Nálunk simán lebuzizhat valaki élő adásban bárkit, ahogyan Sebestyén Balázs tette azt nemrégiben egy egyetemistával, Teczár Szilárddal, aki arról híres, hogy az Egyenlő Bánásmód Hatósághoz fordult azért, mert vannak olyan szórakozóhelyek, ahol a lányokat ingyen engedik be a buliba, míg a férfiaktól pénz kérnek. Teczárt nem az zavarta leginkább, hogy a férfiakat diszkriminálják, hanem hogy a „szórakozóhelyek azt üzenik a nőknek, hogy passzív nyeremények, akiket a cselekvő és fizetőképes férfiaknak meg kell szerezniük". Ezzel szerinte gátolják a nők önálló érvényesülését, és prédának tekintik őket. A hatóság igazad adott neki.
Teczár buzgalmát igen sokan túlzottnak tekintették, nem örült nekipéldául a Fidelitas sem, aki egyenesen az év buzgómócsingjának nyilvánította az egyetemistát. Csakúgy mint Sebestyén Balázs, ennek élő műsorban hangot is adott, azzal érvelve, hogy az egyetemistát nyilván azért zavarták a lányok, mert a fiúkat szereti.
Teczár Szilárd a Borsnak úgy nyilatkozott, alpári hangot ütöttek meg vele szemben, és bár tudja, hogy Balázsnak annyi esze van, mint „egy talicska málnaszörpnek", fontolgatja, hogy bírósághoz fordul, de legalább szeretné, ha bocsánatot kérnének. Az újság megkereste Balázsékat és a rádió képviselőit is, hogy mikor kérnek elnézést, de nem kívántak nyilatkozni.
Ezzel szemben a világhírű színész, Alec Baldwin beszélgetős műsorát már azért megszüntette a MSNCB, mert privátban, a saját lakása előtt lebuzizott valakit. Szerencsétlenségére a jelenetet valaki éppen felvette, és természetesen nyilvánosságra is hozta. Baldwin – Balázzsal ellentétben - elnézést kért, és nyilvánosan megígérte, hogy ezentúl jobban megválogatja a szavait. Ez sem segített rajta azonban, a csatorna már a homofób kijelentése után egy nappal, november 15-én felfüggesztette a televíziós show sugárzását, és nem is tervezi újraindítani, pedig a nézettségi adatok nem voltak rosszak.
Nálunk ezzel szemben Sebestyén Balázs gyakorlatilag azt csinál amit akar: butíthatja a népet összeesküvés-elméletekkel és viccelődhet mások nemi szervének a méretével és nemi identitásával, a Morning Show-t a Class FM büszkén vállalja.
Balázsnak szerencsére nem kell egyedül megvívnia a buzik elleni harcát, csatlakozott hozzá hasonló színvonalat megütő barátja, Schobert Norbi is, aki védelmébe vette Balázst, és a Facebookon intézett kirohanást az egyetemista ellen "Teczár Szilárd! Kérj bocsánatot a Nőktől! Most úszol az egy perc hírnévben és Sebestyén Balázsnak támadsz? Az én véleményem: Te kérj bocsánatot a Nőktől!!!" - írja az update pápa, akinek a bejegyzését érdemes elolvasni, mert minden szava aranyat ér. Mint például ez a mondat itt: "A fajtád miatt sok Nő melózik, miközben az ilyenek otthon tévéznek." Na és ez:"Vezessenek áramot a férfiak heréjébe miközben a nejük szül?"
Norbit csak a rajongói hozzászólások szárnyalják túl, nem csoda, a sok hasonló véleménnyel bíró támogató láttán Sebestyén Balázsnak büszkén dagad a melle. Ha elül ez a kis vihar foglalkakozhat végre azzal, amihez igazán ért: a kondenzcsíkokkal.
2013.11.27. 11:15:59
westhammer · http://whufc.blog.nepsport.hu/ 2013.11.27. 11:41:13
Azért mert valaki nő, menjen ingyen egy buliba? Szerintem ne, pont azért mert ő is ki tudja fizetni.
Oda is el kéne jutnia valaha a társadalomnak, hogy rájöjjön, a férfiak ne azért engedjék előre a nőket, mert az a nők joga, hanem mert udvariasak.Van olyan női ismerősöm, aki kikéri magának hogy előre engedjék, pedig ő nem is szüfrazsett.
2013.11.27. 11:53:56
2013.11.27. 11:57:54
Alick 2013.11.27. 12:00:18
Vagy ha alapérték a "politikai korrektség" (a másság elfogadása), miért is sértőbb ha valakit lebuziznak, mintha azt mondanánk rá, hogy a szőke csajokat szereti? Legfeljebb téves a minősítés, de nem sértő...
2013.11.27. 12:01:44
fortune hai 2013.11.27. 12:02:14
amit te csinálsz, azt szemforgatásnak hívják, pontosan tudjuk, mit akart kifejezni S.B.
westhammer · http://whufc.blog.nepsport.hu/ 2013.11.27. 12:04:04
Boka1 2013.11.27. 12:04:20
vitaygeorgina 2013.11.27. 12:04:41
Ha Teczár buzi lenne, annak mi köze ahhoz, hogy a szórakozóhelyekre a nők ingyen mehetnek be?
Így az óvodások érvelnek, ahogy Balázs.
Theremin 2013.11.27. 12:06:58
És ha Teczár gyereket zavarja, hogy egy szórakozóhely húspiac jellegü akkor mi van? Szerinte mirõl szól egy szórakozóhely? Polkorrekt illedelmes beszélgetésrõl a világbékérõl? Az ilyen önkéntes buzgómócsingoktól nem megy a világ rendesen.. Balázs amellett h igaza volt, tényleg elég nagy gyökér.
easydc71 2013.11.27. 12:08:36
Theremin 2013.11.27. 12:10:09
Jimbo75 2013.11.27. 12:13:24
2013.11.27. 12:13:32
vitaygeorgina 2013.11.27. 12:13:58
Teczár annyit állít, hogy ha a férfiaknak fizetni kell, a nőknek meg nem, az diszkrimináció. Nem látom be, hogy ez miért ne lenne igaz.
És azt meg pláne nem értem, hogy ezt egy férfi, akár buzi, akár nem, miért ne gondolhatná ugyanígy.
fortune hai 2013.11.27. 12:16:13
2013.11.27. 12:17:07
2013.11.27. 12:17:34
Thoras 2013.11.27. 12:17:39
BSz 2013.11.27. 12:17:57
Ha valaki rádióban buzizik, az rossz, érteem? Akkor is ha az illető valóban meleg, akkor is, ha nem.
Egyébként már ülnek azért hosszú éveket emberek, mert másokat 'lemagyaroztak' ökölrázás közben.
pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.11.27. 12:18:14
Ennyi erővel az ún. pozitív diszkrimináció is jogsértő, mint pl. a kismamaülés a buszokon (ahol T.Szilárd, az előzmények alapján erősen feltételezhetően nem adja át a helyét, ha felszáll egy idős ember vagy egy állapotos nő, nehogy megsértse emberi méltóságában, hogy gyengének vagy elesettnek nézi. vagymittudomén).
Őszintén szólva ez az egész tényleg egy vaskos buzgómocsingozás volt.
Peetee 2013.11.27. 12:18:37
Ha én a feleségemmel megyek le egy olyan szórakozóhelyre, ahol én fizetek magam után, ő pedig ingyen megy be, akkor ő is egy kurva, ő is egy préda? Szerintem nem. Nagyon nem. Ő a feleségem és mi együtt szórakozunk a barátainkkal, ismerősökkel.
F@sz a fülébe ennek Teczár gyereknek. Bebizonyította, hogy igazi belevaló magyar gyerek, akinek a sz@r sem elég büdös!!!
rkg 2013.11.27. 12:20:16
így már érted?
fortune hai 2013.11.27. 12:21:02
vitaygeorgina 2013.11.27. 12:21:07
a nőknek fizetni kell a belépőért, a férfiak meg mehetnek ingyen, hogy minél több férfi legyen, akik közül a nők válogathatnak, és minél több férfit levadászhatnak (hogy az eredeti gondolatban használt szóval éljek). A férfiakat ki lehet tenni a "húspiacra", hogy nagyobb legyen a választék? Én úgy látom, hogy ilyesmi nem létezik a mai világban. Akkor a nőkkel miért elfogadott ez?
És nem kérek olyan válaszokat, hogy hülye feminista vagyok, mert itt nem a személyemről van szó, és nem tartom magam feministának, ha ebben a kérdésben egyenlőségről álmodozom.
Ráadásul ebben az esetben a nők anyagilag kedvezményezettek, a férfiakon van a többletteher, nekik is egyenlőtlen ez a helyzet.
Ha ők szívesen fizetnek, csak azért, hogy a nők ingyen mehessenek be, és minél többen legyenek, az már a prostitúció irányába mutat. (Nem, nem azt írom, hogy prostitúció, hanem hogy annak az elvét karcolgatja.)
terrormaci 2013.11.27. 12:22:20
Lük 2013.11.27. 12:22:48
BSz 2013.11.27. 12:23:40
Egyébként több fizető vendég lesz a helyen, a verseny miatt lejjebb mennek az árak!
Ja hogy akkor hogyan csalogatjuk be a lányokat *egget rázni!? Tessék olyan társadalmat építeni, ahol nem csak a kétségbeesett 30-asok meg a 16 éves tini lányok mennek (ingyen) 'szórakozni'.
2013.11.27. 12:24:08
Theremin 2013.11.27. 12:24:25
Teczár úr abszolut beleillik a csapatba
fortune hai 2013.11.27. 12:24:38
politikailagnemkorrekt 2013.11.27. 12:24:41
Borenbukk 2013.11.27. 12:24:48
politikailagnemkorrekt 2013.11.27. 12:27:01
2013.11.27. 12:27:04
vitaygeorgina 2013.11.27. 12:27:29
És a férfiakra nézve sértő az is, hogy szerinted egy vita férfias elintézési módja annyi, hogy:
Te buzi vagy.
Te meg egy pöcs.
Én ennél többre tartom a férfiakat.
raven_seldon 2013.11.27. 12:27:33
2013.11.27. 12:27:46
Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.11.27. 12:27:46
2013.11.27. 12:28:00
Én inkább a Balázs helyében őt perelném be mert ezt állította:
"fel szeretném hívni gondolkodó embertársaim figyelmét arra, hogy ma Magyarország egyik legnépszerűbb rádióműsorában legitim érvként hangozhat el a „nincs igazad, mert buzi vagy” állítás."
Na, ne má'!
Jól fel kell tupírozni a semmit (Doboz)aztán ugyanezt kell tenni a buzizással.
Sikerült mindkettő.
fortune hai 2013.11.27. 12:28:26
rudebwoi 2013.11.27. 12:28:31
www.youtube.com/watch?v=64al8TvGYjw
mdi 2013.11.27. 12:29:03
Nem nyertél, próbálkozz újra!
vitaygeorgina 2013.11.27. 12:29:17
Theremin 2013.11.27. 12:29:32
De még mindig nem érted az eredeti értelmét a dolognak: KEDVEZZÜNK a nöknek, hogy többen legyenek és javuljon a nemi arány! Ha szerinted egy szórakozóhely nem a párkeresésrõl és a másik nem mustrájáról szól az a te dolgod, csak ez nem igaz. A végén amúgy bármennyire kardoskodsz, feminista érveid vannak, amik unos untalan elvéreznek egy valós élethelyzetben.
rudebwoi 2013.11.27. 12:29:34
2013.11.27. 12:30:38
vitaygeorgina 2013.11.27. 12:31:33
Persze, százszor láttam, most is jó volt megnézni. A kérdés attól még nem ilyen egyszerű.
Theremin 2013.11.27. 12:32:27
2013.11.27. 12:32:48
rudebwoi 2013.11.27. 12:33:00
" hogy fogod kihordani a magzatot, belerakod egy szatyorba?" :D
koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2013.11.27. 12:33:11
pokaegon 2013.11.27. 12:33:16
a jogok mellé kötelezettségek is párosulnak (sorkötelesség pl., ami _jelen_ pillanatban Mo-n nem aktuális).
"hogy ne legyen semmilyen különbség a férfiak és a nők között": pl. azonos nyugdíjkorhatár és nyugdíjkedvezmény, az ingyen piá és belépés kevésbé érdekel.
Teczár Úr, egy újabb kör?
Ha sikerülne levinni a férfiak nyugdíjkorhatárát, egy szoborállítás sanszos lenne.
Borenbukk 2013.11.27. 12:34:33
Ehm... Erre mondanal egy peldat?
Theremin 2013.11.27. 12:34:56
2013.11.27. 12:35:53
fortune hai 2013.11.27. 12:36:39
indapass90210 2013.11.27. 12:36:53
Én már csak egy sört kérek!
Theremin 2013.11.27. 12:37:34
vitaygeorgina 2013.11.27. 12:37:57
"Ha szerinted egy szórakozóhely nem a párkeresésrõl és a másik nem mustrájáról szól az a te dolgod, csak ez nem igaz."
Menjen mindenki szórakozóhelyre, mustrálgassa a másikat, szedjenek fel nők férfiakat, férfiak nőket. Ez engem nem zavar. Szerinted Teczárt (hogy az eredeti felvetésnél maradjunk) ez zavarta?
Másról van szó.
Egyébként tartok tőle, hogy a mi beszélgetésünk is off itt, mert itt arról van szó, hogy Balázs sok olyat megtehet következmény nélkül, amit másnak nem néznek el.
2013.11.27. 12:38:40
De úgyis tudod, csak indul a libsilemez, gondolom.
2013.11.27. 12:39:29
pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.11.27. 12:39:58
Aztán szóról szóra azt is, ami tiltja egy kocsmai belépő elengedését nőknek vagy bárki másnak.
Köszönöm.
Ja és a szabad akarat csak akkor érvényesülhet, ha te döntöd el, hogy kinek adod át a helyet a buszon, de akkor nem, ha van egy saját tulajdonú szórakozó helyed és te úgy döntesz, hogy a nőktől nem kérsz belépőt?
Borenbukk 2013.11.27. 12:41:51
Sok helyen a feminista ervek elvereznek/tek valos elethelyzetekben. Mint peldaul, hogy milyen abszurd otlet mar, hogy a noknek szavazati joga legyen. Vagy hogy egy no szava a birosagon nem er semmit, ha nincs egy ferfi mellette, aki alatamasztja. Vagy hogy egy apa megolheti a lanyat, ha az a csalad becsuletet megsertette.
Ebbol szerintem leszurhetjuk, hogy b...tod az elethelyzeteket. Btw ahogy latom, amit te elethelyzetnek nevezel az alatt altalaban szokast, beidegzodest ertesz.
2013.11.27. 12:42:01
vitaygeorgina 2013.11.27. 12:43:24
A női egyenjogúságért harcoló szüfrazsettek pont az szerették volna elérni, hogy ne legyen semmilyen különbség a férfiak és a nők között, lásd szavazati jog, munkavállalási jog, hiszen a nők is el tudnak egyes munkákat ugyanúgy végezni mint a férfiak. "
A nagy felháborodásban azt látni kéne, hogy ez egy pongyola megfogalmazás. Mi az, hogy ne legyen semmilyen különbség a férfiak és nők között? Ez a mondat nem alkalmas arra, hogy vita alapjául szolgáljon, csak dühöt vált ki, és a köd jogosan borítja el az agyakat.
Egy pontosabb megfogalmazás sokat segítene a dolgon, hogy mik is azok a dolgok, amikben lehetne egyenlőség, és akkor nem kötne le felesleges energiákat az, hogy idegesen felsoroljuk azokat, amikben nyilván soha nem lesz egy férfi és egy nő egyenlő.
Borenbukk 2013.11.27. 12:44:03
(Nem, nem tudom. Nem tudom, te hogy vagy vele, de en nem szerepet jatszok.)
Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.11.27. 12:47:15
vitaygeorgina 2013.11.27. 12:48:27
Annyiban nem értünk még egyet, hogy én magát az elvet tartom sértőnek, és azon próbálnék változtatni, te pedig tüneti kezelést alkalmazol (akit zavar, nem menjen oda).
A youtube videót kösz, a beszélgetést is.
npi 2013.11.27. 12:48:58
fortune hai 2013.11.27. 12:50:15
2013.11.27. 12:52:42
vitaygeorgina 2013.11.27. 12:52:44
"Igen..én férfiként szívesen venném, ha lenne olyan szórakozóhely, ahol nekem nem kellene fizetni. Persze csak akkor, ha rajtam kívül nem kizárólag férfiak lennének ott... akkor én most homofób vagyok?
Erre csak annyit mondanék, hogy én látok egy elég nagy logikai bakugrást ebben a felvetésben.
Ha rajtad kívül csak férfiak lennének ott, akkor ők mind homoszexuálisak lennének? Vagy hogy is van ez pontosan?
Meccsre se jársz, meg focizni, mert nem szereted, ha rajtad kívül csak férfiak vannak ott? Mert homofób vagy?
Természetesen semmi problémát nem látok abban, hogy olyan helyen akarsz lenni, ahol sok nő van (ha már megkérdeztél).
megint 2013.11.27. 12:53:04
Szelid sunmalac 2013.11.27. 12:53:19
Egyebkent nem vagy kicsit forditva bekotve?
fortune hai 2013.11.27. 12:56:55
sage5 2013.11.27. 12:57:24
Ket dolog jott le belole:
1. Teczár Szilárd buzi.
2. A postolo feminista. - Lazitson inkabb.
Ja es ha Alec Baldwin csak magyarorszagon lenne sztar/celeb, meg most is nyilvanosan buzizna, es kevesbe lenne politikailag korrekt. Hogy ez jo-e vagy sem, kiki dontse el maga.
2013.11.27. 12:58:33
Elchango 2013.11.27. 12:59:19
Olyan tenyerbemaszo homokos pofatok van,hogy szegyen egy nyelvet beszelni is veletek es egy orszagban elni.
A het luzere(i) a velveten remelem Ti lesztek ket aljas senki.
Hajra Teczan! Jol csinaltad! Csak igy tovabb! Ferfi es No egyenlonek szuletett es ezt meg S. Balazs es S. Norbi sem tudjak felulirni............
vitaygeorgina 2013.11.27. 13:01:22
Azt sem mondta senki, hogy a feministák akarják egyedül eldönteni, hogy miben legyen egyenlőség, és miben nem. Bizonyára van erről számtalan társadalmi diskurzus, és sajnos fogalmam sincs tolonganak-e ott a férfiak, hogy részt vehessenek benne, hogy férfiak és nők együtt találják ki, hogyan lehetne olyan társadalmi berendezkedést kialakítani, ami mindenkinek jobban megfelel. A jelenlegi (szerintem) a férfiaknak felel meg jobban.
Nyilván lehetne beszélni a fizetésről is (azt miért nem látod problémának, hogy egy férfi ugyanazért a munkáért több pénzt kap, amúgy? ), de a feministák jelenlegi munkája sokkal több jelenséget érint, olyat, ami sokkal húsbavágóbb. Húsbavágóbb a szórakozóhelyek belépőinél is, teszem hozzá.
És tisztában vagyok azzal, hogy nem egy Sebestyén Balázs viselkedését leíró poszt alatt lehet ezt legjobban kifejteni, ahol a társadalmi egyenlőség kérdése annyiban sem tisztázott, hogy egy népszerű rádiós megsérthet-e valakit vélt identitásában a véleménye miatt. (Azt meg hagyjuk is, hogy Teczár nem homoszexuális.)
2013.11.27. 13:01:38
Tudom, hogy senkit nem érdekel, de azért megírom a véleményem. Értem T. Sz. eredeti problémáját, csak éppen úgy gondolom, a törvények betartása mellett minden üzlet szuverén (vagy szuvenír? vagy szuterén?) joga dönteni a belépődíjak dolgában. Vannak például olyan belépődíjas helyek, ahová 14 éven aluli gyerekek ingyen mehetnek be (többnyire szülői kísérettel). Velük miért kivételeznek, jövedelmük (zsebpénzük) általában nekik is van, és a büdös kölkök idejében tanulják meg, hogy az életben semmi nincs ingyen?! :)
Egyetértek vitaygeorginával, hogy a latens buzizással S. B. rögvest egész másra terelte a szót. Ez sajnos gyakori a mai közéletben, hogy a bulvárról már ne is beszéljek. De ha már így történt, akkor nézzük meg a Balázsról mellékelt képet, és mindenki felelőssége teljes tudatában döntse el, hogy szerinte ő tényleg a lányok kedvéért jár a szórakozóhelyekre? :)
2013.11.27. 13:02:02
Never 2013.11.27. 13:02:51
Szerintem most már leküzdöttük magunkat arra a színvonalra, hogy egy igazán tapló Jersey Shore-évadot lehetne nálunk is forgatni.
Ja, és "Alec Baldwin buzizott... Mel Gibson zsidózott..." - jót röhögnek ezen ők, miközben a villájukból a nyaralójukhoz tartanak a magángépükkel... Az Egyesült Államok társadalmánál álságosabb, kétszínűbb képmutatókat még nem hordott hátán a Föld, beleértve a spanyol inkvizíciót is (mert ugye senki nem számít a spanyol inkvizícióra...)
sage5 2013.11.27. 13:03:18
vitaygeorgina 2013.11.27. 13:07:29
És gondolom, abban is egyetérthetünk, hogy ha néhány nő kihívóan öltözködik, abból nem lehet általános következtetéseket levonni, és olyanokat mondani, hogy a NŐK.
A nőkre is igaz ezeken a szórakozóhelyeken ugyanez, felnőtt emberek (már ha nem 16 évesek persze), eldönthetik, hogy össze akarnak-e jönni valakivel, annyi a lényeg, hogy ez mindig két fél közös döntése (kellene legyen). Szerintem olyat mondani, hogy szegény férfiakat levadásszák a pénzéhes nők, az téves elképzelésen alapul.
Nagykevély 2013.11.27. 13:08:33
Azért jó, hogy még nem tartunk ott az USA-ban sem, hogy "buzizásért" és "zsidózásért" teljes vagyonelkobzás és száműzés jár.
Szelid sunmalac 2013.11.27. 13:08:55
2013.11.27. 13:09:16
pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.11.27. 13:11:42
Never 2013.11.27. 13:11:52
2013.11.27. 13:11:54
pizzaboy 2013.11.27. 13:12:16
Megfogtad a lényeget, mert szerintem elég nagy probléma, hogy ez egy nőt sem zavart eddig. A nők eleve, tudatalatt alárendelt szerepet vállalnak ezzel, miközben a férfiak is ezt a szerepet erősítik azzal, hogy farkasfalkaként nekiugranak Teczárnak. Játszunk el a gondolattal egy kicsit: én személy szerint nem venném jó néven ha egy szórakozóhelyen a férfiak ingyen bemehetnének, míg a nőknek fizetnie kellene. Nem mondaná egy igazi férfi, hogy basszák meg velem ne kivételezzen senki! Egy igazi nő (akinek van tartása), szerintem hasonló véleményen kellene, hogy legyen.
MACISAJT 2013.11.27. 13:12:51
Bőven volna valódi kérdés, pl. hogy a nők miért mehetnek hamarabb nyugdíjba, ők miért mehetnek 40 év után.
De ha nagyon fokozni akarja, akkor indíthatna eljárást annak megszüntetésére, hogy a nők se élhessenek többet mint a férfiak:)(mert jelenleg, ugye)
Ami meg a "buzizós ügyet" illeti.
A műsorvezető ezt mondta: „Nem az van, hogy Szilárd a pasikra gerjed?” Majd hozzáfűzte, hogy „Csak kérdezem, nem állítom”
Majd elhangzott: „Megnéztem, és a képe alapján mindent értek, nem is kellett tovább gondolkodnom, csajozni nem hiszem, hogy jár, esetleg lement meginni egy Fantát”.
Na most. Tetszik tudni mi a vérfagyasztó az egészben?
Hogy Balázs tényleg játszi könnyedséggel beletrafált. (ettől van ez a műcirkusz itt az Indexen is).
Tényleg elég már ránézni ennek (is) a képére/aktivitására/közegére ..és máris tudsz mindent.
Szelid sunmalac 2013.11.27. 13:14:49
1. Ha egy klub belepot szed, mert ki kell fizetni a fellepok gazsijat, a szemelyzetet stb, rendben. Kiszamolja, hogy mondjuk mindenkitol 500 forint fedezi az elkepzeleseit.
Az eddigi gyakorlat szerint a ferfiak fizetnek 1000-et, a nok semmit. Ha en egyedul megyek bulizni, akkor nem akarok galans lenni egy ismeretlen novel, akit eletemben nem lattam, es nem nem is akarok tole semmit. Ha a baratnommel/felesegemmel/a novel akit meg akarok dugni megyek, akkor neki ki fogom fizetni a belepojet, es o ezt ertekeli. De nekem kurvara ne szabja meg senki, hogy en egy vadidegennek fizessem ki a belopjet, mert o no
2. Minden no azert kuzd, hogy ugyanolyan jogai legyenek, mint a ferfiaknak, epithessen karriert, kapjon ugyanannyi fizetest, lehessen anyagilag fuggetlen stb. Meg aki nem is ezt valasztja, az is amellett van, hogy erre lehetoseg legyen, ha o ugy dont.
En pl. tokeletesen elismerem a fonokomet, aki no. Mondjuk, hogy ketszer annyit keres, epiti a karrierjet, el kell ismerni, de a szorakozohelyen o nem fizet, en meg fizetem az o reszet is. A sok multis kislany ilyen-olyan beosztasban buszke ra, hogy fuggetlen, de a belepojet fizessek idegen ferfiak.
Majd ha en megakarok hivni valakit, akkor meghivom.
Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.11.27. 13:15:34
Nagykevély 2013.11.27. 13:16:02
Ez így van, bár nekem volt olyan brit ismerősöm, aki szemeit forgatva felháborodott azon, hogy a magyaroknál van Negro cukorka.
Az angolszász világ a képmutatásra épül, hogy ez most a vastagnyakú kálvinizmus vagy a PC-elmebaj, tök mindegy,
Szelid sunmalac 2013.11.27. 13:16:11
blabla_blabla 2013.11.27. 13:16:45
Én meg megyek mindjárt az Egyenlő Bánásmód Hatósághoz, mert a kifli amit én vettem meg lent a boltban nem volt olyan friss, mint amit előttem megvásárolt egy nő. BOTRÁNY!
Egyszerűen félelmetes látni azt, hogy itt tartunk ebben az országban. És jól mondta - ez az elmeháborodott, buzizó, népbutító, "a viván is mekkora tahó volt" - Balázs... Egy-egy ilyen ügy, de főleg az itt látható kommentek, nagyon nagyon jó képet festenek az ország jelenlegi mentális állapotáról. Félelmetes.
2013.11.27. 13:16:45
T Sz. kedvenc újsága Magyar Narancs, meg az Index.
Szereti őket, ők meg szeretik.
Tandoori Artemisz 2013.11.27. 13:17:17
Az én orbitális seggfeje ez a gyerek, de nem csak emiatt a cinkes hülyesége miatt, csak meg kell nézni más dolgait is.
Tandoori Artemisz 2013.11.27. 13:18:17
Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.11.27. 13:19:32
Borenbukk 2013.11.27. 13:21:02
Hogy Balázs tényleg játszi könnyedséggel beletrafált. (ettől van ez a műcirkusz itt az Indexen is)."
Macikam, nezd mar meg a kedvenc politikusaid fiatalkori kepeit! Gyakorlatilag barmelyikre rauthetned a homokos pecsetet. Na ez meg a masik amirol szol itt a cirkusz. Mondjuk ironikus, hogy Balazs buzizik valakit ranezesre. De hat ilyen ez a ranezes.
sanche_ 2013.11.27. 13:22:21
@megint: "Attól még, hogy valaki bocsánatot kér nem változik meg a véleménye. Ennek az unatkozó idiótának az akciója vicc kategória, talán a nőket kellett volna megkérdezni,"
Nem mondom, hogy nincs alapja annak, amit mondasz, de tudod egy bocsánatkérésnek azért van súlya. Kellemetlen. Ciki. Hibázott. Szóval, hogy ha ezt a minimumot a celepkéktől el kell várni igenis, hogyha olyat tesznek/mondanak, amit nem illik, akkor legyen bennük, hogy ismerjék el, legalább a nép szemében tűnjön úgy, hogy bánják. Amúgy szerintem sokminden kiszaladhat az ember száján és ezeket igenis őszintén is meg tudja bánni az ember. Az már gond, ha igény sincs arra, hogy bocsánatot kérjenek.
A srác szerintem is unatkozó idióta, ugyanakkor mégsem hülyeség amit csinált. Ez nem a nőkről szólt, hanem a társadalomról. Én nem járok szórakozóhelyekre, de engem is bosszantott, ha ilyet láttam. Legyen kint bárhol egy tábla, hogy férfiaknak ingyenes, nőknek sok pénz, azt a céget egyből felgyújtanák és a feministák babakocsikkal, meg félmeztelenül őrjöngve rohangálnának az utcán.
Az ilyen dolgok tényleg baromira elkorcsosítják a társadalmat. Ha egyik oldalon kileng, akkor a másik oldalon is ki fog. Egyik oldalon természetes, hogy a nők ingyen mehetnek be discoba, a másikon pedig akkor természetes, ha megverjük az asszonyt.
Én úgy gondolom, hogy emberi lények vagyunk mind, és bár sokban különbözünk, ilyen különbségek nem lehetnek, hogy valakinek ingyen van, valakinek meg nem, mindezt nemi alapon. A nők a társadalom teljes jogú tagjai, nem többek, nem kevesebbek. Nem kell támogatni őket külön semmiben és akkor talán a férfiak tahó rétege sem hiszi azt, hogy 1726-van és a nők felett állnak.
2013.11.27. 13:25:43
"Szinte látom magam előtt a négyéves Balázskát, amint nem tudván megmagyarázni az óvó néninek, miért vette el Jani homokozólapátját, elsírja magát, elkeseredetten vállon vágja Janit, majd „Hülye buzi!” felkiáltással elrohan."
nathalie 2013.11.27. 13:26:16
Balázs felvetése pedig teljesen jogos, hogyha ez a férfi ennyire nem akar sok nőt látni a szórakozóhelyeken (hiszen ennek az engedménynek ez az egyenes következménye, hogy több nő megy adott helyre)esetleg ez azért van, mert az illető a férfiakat szereti? Ez hol sértő? logikusan következhet a hallottakból.
Egyébként meg az én esetemben is van olyan közszereplő, akitől agyvérzést kapok, akár mit csinálhat, én akkor is a rosszat látom benne, és hajlamos vagyok a műfelháborodásra vele kapcsolatban (pl Hajdú Péter). Értem én hogy sixx gyűlöli mint az állat Balázst (a cikkekből ez jön le), de kicsit óvodásnak tartom, hogy napi cikk jelenik meg itt erről az egész ügyről. ráadásul napi rendszerességel mennek akár a hogyvoltokban (a blogra gondolok) leírva olyan utalások, ami miatt valakit retardáltnak, melegnek, kurvárnak gondolhat a néző. Szerintem ezzel nincs baj, ha valaki így viselkedik, akkor miért ne lehetne ilyet gondolni, írni róla. Viszont akkor egy közszereplő (Balázs) miért ne tehetne fel egy ilyen kérdést? Ez szerintem álszenteskedés.
Igaz, ugyanakkor én is el szoktam ítélni Hajdú Pétert olyan dologért, amit simán én is megtennék vagy másnak elnézem. De hát az Hajdú Péter!!! :D
MACISAJT 2013.11.27. 13:26:27
Mi van ketteském, látom ma nagyon ráizgultál a kecskékre?:P
Amúgy a polkorrektség mai esete, hogy az összes ballib orgánum így hozta le a hírt:
"Videóra vette fajtalankodását
a kispesti pedofil
A 37 éves férfi 12-14 éves fiúkat zaklatott."
Pedofil, mi? Elsősorban talán buzi. Vagy ez már nem annyira lényeges?
Amúgy mikor alföldit "lebuzizták", kitört a világbotrány.
Amikor meg ő maga nyilatkozza...akkor az csáki judit sikerkönyve...
MACISAJT 2013.11.27. 13:28:15
-Tudják hogy hangzik a legszörnyűbb rémhír?
-????
-Minden igaz.
CheetahRabbit 2013.11.27. 13:28:20
Sárga Király 2013.11.27. 13:29:27
Sárga Király 2013.11.27. 13:30:56
Tommmyka 2013.11.27. 13:32:49
Dr.Démonmac1 2013.11.27. 13:33:03
Szelid sunmalac 2013.11.27. 13:33:06
Dr.Démonmac1 2013.11.27. 13:35:37
u.i. ha tudjuk bojkottálni a cba-t akkor +1 db zöldségeshez "el nem menés", szintén belefér:)
desohun 2013.11.27. 13:35:50
www.atv.hu/videok/video-20131125-vege-a-nok-ingyenbulijanak
Egyébként hagy tegyem hozzá, hogy a gyerek egy értelmes választ nem bír adni, úgy beszél mint valami 12 éves.
nathalie 2013.11.27. 13:37:41
látod ilyen az élet.
Az jutott még eszembe, hogy összemérhetnénk a fizetésünket, meg életkorunkat is és akkor belemehetnénk egy olyan vitába is, hogy ki fizeti a másik nyugdíját JOBBAN, meg ki kinek az ADÓJÁBÓL mit csinál?
Na? Mindezt munkaidőben tesszük, és akkor meggyanúsíthatsz azzal is, hogy egy ingyenélő kis semmirekellő vagyok, miközben te épp a bíróságon két pro bono ügy között pötyögted be az kommented.
2013.11.27. 13:39:07
Kapaszkodj nem fogod!
Tommmyka 2013.11.27. 13:42:09
Azonos munkáért azonos munkabért és azonos termékért, szolgáltatásért azonos árkat szeretnék. Aki ezt nem érti az nem érti, hogy mi az hogy demokrácia és elég nagy probléma, hogy a 21. században még itt tartunk, hogy ezt magyarázni kell.
zetevar 2013.11.27. 13:43:38
nathalie 2013.11.27. 13:43:39
Fürgerókalábak...
Dr.Démonmac1 2013.11.27. 13:46:15
"Azonos munkáért azonos munkabért és azonos termékért, szolgáltatásért azonos árkat szeretnék."
ez jó ötlet, de azt ugye tudod, hogy kb sehol nincs így.
Szelid sunmalac 2013.11.27. 13:46:36
@SmittyB: Nem! Az iment leirtam. A szolgaltatonak vannak koltsegei. Kiszamolja mennyi kell a bevetel, hogy fedezze a koltsegeket, es a nyereseget. Ezt tobbfelekeppen oszthatja el. Ha egyenletesen, akkor minden belepo 500 forint. Ha paraszt modon, akkor csak a ferfiaknak 1000, a noknek ingyen.
Ha nem megy a matek, meg a logika, akkor ne eroltessuk inkabb.
Megyko · http://www.szinkronrendezo.blog.hu 2013.11.27. 13:50:23
hahás, vagy bármilyen 30 éven aluliakból szerveződő politikai mozgalomtól aktivistától baljobbközép oldalon pontosan ugyanazt lehet várni: álmodozást, széltolást, erőlködést. de nagy akarásnak nyögés a vége, mint látjuk jelenleg is ezen a szilárdon röhög a fél ország. csak hajrá.
azt, hogy a buzizást kikérte magának, a liberlizmus alapparadoxonát világítja meg gyönyörűen. miért is baj, ha valaki meleg? de ezt már helyesen látták többen is.
Slano 2013.11.27. 13:52:44
zetevar 2013.11.27. 13:53:16
Nő vagyok és tisztában vagyok azzal, sokkal alkalmasabb vagyok arra, hogy megteremtsem a család melegét, gyermeket neveljek úgy, hogy egészséges lelkületű felnőttekké váljanak, képesek legyenek felelőséget vállalni...stb. Ezt én társadalmi szempontból ugyanolyan értéknek tekintem, mint a férfiak munkáját, bár pénzben nehezen lehetne kifejezni. Sok energiám van benne, és a 3 gyermekem mellé baromira nem hiányzik, hogy dolgoznom kell 8 órában, mert a férjem fizetése kevés, csakúgy, mint a legtöbb apáé. Ennek megfelelően a szavazati jogomon kívül a szüfrazsetteknek én mást nem is köszönök meg. Rossz felé vitték el a feminizmust!!!
Rocko- 2013.11.27. 13:54:04
nálunk lehet bármit megtenni.
Dr.Démonmac1 2013.11.27. 13:56:19
Legyen mondjuk előre hozott: "nőnap"
Az én logikám szerint: akit ez zavar, nem megy el.
Akit nem zavar az meg eljön.
Szelid sunmalac 2013.11.27. 13:57:59
Ilyen temak a vallas, a fizetes, az egeszsegi allapot, a faji vagy nemi hovatartozas, a szexualis erdeklodes, a politikai nezetek stb.
Igen. Kulturalt embere ezekre nem kerdez ra, mert azonnal bunkonak minositik.
babhun 2013.11.27. 13:58:11
aki férfi: fizet
aki nő: fizet
A többieknek (v.ö. Sebestyén Balázs és a Fidelitas tagok) meg maradjon ingyenes.
vitaygeorgina 2013.11.27. 13:58:22
nathalie 2013.11.27. 13:58:50
Tényleg nem tudtam, hogy egyes férfiaknak fáj, hogy hordába járnak a nők ingyen arra a szórakozóhelyre, ahova ő belépőjegyet fizetett...
fura ez a világ.
Azt hittem tudunk egy jó vitatkozni, de látom, nem vagy ebben partner. Pedig olyan szépen megadtad az alaphangot a "látatlanba is rühellek" résszel, nagy reményekkel indultam neki ennek a csevejnek.
De valami érthetelen okból most a fejedbe vetted, hogy én a Te pénzeden megyek be, ami elég nagy baromságnak tartok.
Felébresztelek még egy tévhitből: nagyon kevés nő tud annyi pénzt keresni mint egy férfi azonos pozícióban. Az elején még lehet, de aztán, ahogy emelkednétek a ranglétrán, elválnak útjaitok. Te megkapod a magasabb pozítciót, meg a magasabb pénzt, a nő meg elmegy szülni. vagy csak a helyén marad. Persze, vannak vezető pozícióban lévő nők, rengetegen...fifti-fiftiben vagyunk...
idiesel 2013.11.27. 14:00:28
Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2013.11.27. 14:00:35
1. A nők - elvileg - azért mehetnek be ingyen egy-egy szórakozóhelyre, hogy ott ne "kanbuli" legyen, hanem minél többen jöjjenek a szebbik nem képviselői.
Ehhez egy észrevételem van: szerintem meg lehetne oldani úgy is a dolgot, hogy a belépő árát mindenkinek ki kellene fizetni, viszont ennek fejében egy ingyen ital járjon a lányoknak. A cél azonos, és nem mondható diszkriminatívnak.
2. Érdemes megtekinteni "Sebestyén Balázs a tahó" című videóösszeállítást. Ebben minden benne van. A legdurvább viszont az, hogy tizenegykét év múltán is így viselkedik. Tehát: videót megnézni, az mindent elmond a főszereplőjéről!
Az meg már csak zárójeles, hogy a bulvárvilágban is illene tudni, mi a jó ízlés, ki milyen poént engedhet meg magának.
idiesel 2013.11.27. 14:01:24
Slano 2013.11.27. 14:01:30
nathalie 2013.11.27. 14:01:58
Mesélj már a kulturált véleménynyilvánításról is :D:D:D
Csipetke Léna 2013.11.27. 14:04:30
Slano 2013.11.27. 14:04:37
idiesel 2013.11.27. 14:06:18
Nyilván abban, mert Te nem írtál le "nyomdafestéket nem tűrő" szavakat. És akkor már dagadhat a melled? Megsúgom, nem. Te sem vagy különb, ugyanúgy ekézed Balázst, sőt butítja a népet egyebek.
Továbbá csak kérdezem, nem állítom, kérdezem! Eddig egyetlen heteroszexuális férfi embernek nem szúrta a szemét, hogy a nők ingyen mehetnek be a szórakozóhelyre, csak igentiszteltszentségesszentTeczárnak. Milyen indíttatásból kerekedett fel ez a ......, hogy ezért arcoskodjon? Balázs csak kimondta, amit millió heteró férfi gondol. De persze, lehet hogy csak méretproblémái vannak és nincs pénze sportautóra mérethosszabbítás gyanánt, avagy csak tipikus hungarikum és dögöljön meg a másik tehene is.
Egy szó mint száz, gratulálok mindenkinek és Balázs kurvára nem kell bocsánatot kérned.
reccs 2013.11.27. 14:06:28
Sárga Király 2013.11.27. 14:06:50
Slano 2013.11.27. 14:08:53
idiesel 2013.11.27. 14:09:58
Teczárra ránzéni, és mindent elmond róla. Egészséges, normális férfi ember eszébe nem jutna diszkriminációra gondolni az által, hogy neki fizetnie kell és a barátnőjének nem. BULLSHIT!
vitaygeorgina 2013.11.27. 14:10:00
A feminizmus törekvései közé tartozik az is, hogy ilyen prekoncepciók ne legyenek elfogadottak, mert ezek a férfiakat is sértik. Mit szól a férjed ahhoz, hogy te sokkal alkalmasabb vagy arra, hogy megteremtsd a család melegét, mint ő?
A másik, hogy lehet, hogy te ezt társadalmi szempontból értéknek tekinted, én is annak tekintem, de a társadalom ezt nem tekinti értéknek. Az, hogy hogyan kezelik a gyerekeket otthon nevelő anyákat, milyen megjegyzések hangozhatnak el például (minek szül, otthon lebzsel, stb.), szépen árulkodik erről.
Ha valaha lehetséges lesz, hogy például a gyerekeket otthon nevelőket ne kezelje a társadalom másodrendű emberként, ne mentegessék a családon belüli erőszakot, a munkamegosztás nemcsak a munka világában, hanem a háztartásban is természetes legyen, és még sorolhatnám, akkor visszatérhetünk rá, hogy szerinted rossz irányba vitték-e a feminizmust.
Sárga Király 2013.11.27. 14:10:15
Megyko · http://www.szinkronrendezo.blog.hu 2013.11.27. 14:10:25
1. szilárd a nőket úgy egyensjogúsítja, hogy valójában egy kedvezménytől fosztja meg őket. megteheti, mert jogállam van.
2. ezután téma lesz belőle, balázs lightosan kérdőre vonja a srác alfahím jellegét ily módon:
„Megnéztem, és a képe alapján mindent értek, nem is kellett tovább gondolkodnom, csajozni nem hiszem, hogy jár, esetleg lement meginni egy Fantát”.
a srác buzizást kiált, balázsunk nem kér bocsánatot.
neharagudj, lehet igazad van, csak nehezen tudok teljesen felesleges dolgokon problémázó (lásd szilárd), bárminemű értelmes politikai diskurzushoz éretlen, egyértelműen kisfiúkkal egyetérteni. ez van.
Pippike 2013.11.27. 14:10:40
Sárga Király 2013.11.27. 14:10:57
thegoddamnbatman 2013.11.27. 14:12:40
Hogy ez sokaknak nem tetszik, azt meg tudom érteni, de ha valaki ezért buzizik, vagy ami még rosszabb, az ügyet használja népszerűsége növelésére rajongói körében, na az erkölcsileg minimum megkérdőjelezhető.
Slano 2013.11.27. 14:15:48
Slano 2013.11.27. 14:16:47
Szelid sunmalac 2013.11.27. 14:17:32
A szezont meg ne keverd a fazonnal. web2-n vagy. Mashogy beszelek egy targyalason egy 250ezer fot foglalkoztato ceg igazgatoival, mashogy a felesegemmel, mashogy a szuleimmel, mashogy a barataimmal, es mashogy a neten. Ha nem tudsz kulonbseget tenni a helyzetek es szituaciok kozt, az a te szegenysgegi bizonytvanyod, es vajmi keves ahhoz, hogy ertelmes erveket sorakoztass fel!
@Slano: Nem, nem lenne jobb. Az emberi termeszettel ellentetes az utopia, amit leirsz. De van ra megoldas, amit az emberek talaltak ki, hogy megprobaljak ezt kikuszobolni. Ez pedig az, hogy nem kerdezel ra, hanem megvarod, amig o szoba hozza.
Meth, Not even once 2013.11.27. 14:19:06
Ha meglátsz egy feketét vagy egy meleg párt és nem szereted a feketéket vagy a melegeket, átmehetsz az utca másik oldalára, vagy várhatsz még egy villamost, ez senkit sem zavar, nem bántod őket, ez a te személyes ügyed. Ugyanígy, ha udvarias akarsz lenni egy hölggyel, akkor vihetsz neki virágot, kinyithatod előtte az ajtót, megveheted neki a bulira a jegyet, ez a te személyes ügyed.
De ha egy szórakozóhely többet fizettet a belépésért egy feketével vagy egy meleggel, mint a nem feketékkel/melegekkel az diszkrimináció, méghozzá intézményesített diszkrimináció. Pont ugyanolyan, mint az, hogy a férfiak többet fizetnek.
Egyenjogúság van, illetve annak kéne lennie, és ahol tudunk, egyenlőségjelet kell rakni a nemek közé.
thegoddamnbatman 2013.11.27. 14:19:27
Szelid sunmalac 2013.11.27. 14:19:29
Slano 2013.11.27. 14:20:24
Slano 2013.11.27. 14:22:00
_zulu_ (törölt) 2013.11.27. 14:23:30
Slano 2013.11.27. 14:24:48
Saffranek 2013.11.27. 14:27:14
HA VALAKI EGYENLŐNEK TEKINTI ŐKET, ÉS EZT ÉREZTETI IS VELÜK, AKKOR MEGSÉRTŐDNEK. DE HA FIZETÉSÉRT DOLGOZUNK, ELVÁRJA HOGY UGYANANNYIT KERESSEN MINT ÉN. RÖHEJ.
Én elvből nem nyitom ki egy nő előtt az ajtót, nem fogom felsegíteni rá a kabátját, nem tartom el.
MERT EGYENLŐNEK TEKINTEM. MERT TISZTELEM.
MERT NEM TEKINTEM SEM KURVÁNAK, SEM HAJASBABÁNAK.
Dolgozzanak. Tanuljanak. Keressenek pénzt. Nem vagyok hajlandó igavonó állatként két ember helyett dolgozni. Még ha keresnék is annyit, akkor sem tartanék el egy felnőtt embert. Elvből.
NEM ALÁZOM MEG EZZEL. EZ NEM TISZTELET, EZ A MÁSIK EMBER LEKEZELÉSE, TÁRGYIASÍTÁSA. ILYET MEG NEM TESZEK.
EGYENLŐNEK KEZELEM. EZ A TISZTELET.
(Ha engem buzizna valaki, én a fogát rúgnám ki a helyéről. Megnézném akkor mekkora macsó a sok kis köcsög. Tudom, fognak néhányan ilyet írni. Virtuális gyalázkodás megy, egy az egybe nem mernéd. Akkor ki a buzi?)
Jock Ewing 2013.11.27. 14:27:40
thegoddamnbatman 2013.11.27. 14:27:43
Sárga Király 2013.11.27. 14:27:56
idiesel 2013.11.27. 14:28:40
Jajj szegény nők, mert ők nem dugni akarnak? Ők nem szarnak bele a whiskey-s pohárba a wc-ben, tangát tapasztanak a plafonra és dobálják szét az intim betéteket? (Ha nem, olvass utána/kérdezz körbe a szórakozóhelyeken a wc-s személyzetnél) A b.job-okról és gyors numberákról nem is beszélve...
Továbbra is az marad a szitu, hogy van egy gyökér(?), aki nem tudott bemenni ingyen egy szimpla "mert bezzeg a nők bemehetnek" hisztizéssel, ezért feljelentget mindent és mindenkit.
nathalie 2013.11.27. 14:29:29
Neked nincsenek értelmes érveid (ha esetleg ebben a tudban lennél), hanem rohadt unalmasak és semmitmondóak vannak. Ne vedd személyeskedésnek, web2-n vagyunk.
Úgyhogy azt is elmondanám, hogy össze-vissza beszélsz minden hülyeséget, ami fáraszt is már egy kicsit, viszont igazából még mindig nem tudtam meg, hogy miért baj az, hogy elmész egy szórakozóhelyre, befizeted a belépőt, és cserébe a kanbuli helyett, tele lesz jó nővel a hely, akik főleg az ingyen belépőjegy miatt mentek oda. Kedvedre válogathatsz. Lehet, még az olyan kis okoskáknak is jut így nő, mint amilyen Te vagy! Hát nem szuper?
Vagy ha a barátnőddel/feleségeddel mész, akkor meg legalább nem kell kifizetni a neki a belépőjegyet, hát nem marha jól jártok?
Bár lassan eljön az a pont, amikor meg kell kérdeznem, hogy ugye férfi vagy és ugye a nőket szereted? mert ha valamelyikre nem a válasz, akkor a fenti érvelésem természetesen borul. És ez nem sértés, hanem egyszerű tény.
Kb ez zajlott le Balázs és a SZilárd gyerek között is, ami most köztünk.
idiesel 2013.11.27. 14:30:58
Slano 2013.11.27. 14:31:41
2013.11.27. 14:32:58
Slano 2013.11.27. 14:34:15
qwertzu 2013.11.27. 14:35:53
Ha szerinted ez érvnek kevés, akkor kezdhetjük újratárgyalni a nemek közötti egyenlőséget, a szavazati joggal kezdve.
Shopping 2013.11.27. 14:35:59
Akkor most buzi-e a feljelentős csávó?
Sárga Király 2013.11.27. 14:36:00
Pic 2013.11.27. 14:36:53
Egy ilyen agyatlan hülyeségen vitatkoznak az emberek, ami tény és nem szabadna belőle problémát csinálni.
Óh istenem! Nem gondoltam volna, hogy egyszer még ide jutunk és "ámerika" lesz belőlünk is.
Egy nő nem férfi és egy férfi nem nő.
Egy nő nem olyan mint egy férfi és egy férfi nem olyan mint egy nő.
Egy nő és egy férfi nem egyforma.
Egy nő és egy férfi nem egyenlő.
MÁS! Hála istennek!
Ez itt a lényeg.
Így vagyunk mi kerek egész és ez így jó.
Jing és Jang.
Ezt nem érti meg a sok hülye barom, aki szerint egyenlőknek kellene lennünk. Miért is? Van amiben a nők a jók és van amiben a férfiak. Ezt el kellene fogadni.
Egy nő az őskor óta szép és törékeny és a reprodukció csodálatossága fő erénye egy férfi meg erős és vigyáz rá és gondját viseli.
Sokminden változott az őskor óta, például már nem kell őrt állni a barlang előtt, amíg az asszony szül, hogy ne jöjjenek be a vadállatok, de a lényeg nem változott. A nők továbbra is szépek és törékenyek és szülnek, a férfiak meg próbálják megszerezni őket, megtartani, gondjukat viselni.
(Gondoljon itt és értsen bárki ez alatt amit akar és jólesik neki és nem ütközik törvénybe.)
Amúgy meg a hülye feministáknak és egyenlősködő barom Teczáknak üzenem:
- A Férfi udvarol, udvarias és hódít (nyomul, lódít, stb)
- és MINDIG a nő választ, mondhat bárki bármit. :))
Okoskáim! Kérdezzétek, apát, anyát, nagyaapát, nagyanyát.
Igen. Mostanság kicsit összekeveredtek a dolgok.
Mostanság a pénz kicsit túlzottan előtérben van.
Nem vagyok vallásos, így nem teljesen ebben az értelemben mondom, de sok a hitetlen ember aki lelkileg nem áll biztos lábakon. Így aztán lefekszik mammonnak és azt hiszi a pénz istene majd boldogít és boldoggá teszi. (NEM, de könnyebbé teszi az életet, hahaha)
Ezért aztán a fiúk BMW slusszkulccsal hódítanak, a lányok meg kurvalizálódnak. Tisztelet a kivételnek.
Hiba! Jó esetben szereznek 1-2 rossz tapasztalatot és rájönnek, hogy nem ez a helyes út. Rossz esetben elcsszik erre a teljes ifjúságukat.
Közben meg hullanak szét a családok, mert a nők túl férfiasak mostanság, a férfiak meg túlzottan femininek.
Bafffa meg, így is el van cseszve ez a világ (ország) muszáj ezt fokozni????
thegoddamnbatman 2013.11.27. 14:37:12
Szelid sunmalac 2013.11.27. 14:37:12
Szoval tele lesz jo novel, mert a ferfiak fizetnek. Mar ne is haragudj, de ez ordas nagy baromsag.
Masreszt pedig fura modon nemetorszagban vagy svajcban minden szorakozohely tele van novel, akkor is, ha ok is fizetnek belepot. Meglepo mi? Hogy akkor is jarnak a nok is szorakozni, ha van belepo!
Azok a nok, akik lebuziznak valakit, mert nem akarnak kifizetni 500 forintot, ha szorakozni szeretnenek, azok egy olyan reteg, akik nelkul talan jobb is lenne a szorakozohely. Apuci pici lanya, lehuzos mupicsak stb. Maradjunk ennyiben.
Katicabogárlány 2013.11.27. 14:37:26
nathalie 2013.11.27. 14:38:42
szerintem kevés.
Szelid sunmalac 2013.11.27. 14:39:30
Egy nő és egy férfi nem egyenlő.
MÁS! Hála istennek!
Ez itt a lényeg.
Így vagyunk mi kerek egész és ez így jó.
Jing és Jang."
Itt buktad az egeszet. A ferfi es a no NEM egyforma, pont mint a jing es jang. Az egyik fekete, a masik feher. De mindketto egyenlo! Mindkettobol ugyanannyi teszi ki az egeszet. Nem egyforma, de egyenlo!
MACISAJT 2013.11.27. 14:39:33
Ez valójában a jogállammal való hiszteroliberális visszaélésnek egyik iskolapéldája.
Az agresszív kismalac hivatali eszközökkel megpróbálja elrontani mások buliját.Ennek valószínűsíthető okaira kérdezett rá adásban a műsorvezető(és beletrafált.mondjuk nem volt nehéz).
Ugyanis egyes szórakozóhelyek saját megfontolásból hirdetnek ilyen kedvezményt.És a lányokat sem kényszeríti senki, hogy éljenek vele, nyugodtan vehet az önérzetesebbje belépőt ha akar.
De hogy egy magán szórakozóhelynek az ár-és kedvezmény politikáját egy HATÓSÁG szabja meg...na ne már, akármekorra is legyen a hiszterolibsi lobbi.
Legközelebb talán egy étteremben jelenik meg egy ilyen hiszteroliberális kommandó, hogy csakis a férfi-nő pár 50%-50%-ban kiegyenlitett számlát fogadhatják el..:)
Sárga Király 2013.11.27. 14:41:15
nathalie 2013.11.27. 14:41:35
Nekem aztán nem baj. Ki mondta, hogy baj?
Bár nem öröm, hogy egy hülye elintézi, csak azért kelljen fizetni belépőt, mert őneki feltünési mániája van, de hát ez van. Gondolom senki nem vette be azt a szöveget, hogy ennek a szerencsétlennek az a baja, hogy a nőket így kizsákmányolják :D
thegoddamnbatman 2013.11.27. 14:42:13
Szelid sunmalac 2013.11.27. 14:43:05
Slano 2013.11.27. 14:43:15
Szúnyog 2013.11.27. 14:44:23
A minapi Teczár-buzi-poszt kommentjei hová tűntek??
nathalie 2013.11.27. 14:44:23
Még jó, hogy a férfiak az ingyen kapott cuccokat elutasítják...
thegoddamnbatman 2013.11.27. 14:44:45
Szelid sunmalac 2013.11.27. 14:45:15
Otthon meg tok ismeretlenek magatol ertetodonek tartjak, hogy masok fizetnek helyettuk.
Szelid sunmalac 2013.11.27. 14:45:59
thegoddamnbatman 2013.11.27. 14:46:43
Szelid sunmalac 2013.11.27. 14:47:36
Te meg huspiacra mesz, ahol elore kifizeted a vetelarat, akkor is, ha epp nem akarsz venni semmit, vagy nem kapsz semmit. Jo nagy marha vagy baratom! A husokrol meg nem is beszelek.
Kőköcsög 2013.11.27. 14:48:23
nathalie 2013.11.27. 14:48:32
senki nem mondta, hogy buzi. Kérdezte, hogy az-e. Fent már volt egy logikai levezetés arra vonatkozóan, hogy ez elméletileg nem lehet probléma egy nem homofóbnak. Hiszen nem veheti sértésnek ha megkérdezik tőle.
Tudom, tudom... Kultúra kérdése, hogy erre hol és mikor van rákérdezve. De hát akár büszke is lehetne, hogy ilyet felételeznek róla, hiszen semmi gond nincs azzal ha valaki meleg.
Most Te komolyan a Svájcban lévő helyzetet hasonlítod a magyarországihoz?
2013.11.27. 14:49:34
2013.11.27. 14:51:15
MACISAJT 2013.11.27. 14:51:24
Miért nekem kéne ilyet mutatnom?
Az hogy egy szórakozóhely kinek és mennyi kedvezményt ad(igen, még buziknak is, van olyan hely) az a hely tulajdonosának a privát döntése és elképzelése.
Mint ahogy a vendégeknek is jogukban áll ezt igénybe
venni .Vagy sem.
Mi az hogy Happy hour? Miért részegedhet le féláron az aki ezt 18-20 között teszi és miért fizet ezért duplán az aki késett egy negyedórát?
És még egyszer.
Elmegy a hiszterolibsi agresszív kismalac a diszkóba.
Nők mehetnek ingyen, férfiak nem.
Ez a hiszterolibsi agresszív kismalacot v. a "barátnőjét"(na jó, ez vicc volt) nagyon zavarja.
És akkor?
Ki és mi gátolja azt hogy a "barátnő" is vegyen belépőt és önérzetesen, emelt fővel becsattogjon?
Az anyját esetleg nem akarja kinyírni miután özvegy maradt?:)
Mert ugyebár a nők 7-10 évvel többet élnek mint a férfiak.
És ennél nagyobb diszkriminációt el sem lehet képzelni.
zetevar 2013.11.27. 14:51:37
A válaszod második részéből viszont látom, hogy egyetértesz velem a fő kérdésben, bár nem értem, hogy jön ide az, hogy verik a nőket, meg amiket soroltál. Nem vagyunk másodlagos lények semmilyen szempontból, ez tiszta sor, eddig rendben van a feminizmus. ÁM a hiba ott történt, hogy mikor a női értékeket próbálták bizonyítani, rossz utat válaszottak, nevezetesen a férfiak terepére, a karrierre terelték át a harcot (a nők is képesek a munkahelyen férfiként teljesíteni), ahelyett, hogy értéket adtak volna annak, amit mi a családban teszünk.
Ennek ma már szépen látszik a következménye: válások sora és a rossz mintával felnövő gyerekek, a család, mint társadalmi alapegység komoly megrogyása. És ha az alapegységgel baj van... Innen jönnek a fő társadalmi problémák, ha az alapokat, a családot rendbe tennénk, sokkal kevesebbet kellene foglalkoznunk a társadalom problémáival (ld. bűnözés, drog...stb.). Ennek pedig mi nők vagyunk a kulcsfigurái.
Jó messze mentünk Balázséktól...
Sárga Király 2013.11.27. 14:51:45
thegoddamnbatman 2013.11.27. 14:51:57
Slano 2013.11.27. 14:52:26
2013.11.27. 14:54:09
nathalie 2013.11.27. 14:54:35
én se vagyok felháborodva, ha nem kapok ingyen valamit.
Én azon vagyok felháborodva, hogy egy kis hülye elrontja mások igyenes szórakozását azért, mert kell neki a 15 perc hírnév. Azt se tudja, hogyan tegye az eszét, meg min háborodjon fel.
Meg azon vagyok felháborodva, hogy akkor álszenteskedés megy ebben a kérdésben, hogy az nem mindennapi. Ez a cikk is... Jó, hogy nem írta a végére az írója, hogy monnyon leeee!!
thegoddamnbatman 2013.11.27. 14:56:03
2013.11.27. 14:57:13
A nyugati társadalmakban viszont néha már az ép ész határait feszegeti a megszállott igyekezet, hogy ott is egyenlőtlenséget, kizsákmányolást, igazságtalanságot keressenek, ahol az évszázados normalitás uralkodik. Az ilyenekre ugranak rá az ilyen alighuszonéves ifjúliberálisok, mint a Vaccpáör csaj, meg ez a srác is.
Ebben nagy szerepe van annak, hogy a legharcosabb feministáknak fingja sincs, milyen egy család belülről, nem is értik annak működését: vagy mert még nagyon fiatalok, vagy mert mondjuk leszbikusok.
Elárulom: én pl. apaként egyáltalán nem érzem sértve magam, és abszolút elismerem, hogy az anya tudja leginkább megteremteni a család melegét. Három gyerekem van, szeretetben nevelkednek, imádom őket, de pontosan tudom, hogy nem vagyunk egyenlőek: ha bármi komoly félelme, bizonytalansága van a gyereknek, az anyja az első, én a második. Ez így működik. Megpróbálhatunk harcolni ellene, akár törvényt is hozhatunk, akkor is így lesz. Ahogy lehet mondjuk gendersemleges nevelést is bevezetni, attól még az marad az épeszű, aki baromságnak tartja, és nem az, aki buzgón bólogat rá, és toleránsan rózsaszín boában viszi oviba a kis Pistikét.
Szelid sunmalac 2013.11.27. 14:59:30
Elvekrol beszelunk.
@nathalie: Igazad van. De elarulom, hogy Kievben, Almatyban, de meg Samarkandban sem talalkoztam olyannal, hogy valakinek kellett fizetni, valakinek meg nem.
Szelid sunmalac 2013.11.27. 15:00:29
Én azon vagyok felháborodva, hogy egy kis hülye elrontja mások igyenes szórakozását"
Oximoron. Most akkor fel vagy haborodva ha nem kap valaki ingyen valamit, vagy sem?
Sárga Király 2013.11.27. 15:00:45
Slano 2013.11.27. 15:01:09
2013.11.27. 15:01:21
nathalie 2013.11.27. 15:01:41
Abba most nem mennék bele, hogy mit kaptál ingyen és mit nem egész élted során, azért mert férfi vagy. Fejből nem vágom az életedet, mindenesetre ezt most így azért könnyű kijelenteni, hogy soha semmit.
qwertzu 2013.11.27. 15:01:59
Gondolom ha nem lenne szavazati jogod, azt azért rosszabbul érintene.
2013.11.27. 15:02:34
nathalie 2013.11.27. 15:04:11
Runciter 2013.11.27. 15:05:09
Teljesen rosszul emlékszel, Bárdos András azonnal véget vetett az interjúnak.
thegoddamnbatman 2013.11.27. 15:05:20
Csatak ruhában, loncsos hajjal be sem engednének. De amúgy értem, mire célzol.
2013.11.27. 15:05:28
Szelid sunmalac 2013.11.27. 15:05:42
Ha neked spursag, hogy nem akarok nathalie felek helyett fizetni, akkor nem is ertem, hogy miert nem szorod el azonnal a csovesek kozt a penzed.
thegoddamnbatman 2013.11.27. 15:06:47
nathalie 2013.11.27. 15:07:25
az idegesítő kis hülyék létjogosultságán vagyok felháborodva.
Egyébként annyira tudtam, hogy nem fogod megállni, hogy ne csempészd bele a kommentedbe, hogy merre jártál a nagyvilágban!!! :D:D:D
Tényleg szórakoztató vagy :D
2013.11.27. 15:08:20
jog-ász 2013.11.27. 15:10:45
Sárga Király 2013.11.27. 15:11:17
Nem állítottam, hogy kevesebb lenne a paraszt férfi, sőt, szerintem a pénz=pina mentalitás, illetve az ezt ellenzők lebuzizása az egyik legbunkóbb - és jellemzően férfias - megnyilvánulás.
nathalie 2013.11.27. 15:11:53
nem igazán foglalkoztam soha ezzel a kérdéssel. Odamentem, ingyen bemehettem, meglepődtem, örültem. Fizetnem kellett, nem lepődtem meg, nem örültem, de dühös sem voltam. 1000 ft-okról beszélünk. Amilyen piákat isznak a nők, bőven visszafizetik, míg a faszik megisszák a sört, ami általában azért olcsóbb az ilyen helyeken.
Na, várom az "én bort francia bort iszok, déli dűlő, kétszer kapált, 8000 eft/pohár" kommenteket :D Meg az "én egy hektó sört iszok, az is van annyi árban, mint két koktél!"
nathalie 2013.11.27. 15:12:27
nem tudom jobban, csak azt mondtam, hogy ezt most így könnyű kijelenteni :D
qwertzu 2013.11.27. 15:13:37
nathalie 2013.11.27. 15:19:42
Biztos a kocsmákban is azért van olyan sör akció, amikor korsót adnak pohár árráért, mert én kifizetem a kávémban!
Szelid sunmalac 2013.11.27. 15:20:40
@shitgun: Latom meg mindig nem erted, es a penz mennyisegen rugozol. Nem erdekel a nagysaga. Mint ahogy a pia ara sem erdekel. Az erdekel, hogy ugyanazert a szolgaltatasert MINDNEKI ugyanannyit fizessen. Ha nem ferfi-no, hanem szoke-barna, vagy azsiai-neger, vagy idos-fiatal alapon lenne a megkulonboztetes, akkor is ugyanez lenne a velemenyem. Ne legyen megkulonboztetes. Mert az mindig onkenyes, innen egy lepes, hogy milyen szinten, es kiket kulonboztetunk meg. Megirtam azt is, hogy a no keressen ugyanannyit ugyanazert a munkaert, es hadd dontse el, hogy dolgozik stb. Ugyanennek a masik oldalat is elvarom. Ugyanazert ugyanannyit fizessen, en meg hadd donstem el, hogy kinek fizetek en.
nathalie 2013.11.27. 15:20:56
mert ha igen, akkor tényleg nincs miről beszélnünk.
2013.11.27. 15:22:27
nathalie 2013.11.27. 15:23:30
Szelid sunmalac 2013.11.27. 15:26:08
2013.11.27. 15:26:30
burakefendi 2013.11.27. 15:26:45
nathalie 2013.11.27. 15:27:06
tarsolya 2013.11.27. 15:27:53
Fel lehet rajta háborodni, lehet rajta hisztizni, lehet menni a bíróságra, fel lehet szólalni ellene, lehet telefonálni a rádióba, ezer dolgot lehet tenni ellene, ha valami nem tetszik. Ahogy ez az ostoba poszt is pontosan azt a véleményformálási jogot gyakorolja, amit Balázs vagy Norbi esetében el akar nyomni: iskolapéldája a kettős mércének. Egyből betiltásért, kirúgásért, megszüntetésért könyörög .. szánalmas patkánystílus.
Mondjuk itt már megszokhattuk, de szerencsére az USA-val szemben itt még nem merevedett bele a média a totális polkorrektség mocsarába, bár azért pl. a comment.com-os galeri teszi a lépéseket ebbe az irányban buzgó igyekezettel az ehhez hasonló hisztikkel.
És a legviccesebb az, amikor ugyanilyen cenzúráért könyörgést nagy arcal kritizálják, pl. az amerikai szülőket tömörítő gittegylettel kapcsolatban :D
2013.11.27. 15:30:25
blogvadasz 2013.11.27. 15:33:29
Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2013.11.27. 15:35:12
A lányoknak szóló kedvezmény megvalósítható például úgy is, hogy a belépőjük egy ital árát is magában foglalja. Nem azon a párszáz vagy max ezer forinton rugózott az egyetemista sem, hanem magán az elven, és lehet hogy azt sem értette, mitől vonzóbb egy részeg attól, ha nőnenmű...
Ha csak az irigység beszél belőle, pont annyira széles látókörű, mint amennyire színgazdag egy fekete-fehér televízió.
Másik: a tizenéves videó azért fontos, mert a főszereplője NEM változott. Ha visszanézte volna magát anno és megtörténik a pálfordulás, ti. visszanézi magát és onnantól kezdve humoros humort "nyomat" és nem a kihaénnem lazacsávó süt belőle, akkor rendben, igazad van, felesleges említeni. De addig, amíg adásban így viselkedik és ő van képernyőn és nem azok, akik szakmai alázattal, szorgalommal ennél jóval többre képesek, addig helye van, sőt be is kéne linkelnem!
Szelid sunmalac 2013.11.27. 15:35:19
Ha pedig fel akarod oket szedni es mindenkepp galans akarsz lenni, akkor meg ugyis meghivod az akarmilyen draga piadra, a baratnodnek kifizeted a jegyet es ennyi.
qwertzu 2013.11.27. 15:36:01
@shitgun: Elhiheted, hogy amikor előálltak a nőknek járó szavazati jog ötletével, azt pont ilyen felesleges hülyeségnek gondolták, amit néhány nem rendesen megdugott, feltűnőségi viszketegségben szenvedő hisztérika erőltet.
Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2013.11.27. 15:36:01
nathalie 2013.11.27. 15:36:12
2013.11.27. 15:38:35
Szelid sunmalac 2013.11.27. 15:38:48
Szelid sunmalac 2013.11.27. 15:40:01
2013.11.27. 15:40:15
2013.11.27. 15:40:54
És szabadság van-e?
Shadow75 2013.11.27. 15:42:26
nathalie 2013.11.27. 15:44:09
flobeer 2013.11.27. 15:47:10
A jelek szerint Teczár tekint alacsonyabbrendű lényeknek a nőket, akik egy ilyen szituációban sem tudják, hogy mi a jó nekik, és egy (melleslegn yilvánvalóan meleg) fiú segítségére szorulnak.
2013.11.27. 15:54:22
Szelid sunmalac 2013.11.27. 15:55:36
Szelid sunmalac 2013.11.27. 15:58:07
Circus 2013.11.27. 15:59:35
"Eddig egyetlen heteroszexuális férfi embernek nem szúrta a szemét, hogy a nők ingyen mehetnek be a szórakozóhelyre, csak igentiszteltszentségesszentTeczárnak"
Konkrétan hímnemű vagyok és 100% hetero (hölgyeknek igány szerint bizonyítom, hímneműek kíméljenek - még ha ez diszkrimináció is), és nekem is zavarta szemem, és nemcsak tegnap óta. A különbség annyi, hogy miután nem járok ilyen szórakozóhelyekre (a valaki által fentebb már megénekelt pénzespasivadász kommandó miatt), ez engem nem érintett.
Amit viszont gyönyörűen bizonyít a felzúdulás és a kommentrengeteg:
- ebben az országban az emberek jó része még mindig/már alkalmatlan arra, hogy a normálisan vett egyenjogúság eljusson az agyáig, pláne, hogy alkalmazza
- ha valaki kiszúr valamit, ami nem jó úgy, ahogy van, és ezért felszólal, akkor azonnal megjelenik a mocsár (=birkanyáj, stb, ízlés és világnézet szerint) és visszahúzza, lehülyézi és kicsinálja
- SB művész urat nagyon nem csípem a műsorai és a stílusa miatt (sajnos, időről időre vagyok vele egy légtérben, élőben sem jön be a kisugárzása, mondjuk ezt fenn megindokoltam már egyszer, miért), de ez tökéletesen jól jött neki - megint róla beszél a fél ország. Ügyes.
nathalie 2013.11.27. 16:06:23
Circus 2013.11.27. 16:07:29
"...én se vagyok felháborodva, ha nem kapok ingyen valamit.
Én azon vagyok felháborodva, hogy egy kis hülye elrontja mások igyenes szórakozását..."
öngól :)
fortune hai 2013.11.27. 16:08:06
nathalie 2013.11.27. 16:09:21
qwertzu 2013.11.27. 16:20:51
De hát csak egy ezresről van szó...
Lófaszt. Annyiszor beleverni az orrukat az egyenlőségbe, ahányszor csak lehet.
mz//iksz 2013.11.27. 16:23:11
Azonban nekem is sokszor eszembe jutott, hogy a feministák egyenjogúságért való küzdelme akkor lenne hiteles, ha nem csak azt vennék észre ha őket éri hátrány, hanem azt is ha a férfiakat. Az ő céljuk nem az, hogy a nők előnyösebb feltételeket kapjanak mint a férfiak, hanem hogy egyenlőt.
Ezért hasznos volt, hogy felhívta erre a figyelmet valaki.
Szilll 2013.11.27. 16:23:33
fortune hai 2013.11.27. 16:25:41
Circus 2013.11.27. 16:26:30
"Ez egy mérhetetlenül felkapott erősen kiferdített kijelentés, hogy buzizott. Annak az okát fejtegették , hogy vajon miért érdekli ez ezt a gyereket, mik lehetnek az okok stb, és mint egy ilyen indok hangzott el hogy mi van ha a fiúkat szereti..."
viszont most a SB-t védő oldal ezek nyomán egyértelműnek veszi, hogy b@zi, mert ezt sugallta az üzenet. Tehát ugyanaz az eredmény - némi minimális pszichológia/emberismeret kell hozzá. Lásd fenn, amikor poénból néhány olvtárs a kecskékkel kapcsolatban érdeklődött a másiknál.
Az valóban vicces, ha egy, az egyenlőségért harcoló illető megsértődik, mert valamely kisebbségnek nézik, csak pont az említett módszerrel lehet téríteni meg tematizálni a dolgot. Most ott tartunk, hogy nem a megkülönböztetés, meg a nagy nyilvánosság előtt elkövetett b*zizás a fő téma, hanem, hogy milyen nevetséges az egyenlőségért harcoló illető.
Simán el lehet érni sugalmazással meg áthallással dolgokat. Ajánlom szíves figyelmébe mindenkinek bizonyos Hofi Géza műsorait, amennyiben van némi fogalma az 'átkosról'. Kitűnően adott át infót sima célozgatással, 2-3 rétegbe csomagolt áthallásokkal.
Circus 2013.11.27. 16:28:12
minek az? 2013.11.27. 16:28:38
kovácspéterke 2013.11.27. 16:29:07
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2013.11.27. 16:33:40
mz//iksz 2013.11.27. 16:36:33
Pl. Nathalie jogaiért ;)
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2013.11.27. 16:37:41
nathalie 2013.11.27. 16:40:52
egyszerűen csak fárasztónak tartottam még a gondolatát is annak, hogy egy két órával későb érkezőnek, aki kimásolja két mondatomat a kommentjeimből, de értelmezni nem hajlandó, amiket később írtam, még én magyarázzam, hogy mit, hogy gondolok. Újra.
ezért.
Meg azért, mert pofátlanul levágtad a mondaom végét. Ugyanis ha tovább is idéztél volna tőlem, akkor nyilvánvaló lett volna, hogy a felháborodásom oka az, hogy egyesek bármit megtesznek azért, hogy hírnévhez jussanak.
"én se vagyok felháborodva, ha nem kapok ingyen valamit.
Én azon vagyok felháborodva, hogy egy kis hülye elrontja mások igyenes szórakozását azért, mert kell neki a 15 perc hírnév"
Nagy Endre 2013.11.27. 16:46:23
nathalie 2013.11.27. 16:49:58
Circus 2013.11.27. 16:52:49
tudom, kedves, direkt provokáltalak, mert így sikerült bizonyítani a Te szavaiddal, mennyire veszélyes az, ha csak kiragadott szavakat/mondatokat időzünk valakitől, vagy ami még rosszabb, kérdésbe csomagolva sugallunk valamit. Elnézésedet kérem, és köszönöm, hogy segítettél ;)
Amit pedig a kis 15 éves hülye pötssel kapcsolatban mondtál, arra is jó ez az idézet, Voltaire-től:
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it."
Amint azt fenntebb írták, többek közt az ilyen kis pötsök miatt nincs már rabszolgaság, és nagyjából kezd megvalósulni a nemek egyenjogúsága is, és egy csomó ilyen pöts is meghalt a török/labanc/osztrák/német/szovjet elleni háborúban.
Ez itt és most Neked fáj, de hosszú távon a Te ezirányú érdekeidet is szolgálja.
Majd emlékezz rá, ha a majdani lányod bulizni indul, nemhiába van az a másik mondás, hogy 'a leánygyermek az apák büntetése a fiúk bűneiért' :)
Parasite 2013.11.27. 16:53:48
pasi28 2013.11.27. 16:53:49
"Általában azok a társadalmak működnek jobban, ahol az emberek bátran kiállnak az igazukért, mint azok, ahol senki sem mer szólni, ha sérelem éri." A teljes cikk itt olvasható:444.hu/2013/11/26/o-most-a-legnepszerubb-tanar-a-vilagon/
A másik pedig az alaptörvényünkből való:
XV. cikk
(1)
A törvény elõtt mindenki egyenlõ. Minden ember jogképes.
(2)
Magyarország az alapvetõ jogokat mindenkinek bármely megkülönböztetés, nevezetesen faj, szín, em,
fogyatékosság, nyelv, vallás, politikai vagy más vélemény, nemzeti vagy társadalmi származás, vagyoni, születési vagy
egyéb helyzet szerinti különbségtétel nélkül biztosítja.
(3)
A nõk és a férfiak egyenjogúak.
(4)
Magyarország az esély egyenlõség megvalósulását külön intézkedésekkel segíti.
(5)
Magyarország külön intézkedésekkel védi a gyermekeket, a nõket, az idõseket és a fogyatékkal élõket
Én úgy gondolom, hogy nem lehet különbséget tenni a női és a férfi fogyasztók között. Magyarázhatja ezt bárhogy a szolgáltató. Ilyen alapon a mobil percdíjak is lehetnek mások, mert a pasik rövidebben, a nők pedig hosszabban beszélik meg az ügyeiket. Általában. Teljesen mindegy, hogy férfi vagy nő akar szórakozni. Olyan helyre akar menni, ahova úgy belépővel lehet bejutni, ha pedig be akar menni, akkor fizetni kell. Ez nem a választásról szól, hogy ha nem tetszik, akkor nem kell odamenni. Ilyen alapon kisebbségeket is ki lehetne zárni, aztán ha valakinek nem tetszik, akkor nem kell bemenni. Lehet korlátozni a belépést, azonban törvényeket, jogszabályokat és a jó erkölcsöt is figyelembe kell venni, mert jogtalanul nem lehet korlátozni, attól függetlenül, hogy eldönthetem, hogy bemegyek vagy sem.
Balázsékra visszatérve. Bizonyos szerepek felelősséggel járnak. A műsorvezetőnek lehet véleménye, azonban azzal tisztában kell lennie, hogy amit Ő mond, az kicsit másképpen értelmezik az emberek, mert Ő mondta. Közszereplő. A közszereplőként pedig nem viselkedhet úgy az ember, ahogy szeretne. Vagy ha igen, akkor tessék vállalni érte a felelősséget. Én számon kéretném rajta, amiket mond, akár a bíróságon is...
nathalie 2013.11.27. 16:56:46
Ilyen utólagos magyarázatokkal máshol próbálkozz, ne nálam. Biztos vannak akik beszopják :) sok sikert.
fortune hai 2013.11.27. 16:56:58
Circus 2013.11.27. 17:12:54
@fortune hai: mármint miért?
nathalie 2013.11.27. 17:21:19
@fortune hai:
akármit is akartál ezzel, bóknak veszem :D
2013.11.27. 17:24:40
Van ebben személyes ellentét, politika, vagy ekézés egyszerű megszokásból.
NekemNemEzKell 2013.11.27. 17:27:53
Ha ennek az az ára, hogy ők nem fizetnek belépőt, ám legyen!
Aki ezt nem fogja fel, az egy hülye buzi!
Egy férfit nem sért a dolog, sőt mondhatnánk ez egy lovagias gesztus! Egy udvariassági forma.
Ez a buta bunkó, már nem tudja mibe kössön bele! Ebből is látszik, hogy az akciói nem arról szólnak, hogy igaza van, hanem arról, hogy ő egy kekec kis genya!
Ez az akinek még a szar is keserű....
nathalie 2013.11.27. 17:29:14
Bár ezen nem is lehet csodálkozni.
dagály 2013.11.27. 17:46:34
SzJ1982 2013.11.27. 17:48:33
Szelid sunmalac 2013.11.27. 17:54:59
@dagály: ? Metallverarbeitung Jurgen Mangner?
@SzJ1982: Koszonjuk az ertekes hozzaszolast!
bajai 2013.11.27. 18:04:46
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it."
Ha ha ha! Voltaire tényleg esztetet mondotta?
A perfect english man! Bruhaha!
Nem értek egyet azzal, amit mond, de halálig védelmezem a jogát, hogy elmondhassa.
Nem értek egyet Önnel, de az életemet adnám azért, hogy elmondhassa véleményét.
Semmiben nem értek egyet Önnel, de mindent megteszek azért, hogy elmondhassa a véleményét
même si je ne partage pas un iota de ce que cette personne avait à dire, je considère qu'elle a le droit de l'exprimer
MACISAJT 2013.11.27. 18:14:33
XV. cikk
(1)
A törvény elõtt mindenki egyenlõ. Minden ember jogképes.
(2)
Magyarország az alapvetõ jogokat mindenkinek bármely megkülönböztetés, nevezetesen faj, szín, em,
fogyatékosság, nyelv, vallás, politikai vagy más vélemény, nemzeti vagy társadalmi származás, vagyoni, születési vagy
egyéb helyzet szerinti különbségtétel nélkül biztosítja.
(3)
A nõk és a férfiak egyenjogúak.
(4)
Magyarország az esély egyenlõség megvalósulását külön intézkedésekkel segíti.
(5)
Magyarország külön intézkedésekkel védi a gyermekeket, a nõket, az idõseket és a fogyatékkal élõket"
Világos.
Akkor idézzek egy törvényt:
Tájékoztató a nők kedvezményes nyugdíjba vonulásának szabályairól
A társadalombiztosítási nyugellátásról szóló 1997. évi LXXXI. törvény (a továbbiakban: Tny.) 2011. január 1-jétől hatályos 18. § (2a)-(2d) bekezdése szerint öregségi teljes nyugdíjra életkorától függetlenül jogosult az a nő is, aki legalább negyven év jogosultsági idővel rendelkezik, és azon a napon, amelytől kezdődően az öregségi teljes nyugdíjat megállapítják, a Tbj. 5. § (1) bekezdés a)-b) és e)-g) pontja szerinti biztosítással járó jogviszonyban nem áll. "
Most akkor menj és tégy feljelentést, te vagy ez az hiszterolibsi hahás.
Sz.Chris 2013.11.27. 18:49:27
Aki elhiszi, hogy ez az egész a nőkért van, az többet bizony ne igyon.
Ha ránézek szegény srácra, egy introvertált kisfiút látok, akit elutasít a sok buta lány, akik ráadásul ingyen mehetnek be pasizni, neki meg fizetni kell a heti "Lehányom-magam" partyért.
Most övé az öt perc hírnév, és a nőkön is bosszút állhat, méghozzá milyen furfangosan! "A ti érdeketekben csinálom ezt" csomagolásba borítva.
Thrasher 2013.11.27. 19:24:40
nagyokos...
st128 (törölt) 2013.11.27. 19:27:08
"Abba most nem mennék bele, hogy mit kaptál ingyen és mit nem egész élted során, azért mert férfi vagy."
Azért erre kíváncsi lennék, hogy -szerinted- egy férfinek mi az, ami ebben a társadalomban ingyen jár? Én ugyanis már elég régóta koptatom a flasztert, és még soha semmit nem kaptam ingyen, vagy munka nélkül. Viszont a nők, pusztán a nemüknél fogva, rengeteg mindent kapnak ingyen a férfiaktól. És most már egyre inkább a törvényekbe is begyűrűzik ez a fajta "kötelező udvariasság" hogy a nők mindenféle előnyökre jogosultak a nemüknél fogva, amire egy ugyanolyan képességű, vagy helyzetű férfi nem jogosult.
laji 2013.11.27. 19:32:53
st128 (törölt) 2013.11.27. 19:36:47
Nagyon jó hogy idézted, igen, most már az alkotmányba is belekerült ez az ellentmondásos baromság.
Nevezetesen:
"A nõk és a férfiak egyenjogúak.
(4)
Magyarország külön intézkedésekkel védi a gyermekeket, a nõket, az idõseket és a fogyatékkal élõket""
Nos, ha egyszer "egyenjogúak" akkor miért is kell külön intézkedésekkel védeni őket, mint például az időseket vagy a fogyatékkal élőket? Ez kurvára logikátlan. Mit keresnek a nők ebben a csoportban?
Most vagy pátyolgatásra szorulnak, mint egy fogyatékkal élő, vagy idős, de akkor nem egyenjogúak. Vagy pedig egyenjogúak, de akkor miért lennének jogosultak bármiféle igazságtalan előnyre a férfiakkal szemben?
Tulajdonképpen ezek helyett a fölöslegesen hosszú sorok helyett, egyszerűen annyit is írhattak volna, hogy Magyarország hátrányosan megkülönbözteti a férfiakat.
Ugyan azt jelenti, és sokkal rövidebb.
laji 2013.11.27. 19:37:08
2013.11.27. 19:42:27
cso zsi 2013.11.27. 19:42:33
Ő nem akart fizetni a méretes b.....-ért, ami a lányoknak kijár "ingyen".
laji 2013.11.27. 19:49:04
viszont most a SB-t védő oldal ezek nyomán egyértelműnek veszi, hogy b@zi, mert ezt sugallta az üzenet. Tehát ugyanaz az eredmény - némi minimális pszichológia/emberismeret kell hozzá. Lásd fenn, amikor poénból néhány olvtárs a kecskékkel kapcsolatban érdeklődött a másiknál.
Az valóban vicces, ha egy, az egyenlőségért harcoló illető megsértődik, mert valamely kisebbségnek nézik, csak pont az említett módszerrel lehet téríteni meg tematizálni a dolgot. Most ott tartunk, hogy nem a megkülönböztetés, meg a nagy nyilvánosság előtt elkövetett b*zizás a fő téma, hanem, hogy milyen nevetséges az egyenlőségért harcoló illető.
Simán el lehet érni sugalmazással meg áthallással dolgokat. Ajánlom szíves figyelmébe mindenkinek bizonyos Hofi Géza műsorait, amennyiben van némi fogalma az 'átkosról'. Kitűnően adott át infót sima célozgatással, 2-3 rétegbe csomagolt áthallásokkal."
Ezzel azt akartad mondani, hogy most elítéled ezt az oldalt, mert nem buzizást buzizásnak csúsztatott és összemosott olyan olyan esetekkel, amikor nyíltan buzizás folyt?
NekemNemEzKell 2013.11.27. 19:53:30
Ez egy baromi hülye és értelmetlen provokatív kérdésfelvetés!
Mert! Ha azt válaszolom (például én), hogy nem, az nem azt jelenti, hogy kevesebbre tartom őket, hanem azt, hogy nem tudnak élni a jogaikkal, mert fizikailag ez sokszor nem lehetséges, tehát nem egyenjogúak. Ha azt mondom, de, dehogynem egyenrangúak, az megint nem igaz, mert tessék csak kőrbe názni!
Tehát a kérdést pontosítani kell mire akarsz választ kapni!
2013.11.27. 19:59:23
NekemNemEzKell 2013.11.27. 20:02:43
Szerintem egyszerűen arról van szó, hogy az eszetlenül állandóan kekeckedő, szereplési vágytól tútengő barom, kis mitugrálsz, mivel ezekben a hetekben kimaradt, a politikából ( most a filmkészítés dívik, nem a tüntetgetés, meg az egyetemen való rohangálás, a hasonszőrű haverokkal jópénzért...)így féktelen szereplési vágyától fűtve kitalálta ezta baromságot, hgy miért engedik be a nőket ingyen.
Mert ez a liberális kisf@..sz,még nem hallott a pozitív diszriminációról, az elmaradott baromja. A Sebestyén ezt próbálta érzékelteni, mivel a sok B betűs szóból ( bunkó,barom buta, buzi ..stb.)-ból csak a buzi ül? Ez a kis hülye Teczár,nem érdemel ennyi figyelmet.
NekemNemEzKell 2013.11.27. 20:03:58
NekemNemEzKell 2013.11.27. 20:04:46
SzJ1982 2013.11.27. 20:13:56
kovacstamas1123 2013.11.27. 21:24:13
Szilárdunknak ez ügyben is fel kéne szólalnia, továbbá a nyugdíjkorhatárok-, a mindenféle kedvezmények (pl utazási stb), a férfiak női konditermekből-, szaunákból- és a női WC-ből való kitiltása ellen is lépnie kéne. Egyenjogúság van, vagy mi a szösz :)
2013.11.27. 21:26:50
kovacstamas1123 2013.11.27. 21:33:36
Komolyan... Nincs egy ügyvéd, aki ezek alapján megkapargathatná ezeket a baromságokat?
Valami rohadtul nem működik ebben a hülye világban, ha ilyen törvényeket kell hozni, amik betarthatatlanok, vagy ha betartanánk őket, akkor igazi felháborodás lenne.
És most nem is fejtettem ki teljesen, de elolvastam a törvényt, ami alapján az EBH határozatot hozott. Hááát, az valami iszonyat...
Millió dolog jut eszembe ilyenkor... pl a kisebbségek, vagy vallási csoportok bármilyen jellegű állami támogatása, vagy bármi... órákig tudnám sorolni.
Megérett az emberiség egy igazi reset-re.
kovacstamas1123 2013.11.27. 21:46:34
Akkor én ezt tovább vinném: Nekem kurvára ne szabja meg senki, hogy én egy vadidegennek fizessem az oktatását, a segélyét, a nyugdíját, a tb-jét, a BKV kedvezményét stb.. Ergo az adómat majd én arra költöm, amire akarom.
Egy dolog a buktató. Az adót KÖTELEZŐEN be kell fizetnem, és a megkérdezésem nélkül adják annak, akinek akarják, míg neked nem muszáj a Dobozba menned szórakozni, hanem mehetsz olyan helyre is, ahol egyenlőség van a belépődíjakban és te határozod meg, hogy közvetve fizeted-e a nők belépőjét, vagy sem.
tarsolya 2013.11.27. 22:01:15
A polkorrektség egy borzasztó káros és hatástalan látszatmegoldás egy csomó olyan kisebbségeket érintő problémára ahol a társadalmi vita tényleges elindításához a minél szabadabb véleményformálás - még az extrém radikális vélemények esetében is - lenne szükséges.
govegan 2013.11.27. 22:08:37
Thrasher 2013.11.27. 22:56:01
KITARTÁS!!!!
faszkalap...
vova666 2013.11.27. 23:01:23
dr Smittpálelnökúr 2013.11.28. 08:33:32
NekemNemEzKell 2013.11.28. 10:26:33
Circus 2013.11.28. 13:33:07
Meg a jókedved miatt is.
Circus 2013.11.28. 13:35:33
nathalie 2013.11.28. 13:40:33
Circus 2013.11.28. 13:43:38
Jó kérdés, hogy miért sértődik meg valaki ilyesmiért, konkrétan én sem tudom, hogy ha egem 'leb*ziznak', arra mi a jó válasz. A probléma inkább az, hogy ki és milyen körülmények között teszi - más súllyal esik latba egy médiaszemélyiség, és más egy inkább egyszerű átlagpolgár véleménye.
Balász beszólása azért (is) volt genya, mert a srácot egy olyan helyzetbe rakta bele, amelyből nem tud nomrálisan kijönni - most sem sikerült.
Circus 2013.11.28. 13:57:00
Ha ingyen engednek be valahová, akkor (ha te nem is), a másik fél automatikusan úgy érezheti, hogy miután helyetted fizetett (ugye, nem kell magyarázzam, hogy szórakozóhelyeken SEMMI nincs ingyen?), ezért automatikusan a fenti módon kezd viselkedni (én fizettem, én rendelem a zenét) veled szemben.
Namost ezt a fajta hozzáállást a nőkkel szemben én iszonyat módon rühellem, ezért nem tetszik az SB-féle megnyilatkozás, és ezért nem értem (de, valahol igen, hiszen ezer pénz is pénz) azon lányok álláspontját, akiket az ezer forint kifizetése jobban bánt, minthogy ezért a húspiacra kerülnek.
Ez pont olyan, mikor az iszlám védelmében látok csadorba öltözött nőket üvöltözve tüntetni.
nathalie 2013.11.28. 14:23:18
Hát további jó szórakozást ezekkel a nevelési célzatú kommentjeiddel kapcsolatban.
Úgy néz ki az "nem jött át", hogy én mit is akartam elmondani. Sajnos (vagy lehet inkább nem sajnos) nincs se türelmem, se időm, se kedvem ezt újra és újra elmagyarázni. Értem, hogy neked mi fáj, mi bánt, viszont az én problémámnak semmi köze az ezer forinthoz.
Elárulom, hogy a probléma gyökere ott van, hogy Te elhiszed, hogy a Szilárd a nők védelmében meg hasonló hülyeségek miatt buzgolkodik, én viszont nem.
A rokkant is ember · http://arokkantisember.blog.hu 2013.11.28. 14:48:32
arokkantisember.blog.hu/2013/11/28/dobozba_zart_vilag
st128 (törölt) 2013.11.28. 19:41:59
Éppen erről van szó. A gyerekek, fogyatékosok, idősek kiemelt védelme, támogatása életszerű, mert rosszabb érdekérvényesítő képességgel rendelkeznek mint a társadalom többi tagja.
De mit keresnek ebben a csoportban a nők? Ők miért szorulnának rá, hogy külön kedvezményekkel segítsék őket, ingyen mehessenek például diszkózni?
Ez nem életszerű, és egyben magában hordozza azt a fajta hozzáállást is, hogy egy nő nem teljes értékű a neme miatt. Hiszen ha a férfiakkal egyenértékűek, akkor az általános szabályozásnak rájuk is kell vonatkoznia. Tehát pusztán a neme valakinek nem lehet védendő érték, vagy kedvezmény alapja.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.29. 20:45:06
Lófaszt.
A meleg az egy hőmérséklet(tartomány). A homoszexuálisokra a magyar szó a buzi. Ahogy az indiai származású vándormagyarokra a cigány, és NEM a roma. Stb.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.29. 20:54:56
Vannak, akik fel bíják fogni, mit jelent az, hogy egyenlő jogok.
Te nem tartozol ezek közé.
Ez ugyanis pont olyan, mint ha azt csinálná a szórakozóhely, hogy a magyarokat beengedi ingyen, a zsidókat/cigányokat/pirézeket viszont csak 1000 Ft-ért.
Van ugyanis olyan kitétel a magyar jogban, hogy vallás, származás és egyebek mellett nem szerint sem lehet megkülönböztetni és előnyben/hátrányban részesíteni embereket.
Magánintézményekben SEM.
Tudom, nem bírod ezt fogni, és ahogy látom, sok másik hülye sem.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.29. 21:21:31
Nincs olyan szó, hogy szinoníma. Van szinonima meg van szinonímia.
Meg vannak a hülyék, akik műveltnek akarnak tűnni, és keverik a kettőt.
Egyébként nem szinonimák, a meleg az egy szépelgő faszság a buzikra.
És ezek szerint te teljesen normálisnak veszed, ha téged buzinak neveznek. Akkor lennél paraszt, ha ezt kikérnéd magadnak.
Szóval te egy hülye buzi vagy.
Ami a Dobozt illeti:
"nem úgy történt negatív diszkrimináció, hogy a hely ingyenes volt, de aztán csak a férfiaktól kértek belépót"
Téves.
De, úgy történt, hogy a hely eleinte ingyenes volt mindenkinek, aztán _csak_ a férfiaktól elkezdtek belépőt kérni, a nőktől meg nem. Én a nyitás utáni 2 hónapban jártam ott párszor, azóta se, mert nem az én világom. És ha ingyen lenne, akkor se mennék (akkoriabn pár hónapig ingyen volt, akkor sem mentem az első kb. 4-5 alkalom után, mert minek, idióta plázapicsák és hozzájuk passzoló seggfej férfiak járnak, 2 értelmes szót nem tudsz váltani senkivel).
@Theremin:
Magyarul az összes szórakozóhely valójában egytől egyig kurvaplacc, és az összes odajáró nő kurva, aki csak a megfelelő ajánlatra vár, míg az összes férfi kurvákat keresni jár csak?
Jó tudni.
Eddig azt hittem, mind a férfiak, mind a nők bejárnak csak úgy beszélgetni, piálni, táncolni meg hasonlók.
"Én úgy oldanám meg, hogy a nöknek becsületkassza van, akit zavar ez az egyenlötlenség nöi oldalról az dobjon bele, akit meg férfi oldalról az menjen oda ahol mindenkinek kell fizetni."
Meglepő is lett volna, ha a te agyaddal felfognád, hogy ez UGYANOLYAN diszkrimináció, mint az eddigi gyakorlat volt.
"DE VAN KÜLÖNBSÉG!!!"
Ahogy az is meglepett volna, ha a mákszemnyi agyaddal felfogod, hogy más a testfelépítésbeli meg a jogbeli különbség. És a kettőnek semmi köze egymáshoz.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.29. 23:15:46
Pedig akkor te biztosan rabszolga lennél, és ott is az alja közé tartoznál.
@shitgun:
"az állati, ám roppant kellemes ösztöneiket akarják kiegészíteni"
Hogy lehet egy ösztönt kiegészíteni?
És hogy lehet egy ösztön kellemes?
Ja, és mindekinek, aki shitgun álnéven kommentel, büdös kurva az anyja.
@MACISAJT:
"Tényleg elég már ránézni ennek (is) a képére/aktivitására/közegére ..és máris tudsz mindent."
Miért, pont úgy néz ki, mint te, és mivel te buzi vagy, akkor biztos, hogy ő is?
@Nagykevély:
Ez népszerű történet, csak alaptalan baromság.
Azt ugyanis az angolok és amerikaiak többsége is tudja, hogy a negro = fekete spanyolul, ami mellesleg a világ legelterjedtebb európai nyelve.
@nathalie:
Hát ha te oda jártál, akkor már elmondtad a szellemi kapacitásodról a jellemzőket.
Ezért nem is csoda, hogy nem érted.
"a kanbuli helyett, tele lesz jó nővel a hely"
Dehogy, hozzád hasonló ostoba kurvákkal lesz tele. Akik annyiban hasonlítanak a jó nőkre, hogy ugyanannyi lyuk van rajtuk. Semmi egyébben. Akik hozzád hasonlóan azt sem fogják fel, hogy valójában önkéntes kurvaként használja őket a hely.
"egy kis hülye elrontja mások igyenes szórakozását"
Az előbb még nem volt nagy pénz az az 1000 Ft. Most hirtelen az lett?
@idiesel:
"Egészséges, normális férfi ember eszébe nem jutna diszkriminációra gondolni az által, hogy neki fizetnie kell és a barátnőjének nem."
Jaja, mert ahhoz ész is kellene, ami neked nincs.
Az egészség jó és fontos dolog, de gondolkodni például nem lehet vele, mint esetedben is lászik.
@Pic:
Eleinte csak olvastam, mire akarsz jutni az összehányt értelmetlen baromságaiddal, a a Jing és Jangnál megértettem. Aki ezt a két szó sem bírja rendesen megjegyezni és leírni, annak inkább ne firtassuk az értelmi képességeit. Nincsenek.
Csak hogy ne halj meg teljesen hülyén (bár úgy fogsz, ez rajtad nem segít): jin, baszd meg, g nélkül. Kisbetűvel.
@thegoddamnbatman:
Hát amelyik Németországban én voltam, ott ez nem igaz.
@zetevar:
Őrizték a faszomat. Bénák voltak vadászni, ezért otthonhagyták őket, hogy ne legyenek nyűg a férfiak nyakán.
@Sárga Király:
Na ja, idén nyáron a Morrison's Ligetben - benéztem, milyen lett, mikor utoljára voltam, még E klub néven volt rockos hely - odajött hozzám egy csaj, hogy hívjam meg egy B52-re.
Mikor mondtam neki, hogy szívesen, de csak dugás után, elég csúnyán nézett.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.29. 23:41:11
Tök ugyanaz.
Utálom a citromot.
Utálom a citromot, mert kibaszott savanyú.
Tök ugyanaz, csak a második mondathoz fűztem kis magyarázatot is. De a lényeg továbbra is az, hogy utálom a citromot.
Szóval ezt buktad, de túl buta vagy, hogy felfogd.
@Circus:
Ne bassz, Voltaire angolul beszélt? Pláne egy másik franciához?
Ráadásul pocsák az angol fordítás, az eredetiben szó sincs halálig küzdésről meg védelemről:
"Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai pour que vous ayez le droit de le dire."
Nem értek egyet azzal, amit mond, de harcolnék (is) azért, hogy joga legyen elmondani.
Na, vesd össze ezt az angollal:
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it."
@bajai:
Rádásul az általad idézettek egyike sem jó.
@kovacstamas1123:
Baromságot beszélsz.
Adóból fizetett állami feladatokat keversz adózott magánpénzből fizetendő dolgokkal.
Pic 2013.11.30. 13:04:09
Hát srácok... mit mondjak.
Szerintem gratuláljunk a srác szüleinek.
Egy ekkora egóval rendelkező barmot komoly meló lehetett összehozni. :))
Figyelj öregem!
Te érzékeled a testedtől mért 1 centiméteren túl is a világot?
idiesel 2013.12.01. 23:34:46
idiesel 2013.12.01. 23:38:11
Ne foglalkozz olyan energiavámpír, mindenkinél okosabb alakkal, mint ez. Nem érzékel ez semmit baszki..
@Mr. Közbiztonság Szilárd:
"Mikor mondtam neki, hogy szívesen, de csak dugás után, elég csúnyán nézett." Te még nőt nem láttál közelről. Ha ez után is állítod, akkor sem. :D Nézegesd a videót és örülj, hogy a csajok fizetnek majd belépőt! ÚGYVAN! MEGCSINÁLTÁTOK! :D
Circus 2013.12.02. 15:32:06
Konkrétan Voltaire-ből kinézem, hogy esetleg beszélt angolul, míg én sajnos franciául nem. Ettől függetlenül, akármelyik fordítást nézem, a lényege kb ugyanaz, és én egyetértek vele.
Béke.
Circus 2013.12.02. 23:21:57
ivrilider 2013.12.13. 02:13:05
a gyurcsány már viszi lefele...
pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.12.19. 23:40:06
Ha egy munkáltató dönthet úgy, hogy kevesebb bért fizet egy nőnek a fenti paraméterek alapján, akkor egy kocsmáros nem dönthet úgy, hogy ingyen, vagy kedvezménnyel enged be valakit?
Ilyenkor hol van T.Szilárd aki feljelent és hol vagy te, aki megmondja a frankót?
Dhor · http://dhor16.gportal.hu 2013.12.31. 11:08:55