Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kilógott a (ló)láb az X-Faktorban

2013. november 10. 11:13 sixx 312 komment

A vasárnapi Döntésről pont ugyanazt lehet elmondani, mint az előző négyről: bejött Lilu (ezúttal balerinaszoknyában, hogy az öt hete tartó, "valaki úgyis combot villant" trend nehogy megszakadjon), megmutatták a szombati döntő kulisszák mögötti pillanati közül a legérdekesebbeket, már ha a kamera előtt magát mórikáló versenyzők és zsűritagok annak számítanak, a versenyben maradt indulók előadtak egy nótát közösen, ami ezen a héten egy Nickelback-sláger lett (és az ember most tanulta meg értékelni az eredetit éneklő Chad Kroegert), jött Vastag Csaba egy felejthető saját számmal, majd Lilu visszaszámolt, közjegyzőre várt, és bejelentett: Batánovics Lili és Szabó Ádám párbajozik. A By The Way-jel nem esett hát meg az a csúfság, hogy menten kiesik, ahogy visszarángatták őket, de ami késik, nem múlik.

540919_1384112668_598x448.jpg

Batánovics Lili kezdett, Whitney Houston I Will Always Love You című slágerét énekelte el kislányosan, a szövegbe belebakizva, hamiskás, csúszkáló, bizonytalan hangon, de hát ez egy borzasztó nehéz dal, nem csodálkozunk azon, hogy nem jött össze neki. Azt azért megkérdezném a szerkesztőktől, hogy miért pont ezt a számot adták neki. Szabó Ádám nem kockáztatott, nem akart nagyot énekelni, egy Take That-nótát tolt el, egy fokkal biztosabban, mint vetélytársa, de sokkal lélektelenebbül. A mentorok közül Geszti, Szikora és Tóth Gabi a lányt küldte haza, csak Alföldi szavazott a srácra, szóval kiesett Batánovics Lili.   

És ilyen volt a szombat:

Untitled_19.png

A tegnapi X-Faktornak két nagy kérdése volt: Tóth Gabi képes-e ötödjére is pont olyan pózban beállva (jobb láb ki oldalra, bal kéz csípőn, mell ki, elszánt tekintet) nyitni a műsort, mint eddig négy alkalommal, illetve hogy a a Bozsek Márk-By The Way-műbalhét mennyire sikerül kimaxolni. Az elsőre hamar választ kaptunk, hiszen a mentorok a szokásokkal ellentétben nem vonultak be külön, sőt, a nyitó közös énekléstől is megmentett minket az RTL. Minderre azért volt szükség, mert a nyolc versenyben maradt előadó nemcsak szólóban, hanem duettben is produkálta magát, a nettó kétórás műsoridőbe pedig a sallangok nem férnek bele (a műsorvezetők is tempósabbak voltak, már ha itt tartunk). 

Ami a második kérdést A Tragédiát illeti, a zsűri először szépen körbenyalta Bozsek Márkot a döntése miatt, emberi nagyságról volt szó és gerincről, nehézségekről és hősies magatartásról, amivel tényleg semmi, de semmi baj nem lenne. Már ha egy kicsit nem lógott volna ki a lóláb a visszatérő By The Wayt illetően. Mert ugye a nagyszerűen megkomponált, lassított felvételekkel és drámai hanghatásokkal fűszerezett pénteki bejelentésről szóló videó után azt hallgathattuk vagy négyszer, hogy a fiúk mennyire szar helyzetben vannak, mer egy napjuk volt felkészülni, meg minden, erre a Facebookon már szerdán kiírták, hogy egész éjjel Szikorával dolgoztak. Oké, elképzelhető, hogy a tápiószecsői falunapokon esedékes hakni részleteit beszélték meg egykori mentorukkal, pont annyira, mint az, hogy egy vak komondor félig agyon tud verni egy negyvenes nőt.

És ha már itt tartunk, és most tényleg nem akarok egy újbb összeesküvés-elmélet gründolni, érdemes megnézni Batánovics Lili és Szabó Ádám duettjét, jobban odafigyelve a csajra és a hangra 01:40 körül (már hallatszik Lili hangja, de a mikrofon még mellmagasságban):

Ezt Alföldi és Tóth Gabi meg így reagálta le:

Screen Shot 2013-11-10 at 10.52.53.png

Persze simán elképzelhető, hogy a zenei alapban ott volt egy háttérvokál hangsáv is, amit korábban énekelt fel Lili, de nagyon furcsa volt az egész. Vagy csak rémeket látok már mindenütt, és kellene tartani egy faktormentes hónapot, fasz se tudja.

A tegnapi döntőn egyébként mindenki azt hozta, amit várni lehetett tőle. Batánovics Lili továbbra is az egyik legmegbízhatóbb hang, szólóban és duettben is ügyes volt, Szabó Ádám pedig a legjobb úton halad a vastagcsabásodás felé, se színe, se bűze, olyan kellemesen középvonalas, amit a rádiók szeretnek, de kurvára. A Fat Phoenix továbbra sem veszi komolyan ezt az egészet, ami egyrészt megsüvegelendő, másrészt meg idegesítő, mert lehet akadt volna olyan produkció az induló között, aminek tagjai nem tartanák méltóságukon alulinak a szereplést, és ezen az sem változtat, hogy a formáció (mert zenekarnak azért barokkos túlzás lenne nevezni őket) dobosa simán képes volt kétszer is totál idiótát csinálni magából, ami nagyon szimpatikus. 

Untitled_20.png

A Fat Phoenixszel együtt duettező Krasznai Tünde szólónótája egy fokkal jobb volt, mint a duettje, bár nagyon szeretném (meg szerintem ő is), hogy ha csak egyszer egy olyan nótát kapna, ami megfelel a hangterjedelmének, és nem kell kínlódnia a mélyekkel. Danics Dórát mindkét fellépésére csábító nőnek fazonírozták, ami viszont nem akadályozta meg abban, hogy mindkét dalt korrekten odategye, igaz, a duettben mindent elkövetett, hogy Csordás Ákost leüvöltse, ami nem túl elegáns ugye. (Ja, és ha már lábak: az övé annyira nem jó, hogy combtőig felsliccelt ruhában mutogassák.) Csordás Ákos Kispált énekelt álrészegen de igazán manírosan, különösen a refrén végi sorok operettes előadása volt az, amitől kirázott a hideg. Ettől még mindig neki van a legjobb hangja a fiúk közül, és igencsak meg is fogja nyerni a versenyt.

Péterffy Lili rendületlenül halad előre a Csobot Adél által kitaposott úton (Istenes Bence frissen szingli, csak mondom), a hangja nem túl érdekes vagy jó, a stylist és Alföldi viszont nagyon tudja, hogyan kell eladni ezt a keveset is. A duettben érdekes módon ő volt a rosszabb, és nem az azon elméletileg egy fél napot dolgozó By The Way, amin azért egy kicsit el lehetne gondolkodni. Nem véletlen, hogy az utolsó négyben volt a tegnapi adás végére. A By The Way visszajött, és nem volt jó, sem a duettben, sem a másik nótában, de nekik ebben a műsorban eddig csak egy jó pillanatuk volt, szóval többet, mást nem vártam tőlük.

A végére a heti Tóth Gabi-animgif azzal a törvénytelen műröhögéssel,  amit a Fat Phoenix második produkciója után tolt, és persze a bóti csöcs kipakolásával:

4pdc4.gif

Szívesen.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tingli-tangli 2013.11.11. 09:39:28

Kiesett a legjobb hang (bár ezen a hétvégén gyenge volt), a többiek sajnos nem tudnak élvezhető produkciót nyújtani. Még a végén Fat Főnix fog nyerni. Mintha valami ByeAlex effektus működne, csak itt olyan értelemben, hogy bejuttatták ide ezt a formációt, amelyik értékelhetetlen, de nyerjék meg ők, akkor végre a fejükhöz kaphatnak az rtl-nél, hogy ez egy énekverseny és nem bulvár-faktor.

Ancilla 2013.11.11. 09:42:56

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Szerintem olyasmibe ne szólj bele, amiről nincsenek ismereteid. A "danol" a dana = dal szóval van összefüggésben (lásd. ÉrtSz., 1972. 218. oldal). Egyes vidékeken - többek közt ott is, ahol én születtem -, ma is így mondják. Soha nem hallottam itt a "dalol" kifejezést, kizárólag a "danol"-t.
Ugyanezen a vidéken az idősebb emberek a "harmonika" szót következetesen "hermoniká"-nak mondták, mondják, tehát ez egy tájnyelvi alakváltozat.

Anna Karenina mondatában stilisztikai funkciója van ezeknek a tájnyelvi szavaknak. Hogy lehet az, hogy ezt te nem értetted meg??? Ezek szerint a nyelvi stílus iránti érzéked mégsem olyan kifinomult, mint a zenei hallásod.

BotloB 2013.11.11. 09:46:22

@Droli:

Az énekesek hangjával talán egyedül Tóth Gabi tud "szakmailag" foglalkozni - Szikora énekhangjától azért soha nem kellett hasra esni -, bár tanítani szerintem ő sem tudja a mentoráltjait, arra ott van az énektanár. Igazából ezért érthetetlen számomra is néha a mentorszerep, mert a koreográfiát táncos tanítja be nekik, a ruhát meg a "sztájliszt" választja. A mentor szerepe szerintem sokkal inkább az, hogy támogassa az egész folyamatot, esetleg a színpadi jelenlét megteremtésében segítse a mentoráltját, amiben viszont Alföldi - a bejátszott kisvideók alapján - nagyon is jó, egyedi eszközöket használ. Szerintem semmi baj nincs a mentorságával, egyszerűen csak szerencsétlenül választott.

Eckertet hiba volt elhozni, szerethető lánynak tűnt, gyengécske hanggal, a különleges stílusa pedig nem fogta meg a nézőket, Batánovics pedig lejtmenetben van a válogatók óta, annak ellenére, hogy remek hangja van. A P. Lili azért maradt még, mert a három lány közül a szemnek ő a legkellemesebb, és hangilag is viszonylag egyenletes teljesítményt hoz, ami simán elfér a mezőnyben.

A rokkant is ember · http://arokkantisember.blog.hu 2013.11.11. 09:47:55

" a formáció (mert zenekarnak azért barokkos túlzás lenne nevezni őket) dobosa simán képes volt kétszer is totál idiótát csinálni magából, ami nagyon szimpatikus. ..."

Tessék mondani, miért szimpatikus, ha valaki - kétszer is - hülyét csinál magából: Matolcsy is megteszi ezt - még többször is - mégse sztároljuk. Ne emeljük már az emberi hülyeséget piedesztálra, se kicsiben, se nagyban. Nem érdemes....terjed az magától is.

Ancilla 2013.11.11. 09:57:12

@Droli: Alföldi nagyon jó mentor. A lányok láthatóan sokat fejlődtek nála. Sajnos, az már a kezdet kezdetén érezhető volt, hogy ki fognak hullani, mert nem volt túl nagy válogatási lehetősége. A csapatában Batánovics Lili volt a legtehetségesebb, csak sajnos őrá nem szavaztak elegen (az okokat nem akarom elemezni, de van egy-két tippem).

Tavaly egyébként - állításoddal ellentétben - nem két fiatal lány volt a döntőben, csak egy: Csobot Adél. (Muri Enikő a 25 év fölöttiek kategóriájában Nagy Feró mentoráltja volt.)

kandyka 2013.11.11. 10:03:49

@valaki11111: ja, csak beszélni ne kezdjen el, mert a falat kaparom tőle

B. Lilit sajnálom, én neki szurkoltam, de pénteken még kiszálhat a FP is és Lilit visszahozzák:-)
A Colgate Csordás már nem annyira szimpatikus mint az elején volt, a zenekarok egy rossz vicc, a két 25-ös csajt egyszerűen nem tudom elviselni, és ki maradt még? asszem küldök egy SMS-t Takács Nicolasra

valaki11111 2013.11.11. 10:09:07

Ancilla, Muri Enikő a lányok kategóriában volt Feró mentoráltja, a 2011-es szériában.

kandyka: Meg kell szokni, ahogy beszél, nekem teljesen jól követhető. :)

Mind Reader 2013.11.11. 10:14:45

Ha a publikumnak van egy kis esze akkor becsap a ménkű az RTL székházába és a Fat Phoenix fogja megnyerni az idei X faktort. Nem azért, mert annyira jók lennének (ezt még leírni is vicc), hanem azért, mert tökéletes a hozzáállásuk ehhez a cirkuszhoz. Ha nem csalnak a szavazással, akkor könnyen lehet befutó a FP. Ha így történne nagyon szeretném majd látni az arcokat, hogy mit kezed velük a kereskedelmi média :D (ByeAlex-effektus)

Nagy Endre 2013.11.11. 10:18:10

@Övönaluli Lali:nem tudom de a lényegen nem változtat semmit egyszerüen nincs egyéniségük és kész.Az a gáz hogy a zsűri még most sem teszi szóvá hogy miért nem ők állnak ott!Mindenki tudja hogy ők a leginkább nem odavalók és már 3.alkalommal nem párbajoznak.Alföldit senki nem ajnározza egyszerüen még ő az aki a hibáival együtt sem hazudozik annyit mint pl.a Szikora aki annyira hiteltelen hogy nincs rá szó.pl:(lásd Lilinek szóló mondata hogy neki írták a Whitney dalt aztán meg rá szavaz)Egy szenteskedő öregasszony aki örült hogy felkérték valamire mert a kutyának se kell a csikidamja ma már.Batanovich szerintem megoldotta a párbajdalt a hang megvan hozzá mégha nem is volt tökéletes.Alföldi jól választott nem mindig biztosra menni kell a lécet emelni.ha valaki mind azt kapja amiben hozza a formáját az nem fejlődés!Krasznait meg nem lehetne eladni nem a múltja miatt hanem egyszerüen borzasztó arca van szegénynek egy aránylag jó de nem különleges hanggal.Péterffy pedig jól van csomagolva de kevés.Csobot 2 lesz...

Tsukiko 2013.11.11. 10:35:04

Kicsit unalmasak már ezek az X-Faktoros lehúzások. Nem vagyok senki pártján, sem az RTL Klub, sem sixx pártján. De elég egysíkú mindig ugyanezt olvasni, hogy ez mű, meg béna, meg gáz. Jó jó persze néha van pozitív is, de összességében az egésznek van egy olyan negatív hangulata, ami már fárasztó. Igen, akinek nem tetszik nem kell elolvasni. Nem is fogom ezután, amit sajnálok, mert eddig többségében tetszettek sixx írásai. De ez uncsi, max más témában olvasgatok majd...
Azt hiszem, ez a műsor egy show műsor, külföldön is. Nem pedig egy vér komoly, full reális esemény. Azt hiszem ennek fényében kellene vizsgálni. Legalábbis én azt teszem. Igen vannak benne gagyi dolgok, de vannak viccesek is, még ha megszervezettek is, de úgy gondolom összességében az a műsor lényege, hogy szórakoztasson. Nem vagyok médiaguru, vagy nagy szakértő, hanem egy néző, akivel ugyan nem lehet mindent lenyeletni, viszont ha nézek valami műsort, azt a maga stílusában értelemezem, ha meg nem tetszik, akkor meg nem nézem. Ennyi.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.11.11. 10:37:51

@Tsukiko: a probléma viszont az, hogy nekem meg néznem kell. mert ez a munkám. az megvan?

AnnaKarenina 2013.11.11. 10:38:48

@Mr. Közbiztonság Szilárd: A tájszavakat @Ancilla: már elmagyarázta. (Ancilla, köszi.) Zavaró, hogy nem a tartalommal foglalkozol, hanem ezzel, aztán még csak utána sem nézel. Az értelme mindössze annyi, hogy Szabó Ádámnak nincs itt mit keresnie, aktív fellépő, hArmonikaszó mellett annyit énekelhet, amennyit akar.
Asdn... barátunk után, klónjaként TE vagy az egyetlen, aki jónak látja, hallja a Fat Phoenixet. Próbálnám ebben az ügyben visszafogni magamat, mert ígértem, de hogy tegnap két jó, fejleszthető hangnak kellett párbajoznia, a Fat Phoenix meg csak megy tovább, és ez egyszerűen kínos. Egyikük a néma levente, a másik a bájgúnár, nincs semmi érdekes a mutatott személyiségükben, egyetértek @Nagy Endre: -vel. Érdekes módon a mentorok szájából még nem hallottam eddig, hogy ők nem közvetítenek érzelmeket, amit olyan gyakran odavágnak a szólóénekeseknek, pedig hát nem. Zenei élménynek számomra siralmas, mert a feldolgozásaik nyomokban tartalmazzák az eredetit, nyilván már nagyon rászabják a rendkívül gyenge énekesre, aki még azzal sem birkózik meg. Duettjük nem vicces volt, hanem érthetetlen, megmagyarázhatatlan.

2013.11.11. 10:39:35

Nem tudom miért írja mindenki hogy Plili Csoboth 2 lenne.
Csak szeretne az lenni! Nem külsőleg, nem intelligenciában nem nem...hanem eladhatóságban.
Lili egy kedves, de baromi szürke kislány, akire ember nem lesz kíváncsi soha.
Malek meglátta Csobothban azt, hogy a saját terepén nagyon jól működik, sokan vevők a mindig vidám, naiv, cserfes kislányra.
Nem vagyok rajongója, sőt, de sokkal több potenciál van benne mint PLiliben.
Hallani fogunk róla (bulvárban is eladható), míg Lili úgy eltűnik a süllyesztőben ahogy kell.

Tsukiko 2013.11.11. 10:48:18

@sixx: Igen, köszönöm, megvan. Ezzel tisztában is vagyok. A hozzászólásom egy része a többi hozzászólónak lett címezve. De úgy gondoltam úgyis lejön majd annak, akire vonatkozik.
Csak az volt a problémám, hogy olyan mintha, tényleg csak kényszer lenne ez az egész X-Faktor értékelés, és biztos sokan azért olvassák itt a commenten, mert "a sixx írta!", ami tök jó, eddig én is így voltam. :) Csak úgy érzem, hogy egy kicsit már több benne a negatív felhang, mint amit talán megérdemel. Ezért írtam azt, amit...

Ancilla 2013.11.11. 10:48:52

@valaki11111: Köszi. Bennem már nagyon összemosódnak ezek az X-faktorok...

AnnaKarenina 2013.11.11. 10:50:04

@SmittyB: A potenciát már próbálgatják Csobot Adélban. Tudom, ez durva, de nem lehetett kihagyni. Csobot kicsit későn született, bár neki való tingli-tangli cabarette időkben (és ezt már írtam máskor is) incifinci nőciként kb. ugyanerre jutott volna, de szerintem ez ma már szűk rétegigény. Kevésbé igényes (zeneileg) operettekben is eljátszogathatna. De ma már mindegy, mit írok Csobot Adélről, mi az ő valódi teljesítménye, ha már felkapta az áramlat, viszi, hangot meg bármikor tudnak csinálni neki.
Péterffy Lili jól énekel, Alföldi próbál neki aurát teremteni. Veled ellentétben azt jól el tudom képzelni, hogy belőle lesz énekes, ha talál magának műfajt, vagy zenekart, vagy akármit.

AnnaKarenina 2013.11.11. 10:51:53

@Sokorai_Atala: + Az összehúzott szemöldök és száj, amikor koncentrál, vagy mi. :)
Ő vajon miért nem látja, hogy az áll neki jobban, ha hajnak látszó haj van a fején?

sixx · http://comment.blog.hu 2013.11.11. 10:53:52

@Tsukiko: azt írom, amit látok, de abban igazad van, hogy már én is unom. át is adom egy időre másnak.

kandyka 2013.11.11. 10:58:50

és most az van, hogy szombaton Istenes pucéren vezeti majd a műsort? :-)

jtb 2013.11.11. 11:05:10

Nem BLilinek kellett volna kiesni, ő még mutathatott volna magából újat (főleg Alföldivel a háta mögött), nem úgy mint Harmónikás Ádám, aki ijesztően Vastag Csaba, minden létező paraméterében, belőle meg egy is sok. BLili playback-pillanatában esküszöm azonnal eszembe jutott, hogy sixx miként fog erre reagálni. :DDDDDD TG meg Alföldi magánszáma rögtön ezután már csak a hab volt a tortán, ezen jobban szórakoztam, mint a FPh-Krasznai produkción.

Egyébként meg, ha van Isten, akkor a Fat Phoenix nyer. Lehet hogy a tinilányok mellett azok is tolják őket akik szimplán ki akarnak baszni az RTL-lel, hogy a két tehetségtelen bájgúnárt kelljen sztárolniuk egy évig. Jó lenne, ha így lenne, de ennél jóval rafináltabb a retek. Én azért, ha még 2-3 adást kibírnak eskü, minden rákövetkező adásban küldök rájuk egy esemest.

Dóri, Tünde vagy Ákos nyerjen így, a megmaradtak közül, vagy tényleg a FPh. :DD PLili meg húzzon már haza a búsba, a fél hónapos macskáim szebben nyervákolnak, mint ő. (Nem hiszem el hogy ő a legjobb a kategóriájában idén.)

Tsukiko 2013.11.11. 11:05:39

@sixx: Értem, és érthető, mindenkinek meg lehet a véleménye, még egy cikkírónak vagy posztírónak is.
Én is csak a véleményemet írtam le. :)
De ezek szerint tényleg ez jött le, hogy unod kissé már. Köszönöm én is a megértést! További jó munkát! A többi hozzászólónak, meg jó vitát, vagy egyetértést! :D

jtb 2013.11.11. 11:09:07

@Droli: a lányok mentorházas mezőnye idén olyan embertelenül kritikán aluli volt, mint még soha, sehol. ebből a mezőnyből senki nem tudott volna színvonalat kovácsolni.

AnnaKarenina 2013.11.11. 11:11:04

@jtb: Ez a legnemtelenebb bosszú. :) (sms a Fat-re)

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.11.11. 11:14:23

Tóth Gabi nem csak hülye, hanem csúnya is + még rá is tesz egy lapáttal:((( Szegény Tóth apuka és anyuka...nem igazán sikerültek a gyerekek..., de legalább nem kellene szerepelniük a médiákban:(((

AnnaKarenina 2013.11.11. 11:18:29

@jtb: Szerintem meg nincs igazad, Eckertet leszámítva mindkét Lilinek jó hangja van, természetesek, fejleszthetők. Ha nem lenne a 25 éven felüli kategória akkor Danics és Krasznai is lány, szóval lányokban egyáltalán nem rossz a felhozatal + ha mindenki igazságos lenne, Danics Dórának kellene megnyernie.

AnnaKarenina 2013.11.11. 11:20:12

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.: Tóth Gabi jó énekes. Ne légy igazságtalan (annyira).

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.11.11. 11:23:36

@AnnaKarenina: Nem szeretnék igazságtalan lenni, de tucat hangja van. A többi stimmel? Szerintem Tóth Verának sokkal jobb a hangja, de ő meg másért vállalhatatlan.

egyemakisszíved 2013.11.11. 11:26:01

Úgy nézem, az idén két olyan mentorunk van, aki fejben sakkozgat, és úgy hoz döntést a párbaj után, eddig csak egy volt. Gesztiben biztos voltam, hogy Lilit küldi el. Szikorában reménykedtem, hogy ad esélyt neki, hogy legalább a nézői döntést megnézhessük. Ha visszagondolunk Szikora eddigi értékelésire a műsor során vagy felidézzük az arcát, mikor Lili énekelt, meglehetősen nehezen hihető, hogy tényleg ő tetszett neki kevésbé. Viszont veszélyesebb ellenfél lett volna a csapatainak. Látva a fejlődését, Liliből előbb lett volna díva, mint Szabó Ádámból Vastag Csaba. Egyébként, mivel a versenyzők között kicsi a különbség, az utolsó megmaradt lánynak Alföldi csapatából szerintem lehetnek tartalékai a szavazatok terén, talán a női szavazók át tudnak állni hozzá. Remélem, az összes csapat előbb esik ki, mint Lili, csak hogy vesztésre álljon a hideg számítás.

2013.11.11. 11:33:45

@AnnaKarenina: Alföldinek is Eckert volt a favoritja, és őt se a hangjáért erőltette ránk valószínűleg.
A hang csak sokadig szempont, tudjuk mindannyian.

AnnaKarenina 2013.11.11. 11:39:04

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.: Nem értek egyet veled Tóth Gabi tekintetében, sőt Tóth Vera vállalhatatlanságában sem. Szerintem az a szomorú, hogy nincsenek igazi számaik. (Nem tudom, milyen korosztályhoz tartozol, a régieknek -Koncz Zsuzsa, Kovács Kati, Zalatnay- jó zeneszerzők, szövegírók írtak számokat, ma is vállalhatók többnyire.) Még Rúzsa Magdival is ez a helyzet, hiába a különleges hang - egyetlen számát tartom értékelhetőnek, a Szerelmes vagyok-ot, de azt is már inkább a feldolgozásban.
Tóth Vera vállalhatatlansága a súlyában lenne? Adele se egy filigrán, sok más nagy énekesnőről nem is beszélve. Számomra a Beyonce, Rihanna típusok a tucaténekesek, inkább Amy Winehouse és Lady Gaga.

Sokorai_Atala 2013.11.11. 11:41:40

@AnnaKarenina: ja. Amúgy a Közbiztonság meg az adsn.... ugyanaz a személy, írta sixx valakinek már fentebb, úgyhogy akadj le róla, mert meggyőzhetetlen és megfellebbezhetetlen:))

AnnaKarenina 2013.11.11. 11:42:28

@SmittyB: Nem is értettem, ahogy Csobot Adélt sem, meg a másikból Tolvai Renátát. Mondjuk, Alföldin nem csodálkoztam azok után, hogy az István, a király rendezése tökéletes volt, de a hangok egyáltalán nem.

@egyemakisszíved: Veled vagyok, essenek már ki a csapatok.

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2013.11.11. 11:43:30

Bírom a Fat Phoenix hülyülését, nekem ők a kedvenceim. A többinek még a nevét sem tudom megjegyezni, annyira tucat egy bagázs.

AnnaKarenina 2013.11.11. 11:44:12

@Sokorai_Atala: ha ír nekem, válaszolok, rendesen, szépen, ahogy a csillag megy az égen... (tudom, klónozza magát)

télleg, kiccsillag is lesz :)

Sokorai_Atala 2013.11.11. 11:45:00

@egyemakisszíved: valószínűleg a nézők is a fiatalembert tartották volna bent, szerintem (az én olvasatomban) nemes gesztus volt Szikora R. részéről, hogy nem lérte a borítékot, hogy a kisleánynak ne kelljen még ezzel is szembesülni.
Ezt kellene az Alföldi R-nek is felfogni, nem pedig a zsűri-társakon értetlenkedni.

AnnaKarenina 2013.11.11. 11:49:30

@Sokorai_Atala: Ez valószínűleg így lehetett, BLili már párbajozott korábban is, vagy volt veszélyzónában, szóval lehetett tudni, hogy nem rá szavaznak a legtöbben, de @egyemakisszíved: gondolatmenetével együtt, azaz BLili veszélyesebb lehetett volna a még versenyben maradókra.

tingli-tangli 2013.11.11. 11:51:49

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.: remélem nem a testsúlya miatt vállalhatatlan a Tóth Vera? Menj már ki az utcára, ne adj isten strandra és nézz körül, a magyarok 70 %-a elhízott, tehát a többség az. Nem kell már álszentnek lenni, ez egy énekes tehetségkutató, de ennyi antitehetséget még nem sikerült összeválogatni.

AnnaKarenina 2013.11.11. 11:52:18

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!: Így voltak ezzel Király L. Norbi idején is. Egy ideig valóban szórakoztató volt (a Fat nem, Király L. igen.) :)

akadekos 2013.11.11. 11:57:21

Szerintem tipikus történés, igazi valóságshow folyik.
Beszélnek róla az emberek, nyomják a comment-et,
foglalkoznak vele.

Értékes a reklámidő és még az emelt díjas SMS-ekből is
befolyik a Z$. Így kell ezt jó megtérüléssel kihozni!

Az "áldozatok" se valódi áldozatok, mert a legnézettebb műsorban kaptak "reklámidőt", amivel most vagy később, de kezdhetnek még valamit.
Szerintem jó ez, ahogy van.
Sokkal szórakoztatóbb, mint a veszekedős-műbalhés műsorok,
amiket még a reklámban is csak korhatárosan engednék beletenni 23 óra után (NMHH), sőt azt úgysem engedném!

Az én listám - a hangjuk alapján- így alakult ki:
1-2 Tünde-Ákos (nehezen tudok dönteni közöttük!)
3. BLili
4. Ádám
5. Dóra
6. BTW
7. PLili (aki viszont a legszebb :-))

Együttesek közül a polgárpukkasztó Fat Phoenix helyett
a leánnyal éneklő Jazz együttesnek
lett volna helye az X-faktor élő adásában szerintem,
illetve az aranyos jópofa Márk helyett metál Bátkay Zolinak.
Persze mindez, ha a hangra és a zenére megyünk...

Itt aztán beleért a kezem a ...
...és rá kellett jönnöm, hogy a SHOW a lényeg.
Ezért van még FP, mert beszélnek róla az emberek!
Irtózatosan nem számít, ki mennyi SMS-t küld,
az legfeljebb csak bónusz Z$ a reklámidő mellett!

Mentorok:
Alföldi nagyon jókat mond az értékelésekben,
viszont nagyon gyengének látszik a mentoráltjainak
kiválasztott számok tekintetében.
Ha tuti lenne számomra, hogy ez rajta múlik,
azt mondanám ezen a téren tanulhatna Gesztitől.

Tóth Gabi egy jelenség. Unalamas lenne nélküle,
de sajnos róla is el lehet lassan mondani, (amit néha Ő szokott), hogy hétről-hétre semmi újat nem tud mondani.
Talán a bajusz segítene? :D
Nála is gondok vannak a számok kiválasztásában. Amíg egyedül döntöttek a srácok, jobban hozták önmagukat!
A (nagy) lélek mértékegysége minden bizonnyal
előbb-utóbb 'TG' lesz! :-)

Szikora Robi változatos, jól és rosszul bírja a szereposztást.
Különösen, ha az együttesekről van szó, de ez érthető, ha az FP-t tolni kell, mert ez a feladat!
Nem látszik teljesen konzekvensnek a döntéseiben
és a mellé tett indoklás is néha ellentmond önmagának!
Talán ez is a forgatókönyvírók hibája!

Geszti Péter, igazi nagy öreg, jól csinálja, jól viszi a lányokat. Jók a dalválasztások, jók az értékelései!
Neki a Bozsek Márk döntőbe vitele okozhatott meghasonlást.
Oda se neki, ez csak SHOW!

Félreértés ne legyen 1: tetszik a Bozsek Márk előadása, fellépése és a kapcsolt story is.
Félreértés ne legyen 2: tetszik a FP 'szemtelen' hozzáállása és a kapcsolt 'zenei' színvonal is.
Viszont az első 12-ben szerintem lett volna mindkettő helyett jobb választás, ha a valódi hangra, X-faktorra és a zenei tehetségre utazunk!
Összességében jó a Show, de tényleg kellene relax időt hagyni a szereplőknek, mert így 'kiégett' szaga van/lesz a végére!

2013.11.11. 11:58:10

@AnnaKarenina: Néha visszatér a hitem, annyian írták, hogy fetrengenek a röhögéstől ha a FP-et nézik, hogy azt hittem súlyos gondok vannak velem, mert bakker még csak a szám se húzódott el.

Kérdeztem már korábban, akiket így mulattat az együttes, mutassák már meg azt a részt ahol fetrengtek, hátha átugrottam, de senki, semmit nem linkelt, nem reagált.
Szerintem titok.

dare 2013.11.11. 12:01:23

Az idei x faktor tényleg nem ér egy forintot se hiányoznak belőle a nagy énekesek(Stone, Jfk..stb) ezért én is csak elvétve nézek meg egy két epizódot a képmutatás fellegvárának tartott, minden igényt kielégítő zenei vetélkedőből amit valahogy nagyon görcsösen próbálnak letolni az idén RTL KLUB-ot nézők torkán(amin egyébként a tavalyi történések után nem is csodálkozok).
Valahogy nincs egyetlenegy olyan versenyző sem akire az ember elégedetten csettintene egyet hogy ez igen, ezt jól eltoltad így nekünk, átjött, csak hogy én is trendi legyek.
Ki az a versenyző ezek között akire az ember kidobna pár száz forintot hogy élőbe láthassa......őszintén.
Én egyikre se adnék még 5 forintot se ha a hangi adottságokat nézzük(talán a Danics Dóra lehet még nagy énekesnő ha kiszedik belőle ezt a sok manírt)
Viszont ha az alapján kellene döntenem hogy ki az aki szórakoztat, az egyértelműen a Fat Főnix.
Nekem tetszik a hozzáállásuk, a hangszerelésük, az is tetszik hogy nincsenek agyon hypolva, és tényleg egy üde színfolt az ő szereplésük a mezőnyben mert annyira nem illenek bele ebbe az egészbe hogy csak na.
Lehetnek ők még egy jó zenekar is akár csak maguk mellé kell venni valamelyik sugárzóan tehetséges x faktoros versenyzőt akiért az emberek visítva fizetik ki a belépőt és irány a nagyszínpad.

MaCS_70 2013.11.11. 12:07:07

Nem tetszik ez a kényszeres ekézés, ami itt folyik, de ez legyen csak az én bajom.

De arra a fő savazók gondoltak-e vajon, hogy egészen, de egészen más a helyszínen hallgatni és megint más a kiherélt tévéadást a tévéhangszórón át elszenvedni?

Mert akik ott ülnek és élőben hallgatják, sőt, még értenek is a zenéhez, talán nem egészen hülyék.

Saját példa: egy régebbi hasonló műsort nézve fogtuk otthon a fejünket, hogy milyen rettenetesen rosszul, ráadásul hamisan énekelt a delikvens. Aztán a hallgatóságban ülő barátunk mondta el pár nappal rá, hogy ott bizony baromi jó volt, igazi katarzis, és még csak hamis sem volt, kicsit se. Pedig a srác komolyan veszi a zenét, egy félrecsúszott hanggal ki lehet kergetni a világból -- és közel abszolút hallása van.

A közönségszavazatok pedig deklaráltan a szimpátiáról szólnak -- a produkcióról nem is szólhatnak, hiszen már a számok előtt lehet szavazni...

Üdv: MaCS

AnnaKarenina 2013.11.11. 12:16:37

@SmittyB: Szerintem is egyetlen jelző illik rájuk: KÍNOS. Nem polgárpukkasztók @akadekos: , mert semmi olyat nem adnak elő, ami az lenne, nem üde színfolt, hanem irritálóan gyenge, JFK szinten @dare: . Ő legalább sajnálkozott ezen és ígérgetett a nincs mire. :)
A mentoroknak nincs egy szavuk sem a szereplésükre, vajon miért? Igaz, Bozsek Márk utolsó hamisságát is csak a mentora említette fel. Úgy csinálnak, mint egy titkos társaság, holott ezeket az előadásokat nem titkosították 40 évre; kinek van füle, hallja.
@dare: "Lehetnek ők még egy jó zenekar is akár csak maguk mellé kell venni valamelyik sugárzóan tehetséges x faktoros versenyzőt akiért az emberek visítva fizetik ki a belépőt és irány a nagyszínpad." Könnyű a más hangjával verni a csalánt.
Az ÜZENET ÓCSKA: lehetsz bármilyen rossz, csak nézzenek, és ha megcsinálunk, majd jó leszel.

dare 2013.11.11. 12:25:40

@AnnaKarenina: Más hangjával....ezeknek még hangjuk sincs csak tátognak a színpadon.
Verni a csalánt....hát ezt már Krasznai megmutatta nekünk hogy neki erről mi is az elképzelése.
Egyébként az üzenet valóban ócska,de az a szomorú hogy pont ez az x faktor lényege.

updateminuszegy 2013.11.11. 12:26:24

Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy ebben az országban nincs 10 olyan előadó, aki képes 8-10 számot előadni, hogy jól énekeljen, sokoldalúságról tegyen tanúbizonyságot.

Ez a mostani széria is vérgyenge. Danics Dóra is annyira egysíkú, maniros és ellenszenves, hogy kész. Úgy leordította Ákost a duettnél, hogy brutál ellenszenves volt. Ripacs a csaj.
A szombati adásból, egyedül a Krasznai Főnix duett volt szórakoztató, lassan már én is nekik szorítok.

Ebben a bagázsban nincs senki, akinek 15 perces műsorára jegyet vennék, ez mond valamit.

AnnaKarenina 2013.11.11. 12:27:56

@MaCS_70: Érdekes vélekedés, ilyesmit még nem hallottam. Azt, rosszember lévén inkább elhiszem, hogy feljavítják a hangokat, így-úgy. :) Másrészt meg az úgy van, hogy a legtöbb versenyző csak helyenként hamis, különben nem. (Katarzisos barátodon sokat ront számomra, hogy elmegy egy ilyen helyre, akkor nyilván vezérli őt is valamilyen szimpátia.)

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.11.11. 12:33:23

@AnnaKarenina: Hát igen, ráhibáztál. Nem igazán vannak slágerszámok, ezért is léphetett színre pl. ByAlex...Szörényi-Bródy, Presser-Adamis Máté Péter...és még egy csomóan futószalagon gyártották az igazi slágereket, hogy csak a hazaiakról beszéljek.
@tingli-tangli: A testsúlya miatt is, de az egész életvitele és mentalitása miatt is.
"Menj már ki az utcára, ne adj isten strandra és nézz körül, a magyarok 70 %-a elhízott, tehát a többség az." Ok, de a 70%-ot nem kell néznem és ők nem is akarnak a nyilvánosság elé lépni...

AnnaKarenina 2013.11.11. 12:33:57

@dare: Már unom ezeket a köröket kicsit: Danics, Csordás, Batánovics, Krasznai mind jó hang, mindegyik egyéniség is. Mindből kihozható valami. Szürkébb egyéniség, de jó hang Péterffy Lili, Szabó Ádám. Szerintem.
A más hangjával verni a csalánt csak a súlyosan énekelni nem tudó Fat Phoenix-esre vonatkozik, Krasznait nem gondoltam semmilyen értelemben ideérteni. És ezt akkor is leírom, ha tudom, hogy tudod.

2013.11.11. 12:39:05

FP-t By Alexhez hasonlítják, de nekem a srác több volt, azzal a fizimiskával, kötött sityakkal tényleg beleköpött a jacuzziba, de a két jólfésült kék szemű, még Uhrin Benedeket se übereli.
Nem is állnak soha nagy színpadon.
Itt még ellesznek, "szórakoztatják" a jó népet, az énekes srác még nyújtogathatja a nyakát, düllesztheti a szemét pár körig és vége...mennek vissza a család ház garázsába.

MaCS_70 2013.11.11. 12:40:32

@AnnaKarenina:

Már nem igazán emlékszem, hogy pontosan milyen esemény volt, de nem igazán számít. Katarzisos barátom nagyon sok helyre elmegy, ahol zenélnek, mert kíváncsi, érdekli. Első sorban jazz- és szimfonikuszene-rajongó, de időnként elnéz operába és rockkoncertre is, pedig nem igazán rajong ezekért a műfajokért -- ráadásul elég gyakran hullanak a környezetében a tiszteletjegyek.
És tényleg baromi kritikusan, az én ízlésemhez mérten már szőrszálhasogatóan áll a zenéhez, még ha éppen élvezi is.
Úgyhogy ezen a téren adok a szavára.
Meg aztán úgy vagyok az egésszel, hogy élőben annyira nem lehet rossz, mert akkor nem énekelhetnének ott a versenyzők, a zsűri meg nem égetné magát azzal, hogy dicséri a szart.

Az ettől függetlenül meg sem fordul a fejemben, hogy az egész tisztán menne, ennyi kapcsolatom azért van a tévés műfajjal.
Az aktuális döntéseket viszont nem mindig értem -- bár tudom, hogy gyakran irracionális okok állnak a háttérben.

Üdv: MaCS

updateminuszegy 2013.11.11. 12:40:57

@valaki11111:

Igen, a Vastag Csaba ezekhez képest művész :DD

Szabó Ádámot hozzá hasonlítani vicc, Csaba sokkal sármosabb, mint ez a terpeszben süvöltő parasztgyerek. Egy előadása nem volt még, ahol némi érzelmet képes lett volna megmozgatni, egy gép.

Peter The Great 2013.11.11. 12:52:41

Batánovics Lili, szerintem jó hanggal bír, csak kicsit bizonytalan, de bele fog jönni.... Másik oldal, hogy annyira nem eladható arc.... Viszont, Krasznai Tündét..áhhh, de őt miért nyomják ennyire? Szerintem, annyira nincs jó hangja!

dare 2013.11.11. 12:59:12

@AnnaKarenina: Akiket te leírtál hogy jó hang meg egy egyéniség azok közül én jóindulattal csak 1-et látok elfogadhatónak, nem láttam ugyan minden adást csak az utolsó kettőt és még 1 válogatót, én csak ez alapján tudok ítélkezni.
Lehet hogy akiket leírtál azoknak voltak nagy pillanataik amik alapján bekerültek az esélyesek közé de én semmi extrát nem láttam bennük ami alapján ők akkora nagy sztárok lehetnének.
Ezektől nem voltak jobbak a válogatón?
Nekem már megint az a bajom hogy nem tudom elhinni hogy a legjobb 12 jutott be az élő showba.
"lehetsz bármilyen rossz majd mi megcsinálunk és jó leszel"
Na itt a baj, azt hinné az ember hogy a tavalyi blődség után ezt nem merik még egyszer berizikózni és tessék....megint csak azt látjuk hogy teljesen hülyének próbálnak nézni minket és azt hiszik hogy a mi gyomrunk mindent meg tud emészteni.
Biztos hogy voltak mások is akikből kihozható lett volna valami énektudás de már megint mi alapján válogattak?
Természetesen a bulvárfaktor ami még mindig nagyobb mint a tehetség.

MaCS_70 2013.11.11. 13:05:32

@AnnaKarenina:

Maximálisan egyetértek, bár azt azért hozzátenném, hogy a FF azért eladható produkció, bár kétségtelenül nem ezen a szinten. Lesz rájuk kereslet bőven, ők már révbe értek ezzel a műsorral.

Batánovics hangja szenzációs, de a lánynak még sokat kell tanulnia. Sajnálom, hogy kiesett, én a legjobb háromba vártam, de már ő is nyertes: felfigyeltek rá, megismerte az ország, biztosan lesz, aki felkarolja, látjuk még színpadon, lemezborítón.

Péterffy nem a legjobb hang, de nagyon erős csomag. Érzi a színpadot, baromi jól néz ki, rokonszenves jelenség, és jól énekel. Még ő is sokra viheti, nagyon sokra.

Danics nálam a sztár. Minden egyben van nála, ráadásul nagyjából már készen van, nagyot már nem kell fejlődnie, csak a mindenkori kötelezőt. Nagyon otthon van ebben a műfajban, jól énekel, jól adja elő magát, karakteres, ugyanakkor jól néz ki -- szerintem nála a legjobb az X-faktor. (Bár anno Muri Enikőre és Wolff Katira is ezt mondtam.)

Krasznai nem esetem, de hangja az kétségtelenül van. Az X-faktorhoz viszont szerintem több kellene, ilyen erős mezőnyben (mert ez szerintem az) már számít a külső és a színpadi jelenlét is -- ezekben pedig elmarad Danics és Péterffy mögött.

Ádám nagyon jó, de szerintem most magasabban van a léc. Viszont ő is megmutatta magát, és bizony nem kis dolog az, hogy hagszeren és énekben is ennyire erős legyen valaki. Ki kellene találni a srácot, nagyot alakíthatna egy kombinált pályán.

Csordás jól énekel, van érzéke az előadáshoz, ráadásul nagyon szimpatikus, de az igazi átütő erőt még nem látom benne. Jó képzéssel és menedzsmenttel persze minden lehetséges, az alapjai megvannak.

A ByTheWay számomra elég szürke. Nem érzem bennük a kiugró tehetséget, a lehengerlő előadást -- de élőben könnyen működhet.

Üdv: MaCS

dare 2013.11.11. 13:18:35

@MaCS_70: Szerintem meg még ennyire tisztán se megy csak a helyszínen sokat tudnak csiszolni rajta(értem ezalatt hogy fel tudják úgy hangosítani a háttérzenével és a vokállal hogy valóban okozhat katarzist ott a helyszínen) de a tv előtt csak azt tudjuk hallani amit a mikrofonba énekelnek, itt már nem tudnak rajta csiszolni, nem vehetik le a hangot vagy nem tolhatják túl a háttérzenét mert akkor nem halljuk a versenyzőt.
A tv hangszórójából azt a hangot fogjuk visszahallani amit a hangmérnök felvett a helyszínen(vagy a próbán), ezt nem tudják nagyon másképp leadni

AnnaKarenina 2013.11.11. 13:18:49

@dare: Nagyjából egyet is értünk. Batánovics szerintemm a válogatón volt a legjobb. Ahogy Csordás is. Csapatból lett volna más választék is, de az FP két műészgyerek, nem maradhattak ki.

Ancilla 2013.11.11. 13:23:18

@SmittyB: Ha ez egy kicsit megnyugtat: én sem fetrengtem a röhögéstől a FP előadásán. Sőt, nekem sem húzódott el még a szám sem. Abszurd humornak felfogható, amit csinálnak (ami talán a szándékuk is, de ugye az abszurdon nem szoktunk fetrengve röhögni...)

Szerintem ők szándékosan idézőjelbe teszik az egész X-faktor jelenséget, s ők fetrengenek a röhögéstől, hogy ennyi szavazatot kapnak.

AnnaKarenina 2013.11.11. 13:23:59

@MaCS_70: Veled is egyetértek tulajdonképpen. Szerintem is Danics a legjobb, a manírok emlegetését már közhelynek érzem.

Katarzisos barátodat meg csak azért emlegettem fel, mert ezek a TV-műsorok macerásak, hacsak nem a kulisszák mögül nézik, kell hozzá türelem. A másik érvem az volt, hogy általában nem végig hamisan énekelnek, hanem időnként, ezt hallom a TV-ből, és ez bőven beleférhet a realitásba. (Bozsek meg maga is tudta, hogy legutóbb nagyon nem találta meg, mit kellene énekelnie.)

AnnaKarenina 2013.11.11. 13:25:46

@Ancilla: Én, a rosszember nem gondolom őket ilyen szofisztikáltnak. :)

Ancilla 2013.11.11. 13:38:23

@Droli:
Azt, hogy milyen mentor volt Alföldy, a legilletékesebb, Batánovics Lili így fogalmazta meg a Blikkben föltett kérdésre válaszolva:

"Zseniális! Kemény, de hasznos, nagyon sokat dolgozott velem, hihetetlen jó volt vele dolgozni, precíz, nagyon szerető, tipikus apa típus. Mindent amit lehetett, átadott magából és szó szerint tanított. Nagyon sokat tanultam tőle."

dare 2013.11.11. 13:43:54

@AnnaKarenina: Visszanéztem a válogatón mit mutatott a Lili és van neki hangja ez tény, azt a gossip számot nagyon jól előadta, látszott rajta a magabiztosság a hangja se csúszkált egyszóval volt benne tehetség.
Nem értem mit csinált vele a mentora mert hogy jobb nem lett csak rosszabb az tuti

kis.herceg 2013.11.11. 14:04:16

azért elég érdekes, hogy mindenki a válogatón legjobb nem? autotune megy itt is keményen.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 14:18:55

@Ancilla:
Aki tájnyelvet beszél, az nem csak 1-2 szót mond tájnyelven, hanem az egész mondandóját.
Mellesleg szerinted hol mondjék így, hogy "ez egy nagyon szép dana volt"?
Hát ennyit a nyelvi stílusról. Ne akard butábbnak mutatni magad, mint amilyen vagy. Lehet, hogy neked nem kéne beleszólnod abba, amihez nem értesz?

Szóval AnnaKarenina simán csak az ostobaságát csillogtatta.

@AnnaKarenina:
Lásd fentebb.

Ami meg a Fat Phoenixet iilleti, csak olvasd el a korábbi hozzászólásokat, mennyire NEM én vagyok az egyetlen. Gondolom, egyesével azért megy még az összeadás.

Amúgy meg lásd a lentebb Nagy Endrének írtakat.

@BotloB:
@tingli-tangli:
Ha remek hangja van, meg ő a legjobb hang, akkor miért nem mutatta meg?
Igazából az élő műsorok egyikéban sem volt jó. Akinek jó hangja van, az nem ilyen.
Danics meg Krasznai minden műsorban jó volt. Érdekes, nem?

"Az énekesek hangjával talán egyedül Tóth Gabi tud "szakmailag" foglalkozni"
Ne röhögtess. Jó hangja van (bár annyira azért közel sem jó, mint magáról gondolja), de teljesen képzetlen zeneileg. Szikora meg képzett zenész, van füle a zenéhez.

@A rokkant is ember:
Tudod, az a különbség Matolcsytól, hogy a zenekar dobosának hülyeségein lehet nevetni, és nem rokkan bele az ország.

@Nagy Endre:
Igazad van. Az a hülye közönség, aki rájuk szavaz, az az oka mindennek. Le kéne már cserélni őket, de kurvára. Lehetőleg valami hozzád hasonló szakértőre.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 14:22:56

@sixx:
Neeee!
Te legalább írni tudsz, egyetlenként a comment:com szerzői közül.
Az ember a hülyeséget is szívesebben olvassa el, ha van stílusa az írásnak (mondjuk azt a fasz szót simán ki lehetett volna hagyni, de egyébként rendben).

Érteni meg a többiek sem értenek hozzá jobban, ugyanez a nem mindig helytálló fikázás lesz eztán is, csak sokkal szarabbul megírva.

BotloB 2013.11.11. 14:31:36

@Mr. Közbiztonság Szilárd:

Az, hogy Szikorának van füle a zenéhez, és meghallja, ha valaki hamis, nem jelenti, hogy feltétlenül tud énektechnikát oktatni. Füle meg annyira a Tóth Gabinak is lehet, és énekhangilag - bár én kifejezetten nem szeretem - azért jobb adottságokkal bír Szikoránál. Valószínűleg jár/járt énektanárhoz is, így a saját, közelmúltbeli tapasztalataiból valamit talán át tud adni.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 15:04:11

@AnnaKarenina:
Az operett kevésbé igényes zeneileg, mint a popzene?
Hát ennek fényében zenei témában inkább csak viccnek lehet tekinteni a véleményed.
Olyan zeneileg igénytelen senkik írtak operetteket, mint Johann Strauss (mindkettő), de a világon a harmadik legismertebb magyar zeneszerző is operettista: Kálmán Imre. (Liszt és Bartók után. Bizony, előzi Kodályt is, akit ugyan ismernek külföldön, de nem mint zeneszerzőt, hanem mint a Kodály-módszer kidolgozóját.)

@MaCS_70:
Azért most már sokan egészen jó minőségű hangot adó sztereó tévéken nézik a műsort, vagy esetleg számítógépen, rendes hangszórókra kötve. Azt mondjuk én sem értettem soha, mit hamisoznak itt egy csomószor minden alap nélkül.

Egyébként szerintem is Danics meg Krasznai a két kiemelkedően legjobb (még minden adásban jók voltak), Csordás pont olyan, mint Batánovics volt: semmit nem mutatott eddig, és a nem túl nehéz Kispál-számot is hótt bizonytalanul énekelte.
A Fat Phoenixet meg nem azért szeretem, mert nem veszik komolyan az egészet, hanem mert nekem tetszik az a zenei stílus, amit képviselnek. Az, hogy időnként ökörködnek is, csak még szimpatikusabbá teszi őket. Az, amit a duettnél produkáltak, valószínűleg jórészt spontán volt, mivel láthatóan a két mentor (Szikora meg Guszti) is meglepődött rajta.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 15:08:12

@BotloB:
Amit írsz, az mind úgy van, csak annyi, hogy énektechnikát oktatni Tóth Gabi sem tud, mert maga sem tanult énekelni, énektechnikát tanítani meg pláne nem.
De nem is kell, a háttérstábban vannak erre kiváló énektanárok. Ezerszer jobbak, mint amilyen Tóth Gabi bármikor is lenne.

A mentor inkább egyfajta pszichológusként működik, meg dalválasztásban segít, meg lelki támasz, meg ilyenek.
Minden másra vannak külön tanárok, énekre, táncra, meg stylist annak kitalálására, hogy hogy nézzen majd ki az előadó az adott szám közben.

BotloB 2013.11.11. 15:39:07

@Mr. Közbiztonság Szilárd:

Végképp nem értem, miről beszélünk. Droli írta egy kommentjében, hogy Alföldi rossz mentor, mert nem foglalkozik a mentoráltjai éneklésével. Erre reagáltam én azzal, hogy a mentoráltak éneklésével a szakmai stábon kívül talán Gabi tud leginkább, érdemben foglalkozni, két okból - miközben Alföldinek gyakorlatilag köze nincs a zeneiparhoz, bár énektanárt valószínűleg látott már színpadi fellépései miatt. Egyrészt a négy mentor közül Gabi a legjobb énekes - aminek köze nincs a "zenei képzettséghez" olyan formában, ahogy arra szerintem Te gondolsz -, másrészt pedig a nem is olyan régi megasztáros időszaka miatt valószínűleg neki vannak a legfrissebb tapasztalatai énektanulás terén, ezeket a tapasztalatokat pedig át tudja adni a mentoráltjainak. Neki kvázi kötelező volt éneklést tanulni. Valószínű, hogy hosszú évei alatt Szikora is járt valamilyen hangképzés-technikai órára, de az nem mostanában volt.

Egy szót nem szóltam arról, hogy melyikük lehet tanár, pusztán arra alapoztam, hogy a legfrissebb ilyen tapasztalatai Gabinak lehetnek, így ő talán hozzá tud valamit szólni ahhoz, ami amúgy a hivatásos énektanár feladata.

Chuck Νorris 2013.11.11. 16:01:33

Sztem sixx csak azért nem akar már irni a müsorrol, mert visszalépett a kedvenc versenyzője.

fran7 2013.11.11. 16:09:38

@Ancilla: Nekem az a kérdésem mondhatott volna mást?
Alföldivel az a fő problémám, hogy látszik színházigazagató, aki nem szokott az ellenvéleményhez. Azt legtöbbször erőből vagy kigúnyolással torkollja le. Itt ebből kellen visszavennie egy kicsit. Ha képes lenne visszavenni ebből, azzal nagyon jól járna a műsor. Ugyanis a művészi vita jó dolog, s mint igazgató és rendező sok új impulzust kaphatna ezáltal.

Vermine 2013.11.11. 16:53:34

a tóth gabiból glamúrhitlert csináltak tegnap a stylistok azzal a féloldalra nyalt, szopottgombóc frizkóval. még az agresszív feje is tiszta adolf, csak a kis bajuszka hiányzott az orra alól :D
a párbajra nem tudtam figyelni, mert röhögőgörcsöt kaptam, amikor megláttam :)))

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.11.11. 17:01:25

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Pedig az operett az egyik legalja műfaj: giccses, hatásvadász, a magát nagyságnak mutató kisszerűség infantilis korlátoltsága, a torz lélek önigazolása, a léthazugságok bagatellizálása.

Ancilla 2013.11.11. 17:09:35

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Azt már megtapasztaltam, hogy veled teljesen fölösleges és értelmetlen dolog vitatkozni. De azért segítek a szövegértelmezésben:

Nem azt írtam, hogy a "dana" szót használják a tájnyelvben, hanem az Értelmező kéziszótár etimologizálására hivatkoztam (azaz, hogy ezzel a szóval hozható összefüggésbe a "danol"). Egyébként számtalan olyan képzett szavunk van, melynek a töve önálló szóként ma már nem él. Azonban ez a szó Csokonai korában pl. még élt. A boldogság c. verséből idézek:

"Amott Anakreonnak
Kellő danái vannak" - Anakreon verseire utalva.

Anna Karenina nem tájnyelven beszél, hanem kifejezetten Szabó Ádámmal kapcsolatban használt egy olyan mondatot, melyben két tájszó is szerepelt - kifejezetten stilisztikai céllal. S ezt van, aki érti, van. aki nem. Ez utóbbiba tartozol, és amit te nem értesz, azt csípőből butaságnak, műveletlenségnek minősíted.

Valószínűleg akkor sem tudnálak meggyőzni, ha a Tudományos Akadémiától kérnék állásfoglalást ebben az ügyben, és ők is megerősítenének, de mivel meglehetősen optimista vagyok, adok 1% esélyt arra, hogy mégis sikerül.

Ancilla 2013.11.11. 17:22:56

@fran7: Miért mondott volna mást Lili, mint az igazságot? Én is így láttam Alföldy Róbertet a felkészülésről szóló bejátszásokból, illetve a versenyzőivel való kapcsolatának más megnyilvánulásaiból.

Szerintem Geszti vagy Tóth Gabi legalább olyan ellentmondást nem tűrően (az én olvasatomban: határozottan) képviseli a véleményét, mint Alföldy. Mi ezzel a probléma? Amit Alföldy mond, mind nagyon igaz, nagyon tartalmas és nagyon jó meglátásról tanúskodik. (Ellentéteben pl. T. G.-val, aki néhány sablont használ.)

rosszpenz 2013.11.11. 17:36:14

@Droli: Alföldi tényleg jókat mond élő adásban, de a versenyzőit katasztrofálisan készíti fel, sokszor rossz számokat ad nekik, nem foglalkozik rendesen magával az éneklésükkel.

AR célja h megcsinálja az új marilynmonroe-t aki mellesleg távirányítható gumibaba is

robika kb

fran7 2013.11.11. 17:42:27

@Ancilla: Egyszer rákérdeztem egy színházban dolgozó emberre, hogy azért a rendezők legalább okos emberek, mert a színészek láthatóan nem azok. (Nyilván általánosítok) S azt mondta, hogy azok. Hiszek és hittem neki. Ők azok akik az észt viszik a színházba. Nyilván Alföldi is egy okos ember. Csak mivel a színház nem demokratikus tér, s az igazgató és rendező a "tótunfaktum". Ezért láthatóan nehéz neki ebből a megmondó szerepből kilépni. Pedig neki is jót tenne. Szerintem ezért vállalta be többek közt a reggeli műsorokban való műsorvezetést, a hírnév mellett. Nyilván nem jó vitapartnereket kapott ebben a műsorban. Tóth Gabi egy nem túl okos, de önérzetes vidéki lányka, aki azért érzi Alföldi intellektuális fölényét, ezért gyakran behódol neki.. Geszti egy jó marketing szakember, akinek véleményét csak, mint PR-fogásként értelmezheti bárki is. Marad Szikora, aki egy más életszemlélettel rendelkezik, aki szintén tótumfaktum a maga kis együttesénél. És még csak nem is buta, legalábbis a showbuissness dolgaiban. Ezért érzem bennük azt a potenciált, hogy olyan vitát tudnának elénk vetíteni, ami példamutató. Vagyis két értelmes ember normálisan vitatkozik. Talán nem tévedek, de ez hiányzik az országnak, de nekem mindenképpen.

Ancilla 2013.11.11. 18:03:13

@rosszpenz: Magával az énekléssel az énektanár foglalkozik - ez már több ízben kiderült. A mentor nem énektanár.

Azt nem tudom, hogy a számokat ki választja ki a versenyzőknek, mert ezeket a kulisszatitkokat még nem árulták el - tudomásom szerint. Valószínűleg van egy repertoár, amiből választani szoktak a versenyző egyénisége, énekhangja stb. alapján. Valószínűleg egy szakmai stáb dönt ilyenekről, s valamilyen beleszólása magának a versenyzőnek is lehet. Alföldy Róbertnek nincs benne a fejében annyi dal, mint a másik három mentoréban, akik ezzel foglalkoznak egész életükben. (Pl. gyakran látni, hogy T. G. vele énekli a versenyzőkkel a dalt, Alföldy nem szokta), sőt megkockáztatom azt is, hogy otthon sem nagyon hallgat ilyen zenét túl gyakran (operákat, rockoperákat rendezett eddig). Tehát nem valószínű, hogy a mellényzsebéből rángatja elő a dalokat a lányainak. De abban, hogy hogyan adják elő, milyen legyen a színpadi jelenlét, az átélés, a gesztusok stb., hogy pszichésen hogyan készüljenek föl, nagyon sokat segít.

Egyébként csak meg kell nézni, hogyan viszonyul házzá mindhárom kislány. Egyik csoportban sem sem látom azt a nagyon bensőséges emberi kapcsolatot a mentorral, mint amit náluk.

Ancilla 2013.11.11. 18:09:24

@fran7: Ebben teljesen igazat adok neked, s nekem is érdekes lenne ilyen szakmai vitákat hallani. De valamelyik háttérműsorban hallottam, hogy a reklámszünetben pl. a rendező a zsűrire rászólt, hogy rövidebben értékeljenek, ne beszéljenek sokat. Sajnos ez nem az a műsor, ami a kultúrát terjeszti. Ez csak elad.

(Emlékszem pl. a régi szép idők karmesterversenyeire, szavalóversenyeire, ahol a szakmailag képzetlen néző is meglehetősen sok szakmai ismeretre is szert tett - éppen az értékelésekből.)

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 18:10:33

@Peter_Cs:
Arról volt szó, zeneileg milyen.
A popzenéhez képest semmi rosszat nem lehet rá mondani.
A másik ilyen (van némi átfedés persze) a magyar nóta. Nos, olyan jelentéktelen, zeneileg sehol nem jegyzett rajongói voltak, mint Yehudi Menuhin (súgok: a világ egyik legjobb hegedűművészének tartották, míg élt), aki csak amiatt járt évente 2-3 alkalommal Magyarországra, hogy a Mátyás pincében id. Járóka Sándort és zenekarát hallgassa.

De hát ki volt az a Yehudi Menuhin hozzád képest, nem igaz?

(Nem mellesleg az operett szövegei sem rosszabbak a legtöbb popszám szövegénél.)

@Ancilla:
Szóval te is úgy látod, hogy AnnaKarenina hülyeséget írt, ahogy te is.
Igazad van, én is így látom.
De köszi a megerősítést.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 18:12:22

@Ancilla:
Ki az az Alföldy Róbert?
Van valami köze az X faktoros, exnemzetis Alföldi Róberthez, vagy csak véletlen névhasonlóság?

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.11.11. 18:26:33

@Mr. Közbiztonság Szilárd: A magyar nóta is ugyanolyan hamis giccs, az, hogy egy jeles zenész azt is szereti, még nem ellenérv.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 18:30:51

@Peter_Cs:
Jaja, de az érv, hogy te meg nem szereted.
Mert te ki is vagy?
Ja, hogy senki?
Akkor tényleg komoly érv.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.11.11. 18:42:27

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Tekintélyi érvelés = csalárd érvelés, te pontosan ezt teszed.

Ancilla 2013.11.11. 18:42:31

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Soha nincs egyetlen ellenérved sem, csak lehülyézel mindenkit. Valami azért nem igaz,, mert te nem tartod annak, és valami azért igaz, mert te annak tartod.

Nos, ezért nem vesz itt téged senki komolyan. Csak azért válaszolunk a kommentjeidre, mert az ember, ha arcátlan támadás éri, védekezik. Pedig nem kellene. És ezzel én be is fejeztem veled a kommunikációt. Gondolj, amit akarsz.

egyemakisszíved 2013.11.11. 19:36:00

@Sokorai_Atala: Nemes gesztus, na persze. Inkább alamuszi nyuszi nagyot ugrik. Nekem jobban esne versenyzőként, ha a mentorok, akik arra hivatottak, hogy szakmailag értékeljenek, döntetlent hoznának ki eredménynek. Megnéztem volna azt a borítékot. Kis szavazatkülönbség esetén, hogy épp ki az utolsó, a szerencsén is múlik. Ha egy másik időpillanatban állítják meg a szavazást, lehet, más van kieső helyen. Ez a lólábas poszt is felnagyított, reflektorfénybe állított egy hibát és csalással vádolta meg Batánovics Lilit. Olyasmi, mintha kampánycsend idején kiplakátolnák valahová, hogy valakinek három füle van. Alföldi Róbertnek meg kéne óvni a meccset a Valóságshow-k Szavazásainak Tisztaságára Őrködő Bizottságnál és kérni, hogy egész döntőt a héten játsszák újra ismét, azzal, hogy alkalmas volt rá, hogy megingassa a nézők Lilibe vetett bizalmát. Mibe, hogy Lili nem lenne kieső helyen? :)
Nekem úgy tűnt, Alföldinek annak érdekében, hogy Lili jobb előadó lehessen, ne csupán szépen és jól énekeljen, meg kellett bolygatnia a régi beidegződéseit. Ez átmenetileg nehézségeket okozhat bárkinél, de később sokkal jobb lesz. Szívesen néztem volna tovább, hogyan haladnak.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 20:35:15

@Ancilla:
Te milyen érveket is hoztál fel?
Ja, hogy semmilyet?

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 20:40:54

@egyemakisszíved:
Macska az az alamuszi. Legalábbis a mondásban.
Az alamuszi nyuszi csak egy kényszeredett szójáték.

Mondjuk nem nehéz úgy vádolni valakit, hogy már 2 másodperce szól az éneke, amikor még nincs a szája közelében a mikrofon.
Egyébként persze, lehet, hogy a következő szavazásnál nem lenne kieső helyen. Lehet, hogy ha ma játszanánk a hollandok ellen, nem kapnánk 8-at, csak 6-ot.
De az meg akkor volt.

Batánovics sajnos folyamatosan nem mutatott semmit. Nem volt rossz, csak jó sem.

nyuszi01 2013.11.11. 21:51:12

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Mondd már meg, miért csak engem tudsz leoltani azért, mert nem bírom ezt a seggrázós szürke kisegeret? Olvassál már egy kicsit más kommenteket is, a nagy részük ugyanezt írja, mint én: szürke, tizenkettő egy tucat, nem rossz hanggal, de nulla egyéniséggel. Egyébként csak úgy elmondanám, hogy a verseny elején kifejezetten bírtam, de egyre szürkébbnek látom, és nem, nem a kinézetével van bajom, sőt, kifejezetten dekoratív, ezt el is ismerem, hanem egész egyszerűen mint jelenség, nem fog meg. De ezt magyarázhatom neked, mert igazából hótmindegy, te már eldöntötted, hogy én mit gondolok. Az meg egy ostoba sztereotípia, hogy nők azért nem bírnak más nőket, mert irigyek rájuk, erre elmondanám, hogy ott van pl Beyoncé, Shakira vagy Cheryl Cole, akik még női szemmel is gyönyörűek, és érdekes, őbennük több tehetséget látok, mint ebben a Liliben. Ha a te elméletedet követném, akkor a felsoroltakat se kedvelném, mert irigy vagyok rájuk.
De tudod mit, gondolj amit akarsz, nem bonyolódok veled vitába, mert ahogy fentebb is írták, érvek nélkül hülyézel le mindenkit. Én nem hülyézlek le téged, elfogadom a véleményedet, és nem kötök bele minden szavadba.

@Ancilla: minden szavaddal egyetértek.

Ez más téma, de amúgy a dalválasztás folyamatát egy kifejezetten biztos forrásból tudom (az egyik volt mentortól). Összeül néhány RTL-es emberke, akik nem a fejesek, hanem általában a tőlük jóval lentebbi beosztású dolgozók, és brainstormingolnak, hogy melyik versenyzőhöz kb milyen dalok illenek. Összeállítanak egy listát, és a mentor a versenyzővel arról választ.

Világvevő 2013.11.11. 22:25:49

Nem hiszem el, hogy az egyik olyan embert tették ki, akinek hangja is van. A másik ilyen Csordás Ákos.

Egészen döbbenetes, hogy az rtl mennyire nyomatja ezeket a középszerű pasikat (FPh, Szabó, ByTW). HOgy PLili mit keres ott, az is rejtély.

Ha két adáson belül nem esik ki a pornós kurva meg a dagadt madár, mindenkinek szétrúgom a seggét. Már lassan leszarom azt is, ki nyer.

A tótgabi pofája meg egyre undorítóbb. A nézéséről már nem is beszélve.

egyemakisszíved 2013.11.11. 23:06:00

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Nyuszi ül a fűben, ülve szundikálgat. Nyuszi, talán beteg vagy, hogy már nem is ugorhatsz? Nyuszi, hopp! Nyuszi, hopp! Egyet máris elkapott!
Aki a macskát alamuszinak tartja, egyet sem nem látott még közelről.
@fran7:A mentorok egymás közötti vitájáról szólva, engem nem zavar, hogy indulatos, olykor gúnyos. Sőt, így szórakoztatóbb is. Olyan, mint a szónoki teljesítmény, aminek célja az érzelmi ráhatás, a hangulatkeltés.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.12. 00:03:36

@nyuszi01:
Biztos azért, mert csak te írsz róla ennyire gyűlölködve.
Senki más.
Idézd már, hogy ki írja még ugyanezeket.

Ami meg a dalválsztást illeti, biztos vagyok benne, hogy nem ennyire egyszerű, ugyanis 1 hét alatt az engedélyeket tutira nem szerzi be még maga Simon Cowell sem, nemhogy egy kis ország kis tévéjének névtelen producere. Szóval ezeket bizony beszerezték még valamikor nyáron, és kb. megvan a lista, amiből választani lehet. És azokhoz persze kotta meg minden egyéb segédlet, ami a feldolgozáshoz meg az újra feljátszáshoz kell, hogy 1 hét alatt 10-15 dalt begyakoroljanak (a zenekar is, ami 4-5 tag esetén nem 2 perc, de a hibátlan feljátszáshoz - mert itt azért nem fér bele, hogy elbassza a gitáros a szólót, mint az XY zenekar koncertjén élőben, és akkor a többiek játszanak még egy kört a kíséretből - többnyire nem is egyetlen nap, és utána a felvett változatra az énekes) és rögzítsenek.

@egyemakisszíved:
Valószínűleg nem ismered az alamuszi szó jelentését.
Segítek:
wikiszotar.hu/wiki/magyar_ertelmezo_szotar/Alamuszi

A közmondás pedig úgy szól:
Alamuszi macska nagyot ugrik.
Nyuszit csak a hülyébbek mondanak, akik nem érik fel ésszel a jelentését. Meg akik képesek olyanokat mondani, hogy vaj van a füle mögött, meg összerúgta a port, mert hasonló baromságokat.

Misi56 2013.11.12. 10:07:24

@Ancilla: És ugye Muri Enikő nem tavaly, hanem tavalyelőőt volt. De két fiatal lány volt a döntőben: Csoboth Adél és Antal Timi.Mellettük Oláh Gergő volt a harmadik, aki aztán toronymagasan( helyesen) meg is nyerte!

valaki11111 2013.11.12. 10:21:26

Ugyan nem a kedvencem Alföldi, de azt azért ne írjátok, hogy semmi köze az énekléshez, volt már neki olyan szerepe (Madách színház, ha jól emlékszem), amiben főszerepet énekelt.
A mentornak különben sem az éneklésben kell(ene) segíteni, hanem valamiféle imidzsteremtésben. Az éneklésre ott vannak az énektanárok :)

miecs 2013.11.12. 14:11:44

Alföldi a Madáchban az Édeskettes hármasban főszerepét játszotta Vernon-t. port.hu/pls/w/theatre.directing?i_direct_id=11065

nyuszi01 2013.11.12. 18:03:18

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Nem is hétről hétre zajlik a dalválasztás, hanem jóval előre. Tehát már hetekre előre megvan, ki mit fog énekelni. Egyébként ezt Malek Miklós mondta, szerintem ő elég hiteles forrás.

bpe 2013.11.13. 00:53:28

sixx, elalélok, ahogy az alföldit is benyelte az x-fak-torok, téged is fűt a lelkesedés, akárha takaréklángon, vagy kiadtad a cikket gebinbe, középút nincs. :DD

"A By The Way visszajött, és nem volt jó, sem a duettben, sem a másik nótában, de nekik ebben a műsorban eddig csak egy jó pillanatuk volt" - itt amúgy mire gondolsz?.. arra a pillanatra, amikor kiestek? :D

a btw fbjén egyébként kimoderálatlanul megy az elszámoltatás, tisztaidegvok, mileszavége.. :PP

egyébként tiszta jó, h a formátum okán vissza kell idézni a poszt-faktoros lúzereket, mutatni, mire vitték, sosesokra.

ellenben az év(száz?)ad adása volt, annnnnyira megindított, h elfelejtettem leállítani a seedelést torrenten.. :))
süti beállítások módosítása