hazament.

hpf_1.JPG

Persze nem mondjuk, hogy Balázs ezeket a marhaságokat el is hiszi, de az tuti, hogy ha legközelebb a Morning Show meghallgatása mellett döntünk, a fejünkön aluméniumból eszkábált csákót teszünk, nehogy Xenu lehallgathassa a gondolatainkat. Jobb félni, mint megijedni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mészáros Laci 2013.09.27. 17:22:59

@Hammer:

"Ez már nagyon off, de szerintem a hitet és a tudományt nem kell összhangba hozni"

szerintem meg nem nagyon lehet szétválasztani :-) csak ne keverjük a fogalmakat. de ajánlom Mérő László könyveit, elég olvasmányosak.

dr. mesterséges színezék 2013.09.27. 17:23:17

@berczy04: "Ha nem hinnénk abban, hogy sikerül pályára állítani azt a műholdat, bele sem kezdenénk."

Az a szép a kozmikus sebességekben, hogy nem kell elhinni őket.

nawazzeg 2013.09.27. 17:24:18

Ha csak aluminium atomok lennének a hajtóművekből kiáramló gázsugárban az is néhány üzemóra alatt tönkretenné a turbinalapátokat.

Csak ennyit szerettem volna.

Repülőgépész,Magyarország.

berczy04 2013.09.27. 17:26:15

@dr. mesterseges szinezek: Nem értetted, amit mondani akartam ezzel.

Macropus Rufus 2013.09.27. 17:30:13

@berczy04: sztem alapvetően nem az összeesküvés elméletekkel van a bibi. Ezek amolyan legendák. Ezek kellenek az embereknek. Régen sárkányok voltak meg hasonlóak. Egészen biztos vagyok benne, hogy ha régi embereknek elmagyarázném, hogy mi a lidércfény nem értenék meg. Szerintük én hülye vagyok, mert tuti, hogy csak az ördög tud olyat művelni amit a mocsárban lehet látni (lásd még. mocsárgáz)

Itt is valami ilyesmi van. Sok ember elhiszi azt amit a szerintük okos emberektől jönn (érgen is jó pár - a kornak megfelelően - oksonak tartott ember megállapította, hogy a mocsárgáz ténylegesen a bosziktól számrazik) ezért az nem lehet rizsa.
Pedis sok esetben az. Azt felejtik el, hogy az alapszabály: amit kettőnél többen ismernek az nem titok. Az NSA sem tudta megvédeni a titkait. Az emberi tényező a rendszerbiztonság terén nem elhanyagolható, sőt számottevő tényező. Még sem hozott nyílvánosságra senki olyan bizonyítékot mint pl Snowden. Akkor már kezdenék gyanakodni. De amíg olyan emberktől hallok infókat akik igazából még azt sem tudják, hogy a kondenzcsík miért és hogyan alakúl ki nem tekintem őket hiteltérdemlő infóknak.

Továbbá a kérdés, soha nem teszik fel maguknak: miért? Miért permeteznék le a teljes világot olyan anyaggal ami rájuk is hullik. Tovább minnél magasabban repül a vas annál inkább lokalizálhatatlan, hogy hová hullik le a cucc. Tehát amikor az ország felett látsz repűlni egy picsányi kis foltot az egén (pl. 13km magasan) akkor annak az esélye, hogy a célteürletre hulljon a szar gy.k. nulla. A vegyi támadásokat pontosan ezért hagyták abba, mert eléggé kétes volt az anyag célbajuttatásának a sikere.
Erre most 70 évvel az első VH után több kilóméter magasból permeteznek. Gy.k. mindeki meg fogja kapni a nyagába a córeszt, tekintet nélkűl arra, hogy ki az illető.

Véleményem szerint az összeesküvés elméletek korunk urbán legendjei. Vannak valóság alapjai de a 90%-uk rizsa. Viszont jól hangzik és olyan speciális infókat tartalmaz ami egy átlag embernek lófaszt sem mond. Ide sorolhatnám pl. a WTC katasztrófáját. Mindeki elhitte azt amit mondanak. Mert egy töröny nem így dől össze. Aha... az igazság az, hogy még senki nem látta azt valóságban, ami 2001-ben történt, tehát a vélemény megkérdőjelezhető. Továbbá: nem igaz, hogy a vasszerkezet gyengűlt, de ez hangzik jól. A WTC esetében pl. a teherviselő elemek a liftaknák voltak. Mivel a repülő ezeket szépen kiütőtte, nem kellett sok idő, hogy összedőljön, a tűz csak gyorsította.

Na chemtrain esetében is valami olyasmi lehet, hogy sok un. vélemény formálónak nincs foggalma arról, hogy egy kondenzcsík, hogyan és iképpen keletkezik, de a szavaira adnak (pszichológia: kik azok a véleményformálók egy csoporton belűl... érdekes tma, érdemes utánna olvasni). Nem kell sok hozzá, elég ha jól tud dumálni. Ő nem akarnak senkit meggyőzni, csak elmondják, hogy szerintük így van. De a többiek adnak a szavára. Nem kell sok idő, hogy a környezet tényként kezelje a nem is létező dolgokat.

Tudod, hogy a magyarok simán rokonságban állnak a pirézekkel? :o
Sőt a fél világ is! Pirézek soha nem is léteztek, de mindenki hallott róluk, meg valaki látot is piráz csontokat egy ásatáson.

Szóval véleményem szerint ennek a permetezős dolognak semmiféle köze nincs semmihez. Nem permeteznek, csak sima kondenzcsík, és nincs a világot irányító x darab zsidó sem (amúgy is 6-7 vállalat áll a világ összes gazdasága mögött és ebből egyik sem zsidó. Lásd: index cikk a támval kapcsolatosan) Ezek az un. összeeskövés elméletek inkább a XX.sz. ember folklórja. Semmi extra.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2013.09.27. 17:31:36

@Mészáros Laci: Megint megjelent tőle valami új? :)
Amire a fenti kommentben céloztál, azt (is) olvastam, nagyon jó könyv.

De gondolkodásmódtól, hittől függetlenül lefelé (az általunk Föld nevű bolygó tömegközéppontja felé) fog esni (elmozdulni) a tollam, ha most elengedem. Ehhez nem kell hit. Azt ahogy erről gondolkodok, azt esetleg lehet hitnek nevezni hitnek a tudományos módszerben, de az benne a szép, hogy működik azokon is, akik nem hisznek benne ;)

dr. mesterséges színezék 2013.09.27. 17:32:12

@berczy04: Az nem egy ujjból kapott hit, hogy nem fog leesni, hanem kigyön papíron, ahogy az is, hogy egy idő után mégis leesik.

Walter Hartwell White 2013.09.27. 17:33:21

Így látatlanban (mi ennek a rádiós megfelelője? Hallatlanban? :) ) megajánlok neki egy Szaniszló Ferenc-díjat.

Macropus Rufus 2013.09.27. 17:33:39

@nawazzeg: ugyan má' te nem értesz ehhez. ;) itt akkor is permeteznek ha a fene fenét eszik és pont.

fran7 2013.09.27. 17:33:52

Sosem értettem hívó emberként sem, miért hisznek az emberek a kuruzslóknak. Ennek megértéshez elég volt édesanyámnak bekerülni lábfájdalommal a magyar egészségügyi rendszerbe. Nem tudtuk meg mi a baja, mitől lett, mikortól lesz jobban, mit csináljon, hogy kevésbé fájjon. Pedig erre a tudománynak válasza kellene, hogy legyen. De nincs. Vagy legalábbis nem hajlandó válaszolni. Miért higgyünk, akkor a tudomány emberének, aki fennhangon hirdeti saját felsőbbségét és mindenhatóságát. S a mi esetünkben csak egy isiászról volt szó. S mi van a bonyolultabb a dolgokkal. Mondjuk rákos sejtek viselkedésével, ami tényleg kiszámíthatatlan abnormális. Az emberek nem is hiszik el, hogy nincs rá orvosság. Csak a gyíkemberek eldugták, a szilvalekvár, a nagymennyiségű c-vitamin ésatöbbi. Nem hisznek az emberek a tudománynak és erről a tudomány emberei tehetnek. Mert még azt sem mondják el neked, amit tudni lehet.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2013.09.27. 17:40:51

@fran7: "Pedig erre a tudománynak válasza kellene, hogy legyen. De nincs. Vagy legalábbis nem hajlandó válaszolni."

Hajlandó lenne, de tényleg nincs válasza.

Az orvostudomány kicsit bonyolultabb téma, mint az fizika, és sokkal több tényezős. Nem, nem képesek megmondani, mitől fáj valami, hogyan viselkedik a rák. Túl sok tényezős, túl bonyolult összefügések alapján működik, és nagyon kis eltérés a kezdeti feltételekben nagyon nagy eltérést okozhat a következményekben.

Az meg orvosa válogatja, hogy bevallja-e, hogy fogalma sincs.

kanálwarrior 2013.09.27. 17:44:26

@fran7: Azért az iskolában megkísérelnek elmondnai egyet s mást. Kár hogy olyan kevesen figyelnek.

Nem Penny hajója 2013.09.27. 17:47:55

@nawazzeg: "Ha csak aluminium atomok lennének a hajtóművekből kiáramló gázsugárban az is néhány üzemóra alatt tönkretenné a turbinalapátokat.
Csak ennyit szerettem volna.
Repülőgépész,Magyarország."

Azt te nem tudhatod! Sebestyén Balázs jobban ért ehhez, mert utánaolvasott és a YouTube-on is megnézett videókat!

J_O_L_A_N 2013.09.27. 18:05:08

@Sósavasné Drága Rozika: Ha kibasznák a műsorból Sebestyén Balázst, az lenne a lökött chemtrail hívőknek a legnagyobb igazolás a chemtrail létezésére, és hogy a média urai (tudjukkik) akcióba léptek, hogy az igazságot elhallgattassák... :)

Walter Hartwell White 2013.09.27. 18:06:19

Egyébként az ilyen reggeli műsorok létezése SZVSZ erős érv az autós USB-s fejegységek mellett...

fran7 2013.09.27. 18:08:14

@Hammer: Van egy jóismerősöm Veszprémben végzett vegyészmérnök. Beszélgettünk a szakdologozatainkról. Én bölcsész vagyok ő műszaki szakember. Bizonyos méréseket végzett el és arról írt szakdogát. De elmondta a valóságban a mérés nem az lenne, amit leadott és elfogadtak szakdolgozatként. Innentől nincs kisebbségérzésem a műszaki emberekkel szemben. Ja, hogy így megy. Tudom, hogy ez nyilván arról szólt, hogy tökéletes helyzet, ahol semmi nem zavarja a mérést, olyan nem létezik. Mégis a fizika pontosságáról elárul valamit. S ezután az emberek már vérmérsékletüktől függően fogják kezelni a fizikai tényeket, leírásokat. S a konteó lényege, nem olvastam az összes hozzászólást, hogy legyen mitől félni. Valaki erre a horrort, thrillert nézi, mások meg konteókat olvas. F

taleskenis 2013.09.27. 18:15:11

@molnibalage: Nem értesz te semmit. Hát pont hogy a gyíkemberek azér csinálják a kemtrélt mer a csíkozás őket nem bánccsa. Ki akarnak pusztítni mink a bolygóról, oszt ittend telepszenek meg. No ugye.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2013.09.27. 18:18:47

@fran7: Egy dolog konteókat olvasni - szórakoztató. Egy egészen más dolog konteót elhinni, rettegni miattuk, hibáztatni olyan embereket miattuk, akiknek aztán semmi közük hozzá.

Az, hogy vannak kóklerek, felületes emberek a természettudományban is, nem újdonság, nem meglepő. Ha egy nullahúsz diák nullahúsz szakdolgozatát egy nullahúsz konzulens benyalja, na bumm, romlik a tudomány renoméja, ha kiderül.
Ha élesben elszámolnak valamit (szándékos elszúrást nem is feltételezve), akkor az valahogy így néz ki: www.youtube.com/watch?v=ZeS8GvLh1Jo

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2013.09.27. 18:20:07

@taleskenis: Berúgtál, gyíktárs?! Nem szabad leleplezned bennünket! Ó, a francba, elszóltam magam... :/

Bobby Newmark 2013.09.27. 18:23:06

@berczy04: Azért, mert te is szavazhatsz, és pont annyit ér a szavazatod, mint egy emberé.

J_O_L_A_N 2013.09.27. 18:23:30

Mi ez a hozzáállás, hogy a konteósok mind hülyék?
Attól még hogy a chemtrail egy baromság, nem jelenti azt, hogy minden konteó az.

A hatalom azt nevezi konteónak, aminek elhallgatása az érdeke.
A fideszesek egy része a baloldal összeesküvés-elméletének tartja, hogy Simicskáék kapják a legtöbb állami bizniszt.
Az amcsik konteónak tartják azt az elképzelést, hogy Bush tudott arról hogy Iraknak nincsenek is tömegpusztító fegyverei, és csak ürügyként használta a háborúhoz.
Snowden előtt a globális lehallgatás is konteó volt, most pedig a szomorú igazság.

A hatalomnak nagyon is kapóra jön a chemtrail, azért tudta pl. a teljes körű lehallgatásról szóló híreket kinevettetni a közvéleménnyel, mert olyanok terjesztették, akik a chemtrail-átverést is beszopták. A hamis konteók a legjobb eszközök az igaz konteók hiteltelenítéséhez.
Ezen kívül kilátástalanság érzést terjeszt, hogy esélytelen küzdened egy olyan hatalom ellen, amely egy ilyen komplex összeesküvést képes lebonyolítani, titokban tartani, több tízezer repülőmérnököt, pilótát, utaskísérőt titoktartásra kényszeríteni, stb.
A lényeg, hogy a rendszerkritikus erőket meg kell osztani, egymás ellen fordítani, a z elit túlzott hatalomkoncentrációja elleni összefogást megakadályozni.

berczy04 2013.09.27. 18:25:30

@Bobby Newmark: Ez nagyon gyenge volt, vonulj vissza és gyakorolj még!

Faucet 2013.09.27. 18:27:01

Okoskák, akik minket permeteznek méreggel, hogy a népességet csökkentsék, ezek szerint nem ezen a bolygón élnek? Vagy immunisak a permetezett méregre? Tényleg várom valami konteó vallású válaszát.

Bobby Newmark 2013.09.27. 18:27:45

@berczy04: A tudomány olyan hit nélkül, mint a hát púp nélkül. Kb ennyire van szüksége egyiknek a másikra...

berczy04 2013.09.27. 18:31:11

@Bobby Newmark: Szerinted. Szerencsére más nem ilyen korlátolt.

TFL · http://civilzone.eu 2013.09.27. 18:33:32

sixx, ezek után attól félek megint közeleg egy kiadós "értelmiségi" minősítés a garbódról :D

Bobby Newmark 2013.09.27. 18:36:00

@berczy04: A tudással sem kéne keverni, de hát te mégis megteszed.

berczy04 2013.09.27. 18:40:01

@Bobby Newmark: Nem érted. Nem baj, nem is várom el.

fran7 2013.09.27. 18:40:29

@Hammer: Olvasok konteókat, de konkrét konteókban nem hiszek. Viszont tudom, hogy véletlenek nincsenek. Példáula FED bejelentés után sokan nagyon sok pénzt kerestek és nem derült ki, végülis, hogy. Másrészt mai hír az indexen: index.hu/gazdasag/2013/09/27/buknak_a_cnbc_befektetoi/ Vajon véletlen volt? Ugye senki nem hiszi ezt. Egy rosszul közölt híren valakik milliárdokat kerestek mások ugyanannyit buknak. Mindezek nem véletlenek. Nincs mögötte háttérhatalom, nincs semmi, de mégis milyen dolgokon műlik egy hatalmas cég sorsa. Vajon a véletlenre bízzák? Nem. Obama ígérte, hogy övék lesz a történelem legtranszparensebb kormányzata. S mi alapján indítottak volna háborút Szíriában youtube videók alapján, többek közt. Miközben már mindenki tudja, hogy a szír ellenzék az Al-Kaidával közeli kapcsolatban áll. Mégis mellettük állnak ki. Azért ez már több mint gyanús az átlagembernek. Ezeket a dolgokat csupána politika romlottsága és megvásárolhatósága nem magyarázza.

Bobby Newmark 2013.09.27. 18:41:24

@fran7: " Valaki erre a horrort, thrillert nézi, mások meg konteókat olvas. F "

Nagy különbség, hogy aki horrort néz, az nem védi körömszakadtáig azt az álláspontot, hogy amit látott, az szóról szóra úgy történt, és igaz.

Úgyhogy én nem venném egy kategóriába a kettőt.

Inkább a Jézusos sztorival van egy szinten.

Bobby Newmark 2013.09.27. 18:44:25

@berczy04: Persze, hogy nem értem, mert hülyeséget beszélsz. Az definíció szerint érthetetlen. Nem a jelentésükben használod a magyar szavakat.

berczy04 2013.09.27. 18:46:52

@Bobby Newmark: Hát persze... Biztos igazad van. Vagy nincs.

fran7 2013.09.27. 18:57:34

@Bobby Newmark: Mi a horror és thriller alaptémája? Horror alapötlet, rávillogtatsz valakire, aki utánad jön és meg aka ölni, vagy elutazol egy idegen helyre és véletlenül gyilkosokba futsz. Ezek mélyén nem valami alapvető félelem van, dehogynem. Miről szól egy thriller, Összejössz egy csajjal, akiről 15 év múlva kiderül pszichopata és ki akar forgatni a pénzedből, bosszút akar rajtad állni. Ezek az alaptémál. Hétköznapi dolgok, amik rosszra fordulhatnak. Ami tele van félelemmel, de ezt nem a saját életedben, hanem a filmen akarod kiélni. Ezt elégíti ki. Miközben ezek a dolgok valósak, valós veszélyek. El fogod kerülni, valószínűleg, de nem biztos. A félelem alapja mindig jogos, A konteóé is. Csak normális ember tud ezzel élni.

Rocko- 2013.09.27. 19:29:21

@Hammer: de ezek nem értelmes emberek. :(

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2013.09.27. 19:40:08

Ez valami egészen döbbenetes... Pár hete Schobert Norbi pedig egy tengerparti fotó kapcsán arról értekezett, hogy "jól látszik, hogy a tengerek szintje csökken, miért ijesztegetik az embereket?". A Facebookon pedig percek alatt like-ok és megosztások ezrei sorjáztak. Balázstól ezt pedig 2,5 millióan hallották. :(

Hatalmas baj ez, mert ezek az emberek döntő módon befolyásolják a közgondolkodást. Óriási felelősség van a vállukon, és hatalmas lehetőség a kezükben, erre elfecsérlik, sőt: kárt okoznak vele. Ha a hozzájuk hasonlók értelmes dolgokról beszélnének, érdekes dolgokra hívnák fel a figyelmet, akkor egészen más világban élhetnénk. Esetleg nem keretszámokkal kéne a gyerekeket műszaki-természettudományos pályára terelni, ahol aztán motiváció hiányában csak lézengenek, hanem maguktól érdeklődnének az ilyen dolgok iránt.

A világtörténelem egyik legdöbbenetesebb időszakában élünk, amikor évek alatt átalakul körülöttünk a világ. Lényegében nincs olyan nap, amikor nem jön valami egészen hihetetlen, sci-fibe illő hír a tudomány világából. Szerintem ezek a dolgok semmivel sem kevésbé lenyűgözőek sztoriként sem, mint a konteók... Ehhez képest az emberek tetemes hányada azt sem tudja, hogy miként működnek az általa használt eszközök, a gyerekek kérdéseire, hogy "apa, ez miért...?", valószínűleg csak hümmögnek.

Lehetne beszélni arról, hogy az automatizálás miként hat a munkaerő piacra, és melyek azok a képességek, ismeretek, amik biztosíthatják a megélhetést még 15 év múlva is. Fel lehetne emlegetni - ha már a klímáról beszélünk -, hogy a vízhiány nem valami fantazmagória, hanem biznyos országok fővárosaiban már nem folyik minden nap víz a csapból, és bemutatni a következményeket. Meg lehetne magyarázni, hogy az ózonlyuk miért az Antarktisz felett van, és a légköri áramlások változása miként hozhat létre hasonló jelenséget északon is. Az orvostudományban annyi döbbenetes dolog történik, hogy felsorolni is nehéz lenne. Ehhez képest csak a hülyeséget szajkózzák az ismert emberek, és utána pedig meglepődünk, hogy olyan ifjúságot termelünk ki, amely simán megvezethető mindennel, és amelynek fogalma sincs a körülöttünk lévő világról.

Balázs 2,5 milliójával és Norbi 760000 követőjével szemben a hozzám hasonlók írhatnak blogokat, amelyek elérik a 2-300 fős olvasottságot, jobb napokon az Index2 hasábjait, vajmi keveset számít... :((

nandras01 2013.09.27. 19:48:21

@Jesus on the cross: orbitális hülyeségeket beszélsz és még fenyegetőzöl is... nem szerencsés mix

sixx · http://comment.blog.hu 2013.09.27. 19:59:49

@nandras01: hagyd, ostoba fajankókkal nem szabad vitatkozni.

nandras01 2013.09.27. 20:12:04

@sixx: megrögzött fantasztákkal, konteo és ezo hívőkkel, valamint részeg emberrel nem szoktam vitatkozni.
mindössze néha - amikor már elviselhetetlen a hülyeségük - szóvá teszem, hogy ezt azé' tán' má' nem kéne... oszt megyek tovább :)

grande milan (törölt) 2013.09.27. 20:14:24

@sixx: Hát persze. A Föld meg lapos, mint tudjuk.

Thomas Dantes 2013.09.27. 20:16:49

Balázs, vagy ennyire buta, hogy ezt a marhaságot elhiszi. Mert aki mérgezést elhiszi, nagyon buta. Egy nyolc általánost végzett alkesznak elnézhető, de hát mégiscsak egy népszerű műsorvezetőről van szó, ne legyen már ennyire tudatlan!

Vagy, arról van szó, tudja ő hogy ostobaság, csak ezzel a témával akarja hallgatóságát növelni, így meg nem buta, hanem egy szar alak.

Az is lehet mind a kettő igaz egyszerre, mindenesetre nem tudom melyik eset a szomorúbb.
Talán az a szomorú, hogy a konteóhívők vércseként csapnak le , és osztják a hülyeséget, hogy de bizony ez így van leszórja a repülő a az alumíniumot! Höj! De tényleg, főiskolás hallgatók hiszik el ezt a marhaságot...ők a jövő értelmisége? Akik ezt benyalják?
Akkor a jövőnk nagyobb szarban van mint hinnénk.

Cathcart_ezredes 2013.09.27. 20:17:17

Azért az mindenesetre különös, hogy 380 komment alatt még senki nem vetette fel az igazságot, miszerint sixx egy hüllőember, és csak azért született a poszt, hogy takargassa azt a nyomorult Bilderberg-csoportot, aminek oszlopos tagja. Vagy már leírták párszor, csak cenzúrázza. Skandalum... Balázs meg azért ekézi a chemitarilt, mert bizonyíthatóan az alumíniumtól nőtt irreálisan nagyra a feje.

cskiss84 2013.09.27. 20:40:05

Végigolvastam az újabb (konteók esetében ugyanarra a sémára épülő) kommentháborút.

Miért beszél mindenki T/3-ban az emberekről, ha úgy van?

Ha két ember beszélgetne és írná ezeket, kicsit olyannak tűnik az egész, mintha minde egyre többet innának és csakazértis :D

És a legfontosabb, a létező gazdasági problémákkal, a klímaváltozással kapcsolatos cikkek esetében miért nem aktívak az emberek?

Mert ezen lehet vitázni, mert sosincs válasz -szerintem.

Jó lenne, ha valaki a konteók helyett a valósággal is foglalkozna.

@Hammer úr fogalmazta meg helyettem is, érdemes elgondolkodni rajt:
"Ez már nagyon off, de szerintem a hitet és a tudományt nem kell összhangba hozni.

Amit egy szóval tudománynak nevezünk, az egy módszertan, és a módszertan segítségével igazolt elméletek, feltevések gyüjteménye. A feltevések érvénessége korlátos, és ha találunk olyan elméletet, ami jobban leírja a világ működését, nagyobb értelmezési tartományban, akkor azzal kiegészítjük az elméletet.

Ahogy a Newtoni elmélet is kb jól működik emberi léptékben, de csillagászati méretekben már kell hozzá Einstein, atomi méretekben és alatta meg a kvantumelmélet.

Ezek az elméletek működnek a gyakorlatban, aki ezt egy monitoron olvassa, le se tagadhatja, hiszen félvezetők működnek a számítógépében. Sőt, aki csak a tévéig jut el, annak is műholdon jön a jel, és hogy az a műhold pont ott van azon a pályán, ahhoz is kell a tudományos elmélet.

Ezek a dolgok tökéletesen működnek hit nélkül is, viszont csak a hit kevés lenne a működtetésükhöz.

A hitet - ateista megközelítésből, és nagyon leegyszerűsítve - egy lélektani jelenségnek, folyamatnak tekinthetjük. Egy nagyon fontos jelenségnek. Csak ne hittel akarjunk már pályára állítani egy műholdat, vagy elküldeni egy emailt. (Írom ezt SW fanként :) )"

Tényleg tök örülnék, ha a hívők nem azzal operálnának, hogy a racionális, tényeket alapul vévő "tudományhívőket" szapulják, hanem önnmagukba néznének.

Kicsit nagyképűség a hamis tudás birtokába képzelni magukat, nem? És épp ők állítják, hogy a 'Tudás legnagyobb ellensége a tudás illúziója'. Kár, hogy ahogy észrevettem, épp a tudás fogalmával nincsenek tisztában.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2013.09.27. 20:40:18

@vilagpolgar: Teljesen igazad van. :( Én már percek óta döbbentem nézem a kommenteket... Mindez a tudomány és technika évszázadában.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2013.09.27. 20:44:58

@cskiss84: Én is ezt kérdezem magamtól rendszeresen. Manapság annyi döbbenetesen érdekes tudományos eredmény van, hogy mint "sztori" is legalább annyira érdekesek, mint egy konteó. Azok miért nem érdekelnek széles tömegeket? Azon miért nem csodálkoznak el?

cskiss84 2013.09.27. 20:51:11

@_Maverick: Fájdalom... csak az a probléma, hogy az internet világában a hülyeség terjedése globlális méreteket ölthet. Szomorú, hogy miután begyűjtöttük a légkondit, meg a fészbúkot, a gondolkodásra való lustaságtól és az intelligencia szükségtelenségétől vezérelve simán visszatennénk magunk a kőkorszakba csupán az önigazolás kedvéért.
Nem az internet, hanem a gondolkodásra való "nem hajlandóság" miatt írom ezt, egyszerűbb elhinni, hogy a "cionista háttérhatalom" tehet arról, hogy nincs TÖBB...

Remélem, csak pár évtizedes móka, de ha a második világháborút, meg előtte a boszorkányüldözéseket tekintjük (Mert valaki féltékeny volt a szomszédasszonyra, akinek volt személyisége, akár el is égették), sajnos nem sok jóra számíthatunk.

És valahol itt lehet bizonyos konteós köröknek az igazuk, ez alapján a globális civilizáció akár sokszor létezhetett komoly fejlettséggel, csak hát eléri mindig korlátait.

És ha belegondolunk, hogy Szókrátész ugyanarról beszélt, mint a mai liberálisok (Nem a szitokszó értelmében), van benn valami... szerintem. De sokakkal ellentétben nem is hiszem, hogy én szartam a spanyol viaszt, ha valaki vitatja és elfogadom, igazat is adok neki.

cskiss84 2013.09.27. 20:58:22

@_Maverick: Így van, a kozmológiát és a világ keletkezésével kapcsolatos újabb teóriákat fel sem mertem hozni, azok legalább annyira megfoghatatlanok, mint a konteók, csak lehet őket bizonyítani (csak meg kéne érteni). A relativitáselméletet is kb 100 évbe telt, míg néhányan megértették. Most is nehéz anyag bárkinek. Pedig a téridő elméletet műholdas mérésekkel, repülőgépekkel és atomórákkal bizonyították. A kétréses kísérlet -bizonyítva, sőt, az eredmények elképesztőek. És a nem bizonyított húrelmélet, stb. erről miért nem vitáznak.

De azt, hogy az egész hülyeség, és valami idegen civilizáció teremtett bennünket (igaz is lehet), meg a hülye zsidók mindenféle Al-féle nehézfémekkel (Al nehézfém bazmeg??? :DD:D:D) bombáznak minket, csont nélkül beveszik, mert nem kell rajt gondolkozni.

Nyomorultak, rabszolgák. Végülis valami értelme van, de engem hál' istennek nem érint...

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2013.09.27. 20:58:54

@cskiss84: Elkezdtem meghallgatni az adást... Elmondhatatlan dühöt és csalódást érzek! És mindezt tudományos színben beállítva, és még pökhendi módon magát a bulvár fölé emelve. :( Ilyenkor teljesen hiábavalónak érzek mindent, amit csinálok...

Felmerül a kérdés, hogy néhány összeülő konteós "konferenciája" hír, és hüledeznek az éghajlatváltozáson, akkor mondjuk ugyanezek az emberek miért nevetik ki Al Gore-t, és teszik röhej tárgyává a tényleges klíma kutatókat, akik valóban eredményeket mutatnak fel?

fidesz=mszp 2013.09.27. 21:02:48

@_Maverick: Köszönd orbánnak meg az emútnyócévnek, bakker

cskiss84 2013.09.27. 21:07:37

@_Maverick: Nem hallgattam meg, egy 2:50 perces videó elég volt, lehet, ez u.a. De az elméletről 1000 helyen hallottam és meglehetősen mélyen (mea culpa, hogy elbasztam az időm) utánajártam.

Arra gondoltam, ha valóban létezik cionista háttérhatalom, hát épp az ilyeneket terjesztik el, hogy a valós problémákról (és néha egészen egyszerű megoldási lehetőségekről) eltereljék az emberek figyelmét.

Persze, a kőkemény konteósok ebben hisznek igazán, de ez is hülyeség, sajna kereslet-kínálat kérdése. Egy normális társadalomban erre nem lenne kereslet, és ezek a hülyék azt nem veszik észre, hogy épp nekik van szükségük ezekre, hogy olvassák, az olvasottság és főleg a videók nézettsége alapján valaki hülyére keresi magát. És természetesen a "jómagyarok" lefordítják és ingyen szórják a szart. De a szar az csak szar marad. Ezek meg örülnek, hogy nem tehetnek semmiről. Mert nem is akarnak tenni semmit, és ennél kényelmesebb meg nincs is.

cskiss84 2013.09.27. 21:08:58

@cskiss84: Túlkombináltam, de remélem érted, a fonál megvan... :)

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2013.09.27. 21:16:47

@cskiss84: Persze.

Mivel történetesen sugárhajtóművek fejlesztésén és égés modellezésen dolgozom, azért felhívnám a figyelmet arra, hogy bármilyen döbbenetes, az elmúlt 70 évben a hajtóművek felépítése és működése változott, elsősorban pont a kibocsátott anyagok összetétele terén.

@sixx: Tényleg, van valami gondolatod arról, hogy minek kéne történnie ahhoz, hogy hasonló nyilvánosság előtt mondjuk az Alzheimer-kór gyógyításában elért áttörésekről, vagy a lebénult embereket újra járni tudóvá tevő robotokról lehessen megszólalni?

Ha nem jutunk el oda, hogy a tudományos műveltség is a kultúra része legyen, akkor menthetetlenül elbukunk a 21. században.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2013.09.27. 21:19:28

Nem lehetne tényleg egyetlen 'celebet' sem találni, aki ha nem is érti feltétlenül a dolgokat, kiáll a tudományos műveltség mellett és érdekességképpen legalább megoszt posztokat értelmes dolgokról? Vagy esetleg felszólal pár riportban? :(

cskiss84 2013.09.27. 21:21:02

@_Maverick: Ne haragudj, de nem értem az összefüggést, ezt most mire írtad?

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2013.09.27. 21:25:56

@cskiss84: :))

Ja, a sugárhajtóművet azt nem neked válaszoltam. Neked a persze ment arra, hogy megvan a fonál. :)

A sugárhajtóműves rész nagy általánosságban született, mert a fülemben Balázs éppen arról értekezett, hogy 15 éve is volt repülőgép, akkor miért nem láttuk ezt meg azt...

cskiss84 2013.09.27. 21:28:20

@_Maverick: Értem :D

Amúgy mibe', hogy 15 éve sem láthatott sokkal másabbat... max kevesebbet, meg nem figyelte, mert nem voltak ezek a konteók (UFO, meg Atlantisz volt a divat)...

cskiss84 2013.09.27. 21:29:47

@cskiss84: Feltételezem, 10 km magasan -60'Celsius környékén akármi hasonló módon csapódik ki...

BotloB 2013.09.27. 21:34:29

Balázs barátunknak nem ez az első ilyen akciója, az elmúlt években hallottam én már tőle a reggeli műsorsávban mindenféle összeesküvés-elmélet részletes bemutatását, változatos áltudományos megállapításokkal megtámogatva.

A "szomorú" az, hogy a rádió munkatársai érezhetően kínosan bár, de azért asszisztálnak hozzá. Senki nem szólt még neki, hogy Balázskám, ezt így azért nem kéne, merthát mégis csak ő a legnagyobb húzóarc.

Egyébként nincs baj Sebestyén úrral addig, ameddig a Zémegen tökélyre fejlesztett bunkó, ugyanakkor elvétve humoros karaktert hozza, de ezt a vonalat tényleg nem kéne erőltetni. Főleg nem az elvileg leghallgatottabb reggeli műsorban.

R.T. Flakfizer 2013.09.27. 21:35:09

alapvetően jòkat lehet rajtuk röhögni (Rákòczit leszámítva), de amikor a homeopátiáròl, meg a védőoltások szükségtelenségéről beszéltek, a fejüket tudtam volna letépni!
ezt a kondenzcsíkos dolgot nem hallottam. vicces volt?
:)

vilagpolgar 2013.09.27. 21:40:10

@R.T. Flakfizer: attól függ, mit értesz vicces alatt... :S amúgy itt lehet meghallgatni: morningshow.hu/index.php?o=archivum_kereso 2013.09.26-os adás.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2013.09.27. 21:47:58

@R.T. Flakfizer: Felszólalt már a védőoltások ellen is??? Istenem... és akkor a politikusokat szidjuk, hogy ártanak az országnak. Ez az ember milliókhoz szól, milliókat befolyásol. :( Nincs egy műszaki végzettségű hangmérnök a stódióban, aki kihúzza a 220-at ilyenkor? :)

BotloB 2013.09.27. 22:28:02

@_Maverick: Én is azon vagyok leginkább megdöbbenve, hogy ezt a rádió munkatársai/vezetősége megtűri. Feltételezem, inkább szabad kezet adnak Balázsnak, és hagyják ilyen témákban is kibontakozni, csak hozza azt a drága hallgatói arányt.

Szugló utca 2013.09.27. 23:20:32

Az a baj ám gyerekek, hogy az ilyen konteókból sokan nagyon jól megélnek.

Például kitalálom, hogy a Hankook gumigyár gyerekvérből készít gumiadalékot.

Megírom egy blogon. Index kiemeli. Gumigyár: cáfol. Blikk címlap: "Tagadja a Hankook, hogy gyerekvért használ". Beperelnek. Önigazolásnak használom fel a pert, hisz próbálnak megfélemlíteni. Sajtóvisszhang. Kiadja a könyvem a Jaffa kiadó. Sebestyén Balázs bemondja a rádióban, hogy ne vegyen senki Hankook gumit, mert olvasta egy könyvben, hogy gyerekvért használnak. Bejárom az országot, mert sorra meghívnak közösségi házakba előadni. Dedikálok. 2-3 évig simán meg lehet élni ebből. Utána meg kitalálok valami más baromságot.

AtiSnatch 2013.09.28. 00:03:58

basszátok meg végig olvastam egy raklap kommentet és egyikőtök se bírta normálisan leírni,hogy mit szórnak a fejünkre!!! alemánium szoszimó!!! le a gyíkemberekkel!

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2013.09.28. 00:50:24

@Hammer: Nem elszámolás volt, fordítva építették be asszem az egyik gyorsulásmérőt vagy a vezérlő rendszer valamelyik kritikus szenzorát.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.28. 04:09:19

Six venezuallaban volt, mi? Lof@szt, kemtre'l tovabbkepzesen volt, egyertelmu. En tovabbra is tamogatom Balazs szabadsagharcat!!

J_O_L_A_N 2013.09.28. 11:07:16

@cskiss84:
Ezt írod: "Arra gondoltam, ha valóban létezik cionista háttérhatalom, hát épp az ilyeneket terjesztik el, hogy a valós problémákról (és néha egészen egyszerű megoldási lehetőségekről) eltereljék az emberek figyelmét."
Aztán meg kijelented, hogy ez is hülyeség. Nem értek egyet, lehet hogy az, de reális lehetőség az is hogy van benne igazság.
Emlékezz arra, hogy vélekedtek a Snowden-féle botrány előtt azokról, akik hittek a globális megfigyelésben, és lehallgatásban.
A totális megfigyelés bizony ugyanolyan szintű konteónak számított mint a chemtrail.
A konteó egy tökéletesen kimunkált univerzális billog, amit faszán rá lehet sütni mindenre amire csak szeretnék, egy kalap alá lehet venni a bizonyítatlan fantazmagóriákat, az oknyomozó újságírók kutatómunkájával, és titkosszolgálati dolgozók vallomásaival is alátámasztott elemzésekkel.
Belátható, hogy akár a chemtrail, akár a gyíkemberek által lakott üreges hold elmélete, akár a népirtó oltásokkal kapcsolatos alaptalan konteók nagyon is kapóra jöttek USA kormányzatának és az NSA-nak, hogy a törvényellenes és jogsértő titkosszolgálati tevékenységekről szóló híreket elnyomhassák és hitelteleníthessék a közvélemény előtt. A valós infókat jól össze kell mosni a paranoid agyszüleményekkel, így lehet manipulálni a közvéleményt. Minél több a hamis konteó, annál jobb eséllyel lehet elrejteni közöttük a valós összeesküvéseket, és nagyobb biztonsággal halászni a zavarosban.
Nem ismerjük, nem is ismerhetjük pontosan az egyes konteók keletkezésének és továbbfejlődésének konkrét lépéseit, de több forgatókönyv is létezik, és nem zárhatjuk ki annak valószínűségét, hogy egyes konteókat éppen a hatalom maga kreálja, és indítja el. Néha elég néhány célzottan megtévesztő nyilatkozat, vagy egy hamisított "bizonyíték" valamire.
Bizonyítást nyert például, hogy az egyik fotót, amelyet a chemtrail-hívők bizonyítéknak tartanak, (ez a eredeti: www.airliners.net/photo/Boeing/Boeing-777-240-LR/0855967/L/ )
manipulálta valaki, ráfotosoppolva a SPRAYER 1, és HAZMAT INSIDE feliratokat, és veszélyes anyagra utaló piktogramokat. Kinek lehet érdeke ilyen hamisítványt készíteni, mely egy nyilvánvaló ökörségnek szerez újabb hívőket? Talán egy olyan a hatalomnak leginkább, melynek bőven van rejtegetnivalója.
Nyilván ez a fejtegetés semmire sem bizonyíték, csak arra akarok rámutatni, hogy bizonyos valószínűséget lehet rendelni ehhez a verzióhoz, így ha korrektek akarunk lenni vizsgálódásaink során, akkor számolni kell ezzel a lehetőséggel, nem utasíthatjuk el megalapozatlanul.

cskiss84 2013.09.28. 12:49:13

@J_O_L_A_N: Konteóra konteó, ezt gondolom.

Az a kép pedig egy kísérleti repülőgép, folyadékokat áramoltatnak benne, hogy megvizsgálják, milyen repülés közbeni hatásokat okoznak olyan szélsőséges esetek, mint pl. mikor az összes utas egy oldalon van. 1000 helyen 1000x lett bizonyítva, aki hisz, lelke rajta, én akkor is csak röhögök rajtuk, töviről hegyire áttanulmányoztam az egész chemtrail hercehurcát.
Vagy komolyan gondolja valaki is, hogy ha ez valóban "permetező" lenne, kiraknák az airplanes.net-re a 777-es képek részeként? Ha ugyani ez létezne, annyi embernek kellene titokban tartania, hogy lehetetlen volna, és ez a kép pedig nem ide kerül fel, hanem valaki előállna, hogy igen, én benne voltam. Gondolkozz már, ez mekkora emberigény, hogy csak Magyarország felett hetente röpködnek. Meg az is érdekes, hogy valaki azt állítja, hogy a pilóta sem tud róla, ő úgy tudja, csak utasokat szállít, erre ideraknak egy átalakított képet.

Gondolkozni kéne, meg a hívőknek felébredni és nem fordítva.

cskiss84 2013.09.28. 12:56:09

@J_O_L_A_N: Szumma szummárum: Én nagyon is megalapozottan utasítom el.

J_O_L_A_N 2013.09.28. 13:41:04

@cskiss84: Olyan a hozzászólásod, mintha félreértettél volna, mintha én bármi módon a chemtrail mellett érveltem volna. Hidd el, én is töviről hegyire áttanulmányoztam az egész chemtrail ügyet, és már napokat basztam el az életemből, hogy agyatlan chemtrail-hívőkkel vitatkoztam. Különféle számításokat végeztem, környezetvédelmi cégeknél és analitikai laborokban dolgozó volt szaktársaimtól vízvizsgálati dokumentumokat, tanulmányokat szereztem be, melyekkel igazoltam, hogy semmilyen szennyezettség-emelkedés nem kimutatható.
De hiába, az agyatlanokkal felesleges vitába szállni, bármit írhattam, egyre inkább csak a háttérhatalom fizetett ügynöke lettem akárcsak az ismerőseim, megkérdőjelezték a laborok vizsgálati módszereit, gyakorlatilag az egész tudományt egy az egyben. Logikát meg végképp felesleges volt a hívőkön számon kérni, arra az a válaszuk hogy ne jöjjek én a logikával, mivel én azt tartom logikusnak, amit a háttérhatalom által vezérelt agymosó iskolában a fejembe vertek...

Szóval én is megalapozottan utasítom el akárcsak te, felesleges nekem bizonygatnod hogy milyen repülő látható a képen, én is tudom.
"Konteóra konteó, ezt gondolom." gondolod, én viszont próbáltam bebizonyítani a Snowden-ügyön keresztül, hogy a hatalomnak hasznos a chemtrail-féle konteók létezése, mivel felhasználja őket a saját valóságos manipulációinak a leplezésére.

cskiss84 2013.09.28. 13:44:01

@J_O_L_A_N: Ebben valóban lehet valami, de semmi esetre sem konteós nézőpont szerint, elnézést, ha félreértettelek.

AntiKorrupt 2013.09.28. 14:26:01

Csíkmániásoknak egy kis gondolkodnivaló:

Ha bármi igaz lenne a chemtrail elméletből, akkor:
- tömegesen kerülnének nyilvánosságra analitikai laborok hiteles elemzései talajvíz, felszíni víz, talaj, levegőmintákból, több évtizedet átfogó mérési sorok ugyanarról a helyről, amik egyértelműen kimutatják az elmúlt 10-20 év alumínium, bárium koncentrációjának emelkedését. Környezetvédelmi szakemberek egységesen fellépve figyelmeztetnének a veszélyre, szakmailag megalapozott tanulmányokkal alátámasztva.
- Földművelő gazdák tömegesen lázadnának fel bizonyítékokat lobogtatva, hogy a vegyi permetezés tönkreteszi a földjeiket, termésüket
- tömegesen kerülnének nyilvánosságra élelmiszereket vizsgáló laborok eredményei, hogy emelkedett az alumínium és bárium koncentráció (amely laborok dolga, hogy határérték feletti szennyezettség esetén betiltsák az adott élelmiszert).
- tömegesen lázadnának fel környezetükért aggódó független civil szervezetek, hiteles adatokkal alátámasztva az alumínium és bárium szennyezettség növekedését.
- orvosok tömegesen szólalnának fel, hogy ismeretlen eredetű alumínium és bárium szennyezés növekvő egészségügyi problémákat okoz.
- a légiközlekedésben világszerte dolgozó több százezer ember közül folyamatosan lennének olyanok, akik bizonyítékokat szivárogtatnának ki, vagy tömegével lennének öngyilkosok a fenyegetettség és a hatalmas lelki teher miatt.
- az alumínium és bárium világpiaci ára az egekben lenne a sokszorosára növekedett kereslet miatt.
Ezek egyike sem történt meg valamiért...

Vizsgáljuk meg az alumíniumot. Évente kb. 140 millió tonna bauxitot bányásznak a földön, ebből átlagosan évi 33 millió tonna alumíniumot gyártanak.
Magyarország területe 93 036 km². Ha annyi alumíniumot ki akarnának ránk permetezni, hogy akár csak 0,1 mm vékonyan terítse be hazánkat, 9,3036 millió tonna alumínium lenne szükséges, 3,5 mm vastagság eléréséhez elfogyna az összes alumínium amit előállítanak. Ez még csak Magyarország, mennyi kellhet akkor, ha a többi lepermetezett országgal is számolunk, főleg olyan koncentrációban, ami már akár tényleg okozhatna valamilyen problémát? A földkéregben az összes fém közül a leggyakoribb fém az alumínium, a talajalkotó ásványok egyik legfontosabb összetevője. Lehetetlen annyit permetezni, hogy a talaj összetételét, pH-ját észrevehető mértékben megváltoztassa. Az alumínium ráadásul elemi formában nem fordul elő, azonnal oxidálódik, (tehát az állítólagosan kiszórt alumínium nanorészecske is azonnal oxidálódik) az oxid nagyon stabil, nem reakcióképes, nem okoz pH változást, és vízben nem oldódik, mint ahogy a többi alumíniumvegyület sem. Ezért felszíni vízben nem is vizsgálnak alumíniumkoncentrációt, nincs rá határérték, mivel nincs oldható, ionos formában, így mindazon állítások hogy milyen magas koncentrációkat mértek a vizekben, eleve hülyeségek.
A báriumot főleg barit formában bányásszák, a világ éves barittermelése mintegy 4–4,5 millió tonna, amiből talán 1 millió tonna tiszta báriumot lehet kinyerni.
Hol van bármiféle bizonyíték arra, hogy bármekkora mennyiséget is felhasznál ebből a geoengineering-iparág?

cskiss84 2013.09.28. 16:38:51

A hívőknek figyelmébe (csak fel ne vágják az ereiket):

Átfogó cikkek linkekkel, dokumentumokkal:
szkeptikus.blog.hu/2013/07/19/a_nagy_chemtrail_osszeeskuves
www.urbanlegends.hu/2013/06/kondenzcsik-chemtrail-vagy-valami-mas/
contrailscience.com/how-to-debunk-chemtrails/
conspiracies.skepticproject.com/articles/chemtrails/

Az állítólagos analízis:
contrailscience.com/chemical-analysis-of-contrails/

Az állítólagos beismerő videó:
contrailscience.com/germans-admit-they-used-duppel/

Az átalakított, állítólagos chemtrail gépekről:
contrailscience.com/contrail-or-chemtrail/

A kamu repülőgépek:
contrailscience.com/fake-hoax-chemtrail-videos/

Pilóták tüntetnek a chemtrail ellen (vagy kamu?):
www.hoax-slayer.com/pilot-chem-trails-protest-hoax.shtml

Hivatkozni nem tudom, de utána lehet járni, ami a levegőben történt 39000 ppm alumíniumkoncentrációt nem lehet mérni a levegőben, mert azonnal oxidálódik. Arról meg nem beszélve, hogy a 39000 ppm kb 4%-ot jelentene :) Már persze, hogy feltételezzük, hogy a valósággal ellentétben ezt komolyan mérni lehetne, mekkora lenne az Al részecske mérete? Komolytalan nagyon, tudományokban jártasabb emberek kapásból kiröhögik.

Én már csak azt nem értem, ha ennyi mindenről kiderült, hogy micsoda, miért ragaszkodnak az emberek a hülyeséghez?

Azért gyűjtöttem és osztom meg ezeket, hogy azok ébredjenek fel, akik számára a tényeken alapuló döntéshozatal enyhén szólva távoli, ellenérv esetén rosszabb esetben fenyegezőznek (itt éppen nem divat, de aki vitatkozott már keményvonalas konteóssal, tudja miről beszélek), káromkodnak stb. és ők nevezik "agyhalott", "agymosott" embereknek a valójában racionálisan gondolkodó embereket. Persze, aki nem tud gondolkodni, annak a nem-gondolkodás a gondolkodás, szóval a szempontjából igaza is van, de a világ nem tőlük áll.

Elnézést, ha megbántottam valakit, de remélem, a fenti példák által kicsit sikerült tiszta vizet önteni a pohárba. Sebestyén Balázsnak is erősen javaslom eme bejegyzést.

J_O_L_A_N 2013.09.28. 18:36:16

Egy kis magyarázó kiegészítést tennék.

A chemtrailesek "bibliája" a Mi a fenét permeteznek ezek? című film 42. perce körül bizonyítékként mutogatnak egy elemzést, miszerint 39000 ppm alumíniumot (+ egyéb fémeket) mutattak ki a levegőben. Igazán jó bizonyíték, csupán egy oszlopdiagramot tartalmaz, se cím, se vizsgáló labor neve, semmi, ilyet bárki készíthet MS word-el, nem bizonyít semmit.

A másik probléma ott van, hogy alumínium megnevezés szerepel az első oszlop alatt, holott a fém alumínium levegőben aligha fordulhat elő. A fém alumínium oxigén jelenlétében azonnal oxidálódik a felszínén, az oxidréteg nagyon stabil és nem reakcióképes, valamint védőréteget képez és bizonyos mélységig megvédi a fém felületét a további oxidációtól. Mivel valószínűsíthetően finom porszemcsékről van szó, a felületi oxidréteg aránya az oxidálatlan fématomokhoz képest a por szemcseméretének csökkenésével arányosan nő, egy bizonyos szemcseméret alatt már csak oxidról beszélhetünk. Így, hogy alumíniumot írtak, eleve megkérdőjeleződik az egész hitelessége.

A harmadik probléma, hogy a ppm mértékegység nem használható szilárd anyag légnemű anyagban való koncentrációjának meghatározására, azt csak mg/m3 mértékegységben lehet megadni. Gázok esetén a ppm (parts per million) mértékegység azt jelzi, hogy minden egymillió légköri összetevőből hány darab az adott komponens, de csak gázmolekulák mennyiségének meghatározására alkalmas a többi gázmolekulához képest. Ha 400 ppm szén-dioxid van a légkörben, az egyszerű eset, a szén-dioxid is egzakt molekula, az O2, N2, H2, NO, stb molekulák is, így a darabszámuk összehasonlítása egzakt eredményt ad. De az alumínium, mely szilárd halmazállapotban van jelen a légkörben uralkodó hőmérséklettartományokban, és nem különálló molekulákat hanem fémrácsot alkot, hogy hasonlítható össze a gázmolekulák számával egzaktul? Sehogy. Atomi méretre képtelenség aprítani, egy egészen apró porszemcse is milliárdnyi atomot tartalmaz, így ha azt mondanánk hogy 1 ppm az alumínium koncentráció, mivel 999999 légköri gázrészecskére jut 1 db alumíniumszemcse, annak az egy szemcsének a tömege ki tudja hány nagyságrenddel nagyobb lenne az őt tartalmazó gáz tömegénél. Ennyi erővel beletehetünk egy edénybe egy tonnás alumíniumgolyót, és ráeresztünk 999999 gázmolekulát, arra is mondhatnánk hogy csak 1 ppm az alumínium-koncentráció ebben a gázelegyben:)
Tehát értelmezhetetlen a mértékegység, teljesen irreális, áltudományos, nyilvánvaló átverés a 39000 ppm alumíniumkoncentráció, ilyen elemzést egyetlen labor sem végez.
Ez csak egy "bizonyíték" megcáfolása, de az egész film ilyenekből áll...
Számomra csak az a kérdés, kinek az érdeke ilyen tudatosan hazug filmeket készíteni? :)

cskiss84 2013.09.28. 22:23:39

@J_O_L_A_N @AntiKorrupt : Remélem, ezen utóbbi 3 poszton sokan elgondolkodnak, jól kiegészítik egymást.

Mészáros Laci 2013.09.29. 07:30:33

@Hammer:

A tudományos módszer világos, de akkor miért nem fogadja el mindenki? Erre van tudományos magyarázat?

cskiss84 2013.09.29. 10:31:36

@Mészáros Laci: Mert van akinek magas, meg sem akarja hallgatni, túlságosan paranoiás, vagy annyira önállótlan gondolkodású, hogy ha a világhelyzetén azt írják neki, az ég márpedig zöld, feltétel nélkül elfogadja?

Szerintem minden lehetséges választ leírtam itt :)

Igen, gúnyolódtam :)

Mészáros Laci 2013.09.29. 10:52:28

@cskiss84:

A pedagógiát vagy inkább a pszichológiát tudománynak tekinthetjük?

Nem olyan egzaktul, mint a klasszikus mechanikát, hanem inkább mint a statisztikus fizikát, ahol egy-egy konkrét gázmolekulára nem tudjuk felírni az általános gáztörvényt, de átlagosan azért kimondhatóak az összefüggések.

Ha ebben akárcsak feltételesen megegyezhetünk, akkor talán párhuzamba állítható a chemtrail-hívők fizika területén megfigyelhető korlátoltsága, és a fizikához értők korlátoltsága:

a reáltudományokban jártas emberek sokszor képtelenek felismerni azt az önmagukon is megtapasztalható jelenséget, hogy a fölényeskedés és a gúny minden beszélgetésben kontraproduktív :)

Mészáros Laci 2013.09.29. 10:55:39

@cskiss84:

"Én már csak azt nem értem, ha ennyi mindenről kiderült, hogy micsoda, miért ragaszkodnak az emberek a hülyeséghez?"

Ez vajon csak szónoki fordulat, vagy valóban nem érted, és szeretnéd tudni?

cskiss84 2013.09.29. 11:17:56

@Mészáros Laci: Szónoki fordulat volt. Természetesen értem.

"Ha ebben akárcsak feltételesen megegyezhetünk, akkor talán párhuzamba állítható a chemtrail-hívők fizika területén megfigyelhető korlátoltsága, és a fizikához értők korlátoltsága:
a reáltudományokban jártas emberek sokszor képtelenek felismerni azt az önmagukon is megtapasztalható jelenséget, hogy a fölényeskedés és a gúny minden beszélgetésben kontraproduktív :)"

Ebben nagyon nem értek veled egyet, itt nem egyik oldal, másik oldal van. Legalábbis ami engem illet.

cskiss84 2013.09.29. 11:18:48

@Mészáros Laci: Persze azzal a kijelentéseddel "hogy a fölényeskedés és a gúny minden beszélgetésben kontraproduktív :)" természetesen nem vitatkozok:)

Mészáros Laci 2013.09.29. 12:09:19

@cskiss84:

valóban nem "egyik oldal, másik oldal" van, de azért sajátos, hogy aki a fizikához ért, lenézi azt, aki nem ért a fizikához, és közben hasonló korlátoltságot tanúsít olyan területen, amihez meg ő nem ért.

kicsit fentebb, 17:20:44-kor és 17:22:59-kor írtam még erről; most lazítottam kicsit, de megyek vissza a tetőre dolgozni.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.09.29. 12:15:53

@Mészáros Laci: van itt mellettem egy tartály "aluménium - kiszórni a nyócker fölé" feliratú hordó, átküldjem?

cskiss84 2013.09.29. 12:24:52

@Mészáros Laci: Na tisztázzunk valamit.
Egyáltalán nem nézem le azokat, akik nem értenek a fizikához. Azokat nézem le, akik megannyiszor láthatták, olvashatták, hogy ez az egész mekkora hoax, magukat viszont mégis azok fölé emelik, akik a józan ész segítségével megpróbálnak valami gondolkodás-szerűt beléjük erőltetni.

Miben is tanusítottam korláltoltságot, elárulod, mely az a terület, amihez szerinted nem értek? Ha arra gondolsz, ezek tudományos tények, amikről beszélek, a spiritualizmusnak, meg a ngy összefüggések keresésének a szóban forgó tényekhez vajnyi kevés köze. Vagy lehet, hogy nem értetted meg, hogy szerintem tényleg nem csak egyik, vagy másik oldal van?

Előre is köszi.

Mészáros Laci 2013.09.29. 12:25:07

@sixx:

ööö... minek köszönhetem a megtisztelő bizalmat?

Mészáros Laci 2013.09.29. 12:27:09

@cskiss84:

Hát akkor nem értem, mi a szösz van, mert (ha jól értem) egyetértesz azzal, hogy gúny és fölényeskedés kontraproduktív, viszont gúnyosan és fölényesen kezeled azokat, akik nem értenek a fizikához.

Mészáros Laci 2013.09.29. 12:27:48

@sixx:

a válasz is :-)

(rám bízod, hogy szórjam szét, és nem tartasz attól, hogy eladom a színesfémtelepen)

Mészáros Laci 2013.09.29. 12:28:33

@sixx:

vagy azt a benyomást keltettem volna, hogy chemtrail-hivő vagyok? valamelyik fiókomban van egy oklevelem fizika oktv első helyezésről :)

Gillett3 2013.09.29. 12:28:35

@berczy04: Jogos észrevétel, csak a tudomány és az összeesküvés-elméletek igazolása között az a különbség, hogy a tudományos eredmény mérhető, megismételhető, DOKUMENTÁLT (nem egy 90 perces Youtube videóban) és logikusan fel van építve, míg a másik oldalon marad a fals következtetés és a hit (a repülőből alumíniumot permeteznek. A talajban alumínium van. A talajba a repülőből került az alumínium). Egyébként láttam már régebben a sokat linkelt videót, valóban érdekes, de azért valljuk be, nem egy doktori disszertáció. Félreértés ne essék, én nem vagyok fizikus, csak vagyok akkora szkeptikus barom, hogy utánanéztem a fizika ezen részének (bátran ajánlom mindenkinek, aki fél a kondenzcsíkoktól).
A vita egyik ismérve, hogy különböző érvekkel, pro és kontra igyekszik mindkét fél bizonyítani a saját igazát. Itt a következő történik: a konteós fél rossz minőségű videókat linkelget félelmetes zenei aláfestéssel, meg olyan "nem mainstream" rétegvideókat, amilyeneket a Youtube a "conspiracy" szó bepötyögése után a második oldalon kidob. Ezután szkeptikus táborból pedig valaki 3 mondattal megcáfolja a 30 perces videót.
Nekem nincsen problémám a konteósokkal egyébként, sem magukkal az elméletekkel, mindenki azt hisz amit akar, leszarom. Ugyanakkor megdöbbentő, hogy ma a "hiteles forrás" mit jelent egyeseknek. Fizika könyv kontra hatásvadász amerikai újságíró. Könyörgöm, gondolkodjunk többet!

cskiss84 2013.09.29. 12:32:50

@Mészáros Laci: Nem, nem azokkal fölényeskedek, de nem érted, miről beszélek. Azokkal az ostobákkal, akik még a végén nekem magyarázzák meg, hogy kiszarták a spanyolviaszt, mert józan érvekkel magyarázok. Ahelyett, hogy elfogadnák, letámadnak a maszlaggal. Pont. És ez nem egy "hogy keletkezett a világ", "mi Isten", "igaz-e a húrelmélet" kérdés, hanem egy baromi egyszerű dolog, kamu, hoax. Nos, azt nézem le, akik a bizonyítékok ellenére nem hajlandók hinni nekem, de azt simán beszopják, hogy 3 idegen űrhajó tart a bolygónk fele, Magyarország valójában több-tízezer éves, valami titkos cionista háttérhatalom irányítja bolygót, Jézus magyar volt, a dohányzás megvéd a tüdőráktól, chemtrail, soroljam még? Na, én ezeket kezelem gúnyosan és fölényesen. És nevetek rajtuk. Mert megérdemlik.

Mészáros Laci 2013.09.29. 13:14:14

@cskiss84:

...de ha tudjuk, hogy kontraproduktív (tehát a chemtrail-hívőket csak megerősíti hitükben), akkor mi célt szolgál a fölényes és gúnyos hang?

cskiss84 2013.09.29. 16:18:27

@Mészáros Laci: Hogy érezzék a törődést :)

in Tyler we trust 2013.09.30. 12:39:14

ez a topik csodálatos! :D

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2013.10.02. 15:16:05

@AntiKorrupt: Nadehát a gonosz háttérhatalomnak AKKORA befolyása van hogy képes mindenkit a legutolsó amatőr vegyészig is lefizetni, így sosem derül ki semmi. :)

harzs 2013.10.13. 18:57:39

A szkeptikusoktól kérdezem: néztetek mostanság kicsit is huzamosabb ideig az égre? A saját szememnek hiszek, és annak, hogy zsigerből érzem, hogy valami természetellenes folyik az orrunk előtt valahányszor az eget kémlelem egy-egy ominózus napon. Nehezen megmagyarázható pl. amikor a következőt kísérem végig a tekintetemmel: két repülő egymással párhuzamosan halad, közel egymáshoz, sűrű, tömött és hosszú csíkot húzva maguk után, amik egy kanyarban kezdődnek (mintha irányba álltak volna) majd egy pontban érnek véget. Perceken belül még egy ilyen páros érkezett, végrehajtva méteres pontossággal ugyanazt, és csak, hogy még meggyőzőbb legyen, követte őket nr5 és nr6 is. Mindez egy negyed órát vett csupán igénybe, nem sokan láthatták (amúgy levideóztam). A következő órákban ez a kétszer is megerősített csík-kettős egy frankó kis felhővé állt össze. Ez egy példa a rengetegből, ami itt 5 nap per hét folyik itt ahol élek... Nem ítélkezek és nem győzködök senkit, továbbá próbálok racionális maradni, csupán arra kérek mindenkit aki véleményt nyilvánít, hogy szánjanak rá legalább egyszer egy fél órát arra, hogy a saját szemükkel nézik végig ezt a szürreális mozit az egünk vásznán egy ilyen "csíkos" napon. Üdv

Mister Gumpy 2013.11.27. 12:49:56

@nawazzeg: Én "úgy tudom" :-), hogy nem a turbinákból jön, hanem külön tartályból eregetik. Szóval attól függetlenül, hogy valszín egy oltári baromság az egész, nekem a te érved nem működik. Amúgy kémiailag vagy mechanikailag enné meg a turbinákat?

Mister Gumpy 2013.11.27. 12:58:30

@harzs: Ad egy, bizonyos helyeken elég pontosan megadott repülési csatornák vannak. Többször laktam már olyan helyen a világon, ahol minden nap pontosan ugyanazon sávban húzott el soktucat repülő. Ad kettő, negyedórán keresztül simán lehet a légnyomás, páratartalom stb pont olyan egy helyen, hogy ott kialakul felhő a kondenzcsíkokból, máshol meg nem. Ad három: tudod, milyen logisztikai feladat lenne direkt ennek a kedvéért szervezni a légi személyszállítást egy csomó különböző országban, csomó különböző légitársasággal? Hány ezer embert kéne ehhez megvenni, tutira, hogy ne évtizedekkel ezelőtt robbant volna már a botrány, nyilvánvaló bizonyítékokkal?
süti beállítások módosítása