A vasárnapi Döntésről pont ugyanazt lehet elmondani, mint az előző négyről: bejött Lilu (ezúttal balerinaszoknyában, hogy az öt hete tartó, "valaki úgyis combot villant" trend nehogy megszakadjon), megmutatták a szombati döntő kulisszák mögötti pillanati közül a legérdekesebbeket, már ha a kamera előtt magát mórikáló versenyzők és zsűritagok annak számítanak, a versenyben maradt indulók előadtak egy nótát közösen, ami ezen a héten egy Nickelback-sláger lett (és az ember most tanulta meg értékelni az eredetit éneklő Chad Kroegert), jött Vastag Csaba egy felejthető saját számmal, majd Lilu visszaszámolt, közjegyzőre várt, és bejelentett: Batánovics Lili és Szabó Ádám párbajozik. A By The Way-jel nem esett hát meg az a csúfság, hogy menten kiesik, ahogy visszarángatták őket, de ami késik, nem múlik.
Batánovics Lili kezdett, Whitney Houston I Will Always Love You című slágerét énekelte el kislányosan, a szövegbe belebakizva, hamiskás, csúszkáló, bizonytalan hangon, de hát ez egy borzasztó nehéz dal, nem csodálkozunk azon, hogy nem jött össze neki. Azt azért megkérdezném a szerkesztőktől, hogy miért pont ezt a számot adták neki. Szabó Ádám nem kockáztatott, nem akart nagyot énekelni, egy Take That-nótát tolt el, egy fokkal biztosabban, mint vetélytársa, de sokkal lélektelenebbül. A mentorok közül Geszti, Szikora és Tóth Gabi a lányt küldte haza, csak Alföldi szavazott a srácra, szóval kiesett Batánovics Lili.
És ilyen volt a szombat:
A tegnapi X-Faktornak két nagy kérdése volt: Tóth Gabi képes-e ötödjére is pont olyan pózban beállva (jobb láb ki oldalra, bal kéz csípőn, mell ki, elszánt tekintet) nyitni a műsort, mint eddig négy alkalommal, illetve hogy a a Bozsek Márk-By The Way-műbalhét mennyire sikerül kimaxolni. Az elsőre hamar választ kaptunk, hiszen a mentorok a szokásokkal ellentétben nem vonultak be külön, sőt, a nyitó közös énekléstől is megmentett minket az RTL. Minderre azért volt szükség, mert a nyolc versenyben maradt előadó nemcsak szólóban, hanem duettben is produkálta magát, a nettó kétórás műsoridőbe pedig a sallangok nem férnek bele (a műsorvezetők is tempósabbak voltak, már ha itt tartunk).
Ami a második kérdést A Tragédiát illeti, a zsűri először szépen körbenyalta Bozsek Márkot a döntése miatt, emberi nagyságról volt szó és gerincről, nehézségekről és hősies magatartásról, amivel tényleg semmi, de semmi baj nem lenne. Már ha egy kicsit nem lógott volna ki a lóláb a visszatérő By The Wayt illetően. Mert ugye a nagyszerűen megkomponált, lassított felvételekkel és drámai hanghatásokkal fűszerezett pénteki bejelentésről szóló videó után azt hallgathattuk vagy négyszer, hogy a fiúk mennyire szar helyzetben vannak, mer egy napjuk volt felkészülni, meg minden, erre a Facebookon már szerdán kiírták, hogy egész éjjel Szikorával dolgoztak. Oké, elképzelhető, hogy a tápiószecsői falunapokon esedékes hakni részleteit beszélték meg egykori mentorukkal, pont annyira, mint az, hogy egy vak komondor félig agyon tud verni egy negyvenes nőt.
És ha már itt tartunk, és most tényleg nem akarok egy újbb összeesküvés-elmélet gründolni, érdemes megnézni Batánovics Lili és Szabó Ádám duettjét, jobban odafigyelve a csajra és a hangra 01:40 körül (már hallatszik Lili hangja, de a mikrofon még mellmagasságban):
Ezt Alföldi és Tóth Gabi meg így reagálta le:
Persze simán elképzelhető, hogy a zenei alapban ott volt egy háttérvokál hangsáv is, amit korábban énekelt fel Lili, de nagyon furcsa volt az egész. Vagy csak rémeket látok már mindenütt, és kellene tartani egy faktormentes hónapot, fasz se tudja.
A tegnapi döntőn egyébként mindenki azt hozta, amit várni lehetett tőle. Batánovics Lili továbbra is az egyik legmegbízhatóbb hang, szólóban és duettben is ügyes volt, Szabó Ádám pedig a legjobb úton halad a vastagcsabásodás felé, se színe, se bűze, olyan kellemesen középvonalas, amit a rádiók szeretnek, de kurvára. A Fat Phoenix továbbra sem veszi komolyan ezt az egészet, ami egyrészt megsüvegelendő, másrészt meg idegesítő, mert lehet akadt volna olyan produkció az induló között, aminek tagjai nem tartanák méltóságukon alulinak a szereplést, és ezen az sem változtat, hogy a formáció (mert zenekarnak azért barokkos túlzás lenne nevezni őket) dobosa simán képes volt kétszer is totál idiótát csinálni magából, ami nagyon szimpatikus.
A Fat Phoenixszel együtt duettező Krasznai Tünde szólónótája egy fokkal jobb volt, mint a duettje, bár nagyon szeretném (meg szerintem ő is), hogy ha csak egyszer egy olyan nótát kapna, ami megfelel a hangterjedelmének, és nem kell kínlódnia a mélyekkel. Danics Dórát mindkét fellépésére csábító nőnek fazonírozták, ami viszont nem akadályozta meg abban, hogy mindkét dalt korrekten odategye, igaz, a duettben mindent elkövetett, hogy Csordás Ákost leüvöltse, ami nem túl elegáns ugye. (Ja, és ha már lábak: az övé annyira nem jó, hogy combtőig felsliccelt ruhában mutogassák.) Csordás Ákos Kispált énekelt álrészegen de igazán manírosan, különösen a refrén végi sorok operettes előadása volt az, amitől kirázott a hideg. Ettől még mindig neki van a legjobb hangja a fiúk közül, és igencsak meg is fogja nyerni a versenyt.
Péterffy Lili rendületlenül halad előre a Csobot Adél által kitaposott úton (Istenes Bence frissen szingli, csak mondom), a hangja nem túl érdekes vagy jó, a stylist és Alföldi viszont nagyon tudja, hogyan kell eladni ezt a keveset is. A duettben érdekes módon ő volt a rosszabb, és nem az azon elméletileg egy fél napot dolgozó By The Way, amin azért egy kicsit el lehetne gondolkodni. Nem véletlen, hogy az utolsó négyben volt a tegnapi adás végére. A By The Way visszajött, és nem volt jó, sem a duettben, sem a másik nótában, de nekik ebben a műsorban eddig csak egy jó pillanatuk volt, szóval többet, mást nem vártam tőlük.
A végére a heti Tóth Gabi-animgif azzal a törvénytelen műröhögéssel, amit a Fat Phoenix második produkciója után tolt, és persze a bóti csöcs kipakolásával:
Szívesen.
sztich 2013.11.10. 11:27:27
Nájtmér 2013.11.10. 11:36:29
NightWalker IP 2013.11.10. 11:41:44
Tamás Stuu 2013.11.10. 11:44:52
sixx, nem bántásból, de:
de igazén (...) igazán
és a Fat Phoenixes résznél van egy mer is.
sixx · http://comment.blog.hu 2013.11.10. 11:48:00
poggY 2013.11.10. 11:54:41
SarahConnor 2013.11.10. 12:15:45
Plili (egyrészt péklapát annak, aki szerint jó ötlet volt ezt így kiírni a ledfalra) nagyon semmilyen. Nem bír érdekelni, nem annyira jó, nem is annyira rossz. Az ilyenek úgy 5. helyen szoknak végezni.
A Fat Phoenix-en most először legalább röhögni sikerült.
Tünde jó volt, de iszonytatórohadtul utálom a Total eclipse of the heart-ot. Az első két hét stílusát tessék bele visszahozni.
Dóra nemtommivan veletek, bazi csinos volt, és nagyon jó a lába. Bár én nő vagyok, így tán nem szakvélemény, de szerintem gond egy szál se, és legalább nem volt félig csupasz idiótának öltöztetve, mint egyesek.
A többieket nem is tudom most így hirtelen felidézni.
A Bájdövéjt muszáj volt így visszahozni?
Tóth Gabi beállásáról meg annyit, hogy szerintem ez iszonyat kemény munka eredménye: így tudja a lehető legnagyobb bőrfelületet és a lehető legtöbb tetkót egyszerre megvillantani.
jack o'neill 2013.11.10. 12:16:46
Ja, de a Csobot Adél csak szeretne fele annyira jó csaj lenni, mint a PLili...
De, abban egyetértek, hogy a stylist nagyon tudja, mit kell arra a csajra adni.
koholmány 2013.11.10. 12:25:38
Vierre_ 2013.11.10. 12:35:48
Másrészt mivel alapvetően ritkán érdekel bárkit is a kommentáradat, bár mint ha ritkulna Sixx- lehet ez is sokat mondó, így úgy döntöttem, nekem van igazam.
Még pedig abban, hogy ebben a bulvár fosban lehet hozni sablonokat, azonban tegnap a FAT Phoenix hozott egy olyan feldolgozást, amitől nekem lettek valakik, Krasznai felnőttfilmes Tünde pedig a szólóban több volt mint kiváló.
Attól nem lesz jó a cikk és a blog, hogy kontrolcé-kontrolvézed magad hétről hétre, kéne valami váratlan, valami igaz, valami életszagú, amitől elhiszem, hogy ülsz a tévé előtt atlétában, iszod a söröd és tényleg élvezed a tévézést, azért írsz róla.
Én nem szeretem a műsort, az énekesek azonban érdekelnek, így online mindig visszahallgatom őket. Próbálok találni bennük valami kevésbé szokásost, miközben tisztában vagyok a bulvárértékükkel.
A FAT és Krasznai ezt tudta tegnap, Szikora kapcsán pedig továbbra is vallom, hogy nem hülye az, sőt, amennyire nem szerettem az R-GO-t annyira bírom most a formát.
Sixx. Tudom, hogy le se szarod a véleményeket, ami egy blognál mindenképp megosztó dolog, csak annyit fűznék hozzád, hogy ha nem lépsz ki a tipikusodból, olyan dög unalmas leszel, mint azok a műsorok, amiket ezzel a jelzővel oly könnyedén illetsz. :)
Axel Torpedo 2013.11.10. 12:40:03
Ez a Krasznai egesz jo volt a szoloban, az a Janics Nora meg duettben.
Teveben fomusoridoben premier planban tatott szajjal rohogni azert nem gyenge. Vajon eves kozben is tudja ezt a TG?...
Ancilla 2013.11.10. 12:41:51
Hogy lehet ezt így begyakorolni? Vagy valaki szögmérővel állt mögötte, és beállította, mielőtt szétnyílt a fal??
(De én sem vagyok normális, hogy ilyenekkel játszom.)
sixx · http://comment.blog.hu 2013.11.10. 12:43:04
ja, ez: "Eljött az a pont, hogy kilépek sixx - sajnos immáron csak növekvő - árnyékából" azt jelenti, hogy te is írtál eddig, de elhomályosítottalak, mostantól viszont kilépsz a rivaldafénybe. hol írsz? szívesen elolvasnám egy hétről hétre jelentkező műsorról írt beszámolóidat.
K0vasz 2013.11.10. 12:45:24
sixx · http://comment.blog.hu 2013.11.10. 12:46:51
B3T3G 2013.11.10. 12:48:46
SarahConnor 2013.11.10. 12:48:52
Ancilla 2013.11.10. 12:50:39
Marcell Varga 2013.11.10. 12:51:27
Vittore. 2013.11.10. 12:51:48
Amúgy ebben az évadban nincs igazi férfiénekes a fellépők között, a BTW az nyilván nem az, a Harmonikás srácnak majdnem olyan műfeje van, mint a Bozseknek, és a medve srác is eléggé kamu szagot áraszt. Vagy az már nem divat, hogy kijön egy tök átlagos faszi és szétüvölti a mikrofont egy Metallica számmal, vagy neadjisten Rammsteinnel? És akkor még direkt nem mondom olyat, ami szűkebb rétegeknek szóló zeneszám.
Shuvoh Pedersoli 2013.11.10. 12:53:16
nOniCk 2013.11.10. 12:56:47
Ancilla 2013.11.10. 12:58:15
BotloB 2013.11.10. 12:59:24
Az énekesek sem mutattak semmi újat vagy meglepőt, sőt. B. Lili nekem egyre nagyobb csalódás, annak ellenére, hogy egy bájosan naiv lány, valamiért nem akar kibontakozni, és sajnos a hangi adottságainak is vannak korlátai. Egyre többször bizonytalan. P. Liliből tényleg kihozza a banda, amit lehet, ennek ellenére szerintem annyira nem tenyérbemászó jelenség, mint Adél volt. Nem zavar, ha a színpadon van.
Danics Dóránál Alföldi valamit megint megfogott a véleményével. Minden egyes előadásában be lehet lőni azt a pontot, ahonnan "produkál". Elkezd affektálni, orr/fejhangon áriázni, nagyívű gesztikulációkkal kifejezni magát, és minden varázsa elveszik annak, hogy amúgy jól énekel. Krasznaival kapcsolatban pedig sixx-nek van igaza, mély hangoknál nagyon nem találja magát.
Szabó Ádám volt a hét csalódása, az egyéni produkciójában többször sértette a fülemet, amit hallottam, és nekem valahogy nagyon nem működtek Lilivel sem. Nem úgy a Csordás gyerek, aki szerintem a legerősebb volt a duett körben Daniccsal. Azt viszont be kell látni, hogy attól, hogy felraknak egy zenekart az ember mögé, meg Kispál dalt énekel, attól az még önmagában nem lesz hangulatos.
A Fat Phoenix komolytalanságával ugyanaz a bajom, mint a Vundersőn egyes részeivel. Lehet, hogy még szórakoznék is rajta, ha nem lenne teljesen öncélú, amit amúgy szintén jól észrevett Alföldi. Végül pedig a nagy vissztérő, a bájdövéj, akik meggyőzően hozták az "egynapotkészültünk" figurát, ennek megfelelően pocsék volt mindkét előadás, bár eddig sem igazán értettem, mit eszik rajtuk a jónép. Nagy sajnálatomra viszont P. Lilinek sem tett jót, hogy velük kellett "duetteznie".
Tóth Gabi Művésznő pedig ismét bebizonyította, hogy igazi úri hölgy, ezért szeressük'.
sogeking 2013.11.10. 13:00:04
fenék kitol, csöcs befeszít, kéz derékra, fancsali arckifejezést felvesz...
Unalmas műsorról azért nehéz szuper érdekeset írni, a gifként méltán híressé vált műröhögés büntetett. :D
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.11.10. 13:00:56
Vierre_ 2013.11.10. 13:02:05
Tegnap csak a Főnix és Krasznai nem volt az. :)
Vierre_ 2013.11.10. 13:06:35
Tessék korrekt kritikákat hozni Sixx, ennyi, őszintén, szerinted ha egymás mellé fektetném az elmúlt pár hét faktoros írásaid, nem találnék azonosságot?
Én az a ritka fajta vagyok, aki nem azért fikáz téged, mert tudja kivagy (az emberek ebben nagyon ööö jók), hanem mert valóban probléma amit írok. Ha tavaly is az volt - már nem emlékszem- akkor bizony a dolog még szomorúbb.
Szeretem az írásaid, ha érzem mögöttük a valóságot, ha azonban csak jön a tipikus, akkor el kell fogadni a kritikát, amit köszönöm, hogy megtettél.
valaki írta, nem görgeteg feljebb, az irigységet, azt nem értem. :D
Politikai árva 2013.11.10. 13:07:09
gabardin 2013.11.10. 13:14:10
A párbaj baki nekem is feltűnt, főleg hogy utána beadták Gabi és Alföldi összenézését. - Beszédes volt
downgrade 2013.11.10. 13:28:08
Na jó, Plili látványnak azért eléggé igen nagyon guszta volt, de nem értem, TG milyen popsztárt lát benne. A két utóbbi előadás műfaja illett hozzá, sőt, most jól is adta elő a dalt, csak ezekben pop nem volt egy gramm sem.
Csákos továbbra is dögunalmas, combot se tud mutatni, úgyhogy nem tudom, később mitől válna érdekesebbé, de ha tényleg nyer, felásom az ablakunk alatti betonparkolót egy heringgel, meg fogom érdemelni. Mondjuk azért Ddórával profin nyomták le a duettet (kár, hogy pop abban se volt).
A Btw kínos, nyomják róluk ezt az alázatos, dolgos fiúk képet, csak hát nem elég jók szegények. Viszont jó kis sms tarháló kampányt építettek rájuk ezzel a 'nem elég szeretni a kedvencünket, szavazni is kell ám rájuk' szöveggel.
Bosszantó, hogy ismeretlen vacak dalokat adnak a versenyzőknek, Ddóra mi francot énekelt? Bliliben ott van a hang, de egy érdektelen szám nem pattintja ki belőle, múltkor pedig már elég jó volt. Továbbá elfelejthetnék már azt a dal végi utolsó nagy kiabálást, eddig még egyszer se jött neki össze a jó hang.
Krasznai az istennő. Beszoptam a műsort, már kétszer szavaztam rája.
kis.herceg 2013.11.10. 13:30:11
Pirosszka79 2013.11.10. 13:30:14
pamut 2013.11.10. 13:35:05
A nagy remény Danics mára csak egy kicsit jobb hangú, de ugyanolyan tucat műnő és műénekes lett mint PLili, ugyanaz a kategória, ami részéről igazi bukás. Tőlem ki is eshet.
BTW: múlt héten sajnáltam hogy kiestek, noha csakugyan lefelé tendáltak. Most már tőlem is mehetnek, ezért kár volt visszajönni.
BLili: műanyag lett ő is, minél profibb annál művibb megcsináltabb, azaz érdektelenebb, unalmasabb.
Azaz sehol senki. Kivéve....
....a nagy meglepetés: a főnix. Na az ahogy ők feldolgozták az a surviver-os számot, az istenkirály volt. Végre valami más a sok tökegyforma hangzásvilág között.. micsoda felüdülés, és milyen izgalmas, hatásos feldolgozás. Nagyon tetszett, többször is meghallgattam.
Soha nem lesznek nagy banda, mert az énekesből hiányzik az alázat, állandóan pózol, ekkora egóval nem lehet fejlődni, de ezzel együtt is ezzel most nagyot nőtt nálam az ázsiójuk. eddig is bátran nyúltak a számokhoz, amit eddig is értékeltem, de ez most robbant.
A zsűricsaj a bicskanyitogató műröhögésével minden eddigi szimpátiámat elvesztette (pedig áttekertem a nagyját annak is, de még gyorsítva, hang nélkül is borzasztó volt).
Jéé ügynök 2013.11.10. 13:39:28
Röviden ennyi...(és még bennem van vagy 4000 karakter, de megkíméllek tőle titeket. :D )
downgrade 2013.11.10. 13:40:48
Nem, tényleg feltűnő volt a túl hangos vokál, én se értettem.
ervin2 2013.11.10. 13:45:35
www.youtube.com/watch?v=JQjtSROnYKc
2013.11.10. 13:47:38
Az ötlet Gesztié, Krasznai énekelt(jól) a srác énekelt(szarul) a dobos meg kb. 10x rácsapott a valamire.
Ezért kell elalélni a FP-től?
Jaj olyan vicces fiúkák!
kis.herceg 2013.11.10. 13:50:55
Figyuzzka 2013.11.10. 13:51:31
Szerintem nem playbackelnek,hiszen akkor mindenki tökéletesen énekelne, ill jobban észrevehető lenne :)) BLili csak a saját vokáljáról csúszott le :)
zukovics 2013.11.10. 14:03:10
Ilyen formán Krasznai Tünde tetszik a legjobban, ő legalább mindenben Krasznaitündés, még ha nem is a legkiemelkedőbb hangú valaki.
Danics Dóra jelenséggel én sem tudok mit kezdeni. Egy volt osztálytársamra emlékeztet, aki színészcsaládban nőtt fel. Szegény lány is az a fajta volt, akinek soha nem volt egy természetes gesztusa, annyira beléégett ez a pózörködés, minden önhibáján kívül. Akiket ismertem színészeket, ők is a szürke hétköznapokban voltak a legmesterkéltebbek, nem is a színpadon, szóval nem lehet egyszerű a művészvilág közelében szocializálódni.
Viszont ez esetben inkább azon csodálkozom miért nem élt a kapcsolataival és énekel zenekarban, vagy keres szövegírót, dalszerzőt és szerepel klubokban? Egy ilyen lyánynak miért kell 27-28 évesen az X-faktorra várni?
Ha lenne hangom, ambícióm biztos nem az x-faktorban akarnék celebkedni.
retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2013.11.10. 14:09:45
Sajnos nem tudnak már mit kitalálni, annyi minden volt az előző évadokban, hogy kénytelen volt Bozsek felállni és hazamenni - persze... Szánalmas az erőlködése a ker tévéknek. Csak azt sajnálom, hogy van pár százezer emberszabású-akik nézik, elhiszik amit ebben látnak és vannak annyira verebek,hogy sms szavazatokba vetik minden bizodalmukat!
Inkább adják le a Tenkes kapitányát meg a Tüskevárt - Tom Krúz főszereplésével...
Ancilla 2013.11.10. 14:16:44
"Indexen főoldalon kint lenni igen is valami apukám"
De ha csak emberbaráti szeretet és az Index színvonalának féltése sarkallt, hogy figyelmeztesd sixxet, akkor elnézést kérek.
Sokorai_Atala 2013.11.10. 14:18:42
Azt hittem a Tóth G, úszódresszben üldögél ott, mivel nem láttam bejönni, így nem tudom alul miben végződött.A Batánovics L-nek a duettbeli ruhája (frizurája)volt az alkatához végr teljesen passzoló holmi. A Dancs D-nak jó lába van, de semelyik ruháját nem értettem és szerintem ott igaza volt a Szikorának, hogy minek. Amúgy én nem bírom ezt az egyik lábam kint van stílust.
A többi elment, kivéve az a fiú az elején, aki nem túl színes egyéniség, de szürke nadrág mellényt adtak rá, na az nem kellett volna, de ezek a mellények tavalyról maradhattak itt:)
Ha eddig a Tóth G. mindig olyan estélyi félében volt a K. Ildikó eddig miért volt sarki hölgynek öltöztetve, most meg fordítva, egyik az uszodából jött, másik meg az operából.
BotloB 2013.11.10. 14:21:28
ésszel 2013.11.10. 14:22:19
ésszel 2013.11.10. 14:24:50
Lucretia/My Reflection 2013.11.10. 14:26:04
Szerintem tegnap konkrétan erre reagált Istenes Bence, amikor az egyik reklámblokk után visszajöttek, hogy micsoda fordulatok vannak itt az X-Faktorban (mármint Bozsek kirúgása-BTW feltámasztása) "...és még erre mondják a tévé előtt szendergő kritikusok, hogy unalmas, hah!"
Vagy valami ilyesmi volt. Azt eddig is tudtuk, hogy az RTL követi az itt megjelent X-Faktoros írásokat, de azért remélem ezt a szerencsétlen fahangú pincér Bozseket nem a C:C miatt áldozták fel hirtelen :D
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.11.10. 14:29:51
Ancilla 2013.11.10. 14:31:23
Úgy látszik, most az aszimmetria a divat minden téren. (Fél vállról lecsúszott felső, féloldalt majdnem derékig felsliccelt ruha.) Erről a férfiakat kellene megkérdezni, milyen hatással van rájuk. Szikorára például elégé hatott, hiszen oda sem tudott figyelni az éneklésre, mert a lábát nézte az énekesnőnek.
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.11.10. 14:31:44
2013.11.10. 14:33:22
A szólójában is volt vokál bizonyos részeknél.
Az meg a rendező hibája, hogy pont ráment utána TG-ékra akik lereagálták a bakit, így az is észrevette aki nem akarta.
downgrade 2013.11.10. 14:33:46
Lucretia/My Reflection 2013.11.10. 14:34:27
Egyre inkább azt érzem, hogy Krasznai-Danics döntőt kellene rendezni.
A két Lilinek nyilván semmi esélye a szavazatokat nézve, a két srác meg egyáltalán nem kiemelkedő sem hangban, sem előadásmódban vagy karakterben.
Ha a BTW nyerné meg, az a mostani műbalhé miatt elég bundaszagú lenne, a Fetfőnixnek meg nemhogy ebben a műsorban nincs semmi keresnivalója, de még ezen a bolygón sem.
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.11.10. 14:35:14
Gyevi bíró 2013.11.10. 14:41:23
De a tegnapi adásból csak az alábbi dolgok kapták meg a figyelmem:
- Dóra és Ákos duettje, az tényleg jó volt, szerintem ők benne lesznek az első 3-ban.
- Dóra combtőig felsliccelt ruhája, ami erősen villantásos volt, csoda, hogy az operatőrök a helyükön voltak és nem lett erősebb belátás. Nekem bejött a lába a csajnak, úgyhogy felőlem lehet még ilyen
- Tünde és a Fat Phoenix duettje humoros volt, de amúgy énekileg már nem annyira.
Én is azt hittem, hogy Gabin úszódressz van :-) No meg én nem olvasok olyan sűrűn bulvárt, és vártam Adélkát, dehát...
Szóval az X-Faktor háttérzajnak elmegy, de ismét maradok a konkurenciánál (Sztárban sztár).
Vierre_ 2013.11.10. 14:56:45
Én így értettem. :)
Vierre_ 2013.11.10. 14:59:02
Én jól szórakoztam, én kérek elnézést, engem inkább erre emlékeztetett:
www.youtube.com/watch?v=rpBV46Qb3kA
Nem Penny hajója 2013.11.10. 15:08:54
Mondjuk a személyes kedvencem továbbra is a kis töltött galamb Blili. A sunázási bakancslistámon pedig Plili szerepel előkelő helyen.
Kormanyos 2013.11.10. 15:08:56
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2013.11.10. 15:24:47
kis.herceg 2013.11.10. 15:25:02
TengerészMacska 2013.11.10. 15:25:16
Ez a Fat Ph. meg annyira rettenet, hogy már inkább a tragikomédia, az énekes állandóan erőlködik és feltolja az állát éneklés közben, mintha "nagydolga" lenne közben:), a dobos gyerek pedig jókat üt a dobok mellé...
Tóthgabit nem lehetne hazaküldeni? Tudom, már vki írta ezt - nagyon igaza volt -, de ez a lény (mert hogy minden, csak nem nő a műcsöcseivel meg az útszéli viselkedésével egyszerűen kriminális..
az övezet gázai 2013.11.10. 15:30:59
Ezek nem piskóták. Egy hét volna dalt választani, stílust találni hozzá -ugyebár vannak itt egyedi feldolgozások-, összehozni, megkomponálni. Nekem ez nagyon kevés lenne mindehhez. Mindezt egy rakás előadóval megcsinálni. Ki csinálja mindezt? Plusz párbajdalok, amik talán heti kettő kivételével "elállnak".
A legnagyobb rejtély számomra a dagimadár-stílus átvitele, megvalósítása. Mert a Fat Phonenix valóban saját stílusú zajjal nyomul. Most ezt ők csinálják, valóban? Ráadásul a dob még csak-csak megszólal (és azt látom, ami szól), de ott van a háttérben a szinti, ami csak gépről mehet (ab ovo az, mondjuk:), de hogy van ez szinkronizálva? Múltkor ott pengettek egy faládán, majd vissza a helyükre, és elkezdték a szokásosat. És fogalmam sincs, mi hangolta össze az egészet, hiszen a dob kezdte el, utána jött minden hangszer, amin nem játszott senki.
Elnézést a rakásnyi kérdésért, de ha valaki okosabb a kérdésben, és zenész/szakmai infója vagy akár tippje van, ossza már meg velem, mert nem jövök rá trükkre, sem a semmiből létező zenei alapokéra, sem a FP produkció hátterére.
Szőkeherceg-bombanője 2013.11.10. 15:43:38
BotloB 2013.11.10. 15:53:30
Semmi "szakmait" nem tudok, csak zenei múltamból táplálkozom. A válogatók valószínűleg nem véletlenül vannak lejátszva előre, így a dalokat, vagy legalább azok egy részét az élő műsor és a válogatók közötti időszakban van idejük kiválogatni. A választott dalok zenei alapjaiért természetesen kifizetik a jogdíjat, amit aztán ők nem az általad otthon hallgatott cd formátumban kapnak meg, hanem hangmérnökök és zenészek által hangsávokra bontható, tehát fel- és újrahasznosítható formában. Az áthangszerelés többnyire abból áll, hogy hangnemet váltanak igazodva a zenész hangi adottságaihoz, egyes hangsávokat kivesznek, másokat maximum rögzítenek, de azt sem tartom kizártnak, hogy eleve léteznek a feldolgozott hangsávok is. Képzett hangmérnök és zenész csapatnak ez nem akkora feladat. Az énekessel pedig már a kész verziót gyakoroltatják. Meggyőződésem, hogy a Phoenix sem dolgozik "egyedül".
Void Bunkoid 2013.11.10. 15:57:16
Biztos te is láttál már ilyen oldalakon kitéve vicces sorozatokat, ami mindenféle névtelen tinijányokon röhög (és tízből nyolc tényleg ezt csinálja), hogy amint meglátnak egy fényképezőgépet vagy magasra tartott telefont, azonnal bevágják a fotósvigyort, és milliméterre pontosan ugyanzzal az arckifejezéssel, ugyanolyanra beállított hajjal, ugyanolyan szögben a kamera felé fordulva várják, hogy villanjon a vaku.
Na, a Tóth Gabi is pontosan ezt csinálj.
BotloB 2013.11.10. 15:59:36
Hogy szemléletes legyen:
www.youtube.com/watch?v=Psazw6xsMFs
Zeneileg nem történik sokminden az alapművel, és mégis "áthangszerelték", teljesen más hatást kelt. Persze ez brutálisan jól be van gyakorolva, de maga az "áthangszerelés" - főleg X-Faktoros keretek között - képzett zenei gárdával nem akkora művészet.
Ancilla 2013.11.10. 16:06:10
dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2013.11.10. 16:33:18
A műsorról: korábban mindig azt vártam, hogy a BTW mit fog csinálni. Ma már nem. Remélem, ma ki is esnek. Vagy Plili, mint ahogy az Rtl is híjjja :D:D:D:D
De! A Fatet mindig várom mostanság, nem drukkolok nekik, de nem akarom, hogy kiessenek.
Dórinak örülnék, ha nyerne, ne fog. Ákos ellenben nyerni fog, szerintem.
mrs wilkinson 2013.11.10. 16:39:18
Sunny Days 2013.11.10. 16:55:30
Nadeeza PLili, hát - szerintem (és itt most én is beállok a fikázók sorába) - ő az a tipikus tizenkettő egy tucat csaj, akinek egy dologhoz van veleszületetten kiváló tehetsége, hogy úgy affektáljon, stb. hogy azzal a hímpéldányokból kiváltsa az elégedett 'sunáznám'-ot. Amit produkció gyanánt előad, az oly mértékben felejthető, hogy nem sikerül felidéznem az eddigi dalai közül egyet sem (bár, most, hogy nagyon erőlködöm, valamelyik korábbi adásban volt egy dal, amit olyan nyekegve adott elő, mintha autentikusnak kikiáltott népdalénekesektől vett volna leckét - le is vettem a hangot). Amit megjegyeztem belőle, hogy az utóbbi egy-két adásban előkapták neki a hajsütővasat (vajon ezt 'dögöscsaj-csinálónak' szánták?), meg tegnap ráadták azt a ruhát, ami az ő combja husos felső szakaszát sajnos közszemlére tette, ráadásnak kurvásan simogatta magát, nem volt előnyös, pláne nem urilányos a látvány.
Azért ülök le adásról-adásra a tv elé, mert kíváncsi vagyok, lesz-e olyan, ami majd szórakoztat, és amiért az egyéb tevékenységet felfüggesztve (mert csak háttértévézni szoktam x alatt) csak a műsorra figyeljek. Ez tegnap a FP és KT előadásai alatt történt meg, mind az egyéni, mind a páros produkcióik tetszettek és szórakoztattak. Nekik szurkolok, a többi versenyző számomra érdektelen.
egyemakisszíved 2013.11.10. 17:08:25
Lilu és Bence párosa most volt a legjobb.
Tyto Alba 2013.11.10. 17:13:25
Frank99 2013.11.10. 17:20:58
dehogynem.
az egész playbackről megy.
Ancilla 2013.11.10. 17:22:42
Sunny Days 2013.11.10. 17:25:14
Lilura tegnap végre nem tiniribi jelmezt adtak, és - különösen Bence mellett - profi volt. Bence viszont minden egyes mondatban elvétett legalább egy szót, többszöri nekifutásra sikerült kimondania, és akkor már a méltatlan stílusú beszólásaira (amit már többen előttem elemeztek) kár is további időt vesztegetni.
Nem hiszem el, hogy bárki, akit random az utcáról berántanak és félórában vázolják neki adás előtt a feladatott, több bakival csinálta volna meg, mint ő, a 'hivatásos'.
2013.11.10. 17:26:11
Állandóan olyan mintha a nyakában lenne, igazi felfújt luficsöcs.
Frank99 2013.11.10. 17:28:04
sztem szopás kózben is
:-)))))))))))))))))))
Frank99 2013.11.10. 17:31:37
akkor is az. és ennyi.
2013.11.10. 17:39:18
Ha így lenne, mutass még egy-két példát, mert így csak dobálózás.
az övezet gázai 2013.11.10. 17:41:39
Szia!
Ezt én is így gondolom. De: az egésznek midinek kellene lennie, hisz a hanganyaggal nem sokra mennek, ha transzponálni kell. Plusz ugye, ott vannak a gitárok és más nem digitális hangszerek.
Ennek nagyon előre meg kell lennie.
Azt nem hiszem, hogy bármit kapnak, amúgy, mert a dalok jó része annyira át van hangszerelve, értelmezve, hogy csak.
az övezet gázai 2013.11.10. 17:43:37
BotloB 2013.11.10. 17:55:45
Ennyire szerintem nem bonyolult a dolog, onnantól kezdve, hogy megvan a zenei alap, csak egy jó hangmérnök kérdése, aki az élőben beállított mikrofonokról és hangszerekről érkező hangsávot hozzáilleszti - elsősorban hangerősségben - az alaphoz. Emberünk kisétál, zenei alap elindul, ő meg belép akkor, amikor ki volt gyakorolva. Aki kiáll egy színpadra hangszerrel, annak képesnek kell lennie hangszerrel is belépni az alapra, bár azt el bírom képzelni, hogy a TV-ben a színpadon látható hangszerekből semmi nem hallatszik, hanem azt is előre felveszik a hét során.
Igazából ezt a "lépjünk be zenei alaphoz" dolgot már általános iskolás énekkarok is képesek véghez vinni - szörnyű tapasztalat - sőt, ritmushangszereket is szoktak használni az előre felvett alaphoz. Akinek van egy kis ritmusérzéke - egy énekesnek/zenésznek az ugye nem árt - annak időre belépni nem nagy feladat, onnantól kezdve pedig a hangmérnök dolga, hogy jól szóljon a TV-ben az előre elkészített alap és a "rákevert" élő sáv együtt.
Összegezve: a zenei alap elkészítése a legtöbb esetben valószínűleg egy viszonylag nagy stáb feladata, lehet, hogy néhány hétre előre dolgozva. Az énekes kész alappal kezd dolgozni, a próbákon megtanulja a dalt, a színpadi próbákon megtanul rá időben belépni, az élő műsorokon meg a hangmérnök dolgozik keményen, hogy a kettő jól szóljon együtt. Sajnos utóbbi pontos működéséről és mikéntjéről még annak ellenére sem tudok bővebbet mondani, hogy zenéltem már komolyabb kihangosítással. Nekem is csak mondogatta a technikus, hogy zenéljek, aztán majd ő beállítja, hogy mikor szól jól.
Csokonai Vitéz Műhely 2013.11.10. 17:59:42
Nem olvastam végig az összes kommentet, ha már valaki felvetette a következőt, akkor elnézést.
Az rtl klub vajon visszafizeti-e a Bozsek Márkra szavazók sms költségeit?
Hiszen a srác cserben hagyta (vagy hagyattatták vele) azokat az embereket , akik smseikkel pénzt áldoztak rá, bízva abban, hogy megnyeri a műsort.
Mr_Ciciperverz 2013.11.10. 18:03:59
sage5 2013.11.10. 18:11:19
Marmint a kommondor meg a kovetkezemenyeinek az ismereteben. Persze hacsak nem neked is van egyl ilyen kommondorod, akkor megertem hogy zavar ha feljon a tema, akar csak egy felmondatos hasonlatban
BotloB 2013.11.10. 18:22:25
Azt hiszem, ezt nekem szántad, csak félrement. Mint ahogy írtam is, egyszer-kétszer elmegy a poén, én is nevetek rajta, mindamellett, hogy én is szégyenletesnek találom az esetet. Ugyanakkor ha minden második cikkben ez szerepel, az előbb-utóbb előhozza a "zsindex-ballibsi" vonalat, ami meg mindenhez vezet, csak kulturált politizáláshoz nem. Ennyit szerintem nem ér a dolog.
lépésváltás · http://magyarszleng.blog.hu/ 2013.11.10. 18:22:26
ésszel 2013.11.10. 18:22:59
lépésváltás · http://magyarszleng.blog.hu/ 2013.11.10. 18:23:22
sage5 2013.11.10. 18:24:49
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.10. 18:27:49
Na ja, és gondolj bele, hogy van a szimfonikus zenekar vagy 100 zenésszel, amelyik mind egyszerre játszik, na, azokat vajon ki szinkronizálja...
@BotloB:
Hát felvett anyagon hangnemet váltani, az azért nem lenne semmi. :-)
Sajnos, a mai technika mellett ez még csak úgy lehetséges, ha újra felveszik, más hangnemben.
És itt általában át is hangszerelik a zenéket. Vannak az úgynevezett profi zenészek, eléjük tolják a kottát, és max. 3. nekifutásra feljátsszák hibátlanul, amit és ahogy kell, a hangmérnök meg megkeveri. 1 hét bőven elég rá.
sage5 2013.11.10. 18:29:22
BotloB 2013.11.10. 18:38:37
Természetesen én sem úgy gondoltam, hogy felvett hangsávok hangnemét változtatják meg gépi úton :) Viszont sok esetben nincs hangnemváltás, hanem bizonyos sávokat eltüntetnek, másokat meg egy zenésszel feljátszatnak. Az egésszel én is arra akartam csak célozni, hogy ha ismert az eredeti hanganyag, amihez, mint ahogy arra céloztam is, ezek a produkciók feldolgozható formában jutnak hozzá - tehát "kottával" és különálló hangsávokkal, akkor azon egy profi csapat zenészekkel és hangmérnökökkel felszerelkezve nagyon könnyen változtat. Zeneileg és technikailag formabontó és drasztikus áthangszerelések azért nem történnek egyik esetben sem. Még akkor sem, ha egykét gitárriffet belehúz a phoenixes srác, pedig attól már nagyon markánsan máshogy tud szólni egy szám.
@sage5:
Nem kell szőnyeg alá söpörni, de mindennek megvan a maga helye.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.10. 18:39:16
Nem keverendő a silicon (szilícium) és a silicone (szilikon).
A kiejtése is más.
@sage5:
Szerintem verekedjetek.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.10. 18:46:12
Valóban nem lehet.
De mi köze ennek egy zenés tévéműsor kritikájához?
@BotloB:
Persze, tud változtatni, de sokkal egyszerűbb, ha elkérik a kottát (vagy megveszik, mert Nyugaton ma már szinte minden megjelent zenének 1 éven belül kiadják a kottáját is, sokszor az eredeti előadóval ellenőriztetve), aztán feljátsszák úgy, ahogy ők elgondolták.
Felvett hangsávokra sokkal nehezebb játszani, tovább tartana már csak megtanulni is, mint lendületből kottából feltolni egyben az egészet.
Sajnos, a tegnapi műsort nem láttam, úgyhogy nem tudok hozzászólni, ki milyen volt, majd levadászom az RTL honlapjáról. Legalább a reklámokat át tudom ugrani. :-)
Mondjuk nekem a Fat Phoenix már legalább 2 műsor óta tetszik.
Frank99 2013.11.10. 18:49:27
nyehehe:
attól még mindenki levette!!!!!!!!!!
:-)
Frank99 2013.11.10. 18:50:49
amúgy van én vagyok túl öreg, vagy TE túl fiatal.
ez már mém szinten ment jópár éve.....
az övezet gázai 2013.11.10. 18:51:32
Nem éretsz.
Nézd meg itt: zene.hu/20131102_xfaktor_2013_fat_phoenix_ejjelnappal_budapest
Azt nem értem, hogy van ez összerakva. Nincs hallható jele, hogy mikor induljanak, csak a morgás hátul. A dobos nem kezdhet önállóan, mert a zenei alap a morgással elindult már, viszont a dobos mégis honnan tudja, mikor induljon ő?
Semmi számolható vagy megkülönböztethető szignál. Semmi ritmus. Mondjuk a dobok sem onnan jönnek ez tényleg fix, a gitár szerintem élő. Csak azt tudom elképzelni, hogy fülre kapnak valami jelet. Mindegy, ezt nem fejtem meg, pedig érdekelne nagyon.
az övezet gázai 2013.11.10. 18:54:37
zene.hu/20131102_xfaktor_2013_fat_phoenix_ejjelnappal_budapest
tudom_hogyan_szól_két_tenyér_ha_csattan 2013.11.10. 19:04:23
Egyébként MENTOR = pártfogó, tanácsadó, nevelő. Te jó Isten, mire nevel? És kit? Nem ártana elvárássá tenni, hogy 90-es IQ-t ehhez a feladathoz is el kell érni.
BotloB 2013.11.10. 19:05:48
Simán előfordulhat, hogy ilyen esetben kapnak valami jelet a fülesen vagy valahol, hogy biztos legyen a dolog. Valószínűleg a dobos srác kaphatta, mert a gitáros el is felejtett időben belépni a dobos első beütésére. Ilyen esetben kell valamihez viszonyítani. Élő zenélésnél annyira nem gáz, vagy a dobos kezd beszámolással, vagy eleve úgy van kitalálva a dal, hogy 2-3 akkord után lépjen be. Ha más nincs, mint ebben az esetben is, akkor meg jön a technika ördöge :) Gondolom a felvezető "morgásnak" megvan a pontos hossza a - a videó számlálója alapján saccra 15 másodperc - és mondjuk 14-nél kap egy pittyegést a fülére. Nagyobb hókusz-pókuszt nem bírok mögé képzelni, felesleges is lenne.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.10. 19:08:04
Vagy te vagy kissé buta.
@az övezet gázai:
Aha. Akkor mi a helyzet azoknak a zenekaroknak az esetében, ahol nincs karmester?
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.10. 19:12:03
2-3 akkord után? És melyik milyen hosszúságú?
Van az ütem nevű varázslat, az szokott segíteni, hogy mondjuk az X. ütem Y. negyedénél vagy nyolcadánál kell belépni.
Aki zenél, annak a csend is tud ütemes lenni, csak szünetnek nevezi a csendet. Mondjuk azt mondja, hogy 4 ütem szünet, aztán az 5. ütem 3. negyedére (vagy akár 7. nyolcadára) elindul a dob vagy bármelyik másik hangszer.
az övezet gázai 2013.11.10. 19:15:57
Na, pont erre gondoltam én is.
Hülye aki elolvassa! 2013.11.10. 19:16:21
Sokorai_Atala 2013.11.10. 19:17:59
az övezet gázai 2013.11.10. 19:21:26
Továbbra sem érted. Elindul egy formátlan, ritmustalan hang, majd ebben egyszer maga a zenei alap is megszólal. Hogy találod el, hogy mikor kezdd el a dobverővel az ütemet adni (és egyáltalán, milyen ütemet), ha nincs igazodási pont?
A zenekar karmester nélkül is szabad az időben. Kezd, amikor kezd, nem kezd el valamikor egy másik zene szólni, amivel össze kell találkozniuk adott ponton.
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.11.10. 19:22:04
Frank99 2013.11.10. 19:33:41
húúúúú.....
biztosan...
Sunny Days 2013.11.10. 19:37:00
(Amikor neked bejön, mi jót csináltok?)
Sunny Days 2013.11.10. 19:38:48
(Amikor neked bemegy, mi jót csináltok?)
BotloB 2013.11.10. 20:04:54
Ez az ütem dolog egy belépéskor tök jól működik, ha van mihez igazodni, tehát van egy ütemmutató. Lehet igazodni kottához, ha van arra lehetőséged, hogy azt pontosan kövesd a szemeddel és hallásoddal, lehet igazodni a karmester utasításaihoz, vagy ha nincs egy ritmushangszer, ami egyértelműen megmutatja az ütemet, akkor tudsz igazodni a melódiához - dallamhoz - ami lehet egy zongoraszólam is. Ez önmagában tartalmaz egy meghatározott ritmust. Egy egyenletes morgásnak is értelmezhető persze üteme - 15 sec egyenletes morgás lehet egy ütem -, csak ahhoz nem lehet belépést igazítani, maximum ha magadban számolsz nagyjából hozzá, ami meg valljuk be, nem valami megbízható.
Kommentelő Kisiparos 2013.11.10. 20:08:30
Gabi ki is röhögte, Alföldi is elcsodálkozott, idézem: 'Azta!'
Ahogy hallgatom szegény Nickelback ki lesz itt herélve csodásan.. Jézusom de szar..
Kommentelő Kisiparos 2013.11.10. 20:10:31
sage5 2013.11.10. 20:10:55
sixx · http://comment.blog.hu 2013.11.10. 20:18:49
Gyevi bíró 2013.11.10. 20:21:21
Cimili 2013.11.10. 20:23:16
Gyevi bíró 2013.11.10. 20:29:29
"Segítsenek, segítsenek" - sms körök.
Gyevi bíró 2013.11.10. 20:35:06
Mi lesz itt még fél órában?
panic_button 2013.11.10. 20:36:00
Gyevi bíró 2013.11.10. 20:38:02
Sunny Days 2013.11.10. 20:38:19
Gyevi bíró 2013.11.10. 20:38:39
Kommentelő Kisiparos 2013.11.10. 20:38:53
Sunny Days 2013.11.10. 20:39:00
2013.11.10. 20:41:19
Gyevi bíró 2013.11.10. 20:42:19
Cimili 2013.11.10. 20:42:47
Kommentelő Kisiparos 2013.11.10. 20:43:25
dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2013.11.10. 20:44:23
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.11.10. 20:45:59
2013.11.10. 20:47:48
Huncutkukac (törölt) 2013.11.10. 20:48:55
Nem véletlen, hogy ismét párbajozik.
Alapból sem jó a hangja, de a megjelenése a kidobott mellek ellenére sem jó.
Remélem, ez alkalommal repül...
Sunny Days 2013.11.10. 20:49:50
A FP majdnem ilyen jó volt ;)
Gyevi bíró 2013.11.10. 20:51:16
Sunny Days 2013.11.10. 20:54:44
Sokorai_Atala 2013.11.10. 20:58:36
BotloB 2013.11.10. 21:02:15
Gyevi bíró 2013.11.10. 21:02:53
Gyevi bíró 2013.11.10. 21:03:46
2013.11.10. 21:04:33
dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2013.11.10. 21:04:42
Politikai árva 2013.11.10. 21:06:33
reccs 2013.11.10. 21:06:57
Nem m;diakompatibilis, nincs hangja, aha.
Huncutkukac 2013.10.26 00:20:09
Én biza hülye vagyok, és ha a fejetek tetejére álltok is, akkor is a Jobbikra szavazok.
És szemét rasszista, náci vagyok. És akkor mi van?
Lucretia/My Reflection 2013.11.10. 21:15:30
Az a legdurvább az egészben, hogy a mezőnyben már csak 3 olyan versenyző van, akinek még sosem kellett párbajoznia, tehát elvileg ők a legesélyesebbek: Danics, Krasznai - és a Fat Phoenix... O_0
Chuck Νorris 2013.11.10. 21:15:54
Hajrá!
Chuck Νorris 2013.11.10. 21:19:22
Ancilla 2013.11.10. 21:22:09
Nem Penny hajója 2013.11.10. 21:27:30
Pedig milyen jó alkalom lett volna kivágni ezt a hülye harmonikázós műmájert. :(
SarahConnor 2013.11.10. 21:29:41
Tóth Gabit meg már kettétépem, ha még egyszer az Ádámból, vagy bárkiből áradó érzelmekkel jön. Micsoda takaró duma ez? Minden énekesből olyan érzelmeket érzünk áradni, amilyenről pont énekel. Ez mint érv igen nagy fasság, má elnézést. Ráadásul tök alaptalan, mert a hunyorítástól és a szívmagasságban ököllel markolászástól nem lesz egy előadás érzelmes. Az ember azt gondolná, hogy aki zsűri valahol, ráadásul előadó, annak ennél jobb meglátásai vannak és tud okosabbakat is mondani - legalább egy fokkal.
Politikai árva 2013.11.10. 21:31:59
SarahConnor 2013.11.10. 21:32:32
De aztán eszembe jutott, hogy akkor boríték lenne, és abban is Batánovics neve volt, biztosra veszem. Ő már párbajozott, nem is szavaznak rá a suncik, úgyhogy Ádám meccse volt sajna.
Vierre_ 2013.11.10. 21:33:21
Amit leírtam tény, meg lehetne csinálni a statisztikát a szó- és kifejezés ismétlésekből, ha pedig valaki publicista, az nem dobhatja annyival ezt a sutba, hogy -hanemteccikneolvasd..böff.
Én csak remélem, lesz ez még jobb is. :)
namnam 2013.11.10. 21:33:36
Amúgy meg a másik Lili jobban megérdemelte volna a menést, de egyszer mindenkinek mennie kell, hogy a végén a Fat Phoenix nyerjen... :D
dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2013.11.10. 21:36:14
kis.herceg 2013.11.10. 21:36:28
namnam 2013.11.10. 21:37:21
Politikai árva 2013.11.10. 21:38:35
Huncutkukac (törölt) 2013.11.10. 21:38:38
És ez a két hozzászólásom milyen formában ér össze?
Ezzel mit bizonyítasz? (Azon kívül, hogy nem kicsit vagy debil.)
És lám! Kiesett a leány.
Politikai árva 2013.11.10. 21:39:30
namnam 2013.11.10. 21:44:46
kis.herceg 2013.11.10. 21:45:30
Politikai árva 2013.11.10. 21:46:10
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.10. 21:53:18
Ekkora ökörséget lehetőleg soha ne írj le többé.
@condemnation:
Ha meg mégis sikerül, akkor úgy jön ki belőle, hogy már azzal megnyeri a versenyt.
Azt azért ti sem gondoljátok komolyan, hogy ezt a számot Whitney Houstonon kívül senki más nem tudja elénekelni.
Politikai árva 2013.11.10. 21:54:59
bla.bla (törölt) 2013.11.10. 21:59:02
Gyakorlatilag azon kívül, hogy elárultad, hogy síkhülye vagy, nem mondtál semmit.
Olyan, hogy médiakompatibilis, ezen a szinten nem létezik. Épp annyira volt médiakompatibilis, mint bármelyik versenytársa.Kivéve ha valami baromi szembeötlő gondja van.
Te is médiakompatibilis vagy.
namnam 2013.11.10. 22:01:09
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.10. 22:02:16
Az lehet. De ennek meg a próbákon ki kellett volna derülnie.
MrPa · http://pajzankodas.hu 2013.11.10. 22:03:01
mrs wilkinson 2013.11.10. 22:03:28
Politikai árva 2013.11.10. 22:03:49
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.10. 22:04:45
Konkrétan a baszásra (de egy kalapot kérnék, hogy a klasszikust idézzük).
Amúgy meg ha rákattintasz arra a gesztenyebarna linkre előtte @ jellel a hozzászólás elején, akkor kiderül, mire írtam, amit írtam.
sage5 2013.11.10. 22:06:30
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.10. 22:07:10
Hát ja, a 15 legjobb közé mindenképp befért.
Gondolod, hogy direkt ki akarták ejteni, azért adták ezt a számot neki?
Én ezt azért nem hiszem.
Politikai árva 2013.11.10. 22:07:52
namnam 2013.11.10. 22:08:11
bitond 2013.11.10. 22:11:22
kis.herceg 2013.11.10. 22:11:30
tb79 · http://www.ukulele.hu 2013.11.10. 22:14:28
nyuszi01 2013.11.10. 22:20:19
B Lili egyébként nem volt jó tegnap se szólóban, se a duettben, sőt, az ő duettjük Ádámmal volt az egyik leggyengébb.
A leggázabb duett a BTW-P Lili volt, Lili olyan hamis volt, hogy bántotta a fülemet. A BTW szólóban jó volt, nekik ezt az a capella vonalat kell erőltetni, nem a boybandet.
P Lili nem volt most olyan über szar, de jó se, olyan se hús se hal, de nem baj, Istenes Bence most frissen szingli, ő lesz a következő áldozata, már most látom. Megdugja majd párszor, aztán ő is mehet a levesbe. Többet úgyse nagyon tudnak kihozni belőle.
Csordás volt az egyik legjobb tegnap, meg a Tünde, ők közvetítenek is vmiféle érzelmet, az ő dalaikat mindig várom. Dóra is jó volt, de semmi extra. Viszont a duettje brutál jó volt az Ákossal, igazi színházi mórikálás volt, tetszett. És látszott, hogy élvezik az egészet, és ez még pluszban hozzátett a dologhoz.
Fat Phoenix... gyerekek, vessetek meg, de irtó jók voltak, a duettjük Tündével meg tényleg fetrengve röhögős volt. És igen, nem veszik komolyan az egészet, magukat se, és pont ettől jók. Ők tipikusan azok, akik nem fakadnának sírva, ha kiesnének, élvezik, amit csinálnak és nem stresszelik túl az egészet. :D
A műsorvezetők kriminálisak, Istenes Bence nagyon próbál Balázs nyomdokaiba lépni, de nem igazán sikerül neki, és megsúgom, nem is fog. Balázsból ösztönösen jön a hülyeség, belőle nem. Lilu pedig továbbra is csak szimplán felolvassa, ami a papírkáján van, rögtönözni nem tud, pedig egy élő adásban ez nem lenne hátrány...
Mentorok: Gabiban csalódtam, eddig bírtam, de egyre taplóbb. Geszti a nagy öreget játssza, de még mindig neki és Alföldinek vannak a legértelmesebb megszólalásai. Szikora úgy ott van, hozzá-hozzászól, és néha egyébként ő is tök jó dolgokat mond, csak kicsit zavaros. :)
Huncutkukac (törölt) 2013.11.10. 22:27:42
Akkor gyere, és verjél pofán!
Székesfehérváron, a Városgondnokságon dolgozom.
A Deák F. utcában mindennap megtalálsz.
Várlak szeretettel!
Elég ha csak annyit mondasz: "én vagyok a bla.bla.
Aztán pofán verhetsz...
Ittavége 2013.11.10. 22:28:22
fashionwithpearls.blogspot.hu/2013/11/a-kedvencem-dumbo-meg-tobbi.html
Brianna 2013.11.10. 22:31:50
Tök jó hangja van, és jól is énekel, csak rossz számokat adnak neki.
rosszpenz 2013.11.10. 22:38:57
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.10. 22:47:42
Akkor ne hallgasd, de ne akard megtiltani, hogy bárki énekelje.
Amúgy meg egyszerűbb lett volna, de így hatásosabb. Máris megtudtad, mire jó az adott link.
@nyuszi01:
Szerintem Péterffy Liliről simán csak írd le, hogy utálod, mert jól néz ki, ezért neked akkor is hamis, ha valójában nem.
Fölösleges ilyen hosszan fejtegetni.
2013.11.10. 22:54:12
Tipikus Zámbó K. effektus.
@Ittavége: nem rossz
balga_alga 2013.11.10. 22:54:36
i.imgur.com/viGdB7N.jpg
itchap 2013.11.10. 23:41:43
bla.bla (törölt) 2013.11.10. 23:44:54
uarempty 2013.11.11. 00:05:08
AnnaKarenina 2013.11.11. 01:29:32
A rejtély a Fat Phoenix, alapítványuk lehet, ami finanszírozza az sms-eket, vagy ByeAlex bosszúja. Karikatúra az egész, de nagyon irritáló karikatúra.
A duettben, ami quintett lett, nem Péterffy Lili volt hamis, hanem a fiúk. A Good by(e) the Way. Ezek most hogy és miért kerültek tovább?
@namnam: Engem is ki lehetne kergetni az I'll always love you-val a világból. A közhelyek közhelye.
@Torghelle AIR Sándor: Undorító az, ahogy te írsz róla.
AnnaKarenina 2013.11.11. 01:35:15
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 01:56:21
Vagy a Fat Phoenix egyszerűen csak jó, neked meg egy kicsit rossz az ízlésed.
Batánovics az élő műsorokban semmi olyat nem mutatott, ami alátámasztaná azt, hogy ő mennyire. Csordás Ákos dettó.
Aki danol, az danokat énekel? Mert ha dalokat, akkor dalol.
A hermonikán meg hermóniákat fog le, gondolom.
Mellesleg Szabó semmivel sem rosszabb az élő műsorokban, mint Batánovics volt. Persze, van pár év színpadi rutinja, de a futóversenyen is az nyer, aki előbb ér be a célba, tök mindegy, hogy hány versenyen indult már korábban.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 02:59:59
Nos, most tudtam megnézni a műsort.
A titok az, hogy a szinti adja a zúgást - nyerítést - csengőhangot, erre Tünde elénekelt egy felvezető verzét, mivel nincs zene, a saját maga által választott tempóban, aztán meg a dobos srác megnyomott egy billentyűt a szintin, amire elindult a kíséret, és onnantól már csak annak a tempóját kellett tartani.
A végén egy másik billenytűt megnyomva ő is állította le a kíséretet.
Hát röviden ennyi.
Ráadásul mindez látszik is a felvételen. Azt hittem, valami ennél sokkal bonyolultabb megfejtés lesz.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 03:12:36
Helyesbítek, a nyerítést az elektromos dob adta.
bretman 2013.11.11. 03:17:25
Ami tuti:
1. B. Lili hangját tényleg akkor halljuk meg, amikor még ki se nyitotta a száját és lenn tartja a mikrofont.
2. Amikor viszont fölemeli a mikrofont, elkezd énekelni -és mást énekel, mint ami a playbackről jön! Teljesen tisztán lehet hallani, hogy B. Lili két különböző szólamban énekel.
3. Mit ad Isten: ebben a pillanatban pont bevágják Tóth Gabit és Alföldit, TG vicces "ez így sikerült" gesztusával.
Lehet, hogy már az abszurdba viszem az összeesküvéselméletet, de ez nem B. Lili hibája. Ezt így "hangszerelték". B. Lili annyira mást énekel a playback alatt, hogy itt ezt valaki így tervezte.
Ha nem vágták volna be AZONNAL Tóth Gabi gesztusát, akkor azt gondolnám, hogy egy dilettáns zenei producer ötletelt. Így viszont nagyon szándékonak tűnik...
És ha azt vesszük, hogy miután B. Lili playback-gyanúba került, ki is zúgott a párbajon...
Nagy Endre 2013.11.11. 06:49:19
zooltek 2013.11.11. 07:30:46
i.imgur.com/viGdB7N.jpg
Jaja, ugyanezt a képet akartam belinkelni én is :)
Nils. H 2013.11.11. 07:47:03
Bármikor csinálhat bárki ilyet bárkiről. Ettől még félő, hogy ez a seízesebűze gyerek nyeri meg, de ez nyilvánvalóan kamuplakát.
Nils. H 2013.11.11. 07:47:37
zooltek 2013.11.11. 07:49:29
az övezet gázai 2013.11.11. 08:01:09
na, akkor: nem a mostani produkció a kérdés, hanem az előző, az Éjjel-nappal Budapest. Abban magyarázd el nekem. Persze a fülbe adott taktus megoldás, de ha nem az, akkor nincs honnan indulni.
Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2013.11.11. 08:28:08
Teshow 2013.11.11. 08:47:26
Az volt már, hogy Blili nagy énekesnő lesz, ha a Retekklub leveszi róla a kezét? Fiatal, bazi jó a hangja, csak nyugi!
Harmonika nulla, a Retek valamiért nyomja, nem értem. Annak örültem, hogy a bozsikmárkót kivették a versenyből (jah, ő döntött így, muhaha, én meg elhittem, muhahahaha) mert annyira gyenge volt, mint a légy szellentése ...
Ha a BTW nem fiúbandaként műxik, akkor egész jó. Kövezzetek meg, de tetszettek. És Plili is egyre jobb, akármi bármit mond. Ő az egyetlen, aki folyamatosan fejlődik. Már VALAMILYEN mint énekes, nőként pedig vitán felül a legcsinosabb!
Dóra: hát őt nem értem. A mezőny magasan legjobb hangja.
És miért nem "jön át" ???????
Könyörgöm, vegyék el attól a tehetségtelen Gusztitól!!!!
Tudom, hogy TV2, de neki szerintem Somamamagésa kellene, mert fejben van a baj, please!
Yah, a Krasznai-Fetfőnix duett óriási volt! A humor nem egyszerű műfaj ám, intelligencia kell hozzá!
valaki11111 2013.11.11. 08:50:21
Visionstar 2013.11.11. 08:58:51
2013.11.11. 09:24:40
Szóval, szerintem úgy akar az rtlklub emelt díjas hívásokat/sms-eset tarhálni, hogy bűntudatra ébresztik az 12 IQ-s tinicsajokat. Mert vajon mi a facért áldozták volna be mindkét nuni nedvesítő csoportosulást/versenyzőt?
És ugye tudtuk, hogy Bmárk bizony a Joker ebben a pakliban, bármire használható, hiszen a saját kölkük. S mert színész is (ugyan csapni való, de mégis csak az) eljátszatják vele a 6 tyúk tavából az iszapot, akarom mondani a Nagy Halált, és még jól is jöhet ki a dologból. Hős lesz, meg minden, a "Barik közt" meg úgyis forog tovább, és különben is: jövőre is lesz x-csi faksz-csi, ahol indulhat.
Szóval azt sosem gondoltam volna, hogy ennyire lemegy békába rötölö. Már, ha a megérzésem, meg a józan ész, meg maga az események által sugallt történés tényleg ez.
De ez csak egy vélemény, nem tény, egyszerűen csak hangosan gondolkozom. Szerintem...
2013.11.11. 09:26:02
2013.11.11. 09:32:56
Nagyon bűzlik az egész, mert a Kövérlángolósmadár egy kupac sz..r, ráadásul az utóbbi 2 versenyben totál elhülyéskedték az egészet, sé dalszöveget sem tanultak, szóval már rég ki kellett volna dobni őket. Bár lehet, hogy a szereposztó díványon meg jól teljesítenek.
tingli-tangli 2013.11.11. 09:39:28
Ancilla 2013.11.11. 09:42:56
Ugyanezen a vidéken az idősebb emberek a "harmonika" szót következetesen "hermoniká"-nak mondták, mondják, tehát ez egy tájnyelvi alakváltozat.
Anna Karenina mondatában stilisztikai funkciója van ezeknek a tájnyelvi szavaknak. Hogy lehet az, hogy ezt te nem értetted meg??? Ezek szerint a nyelvi stílus iránti érzéked mégsem olyan kifinomult, mint a zenei hallásod.
BotloB 2013.11.11. 09:46:22
Az énekesek hangjával talán egyedül Tóth Gabi tud "szakmailag" foglalkozni - Szikora énekhangjától azért soha nem kellett hasra esni -, bár tanítani szerintem ő sem tudja a mentoráltjait, arra ott van az énektanár. Igazából ezért érthetetlen számomra is néha a mentorszerep, mert a koreográfiát táncos tanítja be nekik, a ruhát meg a "sztájliszt" választja. A mentor szerepe szerintem sokkal inkább az, hogy támogassa az egész folyamatot, esetleg a színpadi jelenlét megteremtésében segítse a mentoráltját, amiben viszont Alföldi - a bejátszott kisvideók alapján - nagyon is jó, egyedi eszközöket használ. Szerintem semmi baj nincs a mentorságával, egyszerűen csak szerencsétlenül választott.
Eckertet hiba volt elhozni, szerethető lánynak tűnt, gyengécske hanggal, a különleges stílusa pedig nem fogta meg a nézőket, Batánovics pedig lejtmenetben van a válogatók óta, annak ellenére, hogy remek hangja van. A P. Lili azért maradt még, mert a három lány közül a szemnek ő a legkellemesebb, és hangilag is viszonylag egyenletes teljesítményt hoz, ami simán elfér a mezőnyben.
A rokkant is ember · http://arokkantisember.blog.hu 2013.11.11. 09:47:55
Tessék mondani, miért szimpatikus, ha valaki - kétszer is - hülyét csinál magából: Matolcsy is megteszi ezt - még többször is - mégse sztároljuk. Ne emeljük már az emberi hülyeséget piedesztálra, se kicsiben, se nagyban. Nem érdemes....terjed az magától is.
Ancilla 2013.11.11. 09:57:12
Tavaly egyébként - állításoddal ellentétben - nem két fiatal lány volt a döntőben, csak egy: Csobot Adél. (Muri Enikő a 25 év fölöttiek kategóriájában Nagy Feró mentoráltja volt.)
Sokorai_Atala 2013.11.11. 10:02:27
kandyka 2013.11.11. 10:03:49
B. Lilit sajnálom, én neki szurkoltam, de pénteken még kiszálhat a FP is és Lilit visszahozzák:-)
A Colgate Csordás már nem annyira szimpatikus mint az elején volt, a zenekarok egy rossz vicc, a két 25-ös csajt egyszerűen nem tudom elviselni, és ki maradt még? asszem küldök egy SMS-t Takács Nicolasra
valaki11111 2013.11.11. 10:09:07
kandyka: Meg kell szokni, ahogy beszél, nekem teljesen jól követhető. :)
Mind Reader 2013.11.11. 10:14:45
Nagy Endre 2013.11.11. 10:18:10
Tsukiko 2013.11.11. 10:35:04
Azt hiszem, ez a műsor egy show műsor, külföldön is. Nem pedig egy vér komoly, full reális esemény. Azt hiszem ennek fényében kellene vizsgálni. Legalábbis én azt teszem. Igen vannak benne gagyi dolgok, de vannak viccesek is, még ha megszervezettek is, de úgy gondolom összességében az a műsor lényege, hogy szórakoztasson. Nem vagyok médiaguru, vagy nagy szakértő, hanem egy néző, akivel ugyan nem lehet mindent lenyeletni, viszont ha nézek valami műsort, azt a maga stílusában értelemezem, ha meg nem tetszik, akkor meg nem nézem. Ennyi.
sixx · http://comment.blog.hu 2013.11.11. 10:37:51
AnnaKarenina 2013.11.11. 10:38:48
Asdn... barátunk után, klónjaként TE vagy az egyetlen, aki jónak látja, hallja a Fat Phoenixet. Próbálnám ebben az ügyben visszafogni magamat, mert ígértem, de hogy tegnap két jó, fejleszthető hangnak kellett párbajoznia, a Fat Phoenix meg csak megy tovább, és ez egyszerűen kínos. Egyikük a néma levente, a másik a bájgúnár, nincs semmi érdekes a mutatott személyiségükben, egyetértek @Nagy Endre: -vel. Érdekes módon a mentorok szájából még nem hallottam eddig, hogy ők nem közvetítenek érzelmeket, amit olyan gyakran odavágnak a szólóénekeseknek, pedig hát nem. Zenei élménynek számomra siralmas, mert a feldolgozásaik nyomokban tartalmazzák az eredetit, nyilván már nagyon rászabják a rendkívül gyenge énekesre, aki még azzal sem birkózik meg. Duettjük nem vicces volt, hanem érthetetlen, megmagyarázhatatlan.
2013.11.11. 10:39:35
Csak szeretne az lenni! Nem külsőleg, nem intelligenciában nem nem...hanem eladhatóságban.
Lili egy kedves, de baromi szürke kislány, akire ember nem lesz kíváncsi soha.
Malek meglátta Csobothban azt, hogy a saját terepén nagyon jól működik, sokan vevők a mindig vidám, naiv, cserfes kislányra.
Nem vagyok rajongója, sőt, de sokkal több potenciál van benne mint PLiliben.
Hallani fogunk róla (bulvárban is eladható), míg Lili úgy eltűnik a süllyesztőben ahogy kell.
Tsukiko 2013.11.11. 10:48:18
Csak az volt a problémám, hogy olyan mintha, tényleg csak kényszer lenne ez az egész X-Faktor értékelés, és biztos sokan azért olvassák itt a commenten, mert "a sixx írta!", ami tök jó, eddig én is így voltam. :) Csak úgy érzem, hogy egy kicsit már több benne a negatív felhang, mint amit talán megérdemel. Ezért írtam azt, amit...
Ancilla 2013.11.11. 10:48:52
AnnaKarenina 2013.11.11. 10:50:04
Péterffy Lili jól énekel, Alföldi próbál neki aurát teremteni. Veled ellentétben azt jól el tudom képzelni, hogy belőle lesz énekes, ha talál magának műfajt, vagy zenekart, vagy akármit.
AnnaKarenina 2013.11.11. 10:51:53
Ő vajon miért nem látja, hogy az áll neki jobban, ha hajnak látszó haj van a fején?
sixx · http://comment.blog.hu 2013.11.11. 10:53:52
kandyka 2013.11.11. 10:58:50
jtb 2013.11.11. 11:05:10
Egyébként meg, ha van Isten, akkor a Fat Phoenix nyer. Lehet hogy a tinilányok mellett azok is tolják őket akik szimplán ki akarnak baszni az RTL-lel, hogy a két tehetségtelen bájgúnárt kelljen sztárolniuk egy évig. Jó lenne, ha így lenne, de ennél jóval rafináltabb a retek. Én azért, ha még 2-3 adást kibírnak eskü, minden rákövetkező adásban küldök rájuk egy esemest.
Dóri, Tünde vagy Ákos nyerjen így, a megmaradtak közül, vagy tényleg a FPh. :DD PLili meg húzzon már haza a búsba, a fél hónapos macskáim szebben nyervákolnak, mint ő. (Nem hiszem el hogy ő a legjobb a kategóriájában idén.)
AnnaKarenina 2013.11.11. 11:05:24
Tsukiko 2013.11.11. 11:05:39
Én is csak a véleményemet írtam le. :)
De ezek szerint tényleg ez jött le, hogy unod kissé már. Köszönöm én is a megértést! További jó munkát! A többi hozzászólónak, meg jó vitát, vagy egyetértést! :D
jtb 2013.11.11. 11:09:07
AnnaKarenina 2013.11.11. 11:11:04
Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.11.11. 11:14:23
AnnaKarenina 2013.11.11. 11:18:29
AnnaKarenina 2013.11.11. 11:20:12
Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.11.11. 11:23:36
egyemakisszíved 2013.11.11. 11:26:01
2013.11.11. 11:33:45
A hang csak sokadig szempont, tudjuk mindannyian.
AnnaKarenina 2013.11.11. 11:39:04
Tóth Vera vállalhatatlansága a súlyában lenne? Adele se egy filigrán, sok más nagy énekesnőről nem is beszélve. Számomra a Beyonce, Rihanna típusok a tucaténekesek, inkább Amy Winehouse és Lady Gaga.
Sokorai_Atala 2013.11.11. 11:41:40
AnnaKarenina 2013.11.11. 11:42:28
@egyemakisszíved: Veled vagyok, essenek már ki a csapatok.
Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2013.11.11. 11:43:30
AnnaKarenina 2013.11.11. 11:44:12
télleg, kiccsillag is lesz :)
Sokorai_Atala 2013.11.11. 11:45:00
Ezt kellene az Alföldi R-nek is felfogni, nem pedig a zsűri-társakon értetlenkedni.
AnnaKarenina 2013.11.11. 11:49:30
tingli-tangli 2013.11.11. 11:51:49
AnnaKarenina 2013.11.11. 11:52:18
akadekos 2013.11.11. 11:57:21
Beszélnek róla az emberek, nyomják a comment-et,
foglalkoznak vele.
Értékes a reklámidő és még az emelt díjas SMS-ekből is
befolyik a Z$. Így kell ezt jó megtérüléssel kihozni!
Az "áldozatok" se valódi áldozatok, mert a legnézettebb műsorban kaptak "reklámidőt", amivel most vagy később, de kezdhetnek még valamit.
Szerintem jó ez, ahogy van.
Sokkal szórakoztatóbb, mint a veszekedős-műbalhés műsorok,
amiket még a reklámban is csak korhatárosan engednék beletenni 23 óra után (NMHH), sőt azt úgysem engedném!
Az én listám - a hangjuk alapján- így alakult ki:
1-2 Tünde-Ákos (nehezen tudok dönteni közöttük!)
3. BLili
4. Ádám
5. Dóra
6. BTW
7. PLili (aki viszont a legszebb :-))
Együttesek közül a polgárpukkasztó Fat Phoenix helyett
a leánnyal éneklő Jazz együttesnek
lett volna helye az X-faktor élő adásában szerintem,
illetve az aranyos jópofa Márk helyett metál Bátkay Zolinak.
Persze mindez, ha a hangra és a zenére megyünk...
Itt aztán beleért a kezem a ...
...és rá kellett jönnöm, hogy a SHOW a lényeg.
Ezért van még FP, mert beszélnek róla az emberek!
Irtózatosan nem számít, ki mennyi SMS-t küld,
az legfeljebb csak bónusz Z$ a reklámidő mellett!
Mentorok:
Alföldi nagyon jókat mond az értékelésekben,
viszont nagyon gyengének látszik a mentoráltjainak
kiválasztott számok tekintetében.
Ha tuti lenne számomra, hogy ez rajta múlik,
azt mondanám ezen a téren tanulhatna Gesztitől.
Tóth Gabi egy jelenség. Unalamas lenne nélküle,
de sajnos róla is el lehet lassan mondani, (amit néha Ő szokott), hogy hétről-hétre semmi újat nem tud mondani.
Talán a bajusz segítene? :D
Nála is gondok vannak a számok kiválasztásában. Amíg egyedül döntöttek a srácok, jobban hozták önmagukat!
A (nagy) lélek mértékegysége minden bizonnyal
előbb-utóbb 'TG' lesz! :-)
Szikora Robi változatos, jól és rosszul bírja a szereposztást.
Különösen, ha az együttesekről van szó, de ez érthető, ha az FP-t tolni kell, mert ez a feladat!
Nem látszik teljesen konzekvensnek a döntéseiben
és a mellé tett indoklás is néha ellentmond önmagának!
Talán ez is a forgatókönyvírók hibája!
Geszti Péter, igazi nagy öreg, jól csinálja, jól viszi a lányokat. Jók a dalválasztások, jók az értékelései!
Neki a Bozsek Márk döntőbe vitele okozhatott meghasonlást.
Oda se neki, ez csak SHOW!
Félreértés ne legyen 1: tetszik a Bozsek Márk előadása, fellépése és a kapcsolt story is.
Félreértés ne legyen 2: tetszik a FP 'szemtelen' hozzáállása és a kapcsolt 'zenei' színvonal is.
Viszont az első 12-ben szerintem lett volna mindkettő helyett jobb választás, ha a valódi hangra, X-faktorra és a zenei tehetségre utazunk!
Összességében jó a Show, de tényleg kellene relax időt hagyni a szereplőknek, mert így 'kiégett' szaga van/lesz a végére!
2013.11.11. 11:58:10
Kérdeztem már korábban, akiket így mulattat az együttes, mutassák már meg azt a részt ahol fetrengtek, hátha átugrottam, de senki, semmit nem linkelt, nem reagált.
Szerintem titok.
dare 2013.11.11. 12:01:23
Valahogy nincs egyetlenegy olyan versenyző sem akire az ember elégedetten csettintene egyet hogy ez igen, ezt jól eltoltad így nekünk, átjött, csak hogy én is trendi legyek.
Ki az a versenyző ezek között akire az ember kidobna pár száz forintot hogy élőbe láthassa......őszintén.
Én egyikre se adnék még 5 forintot se ha a hangi adottságokat nézzük(talán a Danics Dóra lehet még nagy énekesnő ha kiszedik belőle ezt a sok manírt)
Viszont ha az alapján kellene döntenem hogy ki az aki szórakoztat, az egyértelműen a Fat Főnix.
Nekem tetszik a hozzáállásuk, a hangszerelésük, az is tetszik hogy nincsenek agyon hypolva, és tényleg egy üde színfolt az ő szereplésük a mezőnyben mert annyira nem illenek bele ebbe az egészbe hogy csak na.
Lehetnek ők még egy jó zenekar is akár csak maguk mellé kell venni valamelyik sugárzóan tehetséges x faktoros versenyzőt akiért az emberek visítva fizetik ki a belépőt és irány a nagyszínpad.
MaCS_70 2013.11.11. 12:07:07
De arra a fő savazók gondoltak-e vajon, hogy egészen, de egészen más a helyszínen hallgatni és megint más a kiherélt tévéadást a tévéhangszórón át elszenvedni?
Mert akik ott ülnek és élőben hallgatják, sőt, még értenek is a zenéhez, talán nem egészen hülyék.
Saját példa: egy régebbi hasonló műsort nézve fogtuk otthon a fejünket, hogy milyen rettenetesen rosszul, ráadásul hamisan énekelt a delikvens. Aztán a hallgatóságban ülő barátunk mondta el pár nappal rá, hogy ott bizony baromi jó volt, igazi katarzis, és még csak hamis sem volt, kicsit se. Pedig a srác komolyan veszi a zenét, egy félrecsúszott hanggal ki lehet kergetni a világból -- és közel abszolút hallása van.
A közönségszavazatok pedig deklaráltan a szimpátiáról szólnak -- a produkcióról nem is szólhatnak, hiszen már a számok előtt lehet szavazni...
Üdv: MaCS
AnnaKarenina 2013.11.11. 12:16:37
A mentoroknak nincs egy szavuk sem a szereplésükre, vajon miért? Igaz, Bozsek Márk utolsó hamisságát is csak a mentora említette fel. Úgy csinálnak, mint egy titkos társaság, holott ezeket az előadásokat nem titkosították 40 évre; kinek van füle, hallja.
@dare: "Lehetnek ők még egy jó zenekar is akár csak maguk mellé kell venni valamelyik sugárzóan tehetséges x faktoros versenyzőt akiért az emberek visítva fizetik ki a belépőt és irány a nagyszínpad." Könnyű a más hangjával verni a csalánt.
Az ÜZENET ÓCSKA: lehetsz bármilyen rossz, csak nézzenek, és ha megcsinálunk, majd jó leszel.
dare 2013.11.11. 12:25:40
Verni a csalánt....hát ezt már Krasznai megmutatta nekünk hogy neki erről mi is az elképzelése.
Egyébként az üzenet valóban ócska,de az a szomorú hogy pont ez az x faktor lényege.
updateminuszegy 2013.11.11. 12:26:24
Ez a mostani széria is vérgyenge. Danics Dóra is annyira egysíkú, maniros és ellenszenves, hogy kész. Úgy leordította Ákost a duettnél, hogy brutál ellenszenves volt. Ripacs a csaj.
A szombati adásból, egyedül a Krasznai Főnix duett volt szórakoztató, lassan már én is nekik szorítok.
Ebben a bagázsban nincs senki, akinek 15 perces műsorára jegyet vennék, ez mond valamit.
AnnaKarenina 2013.11.11. 12:27:56
Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.11.11. 12:33:23
@tingli-tangli: A testsúlya miatt is, de az egész életvitele és mentalitása miatt is.
"Menj már ki az utcára, ne adj isten strandra és nézz körül, a magyarok 70 %-a elhízott, tehát a többség az." Ok, de a 70%-ot nem kell néznem és ők nem is akarnak a nyilvánosság elé lépni...
terlasz 2013.11.11. 12:33:57
AnnaKarenina 2013.11.11. 12:33:57
A más hangjával verni a csalánt csak a súlyosan énekelni nem tudó Fat Phoenix-esre vonatkozik, Krasznait nem gondoltam semmilyen értelemben ideérteni. És ezt akkor is leírom, ha tudom, hogy tudod.
2013.11.11. 12:39:05
Nem is állnak soha nagy színpadon.
Itt még ellesznek, "szórakoztatják" a jó népet, az énekes srác még nyújtogathatja a nyakát, düllesztheti a szemét pár körig és vége...mennek vissza a család ház garázsába.
MaCS_70 2013.11.11. 12:40:32
Már nem igazán emlékszem, hogy pontosan milyen esemény volt, de nem igazán számít. Katarzisos barátom nagyon sok helyre elmegy, ahol zenélnek, mert kíváncsi, érdekli. Első sorban jazz- és szimfonikuszene-rajongó, de időnként elnéz operába és rockkoncertre is, pedig nem igazán rajong ezekért a műfajokért -- ráadásul elég gyakran hullanak a környezetében a tiszteletjegyek.
És tényleg baromi kritikusan, az én ízlésemhez mérten már szőrszálhasogatóan áll a zenéhez, még ha éppen élvezi is.
Úgyhogy ezen a téren adok a szavára.
Meg aztán úgy vagyok az egésszel, hogy élőben annyira nem lehet rossz, mert akkor nem énekelhetnének ott a versenyzők, a zsűri meg nem égetné magát azzal, hogy dicséri a szart.
Az ettől függetlenül meg sem fordul a fejemben, hogy az egész tisztán menne, ennyi kapcsolatom azért van a tévés műfajjal.
Az aktuális döntéseket viszont nem mindig értem -- bár tudom, hogy gyakran irracionális okok állnak a háttérben.
Üdv: MaCS
updateminuszegy 2013.11.11. 12:40:57
Igen, a Vastag Csaba ezekhez képest művész :DD
Szabó Ádámot hozzá hasonlítani vicc, Csaba sokkal sármosabb, mint ez a terpeszben süvöltő parasztgyerek. Egy előadása nem volt még, ahol némi érzelmet képes lett volna megmozgatni, egy gép.
Peter The Great 2013.11.11. 12:52:41
dare 2013.11.11. 12:59:12
Lehet hogy akiket leírtál azoknak voltak nagy pillanataik amik alapján bekerültek az esélyesek közé de én semmi extrát nem láttam bennük ami alapján ők akkora nagy sztárok lehetnének.
Ezektől nem voltak jobbak a válogatón?
Nekem már megint az a bajom hogy nem tudom elhinni hogy a legjobb 12 jutott be az élő showba.
"lehetsz bármilyen rossz majd mi megcsinálunk és jó leszel"
Na itt a baj, azt hinné az ember hogy a tavalyi blődség után ezt nem merik még egyszer berizikózni és tessék....megint csak azt látjuk hogy teljesen hülyének próbálnak nézni minket és azt hiszik hogy a mi gyomrunk mindent meg tud emészteni.
Biztos hogy voltak mások is akikből kihozható lett volna valami énektudás de már megint mi alapján válogattak?
Természetesen a bulvárfaktor ami még mindig nagyobb mint a tehetség.
MaCS_70 2013.11.11. 13:05:32
Maximálisan egyetértek, bár azt azért hozzátenném, hogy a FF azért eladható produkció, bár kétségtelenül nem ezen a szinten. Lesz rájuk kereslet bőven, ők már révbe értek ezzel a műsorral.
Batánovics hangja szenzációs, de a lánynak még sokat kell tanulnia. Sajnálom, hogy kiesett, én a legjobb háromba vártam, de már ő is nyertes: felfigyeltek rá, megismerte az ország, biztosan lesz, aki felkarolja, látjuk még színpadon, lemezborítón.
Péterffy nem a legjobb hang, de nagyon erős csomag. Érzi a színpadot, baromi jól néz ki, rokonszenves jelenség, és jól énekel. Még ő is sokra viheti, nagyon sokra.
Danics nálam a sztár. Minden egyben van nála, ráadásul nagyjából már készen van, nagyot már nem kell fejlődnie, csak a mindenkori kötelezőt. Nagyon otthon van ebben a műfajban, jól énekel, jól adja elő magát, karakteres, ugyanakkor jól néz ki -- szerintem nála a legjobb az X-faktor. (Bár anno Muri Enikőre és Wolff Katira is ezt mondtam.)
Krasznai nem esetem, de hangja az kétségtelenül van. Az X-faktorhoz viszont szerintem több kellene, ilyen erős mezőnyben (mert ez szerintem az) már számít a külső és a színpadi jelenlét is -- ezekben pedig elmarad Danics és Péterffy mögött.
Ádám nagyon jó, de szerintem most magasabban van a léc. Viszont ő is megmutatta magát, és bizony nem kis dolog az, hogy hagszeren és énekben is ennyire erős legyen valaki. Ki kellene találni a srácot, nagyot alakíthatna egy kombinált pályán.
Csordás jól énekel, van érzéke az előadáshoz, ráadásul nagyon szimpatikus, de az igazi átütő erőt még nem látom benne. Jó képzéssel és menedzsmenttel persze minden lehetséges, az alapjai megvannak.
A ByTheWay számomra elég szürke. Nem érzem bennük a kiugró tehetséget, a lehengerlő előadást -- de élőben könnyen működhet.
Üdv: MaCS
dare 2013.11.11. 13:18:35
A tv hangszórójából azt a hangot fogjuk visszahallani amit a hangmérnök felvett a helyszínen(vagy a próbán), ezt nem tudják nagyon másképp leadni
AnnaKarenina 2013.11.11. 13:18:49
Ancilla 2013.11.11. 13:23:18
Szerintem ők szándékosan idézőjelbe teszik az egész X-faktor jelenséget, s ők fetrengenek a röhögéstől, hogy ennyi szavazatot kapnak.
AnnaKarenina 2013.11.11. 13:23:59
Katarzisos barátodat meg csak azért emlegettem fel, mert ezek a TV-műsorok macerásak, hacsak nem a kulisszák mögül nézik, kell hozzá türelem. A másik érvem az volt, hogy általában nem végig hamisan énekelnek, hanem időnként, ezt hallom a TV-ből, és ez bőven beleférhet a realitásba. (Bozsek meg maga is tudta, hogy legutóbb nagyon nem találta meg, mit kellene énekelnie.)
AnnaKarenina 2013.11.11. 13:25:46
Ancilla 2013.11.11. 13:38:23
Azt, hogy milyen mentor volt Alföldy, a legilletékesebb, Batánovics Lili így fogalmazta meg a Blikkben föltett kérdésre válaszolva:
"Zseniális! Kemény, de hasznos, nagyon sokat dolgozott velem, hihetetlen jó volt vele dolgozni, precíz, nagyon szerető, tipikus apa típus. Mindent amit lehetett, átadott magából és szó szerint tanított. Nagyon sokat tanultam tőle."
dare 2013.11.11. 13:43:54
Nem értem mit csinált vele a mentora mert hogy jobb nem lett csak rosszabb az tuti
kis.herceg 2013.11.11. 14:04:16
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 14:18:55
Aki tájnyelvet beszél, az nem csak 1-2 szót mond tájnyelven, hanem az egész mondandóját.
Mellesleg szerinted hol mondjék így, hogy "ez egy nagyon szép dana volt"?
Hát ennyit a nyelvi stílusról. Ne akard butábbnak mutatni magad, mint amilyen vagy. Lehet, hogy neked nem kéne beleszólnod abba, amihez nem értesz?
Szóval AnnaKarenina simán csak az ostobaságát csillogtatta.
@AnnaKarenina:
Lásd fentebb.
Ami meg a Fat Phoenixet iilleti, csak olvasd el a korábbi hozzászólásokat, mennyire NEM én vagyok az egyetlen. Gondolom, egyesével azért megy még az összeadás.
Amúgy meg lásd a lentebb Nagy Endrének írtakat.
@BotloB:
@tingli-tangli:
Ha remek hangja van, meg ő a legjobb hang, akkor miért nem mutatta meg?
Igazából az élő műsorok egyikéban sem volt jó. Akinek jó hangja van, az nem ilyen.
Danics meg Krasznai minden műsorban jó volt. Érdekes, nem?
"Az énekesek hangjával talán egyedül Tóth Gabi tud "szakmailag" foglalkozni"
Ne röhögtess. Jó hangja van (bár annyira azért közel sem jó, mint magáról gondolja), de teljesen képzetlen zeneileg. Szikora meg képzett zenész, van füle a zenéhez.
@A rokkant is ember:
Tudod, az a különbség Matolcsytól, hogy a zenekar dobosának hülyeségein lehet nevetni, és nem rokkan bele az ország.
@Nagy Endre:
Igazad van. Az a hülye közönség, aki rájuk szavaz, az az oka mindennek. Le kéne már cserélni őket, de kurvára. Lehetőleg valami hozzád hasonló szakértőre.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 14:22:56
Neeee!
Te legalább írni tudsz, egyetlenként a comment:com szerzői közül.
Az ember a hülyeséget is szívesebben olvassa el, ha van stílusa az írásnak (mondjuk azt a fasz szót simán ki lehetett volna hagyni, de egyébként rendben).
Érteni meg a többiek sem értenek hozzá jobban, ugyanez a nem mindig helytálló fikázás lesz eztán is, csak sokkal szarabbul megírva.
BotloB 2013.11.11. 14:31:36
Az, hogy Szikorának van füle a zenéhez, és meghallja, ha valaki hamis, nem jelenti, hogy feltétlenül tud énektechnikát oktatni. Füle meg annyira a Tóth Gabinak is lehet, és énekhangilag - bár én kifejezetten nem szeretem - azért jobb adottságokkal bír Szikoránál. Valószínűleg jár/járt énektanárhoz is, így a saját, közelmúltbeli tapasztalataiból valamit talán át tud adni.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 15:04:11
Az operett kevésbé igényes zeneileg, mint a popzene?
Hát ennek fényében zenei témában inkább csak viccnek lehet tekinteni a véleményed.
Olyan zeneileg igénytelen senkik írtak operetteket, mint Johann Strauss (mindkettő), de a világon a harmadik legismertebb magyar zeneszerző is operettista: Kálmán Imre. (Liszt és Bartók után. Bizony, előzi Kodályt is, akit ugyan ismernek külföldön, de nem mint zeneszerzőt, hanem mint a Kodály-módszer kidolgozóját.)
@MaCS_70:
Azért most már sokan egészen jó minőségű hangot adó sztereó tévéken nézik a műsort, vagy esetleg számítógépen, rendes hangszórókra kötve. Azt mondjuk én sem értettem soha, mit hamisoznak itt egy csomószor minden alap nélkül.
Egyébként szerintem is Danics meg Krasznai a két kiemelkedően legjobb (még minden adásban jók voltak), Csordás pont olyan, mint Batánovics volt: semmit nem mutatott eddig, és a nem túl nehéz Kispál-számot is hótt bizonytalanul énekelte.
A Fat Phoenixet meg nem azért szeretem, mert nem veszik komolyan az egészet, hanem mert nekem tetszik az a zenei stílus, amit képviselnek. Az, hogy időnként ökörködnek is, csak még szimpatikusabbá teszi őket. Az, amit a duettnél produkáltak, valószínűleg jórészt spontán volt, mivel láthatóan a két mentor (Szikora meg Guszti) is meglepődött rajta.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 15:08:12
Amit írsz, az mind úgy van, csak annyi, hogy énektechnikát oktatni Tóth Gabi sem tud, mert maga sem tanult énekelni, énektechnikát tanítani meg pláne nem.
De nem is kell, a háttérstábban vannak erre kiváló énektanárok. Ezerszer jobbak, mint amilyen Tóth Gabi bármikor is lenne.
A mentor inkább egyfajta pszichológusként működik, meg dalválasztásban segít, meg lelki támasz, meg ilyenek.
Minden másra vannak külön tanárok, énekre, táncra, meg stylist annak kitalálására, hogy hogy nézzen majd ki az előadó az adott szám közben.
BotloB 2013.11.11. 15:39:07
Végképp nem értem, miről beszélünk. Droli írta egy kommentjében, hogy Alföldi rossz mentor, mert nem foglalkozik a mentoráltjai éneklésével. Erre reagáltam én azzal, hogy a mentoráltak éneklésével a szakmai stábon kívül talán Gabi tud leginkább, érdemben foglalkozni, két okból - miközben Alföldinek gyakorlatilag köze nincs a zeneiparhoz, bár énektanárt valószínűleg látott már színpadi fellépései miatt. Egyrészt a négy mentor közül Gabi a legjobb énekes - aminek köze nincs a "zenei képzettséghez" olyan formában, ahogy arra szerintem Te gondolsz -, másrészt pedig a nem is olyan régi megasztáros időszaka miatt valószínűleg neki vannak a legfrissebb tapasztalatai énektanulás terén, ezeket a tapasztalatokat pedig át tudja adni a mentoráltjainak. Neki kvázi kötelező volt éneklést tanulni. Valószínű, hogy hosszú évei alatt Szikora is járt valamilyen hangképzés-technikai órára, de az nem mostanában volt.
Egy szót nem szóltam arról, hogy melyikük lehet tanár, pusztán arra alapoztam, hogy a legfrissebb ilyen tapasztalatai Gabinak lehetnek, így ő talán hozzá tud valamit szólni ahhoz, ami amúgy a hivatásos énektanár feladata.
Chuck Νorris 2013.11.11. 16:01:33
fran7 2013.11.11. 16:09:38
Alföldivel az a fő problémám, hogy látszik színházigazagató, aki nem szokott az ellenvéleményhez. Azt legtöbbször erőből vagy kigúnyolással torkollja le. Itt ebből kellen visszavennie egy kicsit. Ha képes lenne visszavenni ebből, azzal nagyon jól járna a műsor. Ugyanis a művészi vita jó dolog, s mint igazgató és rendező sok új impulzust kaphatna ezáltal.
Vermine 2013.11.11. 16:53:34
a párbajra nem tudtam figyelni, mert röhögőgörcsöt kaptam, amikor megláttam :)))
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.11.11. 17:01:25
Ancilla 2013.11.11. 17:09:35
Nem azt írtam, hogy a "dana" szót használják a tájnyelvben, hanem az Értelmező kéziszótár etimologizálására hivatkoztam (azaz, hogy ezzel a szóval hozható összefüggésbe a "danol"). Egyébként számtalan olyan képzett szavunk van, melynek a töve önálló szóként ma már nem él. Azonban ez a szó Csokonai korában pl. még élt. A boldogság c. verséből idézek:
"Amott Anakreonnak
Kellő danái vannak" - Anakreon verseire utalva.
Anna Karenina nem tájnyelven beszél, hanem kifejezetten Szabó Ádámmal kapcsolatban használt egy olyan mondatot, melyben két tájszó is szerepelt - kifejezetten stilisztikai céllal. S ezt van, aki érti, van. aki nem. Ez utóbbiba tartozol, és amit te nem értesz, azt csípőből butaságnak, műveletlenségnek minősíted.
Valószínűleg akkor sem tudnálak meggyőzni, ha a Tudományos Akadémiától kérnék állásfoglalást ebben az ügyben, és ők is megerősítenének, de mivel meglehetősen optimista vagyok, adok 1% esélyt arra, hogy mégis sikerül.
Ancilla 2013.11.11. 17:22:56
Szerintem Geszti vagy Tóth Gabi legalább olyan ellentmondást nem tűrően (az én olvasatomban: határozottan) képviseli a véleményét, mint Alföldy. Mi ezzel a probléma? Amit Alföldy mond, mind nagyon igaz, nagyon tartalmas és nagyon jó meglátásról tanúskodik. (Ellentéteben pl. T. G.-val, aki néhány sablont használ.)
rosszpenz 2013.11.11. 17:36:14
AR célja h megcsinálja az új marilynmonroe-t aki mellesleg távirányítható gumibaba is
robika kb
fran7 2013.11.11. 17:42:27
Ancilla 2013.11.11. 18:03:13
Azt nem tudom, hogy a számokat ki választja ki a versenyzőknek, mert ezeket a kulisszatitkokat még nem árulták el - tudomásom szerint. Valószínűleg van egy repertoár, amiből választani szoktak a versenyző egyénisége, énekhangja stb. alapján. Valószínűleg egy szakmai stáb dönt ilyenekről, s valamilyen beleszólása magának a versenyzőnek is lehet. Alföldy Róbertnek nincs benne a fejében annyi dal, mint a másik három mentoréban, akik ezzel foglalkoznak egész életükben. (Pl. gyakran látni, hogy T. G. vele énekli a versenyzőkkel a dalt, Alföldy nem szokta), sőt megkockáztatom azt is, hogy otthon sem nagyon hallgat ilyen zenét túl gyakran (operákat, rockoperákat rendezett eddig). Tehát nem valószínű, hogy a mellényzsebéből rángatja elő a dalokat a lányainak. De abban, hogy hogyan adják elő, milyen legyen a színpadi jelenlét, az átélés, a gesztusok stb., hogy pszichésen hogyan készüljenek föl, nagyon sokat segít.
Egyébként csak meg kell nézni, hogyan viszonyul házzá mindhárom kislány. Egyik csoportban sem sem látom azt a nagyon bensőséges emberi kapcsolatot a mentorral, mint amit náluk.
Ancilla 2013.11.11. 18:09:24
(Emlékszem pl. a régi szép idők karmesterversenyeire, szavalóversenyeire, ahol a szakmailag képzetlen néző is meglehetősen sok szakmai ismeretre is szert tett - éppen az értékelésekből.)
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 18:10:33
Arról volt szó, zeneileg milyen.
A popzenéhez képest semmi rosszat nem lehet rá mondani.
A másik ilyen (van némi átfedés persze) a magyar nóta. Nos, olyan jelentéktelen, zeneileg sehol nem jegyzett rajongói voltak, mint Yehudi Menuhin (súgok: a világ egyik legjobb hegedűművészének tartották, míg élt), aki csak amiatt járt évente 2-3 alkalommal Magyarországra, hogy a Mátyás pincében id. Járóka Sándort és zenekarát hallgassa.
De hát ki volt az a Yehudi Menuhin hozzád képest, nem igaz?
(Nem mellesleg az operett szövegei sem rosszabbak a legtöbb popszám szövegénél.)
@Ancilla:
Szóval te is úgy látod, hogy AnnaKarenina hülyeséget írt, ahogy te is.
Igazad van, én is így látom.
De köszi a megerősítést.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 18:12:22
Ki az az Alföldy Róbert?
Van valami köze az X faktoros, exnemzetis Alföldi Róberthez, vagy csak véletlen névhasonlóság?
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.11.11. 18:26:33
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 18:30:51
Jaja, de az érv, hogy te meg nem szereted.
Mert te ki is vagy?
Ja, hogy senki?
Akkor tényleg komoly érv.
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.11.11. 18:42:27
Ancilla 2013.11.11. 18:42:31
Nos, ezért nem vesz itt téged senki komolyan. Csak azért válaszolunk a kommentjeidre, mert az ember, ha arcátlan támadás éri, védekezik. Pedig nem kellene. És ezzel én be is fejeztem veled a kommunikációt. Gondolj, amit akarsz.
egyemakisszíved 2013.11.11. 19:36:00
Nekem úgy tűnt, Alföldinek annak érdekében, hogy Lili jobb előadó lehessen, ne csupán szépen és jól énekeljen, meg kellett bolygatnia a régi beidegződéseit. Ez átmenetileg nehézségeket okozhat bárkinél, de később sokkal jobb lesz. Szívesen néztem volna tovább, hogyan haladnak.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 20:35:15
Te milyen érveket is hoztál fel?
Ja, hogy semmilyet?
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 20:40:54
Macska az az alamuszi. Legalábbis a mondásban.
Az alamuszi nyuszi csak egy kényszeredett szójáték.
Mondjuk nem nehéz úgy vádolni valakit, hogy már 2 másodperce szól az éneke, amikor még nincs a szája közelében a mikrofon.
Egyébként persze, lehet, hogy a következő szavazásnál nem lenne kieső helyen. Lehet, hogy ha ma játszanánk a hollandok ellen, nem kapnánk 8-at, csak 6-ot.
De az meg akkor volt.
Batánovics sajnos folyamatosan nem mutatott semmit. Nem volt rossz, csak jó sem.
nyuszi01 2013.11.11. 21:51:12
De tudod mit, gondolj amit akarsz, nem bonyolódok veled vitába, mert ahogy fentebb is írták, érvek nélkül hülyézel le mindenkit. Én nem hülyézlek le téged, elfogadom a véleményedet, és nem kötök bele minden szavadba.
@Ancilla: minden szavaddal egyetértek.
Ez más téma, de amúgy a dalválasztás folyamatát egy kifejezetten biztos forrásból tudom (az egyik volt mentortól). Összeül néhány RTL-es emberke, akik nem a fejesek, hanem általában a tőlük jóval lentebbi beosztású dolgozók, és brainstormingolnak, hogy melyik versenyzőhöz kb milyen dalok illenek. Összeállítanak egy listát, és a mentor a versenyzővel arról választ.
Világvevő 2013.11.11. 22:25:49
Egészen döbbenetes, hogy az rtl mennyire nyomatja ezeket a középszerű pasikat (FPh, Szabó, ByTW). HOgy PLili mit keres ott, az is rejtély.
Ha két adáson belül nem esik ki a pornós kurva meg a dagadt madár, mindenkinek szétrúgom a seggét. Már lassan leszarom azt is, ki nyer.
A tótgabi pofája meg egyre undorítóbb. A nézéséről már nem is beszélve.
egyemakisszíved 2013.11.11. 23:06:00
Aki a macskát alamuszinak tartja, egyet sem nem látott még közelről.
@fran7:A mentorok egymás közötti vitájáról szólva, engem nem zavar, hogy indulatos, olykor gúnyos. Sőt, így szórakoztatóbb is. Olyan, mint a szónoki teljesítmény, aminek célja az érzelmi ráhatás, a hangulatkeltés.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.12. 00:03:36
Biztos azért, mert csak te írsz róla ennyire gyűlölködve.
Senki más.
Idézd már, hogy ki írja még ugyanezeket.
Ami meg a dalválsztást illeti, biztos vagyok benne, hogy nem ennyire egyszerű, ugyanis 1 hét alatt az engedélyeket tutira nem szerzi be még maga Simon Cowell sem, nemhogy egy kis ország kis tévéjének névtelen producere. Szóval ezeket bizony beszerezték még valamikor nyáron, és kb. megvan a lista, amiből választani lehet. És azokhoz persze kotta meg minden egyéb segédlet, ami a feldolgozáshoz meg az újra feljátszáshoz kell, hogy 1 hét alatt 10-15 dalt begyakoroljanak (a zenekar is, ami 4-5 tag esetén nem 2 perc, de a hibátlan feljátszáshoz - mert itt azért nem fér bele, hogy elbassza a gitáros a szólót, mint az XY zenekar koncertjén élőben, és akkor a többiek játszanak még egy kört a kíséretből - többnyire nem is egyetlen nap, és utána a felvett változatra az énekes) és rögzítsenek.
@egyemakisszíved:
Valószínűleg nem ismered az alamuszi szó jelentését.
Segítek:
wikiszotar.hu/wiki/magyar_ertelmezo_szotar/Alamuszi
A közmondás pedig úgy szól:
Alamuszi macska nagyot ugrik.
Nyuszit csak a hülyébbek mondanak, akik nem érik fel ésszel a jelentését. Meg akik képesek olyanokat mondani, hogy vaj van a füle mögött, meg összerúgta a port, mert hasonló baromságokat.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.12. 00:37:56
Misi56 2013.11.12. 10:07:24
valaki11111 2013.11.12. 10:21:26
A mentornak különben sem az éneklésben kell(ene) segíteni, hanem valamiféle imidzsteremtésben. Az éneklésre ott vannak az énektanárok :)
miecs 2013.11.12. 14:11:44
nyuszi01 2013.11.12. 18:03:18
bpe 2013.11.13. 00:53:28
"A By The Way visszajött, és nem volt jó, sem a duettben, sem a másik nótában, de nekik ebben a műsorban eddig csak egy jó pillanatuk volt" - itt amúgy mire gondolsz?.. arra a pillanatra, amikor kiestek? :D
a btw fbjén egyébként kimoderálatlanul megy az elszámoltatás, tisztaidegvok, mileszavége.. :PP
egyébként tiszta jó, h a formátum okán vissza kell idézni a poszt-faktoros lúzereket, mutatni, mire vitték, sosesokra.
ellenben az év(száz?)ad adása volt, annnnnyira megindított, h elfelejtettem leállítani a seedelést torrenten.. :))